#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/12/2010 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Πολιτικός Σχεδιασμός της ΝΔ αγνοεί επιδεικτικά τα μπλογκς !!!

Διαβάζουμε  στο συνοδευτικό σημέιωμα του τεύχους Δεκεμβρίου του ενημερωτικού δελτίου ΑΠΟΨΕΙΣ που εκδίδει η Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ.



Ο ιδεολογικός εξοπλισμός και η σωστή πληροφόρηση όλων μας είναι ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για την διεξαγωγή του πολιτικού αγώνα. Για το σκοπό αυτό η Γραμματεία Πο-

λιτικού Σχεδιασμού επιλέγει άρθρα από τον Ημερήσιο, Περιοδικό και Ηλεκτρονικό Τύπο, τα οποία δημοσιεύονται στη παρούσα μηνιαία έκδοση. Κριτήριο της επιλογής των άρθρων συνιστά το υψηλό επίπεδο της ανάλυσης και η εγκυρότητα των πληροφοριών που περιέχουν, χωρίς κατ’ ανάγκη να συμμεριζόμαστε όλες τις απόψεις που διατυπώνονται σε αυτά. Ως Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού πιστεύουμε, όμως, ότι η μελέτη τους θα είναι χρήσιμη για ενημέρωση, προβληματισμό και εμπλουτισμό του πολιτικού λόγου μας.

Τα άρθρα και σχόλια  που προτείνει λοιπόν στα μέλη και στελέχη της ΝΔ η αρμόδια γραμματεία για να εξοπλιστούν ιδεολογικά και πολιτικά στον αγώνα που δίνουν καθημερινά είναι, μεταξύ άλλων, των εξής αθρογράφων, ή εντύπων:

Νίκος Χατζηνικολάου – Realnews

Μανόλης Γ. Δρεττάκης – ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Ι. Κ. Πρετεντέρης – ΤΟ ΒΗΜΑ

Μαριάνα Πυργιώτη – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Βασίλειος Μαρκεζίνης

Zbigniew Brzezinski – Der Spiegel

Οδυσσέας Ανδρούτσος (ναι μα το Θεό!)

Νίκος Παπανδρέου (!!!)

www.dimitris-stergiou.gr

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Η ΑΞΙΑ

ΕΣΤΙΑ

Le Monde (www.ppol.gr)

ΤΑ ΝΕΑ

La Croix (www.ppol.gr)

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΟ, ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΣΤΩ, ΑΠΟ ΜΠΛΟΓΚ

Πως να χαρακτηρίσουμε άραγε τέτοια προκλητική περιφρόνηση των μπλογκς;

Ως ασχετοσύνη;

Άγνοια της πραγματικοτητας στην ενημέρωση;

Δημόσιες σχέσεις ;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 27/12/2010 14:23:57

    Μπράβο σας για την κριτική! Εάν υποστηρίζει πραγμαικά κανείς το κόμμα του, πρέπει και να το κρίνει. Δείτε αν θέλετε μία ανάλυση στο http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2251.aspx Είναι και αυτή κριτική.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Panagiotis anagnostopoulos 27/12/2010 17:51:00

      Αυτα κανουν και δεν προκειτε να δουν ποτε εξουσια τα λαμογια,μαλλον αυτοι που τους φτυνουν καθε μερα στα καναλια και στις εφημεριδες ειναι πιο σημαντικοι,θαθελα να ξερω πιοι κανουν τον πολιτικο σχεδιασμο στην ΝΔ,και ο προεδρος Σαμαρας αν γνωριζει και τι γνωμη εχει για αυτο,και να μην ξεχναει οταν ολα τα λαμογια στα ΜΜΕ και πολλα στελεχη τις ΝΔ ηταν εναντιον του στη μαχη για την προεδρια τις ΝΔ, στον χωρο του διαδικτιου στηριχθηκε απο ολους εμας ερασιτεχνες και επαγγελματιες bloger,απλα γιατι πιστεψαμε και πιστευουμε σε αυτον να καθαρισει τον χορο και την χωρα απο την κοπρο του αυγαια

  2. Enzo avatar
    Enzo 27/12/2010 14:24:57

    εχουν παρει hipnosedon και κοιμουνται ολοι εκει.μιλαμε για βαθυ υπνο...

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/12/2010 14:25:08

    Το μυαλό τους και μια λίρα....

  4. danaos avatar
    danaos 27/12/2010 14:37:41

    Τι να σχολιάσω ρε strange τώρα!Τόσες καταπληκτικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο και καμιά δεν τους κάνει; Και τους βόλεψε ο Χατζητέτοιος ,ο αδελφός του ΓΑΠ, ο Πρετεντέρης και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις; Σήκω να πάμε για κανένα ούζο και να παν να .................

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ danaos 27/12/2010 14:43:35

      Λέω να σούρθω τη Τετάρτη!

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 27/12/2010 14:48:45

        Μέσα!!!!!!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ danaos 27/12/2010 14:50:42

          Θα ενημερωθείς αρμοδίως.

  5. sawas avatar
    sawas 27/12/2010 14:38:54

    "Δημόσιες σχέσεις ;"
    Αυτο ειναι το σωστο......

    Η σκουπα και το φαρασι εχουν αραχνιασει.......

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/12/2010 14:47:50

    Δε γουσταρουν κοντρες.
    Δε γουσταρουν αληθειες επισημα ειπωμενες... σε εντυπό τους
    Δε γουσταρουν πολεμο.
    Γουσταρουν παλαιοκομματικες τακτικες... και θα πεταξει το πουλακι.. τσιου τσιου

    Ο κοσμος εχει ενημερωθει!!! περιμενει απο τη ΝΔ αντιδραση, διοτι ειναι ενημερωμενος!!!!!! Δεν επριμενει να διαβασει για να δει τι θα κανει. Το εχουε κατανοησει αυτο κυριοι της ΝΔ??

    Σας τσεκαρουμε, δε μας ενημερωνετε.

    ΠΠ

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/12/2010 15:05:13

      Σωστος

      ειμαστε (συνολικα) πιο μπροστα απο την δικη τους "εποχη"

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 27/12/2010 14:48:30

    Λογική η κριτική σας αλλά, υποθέτω, λογικότερος και ο λόγος που αγνοούν τα ιστολόγια. Μα τα περισσότερα είναι αντιμνημονιακά και αντιΠΑΣΟΚΙκά. Γιατί να "κάνουν κήρυγμα σε...προσηλυτισμένους"; Why preach to the converted? που λένε και οι νεοραγιάδες στην "ανώτερη" και "χρησιμότερη" γλώσσα τους.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/12/2010 14:49:55

    Όποιος συνεχίζει να ενημερώνεται από τα mainstream ΜΜΕ είναι καταδικασμένος στην ελλιπή παραπληροφόρηση.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/12/2010 14:52:36

    Ζήλια, factorx, και φόβος.

    Ζήλια γιατί δεν είναι εύκολο να γράφεις 10 κομμάτια την ημέρα (ένα με πεθαίνει). Και φόβος, γιατί οι _έστες φοβούνται τα μη poltically correct, την σκληρή αλήθεια και την καζούρα.

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ archaeopteryx 27/12/2010 16:53:19

      Αρχαιοπτέρυγα, αυτοί δεν ξέρουν τι θα πει αλήθεια. Όσο για το " σκληρή αλήθεια, " θυμίζει το ανέκδοτο με το Λεωνίδα, που με τα λίγα... περσικά που ήξερε, είπε μολών λαβέ στον Ξέρξη. Από ιδιοτέλεια όμως είναι μανούλες καϋμένες...

  10. panos33 avatar
    panos33 27/12/2010 14:53:00

    φοβαμαι πως επιβεβαιωνεται η λογικη,οτι και τα δυο κομματα, δυστηχως ειναι δημιουργημενα απο το ιδιο συστημα για να εξυπηρετουν το ιδιο συστημα...το ΘΑΣΟΚ θα ειχε παλι τα ιδια "μεσα εξημερωσης",ισως με αλλα προσωπα,συμπερασμα:ο λαος ως αγελαδα στην μεγαλη φαρμα που βρισκομαστε,ειναι μονος και απλα....αγελαδα, να παραγει και να καταναλωνει.....

    • tsar avatar
      tsar @ panos33 27/12/2010 18:26:31

      ΟΛΑ τα κόμματα. Όχι μόνο τα δύο που ανέφερες αγαπητέ μου Πάνο.
      Τα άλλα είναι για τα πρόβατα που ξεφεύγουν απ το μαντρί. Είναι ο ευρύτερος φράχτης, γύρο απ το μαντρί, ως δικλείδα ασφαλείας.
      Μην τυχόν και βγούν εκτός ελέγχου (έξω απ την φάρμα), και δεν θα μπορεί ο τσοπάνης να τα αρμέγει, να τα κουρεύει και στο τέλος να τα σφάζει...

      • panos33 avatar
        panos33 @ tsar 27/12/2010 21:32:21

        εχεις δικιο φιλε τσαρε!ευχαριστω για την συμπληρωση της σκεψης ,οθ...

  11. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 27/12/2010 14:55:20

    Να μην αγνοούσαν τουλάχιστον το "αντινιούς", που και τί δεν έχει πει ο στόμας του να τους συγχωρούσαμε.
    Δεν το εγκρίνει φαίνεται ο Άρης.
    Βαριά και αξημέρωτα νυχτωμένοι.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΣΟΝ ΠΕΝ 28/12/2010 09:50:02

      Aris and Kyriakos are yesterday's news.

  12. Misha avatar
    Misha 27/12/2010 14:58:32

    Νάνι του, νανάκια του
    Και πολλά χρονάκια του,
    Όσο να ‘ρθει η μάνα του
    Απ’ το μύλο κι απ’ τη βρύση,
    Να του φέρει κατιτί
    Λουκουμάκια στο χαρτί.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2010 15:04:22

    Ποιοι απαρτίζουν τη γραμματεία αυτή και ποιος την εποπτεύει/είναι ο επικεφαλής;
    Ίσως είναι μια κίνηση να δημιουργηθούν τετελεσμένα ενόψει των αλλαγών προσώπων και δομών που προαναγγέλθηκαν για τον Ιανουάριο.
    Εκτός αν είναι τόσο αφελείς ώστε να θέλουν να αυτοκτονήσουν, όχι τόσο διότι απέκλεισαν τα μπλογκς, αλλά διότι ο νεοφιλελεύθερος προσανατολισμός των ανωτέρω προτεινόμενων και προτεινομένων δεν κρύβεται.
    Πλην Δρεττάκη, δεν γνωρίζω ακριβώς τι πρεσβεύει.

    Επίσης νομίζω ότι είναι πλέον παντελώς πασέ το "κατέβασμα" προτάσεων και ιδεών προς τα μέλη και τα στελέχη οποιουδήποτε κόμματος, obsolete, παρωχημένο.
    Μας τελείωσε, πάπαλα.

    Στην εποχή του διαδικτύου γίνεται το αντίθετο, οι προτάσεις "ανεβαίνουν" από τη βάση προς τα πάνω.
    Αυτό πρέπει να το έχει κατανοήσει ως και το ΚΚΕ, νομίζω...

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 27/12/2010 15:05:55

      Δρεττάκης: πρώην υπουργός Οικονομικών του Ανδρέα Παπανδρέου

      • Misha avatar
        Misha @ factorx 27/12/2010 15:14:03

        Ο Μ.Δρεττάκης είναι ένας πραγματικός ευπατρίδης.
        Αγαπά τον τόπο και την ορθόδοξη παράδοση του, ήταν ο πρωτος που μίλησε για την δημογραφική απειλή που οδηγεί την χωρα σε μαρασμό και βέβαιο θάνατο, και προτεινε την στηριξη της οικογένειας και των παιδιών με στοχευμένη επιδοματική πολιτική, αυτην δλδ που καταργεί η κατοχική κυβέρνηση του ΓΑΠ.

        Τον ακούω και τον διαβάζω πάντοτε με προσοχή.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Misha 28/12/2010 23:46:46

          Ο Δρεττάκης είναι από τους ελάχιστους ανθρώπους με ήθος που πέρασαν από υπουργικό θώκο μεταπολιτευτικά. Και, αν θυμόσαστε, πολύ γρήγορα τον πέταξε το ΠΑΣΟΚ στον κάλαθο των αχρήστων.

  14. factorx avatar
    factorx 27/12/2010 15:10:27

    Ξέρετε ποιο είναι το χειρότερο;
    Για να βγεί αυτό το δελτίο (επιλογή, συρραφή, σχολιασμός κειμένων κλπ) πρέπει να συν- εργαστηκαν μια σειρά στελεχών απλών μεσαίων και ανωτέρων κύριο αντικείμενο των οποίων είναι η επικοινωνία. Επειδή λοιπόν εδώ δεν πάιζουμε τις κουμπάρες, ούτε κάνουμε χατίρια, σας πληροφορώ οτι μεταξύ αυτών είναι και φίλοι που παριστάνουν τους φανατικούς αναγνώστες των μπλογκς. Όταν πίνουμε καφεδάκι βεβαίως. Μετά σκοτώνονται να αναδημοσιεύσουν τον Πρετεντέρη και να του το στείλουν - υποθέτω

    • man8os avatar
      man8os @ factorx 27/12/2010 15:33:11

      Πες ονοματα, να ξερουμε τι ψηφιζουμε.

    • victoria avatar
      victoria @ factorx 27/12/2010 15:37:34

      Εμ βέβαια, εμείς είμαστε ..ανώνυμος όχλος, δεν είμαστε 'πρωτοκλασσάτα' ονόματα.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ factorx 27/12/2010 16:09:29

      Η διαφορά, ΠαραγοντεςΧ, είναι ότι (δυστυχώς) τον Πρετεντέρη τον βλεπουν ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ εκατομύρια 'Ελληνες, ενώ τα ΑΝΤΙνέα 50-100 χιλιάδες(;) Άλλο πράγμα η ποιότητα και άλλο η ποσότητα. Είναι όπως με τις δημοσιεύσεις στις επιστήμες. Η πλειονότητα συγχέει την ποσότητα δημοσιεύσεων με την ποιότητα, τον αριθμό διδακτορικών φοιτητών που έχει κανείς με την ποιότητα κλπ. Έτσι ακούς να λένε π.χ. "μα ο δείνα έχει 500 δημοσιεύσεις..." ενώ ο τάδε μόνο 30.

      Εκτός, λ'εμε τώρα, εκτός και αν νομίζουν ότι έτσι θα προσεταιριστούν τους συστημικούς Πρετεντερηδες.

    • Brain avatar
      Brain @ factorx 27/12/2010 17:42:24

      Το χειρότερο Φακτορα, είναι ότι αυτό το έντυπο το τυπώνουν -όπως και άλλα που κάνουν- για να τα στέλνουν, να τα διαβάζουν μεταξύ τους, αν τα διαβάζει κανένας! Δηλαδή να χαλάνε ένα σκασμό χρήματα που δεν έχουν, για το τίποτα, αντί να τα χρησιμοποιούν για να πιάσουν τόπο και να κάνουν και μιας πεντάρας δουλειά. Και επιτέλους αν θέλουν διανείμουν τα άρθρα του κάθε Πρετεντέρη, ας το κάνουν μέσω διαδικτύου! Ας τους πει κάποιος ότι πλέον υπάρχει και ένα εργαλείο που λέγεται e-mail και μπορείς να στείλεις και να πάρεις ότι θες χωρίς κόστος, εκτύπωσης, αποστολής κλπ κλπ.
      Αλλά όπως έλεγε και ο παππούς μου: με τον ήλιο τα βγάζουμε, με τον ήλιο τα βάζουμε, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 27/12/2010 18:29:30

      ΦΑΚΤΟΡ

      Αυτοί ου αναφέρεις το περιφράξανε το οικοπεδάκι και ζουν μόνο με ένα άγχος .
      Να τους κάτσει να βρίσκονται κοντά στον αρχηγό μέχρι την ώρα που θα γίνει η διανομή της θεσμικής(να γίνουν βουλευτές) ή της κρατικής οψέποτε 'ερθουν στην εξουσία.
      Μέχρι τότε το μόνο που έχουν κατά τη γνώμη τους να κάνουν είναι να μην κάνουν κάποιο λάθος ή να μη μπουν στη μύτη κάποιου μεγαλοσχήμονα.
      Και η καλύτερη συνταγή είναι να ακολουθούν την πεπατημένη.

      Πώς να αναδημοσιεύσουν ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ που γκρινιάζει και τα χώνει στο
      ποικιλώνυμο οικονομικό και κομματικό κατεστημένο
      Τζιζζζζζζζζζζζζζζ.

    • καινός avatar
      καινός @ factorx 27/12/2010 18:38:26

      Εσύ να τα βλέπεις αυτά φάκτορα, που σε μερικές αναρτήσεις τρέχεις να πάρεις το μέρος τους και μερικές φορές να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα.

      Γιατί δε μαζεύεστε μια ομάδα μπλόγκερ να τους θέσετε επίσημα την ερώτηση "γιατί μας αγνοείτε";

      • Greekx avatar
        Greekx @ καινός 27/12/2010 21:37:16

        καινός είπε:
        “γιατί μας αγνοείτε”;

        Πολύ κομψή διατύπωση!!!!

  15. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/12/2010 15:20:57

    Είπαμεεεεεεε...η νδ είναι "αστικό κόμμα". Δεν ασχολείται με...μπλογκς και με απόψεις μη διορισμένων.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ηλίας 27/12/2010 17:00:59

      Αγαπητέ Ηλία, να είσαι βέβαιος ότι αυτή τη φορά, εμείς εδώ, οι «με απόψεις μη διορισμένοι» εμείς οι μη-δημοσιογράφοι, εμείς, οι μέσα κι έξω ΝεοΔημοκράτες, εμείς που κάνουμε κατάθεση ψυχής με στοιχειοθετημένη γνώση, εμείς που στις 4/10/09 και ψηφίσαμε και την ήττα θρηνήσαμε σαν αγαπημένο συγγενή να χάσαμε, εμείς, θα υποχρεώσουμε τον πολιτικό σχεδιασμό του "αστικού κόμματος" της Ν.Δ. και να προσγειωθεί και σοβαρά ν'ασχοληθεί με την έγκριτη και άμεση ενημέρωση Antinews.

      Κι επειδή εμείς, αυτά που λέμε και τα εννοούμε. Και Χωρίς περιστροφές κριτική κάνουμε και ΔΕΝ εθελοτυφλούμε. Ούτε τα χάπια του οπαδισμού «χρυσώνουμε», ιδέ το σημερινό άρθρο «Ο Σαμαράς αντιμέτωπος με την εσωκομματική μετριοκρατία της Ν.Δ.»

      Ηρθε πλέον η Ωρα γιά τον κ. Σαμαρά, την ΗΡΑ από το σιτάρι να ΧΩΡΙΣΕΙ Και, τα του Οίκου της Νέας Δημοκρατίας να ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ. Με ό,τι δύσκολο και νομοτελειακό γιά τη Ν.Δ., αυτός ο «ΧΩΡΙΣΜΟΣ» και το «ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ», συνεπάγονται.

      Αυτή είναι η επείγουσα και γενική απαίτηση της Κομματικής Βάσης της Ν.Δ. και η οποία, σε κάθε περίπτωση είναι ΣΟΦΟ, πολύ σοβαρά να ληφθεί υπόψη..

      • Misha avatar
        Misha @ η Dimi 27/12/2010 17:09:14

        Η κόπρος του Αυγεία χρειάστηκε εναν Ηρακλή για να ξεβρωμίσει...
        Αν δεν βρεθεί ενας Ηρακλής , τότε το ποτάμι θα κάνει τη δουλειά όπως την έκανε στις 15

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Misha 27/12/2010 20:05:41

          Misha, ο Πλάτων, είχε πει: Μιά από τις τιμωρίες που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική είναι ότι καταλήγεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου.

          Oταν οι ΝεοΔημοκράτες αρχίζουμε και παίρνουμε ανάποδες, σήμανε η ΩΡΑ γιά τις βαρωνίες να σπεύσουν να εξαφανισθούν. Αλλιώς, αυτό που από τον αντίπαλο φοβούνται, από τους ΝεοΔημοκράτες θα το βρουν. Αυτό βεβαίως, να μη-χαροποιεί τη νεο-αταξική αλητεία, επειδή, γι'αυτούς υπάρχουν ειδικά ράμματα γιά τη γούνα τους. Το βέβαιο είναι ότι το εξαιρετικά δύσκολο 2011 ΔΕΝ πρόκειται να πλήξουμε..

          • Misha avatar
            Misha @ η Dimi 27/12/2010 20:47:05

            Dimi

            Σε θεωρώ πολύ υψηλού επιπέδου μυαλό για να καταδέχεσαι να παραμένεις σε κομματικό μαντρί , το οποίο όζει εκδηλα δομική μητσοτακίλα και νεοφιλελευθερισμό .

            Αφιερωμένο
            h--p://www.youtube.com/watch?v=cWi75SD-t2I

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Misha 27/12/2010 21:11:53

            Misha, εξαιρετική η αφιέρωση. Σ' Ευχαριστώ πολύ! Συμπτωματικά, και "τα κίτρινα ποδήλατα" γιά ιδανικά, αλλά και "γι'ανάποδες" μιλούν ...

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ η Dimi 27/12/2010 17:59:23

        Η ΝΔ σε δύσκολες εποχές είχε μία συσπείρωση της τάξης 40%-43%. Τώρα που έχει τα μέσα (blogs, 3-4 πατριωτικά ΜΜΕ, email 800.000 ατόμων,) έχασε το δρόμο της. Οι επικοινωνιολόγοι της και ο πολιτικός σχεδιασμός της είναι εκτός πραγματικότητας. Νομίζουν ότι οι νοικοκυραίοι και οι συντηρητικοί βρίσκονται στο κέντρο.

        1. 90% του πληθυσμού είναι εναντίον των μεταναστών,των σκοτωμών και του κλεψίματος
        2. 100% του πληθυσμού είναι εναντίον της κάρτας του πολίτη.
        3. 95% του πληθυσμού είναι εναντίον του μνημονίου

        και αυτοί μας προτείνουν να διαβάζουμε Πυργιώτη και Χατζηνικολάου

  16. Εκηβόλος avatar
    Εκηβόλος 27/12/2010 15:27:34

    Ρε παιδιά πότε θα κατανοήσετε ότι και η ΝΔ δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα ;Περιμένει να πέσει το σάπιο μήλο.Αλλά κινδυνεύει να πέσει πάνω της και να την πλακώσει. Καιρός να βγούμε από την κομματοκρατία και να επαναφέρουμε τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ως τρόπο ζωής με κλήρωση των βουλευτών ,όπως στην Αρχαία Αθήνα.Μέχρι τότε καλή αντάμωση στα γουναράδικα.Καλή Πρωτοχρονιά και καλή λευτεριά ,Συνέλληνες!!!

  17. blue nile avatar
    blue nile 27/12/2010 15:41:59

    Για να καταλαβαίνουμε σε πόσο ανήμπορο κόμμα ηγείται ο Σαμαράς.
    Θέλω να σκεφτείτε αν υπήρχε μία περίπτωση στο εκατομμύριο μόνο μία επαναλαμβάνω, να υπήρχε πληθώρα μπλογκς που να επιδοκίμαζαν την κυβερνητική πολιτική, να μην είχαν βρει οι πασόκοι τρόπο εκτενής προβολής τους παρά τα ντίλια τους με το εκδοτικοκατασκευαστικό κατεστημένο.
    Ενώ αυτή τη στιγμή οι φωστήρες της ΝΔ προτείνουν πρετεντέρ και χατζηνικολάκη μαζί με άλλους ορκισμένους εχθρούς του τωρινού προέδρου της ΝΔ παρακάμπτοντας μπλογκς σαν και αυτό εδώ όπου έχουν καταδειχθεί και καταρριφθεί όλες οι προσπάθειες της κυβερνητικής παραπληροφόρησης .
    Η ΑΧΑΡΙΣΤΗ αρμόδια γραμματεία της ΝΔ προσβάλει βάναυσα με τη συμπεριφορά της όσους ανιδιοτελείς έχουν φάει μερόνυχτα μπροστά στις οθόνες και στα πληκτρολόγια τους συμβάλλοντας τα μέγιστα στην αποκατάσταση της αλήθειας, όταν οι περισσότεροι κομψεπίκομψοι προτεινόμενοι κάνουν το άσπρο μαύρο.
    Ντροπή.

  18. blue nile avatar
    blue nile 27/12/2010 15:42:27

    εκτενούς

  19. η Dimi avatar
    η Dimi 27/12/2010 15:56:52

    Εμείς εδώ ξενυχτάμε, χαλάμε τα μάτια μας στο διάβασμα και στο γράψιμο, χάνουμε τη φωνή μας στην ενημέρωση κι ο πολιτικός σχεδιασμός της Ν.Δ. συμμαχεί με τον ΔΙΑΒΟΛΟ! κι αγνοεί επιδεικτικά τη δύναμη Αntinews και των άλλων αξιόπιστων blogs???

    Να δημοσιοποιηθούν ΑΜΕΣΑ τα ονόματα των υπευθύνων του πολιτικού σχεδιασμού της Ν.Δ. Να προσγειωθούν και να συνειδητοποιήσουν οι κύριοι αυτοί, XΩΡΙΣ περιστροφές, ότι: Είναι ολέθριο, είναι αυτοχειρία, η Νέα Δημοκρατία ν’αγνοεί επιδεικτικά την άμεση ενημέρωση των έγκριτων blogs.

    Επειδή, αυτή τη φορά, διακυβεύεται η φυσική και οικονομική ύπαρξη και σύσταση των Ελλήνων στη 5000χρονη Ελλάδα.

    Επειδή, αυτή τη φορά, τα πολιτικά δεδομένα άλλαξαν και τα περιθώρια ασφυκτικά στένεψαν.

    Επειδή η ανοχή στη νεο-αταξία και πολιτική αυθαιρεσία, είναι πλέον ΜΗΔΕΝΙΚΗ!

    Επειδή αυτή τη φορά, το Εκλογικό Σώμα, επιφυλάσσει εκπλήξεις γιά ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους υπερόπτες της εξουσίας, απ’όπου κι αν αυτοί προέρχονται. ΔΕΝ πρόκειται να υπάρξει έλεος, γιά κανέναν απολύτως.

    Επειδή εάν αυτό δεν γίνει απολύτως κατανοητό, ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΕΡΟΠΤΕΣ, θα χάσουν με περισσότερους από έναν δραματικούς τρόπους. Να είναι απολύτως ΒΕΒΑΙΟΙ γι’αυτό.

    Επειδή, οι παλαιάς κοπής, χρεοκοπημένες μέθοδοι εξουσίας, ΤΕΛΟΣ!

    Επειδή, τα σύγχρονα πολιτικά κόμματα της ΝΙΚΗΣ, συντάσσονται με τις επιθυμίες του Εκλογικού Σώματος, που εν προκειμένω, ζητάει άμεση και έγκριτη ενημέρωση από τα Blogs. Διαφορετικά, ΔΕΝ!!!

  20. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 27/12/2010 16:07:37

    Tα θερμά μου συγχαρητήρια στην Επιτροπή Πολιτικού Σχεδιασμού.
    Εξαιρετική η επιλογή των αρθρογράφων.
    Ακρως δε, διαφωτιστική.
    Τώρα αντιλαμβάνομαι γιατί η Ν.Δ. δρέπει δάφνες στον τομέα της πολιτικής επικοινωνίας.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Κώστας Ροδινός 27/12/2010 17:35:22

      Κε Ροδινέ, έχω την αίσθηση ότι ένα μόνο δικό σας άρθρο μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα στον ιδεολογικό εξοπλισμό από ότι όλοι οι προτεινόμενοι αποπροσανατολιστές μαζί.

    • victoria avatar
      victoria @ Κώστας Ροδινός 27/12/2010 18:25:18

      Κ. Ροδινέ και όχι μόνο επικοινωνία, ο πολιτικός σχεδιασμός είναι που συλλέγει πληροφορίες, βάζει τη θεματολογία, μαζεύει την επιχειρηματολογία από τους τομείς και συνθέτει... καταλαβαίνετε...
      Ο πολιτικός σχεδιασμός καταλήγει σε σύνθεση προγράμματος διακυβέρνησης υποτίθεται, παράλληλα με τη διαχείριση της καθημερινότητας (επικοινωνία).
      Γιαυτό και θα συμφωνήσω με τον blue nile, δεν ξεκινάτε να τους γράφετε τίποτα και εδώ είμαστε κι εμείς οι υπόλοιποι αν μπορούμε... Κάπου άκουσα ότι μαζεύουν ινπουτ για το νέο πρόγραμμα. Ποιος γράφει, ποιος συνθέτει, με ποιους μιλάνε;

      • καινός avatar
        καινός @ victoria 27/12/2010 18:42:38

        +1000

        Με λίγα λόγια, οι τύπο εκτός από άσχετοι είναι και επικίνδυνοι.

        Τόσο απλά.

  21. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 27/12/2010 16:09:39

    Kαταλαβαίνουμε όλοι, ξανά, ότι το σάπιο φρούτο παραμένει σάπιο μέχρι να αποσυντεθεί τελείως. Δεν μπορεί να γίνει φρέσκο. Κάποιοι δεν αλλάζουν ποτέ γιατί δε θέλουν ή δεν μπορούν ή και τα δύο. Μοναδική ελπίδα για τον Σαμαρά, αν δε θέλει απλά να γίνει πρωθυπουργός αλλά να σώσει τη Χώρα, είναι να διώξει πολύ κόσμο από το κόμμα του. Μιλάμε όμως για πολύ κόσμο. Ξεκινώντας από αυτούς που έγραψαν αυτό το δελτίο. Το γιατί, δε χρειάζεται να το εξηγήσουμε. Θα μπορούσε άνετα να έχει γραφτεί από το ΠΑΣΟΚ.
    Προφανώς πολλοί στη ΝΔ ζουν με την ελπίδα ότι θα γίνουν κυβέρνηση χάρη στη φθορά του ΠΑΣΟΚ και σκοπεύουν να κάνουν ακριβώς τα ίδια με αυτό για όσο καιρό προλάβουν να κυβερνήσουν. Τέτοια άτομα δε χρειάζεται ο Σαμαράς. Τέτοια άτομα μας κυβερνάνε εδώ και δεκαετίες και μας καταστρέφουν. Πρέπει να απαλλαγούμε από αυτά αφαιρώντας τους κάθε δύναμη, όσο είμαστε ακόμη ζωντανοί, οικονομικά και, κυρίως, πνευματικά.

  22. προβοκατορας avatar
    προβοκατορας 27/12/2010 16:29:04

    αυτοι της νου-δου οσα χρονια κι αν περασουν μυαλο δε προκειτε να βαλουν. οταν καναλια και εφημεριδες πανε για φουντο ειναι δυνατον να αφηνεις εκτος σχεδιασμου τη μοναδικη πηγη ελευθερης ενημερωσης των πολιτων?
    δηλαδη που θα στηριχθουνε στην ΕΡΤ?

  23. Apollonios avatar
    Apollonios 27/12/2010 16:35:54

    Με πιάνει απελπισία με αυτό το κόμμα..................

  24. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/12/2010 16:49:21

    Φάκτορα, προσωπικά είμαι οργισμένος με το Σαμαρά. Δεν είναι δυνατόν να νομίζει ότι έχει πολιτικό σχεδιασμό όταν πάνε και γράφουν τέτοιες μπαρούφες.

    Τώρα καταλαβαίνω πάρα πολλά πράγματα... Τώρα καταλαβαίνω γιατί τα περισσότερα στελέχη της ΝΔ ήταν (και κατά βάθος ακόμη είναι) υπέρ του Μνημονίου. Διότι απλούστατα δεν έχουν καταλάβει απολύτως τίποτε! Και ούτε είναι σε θέση να καταλάβουν!

    Λοιπόν, ή θα πάρει κεφάλια ο Πρόεδρος, ή θα τον πάρουν μαζί τους στον πολιτικό τους τάφο. Δεν υπάρχουν ενδιάμεσες επιλογές, ας το πάρει απόφαση. Και ας σταματήσει να φοβάται. Τι, θα τον κακοχαρακτηρίσουν οι παλαιοκομματικοί έτσι και τους πάρει το κεφάλι!;;;

    • man8os avatar
      man8os @ Επώνυμος 27/12/2010 17:15:14

      ++++

  25. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2010 17:00:52

    Ρε παιδιά, τουλάχιστον για το Επαχθές Χρέος ο ΝΤΑΝΤΟΝ του Antinews ανάρτησε εδώ το πρώτο ever άρθρο που παρουσιαστηκε στην ελληνική κοινή γνώμη τύπο για το θέμα και έκτοτε έγινε το σημείο αναφοράς ΟΛΩΝ!

    • factorx avatar
      factorx @ αλλενάκι 27/12/2010 17:50:16

      Ποιο απο όλα λες; εχω ...χασει τον μπούσουλα

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ factorx 27/12/2010 17:56:39

        το γερμανικό άρθρο του γερμανικού περιοδικού -μάλλον αριστερό είναι- που έφερε εδώ ο NTANTON, θα βρω το λινκ αμέσως

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ αλλενάκι 27/12/2010 18:57:27

          24 Φεβρ. 2010 H πρώτη ανάρτηση του NTANTON:
          http://www.antinews.gr/?p=35274#comment-402208

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2010 17:03:43

    Για τα διαγράμματα των spreads πρωτοέγραψε ο Ψυχραιμία σε ανύποπτο χρόνο, ο Νίκος για την επαναφορά στη Νέα Δραχμή, για το swaps της GS και το special purpose vehicle εδώ γράφτηκαν.

  27. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2010 17:07:35

    Δλδ έλεος, έφτασε ο ΓΑΠ να αναφέρεται σε "Επαχθείς Όρους" του Μνημονίου στα πλαίσια της γνωστής πολυγλωσσίας που ψαρεύει δώθε κείθε και καλά κάνει, επαχθείς όρους που είναι βέβαιο ότι δεν είχε ακούσει ποτέ στη ζωή του πριν, όπως και οι περισσότεροι άλλωστε, και η ΝΔ εμμένει σε νεοφιλελεύθερα παρόλια...

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 27/12/2010 17:11:18

      Αλλενάκι,
      δεν είναι ότι δε μπορούν ή δεν ξέρουν , δε θέλουν να ταυτιστούν με τις ανάγκες του λαού.
      Το Ευρωπαϊκό Λαίκό Κόμμα τους έχει δεσει φιόγκο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ αλλενάκι 29/12/2010 00:00:23

      Ο ΓΑΠ έμαθε τι σημαίνει ο όρος "επαχθής"; Κύριε Ελέησον!!!
      Πόσες πρόβες έκανε για να το προφέρει σωστά; Προφανώς θα νομίζει ότι είναι κάτι όπως το "απεχθής". Παράγεται από το ρήμα "επαχθάνομαι", παραλλαγή του "απεχθάνομαι"...

  28. Κάποιος avatar
    Κάποιος 27/12/2010 17:08:22

    Ο σκεπτόμενος πολίτης αποτελεί εν δυνάμει απειλή για οποιασδήποτε μορφή εξουσίας που στηρίζεται στην μονόδρομη επικοινωνία (δηλαδή μόνο από τον εξουσιαστή προς τον εξουσιαζόμενο ή από την ηγεσία προς τον λαό).
    Τα blogs με την ελευθερία έκφρασης και λόγου που προσφέρουν στους πολίτες καθώς και τον ανοιχτό διάλογο υιοθετούν μια αμφίδρομη και διαδραστική επικοινωνία που μάλλον φαντάζει απειλητική στους κομματικούς ή εξουσιαστικούς μηχανισμούς.

  29. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣ. 27/12/2010 17:26:45

    Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΟ ΛΑΘΗ ΣΕ ΛΑΘΗ ΠΕΦΤΕΙ.

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣ. 27/12/2010 17:30:17

      ποια νεα δημοκρατια? ποιο νεες ιδεες εχει ο πατερας μου που ειναι 80 χρονων παρα η νεα δημοκρατια.

  30. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 27/12/2010 18:20:34

    ΦάκτορΕξ , άλλο ένα ευστοχο άρθρο για την απουσία της ΝΔ στα social media! ( Μετά πο εκείνο για τα SMS ώς εργαλείο επικοινωνίας!)
    Δυστυχώς η ΝΔ είναι πολύ - μα παρα πολύ - πίσω σε ζητήματα κυβερνοχώρου.
    Οι άνθρωποι στο Πολιτικό Σχεδιασμό αμφιβάλω αν διαβάζουν κάν blogs (Το περιμένει κάποιος να έχουν οι ίδιοι blogs, είναι επιστημονική φαντασία....
    Εδω , στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κων.Καραμανλής, η σελιδα "Βήμα Διαλόγου" , είναι εδω και κάτι μήνες ....."Under Construction"!!!
    Εγκληματική Ασχετοσύνη !!!!

  31. λοξίας avatar
    λοξίας 27/12/2010 18:55:49

    Γιατί βρε factor αφού επιλέγεις-και ορθότατα- να αναδείξεις μια σημαντική πτυχή νοοτροπίας και όχι μόνο, που διέπει τον πολιτικό σχεδιασμό της ΝΔ, δεν λες και το όνομα του υπευθύνου;

  32. Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
    Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 19:02:48

    Επειδή να έχω μια συνεργασία με τη Γραμματεία θα ήθελα να σας ω μερικά πράγματα, χωρίς φυσικά να εκπροσωπώ της Γραμματεία:
    1. Πράγματι θα μπορούσε σε αυτό το έντυπο να μπουν κάποια εξαίρετα κείμενα που υπάρχουν στα blogs, μεταξύ των οποίων και το Antinews.
    2. Η Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού, της οποίας προϊσταται ο Μάξιμος Χαρακόπουλος, βγάζει 2-3 φορές σημεία επικαιρότητας, τα οποία ενισχύουν τη γραμμή τηςΝέας Δημοκρατίας και του Αντώνη Σαμαρά. Μάλιστα, ο Χαρακόπουλος (τον οποίο γνωρίζω 8 μήνες) είναι από τα στελέχη που ουκ ολίγες φορές στήριξε στα ΜΜΕ τις θέσεις της ΝΔ και του Αντώνη Σαμαρά.
    3. Τα κείμενα της Γραμματείας τα λαμβάνουν όλα τα mail που έχουν δηλωθεί στη Νδ, από τη διαδικασία της 29.11.2010
    4. Το συγκεκριμένο έντυπο, του οποίου το τεύχος είναι το 9ο, παρουσιάζει διάφορα κείμενα ενδιαφέροντα προς προβληματισμό, κυρίως σε θεματικές, π.χ. στο τελευταίο είναι το θέμα της μετανάστευσης στο επίκεντρο.
    5. Οι αρθρογράφοι στους οποίους αναφέρεστε, και από τους οποίους λείπει παραδόξως ο Ν.Ζ. που έχει άρθρο για πολλοστή φορά, εκφράζουν απόψεις που έχουν ενδιαφέρον και που κινούνται στη γραμμή της Ν.Δ., όσο και αν δεν το πιστεύετε. Όποιος ενδιαφέρεται να το εξακριβώσει υπάρχει και στο site της Γραμματείας σε ηλεκτρονική μορφή http://www.nd.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=473&Itemid=456
    6. Τη σπουδή του φίλου μας του Φάκτορα να κάνει αυτή την ισοπεδωτική κριτική στο έργο της Γραμματείας δεν την καταννοώ, από τη στιγμή που είχε και έχει την πρόσβαση να κάνει παρατηρήσεις και γόνιμη κριτική στη Γραμματεία.

    Προτού συνεχίσετε την ισοπεδωτική κριτική θα σας πρότεινα να ξαναδείτε το ζήτημα και οι πόρτες (το e-mail είναι polsxed@nd.gr) είναι ανοικτές για κριτική και προτάσεις.
    Καλό είναι που και που οι τόνοι να είναι χαμηλοί για να γινόμαστε και αποτελεσματικοί.

    Υ.Γ. Στους καφέδες μπορεί επίσης να κάνει κάποιος την κριτική του πριν ανεβάσει κάποια πράγματα στα ηλεκτρονικά μανταλάκια.

    • factorx avatar
      factorx @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:01:51

      1. Επειδή έβαλες τον ΝΖ τι σημαίνει; Οτι κάνεις καλά την δουλειά σου; Οτι η αναφορά του σε αυτόν δίνει αμέσως πιστοποιητικό αθωότητας; Εγω αν ήμουν στη θέση του θα σε σταματουσα απο φίλο μου απο την στιγμή που το έγραφες αυτό.

      2. Το λινκ που δίνετε στο άρθρο του ΝΔ δεν είναι απο τα πολλά αρθρα του στο Antinews. Είναι μόνο απο το ΠΑΡΟΝ. Ουτε σε αυτό το θεματάκι δεν κάνετε αναφορά στο Διαδίκτυο. Ντρέπεστε μήπως σας πει καποιος κάτι;

      3. Το ενοείς όταν λές ότι επειδή μπορω να τα πω κι αλλου, δεν κάνει να τα λεω και δημοσίως;

      4. Ελπίζω να διαβάσουν πολλοί και το σχόλιό σου και την ανάρτηση

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:08:45

      Κύριε Αρβανιτάκη,

      Τώρα εσείς απαντάτε απο μόνος σας ή το ζήτησε ο κ. Χαρακόπουλος;
      Απορώ πως υπερασπίζεστε κάτι που είναι προδήλως λάθος.
      Δηλαδή, επισήμως, η Ν.Δ. συμμερίζεται την άποψη της κας Πυργιώτη και των κυρίων Χατζηνικολάου και Πρετεντέρη;
      Και κάτι ακόμα: Η κριτική δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αν είχε πειστικό αντίλογο.
      Ο δικός σας μάλλον δεν είναι.
      Χρόνια σας πολλά.

      • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
        Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Κώστας Ροδινός 27/12/2010 20:16:54

        Κύριε Ροδινέ επειδή γνωριζόμαστε θα σας έλεγα ότι το ρητορικό ερώτημα περί της απάντησης είναι άδικο τουλάχιστον. Νιώθω το Antinews αρκετά οικείο χώρο ώστε να κρίνω ότι μπορώ να απαντήσω σε κάτι που θεωρώ λαθος γιατί έχω συγκεκριμένη εικόνα.
        Επίσης, επειδή γνωρίζω ότι παρακολουθείται τον τύπο επισταμένα, διαφωνείται με το γεγονός ότι ο ακραιφνής εκσυγχρονιστής Πρετεντέρης είναι από τους πιο σφοδρούς επικριτές του Παπανδρέου; Και ο Κοτζιάς επίσης, παρότι μέχρι πρόσφατα σύμβουλος του.
        Αν δηλαδή κάποιος της λεγόμενης αντίπαλης όχθης υιοθετεί τις απόψεις μας ή μπορεί να ενισχύσει τα επιχειρήματα μας είναι κακό να αξιοποιούμε τα γραπτά του;
        Ο Στίγκλιτς που επικαλείται ο Σαμαράς είναι του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού;
        Δεν διαφώνησε με την ουσία της κριτικής, με τον τρόπο διαφώνησα, τηλεφωνικά και διαδικτυακά.
        Χρόνια πολλά και σε εσάς.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:46:22

          κ. Αρβανιτάκη,

          έχω μείνει άναυδος με την επιχειρηματολογία σας!

          Και το ερώτημά μου δεν ήταν καθόλου ρητορικό.

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 22:05:17

          Kε Αρβανιτάκη έχω μείνει κι εγώ άναυδη με την ελληνική γραμματική σας. Και κάτι ακόμα, αφού ξεχωρίζετΕ αυτούς τους αρθογράφους μπείτε και στον κόπο να τους φέρετε εδώ να συνομιλήσουν με τον Αρχαιοπτέρυγα, με τον Ροδινό, με τον Επώνυμο, με τον Νταντόν, με την Αλλενάκι, με τον Ψυχραιμία, με τον Θράκα, με τον Strange, με τον STGM και τόσους άλλους. Έτσι, για να γελάσει λιγάκι και εμάς τ΄ αχειλάκι....
          (Αυτή η έπαρση με την οποία απαντάς είναι ο λόγος που το Πασοκ θα σας παίρνει πάντα τα σώβρακα)

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Β.Κ.Σ. 29/12/2010 00:04:06

            Η κατάληξη -ται είναι του γ΄ ενικού προσώπου στα ρήματα μεσοπαθητικής φωνής. Και η κατάληξη -τε ανήκει στο β΄ πληθυντικό στα ρήματα ενεργητικής φωνής.
            Άρα:
            Εσείς παρακολουθείτε τα γεγονότα.
            Αλλά:
            Ο γείτονάς μου παρακολουθείται από την αστυνομία.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ ΒΙΣ 29/12/2010 16:24:39

            "Επίσης, επειδή γνωρίζω ότι παρακολουθείται τον τύπο επισταμένα, διαφωνείται με το γεγονός"
            Eπίσης επειδή γνωρίζω ότι εσείς, κε Ροδινέ (υποκείμενο), παρακολουθείτε τον τύπο (αντικείμενο) διαφωνείτε (εσείς κε Ροδινέ)

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Β.Κ.Σ. 29/12/2010 16:27:21

            Β.Κ.Σ. καλησπέρα, καλή Πρωτοχρονιά και Καλή Δύναμη σου εύχομαι!

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 29/12/2010 16:39:09

            Αλλενάκι μου καλησπέρα! Χίλιες ευχές για χίλιες χαρές! Σ΄ ευχαριστώ πολύ. Καλή χρονιά!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Β.Κ.Σ. 29/12/2010 16:40:21

            Μας λείπεις! Μας λείπει ο στέρεος και γλυκύς λόγος σου!
            Μας λείπει η Ελληνικότητά σου και οι γνώσεις σου.

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 29/12/2010 17:10:32

            Aλλενάκι μου με συγκινείς βαθύτατα... Είμαι καθημερινά εδώ, σας διαβάζω και σας χαίρομαι με όσο απόθεμα συγκέντρωσης μπορεί να μου αφήσει το άγχος της δουλειάς, μα άλλα κουράγια δεν έχω. χίλια ευχαριστώ.... Σε φιλώ, σας φιλώ όλους αγαπητοί συνοδοιπόροι, καλή και ευλογημένη χρονιά να είναι η φετινή, κόντρα σε όλη τη μιζέρια που μας ετοιμάσανε...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 28/12/2010 23:57:33

          Κύριε Αρβανιτάκη, γνωρίζετε ότι στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή (αλλά και στην Αμερική) υπάρχει ή επιτελείται ενα γόνιμο έργο συντηρητικών στοχαστών, που καλό θα ήταν οι αρμόδιοι του περιοδικού σας να κάνουν γνωστό στο ευρύτερο κοινό; Γιατί, για παράδειγμα, να μην γνωρίζει το αναγνωστικό σας κοινό το έργο του Paul Edward Gottfried ή του Philippe Némo; (το έργο του δεύτερου "Τι είναι η Δύση" έχει μεταφραστεί στα ελληνικά). Ή το έργο του Christopher Caldwell για τον πολυπολιτισμό στην Ευρώπη σε σχέση με το Ισλάμ και τα εξαίρετα δοκίμια του Theodore Dalrymple. Και υπάρχουν πάμπολλοι άλλοι στοχαστές και σοβαροί δημοσιογράφοι στους οποίους θα μπορούσατε να ανατρέξετε. Ενας καλός μεταφραστής από την αγγλική στην ελληνική και ένας επίσης καλός από τη γαλλική θα αρκούσαν.
          Συγγνώμη που θα το εκφράσω έτσι, αλλά το περιεχόμενο του περιοδικού σας, εφ' όσον πρόκειται για σοβαρό περιοδικό που φιλοδοξεί να είναι ιδεολογικό βήμα του κεντροδεξιού χώρου, είναι ανεπαρκέστατο. Λυπούμαι, αλλά η ΝΔ δεν έχει καταλάβει τίποτα απολύτως από τις διεργασίες που συντελούνται στον συντηρητικό χώρο διεθνώς.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ ΒΙΣ 29/12/2010 00:17:31

            Horace Raffensperger; Μπράβο!

      • factorx avatar
        factorx @ Κώστας Ροδινός 27/12/2010 20:17:12

        Κώστα, τώρα το πρόσεξα: ..."πριν ανεβάσει κάποια πράγματα στα ηλεκτρονικά μανταλάκια"

        Μα; θεωρεί δηλαδή ηλεκτρονικό ...μανταλάκι. Σαν κι εκείνα στα οποία κάνουν συστηματικά τις διαρροές απο την Λυκείου

      • λοξίας avatar
        λοξίας @ Κώστας Ροδινός 27/12/2010 20:24:57

        Όλα τα λεφτά είναι το νούμερο 6. Είναι η αποκαλυπτικότατη απάντηση γιατί εκεί στη Ρηγίλλης δεν έχουν πάρει χαμπάρι του τι συμβαίνει. Λένε ούτε λίγο ούτε πολύ πως αφού μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση στη γραμματεία και να κάνει τις παρατηρήσεις του δεν έχει λόγο να γράφει στο διαδίκτυο!!! Φυσικά όταν οι ίδιοι κάνουν τις διαρροές τους τόσα χρόνια στους καθεστωτικούς μεγαλοδημοσιογράφους, οι οποίοι με τη σειρά τους αξιοποιούν τις διαρροές αυτές για να σταυρώσουν την παράταξη, δεν τους ενοχλεί καθόλου.Άντε να πέφτουν οι μάσκες σιγά σιγά μπας και αποφασίσουν εκεί στη Ρηγίλλης πως πρέπει ν'ανοίξουν τα παράθυρα επειγόντως για να μπει φρέσκος αέρας.

        • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
          Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ λοξίας 27/12/2010 20:28:36

          Δεν είπα αυτό φίλε μου, είπα ότι η κριτική είναι πιο εποικοδομητική όταν γίνεται με τον πιο πρόσφορο τρόπο.
          Αν υπάρχει κάποιο κακώς κείμενο δεν είναι απαραίτητο να το καταγγείλεις με αυτόν τον τρόπο, αν μπορεις να γίνει πιο ουσιαστικός.
          Αν πάλι κάνεις την κριτική σου και βλέπεις ότι αντιμετωπίζεις αρνητική στάση μπορείς να ανεβάσεις και τους τόνους.
          Εγώ έτσι κρίνω, και δεν ξέρω αν σας στεναχωρώ, αλλά είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο, από την ίδια πλευρά.

        • factorx avatar
          factorx @ λοξίας 27/12/2010 20:33:02

          + 1.000.0000 !!!!

          • λοξίας avatar
            λοξίας @ factorx 27/12/2010 21:12:55

            Δεν μας στεναχωρείς καθόλου ίσα ίσα. Σκεψου όμως ποιό θα ήταν το ουσιαστικό κέρδος για την γραμματεία του προγράμματος αν επέλεγε ο κ. Χαρακόπουλος να τοποθετηθεί αντί κάποιος για λογαριασμό του. Δεν το λέω σε καμία περίπτωση για να σας μειώσω αλλά ας σκεφτούμε όλοι μαζί το θεωρητικό ενδεχόμενο, την ανάρτηση αυτή να την είχε κάνει ο κ. Πρετεντέρης. Εσείς θα απαντούσατε και πάλι;

          • danaos avatar
            danaos @ factorx 27/12/2010 22:32:37

            κ.Αρβανιτάκη, τι σπουδάσατε;Και συγγνώμη για το αδιάκριτο!

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ danaos 27/12/2010 22:40:23

            Θερμοϋδραυλικός αν κρίνω απ την ορθογραφία.
            Κε Αρβανιτάκη, μιά μόνο πηγή θα αρκούσε για μια σφαιρική ενημέρωση του κόσμου σας: ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ. Τίποτα άλλο.

          • danaos avatar
            danaos @ Ρομπέν το Γκαρσόν 27/12/2010 22:47:58

            Γεια σου Ρομπέν! Γι αυτό το ρώτησα! Σκίζει ο άτιμος!!!

    • Brain avatar
      Brain @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:19:44

      κε Αρβανιτάκη, καλό θα είναι μια και συνεργάζεστε με την εν λόγω γραμματεία της ΝΔ, να κοιτάξετε να γίνετε αποτελεσματικοί για το κόμμα σας και χρήσιμοι για την κοινωνία, γιατί ούτε το ένα είστε ούτε το άλλο.
      Δεν σας είπε κανένας ότι ο κος Χαρακόπουλος δεν έχει στηρίξει τις θέσεις του κου Σαμαρά και μου κάνει εντύπωση η βιασύνη σας να πείτε έναν καλό λόγο για το γραμματέα σας.
      Αυτά τα σημεία επικαιρότητας που βγάζετε 2-3 φορές το μήνα και εκτυπώνονται, ποιος τα πληρώνει κύριε?
      Και επίσης ποιος τα διαβάζει?
      Βλέπω λοιπόν έναν αυτόκλητο υποστηρικτή της γρ. Πολιτικού Σχεδιασμού, που μάλλον θέλει να διαβάσουν την ανάρτησή του για την υποστήριξη της γραμματείας, οι προϊστάμενοί του και όχι για την ουσία. Γιατί στ' αλήθεια, πιστέψτε με, δε λέτε απολύτως τίποτα και δεν απαντάτε -πολύ περισσότερο- σε τίποτα.
      Αν θέλετε να είστε χρήσιμος, κάντε το μέσα από έντονα εποικοδομητική κρητική στους υπεύθυνους της γραμματείας με την οποία συνεργάζεστε.
      Και τέλος οι χαμηλοί τόνοι, φίλε μου, είναι για όσους θέλουν να χαϊδεύουν αυτιά. Και απ΄όσο αντιλαμβάνομαι, εδώ μέσα, οι σχολιαστές, οι κειμενογράφοι και οι παρατηρητές δεν είναι αυτής της κατηγορίας.

      • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
        Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Brain 27/12/2010 20:25:29

        Τα σημεία επικαιρότητα βγαίνουν 2-3 φορές την εβδομάδα, αποστέλλονται ηλεκτρονικά σε 50-60000 e-mail που διαθέτει η ΝΔ, δεν κοστίζουν και πολύ, εκτός από το χρόνο που ξοδεύεται για τη σύνταξή τους.
        ΚΑλή η σκληρή κριτική αλλά να μένουμε στην ουσία, δεν είναι για όλες τις χρήσεις οι υψηλοί τόνοι.
        Επίσης τα προσωπικά σχόλια θα πρότεινα να τα αφήσετε, δεν βοηθούν στη συζήτηση νομίζω.
        Δεν έχω προϊστάμενο, με την έννοια που το εννοείται, το συγκεκριμένο στέλεχος της ΝΔ, και απαντούσα στη γενική απαξίωση με την οποία καταφέρθηκαν πολλοί σχολιαστές, με βάση την ανάρτηση.

        • DARK-BLUE avatar
          DARK-BLUE @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 22:21:25

          Η κρητική είναι κρητική και κανείς δεν πρέπει να υποδεικνύει πως θα γίνεται, ιδικά όταν είναι από αξιόπιστο άτομο που αγαπάει την παράταξη και φυσικά αυτό που κάνει, που συνάμα είναι και εποικοδομητική. Βέβαια για να είναι εποικοδομητική θα πρέπει να υπάρχουν σωστά αυτιά, και σε αυτήν την περίπτωση όπως βλέπω,δεν υπάρχουν. Κριμα.

    • Brain avatar
      Brain @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:29:52

      "Προτού συνεχίσετε την ισοπεδωτική κριτική θα σας πρότεινα να ξαναδείτε το ζήτημα και οι πόρτες (το e-mail είναι polsxed@nd.gr) είναι ανοικτές για κριτική και προτάσεις."
      Αντιλαμβάνεστε τι μας λέτε κύριε Αρβανιτάκη?
      Να έρθουμε εμείς σε εσάς! Και εσείς τι ακριβώς θα κάνετε? Τα κόμματα, πληροφοριακά σας το λέω, υπάρχουν για να βοηθούν τον πολίτη, να έρχονται κοντά στον πολίτη! Να τον ακούσουν, να τον αφουγκραστούν, να πάρουν το σφυγμό της κοινωνίας!
      Σας βλέπω λίγο μπερδεμένο και ελπίζω αυτή σας η θέση να μην εκφράζει και τον Πολιτικό Σχεδιασμό της ΝΔ.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Brain 29/12/2010 00:15:41

        Εγώ που δεν είμαι πολιτικός επιστήμονας, έχω διαβάσει πέντε πράγματα από τον λεγόμενο συντηρητικό ή κεντροδεξιό χώρο. Δεν έχουν πολιτικούς επιστήμονες εκεί στη ΝΔ να ψάξουν λίγο έστω στο Διαδίκτυο για βιβλιογραφία, να προμηθευτούν κανένα βιβλίο από το amazon ή να κατεβάσουν κανένα άρθρο από το διαδίκτυο να τα μεταφράσουν;
        Μου λένε ότι έχουν ως θέμα το μεταναστευτικό και μου έχουν άρθρο του Σλαβόι Ζίζεκ, που βρίσκεται ουσιαστικά στον χώρο της μεταμαρξιστικής Νέας Αριστεράς, δηλαδή των κύριων εκπροσώπων του ιδεολογήματος της πολυπολιτισμικότητας.
        Και όλα αυτά επειδή ο Ζίζεκ έχει προβληθεί πολύ στη χώρα μας από τους συγκεκριμένους προοδευτικούς κύκλους.
        Συγγνώμη κύριε Αρβανιτάκη, αλλά αν νομίζετε εσείς εκεί στη ΝΔ ότι απευθύνεστε αποκλειστικά σε τύπους που στοχάζονται σε μπαρ του Κολωνακίου ή που συμμετέχουν στα πάρτυ της ΟΝΝΕΔ στη Μύκονο και ότι έτσι θα κερδίσει ιδεολογικά την κοινωνία η Κεντροδεξιά, κάνετε λάθος. Μέγα λάθος. Και αυτό σας το λέει κάποιος με πολύ παλιές καταβολές από τον συντηρητικό χώρο, από οικογένεια με ρίζες αντιβενιζελικές που πηγαίνουν πίσω στο 1916.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ ΒΙΣ 29/12/2010 00:28:46

          Λίγο βαρύς δεν πέφτει ο Horace Raffensperger;

  33. Misha avatar
    Misha 27/12/2010 19:30:46

    Επωνυμε, Χριστός ετέχθη!χρονια πολλά!
    Χαιρομαι που κατέληξες στο παραπάνω ώριμο και αληθές συμπερασμα.

  34. Λαέρτης avatar
    Λαέρτης 27/12/2010 20:21:22

    Δεν μπορώ να πω, ωραίες οι προτροπές που μας δίνουν οι "Απόψεις".
    Και καθόλου υβριστικές!

    http://www.ppol.gr/cm/index.php?cata_id=3&catb_id=3&Datain=6298&LID=1

    • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
      Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Λαέρτης 27/12/2010 20:45:36

      Συγγνώμη, από όλα τα άρθρα του ppol αυτό ξεχώρισες;
      Οφείλω να σου πω ότι συμφωνώ με την προφανή απαξία που δείχνεις για το συγκεκριμένο άρθρο, αλλά αυτό δεν ακυρώνει όλα τα κείμενα που βρίσκονται εκεί.

      • Λαέρτης avatar
        Λαέρτης @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 21:03:42

        Γιατί δεν ήταν συγκλονιστικό;
        Αλλά μια και με ρωτάτε, θα σας πω ότι διάβασα κι αυτό

        http://www.ppol.gr/cm/index.php?cata_id=6&catb_id=10&LID=1

        Ακόμη πιο συγκλονιστικό φυσικά!
        Αλλοίμονο σ' αυτόν που έτρεχε κατάμονος.......ανά την Ελλάδα.
        Εσείς τελικά τον ψηφίσατε τον Καμίνη;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 21:03:58

        Δήμος Αθηναίων: η PPOL στηρίζει την υποψηφιότητα του Γιώργου Καμίνη

        ποια είναι η PPOL?

  35. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 27/12/2010 20:21:33

    blogs;
    μα οι βουλευτές της ΝΔ τα μπλοκάκια ζωγραφικής γνωρίζουν, μην τους μπερδεύεις τώρα... όσο για το άνοιγμα στην κοινωνία: είναι το πολιτικό τους γραφείο και επικοινωνία θεωρούν τις καρέκλες που κάθονται στα τηλεοπτικά παράθυρα.
    Πως λοιπόν να μιλάς σε κάποιον που απλά δεν ακούει;
    Πως να εμπιστευτούν οι δεινόσαυροι το διαδίκτυο που ακόμα δεν είναι οργανωμένο (όπως αυτοί εννοούν ο"οργάνωση") και άρα μη ελεγχόμενο;
    Τι να κάνεις την άμεση διαδραστική επικοινωνία με τον κόσμο όταν έχεις μάθει να προσκυνάς δημοσκοπήσεις και ΜΜΕ;
    Οι "πολιτικές γραμματείες" εξάλλου δεν είναι γραμματείες πολιτών, χειροκροτητές των καρεκλών αναζητούν.


    ΥΓ

    Αγαπητέ κύριε Αρβανιτάκη, ήμουν και εγώ εκεί αλλά καρδιά μου, mail δεν έχω πάρει κανένα.... και πολλοί ακόμα.
    Τώρα αν ο σχεδιασμός είναι οι απόψεις του Alter ή Mega ή Real ή ΔΟΛ, τότε κάποιοι έχουν κάπου μπερδευτεί. Δημόσιες σχέσεις είναι ούτε καν "ενημέρωση".
    Η δε κριτική (και δεν υμνώ τον Φάκτορα, έχουμε διαφωνήσει ή συμφωνήσει πολλές φορές αλλά πρωταρχικά έχουμε συνομιλήσει, χωρίς σκοπιμότητες καρέκλες και όφελος) δεν είναι ισοπεδωτική είναι κριτική καλή ή κακή αλλά είναι απλά κριτική.
    Η μεγάλη διαφορά λοιπόν είναι ότι εδώ και αλλού συχνάζουν όχι μόνο ψηφοφόροι αλλά πάνω από όλα πολίτες. Μου σκέπτονται συνομιλούν και καταθέτουν τον πόνο τους.
    Στα δε μανταλάκια εξάλλου αναρτάται η σκοπιμότητα των εκδοτών ενώ εδώ στα ηλεκτρονικά ο πόνος η αγωνία και τα όνειρα των πολιτών.

    • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
      Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Ο Ιθαγενής 27/12/2010 20:32:45

      Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω σε πολλά από αυτά που λέτε για τη σχέση της ΝΔ με το Διαδίκτυο, ελπίζω να βελτιωθεί η κατάσταση με το νέο site του κόμματος.
      Πιστέψτε με, τα σημεία επικαιρότητας φεύγουν σε πολύ κόσμο, αυτή η λίστα με e-mail έχουν, στείλτε ένα mail στη διεύθυνση που ανάρτησα και θα το λαμβάνεται. Και υπάρχουν όλα στην ιστοσελίδα του κόμματος.

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/12/2010 20:23:21

    Νίκος Παπανδρέου; Αυτός που γράφει κείμενα με παιδικό στυλ και θέλει να θεωρηθεί συγγραφέας; Αυτόν εννοούν; Αν δεν ήταν γόνος, θα τύχαινε χλεύης. Οπίνιον μέϊκερ της ΝΔ κι αυτός; Πάμε καλά;

    • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
      Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ Strange Attractor 27/12/2010 20:41:06

      Για το άρθρο του Νίκου Παπανδρέου, είναι ενδιαφέρον νομίζω ότι προβάλλει τη διαπάλη των απόψεων για το μέλλον της παγκοσμιοποίησης, ιδίως τις απόψεις Mearsheimer, όταν ο αδελφός του αυτοπροτείνεται ως πιονιέρος της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
      Φαντάζεστε το Λιάπη να σχολιάζει σε άρθρο τις στρατηγικές επιλογές Καραμανλή; Τι θα λέγαν τα "προοδευτικά" ΜΜΕ;

      • Kennan avatar
        Kennan @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 27/12/2010 20:48:03

        Οσα είπε ο πρώην ΓΓ εξοπλισμων και στελεχος της ΝΔ Βασιλάκος για την σχέση Ν. Παπανδρέου - Σκαραμαγκά, τα δημοσιεύσατε;

  37. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/12/2010 20:26:54

    Αν έγραφε και η Ντόρα, μπορεί να τη πρότειναν κι αυτήν για ενδελεχή ανάγνωση.
    Άκου Πυργιώτη...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Strange Attractor 27/12/2010 20:45:25

      ...Ο Καψής τους ξέφυγε, αλλά αυτός επικοινωνεί μόνο με sms..και υπάρχει περιορισμός στους χαρακτήρες....

  38. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 27/12/2010 20:31:32

    Η Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού κάνει εξαίρετη εργασία και μάλιστα αρκετά πρωτότυπη, η ενημέρωση είναι πάντοτε σφαιρική, οι συγκεκριμένες εκδόσεις είναι μία σταχυολόγηση από τον περιοδικό και ημερήσιο τύπο, καθώς και το διαδίκτυο και, όπως διαπιστώνει, όποιος έχει μελετήσει τους τόμους, αφορούν κείμενα όλων των απόψεων, ώστε να υπάρχει μία σφαιρική επισκόπηση κάθε θεματολογίας.
    Τώρα, όσον αφορά άλλα θέματα που θίγονται, ο κ. Αρβανιτάκης, νομίζω, ότι απάντησε πλήρως και εξαίρετα.

    • Kennan avatar
      Kennan @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 27/12/2010 20:44:19

      Μια ερώτηση: είναι φίλος σας ο κ. Αρβανιτάκης; Αλληλουποστηρίζεστε;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 29/12/2010 00:24:33

      Κύριε Κωτούλα, επειδή εκτιμώ τα κείμενά σας, κάντε, σας παρακαλώ, τον κόπο και διαβάστε τα προηγούμενα σχόλιά μου στην ανάρτηση αυτή. Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι σεβόμενος τον χώρο αυτό και τους αναγνώστες. Πρέπει, όμως, η ΝΔ να δει λιγάκι και τι γίνεται έξω από την Ελλάδα και πέρα αυτού που μας προβάλλουν τα "προοδευτικά" ΜΜΕ (διότι, και από το "έξω από την Ελλάδα", μόνο το ιδεολογικά συμβατό με αυτά προβάλλεται).
      Έγραψα πιο πάνω μερικά ονόματα, εσείς μπορείτε να βρείτε πολύ περισσότερα. Αναζητείστε κείμενά τους, μεταφράστε τα και κάντε τα γνωστά στο ελληνικό κοινό και ειδικά στους πολίτες του συντηρητικού χώρου.

  39. Λουκιανός avatar
    Λουκιανός 27/12/2010 20:35:58

    Κάποιοι μάλλον έμειναν πίσω.

    Λίγοι έμειναν πια που δεν ενημερώνονται μέσω του διαδικτύου και μάλιστα μέσω του κινητού τους με Rss για να είναι διαρκώς ενήμεροι.

  40. Kennan avatar
    Kennan 27/12/2010 20:36:26

    Κ. Αρβανιτάκη γιατι δεν το σταματάτε; Κάθε σχόλιο και εκτίθεστε περισσότερο

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Kennan 27/12/2010 22:56:51

      Χρόνια πολλά Kennan, με υγεία και αισιοδοξία. Εύκολο το έχεις να σταματήσει; Αφού το συγκεκριμένο άρθρο τους πάτησε τον κάλλο, κάποιος έπρεπε να υπερασπιστεί την ομάδα και τις επιλογές της.
      Ε, βρέθηκε ένας διαθέτων θάρρος ή θράσος, που μάλλον δεν κατάλαβε ότι μπήκε σε πεδίο κινούμενης άμμου! Εδώ είναι antinews δεν είναι παίξε-γέλασε, αγαπητέ "συνήγορε"!

      • danaos avatar
        danaos @ Αφροδίτη 27/12/2010 23:05:46

        Χρόνια πολλά Αφροδίτη!Πιο πάνω τον ρώτησα τι σπούδασε!Τώρα ετοιμάζω τον έλεγχό του!Καιρός να βάλουμε και κανένα βαθμό!

        • factorx avatar
          factorx @ danaos 27/12/2010 23:20:43

          παρακαλώ να σταματήσουμε τις προσωπικές επιθέσεις. Είναι θέμα αντίληψης και οχι νοοτροπίας.

          • danaos avatar
            danaos @ factorx 27/12/2010 23:35:29

            Οκ Factor, αλλά να, πονούν τα μάτια μου κάθε μέρα να διαβάζω στο διαδίκτυο ένα σωρό εξαιρετικά πράγματα γι αυτόν τον έρημο τον τόπο, κάναμε το antinews σπίτι μας και να έρχεται ο κάθε Αρβανιτάκης να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα;Και εντάξει δεν τον είπαμε και ...

          • Αφροδίτη avatar
            Αφροδίτη @ factorx 27/12/2010 23:44:55

            Αγαπητέ μου Φάκτορα, συγχώρα με που σήμερα σου βγαίνω με ολίγον «κόκκινο».
            Δεν θεωρώ προσωπική επίθεση, όταν κριτικάρεις την επαναλαμβανόμενη και χωρίς επιχειρηματολογία ένσταση κάποιου, επειδή μετέχει σε ένα κομματικό όργανο, που έχει κάνει την πατάτα του! Με ιδιαίτερη προσοχή λοιπόν θα σου πω, πως για μένα είναι περισσότερο θέμα νοοτροπίας, η οποία συνεπικουρείται από τη δυνατή ή την περιορισμένη αντίληψη του καθενός. Στο κάτω της γραφής, εκείνος έχει αποφασίσει να μην αφήσει να πέσει τίποτα χάμου!

        • Αφροδίτη avatar
          Αφροδίτη @ danaos 27/12/2010 23:30:25

          Χρόνια πολλά και καλά και σε εσένα καλέ μου φίλε! Εγώ τη βαθμολογία μου την έχω έτοιμη από καιρό και μάλιστα με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια. Αλλά εδώ απαιτούνται και άλλα "προσόντα"! Άστο να πάει στην ευχή.

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/12/2010 20:47:33

    Aς δουμε τα εντυπα που προτεινει η ΝΔ :

    Νίκος Χατζηνικολάου – Realnews
    Ξεκινησε απο τη ΝΔ,αργοτερα το επαιξε ουδετερος και τωρα μαλλον προς το ΠΑΣΟΚ κλινει.

    Μανόλης Γ. Δρεττάκης – ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
    Υπουργος του ΠΑΣΟΚ.Τυχον διαφωνιες του ειναι παλαιοπασοκικου τυπου.

    Ι. Κ. Πρετεντέρης – ΤΟ ΒΗΜΑ
    Δημοσιογραφος και εφημεριδα στο κεντρο του συστηματος ΠΑΣΟΚ.Οι διαφωνιες που εκφραζει ειναι επειδη ειναι σημιτικος και οχι παπανδρεικος.

    Μαριάνα Πυργιώτη – ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    Φιλελευθερη δεξια.Εδω διαφωνω με πολλους που εχουν αντιρρησεις-ειναι μερος της παραταξης.

    Βασίλειος Μαρκεζίνης
    Συντηρητικος απροσδιοριστου κομματικης ταυτοτητος.

    Zbigniew Brzezinski – Der Spiegel
    Αμερικανος πολιτικος του Δημοκρατικου Κομματος,δηλαδη του σπονσορα του ΓΑΠ,γερμανικο περιοδικο προσκειμενο στη σοσιαλδημοκρατια.

    Οδυσσέας Ανδρούτσος (ναι μα το Θεό!)
    Το πατριωτικο αλλοθι.

    Νίκος Παπανδρέου (!!!)
    Ανευ σχολιων.

    www.dimitris-stergiou.gr
    Οικονομικος δημοσιογραφος του ΔΟΛ.

    ΗΜΕΡΗΣΙΑ
    Οικονομικη εφημεριδα πασοκικων φρονηματων.

    Η ΑΞΙΑ
    Οικονομικη εφημεριδα που διεπρεψε στο επος του Χρηματιστηριου.

    ΕΣΤΙΑ
    Η μονη πραγματικα δεξια εφημεριδα της Ελλαδος.

    Le Monde (www.ppol.gr)
    Κεντροαριστερη γαλλικη εφημεριδα

    ΤΑ ΝΕΑ
    Κεντρικος πυλωνας του συστηματος ΠΑΣΟΚ

    La Croix (www.ppol.gr)
    Δεξια γαλλικη εφημεριδα

    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
    Καποτε δεξια και τωρα επαμφοτεριζουσα.
    Πολλη αμεροληψια πεφτει και οι αντιπαλες φωνες ειναι περισσοτερες απο τις φιλιες.Συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια,ετσι δειχνουμε οτι ειμαστε μεσαιος χωρος.Καλες γιορτες στον πολιτικο σχεδιασμο.

    • Misha avatar
      Misha @ ψυχραιμια 27/12/2010 21:11:27

      Ψυχραιμία

      Η ΕΣΤΙΑ είναι μητσοτακικό, νεοφιλελεύθερο απολίθωμα.
      Βρυκολακίζει αδιακόπως με αποψεις Μάνου-Ξαφά.

      H δε Καθημερινή είναι Ο κατεξοχήν δεξιός πυλώνας του κατοχικού μνημονίου και φερέφωνο της Πρεσβείας

  42. Brain avatar
    Brain 27/12/2010 20:55:21

    Κρίμα.

  43. spiros avatar
    spiros 27/12/2010 21:03:53

    Από ενημέρωση σκίζουμε. Όσα αναφέρονται είναι λίγα. Μήπως είναι απόδειξη ότι οι κάτω δεν αντιλαμβάνονται την αλλαγή; Συμφωνώ μαζί σας .

  44. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/12/2010 21:12:38

    Εντάξει, δε γουστάρετε τα μη συμβατικά μέσα.
    Χάθηκαν άρθρα κατά του Μνημονίου και υπέρ εθνικής νομισματικής πολιτικής, δημοσιογράφων όπως του Δελαστίκ, του Κόλμερ, του Κωνσταντακόπουλου, του Μπογιόπουλου, της Κανέλη, εφόσον αμεροληπτείτε, όπως λέτε... και αναδημοσιεύετε απόψεις μεγάλων αναστοχαστών... από όλο το πολιτικό φάσμα?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 27/12/2010 21:18:06

      Π.χ. ο κος Κ. Κόλμερ εξέδωσε βιβλίο με τίτλο "Το Προτεκτοράτο". Αυτός δεν είναι αριστερός.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 27/12/2010 21:23:23

      Αλλενάκι,

      βαζεις το μαχαίρι στην πληγή των, εντός ΝΔ, οπαδων του μνημονίου.
      Και το στριβεις καλλιτεχνικά.
      :)

  45. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 27/12/2010 21:13:00

    Καμία από τις τρεις εκδοχές , που περιέχει το τελευταίο σου ερώτημα, αγαπητέ Φάκτορα! Θαρρώ δε, πως από ευγένεια δεν έβαλες και άλλες παραμέτρους, που ασφαλώς ξέρεις και κάποιοι συμβαίνει να ξέρουμε. Είναι προφανές πως κάποιοι από αυτούς που επιλέγουν, έχουν πρόβλημα με την αρθρογραφία των blogs, γιατί ξέρουν πως εκεί αφενός γράφουν σοβαρότατα άρθρα κάποιοι με περισσότερο ειδικό βάρος και πολιτικό αισθητήριο από το δικό τους και αφετέρου υποψιάζονται ότι μπορεί οι ίδιοι να «φωτογραφίζονται» στην ομάδα που αμφισβητείται και κριτικάρεται χοντρά, για ανεπάρκεια.
    Τα αγνοούν λοιπόν, γιατί θα επιθυμούσαν διακαώς το θάψιμό τους και σίγουρα θα τρέμουν μην τυχόν και πέσουν κάποια από τα άρθρα φωτιά, που αφορούν στη στελέχωση, στα χέρια του Αντώνη. Είναι πάντα η γνωστή ομάδα που απαρτίζεται από παλιούς και νέους συνεργάτες, λιποβαρείς σε ειδικό βάρος, διαδρομιστές και βολεψόπουλοι, στον προθάλαμο της εκάστοτε εξουσίας. Είναι αυτή η ομάδα, που τα βρίσκουν μεταξύ τους γιατί μοιάζουν, η οποία προσπαθεί να κλείσει στο χρυσό κλουβί τον εκάστοτε αρχηγό, κρατώντας για τον εαυτό της το ρόλο εκείνου που τον περιποιείται, «τριγυρίζοντας» διαρκώς έξω από το κλουβί.
    Με δυο λόγια, είναι εκείνοι οι «συνεργάτες», που στο πρόσφατο συνέδριο, το οργάνωσαν αλλά και κατέβηκαν ως υποψήφιοι, πέρασαν τους εαυτούς σε περίοπτες θέσεις, κόντυναν αρκούντως όσους φοβούνται και έκοψαν εντελώς εκείνους που τους προκαλούν σοκ και δέος!
    Τις συγκρίσεις τρέμουνε και για αυτό κρατάνε το κύκλωμα κλειστό και γι αυτό δεν τους περισσεύει να αναδείξουν κανένα άρθρο, από τις σοβαρότατες αναλύσεις που γίνονται εδώ στο antinews! Φαήλο τα λέω καλά;

  46. Epikouros avatar
    Epikouros 27/12/2010 21:42:29

    Δυστυχώς, κάθε επαφή πλέον με την επίσημη ΝΔ μας πληγώνει όλο και πιο πολύ. Όσοι διαβάσουν το σημερινό κείμενο και τα σχόλια του κόσμου, καταλαβαίνει πόσο πολύ νοσεί το κόμμα (μας;). Τα τελευταία χρόνια, νομίζω ότι ο κόσμος σπρώχνει το κόμμα προς τα εμπρός και αυτοί βάζουν χειρόφρενο και όπισθεν.

    Φυσικά και δεν θέλουν, επίσημα, τα blog γιατί δεν τα ελέγχουνε και φοβούνται μην αρχίσει κάποιος και γράφει ονόματα. όπως κάνουμε εμείς στα σχόλια.

    Τέλος, τα τελευταία 2 χρόνια έχω στείλει 3-4 mail στην ΝΔ με απόψεις σε πολιτισμένο τόνο. Δεν έλαβε ποτέ μία απάντηση, ούτε αυτήν την αυτόματη με
    "Ευχαριστούμε μπλα μπλα ..." όπως στέλνει και κάθε ιστολόγιο της πλάκας.
    Εννοείται ότι δεν έχω λάβει ποτέ ενημερωτικό mail. Πως φτιάχνουνε την βάση δεδομένων; Και εκεί άχρηστοι είναι;

    Χαιρετίσματα στην ... ηγεσία.

  47. Κώστας avatar
    Κώστας 27/12/2010 21:51:48

    Aπλά πράγματα. Λέει ο κ.Αρβανιτάκης πιο πάνω:

    ", διαφωνείτε με το γεγονός ότι ο ακραιφνής εκσυγχρονιστής Πρετεντέρης είναι από τους πιο σφοδρούς επικριτές του Παπανδρέου; Και ο Κοτζιάς επίσης, παρότι μέχρι πρόσφατα σύμβουλος του;"

    Οχι δεν διαφωνούμε. Αλλά δεν έχουμε ανάγκη τον κ.Πρετεντέρη. Γιατί το σκεπτόμενο κομμάτι της βάσης, ο Πρόεδρος κλπ ήταν κατά του Μνημονίου ΠΡΙΝ τον κ.Πρετεντέρη. Οταν ακόμη ο κ.Πρετεντέρης ήταν στη λογική "Μνημόνιο ο μόνος δρόμος" ,η βάση της ΝΔ είχε ήδη πειστεί από την εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία της 7ης Ιουλίου. Τα μέτρα δηλαδή που ο κ.Πρετεντέρης απέκρυβε ή στην καλύτερη περίπτωση χλεύαζε(βλ.μηδενισμό ελλείματος). Τώρα όμως που η ΝΔ δικαιώθηκε, τώρα που η αποτυχία του Μνημονίου δεν κρύβεται με τίποτα, προσχώρησε και ο κ.Πρετεντέρης στους "επικριτές" . Δικαίωμα του να είναι όψιμος επικριτής. Και υποχρέωσή του βέβαια, αν θέλει να διαφυλάξει την ελάχιστη σοβαρότητα που του έχει απομείνει.
    Το θέμα όμως είναι αλλού:τι ανάγκη έχει ο κόσμος της ΝΔ από "αναλυτές" που δεν μπορούν να δουν πέρα από τη μύτη τους; Χάθηκαν πένες που δεν ανήκουν στην ΝΔ, αλλά και δεν έπαιξαν το θλιβερό ρόλο του φουσκωτού του Μνημονίου;

    Τί συμπλέγματα είναι αυτά; Δεν έγινε αντιληπτό πως στις 29/11 ο κόσμος της ΝΔ περιφρόνησε Πρετεντέρηδες και λοιπούς "έγκυρους", γιατί πολύ απλά κατάλαβε πόσο αναξιόπιστοι και κίβδηλοι είναι; Τί γυρεύουν λοιπόν αποτυχημένοι αναλυτές στο περιοδικό της ΝΔ; Μήπως νομίζουν πως με PR φτιάχνεται ιδεολογική επικράτηση και κυριαρχία; Δεν κατάλαβαν πως οι δείκτες της TV ξεχειλίζουν ιδέες του συρμού και απωθητικές φυσιογνωμίες;

    υγ:καλά για το άρθρο Ν.Παπανδρέου τι να πει κανείς; Θλίψη...
    Ας το πάρουν χαμπάρι κάποιοι στη ΝΔ. Οι δικές μας Ιδέες είναι δικαιωμένες. Είναι έντιμες. Είναι καθαρές και υπακούουν στην λογική. Όχι του Ν.Παπανδρέου!

  48. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 27/12/2010 21:57:58

    Ακόμα δεν έχουν καταλάβει πόσο πολύ φοβούνται στο ΠΑΣΟΚ τα blοgs, και ότι κάποια στιγμή θα τα "χαλιναγωγήσουν". Με αυτή και μόνο την σκέψη μέσα στην ΝΔ, θα έπρεπε να είχαν χάσει τον ύπνο τους... αλλά ποιος είναι τόσο φιλότιμος ? και αν υπάρχουν 2-3, είναι λίγοι για να τούς ξυπνήσουν.

  49. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 27/12/2010 21:58:19

    Αν δεν το καταλαβαίνω τελείως λάθος, μιλάμε πάλι για κάποιου είδους μυστικότητα, ακόμη και στην κριτική. Αυτό αγαπητέ κ. Αρβανιτάκη κατά τη γνώμη μου δεν είναι διαφάνεια.

    Δε με γνωρίζετε, ούτε σας γνωρίζω, δεν είμαι καν ΝΔημοκράτης στην ιδεολογία, που βρήκε στο antinews σοβαρότητα κι ενημέρωση. Ελπίζω μην ξυπνήσω και διαπιστώσω ότι η σοβαρότητα υπάρχει μόνο στο antinews.

  50. Misha avatar
    Misha 27/12/2010 21:58:45

    Ποιος ειναι επικριτής; Ο Πρετεντέρης;

    Του Ι. Κ. Πρετεντέρη
    27 Δεκεμβρίου 2010

    η ΓΕΝΙΚΕΎΜΕΝΗ επίθεση στο ΠΑΣΟΚ εναντίον του υπουργού Οικονοµικών δεν είναι µόνο άδικη. Είναι και ανόητη.

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ επειδή ο υπουργός Οικονοµικών δεν κάνει του κεφαλιού του. Εφαρµόζει µια πολιτική η οποία αποφασίστηκε από τον Πρωθυπουργό, συνοµολογήθηκε από την κυβέρνηση και ψηφίστηκε από την κοινοβουλευτική πλειοψηφία στη Βουλή. Με άλλα λόγια, αθώοι του αίµατος στο ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχουν.

    ΕΠΙΔΕΙΚΝΎΕΙ ΖΗΛΟ στην εφαρµογή της; Ευτυχώς! Αυτή είναι η δουλειά του.

    ΔΙΟΤΙ ΟΙ άλλοι υπουργοί που νοµίζουν ότι κάνουν αντίσταση στην τρόικα χρονοτριβώντας ή γκρινιάζοντας ή φλυαρώντας, µού θυµίζουν απλώς τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο που εξηγούσε κάποτε πόσο αντίθετος ήταν µε τη χούντα της 21ης Απριλίου.

    – ΜΑ πώς ήσασταν αντίθετος; Αφού τους ορκίσατε και µετά φωτογραφηθήκατε µαζί τους, τον ρώτησαν.

    – ΝΑΙ, αλλά στη φωτογραφία ήµουν βλοσυρός, απάντησε. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ και τώρα. Η κυβέρνηση έχει γεµίσει µε υπουργούς που αντί να κάνουν τη δουλειά τους, καθυστερούν βλοσυροί.

    η ΕΠΙΘΕΣΗ όµως είναι και ανόητη. Στηρίζεται στην ψευδαίσθηση ότι ο υπουργός Οικονοµικών είναι εκείνος στον οποίο θα µπορέσουν να φορτώσουν το ναυάγιο – αν ναυάγιο υπάρξει… Και ότι αυτό θα διασφαλίσει στους υπόλοιπους µια προσωπική στρατηγική διεξόδου και πολιτικής επιβίωσης.

    ΚΟΛΟΚΎΘΙΑ ΤΟΎΜΠΑΝΑ! Η στρατηγική αυτή είναι ανυπόστατη. Διότι αν προκύψει ναυάγιο, δεν θα υπάρξουν ναυαγοί.

    η ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ της κατάστασης είναι τέτοια ώστε µόνο δυο τινά µπορεί να συµβούν. Είτε η κυβερνητική πολιτική θα επιτύχει οπότε το ΠΑΣΟΚ θα οδηγηθεί σε περίλαµπρη νίκη επιβράβευσης. Είτε η προσπάθεια θα καταρρεύσει και το ΠΑΣΟΚ θα σαρωθεί σε πρωτοφανή επίπεδα για τα πολιτικά µας πράγµατα.

    ΜΕΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ δεν προβλέπονται. Και γι’ αυτό, όποιος στο ΠΑΣΟΚ πριονίζει την καρέκλα του διπλανού του, στην πραγµατικότητα πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται ο ίδιος. Τη στιγµή της κατάρρευσης, επιχειρήµατα του τύπου «ναι, αλλά εγώ ήµουν βλοσυρός» θα εµπίπτουν στην αρµοδιότητα µόνο του Λάκη Λαζόπουλου.

    ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ κουφιοκεφαλάκηδες θα έπρεπε άλλωστε να προβληµατιστούν κι από ένα άλλο φαινόµενο.

    ΕΝΝΕΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ φορείς έστειλαν, λέει, επιστολή στον Πρωθυπουργό µε την οποία καθυβρίζουν τον υπουργό Οικονοµικών επειδή παρέδωσε την «εθνική κυριαρχία» κατά «τρόπο αντισυνταγµατικό και παράνοµο» και αρνείται να διαπραγµατευτεί µαζί τους.

    ΤΙ ΝΑ διαπραγµατευτεί; Αυτό δεν το λένε. Αλλά επειδή πρόκειται για τους λεγόµενους «κλειστούς», υποθέτουµε ότι η «εθνική κυριαρχία» αφορά όσα τους καταργεί το Μνηµόνιο. Και τα οποία η κυβέρνηση δεν µπορεί πλέον να συζητήσει, ακόµη λιγότερο να διαπραγµατευτεί. ΚΑΚΏΣ; ΚΑΚΏΣ. Αλλά ούτε τους συνταξιούχους ρώτησαν όταν τους έκοψαν τις συντάξεις.

  51. yiannos avatar
    yiannos 27/12/2010 23:22:44

    στη ΝΔ κάνουν μεσάνυχτα, μια ζωή θα τους κάνουν κιμά οι πασοκοι

  52. Πέτρος Π. avatar
    Πέτρος Π. 28/12/2010 00:35:05

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΝΔ!

    ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5,5 ΧΡΟΝΙΑ ... ΑΨΟΓΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΣΑΣ ΜΕ ΔΟΛ ΚΑΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Μ' ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΕΝΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΕΜΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!

  53. πατριώτης avatar
    πατριώτης 28/12/2010 00:52:39

    Το antinews είναι το πιο έγκυρο ιστολόγιο .
    Όμως αγαπητό antinews , όσο και να μάχεσε να κάνεις πρωθυπουργό τον Σαμαρά, όταν δίπλα του έχει ανθρώπους πολύ μικρής πολιτικής παιδείας και εμβέλειας , δεν θα το πετύχεις ΠΟΤΕ .
    Δυστυχώς οι κύριοι του πολιτικού σχειασμού , όπως και οι περισσότεροι της Ν.Δ. δεν είναι μάχιμοι , είναι του καναπέ που δεν έχουν ούτε ένα ένσημο εργασίας.
    Για να κάνεις ομελέτα πρέπει να σπάσεις αβγά και αυτοί δεν είναι ικανοί.
    Το παρηκμασμένο καθεστώς της Ν.Δ το ξεθεμελιώνεις συθέμελα και προχωράς με νέα άφθαρτα υλικά .
    Η κλεψύδρα για τον Σαμαρά άρχισε να αδιάζει και μαζί τελειώνει και η υπομονή του κόσμου.
    Αύριο κιόλας θα ειχα στείλει σπίτι τους όλους μετέχουν του πολιτικού σχεδιασμού της Ν.Δ.
    Τι περιμένει ο ΣΑμαράς περισσότερο να δει. Είναι δυνατόν με τέτοια εξωπραγματική νοοτροπία στελεχών του , να πάει μπροστά ;
    Είναι δυνατόν να προβάλουν τους φίλους του συστήματος και δηλωμένους εχθρούς του Σαμαρά ;

  54. panos33 avatar
    panos33 28/12/2010 04:11:05

    "Όμως αγαπητό antinews , όσο και να μάχεσε να κάνεις πρωθυπουργό τον Σαμαρά, όταν δίπλα του έχει ανθρώπους πολύ μικρής πολιτικής παιδείας και εμβέλειας , δεν θα το πετύχεις ΠΟΤΕ ."---ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΦΙΛΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ.ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ,Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ?ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΙΔΙΚΟ ΒΑΡΟΣ,-ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ,-ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ?ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΟΧΙ....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΟΙ ΤΩΝ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ,ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΤΟΥΤΕΣ Η ΠΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ!

  55. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 28/12/2010 06:48:52

    Αγαπητοί φίλοι,

    Διάβασα το άρθρο και όλα τα σχόλια, διάβασα και, εν συντομία, όλα τα άρθρα που ήταν στην τελευταία έκδοση του ΑΠΟΨΕΙΣ και η γνώμη μου (αν ενδιαφέρει κάπως) είναι ότι ήταν καλό που ειπώθηκαν ορισμένα πράγματα ( γιατί δεν είμαστε εδώ για να περνάμε καλά) αλλά θα πρέπει να παραδεχθούμε και ότι η κριτική που έγινε ειδικά για τα περιεχόμενα του συγκεκριμένου τεύχους ήταν κομματάκι και υπερβολική και ισοπεδωτική. Ελπίζω πριν δεχθώ ομοβροντίες όπως αυτές που εκτοξεύθηκαν κατά του κ. Αρβανιτάκη ότι τουλάχιστον κάποιοι θα κάνουν τον κόπο να διαβάσουν πρώτα τις ΑΠΟΨΕΙΣ του Δεκεμβρίου. Πιστεύω ότι στις επιδιώξεις του ΑΠΟΨΕΙΣ δεν είναι μόνο να ενημερώσει τα μέλη για τις θέσεις του κόμματος αλλά να ενημερώσει σφαιρικά. Συμφωνώ πάντως ότι χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας και ανανέωση στο κόμμα αλλά όταν ζητάμε αλλαγές από τον Σαμαρά ας μην ξεχνάμε ότι αρχηγός κόμματος είναι δεν είναι δικτάτορας, δεν μπορεί να ‘στείλει σπίτι τους’ ανθρώπους εκλεγμένους στην βουλή μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Με αυτό που λέω δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να τολμήσει τομές αλλά ας μην είμαστε και υπερβολικοί στις απαιτήσεις μας και στις προσδοκίες μας.

  56. Asterix avatar
    Asterix 28/12/2010 11:33:53

    Το πρόβλημα της Μεγάλης Παράταξης ήταν πάντα το ιστορικό της ανάδελφον. Κατά πολύ χειρότερο του Κκε που έδινε στην ασφάλεια τους δικούς του (π.χ. Πλουμπίδη).

    Η ΝΔ οφείλει να βρει το ιδεολογικό της στίγμα, όχι χαριεντιζόμενη με τα καθεστωτικά ΜΜΕ, αλλά απλώνοντας χέρι να πιάσει το μοναδικό σωσίβιο που διατίθεται: Τα νέα παιδιά με το μεγάλο στόμα και τη γενναία καρδιά, δηλαδή τα BLOGS.

    Και μην κρύβεστε πίσω από το επιχείρημα περί ανωνυμίας των bglog και αθυροστομίας. Διότι ο Πρετεντέρης είναι πράκτορας και όσα λέει του τα γράφουν ανώνυμοι, ενώ για την γαϊδουρινή γλώσσα του και την ωμή ειρωνεία του δεν έχω να προσθέσω περισσότερα.

    Και κάτι τελευταίο: Εμείς δεν σας έχουμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία ανάγκη παλικάρια της Ρηγίλλης. Εσείς μας έχετε ανάγκη. Και αν δεν το καταλάβατε ακόμα, θα το καταλάβετε όταν δείτε στις εκλογές του Απριλίου τον Γιωργάκη και πάλι πρωθυπουργό, με υπουργό εξωτερικών τον αδελφό του (του οποίου την πρότυπη σκέψη αναγνωρίζει ακόμα και η ΝΔ -- βλέπε "Απόψεις Δεκ.2010") και υπουργό Τύπου τον Πρετεντέρη (του οποίου την πρότυπη σκέψη αναγνωρίζει ακόμα και η ΝΔ -- βλέπε "Απόψεις Δεκ.2010")

  57. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 28/12/2010 12:33:03

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ?

  58. Enzo avatar
    Enzo 28/12/2010 12:46:38

    τι δεξιες εφημεριδες γιατι δεν τις εβαλαν μεσα?

    • Enzo avatar
      Enzo @ Enzo 28/12/2010 12:47:05

      επειδη ειναι πολυ λαϊκες για τα γουστα τους?

    • Misha avatar
      Misha @ Enzo 28/12/2010 12:57:28

      Έβαλαν τις δεξιές φυλλάδες που υποστηρίζουν το Μνημόνιο.
      Κάπου θα έχουν ζεύξη και για την εκπομπή του Μπάμπη.

  59. Enzo avatar
    Enzo 28/12/2010 13:54:18

    με αυτα που βλεπουν τα αυτια μας και ακουνε τα ματια μας πως μπορει να μην εισαι ζαλησμενος.δωσε τα φωτα σου να καταλαβουμε και εμεις.

  60. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 28/12/2010 15:50:03

    Προσωπική εκτίμηση: Η ΝΔ δεν θέλει να κυβερνήσει,φοβάται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.