#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2010 14:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Πρωθυπουργός των πέντε σκανδάλων και των δυο καταστροφών

 



Το πόσο έωλες είναι οι απελπισμένες προσπάθειες του «συστήματος Καραμανλή», γνωστού και ως η πρώην «παρέα του Μαξίμου» να στηρίξει εαυτόν μπροστά στον ορυμαγδό των σκανδάλων που βγάζει πάλι το ΠΑΣΟΚ (για τους δικούς του λόγους φυσικά) είναι και αυτά που έλεγε ο χαρακτηρισθείς και ως πολιτικό …ζόμπι Γ. Βουλγαράκης:  Όπως γράφει το Βήμα «έριξε νέα πολιτική βόμβα, υποστηρίζοντας ότι οι ανταλλαγές με το Βατοπαίδι ήταν κεντρική πολιτική επιλογή και γι΄ αυτό υπέγραψαν τόσοι υπουργοί, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο το Μέγαρο Μαξίμου». Την επόμενη στιγμή όμως πήγε σε άλλο …κανάλι και υποστήριξε ότι ο ελέγχων τότε την πολιτική σκηνή, δηλαδή ο Κ. Καραμανλής θα επανέλθει για να …ενώσει την παράταξη.

Φυσικά ο κ. Βουλγαράκης πρωταγωνίστησε χθες στα κανάλια που έκαναν πρώτο θέμα τον Καραμανλή και τις αντιδράσεις στη ΝΔ για να βγουν  σήμερα οι εφημερίδες και να γράψουν: «Η ΝΔ δείχνει να μην μπορεί να διαχειριστεί το βάρος της υπόθεσης Αγγέλου, καθώς οι βουλευτές της είναι υποχρεωμένοι να απολογούνται στις συνεντεύξεις τους για το περίφημο «σύστημα Καραμανλή» και την «αυλή» του Μεγάρου Μαξίμου εκείνης της περιόδου. Υπενθυμίζεται ότι στην απολογία του ο κ. Αγγέλου είπε ότι «ο πρώην πρωθυπουργός δεν ενημερωνόταν για την αλληλογραφία…».

Είτε λοιπόν αρέσει, είτε δεν αρέσει στους «καραμανλικούς», αλλά  και στους φίλους του antinews που θεωρούν ότι επικρίνουμε αδίκως τον τέως πρωθυπουργό, η αλήθεια είναι μία: Η επιλογή του Καραμανλή να μην αναλαμβάνει ο ίδιος τις ευθύνες του για τα πεπραγμένα της κυβερνήσεώς του αναγκάζει τον Σαμαρά να απολογείται εκείνος γι αυτόν. Και για τα golden boys και τους κουμπάρους που όχι μόνο αντέγραψαν το ΠΑΣΟΚ στην λεηλάτηση του τόπου.

Αντί λοιπόν τα ΜΜΕ να ασχολούνται με τις προτάσεις του Σαμαρά για την έξοδο από το Μνημόνιο ασχολούνται με τον …Καραμανλή κι αυτό είναι επιλογή του τελευταίου, αποτέλεσμα της δικής του στάσης.

Όσο λοιπόν ο Καραμανλής παραμένει με τον έναν ή άλλο τρόπο στο προσκήνιο η ΝΔ δεν πρόκειται να ανακάμψει ποτέ. Αυτό μόνο ένας πολιτικά τυφλός δεν το βλέπει.

Επειδή όμως εμείς δεν είμαστε λωτοφάγοι, ιδού τι γράφαμε πριν από λίγα χρόνια:

Ο Πρωθυπουργός των πέντε σκανδάλων και των δυο καταστροφών

(Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008)

Δεν ξέρω τι είναι πιο απαξιωτικό για τον Κώστα Καραμανλή. Το γεγονός ότι η διαγραφή του Τατούλη επιβεβαιώνει πως η κατάσταση στη ΝΔ είναι πλέον εκτός ελέγχου, αφού δεν σταματούν οι αντάρτικες φωνές, όπως ζήτησε ο ίδιος στην τελευταία Κεντρική Επιτροπή; Ή αυτό που γράφουν όλοι για το παρασκήνιο που προηγήθηκε της διαγραφής; Ο,τι δηλαδή εκτός από τους κ. Αγγέλου και Ανδριανό συμβουλεύτηκε προηγουμένως «τα κορυφαία στελέχη Γιώργο Σουφλιά, Προκόπη Παυλόπουλο, Δημήτρη Σιούφα, Βαγγέλη Μειμαράκη και Ντόρα Μπακογιάννη».

Δεν αποφασίζει δηλαδή μόνος του ο Πρωθυπουργός; Χρειάζεται προηγουμένως και την γνώμη του άτυπου αλλά πολύ υπαρκτού, όπως φαίνεται, επιτροπάτου εξ΄ υπουργών; Τι είναι, πρωθυπουργός υπό κηδεμονία ή προστασία; Δεν αντιλαμβάνεται ότι εφόσον απομάκρυναν τον Ρουσόπουλο και συνεχίζονται οι επιθέσεις, ο στόχος είναι ο ίδιος; Ήταν ο ίδιος εξ΄ αρχής.

Πολύ φοβάμαι ότι όπως και στην περίπτωση Βουλγαράκη και Ρουσόπουλου άργησε πολύ να αντιδράσει, έτσι και τώρα. Η διαγραφή  Τατούλη αντι να αποδείξει την ισχύ του, θα επιβεβαιώσει την αδυναμία του. Επειδή ο κόσμος της ΝΔ δεν ήθελε να ακούσει για διαγραφή Τατούλη. Για απομάκρυνση …Αλογοσκούφη και Αθανασόπουλου και Αράπογλου ήθελε να ακούσει.

Και φυσικά δεν είναι ο Τατούλης το μεγάλο πρόβλημα του Καραμανλή. Αν θέλετε την ταπεινή μας γνώμη, κανένας «Τατούλης» στη σημερινή ΝΔ δεν θα είχε τα κότσια να αντιπαρατεθεί έτσι με τον Καραμανλή. Είναι η Αγία Οικογένεια; Είναι η απανταχού παρούσα διαπλοκή; Είναι όλοι μαζί; Αργά η γρήγορα θα το μάθουμε. Όποιοι κι αν είναι όμως οι «υπονομευτές» είναι οι απαράδεκτες πρακτικές του στενού και ευρύτερου περιβάλλοντος του Καραμανλή, της περίφημης παρέας του Μαξίμου», με η χωρίς τον Θόδωρο, που τον έφεραν μέχρις εδώ. Μαζί με αυτόν τον ιδιότυπο προσωπικό αναχωρητισμό του.

Αν όμως θέλει να περισώσει κάτι, ο κ. Καραμανλή οφείλει να συνέλθει γρήγορα. Διαφορετικά θα μείνει στην ιστορία σαν ο πρωθυπουργός των πέντε σκανδάλων και των δυο καταστροφών. Ο οποίος κατάφερε (επιπλέον) να παλινορθώσει το ΠΑΣΟΚ κα να παραδώσει τη ΝΔ στην οικογένεια Μητσοτάκη.

(ΣΣ Τα πέντε σκάνδαλα τα ξέρετε. Οι δυο «καταστροφές» είναι η οικολογική με τις περυσινές καταστροφές και η παρούσα οικονομική κρίση)

(Σημερινή σημείωση: Οι προβλέψεις εκείνης της ανάρτησης επαληθεύτηκαν, αλλά ευτυχώς γλιτώσαμε την Αγία Οικογένεια)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 24/07/2010 14:17:22

    Άμα δεν αποτινάξει την περιρέουσα άποψη οτι η νου δού είναι ένα πασόκ light, δεν νομίζω να μπορέσει να κάνει άμεσα κάτι.
    Και ο κόσμος αισθάνεται ήδη εξαπατημένος μια φορά αφού έβγαλε νουδού με την ρητορική της επανύδρισης, κάτι που δεν έγινε ποτέ.
    Άρα τώρα δύσκολα να τσιμπήσει πάλι, βέβαια εδώ τσίμπησε με τον άλλονα τον απατεώνα που υποσχέθηκε λεφτά απο τον πλανήτη άρη γιατί να μη το κάνει πάλι με την νουδού;
    Θα είναι όμως υγιές αυτό;
    Κάποτε σε αυτό τον τόπο μήπως οι πολιτικοί που αναλαμβάνουν να κυβερνήσουν, μήπως λέω θα πρεπε να ακολουθούν και τις προεκλογικές τους εξαγγελίες χωρίς φούμαρα και υπεκφυγές (το λιγότερο, για να μη πώ ψέματα και απάτη και γίνω κακός)

  2. gav250 avatar
    gav250 24/07/2010 14:29:53

    Δεν ασχολουνται μονο με το Καραμανλη , ασχολουνται με τους ΝΔημοκρατες υπουργους του που υπεγραφαν αβερτα - κουβερτα συμβασεις και αναθεσεις που τωρα ειναι στον εισαγγελεα!!! που τωρα μας μιλανε για τη Νεα Μεταπολιτευση και βγαινουν στα καναλια να υποστηριξουν τι? αυτους να πεταξει εξω ο Προεδρος γιατι το Πασοκ θα μας λουζει με σκανδαλα για πολλα χρονια!!!

  3. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 14:32:30

    Aνυπακουος ο Καραμανλης..
    Φοβιζει..
    Το γιατι θα το δουμε συντομα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ antiochos 24/07/2010 14:42:55

      σε ποιον ειναι ανυπακουος; στους νταβατζηδες;

      • azxc avatar
        azxc @ Factorx 24/07/2010 14:57:14

        και σε αυτούς φυσικά, ο πόλεμος εναντίον του συνεχίζεται αμείωτος από το 1999 και εφεξής από όλο το σύστημα των νταβατζήδων, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο
        για δε τις "οικολογικές καταστροφές" αναφέρω όσα είχε πει στον ΣΚΑΙ (στον Πορτοσάλτε) ο Ν. Κωνσταντόπουλος, ώρα 18:00 μμ, Σάββατο 24 Αυγούστου 2007, εν μέσω προεκλογικής περιόδου και 300 πυρκαγιών: "... και είναι προφανές ότι έχουν βάλει πυρκαγιές σε Άλιβέρι και Μεγαλόπολη, στους 2 κεντρικούς σταθμούς της ΔΕΗ για να απασχολούνται εκεί οι δυνάμεις πυρόσβεσης ..."
        δεν είμαστε υπάλληλοι, συγγενείς, απολογητές ή ευνοοημένοι του ΚΚ του Β, ούτε τον καθαγιάζουμε, αλλά ότι είναι ο πιο στοχοποιημένος πολιτικός της μεταπολίτευσης είναι αδιαμφισβήτητο..
        το ότι αυτό το φαινόμενο συνεχίζεται ακόμη με εντονότερο τρόπο, κάτι επίσης σημαίνει..
        εν τέλει, επειδή είμαστε από την αρχή αναγνώστες του Αντι μας στεναχωρεί η αντίφαση που διαπιστώνουμε..
        μπορείτε να βγάλετε άλλα τόσα κείμενα δικά σας, που να επιβεβαιώνουν τα όσα λέω..
        αυτά με κάθε σεβασμό.

      • gav250 avatar
        gav250 @ Factorx 24/07/2010 20:38:21

        γιατι μας φοβιζει τοσο πολυ ο Καραμανλής?? γιατι ξεσπαθωσαμε ετσι εναντιον του???
        μαλλον δεν αρεσε σε πολλους το χειροκροτημα που εισεπραξε στο συνεδριο!!! και ηταν πολυ δυνατο και ηχηρο το χειροκροτημα!!

  4. Χρήστος avatar
    Χρήστος 24/07/2010 14:35:11

    Τη Μικρασιατική Καταστροφή μην ξεχάσουμε. Και γι'αυτήν ο Καραμανλής φταίει.

  5. taxidriver avatar
    taxidriver 24/07/2010 14:49:48

    Ελπιζω μεσα στα 5 να μην ξεχασες το μεγαλυτερο απ ολα ,ξερεις, αυτο με τον Ζαχοπουλο

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 24/07/2010 15:00:49

    "Των πέντε σκανδάλων και των δύο καταστροφών".

    Συγκρίνονται όσα έκανε ή, κυρίως, δεν έκανε ο Καραμανλής με τα όσα ζούμε σήμερα με το ΠΑΣΟΚ;

    Δεν πιστεύω ότι τέτοια headlines εξυπηρετούν την αναζήτηση της αλήθειας.

    Σε ένα κλίμα που ΜΟΝΟΝ ασχολείται με τον Καραμανλή για να θάψει αυτά που κάνει ο ΓΑΠ, εμείς πέφτουμε στη λούμπα και ασχολούμαστε κι εμείς με τον Καραμανλή.

    Και ο ΓΑΠ ξεπουλάει τη χώρα ανενόχλητος.

    Αν υπάρχει μια ελπίδα να μην ξεπουλήσει ο ΓΑΠ τη χώρα, είναι να ασχοληθούμε εμείς με αυτό.

    Αν κι εμείς ασχολούμαστε με αυτά που λένε τα κανάλια, τότε αυτή η ελπίδα πάει περίπατο.

    Όπως λέει και το αλλενάκι, αυτά όλα ήταν LAST YEAR!

    Ας τα κρατήσει το antinews για να δείχνει την ανεξαρτησία του απέναντι στους αμφισβητίε του.

    Σήμερα τα προβλήματα της χώρας είναι ΑΛΛΑ!

    • tzager avatar
      tzager @ Επώνυμος 24/07/2010 15:21:24

      Να φύγει ο ΓΑΠ για να την ξανά-ξεπουλήσετε εσείς..;

      Μερικοί δεν έχουν καταλάβει τίποτα και είναι προσκολλημένοι στο παρελθόν. Τα προβλήματα σίγουρα είναι ΑΛΛΑ. Αλλά αυτά αργά ή γρήγορα λύνονται και θα λυθούν αισίως.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Επώνυμος 24/07/2010 15:59:00

      Οσο η ΝΔ δεν απο-καραμανλοποιείται δεν πρόκειται να δει Θεου προσωπο. Σε άλλα σχολια σου επώνυμε μας λες για την αναγκη "νεας μεταπολίτευσης". Ο "καραμανλισμός" δεν ηταν η προηγούμενη μεταπολίτευση; δεν ευθυνεται ο πρώτος Καραμανλης για τον Ανδρεα και ο δευτερος για τον ΓΑΠ;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 16:58:51

        Πράγματι, αλλά η μεγάλη διαφορά ότι ο Καραμανλής έφυγε ενώ ο ΓΑΠ είναι εδώ ακόμη και τύραννει τη χώρα.

        Ο εχθρός είναι σήμερα ο ΓΑΠ και όχι ο Καραμανλής.

        Εγώ λέω ότι αν η ΝΔ αποκαραμανλοποιηθεί πριν τις επόμενες εκλογές, δεν θα καταφέρει ο Σαμαράς να μαζέψει τις ψήφους που χρειάζεται για να γίνει πρωθυπουργός. Η διαφωνία μου δηλαδή είναι σε επίπεδο τακτικής και όχι στρατηγικής. Στη στρατηγική συμφωνούμε.

        Έχει δίκιο ο provocateur που λέει ότι ο Αντώνης πολεμάει τη διαπλοκή πολύ περισσότερο από τον Καραμανλή. Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνετε είναι ότι ο ΝΔτης δεν έχει προλάβει να αγαπήσει το Σαμαρά περισσότερο από τον Καραμανλή. Και αυτό δεν θα συμβεί "αποφασίζοντας" να "τελειώσουμε" τον Καραμανλή, αλλά κάνοντας τον Αντώνη πρωθυπουργό. Αν πάει να αποδομηθεί ΤΩΡΑ ο Καραμανλής, οι ΝΔτες θα συσπειρωθούν αντανακλαστικά γύρω του.

        Ο Αντώνης είναι πολύ καλύτερος από τον Καραμανλή και στην ουσία δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από αυτόν. Αλλά οποίος βιάζεται σκοντάφτει.

        Πρώτα πρωθυπουργός και μετά όλα τα αλλά. Και για να δει Θεού πρόσωπο πρέπει να διώξει τον Παναγιωτόπουλο. Όχι τον Καραμανλή.

      • Green St avatar
        Green St @ Factorx 24/07/2010 17:03:24

        Factor x καταλάβαμε οι περισσότεροι πια ότι ο Καραμανλής έπεσε. Εστω και αν δεν το λέμε φωναχτά αυτή είναι πια η άισθηση του κόσμου. Οτι έριξαν τον καραμανλή.
        Νομίζω πρέπει να αναδείξουμε ποιοί και για ποιούς λόγους τον έριξαν. Το βατοπέδι πχ δεν είναι ο λόγος που έπεσε ο καραμανλής. Το βατοπέδι είναι ένα φτιαχτό σκάνδαλο.
        Σκοπός πλέον είναι να φύγει ο ΓΑΠ και να σωθεί η Ελλάδα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 17:28:23

        Και κάτι ακόμα. Λέμε για τον ΓΑΠ που σούταρε τον Σημίτη. Η διαφορά είναι ότι ο ΓΑΠ είναι ο οικογενειακός ιδιοκτήτης του ΠΑΣΟΚ, όπως ο Καραμανλής ο οικογενειακός ιδιοκτήτης της ΝΔ. Τηρουμένων των αναλογιών, η έξωση Σημίτη συγκρίνεται με την έξωση Μητσοτάκη. Αυτή έγινε και έγινε αριστοτεχνικά.

        Ο Σαμαράς τώρα έχει την ευκαρία να κερδίσει τη ΝΔ από τον Καραμανλή, επειδή ο Καραμανλής παραδόθηκε κι έφυγε. Όπως ο βασιλιάς παρέδωσε στη χούντα χωρίς να αντισταθεί. Αν είχε διώξει τη χούντα ο βασιλιάς, τότε το 1974 θα είχαμε παλινόρθωση της βασιλείας και όχι μεταπολίτευση. Έφυγε με τον Καραμανλή και την παρτίδα την κέρδισε ο Καραμανλής.

        Στην ουσία, η απόλυτη αδράνεια του Καραμανλή δίνει την ευκαιρία στον Αντώνη να κερδίσει μόνος του την παρτίδα και να σαρώσει τις καρδιές των ΝΔτων.

        Ε, ας το κάνει, αντί να βλέπει τις ευκαιρίες να περνούν!

        Δε φταίει ο Καραμανλής που το σκάνδαλο Τ+10 το σηκώνει η Βάσω και όχι ο Σαμαράς!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Factorx 24/07/2010 18:41:56

        Φάκτορα, κι εμείς ως νεοδημοκράτες στο παρελθόν υπήρξαμε καραμανλικοί, σε αντιδιαστολή με τους μητσοτακικούς....Και ως καραμανλικοί υποστηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις και προς κάθε κατεύθυνση τον Αντώνη. Τον οποίο και πιστεύουμε. Λοιπόν δεν θα μπορέσει η ΝΔ να φύγει μπροστά αν όλους εμάς μας μηδενίσει και μας κατατάξει στους "εχθρούς" της σημερινής ηγεσίας. Αν δεν ήταν οι καραμανλικοί που έδωσαν τη δυναμική για την υποστήριξη Σαμαρά , ε, δεν θα ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα για τον Αντώνη....

        Τέλος, προσωπικά σε άλλες σου αναρτήσεις έχω επισημάνει την ανάγκη να μιλήσει επιτέλους ο Καραμανλής.
        Αλλά απότο σημείο αυτό μέχρι να ακούω νεοδημοκράτες να μιλάνε για πρωθυπουργό των πέντε σκανδάλων και των δύο καταστροφών, το θεωρώ υποτιμητικό και απαράδεκτο, για ένα στέλεχος της παράταξης -το οποίο δεν υπήρξε διαλυτικό στοιχείο ούτε για το κόμμα ούτε για τον νέο αρχηγό.
        Τέλος, δεν ανέχομαι να εξισώνεται ο τ.πρωθυπουργός με κάτι πολιτικά ράκη ονόματι Σημίτης, ΓΑΠ κλπ.
        Αυτά με φιλικότατη διάθεση......

  7. Aggelos avatar
    Aggelos 24/07/2010 15:09:13

    "“Των πέντε σκανδάλων και των δύο καταστροφών”."

    να μετρησουμε τα λεφτα που εφαγε το πασοκ?και τις καταστροφες?
    ασε..δεν υπαρχει καν συγκριση..

    οι πασοκες κανανε παρτυ δεκαετιες ολοκληρες.και μολις πηγε η ΝΔουλα να παρει κατι που ξεμεινε στο τραπεζι την κατηγορουν ως ανηθικη!

    ειναι για γελια και για κλαμματα η υποθεση..
    ο καλος κλεφτης -Ανδρεας - δεν πιανεται και δεν τον κυνηγουντα καναλια..ετσι λεει η λογικη..

  8. πολίτης avatar
    πολίτης 24/07/2010 15:11:59

    Στην αρχή έφταιγε η Ντόρα, μετά ο Βουλγαράκης, ο Ρουσόπουλος και άλλα "βαρίδια". Τώρα φταίει ο Καραμανλής. Όταν εκλειψει και αυτή η δικαιολογία θα καταλάβετε ότι άλλο είναι το πρόβλημα.
    Η ΝΔ ποτέ δε λειτουργούσε οργανωμένα στη βάση. Τα στελέχη της δεν πλησιάζουν τον κόσμο, δεν ενδιαφέρονται να πείσουν και, γιατί όχι, να ξεσηκώσουν. Ο Σαμαράς δεν έχει ακόμη την απαραίτηση προσωπική ακτινοβολία. Απο τη μία έχει λείψει πολύ από την πολιτική σκηνή και οι νεότεροι δεν τον γνωρίζουν, ενώ οι παλαιότεροι δεν τον έχουν ακόμη συγχωρήσει τελείως για την πολιτική άνοιξη. Έχει καλό λόγο, αλλά φαίνεται λίγο χαλαρός και επιλέον δεν έχει καθόλου προβολή. Είναι σα να μην υπάρχει, γιατί κάποιοι αποφάσισαν να μην υπάρχει.
    Το πρώτο θετικό βήμα το έχει ήδη κάνει, πλησιάζοντας ο ίδιος τον κόσμο με περιοδείες στην επαρχία. Χρειάζεται όμως και υποστήριξη από τις τοπικές οργανώσεις, οι οποίες δεν αναλαμβάνουν δράση. Μου λέτε γιατί οι άνθρωποι του κόμματος δεν είναι μπροστά στις κινητοποιήσεις; Μου λέτε γιατί δεν ενημερώνουν τον κόσμο για τη σημασία του μνημονίου και τις συνέπειες της σύμβασης; Μου λέτε γιατί δεν έχει οργανωμένη νεολαία, ενημερωμένη για όλα αυτά; Αυτή ήταν πάντα η κατάσταση στη ΝΔ, τα αντιμετώπισε και ο Καραμανλής και τα ξεπέρασε σιγά σιγά, βασιζόμενος στη συμπάθεια που προκαλούσε η προσωπικότητά του και στη φθορά του σημιτικού ΠΑΣΟΚ. Αλλά τώρα δεν υπάρχει χρόνος για την ίδια τακτική. Τώρα τα πάντα πρέπει να γίνουν γρήγορα, ξυπνήστε επιτέλους τα στελέχη σας.
    Και μη νομίζετε ότι προσπαθώντας να προβάλετε ένα καθαρό πρόσωπο, απαλλαγμένο από τα λάθη του προηγούμενου ηγέτη, θα κερδίσετε κάτι. Πρώτον, οι καραμανλικοί θα σας παρατήσουν και θα στραφούν αλλού, γιατί αυτό που θέλουν είναι να δικαιωθεί ο Καραμανλής και όχι να τιμωρηθεί. Ενώ οι μετακινούμενοι ψηφοφόροι, που κρίνουν το αποτέλεσμα, θα μείνουν με την εντύπωση ότι το κόμμα του Σαμαρά ήταν τελικά διεφθαρμένο και αυτό το παραδέχτηκε και ο ίδιος. Όσο και προσπαθεί ο Σαμαράς να αποδείξει ότι είναι διαφορετικός, θα του πετάνε στα μούτρα σκάνδαλα τύπου μουσείου Ακροπόλεως και θα τους πέίθουν ότι είναι μία από τα ίδια.
    Η ελπίδα της ΝΔ είναι να δικαιώσει τον Καραμανλή η ιστορία, αλλά επειδή αυτό θα πάρει χρόνο, κοιτάξτε να ενεργοποιηθείτε. Οι εκλογές της ΤΑ είναι μία καλή ευκαιρία για να χαντακωθεί το ΠΑΣΟΚ και να αλλαξει το κλίμα, μην κοιμάστε λοιπόν.

  9. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 15:13:18

    Factorx
    Πριν σου απαντησω θα μου λυσεις μια απορια.
    Αν θυμασαι στην προσφατη πολιτικη ιστορια της Ελλαδος πολιτικο να εχει τιμωρηθει τοσο σκληρα απο το συστημα.Επι πρωθυπουργιας του,και μετα.
    ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΕ ΑΦΩΝΙΑ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ antiochos 24/07/2010 16:00:29

      Το σωστο ερωτημα ειναι: θυμάσαι άλλον πρωθυπουργό πιο άσχετο και αδύναμο εξαιτιας δικών του επιλογων;

      • zackii avatar
        zackii @ Factorx 25/07/2010 21:40:02

        Πέστα!! αισθάνομαι μόνος...

  10. SERTIS avatar
    SERTIS 24/07/2010 15:30:26

    ο καραμανλής στο βατοπέδι δεν έκανε τίποτα παραπάνω παρά να δώσει σε μια εποχή που οι νταβατζήδες τρώνε με χρυσά κουτάλια μια οικονομική αυτονομία στο βατοπέδι
    Βλέποντας το γιωργάκη με το σκουφάκι του εβραίου σιγουρεύτηκα.......τώρα απλά μας τα τρώνε οι εβραίοι του δντ.......απλά τα πράγματα
    ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

    • tzager avatar
      tzager @ SERTIS 24/07/2010 16:12:59

      Ναι δεν τα'τρωγαν οι Εβραίοι, τα'τρωγαν οι Εμίρηδες! Για την ακρίβεια η Ορθοδοξία με λίγο φέσι...

      • SERTIS avatar
        SERTIS @ tzager 24/07/2010 16:47:38

        ποιος εμιρης τα φαγε;

    • tzager avatar
      tzager @ SERTIS 24/07/2010 20:58:57

      O Εμίρης Μr MIG. Πες ότι δεν έχεις ακούσει απολύτως τίποτα...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ SERTIS 25/07/2010 10:23:40

      Είσαι σωστός. ΄Αλλωστε ο γ.Εφραίμ θα τα δώσει στην οικογένειά του; Στους απογόνους του; Οχι βέβαια. Μόνο το ρασάκι που φορά είναι δικό του, και μ΄αυτό θα ταφεί, στο χώμα, ούτε καν σε φέρετρο, όπως συμβαίνει στους λαϊκούς, τίποτα άλλο. Το εξαιρετικό μοναστήρι Ι.ΜΜ.Βατοπαιδίου θα μείνει στον ελληνικό λαό, ως ένα προπύργιο της ορθοδοξίας και ένας πολιτιστικός θησαυρός, για το μουσείο του που έφτιαξε ο γέροντας Εφραίμ. Μιλάμε για ανακαίνιση κτίσματος 35.000 τετρ.μέτρων. Εδώ οι Καταλανοί και επέστρεψαν μετά από αιώνες χρηματικό ποσό που όφειλαν στο Μοναστήρι από λαφυραγώγηση μετά από επιδρομή τους κι εμείς που έχουμε τέτοιο διαμάντι στο Αγιον Ορος, κατασκευάσαμε σκάνδαλο, το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει δικαιώσει αυτούς που το επινόησαν....
      Εξάλλου, η μητέρα του γέροντα, μετά το θάνατο του πατέρα του έγινε μοναχή σε μοναστήρι στην Κύπρο. Ο ίδιος ήταν από οικογένεια που δεν της έλειπε τίποτα, ο δε αδελφός του ο οποίος τώρα περνά μια δοκιμασία, είναι αρχηγός κόμματος στο νησί, και λίαν ευκατάστατος.
      Ο γέροντας Εφραίμ δεν είχε ανάγκη, εμείς είχαμε ανάγκη να αναστηλωθεί το μοναστήρι και να βρίσκουμε εκεί παρηγορία.....

      • Μisha avatar
        Μisha @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 25/07/2010 22:34:55

        «Πώς τις είδατε λοιπόν τις μπίζνες του Βατοπαιδίου;». Στην αρχή με κοίταξε πλάγια. Τα παιδιά τον φώναζαν λες και ήταν ο αγαπημένος τους θείος. «Κοίτα, το έφαγα». Τα μεγαλύτερα του μιλούσαν σαν φιλαράκια. Σίγουρα είχαν παίξει ποδόσφαιρο μαζί του. «Εσύ τι γνώμη έχεις» με ρωτάει ενώ τον φωτογράφιζα. Του είπα κυρίως για τις ευθύνες των πολιτικών που είναι φανερό ότι συναλλάχθηκαν με τον Εφραίμ. «Άλλοι για να σώσουν την ψυχή τους, άλλοι για τις ορθοδόξους ψήφους». «Θα δούμε τι θα δείξουν και οι λογαριασμοί, τα λεφτά είναι πολλά» του είπα ενώ είχαμε βγει από την τραπεζαρία. «Άκου να σου πω», μου φώναξε, αναγκάζοντάς με να τον κοιτάξω στα μάτια. «Τα λεφτά της Εκκλησίας, τα οικόπεδα, τα σπίτια, οι περιουσίες, όλα αυτά που συζητάμε ανήκουν μόνο σε αυτούς που πεινάνε και σε κανέναν άλλο». Ήταν βουρκωμένος και για μια στιγμή στενοχωρήθηκα που τον είχα φέρει σε δύσκολη θέση.

        Σκέφτεστε πόσα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν με αυτά τα λεφτά;

        Όταν οι μικροί παπάδες- γιατί υπάρχουν και άλλοι που προσπαθούν- μπορούν να κάνουν τόσα πράγματα χωρίς λεφτά, σκεφθείτε τι θα μπορούσαν να κάνουν όλα αυτά τα «μεγάλα μυαλά» με τα εκατομμύρια. Αλλά ποιος νοιάζεται για τον φτωχό κόσμο; Δηλαδή, πού είναι οι ηγεσίες, πού είναι όλοι αυτοί, όταν είναι γνωστό ότι παντού υπάρχουν παιδιά σε κίνδυνο.

        Εσάς δεν σας έχουν βοηθήσει;

        Στα λόγια; Όλοι. Αν δεν ήταν ο απλός κόσμος δεν θα είχα κάνει τίποτα. Εχθές πάλι ήρθε μια μητέρα που έχασε το παιδί της και τέλος πάντων αντί για στεφάνια έφεραν τα χρήματα εδώ. Μας βοηθούν και κάποιοι πλούσιοι που δεν θέλουν να λέμε το όνομά τους.

        Συγγνώμη,τόσα χρόνια δεν έχει βρεθεί μια πλούσια Μητρόπολη,ένα πλούσιο μοναστήρι,να σας βοηθήσει;

        Δεν θέλω να συζητάω αυτά τα πράγματα, εμείς απομονωθήκαμε εδώ και κάνουμε τον δικό μας αγώνα. «Αντί να καταριόμαστε το σκοτάδι ας ανάψουμε ένα σπίρτο». Υπάρχει πάντως λίγη πίκρα ότι κάναμε τόσες προσπάθειες χωρίς καμία βοήθεια και κάποιοι άλλοι μπαινόβγαιναν στα γραφεία και έπαιρναν εκατομμύρια. Και εμείς δεν θέλαμε τα λεφτά για την πάρτη μας…

        Θα μου επιτρέψετε να επιμείνω.Λεφτά από την επίσημη Εκκλησία δεν έχετε πάρει ποτέ;

        Τον μισθό μου. 700 τότε και τώρα παίρνω 1.000 ευρώ. Δέκα χρόνια που κάνουμε αυτή την προσπάθεια δεν πήραμε άλλα λεφτά, ίσως γιατί τα περισσότερα παιδιά είναι από άλλες χώρες, μουσουλμανάκια κυρίως. Και πάντα κάποιος βρισκόταν και μας έλεγε «με τους ξένους ασχολείσθε;». Δηλαδή αυτόν που θα έρθει και θα μου χτυπήσει την πόρτα θα τον ρωτήσω από πού είσαι;

        Από τις υπηρεσίες του κράτους έχετε παράπονα;

        Παντού υπάρχουν και καλοί άνθρωποι. Εγώ βέβαια ποτέ δεν χώθηκα στα γραφεία, δεν έγλειψα και δεν ζήτησα κάτι για μένα. Η Κτηματική δεν μας έδινε ένα κουτούκι στον Κολωνό να βάλουμε τα παιδιά και τώρα ακούμε ότι παραχωρούσε ολόκληρες περιοχές. Όργια. Τι άλλο να πω;

        Κάποτε ένας πολιτικός υποστήριζε ότι η εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία πρέπει να πάει στον λαό.

        Εγώ θα ξαναρωτήσω: Τι εξυπηρετεί η περιουσία αν δεν αποδίδεται στον λαό; Εκεί θα πρέπει να διοχετεύεται η αγάπη μας. Εγώ στην αρχή μπόρεσα να μοιράσω φαΐ, τώρα έχουμε 200 παιδιά και προσφέρουμε καταλύματα σε 22 μονογονεϊκές οικογένειες. Ανάλογα να πράξουν και όλοι οι άλλοι. Όλα τα άλλα είναι προκλητικά.

        από συνέντευξη του παπα Αντώνη της Κιβωτού του Κόσμου

  11. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2010 15:35:40

    ήταν ένας.. καλός συνεχιστής του συστήματος Σημιτη ..όταν καταλάβαινε ότι τα παιδιά τα αρπάζουν ..τους πέταγε ..και τίποτα αλλο ..από πολίτικη πρωτοβουλία σπάνια και ατελείωτες ..το μόνο που τον ενδιέφεραν ήταν η προσωπικές επιχειρήσεις ..άστα να πάνε

  12. tzager avatar
    tzager 24/07/2010 16:07:48

    Ο Καραμανλής δεν μπορεί και δε πρόκειται να δικαιωθεί ποτέ από την ιστορία. Η περίοδος της διακυβέρνησής του θα καταγραφεί ως απολύτως αποτυχημένη, και αυτό γιατί το κράτος και ο κυβερνητικός μηχανισμός κατέρρεαν σαν χάρτινος πύργος σε έκτακτες καταστάσεις κρίσης με αποκορύφωμα την τελευταία. Το ότι οι πολίτες προειδοποιήθηκαν λίγες μέρες πριν την απόλυτη κατάρρευση δε μπορεί να θεωρηθεί επαρκές- πόσο μάλλον λυτρωτικό- από μόνο του. Μάλλον προκαλεί θυμηδία και αποστροφή.

    Στη μετά-Καραμανλή ΝΔ τα πράγματα είναι ακόμη θολά και μάλλον οι αυτοδιοικητικές εκλογές θα περιπλέξουν ακόμη περισσότερο την ήδη τεταμένη κατάσταση στην ευρύτερη κεντροδεξιά παράταξη. Θα αποδειχθεί αυταπάτη για όσους πιστεύουν ότι το ΠαΣοΚ θα βγεί ιδιαίτερα πληγωμένο το Νοέμβρη. Το πολύ πολύ να χάσει την περιφέρεια Αττικής αλλά θα έχει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο υπερισχύσει στις περισσότερες περιφέρειες και στους μεγάλους δήμους. Στις επικείμενες εκλογές καθαρός νικητής θα είναι οι ανεξάρτητες υποψηφιότητες που θα κερδίσουν καίριες αναμετρήσεις σε τουλάχιστον δύο-τρεις περιφέρειες και σε πολύ περισσότερους δήμους.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ tzager 24/07/2010 16:40:42

      Εντάξει λοιπόν, εγώ κρατάω το σχόλιό σου και θα τα ξαναπούμε όταν το επιτρέψει η ιστορία.

    • george avatar
      george @ tzager 24/07/2010 17:13:33

      Το κράτος κατέρρεε όταν προκαλούνταν από κινήσεις δολιοφθοράς, στις οποίες το ΠΑΣΟΚ και οι ευρύτεροι χώροι που τον υποστηρίζουν έχουν επιδοθεί με ιδιαίτερη επιτυχία όταν έπρεπε. Άλλωστε, υπάρχουν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και στην κεντροδεξιά. Η κυριότερη είναι ότι το ΠΑΣΟΚ έχει ως μόνο κίνητρο και αφετηρία τη νομή της εξουσία (ανεξάρτητα του πως θα την κατακτήσει), ενώ για την σύγχρονη κεντροδεξιά η νομή της εξουσίας ενδιαφέρει μόνο αν έχει να προσφέρει κάτι πραγματικά. Γι αυτόν τον λόγο άλλωστε το ΠΑΣΟΚ όποτε βρέθηκε στην αντιπολιτεύση, δεν είχε στόχο να προτείνει γόνιμες λύσεις, αλλά να μην αφήσει καν την κυβέρνηση να κυβερνήσει. Και είναι απόλυτα δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ ανέχθηκε και παρότρυνε πολλές φορές την πρόκληση ανωμαλίας στην χώρα μόνο και μόνο για ιδίον όφελος.

      Οι πυρκαγιές το 2007 μπήκαν μετά την προκήρυξη εκλογών, με προφανή στόχο την πρόκληση ανωμαλίας και την αποκόμμιση πολιτικών ωφελειών. Το 2009, σε περίοδο κρίσης, ο ΓΑΠ ζητούσε επιτακτικά και εκβιαστικά εκλογές, χωρίς να συναινεί σε οποιαδήποτε επιλογή της κυβέρνησης Καραμανλή, με προφανή σκοπό να κερδίσει την εξουσία αδιαφορώντας ποικιλοτρόπως για το καλό της χώρας. Ακόμα και τώρα μετά την κτήση της εξουσίας το μόνο πραγματικό μέλημα του, είναι η συστηματική υπονόμευση της χώρας του μέσα από την καταδίκη των προηγούμενων διακυβερνήσεων.

      Το πρόβλημα του ΓΑΠ και της σημερινής διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, δεν είναι μόνο η πολιτική που προτείνει, αλλά το ήθος της διακυβέρνησης, το ζιζάνιο της διχόνοιας και του μίσους το οποίο συστηματικά καλλιεργεί και στο οποίο επενδύει για την πολιτική του επιβίωση. Προσωπικά, είμαι προετοιμασμένος να δω ακόμα και πολιτικές διώξεις, φυλακίσεις πολιτικών του αντιπάλων, στο όνομα πάντα της δικαιοσύνης. Από την άλλη πλευρά όμως, πολύ φοβάμαι ότι το κλίμα του μίσους και της πόλωσης δεν θα ωφελήσει την χώρα, όπως δεν την έχει ωφελήσει σε όλη την μακροχρόνια ιστορία της. Και δεν θα την ωφελήσει, γιατί η άλλη πλευρά προετοιμάζεται για αυτόν τον πόλεμο.

    • tzager avatar
      tzager @ tzager 24/07/2010 18:57:56

      George,

      Καμία σχεδόν διαφορά δεν υπάρχει διαχρονικά στην αντιπολιτευτική τακτική και πρακτική των δύο κομμάτων εξουσίας. Όπως λυσσαλέα πολεμήθηκαν όλες οι βασικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης Καραμανλή από το ΠαΣοΚ και τον ΓΑΠ (απογραφή- επιτήρηση, αύξηση του ΦΠΑ, νόμος Γιαννάκου, νόμος Πετραλιά, πώληση ΟΤΕ- Ολυμπιακής- ΟΛΠ, ψήφος στον απόδημο Ελληνισμό κτλπ)έτσι και τώρα η νέα ΝΔ αντιδρά σε όλες σχεδόν τις εξελισσόμενες πολιτικές της κυβέρνησης (πρόγραμμα σταθερότητας, τριμερής επιτήρηση, ασφαλιστικό-εργασιακό, Καλλικράτης, αναμόρφωση του ΕΣΥ, ψήφος μεταναστών κλπ). Και αποκορύφωμα αυτής της αναχρονιστικής και αδιέξοδης αντιπολιτευτικής τακτικής διαχρονικά είναι η επίκληση εκλογών "για να σωθεί ο τόπος" από τις εκάστοτε "καταστροφικές" κυβερνήσεις που ΠΑΝΤΑ αφήνουν "καμμενη γή" στο διάβα τους!!! Ποιά η διαφορά λοιπόν;

      O ΓΑΠ δεν ανταποκρίθηκε στην έκληση Καραμανλή για συναίνεση το καλοκαίρι του 2009 'εν όψη' διεθνούς κρίσης, την ίδια ακριβώς στάση που ακολουθεί και ο σημερινός αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης εν μέσω κρίσης. Ξεχνούν ότι οι παρατάξεις τους κυβερνούσαν επί σειρά ετών και είναι υπόλογες στην κοινωνία για τα αδιέξοδα που δημιούργησαν. Διαπράττουν το ίδιο ακριβώς σφάλμα, συνειδητά και όχι τυχαία, λες και τα κόμματά τους υπό την νέα αρχηγία τους βαφτίζονται στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ!!!

      Μέχρι πότε όμως οι πολίτες θα εγκλωβίζονται σε εκβιαστικά διλήμματα και θα προσφέρουν αφειδώς την ανοχή τους σ'αυτές τις παρωχημένες πρακτικές πόλωσης; Δε νομίζω για πολύ ακόμα. Τυχαίο..;

    • trellakias avatar
      trellakias @ tzager 25/07/2010 07:58:59

      Αυτή η σπουδαία «ικανότητα» που διαβάζουν ορισμένοι το μέλλον, είναι ιδιαιτέρως γελοία. Είναι ειδικά στην πολιτική, που η καθημερινή ενασχόληση με τα προβλήματα που ανακύπτουν, εντελώς άτοπο να μιλάμε για το τι θα συμβεί μετά από τρεις μήνες! Ποιος μπορεί σήμερα στην Ελλάδα να μιλήσει για σταθερές; Κάθε μέρα που περνάει είναι μια έκπληξη για όλους μας, και ειδικότερα για αυτούς που έχουν την ψευδαίσθηση ότι κυβερνούν! Η ιστορία είναι ανεξάρτητη στην γραφή της; Η περίοδος του 2004-2009 είναι μια περίοδος που έγιναν και θετικά πράγματα! Δεν πρέπει να μηδενίζουμε τα πάντα, επειδή έτσι βολεύει το προσωπικό μας πολιτικό πιστεύω. Λάθη έγιναν πολλά, που κόστισαν σε όλους, όμως ΠΟΤΕ δεν παραχωρήθηκε η εθνική κυριαρχία σε ξένους! Ποτέ ο Καραμανλής δεν θα χαρακτηρισθεί ως το «σκυλάκι», υποτακτικός των ξένων και ντόπιων «προαγωγών» της χώρας. Πάντα είχα την απορία πως γίνεται και αυτός ο προδοτικός μηχανισμός, του ψέματος, και της εθνικής, κοινωνικής αποσάθρωσης του ιστού της χώρας, να δουλεύει τόσο καλά, τόσο οργανωμένα; Να χρησιμοποιεί επιχειρήματα που καταδεικνύουν τον αρνητικό τρόπο πολιτικής διαχείρισης, και στο τέλος αφού τα έχει καταδικάσει, να τα οικειοποιείτε και να τα πράττει, ανεξάρτητα αν πριν κατηγορούσε την ΝΔ ότι αυτή θα τα πραγματοποιούσε! Η κίνηση Καραμανλή που προκήρυξε τις ΠΡΟΩΡΕΣ εκλογές, είχε κάποιο ΛΟΓΟ, που επιμελώς το σύστημα πασοκ, προσπαθεί να μην το λέει!!!!!!! Η προκήρυξη έγινε λόγω του οικονομικού προβλήματος που είχε η χώρα, και με δεδομένη την ΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ αμερικανόδουλου yiorgos , την γνωστή σε όλους μας (εκτός από τους δημοσιοκάφρους του συστήματος πασοκ) επιρροή, του πασοκ στο συνδικαλιστικό κίνημα, ήταν αδύνατον η χώρα να σέρνεται μέχρι τον Μάρτιο του 2010 στις προεδρικές εκλογές! Δεν έχει ο καθένας μας ακούσει σε συζητήσεις μεταξύ των γνωστών και φίλων την χιλιοειπωμένη πια κουβέντα: «αν ήταν η ΝΔ θα είχε καεί η χώρα με τα μέτρα αυτά». Δηλαδή έχει περάσει στην κοινή γνώμη η απόλυτη δικτατορική άποψη του συστήματος πασοκ. Είχε πει ο Καραμανλής για ΔΝΤ; Είχε πει η ΝΔ για μείωση των αποδοχών; Είχε δώσει σημεία γραφής για την υποδούλωση της χώρας στα «σοσιαλιστικά» μονοπώλια της τρόικας; ΗΜΑΡΤΟΝ κ. κομματικοί ινστρούχτορες της πράσινης μαλάκυνσης! Το πολιτικό έκτρωμα μετά την εθνική εκλογική διαδικασία του 2009, δεν «φέρνει» σε τίποτα με το πασοκ. Η απύθμενη , υποκρισία, το ψέμα του ανικανότατου για αυτήν την θέση yiorgos, που την σφετερίστηκε με την δόλια χρήση του ταξίματος παντού και σε όλους, είναι πια ορατή και οι μόνοι που δεν την λοιδορούν, είναι όσοι έχουν συμφέρον. Στο κύριο κοινωνικό στρώμα που στήριξε την θολούρα της πράσινης ανάπτυξης, τους μικρομεσαίους, θα πρέπει πάλι να προστρέξει το σύστημα πασοκ, εκεί δηλαδή που από τον Νοέμβριο του 09, ο αμερικανοτραφής κανακάρης της τσαντ έχει σκοπεύσει, και «πυροβολεί»! Για τόση βλακεία ομιλούμε! Οι εκλογές είναι κοντά και οι εκπλήξεις θα είναι μεγάλες!

  13. Dimi avatar
    Dimi 24/07/2010 16:12:40

    ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΙΛΟΣ τoυρίστας με το μαγιό που τα διέλυσε όλα
    Ο κόσμος στενάζει από τη φτώχεια και αυτός κάνει μακροβούτια

    Την ίδια ώρα που ζητά θυσίες από τους πολίτες ο ίδιος με την καθοδήγηση αμερικανών επικοινωνιολόγων το «παίζει αθλητής» κάνοντας τουρισμό και εμφανιζόμενος ως «μπρατσαράς» προβάλλεται από μέσα ενημέρωσης ως πρότυπο.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου υλοποιεί κατά γράμμα της εντολές των αμερικανών μεταβάλοντας τη χώρα σε προτεκτοράτο.

    Γιά πρώτη φορά στη σύγχρονη ελληνική πολιτική ιστορία ένας πρωθυπουργός παραμένει στην εξουσία διαλύοντας τα πάντα και ισοπεδώνοντας ό,τι βρίσκει στο πέρασμά του με απολυταρχικό τρόπο.

    Πήγε... «περίπατο» το Σύνταγμα

    Το Σύνταγμα «πήγε περίπατο» αφού με το ασφαλιστικό όχι μόνο παραβίασε αλλά και λεηλατήθηκε, σύμφωνα με τις γνωματεύσεις κορυφαίων συνταγματολόγων αλλά και των ανώτατων δικαστικών λειτουργών της χώρας.

    Η Εθνική ανεξαρτησία της χώρας σε οικονομικό επίπεδο παραδόθηκε εις το εδρεύον «Εν Αμέρικα» Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.

    Σε γεωπολιτικό επίπεδο απωλέσαμε την ευκαιρία της συμμετοχής μας στους αγωγούς αερίου με τους Ρώσσους επειδή δεν άρεσε η ιδέα στους αμερικανούς, ενώ οι τούρκοι αλωνίζουν στο Αιγαίο και οι αλβανοί στο Βόρειο Ιόνιο.

    Σε εξέλιξη η μετατροπή της χώρας σε «πολυπολιτισμική κοινωνία»

    Την ίδια περίοδο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η μετατροπή της χώρας μας σε μιά πολυπολιτισμιή κοινωνία, διαλύοντας το Ορθόδοξο στίγμα της. Είναι η δεύτερη χώρα της Βαλκανικής μετά τη Σερβία όπου ξεριζώνεται η Ορθόδοξη φύση της.

    Μάλιστα, παρά το γεγονός πως ήταν έτοιμη η θεσμοθέτηση δικαιώματος ψήφου των ομεγενών μας, ακυρώθηκε, ενώ χορηγήθηκε δικαίωμα ψήφου σε κάθε καρυδιάς καρύδι αλλοδαπών από τα πέρατα του κόσμου.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου υλοποιεί κατά γράμμα τις εντολές των αμερικανών και μεταβάλει την χώρα μας σε ένα κράτος αποδυναμωμένο γεωπολιτικά, έχοντας έναν ρόλο προτεκτοράτου μειωμένης όμως αξίας γι’αυτούς, το οποίο θα πάψει οριστικά να έχει βλέψεις αυτόνομης δυναμικής παρουσίας, όπως οι ενεργειακές συμφωνίες ή, οι αντιδράσεις στην ενταξιακή προοπτική των Σκοπίων και όχι μόνο.

    Βιώνουν την απόλυτη φτώχεια οι Ελληνες

    Οι Ελληνες πολίτες βιώνουν την απόλυτη φτώχεια και ακόμη δεν ήρθαν τα δύσκολα, αφού το χαμόγελο, διαδέχεται η μελαγχολία στην καθημερινότητά τους.

    Στόχος είναι η αποξένωσή τους από τα κοινά και η εκλογή μελλοντικών κυβερνήσεων με βάση τα επικοινωνιακά μηνύματα των ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης με μειωμένη πάντα συμμετοχή του εκλογικού σώματος.

    Ετσι λοιπόν η Ελλάδα θα πάψει μιά και καλή να προβάλει αντιδράσεις στις ΗΠΑ.

    Σύμμαχο σε αυτά τα σχέδια ο κ. Παπανδρέου έχει πέραν από τους αμερικανούς, τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης και βέβαια τον κρατικό μηχανισμό τον οποίο χρησιμοποιεί είτε γιά εκβιασμό, είτε γιά να κάνει δύσκολη τη ζωή σε μερίδα πολιτών.

    Ζητά θυσίες από τον λαό αλλά το «παίζει» αθλητής

    Την ίδια ώρα που ζητά θυσίες από τους πολίτες, ο ίδιος έχοντας την καθοδήγηση αμερικανών επικοινωνιολόγων το «παίζει αθλητής» κάνοντας τουρισμό ανά την επικράτεια και εμφανιζόμενος ως «μπρατσαράς» με το κανό του προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης ως πρότυπο.

    Αυτός ο πρωθυπουργός έχει κάνει τα πάντα τελικά γιά να μάς αλλάξει την ζωή και τελικά το πέτυχε... Μπράβο του!

    Παναγιώτης Μαυρίκος – Πολιτική Εν Αθήναις 25/7/2010

    ***

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:

    Mineiko-Bilderberg is the name of the blame game.
    ή, πέφτει αυτός, ή χάνεται η Ελλάδα!
    ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

  14. Provocateur avatar
    Provocateur 24/07/2010 16:13:50

    Για όσους επιμένουν περί του Καραμανλή του πολέμιου των νταβατζήδων. ο Θου Ρου, που κυβερνουσε αντ΄ αυτού σε ποιό συστημα διαπλοκής αντίπαλο του Κόκκαλη ανήκε; Σε ποια εφημεριδα ξεκινησε την δημοσιογραφική του καριέρα; Σε ποια κανάλια και τινων μεγαλομετοχων; Τίνος καναλιού το σαιτ διοικει τώρα η συζυγός του;

  15. Provocateur avatar
    Provocateur 24/07/2010 16:17:11

    Μηπως τα καναλια που θαβουν τον Σαμαρα και τη ΝΔ ανηκουν στην ιδια οικογενεια που αγαπουσε τον Θου Ρου και τον Βουλγαρακη; Σε ποια ομαδα ηταν μελος του ΔΣ ο τελευταιος; Μηπως ο Σαμαρας κανει πραγματικό πολεμο στους νταβατζηδες;

  16. Dimi avatar
    Dimi 24/07/2010 16:59:51

    Πράσινοι συνδικαλιστές εναντίον Γιώργου Παπανδρέου

    Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις των πράσινων συνδικαλιστών κατά της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού, στον οποίο χρεώνουν αδράνεια και ανευθυνότητα.

    Η ατμόσφαιρα είναι ήδη ηλεκτρισμένη και τα περιθώρια στενεύουν γιά τον Γιώργο Παπανδρέου.

    Παράλληλα, ένταση άνευ προηγούμένου, με πρωταγωνιστές συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ που αντιδρούν στο εργασιακό και ασφαλιστικό νομοσχέδιο, εκδηλώθηκε στην Ιπποκράτους, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης που συγκάλεσε ο γραμματέας του κόμματος Σωκράτης Ξυνίδης, ο οποίος δέχθηκε τα οργισμένα πυρά τους και αναγκάσθηκε να εγκαταλείψει την αίθουσα.

    Εβγαλε μέχρι και τη γραβάτα του ο Ξυνίδης

    Μέχρι και τη γραβάτα του έβγαλε ο Σ. Ξυνίδης γιά να καλμάρει τους συνδικαλιστές, αλλά μάταια... Τελικά, αποχώρησε από τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερο εκνευρισμό.

    Η συνεδρίαση δεν ολοκληρώθηκε καθώς μουρμούρες, γιουχαϊσματα και εκφράσεις όπως «είστε κλεισμένοι στα γραφεία σας και δεν ξέρετε τι γίνεται στον κόσμο...», «δεν αντέχετε ν’ακούσετε αλήθειες», «σε λίγο θα μάς κυνηγάει ο κόσμος», «το κοινωνικό ΠΑΣΟΚ δεν μίλησε ακόμα, θα μιλήσει τώρα...», κυρίως από συνδικαλιστές της ΔΕΗ και του ΟΣΕ, δημιούργησαν σκηνικό χάους.

    «Το Κοινωνικό ΠΑΣΟΚ δεν μίλησε ακόμα, θα μιλήσει τώρα...»

    Το κλίμα πυροδότησε και η αποχώρηση του κ. Ξυνίδη, μόλις μισή ώρα μετά την έναρξη της συνεδρίασης κι ενώ είχε μιλήσει συνεχώς διακοπτόμενος.

    Μέχρι και το ντύσιμό του ενόχλησε κάποιους, που του φώναξαν «βγάλε τη γραβάτα...». Κι αυτός την έβγαλε λέγοντας: “αφού έχετε πρόβλημα με τη γραβάτα θα τη βγάλω...». Αποχώρησε επικαλούμενος υποχρέωση να παραστεί σε άλλη σύσκεψη στη Βουλή στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και αυτό εξόργισε ακόμα περισσότερο τους συνδικαλιστές που τον κατηγόρησαν γιά «ασέβεια».

    Συνδικαλιστές μετέφεραν ένα κλίμα θυμού και οργής των συγκεντρωμένων, που στην αρχή ήταν περισσότεροι από 300.

    Ο Ξενίδης κινήθηκε στην κυβερνητική γραμμή. Μόλις άρχισε να υποστηρίζει ότι η πολιτική της κυβέρνησης είναι μονόδρομος και να δικαιολογεί τα πεπραγμένα και την τήρηση των υποχρεώσεων που απορρέουν από το μνημόνιο, ξεσηκώθηκαν οι περισσότεροι.

    Η ένταση συνεχίστηκε κι όταν άρχισαν να μιλάνε οι ίδιοι οι συνδικαλιστές.

    Εξαλλοι κατά της κυβερνητικής γραμμής

    Ο πρώτος που πήρε τον λόγο, ο Γ. Μότσιος, και ήταν και ο μόνος, ζήτησε σε μάλλον ήπιους γιά την περισταση τόνους, διορθωτικές κινήσεις αλλά το ακροατήριο είχε άλλη άποψη.

    Δεν στράφηκαν εναντίον του, όμως, το κλίμα είχε ξεφύγει. Δεν έλειψαν κι εκείνοι που έλεγαν ότι κάποιοι πήγαν στη συνεδρίαση γιά να προκαλέσουν και όχι γιά να ακούσουν ή, να συζητήσουν.
    Κι ενώ στον χώρο των συνδικαλιστών επικρατούσε αυτή η πρωτοφανής ένταση, στον χώρο των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ φαίνεται ότι τουλάχιστον χθές έγινε προσπάθεια εκτόνωσης και μείωσης των αντιδράσεων.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι στη συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας Κοινωνικής Πολιτικής, όπου ο Ανδρέας Λοβέρδος ενημέρωσε τους βουλευτές γιά το εργασιακό, μόνο τρεις μίλησαν κι αυτοί σε χαμηλούς τόνους (Αικατερίνη Περλεπέ-Σηφουνάκη, Γ. Φλωρίδης, Δημ. Κουσελάς), σε χαμηλούς τόνους και οι βελτιώσεις που ανακοινώσε ο υπουργός έγιναν δεκτές με σχετική ικανοποίηση.

    Νατάσσα Καραμανώλη – Εν Αθήναις 25/7/2010

  17. Κώστας avatar
    Κώστας 24/07/2010 17:22:41

    Πριν την ΔΕΘ,πριν την άνοδο Σαμαρά στη ΔΕΘ θα πρέπει να έχει μιλήσει. Τελείωσαν τα ψέμματα. Οποιαδήποτε άλλη στάση πέραν του ότι θα φανερώνει πολιτική δειλία θα είναι και υπονομευτική για την ΝΔ και τον Σαμαρά. Να το καταλάβει καλά ο Καραμανλής από μόνος του και να μην ακούει τον θίασο των αποτυχημένων(Αντώναρου, Παυλόπουλου κλπ).

  18. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 17:51:14

    Factorx
    Αν εννοεις πιο σχετικους και πιο δυνατους τους ΑΒΟΥΡΙ και BRAVOGIORGOMINEIKO π.χ, μαλλον φυσηξε νοτιας στο antinews.
    Δεν απαντησες στο ερωτημα μου ομως.Για να σου πω σε ποιον ηταν ανυπακουος.

  19. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 24/07/2010 18:10:31

    Ο χοντρός πήρε πολλά από το κόμμα, καιρός είναι να δώσει και κάτι πίσω όχι να παραμένει βαρίδι.

    Είχαμε το δήθεν εθνάρχη και φορτωθήκαμε και τον απόγονο του. Καιρός να απαλλαγούμε με όλους και πρώτο και καλύτερο το Γιωργάκη.

  20. nick avatar
    nick 24/07/2010 18:21:42

    Το σύστημα της βρώμας που έριξε τον Καραμανλή συνεχίζει τον επιτυχημένο αγώνα του να σπείρει ζιζάνια στη ΝΔ εξασφαλίζοντας την ησυχία στο αποτυχημένο ΠΑΣΟΚ.Το ΠΑΣΟΚ διαλύει τα πάντα και εμείς ασχολούμαστε με τις παπαριές των πράσινων παπαγάλων.Τι είναι αυτά που λέτε?Το ΠΑΣΟΚ ανατρέπει λαικές κατακτήσεις δεκαετιών,παρέδωσε τη χώρα στο ΔΝΤ,αδιαφορεί για τα εθνικά θέματα,μειώνει την εθνική μας κυριαρχία και εμείς ασχολούμαστε με το αν θα μιλήσει ο Καραμανλής?Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

    • nick avatar
      nick @ nick 24/07/2010 18:34:03

      ΥΓ:Ο Καραμανλής θα μιλήσει οταν ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ,εμείς θα του το υπαγορεύσουμε.Ο Καραμανλής δεν υπάκουσε.Ο Καραμανλής είπε αλήθειες.Ο Καραμανλής δεν προσκύνησε ποτέ.Για αυτό τον ανέτρεψαν.Ολοι το ξέρουν.Με τέτοια ΜΜΕ,τέτοια ανάξια στελέχη,τόσο διχασμένη βάση και τόσο διαλυμένο κράτος άλλος πρωθυπουργός δε θα αντεχε 5 μιση μέρες,όχι 5 μιση χρόνια.Ηταν μόνος εναντίον ΟΛΩΝ και είμαστε αδικαιολογητοι και εμείς οι απλοί ψηφοφόροι της ΝΔ.
      Το σύστημα τον μισεί τόσο που τον πολεμά και τον λασπολογεί ασύστολα εως σήμερα.Ο Αντώνης θα δεχθεί τον ίδιο πόλεμο από τους ίδιους κύκλους.Ο εχθρός είναι κοινός,είναι σκληρός,τον έχουμε μπροστά μας.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

  21. Factorx avatar
    Factorx 24/07/2010 18:26:25

    @Επώνυμος: με συγχωρείς αλλά διαστρεβλώνεις συνεχως αυτα που γραφω. Και κάνεις δημαγωγικες συγκρίσεις στυλ Θέμου και Εθνους: "Ο Καραμανλής έφυγε , αλλά ο ΓΑΠ είναι εδώ". "Δεν συγκρίνεται ο ΓΑΠ με τον Καραμανλλή". Επειδή λοιπόν επιμένεις να αποσιωπας την αλήθεια, σε παρακαλώ να μου απαντησεις:

    1. Ποιος υποσχεθηκε να καταπολεμησει την διαπλοκή και εδωσε τις συμβασεις του ΟΠΑΠ και τα μεγάλα εργα στους νταβατηδες, διορίζοντας τυτόχρονα τους εκπροσωπους τους στην κυβερνηση;

    2. Ποιος εκνε τις εκλογες του 2007 για λογους παραγραφης του σκανδαλου των ομολόγων;

    3. Ποιος εγκατελειε την μαχη με το ΠΑΣΟΚ και επεβαλε προωρς εκλογές το 2009 γνωριζοντας οτι θα συντριβει η ΝΔ;

    4. Μπορει η ΝΔ να καταπολεμησει την διαφθορα του ΠΑΣΟΚ αν δεν ειναι απολυτως ξεκαθαρη με το παρελθον της;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 18:39:17

      Συγγνώμη αν διαστλέβλωσα κάτι, αλλά δεν κατάλαβα τι διαστρέβλωσα. Οι συγκρίσεις δεν είναι δημαγωγικές, είναι πραγματικές. Ποια είναι η προτεραιότητά μας, ο Καραμανλής ή ο ΓΑΠ; Αυτό είναι το ερώτημα.

      1. Σύμφωνοι, έτσι έγινε. Τι σημαίνει αυτό τώρα; Ότι πρέπει η ΝΔ να αυτομαστιγώνεται εις τον αιώνα τον άπαντα;

      2. Από κι ως πού υιοθετείται έτσι άκριτα όχι μια πληροφορία, αλλά ένα ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ που άφησε το ψώνιο ο Ζορμπάς στην εξεταστική και που δεν είναι η πρώτη φορά που το αφήνει;

      3. Σύμφωνοι.

      4. Σύμφωνοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αποκηρύξει τον Καραμανλή.

      Αυτή τη στιγμή, αν αποκηρύξει τον Καραμανλή, αυτοκτονεί και παραδίδει τη χώρα στο έλεος του ΓΑΠ. Διότι μπορεί εσύ καλοπροαίρετα να ξεκινάς από θέματα σκανδάλων και ηθικής, στα οποία είσαι ευαίσθητος, όμως το μεγαλύτερο σκάνδαλο αυτή τη στιγμή είναι η πράξη εσχάτης προδοσίας του ΓΑΠ με το μνημόνιο για να λυμαίνεται τη χώρα αιώνια. Και όση ώρα εμείς ασχολούμαστε με τον Καραμανλή, ο ΓΑΠ παγιώνει μέσω των ΜΜΕ την εικόνα ότι "για το Μνημόνιο φταίει η ΝΔ".

      Αν δεν βλέπεις τα προφανή, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο εμείς. Απλοί σχολιαστές της σελίδας σου είμαστε.

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 24/07/2010 18:27:54

    Λοιπόν, βλέποντας ειδήσεις στη ΝΕΤ και ακούγοντας τις δηλώσεις ΓΑΠ, νομίζω ότι το σχέδιο ΓΑΠ (που τελικά είχε) ξεδιπλώνεται ανάγλυφα.

    Η ΝΔ λέει σφιχτάγκάλιάζεται με το παρελθόν της. Όλα τα σημερινά μέτρα οφείλονται στην καταστροφή της χώρας από τη ΝΔ. Και στο τέλος της τετραετίας θα αποκαταστήσουμε κάποιες αδικίες.

    Δηλαδή φορτώνουμε το μνημόνιο στον Καραμανλή (ενώ είναι καθαρά δίκη του επιλογή για να αποφύγει το πολιτικό κόστος για τα οποία μετρα), σπρώχνουμε το Σαμαρά να αποκηρύξει τον Καραμανλή (έτσι δεν θα πει πότε κανείς την αλήθεια για την οικονομία και στο τέλος της τετραετίας θα δείξω ότι κατά βάθος ήμουν πάντα σοσιαλιστής. Και θα πάρω τις εκλογές και ο Σαμαράς θα αναρωτιέται τι πήγε στραβά.

    Φάκτορα, οποίο και να είναι το υπόβαθρο τυχόν σύγκρουσης Σαμαρά Καραμανλή, τα Μέσα θα το ερμηνεύσουν ότι να! και η ΝΔ παραδέχεται ότι ο Καραμανλής κατέστρεψε την οικονομία.

    Φάκτορα, η προτεραιότητα είναι να χρεωθεί το μνημόνιο στον ΓΑΠ και να περάσει η ΝΔ μπροστά στις δημοσκοπήσεις. Η αποκαραμανλοποίηση μπορεί να περιμένει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Επώνυμος 24/07/2010 18:50:13

      Πάλι αποφεύγεις αγαπητε να απαντησεις στα ερωτηματα που σου εθεσα. Αυτά όμως απασχολουν και την μεγαλη πλειοψηφια του λαου οταν παει κανεις να τους μιλησει για ΝΔ και Σαμαρα. Οι δικες σου σκεψεις σεβαστες μεν, του στενου περιβαλλοντος δε

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 18:54:29

        Ο ίδιος ο Σαμαράς είπε, και έτσι είναι, ότι αν δεν κερδίσεις πρώτα τους δικούς σου, δεν μπορείς να ξανοιχτείς παραπέρα.

        Αν οι πολίτες ακούν ΝΔ και φεύγουν είναι επειδή αφέθηκε το πράγμα να πειστούν ότι για την οικονομική καταστροφή της χώρας φταίει η ΝΔ. Τη στιγμή που αυτό είναι ένα αισχρό ψέμα.

        Αν το υιοθετήσουμε κι εμείς το μόνο που θα καταφέρουμε θα είναι να μείνει ο ΓΑΠ για πάντα πρωθυπουργός.

  23. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/07/2010 18:32:21

    που το θυμηθηκες αυτο τωρα;; αδικο παντως δεν εχεις,δυστυχως.

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΟΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ Η ΗΘΙΚΗ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΕΙΧΝΗ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΡΗΤΟ ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ΠΑΣ ΑΝΗΡ ΞΥΛΕΥΤΑΙ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟΝ ΒΑΛΛΕΤΩ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΑΣΚΗΘΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ. ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΚΡΤΤΙΚΗ ΟΜΩΣ; ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ;
    ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΙΛΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΡΥΠΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ (ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ).
    Η ΑΚΡΑΤΗ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑ ΕΚΑΜΨΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΗΘΙΚΟ ΦΡΑΓΜΟ(ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!)
    ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΤΗ ΟΠΩΣ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ.
    ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΤΙΣ ΝΔ. ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΡΓΑΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΣΥΝΑΤΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΚΛΕΦΤΙΚΑ.
    ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΖΗΤΩ ΨΙΛΟ ΣΤΑ ΑΧΥΡΑ..
    1. ΜΑΡΦΙΝ-ΝΕΚΡΟΙ...ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ.
    2.ΠΡΟ-ΠΟ...ΕΣΚΑΣΕ Η ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΥΨΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ Η ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΖΗΜΕΝΣ..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΤΕ;
    3. ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΔΗΘΕΝ ΜΙΑ ΤΑΞΗ;
    4.ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΤΗΓΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ.
    ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΠΕΛΕΚΟΥΔΙ. ΕΚΤΟΤΕ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ. ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΑΛΛΑΛΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΑΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;
    Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΣΩΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΝΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΝΟΥΝ ΙΔΙΟΤΥΠΑ ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ;
    4. ΕΑΝ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΕΔΙΝΑΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΣ ΚΥΒΕΝΗΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΤΙΣ ΑΚΥΡΩΝΕ ΜΕ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ (ΕΔΩ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΕΝΑΡΙΟ)

    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ:ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΤΗΝ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΓΟΝΙΜΟ ΕΔΑΦΟΣ. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΣΚΕΨΗ,ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ.(ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΑΛΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...)

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/07/2010 18:39:14

      Για τις κομματικες οργανωσεις να τα πεις στον Επώνυμο που δεν εχει καταλάβει ακομα οτι ο καραμανλισμος υπονομευει τον Σαμαρά, δηλαδη τις 400.000 που ψηφισαν να τα αλλαξει όλα

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 18:46:05

        Το θέμα της υπονόμευσης το έθεσα πρώτος εδώ μέσα. Και είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Αν πράγματι συμβαίνει, θα πρέπει ο Αντώνης να το χειριστεί έξυπνα και να μη διστάσει να καταγγείλει τον Καραμανλή στη βάση της ΝΔ (με το σωστό τρόπο και στο σωστο χρόνο, βέβαια).

        Αλλά το να σπεύδουμε να σπιλώσουμε πρώτοι εμείς τον Καραμανλή με σκάνδαλα ή "σκάνδαλα" δεν το δέχομαι, πρώτον, ως πολίτης (στο βαθμό που δεν έχουμε αποδείξεις για όλα αυτά) και, δεύτερον, ως κομματική τακτική.

        Ας κάνει τη δουλειά της η επιτροπή για τα ομόλογα (αν συμφωνούμε ότι το Βατοπαίδι είναι μη-σκάνδαλο) και ο Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να καλύψει κανέναν.

        Εσύ εδώ μας λες για "δύο καταστροφές" εκ των οποίων η μία είναι η οικονομία. Ε, όχι και να χρεώσουμε την οικονομική κρίση στον Καραμανλή! Αθωώνουμε τον ΓΑΠ έτσι! Τον πραγματικό ένοχο!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Factorx 24/07/2010 18:48:12

        ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΥΠΟΝΟΜΕΥΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ.
        (ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ)

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Factorx 24/07/2010 19:43:51

        Φάκτορα, Επώνυμε, έλεος! Σηκώνετε πολύ ψηλά ζητήματα που ελάχιστα ενδιαφέρουν τους σκεπτόμενους πολίτες, από τη στιγμή που δεν μπορούν να επηρεάσουν καμμία εξέλιξη προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Τα εν οίκω μη εν δήμω, θα έλεγε οποιοσδήποτε σωστός κομματικός.

        Ας πούμε πως δεν με γνωρίζετε, και ότι είμαι ένας Πασόκος αναγνώστης της σελίδας: φαντάζεστε με ποιά κρυφή ικανοποίηση θα απολάμβανα τη διαφωνία σας? Ένα αντίστοιχο θέμα το Πασοκ θα το είχε κάνει πάραυτα γαργάρα, και μην το είδατε. Λαλιώτης, μεγάλος μάστορας της "πολιτικής". Ο ΓΑΠ διδάχθηκε εξαιρετικά αυτή την τέχνη, και αντιπαρέρχεται με εξαιρετική μαεστρία τα παρατράγουδα του χώρου του. Βάζοντας όλες τις δυνάμεις να δουλεύουν κατά του αντιπάλου.

        Υπ'αυτή την έννοια, ο Επώνυμος έχει δίκιο: ας μην ασχοληθούμε άλλο με την εσωστρέφεια της ΝΔ, δικό της πρόβλημα. Εμάς μας ενδιαφέρουν πέντε πράγματα, κι αν η ΝΔ συμπαρατάσσεται σ' αυτά, τόσο το καλύτερο. Θα δείξει.

  24. ident avatar
    ident 24/07/2010 19:26:51

    Το ότι τα ΜΜΕ δεν ασχολούνται με τις προτάσεις Σαμαρά για την έξοδο από το Μνημόνιο είναι μεγάλη εκδούλευση προς τον Σαμαρά.

  25. Johnny Stergiopoulos avatar
    Johnny Stergiopoulos 24/07/2010 19:42:48

    @ Factorx
    "Το σωστο ερωτημα ειναι: θυμάσαι άλλον πρωθυπουργό πιο άσχετο και αδύναμο εξαιτιας δικών του επιλογων;"

    Αφου ισχυει αυτο που λες και αφου ειναι τελειωμενος, λιγος, ασχετος και οτι αλλο καθημερινώς του καταλογιζουν γιατι εχουν ολοι φαγωθει να ασχολουνται μαζι του ; θα μιλησει, πρεπει να παρει θεση κλπ. Γιατι τον χτυπανε ολοι οπως, οσο και οποτε μπορουνε ; αληθεια γιατι δεν βλεπω να ακουμπανε τον Σημιτη που δεξι του χερι ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ οτι χρηματιστηκε ; Απαντησεις υπαρχουν βεβαια στο μυαλο καθε σκεπτομενου ελευθερα ανθρωπου.

  26. Alex avatar
    Alex 24/07/2010 19:47:09

    Δεν μπορω να καταλαβω τη συνεχη ανακυκλωση και συζητηση περι Κ.Κ...επιπλεον μετα απο τοσο καιρο δεν διαπιστωνω να προστιθεται κατι καινουργιο στη συζητηση συνεχως ολοι μας επαναλαμβανουμε τα ιδια και τα ιδα αναλογα με το τι πιστευει ο καθενας και εν τελει η παρατξαη ειναι στο καναβατσο περα παο τα λαθη και της επιλογες ειτε της παλιας ειτε της νεας ηγεσιας...βουτυρο στο ψωμι του Πασοκ εχουν περασει 10 μηνες και ακομα ορθο και συμπαγη αντιπολιτευτικο λογο δεν εχει αρθρωσει...σαφως και ειναι λογικο να υπαρχει εσωστρεφεια αλλα εδω βρισκόμαστε σχεδον στα προθυρα εμφυλιου μεταξυ μας για το εαν πρεπει η δεν πρεπει να τοποθετηθει ο Κ.Κ.
    Επισης εχουμε βαλει στο Κ.Κ και τον Σαμαρα στο ΙΚΑΝΟΜΕΤΡΟ...πραγμα που ειναι εντελως λαθος απο την στιγμη που ο Ολιγιστος οσφυοκαμπτης δινει αδεια χωρις αιδω στους υποτακτικους υπουργους του Δ.Ν.Τ λεγοντας μαλιστα απροκαλυπτα οτι απιτει να παρουν ΑΔΕΙΑ γιατι κουραστηκε προφανως η μεση τους.....απο το πανω κατω στους υπαλιλισκους της τροικας...και κατι για να μην μας διαφευγει δεν θα μπω σε καμια διαφωνια με οποιον κριτικαρει και απεχθανεται το Κ.Κ σεβαστες οι αποψεις και με τις περισοτερες θα συμφωνησω ομως μη μας διαφευγει οτι στο Συνεδριο οι Νεοεκλεγμενοι απο ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ συνεδροι στη συντριπτικοτατη πλειοψηφία τους καταχειροκροτησαν το Κ.Κ...ας μη μας διαφευγει αυτο γιατι διαβαζω για τους 4000000 που ψηφισαν Σαμαρα μεταξυ αυτων και ο Γραφων που τυγχανεθ μαλιστα να καταγομαι απο ΚΡΗΤΗ και να ειμαι απο τους απειροελαχιστους που ΔΕΝ ψηφισε στο νησι Ντορα..Υπενθιμιζω οτι 300000 χιλιαδες επισης μελη της Ν.Δ εστειλαν τους εκπροσωπους τους στο Συνεδριο, αυτων η συντριπτικη πλειοψηφια χειροκροτησε και επεφημισε το Κ.Κ και οχι οι μηχανισμοι!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Alex 24/07/2010 19:56:37

      συμφωνώ μαζί σου, και φαντάζομαι πως είσαι κι εσύ της γνώμης ότι η ίδια συντριπτική πλειοψηφία χειροκρότησε και τον Σαμαρά.

      • Alex avatar
        Alex @ δρόμος 24/07/2010 20:00:27

        ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ αγαπητε αυτο νομιζω απανταει και σε ολους οσους προσπαθουν απο τα ΜΜΕ της διαπλοκης να στριμωξουν και τη Ν.Δ και το Σαμαρα.....παπαγαλιζοντας ΄΄Γιατι δε μιλαει ο Κ.Κ΄΄συνεχως απιτωντας ουσιαστικα να απολογηθει και να πεσουν να κατασπαραξουν στη συνεχεια και τη Ν.Δ και το Σαμαρα ....για να χαρει μετα το ΓΑΠ ο Χερι Χερι και αποστατισα....

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 24/07/2010 20:31:17

        για μένα είναι προφανές ότι ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Πασοκ έχει αυτή την ώρα εντολή να καταφέρει όσα πλήγματα μπορεί κατά της ΝΔ. Από όλα τα πόστα, υπουργεία, οργανισμούς, ΔΕΚΟ, βλέπουμε καταγγελίες για κακοδιαχείριση επί ΝΔ. Εμφανέστατα προσπαθούν να μετριάσουν την πανωλεθρία τους. Δεν πρέπει να τσιμπάμε στις επιθέσεις, αντεπίθεση χρειάζεται.

      • Alex avatar
        Alex @ δρόμος 24/07/2010 20:34:40

        @ δρομος...Μαζι σου αυτο ακριβως προσπαθω να εξηγησω με την παραπανω τοποθετηση μου...με θλιβει ομως το γεγονος οτι σε μεγαλο βαθμο το εχεοθν καταφερει να μας κανουν να απολογουμαστε...Αντι να εξαφανιστουν οι ριψασπιδες υπαλληλοι της Τροικας και του Δ.ν.Τ....

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 24/07/2010 20:59:18

        ξέρεις γιατί το έχουν καταφέρει? επειδή μέχρι και ο τελευταίος οπαδός τους έχει επωμισθεί το έργο της υπεράσπισης των απίστευτων πεπραγμένων τους, εν όψει του φόβου απώλειας της εξουσίας - ενώ οι τοπικές της ΝΔ, παρά την κλήση σε δράση από τον Σαμαρά, έκλεισαν για...διακοπές, αφήνοντας για το Σεπτέμβριο τις "νέες δραστηριότητες"=εγκαίνεια γραφείων, εκλογολογία κλπ.

        Η μοίρα της Ελλάδας δεν αντέχει να την αφήνουμε στα χέρια των πολιτικών. Πρέπει να δραστηριοποιηθούμε όλοι, με όποιον τρόπο θεωρεί πρόσφορο ο καθένας, αλλιώς χαθήκαμε.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ δρόμος 24/07/2010 21:12:11

        @δρομος
        καλα τα λες, αλλα ποιος τα καταλαβαινει απο αυτους;

      • Alex avatar
        Alex @ δρόμος 24/07/2010 22:30:13

        Θα δουμε τι θα γινει επι του παροντος ομως πρεπει να σταματησουμε να τρωμε το τυρακι του συστηματος ΠΑΣΟΚ ΜΜΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ!!!! Ερωτηση που τον θυμηθηκε ξαφνικα το Βουλγαρακη και του εδωσε βημα ξαφνικα....? Ενα καλοστημενο σκηνικο....αντισταθειτε!!!!

      • Alex avatar
        Alex @ δρόμος 24/07/2010 22:32:52

        Για τον Χατζηνικολαου μιλαω βεβαιως βεβαιως

  27. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 24/07/2010 21:14:31

    η ντορα τελειωσε οσα κερια και αν αναψει οσες εικονες και αν την κανει το ποντικι.

  28. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 25/07/2010 00:16:45

    Να εμπεδώσουμε,λοιπόν, τα ακόλουθα:

    1. Ο Καραμανλής είναι ο "πρωθυπουργός των πέντε σκανδάλων και των δύο καταστροφών". Ελπίζω να αναλάβει κάποιος την ευθύνη για την έκρηξη της πετρελαιοπηγής στον Κόλπο του Μεξικού, γιατί δεν αποκλείω να τη φορτώσουμε και αυτήν στον Καραμανλή!

    2. Οτι η Ν.Δ. θα πάει μπροστά, όταν "απο-καραμανλικοποιηθεί", δηλαδή όταν φύγουν οι Καραμανλικοί, υποθέτω;

    Ας μου το διευκρινίσει κάποιος για να ξέρω αν, ως Καραμανλικός, είμαι και εγώ βαρίδιο και με την παρουσία μου βλάπτω τη Ν.Δ. και δεν την αφήνω να πάει μπροστά!

    Να κάνουμε όλοι χώρο για να έρθει ο ...Συμπιλίδης!

    Αν η Ν.Δ. αντί να κυνηγάει τον κ. Παπανδρέου και την κυβέρνηση του ΔΝΤ, ανακαλύπτει εσωκομματικούς εχθρούς και κυνηγάει τους Καραμανλικούς, το πιθανότερο θα είναι να καταλήξει ...Πολιτική Ανοιξη.

    Λυπούμαι που το γράφω και ελπίζω η άποψη αυτή να μην αποτελεί την επίσημη θέση του Αντώνη Σαμαρά.

    Γιατί, αν ο Καραμανλής δεν διόριζε τον κ. Σαμαρά ως Ευρωβουλευτή αρχικά, δεν τον έβαζε στα ψηφοδέλτια στη συνέχεια και δεν τον τοποθετούσε στο πλέον αβανταδόρικο υπουργείο, εν όψει των εγκαινίων του Μουσείου της Ακροπόλεως και δεν τον στήριζε να εκλεγεί Αρχηγός της Ν.Δ. μπορείτε να μου απαντήσετε, που θα ήταν κ. Σαμαράς σήμερα;

    Ας κατανήσουν όλοι οτι ο ...εχθρός είναι εκτός, δεν είναι μέσα!

    Η συντήρηση της εσωστρέφειας δείχνει ανασφάλεια.

    Το πρόβλημα του Σαμαρά δεν είναι ο Καραμανλής, άλλα είναι και τα έχουμε αναλύσει επαρκώς.

    • Alex avatar
      Alex @ Κώστας Ροδινός 25/07/2010 00:21:44

      Συμφωνω!!!! Στοχευση στα προβληματα και στρατηγικη χρειαζεται το κομμα....και ασε τους αλλους να σκουζουν και να κλαψουριζουν για Κ.Κ και Σαμαρα....

      • Factorx avatar
        Factorx @ Alex 25/07/2010 01:32:31

        Αυτό το παραμυθάκι "το κόμμα χρειάζεται στόχευση" αγαπητε το επαναλαμβάνουν τα ντοράκια και τα ρουσοπουλάκια για να αποδείξουν οτι ο σαμαράς δεν εχει προγραμμα εξουσίας. Το ΟΧΙ στο μνημόνιο τι ήταν; Δεν ήταν στρατηγική;

      • Alex avatar
        Alex @ Alex 25/07/2010 10:59:15

        Factor?? Βλεπεις παντου εχθρους? Η δεν διαβαζεις τι γραφω??? Δεν αναφεροεμαι στο Σαμαρα αγαπητε μου αλλα σε οσους διυλιζουν το κωνωπα και παρερμηνευουν οσα λεω ειδες πουθενα να επιτεθεμαι στο Σαμαρα ειναι ομως ψεμματα οτι αντι απροσκοπτα η Ν.Δ να ασχολειται με την αντιπολιτευση συνεχως κυκλοι ανατροφοδοτουν θεματα για απορποσανατολισμο και βυθιση στην εσωστρεφεια??? Ειναι κακο δλδ να επικεντρωθουμε στη αντιπολτευτικη γραμμη που χαραζει ο Σαμαρας αντι να τσιμπαμε και να συζυηταμε καθε μερα αν πρεπει η φεν πρεπει να μιλησει ο Κ.Κ?? ....περιμενω απαντησεις Με επιχειρηματα επι του παροντος εισπαρατω μονο τσιτατα και αφορισμους και ειρωνιες περι παραμυθακιων....Στην ιδια πλευρα ειμαστε Factor ....

  29. Timios avatar
    Timios 25/07/2010 00:59:44

    Quiz...
    Ανδρέας Παπανδρέου 1987-1989
    Κώστας Καραμανλής 2007-2009

    Ανακαλύψτε τις ομοιότητες των δύο αυτων περιόδων βγάζοντας τις κομματικές
    παρωπίδες σας.
    Τότε θα καταλάβετε πολλά και θα έχετε την απάντηση γιατι δεν μιλάει ο Καραμανλής.

  30. Factorx avatar
    Factorx 25/07/2010 01:25:35

    @Κώστας Ροδινός: Αυτό το site εχει αποδείξει οτι σεβεται τις διαφορετικές απόψεις και τις αναδεικνύει κιόλας επειδη πιστευει στον διάλογο. Προφανως ομως εχεις χασει την ψυχραιμία σου. Και δεν εχεις αντιληφθεί ακόμα την ουσία για όσα γραφουμε: οτι δηλαδή ο Καραμανλής πρεπει να συναισθανθεί τις ευθυνες του και να μην το παίζει απων. Κι επειδή καταλαβαίνεις οτι εχουμε δίκαιο, προβοκάρεις ως συνεπής "καραμανλικός" και πετάς την μπάλα αλλού. Νομίζεις οτι δεν θα απαντήσω;

    1. εμεις δεν είμαστε καραμανλικοί, ουτε γαλαζιοι, ουτε πρασινοι. Ειμαστε μονιμως "αντι" και εκει συναντήσαμε τον Σαμαρά. Ετσι τον γνωρίσαμε ετσι πιστευουμε οτι παραμένει. Οι ελιγμοί και οι συμβιβασμοί ως "εξουσία" στη ΝΔ είναι κατανοητοί, εφσόν δεν γίνονται σε θέματα αρχών.

    2. Λες "ο σαμαράς διόρισε τον καραμανλή" κλπ- την ίδια στιγμή που ειχε αναδειξει τη Ντόρα συγκυβερνητη. Το είπες δηλαδή μόνος σου. Θεωρεις την αντιπαροχη της εξουσίας στη Ντόρα αυτοδίκαιη. Ενω την αντιπαροχή στον Σαμαρά που στηριξε τον Κωστακη με την ΠΟΛΑΝ ως 'χαρη". Λυπάμαι πραγματικα

    3.Ο Σαμαράς είναι εκει που ειναι σήμερα επειδή πηγε στον κόσμο και τον έκανε να τον ακολουθησει. Αυτό λέγεται κινηματική διαδικασία. Ο Καραμανλής εγινε πρωθυπουργός λόγω επωνύμου - και λυπάμαι πολυ που το ξεχνας αυτό, κυρίως επειδή το ζήσαμε μαζί.

    4. Τέταρτο ακαι σημαντικότερο: τις ημέρες που έρχονται εμείς εδω στο αντινένα πρεπει να αποκαλύπτουμε καθημερινά την καταστροφικλη πολιτική Παπανδρέου. Δεν θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό με συνέπεια, αν δεν είμαστε ξεκάθαροι απέναντι στο παρελθόν. Εμείς δεν είμαστε απολογητές κανενός, ουτε θητευσαμε σε κυβερνητικά πόστα

    5. Κατανοω λοιπόν οτι αισθάνεσαι στριμωγμένος που το antinews ακολουθεί την δική του σταση στα πολιτικά πράγματα και ως εκ τούτου πρέπει να απαντάς για τον Καραμανλή σε κάθε σχετικό δημοσίευμα. Τι να κάνουμε, αυτα εχει η ζωη, καλό κουράγιο

    • pikras avatar
      pikras @ Factorx 25/07/2010 09:05:21

      Παρακολουθώντας τις αναρτήσεις σου ειδικά την τελευταία βδομάδα νομίζω ότι κάτι συμβάινει που ειλικρινά δεν μπορώ να εξηγήσω.
      Εκτός άν θες να "τσιγκλισεις" κάποιους να δέιξουν τα φιλο-ΚΚ αντανακλαστικά!
      Σε κάθε πεερίπτωση πιστεύω πως έχει χαθεί το δάσος και εμείς ...άδωμεν!
      Αλήθεια ποιός λογικός σήμερα πιστευεί ότι το πρόβλημα είναι ο ΚΚ?
      Το σύστημα ΠΑΣΟΚ και οι παρασυρμένοι από αυτό!
      Το τραγικό λάθος του Σαμαρά ήταν η αποδοχή, χωρίς όρια, μιας ακραίας κριτικής για τη ΝΔ και τον ΚΚ που οδήγησε σε χαρακίρι!
      Θέση που δύκολα μαζεύεται!
      Το έργο του ΓΑΠ με σενάριο την σαλαμοποίηση με την απαξίωση ΟΛΩΝ των στελεχών τησ ΝΔ εξελίσσεται με προδιάγραμμένο το τέλος.
      Θα χρειστούν πολλά χρόνια για να αποκαταστήσει ο ιστορικόσ του μέλλοντος τα γογονότα τησ περιόδου αυτής!
      Στο μεταξύ η ΝΔ θα μιλά ακόμη για κάθαρση, ειδικά δικασςτήρια για ιδεολογική καθαρότητα...και κουραφέξαλα.

      Ζητώ συγνώμη για το ύφος του γραψίματος!

  31. fvasileiou avatar
    fvasileiou 25/07/2010 01:43:29

    Αφού τον βαραίνει τόσο πολύ τον Αντώνη ο Καραμανλής κι αφού εξαιτίας του Καραμανλή το κόμμα δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι, ας τον διαγράψει. Κανείς, φαντάζομαι, δεν του υπαγορεύει του νέου αρχηγού της ΝΔ να ταυτίζεται με συμπεριφορές και πρόσωπα που δεν τον εκφράζουν. Άλλωστε στηρίζεται στους 350.000 ψήφους που πήρε στις εσωκομματικές εκλογές και δεν χρειάζεται κανέναν και τίποτα άλλο!

  32. Νασος avatar
    Νασος 25/07/2010 01:54:56

    Ρε παιδιά εδώ ο κόσμος καίγεται κι εμείς χτενιζόμαστε?

    Περνάμε μια κατοχή νέου και πρωτόγνωρου τύπου και αντί να δούμε που μας πάνε οι υποτιθέμενοι κυβερνώντες - απλοί υπάλληλοι πλέον της τρόϊκας συζητάμε συνέχεια αν θα μιλήσει πότε θα μιλήσει ο Καραμανλής.

    Δηλαδή μέχρι να μιλήσει θα μας έχουν πάρει και τα ¨σώβρακα" αλλά εμείς το χαβά μας.
    Παίζουμε τα "επικοινωνιακά" κολπάκια του Πασοκ όσο συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με αυτά τα "δολώματα" που μας ρίχνουν.

    Επιτέλους το ΠΑΣΟΚ κυβερνάει τον "Τιτανικό" με καπετάνιο τον ΓΑΠ και ύπαρχο τον Παπακωνσταντίνου, τι ψάχνουμε τον προηγούμενο καπετάνιο την ώρα που ο καινούργιος μας έριξε στο "παγόβουνο".

    Το πλοίο βουλιάζει αντί να δούμε πως θα το σώσουμε - πράγμα που θα γίνει μόνο αλλάζοντας τον "καπετάνιο¨ που δεν μπορεί να κουμαντάρει ούτε το ¨κανό¨του εδώ κατασκοτώθηκε τις προάλλες με το ¨ποδήλατο" τρομάρα του ψάχνουμε τον προηγούμενο.

    Δηλαδή εάν σας κοπανήσει ένας με το αυτοκίνητο του εσείς θα ψάχνεται εάν είχε δίπλωμα και ασφάλεια ο προηγούμενος??????

    Μην "τσιμπάτε" στα δολώματα του ΠΑΣΟΚ είναι τεχνίτες στο να αλλάζουνε θέμα.
    Το Θέμα είναι πώς θα απαλλαγούμε από αυτά τα καλόπαιδα - αλλιώς δεν έχουμε ελπίδα.

  33. tiramola avatar
    tiramola 25/07/2010 02:16:40

    Κορόιδο είναι ο Καραμανλής να τσιμπήσει?
    Δεν πάνε να λένε ότι θέλουν...
    χαχαχα

  34. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 25/07/2010 13:16:38

    Κατά βάση η λογική της κριτικής στον Καραμανλή είναι μονοσήμαντη.

    Η Ν.Δ. είναι η κομματική έκφραση της κεντροδεξιάς. Αν νομίζει κανείς ότι τα κόμματα αλλάζουν συλλήβδην με μόνη την αλλαγή ηγέτη πλανάται πλάνη οικτρά. Η στάση αυτή θυμίζει απλώς ανθρώπους που νομίζουν ότι από την άλλη μέρα το πρωί όλα θα αλλάξουν με ένα τρόπο μαγικό και ό,τι πηγαίνει λάθος στη ζωή τους θα αλλάξει προς το καλύτερο.

    Η Ν.Δ. πράττει μονίμως αυτό το λάθος. Το 1974 "άλλαξε συλλήβδην" οπότε ποια η ανάγκη να υπερασπιστεί τα (όποια ορθά) πεπραγμένα του παρελθόντος. Το 1993 άλλαξε πάλι. Ποιος θα ήθελε να υπερασπιστεί τον "επάρατο" Μητσοτάκη. Τώρα, "αλλάζει¨και πάλι. Ο Καραμανλής να ριχτεί στην πυρά. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής (γιατί περί τακτικής πρόκειται): συλλογική αμνησία των μελών της παράταξης καμία διάθεση να δοθεί πολιτικός αγώνας (γόνιμος εννοώ), καμία σε βάθος κριτική (τι κρατάω και τι διώχνω), καμία αίσθηση ταυτότητας και συνέχειας, διαψεύσεις και απογοητεύσεις κ.λ.π.

    Για να μιλήσω προσωπικά: εκτιμούσα και εκτιμώ τον Μητσοτάκη, θεωρώ λάθος του Σαμαρά να ρίξει την κυβέρνηση του 1993, ψήφισα Σαμαρά το Νοέμβριο του 2009. Ο λόγος ήταν ξεκάθαρος. Πάντοτε ήταν οργανικό μέλος της παράταξης, υποσχέθηκε να πολιτικοποιήσει τα ζητήματα, εξέλαβα τη στάση του ως στάση αναστοχασμού της παράταξης. Από την άλλη είδα στο πρόσωπο της Μπακογιάννη το συρφετό που ευθύνεται για την κατάντια της παράταξης να δίνει μάχη επιβίωσης. Όλα ήταν μιλημένα. Η Μπακογιάννη έχει λόγο διαχειριστικό και αποπολιτικοποιημένο.

    Τα λέω όλα αυτά σχηματικά για να πώ ένα πράγμα. Η ταυτότητα κάποιου, κι επομένως και η συλλογική ταυτότητα, στηρίζεται ή πρέπει να στηρίζεται σε μία επιλεκτική και κριτική οικειοποίηση του παρελθόντος εν όψει των αναγκών του παρόντος και του μέλλοντος.

    Το σβήσιμο με μια μονοκοντυλιά του παρελθόντος είναι απλά βολικό και δεν παράγει γόνιμα πολιτικά αποτελέσματα. Στην περίπτωση του 2004-2009 πρέπει να γίνει σοβαρή συζήτηση και να εξηγηθεί γιατί η Ν.Δ. δεν έκανε αυτά που έπρεπε. Κατόπιν να διαμορφωθεί ένας λόγος που τονίζει συνέχειες και ρήξεις. Γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο είναι σχεδόν απαγορευτικό για τις πολιτικές ηγεσίες, μολονότι, εκτιμώ, ότι ο Σαμαράς έδωσε, γενικόλογες σίγουρα, διατυπώσεις που κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Κατανοώ ότι δεν μπορεί να εμβαθύνει περισσότερο. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι άνθρωποι που μεριμνούν για το καλό του τόπου και θεωρούν ότι αυτό μπορεί να επέλθει μέσα από αυτή την παράταξη θα πρέπει να σιωπούν ή να αναπαράγουν παραπλανητικές γενικεύσεις, πιστεύοντας μάλιστα ότι έτσι βοηθούν. Κάνουν λάθος.

  35. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 25/07/2010 20:45:07

    ΚΥΡΙΟΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΜΜΕ ΤΟΥΣ ΉΤΑΝ ΙΣΧΥΡΟΊ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΈΧΡΙ ΠΟΥ ΜΠΉΚΑΝ ΣΤΗΝ ΖΩΉ ΜΑΣ ΤΑ BLOGS ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ. ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟΝ FOREST CAMP.
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Π.Χ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ MEGA ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΣΠΥΡΑΚΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ,
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΤΖΗΛΑΛΑΚΗΣ,ΚΑΜΠΟΤΟΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ,ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΙ. Α ΣΥΓΝΩΜΗ ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΑΙΣΧΡΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΩΝΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.