#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/04/2011 22:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς ενοχλεί πολύ τον ΣΚΑΙ

[caption id="attachment_98469" align="alignnone" width="550" caption="http://antistachef.wordpress.com/"][/caption]

Φαίνεται ότι μετά το ... ξαναγράψιμο της επανάστασης του 1821, στο Συγκρότημα του Φαλήρου έχουν αναλάβει, εργολαβικά, ένα καινούργιο έργο: την υπονόμευση του Αντώνη Σαμαρά.

Γράφαμε πριν από δυο  μέρες για τις  συμβουλές προς ….υποψήφιους αποστάτες που έδινε από το ΣΚΑΙ ο Άρης Πορτοσάλτε.

Σήμερα ανέλαβε δράση ο έτερος Καππαδόκης. Ο πρώην τραπεζοϋπάλληλος  και …αγαπημένος των συναδέλφων του, ο κ. Μπάμπης Παπαδημητρίου.

Σε μια πρωτοφανή επίδειξη αλαζονείας και πολιτικής χυδαιότητας, χαρακτήρισε τον Πρόεδρο της Ν.Δ. «.. προσωρινό  αρχηγό του τμήματος της Δεξιάς.



Είναι προφανές ότι εκεί στο ΣΚΑI δυσκολεύονται ακόμα να χωνέψουν  το γεγονός ότι έχασε η εκλεκτή τους, η κα Μπακογιάννη, αλλά τι να κάνουμε;  Οι οπαδοί της Ν.Δ. είχαν διαφορετική άποψη!  Και σε περίπτωση που δεν το γνωρίζει ο κ. Παπαδημητρίου - επειδή ως πρώην τραπεζοϋπάλληλος μάλλον μόνο περί τα τραπεζικά είναι ειδήμων - ο κ. Σαμαράς είναι Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, εκλεγείς μάλιστα μέσα από μια εντυπωσιακή κινηματική διαδικασία στην οποία συμμετείχαν πάνω από 800. 000 μέλη και φίλοι της Ν.Δ.

Για πόσον καιρό, λοιπόν, θα βασανίζονται ακόμα μέχρι να αποδεχθούν την πραγματικότητα;

Δεν γνωρίζω επίσης  ποιες είναι οι γνώσεις σας του κ. Παπαδημητρίου και του κ. Πορτοσάλτε από τη Συνταγματική μας τάξη (μάλλον περιορισμένες θα είναι), αλλά ο κ. Σαμαράς, είναι θεσμικός παράγων της πολιτείας μας. Ως εκ του κανονισμού της Βουλής είναι και αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης.

Πέρα, λοιπόν, από το φαιδρό του πράγματος μπορούν να μας πουν ποια διάταξη του Συντάγματος επιτρέπει τέτοιες ... δημοκρατικές απόψεις;

Με ποιο δικαίωμα εκφράζονται μ’ αυτόν τον απρεπή και απαξιωτικό τρόπο εναντίον μιας παράταξης και ενός αιρετού πολιτικού αρχηγού;

Γιατί καλλιεργούν τη μισαλλοδοξία και υπονομεύουν τους θεσμούς;

Γιατί περιφρονούν τους πολίτες  και προσβάλουν βάναυσα τη δημοκρατική νομιμότητα και τις δημοκρατικές διαδικασίες;

Αντιλαμβάνομαι φυσικά ότι τους ενοχλεί πολύ ο κ. Σαμαράς!

Δεν είναι του χεριού τους!  Και γι αυτό του επιτίθενται!

Τους ενοχλεί γιατί δεν του αρέσει η ιστορία που επιχειρούν να ξαναγράψουν.

Τους ενοχλεί γιατί δεν είναι συνοδοιπόρος των συμφερόντων που εκφράζουν.

Τους  ενοχλεί γιατί δεν συμφωνεί με τις πολιτικές που προωθούν οι εκλεκτοί και οι προστατευόμενοί τους.

Τους ενοχλεί γιατί αντιτίθεται σθεναρά στα σχέδια που απεργάζονται.

Όμως, προς τι αυτός ο εκνευρισμός;

Γιατί παρεκτρέπονται;

Μήπως επειδή βλέπουν ότι χάνουν το παιχνίδι;

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 28/04/2011 23:03:32

    ΗΕκεί κατάντησε η Ελλάδα. Να πιάνει στο στόμα του τον Σαμαρά ο ...Μπάμπης. Το ανθρωπάκι!

    • Loretta avatar
      Loretta @ Tassos 28/04/2011 23:24:05

      και λιγα λες Τassos!!

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/04/2011 23:12:15

    Διατεταγμένες υπηρεσίες στην υπηρεσία των εδώ αντιπροσώπων του Ράιχ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ archaeopteryx 29/04/2011 00:21:22

      ΣΚΑΪ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ συνδέονται στενά με το ΕΛΙΑΜΕΠ το οποίο είναι χρηματοδοτούμενο (όπως οι διάφορες αδιαφανείς ΜΚΟ) από το ΥΠΕΞ (με αποκορύφωμα τις περιόδους Γ. Παπανδρέου και Ντ. Μπακογιάννη) αλλά και από διάφορα Ιδρύματα και εταιρείες του εσωτερικού και του εξωτερικού όπως:

      1) INTRACOM Α.Ε. (ναι, ναι ο Κόκαλης !),

      2) PriceWaterhouseCoopers,

      3) Συμβούλιο της Ευρώπης (ναι, έχουν και ευρωπαϊκές διασυνδέσεις),

      4) το European Science Foundation,

      5) η Παγκόσμια Τράπεζα (η οποία έχει θέση σύνδεσης με το ΔΝΤ) βλ. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_1_13/02/2011_432248

      6) η Διεύθυνση Δημόσιας Διπλωματίας του ΝΑΤΟ,

      7) Το Soros Foundation (σιγά μην ξαφνιαστήκατε!),

      8) To Ford Foundation .... .κ.α.


      Δείτε και:
      http://www.eliamep.gr/about-us/

      Ως προς τον εφοπλιστή κ. Αλαφούζο: Η προσπάθεια του να αντικαταστήσει τον προσφάτως αποβιώσαντα Λαμπράκη θα αποβεί άκαρπη απλώς γιατί δεν έχει τις προϋποθέσεις. Δεν έχει καν λαϊκό άλλοθι. Μια υποστήριξη ή έστω ταύτιση απόψεων έχει με μερικά παράκεντρα εξουσίας και διεθνείς νεοφιλελεύθερους παράγοντες (Σόρος κ.λπ.) αλλά τίποτα περισσότερο.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/04/2011 00:32:21

        Και κάτι ακόμα: το ΕΛΙΑΜΕΠ στην ιστοσελίδα του αφαίρεσε την πληροφορία ότι είχε χρηματοδοτηθεί από το Soros Foundation ενώ μέχρι πρότινος αυτή η αναφορά ήταν αναρτημένη όπως μπορείτε να δείτε από εικόνα που ανακτήθηκε από την παλιά προβολή (9/4/2009) της συγκεκριμένης ιστοσελίδας:

        http://replay.web.archive.org/20090409082523/http://www.eliamep.gr/about-us/funding/xrimatodotisi/#more-739


        Σόρος, συνομιλητής και του πρωθυπουργού μας, στο μέγαρο Μαξίμου παρακαλώ:

        http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=115124

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/04/2011 01:16:46

        Toν ΣΚΑI μήπως τον αγόρασε ο Σόρος?

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ Orestios 29/04/2011 02:03:04

          Δηλαδή Ορέστιε πρέπει σώνει και καλά να τον έχει αγοράσει; Αν του ρίχνει κανένα κερασματάκι και έχει εξασφαλίσει και την εργασία του Alexis του, δεν κάνει;

        • φωνη avatar
          φωνη @ Orestios 29/04/2011 02:14:11

          LOOOOL

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 29/04/2011 10:04:16

        Σωστός, αλλά μην πηγαίνεις καν τόσο μακρια και βαθειά. Η ιστοσελίδα της Deutsche Welle έχει links στον Σκάι και το in.gr

        Αν θες να δεις τις νεοταξικές απόψεις στο πρωτότυπο, δες Deutsche Welle...

  3. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 28/04/2011 23:15:42

    Όσο περισσότερο μιλούν εναντίον του όλα τα "αντικειμενικά" ΜΜΕ τόσο πιο σωστά κάνει την δουλειά του, τόσο πιο σωστός είναι, τόσο πιο ανατρεπτικός, τόσο πιο ανεξάρτητος!

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 28/04/2011 23:17:15

    Βλέπετε τώρα όλοι, πόσο πολύ λείπουν από την κοινωνία κάποιοι που κάποτε καθάριζαν την κόπρο του Αυγείου;

  5. ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 28/04/2011 23:18:03

    Όσοι νεοδημοκράτες αγοράζουν ακόμα την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ να τους χαίρονται!!ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΜΜΕ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 28/04/2011 23:44:14

      Tην "Κ" τις καθημερινές έχω δει να την κρατούν μόνο άτομα εμφανούς μεσοαστικής ή μεγαλοαστικής προέλευσης, σε "καλές" συνοικίες και ηλικιακά από +/_70 και άνω.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 29/04/2011 00:12:07

        Έχεις προσέξει τις διαφημίσεις στη αλαφουζοφυλλάδα και στα ένθετά της; Ακριβά αυτοκίνητα, ακριβά ρούχα, ακριβά αξεσουάρ. Τυχαίο; Δε νομίζω!

      • Στέλιος avatar
        Στέλιος @ ΒΙΣ 29/04/2011 02:57:32

        Σας διαβεβαιω ότι ενώ είμαι 74 χρνών δεν διαβάζω Καθημερινή, αλλά μεταξύ μας δεν διαβάζω καμία εφημερίδα!

  6. anonymous avatar
    anonymous 28/04/2011 23:21:10

    Πολύ φοβάμαι ότι τα δυο μεγάλα κόμματα δε θα επιβιώσουν για πολύ καιρό. Οπότε το κόμμα της ΝΔ είναι ένα προσωρινό κόμμα της δεξιάς.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ anonymous 29/04/2011 05:10:52

      ε ναι, περιμένει να αναλάβει ο στάλιν απο τον περισσό μαζί με τον τρέντυ αλέξις

  7. Loretta avatar
    Loretta 28/04/2011 23:26:43

    Ποσο θα αντεξουν τα καθεστωτικα ΜΜΕ νομιζετε με το οικονομικο ΤΣΟΥΝΑΜΙ που ερχετε?? Διοτι αν αντεξουν ΠΡΕΠΕΙ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ!!

  8. manos avatar
    manos 28/04/2011 23:26:44

    ΣΚΑΙ:
    "μίλα βρε, οι γερμανοί μας αγαπούν, είναι φίλοι μας".
    Οι παλιές Ελληνικές ταινίες είναι προφητικές.

  9. Orestios avatar
    Orestios 28/04/2011 23:45:57

    Την καλύτερη υπηρεσία στον Σαμαρά προσφέρει ο Μπάμπης (τί λαϊκό όνομα!) και ο Άρης.
    ενοχλούνται και αυτό δείχνει πως τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά για αυτούς και τους πατρώνες τους.
    Το καλό είναι πως ο κόσμος εδώ και ενάμιση χρόνο έχει αηδιάσει με την προπαγάνδα τους υπέρ μνημονίου.
    Σήμερα, μετά από το coming out του...... Μπάμπη, φανερώθηκε ο φόβος τους.
    Αυτόν προσπαθούν να ξορκίσουν, αλλά....... κανείς δεν θα ξεφύγει στις ημέρες της οργής, που έρχονται.

  10. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/04/2011 23:51:38

    Νομίζω ότι ο παραλληλισμός με καθαρίστριες του Μνημονίου και πεκινουά του καναπέ της μελαγχολικής κυρίας προσβάλλει την μνήμη του χωλού δόκτορος Γκαίμπελς, ο οποίος ήτο κατά τι πιο φιλαλήθης από κάτι παληκάρια που μνημονεύεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/04/2011 00:51:56

      Ελάχιστες οι διαφορές.
      Από την ίδια μαγιά φτιαγμένοι είναι.
      Ο Goebbels αυτοκτόνησε στο τέλος παίρνοντας μαζί και την οικογένεια του, ο άνανδρος.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/04/2011 05:12:37

      Τού χουν βάλει τα γυαλιά οι πασοκομάνες του γκέμπελς.
      35 χρόνια μεταξεταστέο τον έχουν αφήσει.

  11. Vass avatar
    Vass 29/04/2011 00:18:26

    Απορώ. Υπάρχει κανείς που ασχολείται σοβαρά με τη Ντόρα;
    Πάντως το ξεβράκωμα του Μπάμπη γίνεται εκ των έσω, από το κράξιμο της Ελληνοφρένειας.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Vass 29/04/2011 05:13:18

      "Απορώ. Υπάρχει κανείς που ασχολείται σοβαρά με τη Ντόρα;"

      Μα φυσικά!

      Ο Μπαμπάς της!!!!

  12. perastikos avatar
    perastikos 29/04/2011 00:20:56

    υπάρχει και Ε.Σ.Ρ,γιαυτούς και για τον Τράγκα που συνεχίζει να παίζει το fake ηχητικό

  13. Πάνος Καμμένος avatar
    Πάνος Καμμένος 29/04/2011 00:21:50

    Η συμπεριφορά του συγκροτήματος εξηγήθηκε σήμερα στή βουλή......
    Ο βουρλούμης είναι πλέον ο συντονιστής.................


    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ολοκληρώνω.
    Ακούστε, λοιπόν. Εδώ πρέπει να πάρουμε απόφαση ότι όχι μόνο ακολουθούμε το «Χριστός Ανέστη», αλλά πρέπει να κάνουμε αυτό που κάνουν στα νησιά, στις Εκκλησίες. Όταν λέει ο παπάς το «Χριστός Ανέστη», κλείνουν την πόρτα και φωνάζει το «Άρατε πύλας». Εάν, συνάδελφοι, δεν κάνουμε το «άρατε πύλας», τα γιαούρτια θα μετατραπούν σε καλάσνικοφ.
    (BM)
    (1SM)
    Πρέπει να το καταλάβουμε: Υπάρχουν έντιμοι άνθρωποι στους τριακόσιους! Δεν μπορεί οι απατεώνες όλοι, οι οποίοι λήστεψαν το ελληνικό δημόσιο, να μείνουν ατιμώρητοι! Αυτή είναι η αλήθεια! Γιατί οι Βουρλούμηδες στηρίχθηκαν από τον Σουφλιά, παρέμειναν επί Παπακωνσταντίνου και τώρα μπήκαν στο διοικητικό συμβούλιο του «ΣΚΑΙ». Από υπάλληλοι των Γερμανών τώρα, ενώ διώκονται για απιστίες σε βάρος του ελληνικού δημοσίου, μπαίνουν στα διοικητικά συμβούλια των Μέσων, που εκλέγουν τους Βουλευτές όλους!
    Στο χέρι μας είναι, λοιπόν, να προχωρήσουμε και να αποκαλύψουμε την αλήθεια για όλους και για όλα. Αυτό θα κάνει η Νέα Δημοκρατία.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Πάνος Καμμένος 29/04/2011 05:14:07

      Γεια σου βρε ΠΑΝΟ! :D

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Πάνος Καμμένος 29/04/2011 20:07:40

      Πάνο, σου εύχομαι ειλικρινά και να αντέξεις και να βρεις πολλούς συμμάχους στον αγώνα σου.

    • Misha avatar
      Misha @ Πάνος Καμμένος 29/04/2011 23:24:14

      Πάνο, μερικές φορές όταν σε ακούω τσιμπιέμαι να διαπιστώσω πως δεν ονειρεύομαι.
      Είσαι μοναδική περίπτωση βουλευτή της ΝΔ.
      Σαν τη μυγα μες στο ξινισμένο γάλα της Κ.Ο.

    • δημης avatar
      δημης @ Πάνος Καμμένος 30/04/2011 01:49:59

      ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΙΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ.......ΕΝΩ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ "ΔΟΥΛΕΙΕΣ" ΜΕ ΤΟ.....ΔΗΜΟΣΙΟ.
      -ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ...
      -ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ....ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙΟΧΙ ΤΟΥ...ΜΙΣΘΟΔΙΚΕΙΟΥ.......
      ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΕΡΕΦΩΝΑ.....ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ , ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ,ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ....

  14. Eagle avatar
    Eagle 29/04/2011 00:25:50

    Στις 07/03/2011 στις 12:58 pm
    έγραψα
    Είμαι συνδρομητής της Καθημερινής και τακτικός ακροατής του ΣΚΑ’Ι’. Τον τελευταίο καιρό οι προτεραιότητες του συγκροτήματος είναι :
    4. Οτι γράψουν οι συνεργάτες-μέλη της “Δράσης” – Στ. Μάνος, Θ. Βερέμης, Μπ. Παπαδημητρίου, Χ. Τσούκας κλπ
    3. Οτι προβάλλει τη Ντόρα – έως και δύο άρθρα της συνονθυλεύματα δημοσιεύτηκαν
    2. Ο Αντι-Σαμαρισμός
    1. Οτι αρπάξει ο Αλαφούζος μας

    Κάθε μέρα επιβεβαιώνεται αυτή η άποψη. Τώρα προστέθηκε ο Πορτοσάλτε ως πολιτικός αναλυτής μιά και ανακάλυψε τον όρο "Πασοκονεοδημοκρατία".

    Βεβαίως η δημοκρατικότητα επιβάλλει την μη μετάδοση των σχολίων που θίγουν πραγματικά προβλήματα ή την αγραμματοσύνη (του Διευθύνων, η είσοδο, θα συμμετέσχετε κλπ)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Eagle 29/04/2011 00:39:02

      Θα πρότεινα στον ΓΑΠ να προσλάβει ως σύμβουλο τον Πορτοσάλτε. Ως ειδικός στα ελικόπτερα που είναι, θα του παράσχει συμβουλές που οσονούπω θα του φανούν πολύτιμες.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Αυριανιστής 29/04/2011 20:04:20

        Και κανένα ναυαγοσώστη οπωσδήποτε, αγαπητέ Αυριανιστή! Ενδέχεται να μην βρει κανέναν από τους "αντιπαραγωγικούς", για να τον φυγαδεύσει.

  15. σερτης avatar
    σερτης 29/04/2011 00:26:39

    λοιπον επειδή παρακολουθώ σκαι περισσότερο από ενδιαφέρον για το πού μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη διαστροφή και ο μισανθρωπισμός αναφέρω μερικές παρατηρήσεις και μερικά σχόλια πάνω σε τοποθετήσεις
    1)ο μπάμπης είχε βγει και είχε πει ''οι φίλοι μας οι δανειστές''!Πρέπει να είσαι πολύ μαζόχας για να λές φίλους σου αυτούς που σε κάνουν να πληρώνεις 3 φορές πάνω αυτά που σου δώσαν
    2) Η Τριανταφύλλου είχε πει ότι ο σικατσεκ είχε πει για χρηματοδότηση το 99, ενώ στο δημοσίευμα της καθημερινής υπήρχε το 00, τότε που ο Σαμαράς είχε υποστηρίξει ΝΔ
    3) Ο μπαμπης, αυτό το καλό παιδί είχε πει ότι το μνημόνιο θα μας έλυνε τα προβλήματα πέρισυ!
    4)Η εταιρία με την οποία συνεργάζεται ο Σκαι ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕ ούτε ένα σωστό αποτέλεσμα
    5)ο Αλαφούζος είχε βγει στο δελτίο του και είχε κατηγορήσει τους εργαζόμενους του, που απεργούσαν.....σε αυτό αλήθεια ποιυς θα έβρισκε συμπαραστάτες;Αντε κανά καναλάρχη
    6)Αν παρατηρείτε στην τελευταία μέτρηση της ανυπόλυπτης εταιρίας που συνεργάζεται το ΔΥΣΗ ανέβηκε 0,5......γιατί κάτι μου λέει ότι θα πιάσει το 3% στην επόμενη ανυπόληπτη δημοσκόπηση;
    7) ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ Ο ΣΚΑΙ;
    αν δείτε σε όλες τις εκπομπές η ροή του λόγου είναι ταχύτατη.....ο κάθε ξερόλας δημοσιογραφίσκος λέει τα δικά του αμέσως και η κοσιώνη λέει ''καλά λες''......αυτός που βλέπει τις ειδήσεις δεν προλαβαίνει να το σκεφτει αυτό πυ λέει και ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ ΑΜΑΣΗΤΟ.....Βέβαια μερικά είναι τόσο αστεία που γελάνε και οι ίδιοι
    8) Για την Κερατέα......είδατε πώς οι οικολόγοι γίνονται ''ειδικοί χωροθέτες-σκουπιδολόγοι''.......κοίτα να δεις που οι οικολόγοι που μας μετράνε και με τί λαμπα ξυριζόμαστε, αλλά και με πόσο νερό κάνουμε μπάνιο, να βγαίνουν να μας λένε ''Πόσο παράλογο είναι να μη θέλουν οι κάτοικοι της Κερατέας τα σκουπίδια σπίτι τους'';
    9)Παρατηρήσατε το Πάσχα καθόλου σκαι;
    το μεγκα, ο αντέννα βγάλαν μια ευχή για το Πάσχα......είδατε ένα μήνυμα για το σκαι;2 λεπτά μόνο στο δελτίο ειδήσεων........και τίποτα άλλο


    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ..........
    ΜΠΑΜΠΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ(ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ Η ΕΣΗΕΑ ΣΕ ΑΠΕΡΡΙΨΕ).......ΣΕ 18 ΜΗΝΕΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΝΔ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ......ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.......ΤΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ......ΚΑΙ ΣΕ Ο,ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ.....ΕΣΥ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ

  16. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/04/2011 00:42:17

    Μηπως λεω πρεπει και ο Αντωνης λιγο να αφησει το γλυκαναλατο φλεγματικο στυλ και να θυμωσει καπως ? Μηπως πρεπει να αγριεψει και να στειλει στο διαολο κατι λαδοποντικες που παριστανουν τους δημοσιογραφους με νεοταξιτικα κεφαλαια ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΑΦΟΥΖΟΠΑΠΑΧΕΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΕΣ ΤΥΠΟΥ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ? Εδω η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ηδη καβαλησε το αθλιο κομμα της αμερικανοπροβλητης και χιλιοφτυμενης κορης του διαβοητου μπαμπα της και εμεις θα ανεχομαστε να κανουν παιχνιδια αθλιοι τυποι επειδη στησανε ενα μαγαζακι για να παριστανουν τους δημοσιογραφους ? Αιντε γιατι η κατασταση θελει και λιγο αγριαδα , και ΜΑΣΤΙΓΙΟ .... αλλοιως δεν υπαρχει περιπτωση να γινει τιποτα.. ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΙΟΙ ΚΑΙ Η ΦΟΥΡΤΟΥΝΑ ΘΥΕΛΛΩΔΗΣ.... Ο ΔΕ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΑΟΥΡΟ , Η ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.... δεν γινεται να πορευτουμε με τους ποντικους αναμεσα μας να ροκανιζουν τα καταρτια την τιμονιερα και τα ρελια της γαλερας.. ΠΑΤΗΣΕ ΤΑ ΑΝΤΩΝΗ , ΠΑΤΑ ΤΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΡΟΚΑΝΙΣΟΥΝ ΓΛΥΚΑ ΓΛΥΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΦΕΛΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΣΟΥ.... ΜΕ ΜΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ Η ΗΤΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ... πιο σιγουρη δεν γινεται, ακομη και σε ανατροπη του θιασου που νομιζει οτι κυβερνα σημερα..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νικηφορος Φωκας 29/04/2011 00:48:29

      Σωστά. Τα κτήνη του νεοφιλελευθερισμού δεν μπορείς να τα καλοπιάνεις. Χρειάζεται θηριοδαμαστής για να τα βάλει από κάτω μια και καλή.

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Νικηφορος Φωκας 29/04/2011 01:25:09

      Είναι εντελώς νεοταξίτικης κοπής το συγκρότημα αυτό.
      Στην παρουσίαση των ειδήσεων,αναλύσεις(του κώλου),δεν σηκώνουν τον διάλογο,αντίθετη άποψη δεν πρέπει να ακουστεί εκεί, απλά πετάνε την προπαγάνδα τους και τελειώνουν στα γρήγορα.
      Ακόμη και οι ίδιοι δεν αντέχουν τους εαυτούς τους ,για τόσο μισανθρωπισμό μιλάμε!

  17. dimos avatar
    dimos 29/04/2011 01:07:06

    TA κτήνη του ψευτοσυνδικαλισμού και του αυριανισμού που κιτρίνισαν και διέλυσαν την Ελλάδα , ποιός θα ασχοληθεί μαζί τους¨????

  18. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 29/04/2011 01:42:44

    ""Σε μια πρωτοφανή επίδειξη αλαζονείας και πολιτικής χυδαιότητας, χαρακτήρισε τον Πρόεδρο της Ν.Δ. «.. προσωρινό αρχηγό του τμήματος της Δεξιάς..»""

    !!!

  19. Xmm avatar
    Xmm 29/04/2011 01:45:23

    Καταλαβαιτε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιους παραστρατημενους δημοσιογράφους, η με Τα κλασσικά διαπλεκόμενα του Σημίτη. Έχουμε να κάνουμε με μια ληστρική μαφία μετασοβιετικου τύπου αλλά χορντοκοφσκι κλπ, τόσο απροκάλυπτη όσο και ο δίδαξα ήθος βασικός μετΟχος του σκαι και κουμπάρος της κορης δύσυ.
    Ειλικρινά δεν ξέρω πως θα απαλάγγουμε απο αυτόν τον εσμό.

  20. karamanlikos avatar
    karamanlikos 29/04/2011 01:47:27

    Ακούστε...
    Όλα άλλαξαν στο ΣΚΑΙ και την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, την περίοδο που ξεκινούσε η ιστορία των ομολόγων, λίγο μετά τη συμφωνία με τον Πούτιν...Όλα κυλούσαν σε ρυθμούς Παπαχελά, Τέλογλου, Καλλίτση, Πάσχοντα και οικολογίας τύπου Αλ Γκορ! Το κεντροδεξιό σύστημα ξηλώθηκε και εγκαθιδρύθηκε ένα αριστερο-πρακτόρικο σύστημα με γέμάτες τσέπες και δεδομένες εντολές... όπως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα GAP!
    Έτσι, σε πλήρη ομοφωνία το σύστημα-ΣΚΑΙ και το σύστημα-GAP, κινούνται στους ρυθμούς των εντολέων τους και σκυλεύουν το πτώμα της Πατρίδας... Χτύπησαν και χτυπούν τους πατριώτες, γιατί φοβούνται το λαό... Ο Σαμαράς είπε ήδη ένα ΟΧΙ (μνημόνιο) και σηματοδότησε την πίστη του στην πατρίδα ενάντια σε όλους αυτούς που στηρίζουν τις επιλογές τους στην κατάρευση της Ελλάδας!

  21. φωνη avatar
    φωνη 29/04/2011 02:09:39

    Δημοσιογράφοι.....είναι αυτοί που στη μισή ζωή τους μιλούν για πράγματα που δε γνωρίζουν και στην άλλη μισή δε μίλούν για πράγματα που γνωρίζουν.
    Σύμφωνα με αυτό......
    Οι κύριοι του ΣΚΑΙ κάνουν απλά καλά τη δουλειά τους. Εύγε!

  22. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 29/04/2011 03:19:07

    Σε λίγο πολλοί θα καταλάβουν οτι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσον αφορά την δημοκρατία που θεωρούμε οτι έχουμε,χωρίς να συμμετέχουμε σ'αυτην όμως.
    Και το περίεργο με το κενό αυτό είναι οτι πάντα υπάρχουν κάποιοι άλλοι να το καλύψουν για εμάς..
    21ος αιώνας σου λέει μετά και πρόοδος!
    Χωρίς να'χουμε διδαχτεί τίποτα απ'το παρελθόν μας όμως, γίνεται?

  23. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2011 03:29:47

    Αυτό ακούγεται. Πως αγοράστηκε από τον Σόρος.

  24. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 29/04/2011 05:18:45

    Tο κάνει αυτόματα το site Πάνο,
    εφ' όσον έχει μπει κάποιο διαδικτυακό link - url.

  25. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 08:11:05

    Δεν ήταν μόνον πιο φιλαλήθης ο Γκαίμπελς, ήταν και πιο ικανός από τούτους εδώ στη δουλειά: Τα ακούς τα τσαμένα εδώ τα δικά μας και καταλαβαίνεις αμέσως πού το πάνε. Τουλάχιστον εκείνος εκεί έπειθε περισσότερο. Τούτοι εδώ, ποιον νομίζουν ότι πείθουν οι "αντικειμενικοί", που όλη η Ελλάδα έχει αντίθετη γνώμη από δαύτους;

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 08:17:05

    Πολύ καλή παρουσίαση πραγμάτων που είναι ήδη μισογνωστά δημοσίως. Δεν θυμάμαι και πότε ακριβώς ήρθε η απόλυση Δελαστίκ, ήταν άραγε τότε, 2007; Ή μήπως ήταν πιο νωρίς;

    Νομίζω ότι χρειάζεαι ανοιχτή καταγγελία και ανοιχτός πόλεμος κατά του Σκάι. Οι άλλοι της κεντροαριστερής διαπλοκής (ΔΟΛ, Πήγασος κλπ.) πέτουν σιγά σιγά μόνοι τους. Ο Αλαφούζος έχει βάλει καράβια μέσα στην Καθημερινή Α.Ε. και χρηματοδοτούν τις (μεγάλες) εκδοτικές ζημίες και δεν θα πέσει λόγω οικονομικού προβλήματος. Πρέπει να αναδειχθεί επιδέξια προς το κοινό (χωρίς να κατηγορηθεί κανείς για συνωμοσιολογίες κλπ.) ο πρακτορίστικος ρόλος του.

    Έτσι, Ψυχραιμία; Που μου θέλετε να γίνετε και ΔΟΛ στη θέσ του ΔΟΛ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 29/04/2011 08:40:59

      Eχεις πληροφορηση οτι δουλευω στο Skai;Να το μαθω και εγω.
      Μην βλεπεις φαντασματα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 29/04/2011 11:15:44

        Όχι, αλλά βλέπω πόσο χαίρεσαι κάθε φορά που κάτι κακό βγαίνει για τον ΔΟΛ και θέλεις να εξαφανιστεί από προσώπου γης.

        Θυμάσαι που στην αρχή νόμιζα ότι είσαι ο Παπαχελάς; Το ξαναθυμόμουν κάθε φορά που σε έβλεπα να χαίρεσαι για την κακοδαιμονία, αυτόν τον καιρό, του ΔΟΛ. Αλλά κάθε φορά ξεχνούσα να σου το πω.

        Και θυμάμαι που και άλλοι σου το είχαν πει μετά, άσχετα από εμένα.

        Ρε μπας και τελικά είσαι ο Παπαχελάς; Από την άλλη, όλη την ημέρα σου, κοτζάμ διευθυντής εφημερίδας, με το antinews θα ασχολούσουν; Εκεί κολλάει το σενάριο.

        Πάντως κάποια σχέση άμεση ή έμμεση με το Φάληρο, πρέπει να την έχεις.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Επώνυμος 29/04/2011 14:41:19

          Oχι,δεν εχω.Η εκπληξη σου οφειλεται στο οτι δεν εχεις παραταξιακη σταση.Ο ΔΟΛ ηταν εχθρος της ΝΔ και της ΕΡΕ και του Λαικου Κομματος παλια.
          Για σενα βεβαια ολα αυτα δεν σημαινουν κατι,ειναι αρχαια ιστορια.Δεν ειναι ομως γιατι αυτοι βλεπουν ως αντιπαλο οποιοδηποτε κομμα και πολιτικο στο χωρο της δεξιας.Δεν αποφασισα εγω να γινω αντιπαλος τους,αυτοι αποφασισαν να ειναι διαχρονικοι αντιπαλοι.
          Η Καθημερινη ειναι αλλο πραγμα,καποτε ηταν το αντιστοιχο του ΔΟΛ για μας,τωρα δεν ειναι τιποτα ή μαλλον ειναι αναλογα με τα συμφεροντα των τανκερ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 29/04/2011 09:01:57

      Είναι προφανές ότι θέλουν να γίνουν ΔΟΛ στη θέση του ΔΟΛ. Σε κάποιο από τα προηγούμενα κυριακάτικα της φυλλάδας τους, έγραφαν άλλωστε εμφατικά ότι η Καθημερινή είναι η μόνη από τα εκδοτικά συγκροτήματα που δεν ανεστάλη η διαπραγμάτευση των μετοχών της στο χρηματιστήριο.

      .

    • karamanlikos avatar
      karamanlikos @ Επώνυμος 29/04/2011 19:33:36

      Αγαπητέ Επώνυμε,

      πολλά είναι γνωστά ή μισογνωστά δημοσίως αλλά πόσα απ'α αυτά έχουν κοινοποιηθεί πραγματικά: Ποιός γνωρίζει ότι την ημέρα της τελετής υπογραφής των συμφωνιών Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη έπαιζε πρώτη είδηση το θέμα των ομολόγων, ή ποιός θυμάται ότι μία μέρα μετά το βέτο στο Βουκουρέστι, ημέρα Παρασκευή, ξεσπούσε το σκάνδαλο της ντοπαρισμένης στο σύνολό της Εθνικής Άρσης Βαρών, το οποίο αποκάλυψε η ίδια η WADA, δηλαδή οι Αμερικάνοι. Ισχυρό χτύπημα στην υπό ανάταση εθνική υπερηφάνια. Ένα μήνα συζητούσαν για τη Σου-λι... οι Εφιάλτες!
      Αποτέλεσμα, της άγνοιας ή του συνδρόμου του Εφιάλτη είναι να έχουμε υπουργό τον Κουτρουμάνη που υπέγραψε για αγορά δομημένου ομολόγου που θεωρείται δόλιο και στη συνέχεια αποκτήσαμε, ως σουπερ- περιφερειάρχη, τον πρωτομάστορα της Εθνικής ντόπας, τον άνθρωπο που γνώριζε τα πάντα για τα ντοπαρίσματα της Εθνικής Άρσης Βαρών, τον άνθρωπο που έλεγε στους Έλληνες πολίτες ότι ο Σαμπάνης ήπιε... σκέτη πορτοκαλάδα!
      Τέτοια δεδομένα οδηγούν τους δανειστές μας, οι οποίοι ελέγχοντας τον Π.Ο.Υ., βραβεύουν το GAP για την αντικαπνιστική του δράση!!!
      Αυτός που είναι υπέρ της ΦΟΥΝΤΑΣ και επι πλέον, αφού δεν εφάρμοσε για 1 χρόνο τον αντικαπνιστικό νόμο Αβραμόπουλου, έφτιαξε καινούριο και ΔΕΝ τον εφαρμόζει...
      Για όλους αυτούς τους λόγους δεν πρέπει να προσβλέπουμε στην καταστροφή των ΜΜΕδων, γιατί η Μαφία, ιστορικά, επιζεί σε διάφορες μορφές. Εκείνο που πρέπει να επιτύχουμε είναι να μας παίζουν 50-50... Κι αυτό μόνο οι Χαρβαλιάδες και οι Λαζαρίδηδες μπορούν να το πετύχουν: Έχουν βγει από την ίδια "πολιτική κοιλιά" και ξέρουν τον τρόπο. Ας το τολμήσουν! Οχι Καραμανλικά όπως έκανε ο Ρουσόπουλος (και τον έσκισαν!), αλλά ΚΝίτικα!!!

  27. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 08:18:14

    Καλά, μην κάνετε έτσι. Σε όλους μας συμβαίνει καμιά φορά.

  28. kopritis avatar
    kopritis 29/04/2011 08:19:17

    hahaahahhaahhhahah hahahahaahhahah
    α ρε φαηλο
    χαχχααχαχααχα
    καλα λες

  29. kopritis avatar
    kopritis 29/04/2011 08:24:46

    αν ο σαμαρας κατα φερει να κλεισει το σκαι και να δω πορτοψευτε και μπαμπη στηνγυρα για μεροκαματο
    τοτε ορκιζομαι οτι οι μισοι απο την οικογενεια μου θα ψηφισουν νδ
    ψηφιζουμε κκε
    ορκιζομαι

    • Kαθιστός Ταύρος avatar
      Kαθιστός Ταύρος @ kopritis 29/04/2011 09:38:05

      Eτσι εξηγείται γιατί το ΚΚΕ δεν θα πάρει ποτέ την εξουσία και θα παραμείνει εκεί γύρω στο 10% ....επειδή οι ψηφοφόροι του είναι έτοιμοι να ξεπουληθούν για το "ελάχιστο" !!! ( θα κλείσει ο ΣΑΜΑΡΑΣ το ΣΚΑΙ ...δεν θα το κλείσει ..ιδου η απορία)
      Στην ΝΔ ακόμα ψάχνονται εάν ήταν καταστορική η απογραφή ή όχι ...και πως θα δώσουν χειροπιαστή "ελπίδα" ...στην ελπίδα των νέων!!!
      Και έχουν τόσο πολύ δουλειά στο να κλείσους σε όλους τους τόνους το όνομα "ελπίδα" που δεν προλαβαίνουν να σχοληθούν με τον ΣΚΑΙ!!

  30. sotiris avatar
    sotiris 29/04/2011 09:03:56

    Εγώ παιδιά είμαι 56 και διαβάζω την "Κ" απο το 1979.

    Τώρα για τον Μπάμπη, τον θυμάμαι απο το Παρίσι που ήταν στέλεχος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ. Ετσι ήταν και τότε. Τα ιδια έκανε και χειρότερα τότε...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ sotiris 05/05/2011 02:57:27

      Ω, κνίτης αλά παριζίέν; Τρε ζολί και πολύ τρέντυ. Επανάσταση σατέν.

  31. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 29/04/2011 09:29:32

    Αλαφουζοσκαιμάγαζο: Όλοι τους άξιοι εκφραστές των πατρόνων τους. Πετάξτε τους εκεί που αξίζουν.

  32. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/04/2011 10:59:44

    Παίδες, μην κουράζεστε. Το εν λόγω "μαγαζί" έχει προ πολλού κρεμάσει απέξω κόκκινο φανάρι.

    • mind trap avatar
      mind trap @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/04/2011 14:52:35

      Ακριβώς. Κάτσε να δεις ότι ΣΚΑΪ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ θα το γυρίσουν στη τσόντα.

      • Misha avatar
        Misha @ mind trap 29/04/2011 23:04:03

        Γράφτηκε και σε άλλο άρθρο: ειχε για καιρό ένα ρηάλιτυ με τα δρώμενα ενος αμερικάνικου μπουρδέλου, έδειχνε κανονικά τσόντα με ιδεολογικό περιτύλιγμα το πόσο ευτυχισμένες ήταν οι κοπέλες, οι τσατσάδες, οι ιδιοκτήτες, οι πελάτες...Μάλλον μας προετοιμαζε για την έλευση του ΔΝΤ και της τρίκας....American dream.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/04/2011 16:50:12

      Κανεις δεν αμφιβαλλει η ανησυχει για το κοκκινο φαναρι εξω απο το κωλομαγαζο, ΕΚΕΙΝΟ που μας νοιαζει και μας ανησυχει ειναι οτι μεσα εκπορνευεται Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ , Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ , ΤΑ ΗΘΗ ΜΑΣ ,Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ και Κ-Α-Ν-Ε-Ν-Α-Σ δεν τολμαει να τους πει ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ... και να τους δωσει με το τον τροπο του να καταλαβουν ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΖΩΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.... αυτο θα τους τσουξει , θα μου πειτε τωρα μονο αυτο το κωλομαγαζο υπαρχει στα περιξ ? οχι βεβαια υπαρχει και αλλο ΜΕGA-KOLOMAGAZO , επονομαζομενο και ΥΕΝΕΔ του πρασινου καθεστωτος (αν και η ΥΕΝΕΔ εκανε λιγωτερη προπαγανδα και ειχε και καλυτερο προγραμμα..) και φυσικα τα εν πολλες αμαρτιες περιπεσοντα κρατικα κωλομαγαζα.... αλλα απο καπου πρεπει να αρχισει ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ...

      Η εξουσια ειναι στα χερια συγκεκριμμενων χρεωκοπημενων ναταβατζηδο ΜΜΕ δων... το ΒΙΒΛΙΟ επισης , το ΘΕΑΤΡΟ και ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ επισης, τα ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ειναι απλως στρουγγες της φανατικης ακροαριστερας και χρησιμευουν ΜΟΝΟ για κατηχηση και στρατολογηση.. για δε το Υπουργειο παιδειας αστε το καλυτερα... ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ (κυριως ΑΚΡΑ) ΑΡΙΣΤΕΡΑ με ξυνισμενο γαρνιρισμα ΠΑΣΟΚ.. ετσι ομως Ο ΤΟΠΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ , κανενας ΣΑΜΑΡΑΣ δεν μπορει να βγει , και αν βγει ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ οταν οι αριστεροχουντοΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ της αρπαχτης βαλουν τα οργανα να παιξουν, απο τις ΤΗΛΕΠΟΥΤΑΝΕΣ και τους ΚΟΥΝΙΣΤΟΥΣ ΑΝΙΜΑΤΕΡ της πλακας (αλλα με ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ και ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ διαπομπευση προσωπων και ιδεων) μεχρι τις ' ΕΡΕΥΝΕΣ ' ψευτοδημοσιογραφισκων (τυχαιως ολων το ξεκινημα να ειναι απο ΚΝΕ και ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ..) που μαγειρευουν κατα το δοκουν οτι ΘΕΛΕΤΕ... πατατες με κρεας βαζετε στον φουρνο και σας βγαζουν σφυριδα πλακι...

      Θυμαμαι ακομη παραμονες των εκλογων ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΤΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ καπου τον Σεπτεμβριο του 2009 στην Ρεμβη της Θεσσαλονικης εναν (περιεργως πως) εξυπνο δημοσιογραφο (ειλικρινα δεν θυμαμαι το ονομα του) να ρωταει το ΚΩΣΤΑΚΗ (για μενα ποτε δεν εγινε Κωστας η Κωνσταντινος..) ' Κυριε Πρωθυπουργε τι εχετε να πειτε που πατε σε προωρες εκλογες με ολα τα ΜΜΕ εχθρικα διακειμενα προς εσας ? ' ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΑΦΕΛΗ ΕΥΤΡΑΦΗ ΜΕΣΟΚΟΠΟ να χασκογελαει αυταρεσκα και να λεει 'ΓΙΑΤΙ ? ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ? ' ..... πρωτη μπορει να μην ηταν σε αυτο το μεγεθος ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ και απο τοτε εκοψε ροδα μυρωμενα το παιδι.... ελπιζω να το θυμαται που και που αυτο το περιστατικο στα σουβλατζιδικα της Ραφηνας....

      ΓΙΝΟΜΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΛΙ (μην θυμηθω και την επιμονη του να μας επιβαλει την αληστου μνημης ΜΑΡΙ(ον)ΕΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ τις γελοιοτητες Τζανεττακου κλπ) ΚΑΙ ΕΣΤΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ !! , ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΗΠΙΟΣ.... και λιγα ειπα !

      Αντωνη δεν ξερω αν διαβαζεις εδω αλλα αν ναι - ΤΟΤΕ ΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΧΑΤΖΑΡΑ , απειλησε ευθεως ΤΟ ΤΣΟΓΛΑΝΑΡΙΟ και οταν χρειαστει ΚΟΨΕ ΚΕΦΑΛΙΑ , τωρα Αντωνη, ΤΩΡΑ.... αλλοιως σε βλεπω και σενα εκ των υστερων να μετανοεις , μονο που τοτε θα ειναι αργα !

      Η ΑΥΤΟΙ Η ΕΣΥ - και για να το θεσω πιο ευστοχα , Η ΑΥΤΟΙ Η ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ... οσο υπαρχει αυτο το ελεεινο κατεστημενο ΜΕ ΤΑ ΧΟΝΤΡΟΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΑ ΜΜΕ του κωλου (αραγε αυτοι οι επιχειρηματιες κρατανε και αλλες χρεωκοπημενες τους επιχειρησεις ανοικτες - και ας χανουν πακτωλο χρηματων- για λογους κοινωνικης αλληλεγγυης ? ) ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΤΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΧΑΣΟΥΡΑ...

      ΜΗΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙΣ
      ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΝ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ
      ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΦΙΛΙΚΟΙ
      -------------- ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ , ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΛΩΤΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ !

      29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2001 , αρκετα εγκαιρα...... ακομη..

  33. ΄΄ΚΟΙΝΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΄΄ΚΟΙΝΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ'' 29/04/2011 13:06:59

    Η ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ..............ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΑ.........ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟΥ.................ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ..........ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ.................Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ...........ΜΕ ΗΡΑΚΛΕΙΑ ..............ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ............ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.......................Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟΝ ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥ ΝΤΟΠΙΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ....................ΕΙΠΟΝ

  34. Στρυμών avatar
    Στρυμών 29/04/2011 20:20:53

    Ήμουν για χρόνια σταθερός αναγνώστης της Καθημερινής.Με το που βγήκε ο Σαμαράς στην αρχηγία της ΝΔ , ξεκίνησε ο πόλεμος εναντίον του με άρθρα γεμάτα ειρωνεία και γενικά άρθρα που προσπαθούσαν συνολική αποδόμιση του. Τους σιχάθηκα και τους διέγραψα από τη ζωή μου. Ο Σαμαράς πρέπει να πλαισιωθεί από στελέχη σαν το Χρύσανθο Λαζαρίδη , να δώσουν όλοι μαζί στάση ζωής και παράδειγμα με τη δική τους ζωή και να απεύθυνθεί με θάρρος και ειλικρίνεια προς την ελληνική κοινωνία .Μόνο με αυτό το τρόπο θα μπορέσουν να σπάσουν το μιντιακό κατεστημένο.

  35. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 30/04/2011 03:09:47

    Του Καραμανλή οφείλουμε όλοι οι ΝΔ να του αναγνωρίσουμε την παληκαριά να

    πεί τα 3 ΟΧΙ . Σχέδιο Αυνάν - Σκόπια - Έλευση ΔΝΤ

    Και το 1 ΝΑΙ . Αγωγοί με τους Ρώσους.

    Στον ΣΑΜ

    Οφείλει και ο πλέον δυσπιστος να του αναγνωρίσει οτι έχει την παληκαριά και το κουράγιο να ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ακόμη σε όλα αυτά τα λαμόγια.

  36. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 05/05/2011 06:37:17

    Ηθελα νάξερα, τι κάθεστε και ασχολείστε...Από τη στιγμή που η "κακιά Δεξά" (sic) δεν ανέπτυξε δική της ιντελιγκέντσια είτε επειδή φοβήθηκε, είτε επειδή ντράπηκε ή είχε ευκοιλιότητα, τι περιμένατε;Δόθηκε ο "ζωτικός χώρος" και η δυνατότητα στον πάσα ένα να το παίζει opinion maker.Απλά αγνοήστε τους και μην "ψωνίζετε".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.