05/11/2011 00:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σαμαράς δεν ψηφίζει την δανειακή σύμβαση



Στενοί συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά δήλωσαν πριν από λίγο:

- Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση αν την πάνε στην Βουλή μαζί με τα μέτρα.

- Η ΝΔ θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση μόνο αν πάει στην Βουλή χωρίς μέτρα και νέα μνημόνια.

- Η  ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση με την διαδικασία των 180 επειδή αυτό σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

Τελεία και παύλα, που λέει ο λαός.

Μετά την ομιλία του Παπανδρέου στην Βουλή, ο Αντώνης Σαμαράς, έκανε επίσης την ακόλουθη δήλωση:

«Οι μάσκες έπεσαν. Ο κ. Παπανδρέου απέρριψε το σύνολο της πρότασης μας. Οι ευθύνες που επωμίζεται είναι τεράστιες. Μόνη λύση οι εκλογές».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xzetta avatar
    xzetta 05/11/2011 00:38:21

    ορθή απάντηση. Θα πέσουν και άλλες μάσκες αύριο. Χρειάζεται ψυχραιμία.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ xzetta 05/11/2011 02:23:47

      Ετσι είναι. Αύριο θα έχουμε καταιγιστικές εξελίξεις. Αμέσως θα διαφανεί ότι δεν μπορεί να υπάρξει κυβέρνηση συνεργασίας αλά ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον οποιονδήποτε. Επίσης θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα αυτή τη φορά και ο Παπούλιας διότι ο ΓΑΠ θα τον αναγκάσει να επικροτήσει την προσπάθεια για κυβέρνηση συνεργασίας γιατί θα τον κάνει έτσι συνεργό στην επίθεση που ετοιμάζει εναντίον του Σαμαρά με στόχο να δείξει ότι αυτός (ο Σαμαράς) φταίει που δεν θέλει την καλή συνεργασία (=συνενοχή).
      Η κρίση αυτή από την μη επίτευξη της κυβέρνησης συνεργασίας θα οδηγήσει σε αναστάτωση το ΠΑΣΟΚ και ειδικά τους βουλευτές αυτούς που θα νιώσουν εξαπατημένοι από τη σημερινή υπόσχεση ότι θα πάει σε σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας. Νέα ψήφο εμπιστοσύνης αποκλείεται γιατί δεν υπάρχει πλέον άλλο δίλημμα να θέσει στους βουλευτές. 'Ετσι θα αναγκαστεί να δώσει την αρχηγία με δαχτυλίδι στον Βενιζέλο (όπως έκανε και ο Σημίτης στην αντίστοιχη περίπτωση) και θα προκηρύξει εκλογές ο ίδιος. Τελείωσε ο ΓΑΠ.

      • koinos_nous avatar
        koinos_nous @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 08:11:10

        Ολο τελειωνει και ολο εδω ειναι.

      • Theo avatar
        Theo @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 08:42:13

        ποσο λιγο ξερετε το Πασοκ και τον ΓΑΠ!!!

        • Ταραχή avatar
          Ταραχή @ Theo 05/11/2011 09:48:43

          Συμφωνώ απόλυτα και αυτό που γράφεις είναι το ζουμί της υπόθεσης.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Theo 05/11/2011 11:51:36

          Δεν είναι ότι δεν ξέρουμε καλά το ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ. Θα αναγκαστεί να δώσει είτε με το καλό είτε με το άσχημο την αρχηγία στον Βενιζέλο. Απλά, οι Πασόκοι οι βουλευτές φοβούνται ότι δεν θα εκλεγούν ξανά (όπως και είναι οι αλήθεια για τους περισσότερους) οπότε είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι και γι' αυτό καθυστερεί η αλλαγή αφήνωντας περιθώρια για τακτικισμούς του ΓΑΠ όπως ο χθεσινός. Το θέμα είναι ότι ο λαός δεν ικανοποιήθηκε καθόλου από όλα αυτά και θα τον μαυρίσει οπωσδήποτε. Μαζί με αυτόν και το ΠΑΣΟΚ. Εδώ θα είμαστε. Μην δίνετε μυθικές διαστάσεις αποτελεσματικότητα στη δολοπλοκία, συνωμοσιολογία και αλαζονεία του ΓΑΠ και το Βενιζέλου και μην εκλαμβάνετε την μετριόφρονα και υπεύθυνη στάση του Σαμαρά ως αδυναμία. Το πολύ πολύ να μας καθυστερήσουν μερικές εβδομάδες

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/11/2011 11:53:29

            Μην δίνετε μυθικές διαστάσεις αποτελεσματικότητας στη δολοπλοκία. Κανείς δεν μπόρεσε να εκβιάσει το λαό για μεγάλο χρονικό διάστημα

  2. giorgos avatar
    giorgos 05/11/2011 00:41:30

    τωρα πορεια στο λαο.ειναι η μονη λυση.

  3. Mara avatar
    Mara 05/11/2011 00:44:10

    Αφιερωμένη η δήλωση σε αυτούς που ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ χθές να βγάλουν συμπεράσματα.....
    Μπράβο Αντώνη! Τον έστειλες ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ....!!!

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Mara 05/11/2011 00:46:46

      Εγω ειμαι ενας απο αυτούς. Ζηταω συγνώμη. Ο Σαμαράς έχει αρχ&*..

      • Mara avatar
        Mara @ LamprosM 05/11/2011 01:08:52

        LamprosM

        Eίσαι αστέρι!
        Από σήμερα θέλει μεγάλη προσοχή και ψυχραιμία. Μην ανησυχείς όμως έχουμε ηγετάρα!!!!!!

      • Ιξίων avatar
        Ιξίων @ LamprosM 05/11/2011 14:45:09

        Κι εγώ είμαι ένας από αυτούς.
        Από τη στενοχώρια μου δήλωσα
        απογοητευμένος.Μετά από τα χθεσινοβραδυνά
        είμαι πιο σίγουρος από ποτέ για τον
        Κο Σαμαρά.Ευχομαι μόνο να σταθεί δυνατός.
        Αυτά που γίνονται είναι απίστευτα.

    • Αγγελος avatar
      Αγγελος @ Mara 05/11/2011 03:13:11

      ΕΙΧΕΣ ΔΙΚΙΟ.ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ.,ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΠΑΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΗΓΕ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΣΚΩΝΗΣΕΙ;

      • Mara avatar
        Mara @ Αγγελος 05/11/2011 09:57:23

        Άγγελε,

        Δεν χρειάζονται απολογίες. Πίστη και ψυχραιμία χρειάζεται, γιατί οι μέρες που θα ακολουθήσουν θα είναι πολύ δύσκολες.
        Αγαπητέ Αγγέλε, έχουμε να κάνουμε με μία ντόπια και διεθνή συμμορία σατανικής φύσεως.
        Έχουμε ακόμα να δούμε πολλά.... Μέχρι το φώς να νικήσει το σκότος και να φύγει το μαύρο πέπλο που σκεπάζει την χώρα μας, θα περάσουμε διά πυρός και σιδήρου.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Mara 05/11/2011 10:35:00

      Βάλτε κ μένα μέσα ! Απο δω και πέρα δε θέλει καμία υπαναχώρηση !!!
      Τώρα πορεία στο λαό ενάντια στον Εθνικό μειοδότη !

      • Mara avatar
        Mara @ ΠΙΛΟΤΟΣ 05/11/2011 11:17:45

        Έτσι ακριβώς Πιλότε.
        Στην συντριπτική πλειοψηφία του ο λαός πλέον ξέρει. Μπορεί να ξύπνησε βίαια από το πασοκικό κώμα που βρισκόταν τόσα χρόνια, αλλά ξύπνησε.
        (Η πείνα βλέπεις τους βγάζει όλους στον δρόμο. Ακόμα δε περισσότερο..., η ιδέα και μόνο ότι μπορεί να πεινάσεις)
        Αυτό περίμενε και ο Σαμαράς τόσο καιρό και δεν έκανε τις κινήσεις που όλοι θέλαμε και περιμέναμε με ανυπομονησία.
        Γιατί αγαπητέ μου, άν δεν έχεις το λαό μαζί σου, άστα να πάνε... σε "τελειώσανε" με συνοπτικές διαδικασίες και ειδικά τον Σαμαρά του την είχανε στημένη πολλοί... και διάφοροι... για την μοιραία κίνηση.

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ Mara 05/11/2011 11:14:57

      Συμφωνό πολλοί βιάστηκαν να κρίνουν

      • Mara avatar
        Mara @ Διηνεκης 05/11/2011 11:25:06

        Διηνεκή,

        Δεν πειράζει. Ο αγνός Πατριωτισμός τα έχει αυτά.
        Από εδώ και πέρα όμως, επειδή θα έχουμε πολλά τέτοια...
        θέλει ψυχραιμία!!!

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/11/2011 00:44:28

    Και, τελικά, επαληθευόμαστε όσοι λέγαμε απο χθες ότι ο ΓΑΠ θα κάνει άλλο ένα παπατζηλίκι-κόλπο γκρόσσο. Να δείτε που ούτε καν θα παραιτηθεί, και θα αφήσει τον Μπενίτο με την... όρεξη (για να μην το πω αλλιώς).

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Αυριανιστής 05/11/2011 00:53:39

      Εννοείτε ότι δεν θα παραιτηθεί.

      Ηδη το Μέγκα το γύρισε.

      • mx avatar
        mx @ Aris. A 05/11/2011 01:36:39

        magos eisai....?

  5. trooper avatar
    trooper 05/11/2011 00:46:39

    οικογένεια Papandreou : ότι χειρότερο έχει τύχει ποτέ στη πατρίδα.

    απλά...

  6. Γιώργος avatar
    Γιώργος 05/11/2011 00:47:00

    Η Καϊλή είπε ΝΑΙ... Και ο Ανδρουλάκης και όλοι που είχαν... "επιφυλάξεις". Μια από τα ίδια...

    • Red Jones avatar
      Red Jones @ Γιώργος 05/11/2011 00:48:14

      Πολλά λόγια απο τους μελλοθάνατους και στο τέλος κοτ κοτ κοτ....

  7. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 05/11/2011 00:47:16

    πριν απο λιγο οπως ειπε ο καψης στο megga ολοι στη βουλη λενε οτι η πρωθυπουργια παει στο βενιζελο και συγκυβερνηση με ντορα και καρατζαφερη.

  8. GSV avatar
    GSV 05/11/2011 00:48:01

    Αποψε πεθανε η δημοκρατια στη χωρα. Αποψε επισημως ο λαος τεθηκε εκτος. Τα παντα ηταν ξεκαθαρα. Οι εκλογες ειναι καταστροφικες! Η βουληση του λαου ειναι καταστρεπτικη με λιγα λογια.

    Τα λογια περισευουν τετοιες ωρες. Οι σκεψεις δυσκολα μετουσιωνονται σε λεξεις. Μονο συναισθηματικα μπορουμε να σκεφτουμε τωρα πλεον.

    Εαν ο Σαμαρας θελει να σωσει το παιχνιδι που λεγεται Ελλαδα, δεν πρεπει απλως να συνεχισει να απαιτει εκλογες. Θα πρεπει να τις προκαλεσει...Με οποιον τροπο. Ηθικο η μη.

    Ετσι και αλλιως το συνταγμα 2 χρονια εχει κουρελιαστει. Αποψε ειδαμε μια φαρσοκωμωδια να εξελισεται μπροστα μας.

    Μαθαμε επιτελους οτι τα 6 χρονια της ΝΔ κατεστρεψαν την Ελλαδα. Μαθαμε οτι δοξα τον θεο χαρη στο ΠΑΣΟΚ η Ελλαδα εχει ελπιδα.

    Μα το πιο σημαντικο που μαθαμε? Οτι εχουμε κατι κωλοτουμπες για βουλευτες που ομοιοι τους δεν υπαρχουν πουθενα.

    Καληνυχτα Ελλαδα.

  9. Y. avatar
    Y. 05/11/2011 00:48:19

    Πολύ απλά. Από αύριο, ο πραγματικός ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ

  10. sam avatar
    sam 05/11/2011 00:48:53

    ...εχει γελοιοποιηθει ΤΕΛΕΙΩΣ το πολιτευμα μας. Εγω αυτο εχω να πω

  11. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 05/11/2011 00:49:30

    Και τώρα υπομονή να αποφασίσει να συγκροτήσει κυβέρνηση συνεργασίας.
    Και μόνο που το ακούω αυτό το "συνεργασίας" με τσούζει ο απ'αυτός μου.
    Έρε τι έχουμε να πάθουμε.....

  12. peter k avatar
    peter k 05/11/2011 00:50:19

    Ευγε στον Σαμαρα.

  13. Πελασγός avatar
    Πελασγός 05/11/2011 00:50:49

    Σωστή τακτική Σαμαρά, εκθέτει την εναπομείνασα, αν υπήρχε, αξιοπιστία Παπανδρέου, προθύμους και κυρίως την κουστωδία των βουλευτών του ενός αξιοθρήνητου κόμματος.
    Προσοχή στη δανειακή σύμβαση. Το θέμα αυτό δεν μπορεί να το έχει πλέον στην ατζέντα του. Είναι θέμα καθαρά του ΠΑΣΟΚ.

    Πελασγός

  14. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 00:51:59

    Κύριοι αν λάβουμε υπόψη τι είπε απόψε ο Παπανδρέου απόψε πως συμφώνησε ο Καρατζαφέρης πως τα κανάλια ξέχασαν ότι έλεγαν μέχρι χθες για τον Παπανδρέου και τον ξαναστηρίζουν τους βουλευτές του Πασόκ που με ενθουσιασμό δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης όλη η ιστορία έγινε όλο το θέατρο στήθηκε για να εγκλωβιστεί ο Σαμαράς σε ένα κλίμα καταστροφολογίας και να εγκλωβιστεί σε μια μακρόσυρτη συζήτηση για κυβέρνηση συνεργασίας.

    Η σπουδή του να πάρει γρήγορα θέση χθες τον δικαίωσε.

    Γνώριζε ότι ο Παπανδρέου δεν πρόκειται να παραιτηθεί και έβαλε όρους που γνώριζε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί.

  15. PANOS avatar
    PANOS 05/11/2011 00:52:58

    Εύγε Πρόεδρε. Καμία συναίνεση στον ΓΑΠ. Καμία συναίνεση στο σύστημα ΠΑΣΟΚ. Η μόνη λύση οι εκλογές. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

  16. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 05/11/2011 00:53:31

    Το σχέδιο του Παπανδρέου είναι οφθαλμοφανέστατο.Στοιχειώδη λογική χρειάζεται για ν'αντιληφθεί κάποιος τη παπανδρεϊκή χυδαιότητα.ΟΔΗΓΕΙ κατευθείαν τη χώρα στο ΓΚΡΕΜΟ,με ΣΙΧΑΜΕΡΗ δολιότητα.Πιο σαφές είναι αδύνατον να υπάρξει.Παίζει ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΟ παιχνίδι εις βάρος όλων μας,διότι μας ΜΙΣΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ.Πλέον,όπως είπε και ο ίδιος ο Σαμαράς,οι μάσκες ΕΠΕΣΑΝ.Μπλέξαμε ΠΟΛΥ άσχημα και ΔΕΝ θα έχουμε ως χώρα ΚΑΛΑ ξεμπερδέματα.Δεν κινδυνολογώ καθόλου.Αντίθετα,βλέπω πολύ άσχημες εξελίξεις.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 05/11/2011 01:09:07

      Και κάτι ακόμη.Η χώρα έχει τυραννία με κοινοβουλευτικό μανδύα.Σοσιαλφασιστικές νοοτροπίες που παραπέμπουν σε παλιές εποχές της δεκαετίας του '80.Η ιστορία επαναλαμβάνεται.Ο παπανδρεϊσμός αποφεύγει τις εκλογές όπως ο διάβολος το λιβάνι επειδή γνωρίζει,άριστα,πως θα συντριβεί!!!ΑΛΛΑ το πικρό ποτήρι της εκλογικής πανωλεθρίας θα το πιει...ΔΕΝ θα ΓΛΙΤΩΣΕΙ!!!Και κάτι τελευταίο.Η μεγάλη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας ΟΦΕΙΛΕΙ να σηκώσει ΨΗΛΑ τη σημαία της Ελλάδας και να σταθεί δίπλα στους δοκιμαζόμενους και καταταλαιπωρημένους πολίτες.ΔΕΝ θ'αργήσει η ώρα όπου θα κληθεί από τη ψήφο των Ελλήνων να πάρει στις πλάτες της την Ελλάδα για ν'αρχίσει η μεγάλη και αναγκαία ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ....

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Komis Montechristo 05/11/2011 01:12:42

        +1000000

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Komis Montechristo 05/11/2011 01:55:50

      Δεν έχω ξανακούσει Πρωθυπουργό να χρησιμοποιεί τόσες φορές την λέξη πατριώτης και πατριωτισμός.

      Τόση ανάγκη το έχει να το ακούει;;

      • Agni avatar
        Agni @ Aris. A 05/11/2011 13:18:44

        Αφού είναι γνωστό τοις πάσι,οτι ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο του παλιανθρώπου..Οχι οτι οι πατριώτες είναι παλιάνθρωποι φυσικά,όπως ένας ακροδεξιός με νοημοσύνη ραδικιού θα το μετέφραζε,αλλα οτι κάθε τελειωμένος δικτάτορας επικαλέιται την πατρίδα όταν πνέει τα λοίσθια..

  17. trooper avatar
    trooper 05/11/2011 00:54:17

    οι εκλογές είναι καταστροφικές...

    καλή αντάμωση στα γουναράδικα...

  18. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 00:54:42

    Ο Διαμαντόπουλος αν δεν κάνω λάθος στον ΑΛΦΑ ζηταει απο Χατζηδάκη Σπηλιοτώπουλο και άλλους να ανατρέψουν τον Σαμαρά.

    • Mara avatar
      Mara @ Aris. A 05/11/2011 01:50:50

      Από που θα τον ανατρέψουν? Πρωθυπουργός είναι?
      Άν έχουν τα κότσια άς πάνε να συνεργαστούνε. Να ξεβρομίσει επιτέλους το κόμμα.

      • Μαρια avatar
        Μαρια @ Mara 05/11/2011 02:47:57

        Μακάρι ἀπόψε κιόλας...

  19. factorx avatar
    factorx 05/11/2011 00:57:06

    1. Όσοι σχολιαστές (φίλοι και μη) βιάζονται ...σκοντάφτουν

    2. Λαϊκό προσκλητήριο για τη Νέα Μεταπολίτευση
    http://www.antinews.gr/2011/11/02/131110

  20. φωνη avatar
    φωνη 05/11/2011 00:57:41

    FYROM HLIOS ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ....

  21. φωνη avatar
    φωνη 05/11/2011 00:57:41

    FYROM HLIOS ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ....

  22. Reaper avatar
    Reaper 05/11/2011 00:59:14

    Mάρα ... απο την όλη αυτη συζήτηση και διαδικασία αυτό κατάλαβες εσυ; ... To ποιος 'έστειλε΄ ποιον είναι ολοφάνερο χωρίς να θέλω να υποστηρίξω τον ΓΑΠ αλλά η ντρίπλα του ήταν απίστευτη...Αν και πιστεύω ότι το μυαλό πίσω απο την όλη στρατηγική του ΠΑΣΟΚ είναι ο Βενιζέλος...

    • Mara avatar
      Mara @ Reaper 05/11/2011 01:53:51

      H επινόηση... πονηρή. Το αποτέλεσμα όμως μετράει.

    • Jean avatar
      Jean @ Reaper 05/11/2011 02:10:27

      Είσαι σίγουρος ότι ο Λαλιώτης έχει αποτραβηχτεί από την πολιτική; Ο Βενιζέλος αύριο το απόγευμα θα φάει την χυλόπιτα της ζωής του. Θα παρακαλάει τον γΑΠ να μη φύγει δηλώνοντας του την πλήρη υποταγή του.

  23. nostos avatar
    nostos 05/11/2011 01:03:32

    Ισως ηρθε η ωρα η ΝΔ να αρχισει κοινη δραση και με αλλα μη μνημονιακα κομματα και χωρους.. Ισως.

    • Tom avatar
      Tom @ nostos 05/11/2011 05:14:54

      Ναι η ΝΔ μπορεί να κανει οτι και το 1989 να συνεργαστεί με το ΤΣΙΠΡΑ!!! χα χα χα πουκαταντίσαμε ρε παιδιά

      • Agni avatar
        Agni @ Tom 05/11/2011 14:01:33

        Κανείς δεν μίλησε για 89,αλλα κάτι που μπορούν να συμφωνήσουν όλοι είναι ο θεσμικός αγώνας για την αποκατάσταση του δημοκρατικού πολιτεύματος.Το σύνταγμα,η εθνική αξιοπρέπεια και η δημοκρατία είναι υπεράνω επιμέρους νεκρών ιδεολογιών πόσο μάλλον κομμάτων..Στον εμφύλιο που θέλουν να προκαλέσουν ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία τα σκουλήκια,απαντάμε με ενότητα,πάνω απο όλα Έλληνες,δημοκράτες,άνθρωποι..Μονο Αγάπη ΡΕ!!

  24. ioann avatar
    ioann 05/11/2011 01:06:48

    τελικα κωλοτουμπας δεν ειναι ο καρατζαφερης ...αλλα καποιοι '''ανταρτες''' πασοκοι

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/11/2011 01:07:11

    Μόλις δήλωσε ότι θα ψηφίσει τη δανειακή μόνο αν ΔΕΝ έρθει πακέτο με τα μέτρα της εξαθλίωσης! Μπράβο Αντώνη, ρήξη τώρα!

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:12:46

      Πράγματι.Το άκουσα.Να συνεχίσει έτσι.Αποφασιστικά,δυνατά,με σθένος και ψυχή.Και να γνωρίζει πως κάθε μέρα που περνά,θα συσπειρώνονται δίπλα του ολοένα και περισσότεροι Έλληνες.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:16:39

      Έτσι. Αυτοί εμπαίζουν τους πάντες. Μας κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας. Με αυτούς δε γίνεται συνεργασία. Τώρα χρειάζεται επαφή με τον κόσμο. και ξεκαθάρισμα των παντός είδους προθύμων.

      • Κακαβούλης avatar
        Κακαβούλης @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 11:26:51

        Ψεύδονται σαν συλληφθείς πορτοφολάς εν όψει του αυτοφώρου.
        Κοπανάνε το ψέμα για χρήση από 10 λεπτά μέχρι το πολύ μιας ώρας.

    • mx avatar
      mx @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:23:01

      stis psifofories pou tha akolouthisoun mallon tha exei diaroes kai to xerei...
      dyskola......

  26. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 01:11:22

    Αυτό που συμβαίνει είναι εξωφρενικό με αυτή την κυβέρνηση. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 01:21:06

      Για να συμπληρώσω τη σκέψη σου θα γράψω το εξής.Ο Παπανδρέου είναι αδίστακτος.Θέλει να μας διαλύσει.Πολύ απλά,τώρα,ποντάρει στην αντίδραση των Ευρωπαίων.Προσπαθεί να τους εξαγριώσει και να μας οδηγήσουν σε χρεωκοπία.Έτσι,θα χρεώσει στην αξιωματική αντιπολίτευση το χάος που επιδιώκει ο ίδιος...Όχι μόνο τα πράγματα είναι σοβαρά.Είναι ΤΡΟΜΕΡΑ επικίνδυνα!!!Ίσως να κάνω λάθος.Πάντως είναι σίγουρο πως ο Παπανδρέου ΜΑΣ ΜΙΣΕΙ.Αυτό είναι δεδομένο διά των πράξεων του και της στρατηγικής που εφαρμόζει από τον Οκτώβριο του 2009.

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Komis Montechristo 05/11/2011 02:18:07

        Συμφωνώ 100%.

        Το παιντί είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία και μας οδηγεί στην καταστροφή με δόλια βήματα.

        Με το παραπάνω ως γνώμονα εξηγούνται όλα τα ανεξήγητα και αδικαιολόγητα για όλους τους υπόλοιπους, ντεμέκ λάθη του.

        Η κατάσταση είναι όντως επικίνδυνη.

        Έχω όμως πίστη στο Θεό και εμπιστοσύνη στον Αντώνη Σαμαρά.

        Υπομονή αδέλφια.
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ Komis Montechristo 05/11/2011 11:10:37

        Κόμη,
        θα σε παραπέμψω σε πρόσφατη δήλωση του Σταμάτη Σπανουδάκη για το λόγο που μας μισεί η οικογένεια Παπανδρέου.
        Με λίγα λόγια πληρώνουμε τα ξένα γ@μ@σι@τικα.

  27. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 05/11/2011 01:11:46

    Καμιά συμμετοχή στον έγκλημα που πρόκειται να συντελεστεί!Σε ένα πραγματικό κοινοβουλευτικό πραξικόπημα που ο Μπένυ σε ρόλο συνταγματάρχη γαύγιζε κυριολεκτικά τις απόψεις του κατακεραυνώντας όσους έχουν το θράσσος να αντίθετή γνώμη με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της χώρας. Που πολύ πιστεύω ότι θα παραμείναι αναπληρωτής διότιπαρά τα όσα θέλουν κάποιοι να μας περάσουν ο ΓΑΠ είπε επιλέξει "'οτι θα συζητήσω ΑΚΟΜΗ και την περίπτωση να μην είμαι εγώ επικεφαλή".Δηλαδή κατι που με στοιχειώδη λογική σημαίνει ότι καταρχάς θα επιδιώξει να παραμείνει πρωθυπουργός. Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από τα λεγομενά του. Και νομίζω όχι μόνο εγώ.
    Καλή δύναμη κ. Σαμαρά και συγχαρητήρια για την όλη σας στάση!!!

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 05/11/2011 01:18:02

      "... να έχουν αντίθετη γνώμη..."

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/11/2011 01:15:44

    @ Γιάννης Φαίλτωρ

    Δεν θα έπρεπε να σε εκπλήσσει. Θυμήσου απλά τι είχε κάνει ο μπαμπάκας του το 1985, με Καραμανλή και Σάρτζ.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:30:53

      Ξεδιάντροπη αθέτηση του λόγου του, χρωματιστά ψηφοδέλτια και καραμπινάτη παραβίαση του κανονισμού της Βουλής με την ψήφο του μακαρίτη Αλευρά. Τι πληγές ξύνεις τώρα.

  29. mx avatar
    mx 05/11/2011 01:19:57

    Den katalabate kala...
    Apo dw kai sto exeis mono ekloges gia anadeixi arxigou komatos....
    Gia prwthypourgo tha dinetai daxtylidi......
    Opws elew theou.....klp

    • mx avatar
      mx @ mx 05/11/2011 01:25:24

      ...kai blepw na dieyrynetai i symaxia twn prothymwn
      stis psifofories pou erxontai.........

  30. anonymous avatar
    anonymous 05/11/2011 01:23:28

    - Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση με την διαδικασία των 180 επειδή αυτό σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχία.

    Χαίρομαι που τα επισήμανα, τα έψαξαν, τα έλαβαν υπόψη τους και κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ anonymous 05/11/2011 01:55:02

      Σωστός...και εγώ φωναζα χθες ...
      Δεν είναι πιο απλά, πιο καθαρά να είσαι σαφής?
      Τώρα τον στηρίζουμε με χίλια...μακριά από πασοκιές...
      Αυτές τις χειρίζεται άριστα ο ΓΑΠ, να τον χαίρονται αυτοι που τον ψήφισαν...

  31. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 05/11/2011 01:24:12

    Ο Αρχιμαφιόζος Εφιάλτης τα έβαλε με το λαό: θα χάσει...

  32. eco avatar
    eco 05/11/2011 01:25:00

    Ο Καντάφι δεν έκανε βήμα πίσω.
    Το καθεστώς της οικογένειας παραμένει , ένω η άλλη μεγάλη φαμίλια με τα παραμαγαζάκια της δίνει την στήριξη στους τελειωμένους.
    Οι μάσκες έπεσαν.

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/11/2011 01:25:49

    Ανακούφιση...

    Τι θα κάνουν οι άλλοι, ο Θεός να βάλει το χέρι του (αν και μάλλον το αόρατο χέρι της μαύρης σκιάς το βάζει)

  34. fallen angel avatar
    fallen angel 05/11/2011 01:26:05

    Τάβλα όλοι στα κανάλια με την αντίδραση του Πρόεδρου. Δεν κατάλαβαν πως από εκεί που έλεγαν για στροφή 180 μοιρών, σε μια μέρα κατάφερε να παραιτήσει τον Παπανδρέου και να τον αφήσει μόνο του να ξάχνει άτομα για συγκυβέρνηση.
    Περαστικά ....

    • Βαρδάρης avatar
      Βαρδάρης @ fallen angel 05/11/2011 02:26:54

      μικρή διόρθωση: τον ΓΑΠ τον εφαγαν οι βουλευτές του και ο Μπένι μετά το ξύλο που έφαγε στις Κάννες

  35. mx avatar
    mx 05/11/2011 01:27:27

    ........pantws ouden kakon amiges kalou....
    tha xekatharisei syntoma to topio.....

  36. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/11/2011 01:27:27

    Μία ερώτηση: τι θα πει "διαδικασία των 180"; Έχει διαφορά από το να συγκεντρωθούν απλώς 180+ ψήφοι αλλά να απαιτούνται 151;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:43:08

      Φυσικά. Αν έρθει το οτιδήποτε για ψήφιση με 180 ψήφους σημαίνει πως περιλαμβάνει θέματα εθνικής κυριαρχίας, καμία σχέση με το να έρθει με 151 κι ας το ψηφίσουν και 200.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ TopGunZ 05/11/2011 12:06:13

        Πολύ σωστή η παρατήρησή σου

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Αυριανιστής 05/11/2011 01:52:15

      διαδικασία ψήφισης νόμων (ή και νόμων-πλαισίων) με ειδική πλειοψηφία. Αποκτούν ειδικό βάρος γιατί στη συνέχεια, ναι μεν μπορούν να καταργηθούν με ψήφιση άλλου νόμου αλλά πιο δύσκολα (ενδεχομένως με 180 βουλευτές πάλι) και απαιτούνται κυρίως για συμμετοχή του Κράτους σε διακρατικούς οργανισμούς (πχ ΝΑΤΟ) ή για επικύρωση ως έχουν διακρατικών συμφωνιών (πχ Ελλάδος-Ρωσίας για τον αγωγό Μπουργκάζ-Αλεξανδρούπολης) γιατί τη συμφωνία την υπογράφει είτε ο πρωθυπουργός είτε ο Αρχηγός του Κράτους (Πρόεδρος της Δημοκρατίας). Και έχουν αυξημένη τυπική ισχύ (οικονομολόγος είμαι, βαριέμαι να ψάξω σε βιβλία νομικής για να σου εξηγήσω τι είναι το τελευταίο). Κάνε και ένα αντίστοιχο search στο google ή στο parliament.gr, θα βρείς πολλά.

  37. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 01:28:01

    Πληροφορίες θέλουν Βενιζέλο Πρωθυπουργό Ντόρα Εξωτερικών.

    Θα είμαστε η μόνη χώρα σε παγκόσμιο επίπεδο που θα την κυβερνήσουν αυτοί που έκριναν ως άχρηστους οι οπαδοί των κομματων τους και έχασαν τις εσωκομματικές εκλογές.

    Το Πασόκ πήρε 153 και πιθανόν η ΝΔ να κατέβει σε αριθμό βουλευτών αφού κάποιοι δεν κρατιούνται.

    Το χτίσιμο της μεγάλης λαικής πραγματικα πατριωτικής δεξιάς τώρα ξεκινάει.

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Aris. A 05/11/2011 01:48:19

      Μακάρι να φύγουν.

  38. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 05/11/2011 01:29:13

    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!
    ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!

  39. eco avatar
    eco 05/11/2011 01:31:52

    Η Ντόρα εξελέγει με άλλο κόμμα
    ανήκει σε άλλο κόμμα
    και στηρίζει άλλο κόμμα για κυβέρνηση.
    Πραξικόπημα κοινοβουλευτικό και μετά μας λένε για άμεση Δημοκρατία!!
    Στον τόπο που γεννήθηκε η Δημοκρατία είναι αδιανόητο να κυβερνούν μη εκλεγμένοι.
    εκλογές τώρα.
    Μπραβο στον Σαμαρά που δεν συμμετείχε στο σημερινό θέατρο.
    θα πάνε στον πάτο όλοι μαζί ΓΑΠ και ΣΙΑ

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ eco 05/11/2011 01:59:21

      Καταπληκτικό

  40. Θετταλός avatar
    Θετταλός 05/11/2011 01:33:36

    Το δίδυμο ΓΑΠ Μπένυ αντιμετωπίζεται μόνο με το δίδυμο Σαμαρά Καραμανλή.
    Πρέπει να ενεργοποιηθεί ο Καραμανλής αμέσως, ο Σαμαράς έχει μεν ικανότητες δεν μπορεί όμως να τους παίξει και τους δύο.

  41. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 01:34:30

    Ας φύγουν Άρη μου, να τελειώνουμε με τους τροφίμους της Ζήμενς.
    Το Ρόϊτερ επιβεβαιώνει αυτό που λες περί Βενιζέλου-Καρατζαφέρη.
    Ο Αντώνης πρέπει να αντλήσει δύναμη από τον απλό κόσμο. Να βγει προς τα έξω επιτέλους.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/11/2011 01:46:44

      Στο τέλος ο Γιώργος ξέρεις τι θα τους πει αφού θα έχει ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις.

      Που να φεύγω ρε παιδιά και να ξεβολευόμαστε ο κόσμος ήδη τα ξέχασε αφήστε να τρέξουμε όλοι μαζί τα πράγματα και βλέπουμε.

      Εχει ο Θεός.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Aris. A 05/11/2011 02:33:04

        Το πιο σαδιστικό που θα μπορούσε να κάνει στον Μπενίτο, ξέρεις ποιο είναι; Όχι μόνο να μην παραιτηθεί ο ίδιος, αλλά να τον... ξηλώσει κιόλας, και -με το πρόσχημα της συναίνεσης- να βάλει στη θέση του τη Ντόρα!

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Αυριανιστής 05/11/2011 03:35:03

          Κορυφαίο!

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Αυριανιστής 05/11/2011 10:07:19

          Το πρωί σε διαβάζω και έχω πνιγεί από τα γέλια.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αυριανιστής 05/11/2011 12:07:34

          θα το κάνει αν του κάτσει

  42. eco avatar
    eco 05/11/2011 01:35:20

    Παπαθεμελής αντίβαρο στον Καρατζαφέρη!

    • mx avatar
      mx @ eco 05/11/2011 01:45:55

      ......probata ...polla probata....
      eytyxws irthe i katharsi sto podosfairo...

    • Θετταλός avatar
      Θετταλός @ eco 05/11/2011 01:56:01

      Πράγματι χρειάζεται αντίβαρο, θέλει στήριξη, δεν είναι εύκολο το παιχνίδι και οι ώρες είναι κρίσιμες.

      • Theo avatar
        Theo @ Θετταλός 05/11/2011 08:48:17

        ασε μας ρε Θετταλε!
        περσινα ξυνα σταφυλια....

  43. Greek Voter avatar
    Greek Voter 05/11/2011 01:36:33

    Ελπίζω να το πήραμε το μάθημα...

  44. μαρικα avatar
    μαρικα 05/11/2011 01:39:42

    εχει κερδισει καιρο για το ξεπουλημα της Ελλαδας.Μπραβο παντος σε αυτους που εγλειψαν εκει που εφτισαν,ντροπη σε τετοιους βουλευτες.

  45. N.Agelastos avatar
    N.Agelastos 05/11/2011 01:43:54

    Μπράβο του είναι ο καλύτερος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Απεδειξε ότι είναι ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

  46. kostas avatar
    kostas 05/11/2011 01:43:55

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΟΥΦΟΖΟΜΠΟΜΠΟΛΕΟΥΣ ΤΙ ΛΕΝΕ,ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΟΥ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kostas 05/11/2011 12:08:42

      ιδίως μην ακούς τον Αλαφούζο

  47. Orestios avatar
    Orestios 05/11/2011 01:46:03

    Καρέκλες πριονίζονται απόψε.

  48. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/11/2011 01:46:18

    Οταν η ηγεσια της ΝΔ καταλαβε απο τις τοποθετησεις των υπουργων στη βουλη , οτι δεν υπαρχε περιπτωση να βρεθει κοινο σημειο, επρεπε να κανει μια δηλωση που να ελεγε οτι δεν βλεπει προσπαθεια για συγκεβερνηση ετσι ωστε να μην υπηρχε αυτο το κενο στη παρουσια της απο χθες μεχρι σημερα.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/11/2011 01:59:31

      Μπράβο Αντώνη Σαμαρά!!!!!

      Ξεκαθάρισες τα πράγματα και ξεμπρόστιασες τα πρόθυμα εξαπτέρυγα.

      Μια διαλυμένη και διασπασμένη κυβέρνηση,γαντζωμένη στην εξουσία που δεν μπορεί να κυβερνήσει και δεν θέλει αλλά και που δεν μπορεί να διώξει τον αστείο αρχηγό της...

      Ένα Καρατζαφέρη που βιάζεται να πάρει υπουργείο και έχει τρελαθεί στις κωλοτούμπες.Μια Ντόρα πανικόβλητη γιατί μπαίνει στη λήθη του παρελθόντος,

      Άσε τους να κόψουν το λαιμό τους και να σκορπίσουν.

      Αντώνη Σαμαρά σε εμπιστευόμαστε!!!!!! Μόνο με σένα, που είσαι αληθινός πατριώτης η Ελλάδα μπορεί .-

  49. Aris. A avatar
    Aris. A 05/11/2011 01:48:26

    Το πιο φοβερό είναι η επιστροφή σε δέκα μέρες της Λούκας στο μαντρί.

    Τίμησε και αυτή τις αρχές της.

  50. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/11/2011 01:52:09

    Εκει γυρω στις 8μμ χρειαζονταν μια δηλωση. Δεν μπορει σε μια τοσο κρισιμη μερα να εισαι απων...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/11/2011 02:01:00

      Πριν μιλήσει ο Γαπ

      Τι δήλωση να έκανε πριν μιλήσει ο Παπανδρέου.

    • ΣΒΕΤΛΑΝΑ avatar
      ΣΒΕΤΛΑΝΑ @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 05/11/2011 02:16:55

      Καλά έκαναν. Αμά πια! Κρίσιμη μέρα για ποιον?
      Το κράτος έχει διαλυθεί, τίποτα δεν λειτουργεί πουθενά, ο κόσμος φοβάται παντού και μία εβδομάδα τώρα παρακολουθούμε τον τραγέλαφο στον οποίο μας έβαλε ο ΓΑΠ από το πουθενά.
      Δεν καταλαβατε τι έγινε όλες αυτές τις μέρες?
      ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ... ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ...
      Αρκετά πια... Ο Σαμαράς πρέπει να βγει δυναμικά πια στον κόσμο... Χωρίς υπεκφυγές και ενοχές...

  51. eco avatar
    eco 05/11/2011 01:54:24

    εκλογές τώρα.
    Μπραβο στον Σαμαρά που δεν συμμετείχε στο σημερινό θέατρο.
    θα πάνε στον πάτο όλοι μαζί ΓΑΠ και ΣΙΑ

  52. Απορία avatar
    Απορία 05/11/2011 01:57:01

    Μετά τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου το ΠΑΣΟΚ με μαέστρο τον Παπανδρέου έκανε έναν θεαματικό κύκλο γύρω από τον εαυτό του και παραμύθιασε εαυτούς και αλλήλους κερδίζοντας άλλους έξι μήνες στην εξουσία.

    Στο επόμενο εξάμηνο που η οργή του κόσμου θα φτάσει πάλι στο ζενίθ, πάλι κάτι θα σκαρφιστεί ο Παπανδρέου και οι Αμερικάνοι και Γερμανοί σύμβουλοί του για να ξαναπαραμυθιάσει τους πάντες και πάει λέγοντας μέχρι να ξεπουληθούν και να ευτελιστούν τα πάντα στη χώρα.

    Ο Παπανδρέου δεν πέφτει έτσι εύκολα και όσο δείχνει πιο δυνατος, τόσο πιο πολύ θα συσπειρώνεται το κόμμα γύρω του. Η αντιπολίτευση και ο λαός έχει δευτερεύουσα σημασία. Με τους 153+ που έχει και λίγο παραπάνω θράσος θα την βγάλει όλη την τετραετία.

    Ο Σαμαράς, εαν πραγματικά τον ενδιαφέρει η διακυβέρνηση της χώρας αυτές τις ώρες, θα πρέπει να καταλάβει ότι εαν δεν κατέβει στο πεζοδρόμιο δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτα και ότι σε λίγο θα αρχίσει να χάνει σταθερά δύναμη. Σε τυχόν εκλογές το 2013 η ΝΔ δεν θα πάρει ούτε 13%, εαν δεν έχει διαλυθεί μέχρι τότε.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Απορία 05/11/2011 02:34:46

      Λάθος...

      Αυτός ο σκορπισμένος και διαιρεμένος σε φατρίες και δελφίνους,κυβερνητικός θίασος δεν βγάζει τετραετία.

      Δεν μπορεί να κυβερνήσει.

      Ο Μπένι που βιάζεται να παραλάβει είπε μέχρι Φλεβάρη και ο έταιρος δελφίνος Λοβέρδος μίλησε για παραίτηση σε περίπτωση μη συνεργασίας.

      Τελειώσανε σήμερα...Θα το δείτε τις επόμενες μέρες

      • Απορία avatar
        Απορία @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 02:42:33

        Μακάρι να βγουν όπως τα λες.

  53. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 05/11/2011 01:57:44

    ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ=ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ: Πρώτα η ζωή και μετά τα δάνεια, έλεγε ο Κορέα ο πρωθυπουργός του Ισημερινού. Και δεν χρειαζόμαστε το παράδειγμα του Κορέα. Ο Αγάθων μας είπε πως ένα απο τα τρία πράγματα που πρέπει να θυμούνται οι άρχοντες είναι ότι κυβερνούν ανθρώπους. Και ο Χριστός ο ο ίδιος μας είπε πως για να υπηρετήσεις τον Θεό πρέπει να υπηρετήσεις τον συνάνθρωπο σου. Κατά συνέπεια κυβέρνηση εθνικής ενότητας είναι μόνο η κυβέρνηση που βάζει σαν πρώτη προτεραιότητα την υπεράσπιση των συμφερόντων του λαού. Οι Πασόκοι ήθελαν σήμερα μια κυβέρνηση εθνικής συνενοχής. Ήθελαν να βρούν συνεργάτες για να περάσουν μαζί μέτρα κατά του λαού. Σήμερα μάθαμε ποιοί είναι οι φίλοι μας. Ευτυχώς και για μας και για την πατρίδα μας ο Σαμαράς είναι ένας από τους φίλους μας.

  54. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 01:59:45

    Δεν έχω πλέον καμμία αμφιβολία. πως αυτός ο εσμός, μαζί με τους λιγούρηδες για εξουσία συνεργούς του, θα κάτσει στο σκαμνί και θα πληρώσουν. Όλοι. Κανείς δεν θα φύγει. Δεν πρέπει να αφήσουμε να φύγει.

    • nostos avatar
      nostos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 02:13:53

      Φαηλο, ασχετα αν προερχεται απο αλλο χωρο, θα δινα και χρονια απο τη ζωη μου να εβλεπα μια στιγμη αυτον τον εσμο ετσι...
      http://www.youtube.com/watch?v=thI0VdCWBus&feature=related

    • Greek Voter avatar
      Greek Voter @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 02:18:15

      Μαζί σου φίλε. Αρκεί να μην κάνουμε λάθη σαν τα χθεσινά. Πήγαμε να τρελαθούμε.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 02:43:58

      Εαν δεν τον βάλει ο Σαμαράς στο σκαμνί είναι βέβαιον ότι στο τέλος θα καθήσει μαζί του.

      • Greek Voter avatar
        Greek Voter @ Απορία 05/11/2011 03:07:49

        Ελπίζω να καταλάβει ότι ο κόσμος δε συγχωρεί πλέον.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 02:47:57

      - Οταν την εξουσία της χώρας την ασκούν προδότες - δεν μιλάς για 'λάθος μιγμα πολιτικής' - οι πολιτικές συνταγες ειναι εντελώς εκτός ατζέντας
      - μεσα τις πρωτες 100μερες κυβ/νσης ΓΑΠ ήταν εμφανές ότι ετοιμαζε κατι εθνικά επικύνδινο, δεν ήταν ανάγκη να φτασουμε στις Κάννες..
      - ειναι δυνατον να μην το αντιλαμβανοταν απο καιρό αυτο ο Σαμαράς ?
      - πηρε το ρίσκο (..ίσως υπεκυψε σε πιέσεις ισχυρών - αγνωστον) και δεν μίλησε ανοιχτα στο λαό για το ποιοι τον κυβερνουν και για τις υπονομευτικές τους ενεργειες
      - φτασαμε ο λαός να δυσκολευεται να δει τη διαφορά .. βλέπει μονο δανειακές συμβάσεις και μέτρα..και όλοι το ίδιοι είμαστε
      - το χειρότερο ειναι οτι ο ΓΑΠ ειχε το χρόνο να κάψει και τα τελευταία διαπραγματευτικά χαρτία που πιθανόν να μπορουσε να χρησιμοποιήσει η Ελλάδα.

    • Jean avatar
      Jean @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 02:52:54

      Μη μου πεις ότι πίστεψες ότι ο γΑΠ θα φύγει; Ο Ρασπούτιν ο αποστασιοποιημένος Λαλιώτης, η οικογένεια και το σύστημα ΠΑΣΟΚ είναι πίσω από αυτές τις κινήσεις. Μετά την γκέλα με το δημοψήφισμα και την τραγική εμφάνιση στις Κάννες τα είχανε χαμένα. Βγήκε η Βάσω, βγήκανε οι ΛΟΡΔΙ, βγήκε τελευταίος κι Βενιζέλος και μετά ένας-ένας οι Βενιζελικοί ανέβηκαν στα κάγκελα. Όταν βγήκε ο Σαμαράς μπρος την δύσκολη κατάσταση της χώρας κι έκανε την γνωστή δήλωση (κατά την γνώμη μου έπρεπε να τους αφήσει να κάνουνε το υπουργικό συμβούλιο και μετά να μιλήσει αλλά ας είναι), αυτοί δεν άκουσαν ότι το βασικό θέμα που έβαζε στην θέση του ήταν οι εκλογές, αλλά λογάριασαν μόνο ότι θα ψηφίσει την σύμβαση. Από το σημείο αυτό αρχίσανε φαίνονται τα σχέδια της παπανδρεϊκής άμυνας που είχαν ξεκινήσει ξημερώματα μετά την επιστροφή από την Γαλλία. Η πρόθεση Παπανδρέου ήταν η σύγκρουση με τους αμφισβητίες και ο εκβιασμός ψήφο εμπιστοσύνης ή νέα αποστασία. Ο Βενιζέλος έκανε την γνωστή κολωτούμπα και συμμάχησε μαζί του με κέρδος την ήττα Λοβέρδου και την υπόσχεση ότι θα ηγηθεί της κυβέρνησης συνεργασίας. Με δεδομένη την συναίνεση Σαμαρά θα βάδιζε σαν αυτοκράτορας να περάσει όλα τα μέτρα (τα 10 σημεία) μέχρι και το σκοπιανό. Η αντίδραση Σαμαρά μετά την ομιλία Παπανδρέου στην Βουλή τον πέθανε. Οι παπανδρεϊκοί την είχανε προβλέψει ξέροντας τον Σαμαρά. Θα πάει τώρα ο Μπέννυ μόνος του με τους παπανδρεϊκούς αντιπολιτευόμενους, να ηγηθεί μιας κυβέρνησης ΜΗ συνεργασίας για να περάσει όλα αυτά τα μέτρα που είπε ο Παπανδρέου ή θα τον παρακαλά να μη φύγει; Ρουά-Ματ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 03:06:20

      Φαήλο, νομικός δεν είμαι, αλλά είσαι σίγουρος ότι υπάρχει το υπόβαθρο για την παραπομπή και καταδίκη τους; Μετά από όσα πάθανε οι πάλαι ποτέ μέντορές τους (Μενιοτσοβολοαθανασόπουλοι και σία), είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν διασφαλίσει τα νώτα τους από νομικής πλευράς;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/11/2011 07:41:30

      Δεν ακουω τις λεξεις Ειδικο Δικαστηριο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 05/11/2011 10:34:13

        Δε γίνεται να πάνε στο ειδικό δικαστήριο διότι είναι βουλευτές κι όχι υπουργοί. Ότι ψήφισαν το ψήφισαν ως βουλευτές. Αυτό σημαίνει ότι η θέση τους είναι χειρότερη διότι δε μπορούν να επικαλεστούν τις ευεργετικές ρυθμίσεις του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Παραπέμπονται σε κοινό δικαστήριο κι αν είναι ακόμη βουλευτές το μόνο που απαιτείται είναι η άρση της βουλευτικής ασυλίας, που γίνεται με 151.

        Μια επιφύλαξη μόνο. Αν ψηφίσουν 180 την εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας, τους παραπέμψουμε και τους καταδικάσουμε, είναι σα να αποδεχόμαστε το γεγονός ότι όντως έχει εκχωρηθεί η εθνική κυριαρχία και δε μπορούμε να παίξουμε με ακυρότητες κλπ. για να ανατρέψουμε τα τετελεσμένα. Βέβαια γι αυτό που γράφω δεν είμαι σίγουρος. Απαιτείται μελέτη.

  55. ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    ΑΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 05/11/2011 02:02:28

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΣ

  56. alakran avatar
    alakran 05/11/2011 02:03:52

    Που πήγαν ρε παιδιά οι άπιστοι Θωμάδες που μας ζάλισαν εδω μέσα τις τελευταίες 2 μέρες?

    • gynner avatar
      gynner @ alakran 05/11/2011 02:22:32

      Παρών εγώ φίλε μου.Ευτυχώς που είμασταν αρκετοί και μην αμφιβάλλεις καθόλου οτι αυτό δεν ελήφθη υπόψη.

      • Greek Voter avatar
        Greek Voter @ gynner 05/11/2011 03:11:30

        Έτσι ακριβώς. Αλλά θέλει θάρρος η επιστροφή στη σωστή στάση. Αυτό σημαίνει ότι ακούει την κοινωνία. ΜΠΡΑΒΟ του.

      • regeneration avatar
        regeneration @ gynner 05/11/2011 11:27:47

        +1000

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ alakran 05/11/2011 02:31:34

      Kαι εγώ άπιστος φίλε alakran...
      Σήμερα όμως τι να πει κανείς...ξεκάθαρη θέση...τέτοιες θέλουμε...

      Ωστόσο, καμία λευκή επιταγή...βλέπουμε (σήμερα ξαναελπίζουμε) και κρίνουμε...

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ alakran 05/11/2011 02:46:27

      Παρών και εγώ,συμφωνώ με gynner.
      Σαμαράς: " όχι στη δανειακή αν έρθει πακέτο με το νέο Μνημόνιο"
      Που σημαίνει πως ΔΕΝ είναι "αναπόφευκτη"! Να είμαστε δίκαιοι. Αυτό λέγαμε, όσοι είχαμε ενστάσεις, δεν πρέπει να ψηφιστεί η δανειακή και εμμένουμε. Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς που δεν υπέγραψε τη δανειακή θα έχει το ηθικό βάρος να κάνει νέα διαπραγμάτευση.

      Μην παίξετε ποτέ ξανά, πασόκτζήδες, σκάκι ή χαρτιά με τον Αντώνη Σαμαρά,.Με πρεμούρα που σας έχει πιάσει να συνυπογράψουμε τα εγκλήματά σας, θα σας πάρει και τα λερωμένα σώβρακά σας. Με τη βραδυνή του δήλωση θα σας αφήσει στην έσχατη κατάντια: να χειροκροτάτε τον Μάκη Βορίδη και τον Σπύρο Γεωργιάδη ως υπουργούς.

    • Quid avatar
      Quid @ alakran 05/11/2011 10:36:17

      Παρών κι εγώ. Όχι μεν άπιστος, αλλά πάντως δύσπιστος. Δόξα τω Θεώ, όλα πήγαν καλά. Αναμένουμε την οριστική διάλυση του ΠΑΣΟΚ, χάρη στις αριστοτεχνικές κινήσεις του κου. Σαμαρά και στην εμμονή του κου. Παπανδρέου να διατηρήσει την πρωθυπουργική καρέκλα.

  57. Mike avatar
    Mike 05/11/2011 02:04:59

    Παντος θα ηθελα να γνωριζω το ατομο πισω απο τον γαπ...ουτε ο σπίλμπεργκ τετοια σεναρια...απο δευτερα οποιος εχει να τα σηκωσει απο τις τραπεζες ο γαπ τελειωνει το εργο του.....

  58. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 05/11/2011 02:06:10

    Μπράβο στο ΣΑΜΑΡΑ!!! Εδειξε οτι είναι μεγάλος ΗΓΕΤΗΣ!!! Ο ΝΕΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!! Με ευθύνη, με πατριωτισμό μα πολιτική οξυδέρκεια!!!
    Πήγαν Πασοκ, Λαος Ντόρα και κατεστημένο να τον...τυλίξουν να τον κάνουν σαν...τα μούτρα τους ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΙΑΣΕ!!! ΕΣΩΣΕ ΤΟ ΜΕΝΝΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ!!! ΕΔΩΣΕ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ!! Τώρα ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΛΑΟΜΙΣΗΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!

  59. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 05/11/2011 02:06:37

    Μπραβο Αντωνη αυτη ειναι πατριωτικη σταση.
    Αν οπως και πολλοι εδω μεσα δικαιωθηκαμε απο τα γεγονοτα και την σταση που θα κραταγε το Πασοκ ,τελικα οπως βουτηξαν στα σκ....α ας κολυμπησουν.

  60. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 05/11/2011 02:10:23

    Να κάνει συνέντευξη τύπου ο Σαμαράς μέσα στο Σ/Κ όπου θα εξηγήσει με σαφήνεια τις θέσεις του. Τα παπαγαλάκια του ΠΑΣΟΚ θα δώσουν ρεσιτάλ. Πρέπει να εξηγήσει με ξεκάθαρο τρόπο τις θέσεις του ο Σαμαράς.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 05/11/2011 02:29:16

      +100000000

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΓΙΑΝΝΗΣ 05/11/2011 03:20:35

      και όσο πιο απλά μπορεί, ο κόσμος έχει λαλήσει με το απανωτο κύμα ψευτιάς και παραπληροφόρησης για αυτό και δεν πρέπει να κρίνουμε κανέναν πατριώτη.
      Όλοι ενωμένοι.

  61. eco avatar
    eco 05/11/2011 02:10:30

    Το παραμάγαζο της φαμίλιας επιτέλους θα εκφραστεί ελεύθερα, αυτός ο πατριωτισμός ήταν λίγο εμπόδιο για το μνημόνιο που ψηφίσανε!!

  62. kkourk avatar
    kkourk 05/11/2011 02:13:39

    Και τώρα αγαπητοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ελάτε να συναντήσετε αυτούς που σας ψήφισαν. Μάσκες, περούκες κλπ επιτρέπονται μην τυχόν και σας αναγνωρίσουν.

  63. AΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ avatar
    AΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 05/11/2011 02:17:30

    ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ. ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΟ ΜΠΕΝΙ ΧΙΛ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ AΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 05/11/2011 08:52:34

      αυτος εχει τελειωσει. Μονο που δεν το ξερει!!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ AΠΙΣΤΟΣ ΘΩΜΑΣ 05/11/2011 12:15:43

      Ο Βενιζέλος είναι μια πολιτική φωνασκούσα φούσκα όπως Ντόρα Μπακογιάννη στο πιο μπρουτάλ

  64. eco avatar
    eco 05/11/2011 02:17:45

    Όπως έχω γράψει ο "Καντάφι" δεν υπαρχει περίπτωση να το αφήσει το "μαγαζί" , γι'αυτό ο "κολοτούμπας" να τον ακουει και να εκτελεί αμέσως.
    Αλήθεια στην επιστολή που έστειλε στον Παπούλια το μεσημέρι τι να έγραφε?

  65. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 05/11/2011 02:17:46

    Αγαπούλα πρέπει να επιμείνεις σε αυτά που δήλωσες για να δουν ότι τα 'χεις βαριά.

  66. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 05/11/2011 02:31:52

    Δεν μπορώ να ακούω όλα αυτά τα μπράβο και τα ζήτω ! Γιατί πανηγυρίζετε που αποφάσισε ο Αντώνης να ψηφίσει την δανειακή σύμβαση;
    Ξαφνικά δεν υπάρχει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας;
    Το να ψηφίσεις το 1ο άρθρο είναι σωστή επιλογή; Το ίδιο δεν έκανε η Ντόρα και ο Καρατζαφέρης με το Μνημόνιο και τους κράζαμε;
    Αν πάμε σε εκλογές είναι καλή η σύμβαση και αν δεν πάμε δεν είναι ;
    Ντροπή !!!! Πως θα βγούμε να υποστηρίξουμε ότι ο Αντώνης προστατεύει τα συμφέροντα της Ελλάδας.
    Κάναμε δύο κολοτούμπες σε 24 ώρες

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 02:37:30

      - Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση αν την πάνε στην Βουλή μαζί με τα μέτρα.

      - Η ΝΔ θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση μόνο αν πάει στην Βουλή χωρίς μέτρα και νέα μνημόνια.

      - Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση με την διαδικασία των 180 επειδή αυτό σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

      ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ!!!

      • Lewnidas avatar
        Lewnidas @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 02:51:10

        η αλλαγη του δικαιου απο το ελληνικο στο αγγλικο που εμπεριεχει η δανειακη συμβαση, εσενα σου φανταζει και που θα ψηφιζε ο οποιοσδηποτε πατριωτης?

        και πιστευω οτι τις ποιανεις τις επεκτασεις.

        ο καμμενος γιατι θα το καταψηφιζε?

        • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
          Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Lewnidas 05/11/2011 03:05:22

          Αγαπητέ που την είδες την ΝΕΑ δανειακή και το λες αυτό για το αγγλικό δικαιο?

          Και αν υποθετικά είναι έτσι, όταν υπάρξει η νέα δανειακή ,ποιος σου είπε ότι θα συμφωνήσουμε?

          Ο Καμμένος είναι παλικάρι και πατριώτης αλλά είναι και παρορμητικός και βιάζεται μερικές φορές.

          Αρχηγός είναι ο Αντώνης και αυτός είναι ο ηγέτης.
          Το μέτωπο πρέπει να είναι αρραγές.

      • mx avatar
        mx @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 15:57:08

        .....nai alla oi exw (eyrwpi) den deinei lefta xwris mnimonio
        as teleiwsei to doulema....

  67. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 05/11/2011 02:38:25

    ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΝΑΡΩΤΙΟΝΤΑΝ 'ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ' ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ Ο ΑΛΛΟΣ 'ΑΝΙΑΤΟ'.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗ (ΣΑΡΞ ΕΚ ΤΗΣ ΣΑΡΚΟΣ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΠΑΣΟΚ.
    Η ΧΩΡΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ.ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ.ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΠΩΣ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ,ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ(ΜΕΣ ΣΤΗ ΞΙΠΑΣΙΑ ΤΟΥΣ).
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΕ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠ' ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ.ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΚΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΣΑΜΑΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΡΙΠΤΕ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΦΥΣΙΚΑ.
    ΟΣΟ Η ΝΔ ΜΕΝΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΛΑΟ,ΟΣΟ ΔΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ,ΟΣΟ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ,ΟΣΟ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΣΟ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΤΙΣΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΝΘΕΣΗ ΤΡΙΩΝ Η ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ .
    ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΕΞΕ ΤΗ ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ.ΕΝΑ ΝΕΥΜΑ ,ΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΦΤΑΝΕΙ.

  68. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 02:40:31

    ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΟ!!!(πάρε τα κουβαδάκια σου και πήγαινε παίξε σε καμιά πασοκική παραλία)

    - Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση αν την πάνε στην Βουλή μαζί με τα μέτρα.

    - Η ΝΔ θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση μόνο αν πάει στην Βουλή χωρίς μέτρα και νέα μνημόνια.

    - Η ΝΔ δεν θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση με την διαδικασία των 180 επειδή αυτό σημαίνει εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 02:51:33

      Δεν θα σε χαρακτηρίσω όπως έκανες εσύ! Δεν με ξέρεις αλλά έχεις άποψη για μένα.
      Τέλος πάντων . Φαίνεται πως καταλαβαίνουμε τα πράγματα διαφορετικά . τι σημαίνει ότι θα ψηφίσει μόνο την σύμβαση; (Η Ντόρα με τον Καρατζαφέρη το ίδιο δεν έκαναν με το Μνημόνιο;)
      Είναι δυνατόν να ψηφίσεις μια σύμβαση αλλά να διαφωνείς με τα μέτρα και τους όρους που προβλέπει η σύμβαση; (Η Ντόρα με τον Καρατζαφέρη το ίδιο δεν έκαναν με το Μνημόνιο;)
      Και τελικά γιατί να αλλάξουμε κυβέρνηση όταν και η επόμενη τη σύμβαση θα εφαρμόσει;
      Μάλλον γιατί να έχουμε κυβέρνηση αφού μας κυβερνούν τόσο αποτελεσματικά από τις Βρυξέλες;

      • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
        Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 02:59:40

        Η Ντόρα με το Καρατζαφέρη δεν ψήφισαν δανειακή σύμβαση,αυτή δεν κυρώθηκε ποτέ στην Ελληνική Βουλή.Την υπέγραψε μόνο ο Παπάκης.

        Τα εξαπτέρυγα είχαν ψηφίσει όλο το ΜΝΗΜΟΝΙΟ.

        Τεράστια η διαφορά.

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ 05/11/2011 03:05:00

          Ψήφισαν το μνημόνιο και διαφώνησαν με τα μέτρα που αυτό προβλέπει !!!!
          Αυτή είναι η αντίφαση που τους έθεσε στη συμμαχία των προθύμων.
          Πες μου σε παρακαλώ γιατί ο Αντώνης με την ψήφιση έστω και του πρώτου άρθρου δεν θα είναι και αυτός πρόθυμος. Τι θα διαπραγματευτεί μετά ;;;;;; Θα πει ότι διαπραγματεύομαι αυτό που πριν λίγο ψήφισα;;; Είναι δυνατόν να πας στην τράπεζα και να πεις : Θέλω τα λεφτά και ότν μου τα δώσεις θα διαπραγματευτώ τους όρους;;;;;

          • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
            Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 03:10:35

            Μα ρε φίλε το πρώτο μνημόνιο μιλούσε για παραίτηση από ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ σε περίπτωση κατάσχεσης από αδυναμία πληρωμής ή και εκχώρησης εμπράγματων δικαιωμάτων σε τρίτες χώρες.

            Είναι δυνατόν ο Σαμαράς να ψήφιζε τέτοιο έκτρωμα?

            Ποια μέτρα μου λες δεν ψήφισαν?Ψηφίσαν τα παραπάνω που είναι πολύ χειρότερα!!!

          • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
            Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 03:39:21

            ΔΕΣ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ :

            Υπογραφή στο άρθρο 1 σημαίνει αυτόματα αποδοχή της δανειακής σύμβασης διευκόλυνσης. Που σημαίνει ότι: Αποδέχονται την παραίτηση από την ασυλία της εθνικής κυριαρχίας της χώρας και την υποθήκευση του συνόλου της δημόσιας περιουσίας!!

          • Γιαννης Ν. avatar
            Γιαννης Ν. @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 03:47:06

            Μπορείς να πεις με σιγουρια ότι η νέα δεν περιέχει άνάλογες ρήρες;
            Φοβάμαι πως όχι!

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιαννης Ν. 05/11/2011 12:19:34

            Γιάννη, δεν θα περιέχει η νέα σύμβαση τέτοια πρόβλεψη. Αν παρ' ελπίδα την περιέχει, απλώς, ο Σαμαράς θα την καταψηφίσει γιατί θα αντίκειται στις ευρωπαϊκές συνθήκες. Θα έχει μια πολύ καλή δικαιολογία ότι ως κράτος μέλος της Ε.Ε. η Ελλάδα δεν μπορεί να συμφωνήσει με όρους που καταλύουν το ίδιο το ευρωπαϊκό δίκαιο!!

  69. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 05/11/2011 02:50:54

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ. ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ. ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ: 1. ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ, 2. ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, 3. ΘΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ 180 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, 4. ΖΗΤΑΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, 5. ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ) ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ( ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΡΑΓΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΑΝ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΚΛΕΞΕΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ) 6. ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΑΝ ΑΓΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΟΥΣΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΩΡΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ, 7. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΠΡΟΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ, ΟΤΑΝ ΤΟ 1993 ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 8. ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ, 9. ΤΟΥ ΑΣΚΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΑΠΟΔΟΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, 10. ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ... ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΣΩΣ ΣΥΝΕΤΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΩΘΟΥΜΕ...

  70. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 05/11/2011 02:52:55

    Οι μάσκες έπεσαν και ξεγυμνώθηκε στο λαό το σύστημα της διαφθοράς και της γελοιότητας με εκατόν εξήντα τόσες κωλοτούμπες. Ο Αντώνης Σαμαράς έβαλε τα πράγματα στη θέση τους και απαλλαγμένος από τα γνωστά βαρίδια αποτελεί πια τη μόνη αξιόπιστη λύση. Η κυβέρνηση παρωδία που ετοιμάζουν θα τον αναδείξει ως το μόνο θεσμικό και ουσιαστικό αντίβαρο.

  71. η Dimi avatar
    η Dimi 05/11/2011 02:59:28

    «Οι Ελληνες μπορούν να κάνουν τα πάντα εκτός από ένα:
    Nα αποδεχθούν τη μοίρα του υποταγμένου.» ~Αντώνης Σαμαράς

  72. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 05/11/2011 03:05:19

    Ο Αλέξης Τσίπρας στάθηκε σωστά και δημοκρατικά , τοποθετήθηκε αμέσως μετά τον Γ. Παπανδρέου , τονίζοντας ότι η μόνο διέξοδος είναι οι εκλογές διότι υπάρχει αναντιστοιχία της παρούσας σύνθεσης της Βουλής με το εκλογικό σώμα ( για άλλα πράγματα εκλέχτηκε , σε άλλη κατάσταση βρισκόμαστε σήμερα ) και πρόσθεσε κάτι σημαντικό για τις δυνάμεις και τις ¨συνιστώσες ¨ του ΣΥΝ /Σύριζα : Πως αγώνας δεν είναι μόνο για την υπεράσπιση των κοινωνικών - εργασιακών δικαιωμάτων , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ¨ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ¨ . Εάν δεν μιλούσαμε για τον ΣΥΝ , αυτή η τοποθέτηση θα μπορούσε να μην είναι σημαντική , αλλά επειδή μιλάμε για αυτό τον πολιτικό χώρο , η δήλωση του αυτή έχει την σημασία της.

    Η Αλέκα Παπαρήγα , δηλαδή το Κ.Κ.Ε. , ήταν απαράδεκτη . Στην ουσία αρνήθηκε να απαντήσει στον προκλητικό λόγο και τα ψέματα του Γ.Π. Αντί να ζητήσει τον λόγο των 8 λεπτών που δικαιούται από το Βήμα της Βουλής , αντί να σηκωθεί και να πει από την πλευρά... ¨της εργατικής τάξης¨ που υποτίθεται πως εκπροσωπεί ή θέλει να εκπροσωπεί , πως ο Γ.Π. με την επιμονή του να παραμένει Αντισυνταγματικά στην εξουσία και να ψηφίζει παράνομα δεσμευτικές συμφωνίες και συμβάσεις για τον ελληνικό λαό ( το λένε και πολύ ¨αστοί συνταγματολόγοι ¨ , αλλά η κ. Παπαρήγα είναι κατώτερη και των αστικών δημοκρατικών δικαιωμάτων από τα μέσα του 18ου αιώνα με τον αγώνα του σοσιαλιστικού εργατικού και κομμουνιστικού κινήματος ) , αντί να του πει πως έχει κηρύξει - η κυβέρνηση - και τα ντόπια και ξένα τοκογλυφικά συμφέροντα που εκπροσωπεί - έναν- εμφύλιο πόλεμο- ¨από τα πάνω ¨ και πως ο ¨λαός ¨ θα υπεραμυνθεί των Ελευθεριών και των δικαιωμάτων του ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΝΤΟΝΑ - ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ - ( πράγμα που το κάνει τελευταία το Κ.Κ.Ε. και πολύ καθυστερημένα μέσα από τις στήλες του ¨Ριζοσπάστη¨ , για να έχει να λέει και κάτι στους οπαδούς τους , μιλάμε για τον χείριστο πολιτικό οπορτουνισμό ) προτίμησε να ζητήσει από το έδρανο της ¨μόνο δύο λεπτά ¨ για να πει δύο ¨υπεροπτικές παρατηρήσεις ¨ που στην ουσία αποτελούσαν ¨πάσα¨ στην κυβέρνηση να απαντήσει κερδίζοντας ¨πόντους¨.

    ¨Ρώτησε ¨ η κυρία Παπαρήγα με την μορφή παρατήρησης , εάν η ¨κυβέρνηση σωτηρίας¨ που επιδιώκει ο κ. Παπανδρέου έχει διάρκεια ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ... , για να πάρει την ¨θετική απάντηση ¨ από τον κ. Βενιζέλο : ¨όχι μόνο μέχρι τον Φεβρουάριο ...θέλουμε να κυβερνήσουμε¨ ( για να ολοκληρώσουν την ταφόπλακα στον ελληνικό λαό ). Γι αυτό μιλώ για ¨πάσα¨ .

    Λες και δεν ήξερε η κ. Παπαρήγα , εάν δεν ήξερε όφειλε να μην είναι στη Βουλή, πως αμέσως μετά την χθεσινή ανακοίνωση του Αντώνη Σαμαρά για μια ¨μεταβατική κυβέρνηση ¨ μέχρι τον Δεκέμβρη -όπου πρέπει να διεξαχθούν εκλογές ..., ΒΓΗΚΕ Η ΚΥΡΙΑ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΝΚΛΑΒΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙ - ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ και δήλωσαν ( δηλαδή έδωσαν εντολή στους υπαλλήλους τους στην Αθήνα ) πως μια ¨κυβέρνηση εθνικής ενότητας , θα πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι τον Απρίλη !

    Οπότε και ο Βενιζέλος που είπε ¨μόνο μέχρι τον Φεβρουάριο ¨ , σαν συνήθης πολιτικός του ΠΑΣΟΚ είπε ψέματα , διότι σύμφωνα με τις εντολές των κυρίων του , τον Φεβρουάριο θα ζητούσε ¨μια παράταση ¨.

    Η κυρία Παπαρήγα όμως με αυτή την κοτσάνα θεωρεί πως έκανε ¨παρέμβαση¨ ενάντια στον πρωθυπουργό , σε μια καίρια στιγμή που περίμενε όλος Ελληνισμός να ακούσει έναν σοβαρό αντίλογο ενάντια στους Πραξικοπηματίες που κυβερνούν ¨εν ονόματι του ¨.

    Εκτιμώ πως το Κ.Κ.Ε. έδωσε με αυτή την ¨μαχητική του αντιπολίτευση στην Βουλή ¨ και πάλι την ¨συναίνεση του ¨ στην κυβέρνηση Παπανδρέου , ακόμα περισσότερο και στην επόμενη ( εάν υπάρξει ) ¨κυβέρνηση εθνικής συνωμοσίας¨ ( ¨σωτηρίας¨ ).

    Ο ¨πατριώτης¨ Καρατζαφέρης μίλησε βέβαια για την¨πατρίδα¨ , στην οποία εντάσσει μέσα και τους υπογράφοντες τα μνημόνια και την παραχώρηση της Πατρίδας . Μίλησε για την Πατρίδα όπως μίλαγε γ΄αυτήν ο Γ . Παπαδόπουλος ή όπως μιλά ο Γ. Παπανδρέου για την Δημοκρατία και την ινδική κάνναβη και την ¨ελεύθερη¨ ραδιοφωνία των νταβατζήδων της πολιτικής και οικονομικής μας ζωής.

    Τον Γ. Παπανδρέου , τον οποίο η κ. Ροδούλα Ζήση τον ανακήρυξε , σχεδόν με δάκρυα στα μάτια , σήμερα σαν Εθνάρχη - Οραματιστή , εφάμιλλο του Ελευθερίου Βενιζέλου !

    Όταν άκουσα τον διθυραμβικό λόγο της παλαιάς ¨Συνδικαλίστριας του ΠΑΣΟΚ στο Βόλο ¨ σκέφτηκα τα ποιηματάκια που έλεγαν οι Κομσομόλοι μπροστά στον Τσαουσέσκου η οι μαθητές της ΕΟΝ στον Ιωάννη Μεταξά. Εκείνη την στιγμή είπα στην γυναίκα μου , επειδή την γνωρίζω ,¨ σε παρακαλώ να την διαγράψεις από τον τηλεφωνικό κατάλογο , δεν θέλω τα μηνυματάκια της στις γιορτές , το πρόβλημα πια με αυτούς τους ¨απλούς ανθρώπους¨ είναι ταξικό και εθνικό ¨ .

    Προσωπικά πιστεύω πως το μόνο θύμα επιθέσεων και απαράδεκτων εκβιασμών είναι ο Αντώνης Σαμαράς την περίοδο αυτή. Όλο το παιχνίδι των τελευταίων μηνών είναι επικεντρωμένο στο να του στερήσουν κάθε δικαίωμα δικών του πολιτικών επιλογών , να τον δέσουν στο μαύρο άρμα τους. Η άποψη μου είναι πως εν μέρη ο εκβιασμοί , πέτυχαν. Ο δογματισμός της Αριστεράς δεν της επέτρεψε να καταγγείλει ανοιχτά όλες αυτές τις πιέσεις που αποτελούν ευθεία ανάμειξη στις ¨εσωτερικές πολιτικές υποθέσεις της Ελλάδας . Και σε αυτό το θέμα φάνηκε ανεπαρκής , -σαν - να μην είχε καταλάβει το τι παίζεται τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα .

    Η επόμενη ήττα του Α. Σαμαρά , πάντα κατά την άποψη μου , θα είναι να δεχτεί να συμμετάσχει , σε αντίθεση με την αρχική του πρόταση για μεταβατική κυβέρνηση ενός μηνός , σε Παπανδρεϊκό Εθνοσωτήριο Κονκλάβιο 4- 6 μηνών.

    Γεγονός που για τον υπόλοιπο λαό θα σημαίνει μια ¨ιδιάζουσα δικτατορία¨ .

    Εκλογές ΤΩΡΑ , και με την - επόμενη κυβέρνηση , μετά από μια χρονικά προσδιορισμένη περίοδο - Επαναδιαπραγμάτευσης , όλων των μέχρι τώρα δανειακών συμβάσεων , όπως και επανεκτίμησης των πραγματικών χρεών της Ελλάδας , ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ για το τελικό αποτέλεσμα που θα συμφωνηθεί - επιτευχθεί .

    Παράλληλα Προσφυγή - της Ελλάδας - στο Δ.Δ. της Χάγης κατά της Γερμανίας για την καταβολή των Γερμανικών Επανορθώσεων ( αίτημα που εξυπακούεται πως θα είναι στην πρώτη θέση των προεκλογικών προγραμμάτων όλων των κομμάτων , ή δεν θα είναι , παρά το μπλα - μπλα που ακούγεται συχνά από όλους ; ).

    • Κρης avatar
      Κρης @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/11/2011 04:53:41

      ...... και μετά ξύπνησα !!! ....

      Βενιζελος ,
      Εγγραφή στον προυπολογισμο του 2012 , 500 δις απο μελλοντικα
      έσοδα απο τους απογονους των Ναζιστων.
      Δανεια Κληρινγκ αποζημιωσεις κλπ
      μεχρι και τζαμπα ετρωγαν και επιναν στην Κατοχη με τα πλαστα χρηματα
      που αμα εφυγαν φυσικα δεν ειχαν καμια αξια , κανενα αντικρισμα.
      Μέχρι και Ολα τα κέρματα ελιωσαν και πηραν το μεταλλο.

      Αμεση τιτλοποιηση και έξοδο στις αγορες αυτα τα 500 δις .

      Παπανδρεου ,
      Σήμερα κιόλας , αιτημα συγκλισης των τεσσάρων νικητήριων δυνάμεων του Β'ΠΠ
      Αγγλιας Γαλλιας Ρωσιας και Αμερικής για το ανοικτό ''ελληνικό ζήτημα''

      Με τοσα που τους ''εχει'' η Αμερικη πρωτοι πρωτοι θα τρεξουν...

      Ισραληλιτες ,
      αιτημα για τεχνογνωσια εισπραξης αποζημιωσεων απο τους Γερμανους
      Κατακτηκτες της Πατριδας μας με παραχωρησσ 10 με 20 % του ποσου,

      Θα ελθουν να συνδραμουν ή Οχι ?

      Για να δουμε τοτε ποιος ''θα τρεχει''... και ποιος θα ειρωνευεται.

      Αλλα οι απογονοι των Ναζιστων δεν μας συγχωρανε Ποτέ , ότι ΜΟΝΟ

      ΕΛΛΗΝΕΣ δεν ΄φόρεσαν σαν αιχμάλωτοι την Γερμανικη στολή να πανε να

      πολεμησουν στη Ρωσια ...

      Από όλα τα αλλα κατακτημενα κρατη , Γιουγκοσλαβια , Πολωνια Τσεχια Ολλανδια
      κλπ Οι Ρωσοι συνελαβαν ή σκοτωσαν άτομα που τους πολεμαγανε στο Ρωσικο μέτωπο
      φορώντας την Γερμανικη στολη


      Η Ελλαδα κυριε με τις ειρωνιες, ειναι το Μοναδικό κράτος στην Ευρώπη

      που τελειωνοντας ο Β'ΠΠ ειχε Λιγοτερο πληθυσμο απο οταν αρχισε ο πολεμος

      Γενοκτοκτονια κανονικη απο την πεινα και τους σκοτωμους μας ειχαν κανει

      οι πατεράδες αυτων που κυβερνανε τωρα στην Γερμανια .

      • Κρης avatar
        Κρης @ Κρης 05/11/2011 04:55:44

        η τελευταια παραγραφος ηταν για αλλου
        ( δυστυχως δεν υπαρχει τροπος διορθωσης ενος μυνηματος )

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/11/2011 10:19:45

      Συμφωνώ με τις θέσεις του σχολίου σου εκτός από την μακροσκελή κριτική που κάνεις σχετικά με την δήλωση της Παπαρήγα μετά την ομιλία του ΓΑΠ.
      Τι σημασία είχε να πει μεταμεσονύκτια όλα αυτά που εύστοχα παρατήρησες, τα οποία φυσικά αποτελούν και θέσεις του ΚΚΕ και έχουν ήδη πολλάκις ειπωθεί και γραφτεί ,την ώρα που ουσιαστικά η ψήφος εμπιστοσύνης ήταν προαποφασισμένη.
      Το να κατηγορείς βέβαια το ΚΚΕ -το μοναδικό κόμμα που αντιδρά στην πράξη με μαζικά συλλαλητήρια, με δυναμικές κινητοποιήσεις σε χώρους δουλειάς,με απεργίες κτλ και όχι απλά με δηλώσεις και ανακοινώσεις - για ενδοτισμό και συναίνεση στην πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι άνευ σχολιασμού.

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ Κάποιος 05/11/2011 11:54:38

        Όχι αγαπητέ φίλε δεν ¨κατηγορώ¨ το Κ.Κ.Ε. , αυτό μπορεί να το κάνει μόνο ο ελληνικός λαός. Ασκώ δριμύ α κριτική στην πολιτική που χαράζουν οι εκάστοτε ηγεσίες του και οι λεγόμενες ¨επιτροπές του ιδεολογικού ελέγχου¨ .

        Και όταν ¨κατηγορώ¨ την πολιτική γραμμή που χαράζει η ηγεσία του Κ.Κ.Ε. ( θα συμφωνείς πως όταν παίρνει δημόσιες θέσεις , θα πρέπει να δέχεται και δημόσια κριτική , δεν είναι priveclub , ότι κάνει δεν έχει μόνο συνέπειες στα μέλη του , αλλά σε όλο τον λαό ) δεν αμφισβητώ την τιμιότητα και τις αγνές προθέσεις των μελών του που αγωνίζονται στις γειτονιές ή στους τόπους εργασίας ¨για ένα καλλίτερο αύριο . ΑΛΛΩΣΤΕ το ίδιο πιστεύω και για την ευρεία πλειοψηφία των μελών -οπαδών της Ν.Δ. ( εργαζόμενοι και δημιουργικοί άνθρωποι - που δεν επιδιώκουν - συνειδητά - την αδικία για τους συμπολίτες τους , δεν ξέρω εάν το πιστεύεις και εσύ αυτό ) .

        Αλλά αγαπητέ , η ¨δίκαιη¨ ενόχληση σου κολλάει ήδη από το σημείο τοποθέτησης σου που αναφέρει πως...¨ Το να κατηγορείς βέβαια το ΚΚΕ -το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κόμμα που αντιδρά στην πράξη ...¨ . Και όπως καταλαβαίνεις ή μάλλον ΔΕΝ καταλαβαίνεις η θέση αυτή δεν είναι ούτε αντικειμενικά , ούτε υποκειμενικά σωστή.

        Υπήρξαν στιγμές στο παρελθόν που η κ. Παπαρήγα - ανούσια και άσκοπα έκανε στην Βουλή , με αφορμή άσχετα θέματα , πολύωρες εισηγήσεις μαθημάτων ¨Μαρξιστικής Πολιτικής Οικονομίας ¨ μπροστά σε 20 - 30 Βουλευτές ( της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ ) και τώρα μας λες , σε απολογητικό τόνο , ότι ¨δεν είχε νόημα να μιλήσει τα μεσάνυχτα για γνωστά θέματα...¨ , σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή της νεοελληνικής πολιτικής ιστορίας που ο κόσμος κρεμόταν κάτω από τις οθόνες της τηλεόρασης !

        ΟΧΙ , αγαπητέ φίλε το Κ.Κ.Ε. σε όλη αυτή την περίοδο ασκεί μια -εγκληματική - μη - δημοκρατική - αντιλαϊκή πολιτική για τα συμφέροντα του λαού και της Πατρίδας με τις θέσεις του περί μη- ξένης κατοχής - αντίστοιχης του 1941-1945 - , ¨κάτω όλα τα κόμματα της αστικής τάξης ¨ , λες και βρίσκεται σε προεπαναστατική περίοδο μετά από την λήξη ενός ενδοκαπιταλιστικού - ιμπεριαλιστικού πολέμου , όπως ήταν ο 1ος Π.Π.... Και ενώ τα λέει όλα αυτά τα ¨ταξικά και επαναστατικά ¨ , ¨ περικυκλώνει¨ και περιφρουρεί επί της ουσίας την ¨Δούμα¨ και τα ¨Χειμερινά Ανάκτορα ¨ ( Ρωσική Βουλή που ΑΝΕΤΡΕΨΕ ο Λένιν το 1919 ) .

        Όχι φίλε , ανήκω σε αυτούς που δεν περιμένουν 70 χρόνια για να αποφασίσει το κόμμα ¨συλλογικά ¨ ( δηλαδή με τις γνωστές γραφειοκρατικές διαδικασίες και αλληλουπονομεύσεις για το ¨ποιος θα πάρει το πάνω χέρι¨) ότι η ¨Βάρκιζα ¨ ήταν λάθος και ο Ν. Ζαχαριάδης αγωνιστής ...

        Διότι , εκεί γύρο στο 2080 ( στην ¨επέτειο¨ των επόμενων 70 χρόνων ) θα βγει από κάποιο Μοναστήρι του Αγίου Περισσού μια ¨επίκαιρη ¨ απόφαση που θα λέει πως η πολιτική του κυκλώματος του Πολιτικού Γραφείου του Κ.Κ.Ε. το 2010- 2011 ήταν ¨αντιλαϊκή - αντεπαναστατική - αριστερίστικη και ¨τροτσκιστική ¨ και αντιπατριωτική ¨ .

        Αυτά στου γράφει ένας εξωνημένος μικροαστός , πράκτορας της Σία , της Ιντέλιντζες , μίσθανο όργανο των ¨πιο μαύρων κύκλων της ελληνικής αντίδρασης ¨, των μυστικών κονδυλίων του ΥΠΕΞ , ένα ¨σίχαμα , υπάλληλος του Βαρδινογιάννη , του Λάτση και της ¨United - Frud - Company " ή ένας ¨ψυχασθενής¨ που ξέφυγε από τα ψυχιατρεία της πρώην ¨Σοβιετικής ¨ ( ¨Αμεσοδημοκρατικής¨ δηλαδή ) - Ένωσης¨. και ¨μολύνει το υγιές σώμα του λαού και της εργατικής τάξης ¨.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 05/11/2011 16:22:08

          Καταρχήν όσον αφορά την προσωπική μου άποψη για το σύνολο των γραφομένων σου αυτή διαφαίνεται στις πρώτες λέξεις του σχολίου μου και επ’ουδενί αντανακλά την τελευταία παράγραφο της απάντησής σου ασχέτως αν αφορά την κριτική κάποιου «συντρόφου». Αυτά για να μην παρεξηγηθούμε.

          Επί της ουσίας θα σου απαντήσω τα εξής.
          Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου όσον αφορά τα περί ιδεολογικού δογματισμού και ακαμψίας που ενίοτε μπορεί να εκληφθεί κι ως ιδεοληψία. Αυτό, μαζί με άλλες ιστορικά λανθασμένες πολιτικές του επιλογές, το έχει καταδικάζει σε ποσοστά κάτω του 10% ενώ η δυναμική του στο λαϊκό, εργατικό κίνημα θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη.
          Αυτό όμως που δεν θα δεχθώ είναι η κατηγορία που του προσάπτεις για την περιφρούρηση των "Χειμερινών Ανακτόρων".
          Επειδή ήμουν παρών στις πρόσφατες κινητοποιήσεις του ΠΑΜΕ μπροστά από την Βουλή, αυτό που έκανε ήταν να προστατεύσει την διαδήλωση και τους συμμετέχοντες από τις γνωστές προβοκάτσιες των κουκουλοφόρων.
          Το γεγονός ότι τα μπλοκ του ΠΑΜΕ είναι τα πιο καλά περιφρουρημένα και ασφαλή, το αναγνωρίζουν όχι μόνο οι κομμουνιστές αλλά και πολίτες απ'όλο το κομματικό φάσμα που ανεμπόδιστα συμμετέχουν στα μπλοκ του.
          Εξάλλου απ'όσο ξέρω δεν υπήρχε κάποιο οργανωμένο σχέδιο κατάληψης της Βαστίλης και των Ανακτόρων που εμπόδισε το ΚΚΕ.
          Όλους τους προηγούμενους μήνες που συγκεντρώνονταν οι Αγανακτισμένοι στην πλατεία Συντάγματος δεν έγινε ούτε μια φορά, απ’ότι θυμάμαι, προσπάθεια κατάληψης της Βουλής, παρά μόνο μία προσπάθεια περικύκλωσης, όπου τότε έπιασαν δουλειά τα γνωστά παιδιά με τις κουκούλες και διέλυσαν την Πλατεία μέσα σε δυο-τρεις μέρες με τις οργανωμένες προβοκάτσιες τους. Αυτά τα γνωρίζω πολύ καλά γιατί ήμουν σχεδόν καθημερινά επί βδομάδες στην Αμαλίας και στις συνελεύσεις της πλατείας.
          Το κτίριο της Βουλής βρίσκεται ακόμα στην θέση του και αποτελεί πεδίον δόξης λαμπρό για κάθε επίδοξο επαναστάτη να την κυριεύσει επί 363 ημέρες τον χρόνο, πλην των δύο ημερών που την είχε κυκλώσει το ΠΑΜΕ για λίγες ώρες.
          Τέλος, όσον αφορά την εξωκοινοβουλευτική μαχητικότητα του ΚΚΕ και το αντίστοιχο σχόλιο που έκανα, θα ήθελα ρωτώντας ειλικρινά και χωρίς ίχνος ειρωνείας να με διαφωτίσεις, γιατί δεν είμαι πανταχού παρών, ποιο άλλο κοινοβουλευτικό κόμμα - πλην του ΣΥΡΙΖΑ, και εδώ αποσύρω δεχόμενος την παρατήρηση σου την απολυτότητα του όρου «μοναδικό» που χρησιμοποίησα - κινητοποιεί μαζικά τον λαό, στους χώρους εργασίας, στα σωματεία, στις γειτονιές και στους δρόμους.
          Σημ: Δεν είμαι μέλος του ΚΚΕ.

  73. Quid avatar
    Quid 05/11/2011 06:20:59

    Εύγε στον κύριο Σαμαρά! Εύγε! Αποδείχθηκε σκακιστής ολκής. Εξαιρετικές οι κινήσεις του. Φυσικά, δεν είναι δυνατόν να υπάρξει δανειακή σύμβαση χωρίς μέτρα. Αποδείχθηκε ότι τους δούλεψε αυτός και όχι οι άλλοι.

    Μας είπε τελικά την εξής πολύ απλή "χαζομάρα": Ότι θα ψηφίσω μόνον τη δανειακή. Μόνον τα λεφτά δηλαδή. Λες και ήταν ποτέ δυνατόν να ψηφιστεί μόνο του αυτό! Με αυτή όμως τη "χαζή" (τώρα που το ξανασκέφτεται κανείς) δήλωση, μπόρεσε να δουλέψει τους πάντες και να αποφύγει σκοπέλους τους οποίους μόνον να υποψιαστεί μπορεί κανείς όταν είναι από έξω.

    Μπράβο στον κο. Σαμαρά που δικαίωσε όλους τους δύσπιστους. Τώρα το ΠΑΣΟΚ θα σφαχτεί και θα περιμένουμε να δούμε πότε θα πέσει. Εκτός από την ψήφο εμπιστοσύνης, προβλέπω ότι οι κύριοι του ΠΑΣΟΚ θα καθήσουν να ανεχθούν και τη φαιδρή δικαιολογία του κου. Παπανδρέου ότι "ε, τι να κάνω, δεν θέλει η ΝΔ κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, άρα... αφήστε με στη θέση μου!" και θα βρεθούν σε διάστημα λιγότερο της εβδομάδας σε πολύ χειρότερη θέση από ό,τι ξεκίνησαν την προηγούμενη εβδομάδα.

    Το "μόνο" κακό στην όλη ιστορία είναι ότι η δύσμοιρη χώρα μας θα υποφέρει κι άλλο μέχρι να φύγει η κυβέρνηση του κου. Παπανδρέου. Ας ευχηθούμε να μην είναι πολύ μεγάλη η ζημιά που θα πάθουμε.

    • mx avatar
      mx @ Quid 05/11/2011 16:06:01

      ..........i tha dikaiwtheis i tha stenaxoretheis.....

  74. barman avatar
    barman 05/11/2011 08:03:51

    Η μοίρα του Παπανδρέου είναι να φύγει όπως ο Ντε λα Ρούα. Γι' αυτό ζούμε για να το δούμε!!!

  75. Pluto avatar
    Pluto 05/11/2011 08:09:56

    Tώρα που όλοι αποκαμωμένοι πάνε για ύπνο στην Αθήνα,είναι η ώρα να συνειδητοποιήσουν τα εξής :
    1)Με τούτα καί κείνα ο ΓΑΠ επί δύο καί πλέον χρόνια κρατιέται στην εξουσία, καταστρέφοντας ανεπανόρθωτα τον Ελληνικό κοινωνικό ιστό καί κάθε προοπτική της χώρας.Σειρά τώρα η εκποίηση του υποθαλάσσιου ορυκτού πλούτου ,καθώς όπως είπε θα τρυπήσει νότια της Κρήτης. Εδώ στην Β. Αμερική η πιάτσα (έτοιμη από καιρό με τις ακριβείς συντεταγμένες καί τα απαραίτητα εταιρικά με τον Μπόμπολα στο χέρι) προσέρχεται…
    2)Οσο ο Σαμαράς περιμένει την πτώση του ΓΑΠ φροντίδι της Καϊλή καί της θείας Λούκας ,αποδεικνύεται, στην πράξη. ότι είναι κατώτερος όχι μόνο των περιστάσεων αλλά καί του ΓΑΠ.Πικρή αλήθεια αλλά οφείλουμε να το παραδεχθούμε…Η χώρα χάνεται καί ,μεχρι στιγμής, ο Αντώνης δεν δείχνει ικανός να την σώσει!Ασε που μετά απο 15 μέρες διαπραγματεύσεων καί τριβής, οΓΑΠ θα τον καταγγείλει σαν αδιάλλακτο καί υπεύθυνο γιά την μή- καταβολή της 6ης δόσης ,άρα μισθών καί συντάξεων….
    Ο Ελευθέριος Βενιζέλος,αστός πολιτικός, τόλμησε την Θέρισσο,τόλμησε την Εθνική Αμυνα καί κέρδισε. Τόλμησε καί το κίνημα του `35 καί έχασε!Ο Σαμαράς απλώς πάντα χάνει γιατί δεν κινητοποιεί τον κόσμο ,δεν αντέχει κινηματικές καταστάσεις!Δεν τόλμησε να καλέσει 500.000 κόσμο στο Σύνταγμα ,να καθαρίσει με την μαζική,λαϊκή παρέμβαση την κατάσταση. Γαμ..ένο Κολλέγιο Αθηνών, αδιάβατη η απόσταση από τα σαλόνια στ` αλώνια!!
    ΓΑΠ στή μάπα for ever,γαμώ την μοίρα μας!

  76. ταμπακιώτης avatar
    ταμπακιώτης 05/11/2011 08:22:57

    το ξαναγραφω για να το καταλαβουμε.ο ανθρωπος ειναι οικονομικος δολοφονος!!!!!. θα φυγει με τον ενα ή αλλο τροπο οταν και μονο οταν τελειωσει την αποστολη του,για την οποια και εγινε πρωθυπουργος.αλλαξαν πλεον οι καταστασεις.το προβλημα ειναι για αυτον που θα παραλαβει.τον Σαμαρα.αν τον βοηθησουμε δεν θα ειναι τοσο πικρο το ποτηρι.ολοι μαζι του.

  77. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/11/2011 09:06:52

    Το σύστημα εξουσίας του απόλυτου κενού (αγγλιστί gap) θα ελέγχει την χώρα τουλάχιστον για 2 χρόνια ακόμη, είτε με άλλη μαριονέτα είτε με την ίδια επικεφαλής.
    Ο Τσίπρας είχε απόλυτο δίκιο:
    Μαφία και ομερτά.
    Γι αυτό ο Μπενύτο έκανε σαν να του πάτησαν τον κάλο μόλις το άκουσε στη Βουλή.
    Φίλοι, πράσινοι ψηφοφόροι, που όλον αυτόν τον καιρό έβριζαν την κυβέρνηση ήταν προχθές ενθουσιασμένοι με την ομιλία του Γιωργάκη στην Κ.Ο. (εκεί που μπέρδευε τα λόγια του)...
    Ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι :
    -μόλις 2 χρόνια πριν, 44 από τους 100 Έλληνες που ψήφισαν επέλεξαν ένα καταφανώς προβληματικό και ανίκανο άτομο (ολίγιστο κατά Γιανναρά) για να κυβερνήσει (!!!) την Ελλάδα.
    -επί 2 χρόνια 153 βολευτές δένουν τις καλτσοδέτες τους και λένε ναι σε όλα.
    -πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν πρόθυμοι να καλύψουν τα κενά που θα δημιουργήσει στο σύστημα κάποιο ατύχημα.
    -η άλλη πλευρά δεν έχει πείσει, δεν έχει εμπνεύσει ακόμη ούτε τον δικό της κόσμο (απόδειξη οι έντονες μεταπτώσεις στην διάθεση των σχολιαστών του Antinews...).
    Η χώρα πριν χρεωκοπήσει είχε σαπίσει μέχρι το μεδούλι.
    Υπάρχει διέξοδος; Υπάρχει ελπίδα;
    Μόνο αν γίνει ένα θαύμα.
    Μακάρι να το ζήσουμε.

    • Delphi avatar
      Delphi @ Γιάννης Καλαματιανός 05/11/2011 10:29:58

      + 10000000000000

  78. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 05/11/2011 09:26:10

    Το είπε ο πρόεδρος πάρα πολύ ήπια και πολλοί δεν το κατάλαβαν... Το θέμα ΔΕΝ είναι η δανειακή σύμβαση, αλλά το μνημόνιο εφαρμογής της... Τα "ψιλά" που λένε.
    Και εμφανής, όχι προφανής στόχος του πασοκ είναι να μην θιγεί το "σύστημα πασοκ"
    Και σύστημα πασοκ δεν είναι μονο οι εργαζόμενοι δημόσιοι εργατοπατέρες κυρίως, η απλοί εργαζόμενοι προσκείμενοι στο πασοκ και και αυτοί θα πληρώσουν, λίγα βέβαια, άλλο είναι να χάνεις έστω 50% από τα 3 χιλιάρικα που οικονομάς εργαζόμενος κατά το δοκούν, και άλλο να μένεις άνεργος η να σου μειώνονται τα 700 Ευρώ που παίρνεις... αν τα παίρνεις!
    Έλεγα λοιπόν ότι η διαφύλαξη του "συστήματος πασοκ", που είναι κυρίως η συνδιαλλαγή, οι μιζαδόροι, τα διάφορα λαμόγια.
    Τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και στην ΝΔ αλλά λίγο πολύ τα έχει καταλάβει ο Αντώνης και πολύ καλά θα κάνει, εν ευθέτω χρόνω, όχι εν θερμώ όπως ζητούν πολλοί και ίσως και εγώ, που είναι φυσικά λάθος, να τους διαγράψει.
    Πολύ καλά λοιπόν έκανε ο Πρόεδρος! Εκλογές η μόνη λύση!

  79. sarkozi avatar
    sarkozi 05/11/2011 09:34:24

    την ωρα που ο γαπ ελεγε οτι προσπαθει να μαζεψει μονος του τα ασυμαζευτα της προυγουμενης κυβερνησης που ριμαξε τον τοπο φανηκε οτι δεν εχει καμια μα καμια διαθεση για συνεργασια........οταν λοιπον επεστρεψε η Ν.Δ στην αιθουσα τον λογο θα επρεπε να παρει ο Κ.Κ και να κανει τρια παρα δυο το γαπακι και τα συνεταιρακια του αλλα για μια ακομα φορα βουβα......αραγε γιατι? και κατι ακομα ρε παιδια το ιδιο εργο το ειχαμε δει και το καλοκαιρι με τον γαπ να παραιτειται και να μην γινεται τιποτα στο τελος οι επιτελεις εκει στην συγγρου ποσο καιρο ακομα θελουν στην διαθεση τους για να καταλαβουν πως σκευτονται και πως συμπεριφερονται τα πασοκια???

    • Delphi avatar
      Delphi @ sarkozi 05/11/2011 10:28:18

      + 10000000

  80. Mara avatar
    Mara 05/11/2011 10:13:42

    Kαλά... χειροκρότησε για λίγο ακόμα τον Κανταφογιώργο σου και το Ανακόντα τον αντιπρόεδρο του και τα λέμε σε λίγες εβδομάδες...

  81. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 05/11/2011 10:27:46

    Πάμε στοίχημα πως μόλις γίνει η κυβέρνηση των τεράτων θα γίνει δημοσκόπηση που θα δίνει πόντους στον ΓΑΠ;;

  82. nik avatar
    nik 05/11/2011 10:32:54

    Με την πρόταση για δημοψήφισμα έπεσαν οι μάσκες για το ποιοί φοβούνται την θέληση του λαού. Τώρα μας λέτε ότι η ΝΔ δε θα ψηφίσει τη σύμβαση εάν συνοδέυεται από νέα μέτρα, μνημόνιο και εκχώρηση κυριαρχίας. Μα αυτά τα δύο πάνε μαζί. Δεν αντέξατε την κατακραυγή και τώρα τα μαζέυετε. Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή για τέτοιους θεατρινισμούς.

    • Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ avatar
      Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ @ nik 05/11/2011 10:51:28

      Σεμινάριο θεατρινισμών παρέδωσε ο περιοδεύων κυβερνητικός θίασος και σύσσωμη η κοινοβουλευτική παρωδία του μπατσόκ και των λοιπών εξαπτέρυγων.

      Είστε τελειωμένοι!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ nik 05/11/2011 11:01:47

      Πρόταση για δημοψήφισμα από ποιον;
      Από αυτόν που μακέλεψε την Πλατεία Συντάγματος και πήγε να ιδιοποιηθεί για ίδιο όφελος το αίτημα για άμεση δημοκρατία;
      Από τον δυναστικό γόνο που έχει φλομώσει την υφήλιο στα ψέματα για να διατηρηθεί στην εξουσία και που κυκλοφορεί φυλασσόμενος από 200; Και τον ψηφίζουν 153 κότες άλαλες;

      Γιατι δεν έβαλε για δημοψήφισμα το πρώτο μνημόνιο;
      Ρε ουστ δολοφόνοι!

  83. eco avatar
    eco 05/11/2011 10:55:49

    Μια λέξη ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ

  84. eco avatar
    eco 05/11/2011 11:00:15

    Νοοτροπία Καντάφι.
    Δεν προκειτε να φυγει ομαλά.
    θα δώσει υπουργεία και ότι άλλο αλλά το κουμάντο θα το κάνει αυτός.
    έτρεξαν τα "ποντικια" να προσκηνισουν την οικογένεια που ελέγχει το καθεστώς.
    Για να δούμε πως θα τους υποδεχθει ο κόσμος στις περιφέρειές τους...

  85. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 05/11/2011 11:08:12

    Γιατί θα πιανόντουσαν από μια λέξη, από ένα... ηχόχρωμα
    για να παρανοήσουν σκοπίμως και να διαστρεβλώσουν προκειμένου να χτίσουν άλλοθι.
    Ακόμη και τώρα προσπαθούν να ρίξουν τις ευθύνες στο Σαμαρά ενώ και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ -δεν εννοώ τα εξαπτέρυγα το ΓΑΠ- περίμεναν δήλωση ότι θα παραιτηθεί ο Παπανδρέου.
    Ότι η επόμενη κυβέρνηση δε θα τον περιλαμβάνει.
    Επιχειρούν να του χρεώσουν σύμπλευση στη Μνημονιακή πολιτική ενώ όλοι γνωρίζουν ότι :
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ.
    Ο Σαμαράς είπε:
    ΝΑΙ ΣΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ -
    ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ.
    Ιδίως αν συνοδεύονται με εκχώρηση ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.

  86. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 05/11/2011 11:17:36

    ΠΑ λιο-
    Σ ιχαμένοι
    Ο λοι τους
    Κ ωλοτούμπες

  87. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/11/2011 11:29:41

    Ελπίζω να συνειδητοποίησε πλέον ο κος Σαμαράς -τώρα που η ανήθικη πλέμπα του Πασοκ εκμεταλλεύθηκε την πατριωτική του ευαισθησία- ότι έχει να κάνει με αδίστακτο ψεύτη που γεννήθηκε μεγάλωσε και ανατράφηκε μέσα σε αρρωστημένο κλίμα πολιτικής ίντριγκας με μονο σκοπό της ζωής του τη διατήρηση της δυναστείας.

    Από εδώ και πέρα πρέπει να είναι αμείλικτος και να κατορθώσει να "μπει μέσα στο πετσί" του αντιπάλου ώστε να μπορέσει να "σκεφτεί όπως αυτός" -ίσως το πιο δύσκολο για κάθε ευθύ άνθρωπο- και να προβλέψει τις επόμενες τρικλοποδιές.

    Είπε ότι το ζήτημα που θέλει να λύσει είναι το όνομα των Σκοπίων, η εκχώρηση 200.000 στρεμμάτων ελληνικής γης σε EΟΖ για το HELIOS σε μια εποχή που κάθε στρέμμα ελληνικής γής θα είναι πολύτιμο για να θρέψει τον πληθυσμό στις χειρότερες συνθήκες που μπορεί να ακολουθήσουν.

    Δεν θα σταματήσει αυτός αν δεν μας τελειώσει και ο κος Σαμαράς θα πρέπει να το λάβει υπόψη του, αν δεν θέλει να τελειώσει και ο ίδιος.

    Δεν έχει καμία ειλικρίνεια στις προθέσεις του και καλόν είναι ο κος Σαμαράς να θυμάται όχι ότι έχει να κάνει με μια κόμπρα στο μαξιλάρι του, αλλά ότι έχει να κάνει με μια ΟΧΙΑ ΔΙΜΟΥΤΣΟΥΝΗ.

  88. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 05/11/2011 12:48:36

    Δεν ξερω τι λετε εδω μεσα αλλα ο Σαμαρας και το επιτελειο του βεβαια
    αποδειχτηκαν πολυ εξυπνοι και μετρ της πολιτικης τακτικης.
    Κατα πρωτον ηθελαν να αποφυγουν το Δημοψηφισμα που προτεινε ο ΓΑΠ
    μην τυχον και βρεθουν αφ' ενος μπροστα σε ενα αντιευρωπαικο διλλημα
    και αφ' ετερου απεναντι στο Λαο που σε καθε περιπτωση θα ελεγε ΟΧΙ.
    Σ' αυτη τους την προσπαθεια τους βοηθησε με τις ανοητες κινησεις του ο ΓΑΠ
    και οι...Κανες.
    Οι ξενοι ηξεραν για το αποτελεσμα(καραμπινατο ΟΧΙ) του Δημοψηφισματος αν εμπαινε με το ερωτημα της εγκρισης της Δανειακης συμβασης για αυτο επεβαλλαν στον Παπανδρεου να το αλλαξει με το διλλημα ΕΥΡΩ 'η ΔΡΑΧΜΗ γνωριζοντας εκ των προτερων οτι μ'αυτο το διλλημα θα το απεσυρε κατω απο το βαρος της κατακραυγης του κομματος του και συσσωμου του πολιτικου κοσμου.
    Ετσι την πατησε στην προσπαθεια του αρχικα να εγκλωβισει τον Σαμαρα με το Δημοψηφισμα και επεσε στο λακο που αυτος ανοιξε γενομενος καταγελαστος και εξευτελισμενος διεθνως.(Δυστυχως μαζι μ'αυτον και η Χωρα)
    Ειχε ομως κατ'αυτον αλλη μια προσπαθεια να επιτυχει τους στοχους του με το τεχνασμα της ψηφου εμπιστοσυνης.
    Βεβαια αυτο το τεχνασμα ειχε πιθανοτητα να επιτυχει λογο της ποιοτητας και επιπεδου που εχει αυτη η κοινοβουλευτικη ομαδα του ΠΑΣΟΚ που εχει δωσει με επιτυχια μαθηματα αυτογελοιοποιησης και αυτοεξευτελισμου.
    Ο Παπανδρεου τους εχει διαβασει και ξερει ποσο ευτελισμενες προσωπικοτητες ειναι που μπορουν να του λενε στις συνεδριασεις και στα πηγαδακια: εισαι εκτος τοπου και χρονου ,παραιτησου, τελευταια φορα ψηφιζω και στο τελος να τον χειροκροτουν.
    Γιατι ποσο αλλο περιθωριο αξιοπρεπειας πρεπει να εχεις για να υποστηριζεις εναν πρωθυπουργο που εξευτελισε και γελοιοποιησε την χωρα διεθνως
    αν δεν εισαι και συ γελοιος και ευτελισμενος.
    Αυτα που εγιναν και ειπωθηκαν το τριημερο της συζητησης για την ψηφο
    εμπιστοσυνης στην Βουλη θα καταγραφουν σαν Μνημειο ευτελισμου της ανθρωπινης αξιοπρεπειας και του ορισμου της πολιτικης φαυλοτητας.
    Μ'αυτο το δεδομενο πηγε λοιπον στην Βουλη ο Παπανδρεου προσπαθωντας αφ' ενος να κοροιδεψει τις κοτουλες του που κακαριζαν και να τους υφαρπασει το ΝΑΙ υποσχομενος οτι ακουσον ,ακουσον οτι θα παραιτηθει
    και αφ' ετερου να παρουσιαστει ως εγγυητης μιας κυβερνησης Εθνικης Ενοτητας -Σωτηριας για να εγκλωβισει τον ΣΑΜΑΡΑ στο Μνημονιακο μετωπο και να μοιραστει μαζι του το πολιτικο κοστος.
    Ο Σαμαρας ομως ηταν απο πριν καλα διαβασμενος και οι οροι που του εβαλε ηταν αποτρεπτικοι μιας τετοιας συμφωνιας γνωριζοντας οτι ο Παπανδρεου μπλοφαρει αλλη μια φορα και δεν θα παραιτειτο ,ουτε ηθελε συντομα εκλογες.
    Γεγονος που επιβεβαιωθηκε στην ομιλια Παπανδρεου στην Βουλη που απερριψε τους ορους ΣΜΑΡΑ -τεχνηεντως οχι ξεκαθαρα- διδωντας ομως το
    δικαιωμα στον ΣΑΜΑΡΑ να απορριψει την συμμετοχη του στην σχεδιαζομενη απο το τριδυμο Παπανδρεου-Βενιζελου-Καρατζαφερη και υπο τις ευλογιες του Παπουλια κυβερνηση ανδρεικελλων.
    Ετσι για μια αλλη φορα ο Σαμαρας εγκλωβισε τον Παπανδρεου στην παγιδα που πηγε να του στησει αφηνωντας τον με τον Κρατζαφερη,την θυγατερα και τον Κουβελη να συζητανε πως θα φτιαξουν τον θιασο σκιων και ποιος θα ειναι ο καραγκιοζοπαιχτης.
    Σε οτι αφορα δε την προταση Σαμαρα οτι θα υπερψηφισει την Δανειακη συμβαση την θεωρω κινηση περιτεχνου πολιτικου ελιγμου για να αποφυγει αρχικα την πιεση απ'εξω και αφ' ετερου να μην πιεζεται και εσωτερικα απο τους προθυμους του κομματος του.
    Ας μην βιαστουμε και ας περιμενουμε να δουμε τι λεει αυτη η συμβαση και τοτε να απαντησουμε αν πρεπει να την στηριξει ο Σαμαρας.
    Μην εισται σιγουροι καποιοι εδω μεσα οτι αν αυτη η συμβαση εχει ατιμωτικους ορους για την χωρα 'η οτι θετει ζητημητα εθνικης κυριαρχιας οτι ο Σαμαρας θα την ψηφισει.
    Προς το παρον ειναι ο νικητης σ'αυτη την περιοδο και με το μη σχηματισμο απ'οτι φαινεται αυτης της κυβερνησης φορτωνει τον Παπανδρεου στο ΠΑΣΟΚ φερνωντας σε δυσχερη θεη αυτους που του εδωσαν ψηφο εμπιστοσυνης και τον Βενιζελο να περιμενει τι θα κανει ο Γιωργος.
    Δηλαδη φαγωμαρα μεχρις εσχατων για το ΠΑΣΟΚ και συντομα εκλογες.
    Οτι καλλιτερο για τον ΣΑΜΑΡΑ. και για την χωρα.

  89. ΓΙΆΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΆΝΝΗΣ 05/11/2011 12:55:49

    Λιγα λόγια για το HELIOS το οποίο είναι μιά απάτη ένα εγκλημα ολκής, και να καταστρέψουμε τα ζωτικά και ευφορα χωράφια μας φυτεύοντας παλιοσίδερα και μάλιστα παλιάς γερμανικής τεχνολογίας με μηδενική απασχόληση και μηδενικά κέρδη διοτι τα κέρδη θα πηγαίνουν στους δανειστες.,να γεμίσουμε προπέλες τα όμορφα βουνά μας καταστρέφοντας πανέμορφα αρχαία ιστορικά δάση και νησιά..
    Παμε λίγο παρακάτω στη σύμβαση.Ελεύθερες ζώνες εργασίας στις οποίες επιμένει ο Σό'ι'μπλε να μπουν γρήγορα μπροστα .ΝΤΑΧΑΟΥ-ΑΟΥΣΒΙΤΣ κάτι τετοιο είναι οι ελεύθερες ζώνες.Είναι κράτος εν κράτει με δική του διοίκηση αστυνομία και εργατική νομοθεσία.για να εισέλθεις χρειάζεσαι ειδική άδεια,
    στην ελεύθερη ζώνη ισχύει η κυριότης επιφανείας κάτι που ισχυε τον μεσαίωνα στα φέουδα.Είσαι ιδιοκτήτης ενός κτήματος η ενός ακινήτου την κυριότητα όμως την έχει η εταιρεία στην οποία έχει εκχωρηθει η ζώνη
    Τρομακτικό ε! τί άλλο;
    Καλλικράτης Υπουλος εχθρός σαν τον ανθέλληνα ποδηλάτη που τον εμπνεύσθηκε.
    Σε κάποιο σημείο αναφέρεται σε δ ι ε δ α φ ι κ έ ς σχέσεις και συνεργασίες
    ομόρων κρατων.Ας θυμηθούμε τόν ανεκδιήγητο δήμαρχο και τις δηλώσεις του στην Ανδριανούπολη.Φτίαχνουν ασ πούμε οι φίλοι μας οι Γερμανοί στη Τουρκία κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα ενα πανέμορφο ευάερο εργοστάσιο επεξεργασίας πυρηνικών η βιολογικών αποβλήτων -γιατί και κάτι τέτοιες επενδύσεις ετοιμάζουν,εχει γραφεί στο Γερμανικό τύπο- και φέρνουμε και Έλληνες εργάτες να εργαστούν λόγω της τρομακτικής ανεργίας στη Θράκη και τούμπαλιν αν χρειαστεί .Αντιλαμβάνεσθε τι εκπονουν; Πλήρης Ελευθεροκοινωνία, και η συνέχεια; Τραγωδία τραγωδία για το τόπο μας.
    Το παιχνιδάκι αυτό και με κάποιες παραλλαγές του τι θέλετε τώρα εσείς οι ευποροι με αυτούς τους κουρελήδες που σας ταράζουν στους φόρους το μεταφέρουνε άς πούμε στη Κρήτη και μετά; τι μετά; Δεν υπάρχει μετά.
    Γι αυτό ο κύριος Σαμαράς και οι κύριοι της Συγγρού να βάλουν καλά στο μυαλό τους ότι έχουν να κάνουν με ενα καταχθόνιο ατομο ένα άτομο που μισεί βαθειά τους Ελληνες και παρ όλα ότι είναι ανόητος κατορθώνει να επιβιώνει ως πιόνι των τοκογλύφων και των διεθνών απατεώνων.

  90. ΚΔ avatar
    ΚΔ 05/11/2011 13:03:21

    Πολύ σωστά ο Σαμαράς δεν ψηφίζει τη δανειακή σύμβαση, άλλως θα έδειχνε ανακόλουθος ως προς ό,τι έλεγε πριν την αναγγελία του δημοψηφίσματος ....

  91. mx avatar
    mx 05/11/2011 16:14:58

    kali kainourgia dilwsi......

  92. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 05/11/2011 16:18:44

    Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ανασκευή των αρχικών εντυπώσεων. Θα ήταν, όμως, πολύ καλύτερα, αν οι διευκρινιστικοί όροι συνόδευαν την διατύπωση αποδοχής της δανειακής συμβάσεως. Τώρα, με την βοήθεια όλων των "άσπονδων φίλων" του ΑΣ, εκτός και εντός ΝΔ, θα πλανάται η μομφή της δημαγωγικής υπαναχωρήσεώς του σε "αδιάλλακτες" θέσεις.

  93. k avatar
    k 05/11/2011 19:36:44

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΘΑ ΥΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΠΟΤΕ.

  94. Skimnos avatar
    Skimnos 05/11/2011 23:34:30

    Μπράβο στον Σαμαρά που κατάλαβε τι πήγε να γίνει!

    ναι στη δανειακή αλλά όχι στα μέτρα!

  95. giannis avatar
    giannis 08/11/2011 23:07:38

    Αν τον πιέσουν κι άλλο ,να καλέσει τον λαό της ΝΔ και όχι μόνο να αποφασίσει με κάλπες που θα στηθούν σε όλη την Ελλάδα απο το κόμμα,αν πρέπει να υπογράψει την δανειακή !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.