#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/07/2010 13:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Παπούλιας κηρύσσει το τέλος της Μεταπολίτευσης



Mε αφορμή τη συμπλήρωση 36 ετών από την αποκατάσταση της δημοκρατίας o Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας έκανε χθες στην σχετική επίσημη δεξίωση μια ομιλία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως "το επίσημο τέλος της Μεταπολίτευσης".

«Με το βίαιο ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης έκλεισε ένας ιστορικός κύκλος για την ελληνική δημοκρατία. Αυτός που ξεκίνησε το 1974», είπε και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την κοινωνική συνοχή. 

Όπως επίσης είπε, τα τελευταία 36 χρόνια η Ελλάδα γνώρισε μεγάλη οικονομική ανάπτυξη, οι κοινωνικές ανισότητες αμβλύνθηκαν, οι δημοκρατικοί θεσμοί στερεώθηκαν και βάθυναν. Πρόσθεσε όμως, ότι η διοίκηση δεν εκσυγχρονίστηκε και οι σχέσεις πολιτών και πολιτείας παρέμειναν πελατειακές.

"Η Ελλάδα έγινε δημοκρατία, αλλά όχι σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία. Και για πολλά χρόνια πορεύτηκε με αυτή την αντίφαση", τόνισε.

Ο Κάρολος Παπούλιας επισήμανε ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρουν οι πολιτικοί και χαρακτήρισε στον πυρήνα της δίκαιη την κριτική και την αποδοκιμασία που δέχονται.

Υπερθεμάτισε το γεγονός ότι η κρίση δεν είναι ίδια για όλους, καθώς για κάποιους σημαίνει μείωση κερδών, ενώ άλλοι χάνουν τα πάντα. Σημείωσε ότι η μεσαία τάξη κλονίζεται, οι φτωχοί φτάνουν στα όρια της επιβίωσης και η διαμαρτυρία είναι δίκαιη και δικαιολογημένη, "όχι όμως όταν εκφράζεται με συντεχνιακό αυτισμό και αδιαφορία για την κοινωνική πλειοψηφία".

Μπροστά στον κίνδυνο διάρρηξης του κοινωνικού ιστού, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας ανέφερε: " Αν η κοινωνία, οι πολίτες πειστούν ότι το κράτος, ο μέχρι τώρα μεγαλύτερος παραβάτης, εφαρμόζει πρώτα το ίδιο τους νόμους, ότι η ισονομία ισχύει για όλους, χωρίς εξαιρέσεις για τους ισχυρούς, ότι οι προβλέψεις του Συντάγματος δεν είναι κενό γράμμα, ότι τα οικονομικά βάρη κατανέμονται δίκαια, ότι η παιδεία και η υγεία δεν προσφέρονται μόνο στους προνομιούχους, τότε, παρά την κρίση, παρά τη φτώχεια, που αναπόφευκτα πλήττει μεγαλύτερα στρώματα του πληθυσμού, μπορούμε να περιμένουμε διέξοδο".

ΣΧΟΛΙΑ

  1. zap-zap avatar
    zap-zap 24/07/2010 13:52:47

    ναι Κάρολε; Εσύ γύρισες πίσω κανένα άδικο, αντισυνταγματικό μέτρο και νόμο; Μπαααα...

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ zap-zap 24/07/2010 17:56:20

      Zap-Zap mh perimeneis na deis tetoia thavmata.
      O nown noeitw !!!

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/07/2010 13:53:17

    Δυο ένοπλες ληστείες σε κοσμηματοπωλείο στην Καλλιθέα και σε σουπερμάρκετ στη Γλυφάδα, έγιναν σήμερα το πρωί.

    Στις 10 το πρωί, δυο άγνωστοι σε κοσμηματοπωλείο στη διασταύρωση Φιλαρέτου και Θησέως στην Καλλιθέα και άρπαξαν κοσμήματα, άγνωστης μέχρι στιγμής αξίας. Οι δράστες έσπασαν την τζαμαρία του κοσμηματοπωλείου με βαριοπούλες, ακινητοποίησαν με την απειλή πιστολιών τον ιδιοκτήτη, άδειασαν τις προθήκες και διέφυγαν με ΙΧ αυτοκίνητο.

    Στις 5 τα ξημερώματα, άγνωστος που είχε στήσει ενέδρα έξω από το σουπερμάρκετ Lidl, στην οδό Ανθέων 87 στη Γλυφάδα, ακινητοποίησε με την απειλή όπλου τον υπεύθυνο του καταστήματος, ο οποίος ερχόταν την ώρα εκείνη, τον κλείδωσε στο λογιστήριο, άρπαξε το χρηματοκιβώτιο και εξαφανίστηκε.

    Τον υπεύθυνο ελευθέρωσε άλλος υπάλληλος, που πήγε αργότερα και ειδοποίησαν την αστυνομία. Το χρηματοκιβώτιο περιείχε περίπου 40.000 ευρώ.

    • Misha avatar
      Misha @ αλλενάκι 24/07/2010 14:00:19

      Σε καλη μεριά.Νεκροί και τραυματίες να μην υπάρχουν και τα λεφτα θα τα δώσουν οι ασφάλειες.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 24/07/2010 14:04:02

        Άστοχο το σχόλιό σου.
        Εντελώς.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Misha 24/07/2010 20:10:09

        Μίσα, μη τους συγχέεις κι εσύ αμέσως τους τέτοιους, με τον Robin Hood (πολλή σύγχυση γίνεται, άστοχα). Ούτε τα μοιράζουν αυτοί, ούτε Μικρός Γιαννάκης στο κόλπο, ούτε Father Tuck, ούτε όμορφη Marian. Που τέτοια τύχη, υα καλά του Μεσαίωνα τα χάσαμε δια παντός.
        Μόνο κάτι πιτσιρικάδες σε σουπερμάρκετ στη Θεσσαλονίκη, μέχρι τώρα ακίζουν τον τίτλο, αλλά είναι σαφέστατο, όχι πιστόλια (τα τόξα δεκτά)...

  3. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 24/07/2010 14:05:43

    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα
    Κι όταν εγώ στη μοίρα μου μιλούσα είχες ντυθεί τα αρχαία σου τα λούσα
    και στο παζάρι με πήρες γύφτισσα μαϊμού Ελλάδα Ελλάδα μάνα του καημού
    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα μου τα 'πες με το πρώτο σου το γάλα
    Μα τώρα ποθ η φωτιά φουντώνει πάλι εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
    και στις αρενες του κόσμου μάνα μου Ελλάς το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς

  4. Misha avatar
    Misha 24/07/2010 14:06:01

    Ωπα της , αναρχοαυτονομιές από τον δανειστή της Ρόζ Βίλλας!

    «το κράτος, ο μέχρι τώρα μεγαλύτερος παραβάτης... »

    λίγο ακόμα και θα αντιληφθεί (και) ο κ.Παπούλιας πως

    «ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ (ΚΑΙ) Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ».

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/07/2010 14:13:51

    Η σημερινη "γιορτη" δημοκρατιας γινεται λιγες μερες μετα απο μια πολιτικη δολοφονια και το κλεισιμο απο τον τρομο που προκαλεσε ενος blog.
    Στοιχειωδης δημοκρατικη ευαισθησια θα οδηγουσε αυτο να ειναι το κυριο ζητημα της ομιλιας αφου για την επετειο της αποκαταστασης της δημοκρατιας μιλαμε και οχι για αλλα πραγματα.Καθε πραγμα στο καιρο του και τα οικονομικα στα εγκαινια της ΔΕΘ και σημερα επρεπε να συζητηθει το προβλημα της ελευθεροτυπια υπο την απειλη περιστροφου.
    Ποιος ομως να το πει αυτο αφου ο Παπουλιας ειναι ο καθεστωτικος προεδρος του μεταπολιτευτικου κατεστημενου που ανεχθηκε και υπεθλαψε την αναπτυξη της τρομοκρατιας.Αλλωστε και την "εξεγερση" του Δεκεμβρη τη βρηκε δικαιολογημενη.Αρα στο ντουκου η τρομοκρατηση του τυπου με δολοφονιες.

  6. zap-zap avatar
    zap-zap 24/07/2010 14:20:42

    έγραψες misha.

  7. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 14:26:36

    Τι ακριβως κηρυξε ο δανειστης του Ανδρεα;

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/07/2010 14:31:54

    Σωστός ο πρόεδρος .... για τους πρωταγωνιστές του κύκλου θα μας πει τίποτα; για τους συμμετέχοντες; για τους δανειοδότες ενός εκ των πρωταγωνιστών; (που αναφέρει και ο Misha παραπάνω)

    Αλλά ξέχασα :

    τρομοκρατούμε τον κόσμο με την καταστροφή ώστε να καταπιούν τα μέτρα ως μόνη διέξοδο
    καλλιεργούμε με τα αντικειμενικά ΜΜΕ την αίσθηση όλοι φταίμε το πάρτι τέλειωσε κλπ
    και μετά όλοι τους οι βολεμένοι κάνουν αυτό που μόνο ξέρουν μιλούν και απολαμβάνουν τους κόπους των ομιλιών....εκφέροντας βαρύγδουπες διαπιστώσεις

    Γιατί αν η χώρα είναι στο τέλος του κύκλου όπως είναι σήμερα φταίει πάντα ο άλλος και η άτιμη κοινωνία και όχι ο θητεύσας σε θέσεις ευθύνης...

  9. antiochos avatar
    antiochos 24/07/2010 14:36:12

    Τι ακριβως εορταζει σημερα η ταπεινοφρονως αυτοαποκαλουμενη "δημοκρατια", μπορει να με ενημερωσει κανεις;

    • Misha avatar
      Misha @ antiochos 24/07/2010 14:48:54

      Την απόλυτη επιτυχία της Δειμοκρατίας

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ antiochos 24/07/2010 14:59:32

      Η παρέα των βολεμένων πίνει ένα ποτό και ανταλλάσσει κοινωνικά σχόλια ... εσείς δεν κάνετε κοινωνικές συνεστιάσεις, να ξεσκάσουν και τα παιδιά μετά από τόσες επιτυχίες του κύκλου ...που κλείνει.Τόσα έχουν προσφέρει στη διαμόρφωση της σημερινής κατάστασης. Εξάλλου την ώρα των γιορτών είναι η μόνη ώρα που δεν πρέπει να ανησυχούμε, δεν σκέφτονται για το καλό μας και πως να μας σώσουν.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ antiochos 24/07/2010 15:28:11

      Να μην πηγαίνουμε μόνο εμείς στην πρεσβεία, ας έρχεται και η πρεσβεία σε 'μας πότε-πότε. Την ανεξαρτησία μου μέσα!!!

  10. lpap avatar
    lpap 24/07/2010 14:39:52

    Δε μας παρατάει κι ο ..Κάρολος. Λες και κατέβηκε από άλλο πλανήτη, λες και δεν έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τα τεκταινόμενα!! Πάντα μου τη δίναν στα νεύρα όλοι αυτοί που το παίζανε τιμητές και σωτήρες. Ενώ στο σύνολο σχεδόν του βίου τους ήταν απόλυτα κρατικοδίαιτοι, υψηλού μάλιστα επιπέδου.. Τώρα είναι σοφός, απόλυτα ηθικός, εντιμότατος, άριστος σε όλα του. Πως όμως οι κυβερνήσεις στις οποίες μετείχε ήταν άθλιες..απορίας άξιον!! Και δεν είναι ο μόνος βέβαια.. Ας το καταπιούμε κι αυτό..όπως και τόσα άλλα..

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ lpap 24/07/2010 18:00:06

      H ypokrisia einai kathestos ths Politeias.

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/07/2010 14:42:09

    New Kosova Report 2008:

    http://www.newkosovareport.com/200807071025/Region/Greece-President-hints-at-recognition-of-Kosovo.html

    “Greek President, Karolos Papoulias, during his visit to Austria stated that his “country is doing positive small and diligent steps in the direction towards recognizing Kosovo independence.”

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ αλλενάκι 24/07/2010 18:07:08

      ASFALWS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 24/07/2010 14:51:09

    “όχι όμως όταν εκφράζεται με συντεχνιακό αυτισμό και αδιαφορία για την κοινωνική πλειοψηφία”.

    Αυτή τη χάρη, δεν θα σας την κάνουμε κύριε πρόεδρε!
    ...................
    Rage, rage against the dying of the light.
    (Dylan Thomas)

  13. Dimitris D avatar
    Dimitris D 24/07/2010 15:03:38

    “Η Ελλάδα έγινε δημοκρατία, αλλά όχι σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία. Και για πολλά χρόνια πορεύτηκε με αυτή την αντίφαση”

    Δεν μας είπε πόσα χρόνια υπάρχει η δημοκρατία στην ευρώπη και πόσα στην Ελλάδα και την τουρκοκρατούμενη Ελλάδα.

    Πόσα χρόνια έχει δημοκρατία η Γερμανία; Το 1949 είχε δημοκρατία μόνο η μισή γερμανία και από το 1990 η άλλη μισή. Οι εταιρίες της γερμανίας(Siemens) έχουν διαφθείρει όλη την Ευρώπη.
    Η Αγγλία είχε μερική δημοκρατία, δεν επιτρεπόταν να ψηφίζουν όλοι, να μην πούμε ότι είχε αποικία την Κύπρο ως το 1959. Οι Κύπριοι ζούσαν μέσα στην τρελή χαρά στην ευρωπαϊκή δημοκρατία της Αγγλίας.
    Έχουμε το λαμπρό παράδειγμα της Γαλλίας, που εφάρμοζε δημοκρατικά βασανιστήρια στις αποικίες της.
    Ξεχνάμε τις δικτατορίες σε Ιταλία, Ισπανία.
    Την μισή(ανατολική) ευρώπη που είχε κομουνιστική δικτατορία.
    Χώρια οι βασιλιάδες σε 6-7 χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
    Να γίνουμε Ευρωπαίοι να ξαναφέρουμε τον βασιλιά, όπως στην Ευρώπη!

    Τι προχωρημένοι που είναι! Τι Ευρωπαίοι!

    Το πρόβλημα δεν είναι το κράτος είναι οι πολιτικοί και το κομματικό σύστημα που όταν θέλουν να κάνουν μία απάτη λένε: "Όπως η Ευρώπη!".

  14. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2010 15:28:25

    καλύτερα να πάει να ρωτήσει τον Fajjad Salam ..είναι ποιο απλό ..αυτός άλλωστε είχε πάντα καλές σχέσεις με τους Παλαιστίνιους

  15. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2010 15:40:25

    αφού νομιμοποίησε δια της υπογραφείς του το ολοκαύτωμα του λάου του ,όχι τόσο παλιά της Πελοποννήσου κλπ ..αι στο καλό και αγύριστο ..

  16. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 24/07/2010 16:16:36

    “Η Ελλάδα έγινε δημοκρατία, αλλά όχι σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία. Και για πολλά χρόνια πορεύτηκε με αυτή την αντίφαση” είπε ο κ. πρόεδρος.

    Δημοκρατία ε;

    Σε μια δημοκρατία όμως δεν χρειάζεται να εφαρμόσεις:
    -ούτε σοσιαλισμό
    -ούτε κομμουνισμό
    -ούτε φιλελευθερισμό
    -ούτε...

    Διότι μια δημοκρατία είναι ένα πλήρες πολιτικό και οικονομικό σύστημα. Την πολιτική και οικονομική κατεύθυνση την δίνουν οι πολίτες ΑΜΕΣΑ με ψηφίσματα. ΜΕ ΑΜΕΣΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Και όχι με αντιπροσώπους βουλευτές.

    Δημοκρατία με βουλευτές, αντιπροσώπους των πολιτών, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κ. πρόεδρε. Πόσο μάλιστα όταν οι βουλευτές κάθε κόμματος λειτουργούν στην βουλή σαν συντεταγμένη διμοιρία πεζοναυτών, πιστοί στα κελεύσματα του κάθε αρχηγού. Κι ας λέει το σύνταγμα... κι ας υπόσχονται προεκλογικά οι αρχηγοί λαϊκές συμμετοχές

    Δημοκρατία με δικαστές διορισμένους από τον υπουργό, επίσης, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κ. πρόεδρε. Στο όνομά μας βγαίνουν οι δικαστικές αποφάσεις, αλλά ΕΡΗΜΗΝ μας. Που συμμετέχω εγώ ή ο διπλανός μου πολίτης στην απονομή δικαιοσύνης; ΠΟΥΘΕΝΑ. Εμ, τι δημοκρατία έχουμε τότε κ. πρόεδρέ της δημοκρατίας μας;

    Δημοκρατία με κυβέρνηση που άλλα υπόσχεται και άλλα κάνει (ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, εδώ έγινε κυβέρνηση κόμμα που υποσχόταν ότι θα σταματήσει τον πόλεμο και τον συνέχισε) χωρίς την παραμικρή ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    Αντιπρόσωποι παντού (συνδικάτα, βουλή, δήμοι, κόμματα, σωματεία), με 4-ετείς και βάλε θητείες, χωρίς ΑΜΕΣΗ συμμετοχή του λαού στις αποφάσεις, στην απονομή δικαιοσύνης και στο νομοθετικό έργο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    Δημοκρατία και ανάδειξη αρχόντων με εκλογές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Στις δημοκρατία οι άρχοντες επιλέγονται με ΚΛΗΡΩΣΗ.

    Ας βρεθεί τέλος πάντων ένας πολιτικός άντρας να μιλήσει γι' αυτό. Ενας δημοκράτης. Οχι κομμουνιστής, όχι εθνικιστής, όχι σοσιαλιστής, όχι φιλελεύθερος.

    ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.
    ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    ΕΝΑΣ.

    Αρα δεν αποκαταστάθηκε καμμιά δημοκρατία το 1974.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 322 π.χ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΠΟΤΕ.
    ΠΟΤΕ.

    Ανοίξτε τα βιβλία σας τα σχολικά. Του δημοτικού. Δεν χρειάζεται να πιστέψετε εμένα τον αναρμόδιο.

    Σε ποια δημοκρατία θα αφήναν οι πολίτες να φτάσει το χρέος 300 δις ευρώ;
    Σε ποια δημοκρατία οι πολίτες θα παραγγέλναν υποβρύχιο που γέρνει;
    Σε ποια δημοκρατία οι πολίτες θα έφταναν σε τέτοιες συμφωνίες με Ζήμενς και φαρμακευτικές και χίλιους δυο;
    Σε ποια δημοκρατία οι πολίτες θα επέτρεπαν να διορίζονται άσχετοι και αχρείαστοι στο δημόσιο;
    Σε ποια δημοκρατία οι πολίτες θα επένδυαν τα λεφτά των ταμείων τους σε τοξικά ομόλογα;
    Σε ποια δημοκρατία οι πολίτες δεν θα τιμωρούσαν "αυθημερόν" τους επίορκους χρηματισθέντες;
    Σε ποια δημοκρατία θα επέτρεπαν οι πολίτες να πωλείται δημόσια περιουσία και επιχειρήσεις κοψοχρονιά;
    ...

    Σύγχρονη ευρωπαϊκή δημοκρατία; Μα τι λέτε κ. πρόεδρε; Δηλαδή, τι;
    ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ;
    Πείτε μας την συνταγή κ. πρόεδρε.
    Πείτε μας κ. πρέδρε της Δημοκρατίας την συνταγή της Δημοκρατίας.
    Να την ακούσουμε κι εμείς από τα χείλη σας. Να ακούσουμε τι είναι δημοκρατία από τα χείλη του προέδρου της δημοκρατίας. Να την μάθουμε κι εμείς. Να την αποστηθίσουν τα παιδιά μας. Να την πληροφορηθούν επιτέλους οι γέροντες και οι απόμαχοι της ζωής. Την δημοκρατία.

    ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ κ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΜΕ ΣΩΣΤΑ;

    Κι επειδή το σύστημα αυτό, που μετά την μεγαλειώδη μας επανάσταση του 1821 μας λέτε πως είναι δημοκρατία, ενώ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, προτείνω τα παρακάτω:

    -Να μην ξανακάνουμε εκλογές με κόμματα
    -Να καλέσουμε να υποβάλλουν τα βιογραφικά τους όλα τα golden boys που επιθυμούν να αναλάβουν την διακυβέρνησή μας
    -Αυτοί που θα επιλεγούν να υπογράψουν μαζί μας διετές συμβόλαιο που θα προβλέπει ΚΑΙ bonus αλλά ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΡΗΤΡΕΣ. Ωστε να μπορέσουμε να βάλουμε κάποιον στην φυλακή ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα τα πάμε πολύ καλύτερα.

    Αποκαλώντας αυτό το σύστημα δημοκρατία
    -Ντροπιάζουμε τους προγόνους μας που αφήσαν τα κοκκαλάκια τους να ασπρίζουν στα χώματα αυτά για την δημοκρατία
    -Ντροπιάζουμε και τους εχθρούς των προγόνων μας που πολέμησαν με τόση λύσσα και φανατισμό την δημοκρατία μέχρι που την νίκησαν
    -Ντροπιάζουμε κάθε νοήμονα άνθρωπο πάνω σ' αυτόν τον πλανήτη που έμαθε από τα σπαράγματα των προγόνων μας τι είναι και ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δημοκρατία και ακόμη προσκυνάει ευλαβικά την σκέψη και τους αγώνες τους
    -Ντροπιάζουμε τον άνθρωπο και τον έλληνα

    Και μια τελευταία ερώτηση κ. πρόεδρε της δημοκρατίας μας:
    Πείτε μας μια αρχαία ελληνική δημοκρατία που είχε στην κεφαλή της πρόεδρο της δημοκρατίας.
    Μία ελληνική δημοκρατία.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Misha avatar
      Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 24/07/2010 16:23:31

      Να μας πει και μια αρχαία ελληνική δημοκρατία που δεν είχε δούλους...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 24/07/2010 16:33:07

        Οι δούλοι προϋπήρχαν της δημοκρατίας και συνέχισαν να υπάρχουν και στην δημοκρατία και πολύ πολύ μετά.

        Ούτε ο χριστιανισμός απελευθέρωσε πολιτικά και οικονομικά τους δούλους. Μάλλον το αντίθετο αν δούμε την πολιτική των επισκόπων, και μέχρι πρόσφατα πχ στην ορθόδοξη και τσαρική ρωσία. Δούλοι υπήρχαν σε όλη την διάρκεια της αυτοκρατορίας (ρωμαϊκή-βυζαντινή-οθωμανική) και τους τελευταίους δούλους στην ευρώπη τους απελευθέρωσε η μεγάλη οκτωβριανή επανάσταση το 1917.

        Ας μην χρεώνουμε τους δούλους στην αρχαία ελληνική δημοκρατία.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 24/07/2010 16:37:22

        h**p://www.scribd.com/doc/15628605/-

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 24/07/2010 16:42:47

        το ίδιο κείμενο και εδώ, σε hypertext

        h**p://sfrang.com/historia/parart020.htm

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 24/07/2010 16:43:30

        Την εποχή που Βάνδαλοι, σαν πραγματική θεομηνία, σάρωναν αλύπητα τις χώρες της Ευρώπης κι άφηναν μόνο ερείπια στο πέρασμά τους, η Ιταλία πέρασε τα πιο πολλά δεινά. Οι ωραίες πόλεις της αφανίζονταν η μία μετά την άλλη. Οι άνθρωποι ωδηγούντο, σαν κοπάδια, αιχμάλωτοι στα βάθη της Αφρικής. Τα δύστυχα αυτά χρόνια ο Παυλίνος, ο Επίσκοπος μιας πόλεως της Καμπανίας, ξώδευσε την περιουσία του κι όλα τα χρήματα της Εκκλησίας για την εξαγορά αιχμαλώτων.

        Το κακό όμως ήταν τόσο μεγάλο, που, αν και έμεινε μόνο με τα ρούχα που φορούσε, ο φιλάνθρωπος Επίσκοπος, δε μπόρεσε να επαρκέσει για όλους. Μια μέρα πήγε και τον βρήκε μια φτωχή χήρα με σπαραγμένη καρδιά.

        Έπιασαν το μοναχογυιό της αιχμάλωτο και ζητούσε από τον καλό Επίσκοπο να τον απελευθερώσει. Οι θρήνοι της ράγιζαν ακόμη και τις πέτρες. Ο Παυλίνος τη συμπόνεσε, έκλαψε μαζί της. Έψαξε και ξανάψαξε το αδειανό του σπίτι. Απελπισμένος διαπίστωσε πως δεν είχε μείνει πια τίποτε για να δώσει.

        -Βλέπεις κι εσύ η ίδια, είπε στην πονεμένη μητέρα, πως δεν μου έμεινε πια τίποτε για να ανακουφίσω τη δυστυχία που μας βρήκε από τις αμαρτίες μας. Ό,τι διαθέτω αυτή τη στιγμή είναι ο εαυτός μου. Ευχαρίστως τον προσφέρω για να πάρεις πίσω το παιδί σου. Η απαρηγόρητη γυναίκα τα έχασε προς στιγμής. Νόμιζε πως ο Επίσκοπος ήθελε να την ξεγελάσει και ξέσπασε σε ασυγκράτητο οδυρμό.

        Ο Παυλίνος της είπε τότε να τον ακολουθήσει. Πήγαν στον βάρβαρο που κρατούσε το γυιο της και για μεγάλη της ανακούφιση είδε πως κατώρθωσε να κάνει την ανταλλαγή. Μαζί με πολλούς άλλους αιχμαλώτους ωδηγήθηκε και ο Παυλίνος στην Αφρική.....

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 24/07/2010 16:47:17

        Στον Παυλίνο να το χρεώσω αυτό θέλεις τώρα ή σε όλους τους επισκόπους συλλήβδην;

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 24/07/2010 19:43:47

        Λέω, εγώ ο αφελής που δε διαβάζω τον αρχαιόπληκτο Φραγκόπουλο ή μάλλον τον διαβαζω πίσω από την επιφάνεια, πως στην αρχαία Ρώμη οι δούλοι ήταν res δλδ πράγμα, και συχνά τους εριχναν στις στέρνες με τις σμέρνες για να διασκεδάσουν οι συνδαιτημόνες με το θέαμα και να νοστιμήσει το κρέας των ψαριών.
        Και αυτό άλλαξε με τον Μ.Κωνσταντίνο και τον Ιουστιανιανό.
        Κι ακόμα πως το 1822 με το πρώτο χριστιανικό σύνταγμα που ξεκινά με την επίκληση της Αγ.Τριάδας τελειώνει μια και διαπαντός ακόμα και ως υπόθεση , η δουλεία :
        «εις την ελληνική επικράτειαν ούτε πωλείται ούτε αγοράζεται άνθρωπος. Αργυρώνητος δε παντός γένους και πάσης θρησκείας, άμα πατήσας το Ελληνικό έδαφος, είναι ελεύθερος και από τον δεσπότην αυτού ακαταζήτητος».


        Την ίδια περίοδο τα Αγγλάκια στις ΗΠΑ κάνουν ακόμα μπίζνες με σκλάβους,όπως και οι Ολλανδοί Μπόερς στη Ν.Αφρική, όπως και τα Γαλλάκια στις αποικιοκρατικές κτήσεις τους.Νομίζω πως μόλις πολύ πρόσφατα αναγνωρίσθηκε στους Aβορίγινες το δικαίωμα ψήφου αλλά ακόμη και η ανθρώπινη ιδιότητα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 24/07/2010 20:05:12

        @Misha

        Δεν βλέπω να έχει καμμιά συνοχή η "συζήτησή" μας:

        Λέω εγώ για την δημοκρατία κάνοντας αναφορές στο αρχαίο παράδειγμα.
        Λες εσύ για σύνδεση αρχαίας δημοκρατίας και δουλείας (δεν κατάλαβα κιόλας γιατί έπρεπε να το κάνεις)
        Λέω εγώ ότι η δουλεία υπήρχε πριν, κατά και μετά την αρχαία δημοκρατία
        Λες εσύ για κάποιον άγνωστό μου Παυλίνο επίσκοπο και τον ηρωϊσμό του σε σχέση με τους δουλέμπορους
        Δίνω εγώ ένα λινκ που μόλις βρήκα σχετικά με την δουλεία δια μέσου των αιώνων
        Σχεδόν με χαρακτηρίζεις αρχαιόπληκτο και εκθειάζεις Κωσταντίνο, Ιουστινιανό και μου θυμίζεις το πρώτο ελληνικό σύνταγμα.

        Απελπίστηκα. Δεν γίνεται να προσπαθώ μόνος να διατηρήσω εγώ μια λογική συνοχή στη συζήτηση. Παραιτούμαι.

        Παρεπιπτόντως τον κ. Φραγκόπουλο δεν τον γνωρίζω, ούτε αυτόν ούτε τα κείμενά του. Ισως έχω ξαναπέσει πάνω στις αναρτήσεις του παλιότερα αλλά τώρα δεν μου θυμίζουν κάτι.

        Και κάτι ακόμη. Αρχαιόπληκτος, αρχαιόθρησκος κλπ κλπ δεν υπήρξα ποτέ.
        Καμμία σχέση.

        Καλά κάνεις και υπερασπίζεσαι τον χριστιανισμό, όπως και εγώ εξάλλου προσπαθώ να θυμίσω την δημοκρατία στον σύγχρονο έλληνα, αλλά δεν είδα που επιτίθεται το κείμενό μου στον χριστιανισμό. Που να τόχα κάνει κιόλας δηλαδή...

        Αλλά αφού θες πάσα να σου την δώσω.
        Η αρχαία δημοκρατία είχε δεν είχε ζωή 3 αιώνων. Αυτό ήταν όλο. Και ξανά ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ δημοκρατία. Ο χριστιανισμός υπάρχει 2 χιλιάδες χρόνια τώρα. Η δουλεία προϋπήρχε και των δύο. Ούτε η δημοκρατία την κατήργησε. Αλλά ούτε και ο χριστιανισμός. Οσο δημοκρατία είναι η τωρινή, άλλο τόσο ο χριστιανισμός κατήργησε την δουλεία. Στα λόγια δηλαδή. Η απελευθέρωση μετατέθηκε στην άλλη ζωή. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πρόσφατα πολλά χωράφια δεσποτάδων και μοναστηριών τα όργωναν δουλοπάροικοι. Ακριβώς όπως και τα χωράφια του διπλανού τσιφλικά.

        Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 24/07/2010 21:19:27

        Aγαπητέ Θράκα, έχεις δίκιο ξεστράτισε, και με δική μου ευθύνη, η κουβέντα.
        Αυτό που ήθελα να υποσημειώσω με τη νύξη περί δουλείας, είναι πως η έννοια της αρχαιοελληνικής δημοκρατίας είναι μάλλον υπερτιμημένη και εξιδανικευμένη.Υπάρχουν κάποια αμεσοδημοκρατικά στοιχεία τον 5ο πΧ αιώνα στην Αθήνα κυρίως, αλλά δεν πρόλαβαν να αναπτυχθούν, ίσως και λόγω των πελοποννησιακών πολέμων.

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ Θραξ Αναρμόδιος 24/07/2010 18:05:13

      THRAX ! Poly swsta ta grafeis alla poios se akouei. Se koroidevoune kai se thewroune xeftila !!!

    • Αρκάς Αδαής avatar
      Αρκάς Αδαής @ Θραξ Αναρμόδιος 25/07/2010 15:43:19

      Συμφωνώ. Το μόνο που θα προσθέσω είναι ότι δεν είναι Δημοκρατία να δίνεις βραβείο 60 βουλευτές ή να λες ότι δεν υπακούω στο Σύνταγμα γιατί δεν το ψήφισα.
      Αρκάς Αδαής

  17. SPYROPOYLOS N avatar
    SPYROPOYLOS N 24/07/2010 16:22:14

    ΝΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΣ
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ
    ΕΝΩ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΛΑΟΣ
    ΦΤΩΧΕΥΣΕ

  18. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2010 16:29:58

    http://networkedblogs.com/69YN6

  19. ataktos avatar
    ataktos 24/07/2010 16:56:35

    Νέα γερμανική μελέτη για τις στρατιωτικές δαπάνες στην Ελλάδα

    Διεθνές Κέντρο για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη
    Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Διεθνές Κέντρο για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη
    Το Διεθνές Κέντρο για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη στη Βόννη δημοσίευσε μελέτη για τις έλληνικές στρατιωτικές δαπάνες. Το καινούργιο στοιχείο: κάνει προτάσεις στους εταίρους της Ελλάδας, την ΕΕ, το ΝΑΤΟ και τη Γερμανία.


    Δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που το ύψος των εξοπλιστικών δαπανών της Ελλάδας γίνεται αντικείμενο κριτικής. Στις αρχές του χρόνου άσκησε κριτική το Διεθνές Κέντρο Μελετών για την Ειρήνη SIPRI, αργότερα το Ίδρυμα Κοινωνικών Επιστημών της Γαλλίας, αλλά και μεμονωμένοι αναλυτές και πολιτολόγοι.

    Όμως οι ελληνικές στρατιωτικές δαπάνες δεν έμειναν ανέγγιχτες. Το πρόγραμμα εξυγίανσης ζήτησε και τη συνεισφορά του Υπουργείου Άμυνας. Έτσι στην αρχή του χρόνου η Ελλάδα έκανε περικοπές στις στρατιωτικές της δαπάνες της τάξεως του 6,6% σε σχέση με πέρυσι.

    Παρ’ όλα αυτά το ποσό που δαπανάται ακόμη για εξοπλιστικά συστήματα και όπλα είναι υψηλό: αγγίζει το 2,8% του ΑΕΠ, ενώ ο μέσος όρος στα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ είναι 1,7%. Επιπλέον το Υπουργείο Άμυνας διαθέτει το πολυπληθέστερο προσωπικό σε σχέση με τα αντίστοιχα υπουργεία των χωρών - μελών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας. Οι εργαζόμενοι σε αυτό φθάνουν το 2,9% του ενεργού πληθυσμού, στις άλλες χώρες το ποσοστό αυτό αγγίζει το 1,1%.



    Παρέμβαση ΕΕ και ΝΑΤΟ για τη μείωση των στρατιωτικών δαπανών



    Τζέρι Ζόμερ, ένας από τους συντάκτες της μελέτηςBildunterschrift: Τζέρι Ζόμερ, ένας από τους συντάκτες της μελέτηςΧθες το Διεθνές Κέντρο για την Ειρήνη και την Ανάπτυξη (BICC) που εδρεύει στη Βόννη δημοσίευσε μελέτη του, η οποία συμπεριλαμβάνει πέραν της μέχρι στιγμής κριτικής έναντι της Ελλάδας για το κόστος των εξοπλιστικών της δαπανών και κάτι άλλο: Προτάσεις προς τους εταίρους της για να διευκολυνθεί η ποθητή και απαραίτητη μείωση των στρατιωτικών της δαπανών.

    Ο Τζέρι Ζόμερ, πολιτολόγος και δημοσιογράφος, ένας από τους δύο συντάκτες της μελέτης είπε στο μικρόφωνο της Deutsche Welle ότι: «προσωπικά σαν Ευρωπαίος ή και σαν Γερμανός πολίτης δεν μπορώ να ανεχθώ από κοινωνική πλευρά να δίδονται πιστώσεις σε μια χώρα που κάνει δραστικές περικοπές στις κοινωνικές παροχές και στις συντάξεις, αλλά ταυτόχρονα αγοράζει καινούργια υποβρύχια, καινούργιες φρεγάτες, όπως σχεδιάζεται, για 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ».



    Οι προτάσεις της μελέτης αφορούν κατ’ αρχήν την ΕΕ. Ο Γερμανός πολιτολόγος, προτείνει στις χώρες-μέλη της «να εξαρτήσουν την όποια οικονομική τους στήριξη προς την ελληνική κυβέρνηση από το πού θα πάνε οι πιστώσεις δηλαδή να μην δεχθούν να αγοράσει η Ελλάδα με τα χρήματα αυτά καινούργια εξοπλιστικά συστήματα ή να χρηματοδοτήσει διευρυμένα προγράμματα στρατιωτικού εκσυγχρονισμού».



    Όσον αφορά την Βορειοατλαντική Συμμαχία η μελέτη ζητά από τους ιθύνοντες να προσπαθήσουν να πετύχουν τη βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων: «Να μελετήσουν τη δυνατότητα λήψης ‘μέτρων – εμπιστοσύνης’ στο στρατιωτικό επίπεδο, ώστε π.χ. η περιοχή του Αιγαίου να αποστρατικοποιηθεί, έστω και για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αυτό το μέτρο θα οδηγούσε στην εκτόνωση της έντασης στο Αιγαίο με τις συνεχείς παραβιάσεις του εναερίου χώρου και τις αναχαιτήσεις τουρκικών και ελληνικών μαχητικών αεροσκαφών.»



    Να παγώσει η Γερμανία την αγορά υποβρυχίων από την Ελλάδα



    Υποβρύχιο τύπου 214 από το ναυπηγείο του HDW στο Κίελο (ΗΣ Παπανικολής-22.04.2004)Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Υποβρύχιο τύπου 214 από το ναυπηγείο του HDW στο Κίελο (ΗΣ Παπανικολής-22.04.2004)Τέλος ο κ. Ζόμερ επισημαίνει ότι και η γερμανική κυβέρνηση μπορεί να στηρίξει την Ελλάδα στη μείωση των στρατιωτικών της δαπανών: «Εάν χρησιμοποιήσει την επιρροή της προς τις γερμανικές εταιρείες έτσι ώστε η Ελλάδα να παγώσει την αγορά από την Thyssen-Kroup των δύο επιπλέον υποβρυχίων που σχεδιάζει. Να μην επιβαρυνθεί έτσι με το κόστος ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ σε μια εποχή που πρέπει να κάνει τόσο δραστικές περικοπές και που εξαρτάται ακόμη από την οικονομική στήριξη και τις πιστώσεις της ΕΕ.»





    Βιβή Παπαναγιώτου

    Υπευθ. σύνταξης: Μαρία Ρηγούτσου

  20. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/07/2010 20:11:35

    Olo μαλακιες... βαρεθηκα. Τον πειραξανε οι ηλιοσποροι στο φοντο μαλλον.

    ΠΠ

  21. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 24/07/2010 20:24:58

    Ο Πρόεδρος είπε (για πολλοστή φορά) μια μεγάλη αλήθεια: Λέει ότι η μεταπολιτευτική αντίληψη για τη Δημοκρατία, αυτή που επικράτησε, είναι αποτυχημένη. Ανεξαρτήτως δεξιάς, αριστερής ή κεντρώας απόχρωσής της.
    Αλλά αυτό δεν φαίνεται να μας ενδιαφέρει εδώ μέσα. Άλλα αντ' άλλων του καταλογίζουμε.
    Δεν τον επαινώ επειδή είναι συμπατριώτης μου, Ηπειρώτης, αλλά επειδή με το πέρασμα του χρόνου και με την ηλικία κατάφερε να γίνεται σοφώτερος (όπως είχε κάνει και ο Κ. Καραμανλής ο Α'). Άς τα ακούσουμε και σαν αυτοκριτική αυτά που λέει, γιατί το παρελθόν του δεν είναι άψογο (όχι μόνον για το δάνειο στο κοκόσπιτο, αλλά για σοβαρότερα πράγματα). Τέλος πάντων, μιλά πιό καθαρά από πολλούς νεότερους.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Sic transit gloria mundi 24/07/2010 20:38:52

      Τι εννοείς του καταλογίζονται άλλα αντ' άλλων;

      Εσύ είσαι κατά της ανακήρυξης της ανεξαρτησίας του κοσόβου.
      Ο πρόεδρος με την ανωτέρω δήλωση έχει ταχθεί υπέρ.
      Αυτό το παραβλέπεις ας πούμε;

      Ο Πρόεδρος λέει: "αν οι πολιτες πεισθούν ότι προβλέψεις του Συντάγματος δεν είναι κενό γράμμα"

      Και ερωτώ:
      Ποιος κατέστησε το Σύνταγμα κενό γράμμα;
      Μήπως το Μνημόνιο και οι εφαρμοστές του, για τα οποία δεν κάνει κουβέντα;
      Και ποιος δήλωσε πρόσφατα: "ότι λέει το Σύνταγμα δεν είναι θέσφατο [καθιστώντας επομένως το Συνταγμα κενό γράμμα], αν κάπου αλλού στον πλανήτη υπάρχει μια λογική διαφορετική άποψη δε βλέπω γιατί να μας δεσμεύει το Σύνταγμα;"

      Αβαβα...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 24/07/2010 21:46:50

        Τώρα το είδα για το Κοσσυφοπέδιο. Αλλά είπε όντως τέτοιο πράγμα; Η άποψή του ήταν εντελώς αντίθετη! Αυτό σαν μαιμού είδηση των Αλβανών Κοσοβάρων μου μοιάζει, δικό τους είναι το σάιτ. Αυτοί είναι σε θέση να πούν ότι έστειλε μήνυμα για την ανεξαρτησία τους και ο Έλβις Πρίσλευ, με ταχυδρόμο τον Τζών Λέννον.
        Μεταξύ μας, το Σύνταγμα αυτό, (των μεγάλων συνταγματολόγων Βαγγελάρα και Πάκη) θέλει μια περιποιημένη αναθεώρηση (Σύνταγμα προστασίας των πολιτικών είναι, ενώ οφείλει να προστατεύει τους πολίτες).
        Αλλά εδώ μιλάνε για τη δουλεία στην αρχαιότητα, για Βάνδαλους, για τη μεγάλη Οκτωβριανή επανάσταση.
        Και βγήκαν από κάτω οι πένητες ανώτεροι δικαστές μας, που είδαν ότι "το παραδικαστικό δεν ήταν κύκλωμα", αλλά μοδιστράδικο όπου μετρούσαν το ύψος των μοντέλων, για να προστατεύσουν το Σύνταγμα, που υποτίθεται, "εγγυάται να ορίζουν μόνοι τους τις αποδοχές τους"!
        Είμαι έξαλλος, πιάνω εδώ και δεκαετίες το μακρύ μακρύ τους χέρι μέσα στην τσέπη μου, και μού οι "φίλοι του λαού" μου λένε ότι γι όλα "φταίει το Μνημόνιο". Το χτεσινό. Ο Πρόεδρος τουλάχιστον, κάτι πάει να ψελλίσει, στα γεράματα.

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ αλλενάκι 24/07/2010 22:06:47

        Όπως αποδόθηκε στα Ελληνικά Μέσα πάντως, η διατύπωση του στην Αυστρία για το Κοσσυφοπέδιο βγάζει διαφορετικό νόημα:
        "Σε ό,τι αφορά το Κόσοβο ...η Ελλάδα παρακολουθεί την κατάσταση με εξαιρετική προσοχή, γιατί θεωρεί ότι είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο πρόβλημα... Η Ελλάδα είναι από τις χώρες που δεν αναγνώρισαν ακόμη την ανεξαρτησία του Κοσόβου και νομίζει πως αυτό συμβαίνει γιατί η εκτίμησή της είναι ότι θα πρέπει να γίνουν μικρά και προσεκτικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση".
        h**p://www.makthes.gr/news/politics/20403/

  22. Dimi avatar
    Dimi 24/07/2010 21:21:28

    Θέμα τήρησης του Συντάγματος - Απών και πάλι ο Παπούλιας

    Οι δικαστές των ανωτάτων κλιμακίων πρωτοστατούν, με μιά σειρά από νομικές πράξεις, στην προσπάθεια ακύρωσης της εφαρμογής των αντισυνταγματικών νομοθετικών πράξεων της κυβέρνησης.

    Οι δικαστικοί της χώρας μας, άνοιξαν τον δρόμο ώστε να αποκατασταθεί στην χώρα μας η πλήρης εφαρμογή του Συντάγματος, το οποίο καταστρατηγήθηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου με το Ασφαλιστικό.

    Γενναία η προσπάθεια του δικαστικού κόσμου γιά την ακύρωση των αντισυνταγματικών πράξεων

    Πρόκειται γιά μιά γενναία αντίδραση του δικαστικού κόσμου στην οποία πρωτοστατούν δικαστές των ανωτάτων κλιμακίων οι οποίοι με μιά σειρά από νομικές πράξεις επιχειρούν να ακυρώσουν την εφαρμογή αντισυνταγματικών νομοθετικών πράξεων της κυβέρνησης.

    Γιά τον λόγο αυτό, πέραν των μέχρι σήμερα ενεργειών, επιχειρούν την κλιμάκωσή τους ακόμη και στο επίπεδο της επ’αόριστον αποχής από τα καθήκοντά τους.

    Δικαιώνονται οι επιστήμονες γιά την αντισυνταγματικότητα του Ασφαλιστικού

    Η συγκεκριμένη αντίδραση των δικαστών έρχεται να δικαιώσει όσους επιστήμονες μέχρι σήμερα έκαναν λόγο γιά την αντισυνταγματικότητα του ασφαλιστικού νομοσχεδίου το οποίο τελικά έγινε νόμος του κράτους με την ψήφο των βουλευτών της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας.

    Είναι η πρώτη φορά που μιά εργασιακή κατηγορία της χώρας μας επιχειρεί να καταδείξει με δυναμικό τρόπο πως η κυβέρνηση Παπανδρέου με συνοπτικές διαδικασίες επιχειρεί να αλλοιώσει το Σύνταγμα –ουσιαστικά το πράττει- χτυπώντας ακόμη και της ίδιας της θεμελιωμένης Δημοκρατίας στην χώρα μας.

    Και είναι απορίας άξιο πως μιά κυβέρνηση ενώ παραβιάζει το Σύνταγμα παρόλα αυτά εξακολουθεί και συνεχίζει απερίσπαστη το έργο της.

    Ο Κάρολος Παπούλιας παραμένει άφαντος

    Αξίζει να κάνουμε ειδική αναφορά στην αντίδραση του ανώτατου Πολιτειακού παράγοντα της χώρας, του Προέδρου της Δημοκρατίας, ο οποίος εξακολουθεί να παραμένει και άφαντος και απών.

    Παρά το γεγονός ότι είναι ο θεματοφύλακας του Συντάγματος, μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν έχει αντιδράσει, αλλά, εξακολουθεί να σιωπά όταν σε άλλες περιπτώσεις ελάσσονος σημασίας, έχει εκφράσει τις απόψεις του ενώ ακόμη έχει προβεί και σε παραινέσεις.

    Ο Πρόεδρος ακόμη και με αφορμή την αντίδραση των ανωτάτων δικαστών της χώρας στο θέμα της παραβίασης του Συντάγματος, οφείλει να πάρει θέση, τόσο λόγω της θεσμικής του ιδιότητας, όσο και λόγω της θέσης που λαμβάνει η δικαστική εξουσία έναντι της εκτελεστικής.

    Υποχρεούται ο Πρόεδρος να πάρει θέση στη σύγκρουση των δύο εξουσιών

    Είναι η πρώτη φορά στη μεταπολιτευτική ιστορία της χώρας, όπου έχουμε σύγκρουση των δύο εξουσιών. Γιά τον λόγο αυτό, είναι πλέον υποχρεωμένος ο Κάρολος Παπούλιας να πάρει θέση.

    Η παραβίαση του Συντάγματος από την οποιαδήποτε κυβέρνηση ή, κυβερνητική πλειοψηφία, ουσιαστικά χτυπά το ίδιο το πολίτευμα, την ίδια τη δημοκρατία, τα ίδια τα δικαιώματα των πολιτών σε μιά ελεύθερη κοινωνία.

    Τάκης Λεονταρίδης – Πολιτική Εν Αθήναις 25/7/2010

    ***

    Το Σύνταγμα της Ελλάδος

    «Άρθρο 49

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ
    Ειδικές ευθύνες του Προέδρου της Δημοκρατίας

    1. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν ευθύνεται οπωσδήποτε για πράξεις που έχει ενεργήσει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, παρά μόνο για έσχατη προδοσία ή παραβίαση, με πρόθεση, του Συντάγματος. Για πράξεις που δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων του η δίωξη αναστέλλεται εωσότου λήξει η προεδρική θητεία.

    2. Η πρόταση για κατηγορία και παραπομπή του Προέδρου της Δημοκρατίας σε δίκη υποβάλλεται στη Βουλή υπογεγραμμένη από το ένα τρίτο τουλάχιστον των μελών της και γίνεται αποδεκτή με απόφαση που λαμβάνεται με πλειοψηφία των δύο τρίτων του συνόλου των μελών της.

    3. Αν η πρόταση γίνει αποδεκτή, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας παραπέμπεται στο δικαστήριο του άρθρου 86, οι σχετικές με αυτό διατάξεις εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αυτή.

    4. Αφότου παραπεμφθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέχει από την άσκηση των καθηκόντων του και αναπληρώνεται, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 34. Αναλαμβάνει πάλι τα καθήκοντά του, αφότου το δικαστήριο του άρθρου 86 εκδώσει απαλλακτική απόφαση, εφόσον δεν εξαντλήθηκε η θητεία του.

    5. Νόμος που ψηφίζεται από την Ολομέλεια της Βουλής ρυθμίζει τα σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου αυτού.»

    «Άρθρο 50

    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν έχει άλλες αρμοδιότητες παρά μόνο όσες του απονέμουν ρητά το Σύνταγμα και οι νόμοι που είναι σύμφωνοι μ' αυτό.»


    «Αρθρο 84

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
    Σχέσεις Βουλής και Κυβέρνησης

    1. Η Κυβέρνηση οφείλει να έχει την εμπιστοσύνη της Βουλής. Μέσα σε δεκαπέντε ημέρες από την ορκωμοσία του πρωθυπουργού, η Κυβέρνηση υποχρεούται να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής και μπορεί να τη ζητεί και οποτεδήποτε άλλοτε. Η Βουλή, αν έχουν διακοπεί οι εργασίες της κατά το σχηματισμό της Κυβέρνησης, καλείται μέσα σε δεκαπέντε ημέρες να αποφανθεί για την πρόταση εμπιστοσύνης.

    2. Η Βουλή μπορεί με απόφασή της να αποσύρει την εμπιστοσύνη της από την Κυβέρνηση ή από μέλος της. Πρόταση δυσπιστίας μπορεί να υποβληθεί μόνο μετά την πάροδο εξαμήνου αφότου η Βουλή απέρριψε πρόταση δυσπιστίας.
    Η πρόταση δυσπιστίας πρέπει να είναι υπογραμμένη από το ένα έκτο τουλάχιστον των βουλευτών και να περιλαμβάνει σαφώς τα θέματα για τα οποία θα διεξαχθεί η συζήτηση.

    3. Κατ΄ εξαίρεση μπορεί να υποβληθεί πρόταση δυσπιστίας και πριν από την πάροδο εξαμήνου, αν είναι υπογραμμένη από την πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών.»

    **

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Dimi 24/07/2010 21:30:39

      Έλεος με τους δικαστές των ανωτάτων (ναί) κλιμακίων! Άς κόψουν κάτι από τις ταπεινές απολαβές τους (που γιάννης κερνάει γιάννης πίνει),
      Πρωτοστατούν, με μιά σειρά από νομικές πράξεις, όχι "στην προσπάθεια ακύρωσης της εφαρμογής των αντισυνταγματικών νομοθετικών πράξεων της κυβέρνησης", αλλά στο να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους.
      Προκαλούν. Άς ασχοληθουν κακλύτερα με τους συναδέλφους τους, όπως τον ατσούμπαλο τύπο με τη μεζούρα, που δήυεν "δεν ήταν συμμορία".
      Προκαλούν.

  23. Misha avatar
    Misha 24/07/2010 21:23:39

    Kαι μόνο το ότι οι Τσύρκοι του Μνημόνιου μαζεύτηκαν , στριμωγμένοι , σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλο και δε τόλμησαν να υπάγουν εις τους κήπους (και) για προφανείς λόγους ασφαλείας, κάτι λέει.

    Θα ήταν ευχης έργο η σημερινή μέρα να έβρισκε μια Ελλάδα γεμάτη μαύρες σημαίες αλλά ας όψεται η πλύση εγκεφάλου...

  24. Orestios avatar
    Orestios 24/07/2010 23:00:17

    Το τέλος της μεταπολίτευσης. Μάλιστα. Έτσι απλά.
    Αφού εξασφαλίστηκαν όλα τα λαμόγια της γενιάς του πολυτεχνίου και την έκαναν ταράτσα, τώρα την κάνουν ευπρεπώς με απλές δηλώσεις.
    Το τέλος της μεταπολίτευσης θα είναι το ίδιο βίαιο όσο και η εγκαθίσρυσή της.

  25. Μακκις Friss Τσιαβόλο avatar
    Μακκις Friss Τσιαβόλο 25/07/2010 03:38:33

    Η σημερινή ομιλία παραβλέπει και ωραιοποιεί την ευθύνη για την σημερινη κατάσταση.

    Ο ίδιος ειναι μερος του συστηματος που καταρέει. Εμπιστος και στενος συνεργάτης του Α. Παπανδρέου, εχει παίξει ρόλο στην γιγάντωση αυτού που αποκαλεί τώρα «συντεχνιακό αυτισμό και αδιαφορία για την κοινωνική πλειοψηφία» .

    Σημερα ζητά απο το «κράτος να εφαρμόσει πρώτο τους νόμους», αλλά ο ίδιος εχει βοηθήσει να καταλυθουν οι νόμοι οταν διαβεβαιωνε οτι δάνεισε για την χρηματοδότηση της «Ροζ Βίλας» στην Εκάλη.

    Σήμερα αναφέρει οτι «Δεν μπορέσαμε, παρά τις κοινοτικές χρηματοδοτήσεις, να φτιάξουμε μια υγιή και ευρεία παραγωγική βάση για τη χώρα ούτε δομές διαφανούς διαχείρισης της δημόσιας περιουσίας» αλλά επι 30 χρόνια δεν ψέλισε ουτε ιχνος κριτικής για τα αίσχη που συνέβαιναν.

    Σήμερα αναφέρει οτι «η διοίκηση δεν εκσυγχρονίστηκε, οι σχέσεις πολιτών και πολιτικού συστήματος παρέμειναν πελατειακές, το κράτος δικαίου δεν αναπτύχθηκε επαρκώς, στην ελληνική κοινωνία επικράτησαν νοοτροπίες κοντόθωρες και καταστροφικές» αλλά επι 30+ χρόνια πανυγήριζαν για τις «Δημοκρατικές Κατακτήσεις», την «Νικη του Λαού» και οτι αλλο μας χαντάκωνε.

    Σημερα υποκριτικά μας λέει «Στην ελληνική κοινωνία επικράτησαν νοοτροπίες κοντόθωρες και τελικά καταστροφικές.» Λές και απο μόνες τους, χωρίς υπόθαλψη και σκοπιμότητα επικράτησαν αυτές οι «νοοτροπίες».

    Σημερα ομολογεί «Παρακολουθήσαμε την πορεία των δημοσίων οικονομικών άβουλα», δηλαδή αυτή η τάξη των πολιτικών, της οποίας αποτελεί εκλεκτό μέλος, μας εκανε χατήρια επι 30 χρόνια. Ομολογία Αποτυχίας, Ανικανότητας και Ενοχής.

    Σήμερα εν είδη υποκριτικής αυτοκριτικής αναφέρει «Παρά τη διεθνή συγκυρία, αν είμαστε ειλικρινείς, θα αναγνωρίσουμε ότι η ευθύνη για την ελληνική παρακμή βαραίνει κυρίως την πολιτική τάξη, που έχει την υποχρέωση να καθοδηγεί τις εξελίξεις.» Η διεθνης συγκηρία βοήθησε να τερματίστει η χίμαιρα της δηθεν «λαϊκης κυριαρχίας» και να καταδειχθει το ξεχαρβάλωμα του κράτους. Η διεθνή κρίση εφερε στην επιφάνεια τα ψέματα της Μεταπολίτευσης.

    Ντροπή, ακόμη και τώρα κανείς πολιτικός δεν έχει μιλήσει ειλικρινά για το χθες, το σήμερα και το αύριο.

  26. Κικη avatar
    Κικη 25/07/2010 13:08:46

    Τι του ηρθε και αυτουνου τωρα να μιλησει .Μερος του καταρακομμενου συστηματος δεν ειναι και αυτος.Πιο τελος της μεταπολιτευσης,και αρχη τινος αλλου πραγματος.Αφου κατανοει την κατασταση που το σοσιαλιστικο ΠΑΣΟΚ,εφερε την χωρα χωρα υπο κατοχη,θα επρεπε να παραιτηθει γιατι και αυτος συμμετειχε στην δημιουργια αυτου του τερατουργηματος της ελληνικης δημοκρατιας .Ξεχναει ποσα χρονια ηταν υπουργος εξωτερικων,τι εκανε για την υπερασπιση των δικαιωματων μας απο ολους αυτους τριγυρω που μας απειλουν,εδω και χρονια,και μια φορα κινδυνεψε ο Αντρεας για το σπιτι ,και φροντισε να πει οτι τον δανεισε καθιερωνοντας και την επισημη φοροδιαφυγη.Ολοι μετα λεγανε οι πασολοι οτι τα δανειστηκαν για να κανουν βιλαρες και πολυτελη ζωη,πως τα δανεισε με τι λεφτα απο τις οικονομιες του,μα μονο μισθο υπουργου ειχε γιατι δεν ειχε δουλεψει ποτε,επαγγελμα φιλος του Αντρεα.Μεχρι και για τα αντισυνταγματικα καραγκιοζιλικια του Λοβερδου ,επρεπε να στειλουμε εκατονταδες επιστολες για να μην βγει προεδρικο διαταγμα.Ναι το τελος ειναι καταξεφτιλιστηκατε πεσαν οι μυθοι,αποκαλυφτηκατε,ολοι μαζι ,δουλεψατε συνειδητα για την καταστροφη του τοπου και συνεχιζετε.Παραιτησου λοιπον μην βοηθας να μας αποτελειωσουν.

  27. vassilis avatar
    vassilis 25/07/2010 19:03:23

    Ειναι εκπληκτικο αυτοι που ειναι θεσμικα ταγμενοι για την προασπιση της δημοκρατιας να δηλωνουν οτι φροντισαν αντι για δημοκρατια προηγμενων κρατων , να ευνοησουν ενα διεφθαρμενο συστημα τυπου μουλαδων υπαναπτυκτων κρατων.Αφηνουν δε , χωρις ντροπη ,να εννοηθει οτι υπευθυνοι για την μικροτητα τους και ανικανοτητα τους δεν ειναι οι ιδιοι μεταθετοντας την ευθυνη στους πολιτες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.