#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2012 20:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει επιτέλους την "βία" (στους ...ομοφυλόφιλους!!!)

[caption id="attachment_165210" align="alignnone" width="600" caption="Κωλόδρομοι παντού... Σε πλήρη εγκατάλειψη η χώρα !!! - η Εύα μου το έστειλε, μην τα βάζετε μ΄εμένα"][/caption]

Τα πράγματα είναι απλά σχετικά με το επεισόδιο στον ΑΝΤ1 σύμφωνα με τη Χρυσή Αυγή: Η Λιάνα ήταν οφσάιντ καθώς σηκώνεται από την καρέκλα, λίγο πριν τη στιγμή που ο Κασιδιάρης ρίχνει το νερό…

Τα υπόλοιπα δεν πρέπει να γραφτούν στο φύλλο αγώνα.

Επίσης ο διαιτητής Παπαδάκης ανέχθηκε το βρόμικο παιχνίδι της αριστερής πτέρυγας και δεν έβγαλε κάρτες εγκαίρως, χάνοντας τον έλεγχο του ματς...

Το δε χτύπημα με τα χαρτιά είναι απορίας άξιο πως δεν έγινε διαμπερές…

Δεν επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι ο Φερεντίνος φώναζε «Ελλάδα έχεις μπουκέτο»…

Δηλαδή οι της Χρυσής Αυγής βοηθάνε τις γριούλες και με τα ψώνια και στα ΑΤΜ, φτάνει αυτές να μην αυθαδιάζουν…

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και το έστειλε συστημένο στη Δούρου, ήταν ότι η χώρα θα πάει 500 χρόνια πίσω.

Αν έλεγε 600, θα φτάναμε στο Βυζάντιο και τους Παλαιολόγους και θα ήταν όλα μέλι-γάλα.

[caption id="attachment_165211" align="alignnone" width="600" caption="Τώρα και σε βίντεο παιχνίδι η κόντρα των δύο Τιτάνων, Ηλία Κασιδιάρη και Λιάνας Κανέλλη. Σύντομα θα βγει και σε κασέτα για παιχνιδομηχανές"][/caption]

Η οποία Ρένα γλίτωσε τα χειρότερα, καθώς ούτε που διανοήθηκε ο Κασιδιάρης να πλησιάσει προς την πλευρά του αιμοσταγούς Πάκη με το δολοφονικό βλέμμα. Ο δε Δελατόλλας  είχε υπερβολική αντίδραση, καθώς σηκώθηκε από την καρέκλα…

Μετά τα χθεσινά, η κορυφαία κίνηση θα ήταν να προσκληθεί ο Κασιδιάρης σε τρίωρη συζήτηση με τους πολίτες στo e-nikos.

Σιδερένιος κλωβός θα εμποδίζει τη σωματική επαφή των συμμετεχόντων και θα απαγορευτούν τα ποτήρια νερού και άλλα αιχμηρά αντικείμενα (δαχτυλίδια, ζώνες, καρφίτσες) μέσα στο στούντιο.

Το περιβόητο λαϊκό αίσθημα ικανοποιήθηκε ή θέλει κι άλλες ομορφιές;

Είδε να ξυλοκοπούνται και να προπηλακίζονται βουλευτές, σε πορείες, σε μπαρ, σε λαϊκές, τώρα και σε ζωντανή  μετάδοση.

Εχθρός του κακού είναι το χειρότερο…

Απομένει να δούμε συνεδριάσεις της Βουλής με προστατευτικό πλέγμα, ανάμεσα στους Εθνοπατέρες…

Οι εκπρόσωποι Τύπου των κομμάτων θα μετονομαστούν σε εκπροσώπους Χτύπου.

Όλοι σπεύδουν να επωφεληθούν από το περιστατικό, με αγνές ψηφοθηρικές διαθέσεις.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν και εκεί ένα βήμα μπροστά…

Εξέδωσε και γραπτή ανακοίνωση, στην οποία διατυμπανίζει ότι θα συμμετάσχει στο φεστιβάλ που διοργανώνει ο Δήμος Αθηναίων για τους γκέι, τις λεσβίες και τους τρανσέξουαλ, με την ονομασία Athens  Pride 2012: «Με αφορμή τη διοργάνωση της ετήσιας αυτής σημαντικής εκδήλωσης, θεωρούμε ότι πρέπει να σταματήσει κάθε μορφή θεσμικών διακρίσεων αλλά και ρατσιστικής βίας ενάντια στους ομοφυλόφιλους, στις λεσβίες, στους αμφιφυλόφιλους και στις τρανς, και ότι τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν δικαίωμα στην οικογενειακή ζωή, όπως κάθε άλλο ζευγάρι που απαρτίζεται από ετερόφυλους συζύγους. Δυστυχώς, η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν προσφέρουν κανένα είδος νομικής αναγνώρισης στα ομόφυλα ζευγάρια».

Όμως και πάλι η τακτική του ΣΥΡΙΖΑ έχει κενά, όσον αφορά άλλες κατηγορίες πληθυσμού, όπως είναι οι αρχαιολάτρες φιλόζωοι, οι νοικοκυρές σε απόγνωση, οι εθισμένοι στον ηλεκτρονικό τζόγο και οι πεθερόπληκτοι.

Αν δεν εξειδικεύσει το πρόγραμμα του πρωτιά δεν βλέπει…

Με αυτά και με αυτά, πάλι πολιτική κουβέντα δεν γίνεται και ο καθένας μάχεται με τις ιδεοληψίες του για να πείσει εμβρόντητους αναποφάσιστους…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/06/2012 20:27:29

    Ο ΣΥΡΙΖΑ υιοθετεί κάθε θέση που τάχα μου είναι αντίθετη με το συνηθισμένο, το κατεστημένο αλλά το κάνει αδιακρίτως αδιαφορώντας για τη διάλυση της κοινωνικής συνοχής, τις βιαιότητες και την απελπισία εντέλει που μπορεί να επιφέρει. Είναι φανερό ότι η ηγεσία του έχει πειστεί ότι πρέπει να γίνεται ένα κοινωνικό μπάχαλο για να υπάρξουν αλλαγές (κάτι σαν σύγχρονη εκδοχή του μαοϊκού δόγματος "μεγάλη αναταραχή ωραία κατάσταση".

    Αυτή η στάση είναι καθαρά μεταπρατική. Δεν έχει γεννηθεί από λαϊκή ανάγκη και γι' αυτό δεν εκφράζει καθόλου τον ελληνισμό σε όλες τις ιστορικές του εκφάνσεις. Μοιάζει περισσότερο με τον γαλλικό θεωρητικό ριζοσπαστισμό των τελών της δεκαετίας του 60 πασπαλισμένος με λίγο από κομμουνιστικές και διεθνιστικές ιδεοληψίες και αταξικές φαντασιώσεις. Γι' αυτό δεν μπορεί να αγγίξει την καρδιά του Έλληνα παρά μόνο την απελπισία του δηλαδή όταν και μόνο όταν έχει θολή κρίση.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ τρέφεται από την απελπισία γι' αυτό και θέλει να τη δημιουργήσει με τις θέσεις του.

  2. Aλμωπιευς avatar
    Aλμωπιευς 08/06/2012 20:35:45

    Καλα ποια ηταν η γριουλα που αυθαδιασε?

  3. juliet avatar
    juliet 08/06/2012 20:40:03

    Εγώ που είμαι αντιδραστική και εθισμένη στους κοιλιακούς τι εξειδίκευση να περιμένω ...μελέτη αν μπορώ να φορέσω σαν τα τακούνια της οπισθοφωτογραφημένης ;
    Ευχαριστούμε την Εύα για το μοντελάκι ,θα φορεθεί φέτος .....
    :)

  4. Σταύρος avatar
    Σταύρος 08/06/2012 20:47:05

    προς την γυναίκα μου.

    Δεν την κοιτάω την πρώτη φωτογραφία!
    Δεν την κοιτάω!!!

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ Σταύρος 08/06/2012 23:29:12

      Ούτε κι εγώ την κοιτάω αλλά πολύ θα ήθελα να την (το ρήμα ξεκινάει από το τρίτο γράμμα της αλφαβήτου κι είναι ομοιοκατάληκτο με το κοιτάω)...
      Για να μη γεμίζω τον τόπο με πολλαπλά posts θα ήθελα να προβληματιστείτε:
      1) Τα ομοφυλόφυλα ζευγάρια θα συντελέσουν στη μείωση της υπογεννητικότητας?
      Εκτός κι αν γκαστρώνονται κι οι "άντρες" όπως ο μπρατσωμένος Άρνολντ της Καλιφόρνιας.
      2) Στο ζωικό βασίλειο η ομοφυλοφυλία είναι γενικά μικρή.
      Εμείς που είμαστε άνθρωποι, τελικά σάμπως είμαστε περισσότερο ζώα από τα ζώα ή έχουμε περισσότερο νιονιό?

  5. m.s avatar
    m.s 08/06/2012 21:06:44

    τι κ@λ@δρομος είναι αυτός ! κανένα έργο δε γίνεται πιά !

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ m.s 09/06/2012 00:28:41

      Αὐτός δέν ἒχει λακκοῦβες,ἀλλά χαράδρες.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/06/2012 01:33:21

        Χα,χα,χα!!! Ατιμε Κυθήριε!

  6. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/06/2012 21:21:55

    Ποια περηφάνια μπορεί να νοιώσει πλέον ένας Έλληνας, κοιτώντας το μεγαλείο του Παρθενώνα.
    Ποια περηφάνια μπορεί να νοιώσει πλέον ένας Έλληνας, διαβάζοντας ότι κάποιος μακρινός του πρόγονος ονόματι Διηνέκης, το πολύ μακρινό 480 π.Χ., είπε «καλύτερα, θα πολεμήσουμε υπό σκιά».
    Ποια περηφάνια μπορεί να νοιώσει πλέον ένας Έλληνας, που κάποιος Κολοκοτρώνης σήκωσε τη σημαία της Επανάστασης στην Καλαμάτα στις 23 Μαρτίου 1821.
    Αυτά είναι μακρινά, ξεχάστε τα.
    Πλέον η ιστορία γράφεται με τις σύγχρονες ηρωικές μορφές, όπως η Μαριάννα Ντούβλη, που έστειλε αγωνιστική επιστολή στη Γερμανίδα καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ, κάνοντάς της τα μούτρα κρέας, στην οποία της ζητάει, να σταθεί γονυπετής μπροστά στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και να ζητήσει συγγνώμη.
    Ίσως την στιγμή που περνούν με τέλειο συγχρονισμό οι Athens Pride 2012.

  7. Χρηστος avatar
    Χρηστος 08/06/2012 21:53:54

    Τι σαρκαστικοί που είστε, τι τρομεροί....

    Εξισώνετε την αγάπη μεταξύ δυο ανθρώπων με την κτηνοβασία;
    Στην πρώτη περίπτωση έχουμε την συναίνεση και των 2 πλευρών ενώ στην άλλη έχουμε έναν ξεκάθαρο βιασμό.

    Ας ειναι όμως μωρέ. Οι παλιές ιδέες δεν εξαφανανίζονται επειδή αυτοί που τις υποστηρίζουν αλλάζουν άποψη αλλά επειδή πεθαίνουν. Πόσο θα πάρει να εξαφανιστείτε εσείς οι ομοφοβικοί; 20; 30 χρόνια; Ας είναι!

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Χρηστος 08/06/2012 22:07:51

      Άσε μας μας ρε παλικάρι, εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσύ κοιτάς τα νώτα σου. Και στο κάτω κάτω θα αν κάποιοι θα έπρεπε να θιγούμε από την εξίσωση είμαστε οι πεθερόπληκτοι.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Τιγράνης 09/06/2012 00:58:57

        Κι ἐσεῖς ἀγαπητέ μου πεθερόπληκτος;
        Νά σᾶς πῶ μιά μαντιναδούλα,νά πάρετε κουράγιο νά ἀντέξετε;
        Ὃταν στό σπίτι μου κοντά
        ἡ πεθερά ζυγῶνει,
        μέ πιάνει σόκ ἀλλεργικό
        καί παίρνω κορτιζόνη.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/06/2012 01:36:43

          Χα,χα,χα,χα!!!!!!!!

    • The Saint avatar
      The Saint @ Χρηστος 08/06/2012 23:19:17

      Kατ'αρχάς, ό όρος "ομοφοβικοί" είναι δημιούργημα των ΟΜΟ, που καμμιά σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα. Σιγά μην σας φοβόμαστε κιόλας...
      Απο εκεί και πέρα, αν νομίζεις, ότι η παρα φύσιν συμπεριφορά εκτός απο κοινωνικά αποδεκτή (ΑΠΛΩΣ αποδεκτή) πρέπει να είναι ΚΑΙ νόμιμη, λυπάμαι, αλλά έχετε χάσει τη μπάλα...
      Μιά ψυχοσωματικά δυσλειτουργική μειονότητα ήσασταν στα βάθη των χρόνων, είστε, και τέτοια θα μείνετε, και όπως όλες οι μειονότητες είναι κατειλλημένες απο το κομπλεξ κατωτερότητας, λόγω της μη νομιμης αναγνωρισης, έτσι και εσείς, ακολουθείτε τα μειονοτικά απο-κόμματα τύπου ΣΥΡΙΖΑ που σας στηρίζουν γιά να υφαρπάξουν μερικά ψίφουλα παραπάνω, μπάς και δεί ο αρρωστημένος ψυχισμός σας καμμιά "ασπρη μέρα".

      Ακούστε κάτι κύριοι, (η μήπως πρέπει να σας αποκαλουμε "κυρίες"; ) επειδή εδώ υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα μπροστά μας που πρέπει να λυθούν, άμεσα, και αυτό πρέπει να γίνει απο μιά κυβέρνηση ΣΟΒΑΡΗ, πρέπει εδώ να σκεφτούμε τι πρέπει να πράξουμε στις επομενες εκλογές, γιά να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση.

      Κόμματάκια τύπου ΣΥΡΙΖΑ, που ασχολούνται με τα προβλήματα του κώλου (σας) στην καλύτερη τους πρέπει να γυρίσουν στο 4% που πραγματικά ανήκουν, γιά να μην πώ και εκτός βουλής....
      Και επειδή η ΟΡΓΗ του κόσμου είναι πλέον τέτοια που δεν σηκώνει αστεία, κανονίστε να βρεθείτε και εσείς μαζί με τους (λαθρο)μετανάστες -επίσης φιλαράκια του ΣΥΡΙΖΑ- που πολυ μας τα έχουν "τσουρεκώσει" τελευταία, στο μάτι του κυκλώνα....
      Θα φάτε καλά...
      Αντε γειά....

      • Χρηστος avatar
        Χρηστος @ The Saint 09/06/2012 01:01:57

        Καλε ησύχασε. Φυσιολογικός είμαι και γω. Σαν κι εσάς.
        Τζάμπα τσατίζεσαι. Απλά κάνω και γω την ανωμαλία να χρησιμοποιώ προφυλακτικό! Αλλά βέβαια! αυτό δεν είναι παρα φύσει... Παρα φύσει είναι αυτό που κάνει ο "άλλος".

        Και τι παραλήρημα ήταν αυτό στο τέλος;
        Γιατι δεν υπογράφεις και με ένα:

        "ειμαστε πολλοί
        είμαστε θρησκόληπτοι
        ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ"

        • The Saint avatar
          The Saint @ Χρηστος 09/06/2012 01:24:28

          Αααααντε καλέ!..?? Και εσύ ...φυσιολογικός? Το προφλακτικό που χρησιμοποιείς πώς το βγάζεις?

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ The Saint 09/06/2012 02:14:24

            Κλασικά αστειάκια "πατριωτών".

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Χρηστος 09/06/2012 13:17:58

          Δε χρειάζεται να εκθέτεις την αθεΐα σου. Φαίνεται. Και επειδή είμαστε γνώστες του τι πιστεύουμε, είμαστε κάθετα αντίθετοι με την άποψη όποιου νομίζει πως η αθεΐα ελευθερώνει τον άνθρωπο. Απλά του ρίχνει την πλάνη πως είναι ελευθερία η υποταγή στα κατώτερα και ζωώδη ένστικτα. Για να το αντιληφθεί όμως πρέπει απλά να διαβάσει λίγο αρχαία φιλοσοφία (Πλάτωνα, Αριστοτέλη) μιας και η Αγία Γραφή θα πέσει βαριά όπως το κρέας σε νεογέννητο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρηστος 09/06/2012 13:13:02

      Επειδή κάποιοι δεν έχουν σταθερό άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται η λογική τους για να μην ξεφεύγει από τα όριά της πρέπει να εξαφανιστούν έτσι; Δε το βλέπω δυστυχώς. Τα Σόδομα και τα Γόμμορα βρέθηκαν στον πάτο της Νεκράς Θάλασσας σε απόδειξη του τι συμβαίνει όποτε έστω και σε μια μικρή περιοχή του κόσμου ξεχνάει ο άνθρωπος το σκοπό της ζωής του και ζει ως άλογο πλάσμα μόνο για τα ένστικτα. Και μετά φτάνει να ξεπερνάει και τα ένστικτα πηγαίνοντας στην ύβρη της φύσης του. Και έπεται η Νέμεσις. Πάντα!

  8. M.O. avatar
    M.O. 08/06/2012 22:06:25

    Που το είδες αυτό που γράφεις αγαπητέ;
    Έλεος πια, ότι να' ναι...
    Ξαναδιάβασε το κείμενο, είναι σε υποφερτά ελληνικά.
    Μετά δες το σχόλιο σου

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ M.O. 08/06/2012 22:37:42

      Χρηστο , ειλικρινα και με καθε σεβασμο , κατι πιο σοβαρο αυτην την στιγμη δεν εχει να αντιμετωπισει η Πατριδα ?
      Ημαρτον πια με αυτον τον ατομικισμο ορισμενων....

  9. sxolioblog avatar
    sxolioblog 08/06/2012 22:20:52

    Το καλυτερο χαρακτηριστικο της πλακας ειναι να εχει ορια. Οχι σεβασμου αλλα να μην βιαζει τον εαυτο της...

    Το καλυτερο σχολιο γραφτηκε εδω μεσα απο καποιον.

    Ειδαμε ενα νταβραντισμενο 30αρη να ξυλοκοπα μια 60αρα.
    Αυτο πριν απο οτι πολιτικο η αλλο ...

    Πριν απο τον πολιτικο φασισμο εχουμε τον απλο καθημερινο φασισμο που φυσικα ελκεται και νομιμοποιειται απο τον πρωτο.

    Εχω γελασει πολυ κατα καιρους με τον μικρο οδυσσεα αλλα λυπαμαι το σχολιο του σημερα ειναι απολυτες κρυαδες ...

    δεν μιλαω καν για την πολιτικη του η την κοινωνικη του αστοχια.

    Κρυαδες ...

    Και συγνωμη αλλα ... μας κουρεψε ΣΥΡΙΖΑ .. πως λεγαμε παλια μας καραφλιασε ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ sxolioblog 08/06/2012 23:11:46

      Ο μεγαλύτερος φασισμπος πάντως είναι εκείνος κάποιων ξενερωτων κηνσόρων του διαδικτύου που την είδαν "ετσι"

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ sxolioblog 08/06/2012 23:36:04

      Μπορεί να μην είναι επιτυχημένα τα αστεία αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτό που σε πείραξε ήταν που τα "έβαλα" με το λαϊκό αίσθημα...
      Για το περιστατικό αυτό καθεαυτό έχω σχολιάσει από χθες. Οπότε μάλλον περιττά τα μαθήματα πολιτικής ορθότητας.
      Εκτός αν διαβάζεις "διαγώνια"..
      Και κάτι τελευταίο: η σάτιρα έχει όρια την αυτολογοκρισία του γράφοντος και μόνο

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μ.Ο. 08/06/2012 23:54:53

        Άστα Μικρέ, κωλοκατάσταση...

        • sxolioblog avatar
          sxolioblog @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/06/2012 00:00:14

          ακριβως

        • Μ.Ο. avatar
          Μ.Ο. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/06/2012 00:10:49

          χαχαχα σπορ και θέαμα Φαήλο. Πως το έλεγε ο Φρέντυ σε ένα βιβλίο: κατάσταση απελπιστική, αλλά όχι σοβαρή...

  10. Χρηστος avatar
    Χρηστος 08/06/2012 22:47:48

    Τι είναι η πατρίδα; Είναι ένα αδιαίρετο πράγμα που έχει τα ίδια προβλήματα; Μάλλον όχι.

    Οι ομοφυλόφυλοι λοιπόν, που αποτελούν κομμάτι και αυτή της πατρίδας μας, είναι στιγματισμένοι και δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς τους "κανονικούς". αυτό δεν είναι κάτι που αξίζει να αναδειχθεί;

    Και με και χωρίς ύφεση ο ρατσισμός εναντίον τους θα συνέχιζε να υπάρχει.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Χρηστος 08/06/2012 23:14:46

      Δεν διαφωνούμε σε αυτό. Σχολιάζουμε τον ΣΥΡΙΖΑ που τους θυμήθηκε προεκλογικά.
      Ασφαλώς και έχουν τα ίδια δικαιώματα, μη συζητάμε τα αυτονόητα.
      Και αυτοσαρκαζόμενοι να δεις τι λένε...

    • Mπροστα και Δεξια avatar
      Mπροστα και Δεξια @ Χρηστος 08/06/2012 23:14:50

      Χρηστο ερωτηση : μπορεις να μου αναλυσεις τον ορο "ρατσισμος" ?
      Διοτι κατ' εμε δεν ειναι δοκιμος σε οτι αφορα τους ομοφυλοφιλους.

      • Μπροστα και Δεξια avatar
        Μπροστα και Δεξια @ Mπροστα και Δεξια 08/06/2012 23:15:55

        Κατι που ξεχασα : η διαφωνια προς ενα φαινομενο , ειναι ρατσισμος ?
        Η πρεπει να συμφωνουμε ωστε να μην ειμαστε "ρατσιστες" με ενα φαινομενο ?

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Μπροστα και Δεξια 08/06/2012 23:17:37

          Μη σου πω ότι σε λίγο θα μας πούνε να το δοκιμάσουμε κιόλας για να είμαστε σίγουροι ότι δε μας αρέσει. Αν είναι έτσι προτιμώ να ζω με την πεποίθηση ότι δε μου αρέσει.

        • Χρηστος avatar
          Χρηστος @ Μπροστα και Δεξια 08/06/2012 23:21:31

          Αλλο να διαφωνεις και αλλο να κάνεις ξεκάθαρες διακρίσεις εναντίον του και να τον αδικείς.

          Σιγά μην περίμενε το κάθε ομοφυλόφυλλο άτομο να εγκρίνει κάποιος τις επιλογές του! Ελευθερία θέλει και ίσα δικαιώματα!

          Και όσο για τον όρο ρατσισμό έχεις δίκιο ,χρησιμοποιήθηκε λανθασμένα εκ μέρους μου και γενικά το χρησιμοποιούμε για πολύ πιο γενικευμένες διακρίσεις και όχι μόνο για διακρίσεις ράτσας/φυλής :)

          Τον αλλάζω σε "διακρίσεις"

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Χρηστος 08/06/2012 23:37:08

            Μα δεν έχετε καταλάβει αγαπητέ κάτι. Ο ομοφυλόφιλος έχει κάθε δικαίωμα να κάνει ότι θέλει στην κρεβατοκάμαρά του. Το πρόβλημα είναι ότι αυτός θέλει την έξη του να την νομιμοποιήσει και κανονικοποιήσει. Εκεί ξεκινάει το νταβαντούρι. Μετά τι θα ακολουθήσει? Ο αυνανισμός σε δημόσια θέα? Η πτώση της νόμιμης ηλικίας για συνουσία στα 12-13 (κι εδώ ακόμα συναίνεση μπορεί να υπάρχει)? Η ελεύθερη εμπορία νεκρών προς πτωματολαγνία? Τι ακριβώς κάνει τον ομοφυλόφιλο τόσο ξεχωριστό ώστε να ζητάει να έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ δικαιώματα και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ κατανόηση από την κοινωνία σε σχέση με τις φετιχιστικές και λοιπές σεξουαλικές "αδυναμίες" των υπολοίπων?

          • Χρηστος avatar
            Χρηστος @ TopGunZ 08/06/2012 23:45:33

            Μάλιστα. Το μάθαμε κι αυτο. Η έμφυτη τάση και ορμή κάποιου ανθρώπου να αγαπάει άτομα του ίδιου φύλου θεωρείται φετίχ και μάλιστα εξισώνεται με την νεκροφιλία.

            Όπως προείπα, δεν ζητάει κανείς απο σας τους συντηρητικούς και με αρχές ανθρώπους να ζητωκραυγάσετε όταν βλέπετε δυο μουστακαλήδες να φιλιούνται. Αυτό που σας ζητάει είναι να συνεχίζετε την ζωή σας με τις αρχές που εσείς πιστεύετε. :) Τίποτα άλλο.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Χρηστος 08/06/2012 23:59:41

            Γιατί να μην εξισώνεται? Από ποια άποψη είναι πιο φυσιολογικό από τη νεκροφιλία ή το φετιχισμό? Από θρησκευτικής (άντε αυτό στο δίνω γιατί πρώτος ο αναμάρτητος κλπ κλπ)? Από βιολογικής (ο ερεθισμός μερικών νευρικών απολήξεων μέσω οδυνηρής διείσδυσης δε μου κάνει για πολύ σώνικη εξήγηση, εκεί πάμε και στο S&M μετά)? Από αισθητικής (άντε κι αυτό στο δίνω ως ακραία υποκειμενικό)? Από λογικής (αντί να βουτάς στο βάζο με το μέλι βουτάς στο λάκκο με την κοπριά)? Από οικονομικής (πολύ σύνθετο για να το αναλύσουμε εδώ)? Από ηθικής (να κανονικοποιήσουμε δλδ την ανατροφή παιδιών-επορευμάτων)? Και σου ξαναλέω, δεν έχω μεγαλύτερο πρόβλημα με τους μουστακαλήδες αν συμπεριφέρονται κόσμια και είναι ντυμένοι ευπρεπώς, από ότι έχω με το εκάστοτε νυμφίδιο που πετάει τα πατσοκοίλια έξω και χαμουρεύεται με τον κάθε γηραλέοντα μπροστά σε παιδάκια. Δε θα είχα πρόβλημα και παρέα να τους κάνω και στη δουλειά μου να είναι συνάδερφοι. Το πρόβλημα μου είναι ότι αντί να προσαρμοστούν αυτοί στην κοινωνία και να ζητήσουν ανοχή (που υπάρχει μια χαρά άπλετη στην Ελλάδα) ΑΠΑΙΤΟΥΝ να αλλάξει η κοινωνία για χάρη τους. Αυτό είναι το λιγότερο εγωιστικό.

          • Μπροστα και Δεξια avatar
            Μπροστα και Δεξια @ Χρηστος 09/06/2012 00:06:19

            Γιατι κανεις πως δεν καταλαβαινεις ?Τελος παντων...

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ TopGunZ 08/06/2012 23:47:09

            Φίλε Τοπ, ως εδώ και μη παρέκει, μπορείς να πεις ότι θέλεις, όμως την νεκροφιλία μην την πιάνεις στο στόμα σου. Δεν πέρασε δα και πολύς καιρός, που κάποιος απελπισμένος, τριγυρνούσε από άρθρο σε άρθρο, γράφοντας άπειρα σχόλια και τα έβαζε με μένα και την Ιουλία, που δεν του βρίσκαμε λύση, για το πως θα κάνει έρωτα με την από εξαετίας πεθαμένη σύζυγό του.
            Είναι προστατευόμενο είδος, totem.
            Αλήθεια μήπως έχεις καμιά ιδέα, πως θα βοηθήσουμε τον φιλαράκο; Καλό παιδί είναι μωρέ.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Χρηστος 08/06/2012 23:16:05

      Και ποιος σου είπε ότι δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα. Το πρόβλημα είναι ότι θέλουν να απολαμβάνουν διαφορετικών δικαιωμάτων.

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ Χρηστος 08/06/2012 23:25:43

      χααχχααχ
      γιατι εσυ ξέρεις άλλο ζωο να χρησιμοποεί κάποιο πλαστικό μέσο όταν κάνει έρωτα ώστε να μην τεκνοποιεί;

      Πότε αρχίζει η ανωμαλία και πότε τελειώνει αγαπητέ;
      Εκεί μάλλον που αρχίζει ο φόβος του διαφορετικού.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρηστος 09/06/2012 13:27:53

      Αν σου απαντήσω με βάση τα ιδανικά της Αρχαίας Σπάρτης που έβγαλε τους πιο ικανούς και πιστούς πατριώτες όλων των εποχών, οι ομοφυλόφιλοι θα έπρεπε να εξοριστούν από τη χώρα. Δε μπορούν να πολεμήσουν, δε μπορούν να προσφέρουν παιδιά στη χώρα, δίνουν άρρωστα πρότυπα σε όσους μεγαλώνουν χωρίς πατέρα. Τι προσφέρουν για να πρέπει να τους προσέχουμε κιόλας δηλαδή; Επειδή καταντήσαμε μια αναρχική κοινωνία που ανεχόμαστε ότι διαστροφικό, μη το παρατραβάμε κιόλας. Με τους μετανάστες η ανοχή έφτασε στο ρατσισμό εις βάρος των Ελλήνων. Τώρα που φτάσαμε στο αμήν, όποιος αμύνεται και σκοτώνει ληστές, προστατεύεται ηθικά από την αγανάκτηση όλου του λαού. Προσωπικά δε συμφωνώ με την αυτοδικία. Όμως μην προσπαθείτε πολύ να βοηθήσετε τους γκέι γιατί θα αυτοματοποιηθούν κάποια στιγμή καταστάσεις όπως στη Μόσχα πριν λίγα χρόνια που στην παρέλασή τους έπεσε το ξύλο της αρκούδας από την αστυνομία. Και τις έφαγε και ευρωβουλευτής για όποιον θυμάται.

      • Aris Katsaris avatar
        Aris Katsaris @ Γεώργιος Τ. 09/06/2012 19:06:37

        Καλά, αυτό για τους Σπαρτιάτες που το άκουσες -- απ'το μυαλό σου το έβγαλες? Γιατί όλοι της εποχής (Ξενοφώντας, Πλάτωνας, κτλ) έλεγαν το ανάποδο.

        Αν χρειάζεται να αντιστρέφεις την πραγματικότητα για να επιχειρηματολογήσεις, έχεις ήδη χάσει το επιχείρημα.

  11. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 08/06/2012 22:51:36

    Φίλε Χρήστο, ειλικρινά κλαίω με το δράμα των ομοφιλόφυλων στην Ελλάδα, οι οποίοι ζουν στιγματισμένοι μέσα σε τέσσερις τοίχους, σε όλα τα τηλεοπτικά στούντιο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dikefalosaitos 09/06/2012 13:18:18

      Τέλειος!!!

  12. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 08/06/2012 22:51:47

    Την κοπελα της φωτογραφιας να την περασω οχι μονο απεναντυ, μεχρι και στο σπιτι της να την συνοδευσω!

  13. Χρηστος avatar
    Χρηστος 08/06/2012 23:52:47

    ααα! μέσα στους φετιχιστές δεν έβαλες και αυτούς που κάνουνε έρωτα με προφυλακτικό!!! Από τα μεγαλύτερα φετίχ αυτό!

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/06/2012 00:03:01

    Στο πλαίσιο του φασισμού της πολιτικής ορθότητας όποιος τολμάει να πει 'δε μου αρέσει ο τάδε τρόπος ζωής' στιγματίζεται ως 'φοβικός', δηλαδή ως άρρωστος, και πιθανώς είναι κοντά ο καιρός που θα στέλνεται για υποχρεωτική 'θεραπεία', δηλαδή αλλαγή φρονήματος. Στη σύγχρονη εποχή απαγορεύεται πια να λες 'δε μου αρέσει η ομοφυλοφιλία'. Επιβάλλεται να λες 'ναι, μου αρέσει', ή να το βουλώνεις. Αυτό είναι που ενοχλεί τους πολιτικά ορθούς, το ότι δεν έχουν ακόμη επιβάλει δια της βίας τις ιδέες τους σε όλους. Το Σύνταγμα και οι υπόλοιποι νόμοι δε διακρίνουν ανάλογα με το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του και η νομική ισότητα είναι εξασφαλισμένη σε όλους. Αλλά οι φίλοι του ολοκληρωτισμού δεν είναι ευχαριστημένοι με τη νομική ισότητα, θέλουν υποχρεωτική εξομοίωση των αντιλήψεων, ισοπέδωση των απόψεων, με γνώμονα βέβαια τις δικές τους. Πρέπει να μάθεις να σου αρέσει ό,τι αρέσει και σε αυτούς. Η ελευθερία έκφρασης είναι για όλο και λιγότερους.
    Υ.Γ. Για το ότι το σύριζα καθόλου δεν ενοχλείται που χιλιάδες Έλληνες έχουν πέσει θύματα των αλλοδαπών εγκληματιών που έχουν κατακλύσει τη χώρα δεν εκπλήσσομαι καθόλου. Αυτό ακριβώς θέλουν, τη διάλυση της κοινωνίας. Για αυτό και υπόσχονται ακόμη περισσότερη λαθρομετανάστευση.

  15. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/06/2012 00:04:22

    Φίλε δικέφαλε (δεν ξέρω και που θα την βγάλει την απάντηση) στην ιατρική που σπούδαζαν οι αδερφές μου τα πτώματα που είχαν για πρακτική εξάσκηση τα διατηρούσαν στη φορμόλη. Βέβαια η υφή του δέρματος και η περιρρέουσα οσμή δεν ήταν και 16χρονης, αλλά η αγάπη θέλει θυσίες πες του του φίλου... Και για να ολοκληρώσουμε τις αηδιαστικές συμβουλές, αν καμιά κυρία θέλει να "αναστήσει" τον τζουτζούκο του άντρα της, είχα ακούσει παλιότερα περιστατικό με μαθουσάλα που ήθελε να περιποιηθεί νεαρά και επειδή δεν τον ένοιαζε και πολύ η υγεία του (είχε σχωρθεί πολύ πριν από αυτόν) έβαλε τον γιατρό να του τον γεμίσει με μονωτικό αφρό, από αυτό που βάζουμε στα κουφώματα.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ TopGunZ 09/06/2012 00:20:05

      Αμ, τώρα εξηγείται, ξέχασε να βάλει φορμόλη.
      Εγώ για αφρό δεν ξέρω, όμως έχω ακούσει για κάτι ακτίνες θαυματουργές.
      Ακτίνες ποδηλάτου.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ TopGunZ 09/06/2012 00:38:44

      Μονωτικό ἀφρό; Τί θά καθόταν πάνω του,γκαραζόπορτα!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/06/2012 00:48:56

        Τι να σου πω ρε φίλε, προφανώς ο αέρας που βάζουμε στα λάστιχα δεν τον βόλευε!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 09/06/2012 01:35:12

        Χα,χα,χα!!! Εχεις κέφια απόψε Κυθήριε!!

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Diamond Angel 09/06/2012 08:36:30

          Καλημέρα Διαμαντένιε Ἂγγελε,
          ἂν δέ γελάσουμε καί λίγο,θά μᾶς πάρει ἀπό κάτω καί τότε ποιός μᾶς σηκώνει...

  16. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/06/2012 00:17:02

    Επειδή τώρα το είδα... είστε το λιγότερο απαράδεκτος, για να μην χρησιμοποιήσω χειρότερο λεξιλόγιο. Επειδή ίσως γουστάρετε να σας γίνεται δίευρω δεν έχετε κανένα δικαίωμα πάνω στην επιχειρηματολογία σας να καταφέρεστε ενάντια στη χρήση προφυλακτικού. Είναι ανήθικα προσβλητικό απέναντι στους ανθρώπους που πεθάναν από AIDS και άλλες παθήσεις, τους ανθρώπους που διώχθηκαν κοινωνικά λόγω της πάθησής τους αυτής, η πλειονότητα ίσως αυτών ομοφυλόφιλοι που υποτίθεται ότι υποστηρίζετε, και κυρίως απέναντι στα νεαρά παιδιά που κινδυνεύουν λόγω της αναισθησίας της κοινωνίας μας και πλέον συνουσιάζονται σαν τα ζώα στις τουαλέτες από τα 14 τους χωρίς προφυλάξεις, γιατί κάποιοι σαν κι εσάς τολμάνε να πουν "έλα μωρέ". Ελπίζω να διορθώσετε, αλλιώς θεωρείστε εμετικός και επικίνδυνος. Όλοι έχουνε το δικαίωμα της κρεβατοκάμαράς τους, κανένας όμως δεν έχει το δικαίωμα της έκθεσης των νέων στον κίνδυνο του μη προφυλασσόμενου έρωτα.

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ TopGunZ 09/06/2012 01:21:10

      Τι να διορθώσω αγαπητέ;
      Πως η χρήση του προφυλακτικού πάει κόντρα στους "νόμους" της φύσης;
      Να πω δηλαδή πως ειναι φυσιολογικό να κάνουμε έρωτα ΧΩΡΙΣ να έχουμε σκοπό την τεκνοποιία με την χρήση μάλιστα πρόσθετων μέσων και δεν είναι φυσιολογικό το να κάνουν έρωτα δυο ομοφυλόφυλοι;

      Μα εδώ βρίσκεται η διαφορά μας. Πως έχεις και έχετε δυο μέτρα και δυο σταθμά για το τι είναι "φυσιολογικό" και τι όχι.

      Και όπως είπα και σε έναν άλλο πιο πάνω, μην ανησυχείτε, και γω "φυσιολογικός" ειμαι. Δεν τον παίρνω ,ούτε τον δίνω. Η κοινωνία δεν με έχει στιγματίσει. Είμαι κανονικός.

  17. rally monkey avatar
    rally monkey 09/06/2012 00:42:55

    το πηρες και συ εε.. ?
    θα προσπαθησω να διαβασω και το κειμενο

  18. Sofaditis avatar
    Sofaditis 09/06/2012 06:28:16

    "Εγέρθητη" κοπέλα μου! άντε και μας το ανέβασες πρωί-πρωί (το φρόνημα!).

  19. chris avatar
    chris 09/06/2012 19:45:09

    Το καλύτερο στολίδι μιας κοπέλας είναι η σεμνότητα και το διαφανές φόρεμα

  20. Στέφανος avatar
    Στέφανος 09/06/2012 19:49:25

    Πολύ στενός ο δρόμος στην πρώτη φωτογραφία.Η φωτογραφία που πάρθηκε; Μήπως στα....Ιεροσόλυμα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.