#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/11/2011 07:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς πρέπει να απεγκλωβιστεί γρήγορα

Σκηνικό εκτροπής



ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 10 ΗΜΕΡΕΣ, οι πολιτικές διεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη δοκιμάζουν τις αντοχές του Συντάγματος και κινούνται στα όρια της εκτροπής, με αποκλειστική ευθύνη τού μέχρι σήμερα πρωθυπουργού. Μετά την εγκληματική πρωτοβουλία για τη διενέργεια δημοψηφίσματος, ο Γ. Παπανδρέου αποφάσισε να ζητήσει την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης, προκειμένου αυτή να μετατραπεί από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σε ψήφο αποχώρησης. Και όλα αυτά, με αποκλειστικό στόχο να αποφύγει τη διενέργεια εκλογών, που θα ήταν η μόνη λύση για να βγει η χώρα από το αδιέξοδο. Το τραγελαφικό είναι ότι οι ίδιοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, που παρείχαν στον κ. Παπανδρέου την ψήφο εμπιστοσύνης για να αποχωρήσει, ανέτρεψαν την πρόταση του προέδρου τους για το πρόσωπο του νέου πρωθυπουργού. Ολα αυτά έχουν προκαλέσει μια εμπλοκή που διασύρει τους θεσμούς και εγκυμονεί κινδύνους για τη χώρα.

ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα μεταξύ των αρχηγών των δύο μεγάλων κομμάτων και να προχωρήσει άμεσα ο σχηματισμός της μεταβατικής κυβέρνησης συνεργασίας, η οποία θα επικυρώσει την απόφαση της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου για το «κούρεμα» και θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές. Εφόσον, ωστόσο, νέος πρωθυπουργός είναι ο Λ. Παπαδήμος –ο οποίος, άγνωστο πώς, προβάλλεται ως η μοναδική λύση– και εμμείνει στην πρόθεσή του να υπαγορεύσει τους δικούς του όρους στο πολιτικό σύστημα, είναι προφανές ότι η Νέα Δημοκρατία θα πρέπει να επανεξετάσει τη θέση της σχετικά με τη συμμετοχή της στη νέα κυβέρνηση. Θα πρέπει να περιοριστεί στην ψήφιση της δανειακής σύμβασης για την εκταμίευση της 6ης δόσης και να ζητήσει την προσφυγή στην κάλπη το αργότερο μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου, προκειμένου να εκφραστεί η λαϊκή ετυμηγορία και να αναδειχθεί μια νέα κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή.

Ελεύθερος Τύπος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Γκάγκαλης avatar
    Γιώργος Γκάγκαλης 10/11/2011 07:29:27

    Όσο δείχνουν στον Παπαδημο ότι είναι the one and only αυτός θα βάζει απέχθεια όρους. Αποχώρηση απο την διαπραγμάτευση με την πρώτη δοθήσα ευκαιρία και άνοιγμα παρτίδας πόκερ, μιλήσετε στον λαό και θα σας στηρίξει, οι Έλληνες είμαστε παλαιοί και θα ακολουθήσουμε όποιον ηγέτη φανεί εξίσου παλαβός. Καθορίστε τις εξελίξεις κύριε Σαμαρα μην τρεχετε απο πίσω τους, γίαυτο σας αγαπήσαμε, και δεν εννοώ μόνο σε εσωτερικό επίπεδο αλλα σε ευρωπαϊκό, ΤΩΡΑ που μας φοβούνται ακόμα κύριε Σαμαρά, καλημέρα και καλη δύναμη σε όλους.

    • Πάνος Κ avatar
      Πάνος Κ @ Γιώργος Γκάγκαλης 10/11/2011 11:43:49

      Τελικά έγινε αυτό που ήθελε ο ΓΑΠ η αυτοί που του δίνουν εντολές στο παρασκήνιο.Οδηγηθήκαμε σε μια ακυβερνητη ,χρεωκοπημενη χώρα ,η οποία δεν μετράει καθόλου και έχουμε γίνει ο περίγελος όλων.Ο λαός δεν έχει πια καμία ισχύ ,αφού κανείς δεν αποφασίζει με βάση την λαϊκή εντολή.Είμαι στη Ρωσία 10 μέρες τώρα και έχει ηρεμήσει το κεφάλι μου απο το ΕΛληνικο μπάχαλο.Κάνω παρέα με Γερμανούς,Ρώσους και δυστυχώς έχουν τη χειρότερη άποψη για τη χώρα μας.... Και βρίσκομαι-μην ξεχνάτε- σε μια χώρα με καθεστώς το οποιο απευχομαστε... Πιστέψτε με όμως ,πως εδώ οι άνθρωποι γελούν ,χαίρονται ,διασκεδάζουν ,είναι ανεμελοι...ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ EURO ......

  2. attractoras avatar
    attractoras 10/11/2011 07:30:42

    Αντί να βάλουνε τον Παπαδήμο (αλήθεια έχει απομείνει πλέον καθόλου μυαλό σε τούτο τον έρμο τόπο?) γιατί δεν πάνε σε ένα διεθνές μεσιτικό να τα πουλήσει όλα να τελειώνουνε πιο παστρικά? Τι τον θέλουνε τον Παπαδήμο για Πρωθυπουργό? Να πληρώνουμε ακόμα έναν υπάλληλο του ΔΝΤ και της Μέρκελ για να μας ξεπουλήσει? Να πάνε σε ένα μεσίτη να τους κάνει τη δουλειά.

    Στα σοβαρά τώρα, είναι η ιδανική ευκαιρία για τον Σαμαρά να τους τινάξει στον αέρα, να ζητήσει τώρα αμέσως εκλογές και να στείλει στον αγύριστο όλες τις συμβάσεις που μας δένουν χειροπόδαρα (και το γνωρίζει). Αν δεν το κάνει, δεν έχουμε ελπίδα. Τι να συζητάμε τώρα....για το πώς θα ξεφύγουμε από τον επόμενο δυνάστη που ΔΕΝ ΕΚΛΕΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ, δηλαδή τον κάθε Παπαδήμο?

  3. Γιώργος Γκάγκαλης avatar
    Γιώργος Γκάγκαλης 10/11/2011 07:31:13

    (διορθωση) Οι Έλληνες είμαστε παλαβοί

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Γιώργος Γκάγκαλης 10/11/2011 07:36:15

      Kαι παλαιοί και παλαβοί...μια χαρά ταιριάζει.

      • Lampros avatar
        Lampros @ Dark Angel 10/11/2011 09:09:10

        +10000

        • Πετρος avatar
          Πετρος @ Lampros 10/11/2011 09:40:38

          ΙΕΡΗ ΤΡΕΛΛΑ
          Τιην εχετε ακουστα?

          • danaos avatar
            danaos @ Πετρος 10/11/2011 10:10:27

            Γοητευτική τρέλα! Καλημέρα!

  4. Dark Angel avatar
    Dark Angel 10/11/2011 07:33:49

    Kαλημέρα.
    Πριν από 20 λεπτά της ώρας, στο δελτίο ειδήσεων του Αλαφουζιστάν στις 07:00, ο εκφωνητής μετέδωσε ότι ο κ.Παπαδήμος έθεσε τρεις όρους, τους οποίους απεδέχθησαν και τα δύο κόμματα...
    Έτσι είπε ο εκφωνητής.Αμέσως μετά ο κ.Πορτοσάλτε σε σχόλιό του είπε ότι η δυστοκία στην επιλογή Παπαδήμου έγκειται στον φόβο(!) των πολιτικών ότι θα κάνει καλύτερη δουλειά από τους ίδιους (!)...
    Οι κατασκευασμένες πληροφορίες και η προσπάθεια επιβολής και δικαιολόγησης της λύσης από την διαπλοκή στο κανονικό πεδίο της ανηλεούς προπαγάνδας.
    Ότι πρέπει για πρωϊνό ξύπνημα...

    • Lampros avatar
      Lampros @ Dark Angel 10/11/2011 09:10:09

      Ναι, καινουριο αυτό το φρουτο. παιζει απο το πρωί. "φοβουνται παπαδήμο γιατι ειναι πολύ ικανος". Μαλλο ετοιμαζουν τον νέο διαδοχο του ΓΑΠ

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ Dark Angel 10/11/2011 11:16:22

      Εφόσον θεωρείτε τον κ.Πορτοσάλτε έχοντα λογικές προτάσεις, δεν μπορώ να απαντήσω λογικά.
      Θα απαντήσω λίγο υποτιμητικά.
      Αν ένα κατ΄εξοχήν φερέφωνο της διαπλοκής ακούγεται λογικό στον "κόσμο", δεν του πρέπει του "κόσμου" σώσιμο, αλλά αυτοκτονία να γλυτώσουμε και κάνα ευρώ στα νοσήλεια...
      Ο αξιότιμος κ.Παπαδήμος δεν είναι σε θέση να θέτει όρους.
      Όποιος είναι ικανότατος και σοβαρότατος Έλληνας, θα πρέπει να έχει στο νου του ένα και μοναδικό στόχο: το καλό της πατρίδας, χωρίς όρους και προαπαιτούμενα...΄
      Ανευ όρων...
      Το τι είναι φυσικό για την ΝΔ δεν θα το υπαγορεύσει ούτε ο Πορτοσάλτε ούτε ένας τραπεζίτης...Νομίζω...

  5. GIANNIS avatar
    GIANNIS 10/11/2011 07:50:11

    STA MESA PERIPOY TOY GENARI ,TA PROTA GALLOP THA LENE NA MH GINOYN EKLOGES,THA ARXISOYN TOTE NA PIEZOYN TO SAMARA OTI DEN LAMBANEI YP,OPSH THN KOINH GNOMI H OPOIA EINAI YPER TOY NA PARAMEINEI H KUVERNISI SYNERGASIAS.TI THA KANEI TOTE O SAMARAS;KAI SIGA MH KANEI EKLOGES TO PASOK.

    • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
      Ανδρεας-Μπαζαιος @ GIANNIS 10/11/2011 10:16:21

      αν συμφωνησει η ΝΔ εκλογες θα γινουν το καλοκαιρι.
      Θυμηθειτε τι γραφω:
      Ο Παπαδημος δεν ερχεται απλα για να τηρησει τους ορους της συμβασης.
      Ερχεται για να προετοιμασει τη χωρα για την εξοδο απο την ευρωζωνη με τις οδηγιες της Γερμανιας.
      Εως το καλοκαιρι θα εχουμε οδηγηθει εκει.
      Θα προσπαθησουν να το ετοιμασουν οσο το δυνατο πιο ηπια ετσι ωστε να απαξιωσουν το πολιτικο συστημα συνολικα και να το οδηγησουν σε καταρευση.
      Θα συνεχισουν με τους τεχνοκρατες και τους τεχνοκρατες-πολιτικους!

  6. άγρυπνος Έλληνας avatar
    άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 08:12:50

    "Στώμεν καλώς"
    Πρόεδρε κράτα τις θέσεις σου.
    Κι ας έρθει ο Παπαδήμος να υπηρετήσει αυτές.

    • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
      Ανδρεας-Μπαζαιος @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 08:38:12

      στωμεν καλως,
      δεν αντεχω αλλες κωλοτουμπες απο τον Προεδρο.
      Σημερα δεν υπογραφω για λογους εθνικης αξιοπρεπειας, αυριο υπογραφω αλλα στον Παπαδημο.
      Εγω τελειωσα. Καληνυχτα, αν και μολις ξημερωσε.

      • άγρυπνος Έλληνας avatar
        άγρυπνος Έλληνας @ Ανδρεας-Μπαζαιος 10/11/2011 10:59:07

        Ποιός σου είπε ότι υπογράφει;
        "στώμεν καλώς"

        • δημ avatar
          δημ @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 11:11:47

          ''στώμεν καλώς ''... αλλά μετά λέει και ''στώμεν μετά φόβου ''

  7. Zanetta avatar
    Zanetta 10/11/2011 08:40:01

    Μήπως και το Antinews, εμείς, να επανεξετάσουμε τη θέση μας απέναντι στον Σαμαρά? Εμείς γι' αλλού κινήσαμε, γι΄αλλού, κι αλλού αυτός μας πάει...

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ Zanetta 10/11/2011 10:24:54

      Συνυπογράφω μαζί σου. Αν δεν βγει στο προσκήνιο ένας νέος πολιτικός ηγέτης πιστεύω ότι είμαστε χαμένοι.

    • Maria-Maria avatar
      Maria-Maria @ Zanetta 10/11/2011 10:35:40

      +100000000000

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ Zanetta 10/11/2011 11:00:25

      Μη λιποψυχάτε μωρέ!
      Βρισκόμαστε σε πολιορκία.
      Καρτερήσατε.

    • Παρατηρητής + Κυάλια avatar
      Παρατηρητής + Κυάλια @ Zanetta 10/11/2011 11:17:09

      Εάν αποδεχτεί ο Σαμαράς τους όρους Παπαδήμα
      μας δουλεύει ψιλό γαζί.
      Προσωπικά δεν θελω μετά καμμιά επαφή με την ΝΔ.

  8. ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ avatar
    ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 10/11/2011 08:40:09

    Τώρα που χάνει το «παιχνίδι» το πασοκ προσπαθεί να υποχωρήσει (υποχώρηση στους όρους) για να γλιτώσουν το όνομα τουλάχιστον (παπαδήμος).

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ 10/11/2011 10:48:27

      Εξ αρχής το πρόσωπο ήταν στα χέρια του ΓΑΠ, οι όροι στα χέρια του Αντώνη. Δεν μπορούσε να έχει καταλήξει κάπου καλύτερα το πράγμα. Εμπιστευόμαστε τον πρόεδρο.
      Έχει κάνει κι αυτός τα λάθη του.
      ΜΗ ΛΙΠΟΨΥΧΑΤΕ!
      ΜΑΣ ΠΟΛΙΟΡΚΟΥΝ!
      ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ!

  9. Νίκος Πολίτης avatar
    Νίκος Πολίτης 10/11/2011 08:41:17

    Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα είναι ευκαιρία, η μεγαλύτερη ευκαιρία, ο Σαμαράς να απεγκλωβιστεί σπό την παγίδα που του έστησε ο Γιωργάκης.
    ΠΡΕΠΕΙ να αποσυρθεί και να πάμε σε ΕΚΛΟΓΕΣ και ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ, που οφείλεται ΜΟΝΟ στο ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    Αυτό πρέπει να αναδείξει ο Σαμαράς.
    Τα υπόλοιπα είναι προδοσία του κόμματος και του κόσμου που τον στήριξε...
    Δυστυχώς, ο Σαμαράς μας έχει απογοητεύσει και μας έχει απομακρύνει από τη ΝΔ...
    Γνωστοί μας ΠΑΣΟΚΟΙ καλλιεργούν την άποψη ότι ο Σαμαράς πούλησε τη ΝΔ και επιθυμεί να τη διαλύσει.
    Και πάλι δυστυχώς, δεν έχουμε επιχειρήματα να τους αντικρούσουμε...
    Κύριε Σαμαρά, βοηθήστε μας!!!

  10. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 10/11/2011 08:51:16

    Προτείνω οι πολιτικοί άνδρες να συγκροτήσουν την εθνική ομάδα ενόργανης και ρυθμικής γυμναστικής που θα κατέβει στους Ολυμιακούς του Λονδίνου. Με τέτοιες εντυπωσιακές κωλοτούμπες το χρυσό δεν το χάνουμε με τίποτα!
    (Τιμή και δόξα στον Καρατζατούμπα που τους προπόνησε άψογα!)

  11. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2011 09:09:33

    Oταν μπλέκεις σε μια τέτοια ιστορία, θα κάνεις συμβιβασμούς για να συμφωνήσεις και με το άλλο κόμμα και με τον υποψήφιο πρωθυπουργό. Εάν δε θέλεις να κάνεις κανέναν συμβιβασμό, το ξεκαθαρίζεις από την αρχή. Από τη στιγμή που πήραμε την απόφαση να κάνουμε την κυβέρνηση, νομίζω ότι ο Σαμαράς θα τα βρεί κάπου στη μέση με τον Παπαδήμο και η υπόθεση θα τελειώσει.
    Καλώς ή κακώς πιστεύω ότι ο περισσότερος κόσμος θέλει αυτή τη στιγμή τη συνεργασία. Και κακά τα ψέματα, ο Παπαδήμος είναι ο πιο κατάλληλος ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Eάν ο Σαμαράς τα τινάξει τώρα όλα στα αέρα, θα χρεωθούμε εμείς την αποτυχία και στο εξωτερικό και στο εσωτερικό. Μη ξεχνάμε ότι χρειαζόμαστε ως κόμμα την αξιοπιστία στο εξωτερικό, εφόσον θέλουμε ως κυβέρνηση να πάμε να επανδιαπραγματευτούμε. Θέλουμε να μας ακούν και όχι να μας φερθούν όπως στον ΓΑΠ.
    Οσο για τη άποψη ότι πρέπει να ποντάρουμε τα ρέστα μας στην Ιταλία, μου θυμίζει ως λογική το δημοψήφισμα του ΓΑΠ.

    • κωλοτουμπες γυριστες avatar
      κωλοτουμπες γυριστες @ Kώστας Θ. 10/11/2011 10:19:01

      θα δουμε τις δημοσκοπησεις και θα μιλησουμε στη συνεχεια.

  12. Emerson avatar
    Emerson 10/11/2011 09:10:02

    Όπως το διαβάζω σε άλλο blog ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! ΤΙΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ!

  13. letta avatar
    letta 10/11/2011 09:17:09

    Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ; ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ; ΑΣ ΒΓΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΘΑ ΠΑΡΕΙ. ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΚΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ,ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ . ΤΗΝ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ.

    • ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΟΣ avatar
      ΑΚΟΜΑΤΙΣΤΟΣ @ letta 10/11/2011 16:06:33

      Να ντραπουν ΠΑΣΟΚ ΝΔ που των εκαναν πρωθυπουργο , αυτος γιατί να ντραπει?
      Με το ζόρι δεν γινεται "παντρεια" αν δεν τον ήθελαν δεν θα τον επελεγαν!!!!!!!!!!!!!!

  14. panagiotis avatar
    panagiotis 10/11/2011 09:19:58

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΛΕΘΡΙΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ!

  15. letta avatar
    letta 10/11/2011 09:23:11

    ΣΑΜΑΡΑ ΜΗΝ ΕΝΔΩΣΕΙΣ. ΠΕΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ. ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ! ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΖΥΓΟ! "ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ". ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΗ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ EURO, ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ. ΑΝΤΩΝΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 10/11/2011 09:23:44

    ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ TRILATERAL, ΟΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ, ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ?

  17. kp8 avatar
    kp8 10/11/2011 09:30:52

    Τι είναι όλα αυτά ρε παιδιά ? Γιατί δεν βγαίνει ο Αντώνης να κάνει μία ξεκάθαρη δήλωση ? Θα εμμείνει στις γραμμές που έβαλε ή θα υπαναχωρήσει? Αν υπαναχωρήσει τι νόημα είχε όλο αυτό το θέατρο ? Μόνο για την ανατροπή Παπανδρέου ? Μόνο αυτό ήθελε να πετύχει ?

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ kp8 10/11/2011 11:02:44

      Δεν αφήνει τις θέσεις του.
      Αν θέλει αύριο ο Παπαδήμος ας τολμήσει να κινηθεί εκτός συμφωνίας...

  18. nektarios avatar
    nektarios 10/11/2011 09:42:19

    βαστατε ρε παιδια.βαστατε και τους κερδισαμε. παραιτησαμε τον παπανδρεου,παμε τωρα για την ολοκληρωση...
    ο λαγος-καρατζαφερης ειναι για πολλες κλωτσιες...

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ nektarios 10/11/2011 11:06:59

      Ξεβρακώθηκε ο Καρατζαφέρης.
      Δεν είναι απλά ένας χαζός λαγός.
      Είναι κι αυτός άνθρωπος της νέας τάξης.
      Βγήκε απ' το προεδρικό μέγαρο Φωνάζοντας Παπαδήμος...

  19. Γιώργος Π avatar
    Γιώργος Π 10/11/2011 09:56:53

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μετέδωσε η ΝΕΤ, ο κ.Παπαδήμος έχει ζητήσει τα εξής:

    Να υπογράψουν τα δύο μεγάλα κόμματα για την εφαρμογή της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου
    Να συμμετάσχουν στη νέα κυβέρνηση περισσότερα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας
    Να δοθεί πίστωση χρόνου στη νέα κυβέρνηση, πέραν της 19ης Φεβρουαρίου που συζητείται ως πιθανή ημερομηνία των εκλογών

    ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ (ΠΑΣΟΚ-ΔΝΤ-ΕΚΤ-ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ) ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΝΔ.
    ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΟΥ;

    • Theo avatar
      Theo @ Γιώργος Π 10/11/2011 10:05:11

      η ΝΔ οδευει προς διασπαση!
      Θα το δειτε λιαν συντομως!

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ Γιώργος Π 10/11/2011 11:08:31

      Δεν υπογράφει ο Σαμαράς.
      Μη λιποψυχάτε.
      Όταν η πληροφόρηση σταματάει, καρτερήσατε και δείξτε πίστη.

  20. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 10/11/2011 10:04:09

    Και τον ΓΑΠ τον παρουσίαζαν ικανότερο του Κ.Κ και πιο αθλητικό και από την πολύ καπατσοσύνη του, πήραμε το 3ο το μακρύτερο.

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/11/2011 10:05:23

    Ποιά συμφωνία της 26ης; Δεν ισχύει καν... από τους έξω.

    Βρε έχουμε τρελαθεί κανονικά; Μήπως δεν ξέρουμε ποιο πρόβλημα λύνουμε; ΄Η το λύνουν οι σοφοί πίσω από την πλάτη μας;;

    Απεμπλοκή τώρα, καμία συμφωνία και εκλογές για το πραγματικό ερώτημα.

    • Maria-Maria avatar
      Maria-Maria @ archaeopteryx 10/11/2011 10:37:42

      +10000000

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 10/11/2011 11:04:18

      prawda!!!!

    • άγρυπνος Έλληνας avatar
      άγρυπνος Έλληνας @ archaeopteryx 10/11/2011 11:11:02

      Αν το χαλάσει ο ίδιος χάνει.
      Πρέπει να πάει μπροστά.
      Μη λιποψυχάς κι εσύ.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ άγρυπνος Έλληνας 10/11/2011 11:39:57

        Το καταλαβαίνω και για αυτό δεν πηδάω από το παράθυρο. Game of chicken (δόκιμος όρος)

        Ή κάνουν οικονομικά και πολιτικάντικα παιχνίδια πίσω από την πλάτη του. Μου γυρνάνε τ αντερα να τον βλέπω στην φωτογραφία με τους άλλους δύο.

  22. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 10/11/2011 10:10:50

    Εύχομαι να μην είναι ο Παπαδήμος ο νέος πρωθυπουργός. Είναι ο άνθρωπος που ήταν διοικητής της Τραπέζης Ελλάδος όταν η διαπλοκή χόρευε τσα τσα και ρούμπα τα "χρυσά" χρόνια του χρηματιστηρίου.

  23. coyote avatar
    coyote 10/11/2011 10:13:34

    Κατα περιεργο λογο οι "οροι" του Παπαδημου ακουγονται σαν οροι Πασοκ διοτι μονο αυτο ευννοει οπως νομιζουν..μεθοδοι μαφιας οτι και να κανουν ο χρονος του ψυχακια τελιωσε ειναι πλεον αρμοδιοτητας αλλη επιστημης..στον καναπε γρηγορα.

  24. me avatar
    me 10/11/2011 10:14:25

    Είναι προφανές πως οι νταβατζήδες καναλάρχες /μεγαλοεργολάβοι κτλ προσπαθούν να μας επιβάλουν τον Παπαδήμο σαν την μοναδική λύση.
    Μα να βάλουμε τον αντιπρόεδρο του ΔΝΤ να προασπίσει τα εθνικά μας δικαιώματα;
    Γιατί συναινούμε στο λάθος; Τόσοι πατριώτες υπάρχουν.
    Με 2η ματιά επειδή το ΠΑΣΟΚ είναι τελειωμένο, ο σοσιαλιστής ΠΑπαδήμος θα είναι η λύση τους για την δημιουργία νέου κεντροαριστερού κόμματος με φιλελεύθερους προδότες μέσα.
    Είναι προφανές πως θέλουν να εμβολίσουν και την ΝΔ.
    Γιατί το επιτρέπουμε; Επιβάλλεται ο Α. Σαμαράς να πει σήμερα το μεγάλο ΟΧΙ στον εκπρόσωπο του ΔΝΤ που θέλουν να τον κάνουν και πρωθυπουργό!

  25. George avatar
    George 10/11/2011 10:19:54

    Αν ο Σαμαράς δεχτει τέτοιους όρους, τότε θα μας χάσει όλους! Αν δεχτεί αυτούς τους όρους θα είναι από τις πιο εντυπωσιακές κολοτούμπες όλων των εποχών. Εύχομαι να μην τον νοιάζει μόνο πως θα γίνει πρωθυπουργός...

  26. τινα avatar
    τινα 10/11/2011 10:23:07

    Εγώ είμαι απολύτως σίγουρη οτι ο Σαμαράς για να συμφωνήσει στο πρόσωπο του Παπαδήμου δεν τέθηκαν όροι.Η αν τέθηκαν ,αποσύρθηκαν έγκαιρα.Απλά περιμένω να τ'ακούσω κι απ'το στόμα του.Είναι και έξυπνος και έμπειρος για να πατήσει την πεπενόφλουδα.

  27. mx avatar
    mx 10/11/2011 10:30:19

    Ρεπορτάζ: Η ελίτ της Κίνας βλέπει πιθανή μία επανάσταση στη χώρα
    Πέμπτη, 10 Νοέμβριος 2011 10:22

    Ο λαός στην Κίνα είναι καζάνι που βράζει, σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύτηκε στους FT και το οποίο αναφέρει ότι η ελίτ της χώρας συζητά ήδη κατ' ιδίαν την πιθανότητα επανάστασης καθώς συντρέχουν πια όλες οι προϋποθέσεις εκτός μίας, της μείωσης των εισοδημάτων.

    Η διαφθορά έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα που θεωρείται πως αν δεν υπάρχει πολιτική σύνδεση δε μπορεί να ολοκληρωθεί καμία εργασία, η απόσταση ανάμεσα σε πλούσιους και φτωχούς μεγαλώνει και αν υπάρξει ένα οικονομικό σοκ η χώρα θα μπορούσε να βρεθεί εν μέσω τεράστιας πολιτικής αστάθειας σύμφωνα με το δημοσίευμα.

    XrimaNews.gr

    .

  28. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 10/11/2011 10:41:18

    Έστω ότι αναλαμβάνει ο Παπαδήμος.
    Τί θα τον δεσμεύει ώστε να μην λειτουργήσει και πέρα από τις 19 Φεβρουαρίου με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑΟΣ;
    Μήπως ο Σαμαράς,αποδεχόμενος αυτόν που επιβάλλουν οι τραπεζίτες-διαπλοκή,κάνει ως ηγέτης σάλτο μορτάλε;
    Οπότε ο Θεός βοηθός!!!

  29. ΑΦΡΟΔΙΤΗ avatar
    ΑΦΡΟΔΙΤΗ 10/11/2011 10:43:13

    Η παρτίδα στήθηκε και τα πιόνια κινούνται. Ο Σαμαράς είναι ένα ακόμη πιόνι. Ο Σαμαράς είχε μια ιστορική ευκαιρία, να πει σταματάμε εδώ δεν παίρνουμε άλλη δόση και στήνουμε τη χώρα από την αρχή. Ας πεινάγαμε , τώρα θα μας κόψουν κομμάτια σαν το σαλάμι. Ο Σαμαράς έβαλε ταφόπλακα στη ΝΔ. Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναψηφίσω ΝΔ. Τέλος

  30. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 10:54:15

    Βασίλης Μαρκεζίνης

    Σας λέει τίποτα?

    • Απορία avatar
      Απορία @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/11/2011 11:22:29

      Αγαπητέ ποιος από όλους αυτούς τους άεργους και ανεπάγγελτους πολιτικούς θα αφήσει την εξουσία;

      Το μεταπολιτευτικό σύστημα θα το πάει μέχρι τέλους.
      Εαν δεν φτάσουν την χώρα σε τέτοιο σημείο κατάπτωσης έτσι ώστε να υπάρξει κάποιου είδους εθνική καταστροφή και να τους διώξει κακήν κακώς ο λαός, κανένας από αυτούς δεν πρόκειται να αφήσει την εξουσία. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2011 11:02:17

    Εχετε δημιουργησει μια παραπλανητικη εικονα που οδηγει στην αυτοπαγιδευση περι του τι ειναι η Νεα Δημοκρατια.
    Η ΝΔ λοιπον ειναι το κατ εξοχην φιλοευρωπαικο κομμα και φυσικα το κομμα της φιλελελευθερης οικονομιας.
    Ποσοι εδω μεσα ξερουν οτι ο Παπαδημος τη δεκαετια του 70 - οπως και ο Σημιτης - ηταν κατα της ενταξης στην ΕΟΚ που προωθουσε η ΝΔ.
    Και τωρα μερικοι9 ζητανε να αρνηθει η ΝΔ τον Παπαδημο επειδη ειναι ανθρωπος της Ευρωπης,του Δ' Ραιχ και αλλα αυριανιστικα.
    Σε μια οποιαδηποτε νορμαλ χωρα της Ευρωπης θα ηταν το κεντροδεξιο κομμα που θα προτεινε Παπαδήμους και το σοσιαλιστικο που θα ειχε αντιρρησεις.
    Τελος παντων η Ελλαδα ειναι περιεργο φρουτο.
    Για οσους παντως φωναζουν για την πιθανοτητα ο Παπαδημος να παραβιασει τη συμφωνια για εκλογες υπενθυμιζω οτι το ΠΑΣΟΚ εχει ακομη πλειοψηφια στη Βουλη (153) και αλλους προθυμους να στηριξουν.
    Η ΝΔ μπορει το Μαρτιο να αποσυρει τη στηριξη της και τα στελεχη της και να περασει παλι στην αντιπολιτευση καταγγελλοντας την αθετηση της συμφωνιας απο τον Παπαδημο.Ουτε τωρα ουτε τοτε μπορει μονη της να αποφασισει τις εκλογες.

    • Gas Bailey avatar
      Gas Bailey @ ψυχραιμια 10/11/2011 11:36:58

      Δηλαδή ο Καραμανλής που είπε ΟΧΙ στους Αμερικανούς στο Βουκουρέστι ήταν Αυριανιστή.
      Μάλλον την ΝΔ την έμαθες απο το Μητσοτάκη και μετά.
      Το τι είναι η ΝΔ το ξεκαθάρισαν οι 800000 που ψήφισαν Αρχηγό.
      Είμαστε ευρωπαϊκό κόμμα και όχι ευρωδουλικό.
      Είμαστε το κόμμα του κοινωνικού φιλελευθερισμού και όχι του καννιβαλισμού.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Gas Bailey 10/11/2011 11:45:55

        Και ο παλιος Καραμανλης απεσυρε την Ελλαδα απο το ΝΑΤΟ.
        Συγκοινωνειτε μερικοι;
        Λες οχι οταν σε συμφερει και ναι παλι οταν σε συμφερει.
        Εδω υπαρχει μια συμφωνια δανεισμου.Ποιος αποφασισε οτι δεν συμφερει.Ετσι μονο και μονο επειδη καποιοι δεν θελουν καμμια συμφωνια.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ψυχραιμια 10/11/2011 11:53:08

      ψυχραιμία, με το συμπάθειο, τώρα παίζεις με τις λέξεις. Φιλο"ευρωπαϊκό". Και εγώ είμαι φιλο"σεληνιακός". Ποιά Ευρώπη? Σε ποιά διέυθυνση.

      Οξύμωρα πραγματα. Ποιά ΝΔ; Το κρατικιστικό μοντελο της ΕΡΕ? Το υποκριτικό του Μητσοτάκη? Το βραχυκυκλωμένο του ΚΚ? Ποιά φιλελεύθερη? Την δικιά μου εκδοχή ή του ...Σουφλιά? Μην τρελαθούμε.

      ΔΕΝ υπάρχει "Ευρώπη", υπάρχει μόρφωμα σε εξέλιξη. Ούτε ΝΔ "υπάρχει". Υπάρχει ταμπέλα, ποσοστά που ανεβοκατεβαίνουν και η μόνη νομιμοποίηση είναι η εκλογές του Νοεμβρίου 2009, και όλα τα άλλα είναι ζόμπυς που σέρνονται και υγιείς φωνές που προσπαθούν να ακουστούν. Ποιά είναι τα ζόμπυς και ποιές οι φωνές, κάποιος πρέπει να αποφασισει, και εάν δεν είναι ο κόσμος, χ.ψ. κι α.

  32. George avatar
    George 10/11/2011 11:15:29

    Το θέμα είναι όμως ότι αν δεν μπορεί να λάβει βεβαιώσεις σίγουρες ότι θα γίνουν εκλογές, τότε η ΝΔ όφειλε να αποχωρήσει από τις συζητήσεις..

    Αφού το πασόκ έχει 153 βουλευτές, να ψηφίσουν μόνοι τους τα πάντα.. Την ΝΔ τί την θέλουν;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Πόσο μάλλον αν ο παπαδήμος έχει θέσει σαν όρο να μην γίνουν άμεσα εκλογές..Αν το δεχτούν αυτό, τότε τί να πούμε... Μία ελπίδα έχουμε, αλλά σβήνει και αυτή...

    • milkman avatar
      milkman @ George 10/11/2011 11:34:21

      To συνολο του πολιτικου προσωπικου ειναι ανεπαρκη.
      Η ΝΔ ειχε την ευκαιρια για να πετυχει μεσω της κοινωνικης κινητικοτητας να ανανεωσει το πολιτικο της προσωπικο οπως αυτο εκφραστηκε μεσα απο το ANTINEWS και απο αλλα μεσα που δεν ακολουθησαν τους κλασσικους δρομους ανελιξης.
      Στην στροφη ομως οταν ο κομπος εφτασε στο χτενι ο Σαμαρας θα αναγκαστει να πεταξει σαν τριχα απο το ζυμαρι ολα τα αναννεωτικα-επαναστατικα στοιχεια που δεν εκπροσωπουνται ακομα θεσμικα στην ΝΔ.
      Το πολιτικο κατεστημενο και οι πολιτικες οικογενειες που σιτιζονται απο την ΝΔ θα αναγκασουν τον Σαμαρα να συγκρουστει με αυτες της δυναμεις.
      Ετσι και ο Ανδρεας Παπανδρεου καθαρισε ολα τα <> οταν διαφανηκε οτι θα επαιρνε την εξουσια.
      Να ειστε βεβαιοι οτι εαν τα στελεχη που οδηγουν την ΝΔ σε πολιτικο μαρασμο-θανατο εαν στις περχομενες εκλογες διαπιστωσουν οτι δεν θα εκλεγουν απο τον λαο παρα την πλυση εγκεφαλου τοτε η υπηρεσιακη κυβερνηση θα μακροημερευσει ωστε να κρατησουν τις θεσεις τους.
      Σε ολο αυτο το διαστημα θα σπιλωθουν συστηματικα και υπογεια ολα τα παιδια του δικτυου 21 καθως και ολοι εμεις που συμμετουχουμε σε αυτο το ταξιδι ο καθενας απο το ποστο του.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ George 10/11/2011 11:48:14

      Την θελουν γιατι το ζητουν αυτοι που δινουν τα λεφτα.Ας παρουμε τα λεφτα με τη συμφωνια οτι σε 4 μηνες παμε σε εκλογες (που ετσι κι αλλιως η ΝΔ δεν μπορει να τις επιβαλλει) και αν δεν τηρησουν οι αλλοι τη συμφωνια φευγουμε απο την κυβερνηση - αφου εχουμε παρει τα λεφτα.
      Κανεις τοτε δεν μπορει να σου πει οτι δεν τηρησες τη συμφωνια.

  33. sapore avatar
    sapore 10/11/2011 11:33:14

    άγρυπνε έλληνα, πραγματικά πόσο πιστεύεις ότι μπορεί κάποιος να βαστήξει υπό τις σημερινές συνθήκες; καλώς ή κακώς οι ανοχές και αντοχές όλων έχουν εξαντληθεί και μειωθεί δραματικά, κατά συνέπεια, αν ο κ. Σαμαράς φανεί ασυνεπής σε αυτά που πρύεσβευε στα μάτια του κόσμου, θα καεί πολύ γρηγορότερα ακόμη και από τον πλέον αποτυχημένο πολιτικό όλων των εποχών τον γαπ.

  34. Σταύρος avatar
    Σταύρος 10/11/2011 11:35:17

    Άγνωστα nicks εδωμέσα, προσπαθούν απ' ότι βλέπω να σπείρουν απαισιοδοξία.
    Τσου ρε ξεπουπουλιάρικα παπαγαλάκια!
    Άντε από εκεί που θέλετε να ορίσετε και "γραμμές"!
    Την μόνη γραμμή που μπορείτε να θέσετε είναι το, "γραμμή για το σπίτι σας, μην πάει κανένας άλλος"! ;)

  35. Μηχανικός avatar
    Μηχανικός 10/11/2011 11:43:30

    O Ψυχραιμια έχει δίκιο.
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το Πασοκ διαθέτει την πλειοψηφία στην βουλή και έχει νωπή ψήφο εμπιστοσύνης. Η ΝΔ δεν έχει τρόπο να επιβάλλει εκλογές, ούτε να εμποδίσει την ψήφιση της Δανειακής, αλλά και των ΜΕΤΡΩΝ που θα την συνοδεύουν, αν το Πασοκ αποφασίσει να την ψηφίσει ΜΟΝΟ του.
    Το Πασοκ προσπαθεί με όλη αυτή την διαδικασία, να δώσει διέξοδο και δικαιολογία στους βουλευτές του που πιέζουν, με την δημιουργία της μεταβατικής κυβέρνησης, για μπορούν να λένε ότι δεν την ψήφισαν μόνοι τους, αλλά και να αποφύγουν αν είναι δυνατόν και την ψήφιση των νεών μέτρων (μόνο απο το Πασοκ).
    Η ΝΔ έχει την ευκαιρία να δεσμεύσει την ημερομηνία εκλογών και δυστυχώς τίποτα άλλο. Ας προσέχαμε για το τι ψηφίσαμε ή δεν ψηφίσαμε το 2009.
    Αυτό πρέπει να διαχειριστεί και να πετύχει, την τελική ημερομηνία εκλογών.
    Είναι η μόνη ελπίδα και διέξοδος, αν και φοβάμαι ότι μόνοι μας πάλι, βγάζουμε τα μάτια μας με κουβέντες περί "κολοτούμπας" υπαναχώρησης κλπ.

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Μηχανικός 10/11/2011 11:55:55

      Σωστά. 3 για μένα είναι οι στόχοι που πετυχαίνει η ΝΔ.
      1. Αποχώρηση ΓΑΠ
      2. Εκλογές σε σύντομο χρονικό διάστημα.
      3. Βελτίωση σχέσεων με ΕΕ που σημαίνει: εξασφάλιση 3 δόσης, γρήγορη εφαρμογή PSI.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 10/11/2011 11:56:45

        εξασφάλιση 6ης δόσης, ήθελα να πώ..

  36. kostas* avatar
    kostas* 10/11/2011 11:47:15

    ο Δρομος Παπαδημου δεν θα εχει επιστροφη Αντωνη !!!! Σπασε τη συμφωνια ...Σημερα σε γραφει η Ιστορια !!!!! μην πεσεις στην παγιδα τους !!!!

  37. Y. avatar
    Y. 10/11/2011 11:47:37

    Η αλήθεια για τις ιπογραφές των Πορτογάλλων. Για να μη μας παραμυθιάζουν οι καθεστωτικοί παπαγάλοι
    H*tp://ndthessaloniki.gr/?p=4704

  38. George avatar
    George 10/11/2011 11:47:46

    Ωραία, αλλά αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε γιατί η ΝΔ μπλέχτηκε με αυτά; Να τους άφηνε μόνους τους να κάνουν ό,τι θέλουν..

    Αν είναι να μπλεχτεί και να κάνουν πάλι ό,τι αυτοί θέλουν, με μοναδικό κέρδος τις εκλογές αφού έχουν υπογραφεί όλα τα καταστρεπτικά χαρτιά, τότε δώρον άδωρον..

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ George 10/11/2011 11:57:53

      Γιατί θα συνέβαινε αυτό που περιγράφεις.
      Θα υπέγραφαν τα πάντα όπως στο πρώτο μνημόνιο, μεσοπρόθεσμο, εφαρμοστικό κλπ. χωρίς κανέναν έστω έλεγχο. Ενώ τώρα δίνεται η δυνατότητα σε κάποιους (ελπίζω) βουλευτές του Πασοκ να κρυφτούν πίσω από την αλλαγή του πρωθυπουργού και την καθορισμένη ημερομηνία διενέργειας εκλογών, έτσι ώστε να πουν ότι ψηφίζουν τις αποφάσεις της 26ης Οκτ. αλλά θα πρέπει να γίνουν οι εκλογές για να ψηφίσουν νέα μέτρα (Θέση Σαμαρά που τους βολεύει).

  39. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/11/2011 13:03:58

    Αυτή είναι μια απορία που έχω κι εγώ. Έστω ότι ο υπάλληλος των ναζί κάνει σήμερα έναν τακτικό ελιγμό και λέει ότι δεν θέτει όρους, συμφωνώντας στην ημερομηνία των εκλογών (19/2). Τι τον εμποδίζει, ενάμιση μήνα πριν την ημερομηνία αυτή, να πει "χρειάζομαι χρόνο μέχρι π.χ. τέλος Απριλίου"; Και τι θα κάνει τότε η ΝΔ; Θα αποσύρει την εμπιστοσύνη της; Ε, και; Πάλι δεν θα πέσει η κυβέρνηση. Θα συνεχίσει με τις ψήφους των πασόκων και του λαγού. Και η ΝΔ θα έχει εκτεθεί ότι η ίδια συνέβαλε στη συγκρότηση της κυβέρνησης. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εκλογική της επίδοση.

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/11/2011 13:16:26

    Για να μιλήσουμε, λοιπόν, κι εμείς οι... προσφιλείς σου "Αυριανιστές"...

    Μάλλον "ξεχνάς" ότι ΑΛΛΟ Η ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ και άλλο τα συνοδά μέτρα που θα θελήσουν να επιβάλουν οι ευρωναζί. Ο Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι ούτε συνοδά μέτρα πρόκειται να ψηφίσει, και πολύ περισσότερο δεν υπογράφει δηλώσεις μνημονιοφροσύνης. Αυτά, για να είναι ξεκάθαρο ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΔ, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό από τον ευρωλιγούρικο χυλό που θα θέλατε εσείς οι νεοφιλελεύθεροι να είναι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.