#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2012 16:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς θα έχει την ευκαιρία μόνο αν τολμήσει



Υπάρχουν κάποιοι φίλοι και κάποια "στέκια" που τα χρησιμοποιώ από χρόνια σαν ένα είδος "προσωπικής δημοσκόπησης" για την κοινωνία και τον "παλμό" της. Είχα την ευκαιρία αυτά τα Χριστούγεννα να τα επισκεφθώ πάλι και για να μην τα πολύ λέω τα συμπεράσματα είναι απλά και είναι τα εξής:

1. Ο κόσμος αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες και την κατάσταση. Αντιλαμβάνεται επίσης και κατανοεί τις αφόρητες πιέσεις που δέχθηκε ο Σαμαράς και την παγίδα που πήγαν να του στήσουν. "Τι να έκανε" μου έλεγαν όλοι, "δύσκολα τα πράγματα". Πιστεύει επίσης ότι ήταν πολύ άτυχος, αφού μόλις ανέλαβε την ηγεσία της ΝΔ έπεσαν απάνω του "όλα τα κακά της μοίρας".

2. Ο απλός κόσμος δεν πολυκαταλαβαίνει όλες τις θεωρίες που δίνουν και παίρνουν στον Τύπο και το Διαδίκτυο για το χρέος και την αντιμετώπισή του. Ο κόσμος νοιάζεται μόνο για το ψωμί της οικογένειας και το μέλλον των παιδιών του. Το μόνο που ξέρει είναι ότι δεν αντέχει άλλα μέτρα.

 3. Ο κόσμος καταλαβαίνει πολύ καλύτερα από όσο νομίζουν μερικοί καρεκλοκένταυροι της Συγγρού την αναγκαιότητα ελιγμών και ισορροπιών εκ μέρους του Σαμαρά. Μπορεί έτσι και να "δεχθεί" ακόμα και την κυβέρνηση Παπαδήμου. Υπό την  προϋπόθεση όμως ότι οι θέσεις της ΝΔ θα είναι ξεκάθαρες (θα τις καταλαβαίνουν δηλαδή όλοι και όχι μόνο στην Συγγρού) και ότι θα πάμε  σύντομα σε εκλογές. "Άλλη αναβολή δεν παίρνει" λένε όλοι.

4. Ένα μόνο πράγμα δεν θα δεχθεί ο κόσμος, με τίποτα: Να μην υλοποιήσει ο Σαμαράς την υπόσχεσή του για ανανέωση του πολιτικού προσωπικού της Νέας Δημοκρατίας.

 Αυτά είναι τα δικά μου συμπεράσματα και θεωρώ ευτυχές το γεγονός ότι με ...γλίτωσε από την περαιτέρω ανάπτυξη τους ο φίλος "Σον Πεν" που φαίνεται ότι έκανε το ίδιο με μένα στις διακοπές και μόλις μου έστειλε το εξής κομμάτι.

«Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;

Οι γιορτές ήσαν για μένα μια ευκαιρία να αξιολογήσω την στάση των Πολιτών απέναντι στις Πολιτικές εξελίξεις. Γενικώς ανήκω στην κατηγορία όσων έχουν ανοιχτές πύλες στην κοινωνία όχι μόνο λόγω της  επαγγελματικής μου δραστηριότητας αλλά και της σχεδόν αδιάλειπτης ενασχόλησής μου με τα κοινά. Οι ευχές όμως των εορτών μου έδωσαν ένα ευρύτερο πεδίο έρευνας των πολιτικών αντιδράσεων που παγιώνονται στη χώρα.

Λοιπόν αγαπητοί φίλοι.

Αν η Ν.Δ δεν αλλάξει εικόνα προεκλογικά, αν δεν τολμήσει να πετσοκόψει όσους τη συνδέουν με το κυβερνητικό της παρελθόν, αν δεν εννοήσει ότι με αυτή την ηγετική ομάδα το 30% μπορεί να είναι πλαφόν, τότε τα πράγματα είναι δύσκολα για τη χώρα.

Ειλικρινώς διαπίστωσα πως ακόμη και οι βέβαιοι ψηφοφόροι της Ν.Δ δεν διαθέτουν τη σιγουριά της αποτελεσματικής διακυβέρνησης ούτε της αυτοδυναμίας ούτε τη διάθεση να πολεμήσουν γι΄αυτή.

Η μόνιμη επωδός στα σχόλιά τους ήταν: «Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;

Οι αντίθετες- σε μια πλήρη αναδιάταξη της εικόνας της Ν.Δ- απόψεις υποστηρίζουν πως η αναταραχή που θα προκαλέσει μια τέτοια ενέργεια, θα φουσκώσει τα πανιά των Ντόρας- Καρατζαφέρη και θα οδηγήσει τους κομμένους  στα ψηφοδέλτιά τους.

Ασφαλώς και δε βαυκαλίζομαι ότι το κατεστημένο που εκφράζεται μέσω των κομμένων δε θα παίξει τα ρέστα του.

Όμως δεν υπάρχει άλλος δρόμος.

Ο άλλος δρόμος απλά παίζει το παιχνίδι όσων έχουν σήμερα την κατάσταση στα χέρια τους εξυπηρετώντας  μέχρι την τελευταία στιγμή τα προσωπικά τους συμφέροντα.

Μπορεί βέβαια ο Σαμαράς να καταφέρει να είναι Πρωθυπουργός μιας παραπαίουσας συγκυβέρνησης-πράγμα αμφίβολο*- αλλά το αποτέλεσμα θα είναι να μπει κι αυτός στο κάδρο του αναθέματος που θα επιφυλάξει  η Ιστορία σε όσους δεν τόλμησαν.

Ο Καραμανλής αποδοκιμάσθηκε κυρίως για όσα δεν τόλμησε.

Ο Ελληνικός Λαός για να υποστηρίξει με πάθος τη λύση της Ν.Δ πρέπει να τη δει ανανεωμένη, δυναμική και απαλλαγμένη από τα βαρίδια του χθες.

Θέλει να δει μια ηγετική ομάδα από «τα λιοντάρια της κοινωνίας και όχι από τα πρόβατα» που έγραφε και ο Φαήλος.

Τότε θα τον δείτε, πως θα βγει στα κεραμίδια, δίνοντας στο Σαμαρά όχι μόνο την εκλογική αυτοδυναμία αλλά και τη δυναμική και την ένθερμη υποστήριξη, σε ένα όντως δύσκολο δρόμο.

ΣΟΝ ΠΕΝ

 

*Κατά τη γνώμη μου σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας το σύστημα θα προσφύγει πάλι σε λύση τύπου Παπαδήμου ή γιατί όχι στη λύση Παπαδήμου. Πιστεύει κανείς ότι ο Καρατζαφέρης θα συναινέσει σε Κυβέρνηση με πρωθυπουργό το Σαμαρά;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Economist avatar
    Economist 02/01/2012 17:11:15

    Πότε θα τολμήσει όταν τελειώσει η μάχη; Τότε θα είναι αργά!

  2. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/01/2012 17:19:11

    Το θέμα της ανανέωσης του στελεχιακού δυναμικού της ΝΔ τίθεται κατ επανάληψη από το blog με προτροπές περιθωριοποιησης διαφόρων στελεχών.
    Το ερώτημα μου είναι το εξή: Ειναι δυνατόν ο Σαμαράς να κάνει αύριο κυβέρνηση στην οποία δεν θα μετέχουν οι σήμερα άμεσιοι συνεργάτες του; (π.χ οι επικεφαλής των Τομέων ή έστω οι περισσότεροι από αυτούς) ¨Η αλλιώς : Αν προτίθεται να χρηησιμοποιήσει κάποιους άλλους γιατί δεν τους βγάζει από τώρα στον "αφρό';
    Εχω μια αίσθηση ότι ώρες-'ωρες καλλιεργούνται υπέρμετρες προσδοκίες (και αρκετά αόριστες αφού σπανίως διαβάζω προτάσεις του στιλ: "Να χρησμοποιήσει τον κ. Χ) ώστε για όσους τις αποδέχονται τυχόν διάψευση θα αποτελέσει αχρείαστα οδυνηρή.... προσγείωση.

  3. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/01/2012 17:23:06

    Ἔ, ἀμήν, τί ἄλλο νὰ ποῦμε;

    Κλείνουμε ὅμως 1,5 χρόνο ποὺ λέμε/λέγεται στὸ Antinews ὅτι "ἡ ἀνανέωση ἔχει ἤδη ἀργήσει πολύ". Καὶ φαίνεται πὼς εἶναι πολλῶν ἀνθρώπων τὰ λόγια αὐτά. Σὲ κάποια ζητήματα δὲν χωρᾶνε ὅλα τὰ... καρπούζια κάτω ἀπὸ τὴν ἴδια μασχάλη.

  4. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 02/01/2012 17:37:04

    ΑΝΤΩΝΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ: Ο Σαμαράς πρέπει να βάλει σε πρώτη θέση την εξυπηρέτηση των λαικών συμφερόντων. Την άμεση όμως εξυπηρέτηση και όχι την έμμεση εξυπηρέτηση τους του στυλ: Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός θα σας βγεί σε καλό στο...μέλλον! Γι αυτό πρέπει να μας προτείνει συγκεκριμμένα μέτρα και να μας πείσει πως το κόμμα του πρώτα εγγυάται τα συμφέροντα του λαού και μετά τα συμφέροντα των άλλων τάξεων. Αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό τότε δεν θα μπορεί να λέει ότι το κόμμα του είναι λαικό και κατα συνέπεια δεν θα μπορεί να έχει και καμία απαίτηση να τον ψηφίσει ο λαός. Γιατί να ψηφίσουμε ΝΔ; Για να εξυπηρετηθεί πρώτα η αστική τάξη και μέσω της αστικής τάξης να εξυπηρετηθεί και ο λαός; Και αφού ο Σαμαράς ξεκαθαρίσει τι ακριβώς θέλει να κάνει, να αποφασίσει με ποιούς θα το κάνει και να μην συνεργαστεί με αυτούς που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να υλοποιήσουν τα σχέδια του. Αυτό πρέπει να κάνει ο Σαμαράς και όχι το εκλογικό σώμα. Αφού ζητά από μας να κάνουμε την επανάσταση μας και να τον ψηφίσουμε ανεξάρτητα από την ιδεολογία μας πρέπει και αυτός να τελειώσει την δική του επανάσταση.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Χρήστος Δημάρης 02/01/2012 19:25:05

      Ακατανόητα πράγματα! Υπάρχει ο λαός κι απέναντι του οι υπόλοιπες τάξεις! Η αστική τάξη δεν ανήκει στο λαό! Ποιος σας ζήτησε αγαπητέ να ψηφίσετε ανεξάρτητα από την ιδεολογία σας;; Αμα δεν γουστάρετε "κοινωνικό φιλελευθερισμό", άμα απεχθάνεστε την αστική τάξη, αφού τέλος πάντων ο Σαμαράς δεν ικανοποιεί τις προδιαγραφές σας, γιατί δεν πάτε " στην τιμή και στην πεποίθησι" σας ; Τόσα κόμματα έχουμε!

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ firiki2010 02/01/2012 20:17:49

        firiki2010 1) Προφανώς αυτά που γράφω είναι ακατανόητα για εσάς. 2) Προφανώς είναι άλλο ο λαός και είναι άλλο η αστική τάξη. Οι 1.000.000 άνεργοι που έχουμε είναι λαός και δεν έχουν καμία σχέση με την αστική τάξη. Το ίδιο συμβαίνει και με τους μισθωτούς και τους μικροσυνταξιούχους. 3) Ο Σαμαράς μου ζήτησε να τον ψηφίσω ανεξάρτητα από την ιδεολογία μου. 4) Δεν απεχθάνομαι την αστική τάξη και από ότι έχω καταλάβει ο Φαήλος Κρανιδιώτης απεχθάνεται την σημερινή Ελληνική αστική τάξη 5) Μου αρέσει ο Σαμαράς και αυτός είναι ο λόγος που λέω και εγώ την γνώμη μου. 6) Κανένα Ελληνικό κόμμα δεν εκφράζει τις απόψεις μου.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Χρήστος Δημάρης 02/01/2012 22:24:58

          H εξαίρεση της αστικής τάξης από τον λαό είναι εξαιρετικά πρωτότυπη.
          Αν ένας άνεργος βρει μια καλοπληρωμένη δουλειά ανάλογη με τα προσόντα του παύει να είναι λαός ;
          Από πόσα ευρώ και κάτω "μπορεί" ένας συνταξιούχος να είναι λαός;
          Ο κυρ Βασίλης απέναντι στο σπίτι μου που έχει ένα μαγαζάκι και το δ έχει κάνει "χρυσωρυχείο" επειδή δουλεύει από τις 6.30 πμ μέχρι τις 12.30πμ είναι λαός , αστική τάξη, τι είναι;
          Κάποιος που έχει μια επιχείρηση (ανθούσα ή υπό κατάρρευση) είναι λαός;;

          Γιατί θα πρέπει να βάλουμε στη συζήτηση μας το αν απεχθάνεται ο Φαήλος την Ελληνική αστική τάξη;

          Ο Σαμαράς όπως και κάθε πολιτικός αρχηγός δεν είναι ουρανοκατέβατος. Εκφράζει ένα ιδεολογικό πλαίσιο . Ο Σαμαράς βρίσκεται σ΄ αυτό το ιδεολογικό πλαίσιο εδώ και 35 χρόνια.

          Πολύ καλά κάνετε και εκφράζετε τη γνώμη σας (ακόμα κι αν δεν σας άρεσε ο Σαμαράς η έκφραση γνώμης θα ήταν απόλυτα σεβαστή). Προσπαθώ απλώς να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.

          Πρέπει να σας ομολογήσω ότι ούτε εμένα με εκφράζει απόλυτα κάποιο κόμμα. Ψηφίζω και στηρίζω όποιο είναι πιιο κοντά στις απόψεις μου (διατηρώντας τις όποιες απόψεις ή ενστάσεις μου).

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ firiki2010 02/01/2012 22:51:53

            ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΕΝΤΑΚΗΣ: 1) Η αστική τάξη αποτελείται από τους λίγους ιδιοκτήτες των μέσων παραγωγής 2) Ο λαός είμαστε εμείς οι υπόλοιποι που άλλοι από εμάς δεν έχουν ούτε ένα πιάτο φαί, άλλοι που βγάζουν λίγα χρήματα, άλλοι που βγάζουν πολλά χρήματα και άλλοι που δεν βγάζουν ούτε λίγα και ούτε πολλά χρήματα. 3) Ανέφερα τον Φαήλο επειδή είναι και δεξιός και απεχθάνεται την σημερινή αστική τάξη. 4) Το ιδεολογικό πλαίσο στο οποίο κινείται ο Σαμαράς χώρεσε και τον Ανδρέα Λεντάκη ο οποίος όμως δεν είχε καμία σχέση με την δεξιά. Κατα συνέπεια υπάρχει πιθανότητα και εγώ να χωρέσω στο ιδεολογικό πλαίσιο του Σαμαρά.

  5. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 02/01/2012 17:54:02

    Το έχουμε γράψει δεκάδες φορές εδώ μέσα, πλέον υπάρχει κίνδυνος να γίνουμε και γραφικοί. Ο Σαμαράς πρέπει να κατέλθει στο λαό, να περιοδεύσει στην επικράτεια, να τον νιώσει ο πολίτης κοντά του, να τον ακούσει να του μιλά κοιτώντας στον στα μάτια, να ακούσει λόγο ευθύ, αφτιασίδωτο, αληθινό. Δεν έχει πια καμία σημασία αν αυτό εξυπηρετεί ή όχι εκλογικές σκοπιμότητες. Το πράγμα δεν πάει άλλο, και ο κόσμος έχει ανάγκη να ακούσει οράματα κι αλήθειες, να ελπίσει στην ανάκτηση της αξιοπρέπειάς του, πριν τους πάρει όλους ο διάολος. Και επιτέλους, δεν είναι ανάγκη οι δηλώσεις να γίνονται έξω από τη Συγγρού όλη την ώρα, ας συνδυαστούν έστω και με συντομότατες επισκέψεις στην επαρχία, ώστε να νιώσει κι ο κόσμος ότι ο Σαμαράς κινείται. Πυρ και κίνηση απαιτείται τώρα, πολυτέλειες δεν υπάρχουν. Κι αν εναρμονίσει την προσωπική του στάση και διάθεση άμεσης επικοινωνίας με τους πολίτες με ανάδειξη στελεχών ικανών, άφθαρτων, που τα μπλέιζέρ τους δεν σκυλοβρωμάνε από την κάπνα των τζακιών τους, τότε, και μόνο τότε, ο το ραντεβού με την ιστορία θα έχει αίσιο τέλος . Αυτοδύναμα κι ωραία. Αλλιώς…

    • Factorx avatar
      Factorx @ Τιγράνης 02/01/2012 18:03:09

      Η επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως, αδελφέ Τιγράνη. Θα το λέμε μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μας.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Factorx 02/01/2012 20:55:23

        Διόρθωση: μέχρι νὰ συμβεῖ

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Τιγράνης 02/01/2012 19:25:44

      Τιγράνη, συμφωνώ και επαυξάνω ,κινδυνεύοντας κι΄ εγώ να γίνω γραφική, αλλά αυτή είναι και η λύση. Επαφή του Α.Σ. με τον κόσμο. Εκεί στη Συγγρού δεν καταλαβαίνουν, πόσο το χρειάζεται και ο Αντώνης , αλλά και εμείς ;

  6. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 02/01/2012 18:27:00

    Το άρθρο και η προτροπή σωστή αλλά ο χρόνος παρήλθε. Αυτά έπρεπε να γίνουν μήνες η χρόνια πριν. Αμέσως μεά την 29/11/09 ίσως. Τώρα ακολουθούμε την οδό του πεπρωμένου...

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 02/01/2012 18:34:18

    Παρατηρώ τον αστερίσκο.Μπορεί και να μην γίνουν αυτά που σημειώνονται.Εξάλλου οι εκλογές θ'αλλάξουν πάρα πολλά στο πολιτικό σκηνικό.Υπάρχουν και άλλες λύσεις,σε περίπτωση που η Νέα Δημοκρατία δεν κατακτήσει την αυτοδυναμία.Δεν αναφέρομαι σε συγκυβερνήσεις ούτε νέες εκλογές.Το έχω ξαναγράψει.Δεν είναι επί του παρόντος ν'αναλυθεί αυτή η περίπτωση.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Komis Montechristo 02/01/2012 19:55:56

      Καλησπέρα Κόμη, χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Παρ'ότι πάντα σαφής και περιεκτικός , αυτή τη φορά το σχόλιό σου χρήζει περαιτέρω ανάλυσης......

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Diamond Angel 02/01/2012 21:48:20

        Διαμαντένιε Άγγελε,χρόνια πολλά,καλή χρονιά και σε σένα.Απ'ότι διαπιστώνω,έχεις μάτι ξυράφι και διαθέτεις τρομερή παρατηρητικότητα.Ας μην αναφέρω τίποτα περισσότερο.Δεν είναι επί του παρόντος.Όταν έρθει η ώρα,θα γράψω περισσότερα.Ό,τι έγραψα,αναφέρεται σε περίπτωση που η ΝΔ δεν κερδίσει την αυτοδυναμία.Προς το παρόν,στόχος είναι να κερδίσει την απόλυτη πλειοψηφία εδρών.Σε αντίθετη περίπτωση,θ'αναφερθώ σε άλλα πράγματα.Προ μερικού χρονικού διαστήματος,φανερώθηκε κάτι πολύ αχνά,τ'οποίο σίγουρα συζητείται και οπωσδήποτε ο πρόεδρος της ΝΔ θα είναι γνώστης.Δεν πήρε έκταση.Εξάλλου,αν η ΝΔ δεν κερδίσει την αυτοδυναμία,πάρα πολλά εξαρτώνται από τον ίδιο για να έρθουν τα πάνω-κάτω σε όσα ζούμε σήμερα.Αλλά δεν είναι ώρα,τώρα,να το αναλύσω περισσότερο.Θα δούμε.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Komis Montechristo 02/01/2012 22:30:47

          Εξακολουθείς να είσαι φειδωλός και προσεκτικός.....

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ Diamond Angel 02/01/2012 22:52:09

            Διαμαντένιε Άγγελε,από τους χαρακτηρισμούς που μου αποδίδεις,δείχνεις άτομο που διαβάζει προσεκτικά και σε βάθος.Άν έρθει η ώρα,θα γράψω και θα προτείνω αυτά που πιστεύω.Εκείνο,ΤΩΡΑ,που προέχει είναι η αυτοδύναμη πλειοψηφία της ΝΔ και,ΚΥΡΙΩΣ,ΠΩΣ θα φτάσει σε αυτή.Τα υπόλοιπα θα τα δούμε.Διότι,ας μην αμελούμε πως οι συνθήκες είναι εξαιρετικά ρευστές και οι εξελίξεις μπορεί να είναι απρόβλεπτες.

          • Ιεροφάντης avatar
            Ιεροφάντης @ Komis Montechristo 02/01/2012 23:00:38

            Φίλε Κόμη, διάβασα τον διάλογο παραπάνω και προβληματίζομαι.

            Ο αστερίσκος ανέφερε στο τέλος :"Πιστεύει κανείς ότι ο Καρατζαφέρης θα συναινέσει σε Κυβέρνηση με πρωθυπουργό το Σαμαρά;"

            Μήπως με βάση και τις κινήσεις του ιδίου του Σαμαρά, υπάρξουν, λέμε τώρα, άλλες δυνάμεις του κοινοβουλίου, μετά τις εκλογές, που ίσως, λέω ίσως, τον στηρίξουν επί τη βάση μιας εθνικής ατζέντας εξόδου από την κρίση;

            Αλλά ας μην πούμε περισσότερα, έχεις δίκιο...!

          • Komis Montechristo avatar
            Komis Montechristo @ Ιεροφάντης 02/01/2012 23:54:54

            Φίλε Ιεροφάντη,μετά τις εκλογές το πολιτικό σκηνικό θ'αλλάξει ριζικά.Και φυσικά,το επαναλαμβάνω,οι εξελίξεις,εφόσον η ΝΔ δεν πάρει την αυτοδυναμία,ΙΣΩΣ,δεν έχουν σχέση ούτε με νέες εκλογές ούτε με συγκυβερνήσεις.Ας μην αναφέρουμε περισσότερα,τώρα.

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Komis Montechristo 03/01/2012 00:04:15

            Κόμη, στο ...καφενείο, έχω ψάξει σωστά; Χάος το internet......

          • ktisias avatar
            ktisias @ Komis Montechristo 03/01/2012 14:41:02

            Ναι υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο, οι πολιτικοί να παραδώσουν την εξουσία στους στρατιωτικούς. Έγινε και στο παρελθόν , με τον Μεταξά !

  8. unfair avatar
    unfair 02/01/2012 18:38:18

    Αν μου επιτρέπετε, υπάρχει ακόμη μια σκέψη - λύση.
    Αυστηρότητα κ διαγραφές! Όχι για τα παρελθόντα, μιας κ έχει πει ο Σαμαράς πως έχει κλείσει η εσωστρέφεια κ "τιμωρία" του κόμματος, αλλά για οποιαδήποτε παράκλυση από τις θέσεις του! κ μάλιστα, είχε την ευκαιρία να το κάνει, κ δεν το έκανε σε κάποιες καταστάσεις.
    Ειδικά, τώρα που έχει δικούς του ανθρώπους σε υπουργεία, πρέπει να δείξει αυστηρότητα μαζί τους! Ο κόσμος με το δίκιο του μπερδεύετε. Κ έτσι πιάνει το σλόγκαν του ΠΑΣΟΚ "'νταξει μωρέ ...κ τι έγινε;" [δηλαδή πως όλοι είναι ίδιοι].
    Όσο για την επαφή με τον κόσμο, θα μπορούσε εύκολα, να κρατάει ένα journal καθημερινά για το πως βλέπει τα πράγματα, τι κάνει κ τι οραματίζεται να κάνει! Καθημερινά!!! [μην μου πείτε πως δεν μπορεί να έχει 2-3 ανθρώπους να κάνουν αυτό!] κ σίγουρα έτσι θα εκτυπωνόταν αυτό το κείμενο, πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε φυλλάδα!

  9. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 02/01/2012 18:55:08

    στην παρουσα φαση οτι και να κανει ο σαμαρας θα τον κατηγορησουν. και εξηγω.
    αν κατεβει στον λαο θα πουνε οτι κανει προεκλογικη εκστρατεια αρα υπονομευει την κυβερνηση του παπαδημου.
    αν δεν ψηφησει μετρα και φυγει απο την κωμωδια κυβερνηση θα του φορτωσουν την χρεοκοπια της χωρας.
    δυστυχως με την συμμετοχη του σε αυτο το φιασκο εχασε την ευκαιρια του. κριμα Α. ΣΑΜΑΡΑ

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/01/2012 19:27:21

    «Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;Παλι η καραμελα στο προσκηνιο !Η καθε εκλογικη αναμετρηση εχει το στοιχειο της επιλογης μεταξυ πολλων υποψηφιων αρχιζοντας απο την κορυφη τους αρχηγους των παραταξεων και κατεβαινοντας προς τα στελεχη αντιπαραθεττοντας εναν εκαστον μεταξυ τους !Ποιος λογικος ανθρωπος θα ψηφισει τις φατσες του ΠΑΣΟΚ με τα πεπραγμενα τους 20 χρονια σε κυβερνησεις ?{Εκτος βεβαια απο τους πραιτωριανους του συστηματος ΠΑΣΟΚ εφοριακους ,τελωνειακους ,ΔΕΚΟοικονομισαριους ,συνδικαλισταδες των ΔΣ Οργανισμων και αλλων χρυσοκανθαρων του δημοσιου }.Τελειωνοντας ο χειροτερος Νεοδημοκρατης υπαλληλος ,στελεχος ,οπουδηποτε και να εργαζεται ειναι καλυτερος του υπηρετη του συστηματος ΠΑΣΟΚ .Η πειρα μου 40 χρονια σε ιδιωτικο & δημοσιο τομεα το εγγυαται !Ας τελειωνουμε λοιπον με το ερωτημα «Καλός ο Σαμαράς αλλά με ποιους”;

  11. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 02/01/2012 19:52:58

    Καλή, τρόπος του λέγειν, χρονιά. Να βγεί στον κόσμο ο Σαμαράς και να πεί τί;
    Οτι εάν δεν ακυρωθούν τα χαράτσια, φεύγω τώρα (χθες) από την παπαδημιοκυβένρηση; Οτι αποτελεί "κατακκόκκινη" γραμμή η μη μείωση μισθών και συντάξεων; Οτι ξεκινώ "ανένδοτο" καθημερινό αγώνα για την απίστευτη ακρίβεια σε σούπερ μάρκετ κλπ.; Οτι, επιτέλους, θα δώσουμε στη δημοσιότητα άμεσα (χθες) τα ονόματα όσων έδιωξαν έξω τα κεφάλαιά τους την τελευταία τουλάχιστον 2ετία; Οτι δεν θα δοθεί ούτε ένα κυβικό μέτρο νερού (υδάτινος πλούτος) σε ιδιώτες και ξένους, για να μας το πουλάνε μετά σαν χρυσάφι;
    Οτι, το κυριότερο, δεν αποδέχομαι το αγγλικό δίκαιο στο "κούρεμα";
    Και πώς να εξηγήσει το ότι συμφώνησε στην αύξηση 10% περίπου στα τιμολόγια της ΔΕΗ; Και πώς να εξηγήσει ότι οι τράπεζες, που έχουν πάρει τόσα δισ., έχουν "στεγνώσει" την παραγωγική οικονομία;
    Λίγο δύσκολο να εξηγήσει κι αυτός (αφότου συναίνεσε στο υπό Παπαδήμο κυβερνητικό μόρφωμα) και άλλοι το γιατί κάθε τόσο οι εκβιασμοί για δήθεν πτώχευση και καταστροφή ενόψει κάθε δανειακής δόσης αποτελούν μόνιμο θέμα στα ΜΜΕ.
    Μπορεί να εγγυηθεί ρητώς (όχι σαν το "λεφτά υπάρχουν") ότι δεν θα υπάρξει πτώχευση (και δη ανεξέλεγκτη) ενόσω είμαστε στην ευρωζώνη;
    Αυτός ο εκβιασμός με το ευρώ δοκιμάζει τις αντοχές του κόσμου.
    Η απάντηση του καθενός μας: Εντάξει να είμαστε στο ευρώ. Θα υπάρχουν, όμως, ευρώ στην τσέπη μας; Γιατί, όπως πάει το πράγμα, είναι εξαιρετικά αμφίβολο και αυτό.
    Συμφωνεί με όσα είπαν Προβόπουλος, Παπαδήμος, Ράπανος (η έσχατη κινδυνολογία);

  12. makis p avatar
    makis p 02/01/2012 19:58:15

    Καλή Χρονιά στο antinews και σε όλους σας.
    factorx χρονια πολλά για την ονομαστική σου εορτή

  13. Y. avatar
    Y. 02/01/2012 22:00:30

    Αν εννοείς αυτά που είπαν οι Μάγια, το διάβασα κι εγώ. Δε το βγάζουμε το ‘12

  14. Y. avatar
    Y. 02/01/2012 22:04:40

    Σωστός. Τακτική Μάο!!

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΙΜΟΣ 03/01/2012 01:41:38

    Η μεγάλη Αλίκη της Ελλάδας όταν μιλούσε με θαυμασμό για τον Αντώνη (μετά το 6.17'): http://www.youtube.com/watch?v=_lvTIQMoEr4&feature=related

  16. Βασίλης Κωνσταντίνου -Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου -Καστοριά 03/01/2012 10:08:13

    Έξω από τους συνδιασμούς οι Παυλίδηδες,Τατούληδες,βολεψάκηδες και άκηδεςΟ Τατούλης αν πάρετε τις εφημερίδες της εποχής θα δείτε ότι μονοπωλούσε την επικαιρότητα λες και ήταν νομπελίστας που ανακάλυψε την λύση του ενεργειακού.(Ανακάλυψε βέβαια ότι αν παίζεις το παιχνίδι των ΜΜΕ τακτοποιείσαι σαν υπερκομματικός περιφερειάρχης! Καταλλήλως).Ο ελληνικός λαός αντί να συζητάει για την οικονομική κρίση του 2008 συζητούσε για κάποιο Δαηλάκη που περιφερόταν από τηλεόραση σε τηλεόραση απολαμβάνοντας την δημοσιότητα αφού είχε προετοιμασθεί; καταλλήλως.Ο Παυλίδης κουνούσε το δάκτυλο στους έλληνες!Η χώρα έμπαινε στην μεγαλύτερη κρίση και αυτοί και οι άλλοι βουλευτές ούτε που το είχαν καταλάβει.Δεν απαλάσσονται βέβαια των ευθυνών οι δημοσιογράφοι,οι καθηγητές πανεπιστιμίων οι..οι ευνοούμενοι του συστήματος Και αυτοί ήταν κατώτεροι των περιστάσεων. Αλλά οι πατέρες του έθνους είναι η κορυφή του συστήματος..Ο καθένας κυνηγούσε τον Καραμανλή για να διορίσει κάποιον αντί να αρχίσει να ψάχνει τον διεθνή τύπο ,τους ανθρώπους της αγοράς,τους επιστήμονες του εξωτερικού .Ζούσαν στον κόσμο τους.Το σύστημα λοιπόν ανάδειξης των βουλευτών που κινούνταν στην λογική των αποκλεισμών-κάθε βουλευτής κατάβαζε συνδιασμό που ευνοούσε τον ίδιο προτείνοντας άσχετους -πρέπει να αλλάξει.Να ρωτηθούν π.χ. όλα τα στελέχη μεταξύ τους. Αυτόν που θα τον χαντακώσουν όλοι είναι κατά βάση ο καλύτερος.Να προτειμηθούν άνθρωποι που έχουν αξίες,διαδρομή ,αποτελέσματα διακρίσεις.Είναι η μεγάλη ευκαιρία να μπούνε στην βουλή ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ και να βοηθήσουν ουσιαστικά την χώρα για να περάσει τον ωκεανό προβλημάτων που ορθώνονται μπροστά της.Το παλιό σύστημα πέθανε. Αν το ακολουθήσι η ΝΔ δεν θα έχει καμία τύχη στην διακυβέρνηση.Ας κοιτάξει δίπλα της τι έπαθαν οι άλλοι που κινήθηκαν στην λογική του βλέποντας και κάνοντας αρκεί να πάρουμε την καρέκλα!

  17. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 03/01/2012 10:11:56

    Δεν ξέρω πόσο επιτυχής μπορεί να είναι μια κυβερνητική συνεργασία που δεν προκύπτει αβίαστα λόγω ιδεολογικής ή προγραμματικής συγγένειας και εμφανίζεται ξαφνικά ως προϊόν μυστικών και ερήμην των ψηφοφόρων συνενοήσεων.
    Ποιός πιστεύει ότι τέτοιες κατασκευές μπορούν να είναι αποτελασματικές με ένα Λαό ιδιαίτερα πιεσμένο, επιφυλακτικό και δύσπιστο?

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ ΣΟΝ ΠΕΝ 03/01/2012 10:21:45

      Καλημέρα Σον Πεν.Το τονίζω ξανά.Δεν αναφέρομαι ούτε σε συνεργασία κομμάτων ούτε σε ανεδαφικές-ανομοιογενείς διακομματικές κατασκευές.Συμφωνώ με το σχόλιό σου.Δεν χρειάζεται ν'αναλύσουμε τίποτα περισσότερο αυτή τη στιγμή.Είναι πρόωρο.Άλλα είναι τα βασικά θέματα,τώρα.Και πάλι,τη καλημέρα μου και καλή χρονιά.

  18. μητσος καρδιτσα avatar
    μητσος καρδιτσα 03/01/2012 12:47:38

    ανανεωση προσωπικου. αυτο επρεπε να γινει απο την αρχη της εκλογης σαμαρα.
    συνεδριο αρχων και θεσεων , ιδεολογικο ξεκαθαρισμα και οσοι δε συμφωνουν με τη συγκεκριμενη ιδεολογια διαγραφη και στα σπιτια τους. θα μου πειτε ετσι δε θα εβλεπε κυβερνηση ποτε η νου δου. χιλιες φορες , γιατι τωρα που κανεις επισημους συνομιλητες τους ντιντηδες και πατας σε δυο βαρκες ειναι καλυτερα?
    τουλαχιστον θα ψηφιζα ενα κομμα που θα ηξερα τι θελει να κανει. και αμα κανεις κυβερνηση και η κυβερνηση σου κρεμεται απο την ψηφο των ντιντηδων ειναι καλυτερα?. και επειδη και εμεις βρισκομαστε στη γυρα το μεγαλυτερο προβλημα αυτη τη στιγμη της νου δου ειναι η συγκυβερνηση με τους ανθρωπους που κατεστρεψαν τον τοπο και επρεπε ηδη να βρισκονται στο ειδικο δικαστηριο. για να μην πω αλλου. αμμεσες κινησεις απο τον σαμαρα μπας και περισωσει κατι.
    α. δεσμευση στον ελληνικο λαο οτι με το που θα γινει πρωθυπουργος ολοι οι υπουργοι του θα ειναι εξωκοινοβουλευτικοι. κανενας βουλευτης υπουργος. μα κανενας.
    β. δσμευση οτι απο τις μεθεπομενες εκλογες αλλαζει ο εκλογικος νομος και οι βουλευτες γινονται 200.
    μπας και φανει στο κοσμο οτι αυτος ο ανθρωπος θα προσπαθησει να αλλαξει κατι στο πολιτικο συστημα τουλαχιστον.

  19. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 03/01/2012 13:01:15

    Aν ο Σαμαράς πάρει την αυτοδυναμία με 155 βουλευτές και χάσει την επόμενη δόση,
    έχει σκεφτεί τι θα κάνει? Μήπως θα έπρεπε να το πεί και σε εμάς για να ετοιμαζόμαστε? Προσωπικά νομίζω ότι μόνο ενα νέο ΕΑΜ με την Αριστερά (πλήν ΚΚΕ?) μπορεί να μας σώσει.
    Eσείς που γράφετε τόσο ωραία εδώ στο ANTINEWS τό'χετε σκεφτεί? Εχετε κάποια καλύτερη λύση κατα νούν?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.