#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/10/2012 21:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς θα το πάει μέχρι τέλους



«Τι θα μπορούσε να συμβεί, αν δεν περάσει η συμφωνία και οδηγηθεί η χώρα στο χάος… Εφόσον εγκριθεί η συμφωνία η Ελλάδα θα παραμείνει στο ευρώ και θα βγει από την κρίση». Η φράση του πρωθυπουργού την Τρίτη είχε το αποτέλεσμα που είδαμε στην ψηφοφορία της Τετάρτης. Ό,τι δηλαδή η Κ.Ο. της ΝΔ στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, πήγε «μπετόν» στην ψηφοφορία για τις αποκρατικοποιήσεις και το κυριότερο: πρόλαβε μια καταψήφιση του νόμου που θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στην πτώση της κυβέρνησης. Η οριακή ψήφιση του νόμου (και μάλιστα με ψήφους κάτω από 150) εξαιτίας των διαρροών από το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ απλά επιβεβαίωσε τη χρησιμότητα της παρέμβασης του πρωθυπουργού. Πιθανότατα αν δε γίνονταν αυτό κάποιοι από τη ΝΔ να καταψήφιζαν χωρίς να υπολογίσουν το πιθανό κόστος που θα είχε.

Τα δεδομένα είναι απλά και δεν χρειάζεται μεγάλης ανάλυσης. Αν πέσει η κυβέρνηση, καταρρέει η οικονομία, δόση δεν υπάρχει, σταματούν οι πληρωμές σε μισθούς και συντάξεις, διαλύονται οι τράπεζες και επικρατεί χάος. Μέχρι να γίνουν εκλογές, να έρθει νέα κυβέρνηση, να ξεκινήσει νέα διαπραγμάτευση και να αποφασίσουν οι ξένοι αν και πότε θα μας δώσουν λεφτά.

Μέχρι εκεί, φυσικά, θα έχει χαθεί κάθε ίχνος αξιοπιστίας που κερδήθηκε τους τελευταίους μήνες. Θα έχουν χαθεί οι όποιες συμμαχίες προέκυψαν ενώ η χώρα δε θα παίζει απλά με τη φωτιά, αλλά θα βρίσκεται μέσα σ’ αυτήν και θα τσουρουφλίζεται.

Αν αυτή την ώρα πέσει η κυβέρνηση, το πιο πιθανό είναι ο κόσμος να στραφεί προς τα αριστερά και στα πολύ… δεξιά. Δηλαδή τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Χρυσή Αυγή. Άσχετα αν αυτό είναι καλό ή κακό, η ουσία είναι πως η χώρα θα απομονωθεί την επόμενη κιόλας της ορκωμοσίας. Και μην περιμένετε φυσικά να συζητά ο Τσίπρας με τη Μέρκελ ή τον Ολάντ που παίρνουν τις τελικές αποφάσεις. Άντε με κανένα αριστερό ή περιθωριακό ηγέτη και πολύ μας είναι.

Φυσικά, στο ενδεχόμενο να αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ την εξουσία, κανείς στην Κουμουνδούρου δεν απαντά πώς θα πληρωθούν την επόμενη ημέρα οι μισθοί και οι συντάξεις ή πώς θα πληρωθούν τα νοσοκομεία και τα σχολεία. Όλα αφήνονται στην τύχη, οι δανειστές όμως τίποτε δεν αφήνουν στην τύχη. Το επιβεβαίωσαν οι (μη) αποφάσεις του Γιούρογκρουπ όπου στην τηλεδιάσκεψη όλοι ζήτησαν από τους Έλληνες να ψηφίσουν τα μέτρα αν θέλουν να δουν πρόοδο στις 12 Νοεμβρίου.

Όλα αυτά τα γνωρίζουν καλά στο Μαξίμου, εξ’ ου και η παρέμβαση του Αντ. Σαμαρά αλλά και η υπεύθυνη στάση που επέδειξαν οι γαλάζιοι βουλευτές. Ήταν ένα μήνυμα για την ψηφοφορία για τον προϋπολογισμό αλλά και για το πακέτο των 31,5 δις ευρώ. Όπως όλα δείχνουν, οι βουλευτές της ΝΔ θα πάνε να ψηφίσουν έχοντας στο μυαλό τους όλα τα παραπάνω, αλλά και ελπίζοντας ότι μετά τη δόση των 31,5 δις ευρώ θα μπει η Ελλάδα σε ένα δρόμο. Όχι γιατί έχει μόνη της ελπίδες να το κάνει. Αλλά διότι στο εξωτερικό κυοφορούνται οι ιδέες της επιμήκυνσης ή ακόμη και του νέου κουρέματος ή OSI, έστω κι αν πολλοί το αρνούνται. Πώς αλλιώς άλλωστε θα μπορούσε η Μέρκελ και ο Σόιμπλε να μιλήσει για κάτι τέτοιο στους Γερμανούς;

Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα επαναγοράς ομολόγων που έβαλε στο τραπέζι ο Ντράγκι. Μόνο που για να μπει η Ελλάδα σε όλα αυτά τα σχέδια που συζητώνται θα πρέπει καλώς ή κακώς να τηρήσει τις δεσμεύσεις της. Δεσμεύσεις που στην συντριπτική τους πλειοψηφία μην το ξεχνάμε, έχουν την υπογραφή του Ευ. Βενιζέλου και των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που κόπτονται για το λαό κατόπιν εορτής.

Έτσι, λοιπόν, ο Αντώνης Σαμαράς εμφανίζεται αποφασισμένος να προχωρήσει μόνος του και… γαία πυρί μειχθήτω. Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του. Όποιος  βουλευτής της ΝΔ ή οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ καταψηφίσουν θα αναλάβουν το βάρος της ψήφου τους. Είναι απλά τα πράγματα. Η Βουλή δεν είναι για παιχνίδια. Όποιος από τον κυβερνητικό συνασπισμό κάνει πίσω θα πρέπει να βάλει στις πλάτες του το βάρος αυτών που θα ακολουθήσουν στην Ελλάδα.

Γι’ αυτό και από την κυβέρνηση δηλώνουν σε όλους τους τόνους ότι θα ξαναφέρουν τις ρυθμίσεις που καταψηφίστηκαν και θα σταθούν στο ύψος τους.

Είναι η ώρα της αλήθειας για όλους. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για όλους τους βουλευτές.

Όποιος θελήσει να διαβεί το Ρουβίκωνα, ας το κάνει. Η Ρώμη είναι κοντά.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nick avatar
    Nick 31/10/2012 21:44:29

    Το OSI απορρίπτεται από τις χώρες της Ευρωζώνης και την ΕΚΤ γιατί υπάρχουν και νομικά εμπόδια, εκτός των πολιτικών.

    Όπερ σημαίνει το ΔΝΤ δεν δίνει λεφτά, άρα τέλος η χρηματοδότηση...

    • mx avatar
      mx @ Nick 31/10/2012 22:27:27

      ΟSI μπορεί να συμβεί αναγκαστικά σε περίπτωση απευκταίου και ουχί μέχρι τούδε απευχθέντος (με βάση τα τρέχοντα ανακοινωθέντα στοιχεία και όχι τα ευχολόγια των προβλέψεων).
      Το ερώτημα που πλανάται όμως είναι μήπως οι φετιχιστές της λιτότητας που κανοναρχούν στην Ευρώπη επιδιώκουν την πραγμάτωση του απευκταίου για εμάς ως προσάναμμα της "τέλειας καταιγίδας".

      • mx avatar
        mx @ mx 31/10/2012 22:37:27

        Μεθερμηνευόμενον ....το χρέος μας πλέον έχει φύγει από τις τράπεζες και βαραίνει άλλους φορολογούμενους Ευρωπαίους πολίτες...με ότι αυτό συνεπάγεται για αυτούς η αδυναμία εξυπηρέτησης του...

  2. Ασοβαρος avatar
    Ασοβαρος 31/10/2012 21:49:02

    Αν παρουμε τη δοση ο λαος θα αναλαβει επιπλεον χρεος 31 δις χωρις να υπολογιζουμε τις περικοπες και τις επιπτωσεις των μετρων γενικοτερα, τα οποια 31 δις θα πανε σχεδον ολα στις τραπεζες.

    Αν δεν παρουμε τη δοση οι τραπεζες θα χρεωκοπησουν, θα εθνικοποιηθουν, οι καταθεσεις θα εξασφαλιστουν απο το κρατος και τα δανειο του λαου θα διαγραφουν.

    Πρεπει παση θυσια να παρουμε τη δοση...

    • Στουρναρικός avatar
      Στουρναρικός @ Ασοβαρος 31/10/2012 22:15:37

      Είσαι πραγματικά ασόβαρος...
      Αν δεν παρουμε τη δοση οι τραπεζες θα χρεωκοπησουν, θα εθνικοποιηθουν, οι καταθεσεις θα εξασφαλιστουν απο το κρατος και τα δανειο του λαου θα διαγραφουν

      • Στουρναρικός avatar
        Στουρναρικός @ Στουρναρικός 31/10/2012 22:19:31

        Συμπληρώνω, γιατί στάλθηκε μισό:
        οι καταθέσεις θα εξασφαλισθούν από το κράτος; εδώ το κράτος δεν μπορεί να εξασφαλίσει τις συντάξεις. Εκτός αν εννοείς ότι θα εξασφαλισθούν σε τρισεκατομμύρια δραχμές, που δεν θα αξίζουν ούτε το χαρτί που τυπώνονται...
        Τα δάνεια του λαού ΔΕΝ θα διαγραφούν, γιατί τότε θα πρέπει να τις ανακεφαλαιοποιήσει, τυπώνοντας κι άλλα τρισεκατομμύρια επί τρισεκατομμυρίων, με τριψήφιο πληθωρισμό!
        Υπό αυτές τις συνθήκες, τι μας ενδιαφέρει να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες;

        • Ασοβαρος avatar
          Ασοβαρος @ Στουρναρικός 31/10/2012 23:22:57

          Kαλα εσυ εισαι ποιο ασχετος κ απο τον στουρναρα. Αυτα σας λενε στη Συγγρου?
          Ανοιξε και κανενα βιβλιο να ξεστραβωθεις.

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ασοβαρος 01/11/2012 00:11:00

            ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Ασοβαρος 01/11/2012 00:45:39

            Όντως είσαι ασόβαρος, μπέρδεψες τα εγχειρίδια οικονομίας με τα δραχμαζανικά μανιφέστα...

          • The Don avatar
            The Don @ Ασοβαρος 01/11/2012 00:50:21

            Ασόβαρε, σε περίπτωση που δεν το ξέρεις το κράτος αν χρεοκωπήσουμε ένας θεός ξέρει αν και τι θα εγγυηθεί. Όπως καταλαβαίνεις, φαντάζομαι, δεν μπορεί το ελληνικό κράτος από μόνο του να πει πχ ότι όλες οι καταθέσεις μας σε ευρω μετατρέπονται με την τάδε ισοτιμία σε δραχμές. Η ισοτιμία του νέου νομίσματος προς το ευρώ(αν συνεχίσει να υπάρχει) ή ως προς το δολλάριο θα αποφασιστεί από τους έξω, δηλαδή αμερική, γερμανία ή καλύτερα από αυτούς που κάνουν κουμάντο σε αυτές τις χώρες. Ωραία θα ήταν να μας πουν πχ ότι 1 δολλάριο θα ισούται με μια νέα δραχμή και ότι καθένας μας θα δει τα ευρω του να μετατρέπονται σε νέες δραχμές έτσι, αλλά δυστηχώς για όλους εσάς που νομίζετε ότι με τη δραχμή θα λυθούν όλα, όταν χρεοκωπείς αυτό σημαίνει ότι πτωχεύεις.

    • πολιτης avatar
      πολιτης @ Ασοβαρος 01/11/2012 09:16:11

      καπως ετσι

  3. ΤΣΕ avatar
    ΤΣΕ 31/10/2012 21:58:57

    Η ωρα ποιας αληθειας ηρθε? Των βολεμενων, των μεγαλοεργολαβων,των φοροφυγαδων,των μεγαλοκαταθετων,των διαπλεκομενων, των μιντιαρχων, των μεγαλοδημοσιογραφων του συστηματος η των φτωχων,των ανεργων,των ανασφαλιστων,των πεινασμενων,των εξαθλιωμενων χαμηλομισθων και συνταξιουχων. Ποια αληθεια θα ψηφισει η βουλη?Η ηγετες στα αδιεξοδα και στα δυσκολα απευθυνονται στο Λαο οταν πιστευουν οτι τον υπηρετουν και δεν τον φοβουνται. Και μια αληθεια.Η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες αλλα πιο πολυ σ αυτους που μενουμε Ελλαδα που δεν μπορουμε αλλα και δεν θελουμε να την ......κοπανησουμε στα δυσκολα για αλλους παραδεισους.

    • ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
      ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ @ ΤΣΕ 31/10/2012 22:14:39

      Τι θα μπορούσε να συμβεί εάν δεν περάσει η συμφωνία εάν δεν ψηφιστούν τα μέτρα και μπλα μπλα μπλα.Τι έχει συμβεί αυτά τα τρία χρόνια που λαμβάνονται μέτρα που οι συμφωνίες προχωράνε κ.λ.π.;Κανένας από τους στόχους που είπαν ότι θα πιάσουν ούτε καν τον προσέγγισαν.Το ΔΝΤ την κάνει με πλάγια βήματα, ο λαός εξαθλιώνεται και ο χειμώνας που έρχεται θα είναι ο πιο δύσκολος των τελευταίων ετών.Ποιό είναι το μέλλον της χώρας το οποίο δεν διαπραγματεύεται ο Α.Σ. μήπως τελικά όλα γίνονται να εξασφαλίζονται οι μεγαλοεκδότες-εργολάβοι;οι μεγαλοδημοσιογράφοι παπαγαλάκια;οι βολεμένοι;οι διαπλεκόμενοι;Σίγουρα πάντως αν όλα αυτά γίνονται για τον απλό λαό είναι βέβαιο ότι η αποτυχία είναι μεγάλη.

  4. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 31/10/2012 22:12:06

    Εδώ που έχουμε φτάσει -με την απόλυτη ευθύνη του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης Παπανδρέου- τα πράγματα είναι απλώς μονόδρομος.
    Είναι σίγουρο ότι τα μέτρα που αναγκαστικά θα παρθούν και είναι άδικα -γιατί κάποια άλλα έπρεπε όντως να τα έχουμε κάνει μόνοι μας, ας όψονται οι κρατικοδίαιτοι συνδικαλι(η)σταράδες που κάνουν πάρτι χρόνια τώρα στην πλάτη όλων των εργαζομένων-, δεν τα θέλει ούτε ο Σαμαράς, ούτε κανένας μας.
    Και όσοι εύκολα, φωνάζουν από την αντιπολίτευση και κάνουν κριτική, ας μας πουν πια είναι η εναλλακτική λύση, γιατί μέχρι τώρα ακούμε μόνο άναρθρες κραυγές και κριτική. Πρόταση για έξοδο από την κρίση -ουσιαστική και πραγματοποιήσιμη- ...ΚΑΜΙΑ!!!
    Τσάμπα μαγκιές για μικροκομματική εκμετάλλευση και τίποτα άλλο.
    Αν κάποιοι απ' όλους αυτούς θέλουν να προσφέρουν στην πατρίδα, ας φέρουν λύσεις. Δε μου λέει απολύτως τίποτα ο εντοπισμός του προβλήματος -αυτό το κάνουμε όλοι- δίχως να συνοδεύεται και από τη λύση του.
    Όποιος θέλει λοιπόν και έχει τα γκατς, ας προχωρήσει να ρίξει την κυβέρνηση και μαζί της, τον ελληνικό λαό -που κατά τ' άλλα κόπτονται- σε καταστάσεις κατοχικές. Γιατί αυτό θα μας συμβεί, μην κοροϊδευόμαστε. Θα επιστρέψουμε, να ζήσουμε στην κατοχή του '41-'42.
    Μπορεί να υπάρχουν εκλεγμένοι βουλευτές που θα μας επιστρέψουν στην κατοχή?
    Μου είναι δύσκολο να το πιστέψω.
    Και αλήθεια λέω, προτιμώ εδώ που είμαστε, να αγοράσω χρόνο ζώντας με λιγότερα και ματωμένος, από το να μη ζω καθόλου -να αφανιστώ ως λαός-, εγώ και οι επόμενες γενιές Ελλήνων, που έρχονται.
    Είναι η ώρα της ευθύνης και της αλήθειας για όλους.
    Τα ψευτοπανηγυράκια ...τέλος!!!

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ Igor Rasputin 01/11/2012 00:47:31

      Με το να αγοραζεις χρονο χωρις να καταστρωνεις πυρετωδως σχεδια ανακαμψης σου, τι νοημα εχει; Αν ειναι φυγειν αδυνατον η ουσιαστικη πτωχευση της χωρας, γιατι να περιμενεις; Για να χαθει και αλλο ΑΕΠ και αλλη φαια ουσια απο την κοινωνια, ελπιζοντας σε ενα θαυμα; Ειλικρινα, δεν καταλαβαινω...

  5. λαλακης avatar
    λαλακης 31/10/2012 22:13:58

    Τα μετρα θα περασουν εστω με ελαχιστη πλειοψηφια πχ 153 ψηφους.
    Το προβλημα νομιζω θα προκυψει αμεσως μετα αν τελικα μπουν τα λεφτα
    σε ειδικο λογαριασμο, αποχωρησει η δημαρ που ηδη ειναι με το ενα ποδι εξω
    χρειαστει νεο κουρεμα αρα νεα μετρα κλπ
    Γενικα εκτιμω πως θα παμε πολυ συντομα σε προωρες εκτος αν ο Σαμαρας
    δεν το ρισκαρει και τον ριξουν τελικα εκ των εσω κυριως απο την πλευρα του
    διαλυμενου πασοκ .
    Ισως αυτο να συμβει τελικα ,θα συρθει η κυβερνηση μερικους μηνες ακομα
    μεχρι να χασει την πλειοψηφια.
    Παντως αν γινουν τωρα προωρες ο Συριζα θα βγει μαλλον πρωτος
    αλλα θα αναγκαστει να συμμαχισει με ανελ ισως παρει τσοντα
    τη δημαρ που τη θεωρω γελοια περιπτωση , θα σχηματισθει μια
    κυβερνηση που θα βρεθει στο διλλημα η καταγγελια του μνημονιου
    η ταπεινωτικη υποχωρηση στις θεσεις που εχει και η σημερινη κυβερνηση
    δηλ μια τρυπα στο νερο.
    Αν τελικα καταγγελθει το μνημονιο θα παμε αναγκαστικα στη δραχμη
    καθως οι Γερμανοι δε μπλοφαρουν και δε γουσταρουν να πληρωνουν
    τα ελληνικα ελλειματα.

    • ανάκτορο avatar
      ανάκτορο @ λαλακης 31/10/2012 22:32:57

      Οι Γερμανοί δεν μπλοφάρουν και δεν γουστάρουν κλπ. Ομως οι Υπερτραπεζίτες θα δεχτούν να πληρωθούν απο την Ελλάδα σε δραχμές και μάλιστα σε ισοτιμία 1δρχ=1 ευρώ? ή αλοιώς να μην πάρουν μία? Και θα πάνε κόντρα στους Υπερτραπεζίτες οι αρχηγοί της Γερμανίας που ο Χέλμουτ Σμίτ λέει οτι απέτυχαν ως προς τη διαχείριση της κρίσης?.

      "Σήμερα οι τραπεζίτες κυριαρχούν και πάλι στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα.Είναι γελοίο να κυβερνάται ο κόσμος με βάση τις διαθέσεις των αγορών, από 35χρονους νεαρούς οι οποίοι αυτοθεωρούνται μάνατζερ τραπεζών», δήλωσε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας.

  6. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 31/10/2012 22:18:20

    Εἶναι Η ΠΙΟ ΛΑΘΟΣ ΩΡΑ γιὰ θούριους τύπου «τοῦ Ἕλληνος ὁ τράχηλος ζυγὸν δὲν ὑπομένει». Δυστυχῶς, τὸ δίλημμα πακέτο ἢ χάος εἶναι πλέον ἀπολύτως ρεαλιστικό.

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 01/11/2012 00:49:51

      Καταλαβαινω οτι εχουμε μεγαλη αγαπη στα δανεικα, αλλα το να συμβει το χαος αν δεν φεσωθουμε με αλλα 30δις, ειναι μια ακραια αποψη...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 01/11/2012 00:50:18

      Καυσοκαλυβίτη

      Το ίδιο ακριβώς ''ρεαλιστικό δίλημμα'' είχαν και ο Κολοκοτρώνης με τους λοιπούς.
      Και εσυ σήμερα είσαι χωρίς Τούρκο πάνω απο το σβέρκο σου.

      Αλλά δυστυχώς με την λογική σου (σας) βλέπω οτι προτιμάς (προτιμάτε) Γερμανό!!!!!!!

  7. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 31/10/2012 22:22:05

    Ἀπό τήν ἐπαναδιαπραγμάτευση γιά τό μέλλον τῆς χώρας,φτάσαμε στή μή διαπραγμάτευση τοῦ μέλλοντος τῆς χώρας...

    • Κωνσταντινος avatar
      Κωνσταντινος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/11/2012 09:51:03

      Ακριβες και αναμενομενο. Αναρωτιεμαι μηπως εφτασε η ωρα να επαναληφθει η ''Εκπαραθυρωση της Πραγας''.

  8. noldor avatar
    noldor 31/10/2012 22:29:22

    Και μετά από δύο μήνες το νέο πακέτο με τα τελευταία τελευταία μέτρα ή χάος, και μετά από άλλους δύο μήνες το νέο νέο πακέτο με τα τελευταία τελευταία τελευταία μέτρα ή χάος και μετά από δύο μήνες νέο νέο νέο πακέτο με τα τελευταία τελευταία τελευταία τελευταία μέτρα ή χάος και μετά από δύο μήνες το νέο νέο νέο νέο πακέτο με τα τελευταία τελευταία τελευταία τελευταία τελευταία μέτρα ή χάος και μετά από δύο μήνες..........

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/10/2012 22:29:39

    Όποιος θέλει πραγματικά να διαπιστώσει την απήχηση του "απολύτως ρεαλιστικού", κατ' εσέ, διλήμματος, ας πάει σε εκλογές. Ιδού η Ρόδος. Και τότε θα δεις ότι τέτοια διλήμματα, πασπαλισμένα μάλιστα με τη χρυσόσκονη της "επαναδιαπραγμάτευσης που ξεκινά την επομένη των εκλογών", δούλεψαν μόνο μία φορά. Δεύτερη, δεν έχει.

  10. Kampias avatar
    Kampias 31/10/2012 22:44:52

    Έξοχο! Και μετά κάπου στο εγγύς μέλλον, θα μιλήσει και αυτός με τον Θεό (ή όπου αλλού πιστεύει) και θα πει ότι δεν υπάρχει άλλη λύση από το Μνημόνιο 4 ή 5 και 115.

    • Ἀντρέας avatar
      Ἀντρέας @ Kampias 31/10/2012 22:47:11

      Ἅ δέν εἶναι δίκαιο!
      Ἔχεις διαβάσει τό σενάριο ἀπό τήν ἑπόμενη πράξη τοῦ θεατρικοῦ! :)

  11. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 31/10/2012 22:45:06

    Τό γνωρίζετε βέβαια, ὅτι ὑπάρχουν ἕνα σωρό δημοσιεύματα στήν ἐφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" πού γράφουν ἀκριβῶς τά ἴδια πράγματα, μέ τίς ἴδιες μάλιστα φράσεις. Εἶναι ὅμως κάπως παλιά καί ξεχασμένα.
    Καταλαβαίνετε ἐπίσης, ὅτι ὁ μέσος «πασόκος» τήν ἐποχή ἐκείνη, εἶχε πεισθεῖ γιά τήν ἀπόλυτη ἀλήθεια, τόν ρεαλισμό τῶν δημοσιευμάτων αὐτῶν, ἐξ οὗ καί τό ἀποτέλεσμα τῶν Δημοτικῶν ἐκλογῶν.
    Μετά ἀπό τήν ὑπενθύμιση αὐτῶν τῶν δύο μόνο γεγονότων, κάθε σχόλιο περιττεύει φαντάζομαι, γιά κάθε σκεπτόμενο ἄνθρωπο.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 31/10/2012 22:49:35

    Έβλεπαν άραγε Star Wars οι επιτελείς της ΝΔ;
    Του ΣΥΡΙΖΑ; Του ΠΑΣΟΚ;
    Ο Δάσκαλος Γιόντα απευθυνόμενος προς τον Άνακιν Σκάιγουώκερ, στο Συμβούλιο των Τζεντάι:
    “Ο φόβος είναι το μονοπάτι προς την Σκοτεινή Πλευρά. Ο φόβος οδηγεί στην αγωνία, η αγωνία οδηγεί στο μίσος, το μίσος οδηγεί στην δυστυχία. Ψυχανεμίζομαι πολύ φόβο σε σένα.”

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Ο Θείος 01/11/2012 10:08:22

      Εκτός θέματος: Οι τζενταί (εθνικοί) προσπαθούσαν γενικά να αποδιώξουν το οποιοδήποτε συναισθημα γιατι τους απέτρεπε από την εκτιμηση της πραγματικότητας. Η αυτοκρατορία της "σκοτεινής πλευράς" ήταν πολύ πιο ανθρώπινη στις αντιδράσεις.

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Ο Θείος 01/11/2012 10:14:55

      Φοβερή ταινία - τριλογία, αν και εντελώς NWO φάση.

  13. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 31/10/2012 22:49:50

    Απάντηση προς το γνωστό χιλιοειπωμένο επιχείρημα ότι τόσα χρόνια ακούγεται πως ή παίρνουμε τα μέτρα ή καταστρεφόμαστε. Μέχρι τώρα κάθε φορά παίρναμε τα μέτρα και αποφεύγαμε την καταστροφή. Ποτέ δεν επιλέξαμε την καταστροφή, και παίρνοντας τα μέτρα μέχρι στιγμής την έχουμε αποφύγει

    Χαίρομαι ιδιαίτερα για την υπεύθυνη στάση των βουλευτών της ΝΔ, πολύ φοβάμαι όμως ότι δε θα συνεχιστεί και στα μέτρα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως ο Σαμαράς φαίνεται να έχει χειριστεί σωστά το πράγμα. Οι κινήσεις του μέχρι στιγμής έχουν αποτρέψει την εμφάνιση ανταρτών. Μόνο μη μας βρει καμιά έκπληξη όπως πέρυσι το Φεβρουάριο
    Τα μέτρα αυτά στις υπάρχουσες συνθήκες είναι μονόδρομος. Θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά ως προς κάποια σημεία, πχ απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων αντί για περικοπές στα ειδικά μισθολόγια, αλλά μέχρι εκεί. Το μείγμα ήταν το καλύτερο δυνατό αν ληφθούν υπ' όψιν οι αντικειμενικές συνθήκες και οι αντιρρήσεις των εταίρων [βλέπε ενστάσεις τρόικα, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ για μέτρα όπως μείωση λειτουργικού κόστους και απολύσεις]. Όσο επώδυνα κι αν είναι ο χρόνος και η διαπραγμάτευση τελείωσαν, και μεταξύ δύο προοπτικών, στο ευρώ με αυτά τα μέτρα ή εκτός ευρώ χωρίς αυτά, η απάντηση είναι προφανής. Για όποιον καταλαβαίνει τουλάχιστον τί σημαίνει οικονομία που έχει ταυτόχρονα χρεοκοπημένες τράπεζες, πρωτογενές έλλειμμα, νομισματική αστάθεια, έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο, υψηλό χρέος και δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο.

    Το μείζον είναι άλλο. Ας πούμε ότι τα μέτρα περνάνε, και εφαρμόζονται κιόλας. Για να αλλάξει η κατάσταση η κυβέρνηση πρέπει να δώσει τριπλή μάχη: Κατά διαφθοράς, φοροδιαφυγής, σπατάλης. Κυρίως όμως πρέπει να κάνει όλα αυτά που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και χρόνια. Μεταρρυθμίσεις, άνοιγμα της αγοράς, ιδιωτικοποιήσεις. Ήδη βλέπω ότι η ΔΗΜΑΡ δε δείχνει διάθεση να τα στηρίξει αυτά, και το ΠΑΣΟΚ κρυφοκοιτάζει προς τα εκεί. Παιδιά, αν είναι να βάλετε εμπόδια σε αυτά καλύτερα να μην ψηφίσετε καθόλου τα μέτρα να τελειώνουμε από τώρα...

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 01/11/2012 00:35:30

      "Μέχρι τώρα κάθε φορά παίρναμε τα μέτρα και αποφεύγαμε την καταστροφή".
      Και η "καταστροφή" επέστρεφε όλο και μεγαλύτερη και χρειαζόμασταν και νέα μέτρα....Μέτρα υφεσιακά που μας βυθίζουν και παρακάτω...
      "Μάχη κατά διαφθοράς, φοροδιαφυγής, σπατάλης"
      Που βλέπεις να παίρνονται τέτοια μέτρα?

    • kouvari avatar
      kouvari @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 01/11/2012 04:08:13

      Απο τους 170 βουλευτες που ΘΑ ψηφιζαν τα μετρα....εχουμε (πανω-κατω) φτασει στους 155...Φαντασου δηλαδη να μη το χειριζοταν και καλα ο Σαμαρας τι θα γινοταν.
      Και να ψηφιστουν μεχρι τις Αποκριες θα εχουμε εκλογες...Ασε οτι μεσα σε 3 μηνες η κυβερνηση αυτη εχει χασει ηδη την λαικη νομιμοποιηση....!!

      • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ kouvari 01/11/2012 22:15:02

        Σωστοί χειρισμοί για τη ΝΔ εννοούσα. Για τους βουλευτές των άλλων δύο δεν είναι του Σαμαρά η ευθύνη

  14. NONOS avatar
    NONOS 31/10/2012 23:06:22

    Το μη χείρον βελτιστον......ετσι οπως τα κανανε 40 χρόνια τωρα ετσι θα τα λουστούμε δυστυχώς η πικρη αλήθεια αυτη ειναι και οποιος βαφκαλίζεται οτι υπάρχουν μαγικές λύσεις ας μας το πει και σε μας να το μαθουμε...οι Ελληνες κακομαθαμε τοσα χρόνια και δεν θελουμε να αλλαξει τίποτα να εξακολουθησουν οι Ευρωπαιοι να μας δίνουν τα ωραία τους λεφτουδακια και να περναμε πασαδες...να μη πουληθει τιποτα να απολαμβανουν μισθουλάρες οι ΔΕΚΟ οι Φωτόπουλοι να κατεβαζουν τους διακοπτες..οι ταξιτζηδες να παιρνουν τριπλες κουρσες στα φαρμακο να γινεται παρτυ στα εξοπλιστικα να γινονται οργια στη φοροδιαφυγη να πεφτει πεπλο...και να ζουμε ευτυχείς στην αγνοια μας..ε ολα αυτα καποτε πρεπει να αλλαξουν για να σωθούν τα παιδια μας και η χωρα...οποιος δεν τα καταλαβαινει η ειναι βλαξ η κανει τον βλάκα..

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ NONOS 01/11/2012 00:56:14

      Ειλικρινα τωρα, καπνιζετε ολοι αμφιβολου ποιοτητας καπνο... Απο ποτε το μνημονιο τα βαζει με την φοροδιαφυγη, την αισχροκερδια, κτλ; Τα λεφτα τους πισω θελουν οι ανθρωποι, δεν ενδιαφερονται για το πως θα τα βρεις να τους τα δωσεις. Τα παραπανω κακως κειμενα που αναφερεις για να λυθουν θα χρειαστεις να τα βαλεις με αυτους που μπορουν να κινησουν Γη και Ουρανο για να μην αλλαξεις τιποτα. Αληθεια, οι ιδιοι που μας δανειζαν και δανειζουν δεν ασχοληθηκαν με τα εξοπλιστικα που λες οτι ειναι πηγη διαφθορας και υπερτιμολογησης; Ποιος ανοητος θα διορθωνε κατι κακο που τον συμφερει; Οσο για αισχροκερδια, φοροδιαφυγη, εξυπηρετει πολλοι τους κουπονακηδες ελληνες επιχειρηματιες. Για να τα καταπολεμησεις, πρεπει πρωτα να βρεις νεους επιχειρηματιες. Γιατι οι τωρινοι ειτε θα σε πολεμησουν μεχρι τελους ή θα φυγουν.

  15. Οικονομολόγος avatar
    Οικονομολόγος 31/10/2012 23:20:21

    Τα νούμερα δεν βγαίνουν και το ξέρουν. Όσοι ψηφίσουν το μνημόνιο 3 είναι απευθείας απόγονοι του Εφιάλτη που βάζουν το βουλευτικό μισθό τους και την πολιτική καριέρα πάνω από το εθνικό συμφέρον.
    Μνημόνιο=Θάνατος

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Οικονομολόγος 31/10/2012 23:44:54

      1) Mνημονιο = Θανατος (Αυριο)
      2) Καταψηφηση Μνημονιου = Θανατος (Σημερα)
      παρακαλω επιλεξτε
      για να ξανακουσετε το μυνημα πατηστε #

      • GO avatar
        GO @ rally monkey 02/11/2012 18:36:50

        Πάντως, για όσους έχουν μεταφυσικές ανησυχίες, όσο πιο γρήγορα ο θάνατος τόσο πιο γρήγορα η ανάσταση.
        Μην πατάτε τίποτα, σηκώστε τα χέρια σας ψηλά, στρέψτε τις παλάμες σας προς τον Γιωργάκη και ανοίξτε τα δάκτυλά σας.

  16. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 31/10/2012 23:34:23

    Δεν ξέρω αν το είδατε χθές (30/10) από το κανάλι της Βουλής, αλλά επειδή δεν το είδα να σχολιάζεται το επισημαίνω.
    Ο Γλέζος δήλωσε, απαντώντας στον Στουρνάρα που τον προκάλεσε να πει ποιό επιτέλους είναι το εναλλακτικό σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ, ότι σε ένα μόλις μήνα (!!!!!) μια ομάδα δικηγόρων που θα βάλει το κόμμα του όταν έρθει στην εξουσία θα εξασφαλίσουν την πληρωμή των πολεμικών δανείων από τη Γερμανία.
    Το θεωρώ το ανέκδοτο του μήνα.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Διαφωνών 01/11/2012 00:20:38

      Προσχώρησαν κι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ στο γκρουπ των ημίτρελλων παρέα με καϋμμένους και Ναζί.

    • Α avatar
      Α @ Διαφωνών 01/11/2012 00:28:00

      Δεν επιτρέπεται στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και σε κανέναν να καταπονεί έναν άνθρωπο τέτοιας ηλικίας. Πρέπει να προστατέψουν τον ίδιο και την ιστορία του.
      Το κόμμα του πρώτα από όλους να δείξει σεβασμό σ΄αυτό τον άνθρωπο, αλλά και όλοι μας γιατί η ηρωϊκή του πράξη είναι κομμάτι της Ελληνικής ιστορίας.

  17. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 31/10/2012 23:41:41

    Μήπως, παρεμπιπτόντως, θυμάται κανένας, αν υπήρξε εκλογική αναμέτρηση, που να μην ήταν "η κρισιμότερη από τον Β'ΠΠ";
    Το δίλημμα, φίλοι μου, ήταν πάντα: "Η ότι λέω, ή το χάος". Πόσω μάλλον τώρα...

  18. MIKE avatar
    MIKE 31/10/2012 23:54:09

    eleosssssssssssss me ta tsirizakia eleosssssssssssssssss

  19. Α avatar
    Α 01/11/2012 00:08:36

    Τα μέτρα, έχω την ελπίδα ότι θα περάσουν, αλλά η ευτυχία δεν θα έρθει αμέσως.
    Θα κουραστούμε σαν λαός , θα δουλέψουμε, πρέπει να μας δοθεί η ευκαιρία να δουλέψουμε, θα ορθοποδήσουμε και θα κρατήσουμε τα παιδιά μας στη χώρα μας.
    Όλα θα διορθωθούν αν είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι.
    Δεν είμαστε μόνοι μας, έχουμε συμμάχους που θα βοηθήσουν σ΄αυτό τον αγώνα επιβίωσης. Αρκεί εμείς να μην λιγοψυχήσουμε και το βάλουμε κάτω.
    Σε 2 χρόνια η Ελλάδα θα έχει αλλάξει σε πολλά επίπεδα, θα γίνει μια σύγχρονη χώρα με πολίτες που θα προοδεύουν.
    Αν όμως τώρα δεν πάρουμε τη σωστή απόφαση, όλα θα σβήσουν μονομιάς και η χώρα θα εξαφανιστεί από το χάρτη.
    Ας το σκεφτούν καλά αυτοί που πρέπει, κι΄ας κάνουν το χρέος τους προς την πατρίδα τους.

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ Α 01/11/2012 00:59:05

      Αν αυτο με το "σε 2 χρονια Ελλαδα=Σουηδια" οπως μας λες δεν συμβει, παροτι θα ληφθουν χωρις καμια αλλαγη τα μετρα που θελει κυβερνηση-τροϊκα, με τι μου επιτρεπεις να σε στολισω; Ξεκιναω με τον ονειροπολο μεσσιανιστη... 3 χρονια με αυτα παραμυθιαζουν. Μπαγιατεψε, πια!

      • Α avatar
        Α @ Εθνικιστης 01/11/2012 01:03:05

        Ε αφού έκανες υπομονή 3 χρόνια με Μ@...ες πάνω στο κεφάλι σου, πρέπει να δώσεις και μια ευκαιρία σε κανέναν ποιο σοβαρό για να δούμε την εξέλιξη σε 2 χρόνια. Έτσι κι αλλιώς άλλη επιλογή δεν υπάρχει και μην βιάζεσαι να με ... στολίσεις. Μ΄έχει στολίσει ο θεός.

    • ΟΞΥΣ avatar
      ΟΞΥΣ @ Α 01/11/2012 02:35:21

      Κατι τετοια ελεγε και ο αληστου μνημης Γιωργακης, οταν ψηφιστηκε το πρωτο μνημονιο: Πως σε 2 - 3 χρονια θα γινουμε...Δανια του Νοτου...

      • Lamproukos avatar
        Lamproukos @ ΟΞΥΣ 01/11/2012 03:20:07

        «Δανεία του Νότου» εννοούσε...

      • Α avatar
        Α @ ΟΞΥΣ 01/11/2012 09:16:19

        Καλά εσύ μπερδεύεις το σώβρακο με τη γραβάτα...
        Τι να περιμένει κανείς να καταλάβεις;
        Αλλά δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνετε ....
        Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει , εκτελείτε διατεταγμένη αποστολή, τόσο μένος ενάντια στα αυτονόητα και τα οφθαλμοφανή!

    • ανάκτορο avatar
      ανάκτορο @ Α 01/11/2012 09:39:29

      Ξέρεις κάποια άλλη χώρα που να εξαφανίστηκε έτσι απο το χάρτη?

      • Α avatar
        Α @ ανάκτορο 01/11/2012 09:54:32

        Nαι ξέρω την ίδια την Ελλάδα, επί 400 χρόνια είχε εξαφανιστεί από τον χάρτη, επί τουρκοκρατίας.
        Προσέξτε καλά εσείς όλοι οι κοινωνικά ευαίσθητοι, που δεν αντέχετε να σας κοπεί ο μισθουλάκος, μην αύριο μεθαύριο δεν λέγεστε Γιώργος, Γιάννης, Δημήτρης κλπ αλλά Κεμάλ, Αχμέτ κλπ...

        • ανάκτορο avatar
          ανάκτορο @ Α 01/11/2012 14:11:03

          θες να πής ονομάστηκε Unanistan . Μα και σήμερα στους διεθνείς χάρτες δεν υπάρχει η ΕΛΛΑΣ.
          Στη θέση της έχει μπεί το GREECE...

          • Α avatar
            Α @ ανάκτορο 02/11/2012 11:05:22

            τώρα νομίζεις ότι έδωσες απάντηση...
            Καλά ... άστα φίλε...

  20. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/11/2012 00:11:20

    Στο τέλος θα νικήσει η στάση του Σαμαρά. Είναι αποφασισμένος και θα τα καταφέρει. Και η ΔΗΜΑΡ θα ψηφίσει. Εδώ θα είμαστε.

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 01/11/2012 03:20:52

      Στο τέλος θα νικήσει η στάση του Σαμαρά. Είναι αποφασισμένος και θα τα καταφέρει. Και η ΔΗΜΑΡ θα ψηφίσει. Εδώ θα είμαστε.

      Μα ασφαλώς και θα νικήσει.

      Στο τέλος οι μόνοι που θα χάσουν θα είμαστε εμείς...

  21. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 01/11/2012 00:15:56

    Ο ΚΑΘΕ ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΔΥΟ
    ΦΟΡΕΣ ΑΞΙΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙ.
    Υ.Γ. Α, ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΜΕ ΤΙ ΛΑΟ Μ...Α ΕΜΠΛΕΞΕΣ...........

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 01/11/2012 00:55:36

      Αμάν ρε Αγιε

      Φτάνει με το λιβάνισμα........έλεος

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ ΕΛΛΗΝ 01/11/2012 10:18:54

        Άστα να πάνε,τι παραμύθι ζούνε μερικοί !

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/11/2012 11:44:30

      ...Ναι τώρα που το λέτε, Άγιε μου, εμείς φταίμε σίγουρα, που τον παραμυθιάσαμε προεκλογικά τον Αντώνη οτι θα τον στηρίζαμε τάχα, για ...υπερβάσεις !!! Μετά όμως που είδαμε τα ζόρικα, δειλιάσαμε και τον εγκαταλείψαμε οι αχρείοι... Οι Ερινύες παντού μας κυνηγούν !!
      Θυμίστε μου να πεθάνω από τις τύψεις καμιά μέρα :-)......

  22. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 01/11/2012 00:43:23

    Προσοχὴ λίγο στὴν γλῶσσα μας. Τὸ μέλλον τῆς χώρας δὲν τίθεται ὑπὸ διαπραγμάτευσιν. Ἢ, δὲν γίνεται ἀντικείμενο διαπραγμάτευσης.

    Διαπραγματεύονται οἱ ἄνθρωποι, ὄχι τὸ μέλλον.

  23. TARAMAS avatar
    TARAMAS 01/11/2012 00:50:59

    Μερικοί είναι αλλού γι αλλού. Τουλάχιστον έχουν ακόμη γεμάτο στομάχι και ηλεκτρικό στο σπίτι τους, για να ξοδεύουν το χρόνο τους πάνω σ ένα πληκτρολόγιο, παρά τις άοκνες και ανόητες προσπάθειες τους περί του αντιθέτου.. Σαν τις σκνίπες και τη λάμπα ένα πράμα.....

  24. Άρχισαν τα όργανα... avatar
    Άρχισαν τα όργανα... 01/11/2012 01:02:11

    Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, καλό είναι να ακούγεται όλη η αλήθεια. Η όποια επαναδιαπραγμάτευση επιχειρήθηκε από τον Σαμαρά απέτυχε παταγωδώς, και η χώρα επέστρεψε στην δοκιμασμένη συνταγή : Τα δίνουμε όλα κι ελπίζουμε. Όλα τα άλλα είναι περιττά και πείθουν ελάχιστους. Λυπάμαι

  25. χανια avatar
    χανια 01/11/2012 01:04:18

    Οι Κινεζοι τι λενε για ολα αυτα,επενδυσαν στην Ελλαδα δισεκατομμυρια ευρω για να παρουν πισω δραχμες?Οι αμερικανοι,θα χαρισουν γεωπολιτικα τη χωρα στους ρωσους?Δειτε στο antinews το αρθρο του γαλλου πρωην πρωθυπουργου για το μελλον της Γαλλιας αν αποχωρουσε η Ελλαδα απο την ευρωζωνη...Παπαγαλακια ειστε πολλοι των ντοπιων(και οχι μονο) χρεοκοπημενων επιχειρηματικων ομιλων,εχουν βρει ενα πιστευτο μπαμπουλα για να επιβαλλουν τις επιθυμιες τους,διαφορετικα πως θα περνουσαν τοσα βαρβαρα μετρα εις βαρος σας...

  26. blue nile avatar
    blue nile 01/11/2012 02:36:46

    Tρία χρόνια τώρα το ίδιο βιολί.

    Η χώρα καταστρέφεται και ακόμα αγωνιζόμαστε να κρατήσουμε ζωντανά όλα όσα την καταστρέφουν.

    Το πολιτικό σύστημα αποδεικνύεται ακόμα και αυτη την ύστατη ώρα τελείως ανίκανο.

    Η παρύσα τριτοκομματική δεν έκανε αυτό που όφειλε να κάνει για να ξεπεράσουμε τα διλήμματα που αμείλικτα κρέμονται πάνω από το κεφάλι μας.

    Πριν από οποιοδήποτε άλλο μέτρο έπρεπε να προσπαθήσει να εξαφανίσει τα πρωτογενή ελλείμματα.
    Αντί για δεκατρία δις ας έπαιρνε μη οριζόντια μέτρα για 2,2 δις.
    Το κέρδος αν πηγαίναμε σε έστω και οριακό πρωτογενές πλεόνασμα θα ήταν ένα και τεράστιο.

    Το ότι θα μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε χωρίς μπαμπούλες.

    Τώρα κάθε φορά που προσπαθούμε να αρθρώσουμε αντιρήσεις για το πρόγραμμα κρέμεται από πάνω μας ο πέλεκυς της μη καταβολής της δόσης που συνεπάγεται την μη πληρωμή μισθών συντάξεων και προμηθευτών του δημοσίου.
    Μόνο στο άκουσμα τέτοιου ενδεχομένου είναι φυσικό να νιώθουν όλοι παραλυτικό φόβο.
    Και από τον εξασφαλισμένο θάνατο προτιμούμε τον θάνατο που κάπως θα καθυστερήσει.

    Γιατί μη ξεγελιέστε , αυτά τα μέτρα οδηγούν στην πλήρη καταστροφή της χώρας, σε μια νέα Λετονία που έχασε το 25% του ΑΕΠ της και το 45% του πληθυσμού της από μετανάστευση.
    Διαβάζω ότι τα ξέρει αυτά ο Σαμαράς και διάλεξε τον δρόμο της υπακοής μέχρι να υπάρξει μια συνολική ευρωπαική λύση.

    Και ποιος μας εγγυάται ότι αυτή η λύση θα δωθεί;
    Αν δούμε δε τη στάση της Γερμανίας τότε μάλλον σιγουρευόμαστε ότι δεν θα δούμε λύση, τουλάχιστον σύντομα
    Και αν δεν δωθεί, με μας τι θα γίνει;
    Μήπως η κυβέρνηση ποντάρει πολύ σε ένα ενδεχόμενο που μπορεί να μη συμβεί ποτέ;

    Η τρόικα έρχεται και όσο ξέρει ότι εμείς έχουμε ακόμα πρωτογενή ελλείμματα δεν κάνει πίσω σε καμιά από τις απαιτήσεις της.
    Αν όμως έβλεπε ότι θα τα είχαμε εξαφανίσει θα το σκεφτόταν αλλιώς και θα έκανε σκόντο στις παράλογες απαιτήσεις της.

    Γιατί και αν έφευγε εμείς δεν θα παθαίναμε πολλά.
    Θα είχαμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις και δεν θα τρέμαμε.
    Όσο για τις τράπεζες που πολλοί θα πουν ότι σε αυτή τη περίπτωση θα έχαναν την επανακεφαλαιοποίηση τους .
    Από τη στιγμή που δεν μπορούνε να μας πετάξουν από το ευρώ παρόλο που θα το'θελαν, ακόμα και να διώξουμε την τρόικα δεν θα τις αφήσουν τις τράπεζες έτσι.
    Για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν θα επιτρέψουν τράπεζες εντός ευρωζώνης να μην πληρούν ούτε κατά διάνοια τις επιταγές της εποπτικής επιτροπής της Βασιλείας.

    Η παρούσα συγκυβέρνηση διάλεξε να μην έχει την μοίρα στα χέρια της.
    Περιμένει απέξω να έρθει η λύση. Η αλήθεια είναι ότι από την Κρίση μόνοι μας δεν βγαίνουμε οπότε η στάση της μπορεί να εκληφθεί ως λογική.
    Δυστυχώς όμως απέξω δεν έρχονται καλά μαντάτα.
    Και το μόνο που καταφέρνουμε υπακούοντας και χωρίς να παλεύουμε για όλες εκείνες τις προυποθέσεις για διαπραγμάτευση , καταστρέφουμε την κοινωνική οικονομία και καίμε τα όσα διαπραγματευτικά χαρτιά έχουμε.
    Σκεφτείτε μόνο το εξής.
    Αν εφαρμοστούν τα μέτρα των 13,5 θα γίνει τόσο μεγάλη ζημιά με την επακολουθούμενη γιγαντιαία υστέρηση εσόδων που μετά τα πρωτογενή πλεονάσματα θα είναι ανέφικτα.
    Κάτι που σημαίνει πως παγιδεύεται από τώρα η όποια προσπάθεια της επόμενης κυβέρνησης για επαναδιαπραγμάτευση...
    Γιατί ο επόμενος πρωθυπουργός και να θέλει δεν θα μπορεί να διαπραγματευτεί όσο θα υπάρχουν πρωτογενή ελλείματα που δεν θα μπορεί να τα μηδενίσει...

  27. ΟΞΥΣ avatar
    ΟΞΥΣ 01/11/2012 02:37:47

    Αντιστοιχα ψευτοδιλημματα με μπολικη σαλτσα για τις "συνεπειες της καταστροφης", ειχαμε καθε τρεις και λιγο με τον ΓΑΠ. Μαλιστα, θυμαμαι σαν σημερα τους τωρινους σχολιαστες που μας λενε για την "αναγκαιοτητα" των μετρων, πώς λοιδωρουσαν τοτε καποιον που ακολουθουσε την πεπατημενη που ακολουθει κι ο Σαμαρας...δηλαδη μετρα, μετρα, μετρα κι οποιος αντεξει.

    Κι αναρωτιεμαι: Γιατι τοτε να μην ειχε δικιο ο ΓΑΠ και να εχει τωρα ο Σαμαρας; Ή γιατι να μην εχουν ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ αδικο;

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 01/11/2012 08:21:09

    Επιτέλους, ξεκίνησε το γκρέμισμα του σάπιου πολιτικού συστήματος από εκεί από όπου έπρεπε να ξεκινήσει, από τη βουλή. Αν το τίμημα είναι, η Ελλάδα εκτός ευρώ, τότε ας γίνει έτσι. Προφανέστατα το τίμημα θα είναι τεράστιο ΑΛΛΑ θα έχουμε κερδίσει τον εαυτό μας και το δικαίωμα να ονειρευόμαστε, έστω και πεινασμένοι.

  29. Νίκος avatar
    Νίκος 01/11/2012 08:21:10

    Επιτέλους, ξεκίνησε το γκρέμισμα του σάπιου πολιτικού συστήματος από εκεί από όπου έπρεπε να ξεκινήσει, από τη βουλή. Αν το τίμημα είναι, η Ελλάδα εκτός ευρώ, τότε ας γίνει έτσι. Προφανέστατα το τίμημα θα είναι τεράστιο ΑΛΛΑ θα έχουμε κερδίσει τον εαυτό μας και το δικαίωμα να ονειρευόμαστε, έστω και πεινασμένοι.

  30. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 01/11/2012 08:38:28

    "ψηλότερο του αναμενόμενου έλλειμμα και βαθύτερη ύφεση προβλέπει ο προϋπολογισμός του 2013 που κατατέθηκε παρουσιάστηκε την Τετάρτη.
    Συγκεκριμένα, ο προϋπολογισμός προβλέπει έλλειμμα 5,2% του ΑΕΠ για το 2013 έναντι 4,2% που προέβλεπε το προσχέδιο.
    Η οικονομία αναμένεται να συρρικνωθεί κατά 4,5% έναντι προηγούμενης πρόβλεψης 3,8%, ενώ το δημόσιο χρέος εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 189,1% του ΑΕΠ έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 179,3%."

    Πριν το PSI που τίναξε στον αέρα τα ασφαλιστικά ταμεία, το χρέος ήταν 170% του ΑΕΠ.
    Πριν τα μνημόνια, το χρέος ήταν 120 έως κατ' άλλους 125% του ΑΕΠ .
    Θέλετε να συνεχίσω?
    Το πράγμα δεν βγαίνει, όσα μνημόνια και αν υπογράψουν. Μπορεί να έρθει λύση συνολική από την ΕΕ, εκεί ποντάραμε μέχρι τώρα, αλλά τα υπόλοιπα παιδάκια (Ισπανία, Ιταλία Πορτογαλία κλπ) μόλις ξεκίνησαν να κρατάνε την αναπνοή τους και εμείς βουτήξαμε στο νερό πρώτοι, πριν 3 χρόνια.

    • VAGKALF avatar
      VAGKALF @ Αθωος Περαστικος 01/11/2012 13:30:54

      αφου δεν εγινε καμμια μεταρρυθμηση ...τι περιμενες να αλλαξει???/ενα χρονο μετα το psi δεν εγινε τιποτα......

  31. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 01/11/2012 08:45:30

    Δεν επαναδιαπραγματεύτηκε ο Σαμαράς,απλά ακολούθησε πιστά τις οδηγίες των Γερμανών.Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο επιδίωξε τις εκλογές,ενώ δεν είχε κανένα διαφορετικό σχέδιο και κατέστρεψε την ΝΔ.Η ματαιοδοξία του στέρησε την Πατρίδα από εφεδρείες.
    Με την παράδοση της εξουσίας στον Τσίπρα θα ακολουθήσει η νομιμοποίηση των ασιατών παράνομων μεταναστών και ξεχάστε την Ελλάδα οι αυτόχθονες!
    Η Χρυσή Αυγή εισπράττει όλη την καταστροφή της ΝΔ και τμήματος του ΠΑΣΟΚ ,ο Στρατός απαξιώνεται και διαλύεται,σε λίγους μήνες θα έχει στηθεί ξεκάθαρα το σκηνικό του εμφυλίου πολέμου που επιδιώκουν οι μεγάλες δυνάμεις και ο διαμελισμός της χώρας έρχεται!
    Μας νίκησαν και διεμοίρασαν τα ιμάτια μας χωρίς να ρίξουμε μία τουφεκιά,με όργανα ηλίθιους και δειλούς!
    Ο Σαμαράς δεν διαπραγματεύται το μέλλον της χώρας!Της χώρας με όρια την γραμμή Αμβρακικού - Παγασητικού;Εύχομαι να κάνω λάθος!

    • VAGKALF avatar
      VAGKALF @ Κώστας Τ 01/11/2012 13:33:00

      πω πω μεγαλε....ποσα ξερεις.....

  32. jk avatar
    jk 01/11/2012 08:50:06

    Λυπάμαι για όλους αυτούς που είχαν ξεσηκώσει εδώ μέσα τον κόσμο από τον Μάη του 2010 μιλώντας για λάθος συνταγές, καταστροφικά μνημόνια κτλ. Από πέρσι το Νοέμβρη έχουν κάνει τόσες κωλοτούμπες που πλέον μόνο σε τσίρκο θα μπορούσαν να προσληφθούν για εργασία. Τελικά αποδεικνύεται ότι η γραμμή του κόμματος είναι πάνω απ' όλα. Και από τη χώρα και από τον κόσμο.
    Όσο για το Σαμαρά: θλιβερή μαριονέτα κι αυτός. Παπανδρέου σε κλωνοποίηση. Εκβιαστικά διλήμματα ο ΓΑΠ, εκβιαστικά διλήμματα κι αυτός.

  33. Pikis avatar
    Pikis 01/11/2012 10:43:35

    Θα σταθώ στο γνωστό δίλημμα "αν δεν πάρουμε τα μέτρα δεν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις".
    Μα, μόλις πληρωθεί ο μισθός ή η σύνταξη, τα λεφτά πάνε κατευθείαν σε δάνεια, δόσεις εφορίας, χαράτσια, 23% ΦΠΑ, αυξήσεις πετρελαίου/ΔΕΗ και ότι άλλο κατεβάσει το κεφάλι του κάθε σωτήρα μας.
    Μας τα δίνουν για να τα ξαναπάρουν. Το μόνο που αλλάζει είναι ο ταμίας.

    Εξάλλου, στον περίφημο ιδιωτικό τομέα οι μισθοί πληρώνονται κλασματικά και όποτε έχει κέφι το αφεντικό με το πρόσχημα "αν δεν σου αρέσει τράβα αλλού".

    Σέβομαι τη γνώμη κάποιων ότι ο Σαμαράς χειρίζεται έξυπνα το θέμα αλλά δεν βλέπω καμία διαφορά με τις μπαρούφες του ΓΑΠ. Που είναι το Ζάππειο 1,2,3...;
    Η δικαιολογία που ισχυρίζονται οι υπερασπιστές ότι οι συνθήκες άλλαξαν είναι τουλάχιστον αστεία. Μου θυμίζει τις προφητείες των Ιεχωβάδων που κάθε 30 χρόνια βλέπουν την καταστροφή του πλανήτη.

    Τότε στα Ζάππεια, ο Σαμαράς έδειχνε συγκροτημένα (σικ) σχέδια εξόδου από την κρίση.
    Τώρα, έχει κάποιο σχέδιο; Αν ναι, γιατί δεν μας το αναλύει; Δεν θα το καταλάβουμε; Δεν θα μας αρέσει;
    Επειδή τον θεωρώ σοβαρό (ίσως τον πιο σοβαρό των τελευταίων 40+ χρόνων) ας μας πει ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει σχέδιο και πάμε όπου φυσάει ο άνεμος.
    Να ξέρει ο καθένας από εμάς τι να κάνει. Άλλος να φύγει στο εξωτερικό, άλλος να γυρίσει στο χωριό του, άλλος να αλλάξει επάγγελμα και τα νέα παιδιά να εστιάσουν σε διαφορετικό αντικείμενο την εκπαίδευση τους. Τόσο παράλογο είναι;
    Ας αφήσουν τις απειλές οι επικοινωνιολόγοι της Συγγρού και ας απαντήσει ο Σαμαράς στα ερωτήματα που έχουν οι πολίτες.

    • m.s avatar
      m.s @ Pikis 01/11/2012 11:46:29

      αδελφέ φτάσαμε στο σημείο που όποιος και να μιλήσει από τον καταχειμαζόμενο λαό δεν μπορείς παρά να του πεις '' ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ''
      όταν όμως σε ρωτήσει '' και τώρα τι κάνουμε '' δεν μπορείς πια να του χαϊδέψεις τα αυτιά, να του υποσχεθείς μαγικές λύσεις . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
      Ακόμα και στην περίπτωση που οι Ευρωπαίοι πατήσουν το reset , διαγραφή χρεών, από την αρχή ξεκίνημα και πάλι αυτά που ξέραμε δεν θα υπάρχουν.
      Ο Σαμαράς είναι ρεαλιστής. Δεν θα κάνει το λάθος του Καραμανλή , που ενώ μπορούσε τότε , με επίσης σκληρά μέτρα , να σώσει την κατάσταση , ουσιαστικά παρέδωσε την εξουσία στον λαϊκιστικό ΠΑΣΟΚ του λεφτά υπάρχουν και του επιδόματος αλληλεγγύης. Αν τότε ο Καραμανλής έκανε αυτό που έπρεπε , έπαιρνε τα μέτρα , έστω και να τον έριχναν αμέσως μετά , πόσο δικαιωμένος θα ήταν σήμερα;
      Ο Σαμαράς θα το πάει μέχρι τέλους… σκληρό αλλά αναγκαίο… γιατί είμαστε στο μη χειρότερα.

  34. Δ.Σ. avatar
    Δ.Σ. 01/11/2012 11:12:17

    Μην αγχώνεστε για την κυβέρνηση και το αν θα πέσει, θα την προλάβει το τέλος του κόσμου στα τέλη του 2012 που προφήτευσαν οι Μάγιας.

  35. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 01/11/2012 12:48:59

    Τα οφθαλμοφανή...με την ίδια συνταγή... Το μόνο καλό που διαλύεται το ΠΑΣΟΚ στην χειρότερη δυαντή ώρα...Αλλά το έδαφος τρίζει για όλους...

  36. Γιωργος avatar
    Γιωργος 01/11/2012 19:09:39

    Συνεχιζετε να λετε την ιδια καραμελα ,(αν δεν παρουμε την δοση δεν θα πληρωθουν οι μισθοι και οι συνταξεις),οι μισθοι και οι συνταξεις ειναι κατω απο 20 δις τον χρονο πλεον ,τα ετησια εσοδα του κρατους γυρω στα 50 δις ,η διαφορα απο τα 20 δις ειναι για την υπολοιπη λειτουργια του κρατους,αρα απλα θα γινει σταση πληρωμων προς τα εξω και μονο,αυτο φοβουνται γιατι το ετησιο πρωτογεννες ελλειμα πλεον ειναι γυρω στο 1 δις .- τα αλλα ειναι μπουρδολογιες ,εκατο οικονομολογοι τα εχουν πει αυτα απο το 2010 μεχρι σημερα.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Γιωργος 02/11/2012 10:52:41

      Αδερφέ, πληρωμές προς τα έξω δε γίνονται από τα έσοδα του προϋπολογισμού, πρωτογενές έλλειμμα έχουμε όχι πλεόνασμα, και η αγορά πνίγεται ΑΠΟ ΑΣΦΥΞΙΑ, πρώτη προτεραιότητα είναι να έλθουν τα χρήματα της ανακεφαλαιοποίησης αλλιώς και οι τελευταίες ιδιωτικές επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες θα κλείσουν και τα έσοδα θα καταβαραθρωθούν σε μικρό κλάσμα των σημερινών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.