#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2012 17:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς είναι πατριώτης, δεν είναι κατασκευαστής θεωριών συνωμοσίας



Η σιωπηρή πλειοψηφία δεν φωνάζει, αλλά ευτυχώς ψηφίζει. Και την Κυριακή των εκλογών, οι πολλοί θα πάνε με αυτόν που έχει σοβαρό σχέδιο για τη χώρα και όχι με αυτούς που με ιδιαίτερη ευκολία καταγγέλλουν τους πάντες, όχι με αυτούς που σερβίρουν και από μία θεωρία συνωμοσίας την ημέρα, όχι με αυτούς που αποστάτησαν την κρίσιμη ώρα.

Ο Σαμαράς τόνισε από την πρώτη στιγμή ότι συμφωνεί με τους στόχους του Μνημονίου, όχι με τα μέσα για την επίτευξη των στόχων αυτών. Διαφώνησε με τη συνταγή της λιτότητας, των οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις, με την αφαίμαξη της ρευστότητας. Δεν είπε ποτέ ότι δεν πρέπει να μειωθεί το χρέος, δεν είπε ποτέ ότι δεν πρέπει να τιθασευτούν τα ελλείμματα.

Τότε διαφώνησε η κυρία Μπακογιάννη, θεωρώντας ότι η συνταγή ήταν σωστή. Ήταν ένα κομβικό σημείο. Ο αρχηγός της ΝΔ πήγε κόντρα στην πλειοψηφία των κομματικών στελεχών αλλά και του κόσμου της ΝΔ και είπε όχι στη συνταγή που έπνιγε την ελληνική οικονομία.

Στη συνέχεια υπήρξε η κατάρρευση του ΓΑΠ και η Κυβέρνηση Παπαδήμου. Κατηγορήθηκε ο αρχηγός της ΝΔ από διάφορους για τη συμμετοχή αυτή. Όμως, λίγους μήνες πριν, τότε που ο ΓΑΠ ήθελε να παραιτηθεί, ο Σαμαράς του είχε πει ότι θα συμμετάσχει σε κυβέρνηση, φτάνει να μην ήταν αυτός (ο ΓΑΠ) Πρωθυπουργός.

Αν επίσης δει κανείς προσεκτικά τις δημόσιες τοποθετήσεις του Σαμαρά, ιδιαίτερα  από το "Ζάππειο" και μετά, η στρατηγική του παραμένει αναλλοίωτη στην βασική κατεύθυνσή της: να αλλάξει τους συσχετισμούς δύναμης ώστε να καταστεί ο ίδιος ο μοναδικός αξιόπιστος συνομιλητής των δανειστών με στόχο την αλλαγή των όρων του μνημονίου ("επαναδιαπραγμάτευση"). Αυτή ήταν και είναι η λεπτή κόκκινη γραμμή που συνδέει όλες τις κινήσεις του από τότε και γι’ αυτό είπε στο Ζάππειο εκείνο το περίφημο "εμπιστευτείτε με". Επειδή ήξερε ότι αναπόφευκτα η στρατηγική του θα έθετε σε δοκιμασία την πίστη του κόσμου στο πρόσωπό του. («Θα βραχούμε αλλά θα τα καταφέρουμε. Έχετέ μου εμπιστοσύνη. Είμαστε Έλληνες, ο σπόρος που δεν πεθαίνει»)

Στα ΜΜΕ όμως η κατάσταση είναι τραγελαφική: Οι ίδιοι που κατηγορούσαν τον Σαμαρά για «λαϊκιστή» και «Πρωθυπουργό της δραχμής» τον κατηγορούν τώρα για υποχωρητικότητα και για «ξεπούλημα» ιδεών,  ότι "άλλαξε πολλές φορές γραμμή" και ότι  από "αντιμνημονιακός" έγινε "μνημονιακός", συνεπικουρούμενοι από την ... κ. Τσαμπίκα και τους άλλους διαγραφέντες από τη ΝΔ.

Όμως «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» δεν γίνεται. Και θα το πούμε καθαρά: Όσοι θεώρησαν ότι θα προσέλκυαν τον Σαμαρά στη γραφικότητα τους, στην απλοϊκή πολιτική τους σκέψη και στις εμμονές τους , ήταν φανερό ότι αργά ή γρήγορα θα έρχονταν σε ρήξη μαζί του.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ έκανε την επιλογή της παραμονής της χώρας στο ευρώ. Όσοι έχουν αμφιβολία για το ζήτημα, τους παραπέμπουμε στις σχετικές δηλώσεις Σόιμπλε. Αν ο Σαμαράς ήταν λαϊκιστής, αν ο μοναδικός του στόχος ήταν η Πρωθυπουργία πάση θυσία, ο δρόμος ήταν ανοικτός, η επιλογή ήταν εύκολη: πατώντας πάνω στην απόλυτα επιτυχημένη του πρόβλεψη του 2010, θα έβγαινε χαλαρά και άνετα αυτοδύναμος.

Φωνάζουν πολλοί για αλλαγή στάσης. Στην ουσία πρόκειται για τις ίδιες αξίες, την ίδια στρατηγική, την ίδια φιλοσοφία. Γιατί το ζήτημα που τον απασχολεί είναι να αντιστραφεί η κατάσταση, όχι να δρέψει εύκολες δάφνες.

Ο Σαμαράς είναι πολιτικός, δεν είναι οικονομικός αναλυτής.

Ο Σαμαράς είναι πατριώτης, δεν είναι κατασκευαστής θεωριών συνωμοσίας.

Ο Σαμαράς δεν θέλει να συνθλίψει τους πολιτικούς του αντιπάλους με διασπορά φημών, με προσωπικές επιθέσεις, με ανέξοδο λαϊκισμό, με παρελθοντολογία.

Θα αναμετρηθεί με όλους, με αντικείμενο το παρόν και το μέλλον του τόπου.

Οι μεγάλες παρατάξεις δεν χτίστηκαν συγκεντρώνοντας τους πάντες πέριξ μιας θολής και εύκαμπτης ιδεολογίας. Δεν χτίστηκαν από «φανατικούς», από «βασιλικότερους του βασιλέως», ούτε από υποχωρητικούς σπεκουλαδόρους  θολών συνεργασιών και συμβιβασμών «κάτω από το τραπέζι»…

Χτίστηκαν με υπομονή, με σύνεση, με σωφροσύνη, με επιλογές κατάλληλων ανθρώπων. Ασφαλώς και με επιμέρους λάθη. Ποτέ όμως στις βασικές επιλογές στρατηγικής και πολιτικού προσωπικού.

Τα μεγάλα αστικά κόμματα ήταν πάντα (και θα παραμείνουν) αρχηγικά. Όσες διαδικασίες, όσες επιτροπές και συμβούλια και αν υπάρξουν, την κατεύθυνση  τον δίνει πάντα ο Αρχηγός, καθώς αυτός έχει και την τελική ευθύνη για όλα.

Υπάρχει ένας αντίλογος για το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα και τι κάνει γι’ αυτό. Δεν κυβέρνησε ακόμη κυρίες και κύριοι, λίγη υπομονή ακόμη.

Υπάρχει και η άποψη ότι όσοι  συμπορεύτηκαν με τον Σαμαρά το 2009, στην ΠΟΛΑΝ, ίσως ακόμη πιο πριν, είναι υπεράνω κριτικής και έχουν ασυλία λόγων και κινήσεων.

Και ο κουλουράς φωνάζει κάθε μέρα «φρέσκα κουλούρια». Οι αγώνες του καθενός είναι σεβαστοί, δεν είναι όμως ούτε διαβατήριο για ανέλιξη, ούτε αντικείμενο αντιπαροχής. Οι πραγματικοί στόχοι του καθενός μοιραία θα αναδειχθούν καθώς πάντα ισχύει το ρητό:

«Μπορείς να κοροϊδεύεις πολλούς ανθρώπους για πολύ καιρό, αλλά δεν μπορείς να τους κοροϊδεύεις όλους για πάντα»

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Pantelis avatar
    Pantelis 18/03/2012 18:10:41

    Αν εννοείτε τον Καμμένο πάντως, δεν αποστάτησε, τον διέγραψε. Και τον διέγαψε επειδή εξακολούθησε να έχει ακριβώς τις ίδιες ιδέες που μέχρι πρότινος και ο κ. Σαμαράς είχε. Η Ελλάδα χρειάζεται να απαλλαγεί από το μνημόνιο εδώ και τώρα. Μακάρι ο κ. Σαμαράς να το καταλάβει πριν από τις εκλογες και να πάρει όλες τις δεσμεύσεις του στους τοκογλύφους πίσω.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Pantelis 18/03/2012 19:05:45

      Αν είναι όσο έξυπνος πιστεύω ο ΑΣ, απλά πρέπει να οργανώσει την έξοδο από το ευρώ αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να είναι αυτοδύναμος, και να κάνει την πολυπόθητη συμμαχία σε οικονομικό και στρατιωτικό επίπεδο με Ρωσία μιας και οι λύκοι ανατολικά και βόρεια περιμένουν την ευκαιρία ενώ και το Νατο παίζει παιχνίδια με Συρία και Τουρκία.

  2. Καραγιάννης Κυριάκος avatar
    Καραγιάννης Κυριάκος 18/03/2012 18:13:48

    Για πέστε του 'πατριώτη' να ξαναδιαβάσει τη δανειακή σύμβαση...
    Αφού πρώτα ψηφίσαμε ... τώρα θα ... παλέψουμε ηρωϊκά για τα αντίθετα! ΜΠΡΑΒΟ! μεγάλε αγωνιστή..και μην λέτε βλακείες περί απουσίας εναλλακτικής
    πρότασης... ΥΠΑΡΧΕΙ απλά αυτός κάνει πως δεν την ακούει ... τώρα στις εκλογές
    θα δούμε πόσα απίδια χωρά ο σάκος όμως.... και ελπίζω να ακολουθήσουν και
    δικαστήρια για αυτούς που ψήφισαν αυτό το έκτρωμα...
    Άλλωστε τι έχουν να φοβηθούν ... τοοόσο 'πατριώτες ' που είναι..

  3. tak avatar
    tak 18/03/2012 18:15:14

    "Θα αναμετρηθεί με όλους, με αντικείμενο το παρόν και το μέλλον του τόπου"...
    Ναι μικρέ Οδυσσέα... Θα το κάνει...

  4. tasos1 avatar
    tasos1 18/03/2012 18:18:49

    Τι έχει ο Καμένος; Ιδέες; Μεγάλες;

    • Pantelis avatar
      Pantelis @ tasos1 18/03/2012 18:33:15

      Δε με ενδιαφέρει τι έχει ο κ. Καμμένος. Με ενδιαφέρει τι έχει ο κ. Σαμαρας γιατί αυτός είναι που θα παίξει τον κύριο ρόλο μετά τις εκλογές. Και πρέπει να πάρει θέση απένταντι στους τοκογλύφους, γιατί αλλίως τη βάψαμε όλοι μας. Πέρα από κόμματα και ο,τιδήποτε.

  5. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 18/03/2012 18:19:14

    Είδες να ασχολείται κανείς εδώ με τον Καμμένο; Φαντάσματα βλέπεις; Εμείπς πάντως περιμένουμε το πρόγραμμα διακυβέρνησης των 'Ανεξάρτητων" που θα συνταχθεί από τον Μαρκόπουλο, θα το μελετήσει ο Μανώλης και θα εγκριθεί από τον Μαρία Τσαρουχά - Κόλλια;

    • Pantelis avatar
      Pantelis @ Αυτόνομος 18/03/2012 18:38:13

      Κανείς δεν ασχολείται. Όμως ο κ. Σαμαράς πρέπει έστω και την τελευταία στιγμή να πάρει αποφάσεις που αρμόζουν σε ηγέτη. Άν με την κάθε δυσκολία ή πίεση όλοι υπέκυπταν, τότε δε θα υπήρχαν ούτε άγιοι ούτε μάρτυρες ούτε ήρωες ούτε ηγέτες ούτε μεγάλες προσωπικότητες ούτε τίποτα και ο κόσμος θα αποτελείτω από μέσα ανθρωπάκια. Και αλίμονο σε αυτόν τον κόσμο που δε θα είχε κάποιον να τον καθοδηγήσει.

  6. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 18/03/2012 18:23:41

    Ποια δανειακή και ποιο μνημόνιο; Λίγους μήνες μετά τις εκλογές δεν θα υπάρχουν. Μην διαβάζεις μόνο Βήμα, κακομοίρη μου...

    • Καραγιάννης Κυριάκος avatar
      Καραγιάννης Κυριάκος @ Αυτόνομος 18/03/2012 18:30:28

      Θα τα καταργήσει δηλαδή ο Σαμαρας αυτό υποννοείς?

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Καραγιάννης Κυριάκος 18/03/2012 19:06:34

        Κι όμως θα καταργηθούν από τη Γερμανία...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Αυτόνομος 18/03/2012 18:36:02

      Ήρεμα αυτόνομε,σήμερα έχουμε εκλογές! Βγαίνει ο Χομεϊνί στο τετράγωνο!

      • Καραγιάννης Κυριάκος avatar
        Καραγιάννης Κυριάκος @ Δαναός 18/03/2012 19:08:53

        Τη δανειακή τη ψήφισαν ΚΑΙ το ΠΑΣΟΚ και η Ν.Δ. και η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ... αλλά και ο Καρατζαφέρης είναι όλοι στον ίδιο προσανατολοισμό..καθώς και αυτοί που λένε ότι θα σεβαστούν το μνημόνιο...(π.χ. Κουβέλης)...μάλλον δεν καταλαβαίνετε καθόλου τι λέω.. κ. Δαναέ και κ. Αυτόνομε ..ένας απλός πολίτης είμαι που ΥΠΗΡΞΑ και υποψήφιος της ΔΑΚΕ...δυστυχώς ο κ.Σαμαράς με τις κωλοτούμπες του με απομάκρυνε όπως και ΠΟΛΛΟΥΣ άλλους ... που ξέρω..

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 18/03/2012 18:31:18

    Δηλαδή όταν ο Μανώλης και κάποιοι άλλοι χόρευαν στο κέντρο "αντιμνημόνιο" διαφωνούσαν με τη συνταγή του μνημονίου αλλά όχι με τους στόχους? Όταν η ΔΑΚΕ φαγωνόταν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη διαφωνούσε με τη συνταγή? Η Ντόρα διεγράφη για τη συνταγή? Τα πρώην "εξαπτέρυγα του πασοκ" δεν είχαν καταλάβει καλά τη συνταγή?

    Άρα λοιπόν έτσι εξηγείται. Δεν διάβασαν καλά τον τσελεμεντέ.

    Ευτυχώς γιατί προς στιγμήν ανησύχησα. Άρα λάθος κατάλαβαν οι κ.κ Καμένος, Μανώλης, Κεφαλογιάννης κλπ που νόμιζαν ότι η ΝΔ είναι αντιμνημονιακό κόμμα που άλλαξε θέση. Λάθος κατάλαβε και η Ντόρα, η οποία απ'ότι φαίνεται τζάμπα την πλήρωσε. Λάθος κατάλαβαν και οι κ.κ Βορίδης, Γεωργιάδης οι οποίοι θα είχαν διαγραφεί αν ήταν βουλευτές της ΝΔ δύο χρόνια νωρίτερα.

    Τελικά, τώρα που φεύγει ο Μπένυ, μήπως να πούμε το μυστικό στον Παπαδήμο για να μηδενίσει το περιβόητο κυκλικό έλλειμμα? Ή μήπως και εκεί λάθος καταλάβαμε?


    Υ.Γ Πανστρατιά Φιλελεύθερων-Συντηρητικών μπορεί να γίνει μόνο κάτω από τη σημαία της Αλήθειας. Πετάξτε έξω τα βαρίδια του λαϊκισμού που ευθύνονται για αυτά τα καραγκιοζιλίκια και σταματήστε να πουλάτε τρέλα σε ανθρώπους που δεν περιλαμβάνουν το κουτόχορτο στο διατροφικό τους πρόγραμμα. "Ναι, παιδιά. Είπαμε τις συνηθισμένες ανοησίες για να φανούμε ευχάριστοι. Συγνώμμη. Μπορούμε τώρα να σώσουμε τη χώρα?"

    • Kennan avatar
      Kennan @ Δημήτρης 18/03/2012 18:41:38

      Διάβασες την διακήρυξη των "Ανεξάρτητων"; Εγώ την διάβασα και ήταν σαν να διάβαζα ... antinews και άλλα μπλογκς. Όμως εμείς εδώ δεν πήγαμε να κάνουμε κόμμα. Κατάλαβες; Στόχος του είναι η αυτοδυναμία της ΝΔ και γι αυτό θα τιμωρηθουν στην κάλπη. Όσο για τους δήθεν "αντιμνημονιακούς" της ΝΔ παρακαλούσαν τα μπλογκς να ανεβάσουν κανένα κομμάτι τους μπας και γίνουν ευρύτερα γνωστοί

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Δημήτρης 18/03/2012 18:44:34

      Για τον Μητσοτάκη, όταν εμείς ξεσκίζαμε την Αγία Οικογένεια ο Μανώλης και ο Καμμένος κρατούσαν ισορροπίες. Αλλού λοιπόν αυτά; Οσο για την ΔΑΚΕ το ερώτημα είναι απλο: καταδικάζει το καθεστώς της διαπλοκής και των συντεχνιών που μας έφεραν ως εδω, ή οχι; τα άλλα είναι απλώς ...παλινόρθωση του ΠΑΣΟΚ.

      • Clayton Frost avatar
        Clayton Frost @ Αυτόνομος 19/03/2012 12:06:38

        Ειδικά ο Καμμένος δεν κρατούσε ΚΑΜΙΑ ισορροπία. Όταν έβλεπε ότι η Ντορούλα κέρδιζε, την υποστήριζε με φανατισμό. Όταν κατάλαβε ότι ο κόσμος στρεφόταν στο Σαμαρά και γύριζε την πλάτη στα τζάκια, ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ!!! Ήταν, θυμίζω, ο μόνος από τα πρωτοπαλήκαρα της ψηλής που την εγκατέλειψε, δειλιάζοντας πριν τη μάχη, για να βρεθεί με το νικητή! Μιλάμε για πολιτικό υψηλότατης αξιοπιστίας, έτσι;

  8. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 18/03/2012 18:46:53

    Η λύση είναι η ανάπτυξη. Εδώ πρέπει να επικεντρωθεί το πρόγραμμα και πουθενά αλλού. Πρέπει όμως να πείθει.

    Στην Ελλάδα σήμερα καίγονται χρήματα, οργιάζει η ανεργία, βυθίζεται στα χρέη το δημόσιο και καταδικάζονται χιλιάδες επιχειρήσεις στη χρεοκοπία – γεγονός που σημαίνει ότι, βιώνουμε μία δεύτερη αποικιοκρατική εποχή, με θύμα την εθνική μας κυριαρχία (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2556.aspx ).

  9. Άπολις avatar
    Άπολις 18/03/2012 18:48:02

    "Η σιωπηρή πλειοψηφία δεν φωνάζει, αλλά ευτυχώς ψηφίζει."
    Όλα τα λεφτα!
    Το άσχημο με τη σιωπήρη πλειοψηφία βέβαια , ειναι οτι απλώς ψηφίζουν! Δεν επηρεάζουν τον διπλανό τους. Δεν προσπαθούν καν. Πολλοί "ντρέπονται" ή κουβαλούν παράξενα ενοχικά σύνδρομα. Γνωρίζω πρωσοπικά δεκάδες άτομα που ενώ ειναι ΝΔ & θα ψηφίσουν ΝΔ, δηλώνουν "δημόσια" άλλα ντ' άλλων.

    Θεωρώ παράλογο να καμαρώνουν οι Καμμενο/Συριζαίοι κτλ, & εμείς να κλεινόμαστε στο καβούκι μας. Ενώνονται & τρολλάρουν συντονισμένα σε μπλογκς & facebook. Είναι επικίνδυνο, & κάποιοι το υποτιμούν.
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ειναι η ίδια η κοινωνία.
    Μία & δύο ψήφοι δεν είναι αρκετές. Ο καθένας απο μας εχει υποχρέωση να βγει μπροστά, να δικτυωθεί, & να επηρεάσει όσους μπορεί γύρω του.

    Πόσοι απο εμάς, αλήθεια, λένε σε μια παρέα αυτά που πιστεύουν??
    Πόσοι δημοσιοποιούν πχ στο facebook, αυτά που με περίσσια άνεση γράφουν εδω??
    Η Πατρίδα χρειάζεται την παράταξη, & η παράταξη χρειάζεται πρεσβευτές στην κοινωνία.
    Οι εκλογές που έρχονται, είναι οι σημαντικότερες που έχουμε ζήσει. Κρίνουν την πορεία της χώρας & το μέλλον των επόμενων γενεών.
    Καθορίζουν την Ιστορία. Αλλάζουν την Ιστορία.
    Είναι απο μόνες τους Ιστορία...

    Εχουμε την ευκαιρία να γίνουμε μέρος αυτής, να βάλουμε & εμείς το λιθαράκι μας Να δικαιούμαστε να λέμε "ημουν & εγω εκεί".

    Οφείλουμε να δώσουμε κάτι παραπάνω απο μία απλή ψήφο.
    Οφείλουμε να φανούμε αντάξιοι των περιστάσεων.
    Οφειλουμε να αγωνιστούμε όσο ποτέ άλλοτε.

    Καλή Δύναμη..... & Καλή Ανάσταση!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Άπολις 18/03/2012 20:03:05

      Πολύ καλό σχόλιο!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Άπολις 18/03/2012 20:42:44

      Οντως!! Λες αλήθειες!!

  10. ioannisk avatar
    ioannisk 18/03/2012 19:05:56

    Μικρε Οδυσσεα ζητω η ελλαδα της ελπιδας ζητω το Γαλανολευκο μέλλον

    Φακτορα εισαι ετοιμος να δημοσιευσεις το πιο συνομωσιολογικο άρθρο με Ορθοδοξες προφητειες που αποδεικνυουν πως ο Αντωνης Σαμαράς ειναι επομενος πρωθυπουργος
    Αν ναι Παμε

    • factorx avatar
      factorx @ ioannisk 18/03/2012 19:19:46

      Είμαι έτοιμος για τα πάντα, αλλά προσεκτικά, διότι εδώ ο κόσμος καιγεται, αλλά άλλοι σύντροφοι τσακώνονται ακόμα για τα αδέλφια του Ιησού
      http://www.antinews.gr/2012/03/16/152125/

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ factorx 18/03/2012 19:34:18

        Ας πρόσεχε ο SA με τι θέματα έμπλεκε άγιες μέρες.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ factorx 18/03/2012 20:00:52

        χαχαχα...Ας μου επιτραπεί ένα αστειάκι..αν υπήρχε το Πασόκ τότε, θα τσάκιζε την οικογένεια του Ιησού..θα τους έκοβε όλα τα πολυτεκνικά επιδόματα...

        • airman avatar
          airman @ ΕΥΑ 18/03/2012 20:12:27

          Είναι ανησυχητικό αλλά γεγονός ότι αρκετοί υψηλά ιστάμενοι στο ΠΑΣΟΚ πιστεύουν ότι το να είναι κάποιος πολύτεκνος αποτελεί επιλογή του! Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα τί να κάνω; Λέω να ρωτήσω το Μπενίτο που είναι συνταγματολόγος!

          • juliet avatar
            juliet @ airman 18/03/2012 20:52:26

            Μη ρωτήσεις μέχρι να σου απαντήσει θ΄εχεις αποκτήσει 2-3 παιδιά ακόμη......

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ juliet 18/03/2012 21:35:46

            Αν καθυστερήσει τόσο όσο στο να έρθει η συζήτηση για τα cds στη Βουλή σίγουρα...

          • airman avatar
            airman @ juliet 18/03/2012 23:16:22

            Με την ίδια γυναίκα; Γιατί θα 'χουμε θέμα!

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ airman 18/03/2012 21:44:40

            Μη σας πω ότι θ' αλλάξει και το νόμο...

      • ioannisk avatar
        ioannisk @ factorx 18/03/2012 20:52:59

        ναι εχεις δικιο τώρα ξαναείδα το βιντεο με τους ανθρωπους που εψαχναν στα σκουπίδια για να βρούν φαγητο.
        Απλα ηθελα να την σπασω σε κατι τυπους πους αναμασουν τις προφηστιες του Γεροντα Παισιου πρωι βράδυ για να παρουν επισκεψεις σκορπώντας την απελπισία στο νεα παιδιά.
        ξερεις ποιους λεω ολους αυτους που μας τα έχουν πρηξει οτι θα έρθει το τέλος θαρρείς και το τελος δεν ειναι εφαλτηριο για μια νέα αρχή.
        Αλλά εχεις δικιο καποιοι συναθρωποι μας δυστυχουν εμείς με τους μεσσιανιστές θα ασχολουμαστε.
        Παντως ο Χριστος απο οτι το εψαξα εχει αδέλφια και παιδιά.
        Οριστε που και ποιος το γραφει:
        Ἐγώ πατήρ, ἐγὼ ἀδελφός, ἐγὼ Νυμφίος, ἐγὼ οἰκία, ἐγὼ τρο­φεύς, ἐγὼ ἱμά­­τιον, ἐγὼ ῥίζα, ἐγὼ θεμέλιος. Πᾶν ὅπερ ἂν θέλῃς ἐγώ. Μηδενὸς ἐν χρείᾳ κα­ταστῇς. Ἐγὼ δουλεύσω. Ἦλθον γὰρ δια­κονῆσαι, οὐ διακο­νη­θῆναι. Ἐγὼ καὶ φί­­­λος καὶ ξένος καὶ κε­φαλὴ καὶ ἀδελφὸς καὶ μήτηρ. Πάντα ἐγώ· μόνον οἰκείως ἔχε πρὸς ἐμέ. Ἐγὼ πένης διὰ σέ, καὶ ἀλή­της διὰ σέ, ἐπὶ τοῦ Σταυ­ροῦ διὰ σέ, ἐπὶ τάφου διὰ σέ, ἄνω ὑπὲρ σοῦ ἐντυγχάνω τῷ Πα­τρί, κάτω ὑπὲρ σοῦ πρεσβευτὴς παρα­γέ­­γονα παρὰ τοῦ Πα­τρός. Πάν­τα μοι σὺ καὶ ἀδελφὸς καὶ συγκληρονόμος καὶ φίλος καὶ με­λος.Τί πλέον θέλεις;

        (Και η μετάφραση: Εγώ είμαι πατέρας, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τρο­φή, εγώ ένδυμα, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιο, κάθε τι το οποίο θέλεις εγώ· να μην έχεις ανάγκη από τίποτε. Εγώ και θα σε υπηρετήσω· διότι ήλθα να υπη­ρε­τήσω, όχι να υπηρετηθώ. Εγώ είμαι καί φίλος, και με­λος του σώ­ματος καί κεφαλή καί αδελφός, καί αδελφή καί μη­­­τέρα, όλα εγώ· αρκεί να διά­κεισαι φιλικά προς εμένα. Εγώ έγινα πτωχός γιά σένα· έγινα καί επαίτης για σένα· ανέβηκα επάνω στόν Σταυρό για σε­να· ετάφηκα για σένα· στον ουρανό άνω γιά σένα παρακαλώ τόν Πα­τέρα· κάτω στή γή εστάλην από τον Πατέρα ως μεσολαβητής γιά σε­να. ΄Ολα γιά μένα είσαι σύ· και α­δελφός καί συγ­κληρονόμος καί φίλος καί μέλος τού σώ­ματος. Τι πε­ρισ­σότερο θέλεις; (Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τ. 12, σελ. 34)

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ ioannisk 18/03/2012 23:09:30

          Από αυτό το κείμενο του Ιωάννου του Χρυσοστόμου εσύ συμπέρανες ότι ο Ιησούς είχε αδέλφια και παιδιά;
          Αν ναι, ή είσαι αιρετικός ή απλά βλάσφημος...
          ΥΓ: Κατά την προσωπική μου άποψη

          • ioannisk avatar
            ioannisk @ ΕΥΑ 19/03/2012 16:58:26

            eva ειμαι βαπτισμενος χριστινος ορθοδοξος
            οταν μπορω βλεπω τον πνευματικο μου που ειναι στο ορος
            Εγραψα έχει αδελφια και παιδια
            εμάς.
            Και επισης ο Χριστος ειναι νυμφιος δηλαδη γαμπρος γιατι παντευτηκε την εκκλησία
            αλληγορικα μιλαω
            Εξαλλου και ο Μέγας Αρχιερεας τι ταξει των Μελχισεδεκ αλληγορικα μιλουσε

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ ioannisk 19/03/2012 17:19:48

            Να είσαι καλά και συγγνώμη που παρερμήνευσα το σχόλιό σου...Καλή Σαρακοστή

  11. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 18/03/2012 20:38:15

    «Ο Σαμαράς τόνισε από την πρώτη στιγμή ότι συμφωνεί με τους στόχους του Μνημονίου, όχι με τα μέσα για την επίτευξη των στόχων αυτών. Διαφώνησε με τη συνταγή της λιτότητας, των οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις, με την αφαίμαξη της ρευστότητας. Δεν είπε ποτέ ότι δεν πρέπει να μειωθεί το χρέος, δεν είπε ποτέ ότι δεν πρέπει να τιθασευτούν τα ελλείμματα.»

    Απόλυτα ορθώς. Αυτή ήταν καί η γραμμή πού επέβαλε στήν ΝΔ. Ορθότατη.
    Είναι ο πολιτικός πού πρότεινε άμεσες αποκρατικοποιήσεις καί άμεση πώληση δημόσιας περιουσίας. Εκτίμησε δέ τό τίμημα στά 50 δισ. ευρώ. Έπεσε ξεφωνητό από τό κατεστημένο, γιατί η δημόσια περιουσία έχει καταντήσει βορά στίς ύαινες τού κρατισμού. Καταπατήσεις, απαξίωση, δοβλέτια χωριστά, πηγή άνομου πλουτισμού τών εντόπιων τσακαλιών. Η πρόταση γελοιοποιήθηκε εντέχνως από τό κατεστημένο, αλλά όταν έφθασε η «σωστή» ώρα τήν βγάλανε επιτακτικά στήν φόρα. Όταν δέν μπορούσε πιά η δημόσια περιουσία, λόγω τρέχοντων συνθηκών, νά αξιοποιηθεί, αλλά μπορούσε πιά νά εκποιηθεί στούς ίδιους σέ γελοία τιμή. Επανεκκίνηση οικονομίας. Τό αίτημα τού Σαμαρά συμπεριελήφθη καί απαξιώθηκε πολύ αργότερα, όταν η δυναμική τής οικονομίας τού μνημονίου τήν κατέστησε αδύνατη καί ενετάχθη «επιτυχώς» στόν ξύλινο πολιτικό λόγο τού τίποτα. Όλες οι προτάσεις Σαμαρά εντάχθηκαν στόν πολιτικό λόγο τού ΠΑΣΟΚ μετά τήν παρέλευση αρκετού χρόνου καί όταν η δυναμική τού μνημονίου τίς είχε ήδη ξεπεράσει. Τό σύστημα αποδείχθηκε αδίστακτο στήν θολούρα καί στήν παραπληροφόρηση. Μέχρι τώρα περιμένει μέ τά μάτια καί τά αυτιά ανοιχτά νά ακούσει οποιαδήποτε σοβαρή πολιτική πρόταση από τόν Σαμαρά, νά τήν υφαρπάξει, αποδομήσει καί νά τήν σκυλευθεί πολιτικά. Ώς καί τήν πρόταση γιά τήν ΑΟΖ τήν πήρε, τήν πετσόκοψε καί τήν σέρβιρε «μανιάτικα» βλογιοκομένη.

    Τό σύστημα «ξέρει» πού καί πώς θέλει νά οδηγήσει τήν χώρα. Έχει συμμάχους καί πράκτορες. Δέν είναι τυχαίος ο διαχωρισμός τού πολιτικού κόσμου σέ μνημονιακούς καί αντιμνημονιακούς. Ο μανιχαϊσμός είναι η χαρά του. Καλός καί κακός. Έτσι αυθαίρετα καί όμορφα. Όχι προτάσεις σοβαρές μέ προοπτική. Προτάσεις μόνο στήν λογική τού διπόλου. Είναι ο τρόπος λειτουργίας τής πολιτικής τών οιονεί τρωκτικών τής πολιτικής αλητείας. Δέν είναι τυχαία η πρεμούρα τών ντόπιων καί ξένων κορακιών νά εντάξουν εκβιαστικά τόν Σαμαρά στό δίπολο πού πολύ έξυπνα δημιούργησαν. Δέν είναι τυχαίες οι διασπάσεις καί οι πλαγιοκοπήσεις τών δύο μεγάλων κομμάτων εξουσίας σέ αντιμνημονιακά παραμάγαζα. Είναι ο «σοφός» τρόπος ελέγχου τού συστήματος μέσω τής πίεσης. Απλώς πρέπει νά ελέγχουν τά παραμάγαζα, ώστε νά κάνουν σωστά τήν δουλειά τους. Ξύπνησε ο πατριωτισμός τού Καμμένου, Μανώλη, Καστανίδη, Λούκας καί τών διαγραμμένων από τά κόμματα βουλευτών καί τρέξανε στήν σιγουριά τού άκοπου πατριωτισμού. Τί ευκολία άνετης επιλογής; Επιλέγουμε τήν πρόταση τού χθεσινού τίποτα, δέν ενοχλεί κανένα «ψυλλιασμένο» ψηφοφόρο, «μιλά» στό βιασμένο θυμικό τής εκδίκησης τού μέσου πολίτη, επιβιώνουμε πολιτικά καί αναμένουμε στό μέλλον τήν ανταπόδωση από τό σύστημα πού υπηρετούμε. Άν η πρόταση ακούγεται, τά υπόλοιπα είναι παραμύθια.

    «Ο Πρόεδρος της ΝΔ έκανε την επιλογή της παραμονής της χώρας στο ευρώ.»

    Όχι ακριβώς. Τό ευρώ ήταν πάντα η επιλογή τού Σαμαρά. Ήταν τό πολιτικό παιχνίδι τών πρακτόρων μέ τήν επιλογή τού δημοψηφίσματος, τό διεθνές στήσιμο ομαδούλων πίεσης γιά έξοδο τής Ελλάδας από τήν ευρωζώνη καί η δυναμική πού είχε αποκτήσει τό άνωθεν σενάριο σέ διάφορα ισχυρά διεθνή κέντρα εξουσίας πού ανάγκασε τόν Σαμαρά νά παίξει στό κούρεμα τού χρέους μέ τήν συγκυβέρνηση. Τό πρόβλημα δέν ήταν πιά τί ήθελε ο Σαμαράς, αλλά τί μπορούσε καί τί έπρεπε νά κάνει. Όχι γιά τόν εαυτό του. Γιά τήν χώρα καί τούς ανθρώπους πού πιστεύει καί θέλει νά τούς κυβερνήσει. Ποντάρανε πολλά κατακάθια στήν πατριωτική ηθική τού Σαμαρά καί πέσανε διάνα. Ελπίζω ότι ο Σαμαράς εκτός από τόν πατρωτισμό του νά έχει ανεπτυγμένο καί τό μανιάτικο αίσθημα τής βεντέτας καί νά τούς τό ξεπληρώσει. Ιδιαίτερα τό θέμα μέ τίς υπογραφές συμμόρφωσης. Τόσο τούς ενόχλησε, πού θέλανε καί γραπτές βεβαιώσεις υποταγής. Τά καθίκια.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ιαπετός 18/03/2012 20:50:09

      !!!!!!!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Ιαπετός 18/03/2012 21:08:45

      Ιαπετός,

      Συναρπαστικό--ἔτσι ἁπλᾶ!

      Πάντως ἡ Κρητική βεντέτα θά ἦταν πιό σκληρή! :twisted:

      • juliet avatar
        juliet @ Φωτεινή 19/03/2012 08:24:43

        Φωτεινή,
        Και η Κεφαλλονίτικη!:)
        Καλή βδομάδα!!!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ιαπετός 18/03/2012 21:12:24

      ΠΕΡΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ...

      (η παρακάτω είδηση να συνδυαστεί με τη μαζική εξόντωση των σπάνιων χρυσαετών και άλλης χλωρίδας στην ίδια περιοχή, στα Στενά του Νέστου που καταγγέλθηκε πριν από λίγες μέρες και που συμπίπτει χρονικά με την "μεταβίβαση" της έκτασης για 99 χρόνια.)

      Θράκη: Χιλιάδες στρέμματα γης μεταβιβάστηκαν σε άγνωστη εταιρεία, για 99 χρόνια!!!

      Τεράστια έκταση στρατηγικής σημασίας, η οποία διαθέτει ένα επίσης τεράστιο πλέγμα υπόγειων εγκαταστάσεων. Γράφει ο Κωνσταντίνος.

      Υπήρξε μεταβίβαση της έκτασης της «Φωνής της Αμερικής» χωρίς να το μάθει κανείς; Αυτό το ερώτημα πλανάται στους θεσμικούς φορείς της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Και το ερώτημα γίνεται πολύ ισχυρό, αφού η διαδικασία μεταβίβασης της τεράστιας έκτασης γης έγινε εν κρυπτώ, με απόλυτες αδιαφανείς διαδικασίες, με άγνωστο αντίτιμο, σε αγνώστων συμφερόντων και αντικειμένου εταιρεία.
      Επιπλέον, η μεταβιβασθείσα έκταση βρίσκεται δίπλα στο Δέλτα του Νέστου, ενώ καλύπτεται ολόκληρη από την συνθήκη Ραμσάρ (διεθνής συνθήκη που υπέγραψε η Ελλάδα και αφορά την προστασία του περιβάλλοντος), βάσει της οποίας απαγορεύεται οποιαδήποτε δόμηση ή δραστηριοποίηση βιομηχανίας…

      Ποιός, λοιπόν, και με τι σκοπούς ενοικίασε για 99 χρόνια μία έκταση, την οποία δεν μπορεί να εκμεταλλευθεί λόγω της διεθνούς συνθήκης Ραμσάρ;
      Δεδομένης της εθνικής ευαισθησίας της συγκεκριμένης περιοχής, διερωτόμαστε πως είναι δυνατόν να «ενοικιάζεται» για διάστημα 99 χρόνων και μάλιστα η όλη διαδικασία να γίνεται στο πλήρες σκοτάδι, με απόλυτη αδιαφάνεια, με άγνωστα εμπλεκόμενα σε αυτήν πρόσωπα.
      Ποιος και γιατί «νοίκιασε» την συγκεκριμένη περιοχή, έκτασης πολλών χιλιάδων στρεμμάτων;
      Η πολιτεία και τα όργανά της γνωρίζουν πως στη συγκεκριμένη περιοχή λειτουργούσε παράρτημα της «Φωνής της Αμερικής» με υπέργειες και υπόγειες εγκαταστάσεις.

      Σε ποιόν έδωσε η Ελληνική κυβέρνηση (ή μήπως ο πρόθυμος για «ανάπτυξη» περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας και Θράκης κ. Γιαννακίδης;) μία περιοχή η οποία είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί μέχρι και για στρατιωτικούς σκοπούς, λόγω κυρίως των έτοιμων υπογείων εγκαταστάσεων που διαθέτει;

      Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν όχι μόνο οι κάτοικοι, αλλά και οι αιρετοί της περιοχής το ακριβές περιεχόμενο του συγκεκριμένου ενοικιαστηρίου και, φυσικά, τον ενοικιαστή;

      Άγνωστες μεταβιβάσεις περιουσίας του ελληνικού δημοσίου, των Ελλήνων πολιτών, που τη χάνουν για 99 χρόνια, χωρίς να κερδίζουν τίποτα το ουσιαστικό, εξελίσσονται με τα καλύτερα ακίνητα της χώρας. Διαβάζουμε ότι ισχύει και για την Περιφέρειά μας, αφού μετά όσα ακούσαμε και γράφτηκαν για την επί 30ετία επιχειρούμενη μεταβίβαση των βασικών γεωθερμικών πεδίων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, φαίνεται ότι …προηγήθηκε άλλο «φιλέτο» του Δημοσίου. Πρόκειται για την έκταση επί του Δέλτα του Νέστου, χιλιάδων στρεμμάτων, όπου λειτουργούσε έως το 2006 η «Φωνή της Αμερικής».

      Αναφέρεται μεταβίβαση προς την εταιρία IBC (ποιά εταιρεία είναι αυτή;) για 99 χρόνια!!! Δυστυχώς δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα απολύτως τίποτε, με το θεσμικό μας ρόλο, ούτε ως πολίτες και -με δεδομένο- ότι η γνώση-δημοσιοποίηση αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της διαφάνειας και του ανταγωνισμού για περισσότερα οφέλη, ερωτούμε δημόσια:

      Μεταβιβάσθηκε και σε όφελος ποίου η παραπάνω τεράστιας αξίας έκταση;
      Ποιές ήσαν οι διαδικασίες δημοσιοποίησης πριν αυτήν, ώστε κανείς μας δεν έμαθε τίποτε;
      Ποιοί συμμετείχαν στο «διαγωνισμό»; Γιατί 99 χρόνια; Έχει σχέση με το αγγλικό δίκαιο;
      Ποιός ρωτήθηκε από την κοινωνία μας;
      Η Περιφέρεια και ο κ. Γιαννακίδης γιατί δεν πληροφόρησαν κανένα σχετικά;
      Είναι δυνατόν, ως ο κορυφαίος θεσμός να μην γνωρίζουν τι γίνεται στον τόπο μας ή να αποκρύπτουν μείζονος ενδιαφέροντος δραστηριότητες που αναπτύσσονται στην Θράκη;

      Κατά τα «φαινόμενα», κάποιοι έχουν αποφασίσει να περάσουν σε εκποιήσεις ή μακρόχρονες ενοικιάσεις μεγάλων εκτάσεων της Θράκης. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν η συγκεκριμένη «ενοικίαση» αφορά την πρόταση του περιφερειάρχη κ. Γιαννακίδη, για μετατροπή της Θράκης σε Ειδική Οικονομική Ζώνη (ΕΟΖ), αλλά γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά πως όταν γίνονται συμφωνίες κρυφά, τότε κάτι άσχημο κρύβεται πίσω από αυτές.

      Ο Επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης ΠΑΜΘ, πρώην Νομάρχης Ξάνθης, κ. Γιώργος Παυλίδης σχολίασε σχετικά:

      «Τρομάζουμε όταν πληροφορούμαστε ότι η γη γύρω μας, το φιλέτο με χιλιάδες στρέμματα της πρώην Φωνής της Αμερικής, τεράστιας αξίας, μεταβιβάστηκε για 99 χρόνια, χωρίς να το πάρουμε είδηση!
      Εάν αληθεύει ζητούμε δημόσιες απαντήσεις από τους εμπλεκομένους στην Αθήνα, τον κ. Γιαννακίδη τοπικά, πως έγιναν όλα αυτά, που δημοσιοποιήθηκαν, ποιοι έλαβαν γνώση, ποιοί συμμετείχαν, σε ποιόν έγινε η μεταβίβαση και με ποιούς όρους.
      Την διαφάνεια δεν μπορεί κανείς στο όνομα οποιουδήποτε σκοπού ή σκοπιμότητας να την παραβλέψει.
      Περιμένουμε απαντήσεις.
      Ούτε απαθείς, ούτε σιωπηλοί θα μείνουμε».

      Μια IBC, αγνώστων λοιπών στοιχείων "ενοικίασε" την έκταση.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιαπετός 18/03/2012 21:26:04

      +1000

  12. prop avatar
    prop 18/03/2012 20:41:13

    Για την ακρίβεια, το ρητό στο τέλος του κειμένου είναι αυτό:
    "Μπορείς να κοροϊδεύεις λίγους συνεχώς, και να κοροϊδεύσεις όλους για λίγο, μα δεν μπορείς να ξεγελάς όλους συνεχώς" και πιστώνεται στον Αβραάμ Λίνκολν, τον 16ο πρόεδρο των ΗΠΑ.

    http://www.quotationspage.com/quote/27074.html

  13. juliet avatar
    juliet 18/03/2012 20:58:58

    Αν ήτανε της διαπλοκής και του ξεπουλήματος θα ήτανε πρώτος στις προτιμήσεις σύμφωνα με τα γκαλοπ του Μεγκάλου καναλιού αλλά είναι πατριώτης ,είναι Ελληνας άρα πρώτος στις προτιμήσεις ο κυρ-Φώτης.Δεν τον θέλουν ,δεν θέλουν πατριώτες ...Καλή Ανάσταση !!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ juliet 18/03/2012 21:39:31

      Μπράβο κοπελιά! Απορώ πόσο δύσκολο είναι να δεις πως ο ΑΣ είναι απέναντι στη διαπλοκή και όχι δικός τους. Θα έπαιρνε αυτοδυναμία άνετα αν τον ήθελαν τα λαμόγια για προωθυπουργό... Δείξε μου τον εχθρό σου να σου πω ποιος είσαι είναι η περίπτωσή του.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ juliet 18/03/2012 22:44:48

      Απορώ πόσο δύσκολο είναι "να δει κανείς"

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Γεώργιος Τ. 19/03/2012 00:22:15

        Είναι δύσκολο να δει κανείς ,όταν δεν θέλει να δει......

  14. franc avatar
    franc 19/03/2012 08:44:26

    Πάντως χτες κάπου διάβασα οτι και ο Τσίπρας δηλώνει κατηγορηματικά παραμονή στο Ευρώ . Λέτε ο Σαμαράς μα τον μικρό να τους κάνει κανένα μέτωπο που θα τι φυσάνε και δε θα κρυώνει?

  15. οδυσσεας avatar
    οδυσσεας 20/03/2012 11:08:23

    O ΣΑΜΑΡΑΣ διαχρονικά έχει αποδείξει ποιος είναι. Οι ιστορικοί του μέλλοντος θα κατατάξουν τους πολιτικούς μας και θα μιλήσουν γι΄ αυτά που βιώνουμε σήμερα. Είναι επικίνδυνο να μιλάμε διασπαστικά την στιγμή που δεν είναι ακατόρθωτο να αποσπάσουμε μια αυτοδυναμία. Μια αυτοδυναμία που θα δίνει ισχυρή διαπραγματευτική θέση στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Μια αυτοδυναμία που θα εκφράζει την λαϊκή θέληση.
    Όσοι τρέχουν να δημιουργήσουν κάτι δήθεν διαφορετικό, είναι λαθρεπιβάτες της πολιτικής μας ζωής, λαθρεπιβάτες του σήμερα. Είναι εφήμεροι τυχοδιώκτες που την επομένη των εκλογών θα σερβίρουν τα ψηφαλάκια τους από δω και απο κεί.
    ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ για τελευταία φορά, συσπειρωθείτε, μια αυτοδυναμία της Ν.Δ με αργηχο τον Α. ΣΑΜΑΡΑ θα είναι το χαριστικό χτύπημα στο πασοκ .
    Χτύπημα καθοριστικό, για πρώτη φορά μετά το 1981 δίνετε η ευκαιρία στην Ν.Δ
    να απαντήσει για όλα όσα λιγορηθήκαμε επί δεκαετίες δεν ξεχνάμε οι παλιότεροι και νέοι οφείλουν να μάθουν . Σήμερα η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού αντιλήφθηκε την σοσιαλιστική απάτη. Είναι χρέος μας η αυτοδυναμία για τι μονο η Ν.Δ μπορεί να στηρίξει την Ελληνική κοινωνία να αντεπεξέλθει και να στηρίξει τους θεσμούς που χρόνια και έντεχνα διάβρωσε - απαξίωσε η ψευτοσοσιαλιστική κουλτούρα του πασοκ.
    ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ - ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.