#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/06/2012 20:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ΣΥΡΙΖΑ φοβάται το ντιμπέιτ, αλλά η ΝΔ επιμένει: "Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα"



Τινάζει στον αέρα το ντιμπέϊτ με τις μεθοδεύσεις του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Αφού χθες το βράδυ, στις διαπραγματεύσεις που είχαν με τον εκπρόσωπο της ΝΔ Γιώργο Μουρούτη, υπήρξε μια καταρχήν συμφωνία για ένα ντιμπεϊτ Σαμαρά - Τσίπρα  προ ολίγου δημοσιοποίησαν άλλες θέσεις με τις οποίες βάζουν στο τραπέζι νέα δεδομένα, όπως ποιοί  δημοσιογράφοι θα συντονίσουν την συζήτηση, ποια  διαδικασία θα ακολουθηθεί αλλά και η συμμετοχή άλλων κομμάτων

Σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: "Η ανάγκη διεξαγωγής ντιμπέιτ ανάμεσα σε όλους τους πολιτικούς αρχηγούς, εκτός της Χρυσής Αυγής, δεν υποκαθίσταται από τη διεξαγωγή ενός ντιμπέιτ ανάμεσα στους προέδρους της Ν.Δ. και της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ. Για αυτό το λόγο, ως ΣΥΡΙΖΑ προτείνουμε τη διεξαγωγή δύο ντιμπέιτ....Εντούτοις, θεωρούμε ότι ένα ντιμπέιτ με παράλληλους μονολόγους, προκάτ ερωτήσεις ανάμεσα στους δυο πολιτικούς αρχηγούς θα ήταν μια συζήτηση με μειωμένο πολιτικό ενδιαφέρον και πολιτική σημασία..."

Ενώ δηλαδή το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης μονοπωλεί η κόντρα ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ, ο τελευταίος θεωρεί ότι ένας διάλογος ανάμεσα στους ηγέτες των δύο κομμάτων έχει "μειωμένο πολιτικό ενδιαφέρον και πολιτική σημασία" (!!!) (τα σχόλια δικά σας)

Επίσης ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά "το ντιμπέιτ (των δυο) να διευθύνουν οι δημοσιογράφοι, Έλλη Στάη από τη δημόσια τηλεόραση που θα φιλοξενεί τη διαδικασία και Νίκος Χατζηνικολάου, ως ένας έμπειρος δημοσιογράφος από τον τηλεοπτικό χώρο που δεν εργάζεται αυτή την περίοδο σε κανέναν τηλεοπτικό σταθμό".

Στη Συγγρού αντιτίθενται όμως και στο όρο αυτό αφενός επειδή είχαν προηγουμένως συμφωνήσει στον κ. Χατζηνικολάου και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ βάζει στο τραπέζι και το όνομα της κ. Στάη και αφετέρου επειδή η κρατική τηλεόραση διακρίθηκε το τελευταίο διάστημα μόνο για τις επιθέσεις της εναντίον της Νέας Δημοκρατίας.

Η πρόταση της ΝΔ είναι να χωριστεί η επικαιρότητα σε πέντε ή έξι κεφάλαια (Οικονομία, Εξωτερική πολιτική, Ασφάλεια, Παιδεία, Υγεία και ένα θέμα επιλογής του κάθε αρχηγού) και ο δημοσιογράφος - συντονιστής να θέτει τις σχετικές ερωτήσεις. Επίσης, στο τέλος της διαδικασίας ο κάθε αρχηγός θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να απαντήσει σε μία ή δύο ερωτήσεις που θα του υποβάλει ο πολιτικός του αντίπαλος.

Αντιθέτως ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει διάλογο που θα τον συντονίζει η μεροληπτική δημόσια τηλεόραση.  Θα σπεύδουν δηλαδή οι δημοσιογράφοι - συντονιστές προς βοήθεια του Τσίπρα, κάθε φορά που θα τον στριμώχνει ο Σαμαρά.

Κατόπιν αυτών δεν αποκλείεται να μην γίνει τελικά το ντιμπέϊτ καθώς στη ΝΔ θεωρούν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ βάζει συνεχώς προσκόμματα, εν'ω ο Αντώνης Σαμαράς έχει αγανακτήσει από τις αμφιταλαντεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ και δηλώνει αποφασισμένος να πάει στον λαό και να τον ενημερώσει για όλα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι o διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου του Αλέξη Τσίπρα, Νίκος Παππάς (με τον οποίο ο Γ. Μουρούτης έκανε τις διαπραγματεύσεις) έγραψε το πρωί στο twitter: «Καλημέρα σε όλους. Ντιμπέιτ τη Δευτέρα απ'ότι φαίνεται. Ελπίζω να είναι ζωντανό και όχι κονσέρβα...». Επιβεβαίωσε δηλαδή ότι μέχρι εκείνη την ώρα όλα πήγαιναν καλά, μέχρι να επικρατήσουν άλλες σκέψεις στον ΣΥΡΙΖΑ και να βγει η ανακοίνωση.

Δήλωση της Νέας Δημοκρατίας

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι πλέον φανερό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιθυμεί τη διεξαγωγή κανενός  Debate.

Λεκτικά, μπορεί να αποδέχτηκε την πρόταση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για διεξαγωγή τηλεμαχίας μεταξύ των αρχηγών Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ, στην ουσία, όμως έκανε ό,τι μπορούσε  για να τη δυναμιτίσει.

Συγκεκριμένα, την ώρα που είχαν απολύτως συμφωνηθεί οι βασικοί άξονες και το πλαίσιο της τηλεμαχίας και ενώ οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν  για την έκδοση κοινής ανακοίνωσης εντός της ημέρας, ο ΣΥΡΙΖΑ τόσο χθες το απόγευμα, όσο και σήμερα το μεσημέρι, εξέδωσε εσπευσμένα, δύο ανακοινώσεις, αγνοώντας ακόμα και τον ίδιο του τον λόγο και κατεδαφίζοντας όλα όσα είχαν προηγουμένως συμφωνηθεί.

Δεύτερον, ενώ είχε από κοινού αποφασιστεί ότι ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου θα ήταν ο δημοσιογράφος  που με την αντικειμενικότητα, το κύρος και την εμπειρία του, ως κοινώς αποδεκτό πρόσωπο, θα συντόνιζε την τηλεμαχία, ο ΣΥΡΙΖΑ, ξαφνικά έβαλε στο τραπέζι και νέο όνομα δημοσιογράφου, που όμως (πάλι από κοινού) δεν είχε προκριθεί.

Μόλις  οι εκπρόσωποί Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ  έδωσαν τα χέρια για την  τηλεμαχία των δύο αρχηγών, αμέσως μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να τα ανακατέψει όλα:  ονόματα δημοσιογράφων, διαδικασίες, ακόμα και εμπαιγμό των  άλλων κομμάτων, με στόχο να τα τινάξει όλα στον αέρα…

Κατανοούμε την αγωνία του κ. Τσίπρα να εξηγήσει τις θέσεις του για την στήριξή του από το λόμπι της δραχμής, την υπόθαλψη της τρομοκρατίας, την ελληνοποίηση εκατομμυρίων λαθρομεταναστών, την έξοδό μας από το ΝΑΤΟ, τις πορείες της Νεολαίας του στα Σκόπια με στόχο να τους δοθεί το όνομα «Μακεδονία», και της μόνιμης συνηγορίας του υπέρ του παρεμπορίου και των κουκουλοφόρων που καταστρέφουν τα κέντρα των Ελληνικών πόλεων.

Κατανοούμε την αγωνία του κ. Τσίπρα, να εξηγήσει μπροστά στον κ. Σαμαρά, το ακοστολόγητο υποτιθέμενο πρόγραμμά του που μας οδηγεί στη δραχμή και την απομόνωση.

Κατανοούμε την αγωνία του να δικαιολογήσει τις 7 από τις 12 συνιστώσες του, που μανιωδώς επιζητούν την έξοδο από την Ευρώπη.

Κατανοούμε την αγωνιά του να δικαιολογήσει τους βουλευτές του που ανοιχτά μιλούν για επιστροφή στη δραχμή, και πιο αιματηρή φορολόγηση των εισοδημάτων και των καταθέσεων των Ελλήνων πολιτών.

Η δημόσια συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει ξεκάθαρα την ανευθυνότητα και την ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζει τα ζητήματα του τόπου.

Όπως και να χει, τα αποκαλυπτήρια της επικίνδυνης πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ σε βάρος του ΕΥΡΩ, των θέσεων εργασίας, της ασφάλειας και της αξιοπρέπειας του Έλληνα,  θα τα αποκαλύψει, με κάθε άλλο τρόπο, στον Ελληνικό λαό, η Νέα Δημοκρατία».

Εξάλλου, ο Αναπληρωτής Εκπρόσωπος και Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Γιώργος Μουρούτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είναι λυπηρό για ένα κόμμα που ζητά την ψήφο του Ελληνικού λαού να ψεύδεται ασύστολα.

Ισχυρίζεται ότι έγινε μόνο μία συνάντησή μου με τον κ. Παππά, σήμερα το πρωί, και ότι δήθεν δεν είχε συμφωνηθεί τίποτε.

Δυστυχώς για το ΣΥΡΙΖΑ, τα sms που αντηλλάγησαν μεταξύ εμού και του κ. Παππά, είναι αδιάψευστός μάρτυρας και των συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν και της μεταξύ μας συμφωνίας.

Το μόνο που απέμεινε ήταν η ανακοίνωση της συμφωνίας μέσω κοινής δήλωσης των κομμάτων.

Όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για debate μεταξύ των δύο αρχηγών, με τους κανόνες που συμφωνήθηκαν, εξακολουθεί να ισχύει.

Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 05/06/2012 17:00:19

    Νὰ γίνει τὸ ντημπέητ. Εἶναι πρώτης τάξεως εὐκαιρία νὰ ἐκτεθεῖ ὁ Τσίπρας.

  2. m avatar
    m 05/06/2012 17:13:51

    Στάη : ΠΑΣΟΚ, Χατζηνικολάου: "ευρώ αλλά όχι παση θυσία"....Να έρθει και ο Κουτσούκος της Αυγής να γίνουμε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα.....

  3. ΚΜ avatar
    ΚΜ 05/06/2012 17:20:44

    Το αίτημα να γίνει τηλεμαχία με «όλους πλην ΧΑ» δεν μπορεί να σταθεί θεσμικά - και γι'αυτό ακριβώς τον λόγο, δεν αποτελεί παρα μια πρόφαση εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να αποφύγει το τηλεοπτικό ξεμπρόστιασμα των αντιφατικών θέσεών του.

    Κι άν ακόμα όμως η ΝΔ συναινούσε στο αίτημα αυτό (που δεν το πιστεύω αλλά λέμε τώρα), το αποτέλεσμα θα ήταν να ενδυναμωθεί η ΧΑ - εις βάρος των ποσοστών της ΝΔ, όπως τουλάχιστον ελπίζουν οι συριζαίοι.

  4. Δρυς avatar
    Δρυς 05/06/2012 17:21:59

    "εν’ω ο Αντώνης Σαμαράς έχει αγανακτήσει από τις αμφιταλαντεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ και δηλώνει αποφασισμένος να πάει στον λαό και να τον ενημερώσει για όλα".

    Άντε να δούμε, αυτό περιμένουμε.

  5. Inno avatar
    Inno 05/06/2012 17:28:00

    ρε πως φαίνονται οι δημοκράτες... κόβουμε όλους τους δημοσιογράφους και περνάμε την κρατικοδίαιτη που μας κάνει αβάντα ΕΡΤ και τον νέο και πιστό σύμμαχο Χ"Νικολάου... ξέρουν να ανταποδίδουν ως φαίνεται...

    Debate πρέπει να γίνει και με 5 και με 50... και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το τετ α τετ... αν κολλήσουμε σε εμείς θέλουμε, αλλά εκείνοι δεν, ξέρετε όμως, αλλά, τότε είτε τα κρυφά γκάλοπ δείχνουν μη αναστρέψιμη διαφορά είτε απλά κάποιοι ΔΕΝ θέλουν να κυβερνήσουν!!!

    αν δεν γίνει το debate, η προπαγάνδα θα το χρεώσει στη ΝΔ και οι μπάχαλοι θα κάνουν πάρτι μαζί με τα ορκ.

    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΔΙΑΚΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΘΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ! ΕΛΕΟΣ!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Inno 05/06/2012 18:27:52

      Δεν μπορούν να χρεώσουν στη ΝΔ τίποτα από τη στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι δεν θέλει ένα εκλεγμένο κόμμα. Είναι φανερό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ψάχνει λόγο για να ναυαγήσει η προσπάθεια. Φοβάται ο κύριος Τσίπρας.

      • Inno avatar
        Inno @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 18:39:36

        Αυτός έχει τη λογική του και το κάνει, για να συσπειρώσει την ΧΑ και να έχουμε διαρροές. Το θέμα είναι ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ? Θα αφήσουμε τον κόσμο στην νιρβάνα του? που νομίζει ότι θα τους μοιράσει λεφτά ο Αλέξης? το ΣΤΡΙΦΩΜΑ (μεταναστευτικό, ασφάλεια, κοινωνία, εξωτερική πολιτική, αοζ) ΔΕΝ θα το αναδείξουμε?

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Inno 05/06/2012 18:49:45

          Ο Σαμαράς ήρθε η ώρα να υιοθετήσει κινηματικό τρόπο προσέγγισης.

          Πάντως τα bwin και unibet έχουν τη ΝΔ πρώτη. Επομένως μούφα η δήθεν πρωτιά ΣΥΡΙΖΑ

          • περήφανος δεξιός avatar
            περήφανος δεξιός @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 23:10:18

            πέφτουν όμως οι αποδόσεις για τον συριζα..ανυσηχητικά..

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ περήφανος δεξιός 06/06/2012 08:58:24

            Ελάχιστη μείωση έχουν, αναμενόμενη. Απλά δεν χρειάζεται εφησυχασμός.

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 05/06/2012 17:44:28

    1 Δεν καταλαβαίνω που μπορεί να στηιχθει ο αποκλεισμός της ΧΑ. Αν αρχίσουμε να αποκλείουμε όποιον δεν μας αρέσει η βαλίτσα μπορεί να πάει πολύ-πολύ μακριά.
    2 Debate μεταξύ των "δύο" ως ένας ανοργάνωτος κατ΄ ουσίαν διάλογος όπου ο ένας αρχηγός απλώς θα επιτίθεται στον άλλο με την δυνατότητα να μην εκφράζονται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ θέσεις και σε ΔΙΑΦΟΡΑ θέματα δεν έχει κανένα νόημα. Συγκεκριμένα κεφάλαια λοιπόν και ενδεχομένως στο τέλος κάθε κεφαλαίου 1-2 ερωταπαντήσεις μεταξύ των αρχηγών.
    Οσο για τους συντονιστές .... υπάρχουν λύσεις... ο Κούλογλου ας πούμε ! (Εντάξει μια πλάκα έκανα)

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ firiki2010 06/06/2012 01:06:31

      Στάη, Χατζηνικολάου--μεταξύ δύο κακῶν τό μή χεῖρον βέλτιστο!!!!!!

  7. pro avatar
    pro 05/06/2012 17:48:32

    "Αντιθέτως ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει διάλογο που θα τον συντονίζει η μεροληπτική δημόσια τηλεόραση. Θα σπεύδουν δηλαδή οι δημοσιογράφοι – συντονιστές προς βοήθεια του Τσίπρα, κάθε φορά που θα τον στριμώχνει ο Σαμαρά".

    Μεροληπτική τηλεόραση υπερ του ΣΥΡΙΖΑ;
    Και εγώ τρεις μήνες τώρα ποιας χώρας βλέπω τηλεόραση, της FYROM;
    Θα σπεύδουν οι δημοσιογράφοι να σώσουν τον Τσίπρα; Και γιατί από τις 6 Μαίου εγώ νομίζω πως σπεύδουν να τον κατασπαράξουν;
    Αν σαρώνει καβάλα στο άλογο ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα είναι επειδή τους έχουν ξεσκίσει στην επίθεση κόμματα, τηλεοράσεις, δημοσιογράφοι, το κατεστημένο δηλαδή που απεχθάνονται οι πολίτες.
    Άρα λοιπόν για κάτι άλλο μας προετοιμάζετε, κάτι άλλο συμβαίνει...

  8. loretta avatar
    loretta 05/06/2012 17:55:32

    δεν το βρισκω παραλογο να κανει πισω ο ΤΣΙΠΡΑΣ..γιατι οταν θα γινουν ερωτησεις περι των προγραμματων και των αριθμων...δεν θα εχει να πει τιποτα ο αλεξης για το προαγραμμα τσιρκο που εχει παρουσιασει..!!! τι να απαντησει για τους λαθρομεταναστες...το μακεδονικο.....την αναπτυξη..τις επενδυσεις......την φορολογια....την μειωση του κρατους...!!
    πως θα δικαιολογησει την παπαρολογια των μισθων των 1300 ευρω...?

    τελικα...it takes balls to play "chicken" ....alexis!!! και σιγουρα δεν τα εχασε ο αντωνης για να τα βρεις εσυ!

  9. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 05/06/2012 18:00:43

    Πριν λίγο, στην εκπομπή "ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ" ( NEA-TV, Κρήτη ), ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε οτι στις τελευταίες κυλιόμενες δημοσκοπίσεις που διεξάγονται για το κόμμα του, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει αυτοδυναμία.
    Επώνυμη (παράνομη?) δήλωση επώνυμου στελέχους, ζωντανά σε παγκρήτιο δίκτυο, όχι φήμη.
    Αν έχουν αυτή την "πληροφόριση" , αυτή την ιδέα, εξηγείται κάθε προσπάθεια αποφυγής διαλόγου που μπορεί να έχει καλή έκβαση ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ανδρέας 05/06/2012 18:31:06

      Αυτό αποτελεί παράνομη πράξη. Ο Εισαγγελέας της περιοχής πρέπει να επιληφθεί άμεσα και κατά του σταθμού. Επίσης, τα μυστικά γκάλοπ δείχνουν παρόμοια εικόνα με αυτή που ξέραμε πριν 5 μέρες. Τα κόλπα δεν περνάνε κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ

      • Inno avatar
        Inno @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 18:42:31

        Άστους, είναι τόσο βλάκες που νομίζουν ότι αν διαφημίζουν ότι έχουν αυτοδυναμία 2 εβδομάδες πριν τις εκλογές, θα τους κάνει καλό!!
        Η εκλογική επιρροή σε σύγκριση με την παράσταση νίκης ήταν ξεκάθαρη. Ο κόσμος θέλει να διαμαρτυρηθεί μέσω του σύριζα αλλά εύχεται να βγεί η ΝΔ!
        Ας διαφημίζουν ότι έχουν αυτοδυναμία και θα φάνε καλά!

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ Inno 05/06/2012 18:47:27

          Οχι "άστους", γιατί άστους? Την εκπομπή της Πολύζου εδώ στην Κρήτη την βλέπουν σ όλα τα χωριά, έχει τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα.
          Ζητείστε τα βίντεο απο το σταθμό. Είναι η σημερινή εκπομπή που τελείωσε τις 6, πριν μια ώρα.
          Μην περιμένετε τον εισαγγελέα, δεν πρόκειται κανείς ντόπιος εισαγγελέας να κινηθεί αυταπάγγελτα.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Inno 05/06/2012 18:51:07

          Unibet και bwin δείχνουν πρωτιά ΝΔ. Ας αφήσουν τις μπούρδες η συριζαίοι

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 18:51:23

            οι

          • Βούρδουλας avatar
            Βούρδουλας @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 19:07:48

            Αφού καταπιάνεσαι με αποδόσεις να ενισχύσω τη θέση σου και να σου πω πως σε πέντε μεγάλες εταιρίες, θα έλεγα από τις μεγαλύτερες του χώρου, η νδ έχει προβάδισμα και στις πέντε. Κυμαίνεται στο 1,50 - 1,70 και ο σύριζα στο 2,00 - 2,10. Αυτά βέβαια σήμερα. Και οι εταιρίες ψάχνονται και προσαρμόζουν αποδόσεις. Ψάχνονται όμως σοβαρά αφού παίζονται πακέτα και θέλουν να ελαχιστοποιήσουν τη πιθανότητα λάθους. Πάντως η τάση τους εδώ και δύο περίπου εβδομάδες είναι με σχετικά μικρό αλλά καθαρό προβάδισμα της νδ.

  10. man8os avatar
    man8os 05/06/2012 18:06:15

    Το ντιμπειτ πρεπει να γινει. Με καθε διαδικασια.
    Αρκει να διασφαλιζεται η ελευθερη ανταλαγη αποψεων και η βεβαιοτητα οτι δε θα γινει χαβρα

    • juliet avatar
      juliet @ man8os 05/06/2012 18:14:33

      Θα πάρει μαζί του τον Τατσόπουλο για καλό και κακό...το φαντάζεσαι ....

    • AM Παπαιωάννου avatar
      AM Παπαιωάννου @ man8os 05/06/2012 18:45:46

      Πόσο διαφορετικά θα ήταν αν είχε αποδεκτεί ο Αντώνης το debate με τον Μπενιζέλο?

      Τώρα ο καθένας λέει ότι θέλει ......

      Άλλο ένα λάθος ........

      Εκτός αν η αλαζονική συμπεριφορά του ΣΥΡΙΖΑ οφείλεται σε μεγάλη διαφορά (??????) που έχει δημοσκοπικά και δεν επιθυμεί να τη διαταράξει με τίποτα .....

      Σώστε την Ελλάδα .....

  11. GreekInLux avatar
    GreekInLux 05/06/2012 18:17:50

    Η πλάκα είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει debate με όλους κατά τα πρότυπα του 2009 την ίδια ώρα που ζητάει ελεύθερο διάλογο μεταξύ των δύο με όχι προκάτ ερωτήσεις. Δηλαδή ναι στις προκάτ ερωτήσεις στο συνολικό και όχι μεταξύ των δύο. Ότι είναι καλό γι το πρώτο, δεν ισχύει για το δεύτερο...πάνε καλά;

  12. drider avatar
    drider 05/06/2012 18:28:25

    Εγώ έμαθα ότι αύριο στον eniko θα είναι (εντελώς τυχαία) ο Τσίπρας στο κοινό για να υποβάλλει ερωτήσεις!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ drider 05/06/2012 19:06:41

      Από εξυπνάδες εσείς του ΣΥΡΙΖΑ άλλο τίποτα

  13. Δαναός avatar
    Δαναός 05/06/2012 18:34:16

    Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Είναι πλέον φανερό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν επιθυμεί τη διεξαγωγή κανενός Debate.
    Λεκτικά, μπορεί να αποδέχτηκε την πρόταση του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για διεξαγωγή τηλεμαχίας μεταξύ των αρχηγών Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ, στην ουσία, όμως έκανε ό,τι μπορούσε για να τη δυναμιτίσει.

    Συγκεκριμένα, την ώρα που είχαν απολύτως συμφωνηθεί οι βασικοί άξονες και το πλαίσιο της τηλεμαχίας και ενώ οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν για την έκδοση κοινής ανακοίνωσης εντός της ημέρας, ο ΣΥΡΙΖΑ τόσο χθες το απόγευμα, όσο και σήμερα το μεσημέρι, εξέδωσε εσπευσμένα, δύο ανακοινώσεις, αγνοώντας ακόμα και τον ίδιο του τον λόγο και κατεδαφίζοντας όλα όσα είχαν προηγουμένως συμφωνηθεί.

    Δεύτερον, ενώ είχε από κοινού αποφασιστεί ότι ο κ. Νίκος Χατζηνικολάου θα ήταν ο δημοσιογράφος που με την αντικειμενικότητα, το κύρος και την εμπειρία του, ως κοινώς αποδεκτό πρόσωπο, θα συντόνιζε την τηλεμαχία, ο ΣΥΡΙΖΑ, ξαφνικά έβαλε στο τραπέζι και νέο όνομα δημοσιογράφου, που όμως (πάλι από κοινού) δεν είχε προκριθεί.

    Μόλις οι εκπρόσωποί Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ έδωσαν τα χέρια για την τηλεμαχία των δύο αρχηγών, αμέσως μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έσπευσε να τα ανακατέψει όλα: ονόματα δημοσιογράφων, διαδικασίες, ακόμα και εμπαιγμό των άλλων κομμάτων, με στόχο να τα τινάξει όλα στον αέρα…

    Κατανοούμε την αγωνία του κ. Τσίπρα να εξηγήσει τις θέσεις του για την στήριξή του από το λόμπι της δραχμής, την υπόθαλψη της τρομοκρατίας, την ελληνοποίηση εκατομμυρίων λαθρομεταναστών, την έξοδό μας από το ΝΑΤΟ, τις πορείες της Νεολαίας του στα Σκόπια με στόχο να τους δοθεί το όνομα «Μακεδονία», και της μόνιμης συνηγορίας του υπέρ του παρεμπορίου και των κουκουλοφόρων που καταστρέφουν τα κέντρα των Ελληνικών πόλεων.

    Κατανοούμε την αγωνία του κ. Τσίπρα, να εξηγήσει μπροστά στον κ. Σαμαρά, το ακοστολόγητο υποτιθέμενο πρόγραμμά του που μας οδηγεί στη δραχμή και την απομόνωση.
    Κατανοούμε την αγωνία του να δικαιολογήσει τις 7 από τις 12 συνιστώσες του, που μανιωδώς επιζητούν την έξοδο από την Ευρώπη.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Δαναός 05/06/2012 18:47:54

      Ότ' και να μ΄λέτ εισείς, ιγώ θα τουν ριξου στου π'δί τοθν Αλέξ που θα'μ βάλ' τ' θγατέραμ' ζ' ντράπιζα και θα μ΄σβείς τα χρέια.
      Χέστ'κα για του ΝΑΤΟΥ κι για τ'σ σκουπιανούς.
      Σγά μην ψηφίσουμ Διξά. Τς προυδότες!
      Άιντε τώρανες! Πάω στον καφενέ για Τσιπράκ'

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 18:51:37

        Μα πόσο δίκιο έχεις!!!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 18:52:30

        Έχει και τέτοιους ψηφοφόρους. Όπως και αυτούς που νομίζουν πως μας ψεκάζουν

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 21:30:00

        Τζουόνι, σου ιέχω ξαναματαπεί, για τς προσλήψεις δεν μλας ισύ, αλλά η τέταρτ σιυνιστουώσα, ισύ ίσι η έκτ', ισύ μλας για τς λαθρουμιτανάστης. Άιντη, ξύπνα.

  14. Mara avatar
    Mara 05/06/2012 18:36:21

    Xα χα δεν παίζονται οι άνθρωποι...
    Μήπως να του δώσουν και σκονάκι τις ερωτήσεις να τελειώνουμε???

    • juliet avatar
      juliet @ Mara 05/06/2012 18:43:38

      Μαra,
      καλησπέρα, έχω ποσοστά από γκάλοπ .....
      :)

  15. Φορολογουμενος avatar
    Φορολογουμενος 05/06/2012 18:36:33

    Αγαπητοι, ή γινει ντιμπειτ ή οχι το ιδιο ειναι. Ο Σαμαρας θα μιλαει με προγραμμα και ο Τσιπρας με συνθηματα.
    Και ο λαος αναλογα με την ωριμοτητα του θα αγορασει ωραια ψεμματα απο πικρες αληθειες.
    Αν ο λαος ηταν ωριμος θα ακουγε τον Καραμανλη και οχι τον ΓΑΠ. Πριν δυο χρονια ολα ηταν σχετικα ευκολα τωρα ολα ειναι παρα πολυ δυσκολα.
    Πριν δυο χρονια το εξωτερικο χρεος ηταν 340 δις και οι ιδιωτικες καταθεσεις περιπου 300 δις. Τετοια αναλογια δεν υπηρχε πουθενα αλλου. Τωρα πλεον ειναι αργα.
    Ο Τσιπρας καλο θα ηταν να μας πει πρωτα απο ολα
    1) Που δουλεψε και ποσα ενσημα εχει.
    2) Πως ζουσε ολα τα χρονια μεχρι τωρα
    3) Αν η Ελλαδα παει στην Δραχμη δεχεται δημευση της περιουσιας αυτου και της οικογενειας του οπως και ολων των στελεχων που ερωτροπουν με την δραχμη?
    4) Τι γνωση για την οικονομια εχει? Και αν μας πει για τα στελεχη του , τι βαρυτητα εχουν αυτα διεθνως?
    5) Τι θα γινει με το παρανομο μεταναστευτικο?
    6) Ας τον ρωτησει καποιος γιατι δεν ομιλει για την ψηφο των Ελληνων του εξωτερικου?
    Ειναι Ελληνες η οχι? Υπηρετησαν οι περισσοτεροι την Πατριδα η οχι? Μηπως φοβαται οτι τα λογια του δεν εχουν πειθω σε αυτους?
    Θα μου πειτε ο Σαμαρας εχει ενσημα?
    1) Εχει πολυετη πολιτικη εμπειρια
    2) Ηταν εν δυναμει (συμφωνα με τα γκαλοπ) πρωθυπουργος και παρ ολα αυτα ειδε οτι δεν υπαρχει διεξοδος και θυσιασε την θεση για την επιβιωση της χωρας με το κουρεμα και την συνεχεια του δανεισμου.
    3) Προερχεται απο πατριωτικη οικογενεια
    4) Εχει αποδειξει οτι δεν συμβιβαζεται με καρεκλες και για πολλα χρονια ηταν εκτος πολιτικης
    5) Λεει αληθειες και οχι ωραια ψεμματα.
    Η λυση ειναι μια
    Δουλεια, παταξη της φοροδιαφυγης με σκληρες ποινες στα λαμογια, ανοιγμα φακελλων Ολυμπιακων εργων, Αεροδρομιο, Μετρο, εξοπλιστικα κλπ. Ποθεν εσχες των μελλων των διαγωνισμων και των πολιτικων προισταμενων, ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΟΡΑΜΑ.
    Οσον αφορα τους δημοσιογραφους , τι να πουμε?
    Παντα ερχονται κατοπιν εορτης και κρινουν . Ποτε δεν ξεκινησαν ενα θεμα στην ωρα του. Ποτε δεν ανακαλυψαν ενα σκανδαλο στην γεννηση του. Παντα πρωτο ρολο ειχε η διαφημιση και το ιδιον συμφερον. Πανω σε αυτο αλλοι κολυμπησαν με τον γερο Ανδρεα και αλλοι εβγαλαν τον Καραμανλη κουρασμενο. Τωρα με καποια εκ. Καταθεσεις θα μπορουν να αγορασουν οτι θελουν σε μια Ελλαδα της δραχμης. .......
    ενσημα εχει

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 05/06/2012 18:37:29

    Τι ακούω ; φυγομαχεί ο alexis ; Ρίψασπις ο alexis ;
    εμ, δεν αλλάζει ο άνθρωπος ..τα είχε δώσει τα δείγματα του ριψάσπιδος,
    από τα χρόνια της στρατιωτικής του θητείας που έβαλε βύσμα τον Άκη για να τύχει καλύτερης μεταχείρισης. Και τότε μεν βρήκε λύση έβαλε υποψηφιότητα για βουλευτής για να απαλλαγεί από το υπόλοιπο της θητείας ...
    Αφού δεν αντέχει στη πίεση, ήθελα να ήξερα γιατί έμπλεξε με την πολιτική...

  17. Φορολογουμενος avatar
    Φορολογουμενος 05/06/2012 18:40:03

    Καλο θα ηταν να γινουν ερωτησεις και στα Αγγλικα απο ξενους δημοσιογραφους

  18. Free Mind avatar
    Free Mind 05/06/2012 18:41:35

    Δηλαδή που το πρόβλημα να γίνουν 2 debates, το 1 με τη συμμετοχή όλων και το άλλο μεταξύ Σαμαρά και Τσίπρα???

    Που το πρόβλημα να διεξαχθεί ελεύθερος διάλογος μεταξύ των δύο αρχηγών παρουσία της Στάη και του Χατζηνικολάου???

    Θα μας τρελάνει ο Μιχελάκης???

    Βρίζει μόνο και δεν απαντά επί της ουσίας...

    Αντέχει ο Σαμαράς το διάλογο..???

    • Mara avatar
      Mara @ Free Mind 05/06/2012 19:21:28

      Free... mind,

      Ποιός δεν αντέχει τον διάλογο βρέ κακομοίρη???
      Φοβάσαι να πείς ότι το "παιδί" δεν προλαβαίνει όσο φροντιστήριο και άν του κάνουν να μάθει αυτά που πρέπει..., μέχρι την Δευτέρα???
      Δεν προκάμει.... (που έλεγει και ο συγχωρεμένος).
      Θα ξεφτιλιστεί όσο και άν προσπαθήσουν να τον προστατέψουν.....

  19. Inno avatar
    Inno 05/06/2012 18:44:34

    Ελπίζω ο Μιχελάκης να μην αρνηθεί-ακυρώσει και το τετ α τετ debate. Εκεί δεν έχει πρόφαση να επικαλεστεί ο Τσιπραντρέου.
    Αυτό ΠΡΕΠΕΙ να γίνει!

  20. Inno avatar
    Inno 05/06/2012 18:48:06

    Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ για το ντιμπέιτ

    Η ΝΔ μετά από σιγή ημερών αποφασίζει τελικά να ανακοινώσει την προειλημμένη της απόφαση για μη διεξαγωγή ντιμπέιτ, φοβούμενη την προβολή και την αντιπαράθεση των θέσεων των κομμάτων μπροστά στον ελληνικό λαό. Πρόκειται για μια θρασύδειλη πολιτική στάση που την εκθέτει ανεπανόρθωτα.

    Δεν είχε υπάρξει καμία συμφωνία μεταξύ των δύο κομμάτων, αφού η ΝΔ κατ’ εξακολούθηση έψαχνε για προσχήματα και κρυβόταν, αναβάλλοντας τις επαφές μεταξύ των εκπροσώπων τύπων των κομμάτων, ενώ παράλληλα διέρρεε ψευδώς ότι η συμφωνία είχε κλείσει. Στη σημερινή συνάντηση μεταξύ του κ.Παππά και του κ.Μουρούτη, που έγινε μετά από επίμονες οχλήσεις του ΣΥΡΙΖΑ για να εξακριβωθεί επιτέλους αν η ΝΔ επιθυμούσε το ντιμπέιτ και με δεδομένο ότι ο χρόνος ήταν ασφυκτικός, αποκαλύφθηκε ότι ο κ.Σαμαράς φοβάται.

    Εμείς θελήσαμε να δημοσιοποιήσουμε τη συγκεκριμένη μας πρόταση για τα 2 ντιμπέιτ, έτσι ώστε να πιεστεί η ΝΔ που επέλεξε το δρόμο της διαρκούς αναβολής της τηλεοπτικής αντιπαράθεσης, θέλοντας να τη χρησιμοποιήσει ως ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα.

    Εμείς παραμένουμε σταθεροί στη θέση μας για διεξαγωγή 2 ντιμπέιτ, 1 με εκπροσώπους όλων των κομμάτων πλην της Χ.Α και ένα με τον κ.Σαμαρά, στο πλαίσιο ενός ανοιχτού και ζωντανού διαλόγου, όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και όχι δύο παράλληλους μονολόγους. Ένα διάλογο που όπως αποδεικνύεται ο κ.Σαμαράς δεν μπορεί να αντέξει. Αυτές οι προτάσεις μας παραμένουν σε ισχύ και ζητούμε συγκεκριμένη απάντηση και όχι υβρεολόγια.

    • monson avatar
      monson @ Inno 05/06/2012 23:44:04

      ...σωπα βρε...εμαθε ο συριζα τοσα ελληνικα?? να βγαλει και στα πακιστανικα την δηλωση !!!

  21. Δαναός avatar
    Δαναός 05/06/2012 18:49:53

    Αποψή μου:Όταν ο άλλος πάει να σου αποσπάσει το ΟΧΙ, εσύ του λες συνέχεια ΝΑΙ. Αν του πεις ΟΧΙ σε κέρδισε! Να γίνει το debate ακόμα και με τους δικούς τους όρους.Τελεία.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 05/06/2012 18:51:39

      Κι αν δεν θέλει ο πρόεδρος να στείλουμε τον Δαναό.

      • juliet avatar
        juliet @ Strange Attractor 05/06/2012 19:04:13

        Oι όροι θα είναι να παρίσταται και ο Τατσόπουλος; η Δούρου; η Κωνσταντοπούλου; σαν άλλος Καντάφι θα έχει και κομματικό στρατό ;ή θα τον προστατεύουν Αφρικανές ;

  22. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 05/06/2012 18:55:14

    Δεν πρόκειται κανείς εισαγγελέας εδώ να επιληφθεί με κανένα τρόπο κατά του σταθμού ιδιοκτησίας του ισχυρότατου (πολιτικά απο το χώρο του ΠΑΣΟΚ και οικονομικά ώς πρόεδρος του Ι.Ν.Κ.Α.) παράγοντα της περιοχής, ειδικά αν ο σχολιασμός της προβεβλημένης πρασσινοφρουρού μεγαλοδημοσιογράφου ήταν: "Α! Αυτό είναι είδηση, μας δίνετε τώρα είδηση!"
    Ζητείστε τα βίντεο της σημερινής εκπομπής.

  23. Mara avatar
    Mara 05/06/2012 18:55:35

    Χαμογελαστή σε βλέπω....

  24. Factorx avatar
    Factorx 05/06/2012 18:58:04

    Ασε βρε το παραμυθι; Γιατί δυο εβδομάδες τώρα συμφωνουσατε με ντιμπειτ των δυο; Γιατί ο δικός σας ο Ν. Παπάς έδωσε χθες το βράδυ τα χέρια με τον Μουρούτη;

  25. juliet avatar
    juliet 05/06/2012 18:59:03

    :( :(

    • man8os avatar
      man8os @ juliet 05/06/2012 19:01:18

      Κανω σαν αλκοολικος για ποσοστα απο γκαλοπ. Φακτορα δωστης το μειλ μου αν ενδιαφερεται να με ενημερωσει.

      • juliet avatar
        juliet @ man8os 05/06/2012 19:06:28

        Iσως πάνε για εκλογές......

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 05/06/2012 19:07:12

          ξαναπάμε......

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ juliet 06/06/2012 01:33:56

            :twisted:

    • Mara avatar
      Mara @ juliet 05/06/2012 19:03:10

      Αλλά τα σχέδια των "ανθρώπων" και άλλα τα σχέδια.... του θεού.
      Ψηλά το κεφάλι!!!

  26. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 05/06/2012 18:59:10

    Δηλαδή, η Έλλη Στάη θα εμπόδιζε τον κ. Σαμαρά να αναπτύξει τις θέσεις του και να κατατροπώσει με τα επιχειρήματα του τον κ. Τσίπρα; και εγώ που νόμιζα πως η κ. Στάη είναι ΠΑΣΟΚ και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ διεξάγει την προεκλογική μάχη με άνισους όρους... θα έχω παραισθήσεις φαίνεται... ρε παιδιά, η Στάη δεν είναι αυτή,μαζί με εκείνον τον Φελέκη που επιτίθεται στο ΣΥΡΙΖΑ επειδή ρισκάρει επιστροφή στη δραχμή με την κατάργηση του μνημονίου; χθες βράδυ αυτά δε λέγανε; κάθε φορά τα ίδια δε λένε; και η Στάη Συριζαία; μπα σε καλό σας!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 05/06/2012 19:10:08

      Η Στάη είναι πρόσχημα. Ο Τσίριζα δεν θέλει ντιμπέητ. Φοβάται

      • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
        ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 19:16:54

        Μανώλη, απάντησε μου ειλικρινά σε παρακαλώ. Η Ν.Δ δεν είχε κατα το παρελθόν ικανότερους ρήτορες για αρχηγούς απο τον Α. Σαμαρά; τότε γιατί δε φοβήθηκαν οι πολιτικοί αντίπαλοι της Ν.Δ και φοβούνται τώρα; ο Τσίπρας φοβάται, ο Βενιζέλος φοβήθηκε και αυτός; μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ;

        • Inno avatar
          Inno @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 05/06/2012 19:31:55

          ο Τσίπρας δεν φοβάται την ρητορεία. φοβαται τις ΘΕΣΕΙΣ του! μνημόνιο ή σύριζα κοπανάει και καθάρισε! αγανάκτηση εισπράτει! ποιός ΜΗ έχων συμφέρον από αυτά που λέει ότι θα κάνει, θα τον ψηφίσει αν ακούσει φάτσα κάρτα τα περί λάθρων, Μακεδονίας, αστυνομίας, οικονομίας στο γόνατο, προστασίας κηφήνων κλπ?
          έχει να μείνει κόσμος ΚΑΓΚΕΛΟ!
          και αυτό πάμε να το πετάξουμε στα σκουπίδια? ΓΙΑΤΙ?
          Το Τσιπραντρέϊκο σύστημα ΤΡΕΜΕΙ το ξεγύμνωμα!

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 05/06/2012 22:38:03

          Ξεκινάς από λάθος υπόθεση ότι ο πρόεδρος της ΝΔ φοβάται. Το αντίθετο συμβαίνει. Για διάβασε αυτό που δήλωσε ο Γ. Μουρούτης.

        • alex23 avatar
          alex23 @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 06/06/2012 00:55:10

          η πολιτικη πλατφορμα του τσιπρα ειναι ψηφιστε μας και θα κανουμε τρελο εκβιασμο στην ευρωπη και αμα τσιμπισουν θα μεινουμε, μεχρι τουλαχιστον το τελος νοεμβριου που οι αμερικανοι δεν μπλοκαρουν την διαδικασια εξοδου λογω των εκλογων τους, αμα δεν τσιμπισουν θα δουμε..
          ολα τα αλλα πολιτικα θεματα ειναι εξαφανισμενα, και σε αυτο φροντιζει ολος ο επικοινωνιακος μηχανισμος του πασοκ που εχει γινει συνιστωσα..
          το παλιο συριζα δεν κυβερνα, αποδειξη οτι στην αθηνα τις πρωτες θεσεις πηραν προερχομενοι απο το πασοκ..

          νομιζει κανεις λογικος, οτι ενας (μετριος ισως, αλλα με εμπειρια) ρητορας, αλλα με μαθηματικο μυαλο, θα ειχε δυσκολιες να αναδειξει ολα αυτα σε ενα debate ?

          μερικες γρατζουνιες στο γυαλι χρειαζονται για να γινει το κακο, και το ξερουν στο επιτελειο του ΣΥΡΙ.ΣΟ.Κ.

  27. FINANCIAL MANAGEMENT avatar
    FINANCIAL MANAGEMENT 05/06/2012 19:00:23

    Για να καταλαβει ο κοσμος τι πρεπει να ψηφισει σκεφτειτε μονο αυτο : Φανταστειτε ο Σαμαρας να ελεγε "Παραιτουμαι, δεν παιρνω μερος στις εκλογες" , τι θα γινοταν μετα; Γιαυτο αντι να γκρινιαζουμε ας δειξουμε και λιγο ευγνωμοσυνη που υπαρχουν ακομα πατριωτες.

    • juliet avatar
      juliet @ FINANCIAL MANAGEMENT 05/06/2012 19:18:08

      Φίλε ,δεν το καταλαβαίνει ο κάθε ανεγκέφαλος .Μιχαλολιάκο ,θα σε παραδεχτώ αν συνεναίσεις να μη πας ...τον ξεφτυλίζεις και αποδεικνύεις ότι είσαι πάνω απ'όλα ΕΛΛΗΝΑΣ.
      Λειτουργείστε ...κάποια μέρα θα σας χρωστάμε ευγνωμοσύνη.Μια μάνα κάνει πολλά για τα παιδιά της ,δίνει και τη ζωή της ....δώστε τη ψυχή σας για την Μάνα την Πατρίδα.

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 19:01:27

    Πάω κι εγώ αν θέλετε. Με το πρώτο αερόπλανο. Κι ας γίνει και στην Κουμουνδούρου με συντονιστή όποιον θέλουνε.

  29. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 05/06/2012 19:02:39

    Να δεχθεί τους όρους ο Σαμαράς. Και σιγά τους φοβερούς όρους, έβαλαν δηλαδή και τη Στάη (που τη χώνεται καλά στους συριζαίους στα δελτία ειδήσεων) δίπλα στον -μη χέ...ω- αδέκαστο χατζηνικολάου. Και ας κάνουν κι ένα ακόμα ντιμπέιτ όλοι μαζί, να μιλάει ο καθένας για δύο λεπτά στην κάμερα. Τι έχει να φοβηθεί ο Σαμαράς δηλαδή ; Τι αλλάζει επί της ουσίας ; Στο τετ α τετ θα μπορεί να την πέσει παλικαρίσια στο μικρομέγαλο και να το καθαρίσει.

    Στη θέση του μάλιστα θα ζητούσα να είναι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ παρούσα η Χ.Α στο δεύτερο ντιμπέιτ. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει, 400.000 άνθρωποι την ψήφισαν. Τι φασισμός είναι αυτός από την αντίστοιχη Χ.Α της αριστεράς ; Ναι σε όλα από τον Σαμαρά με μοναδική διαφωνία στην υποχρεωτική συμμετοχή της Χ.Α.

  30. juliet avatar
    juliet 05/06/2012 19:22:36

    Ναι δεν πάει ...μετακομίζουν οι ένοικοι από το ένα σπίτι στο άλλο και ο ένας ιδιοκτήτης τρίβει τα χέριά του και ο άλλος τρέχει να μπαλώσει τις τρύπες που άφησαν .

  31. Inno avatar
    Inno 05/06/2012 19:27:40

    πόσα θέλουν να μας τρελάνουν? για "τα μάτια της Έλλης" θα ματαιωθεί δηλαδή το ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ του συρφετού του τσίριζα? επειδή μας την έπεφτε?
    ο Χ'Νικολάου ΔΕΝ μας την πέφτει? έχει ακούσει κανείς τις εκπομπές του? που τσουβαλιάζει τους "δύο που κυβέρνησαν" αλλά δεν θα ψήφισε, και καλά, σύριζα?
    Που έχει χαλί τον "κολλητό" του τον Τράγκα? που βαράει και το βράδι ο άλλος ΜΕΓΑΛΟΑΧΑΡΙΣΤΟΣ πρώην βολεμένος πρόεδρος στην ΕΡΤ και αυτός (ξεχνάω τ όνομά του) κατά του "δικομματισμού"?
    έχει ακούσει ο κος Μιχελάκης τι παίζεται έξω?
    στο φινάλε και αν η Στάη είναι ό,τι είναι, ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ?
    θα μας βάλει πιό δύσκολα θέματα στο διαγώνισμα?
    τι παιχνίδια είναι αυτά? αποφασίσαμε να κατέβουμε στο επίπεδο του Τσιπραντρέου και αρχίσαμε τα παιδιαρίσματα?
    ΠΟΙΟΣ πιστεύει ο κος Μιχελάκης ότι θα χρεωθεί την ματαίωση του debate?
    ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ?
    ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ?
    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ?
    πείτε το μας ότι ΔΕΝ θέλετε να βγείτε, να κάνουμε και εμείς τα κουμάντα μας και να μην το κουράζουμε άλλο!

  32. Yiannis avatar
    Yiannis 05/06/2012 19:27:54

    Ε ας βγει ο Σαμαράς και ας πει..
    Κύριε Τσίπρα, Δευτέρα 11 Ιουνίου, εγώ, οι δημοσιογράφοι που συμφωνήσαμε, καθώς και όλος ο ελληνικός λαός που θα περιμένει να μας ακούσει, θα είμαστε εκεί.. Αν θέλετε περάστε.. Και να πάει όμως να μιλήσει μόνος του με τους δημοσιογράφους
    Αμφιβάλει κανείς ότι θα κερδίσει (το λιγότερο) τις εντυπώσεις.. ή ακόμα (στην καλύτερη) να τον αναγκάσει να έρθει..?

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Yiannis 06/06/2012 00:24:57

      Γιατί το απλό, είναι και η λύση. Μη παρασύρεται η ΝΔ στα παπατζηλίκια του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Τσιπρανδρέου ξέρει πως, ότι λέει είναι για μπαλκόνια και πως δίπλα στον Α.Σ. ., που έχει στοιχεία , πρόγραμμα , λόγο ουσιαστικό και υπεροχή, χάνει και οι συγκρίσεις είναι εμφανώς εναντίον του. Οχι. Είναι ευκαιρία για τον Α.Σ. να τον ξεσκεπάσει σε ευρύ κοινό , μη την αφήσει!

    • Enas-Petros avatar
      Enas-Petros @ Yiannis 06/06/2012 02:59:33

      Συμφωνώ μαζί σας κ. yiannis
      Γιατί όμως δεν το κάνει :
      Κακά τα ψέματα εκεί έξω ο κόσμος ακόμα θυμάται τα προσχήματα άρνησης για debate με το Βενιζέλο.
      Και τώρα, αντί να πάει με τη δυναμική της νίκης έχουμε παλι ήξεις αφήξεις.
      Ελπίζω να μας εξηγηγήσει και το γιατί κάποιος "ινστρούχτορας"

  33. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/06/2012 19:30:42

    Το debate πρέπει να γίνει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κερδηθούν (ή να χαθούν) ψηφοφόροι λίγες μέρες πριν από τις εκλογές. Σε μια κοινωνία που κυριαρχεί η εικόνα πρέπει να παίζεις με αυτούς τους όρους. Η αποδόμηση μιας εικόνας γίνεται με άμεση σύγκριση με μια άλλη εικόνα. Οι σκληρές ανακοινώσεις σε ένα blame game για ένα debate που δε θα γίνει τελικά, ουδένα κέρδος θα αποφέρουν στην κάλπη.

  34. η Dimi avatar
    η Dimi 05/06/2012 19:32:41

    Νίκος Λυγερός, γεωστρατηγικός αναλυτής: AOZ ή μιζέρια
    (πηγή: Eλεύθερη Ζώνη 5/6/12)

    Οποιος δεν αναφέρεται στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη αυτήν την περίοδο αποδεικνύει ότι δεν τον ενδιαφέρει πραγματικά η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας και απλώς θέλει να δώσει την εντύπωση ότι το κάνει.

    Δίχως την ΑΟΖ, όχι μόνο δεν υπάρχει αξιόλογη λύση που προσφέρει δυνατότητες εξόδου από την κρίση, αλλά όλες οι άλλες παραμένουν εσωτερικές, με την έννοια ότι δεν μπορούν να προσεγγίσουν μαζικές ξένες επενδύσεις.

    Eχουμε λοιπόν πολλές κινήσεις άσκοπες, διότι δεν αγγίζουν την ουσία του οικονομικού προβλήματος.

    Η ενδογενής ανάλυση του θέματος δεν μπορεί να οδηγήσει παρά μόνο σε τοπικές συναλλαγές, οι οποίες δεν προσθέτουν τίποτα στον απαραίτητο πλούτο, ικανό να προκαλέσει μια αλλαγή φάσης.

    Επιπλέον, αν μπούμε μόνο σε μια κομματική αντιπαράθεση, τότε είναι που δεν θα αλλάξουμε τίποτα για τα δεδομένα που υπάρχουν στην πατρίδα μας.

    Οι επόμενες εκλογές δεν έχουν στόχο απλώς να αλλάξουν το πολιτικό τοπίο, σημασία έχουν μόνο και μόνο αν καταλήξουμε σε μια κυβέρνηση που θέλει πραγματικά να θεσπίσει την ΑΟΖ και να προχωρήσει άμεσα σε προσφορές με καθιέρωση οικοπέδων, ανάλογα με τις κινήσεις της Κύπρου.

    Διότι όλη η καθυστέρηση προέρχεται από το ίδιο το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας. Οι ξένες εταιρείες ζητούν ήδη περιοχές για εξόρυξη, οι οποίες να ανήκουν όντως στη Ελληνική ΑΟΖ και όχι μόνο στα 6 ΝΜ των χωρικών υδάτων.

    Η πιο κοντινή απόσταση από την ακτή της Κύπρου είναι τουλάχιστον στα 27 ΝΜ. Πρέπει να είμαστε σε αυτό το πλαίσιο για να είμαστε όχι μόνο αξιόπιστοι, αλλά και ελκυστικοί για τις μελλοντικές κοινοπραξίες. Και δεν είναι ανάγκη να δώσουμε έμφαση σε όλες τις περιοχές, αφού ξέρουμε ήδη από τους σεισμικούς χάρτες ποιες είναι οι διαφορές και ποια είναι η τάξη μεγέθους.

    Οι θεωρητικές, οι πρακτικές και τεχνικές λύσεις υπάρχουν και το θέμα είναι η στρατηγική αξιοποίηση από την πολιτική της Ελλάδας.

    Κατά συνέπεια, ας ασχοληθούμε με την ουσία, για να δούμε ποιος τη θέλει πραγματικά κι ας αφήσουμε τα κομματόσκυλα να αλληλοτρώγονται, αρκεί να έχουμε κυβέρνηση με αποτελεσματικότητα, για να υλοποιηθεί το όραμα της ΑΟΖ.

    Oλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες με τις οποίες μπορούμε να ασχοληθούμε και μετά, για όσους θέλουν να έχουν να λένε και κάτι στα καφενεία.

    http://www.lygeros.org/articles?n=9418&l=gr

  35. yianna avatar
    yianna 05/06/2012 19:51:31

    Σοβαρούς δημοσιογράφους βρήκαν. Την Στάη και τον Χατζηνικολάου. Μπράβο τους, δηλαδή δεν υπάρχει κανένας άλλος? Αυτούς που τους έσπρωχναν τα ΜΜΕ και η διαπλοκή με τα χίλια, αυτούς που με τον τρόπο ζωής τους προκαλούσαν και συνεχίζουν να προκαλούν τους φτωχούς για τους οποίους μάχεται ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Και είναι αποδεκτός ο Χατζηνικολάου από τη ΝΔ? Για το κύρος του, την αντικειμενικότητά του και την εμπειρία του? Δηλαδή με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν άλλοι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα?
    Έλεος κε Μιχελάκη μου, λυπηθείτε μας, είπαμε να το δούμε το debate όχι να σπάσουμε την τηλεόραση.

  36. Inno avatar
    Inno 05/06/2012 20:18:46

    Ο Αναπληρωτής Εκπρόσωπος και Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργος Μουρούτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Είναι λυπηρό για ένα κόμμα που ζητά την ψήφο του Ελληνικού λαού να ψεύδεται ασύστολα.
    Ισχυρίζεται ότι έγινε μόνο μία συνάντησή μου με τον κ. Παππά, σήμερα το πρωί, και ότι δήθεν δεν είχε συμφωνηθεί τίποτε.
    Δυστυχώς για το ΣΥΡΙΖΑ, τα sms που αντηλλάγησαν μεταξύ εμού και του κ. Παππά, είναι αδιάψευστός μάρτυρας και των συναντήσεων που πραγματοποιήθηκαν και της μεταξύ μας συμφωνίας.
    Το μόνο που απέμεινε ήταν η ανακοίνωση της συμφωνίας μέσω κοινής δήλωσης των κομμάτων.
    Όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για debate μεταξύ των δύο αρχηγών, με τους κανόνες που συμφωνήθηκαν, εξακολουθεί να ισχύει.
    Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα».

  37. Aris. A avatar
    Aris. A 05/06/2012 20:46:19

    Το Λαος εξαφανίστηκε και το ποσοστό του πήγε στην Χρυσή Αυγή.

    Δηλαδή η ΝΔ έχει ένα κόμμα στα δεξιά της όπως είχε πάντα από το 2004 και μετά και δεν είναι πρόβλημα για τα τελικά ποσοστά της.

    Το Πασόκ διαλύεται.

    Το κομμάτι το κρατικοδίαιτο πάει Κουβέλη και Τσίπρα.

    Το υπόλοιπο ας το πούμε της αγοράς πάει στον Σαμαρά σιγά σιγά.

    Από το 13% του Πασόκ των τελευταίων εκλογών η ΝΔ διεκδικεί ένα 4 με 5%.

    Ο Καμμένος είναι ένα ερωτηματικό. Λογικά όσο περνάει ο καιρός θα ξεφουσκώνει. Δεν δίνει πειστική απάντηση στο τι θα κάνει μετά τις εκλογές.
    Το έχουν καταλάβει το μειονεκτημά τους για αυτό μιλούν για οικουμενική κυβέρνηση.
    Θα είναι οριακά πάνω από το 4% τελικά. Το υπόλοιπο ποσοστό πάει στην ΝΔ.

    Ο Τζήμερος ευτυχώς πήγε με τον Μάνο και δεν θα περάσει το 2%. Αν ήταν μόνος του πιθανόν να πέρναγε το 3%. Και από εκεί παίρνει η ΝΔ.

    ΝΔ και Σύριζα πάνε κοντά με τον Τσίπρα να έχει εξαντλήσει την αντιμνημονιακή δυναμική του.
    Για αυτό δεν θέλει το ντιμπέιτ ξέρει ότι θα πρέπει να δώσει σαφής απαντήσεις με νούμερα και εκεί είναι το αδύνατο του σημείο. Αποφάσισαν να μην πάνε για να μην εκτεθούν.

    Σχετικά με την ΝΔ πρέπει να βγάλει μεγαλύτερο δυναμισμό και να γίνει ποιο επιθετική.
    Κύρια ο Σαμαράς να πει με ποιους θα κυβερνήσει.

    Θεωρητικά η ΝΔ θα περάσει το 32%.

    Το ερώτημα είναι αν πρέπει να επαναφέρει το αίτημα αυτοδυναμίας τώρα που ο Βενιζέλος λέει ότι δεν θα συνεργαστεί με κανέναν.

  38. Mara avatar
    Mara 05/06/2012 21:03:06

    Έμαθε το παιδί... ότι ο Σαμαράς θα του βγάλει στοιχεία "φωτιά" στην τηλεμαχία και την έκανε... με ελαφρά πηδηματάκια...., για να μην τσουρουφλιστεί....
    Όλα τα άλλα που επικαλούνται, είναι για γέλια....

  39. Σταύρος avatar
    Σταύρος 05/06/2012 21:04:02

    Καλύτερη συμβουλή για διέξοδο από την ΣΥΡΙΖΑίηκη κωλυσιεργία δεν υπάρχει!
    Μόνο και μόνο που θα συρθούν να πάνε οι Τσιπραίοι, θα είναι ο ορισμός της Αριστερής ξεφτίλας!
    Μπράβο ρε φίλε και μακάρι να σε ακούσουν και να σε μετρήσουν!

  40. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 05/06/2012 21:04:09

    Αναρωτιέμαι υπάρχει επιτελείο ειδικών επί της επικοινωνίας στη ΝΔ ;
    Είναι δυνατόν να πατάει τη μπανανόφλουδα του επιτελείου ΣΥΡΙΖΑ το οποίο έθεσε κάποιους όρους γνωρίζοντας ότι θα απορριφθούν; Η ΝΔ κάνει για 2η φορά το ίδιο τακτικό λάθος.....
    Κρίμα για την Ελλάδα που σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς δεν διαθέτει πολιτικό
    προσωπικό με ραχοκοκκαλιά

    • Inno avatar
      Inno @ Γλαυξ 05/06/2012 21:27:44

      +10000000000000000000

    • Κβάντα avatar
      Κβάντα @ Γλαυξ 05/06/2012 21:57:54

      Έχεις δίκιο αδελφέ! Αυτά τα επικοινωνιακά λάθη δεν τα κάναμε ούτε φοιτητές με τους Νέους Ορίζοντες. Μ' αρέσει που κάποιοι λένε ότι κουβαλήθηκε όλη η ΠΟΛΑΝ στη ΝΔ. Αν είχε κουβαληθεί, αύριο θα κλείναμε ένα μήνα στην κυβέρνηση.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κβάντα 05/06/2012 22:40:02

        Γλαυξ Κβάντα,

        Ποιά μπανανόφλουδα πάτησε; Για διαβάστε τί είπε ο Μουρούτης; Σιγά μην είχατε σχέση με την ΠΟΛ.ΑΝ.
        Αλλού τα κολπάκια

        • Κβάντα avatar
          Κβάντα @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/06/2012 23:03:02

          Έχεις δίκιο, δεν είχα. Εξακολουθώ και ΕΧΩ σχέση με την ΠΟΛΑΝ! Είμαι μεταξύ αυτών που παραμένουν εγγεγραμμένα μέλη αφού ποτέ δεν παραιτήθηκαν! Μεταξύ αυτών που πιστεύουν ακόμα στην ιδέα της ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ.

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Κβάντα 06/06/2012 08:02:20

            Και εγώ Κβάντα είμαι ελέφαντας. Άντε να σε συμβουλέψουν καλύτερα στο ΣΥΡΙΖΑ. Χωρίς αποδείξεις και εγώ ήμουν ιδρυτικό μέλος του κόμματος των Προοδευτικών του Μαρκεζίνη

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Γλαυξ 05/06/2012 22:48:10

      Το γελοίο του πράγματος είναι ότι ακόμα και εμείς οι φαινομενικά "απλοί" ψηφοφόροι μπορούμε να διακρίνουμε αυτό που ονομάζεις "μπανανόφλουδα". Ήμουν με φίλο όταν διαβάζαμε την ανακοίνωση Μιχελάλη σε κάποιο ιστολόγιο...του ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε βγει ακόμα. Λέω στο φίλο μου..."περίμενε και θα δεις πως θα το γυρίσουν εναντίον της ΝΔ". Και να τα αποτελέσματα. Και ρωτώ. σχεδόν 30 χρόνια αντιπολίτευση...το ΠΑΣΟΚ έγινε από κόμμα καθεστώς, στη διάρκεια της παντοδυναμίας του μονοπωλούσε επικοινωνιακά το παιχνίδι, χώρια που από πλευράς συνοχής ειδικά σε προεκλογικές περιόδους ήταν ανάλογο στρατιωτικού τάγματος υπερδύναμης. Πέρασαν τα χρόνια. Μας κατέστρεψε. Πεθαίνει μέρα με τη μέρα πιο πολύ. Έρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ και από κόμμα συνιστωσών του 3-5% γίνεται (σχεδόν;) κόμμα εξουσίας. Και ναι...το νεούδι του καινούργιου δικομματισμού αποδεικνύεται και αυτό επικοινωνιακά πιο μαέστρος από τον "πάλιουρα". Έλεος!!! Και φτάσαμε σήμερα...11 μέρες πριν τις εκλογές, η ΝΔ να προσπαθεί ν' αντεπιτεθεί βγάζοντας στη δημοσιότητα sms, την ώρα που στην Ευρώπη και στον κόσμο γίνεται ο κακός χαμός και με την πάρτη μας...και ο Τσίπρας στην Πρέβεζα κάνει ανενόχλητος εξαγγελίες για αποκατάσταση συντάξεων και κατασκευή νομαρχιακού νοσοκομείου λες και δεν τρέχει τίποτα!!!! Λες και τα ταμεία βρίθουν χρημάτων! Και ζητάει και ξεκάθαρη λαϊκή εντολή! Για αυτοδυναμία! Και ο κόσμος τον πιστεύει (;). Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει. Και ως παράταξη και ως χώρα.

  41. Pluto avatar
    Pluto 05/06/2012 21:13:25

    H πολιτική πάλη είναι παγκράτιο!
    Ο κ.Παπάς έδωσε το χέρι στον κ. Μουρούτη αλλά...
    Ο μακαρίτης Μπερλινγκουέρ,εξηγώντας τον "ιστορικό συμβιβασμό " καί απαντώντας σε κατηγορίες ότι αγκάλιαζε την Χριστιανοδημοκρατία είχε πεί "ναί, την αγκαλιάζω πράγματι, γιατί έτσι μπορώ να την στραγγαλίσω ευκολότερα".

    • Factorx avatar
      Factorx @ Pluto 05/06/2012 23:36:26

      Μπλα, μπλα. μπλα. πάλι πας να δικαιολογήσει τον εθνομειοδοτικό ΣΥΡΙΖΑ;

  42. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 05/06/2012 22:09:38

    Αλήθεια δεν έχω δεί κάποιο βιογραφικό του Mr Alexis.Αυτός που διεκδικεί
    να είναι ο πρωθυπουργός αυτής της άμοιρης χώρας, δεν πρέπει να μας πεί
    τι έχει κάνει μέχρι τώρα στην ζωή του;Δεν πρέπει να μας πεί πως έβγαζε τα
    προς το ζείν,έως την στιγμή που ο μέντορας του Α.Αλαβάνος τον ανέδειξε σε
    πολιτικό παράγοντα,θα το ξαναπώ,αυτής της άμοιρης χώρας.
    Που υπηρέτησε την θητεία του το παιδί ; Πορευόταν τόσα χρόνια με ποιού
    τα λεφτά άραγε ;Τουμπαμπά του;38 χρονών άνθρωπος έχει ένα παρελθόν.
    Έχει δουλέψει καθόλου σαν πολιτικός μηχανικός;Όχι τίποτα άλλο ,αλλά
    μια και είμαι συνάδελφος,εργαζόμενη 36 χρόνια,που άρα έβγαλα τα λεφτά
    της δωρεάν παιδείας που μου προσέφερε,θα το ξαναπώ,αυτή η άμοιρη χώρα,
    θάθελα να μάθω,αν πριν τα μεγάλα λόγια που ξεφουρνίζει,έχει πράξει και
    αυτός το ίδιο.Έχει άραγε καταθέσει πριν την εκλογή του {άνευ ψήφου βέβαια
    σαν αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, αφού ποτέ δεν ετέθη σαν απλός υποψήφιος στην κρίση του λαού},κάποια φορολογική δήλωση;
    Θα μου πείτε τι από αυτά λένε κάτι σαυτούς που τον ψηφίζουνε.Τίποτα!!!!
    Έχουν βάλει τις παρωπίδες.Αυτό είναι όλο και γι αυτό πρέπει να γίνει η
    τηλεμαχία.Να τον απογυμνώσει ο Σαμαράς.Να ξεπεζέψει από το καλάμι όσο
    είναι καιρός. Πριν μας κάψει ολότελα.

  43. intruder avatar
    intruder 05/06/2012 22:36:53

    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ να γίνει το ντημπεητ!!!! Δεν πρέπει να χαθούν οι εντυπώσεις!!!
    Μοντέλο Γαλλίας ρε παιδιά γιατί όχι ?
    Αντώνη δεν πρέπει να σε ανησυχεί κανένας δημοσιογράφος!
    Αν δεν πας,μα τω θεώ θα πάω εγώ!!!

  44. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 05/06/2012 22:41:31

    Άσχετο. Το διαφημιστικό σποτ με τη σχολική τάξη ποιος το εμπνεύστηκε; Δεν πρέπει να ξανασχοληθεί με την πολιτική διαφήμιση. Πέρα από κιτς, θα γίνει αντικείμενο απίστευτης σάτιρας...

    • monson avatar
      monson @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 05/06/2012 23:52:15

      δεν συμφωνω ειναι πολυ ρεαλιστικη...και δεν απεχει απο αυτο που θα γινει στο μελλον στις σχολικες ταξεις ΑΝ ΚΥΡΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ!

    • monson avatar
      monson @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 05/06/2012 23:58:54

      δεν συμφωνω ειναι πολυ ρεαλιστικη...και δεν απεχει απο αυτο που θα γινει στο μελλον στις σχολικες ταξεις ΑΝ ΚΥΡΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ! Ειναι πολυ δυσπεπτο ,δυσαρεστο ,δυσκολο, να κοιτας στα ματια ενος παιδιου και να εχεις την απολυτη ενοχη και να φερεις το βαρος της ευθηνης για το οτι συντελεσες στην ολικη καταστροφη του μελλοντος του επειδη ησουν....τζαμπα μαγκας......και ντεμεκ τσαμπουκας...με δοκτορα στον λαικισμο!! αν παλι τους κοιτας στα ματια μετα απο ολα αυτα...και δεν εχεις καμια ενοχη εισαι επιεικως επικίνδυνος και ασυνείδητος!

    • Εν ενεργεία avatar
      Εν ενεργεία @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 06/06/2012 00:01:56

      Η λεπτομέρεια που σκοτώνει. Στην Ελλάδα της δρχ. όλα τα παιδάκια σένια ντυμένα, σε μια άψογη σχολική αίθουσα και, ω του θαύματος, τα βιβλία που δεν είχαν πέρσι. Ο Αλέξης σας ευχαριστεί.

  45. Ροζα Γλυξμπουργκ avatar
    Ροζα Γλυξμπουργκ 05/06/2012 23:09:30

    το να μιλαμε για πηδημα καθως πλησιαζουν οι εκλογες is only appropriate...

  46. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 05/06/2012 23:09:43

    Τελικά,ἀντί νά δοθεῖ ἡ μάχη μέσα στό ντιμπέϊτ,θά δοθεῖ στό σχεδιασμό του,στό ἂν θά πρέπει νά γίνει ἢ ὂχι καί πῶς.
    Μέ αὐτήν τήν στάση τοῦ ΣΥΡΙΖΑ,χάνει τήν εὐκαιρία ὁ Σαμαρᾶς νά καταδείξει τίς ἀδυναμίες τοῦ Τσίπρα γιά νά κυβερνήσει.Ξέρει τί κάνει ὁ Τσίπρας,ἀπλώνεται μέχρι ἐκεῖ πού τόν παίρνει...
    Δέν πειράζει,ἂν δέν γίνει,ἂς βγεῖ ὁ Σαμαρᾶς καί αὐτά πού θά ρωτοῦσε τόν Τσίπρα στό ντιμπέϊτ,ἂς ρωτήσει τόν κόσμο πού θά τόν ψηφίσει,νά τόν θέσει πρό τῶν εὐθυνῶν του...

  47. airman avatar
    airman 05/06/2012 23:32:36

    Προχθές απολάμβανα τον πρωϊνό καφέ μου σε παραλιακή καφετέρια, δίπλα στο κύμα. Στο βάθος ο λιμενοβραχίονας και πίσω στον ορίζοντα οι λόφοι της απέναντι χερσονήσου.
    Χρήσιμος ο λιμενοβραχίονας, προστατεύει τόσο την ακτή όσο και τα πλεούμενα μέσα απ' αυτόν όταν έχει φουρτούνα. Τον βλέπεις και νιώθεις ασφαλής όταν έχει μπουρίνι.
    Όταν όμως η θάλασσα είναι ''λάδι'' και βρίσκεσαι πίσω απ' αυτόν χάνεις ότι υπάρχει ανάμεσα σε αυτόν και τα λοφάκια της απέναντι χερσονήσου. Δηλαδή το μεγαλύτερο και καλύτερο κομμάτι.
    Τόσα χρόνια απολαμβάναμε τον καφέ μας νιώθοντας ασφάλεια πίσω από ''λιμενοβραχίονες'', με τα φοβικά σύνδρομα να μας κρατούν καθηλωμένους, με ψευδαισθήσεις ότι όλα πάνε καλά. Όταν υπήρχαν οι προϋποθέσεις λουφάζαμε, όταν παρουσιάζονταν οι ευκαιρίες απουσιάζαμε, όταν ακούγαμε δυσάρεστα μαντάτα γκρινιάζαμε.
    Τώρα πλέον που το τσουνάμι καταφτάνει και όλοι ανεξαιρέτως έχουμε συνειδητοποιήσει ότι κανένας λιμενοβραχίονας δεν μπορεί να μας προστατέψει, κάποιος πρέπει να δώσει το σωστό σύνθημα, το σωστό μήνυμα. Εάν δεν πιαστούμε όλοι μαζί σφιχτά, εάν δεν κρατήσουμε όλοι ''κόντρα'' στο κύμα, εάν δεν δώσουμε τις σωστές προτεραιότητες στο τι πρέπει να περισώσουμε, τότε θα σκορπιστούμε εδώ κι εκεί, πολλοί θα ''χαθούμε'' κι όσοι ξεμείνουμε κοντά λίγα θα μπορέσουμε να ''συμμαζέψουμε''.
    Θα σπεύσουν τότε οι ''φίλοι'' να μας συμπαρασταθούν, να μας παρηγορήσουν, να μας δώσουν ένα λόγο να τους ευγνωμονούμε.
    Εάν λοιπόν για ένα απλό debate ξοδεύεται τόση φαιά ουσία, επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι αποτελεί το ''λιμενοβραχίονα'' που θα τους προστατέψει, τότε δεν μένει παρά να αφεθούν στη μοίρα τους.
    Εάν δεν μπορεί να βρεθεί η φόρμουλα για ένα απλό debate, τότε ποια η προσδοκία για το τσουνάμι που έρχεται;
    Οι προτεραιότητες είναι άλλες και ο χρόνος έχει ήδη τελειώσει! Αν ασχολούμαστε με το debate (που όντος είναι χρήσιμο να διεξαχθεί, αλλά μέχρις εκεί) ανάγοντας τη σημασία του σε μείζον θέμα, τότε κάποιος μάλλον δεν έχει ιεραρχήσει σωστά τα δεδομένα βάσει των εξελίξεων!

    • Enas-Petros avatar
      Enas-Petros @ airman 07/06/2012 02:14:09

      Είναι σίγουρο κ. airman ότι τα πλοία είναι ασφαλέστερα στα λιμάνια.
      Αλλα είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν κατασκευάζονατι για να είναι εκεί...

  48. PanosUk avatar
    PanosUk 06/06/2012 00:42:21

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δε θέλει debate γιατί φοβάται.

    Εμ, δεν είναι όλοι σα το Σαμαρά που πριν τις εκλογές δεν είχε πρόβλημα να συναντηθεί με τον χοντρό σε debate....

    Ξεκολλάτε, έτσι είναι, όποιος είναι μπροστα δε θέλει debate, το ίδιο έκανε και ο Σημίτης, αυτό έκανε και ο Σαμαράς, χωρίς να έχει καταλάβει ότι έχει αλλάξει το παιχνίδι. Μόνο ο Καραμανλής δεν είχε πρόβλημα γιατί έσπαγε πλάκα με τον ανύπαρκτο τον ΓΑΠ.

    Τώρα πλέον είναι αργά Αντώνη, πες στον καφέ της Συγγρού... όταν έπρεπε να τους κατατροπώσεις, σε κρύψανε (και δε κρύφτηκες) πίσω από το προβάδισμά σου...

    Μόνο κακό κάνετε οι περισσότεροι, σε όσους αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Δεν είναι πρόβατο σα τον Πασόκο ο Νεοδημοκράτης....

  49. chris avatar
    chris 06/06/2012 00:53:31

    Στάη για την ΝΕΤ δουλέυεις ή για την Αυγή?
    γιατί έτσι την έχετε καταντήσει την κρατική ΝΕΤ
    που εμείς πληρώνουμε άσε
    και η άλλη η κοκόνα τα ίδια κάθε μεσημέρι...
    υ.γ τον Γουλανδρή θα τον φορολογίσει ο τσίπρας?

  50. pavlosval avatar
    pavlosval 06/06/2012 02:30:31

    Δεν καταλαβαίνω τη λογική τους στη Συγγρού. Έχεις απέναντί σου μια κραυγαλέα πολιτική απάτη και την ευκαιρία να την ξεσκεπάσεις τετ-α-τετ σε ένα τηλεοπτικό τραπέζι χωρίς περιορισμούς και μονολόγους. Και τρώγεσαι με τα είπα-είπε-ξείπε και τα sms του Παππά και δηλώσεις και κόντρα-δηλώσεις;

    Ναι σε όλα να μην μπορούν να ξεφύγουν! Θα είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ασυγχώρητο αν ο Σαμαράς δεν πάει στο ντιμπέιτ (με οποιουσδήποτε όρους) κι αφήσει να φτάσουμε ως τις εκλογές με τον Τσίπρα να δημαγωγεί και να υπόσχεται διαγραφές χρεών απ' τα μπαλκόνια.

    • Factorx avatar
      Factorx @ pavlosval 06/06/2012 03:19:17

      "Όμως, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για debate μεταξύ των δύο αρχηγών, με τους κανόνες που συμφωνήθηκαν, εξακολουθεί να ισχύει.

      Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα».

      • pavlosval avatar
        pavlosval @ Factorx 06/06/2012 10:50:20

        Θα προτιμούσα:
        "Ο Συριζα προσπαθεί να τορπιλίσει το debate με μονομερείς ανακοινώσεις και δήθεν προτάσεις που δεν έχουν σχέση με τα όσα μαζί συμφωνήσαμε. Δεν θα του κάνουμε τη χάρη. Ο Αντώνης Σαμαράς θα προσέλθει στη συζήτηση ακόμα και με τους νέους όρους που έσπευσε να θέσει ο Σύριζα. Ο ελληνικός λαός πρέπει και θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει τις ανεύθυνες εξαγγελίες του κυρίου Τσίπρα και να δει ότι δεν αντέχουν σε σοβαρή, απευθείας αντιπαράθεση."

  51. Factorx avatar
    Factorx 06/06/2012 03:18:50

    Ποιός είπε ότι δεν πάει, γιατί διαστρεβλώνετε συνέχεια τα πράγνατα. Απο την ανακοίνωση της ΝΔ :"Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας για debate μεταξύ των δύο αρχηγών, με τους κανόνες που συμφωνήθηκαν, εξακολουθεί να ισχύει.Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα".

    ο τσίπρας λοιπόν δεν πάει, μεχρι στιγμής. Απάντησε

  52. clouney avatar
    clouney 06/06/2012 10:35:41

    Έλεος, έλεος, έλεος!!! Δεν μπορούν να ομονοήσουν για ένα κολodebate, θα μας βγάλουν από την κρίση???

  53. partyman avatar
    partyman 06/06/2012 11:20:10

    αν κάποιος προσπεράσει τις όποιες κομματικές ή ιδεολογικές γραμμές, θα δει πως πολύ απλά οι αρχηγοί των δύο κομμάτων που διεκδικούν την εξουσία σε λίγες ημέρες, δεν μπορούν καν να συμφωνήσουν σε κάτι τόσο απλό όσο μία τηλεοπτική τηλεμαχία..

    συζητήσεις επί συζητήσεων, αναλύσεις, "εγώ θέλω αυτό" "οι άλλοι δεν συμφωνούν" "εμείς" "αυτοί" ..

    δεν υπάρχει σωτηρία αγαπητοί.. παρτάκηδες έχουμε γίνει όλοι μας..
    έχουμε φτάσει στο σημείο μηδέν.. μια απλή συννενόηση δεν μπορεί να γίνει, τι ψάχνουμε μετά

  54. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 06/06/2012 14:31:41

    Συγγνώμη, αλλά στον πολύ κόσμο η ματαίωση της τηλεοπτικής μονομαχίας περισσότερο ως υπεκφυγή αμφότερων των κομμάτων μοιάζει. Θα έπρεπε η ΝΔ να αποδεχτεί, έστω, τους νέους "όρους" που έβαλε ο Σύριζα μέσα στο θράσος του. Δεν είχε να φοβηθεί τίποτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.