#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2012 17:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς πρέπει να ξεριζώσει τον …πασοκισμό της Νέας Δημοκρατίας!



Ένας από τους ευρύτατα διαδεδομένους μύθους της μεταπολίτευσης ήταν ότι ο λαός με το ΠΑΣΟΚ, χόρτασε ψωμί!

Περνούσαμε καλά, με άλλα λόγια.

Η αλήθεια είναι ότι και πρίν από το ΠΑΣΟΚ δεν περνούσαμε και τόσο άσχημα, όμως, ήταν οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ που έφεραν στην Ελλάδα:

- τα εξοργιστικά προνόμια

- τις ασύδοτες παροχές

- τις πρόωρες και σκανδαλώδεις συνταξιοδοτήσεις

- τα προκλητικά μισθολόγια των ΔΕΚΟ

- την αποθέωση του κρατικοδίαιτου συνδικαλισμού

Το ΠΑΣΟΚ της  «Αλλαγής» για να διαιωνίσει την παραμονή του στην εξουσία μοίρασε στους ψηφοφόρους του τα λάφυρα των νικών του.

Εκμαύλισε συνειδήσεις

Ανέχθηκε υπερβολές

Γιγάντωσε το κράτος

Αποθέωσε τις συντεχνίες

Έκανε τον δανεισμό ….μόδα και το lifestyle επάγγελμα!

Επιπροσθέτως το ΠΑΣΟΚ έδειξε μια απίθανη ικανότητα να αναπροσαρμόζεται, να αναγεννάται εκ της τέφρας του και να επανέρχεται στην εξουσία ακόμα και όταν εθεωρείτο ξεγραμμένο.

Δεν ήταν και εύκολο!

Παράλληλα, με το ΠΑΣΟΚ, εμείς οι Έλληνες:

- ανακαλύψαμε το Χρηματιστήριο και το private banking!

- υποδεχθήκαμε ενθουσιωδώς το  ευρώ!

- ζήσαμε  το μύθο της «ισχυρής Ελλάδας»!

- λατρέψαμε την Άρση Βαρών και τους Ολυμπιακούς Αγώνες!

 

Οι δυο …μεσοβασιλείες της Ν.Δ. επιβεβαίωσαν το αρχικώς λεχθέν: ότι με το ΠΑΣΟΚ περνούσαμε καλύτερα!

Έφεραν στην επιφάνεια και κάτι άλλο:

Η Ν.Δ. προσπαθούσε να κυβερνήσει….σαν ΠΑΣΟΚ!

Να αντιγράψει τις μεθόδους του.

Να μιμηθεί τις πρακτικές του

Λογικό ήταν να αποτύχει.

Το ….original  έχει μεγαλύτερη πέραση από το …κακέκτυπο.

Η τελευταία έφοδος του ΠΑΣΟΚ στη εξουσία,  με το αλήστου μνήμης «λεφτά υπάρχουν», απεδείχθη φιάσκο!

Για ένα  τρίμηνο ζήσαμε ένα απίθανο θέατρο του παραλόγου.

Ο Γιώργος Παπανδρέου γύρισε τη υφήλιο …παραπονούμενος ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα.

Κάθε φορά που επέστρεφε είτε καταργούσε εισπρακτικά μέτρα της προηγούμενης κυβέρνησης, είτε έκανε κάποια …δημόσια συνεδρίαση του Υπουργικού συμβουλίου με…λαμπερούς guest stars.

Έδωσε και εκείνο το επίδομα ….κοινωνικής αλληλεγγύης τον Δεκέμβριο του 2009!

Μια υπό πτώχευση χώρα, μοίραζε επιδόματα!

Όπως όλα τα θαύματα και το …θαύμα του Γιώργου κράτησε λίγο.

Ύστερα, άρχισαν τα …δράματα!

Τώρα βλέπουμε τους πρωταγωνιστές του …θιάσου να παρελαύνουν από την τηλεοπτική σκηνή και να …αυτομαστιγώνονται.

Ο Χρυσοχοϊδης κυνικά ομολογεί ότι δεν διάβασε το Μνημόνιο!

Ο Λοβέρδος εξομολογείται ότι το ΠΑΣΟΚ  έκανε ασκήσεις λαϊκισμού το 2009.

Ο Σημίτης θεωρεί το Μνημόνιο «μοιραίο λάθος» και το ΠΑΣΟΚ τελειωμένη υπόθεση!

Ο ίδιος ο  Γιώργος κοντεύει να μας πείσει ότι δεν φταίει αυτός για το μνημόνιο, αλλά οι…συντηρητικοί της Ευρώπης!

Σε λίγο θα μας πούν ότι το Μνημόνιο το έφερε ο …..Σαμαράς!

H πατρίδα μας δεν έχει μέλλον όσο επικρατεί αυτή η λογική.

Το  δυσκολότερο έργο του  Σαμαρά είναι να ξεριζώσει τον  πασοκισμό που έχει αγκαλιάσει σφιχτά  τη ΝΔ και αποτελεί την κύρια αιτία της κακοδαιμονίας της. Γιατί δεν έχει κανένα νόημα να φύγει η ….Διαμαντοπούλου και να έρθει ο …Χατζηδάκης.

Αποτελούν όψεις του ιδίου νομίσματος…

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 24/01/2012 17:21:19

    "Γιατί δεν έχει κανένα νόημα να φύγει η ….Διαμαντοπούλου και να έρθει ο …Χατζηδάκης."

    μην το φοβασαι Αδεξιε Δεξιε. Δεν θα συμβει. Αυτους τους καλεσε ο ...Μανος να φυγουν απο τα κομματα τους. Και απ' οτι οσμιζομαι καπου εκει κοντα ειναι.
    Γι' αυτο σου λεω μην φοβασαι. Τουλαχιστον ο Χατζηδακης δεν προκειται ναρθει.
    Οσο για την Διαμαντοπουλου, αυτη κατα δηλωση της σκεφτεται η μαλλον φοβαται να κατεβει βουλευτης!!!!

  2. spirow avatar
    spirow 24/01/2012 17:23:31

    Πόσο δίκαιο έχεις . Πώς όμως θα γίνει αυτό όταν οι περισόττεροι θα είναι πάλι υποψήφιοι και πιθανώς να βρίσκονται στην επόμενη βουλή αντιπολιτευόμενοι την συμπολίτευση........ Το πλέον δύσκολο. Όχι όμως ακατόρθωτο.

  3. Y. avatar
    Y. 24/01/2012 17:30:29

    ...και την ηττοπάθεια της ΝΔ (..που δεν είναι πασοκικό χαρακτηριστικό)

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Y. 24/01/2012 17:57:23

      .....και το σύνδρομο ενοχών της ( δεν είναι πασοκικό χαρακτηριστικό, επίσης).

  4. tak avatar
    tak 24/01/2012 17:52:55

    Δεν της αλλάζεις και το όνομα μεγάλε; Πόντους θα πάρεις...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ tak 24/01/2012 18:02:27

      Αν έστελνε και στo σπίτι τους, 5,6,7,10,...ονοματάκια......;;;

      • tak avatar
        tak @ Diamond Angel 24/01/2012 18:28:49

        Αν ... κράταγε μόνο 5,6,7,10,…ονοματάκια……;;; Δε θα ήταν καλύτερα;

  5. astefan avatar
    astefan 24/01/2012 17:58:35

    Σαν ΠΑΣΟΚ κυβερνούσε η ΝΔ όταν πούλησε τα λεωφορεία της Αθήνας;
    Όταν έκανε την σωτήρια ασφαλιστική μεταρρύθμιση του 1992;
    Όταν πουλούσε ΟΤΕ, Ολυμπιακή, όταν έφερε τους κινέζους στο λιμάνι;

    Η τελευταία γραμμή άμυνας της αριστεράς, πριν από το ξεβράκωμα
    είναι πως, "όλοι το ίδιο ήταν".
    Πάιζετε το παιχνίδι τους με τέτοιες απόψεις.
    Ο Χατζιδάκης πούλησε την Ολυμπιακή, γι' αυτό έφαγε ξύλο.

    Η Ν.Δ. παρέδωσε μια νοικοκυρεμένη χώρα το 1981
    και τα δύο μεσοδιαστήματα
    έκανε ότι μπορούσε για να σταματήσει την κατηφόρα.
    Αυτή είναι η αλήθεια.

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ astefan 24/01/2012 18:12:45

      Βεβαιως καθως και κατι προωρες παχυλες συνταξιοδοτησεις στον ΟΤΕ για να τον ξεπουλησει, οπως και κατι νομους για να βολευτουν οι αργομισθοι της Ολυμπιακης που ειναι τωρα στην ΥΠΑ αν δεν απατωμαι και παιρνουν καποιες χοντρες αποζημιωσεις, που μετραγε το τζιρο απ τις ιεροδουλες για να αυξησει το ΑΕΠ ο μεγας καθηγητης οικονομικων Αλογοσκουφης για να βγει απ την επιτηρηση που μπηκε μονος του κλπ....
      και αλλα αληστου μνημης
      Α ρε μεγαλεια .....

      • Δεξιός μπακ avatar
        Δεξιός μπακ @ koinos_nous 24/01/2012 18:45:01

        Από την Ολυμπιακή εξοικονομήσαμε, σύμφωνα με τις μελέτες, για το 2010, που ήταν και η πιο δύσκολη χρονιά, 150 εκατομύρια ευρώ. Για το 2011 η εξοικονόμηση αυξήθηκε. Όσο για τις συνταξιοδοτήσεις στον ΟΤΕ, ευτυχώς που έγινε, γιατί αν παρέμενε ο υψηλός αριθμός των πολύ προνομιούχων εργαζομένων, δεν υπήρχε περίπτωση να πουληθεί ποτέ με τον κίνδυνο να γινόταν νέα Ολυμπιακή. Και με τον κίνδυνο, φυσικά, αν δεν εξαογοραζόταν από τους Γερμανούς οι Σκαρπέληδες, τα λουλούδια του εκσυγχρονισμου και οι επίγονοί τους να πέρναν 3 πλάσιες Miesens... Δεν πρέπει να βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας.

        • The Don avatar
          The Don @ Δεξιός μπακ 24/01/2012 19:43:09

          Για πες τις μελετές...

          • Δεξιός μπακ avatar
            Δεξιός μπακ @ The Don 24/01/2012 19:53:00

            Τις ανακοινώσεις της εποχής επικαλούμαι, τις οποίες δεν αμφισβήτησε κανείς. Και, νομίζω, ο Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είχε πει ότι η διαδικασία της αποκρατικοποίησης ήταν μοντέλο και για την Alitalia... Και μην ξεχνάς ότι ο Φωστήρας του Έθνους ΓΑΠ, η Κατσέλη και ο Χρυσοχοϊδης ήθελαν να επανακρατικοποιήσουν μέρος της Ολυμπιακής...και ακολούθησαν κατά γράμμα και αυτή τους την εξαγγελία.

  6. Δεξιός μπακ avatar
    Δεξιός μπακ 24/01/2012 18:07:44

    Δεν υπάρχει σύγκριση ΠΑΣΟΚων και Νεοδημοκρατών. Αυτά που έγιναν επί ΠΑΣΟΚ σε διαφθορά, δεν έγιναν επουδενί τα ίδια με τη ΝΔ. Απορώ γιατί πέφτετε στην παγίδα. Γίνομαι πιο σαφής. Τουλάχιστον ο Χατζηδάκης, με την πώληση της Ολυμπιακής έσωσε για το Δημόσιο εκατοντάδες εκατ. ευρώ. Όσο ήταν υπουργός δεν ακούστηκε ποτέ το όνομά του για κάτι κακό. Είναι στενός συνομιλητής του Σαμαρά και παντού και πάντα τονίζει ότι είναι ΝΔ από τα 18 του. Ακόμη και ο δαιμονοποημένος Ρουσόπουλος αλλά και ο Βουλγαράκης, από τους ίδιους τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ αθωώθηκαν στη Βουλή για το Βατοπέδι (αν όντως έγινε κάτι στο Βατοπέδι, όπως λύσσαξαν προεκλογικά ο ΓΑΠ και οι συν αυτώ). Τα σχολεία δεν έμειναν ποτέ χωρίς βιβλία επί ΝΔ, ενώ η Μαριέττα θεσμοθέτησε και τη βάση του 10 για να μην μπαίνουν όλοι σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Αν θέλουμε να κάνουμε ειλικρινή αυτοκριτική είναι για το ότι λίγα έγιναν για να περικοπούν τα κεκτημμένα, επι ΠΑΣΟΚ, προνόμια των συνδικαλισταράδων και τα 4χίλιαρα των ΔΕΗτζήδων. Αυτά πρέπει να ξεριζώσει ο Σαμαράς...

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Δεξιός μπακ 24/01/2012 18:48:30

      ...σύντροφε Δεξιέ μπάκ,
      δεν επιχειρώ συγκρίσεις.
      Τα κακά επιδιώκω να αναδείξω και δεν πρόλαβα να τα γράψω όλα γιατί δεν έγραψα....διατριβή.

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ Δεξιός μπακ 27/01/2012 12:20:56

      Ο Σαμαρας πρεπει να εμφυσησει στους ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ την Αγαπη προς την Πατριδα . Να τονισει οσο ποιο επισημα γινεται πως ειναι Ελεεινος , Αχρηστος και Ψυχικα ΑΣΘΕΝΗΣ οποιος κλεβει την πατριδα του .ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ , ΤΗΝ ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ , ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. Τελεια και παυλα . ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ. ΓΙΝΑΜΕ ΡΕΖΥΛΙ ΔΙΕΘΝΩΣ . ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. Τερμα τις μαγκιες και το πρωτο τραπεζι πιστα με κλεμενα ..... ΤΕΛΟΣ ΤΟ POUL -MOUR δεν μας παει πουθενα .

  7. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/01/2012 18:19:23

    Το άρθρο θέτει ένα τεράστιο και ουσιαστικό θέμα για τη μεταπολιτευτικό λόγο της ΝΔ και της Φιλελεύθερης παράταξης.
    Ξεπερνάει δε αυτά που Αδέξιος Δεξιός με σαφήνεια αναφέρει.

    Θα προσθέσω μόνο ένα ζήτημα που θεωρώ ως γενεσιουργική αιτία της αμήχανης πολιτικής συμπεριφοράς της και της υποσυνείδητης ή συνειδητής τάσης της για ταύτιση με το πασοκ.
    Η ΝΔ και η λεγόμενη Δεξιά έχει έντονο το αίσθημα της ενοχοποίησης και της τροπής.
    Ενοχές απέναντι στην Αριστερά, απέναντι στα αποκλεισμένα μετά τον εμφύλιο λαϊκά στρώματα.
    Έχει και ένα αίσθημα πνευματικής μοναξιάς, αφού οι πνευματικοί ηγέτες του Έθνους συντάχτηκαν στο μεγαλύτερο τους μέρος με τάσεις κι απόψεις που κυοφορούσαν στην κοινωνία μεταπολεμικά και οι οποίες ήταν ή φλέρταραν με τον λόγο της Αριστεράς.

    Πρόκειται για θέμα που χρίζει ειδικής μελέτης και ανάλυσης.
    Ο Σαμαράς το γνωρίζει πολύ καλά κα εκτιμώ πως θέλει δημιουργικά η παράταξη να το υπερβεί.

  8. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/01/2012 18:22:27

    Υπάρχουν τέσσερα χαρακτηριστικά στοιχεία που πρέπει να ξεριζωθούν από τη παράταξη.Το πρώτο είναι το κόμπλεξ απέναντι στο πασοκισμό και καθετί ψευτο-κουλτουριάρικο.Και αυτό φαίνεται από το παρελθόν,όπου η παράταξη εμπιστεύτηκε σε θέσεις-κλειδιά ανθρώπους που δεν ανήκαν ποτέ στον ιδεολογικό της χώρο.
    Το δεύτερο είναι που άφησε άφθονο χώρο να κυριαρχήσει η ''γενιά του Πολυτεχνείου'' δημιουργώντας πολιτική-ιδεολογική τρομοκρατία σε ιδέες αντίθετες μ'εκείνη.Σε όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης το είδαμε.Ας μην αναφέρω πολλά παραδείγματα και κουράσω άδικα.
    Το τρίτο είναι ο εσωτερικός πόλεμος στα σωθικά της ΝΔ.Μια παράταξη γνήσια καραμανλική,λαϊκή φιλελεύθερη,με πολιτικές αναφορές στο συνδυασμό ελεύθερης οικονομίας-κοινωνικής προστασίας,κινδύνευσε να μετατραπεί σε νεοφιλελεύθερο όχημα και ν'αλλοιωθεί ο πυρήνας της πολιτικής της σκέψης.
    Και άφησα το τέταρτο στο τέλος:Επιτέλους,η ΝΔ να εφαρμόσει πιστά το δημοκρατικό πατριωτισμό σε όλες τις κινήσεις και ενέργειες,από δω και πέρα.Το έγραψα και χθες.Καθαρές κουβέντες,κρυστάλλινες απόψεις και όχι μισόλογα.Η διεθνής τοκογλυφία απαιτεί με χυδαίο τρόπο αφενός τη κατάλυση της Δημοκρατίας στη πατρίδα που τη γέννησε αφετέρου τη κατάρρευση της κοινωνικής συνοχής.Οι εχθροί της πατρίδας έχουν αποθρασυνθεί,είτε εκτός είτε εντός Ελλάδας....Είναι καιρός η μεγάλη παράταξη να πάρει,το ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ δυνατό,τις τύχες της Ελλάδας στα χέρια της και ν'απομακρύνει πατρίδα και πολίτες μακριά από το ΤΥΦΩΝΑ του παπανδρεισμού-πασοκισμού που προκάλεσε,και ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ να προκαλεί,τόσα δεινά στο πέρασμά του....

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Komis Montechristo 24/01/2012 19:33:58

      Αγαπητέ,
      το ζήτημα ενοχών που έθεσα υπερβαίνει τα όρια ψυχαναλυτικής προσέγγισης.
      Χαλαρώνοντας τη συζήτηση θα έλεγα πώς με το ματς της Ριζούπολης ο Κόκκαλης διέλυσε τον ιστό του Παναθηναϊκού. Η σημερινή κατάσταση του ΠΑΟ είναι αποτέλεσμα εκείνου του γεγονότος.

      Έτσι και το 1922. Η δολοφονία του Γούναρη είναι ταπείνωση μιας ολόκληρης παράταξης. Κι όχι μόνο. Επέφερε συλλογική ενοχοποίηση που μετουσιώθη σε αυτοενοχοποίηση.

      Η ΝΔ κουβαλάει ακόμη αυτό το φορτίο συσσωρευμένο με κατοχή, εμφύλιο, ανάκτορα κτλ.
      Κι ενώ ήταν ντροπή να έχουμε βασιλικούς πρίγκιπες, δεν είναι ντροπή να έχουμε «λαϊκούς» πρίγκιπες. Δεν ενοχλούν του δημοκράτες πασόκους οι αμερικάνοι πρίγκιπές.
      Γιατί; Εκτιμώ πως η απάντηση δεν είναι απλή.

      Τελικά μήπως είναι κι αυτό πως επί Δεξιάς η διαφθορά ήταν κλειστού κυκλώματος, ενώ επί πασόκ είδος λαϊκό. Όσο κι αν ακούγεται κακόφωνο…εμπεριέχει πολλά στοιχεία βοηθητικά για να κατανοήσουμε τι σημαίνει πασοκισμός, παπανδρεϊσμός και σε τελευταία ανάλυση αυτό που είπε ο ΑΓΠ περί χρονοντούλαπου της Ιστορίας.
      Μια πρώτη εκτίμησή μου είναι ότι η Παράταξη μαζί με τον Γούναρη απογυμνώθηκε ιδεολογικά. Ούτε καν τον Ι. Δραγούμη δεν μπόρεσε να αξιοποίηση.
      Μετά τον πόλεμο έχασε και τη γοητεία της δημιουργικής δύναμης, αφού ήταν μεταξύ Σκύλας και Χάρυβδης, στη μέγγενη του ανεύθυνου παλατιού και του «προοδευτικού» λαϊκισμού.

      Η παράταξη πρέπει να αποκτήσει ηγεμονικό πολιτισμικό και πολιτικό λόγο.

      • Y. avatar
        Y. @ Μανιάτης 24/01/2012 21:13:54

        “…επί Δεξιάς η διαφθορά ήταν κλειστού κυκλώματος, ενώ επί πασόκ είδος λαϊκό”
        Χίλια μπράβο Μανιάτη!!! Ακριβώς τις ίδιες λέξεις χρησιμοποιώ, εδώ και χρόνια

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Y. 24/01/2012 21:18:38

          Εκτιμώ ότι εδώ βρίσκεται η εξήγηση γιατί το πασόκ είναι εφτάψυχο κατσούλι.

  9. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 24/01/2012 18:26:59

    +100000000000000000000

  10. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 24/01/2012 18:27:44

    Ο Σαμαράς δεν ήρθε να κυβερνήσει σαν ευκαιριακός επιχειρηματίας, αλλά σαν Έλληνας με ελληνική συνείδηση.
    Δεν αρμόζει λοιπόν να κάνουμε θλιβερές συγκρίσεις.
    Όσο για το ΠΑΣΟΚ, κανένας Έλληνας (πλην γλειφτών και δεν είναι λίγοι το ξέρω) δεν θα ανεχτεί Διαμαντοπούλες και Χρυσοχοϊδηδες κ όλα τα συναφή καταστροφικά κολεγιόπαιδα.
    Το ΠΑΣΟΚ σβήνει τα φώτα του την άνοιξη του 2012.
    Ο Σαμαράς θα κυβερνήσει με τρόπο που ούτε η τρίτη ηλικία θυμάται από το παρελθόν, θα κάνει την Ελλάδα ξανά περήφανη στο παγκόσμιο στερέωμα από καταγέλαστη που την κατάντησαν οι κηπουροί και ο τελευταίος των Παπανδρέου, αυτοί δλδ, που ήταν εντεταλμένοι να νομιμοποιούν τους λυμαίνοντες το κράτος επί δεκαετίες και τους αρμόζει τιμωρία για εσχάτη προδοσία, τόσο για την κατηφόρα της πατρίδας, όσο και για τη δυστυχία και τις αυτοκτονίες έντιμων νοικοκυραίων που ήξεραν μόνο να ιδροκοπούν και να είναι νομοταγείς.
    Μην έχετε λοιπόν απορίες και να είστε βέβαιοι πως οι συμβουλές προς τον πρόεδρο και (κυρίως) τα γκολ από την κερκίδα περισσεύουν, λίγη υπομονή μόνο.
    Παρακολουθήστε την πορεία του Σαμαρά, να δείτε τι θα πει πολιτική ευγένεια, νίκες σε πολιτικό σκάκι με δυνατούς παίκτες και πάνω από όλα, τι θα πει να βάζεις μπροστά από κάθε τι άλλο την Ελλάδα!

    • tak avatar
      tak @ Χριστόφορος Μίχου 24/01/2012 18:32:12

      Δίκιο έχεις και μακάρι να πάνε όλα καλά... Ασφαλώς όχι για τον Αντώνη, που δεν τρελαίνετε κιόλας για την εξουσία, αλλά για όλο αυτό το δυστυχισμένο λαό, που ανέχεται, θέλει δε θέλει, αυτή την τεράστια ξεφτίλα που του φόρτωσαν...

    • Δεξιός μπακ avatar
      Δεξιός μπακ @ Χριστόφορος Μίχου 24/01/2012 18:46:34

      Συμφωνώ απολύτως!

  11. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 24/01/2012 18:50:16

    Συμφωνώ με το ASTEFAN πιο πάνω.
    Αν κάτι πρέπει να πετάξει από πάνω της η ΝΔ, είναι η ατολμία εντός Ελλάδος. Μην τύχει και μας πουν...δεξιούς.
    Αυτός είναι και ο λόγος που ψήφισα και στηρίζω τον Αντώνη Σαμαρά.
    Για να δώσει πίσω την χαμένη μας ταυτότητα. Από κει και πέρα, όλα τα υπόλοιπα έρχονται.

  12. γιωργης avatar
    γιωργης 24/01/2012 18:51:02

    ¨Αν θέλουμε να κάνουμε ειλικρινή αυτοκριτική είναι για το ότι λίγα έγιναν για να περικοπούν τα κεκτημμένα, επι ΠΑΣΟΚ, προνόμια των συνδικαλισταράδων και τα 4χίλιαρα των ΔΕΗτζήδων. Αυτά πρέπει να ξεριζώσει ο Σαμαράς…¨ πέστα δεξι μπακ να αγιάσει το στόμα σου. Θα μπορεί ο Σαμαράς να επιβιώσει όταν σε οποιαδήποτε προσπάθεια για σταμάτημα των πράσινων προνομίων και ρουσφετιών θα βρίσκεται αντιμέτωπος με την γνωστή απο την περίοδο Καραμανλή πασοκική μανία με συνδικαλιστικές απεργίες, προβοκάτσιες και εχθρικά ΜΜΕ?

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ γιωργης 25/01/2012 00:59:26

      Αν η κρίση και η ταπεινωτική αλλά αναγκαία παρέμβαση των έξωθεν δεν
      λειτουργήσουν καταλυτικά για πλήρη ρήξη με το πασοκισταν, η Ελλάδα είναι τελειωμένη.

  13. victoria (true) avatar
    victoria (true) 24/01/2012 19:04:00

    Θα συμφωνήσω με τον Αδέξιο δεξιό, αλλά θα επεκτείνω το ερώτημα...

    Πώς πολεμάς τον "φαύλο", αποτελεσματικά μεν, χωρίς να γίνεις κι εσύ φαύλος δε;

    Αυτό είναι το πρόβλημα του Σαμαρά, κατά τη γνώμη μου. Ή του οποιουδήποτε θέλει να παίξει έντιμα για την Ελλάδα στο σημερινό πολιτικό σύστημα.

    Το έχω δει με τα μάτια μου και ακούσει με τα αυτιά μου, αυτοί (Πασοκ) λένε ψέμματα και δεν εννοώ μόνο το ό,τι ονομάζουν "φανταστική καινοτόμο υπερ-πρωτοβουλία" την κάθε μπουρδίτσα που κάνουν για να παρουσιάσουν "έργο". Λένε ψέ-μα-τα. Δηλαδή, λένε αυτό κάνει αυτό, ενώ κάνει το αντίθετο. Τόσο καλά.
    Πώς το παλεύει αυτό κανείς, ιδιαίτερα τη στιγμή που τα ΜΜΕ ή και ο κόσμος, δεν ψάχνει, ούτε ερευνά, αλλά καταπίνει αμάσητα; Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα, αλλιώς δεν θα ήμασταν εδώ που είμαστε.

    Πώς πολεμά κανείς αποφασιστικά το λαϊκισμό;
    Πώς μπορεί να κινηθεί ανάμεσα στην αξιοπρέπεια από τη μία, αλλά και την επιβολή του μηνύματος από την άλλη;
    Μόνο με "στοιχεία" δεν γίνεται, δεν είμαστε εγκυκλοπαίδειες. Ούτε μόνο με τσαμπουκά γίνεται, αλλιώς γίνεται κανείς φαιδρός.
    Θέλω και τα δύο από το πολιτικό προσωπικό που θέλει να αλλάξει τη χώρα. Μπορώ;

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/01/2012 20:05:59

    Ασεέξιε Δεξιέ
    Φοβάμαι ότι η ανάρτηση μπερδεύει και ισοπεδώνει τα πάντα -ευρώ, γιγάντωση του κράτους, Χρηματιστήριο, εκμαυλισμό συνειδήσεων, Ολυμπιακοί Αγώνες - "τα πάντα όλα". Πλάκα -πλάκα έτσι που τα λες είτε κυβερνούσε η ΝΔ είτε το ΠΑΣΟΚ ήταν τον ίδιο πράγμα! Εκτός πραγματικότητας εντελώς! Κι αν τέλος πάντων θεωρείς οτι τον " ΠΑΣΟΚισμό" της ΝΔ τον εκπροσωπεί ....ο Χατζηδάκης τότε μάλλον δεν έχεις καταλάβει ακριβώς τι εκφράζει και τι εκπροσωπεί το ΠΑΣΟΚ.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ firiki2010 25/01/2012 00:13:40

      Από έναν ....Αδέξιο, τι να περιμένεις;
      Αδέξιες ...αναλύσεις!

  15. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2012 21:05:36

    Αδέξιε Δεξιέ έχεις απόλυτο δίκιο.

  16. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 24/01/2012 21:21:36

    Αδέξιε, πιο δεξιοτεχνικά δεν θα μπορούσε να περιγραφεί η κατάσταση!
    Είναι αυτό που φωνάζω, ότι το "σύστημα πασοκ" έχει διαπεράσει όλα τα κόμματα και κυρίως την Ν.Δ., και επίσης ότι τις περιόδους που εξελέγη η Ν.Δ. να κυβερνήσει, απλά ΔΕΝ κυβέρνησε διότι η εσωτερική αντιπολίτευση των μελών του συστήματος πασοκ, εμπόδιζαν στην λήψη αποφάσεων, παρά την κατά την γνώμη μου καλή πρόθεση των αρχηγών... Και όταν λέω εσωτερική αντιπολίτευση δεν εννοώ μόνον βουλευτές..., εννοώ κομματάρχες, συνδικαλιστές, δημοσίους υπαλλήλους και άλλους πολλούς.
    Συγχαριτήρια!
    Βεβαίως, παραμένει το ερώτημα περί του πρακταίου... Τώρα τι γίνεται?

  17. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 24/01/2012 21:23:45

    ... μπορεί να ψηφίζανε πασοκ...

  18. anideos avatar
    anideos 24/01/2012 21:47:32

    ''Έδωσε και εκείνο το επίδομα ….κοινωνικής αλληλεγγύης τον Δεκέμβριο του 2009!

    Μια υπό πτώχευση χώρα, μοίραζε επιδόματα!''
    Ακριβως εδω ειναι το ζουμι. Απο τη μια εδεινε 4 δις αν δεν κανω λαθος, και απο την αλλη καποιοι υπουργοι του (Λοβερδος) λεγαν ''δεν υπαρχει σαλιο''.
    Δεν μπορει κυριε απο τη μια να λες οτι το ελειμμα θα περασει το 13%, να κοβεις μισθους και συνταξεις κατα το δοκουν και απο την αλλη να μοιραζεις χρημα.
    Αυτο το επιδομα και μονο δειχνει δολοκαι ισως θα εφτανε σε ενα ειδηκο δικαστηριο ωστε να καταδικαστουν οι ΓΑπ και ΠΑΠ και το συναφι.
    Οσο για τη ΝΔ και το εργο της σαν κυβερνηση.
    Ο δεξης μπακ γραφει καποια ευστοχα παραπανω με τα οποια δεινει απολυτο δικιο στον αδεξιο δεξιο για το αρθρο του...

  19. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/01/2012 22:06:16

    Θα αναφέρω μια ιστορία που διηγήθηκε στην τηλεόραση πριν 4 περίπου χρόνια ο Αδαμάντιος Πεπελάσης.
    Αφηγείτο τι τους είπε ο ΑΓΠ μετά την συνάντηση που είχε με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή το 1961, χρόνια που ήλθε στην Ελλάδα.
    "..επέστρεψε στο Γραφείο ενθουσιασμένος. - Μην ακούτε τους δικούς μας και τον πατέρα. Αυτός θέλει να φτιάξει τη χώρα. Ζήτησε τη βοήθειά μας. 300 οικογένειες τον παλεύουν, δεν τον αφήνουν -". Αυτά αφηγήθηκε το Α. Πεπελάσης. Τα μεταφέρω περίπου ακριβώς όπως είπε στη τηλεοπτική συνέντευξη.

    Η αφήγηση του Πεπελάση είναι μία εκ των υστέρων ειλικρινής αναγνώριση του Εθνικού έργου του Κωνσταντίνου Καραμανλή.
    Είναι επίσης και ιστορικό ντοκουμέντο για τον χαρακτήρα της αστικής τάξης της Ελλάδος, καθώς και για άλλα ζητήματα όπως για το ερώτημα ποιός ήθελε την εξόντωση του Καραμανλή, πώς ο λαϊκισμός μπορεί να διαλύσει μια χώρα με τη συμμετοχή του ίδιου του λαού κτλ.

    Συμπεράσματα πολλά...

    • Y. avatar
      Y. @ Μανιάτης 24/01/2012 23:03:33

      Μικρή σημασία έχει το σχόλιο μου στην ιστορική σου αναφορά (...που όπως λες συμπεράσματα πολλά..), ο ΑΓΠ ήρθε στην Ελλάδα ’56 ή ’57, από το Μπέρκλεϋ όπου ήταν κοσμήτορας της οικονομικής σχολής μετά από επιθυμία του ΓΑΠ1, και παράκλησ’η του προς τον ΚΚ1, ο οποίος ίδρυσε το ΚΕΠΕ, για να το οργακώσει και διευθύνει ο ΑΓΠ
      Η οικογένεια των Παπατζήδων, μια ζωή Παπατζήδες ήταν

  20. S.R. avatar
    S.R. 24/01/2012 22:09:00

    Η αναλυση στο μεγιστο μερος της ειναι ευστοχη... Η Πασοκοποιηση της Ν.Δ. και τα ενοχικα της συμπλεγματα φανηκαν εντονα στην διακυβερνηση Καραμανλη, (του νεωτερου, ασφαλως), οπου ο κρατισμος παρεμεινε ανεγγιχτος αν δεν αυξηθηκε... Οταν η μπουρδα της "μπλε" σοσιαλοποιησης της Ν.Δ ,πεθανει , τοτε και μονο τοτε η Δεξια, θα κερδισει την πολιτικη πρωτοπορεια, οπως συμβαινει στην λοιπη Ευρωπη...

  21. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 25/01/2012 00:03:29

    Μ.Ο
    Προσυπογράφω!!!

  22. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 25/01/2012 00:41:21

    Ο ΚΚ δεν τόλμησε να τα βάλει με το βαθύ σύστημα ΠΑΣΟΚ , δεν άγγιξε το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, δεν υλοποίησε τη μεταρρύθμιση του κράτους για την οποία είχε ψηφιστεί. Έκανε πολλά άλλα και σε θετική κατεύθυνση όπως προαναφέρθηκε , αλλά δεν απέδωσε δικαιοσύνη. Όταν υπάρχει τόσο διαδεδομένη ανάμεσα στους πολιτικούς η αίσθηση της ατιμωρησίας κι ο ένας καλύπτει τον άλλο, τότε έρχεται η μοιραία στιγμή της πλήρης αποτυχίας του πολιτικού συστήματος. Σήμερα ζούμε τις συνέπειες αυτής της αποτυχίας και δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια ή δεκαετίες θα τις ζούμε.

    Για να σπάσει αυτός ο φαύλος κύκλος πρέπει να αποδοθεί δικαιοσύνη και να τιμωρηθούν παραδειγματικά αυτοί που αποδεδειγμένα έφεραν τη χώρα σε αυτή τη κατάσταση για ίδιον όφελος.

    Η δικαιοσύνη και οι υπηρετούντες την έδειξαν ότι θέλουν και μπορούν. Οι πολιτικοί που λένε ότι είναι κατά του συστήματος ΠΑΣΟΚ θα τους στηρίξουν ;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ παρατηρητής 25/01/2012 00:55:01

      Κοινωνία που δεν τιμωρεί καταρρέει.

  23. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 25/01/2012 02:42:39

    'Eτσι είναι όσον αφορά την προσπάθεια να κυβερνήσει ηΝΔ "σαν Πασόκ" ειδικά επί Μητσοτάκη (που έγινε από πεντακάθαρη ΕΠΙΛΟΓΗ του κατ εμέ)....

    αδικείται ελαφρώς ο Καραμανλής αλλά τελικά και αυτός δεν κατάφερε να κάνει το μεγάλο "άλμα"

    προφανώς και ο Χατζηδάκης (πολιτικά) είναι Διαμαντοπούλου με κουστούμι ... το ερώτημα είναι όμως έχει το ειδικό βάρος ο Σαμαράς να κάνει αυτά που υποννοεί η αρχική δημοσίευση (πράγματα δηλαδή στα οποία απέτυχε ο Καραμανλής με πολύ ευνοικότερο κλίμα) ???

    από την διαχείρηση της αντιπολίτευσης από το Νοέμβρη και μετά ... ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ...

    πάλι "υποταγμένο" είναι το κόμα σε ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ (κατά βάση πασοκικά wannabe στελέχη) στα οποία μάλιστα δωρισε και Υπουργικό θώκο ...

    τέσπα ... οψόμεθα (αν και δύσκολα βλέπω εκλογές πριν τι καλοκαίρι)

  24. Χρηστος avatar
    Χρηστος 25/01/2012 11:18:00

    Ρε παιδια ,Χατζηδακης η Χατζηγακης?Με μπερδεψατε......

  25. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 25/01/2012 12:25:07

    Αγαπητοι,
    επειδη βλεπετε μονο τα λαικιστικα του ΠΑΣΟΚ,θα ηθελα να σας θυμισω οτι μεχρι την δεκαετια του '80 η Νικαια Πειραιως δεν ειχε αποχετευση ,με αποτελεσμα να υπαρχουν & νεκροι απο πλημμυρες,ακομα &την δεκαετια του'70.!!
    Ποτε η Δεξια ,ασχοληθηκε με τις λαικες συνοικιες ,στα 50 χρονια που κυβερνουσε? Εκτος αν θελουν ψηφους μονο απο το Ψυχικο & το Κεφαλαρι.

  26. κων/νος avatar
    κων/νος 25/01/2012 12:29:50

    Αγαπητέ factorx,
    με ευχαρίστηση βλέπω ανάδειξη σοβαρών, θεμελιακών θεμάτων, που ενώ φαίνονται ως καταστάσεις πρός λύση σε βάθος χρόνου, δυστυχώς αφορούν σε άμεσο χρόνο.
    Η επόμενη των εκλογών ημέρα - όπως και η πορεία των πρώτων έξι μηνών - θα βρίσκεται κάτω από <> οικονομική άρα και πολιτική και κοινωνική ασφυκτική πίεση.
    Τα συμφέροντα μεγάλης μερίδας της μεσαίας τάξης παλαιοπασοκικής κοπής είναι ταυτισμένα με αυτά των κρατικοδίαιτης διεφθαρμένης κουλτούρας και διαπλεκόμενα με αυτά της κάστας των ανώτατων τραπεζικών στελεχών, της <>, των μεγαλοπρομηθευτών δημόσιας υγείας και εξοπλισμών, μεγαλοεργολάβων δημοσίων έργων, εκδοτών και καναλαρχών, κλπ., κλπ.
    Αν πιστεύει κανείς πώς αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα είναι γελασμένος. Δεν φτάνει η πολιτική τους καταγγελία, τέτοιες κάνανε πολλοί (π.χ. Κ.Κ. ΙΙ) αλλά γιατί είναι έτσι η οικονομική διάρθρωση ώστε η προσπάθεια αναδιάρθρωσης της οικονομίας απαιτεί χρόνο και εν τω μεταξύ η αποδυνάμωση αυτής της σημερινής διάρθρωσης προκαλεί τεράστια ανεργία, που με την σειρά της θα στραφεί εναντίον -ως κοινωνική αντίδραση- της κυβέρνησης ΝΔ, πλέον οτι θα υποβοηθηθεί από τα πληττόμενα <> διαπλεκόμενα συμφέροντα.
    Αυτά και άλλα ...πολλά, που δεν μπορούν να γραφτούν εδώ. Τα είχα γράψει και συζητήσει παλιά με αρκετούς μεγάλους της ΝΔ. Με κοίταξαν όλοι ως εξωγήινο, μου έδωσαν την ..ευχή τους και μου έκλεισαν την πόρτα...
    Πολλοί από αυτούς είναι και σήμερα (μερικοί απόγονοί τους μάλιστα ...τρομάρα μας), τα ...μεγάλα στελέχη δίπλα, πίσω και παραπέρα απο τον Αντώνη...
    Με αυτούς θα γίνει η ανάταξη της χώρας?
    Ξέρω οτι για τον Αντώνη δεν γινόταν να τα κάνει όλα μαζί... άλλωστε είχε να αντιμετωπίσει πολυμέτωπες συνθήκες από τον καιρό της εσωκομματικής ανάδειξης αρχηγού έως και σήμερα.
    Παρ'όλα αυτά περιμένω... θα δώ άμεσα τις πρώτες κινήσεις - πρό εκλογών - και θα σας πώ την άποψή μου που θα πάει το ..έργο.
    Με Φ.Χ.
    Κ.Ρ.
    Έλλην στο εξωτερικό εργαζόμενος (ευτυχώς).

  27. Nikolas avatar
    Nikolas 25/01/2012 12:34:06

    DEN EXO PSHFISEI POTE N.D. AN O SAMARAS AFHSEI TA ETHNIKISTIKA TOY KAI AFOSIOTHEI STATHERA STON EYROPAISMO THS ELLADAS THA TON PSHFISO ME XERIA KAI ME DONTIA.
    MEXRI TORA TO BLEPO LIGO XLOMO TO PRAGMA, O SAMARAS PREPEI NA MILHSEI ME THN GLOSSA THS ALHTHEIAS KAI OXI XAIDEYONTAS AYTIA DEXIA KAI ARISTERA

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ Nikolas 25/01/2012 13:28:31

      Το να αγαπάς την πατρίδα σου είναι εθνικισμός;
      Τι θέλουμε δηλαδή πολιτικούς που δεν έχουν εθνική συνείδηση; Τους είχαμε και είδαμε τη γλύκα. Είδαμε τα καλά του ΓΑΠ και της... παγκόσμιας διακυβέρνησης.

      Ο Σαμαράς και το κόμμα του είναι απόλυτα προσανατολισμένοι στην Ευρώπη, αλλά αυτό δε σημαίνει οτι δε θα διεκδικεί για τη χώρα του στα ευρωπαϊκά πλαίσια , δε σημαίνει οτι δε θα ζητάει να διορθωθεί το λάθος.

      Μπορεί κάποιος να μη θέλει να έχει θέση στην Ευρώπη. Μπορεί κάποιος να θέλει να έχει τη θέση του φτωχού συγγενή στην Ευρώπη. Αλλά υπάρχει και η περίπτωση να έχεις θέση στην Ευρώπη και να διεκδικείς την ισότητά σου με τους άλλους, να αποκαταστήσεις την αξιοπρεπή παρουσία σου στην Ευρώπη.

      Και ο ίδιος στην ομιλία του στη ΔΕΘ είπε πιστεύουμε στην Ευρώπη που προτάσσει την υπεθυνότητα όλων αλλά και την αλληλεγγύη όλων, όχι στην τιμωρητική Ευρώπη που μοιάζει με τη σιωπή του στρατώνα.

      Ο Μόντι είναι λιγότερο ή περισσότερο Ευρωπαίος όταν λεει οτι η Ευρώπη ξέχασε το "ένωση" και θυμάται μόνο το "νομισματική";
      Όταν λεει ότι η λιτότητα από μόνη της φέρνει μόνο ύφεση;

      Εγώ λέω οτι όποιος θέλει να σώσει την Ευρώπη καλό είναι να πιέζει λίγο τη Γερμανία για τη δημοσιονομική της πολιτική, γιατί στο τέλος θα οδηγήσει όλη την Ευρώπη σε ύφεση και τους λαούς της να επαναστατούν εναντίον της Ευρώπης.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Nikolas 25/01/2012 14:32:31

      Αγαπητέ Νικόλα, θα δυσκολευτείς να βρεις άλλους πραγματικούς ευρωπαϊστές στην πολιτική μας σκηνή.
      Αλήθεια μέχρι τώρα τον ευρωπαϊσμό ποιου ψήφιζες; (άσε, μη μου πεις)

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Nikolas 25/01/2012 14:44:17

      Ποια ακριβώς είναι τα "εθνικιστικά" του Σαμαρά;

      Από πουθενά δεν κατάλαβα να μην είναι ευρωπαϊστής.

      Επίσης δεν μου θυμίζει καθόλου χαιδεμα αυτιών ούτε το "Θυσίες κάναμε και θα κάνουμε, αλλά να βλέπουμε αποτέλεσμα", ούτε το "Μα μην μας ψηφίσουν ποτέ!" ( αναφερόμενος σε κάποιες "δυναμικές" συντεχνίες)

  28. brandus avatar
    brandus 25/01/2012 13:46:56

    Δυστυχώς η ΝΔ δεν ακολούθησε τις πρακτικές και την σοφία του ιδρυτή της. Αντιθέτως αντέγραψε την κουλτούρα του λαικισμού και του φτηνού εντυπωσιασμού του κοσκωτάνθρωπου Ανδρέα. Βυθίστηκε στον κρατισμό και φοβήθηκε να πάρει αποφάσεις. Η γενικότερη νοοτροπία ήταν αφού ο κρατισμός και η πελατειακού τύπου διαφθορά είναι τόσο ισχυρά θα τα στηρίζουμε και εμείς μη μας πουν νεοφιλελεύθερους. Τα τελευταία 15-20 χρόνια τη γενικότερη επικρατούσα νοοτροπία δεν επιχείρησαν καν να ανατρέψουν οι δύο παντελώς άχρηστοι και ανίκανοι ηγέτες που είχαμε ο Εβερτ και ο Καραμανλής. Πολύ λίγοι. Αλλά καί σήμερα η σιωπή Σαμαρά για αποφασιστική αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, της δέσμευσης για μαζικές απελάσεις, της εγκληματικότητας, τη συντριβή του παρασιτικού συνδικαλισμού και της δραστικής μείωσης του κράτους με κάνουν πολύ σκεπτικό.

  29. Γιάννης avatar
    Γιάννης 26/01/2012 12:20:34

    Η ΝΔ πρέπει να εγκαταλείψει τον ουδέτερο μεσαίο χώρο και να ξαναγυρίσει στα δεξιά. Με το να αποκηρύσσει την δεξιά της φύση μονο και μονο για να μην την μαλώσουν οι αριστερούληδες στην ουσία νομιμοποιεί την αριστερίστικη ιδεολογική κυριαρχία και αυτοϋπονομεύεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.