#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/02/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς πρέπει να αφήσει τη ΝΔ πίσω του

Από τον Σαμαρά περιμένει ο κόσμος ελπίδα



Η διαφορά του πρώτου Μνημονίου με την Δανειακή είναι ότι τότε η Ελλάδα δεν κινδύνευε. Αντιθέτως, όταν παρέλαβε ο ΓΑΠ το χρέος ήταν βιώσιμο, αλλά αυτός έκανε ότι μπορούσε για να το κάνει μην βιώσιμο και να φέρει την Τρόικα, για να μην πούμε ότι ήταν σχέδιο ετών η απώλεια της εθνικής κυριαρχίας.

Η δανειακή που αναγκάστηκε να ψηφίσει η ΝΔ, το αποκαλούμε "δεύτερο Μνημόνιο", είναι εντελώς διαφορετικό. Εξαιτίας του πρώτου Μνημονίου και της άφρονος πολιτικής ΓΑΠ - ΔΝΤ η χώρα καταστράφηκε. Χάρτινη ή όχι, λοιπόν, η απειλή χρεοκοπίας,  ο Σαμαράς ήταν υποχρεωμένος να ψηφίσει την δανειακή.

Από τότε επικρίνεται για εγκατάλειψη θέσεων, για υποχώρηση, ότι έγινε "μνημονιακός" και άλλα διάφορα.

Η κριτική και η προπαγάνδα είναι εύκολες για τους φανατικούς συνηγόρους της χρεοκοπίας και της σωτηρίας διά της επιστροφής  στην δραχμή.  Τα ερωτήματα όμως στο οποίο καλούνται να απαντήσουν είναι απλά:

- Πόσοι από εκείνους που το προηγούμενο βράδυ της ψηφοφορίας έσπευσαν να πάρουν τα λεφτά τους από τις τράπεζες στην υποψία και μόνο ενός "όχι", τα χρησιμοποίησαν για να αγοράσουν ασπίδες και καλάσνικοφ για να υπερασπιστούν την χώρα;

- Και τι θα έκαναν όλοι αυτοί οι ηρωικοί κήνσορες της δραχμής όταν ο όχλος θα ζητούσε το κεφάλι του Σαμαρά επί πίνακι, καθώς η Ελλάδα θα χρεοκοπούσε και θα βυθιζόταν στο χάος;

Δυστυχώς, στις εποχές που ζούμε η αγανάκτηση και η απελπισία του κόσμου είναι μεγάλη, η ισοπέδωση των πάντων έχει γενικευθεί και ως εκ τούτου περνάει εύκολα το σύνθημα της μαύρης προπαγάνδας "Όλοι ίδιοι είναι"  - που αν θυμούνται ορισμένοι άρχισε να καλλιεργεί πρώτο το ΠΑΣΟΚ διά του κ. Πάγκαλου.

Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος κίνδυνος που αντιμετωπίζει σήμερα η ΝΔ. Το "όλοι ίδιοι είναι". Η σύγχυση που καλλιεργείται μεταξύ του πρώτου Μνημονίου και της Δανειακής, η συστηματική αποσιώπηση όσων έλεγε ο Σαμαράς για το Μνημόνιο, η συγκάλυψη των ευθυνών του ΠΑΣΟΚ, διευκολύνουν το έργο εκείνων που λένε ότι "ο Σαμαράς κάνει ότι και ο Παπανδρέου"

Η αντιμετώπιση του κινδύνου αυτού και η υπεράσπιση των θέσεων του Σαμαρά από τον κομματικό μηχανισμό της ΝΔ είναι τραγική. Στην κυριολεξία. Η ΝΔ αδυνατεί να περάσει και να υπερασπίσει τις θέσεις της. Κι αυτό δεν είναι θέμα προσώπων. Είναι θέμα μοντέλου. Τα έχουμε πει δεκάδες φορές. Με αυτό το κόμμα και με αυτόν τον μηχανισμό ο Σαμαράς δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.

Η περίπτωση των 21 διαγραφέντων είναι μια ακόμα χαρακτηριστική περίπτωση του τι συμβαίνει στη ΝΔ.  Μακάρι να ήταν όλοι "αντιμνημονιακοί", αυτό θα ήταν κατά την γνώμη μου δείγμα υγείας σε αυτήν την παρακμασμένη και χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση Βουλή. Στην πραγματικότητα, όμως, η ανταρσία ξεκίνησε επειδή κάποιοι θέλησαν να δοκιμάσουν τις αντοχές του Σαμαρά και την ...πάτησαν επειδή δεν περίμεναν ότι θα τους διαγράψει. Ο ένας επειδή ήθελε να γίνει γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας στην θέση του Τασούλα, ο άλλος γραμματέας του κόμματος στην θέση του Λυκουρέντζου, άλλος επειδή ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ προωθούσε άλλον για βουλευτή, άλλος επειδή δεν συμμετείχε στον ... πρωινό καφέ κλπ κλπ. Οι εξαιρέσεις λίγες.

Και τι επιχειρείται τώρα; Να επιστρέψουν στην ΚΟ και το κόμμα όσοι με την στάση τους ζητήσουν έμπρακτα συγνώμη για όσα έκαναν. Να ξαναγίνουν δηλαδή βουλευτές της ΝΔ όσοι επιβεβαιώσουν με την πράξη τους ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για την επανεκλογή τους και ότι έπαιξαν ένα εσωκομματικό παιχνιδάκι στο οποίο έχασαν.

Ποιος όμως μπορεί να θέλει τέτοιους βουλευτές; Ποιά σχέση έχει πλέον αυτή η Κοινοβουλευτική Ομάδα και αυτή η Βουλή με τον λαό;

Και θα πούμε και κάτι άλλο. Ορθώς ο Σαμαράς τους διέγραψε. Το γράψαμε και επιμένουμε ότι κέρδισε μακροπρόθεσμα πολύ περισσότερα ως ηγέτης, από τα πρόσκαιρα οφέλη μιας επίπλαστης "κομματικής ενότητας' που όλοι ξέρουμε ότι δεν ισχύει σε επίπεδο μηχανισμού. Όμως δεν πρέπει να τιμωρηθούν κι εκείνοι που δεν αντελήφθησαν εγκαίρως αυτά που συνέβαιναν στην ΚΟ και έδιναν μέχρι την τελευταία στιγμή πλαστή εικόνα στον πρόεδρο του κόμματος;

Δεν ξέρω ποια είναι η εικόνα που του μεταφέρουν στον Σαμαρά οι συνεργάτες του αυτές τις ημέρες, αλλά η δική μας εικόνα από την βάση περιγράφεται με τέσσερις λέξεις: Σύγχυση για τις θέσεις, δυσαρέσκεια, "κούμπωμα", αγωνία για το μέλλον. Ο κόσμος δεν νοιάζεται πλέον για κίβδηλες κομματικές ταμπέλες, ούτε για επίπλαστες κομματικές ενότητες κορυφής. Τα κόμματα τελείωσαν , με την μορφή που τα ξέρουμε τουλάχιστον. Ο κόσμος από τον  Σαμαρά περιμένει να του δώσει ελπίδα και όραμα. Ο Σαμαράς είναι το αποκούμπι του κι αυτό εξηγεί αν θέλετε και την πικρία του κόσμου, την ένταση της κριτικής που του γίνεται.

Ένα μόνο πρέπει να κάνει λοιπόν ο Σαμαράς. Να αφήσει την Συγγρού στην παρακμή της και να βγει στον κόσμο. Να του εξηγήσει ο ίδιος την στρατηγική του και να του πει πως θα κτίσουν μαζί τη Νέα Ελλάδα.

Κι ας θυμηθεί αυτό που λέγαμε παλαιότερα εδώ: Πρώτα αλλάζει κανείς κανείς τα δομικά υλικά  σε έναν παρακμασμένο οργανισμό και μετά του βάζει νέο πρόγραμμα για να δουλέψει. Το ίδιο ισχύει και με τα κόμματα. Πρώτα αλλάζει κανείς το προσωπικό και μετά την ιδεολογία. Διαφορετικά το νέο κινδυνεύει να αλλοιωθεί και να αφομοιωθεί μέσα στο παλιό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 24/02/2012 10:18:09

    Αυτό που λέτε στο τέλος το περιγράφει πολύ καλά στην ευαγγελική ρήση:


    "Καὶ οὐδεὶς βάλλει οἶνον νέον εἰς ἀσκοὺς παλαιούς· εἰ δὲ μή, ῥήσσει ὁ οἶνος ὁ νέος τοὺς ἀσκούς, καὶ ὁ οἶνος ἐκχεῖται καὶ οἱ ἀσκοί ἀπολοῦνται· ἀλλὰ οἶνον νέον εἰς ἀσκοὺς καινούς βλετέον."

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ (Α)θανάσης 24/02/2012 13:12:24

      Η αληθεια ειναι οτι ποναω μ αυτα που βλεπω .Η πατριδα μου παυει να υπαρχει οπως την ξεραμε.Επρεπε να γινει το επομενο βημα ενοποιησης της ΕΥΡΩΠΗΣ μ αυτον τον επωδυνο για την ΕΛΛΑΔΑ τροπο ;Επρεπε να ξεφτυλισθει ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ; ΠΟΙΟΣ λογικος ανθρωπος μπορει να δανειζεται ασυστολα για να εκφυλιζει την συνειδηση των Παιδιων του ; ΑΥΤΟ εγινε απο το 1981 με τον ξαφνικο υπερδιπλασιασμο των μισθων ,πραξη που μας οδηγησε στην σημερινη υποδουλωση.ΕΡΩΤΩ πιστεψτε με με πονο ψυχης ,ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΤΥΧΑΙΑ ; ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ ; ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ; ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ;

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ (Α)θανάσης 25/02/2012 01:07:27

      Στο παλιό βαρέλι ωριμάζει το κρασί....

      Φταίει το μοντέλο; Ποιο μοντέλο; Οταν στην Ελλάδα κόμματα 40 χρόνων είναι ξεπερασμένα γιατί δεν έχουν ...μοντέλο, δομές λειτουργίες κανόνες ενώ στις άλλες χώρες υπάρχουν και εξελίσσονται εδώ και 200 χρόνια. Ποια στελέχωση; Των κολλητών των πολιτικών που είναι στον αφρό ...καθ΄ εκάστη; Που είναι τα στελέχη τα καταρτισμένα; 700,000 πχ Δ Υπάλληλοι και αντί να υπάρχουν στελέχη υπάρχουν κύκλοι που προσπαθούν να βγάλουν βουλευτές. Που είναι τα εξειδικευμένα στελέχη; Που είναι η μηχανογράφηση; Που είναι το επιχειρησιακό σχέδιο;
      Οταν έχουμε στελέχωση με αποσπασμένα ρουσφέτια και εκάστοτε κολλητούς απορούν με το ...μοντέλο;
      Μα τότε δεν θέλουμε έναν Πρόεδρο αλλά 11,000,000 Θεούς έναν πίσω από κάθε Ελληνα...
      & άντε να συμφωνήσω για χάρη της συζήτησης. Γιατί οτιδήποτε νέο θα είναι διαφορετικό; Οχι καλύτερο ή χειρότερο αλλά διαφορετικό;
      Ας δουν την οργάνωση και την λειτουργία των κουτόφραγκων. Το κόμμα το κράτος οποιοδήποτε σύστημα πρέπει να λειτουργεί πέρα και πάνω από τα πρόσωπα. Τα πρόσωπα απλά διαμορφώνουν τους βαθμούς της απόδοσης.
      Αλλά στην Ελλάδα έχουμε μουσικές καρέκλες καθώς η προσωπικότητα η επιτυχία και η υπόσταση καθορίζεται από την έδρα του πισινού του υπεύθυνου.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 24/02/2012 10:22:22

    Ίσως η πιο εύστοχη ανάρτηση των τελευταίων ημερών.
    Εὐγε.

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Γιάννης Φαίλτωρ 24/02/2012 17:07:09

      Συμφωνώ απολύτως. Η πρώτη πρόταση τα λέει όλα. Ας ελπίσουμε ότι οι υποψήφιοι βουλευτές μπορούν να αποστηθίσουν 15 λέξεις, για να καταλάβει ο κόσμος τη διαφορά. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ούτε θα γίνουμε.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Γιάννης Φαίλτωρ 25/02/2012 04:08:01

      τον κόσμο της παράταξης τον ρώτησε?οι δημοκρατικές διαδικασίες τηρούνται μόνο για την εκλογή αρχηγού του κόμματος?έγινε ποτέ σοβαρή έρευνα ποιός είναι αυτός ο κόσμος ,αν έχει αλλάξει κατά την διάρκεια αυτών των ετών του κατατρεγμού,αν έχει αποκρυσταλλώσει απόψεις ή είναι ένα ετερόκλητο πλήθος που άγεται και φέρεται απο την απελπισία και κινήσεις εντυπωσιασμού?οι άνθρωποι αυτοί που άντεξαν στα χρόνια της χυδαιότητας δεν θ΄αντέξουν το θολό τοπιο που καλλιεργείτε και την ανυπόφορη αίσθηση οτι αντιμετωπίζεται σαν απλός στόχος για πλειοψηφία.Και αυτά δεν είναι μόνο προσωπικές απόψεις!

  3. Stefanos avatar
    Stefanos 24/02/2012 10:23:21

    Όταν θέλουμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα λέμε ότι θέλουμε. Το θέμα είναι ότι δεθήκαμε χειροπόδαρα και υπέγραψαν επίσημα γι' αυτό. Δεν θα αλλάξει τίποτε απολύτως. Τα μέτρα θα πέφτουν βροχή και θα τυρβάζουμε περί ανάπτυξης και άλλων πράσινων αλόγων.

  4. NONOS avatar
    NONOS 24/02/2012 10:24:56

    Δυστυχώς λογαριαζουν χωρις τον ξενοδόχο Λαό που τους πιστεψε αλλα μετα λυπης του ...άλλα διαπιστωνει ...αν ο Σαμαρας δε βγει στο δρόμο κινδυνευει να εξωμειωθει με τον ΓΑΠ κι αυτο ειναι αδικο για τον ιδιο και για τους χιλλιαδες που τον πίστεψαν και τωρα τον αμφισβητούν.....η κατ ελαχιστον αμφιβάλλουν για τις προθεσεις του...........

    • tak avatar
      tak @ NONOS 25/02/2012 09:47:12

      Έχεις δίκιο... Τώρα πρέπει να βγει στο δρόμο και να μιλήσει στην καρδιά και το συναίσθημα του λαού. Μπορεί να αλλάξει τη μοίρα του τόπου. Τώρα όμως... Αύριο ... ουκέτι καιρός!

  5. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 24/02/2012 10:29:00

    Για να αποδείξουμε ότι ΔΕΝ είναι όλοι ίδιοι:
    1. Κατάργηση της γραμματείας συνδικαλιστικού και άρση της υποστήριξης όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων της ΝΔ.
    2. Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας.
    3. Κατάργηση του νόμου περί ευθύνης Υπουργών.
    4. Σύνδεση της βουλευτικής αποζημίωσης, του προϋπολογισμού της Βουλής και του προϋπολογισμού της Προεδρίας με τον κρατικό προϋπολογισμό ( Θα πληρώνονται ποσοστιαία ενός πλεονασματικού προϋπολογισμού της περασμένης χρονιάς. Σε περίπτωση ελλειματικού δεν παίρνουν φράγκο.).
    5. Κατάργηση της κρατικής επιχορήγησης των κομμάτων.
    6. Ρύθμιση των χρεών των ΜΜΕ εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Στην άρνητική περίπτωση κλείσιμο.
    7. Άρση της μονιμότητας των δημ υπαλλήλων.

    • nk avatar
      nk @ Dexi Extrem 24/02/2012 10:43:24

      Σωστός..... Εύγε!!

    • Phedra avatar
      Phedra @ Dexi Extrem 24/02/2012 10:53:04

      1000000++++++

    • miltos avatar
      miltos @ Dexi Extrem 24/02/2012 12:23:21

      Αν και πολλές φορές διαφωνώ με αυτά που γράφεις, αυτή την φορά προσυπογράφω και με τα δυο μου χέρια:
      Αν τα κάνει αυτά (ιδιαίτερα αυτά που έχουν σχέση με βουλευτές, Βουλή κτλ) θα δείξει ότι κάτι θέλει να αλλάξει.
      Αλλά πρέπει να το κάνει ΤΩΡΑ. Αύριο θα είναι αργά.

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ miltos 24/02/2012 12:31:31

        Δεν υπάρχει τώρα. Αυτά μπορεί μόνο να γίνουν με 180 βουλευτές. Το μόνο που γίνεται τώρα είναι το 1.

    • ΜΕΜΑΣ avatar
      ΜΕΜΑΣ @ Dexi Extrem 24/02/2012 14:20:58

      Συμφωνώ σε όλα,η άρση ασυλίας να γίνει αναδρομικά όπως και οι περικοπές μισθών και συντάξεων

  6. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 24/02/2012 10:42:05

    Συμφωνω απόλυτα με το αρθρο.Πρέπει να πει την πασα αλήθεια στον ελληνικό λαό.Να πει ,που βρισκόμαστε και που θέλουμε να πάμε .Να πει τι πρέπει να αφήσουμε πίσω μας δια παντός και πιο ειναι το οραμα μας σαν χώρα ,σαν κοινωνία.Να εξειδικεύσει τις προτάσεις του για όλα τα θέματα και κυρίως για τα οικονομικά ,που ταλανίζουν τόσο καιρό τους Ελληνες.Ολα πρεπει να ειπωθουν με γνώμονα την λογική και την δυνατοτητα να γινουν μέσα στις συγκεκριμένες συνθήκες.
    Τότε μόνο ο κόσμος,που δεν ειναι χαζός και ξέρει πολύ καλά τι συμβαίνει και τι θα συμβεί ,θα τον ακολουθήσει χωρίς αμφιβολία και θα δώσει την αυτοδυναμία που χρειαζεται πραγματικά η ΝΔ στις εκλογες.
    Οσο για το κομμα Καμμενου? ε ας κάνει και αυτός ενα κομμα που απο τα δεξια να παρει την ψηφο των δεξιων που μεχρι τωρα ηθελαν να ψηφισουν αριστερά γιατι ηταν αντιμνημονιακοι.Νομίζω οτι αυτό μας συμφέρει.

  7. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 24/02/2012 10:45:16

    Έπρεπε.Χθές.

  8. Y. avatar
    Y. 24/02/2012 10:51:07

    “Η ΝΔ αδυνατεί να περάσει και να υπερασπίσει τις θέσεις της. Κι αυτό δεν είναι θέμα προσώπων. Είναι θέμα μοντέλου”
    Διαφωνώ κάθετα, οριζόντια και διαγώνια (..εξ άλλου και ο αρθρογράφος το διαπιστώνει στη τελευταία παράγραφο). Οι Οργανισμοί (..πολιτικοί, οικονομικοί, κοινωνικοί), βασίχονται στο παράγοντα άνθρωπο. Αυτός είναι ο μοναδικός συντελεστής της επιτυχίας τους (..των οργανισμών), ή όχι. Άνθρωποι που θα κληθούν να υλοποιήσουν τη στρατηγική και τακτική που έχει τεθεί. Που πρέπει να είναι “κλιρ-κατ”, αντιληπτή και ρεαλιστική. Φυσικά, και τα εργαλεία που την υποβοηθούν (..τη στρατηγική και τακτική). Όλα αυτά ελλείπουν!

    • μαρια τσωνη avatar
      μαρια τσωνη @ Y. 24/02/2012 10:55:33

      Πρέπει να βρεθούν αμεσα,χθες,η στρατηγική και οι ανθρωποι που θα την υλοποιήσουν.ΤΩΡΑ διαφορετικά η αυτοδυναμία παει περίπατο.

    • factorx avatar
      factorx @ Y. 24/02/2012 11:20:09

      Δεν το κατάλαβες καλά. Στο σημείο αυτό αναφέρομαι στο επικοινωνιακό κομμάτι, όπου, για παράδειγμα, ο Μιχελάκης, ή ο Μουρούτης κάνουν κατά την γνώμη μου ηρωικές προσπάθειες, αλλά δεν μπορούν να κινήσουν το πτώμα που λέγεται "ΝΔ". Για παράδειγμα πάλι: φαντάσου τον εαυτό σου να είσαι υποχρεωμένος όλη μέρα να διαβάζεις και να ελέγχεις την κάθε..φιλοσοφία που γράφουν οι τομεάρχες, οι γραμματείς και οι φαρισαίοι και αναγκαστικά κυκλοφορεί ως θέση του κόμματος. Φαντάσου να είσαι πρέπει να απαντησεις πχ στον Βενιζέλο αλλά και να απαντησεις στα δεκάδες τηλέφωνα ΝΟΔΕ που θέλουν ...γραμμή καθημερινά

      • Y. avatar
        Y. @ factorx 24/02/2012 11:51:37

        Το “...επικοινωνιακό κομμάτι...” (..δεν το προσδιορίζεις στο άρθρο, άρα, ορθά δεν το κατάλαβα), είναι ένα από τα εργαλεία που ανέφερα. Λύση? Διόρθωση, ή ενδυνάμωση του εργαλείου που λέγεται επικοινωνία (..το έχω διαπιστώσει και προσδιορίσει –και όχι μόνο εγώ- εδώ και καιρό, ααναφέροντάς το εδώ μέσα, και σε συζητήσεις έξω). Όσο για το παράδειγμα που αναφέρεις, “στρατηγική και τακτική που .......πρέπει να είναι κλιρ-κατ και...αντιληπτή”. Αν είναι κλιρ-κατ και αντιληπτή, οφείλουν να την ακολουθούν. Αν δεν την ακολουθούν, δεν κάνουν για τη δουλειά. Συνεπώς, “ο παράγοντας άνθρωπος” που ανέφερα
        Και κάτι τελευταίο. Δεν εφευρίσκω το τροχό, ούτε κα΄νω το μάγκα. Θεωρία στη Διοικητική, πρώτου εξαμήνου

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ factorx 25/02/2012 20:18:46

        ΑΝ ειχε τραβηξει την γραμμη ξεκαθαρα απο την αρχη, για το ποιοι θα καθισουν στο σκαμνι μαζι με τον γαπ, παπακ .. Αφενος δε θα ρωτουσε κανενας για περαιτερω ´γραμμή αφετερου δε θα ειχε λερωθει απο την λασπη που του πεταξαν..τωρα φαινονται ολοι ιδιοι

  9. STAM avatar
    STAM 24/02/2012 10:52:25

    Παρακολούθησα χθες βράδυ σε μία εκπομπή της ΝΕΤ τον κ. Χατζηδάκη. Χαρακτηριστική περίπτωση ανθρώπου που δεν ξέρει τίποτα από ζωή, που δεν έχει κολήσει όυτε ένα ένσημο στη ζωή του. Ό ίδιος παλαιοκοματικός πολτικός λόγος. Τον ρωτάγανε να αναφέρει μερικά συγκεκριμένα μέτρα ανάπτυξης και απαντούσε γενικόλογα. Μίλαγε χωρίς να λέει τίποτα. "Να δώσουμε ελπίδα στον κόσμο....". Με αυτούς θα πάμε αύριο στον κόσμο.
    Ευτυχώς που υπάρχει ο Φαήλος και μερικοί ακόμη μετρημένοι στα δάχτυλα.
    Πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς να βγεί στον κόσμο και να του εξηγήσει με απλά και κατανοητά λόγια, που μπορεί να το κάνει, τις θέσεις μας για την καθημερινότητα, για το αύριο, για το μέλλον.

  10. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 24/02/2012 10:53:52

    "Ένα μόνο πρέπει να κάνει λοιπόν ο Σαμαράς. Να αφήσει την Συγγρού στην παρακμή της και να βγει στον κόσμο. Να του εξηγήσει ο ίδιος την στρατηγική του και να του πει πως θα κτίσουν μαζί τη Νέα Ελλάδα."
    Συμπληρώνοντας την παρότρυνση σας θα έλεγα ότι θα πρέπει να γίνουν όλα αυτά ΑΜΕΣΑ.
    Διαφορετικά ελοχεύει ο κίνδυνος να αντιγραφούν οι διαχρονικά συγκεκριμμένες θέσεις του για την Νέα Ελλάδα από υπάρχοντα και υπό ίδρυση "επαναστατικά" κομματίδια και ο ίδιος να μείνει στη δυστυχώς κοντή μνήμη του λαού σαν "μία από τα ίδια".
    Ήδη η από εικοσαετίας θέση του για 200 βουλευτές προτάθηκε από άλλους στη βουλή.....

  11. Κάτων avatar
    Κάτων 24/02/2012 10:59:34

    Έλεγε χθες στον Real Fm ένας απο τους διαγραφέντες ότι προσπαθούσε να πείσει μια ομάδα απο αυτών να γυρίσουν πίσω ο ... Σταϊκούρας. Απο νεροκουβαλητής των προυπολογισμών και των οικονομικων στοιχείων του Σαμαρά το παίζει τώρα και ..."ηγετική ομάδα"; Πως μπορεί να πείσει έστω κι έναν βουλευτή ο Σταϊκούρας;

    • Kennan avatar
      Kennan @ Κάτων 24/02/2012 11:02:19

      Φυσικά αυτά τα έλεγε ο διαγραφείς που ήθελε να γίνει γραμματέας στην θέση του Λυκουρέντζου

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Κάτων 24/02/2012 12:07:52

      Τί έχεις πάθει με τον Σταϊκούρα; Τι κόμπλεξ είναι αυτό; Έχεις κανένα επιχείρημα εναντίον του; Αν όχι, το μόνο που κάνεις έιναι να φανερώνεις το ψυχολογικό σου πρόβλημα.

  12. pirandello avatar
    pirandello 24/02/2012 11:00:09

    μπράβο πολύ καλή ανάρτηση, με εκφράζουν απόλυτα όσα λες

  13. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 24/02/2012 11:01:48

    Δύσκολο πρόβλημα για τον Α. Σαμαρά εν΄όψει εκλογών.
    Ναι, να έρθει ο ίδιος κοντά στον λαό, να εξηγήσει, να πείσει, να δώσει όλο του τον εαυτό.
    Αλλά όλα μόνος του θα τα κάνει; Τότε οι υπόλοιποι τι χρειάζονται;
    Ένα κόμμα από πίσω πίσω του, θα μείνει στην αδράνεια στην καλύτερη περίπτωση, ή στην υπονόμευση; Και είναι η ώρα αυτή κατάλληλη για εσωτερικές τριβές και ξεκαθαρίσματα;
    Σε περίοδο εκλογών, ένα κόμμα πρέπει να είναι ενωμένο για να έχει δυναμική νίκης, αλλά από την άλλη δεν μπορεί να εμφανίζεται στον κόσμο με δύο λογικές και με προσωπικό κατώτερο των περιστάσεων.
    Μια λύση ίσως είναι να θέσει στην κρίση του λαού, από τη μια πρόσωπα του παλιού κομματικού μηχανισμού, στα οποία ο ίδιος μπορεί να δώσει άλλη μια ευκαιρία και από την άλλη νέα πρόσωπα όχι τόσο γνώριμα στους ψηφοφόρους, αλλά ικανά να σταθούν άξια στην δύσκολη εθνική συγκυρία.

    • Απλή σκέψη avatar
      Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 24/02/2012 11:03:30

      * ο ίδιος = Α. Σαμαράς*

  14. Κάτων avatar
    Κάτων 24/02/2012 11:10:14

    Για να καταλάβετε ποιό είναι το πρόβλημα: Ο Σαμαράς πάει στις 9 το πρωϊ στο γραφείο και φεύγει στις 10 το βράδυ, με ένα μικρό διάλειμμα το μεσημέρι. Είναι δηλαδή το αντίθετο ακριβώς από όλους τους προηγούμενους αρχηγούς της ΝΔ.
    Είναι πατριώτης, είναι μορφωμένος, είναι αποφασισμένος και ξέρει ότι αυτό το κόμμα μόνο ως τροχοπέδη του μπορεί να λειτουργήσει. Δεν είναι εύκολο όμως να το διαλύσει τώρα και γι αυτό είναι αναγκασμένος να ισορροπεί συνεχώς και να προσπαθεί με κάθε τρόπο να γίνει πρωθυπουργός, επειδή τότε θα έχει την εξουσία στα χέρια του και θα μπορεί να κάνει πράγματα. Αν τα σκεφθεί κανείς ψύχραιμα δεν έχει άδικο, το πρόβλημα είναι όμως ότι έτσι η εξουσία κινδυνεύει να γινει αυτοσκοπός

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/02/2012 11:15:25

    Δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή διαθέσιμα νέα "δομικά υλικά" (δηλαδή άνθρωποι, τουτέστι καρδιές και πνεύματα), για να φτιαχτεί μιά άλλη κεντροδεξιά (ή μια άλλη κεντροαριστερά ή... ή ...), δηλαδή νέο πολιτικό σύστημα, τουτέστι νέος Ελληνικός πολιτικός πολιτισμός.
    Καρδιές και πνεύματα πρέπει να "επανεκπαιδευθούν" στις νέες συνθήκες. Έχουν περάσει όσα ξέραμε. Μια πολιτική αναδημιουργία εκ βάθρων είναι ζήτημα παιδείας πρωτίστως (με την ευρύτερη έννοια), και όχι πολιτικής. Η πολιτική ποτέ δεν είχε τη δύναμη να αυτο-δημιουργηθεί. Και η επανεκπαίδευση χρειάζονται το χρόνο της.
    Θα είναι μακρύς ο δρόμος, δυστυχώς. Το πραγματικό αίτημα για ΟΛΟΥΣ τους πολιτικούς χώρους σήμερα (διότι όλοι έχουν αποτύχει, όπως και η μεταπολεμική Ελληνική Πολιτεία ως σύστημα οργάνωσης) είναι η επανεκκίνηση από σταθερό και δοκιμασμένο έδαφος. Και δεν το βλέπω να έχει ωριμάσει ακόμη.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Ο Θείος 24/02/2012 12:13:29

      Για να υπάρξουν νέα πρόσωπα πρέπει να τα ψηφίσει ο λαός. Μην περιμένουμε τα πάντα από έναν Αρχηγό. θα κάνει τις επιλογές του αλλά μέχρι ένα επίπεδο. Για το μεσαίο και κάτω στελεχιακό δυναμικό δεν μπορεί, δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί. Χρειάζεται περισσότερο να γίνει συνείδηση ότι σε αυτές τις εκλογές ψηφίζουμε πρόσωπα που δεν είναι λαμόγια, φιλάργυροι, καλοπερασάκηδες, παρτάκηδες, αστράτευτοι με την κυριολεκτική έννοια, ρουσφετολόγοι, παλαιοκομματικοί (το μητσοτακαίικο τελείωσε), επαγγελματίες της πολιτικής, πρώην υπάλληλοι Goldman Sachs, ΔΝΤ κ.λπ., άθεοι, νεοφιλελεύθεροι ή αριστερόζ.

    • pirandello avatar
      pirandello @ Ο Θείος 24/02/2012 12:25:51

      Αγαπητέ Θείο, είναι σωστό οτι η αλλαγή της κουλτούρας περνάει μέσα από την παιδεία και κατ` επέκταση από την εκπαίδευση, αλλά κυρίως προυποθέτει τον επαναπροσδιορισμό της πολιτιστικής μας αυτοεικόνας. Την απομάκρυνση από τη μονολιθική αντίληψη περί υπεροχής του αρχαιοελληνικού πολιτισμού που ήταν και η πολιτιστική μας πυξίδα για κάθε επιλογή μας στο χώρο των τεχνών και των γραμμάτων τις τελευταίες δεκαετίες,την ανάδειξη του λαικού πολιτισμού, την σύγχρονη πνευματική δημιουργία, τον πλουραλισμό των ιδεών, την πολιτιστική ποικιλομορφία κτλ κτλ. Η επιστροφή πάλι σε σταθερές αξίες πράγματι θα πρέπει να προωθηθεί στα πλαίσια ανάδειξης ενός άλλου ηθικού μοντέλου που θα πλημμυρίσει τη σύγχρονη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα.
      Στο ότι δεν υπάρχουν νέα δομικά υλικά θα σου πω απλώς οτι γνωρίζω πολλούς νέους της γενιάς μου που θα μπορούσαν να αποστομώσουν με την απλότητα και καθαρότητα των ιδεών και διεκδικήσεων τους τον ιδεολογικοπολιτικό καθωσπρεπισμό του σημερινού πολιτικού κατεστημένου. Τα ψεύτικα μεθυστικά συνθήματα που δεν μετουσιώνονται ποτέ σε πολιτική πρακτική και απλώς επαναλαμβάνονται από όλους σε κάθε εποχή χωρίς καμία διάκριση. Όπως η καραμέλα της σωτηρίας της πατρίδας σήμερα που πιπιλίζεται από κάθε πολιτική δύναμη, ανεξάρτητα τι πρεσβεύει αυτή μέσα από τις πολιτικές που θέλει να προωθήσει.
      Όχι Θείο, εγώ θα συμφωνήσω με αυτό που λέει το άρθρο "Πρώτα αλλάζει κανείς το προσωπικό και μετά την ιδεολογία. Διαφορετικά το νέο κινδυνεύει να αλλοιωθεί και να αφομοιωθεί μέσα στο παλιό".. Και αυτό πρέπει να γίνει πρώτη προτεραιότητα για το Σαμαρά και τη ΝΔ.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ pirandello 24/02/2012 12:45:54

        Μακάρι να ήταν έτσι. Φοβάμαι όμως ότι αποδίδεις στην πολιτική ικανότητες που δεν έχει και της αναθέτεις καθήκοντα που δεν μπορεί να εκπληρώσει.
        Το θέμα δεν είναι οι ιδεολογίες και τα ιδεολογήματα. Η απλή λογική λείπει και απλά πρακτικά πράγματα πρέπει πρώτα να γίνουν για να εκπέμψουν τα πρώτα μηνύματα "επανεκπαίδευσης" και να σταθεροποιηθεί το έδαφος κάτω από τα πόδια της κοινωνίας. Ακόμη και στην λειτουργία της πολιτικής: Π.χ. Ως πότε θα υπάρχουν βουλευτικές συντάξεις ; Βουλευτική ασυλία για ποινικά αδικήματα άσχετα με την πολιτική ιδιότητα; Ως πότε θ' αλλάζει η ηγεσία της υπηρεσιακής διοίκησης με κάθε αλλαγή κυβέρνησης; Ως πότε θα εκπέμπουν χρεωκοπημένα φοροδιαφεύγοντα και εισοροδιαφεύγοντα κανάλια ΜΜΕ;
        Μπορώ να αναφέρω εκατό άλλα τέτοια. Και επιμένω, αυτά είναι κυρίως "εκπαιδευτικά" μέτρα και όχι πολιτικά. Αυτά επείγουν, και πρέπει να γίνουν τώρα. Η αλλαγή του πολιτικού προσωπικού θα έλθει ως φυσικό επακόλουθο.

        • pirandello avatar
          pirandello @ Ο Θείος 24/02/2012 12:52:11

          Φοβάμαι οτι παρανόησες. αν δεν σου κάνει κόπο ξαναδιάβασέ το.
          Συμφωνώ με τη λογική που λες με μια απλή παρατήρηση. Η λογική είναι όπως και τα μαθηματικά όπου 1+1=2,με τη μόνη διαφορά βέβαια οτι η λογική στην πολιτική μπορεί στην παραπάνω πρόσθεση να σου δώσει σαν αποτέλεσμα και 1,8 αλλά και 2,2!

  16. Heaven avatar
    Heaven 24/02/2012 11:38:35

    ο ολιγιστότατος γραμματέας που είναι Φακτορα;
    επίσης οι ακόμη πιο ολιγιστότατοι γραμματείς του οργανωτικού;

    • factorx avatar
      factorx @ Heaven 24/02/2012 11:45:50

      Δεν ξέρω, αλλά από όσα μαθαίνω εσύ μιλάς μαζί τους, με άλλο ...ψευδώνυμο

      • Heaven avatar
        Heaven @ factorx 24/02/2012 14:28:13

        εγώ τα μηνύματα τα έστειλα με το κανονικό ...ψευδωνυμο!

  17. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 24/02/2012 11:45:20

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ ΓΕΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ.

  18. μαρια τσωνη avatar
    μαρια τσωνη 24/02/2012 11:45:38

    Υπάρχουν ανθρωποι,αλλά δεν βρίσκονται στο στενό κομματικό πυρήνα.
    Ειναι η σιωπηλή Ελλάδα,που κατά την γνώμη μου,είναι πλειοψηφία,που μάχεται καθημερινά ,που δεν έχει λεφτά στο εξωτερικό,που εργάζεται σκληρά στον πραγματικα ιδιωτικό τομέα,δεν εχει καμμία σχέση με τον Κουτσούκη,που σήμερα αισθάνεται ντροπιασμένη για το πολιτικό της σύστημα και απέναντι στους ευρωπαίους πολίτες ,γιατί συνέχεια ζητάει δανεικά για να ζήσει και να ξεπεράσει τις δυσκολίες.Ολοι αυτοί δεν βαυκαλίζονται οτι ολα ειναι ευκολα ,γιατι εχουν μάθει να δουλευουν και να μάχονται.
    Να κανουν προσκλητήριο σ'αυτην την Ελλάδα και οχι στον Μαρκόπουλο η στον Μανώλη.

    • Y. avatar
      Y. @ μαρια τσωνη 24/02/2012 12:06:18

      Οι επιλογές γίνονται στη βάση της αναγνωρισημότητας γαι τις ψήφους, και των παρεών για τα συγκοινωνούνατα δοχεία. Δεν βασίζονται (..τις περισσότερς περιπτώσεις) σε αξιοκρατικά κριτήρια. Πίριοντ

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ μαρια τσωνη 24/02/2012 12:24:13

      Υπάρχουν καλοί Έλληνες και στο δημόσιο, σταματήστε πια αυτήν την καραμέλα ακόμα και στο ψυχορράγημα της χώρας!

  19. o deksios avatar
    o deksios 24/02/2012 11:59:05

    Τωρα καληνυχτα...
    το θεμα ειναι οτι μεσα Νοεμβρη μπορουσε ο Σαμαρας να ειναι πρωθυπουργος του 40%, χωρις κανενα κινδυνο χρεωκοπιας της χωρας..
    Τωρα η αυτοδυναμια ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας, και το πιθανοτερο και μονο ρεαλιστικο σεναριο ειναι μετακλογικα συγκυβερνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ..
    Ενα σεναριο που εχει ενθουσιασει τους πρασινοφρουρους, που απ' το πουθενα θα παραμεινουν στην εξουσια, με αποτελεσμα να αυξανει ραγδαια η συσπειρωση, και επιφερει τεραστια αποσυσπειρωση στους οπαδους της ΝΔ, που γνωριζουν οτι ΠΑΣΟΚ στη συγκυβερνηση σημαινει παραμονη ΠΑΣΟΚ στην εξουσια (διορισμος απειρων παλι πρασινοφρουρων, διωγμος των δεξιων, και μαλιστα αυτη τη φορα απ' το παρασκηνιο, με το καψιμο της Αθηνας, κτλ να τα χρεωνεται η ΝΔ)..
    Περαστικα μας..

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ o deksios 24/02/2012 12:16:27

      Αυτό είναι ένας κίνδυνος αν δεν γίνουν επαναληπτικές εκλογές. Όμως θα γίνουν, όσες εκλογές χρειαστούν για να υπάρξει αυτοδυναμία ΝΔ. Ο λαός δεν θέλει ακυβερνησία μετά και την φοβερή και τρομερή εμπειρία που απέκτησε με την κυβέρνηση Παπαδήμου.

      • pirandello avatar
        pirandello @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 24/02/2012 12:28:53

        Κάτσε πρώτα να γίνουν οι πρώτες εκλογές και μετά μιλάμε για τις επόμενες.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ pirandello 24/02/2012 12:40:32

          Ακριβώς. Εγώ θα προσέθετα μάλιστα το εξής: "κάτσε πρώτα να επιτρέψουν οι ευρωναζί να γίνουν οι πρώτες εκλογές, και μετά μιλάμε για την απαγόρευση που θα επιβάλουν ακόμα και σε κάθε σκέψη για επόμενες".

          • pirandello avatar
            pirandello @ Αυριανιστής 24/02/2012 12:46:00

            για να μην σου πω οτι δεν θα εκπλαγώ αν δω και μια 'ήσυχη' μετάβαση της ΝΔ στην εξουσία ακόμα και χωρίς εκλογές

          • Y. avatar
            Y. @ pirandello 24/02/2012 16:01:53

            Λάθος. Εκλογές για να αποτυπωθεί το τοπίο. Αν αυτό που λες, όμηροι στη μαϊμού πλειοψηφία του Μπατσόκ στη Βουλή

          • pirandello avatar
            pirandello @ Y. 24/02/2012 16:27:35

            Συμφωνώ, αλλά αυτά ακούγονται από το χαζοζογκλερικό πολιτικό σύστημα που διαθέτουμε. Ξέρεις, όλους αυτούς που με νύχια και με δόντια θέλουν να διατηρήσουν τα προνόμιά τους (υπουργεία, βουλευτικά έδρανα, γραμματείες, επιτροπές κτλ κτλ)

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ o deksios 24/02/2012 12:31:19

      Η αυτοδυναμία είναι εγχώριο φετίχ (ένα ακόμη καθρεφτάκι για τους ιθαγενείς), που μόνο ζημιά έκανε, τριάντα τόσα χρόνια.
      Άς παραδειγματισθούμε από το πολιτικό σύστημα της Γερμανίας: Ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν είχαν αυτοδυναμία κυβερνητικού κόμματος μεταπολεμικά. Έχουν όμως το πιό πετυχημένο πολιτικό και οικονομικό πρότυπο στην μεταπολεμική Ευρώπη.
      Αρκετά τράβηξε το παραμύθι του εναλασσόμενου κομματικού κράτους, όχι άλλους χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη. Το χαλιφάτο ως σύστημα απέτυχε, πότε θα το χωνέψουμε ως πολίτες;

      • pirandello avatar
        pirandello @ Ο Θείος 24/02/2012 12:41:08

        αιμομιξίες για τερατογενέσεις δηλαδή..

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 24/02/2012 12:43:00

        Θείο, "όλως συμπτωματικώς", το ίδιο, ΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ, λένε και σχεδόν όλοι οι αριστερόζ σχηματισμοί (με εξαίρεση το ΚΚΕ που ακόμα φωνάζει για... στροφή όλων των μαζών στο ίδιο). Από το ΔΗ.ΑΡΙ μέχρι τους "Οικωλόγους", όλοι μιλάνε για τη δήθεν ανάγκη "κανένα κόμμα να μην έχει πάνω από 13%"!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 24/02/2012 12:54:26

        Επί της ουσίας βέβαια, ουδείς αντίλογος.
        Sorry, αλλά προτιμώ ως πολιτικό - οικονομικό πρότυπο τη Βάδη-Βυρτεμβέργη, με τον κυβερνητικό συνασπισμό SPD-Πράσινων που διαδέχθηκε φυσικώ τω τρόπω τους Χριστιανοδημοκράτες (κι άς λοιδωρεί ο Αυριανιστής που κάτι ξέρει από του Μπέρτολτ Μπρέχτ τη χώρα). Και όχι τον τριακονταετή άτυπο αλλά χαλύβδινο συνασπισμό των Τσουκάτων με τους Βουλγαράκηδες. Ούτε τα Πελοποννησιακά συμπλέγματα υποτίθεται αλληλομισούμενων πολιτικών δυναστειών, με Λαλιώτηδες, Μανώληδες, Κλικο-Κωστόπουλους και άλλους -όπουλους, αλλά και με σάκηδες, μάκηδες, πάκηδες.
        Αυτά ήταν όντως αιμομιξίες για τερατογενέσεις, ή κάνω λάθος

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ο Θείος 24/02/2012 13:01:34

          Ναι, αλλά οι αριστερόζ φιλοδοξίες είναι προφανώς πιο "πολύπλοκες", όταν μιλάνε για"κανένα κόμμα πάνω από 13%". Μάλλον συμπλέγματα... πράσινα (εντός και εκτός εισαγωγικών) ορέγονται, που θα ξεριζώσουν... σύριζα τη Δεξιά και θα εγκατασταθούν στο... δηαρι της μασαμπούκας και της λεηλασίας.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αυριανιστής 24/02/2012 13:12:29

            Ενώ τον λύκο τον βλέπουμε, ψάχνουμε τα μελλοντικά του πατήματα!
            Επί της ουσίας: Οι "αριστερές" φιλοδοξίες είναι για ”κανένα κόμμα πάνω από 13%" είναι ιδεολογήματα ανοησίες και αυταπάτες. Η μελλοντική κυβέρνηση συνασπισμού θα είναι σύμπραξη ΝΔ-Πασοκ, και μαζί θα έχουν υπερεπαρκή πλειοψηφία. Και αυτό είναι δίκαιο, έστι Δίκης οφθαλμός ός τα πάνθ' ορά: Μαζί έρριξαν το κάρρο στη χαράδρα, μαζί άς το βγάλουν έξω.
            Δεν είμαι αιθεροβάμων, προτιμώ το ρεαλισμό. Αρκεί να συνοδεύεται από στοιχειώδη δικαιοσύνη.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Ο Θείος 24/02/2012 13:05:15

        σάκηδες, μάκηδες, πάκηδες λήγουν όλοι σε -όπουλος !!!
        Ακριβώς όπως και ο ατυχήσας Κλικο-Κωστόπουλος που έχασε το "παιδί" του.
        Τυχαίο; Δεν νομίζω !!!
        Οι τριακονταετείς άτυποι αλλά χαλύβδινοι συνασπισμοί είχαν και το τοπικιστικό χρώμα, όχι μόνον το ανακατεμένο πρασινομπλέ.
        Τους ενόχλησε κανείς αυτούς όταν άλλαζε από ΠΑΣΟΚ σε ΝΔ και τούμπαλιν;
        Αντί για αδιαφανείς, άτυπους αλλά χαλύβδινους τριακονταετείς συνασπισμούς, σαφώς προτιμώ τετραετείς, θεσμικούς και διαφανείς. Αλλά με σταθερή, μη κομματική, αξιολογικά δομημένη Δημόσια Διοίκηση. Έτσι, αντί Μπαγιατο-Πελοποννησίας προτιμώ σαφώς πολιτικό σύστημα Βάδης Βυρτεμβέργης.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ο Θείος 24/02/2012 13:29:09

          Μάλιστα. Να αντικαταστήσουμε, δηλαδή, τους "σάκηδες", "μάκηδες", "πάκηδες" με τους Βαγγέληδες, τους Φώτηδες, τους Αλέξηδες και τους Τρεμόπουλους. Φυσικά, σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, θα αυξηθούν πολύ και οι "πάκηδες" -εκ του "Paki" και όχι εκ του "Πάκη".

  20. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 24/02/2012 12:17:53

    +1000 στο άρθρο.Αυτή είναι όλη η ουσία.Προχώρα Αντώνη.Μαζί σου είμαστε όλοι.

  21. Ntinos avatar
    Ntinos 24/02/2012 12:19:24

    Πρώτον: Οι βουλευτές του κόμματος θα πρέπει να καταλάβουν ότι είναι ομάδα. Στην ομάδα όποιος σηκώνει μπαιράκι πηγαίνει απ ευθείας στην κερκίδα.
    Δεύτερον: καλό θα είναι σαν αρχή να αλλάξει το κόμμα της ΝΔ ΟΝΟΜΑΣΙΑ. Νέα αρχή, νέο όνομα.
    Τρίτον: χρειάζεται ψυχραιμία. Και αυτό, διότι σήμερα, οι πολίτες δέχονται καταιγισμό αρνητικών μηνυμάτων και η γνώμη τους επηρεάζεται αρνητικά για όλα.
    Τέταρτον: Βούτυρο στο ψωμί του Σαμαρά είναι η ίδρυση του κόμματος της γλαρόσουπας του Καμμένου. Θα τραβήξει τους ΝΔ που θα ψήφιζαν κάτι άλλο αλλά και από το κόμμα του ΛΑΟΣ. Έτσι, δεν θα μπουν και οι δυο στη Βουλή με αποτέλεσμα η ΝΔ να αποκτήσει αυτοδυναμία. με μικρό ποσοστό μεν αλλά αυτοδυναμία.

    • Y. avatar
      Y. @ Ntinos 24/02/2012 16:09:21

      Αν ισχύσει το 4, λάθος τότε οι μεταγγραφές μπουμπούκου & Βορίδη, που έχω εκφράσει

  22. mv avatar
    mv 24/02/2012 12:48:57

    Όλοι οι απογοητευμένοι δεν μπορούν να μπουν στο ίδιο τσουβάλι.

    Αρκετοί (όπως εγώ) θεωρούν ότι ήταν σωστή επιλογή η ψήφιση του δεύτερου μνημονίου, όμως υπάρχουν άλλοι λόγοι που προκαλουν απογοήτευση.

    Είναι απογοητευτικό να μην αναφέρει τίποτα για τον απίστευτο πλούτο που βρίσκεται στο εξωτερικό, και συνεχίζει να φεύγει καθημερινά. Γιατί δεν ζητάει να γίνει πόθεν έσχες για αυτά τα χρήματα; Ο απλός λαός θα πληρώσει μόνο την κρίση; Aυτοί που θυσαύρισαν θα μείνουν στο απυρόβλητο;

    Και βέβαια θα έπρεπε να ζητήσει πιεστικά, πόθεν έσχες και για όσους είχαν δημόσιες θέσεις τα τελευταία τριάντα χρόνια.

    Τον ψήφισα στις εσωκομματικές, αλλά δεν βλέπω λόγο γιατί θα πρέπει να τον ψηφίσω και στις εκλογές. Δεν ασχολείται με όσους "εφαγαν" τα χρήματα, δεν έχει σχέδιο και όραμα για έξοδο από την κρίση. Και βέβαια υπάρχει λειψανδρία και στα στελέχη.

  23. Ταγμενος avatar
    Ταγμενος 24/02/2012 13:08:23

    Προσυπογράφω Antinews, το άρθρο σας!!!
    Ο Σαμαράς χρειάζεται σταθερές και σίγουρες παρουσίες δίπλα του, που να μπορούν να κάνουν σωστά τη δουλειά. Δε χρειάζεται χειροκροτητές. Ανθρώπους που καταλαβαίνουν χρειάζεται, ανθρώπους έμπιστους, ανθρώπους μαχητές, ανθρώπους που μπορούν και κυρίως ανθρώπους που θα εργάζονται δίπλα του, για αυτόν και όχι για τους εαυτούς τους.
    Και στην προκειμένη περίπτωση -τις ημέρες δηλαδή που προηγήθηκαν- κάποιοι δεν είδαν την κρίση, άρα δεν μπορούσαν να την διαχειριστούν και όταν αυτή πήρε μορφή, πάλι έκαναν τους χειρότερους δυνατούς χειρισμούς.
    Τέλος, ο Σαμαράς -όπως πολύ σωστά λέτε- πρέπει ...χθες να βγει στον κόσμο. Παντού, σ όλη τη χώρα, απ' άκρη σ' άκρη!!! Να μιλήσει με τους Έλληνες. Να κάνει δηλαδή, αυτό που κανένας άλλος δεν μπορεί να τόσο κάλα και αποτελεσματικά όσο ο ίδιος.

  24. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 24/02/2012 13:19:53

    Εδώ και πολύ καιρό παρακολουθώ από εδώ , την απεγνωσμένη προσπάθεια (με συνεχείς αναρτήσεις σε αυτό το σαίτ) να ακυρωθεί ως πολιτικός σχηματισμός το κόμμα και να μετασχηματισθεί σε "μεσσιανικού" χαρακτήρα προσωπολάγνα "αίρεση" ...

    για να μην παρεξηγηθω ... κι εγώ θεωρώ ότι ως κόμμα (ποιότητα στελεχών , δομή , οργάνωση κλπ) η Ν.Δ. ήταν και είναι για γέλια και κλάματα ... λίγο η κεντρώα επέλαση-αποψίλωση δεξιών στελεχών επί Μητσοτάκη , λίγο η συνεχιζόμενη απαξία σοβαρών ανθρώπων να ασχοληθούν , λίγο η εγκατάλειψη του απο τον Καραμανλή και το αποτέλεσμα είναι το σημερινό ΟΝΤΩΣ χάλι ...

    ΟΜΩΣ ...

    που οδηγεί η εσχατολογική προσέγγιση "ο πρόεδρος είναι η αρχή το τέλος και το άπαν " ???

    Να συμφωνήσουμε λοιπόν ... να αφήσει πίσω τη ΝΔ ο Σαμαράς , να γυρίσει την πλάτη στα παροχυμένα στελέχη που κι εγώ συμφωνώ δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα , να απομακρύνει τους καιροσκόπους βουλευτές του ΔΗΘΕΝ "όχι σε όλα" που 10 μέρες μετά θα ψηφίσουν "ναι" στους εφαρμοστικούς ...

    ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ (και σε πολλά άλλα) ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ 100% ... το ερώτημα όμως παραμένει

    Χωρίς πολιτική - ιδεολογική πλατφόρμα ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ και χωρίς ξεκάθαρη διαφοροποίηση από αυτό που παραπάνω συμφωνήσαμε να αφεθεί πίσω ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ τελικά ???

    Όσο και αν η βασική "τάση" στο αντινιούζ είναι "καλά τα λέει ο Σαμαράς , καλά τα κάνει ο Σαμαράς ... ο κόσμος απλά δεν τον καταλαβαίνει και το κόμμα τον πολεμάει" η αλήθεια είναι άλλη ...

    Δεν φταίει καμία 5η φάλαγγα εντός του κόμματος , δεν φταίει κανένας κακός ή αναποτελεσματικός επικοινωνιακός λόγος ... δεν φταίει ούτε το Πασοκικό περιβαλλον στα ΜΜΕ , ούτε οι πράσινοι εργολάβοι της διαπλοκής ...

    Την εποχή που η ΝΔ ήταν ΜΟΝΙΜΑ απέναντι στο "σύστημα" ΕΕ-ΔΝΤ - Πασόκ- Μνημόνιο κλπ (δηλαδή μέχρι το φθινόπωρο του 11) ΑΝ και τα μέσα την λοιδωρούσαν , κάνοντας καθημερινή προπαγάνδα ... η δυναμική του κόμματος στον ΚΟΣΜΟ ήταν ΦΑΝΕΡΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ... κόντρα στην καθημερινή πλύση εγγεφάλου μέρα με τη μέρα όλο και περισσότεροι πείθονταν για την καταστροφή της χώρας από το Πασόκ (μνημόνιο) και για την ΑΛΛΗ προοπτική (επαναδιαπραγμάτευση) της ΝΔ ...

    Σε 2 χρόνια η ΝΔ είχε μετατραπεί από "περιθώριο" , σε κεντρική πολιτική επιλογή των ,συνεχώς αυξανόμενων, επικριτών της ΛΑΙΛΑΠΑΣ (τρόικα-πασόκ-μνημόνιο) ... επιπλέον εσωτερικά ήταν ίσως η πιο συνεκτική εποχή που θυμάμαι το κόμμα , ως αντιπολίτευση ... ένα απλό παράδειγμα είναι η μετά από ΠΑΡΑ πολλά χρόνια δημιουργία νέας παραταξιακής εφημερίδας (Δημοκρατία, 2/10/10) με πολύ θετική ανταπόκριση από το κοινό

    και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ (από τα ΜΜΕ) μόνο και μόνο επειδή είχε

    πολιτική - ιδεολογική πλατφόρμα ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ και ξεκάθαρη διαφοροποίηση από το τότε ετοιμοθάνατο σύστημα (σύστημα Πασόκ είτε μερικοί το θέλουν είτε όχι).

    Και ΑΙΦΝΗΣ ΘΟΛΟΥΡΑ ... ο κόσμος πλέον δεν καταλαβαίνει τι πρεσβεύει το κόμμα και προφανώς ο πρόεδρος ... η ΝΔ αποφέυγει να μιλάει δημόσια (χαρακτηρική απουσία όλων από τα ΜΜΕ) , ο ΚΑΤ ΕΞΟΧΗΝ λάτρης των απλών διατυπώσεν που "μένουν" στον κόσμο Σαμαράς ("μόνη λύση εκλογές" , "όχι στο λάθος" , "επανεκκίνηση " , "επαναδιαπραγματευση" κλπ) πλέον όταν μιλάει δε ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ...

    Και ΑΙΦΝΗΣ ΕΣΩΣΤΡΕΦΙΑ ... 21 βουλευτές διαφωνούν και διαγράφονται την εποχή που το κυβερνών (αντίπαλο) κόμμα έχει καταρρεύσει στο 8% !!! ... άλλα στελέχη σιωπούν , διαφωνούν ή αποχωρούν ... υιοί πράσινων εκδοτών αλλά και άλλοι πρώην υβριστές του κόμματος (προερχόμενοι από αστεία κομματίδια ή τηλεοπτικές περσόνες της πλάκας) προσχωρούν δημιουργώντας επιπλέον τριβές ... και τέλος δεν υπάρχει ούτε ένας "φιλοπαραταξιακός" δημοσιογράφος και το κόμμα επικοινωνεί τις θέσεις του στο λαό μάλλον με ... τηλεπάθεια ...

    ΚΑΙ ΑΙΦΝΗΣ ΚΑΤΗΦΙΑ ... η αυτοδύναμη κυβέρνηση είναι μάλλον άπιαστο όνειρο ... οι βουλευτές και πολιτευτές ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ και μόνο στην ιδέα ότι θα πρέπει να "πάνε να μιλήσουν στον κόσμο" ο οποίος συτηματικά τους αγνοεί ... κομματικές εκδηλώσεις εκτός ΠΟΛΥ στενού (έως οικογενειακού) κύκλου δεν τολμάει να κάνει κανείς ... για δημόσιες ομιλίες ΟΥΤΕ λόγος να γίνεται ... και όλα αυτά ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΡΑΖΕΙ ... ΨΑΧΝΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ... ΚΑΤΑΚΡΥΜΝΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ...

    Συγνώμη αλλά νομίζω ότι όποιος δεν τα βλέπει αυτά και θέλει να λέει ότι συζητά - αναλύει τα κομματικά πεπραγμένα της ΝΔ είναι μάλλον βαθιά νυχτωμένος ...

    υ.γ.1 Δεν αναφέρω τις (κατ εμέ) αιτίες των παραπάνω ... είναι φανερό σε όποιον το διαβάσει που θεωρώ ότι ξεκινάει και ποιό είναι το κεντρικό σημείο του προβλήματος στο κόμμα

    υ.γ.2 φαντάζομαι την οδό (σικ) που θα πάρει το παρόν ... ας διαβαστεί έστω και στον "στενό κύκλο" μήπως και κάποιες θέσεις ακουστούν-μεταφερθούν και εντός των θυρών ... θενκς

    • tak avatar
      tak @ EVANGELOS 24/02/2012 19:27:19

      Αγαπητέ κύριε, δεν έχετε αντιληφθεί προφανώς, πως όλοι αυτοί, τους οποίους εσείς αποκαλείται "η βασική “τάση” στο αντινιούζ", δεν χαϊδεύουν τα αυτιά του προέδρου; Μήπως μια προσεκτικότερη ισχυρίζεστε θα σας έπειθε για το αντίθετο, από το οποίο ισχυρίζεστε;

      • tak avatar
        tak @ tak 24/02/2012 19:29:29

        mea culpa για το "αποκαλείται"...

  25. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/02/2012 13:20:59

    "Ένα μόνο πρέπει να κάνει λοιπόν ο Σαμαράς. Να αφήσει την Συγγρού στην παρακμή της και να βγει στον κόσμο. Να του εξηγήσει ο ίδιος την στρατηγική του και να του πει πως θα κτίσουν μαζί τη Νέα Ελλάδα".

    Ότι και να εξηγήσει είναι πλέον ...δώρον άδωρον.
    Αυτό που πρέπει ή πιθανόν να έπρεπε γιατί δε ξέρω αν υπάρχει πλέον χρόνος,
    είναι να πράττει.
    Η καθημερινότητα προσφέρει δεκάδες ευκαιρίες για δράση που δίνει ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ και προϊδεάζει για το τι μέλλει να περιμένουμε απο αυτόν όταν Κυβερνήσει τη χώρα.
    Και αυτές οι ευκαιρίες μέχρι στιγμής χάνονται καθημερινά.
    Από την αξιοποίηση νέων Ανθρώπων, από την αξιολόγηση και αξιοποίηση των υπαρχόντων, μέχρι την αντιμετώπιση σήμερα π.χ των αντιδράσεων Φαρμακοποιών-Γιατρών σε σχέση με τα γενόσημα Φάρμακα (υπεράσπιση συντεχνιακών συμφερόντων και Φαρμακοβιομηχάνων) η εικόνα είναι θολή.
    Οι προτάσεις του για διερεύνηση των σκανδάλων και του παράνομου ιδιωτικού και πολιτικού πλουτισμού, άνευρες και δειλές, ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΕΣ.
    Σταματώ εδώ.
    Προσωπικώς δεν ελπίζω πλέον.
    Κι αυτό με θανατώνει.
    Δυστυχώς.
    Γιατί ήταν η τελευταία ελπίδα.

    • noldor avatar
      noldor @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/02/2012 16:02:37

      Δεν είμαι γιατρός, δεν είμαι φαρμακοποιός (ούτε φαρμακοβιομήχανος)δεν μπορώ να εκφέρω επιστημονική άποψη για το θέμα των φαρμάκων. Δεν γνωρίζω αν είναι σύμπτωση ή λάθος γιατρού αλλά μέσα σε μία βδομάδα έχω τρία παραδείγματα (ο πατέρας μου πήγε να πεθάνει) διαφορετικών αντιβιώσεων με σοβαρές επιπλοκές.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΣΟΝ ΠΕΝ 25/02/2012 20:52:57

      Ο Σον Πεν ειναι βαρομετρο - δινει την εικονα για το τι εγινε στον κοσμο

  26. makis p avatar
    makis p 24/02/2012 13:24:46

    Δεν είναι ετσι ακριβώς , θέλει πολύ συζήτηση το πράγμα.
    Υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ makis p 24/02/2012 13:52:25

      makis p
      Έτσι ακριβώς είναι και ακόμη χειρότερα.
      Τώρα θέλεις να σου πω τι σημαίνει Πέτρος Αλιβιζάτος , νέος υφυπουργός Πολιτισμού συγκυβέρνησης και πώς μας προέκυψε από το πουθενά?
      Άσε καλύτερα.

      • makis p avatar
        makis p @ ΣΟΝ ΠΕΝ 24/02/2012 15:51:51

        ΣΟΝ ΠΕΝ το σχόλιο μου είναι για το άρθρο , μαζί σου συμφωνώ.

  27. ΜΠ avatar
    ΜΠ 24/02/2012 13:54:24

    "Ένα μόνο πρέπει να κάνει λοιπόν ο Σαμαράς. Να αφήσει την Συγγρού στην παρακμή της και να βγει στον κόσμο. Να του εξηγήσει ο ίδιος την στρατηγική του και να του πει πως θα κτίσουν μαζί τη Νέα Ελλάδα."
    Ωραία. Και μόνος του θα κυβερνήσει;
    Ο κόσμος δεν είναι οι βουλευτές;
    Όταν λοιπόν τους αφήνει πίσω στην παρακμή τους τί σημαίνει αυτό; πως είναι παρακμιακό κόμμα; Άρα ........ τί;
    Μην ξεχνάτε ότι σε αυτό το κόμμα έβαλε υποψηφιότητα για αρχηγός, ήξερε τί είχε να αντιμετωπίσει και όποια αλλαγή ήταν να γίνει έπρεπε να είχε γίνει με το καλημέρα σας. Τα περί Αρούληδων και λοιπών τα λέγαμε από την αρχή.
    Τώρα, στην πιο δύσκολη στιγμή της Χώρας, αντί να συζητάμε για ομοψυχία, συζητάμε για τη δομή του κόμματος; Και τελικά;
    Θα τους κατεβάσει πάλι υποψήφιους στις επόμενες εκλογές;
    Θα τους αλλάξει όλους τους ... παρηκμασμένους;

  28. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 24/02/2012 14:50:04

    Ένα χρόνο περίπου πριν (26-3-2011), ο FactorX, είχε αναρτήσει εδώ το άρθρο με τίτλο, «Tο κίνημα του Νοέμβρη πρέπει να ξαναγεννηθεί στη ΝΔ».Δανείζομαι μια περικοπή γιατί σήμερα , μετά τα όσα συνέβησαν το δραματικό βράδι της ψηφισης της δανειακής σύμβασης, εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά επίκαιρο: «Η Ν.Δ. είναι ένας βαριά άρρωστος οργανισμός και θέλει χρόνο πολύ για να αναταχθεί. Θα χάσει τον καιρό του ο Σαμαράς αν εγκλωβιστεί σε διαδικασίες ανανέωσης ενός “σπιτιού” που κτίστηκε από άλλον και για άλλους σκοπούς. Είναι σαν να πάρεις το θωρηκτό Αβέρωφ και να το ανανεώσεις βάζοντάς του σύγχρονα ηλεκτρονικά και οπλικά συστήματα. Θα χαλάσεις λεφτά, θα σπαταλήσεις χρόνο και κόπο και στο τέλος το “Αβερωφ” θα είναι το ίδιο δυσκίνητος και αργός όπως τότε. Θα μπορεί να τον βυθίσει ακόμα και ο … Καντάφι.»
    Oι εξελίξεις επιβεβαιώνουν τον FactorX, πλήρως.Η αλλαγή του πολιτικού προσωπικού της ΝΔ , πρέπει να είναι δραστική.Και όχι τόσο στο επίπεδο των προσώπων, με κριτήρια ηλικίας ή φύλλου.Όσο νοοτροπίας.Η παράταξη πρέπει να θέσει στόχους εθνικούς.Δεν μπορεί να αποτελεί την altrera pars του αμαρτωλού ΠΑΣΟΚ.Δεν μπορεί η μεγάλη ιδέα της πολιτικής ναναι το λαιφ στάιλ και ο εύκολος πλουτισμός.Οι επίγονοι , οι ανεπάγγελτοι, τα γκόλντεν μποϋ,οι Μυκονόβλαχοι, πρέπει να πάρουν την …άγουσα προς την έξοδο, επειγόντως,χωρίς καθυστέρηση, γιατί ο λαός είναι εξοργισμένος με όλο το πολιτικό σύστημα που τον φυλάκισε στα τείχη της παρακμής, του κομματισμού και της βλακείας.
    Και δυστυχώς οι δεινόσαυρο, της ρουσφετολογίας, της αναξιοκρατίας, της διαπλοκής και της γραφειοκρατικής μέγγενης, οι εργατοπατέρες, οι επίορκοι πολιτικοί στα μάτια του προδομένου λαού αποτελούν πλέον κόκκινο πανί, ιδίως όταν προβάρουν κοστούμια εξουσίας. ΚΑΘΑΡΣΗ ,ΛΟΙΠΟΝ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.Αλλοιώς μαζί με τα ξερά θα καούν και τα ξερά.

  29. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/02/2012 15:10:20

    Tο "προαιώνιο" όνειρο του site. Eνας Σαμαράς πάνσοφος και αλάνθαστος χωρίς το "βαρίδι" της ΝΔ.
    Προσπαθώ να καταλάβω....
    Ποιο είναι το πρόβλημα της ΝΔ; Η ιδεολογία της; Μάλλον όχι , γιατί αν ήταν έτσι θα πρέπει να δεχθούμε ότι ο Σαμαράς είναι (μετά από 35 χρόνια συμπόρευσης) αρχηγός σε ένα κόμμα του οποίου η ιδεολογία δεν τον εκφράζει. Οι "μηχανισμοί" και τα πρόσωπα ; Πολύ ωραία ! Δυο χρόνια αρχηγός δεν κατάφερε να ελέγξει τους μηχανισμούς και να αναδείξει τα καινούργια πρόσωπα; Γιατί ακόμα υπάρχουν τα παλιά "κακα" πρόσωπα και μάλιστα ως άμεσοι συνεργάτες του; Και γιατί αυτοί που ήταν οι "άνθρωποι του Προέδρου" - μερικοί ακόμα και πριν γίνει αρχηγός - διαφώνησαν με μια κορυφαία πολιτική επιλογή του και την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια ; (Ασχετα αν κάποιοι θα επιστρέψουν με κωλοτούμπα). Με ποιους τελικά θα φτιάξει ο Σαμαράς αυτή τη καινούργια παράταξη αφήνοντας πίσω του τη ΝΔ; Ποιες θα είναι οι καινούργιες διαφορετικές ιδέες που θα εκφράσει και που δεν μπορούν να εκφράζονται από τη ΝΔ;

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ firiki2010 24/02/2012 19:46:18

      Έτσι είναι ...και από την άλλη υπάρχουν βουλευτές που εργάζονται για όλα αυτά που πρεσβεύει η ΝΔ και το έργο τους μένει να το γνωρίζουν αυτοί και άλλοι δέκα, γιατί απλά δεν είναι φίλοι των ΜΜΕ και κολλητοί του περιβάλλοντος του αρχηγού.

  30. Γιάννης avatar
    Γιάννης 24/02/2012 15:11:49

    Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Τα πρώτα γιαούρτια έπεσαν και έρχονται και άλλα .Η κομματική βάση δύο χρόνια υποστήριζε κάτι το οποίο κλήθηκε να το μεταβάλλει σε μία εβδομάδα ( δεν εξετάζω το σωστό ή λάθος ). Τα γκάλοπ μετά τη διαγραφή ήταν αρνητικά και να δούμε τα επόμενα. Το κόμμα πάει για αυτοδυναμία την ώρα που οι γιαλιστεροί και οι φινετσάτοι βουλευτές του τα κάνουν πλακάκια με τους πασοκους . Θα είναι τραγελαφικό η ΝΔ να συνεργαστεί μετακλογικά με το ΠΑΣΟΚ το οποίο κατηγορεί για μύρια τόσα. Δεν λαμβάνουμε την υπόψη την τωρινή συνεργασία γιατί ήταν ειδικής περίπτωσης και ανάγκης. Μετά τις εκλογές πως θα δικαιολογηθεί ; Και κάτι τελευταίο ο χώρος ο δεξιός είναι άποψη είναι στάση ζωής δεν είναι αρχηγός. Οι αρχηγοί πάνε και έρχονται όμως ο δεξιός παραμένει ο ίδιος.

  31. WY avatar
    WY 24/02/2012 15:23:51

    Πολύ καλό άρθρο!!!
    Εύγε κι από ΄μένα!!!!
    -----------------------------------------

    ##Eγώ τήν έκανα τήν κάθαρση στό κόμμα.Σειρά τώρα έχουν οί ψηφοφόροι τής Ν.Δ.##
    Αν.Σαμαράς/Δεκέμβριος 2009
    ---------------------------------

    Ή ευθύνη πλέον γιά τό ΤΕΛΙΚΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ,είναι στούς ψηφοφόρους!Εκλογές γάρ εγγύς!
    Συγχωρούμε (ίσως!) αλλά ΠΟΤΕ δέν Λησμονούμε!!!!!

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 24/02/2012 16:18:29

    Σκοτώνονταν τρείς νύχτες και τρείς μέρες για το πόσες ώρες θ' ανοίγουν τα φαρμακεία και τι ποσοστο κέρδους θα έχουν.
    Αλλά πέρασαν την περικοπή του κατώτατου μισθού στο πίτς φυτίλι.
    Να το καταπιώ ή να το ξεχάσω;

  33. Κώστας ο Μακεδόνας avatar
    Κώστας ο Μακεδόνας 24/02/2012 16:23:39

    Είναι καιρός ο Πρόεδρος να βγει στο λαό .Το είχα ξαναπεί λακωνικά εδώ κι ένα μήνα .Όσο καθυστερεί άλλο τόσο δυναμώνουν οι αντιρρησίες .Παλιά μου τέχνη κόσκινο .Στρώνουν εσωτερικά δίχτυα για να ξαναπλαγιάσουν .Τη λύση θα τη δώσει ο λαός .Μαύρο στους επαγγελματίες που μας έφτασαν εδώ και προτεραιότητα στους ηθικούς και σε αυτούς που ξέρουν από φτώχεια, μεροκάματο και ξέρουν να σέβονται και να τιμούν το καρβέλι που τρώνε. Χόρτασε ο λαός από επιτήδειους .Αυτή τη φορά πολλοί παραδοσιακοί ψηφοφόροι θα αποχαιρετήσουν την Αλεξάνδρεια.Αρκετά ο εμπαιγμός .Μας χρωστάνε δεν τους χρωστάμε .Πρόεδρε, ακόμα σε στηρίζουμε και περιμένουμε έργα .Ένας πολίτης κεντροδεξιός ασυμβίβαστος με τα παράλογα και παράδοξα.Μάθαμε από μικροί να σεβόμαστε το συνάνθρωπο, να τιμούμε την πατρίδα, να σεβόμαστε τους νόμους και να θυσιαζόμαστε για αυτή όποτε μας καλέσει .

  34. Δαναός avatar
    Δαναός 24/02/2012 17:02:36

    ΓΡΑΜΜΑ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

    Απευθύνομαι σε σας προσωπικά, κ. Σαμαρά, εκφράζοντας πιστεύω πολλούς συνανθρώπους μας με τους οποίους καθημερινά συζητώ, γιατί εκείνο το «έχετέ μου εμπιστοσύνη», πέρα απ’ το κουράγιο και την ελπίδα που μας έδωσε, μας έδωσε και το δικαίωμα να σας δείχνουμε αυτή την εμπιστοσύνη, αλλά και το δικαίωμα να σας μεταφέρουμε τους καημούς και τους πόνους όλων μας.
    Αγαπητέ πρόεδρε, η πατρίδα μας περνάει ίσως τη χειρότερη περίοδο των τελευταίων πενήντα χρόνων.
    Οι κάτοικοι αυτού του τόπου, οι απλοί άνθρωποι, οι μεροκαματιάρηδες, οι υπάλληλοι, οι εργάτες, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι νέοι μας, βρίσκονται σε απελπιστική κατάσταση, τραγική θα έλεγα, ειδικά τα δυο τελευταία χρόνια.
    Όλοι γνωρίζαμε, από παραδείγματα άλλων χωρών, την περιδίνηση και τη φτώχεια, που θα μας έφερνε το ΔΝΤ.
    Δυστυχώς, ένας εντεταλμένος άπατρις πρωθυπουργός μαριονέτα, με τον τραγικό θίασό του, εκτελώντας κάποιο σχέδιο (και μη μου πείτε ότι ονειρεύομαι συνομωσίες), έγινε η αιχμή του δόρατος , ο Δούρειος Ίππος, των διεθνών κέντρων γνωστών και αγνώστων και χωρίς δισταγμό έφερε με τις γνωστές μεθόδους, την πατρίδα και τους κατοίκους της στα όρια της εξαθλίωσης. Δεν χρειάζονται λεπτομέρειες να αναφερθούν γι αυτό.
    Η θέση σας κ. Πρόεδρε, απέναντι σ’ αυτές τις μεθοδεύσεις, ήταν ξεκάθαρη, με αποτέλεσμα να ακουμπάνε πάνω σας συνεχώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι. Αποκτήσατε μια δυναμική, που έκανε το σύστημα να θορυβηθεί, να φοβηθεί, να ταρακουνηθεί και να αμυνθεί. Και έτσι έβαλε μπροστά τους αμυντικούς μηχανισμούς οι οποίοι τεχνηέντως ώθησαν εσάς και το επιτελείο σας, ίσως σε κάποιους λάθος χειρισμούς. Αλλά κι αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι των θηρίων.
    Έτσι αναγκαστικά βρεθήκατε στο μεγαλύτερο δίλημμα της ζωής σας, βέβαια τώρα κάτω από τελείως διαφορετικά διαμορφωμένες συνθήκες από πέρσι και πρόπερσι.
    Πιστεύω πως, όχι αβασάνιστα, είπατε το ΝΑΙ τη στιγμή που πολλοί που σας ακολουθούσαν περίμεναν ακριβώς το αντίθετο.
    Πιστεύω προσωπικά ότι πάνω απ’ όλα βάλατε το καλό της Πατρίδος. Όμως κύριε πρόεδρε από δω και πέρα αρχίζουν τα πολύ δύσκολα. Εμείς εξακολουθούμε να είμαστε δίπλα σας και θα προσπαθούμε να μεταπείσουμε και τους απογοητευμένους. Όμως σε καμιά περίπτωση μην προσκυνήσετε και μην υποκύψετε στα κοράκια που είναι έτοιμα να δώσουν το τελειωτικό κτύπημα.
    Περιμένουμε από σας να πείτε είτε διπλωματικά είτε ρεαλιστικά ότι εδώ δεν είναι παίξε γέλασε. Και αν εμείς ξεκινήσουμε τον χορό του Ζαλόγγου που τον ξέρουμε πολύ καλά, θα ακολουθήσουν και όλοι αυτοί στην πτώση.
    Κύριε πρόεδρε, είστε η τελευταία μας ελπίδα.
    Μην δικαιώσετε τους αντιπάλους και όλους αυτούς που λένε ότι κι εσείς είστε ένα γρανάζι του συστήματος.
    Μην δικαιώσετε όλους αυτούς που θέλουν κι εσάς υπηρέτη της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
    Μην ξεπουλήσετε αντί πινακίου φακής αυτό το κομμάτι γης που ζει ελεύθερα στους αιώνες.
    Εμείς θα βάλουμε πλάτη. Από σας εξαρτάται το χρώμα που θα διαλέξετε για το όνομά σας στο βιβλίο της ιστορίας.
    Κύριε Σαμαρά, η εξαθλίωση κάποια στιγμή γίνεται θυμός, ο θυμός οργή και γαία πυρί μιχθήτω.

    • tak avatar
      tak @ Δαναός 24/02/2012 17:15:06

      Και συ φίλε ... Δαναέ; Εντάξει, καλά τα λες... Θα αντιδράσει όπως ξέρεις ο Αντώνης... Μόνο που ως ... ξεροκέφαλος, θέλει πάντα να γίνεται το δικό του, την ώρα που αποφασίζει αυτός! Δεν κάνει λάθη όμως και έχει άριστο πολιτικό αισθητήριο...

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ tak 24/02/2012 17:19:25

        tak, επειδή ξέρεις τις θέσεις μου και την άποψή μου για τον πρόεδρο νομίζω καταλαβαίνεις...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Δαναός 24/02/2012 20:47:38

      Είναι γνωστό, ότι η μητέρα τού Δαναού είναι η γνωστή καί μοναδική Σουλιώτισσα πού γλύτωσε από τήν μοίρα τών υπολοίπων γυναικών στό Ζάλογγο. Από τό 1825, νήπιον όν, θυμάται τίς διηγήσεις τής φιλτάτης μητρός του καί ενθυμείται τήν σεπτήν μορφήν τού γέροντος Κολοκοτρώνη.
      Τήν περίοδον τής χρεωκοπίας, επί Τρικούπη, ήτο είς ειδικήν αποστολήν είς τό εξωτερικόν, κομίζοντας ανά τήν υφήλιον επιστολάς τού ευσεβάστατου Τάγματος τών Βουκελαρίων.
      Αυτά προσώρας.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Ιαπετός 25/02/2012 00:33:57

        Α, ώστε διαβάσατε κι εσείς τη βιογραφία του γέροντος Δαναού...

  35. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 24/02/2012 17:27:44

    Διάβασα το άρθρο από το πρωί, προτού καν αναρτηθεί κάποιο σχόλιο και μόνο τώρα μπόρεσα να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου, τον προβληματισμό μου, το θυμό μου και όλα τα άλλα για να γράψω κάτι.
    Παρατηρώ τους τελευταίους μήνες μία άτυπη κόντρα “αρχηγικών” και “κομματικών” και αρχίζω να ανησυχώ για το χάλι μας, οπότε είπα να κάνω μια επιστολή προς όλους.
    Α. προς τους “αρχηγικούς”
    Τα κόμματα και οι μηχανισμοί τους δεν προέρχονται από παρθενογενέσεις, ούτε οι μηχανισμοί δουλεύουν επειδή το πρόσταξε ο αρχηγός. Αν θυμάστε το ίδιο έκανε και ο ΓΑΠ. Είπε γενηθήτω opengov και πήγε για κανό. Μετά απορούσε γιατί επί έξι μήνες δεν είχε τοποθετηθεί ένας διοικητής στη θέση του και κατηγόρησε τα συμφέροντα για την αλυσίδα που έφυγε από το ποδήλατό του. Συνεπώς η αλλαγή στη ΝΔ που προτείνουν κάποιοι, επειδή πρέπει να πραγματοποιηθεί από κάποιους νεοδημοκράτες (τους οποίους δεν άκουσα να κατονομάζει κανείς), πιθανότατα θα αποτύχει.
    Να υπενθυμίσω επίσης εδώ ότι ο ίδιος ο Σαμαράς, προς ενός έτους, είχε προαναγγείλει σε πανελλαδική συγκέντρωση στελεχών (που ασχολούνταν με το πρόγραμμα της ΝΔ – αλήθεια που είναι αυτό;) τη διενέργεια συνεδρίου αρχών και θέσεων, ώστε να αποκτήσει το κόμμα συγκεκριμένες γραμμές πλεύσεις. Και αυτό κάπου λοξοδρόμησε.
    Τέλος να επισημάνω ότι το λιβανιστήρι προς τον αρχηγό, μόνο καλά αποτελέσματα δε θα φέρει. Σε αυτό θα σταθώ περισσότερο σε στελέχη που δεν είχαν καμία ιδέα για το πώς λειτουργούν τα κόμματα εξουσίας, τα οποία μόνο αρχηγοκεντρικά δεν είναι (άσχετα αν το προσποιούνται σε περιόδους κρίσης για να συσπειρώσουν τους απογοητευμένους γύρω από άτομα και όχι γύρω από αποτυχημένες πολιτικές). Ο αρχηγός θέλει συνεργάτες να του τονίζουν τα λάθη του και όχι το πόσο καλά “έδειξε” στο γυαλί.
    Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι ο ίδιος ο Σαμαράς ζήτησε την αρχηγία, δεν του ήρθε μάννα εξ ουρανού. Δε νομίζω ότι το έκανε αυτό μη γνωρίζοντας τι θα βρει, ή ότι αυτοσκοπός του ήταν να τη διαλύσει.
    Β. προς τους “κομματικούς”
    Μην ξεχνάτε το σε ποια ανυποληψία είχαμε φτάσει πριν από δυόμισι χρόνια. Ο Σαμαράς μας βοήθησε να το ξεπεράσουμε. Το κόμμα και οι μηχανισμοί του από μόνα τους δε μπορούσαν (αντίστοιχα αυτό πηγαίνει και προς τους “προεδρικούς” – μη βαυκαλίζεστε ότι ο Σαμαράς ανέτρεψε την κατάσταση και θα βγούμε κυβέρνηση με τα τσαρούχια, εδώ μιλάμε για πολιτική όχι για ταινία του Hollywood).
    Είναι εύκολο να καταδικάζουμε κινήσεις που δε μας αρέσουν (και εγώ θα επιθυμούσα η εξήγηση του Σαμαρά προς τον κόσμο να γίνει πριν την ψήφιση του Β’ μνημονίου και όχι μετά -μιλάω για τις δημόσιες δηλώσεις), αλλά θα πρέπει να θυμόμαστε ότι ο αρχηγός αναλαμβάνει την ευθύνη, εμείς απλά πρέπει να κρίνουμε και μάλιστα όχι εν θερμώ.
    Ξεχνάμε ότι ο εκάστοτε αρχηγός, φυσικά θέλει και πέντε δικούς του ανθρώπους δίπλα του. Είναι προφανές ότι ο μεγάλος όγκος στελεχών θα είναι από τον εκάστοτε μηχανισμό, οι έμπιστοι όμως είναι του αρχηγού (ο οποίος όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάει τα περί λιβανιστηριού που έγραψα παραπάνω, ή το ότι η διοίκηση έχει και συλλογικότητα σε τέτοιους μεγάλους μηχανισμούς).
    Γ. προς όλους (και εμένα μαζί)
    Αυτοσκοπός δεν είναι η ανάληψη εξουσίας (που θα μπορούσε να είναι προ πενταετίας), αλλά η ελάφρυνση των πολιτών από τα δεινά που υφίστανται και από αυτά που έρχονται. Η κόντρα για τις καρέκλες σε αυτή τη χρονική στιγμή θα κάψει κόσμο, γιατί πολλές είναι ήδη ηλεκτρικές. Τα media διψάνε για αίμα και πλέον δεν υπάρχουν ανταλλάγματα να τους προσφέρει κάποιος.
    Είναι ίδιον του Έλληνα να λοιδορεί τους προηγούμενους ως αποτυχημένους. Είναι βαρετό να μιλάμε από τη μία για Πάκηδες, Άρηδες κλπ, από την άλλη να εκθειάζουμε την κυβέρνηση Καραμανλή για τις γενναίες αποφάσεις στα εξωτερικά θέματα και τέλος να κατηγορούμε και τα media. Ο εχθρός δεν είναι μέσα στη ΝΔ. Ο εχθρός είναι αλλού, άσχετα με το αν μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.
    Εν κατακλείδι. Θέλουμε να αλλάξει η Ελλάδα; Θέλουμε να ζήσουμε εμείς σε καλύτερες συνθήκες; Αν ναι, ας μην κατηγορούμε αυτούς που ασχολούνται για το ότι κάνουν λάθος. Ας ασχοληθούμε εμείς για να δούμε αν θα το κάνουμε σωστά. Εδώ που είμαστε τίποτα δεν είναι εύκολο.

  36. tak avatar
    tak 24/02/2012 17:30:17

    Απολύτως! Εγώ που είμαι στον αστερισμό των Διδύμων (29-5-1951), θα του έδινα -ειλικρινά- και μια σπρωξιά, αλλά έχει τετράγωνη λογική ο μεγάλος και σου κόβει το βήχα...

  37. GREGORY KANΕΛ avatar
    GREGORY KANΕΛ 24/02/2012 17:36:41

    To ολοι ιδιοι ειναι το καλλιεργουν οι Πασοκοι τα ΜΜΕ δυομιση χρονια τωρα και δυστυχως η προπαγανδα τους επιασε!!!!!!!!Εγω επιμενω τα στελεχη τησ ΝΔ υπνον βαθυ!!!Εχομε δηλωσεις ΛΟΒΕΡΔΟΥ [Ως ΑΝΤΙΠΟΛΙΤ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΟΧΙ] Χρυσοχοιδη [καταστρεψαμε την Χωρα] προχθες ο Ραγκουσης μιλησε για τον Βενιζελο που απο τα εγκληματικα του λαθη αποχωρησε η τροικα και προκειμενου επανελθει πηρε τα ποιο σκληρα μετρα παροτι ειχε δηλωσει σε ενα απο τα περιβοητα διαγγελματα του ΒΑΛΑΜΕ ΠΑΤΟ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΙ Εχομε τισ δηλωσεισ Στροσ Καν ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝ ΣΤΑΤ ΥΠΗΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΝΟ ΒΑΘΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΜΗ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ!!!!!!!!!!!!!!

  38. Δαναός avatar
    Δαναός 24/02/2012 17:43:16

    Χαίρομαι!

  39. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/02/2012 18:02:39

    Μπράβο, Κώστα.

    Να προσθέσω. Ας καταλάβουν όλοι πως το κόμμα και το Κράτος δεν είναι οικόπεδο κανενός. Ας καταλάβουν οι Αρχηγοί πως είναι υπάλληλοι των πολιτών. Ας καταλάβουν οι σύμβουλοι πως το βλέπουν.

  40. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/02/2012 18:06:07

    Αναγκαίο να γίνουν.
    Κι όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους.
    Πρώτιστα για ηθικούς.

  41. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/02/2012 18:17:57

    Αν θέλουμε μοντέλο Ηγέτη αυτό δεν υλοποιείται παρά μόνον με τον τρόπο του Φ. Κάστρο.
    Πρώτη του ενέργεια η υποτίμηση και η διάλυση του ΚΚ Κούβας.
    Οι ηγέτες δεν μπαίνουν σε αραχνιασμένα κατώγια.

    Όμως, η Δημοκρατία προϋποθέτει δημοκρατικά κόμματα. Εμείς δεν έχουμε.

    Δεν χρειαζόμαστε ούτε Φιντέλ, ούτε Περόν, ούτε Α. Παπατζή.

    Η ΝΔ πρέπει να γίνει κόμμα. Χωρίς δημοκρατικά στην λειτουργία τους και στη δομή τους κόμματα, η Ελλάδα θα αρμενίζει χωρίς τιμόνι στο Αιγαίο...

  42. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 24/02/2012 18:18:17

    Άψογος Δαναέ! Εσύ ή όποιος άλλος σου έδωσε το κείμενο.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Γεώργιος Τ. 24/02/2012 18:25:37

      Γεώργιε Τ, δεν υπογράφω κείμενα άλλων εδώ και δυο χρόνια στο antinews.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Δαναός 24/02/2012 18:36:17

        Δαναέ, μολόγα το....
        Το κείμενο το έγραψε η κα Δαναού!!!!!
        Ναι, αυτήν που πάτησες με το τουτού!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Strange Attractor 24/02/2012 18:43:42

          Ομολογώ τέκνον μου!

          • tak avatar
            tak @ Δαναός 24/02/2012 19:07:03

            Δηλωσία!

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ tak 24/02/2012 19:32:16

            Με σας που έμπλεξα πώς να ξεφύγω;

          • Wolf avatar
            Wolf @ Δαναός 24/02/2012 19:55:05

            Άστο Δαναέ, τώρα είναι πλέον αργά!

          • Y. avatar
            Y. @ Δαναός 24/02/2012 19:44:30

            Ωστε έτσι δάσκαλέ ε? Λοιπόν, απ’ εδώ και μετά, αν βλέπω σχόλιο άνω των 15 λέξεων, απαιτώ νικ “Δαναού”

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Y. 24/02/2012 19:54:51

            Κε Δαναέ ή Κα Δαναού μια χαρά τα λέτε. Σας ακούει λέτε?

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Φελίζα 24/02/2012 20:10:39

            Ελπίζουμε Φελίζα και γι αυτό κρατάμε ακόμα.

          • Φελίζα avatar
            Φελίζα @ Φελίζα 24/02/2012 20:28:29

            Τώρα που το διαβάζω ξανά ...αυτό το περί Ζαλόγγου μάλλον της κας Δαναού είναι....δίκιο έχουν οι φίλοι σου

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Φελίζα 24/02/2012 20:35:37

            Την έχω οργανώσει.

  43. petros avatar
    petros 24/02/2012 18:23:23

    Προσωρινά ο κ. Σαμαράς πρέπει να πετάξει εκτός πολιτικής σκηνής τον κ. Βενιζέλο και τις νέες φορολογικές ανακαλύψεις του. Πως ανέχεται τον κ. Χαρατσάκη και Εισφοράκη, να μετατρέπεται σε λαιμητόμο της ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων ; Πως τον ανέχεται να αυξάνει φόρους στους τόκους καταθέσεων κλπ, όταν ζητά να επιστρέψουν οι καταθέσεις ;
    Αν τον θέλει αντιπρόεδρο, να τον χαίρεται, αλλά εμείς δεν τον θέλουμε, γιατί έχει " φάει" τη ζωή 10.000.000 Ελλήνων, αυτός και το επιτελείο του...

  44. Ογδοηκοντούτης avatar
    Ογδοηκοντούτης 24/02/2012 18:27:15

    Η πεμπτουσία "απάντησι", στα κατά καιρούς ερωτήματα, έχει δοθή ως μόνιμο δραματικό διακύβευμα- " θα αντέξει ο λαός την δοκιμασία μιάς άλλης πορείας και ότι συνεπάγεται αυτή;" Πόσο μάλλον που φαίνεται ότι δεν υπάρχουν άλλα πλάνα που, έπρεπε άλλωστε να είχαν εκπονηθή προ πολλού.... το γκαγκστερικό γεμάτο πιστόλι ήταν τελικώς για αυτοαπειλή.

  45. Δικερως avatar
    Δικερως 24/02/2012 18:32:21

    Το αρθρο ειναι ευστοχο οσον αφορα στην προβληματικη που θετει.
    Η συγκεκριμενη συζητηση ειναι αναγκαια.Ζωτικη.
    Βεβαια,βλεπω πως καποιοι,as usual,τηνβλεπουν ως τζαμπα ψυχαναλυση.
    Ας ξεκινησουμε απο την κοινωνικη πραγματικοτητα και ας αποδεχτουμε
    τελικα,πως το 80% του λαου αγεται απο τους φοβους του και φερεται απο τα
    ενστικτα του.Πως πρεπει να το αξιολογησει αυτο ενας συγχρονος ηγετης?
    Επισης,ειναι συμβατη μια ιδεολογικη παρεμβαση με τις ασυναρτητες
    απαιτησεις μιας κατακερματισμενης μαζας,πληγωμενης εδω που τα λεμε,που οσονουπω θα εκφραστει ως αγελη?
    Μπορει ο ηγετης να εκπαιδευει,να παιδευει,να νουθετει,να υποδεικνυει,να
    δικαιολογει,να δικαζει,να ελπιδοδοτει συναμα?
    Σε εναν συρφετο επιτηδειων,βλακων,ασχημονουντων τεμπεληδων,πως μπορει να ξεχωρισει ο ηγετης τους καλους,τους αγωνιστες,τους φιλοτιμους,τους φωτοδοτες?
    Ειναι αυτη η δουλεια του ηγετη?
    Η δουλεια του ηγετη δεν ειναι να κανει αλματα προς τα εμπρος αφηνοντας την αναπηρη κοινωνια πισω του.Ουτε να συνεργαζεται μονον με τους ''αριστους".
    Η δουλεια του Ηγετη ειναι να εμπνεει οσο γινεται περισσοτερους.
    Οσους δεν τους εμπνεει να τους πειθει.
    Οσους δεν τους πειθει να τους υποχρεωνει.
    Οσους δεν μπορει να υποχρεωσει να τους ποδηγετει.

  46. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 24/02/2012 18:38:03

    Ταγμένε, συμφωνώ 1000% μαζί σου!!! Από το εξαιρετικό άρθρο της ανάρτησης , κατόρθωσες να εστιάσεις στο δύο πλέον σημαντικότερα : τους ανθρώπους και την επαφή του Α.Σ. με τον κόσμο , ....χτες!

  47. yianna avatar
    yianna 24/02/2012 18:48:56

    Μα τώρα πρέπει να την κάνει την πρόταση, στην παρούσα Βουλή. Ο κόσμος θέλει αλλαγές στην πολιτική ζωή σαν και αυτές που λες. Να δούμε ποιοί από αυτούς θα ψηφίσουν τώρα αυτή τη φορά ενάντια στη πρόταση, εννοώ από όλα τα κόμματα.
    Και ένα επιπλέον 200 βουλευτές μόνο.
    Και πολλοί είναι. Η Ελλάδα υποφέρει και θα υποφέρει και άλλο.
    Είναι ίσως η μοναδική μας ευκαιρία να τα αλλάξουμε ΟΛΑ.

  48. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/02/2012 18:51:17

    Επειδή ταιριάζουν στην ανάρτηση, συγχωρέστε μου την επανάληψη δύο παλαιότερων σχολίων:

    Οι πολυπόθητες εκλογές πλησιάζουν. Η ΝΔ είναι επιτακτική ανάγκη να επιταχύνει τις εσωκομματικές της διαδικασίες ανά την επικράτεια ώστε να παρουσιάσει στον κόσμο ψηφοδέλτια αντάξια των περιστάσεων και των προσδοκιών μας. Η ανανέωση δεν διαπραγματεύεται• είναι υψίστης σημασίας να βρεθούν άνθρωποι άφθαρτοι, νέοι, δημιουργικοί και επιτυχημένοι, δυναμικοί Έλληνες με πνευματική φρεσκάδα και καθαρό βλέμμα, με αμόλυντη διάθεση να προσφέρουν στον τόπο και στην παράταξη. Το νέφος της παλαιοκομματικής μούχλας σκεπάζει δυστυχώς και το οικοδόμημα της Νέας Δημοκρατίας, γι’ αυτό και ο Σαμαράς πρέπει να κάνει το γενναίο αλλά υπεραπαραίτητο βήμα της ανακαίνισης, χωρίς να διστάσει να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων εισηγήσεις περί τοπικών ισορροπιών και λοιπών φαιδρών κριτηρίων. Είναι ήδη ο ηγέτης που μέχρι τώρα παλεύει απελπιστικά μόνος απέναντι στο εγχώριο δουλικό καθεστώς και στις αποικιακές ορέξεις των ξένων. Η χώρα όμως δεν ανανεώνεται με πολιτικά ρετάλια, με μικροσκοπικούς Τριμαλχίωνες καταδικασμένους στο χθες των περασμένων φαύλων μεγαλείων τους: της ακόρεστης εξουσίας, του ανταποδοτικού βολέματος, τον εθισμό σε παγωμένα χαμόγελα και χειραψίες με εγκλωβισμένους χαμερπείς ψηφοφόρους. Ελπίζουμε σφόδρα το κάλεσμα για πανστρατιά να μην διολισθήσει ποτέ ξανά σε άλλοθι αυτοκτονικής διάσωσης των κομματικών εξαμβλωμάτων, αλλά να σηματοδοτήσει εν τοις πράγμασι την είσοδο στην πολιτική σοβαρών και ικανών «κανονικών» ανθρώπων, που προέρχονται από την πραγματική κοινωνία, την πραγματική οικονομία, την πραγματική ζωή.

    Όταν γράφω για παλαιοκομματική μούχλα είναι σαφές ότι δεν θέτω ζήτημα αισθητικής στην αποτελεσματικότητα. Αφορμώμαι από διάφορα που ακούγονται σε ουκ ολίγες εκλογικές περιφέρειες και που εν πολλοίς έχουν μία κοινή συνισταμένη: άνθρωποι ικανοί, νέοι (καινοί) και άφθαρτοι έχουν πράγματι δηλώσει παρών αψηφώντας το προσωπικό κόστος σε μια τέτοια δυσμενή για τον κάθε πολιτευτή περίοδο, αλλά δέχονται πόλεμο από τα ίδια και τα ίδια αιωνόβια κοράκια, που γαντζώθηκαν παρασιτικά στο σβέρκο μας και δεν λένε να ξεκολλήσουν. Οι στιγμές που περνάμε είναι όχι απλώς δύσκολες, είναι τραγικές. Ας μην γελιόμαστε λοιπόν. Ο Σαμαράς μέχρι τώρα τράβηξε κουπί κόντρα στο ρεύμα και με την αρωγή ελαχίστων μονάχα, σώζοντάς μας την ύστατη ώρα από τον καταρράκτη της χρεοκοπίας. Ο ελληνικός λαός, με όσο πράσινο κουτόχορτο κι αν έχει υποσιτιστεί τα τελευταία 35 χρόνια, θα τον ανταμείψει, όχι από ευγνωμοσύνη θαρρώ αλλά κυρίως από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, με εκλογική νίκη, ίσως δε και αυτοδυναμία. Τότε λοιπόν θα κληθεί μια στρατιά υπουργών, υφυπουργών, γραμματέων, ανώτερων και κατώτερων πολιτικών αξιωματούχων να διαχειριστεί όχι μόνο την έξοδο από το χάος αλλά και την επανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας μέσω της παιδείας και του οράματος για επανελλήνιση της κοινωνίας. Από πού θα προκύψουν όμως αυτοί οι Μυρμιδόνες; Από το στελεχιακό δυναμικό της παράταξης προφανώς, και δη από τους εκλεγμένους. Πόση λοιπόν διάκριση απαιτείται για να προεξοφληθεί η επιτυχία ή η αποτυχία ενός εγχειρήματος, όταν οι εκλεγμένοι αποτελούν σε μεγάλο βαθμό καρικατούρες της κοινωνίας, απορρίμματα ενός μεταπολιτευτικού καθεστώτος που εξαθλιώνει και εξηλιθιώνει καθημερινά τους πολίτες του; Ξέρω καλά ότι υπάρχουν παλιά σκαριά σ΄ αυτήν την παράταξη που δεν μπορεί να βρεθεί ούτε κουνούπι που να τους εγκαλέσει για έλλειμμα ήθους, αξιοπρέπειας κι αξιοσύνης. Δεν μιλώ γι΄ αυτούς, αναφέρομαι μόνο στους άλλους, τους περισσότερους, που υπήρξαν συνειδητά ή ασυνείδητα οι πιο καλοί μαθητές του παπανδρεϊκού αμοραλισμού, κατάπτυστοι μα και προβεβλημένοι. Το παλιό ως φορέας εμπειρίας και σοφίας, ως πρότυπο ζωής και ως αξιακό ανάχωμα είναι θείο δώρο. Το παλιό ως ξεφτισμένο σκύβαλο, ως ενθύμιο έσχατης παρακμής και ως επαίσχυντο σύμβολο πολιτισμικής τυραννίας είναι η χειρότερη κατάρα.

  49. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/02/2012 19:09:52

    Ειρήσθω εν παρόδω, τα περί αιωνόβιων κομματικών κορακιών δεν είναι λόγια του αέρα. Για να αναφέρω δύο μόνο από τις ουκ ολίγες εκνευριστικές περιπτώσεις, αυτή τη στιγμή σε Έβρο και Ημαθία ακούγεται ότι δύο νέοι άνθρωποι, κάτω των 35, άκρως πετυχημένοι στις δουλειές τους, καταξιωμένοι και προερχόμενοι, έκαστος, από την πραγματική τοπική οικονομία και κοινωνία, έχουν δηλώσει την επιθυμία να κατέλθουν στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές, και το ξεφτισμένο, γηραλέο και τριτοκοσμικό παλαιοκομματικό σύστημα της ΝΔ εξεγείρεται για να μην χάσει τα πρωτεία. Ελπίζω να κοπεί άνωθεν ο βήχας στους ανεκδιήγητους επαγγελματίες καρεκλοκένταυρος και να δοθεί η ευκαιρία στους ψηφοφόρους, , όχι μόνο εκεί αλλά σε όλη την επικράτεια , να στηρίξουν ανθρώπους με άλλο ήθος, άλλα μυαλά και αληθινή διάθεση προσφοράς. Μακάρι, άλλωστε σε αυτή τη ζωή ό,τι σπέρνεις θερίζεις...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Τιγράνης 24/02/2012 20:08:03

      Να τονιστεί ότι αυτό που προτείνεις είναι αναγκαία προϋπόθεση όχι μόνο για λόγους πραγματικής προσφοράς και πρώτιστα για λόγους αξιοπιστίας της ΝΔ και της ίδιας της Δημοκρατίας.

    • ΕΒΡΙΤΗΣ avatar
      ΕΒΡΙΤΗΣ @ Τιγράνης 25/02/2012 12:17:14

      Ειδικά εδώ στον Έβρο το πράγμα είναι όντως τραγελαφικό! Από τη στιγμή που έπεσε στο τραπέζι για τις βουλευτικές εκλογές το όνομα ενός νέου επιχειρηματία, ανθρώπου όπως λες της πραγματικής οικονομίας και με αξιομνημόνευτη προσφορά στα κοινά, εγνωσμένης αξίας, ήθους και ευρύτατης αποδοχής από την τοπική κοινωνία, οι παλαιοκομματικοί θιγόμενοι μνηστήρες μετά το αρχικό σοκ κινούν θεούς και δαίμονες για να μην λάβει τελικά το χρίσμα. Αυτή είναι η κατάντια μας δυστυχώς, να είμαστε αναγκασμένοι να διαλέγουμε ανάμεσα σε κουρασμένους μικρονοϊκούς επαγγελματίες της πολιτικής (που τρώνε ψωμί δηλαδή από αυτό), οι οποίοι διαγκωνίζονται με υστερία για μια θέση στον ήλιο, όντας έτοιμοι να κατασπαράξουν κάθε σοβαρό άνθρωπο που δηλώνει μάχιμος και ενδιαφέρεται να προσφέρει. Λες και τα δημόσια αξιώματα είναι το τσιφλίκι του μπαμπά τους ένα πράγμα! Πάντως εάν τελικά πάρει το χρίσμα ο Αλεξανδρουπολίτης, αλλάζει όλος ο πολιτικός χάρτης στο νομό. Συμπληρώνω τέλος ότι και μόνο η ονοματολογία που συμπεριλαμβάνει και ονόματα νέων και άφθαρτων είναι ευεργετική για την παράταξη, πόσο μάλλον η επιβεβαίωσή της.

      • ΝΔιτης avatar
        ΝΔιτης @ ΕΒΡΙΤΗΣ 25/02/2012 12:33:37

        Άκουσε αδερφέ, συμφωνώ σ΄αυτά που λες, εξαιρώ όμως τον Γεροντόπουλο. Στήριξε τον Σαμαρά στις πολύ δύσκολες εποχές της Άνοιξης, τον ακολούθησε στη ΝΔ και δεν νομίζω ότι κάνει κακό στην παράταξη. Για τους άλλους δεν έχεις άδικο. Μακάρι να δούμε τον μικρό να πλαισιώνει τον Άκη, θεωρώ ότι οι δυο τους είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει η ΝΔ στον τόπο.

        • ΕΒΡΙΤΗΣ avatar
          ΕΒΡΙΤΗΣ @ ΝΔιτης 25/02/2012 12:45:11

          100% μαζί σου. Η αξία του Άκη και η στήριξή του στον Σαμαρά είναι γνωστή. Από εκεί και πέρα όμως ο Χατζημιχαήλ είναι ό,τι καλύτερο διαθέτει ο τόπος, συγκριτικά πάντα με τους υπόλοιπους (πράγμα όχι και τόσο δύσκολο εδώ που τα λέμε, αν συγκρίνεις φάτσες, βλέμματα και βιογραφικά)

          • maria avatar
            maria @ ΕΒΡΙΤΗΣ 25/02/2012 13:23:36

            εγώ ξέρω ότι ανθρώπους σαν τον Κωνσταντίνο Χατζημιχαήλ η νδ σε λίγο θα τους ψάχνει με το… τυφέκιον. γιατί πολύ απλά όποιος καινούργιος μπαίνει σήμερα στην πολιτική μόνο να χάσει έχει, ειδικά αν στη δουλειά του είναι πετυχημένος. αντί λοιπόν να κάνουνε τούμπες που νέοι άνθρωποι ακόμα ενδιαφέρονται, αυτοί το παίζουν δύσκολες. και έχεις και τα άλλα τα τοπικά κομματικά παλτό να περιφέρουν το σαρκίο τους ασκόπως φοβουμενοι μην χάσουν την καρέκλα. να ξυπνησουν και να απαλλαξουν τον τοπο από την παρουσια τους γιατι κανουνε κακο και στην παραταξη και στον τοπο.

        • tak avatar
          tak @ ΝΔιτης 26/02/2012 11:32:07

          Και είναι ο κ. Γεροντόπουλος από τα σπλάχνα της Ιστορικής ΟΝΝΕΔ, δηλαδή "μπουσούλησε" στη Νέα Δημοκρατία... Έστω και με τις παρενθέσεις...

  50. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 24/02/2012 19:14:54

    Πολύ σωστά τα σχόλιά σου....
    Όλοι οι καλοπροαίρετοι είχαμε πειστεί ότι η αλλαγή του Νοεμβρίου πράγματι έγινε υπό την απίστευτη πίεση για χρεωκοπία της χώρας.
    Όντως δεν ήταν δυνατόν ένα κόμμα που πάντα είχε ως όραμα την συμμετοχή στην Ευρώπη, να "ζητήσει" τρόπον τινά, (αν δεν συμμετείχε στην κυβέρνηση ειδικού σκοπού Παπαδήμου) την έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη....
    Η ΝΔ με τον αρχηγό της ενέδωσε στον εκβιασμό, κρατώντας όμως τις πολύτιμες εκλογές ως ατού στα χέρια της...
    Ο εκβιασμός όμως συνεχίστηκε...
    Ο Σαμαράς έπρεπε να αποδείξει στο λαό από το Νοέμβριο έως τον Ιανουάριο, ότι η εναλλακτική πρόταση της Ελλάδας θα ήταν έξοδος από την Ευρωζώνη, ΟΧΙ όμως από την ΕΕ. Αυτό έπρεπε να ζητηθεί και να τονισθεί. Ακόμη και σήμερα όλοι πιστεύουν ότι θα βγαίναμε από την ΕΕ, αν δεν υπογράφαμε τη δανειακή. Έπρεπε να καταδειχθεί η τεράστια απόσταση της εξόδου από την Ευρωζώνη από αυτή από την ΕΕ.
    Απεναντίας ήρθε η απόλυτη απογοήτευση... Χάθηκαν και οι εκλογές όπως είχαν αρχικά προσδιοριστεί, (ας γινόταν χωρίς η Ελλάδα να έχει υπογράψει τη νέα δανειακή) με αποτέλεσμα τώρα να έρθει η πτώση.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Ioustinianos 24/02/2012 19:39:55

      Πολύ σωστά Ευάγγελε, συμφωνώ με όσα λες.
      Ο Σαμαράς διάλεξε να είναι πρόεδρος της ΝΔ ,δεν μπορούμε να απαξιώνουμε την ΝΔ στο σύνολό της και δεν μπορεί, ήξερε τι θα αντιμετωπίσει εκ των έσω . Βέβαια τα προβλήματα της χώρας είναι τεράστια και προέχουν αλλά πρέπει να βρει τρόπο να μάθει ο λαός μέσω των εκπροσώπων - αντιπροσώπων του κόμματος τις θέσεις , τις προτεραιότητες και τις δυνατότητες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή . Εδώ από μέρα σε μέρα οι εκλογές απομακρύνονται και από την άλλη όλοι - ως και ο δοτός πρωθυπουργός - μιλάνε για εκλογές ίσως.....για να τις ξορκίσουν.

  51. Φελίζα avatar
    Φελίζα 24/02/2012 19:16:59

    Ορθότατα!!! Όλα μόνος του θα τα κάνει?

  52. yianna avatar
    yianna 24/02/2012 20:42:21

    Διαβάζοντας τα σχόλια του Antinews εδώ και αρκετό καιρό, έχω καταλάβει ότι κάποιοι πιστεύουν ότι η ΝΔ θα μπορούσε να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση. Πως καταλήγουν σε αυτό το συμπέρασμα? Τα ποσοστά που έχουμε πάρει διαχρονικά δείχνουν το αντίθετο.
    Άλλωστε ο ΑΣ έστρεψε το κόμμα προς τα δεξιά, άρα περιόρισε τη δεξαμενή ψήφων, επιχειρώντας να γυρίσει το κόμμα στις παραδοσιακές του αξίες και ιδέες, εν γνώσει του. Εγώ προσωπικά περιμένω από τον ΑΣ να αποπασοκοποιήσει την ΝΔ, και μετά να κυβερνήσει την Ελλάδα.
    Μέσα σε δύο χρόνια πολλοί βιάζονται να επανέλθουν στην εξουσία, χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει τις θέσεις της ΝΔ, στις διαρθρωτικές αλλαγές.
    Η ΝΔ πρέπει να βγεί και να μιλήσει επί της ουσίας, ποιά είναι η θέση της για τη Δημόσια Διοίκηση, τις δαπάνες των Νοσοκομείων, το άνοιγμα των επαγγελμάτων, τους άχρηστους οργανισμούς. Όλα με λεπτομέρειες, ποια θα είναι τα οφέλη ποιές οι επιπτώσεις από αυτές τις αλλαγές.
    Δεν τα ακούω αυτά, και μου φαίνεται ότι άλλη μια φορά, δεν αγγίζουμε τα θέματα που κάνουν τζίζ αλιεύοντας ψήφους. Έτσι όμως δεν μεταρρυθμίζουμε την Χώρα.

  53. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 24/02/2012 20:58:20

    Τώρα που πρόδωσαν την ταυτότητά σου Χαϊλάντερ Δαναέ, πρόσεχε γιατί εικάζω ότι θα πέσουν πολλά κεφάλια...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Τιγράνης 24/02/2012 21:20:05

      Ολόκληρο απολυτίκιο σου έστειλα χθες και ούτε γύρισες να το δεις.Καλά...

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Δαναός 24/02/2012 21:42:46

        Ωχ! ... Το μυθικό, πράγματι, ιδιόμελο νόμιζα ότι πήγαινε στο δίδυμο Φώτη-Μιμή.

        Άφες εμοί, ου γαρ οίδα τι εποίουν!

  54. stam avatar
    stam 24/02/2012 21:20:11

    Σωστή δημοσιευση!!! ...αλλα το πρόβλημα παραμένει.....και έρχονται και άλλες εντυπώσεις που ενοχλούν ...όπως η αδράνεια του κόμματος σε θέματα π.χ, δηλώσεις παγκαλου...

  55. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 24/02/2012 21:50:31

    Οι περισσότεροι μου δίνουν την εντύπωση ότι έλειπαν από την Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια κι επανήρθαν πριν από 1 εβδομάδα.
    Γράφουν για διάφορα πρόσωπα της Ν. Δημοκρατίας κι αναφέρονται σ΄ αυτά (+ Αρχηγού) σα να προήλθαν από παρθενογένεση.
    Υπάρχει καμμιά περίπτωση οι ίδιοι αυτοί άνθρωποι ν' αλλάξουν τις προτεραιότητες που καθορίζουν τον πολιτικό τους βίο και να οδηγήσουν την Ελλάδα σε διαφορετικό δρόμο απ' αυτόν που με τόση επιμέλεια φρόντιζαν όλα αυτά τα χρόνια;
    Nομίζω ότι δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μία στο εκατομμύριο να βγάλουν όλοι αυτοί την Ελλάδα από το τέλμα στο οποίο τη ρίξαν.

  56. juliet avatar
    juliet 24/02/2012 22:14:33

    Καλησπέρα,
    το πρωΐ άκουγα τον Καμμένο να εξαγγέλει νέο κόμμα ,πριν από λίγο τον Μανώλη να λέει τα δικά του.
    Με λίγα λόγια όλοι θέλουνε να γίνουνε οι σωτήρες μας.Ποιός τους το ζήτησε; εμείς ή η φιλαυτία τους.Πριν απο μιά βδομάδα πήγανε κόντρα και ψήφισαν ''κατά συνείδηση'',διαγράφηκαν και διατυμπάνιζαν τον ''ηρωΐσμό τους''.
    Εισχωρούν Βορίδης και Γεωργιάδης και αρχίζουν τα σχόλια ,απόφαση του Σαμαρά δεν ήτανε η είσοδος τους;Ενας αρχηγός δεν θα πρέπει να παίρνει αποφάσεις ; πρέπει ν΄αποφασίσουν εκείνοι; τότε δεν υπάρχει αρχηγός αλλά οι αποφάσεις θα λαμβάνονται δια βοής.
    Σήμερα ανακοινώνεται νέο κόμμα ,δεξιοί εναντίον δεξιών ,διάσπαση.
    Τελικά λείπει η πειθαρχία ,η αγάπη στο σύνολο ,η αφοσίωση στο κοινό σκοπό που είναι ο απεγκλωβισμός της Πατρίδας ,η αξιοπρέπεια των Ελλήνων .Γιατί τους ψηφίζουμε για να προβάλουν το εγώ και να γεμίζουν την τσέπη τους;
    Οταν ο πόλεμος είναι εκτός των τειχών είναι εύκολος ,ο εχθρός είναι απέναντι .Οταν ο πόλεμος είναι βρώμικος ,ανάμεσα σε συντρόφια είναι εύκολο να βγείς από τη δίνη ;Οταν η σκέψη των εντός είναι μόνο για μεγαλεία και αυτοπροβολή που θα βρείς πολεμιστές ;
    Τελικά μήπως η παράγκα θέλει γκρέμισμα ; γιατί με μερεμέτια δεν γίνεται προκοπή.Δεν μπορώ να δεχθώ την ηττοπάθεια όταν απένταντι έχουμε ένα σάπιο σύστημα και εμείς να σκύβουμε ,γιατί; Είμαστε υπέυθυνοι όχι για το ξεπούλημα αλλά για τις επιλογές μας ,οι οποίες μπορούν ν΄αλλάξουν να γίνουν σοβαρές και δυνατές.Το'' όλοι ίδιοι''είναι ένα αμερικάνικο τρύκ ισοπέδωσης και ελέγχου της σκέψης .Η αμφιβολία της εντιμότητας σπείρεται παντού .Ο Σαμαράς εγκλωβισμένος .Δεν μπορεί να γνωρίζει το βίο και τη πολιτεία του καθενός και πρέπει να βρίσκεται πάντα έτοιμος ν΄απολογηθεί .Δεν ξέρω πια αν μπορεί να πολεμήσει ...πρέπει να προχωρήσει μπροστά αποφασισμένος και Αρχηγός χωρίς πισογυρίσματα .

    • tak avatar
      tak @ juliet 25/02/2012 09:35:34

      Ο κάθε ένας, που θέλει να γίνει αρχηγός ή έστω να πάει παραπάνω, πρέπει να έχει κατά νου το "γνώθι σ' αυτόν", του Χείλωνα Δαμαγήτου του Λακεδαιμονίου, του ενός απ' τους επτά σοφούς... Το να είσαι καλό παιδί και να φωνάζεις στην πλατεία, δε λέει τίποτα, άλλωστε μετά από ένα φεγγάρι, κανείς δεν σε παίρνει στα σοβαρά... Καλό παιδί ο Πάνος λοιπόν, αλλά δε φτάνει... Άλλωστε στο χώρο έχει ... Καρατζαφέρη, έχει και άλλους πολλούς, που δε χρειάζεται κιόλας η μνημόνευση τους.

    • συμπτώση; avatar
      συμπτώση; @ juliet 26/02/2012 14:00:22

      ο Χρήστος Κουρούσης που σήμερα έκανε δήλωση στήριξης του νέου κόμματος είχε στηρίξει Ντόρα στις εσωκομματικές και είχε κατεβεί με τον Δημαρά στις αυτοδιοικητικές του 2010.

  57. τάσος avatar
    τάσος 24/02/2012 22:26:39

    "ο πρόεδρος του πασόκ τάζει λαγούς με πετραχήλια κι έχει ο θεός".
    κώστας καραμανλής debate 2009
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FKHVwUnECF4#!

  58. kostis avatar
    kostis 24/02/2012 22:47:39

    αμαν βρε παιδια. ανακοινωσε πως θα κανει κομμα ο Καμμενος με το Μανωλη και τον Τραγκα και μερικοι χε...καν στην Ν.Δ. Σιγα τον πολυελαιο.. Ενας αλλος ΛΑΟΣ στη θεση του παλιου.. Αλλαξε τιποτε? Η Νεα δημοκρατια θα κερδισει. Τα διαφορα παραμαγαζα των πορφυρογεννητων ειναι για τα παραθυρα των διαπλΕκομενων ΜΜΕ..

  59. AΜΟΡΓΟΣ avatar
    AΜΟΡΓΟΣ 24/02/2012 23:04:21

    Η Ν.Δ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑΓΗΣ ΟΝΟΜΑΤΟΣ,ΟΥΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ.
    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΠΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΩΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΙΝΟ,ΠΑΕΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ Η ΝΔ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ '80 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.ΤΟΜΟΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΜΕ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ, Η Ρ Ω Ι Κ Η ΒΑΣΗ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 40% ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ 25ΕΤΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ,ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥΛΑΤΣΑΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ.
    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Η ΔΑΠ,ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.
    ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΧΗ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.

  60. TopGunZ avatar
    TopGunZ 24/02/2012 23:20:23

    Ακριβώς επειδή θυμόμαστε τον Σαμαρά τον υποστηρίζουμε....

  61. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/02/2012 00:54:26

    !!!!!

  62. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 25/02/2012 00:55:22

    http://neaproia.wordpress.com/2012/02/24/%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%AE-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1/

    Πρός γνώση...

  63. TΑΛΑΝΤΗ avatar
    TΑΛΑΝΤΗ 25/02/2012 01:04:02

    H ατομική και συλλογική πολιτική ολοκλήρωση συντελείται μέσα από ανταγωνισμούς και αντιπαλότητες διαφορετικών και συλλογικών συμφερόντων. Το ανταγωνιστικό στοιχείο είναι αυτό αντίθετα από την εντελέχεια ,που προσδιορίζει την πολιτική δράση και μάλιστα των νέων πολιτικών για την φροντίδα των κοινών η οποία γίνεται ανταγωνιστικά από αξίες και συμφέροντα.

  64. Μηνας Οικονόμου avatar
    Μηνας Οικονόμου 25/02/2012 05:15:16

    ...8.Καταργηση βουλευτικης συνταξης οταν υπαρχει αλλο εισοδημα-συνταξη.

  65. Νικολαος avatar
    Νικολαος 25/02/2012 12:00:16

    Κατ'αρχην για να εφαρμοσει ολα αυτα τα "ριζοσπαστικα"θα πρεπει να εκλεγει αυτοδυναμα,εκτος αν αυτοδυναμια σημαινει συγκυβερνηση με ΠΑΣΟΚ αλα Λοβερδο,οποτε το πραγμα αλλαζει.Το οτι πρεπει να αφησει τη ΝΔ πισω του αυτο ειναι ευκολο μιας και το εχει ξανακανει και μαλιστα ελεγε οτι δεν ξαναγυρνα ουτε σαν αρχηγος...τωρα τι αλλαξε;ισως η απαντηση να βρισκεται σε τιποτα wekeleakes.Τωρα πια ειναι η διαφορα μεταξυ πρωτου και δευτερου μνημονιου ειναι καθαρα στο μεγεθος της τρομοκρατιας που ασκηται στο λαο.Σημασια εχει οτι ολοι οσοι πιστεψαν στην αντιμνημονιακη ρητορια,γιατι πολιτικη δεν ασκηθηκε μιας και το μεγαλυτερο ποσοστο των νομοσχεδιων το ψηφισε,τωρα ειναι συνηγοροι της χρεοκοπειας και της δραχμης.Το ψεμα και η κουτοπονηρια εχουν κοντα ποδαρια και η ωρα της κρισης πλησιαζει εκτος κι αν οι δημοσκοπησεις "και το καλο της πατριδας"διατηρησουν τον γυψο μεχρι να ξεχαστει ο κοσμος και κυριως να "αθωωθει"ο συμφοιτητης.

  66. factorx avatar
    factorx 25/02/2012 22:24:45

    Γιατί όταν λέει και ξαναλέι οτι θα κάνει μία και μονο εξεταστική για το πως φτάσαμε στο μνημόνιο, τι κάνει;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ factorx 26/02/2012 01:00:43

      Να δανειστω τα επιθετα που χρησιμοποιει ο ΣΟΝ ΠΕΝ πιο κατω,
      ανευρα, δειλά, Προσχηματικά
      υπαρχουν το λιγοτερο ενδειξεις ενδειξεις για τελεση εσχατης προδοσιας Γιναμε ο μονος λαός που δέχθηκε επίθεση απο την ίδια του την κυβερνηση.
      δεν ειναι το σκανδαλο του καλαμποκιου φακτορα...

  67. factorx avatar
    factorx 26/02/2012 01:10:24

    Τελικά δεν καταλαβαίνεις με τίποτα: Πόσο αφελής, προβοκάτορας, ή ανόητος είναι κάποιος που υποστηρίζει οτι πρέπει να γινει τώρα εξεταστική με μειοψηφία τη ΝΔ στην Βουλή, για να έχει την τύχη κι αυτής που έκαναν προχθές για την ΕΛΣΤΑΤ;

  68. orfeas avatar
    orfeas 26/02/2012 04:17:50

    Συμφωνώ με πολλά εκ των αναγραφομένων,αλλά ταυτόχρονα αντιστέκομαι σε πολλά ρηχά ευφυολογήματα που έχουν κατατεθεί με μεγάλη ευκολία.Ο Σαμαράς επιτρέφει στο κίνημα του Νοέμβρη και η πράξη συγκλήσεως ολομέλειας των προέδρων ΝΟΔΕ την επομένη της ψήφισης της δανειακής σύμβασης και της διαγραφής των αντιφρονούντων καταδεικνύει εμφανώς την βούληση του.Αντιλήφθηκε πλέον πως η στήριξη θα έρθει μόνο από τον φορέα που τον ανέδειξε Πρόεδρο και βάσισε σε αυτόν τις ελπίδες του για την ανατροπή και τον μετασχηματισμό της δεξιάς πολιτικής κολυλτούρας στηνΕλλάδα.Και αυτός ο φορέας είναι η παροιμιώδης βάση της παράταξης...Εξου και η άμεση κλήση των προέδρων ΝΟΔΕ οι οποίοι αποτελούν την νόμιμη εκπροσώπηση της βάσης κατά τόπου!Το ζήτημα ωστόσο είναι να το ασπαστούν και οι Πραιτωριανοί που αποτελούν τους κηπουρούς της Συγγρού...Τόσο ο κυρ Ανδρέας όσο και οι υπόλοιποι δερβίσηδες!Η βάση μπροστά Πρόεδρε και μην μασάς ταραμά...για να συμπέσουμε και με τα κούλουμα!!!

  69. George avatar
    George 26/02/2012 11:23:26

    Η δραστηριότητα του Καζάκη με το ΕΠΑΜ καταρίπτει κάθε μύθο για, δήθεν, οργανωτικά προβλήματα στα δυό μεγάλα κόμματα και "αγωνιώδεις" προσπάθειες των υπεύθυνων οργανωτικού να κινητοποιήσουν τους υποστηρικτές του κόμματος.
    Με μια κάμερα, ένα λιτό σκηνικό, υποτυπώδεις υποδομές στην επαρχία, με έξυπνη διαδικτυακή δουλειά, με πενιχρά οικονομικά, κάθε μέρα μιλάει και σε διαφορετική πόλη αναλύοντας, από τη δική του οπτική γωνία, την επικαιρότητα. Οι ομιλίες του Καζάκη είναι μεστές, χωρίς να είναι βαρετές και κενές περιεχομένου ομιλίες τοπικών στελεχών. Ας τον μιμηθεί η ΝΔ.
    Τελικά, δεν έχει και τόση σημασία το σκηνικό ή, η κινητοποίηση. Σημασία έχει αν έχεις να πεις κάτι ή δεν έχεις.
    Το ΕΠΑΜ, όσο κι αν διαφωνώ μαζί του, είναι παράδειγμα προς μίμηση για τη δουλειά που κάνει στην επαρχία, αλλά και στις γειτονιές της Αθήνας.

  70. orfeas avatar
    orfeas 26/02/2012 16:14:16

    Η Νέα Νέα Δημοκρατία οφείλει να δηλώσει παρούσα στα ιστορικά κελεύσματα των καιρών.Η Νέα Νέα Δημοκρατία οφείλει στον εαυτό της και την ιστορία της να αναδείξει το Νέο της χαρακτήρα.Τα παλιά οσφυοκαμπτικά αντανακλαστικά οφείλουμε να τα αποβάλλουμε.Και αυτό επιβάλλεται να γίνει άμεσα αφού έχουμε την μεγαλύτερη εγγύηση που ακούει στο όνομα Αντώνης Σαμαράς.Πρόεδρε ολοκλήρωσε την κάθαρση...κάτι περίσεψε!Μην κάνεις πίσω,η επιταγή που σου δώσαμε ήταν ολόλευκη!Στο ταμείο της είσπραξης όμως θα ελεγχθεί!
    Υ.Γ. Επειδή τυχαίνει και γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις στη παραμελημένη Θράκη μας έχω την υποχρέωση να αποκαταστήσω κάποια αστεία,αλλά συνάμα επικίνδυνα για την παράταξη μας θεματάκια.Αυτή η υποψηφιότητα του νεαρού επιχειρηματία στον Έβρο που κάποια πράσινα παπαγαλάκια προωθούν είναι η διαχρονική παθογένεια μας.Ο συγκεκριμένος έμπορος ειδών υγιεινής,κατά τα άλλα συμπαθέστατος και αξιόλογος,είναι ένα "παιδί του μπαμπά" που δεν έχει να καταδείξει κάποια πορεία ούτε κοινωνική ούτε πολιτική.Εμείς δεν είμαστε αυτοί που βροντοφωνάζουμε τέρμα στα τζάκια και στην αστικοποίηση του κόμματος μας;Και δεν μένω στο γεγονός πως δεν είναι καν γραμμένος ως μέλος της ΝΔ και πως δεν έχει την παραμικρή δυνατότητα να προσδώσει εκλογική δυναμική στο εθνικό ψηφοδέλτιο.Αλλά αποτελεί τον λαγό ή την γλάστρα κάποιων άλλων συμμετεχόντων που επιδιώκουν την σιγουριά της εκλογής τους,αφού μεταξύ των έξι υποψηφίων στον Έβρο θα εκλεγούν δύο και υπό προϋποθέσεις τρεις βουλευτές της ΝΔ.Τέλος,πιστεύω πως οι ισχυροί πυλώνες της ΝΔ στην περιοχή είναι ο νεαρός πρόεδρος της ΝΟΔΕ μαζί με τον Άκη Γεροντόπουλο (ο οποίος θα είναι πρώτος με διαφορά) και οι οποίοι εύχομαι να αποτελέσουν ισχυρό ανάχωμα έναντι των προσπαθειών της "κηπουρικής κλίκας της Συγγρού" για δημιουργία ψηφοδελτίων καθ΄εικόνα και καθ΄ομοίωση τους!Φτάνει πια με τους αστούς,άνοιγμα σε όλη την κοινωνία!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.