04/11/2011 10:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Παπανδρέου λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο και τον ...Σαμαρά

Τελικά τι ήταν όλο αυτό το πυροτέχνημα με το δημοψήφισμα που πήρε πίσω ο Γ. Παπανδρέου. Ήταν πράγματι μια προσπάθεια να εκβιάσει τον ελληνικό λαό, μια κίνηση να διασωθεί ο ίδιος ή μια παγίδα προκειμένου να υφαρπάξει την συναίνεση του Αντώνη Σαμαρά.

Κάποιοι θα πουν και τα τρία και ίσως έτσι είναι. Αν όμως πρόκειται μόνο για το τρίτο τότε έχουμε να κάνουμε με μια πολιτική απάτη ολκής, χωρίς ηθική που όμως είναι καταδικασμένη να αποτύχει διότι ο Αντ. Σαμαράς δεν είναι αφελής.

Ο Γ. Παπανδρέου, στριμωγμένος στη γωνία είπε στο υπουργικό ότι μίλησε για δημοψήφισμα προκειμένου να συρθεί η ΝΔ σε λογική συναίνεσης και συμφωνίας για την ψήφιση της σύμβασης.

Πιο αποκαλυπτικός όμως ήταν ο Γάλλος πρόεδρος, Ν. Σαρκοζί ο οποίος είπε αφού χαρακτήρισε «θαρραλέες» τις  δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά για την στήριξη των συμφωνηθέντων στις 26/27 Οκτωβρίου:

«Το δημοψήφισμα, είπε ο Γάλλος πρόεδρος, δεν ήταν μέσο αλλά ένα εργαλείο προς ένα σκοπό. Όταν η αντιπολίτευση παρείχε τη στήριξη της, κατέστησε το δημοψήφισμα λιγότερο χρήσιμο μέσο».

Δηλαδή για να καταλάβουμε, Μέρκελ, Σαρκοζί και Παπανδρέου έστησαν αυτό το σκηνικό στις Κάννες για να αναγκάσουν τη ΝΔ να συμφωνήσει; Το ερώτημα χρήζει απαντήσεως.

Αλλά από την άλλη, τι νόημα είχε να διαλυθούν τα πάντα για 24 ώρες προκειμένου να βρεθεί ένα πεδίο συνεννόησης η κυβέρνηση με την αξιωματική αντιπολίτευση;

Και αυτό να γίνει, είναι τόσο χαώδεις οι διαφορές μεταξύ Παπανδρέου και Σαμαρά που αυτοστιγμεί ο τελευταίος θα ακολουθούσε αυτό που ο ίδιος θεωρεί σωστό. Την προσπάθεια για επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου που είναι στα σκαριά.

Άρα, λοιπόν, ακόμη κι αν μιλάμε για μια πολιτική απάτη για ύπουλη υφαρπαγή της συναίνεσης, ο πρωθυπουργός λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο, τον ελληνικό λαό. Αυτός αποφασίζει για το τι θα γίνει και έχει ήδη αποφασίσει να πετάξει στον γκρεμό το ΠΑΣΟΚ και να προχωρήσει μπροστά.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. STAF avatar
    STAF 04/11/2011 10:29:42

    Ο Αντώνης, πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι από την 1η ημέρα της πρωθυπουργίας του θα πει ένα μεγάλο ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ στα κοράκια της διεθνούς τοκογλυφίας

  2. vkal avatar
    vkal 04/11/2011 10:36:29

    Δεν διαλύθηκαν τα πάντα για 24 ώρες.

    Κάποιοι εβγαλαν λεφτά.................

  3. Aporimenos avatar
    Aporimenos 04/11/2011 10:41:40

    Ο Σαμαράς πρέπει να βγεί και να πει ξεκάθαρα ,Αν στην νεα δανειακή που είπε οτι είναι μονόδρομος και συμφωνώ,αναφέρονται όροι για νέα μέτρα αντίθετα με την πολιτική ανάπτυξης ,ξεπούλημα άμεσα περιουσίας δημόσιας που είναι πλεον απαξιωμένη,και εκχώριση εθνικής κυριαρχίας και έλεγχος απο ξένους επιτρόπους τι θα κάνει?? Θα ψηφίσει ,γιατι είναι αναπόφθεχτη, η θα πάρει άλλο δρόμο.Αν την ψηφίσει τι μας κάνει να πιστεύουμε οτι μετα θα μπορέσει να αλλάξει αυτά που υπέγραψε χωρις καθε φορα να τον εκβιάζουν με χρεωκοπία!

  4. ad kan avatar
    ad kan 04/11/2011 10:46:34

    Σαμαράς μετά την σύνοδο κορυφής:

    Δεν θέλαμε δανειακή σύμβαση, και τώρα τη θέλουμε να εγκριθεί;
    "Το επαναλαμβάνω για να το καταλάβουν ακόμα και κείνοι που βρίσκονται σε πανικό: Η δανειακή σύμβαση ποτέ δεν τέθηκε για έγκριση. Τα μέτρα οικονομικής πολιτικής που τη συνοδεύουν απορρίψαμε και απορρίπτουμε!
    Όμως, προσέξτε τι εγκληματικό σοφίστηκε ο κ. Παπανδρέου: Αντί να κάνει τη διάκριση μεταξύ της δανειακής σύμβασης και των οικονομικών μέτρων, ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε οικονομική πολιτική, ταυτίζει τα δύο μαζί για να δέσει χειροπόδαρα τους Έλληνες στην πολιτική του, εκβιάζοντας τον ελληνικό λαό"

    Λεονετί:
    Η Ελλάδα θα αποκλειστεί από τη ζώνη του ευρώ, αλλά και από την Ευρωπαϊκή Ένωση αν δεν αποδεχτεί το σχέδιο που αποφάσισαν οι ευρωπαϊκές χώρες στις 27 Οκτωβρίου για την επίλυση της κρίσης χρέους, προειδοποίησε σήμερα ο Γάλλος υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων Ζαν Λεονετί.

    «Το να μη γίνει αποδεκτό το σχέδιο, σημαίνει έξοδο από το ευρώ. Το να μην αποδεχτούν οι Έλληνες το σχέδιο σημαίνει έξοδο από την Ευρώπη», τόνισε ο Λεονετί μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.

    Και τώρα ;
    Με την κίνηση Σαμαρά χθές τι κατάφερε ;
    Να κατηγορηθεί ευθέως ότι μην συμφωνόντας με το ΠΑΚΕΤΟ διακυβεύει τι;
    Την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ !

  5. Νικόλαος avatar
    Νικόλαος 04/11/2011 10:47:31

    Αντώνη Σαμαρά, αγνόησε τον παπατζή. Καμία άλλη συνάντηση μαζί του. Κάθε φορά σου σκάβει το λάκο. Καμία συναίνεση, ΕΚΛΟΓΕΣ και εσύ στο τιμόνι με όποιον πιστεύεις και θέλει να στηρίξει την ανόρθωση του Έθνους. Κάνε στο λαό μια μεγάλη υπηρεσία , ΑΠΑΛΛΑΞΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΛΟΤΟΠΟΙΟ. ΜΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ. ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ , ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Νικόλαος 04/11/2011 11:04:05

      Σωστό το σχόλιο του Νικόλαου: ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ. ΑΝΤΩΝΗ, ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ!!! Συνειδητοποιήστε το, αναγνώστες των Αντινέων: ο Σαμαράς θα ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ αν συνεργαστεί καθ' οιονδήποτε τρόπο με τον Παπανδρέου. ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ!!! Τουλάχιστον, αν καταψηφιζόταν ο Παπανδρέου, σήμερα το βράδυ, θα έχανε το ΠΑΣΟΚ αυτομάτως το (φαύλο, αλλά πανίσχυρο) ιδεολογικό "καταφύγιο" του ονόματος Παπανδρέου. Καμμία συνεργασία λοιπόν με Παπανδρεϊκό ΠΑΣΟΚ!!! Ας σοβαρευτούμε όμως: πιστεύει κανείς ειλικρινά, ότι αυτές οι κότες θα καταψηφίσουν τον Παπανδρέου; Γι' αυτό λοιπόν, επαναλαμβάνω (αν μπορούσα θα το... φώναζα): ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΜΑΡΑ. Τελεία!

  6. Wolf avatar
    Wolf 04/11/2011 10:49:08

    Κουράστηκα, βαρέθηκα, αηδίασα και ίσως όλοι τους να έχουν αυτό ακριβώς σα σκοπό στο τέλος της ημέρας.
    Να νιώσουμε την κόπωση και να τα παρατήσουμε.
    Να πούμε κάντε ότι θέλετε, ούτως η άλλως καμένοι είμαστε.

    Η γνώμη μου είναι πως πρέπει με κάθε τρόπο να κρατήσουμε την αξιοπρέπεια και την εθνική μας κυριαρχία, με ότι αυτό σημαίνει.
    Και αν ο Παπανδρέου, έπαιξε με Σαρκοζί και Μέρκελ παιχνιδάκι για να πειστεί ο Σαμαράς να ψηφίσει τη δανειακή, τότε πρέπει δίχως δεύτερες σκέψεις να κατηγορηθεί ως προδότης, να κατηγορηθεί και να καταδικαστεί σύσσωμα από τον ελληνικό λαό και τις πολιτικές, αλλά και δικαστικές δυνάμεις της χώρας για Εσχάτη Προδοσία.
    Γιατί αυτό δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, δε μπορεί να μείνει έτσι αναπάντητο.

    Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά ότι θα κάνει ότι πρέπει για να μην πληγεί το κύρος, η αξιοπιστία, η αξιοπρέπεια και το φιλότιμο των Ελλήνων.
    Ελπίζω πια ότι ξέρει και ό ίδιος πολύ καλά ότι οι Έλληνες έχουμε ακουμπήσει όλες μας τις ελπίδες πάνω του. Και είμαι σίγουρος πως ποτέ δε θα το ξεχάσει αυτό, ότι θα τον συνοδεύει σε κάθε πολιτική του πράξη και απόφαση.
    Σε εμπιστεύομαι Πρόεδρε!

  7. περίεργος avatar
    περίεργος 04/11/2011 10:56:32

    Ναι αλλά πέτυχε το κόλπο, διότι ο Σαμαράς δέχτηκε να υπογράψει τη δανεική σύμβαση ανεξαρτήτως των όρων. Δηλαδή πρώτα θα υπογράψει και μετά θα πάει να διαπραγματευτεί. Εντάξει ο Γιωργάκης και είναι ανίκανος και μας δουλεύει. Ο Σαμαράς επειδή δεν έχει αναλάβει την εξουσία ακόμα μόνο μας δουλεύει. Το αν είναι ικανός ή ανίκανος μένει να αποδειχτεί, αν και θητεία της ΝΔ στην εξουσία δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αισιοδοξίας ως προς το διαχειριστικό μέρος.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ περίεργος 04/11/2011 11:08:28

      Δεν ξέρω αν μας "δουλεύει", φοβάμαι όμως ότι έχασε, χωρίς λόγο και αιτία, ένα βασικό όπλο "πολιτικού ελιγμού", ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ! Αν ήταν μονόδρομος η υπογραφή της δανειακής σύμβασης για τον Σαμαρά (γράφω "αν" διότι διατηρώ ακόμη τις αμφιβολίες μου) αυτό θα έπρεπε να γίνει ΜΕΤΑ την ΠΟΛΙΤΙΚΛΗ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. Τώρα, υπάρχει σοβαρότατος κίνδυνος να παρασύρει ο Παπανδρέου τον Σαμαρά στον κατήφορο...

  8. drider avatar
    drider 04/11/2011 10:59:11

    Καλημέρα σας. Δεν θα ασχοληθώ με τον Παπανδρέου, φαίνεται ικανότατος από μόνος του να αυτοκτονήσει πολιτικά.

    ...Όμως η στάση της ΝΔ στο θέμα της δανειακής σύμβασης, μπάζει: Τώρα στηρίζει τη ψήφιση της αλλά χωρίς να θέλει να συναινέσει στους όρους που αυτή θα περιλαμβάνει. Ωραία ως εδώ.

    Μπορεί να μας εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να τη ψηφίσει διαχωρίζοντας της από τους όρους, που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της;

    Και αν θέλει μεταβατική κυβέρνηση τεχνοκρατών για να διαπραγματευτεί τους όρους της, οφείλει τουλάχιστον να απαντήσει τα εξής:
    1. Ποίους τεχνοκράτες θα προτείνει
    2. Ποίος είναι ο χρονικός ορίζοντας της διαπραγμάτευσης (άρα και της σχετικής εντολής για τη μεταβατική κυβέρνηση)
    3. Ποίες είναι οι σχετικές συναντήσεις που θα κάνει με τους εταίρους μας και σε πιο επίπεδο (π.χ. σύνοδο κορυφής;)
    4. Ποίες θα είναι οι κόκκινες γραμμές για τη διαπραγμάτευση των όρων
    5. Ποίο εναλλακτικό σχέδιο έχει αν οι διαπραγματεύσεις είναι ατελέσφορες ή "τραβήξουν" σε μεγάλο χρονικό διάστημα;

  9. andreas avatar
    andreas 04/11/2011 11:24:58

    Στα γραφωμενα των ποιο πανω φιλων θελω να πω οτι ναι μεν επεσε στην παγιδα του ΓΑΠ αλλα διεσωθει απο την κινηση να μην υπαρχει στο σχημα ο ΓΑΠ και αυτο του αφηνε πεδιο ελιγμων.Οσο για την συμβαση υπαρχει κανεις που να πιστευει οτι ο ΣΑΜΑΡΑΣ δεν θα την ψηφιζε και θα ηταν αυτος πλεον που θα βαζε σε περιπετειες την χωρα?Τωρα πλεον η μονη γραμμη προσωπικα που πρεπει να κρατησει ο ΣΑΜΑΡΑΣ ειναι αταλαντευτα υπερ των εκλογων και μονο.

  10. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 04/11/2011 11:25:58

    ΤΙ ;;;;

  11. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/11/2011 11:26:34

    Μονο οποιος ειναι αποκομμενος απο τις αναγκες της κοινωνιας μιλαει για χασιμο οπλου πολτικου ελιγμου και ο Σαμαρας δεν ειναι .Το ΙΚΑ αδυνατει να καταβαλλει τις συνταξεις λογω μη υπαρξης ρευστοτητος ,εχει ρευστοποιησει ολα του τα ομολογα και δεν εχει αλλα διαθεσιμα !.Οι Τραπεζες αιμοραγουν λογω αναληψεων καταθεσεων μετα τα νταηλικια του γελοιου ΓΑΠ και δεν εχουν προσβαση στις αγορες !Τα επινικια του ανικανου ΓΑΠ αρχιζουν να φαινονται στον εργαζομενο λαο με αυξηση των απολυσεων και των διαθεσιμοτητων στις επιχειρησεις !Τι αλλο να πουμε ?Ο Σαμαρας εδωσε μια ανασα αξιοπρεπειας στην Ελλαδα ξεροντας οτι θα πληρωσει ενα τιμημα στο εκλογικο σωμα .Τι να κανουμε αυτος ειναι ο Σαμαρας και η ΝΔ διδασκει δημοκρατια και εθνικη αξιοπρεπεια σ'εναν λαο που ειχε μαθει μεχρι τωρα να ειναι με απλωμενο το χερι στο δωσε και αυτο εκανε το ΠΑΣΟΚ εδινε απο δανεικα και αγυριστα και τωρα καλουμεθα ολοι χωρις να φταιμε να καλυψουμε το φαγοποτι των ΠΑΣΟΚΟσκυλων .Αμην και ποτε θα απαλλαγουμε απο αυτο το πολιτικο ΠΑΣΟΚΟμιασμα !

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Ραβινος 04/11/2011 12:25:09

      Σύμφωνώ ότι ο Σαμαράς δεν είναι απομονωμένος από τις ανάγκες της κοινωνίας. Επιμένω ωστόσο ότι αν σήμερα ο Παπανδρέου πάρει την ψήφο εμπιστοσύνης, ο Σαμαράς θα έχει αναλώσει βασικά πολιτικά όπλα του. Εκτός αν ΔΕΝ την πάρει (αμήν και πότε), οποτε πραγματικά ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ για την Ελλάδα! Ωστόσο, παραμένω απαισιόδοξος: άλλωστε, η πρόσφατη πολιτική ιστορία, δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας...

    • ad kan avatar
      ad kan @ Ραβινος 04/11/2011 12:39:18

      Είναι η ώρα των μεγάλων αποφάσεων, είναι αλήθεια.

      Στην ΕΕ μπήκαμε για την κοινωνική και οικονομική σύγκλιση με τους λαούς της κεντρικής Ευρώπης και όχι για την κινεζοποίηση της οικονομίας-κοινωνίας μας, τουτέστιν αποφασίζουν και διατάζουν οι αγορές και οι εκάστοτε σπιθαμιαίοι του διευθυντηρίου και μείς παίρνουμε την δόση μας εθισμένοι στο άρμεγμα του δημοσίου ταμείου. Πρόκειται για φαύλο κύκλο που πρέπει να σπάσει. Αν υποκύψουμε στο τελεσίγραφο δεσμευόμαστε για δεκαετίες στην συγκεκριμένες στρατηγικές επιλογές της ΕΕ.
      Δείτε για παράδειγμα τι συμβαίνει τώρα με τις ενεργειακές μονάδες και ποιές είναι κατευθύνσεις.
      Μια ανεξάρτητη εθνική πορεία συνεπάγεται φθηνή ενέργεια, όπως παραδέχθηκε επιτέλους ο Α.Σ. και η συγκυρία ευνοεί στροφή στο υγροποιημένο φυσικό αέριο για την κάλυψη προεχόντως των ενεργειακών αναγκών στις νήσους.
      Σε ποιό δρόμο μας κατευθύνει η ΕΕ με δεσμέυσεις μέσω της δανειακής σύμβασης;
      Στις ΑΠΕ με υβριδικούς σχηματισμούς που σημαίνει αιμορραγία στο ισοζύγιο πληρωμών, ελάχιστες θέσεις εργασίας, παραχωρήσεις δασικών εκτάσεων εκατοντάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων σε θυγατρικές της EDF κ.ο.κ., τεράστια διαφυγόντα κέρδη από την εθνική οικονομία μέσω των πιστωτικών μορίων δήθεν αποφυγής εκπομπών CO2, αφελληνοποίηση στον τομέα της ενέργειας.

      Μέσω της στρατηγικής του Διευθυντηρίου εξάρτηση στις πολυεθνικές και μεγάλη ανεργία συνεπάγεται η νέα δανειακή σύμβαση.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/11/2011 11:33:23

    Εδώ ισχύει απολύτως το: "Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντες".

    Αν δεν αναλυθεί ο Παπανδρέου με όρους Νέας Τάξης, άκρη δεν βγαίνει.
    Πάντα θα φτάνει κανείς σε ένα σημείο όπου μετά θα αναρωτιέται: "τι θέλει άραγε...;"
    Note: Ο ΓΑΠ συνεπικουρείται στις αποφάσεις του από εκατοντάδες ξένους συμβούλους, γεράκια των αγορών, παγκόσμιους παίκτες, νόμπελ οικονομίας, εποικοινωνιολόγους και στρατηγικούς αναλυτές και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
    ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, AΠΟ ΤΟΥΣ "ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ".
    Πλην όμως, αυτοί οι "ικανότατοι" δεν είναι ακόμα σε θέση να ΚΑΜΨΟΥΝ τον Ελληνικό Λαό, όπως φάνηκε τη μέρα της 28ης Οκτωβρίου 2011, την οποία θυμίζω ότι ο ΓΑΠ απέφυγε επιμελώς και έδειξε την περιφρόνησή του στο Έθνος, έχοντας προγραμματίσει εκείνη τη μέρα ακριβώς να βρίσκεται στο συνέδριο της σοσιαλιστικής διεθνούς στην Κρήτη, όπου αναλώθηκε αποκλειστικά στην "αραβική άνοιξη" και κάνοντας και ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ δηλώσεις για το νησί.

    Εμείς (οι Ελληνες) δεν διαθέτουμε ούτε το ένα χιλιοστό από τη βοήθεια που έχει στη διάθεσή του.
    Δεν διαθέτουμε παρά μόνο την όποια αντίληψή μας, την κρίση μας, το ένστικτο, και τον όποιο βαθμό ικανότητας διϋλισης της πληροφορίας.

    "Προσφέροντας" δημοψήφισμα:
    1ο. Θέλησε να εμφανιστεί ως δημοκράταρος και αντιεξουσιαστής στην εξουσία, ποιος αυτός που λειτουργει εν κρυπτώ και παραβύστω με μυστική διπλωματία από τότε που υπάρχει στα πράγματα! Αυτός που έχει πει τα χιλιάδες ψέματα, ο άνθρωπος του "Λεφτά υπάρχουν" και των καθημερινών αυτο-αναιρέσεων.

    2ο. Θέλησε να εξαπατήσει τους αμεσοδημοκρατικούς και να διχάσει και προσελκύσει ένα μέρος της αριστεράς σε ένα αίτημα των Πλατειών, ποιος, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΛΕΨΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ- προσφέροντάς ΑΠΑΤΗΛΑ την Υπέρτατη Δημοκρατική Διαδικασία (συμπληρωματική προς τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ εκλογές) και παρά λίγο να το κατορθώσει.
    Και βρέθηκαν πολλοί αριστεροί με λαχτάρα για αμεσοδημοκρατία, που τσίμπησαν από τη δελεαστική και λαμπερή, πλην κίβδηλη προσφορά δώρων.
    Το τί ύμνοι του γράφηκαν από αριστερούς αυτές τις μέρες είναι άνευ προηγουμένου. Ως και κρυπτοθαυμασμός εκφράστηκε. Ο Εξολοθρευτής.

    Οι παλιές καραβάνες της αριστεράς (επίσημο ΚΚΕ) φυσικά, του έτριψαν το δημοψήφισμα στα μούτρα και είπαν Εκλογές (δηλώσεις ΚΑΝΕΛΛΗ σε ξένο κανάλι: "We oppose-the-referendum-because-its-a-fake-referendum-with-a-blackmail-question-in-democracies-there-can-be-only one solution, ELECTIONS!"

    Μπερδεύτηκαν επίσης, και αναρωτήθηκαν πολλοί ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ άνθρωποι, που μέσα στην αγωνία τους για την τύχη της χώρας, πιάστηκαν από ένα σωσίβιο, που στα μάτια μου είναι όπως το σωσίβιο που πρόσφεραν οι Μεγάλες Δυνάμεις στους Έλληνες της Μικράς Ασίας (τους έκοβαν τα χέρια μόλις έφταναν στη κουπαστή του πλοίου).

    Το Δημοψήφισμα, όπως όλα τα δημοψηφίσματα, θα είχε ασφαλώς νόημα και θα θεωρούσαμε ότι οι προθέσεις του ήταν ειλικρινείς αν το πρότεινε στις ΑΡΧΕΣ του 2010, ρωτώντας τους Έλληνες αν θέλουμε το ΔΝΤ, το Μνημόνιο και την παραχώρηση Εθνικής Κυριαρχίας.

    ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΟ ΒΑΘΟΣ _ΔΕΝ_ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ.

    Λοιπόν ας αφήσει τα σάπια.

    Όσον αφορά για τη μπλόφα προς Σαμαρά είναι δευτερεύον, μπορεί να είναι έτσι, μπορεί και να μην είναι.
    Νομίζω, η αιτιολόγηση ως μπλόφα βγήκε στην πορεία, λόγω της αντίδρασης της ΝΔ.

  13. istrilatis avatar
    istrilatis 04/11/2011 11:41:06

    Κι όπως έγινε, εννοώ το ότι έπεσε, κι όχι τον παρέσυρε, στον γκρεμό.
    Η απροσχημάτιστη υποταγή στην παγίδα και στο ιταμό διατακτικό κέλευσμα των επικυρίαρχων (εννοώ τις δηλώσεις Μέρκελ σαρκοζί στι Κάννες), δείχνει ξεκάθαρα πως τα όρια της «ανεξαρτησίας» όλων όσων διέπονται από ιδεολογήματα του τύπου οι «ευρωπαϊκή προοπτική» (και τι δεν συσπειρώθηκε τις τελευταίες ημέρες γύρω απ αυτό το σλόγκαν) κλπ. , είναι τελείως περιορισμένα.
    Φίλοι, αυτή είναι η «Ευρώπη». Αυτή του Διευθυντηρίου. Της περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας που για να είναι λειτουργική απαιτεί και περιορισμό της δημοκρατικής λειτουργίας (δεν ρωτάμε τους λαούς και προχωράμε σε σχήματα εκτάκτου ανάγκης, όπως εθνικ. Κυβερνήσεις κλπ.). Αυτή είναι η αλήθεια που μάλιστα με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο και «επίσημα» κι όχι σε ανύποπτο χρόνο είχε επισημάνει η κ. Μπενάκη. Κι όσο εμείς δεν ξεμπλοκάρουμε απ αυτές τις στείρες εμμονές , περι του «ευρωπαϊκού ιδεώδους» πίσω και κάτω από το οποίο θέλουμε να κρύψουμε το σύνδρομο της «ψωροκώσταινας», όλα τα άλλα τα περι ανικανότητας του Γιώργου (σίγουρα και είναι) και των «ανατροπών|» που θα φέρει ο Αντώνης, είναι για τον…κλείδωνα.

  14. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 11:41:15

    Αντιγράφω απο το site Defencenet:

    Δεύτερη μαρτυρία που αυτή την φορά αφορά τον Έλληνα πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου για συκοφαντική επίθεση του ιδίου κατά των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

    Πιο συγκεκριμένα ο Γάλλος δημοσιογράφος της γαλλικής εφημερίδας Liberation, Jean Quatremer ο οποίος ήταν ο ειδικός απεσταλμένος της εφημερίδας στην Κάννες (http://www.liberation.fr/economie/01012369295-g20-athenes-face-au-jury-de-cannes)αναφέρει σε σχόλιο του στο Twitter ότι κατά τη διάρκεια του δείπνου στις Κάννες την Τετάρτη το βράδυ, ο Παπανδρέου είπε στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι η προκήρυξη δημοψηφίσματος ήταν αναγκαία για να αποφευχθεί ο κίνδυνος πραξικοπήματος!

    Όπως αναφέρει στο Twitter ο Γάλλος δημοσιογράφος Quatremer : "Papandréou, lors du diner mercredi, a notamment justifié son référendum par le risque d'un coup d'Etat. Pas moins..." (Ο Παπανδρέου κατά την διάρκεια του δείπνου της Τετάρτης δικαιολόγησε εμφατικά στους (εταίρους) την πρωτοβουλία του για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος ως μέσο αποφυγής του ρίσκου ενός ενδεχόμενου πραξικοπήματος.) (http://twitter.com/#!/quatremer).

    Σημειώνεται ότι ο Γάλλος δημοσιογράφος Jean Quatremer είναι συνεργάτης της εφημερίδας Liberation εξειδικευμένος στα ευρωπαϊκά θέματα και συγγραφέας του blog "Παρασκήνια των Βρυξελλών" (Coulisses de Bruxelles).

    Νομίζω πως το ζήτημα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ , και πρέπει ο Αντώνης Σαμαράς να τον ρωτήσει ευθέως απο το βήμα της Βουλής!

    Αν ο πρωθυπουργος της χώρας πιστεύει πως υπάρχει κίνδυνος ...Στρατιωτικού Πραξικοπήματος ,δεν ώφειλε να ενημερώσει τη Βουλή και το λαό?

    Αν έλεγε παραμύθια (που έτσι είναι) , εμφανίζει τη χώρα μας σαν μπανανοδημοκρατία ,που δεν έχει θέση ,όχι στην Ευρωζώνη ,αλλα ούτε και στην Ευρωπαική Ενωση!

    Το θέμα είναι ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ, μιά και οι μαρτυρίες είναι τεκμηριωμένες ως ανωτέρω ,και δεν πρέπει η ΝΔ να το αφήσει έτσι. Σε μιά φυσιολογική χώρα , αυτό το θέμα απο μόνο του θα αρκούσε για να πέσει η κυβέρνηση!!!

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 04/11/2011 12:01:28

      Υπεύθυνοι του Antinews: αυτά που υποστηρίζει ο Γάλλος δημοσιογράφος, αξίζει να γίνουν αυτόνομη ανάρτηση στο site.

  15. seven avatar
    seven 04/11/2011 11:41:32

    Συνέβησαν τόσα πολλά και με τέτοια ταχύτητα εχθές που είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς τις προθέσεις , τους στόχους , τις μπλόφες , και τα στησίματα που υπήρξαν.
    Αν ο Α.Σ δεν είναι σε ένα ευρύτερο κόλπο όπου παρασύρει "παρασυρόμενος" και τους άλλους μισούς τις βουλής στην υπερψήφιση του καινούριου μνημονίου τότε δεν μένει τίποτα άλλο παρά να παραδεχτούμε ότι ο ΓΑΠ έκανε κόλπο groosso και πήρε αυτό που ήθελε. Την θετική ψήφο της Ν.Δ στο μνημόνιο. Μαζί με αυτό όμως ίσως δημιούργησε το πρώτο ρήγμα στην ενότητα του κόμματος της ΝΔ. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι ήταν λάθος αυτό που συμφώνησε ο ΑΣ να το ψηφίσει. Αναρωτιέμαι όμως μπορεί και να του στοιχίσει κάποιον ή κάποιους βουλευτές ??? Είμαστε σίγουροι ότι θα το υπερψηφίσουν όλοι ??? Αν κάποιος δεν το ψηφίσει θα πρέπει να διαγραφεί ??? Τότε η ιστορία επαναληφθεί σαν φάρσα μιας και πριν από μερικούς μήνες διαγραφόντουσαν όσοι ψήφιζαν υπέρ!!!
    Με αυτά και με εκείνα ή θέση του ΑΣ είναι πολύ δύσκολη τώρα πια.
    Πρέπει να υπάρξει ελιγμός , ο ΓΑΠ είναι ικανός να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης και να συνεχίσει σαν να μην συμβαίνει τίποτα , οι βουλευτές του δεν θα τον ρίξουν και η ζωή θα συνεχιστεί έτσι .
    Τελειώνοντας θα πω ότι αυτό που έκανε ο ΑΣ εχθές , κόντρα σε πολλούς που τον συμβουλεύουν , ήταν πράξη ευθύνης για την χώρα . Αρκεί κάποιος να δει τα χρηματιστήρια. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε αυτή την κίνηση αλλά ίσως δεν αποδώσει τα αναμενόμενα.
    Και όπως στις τραγωδίες η λύση δίνεται από εξωγενείς παράγοντες αναρωτιέμαι μήπως και στην δική μας περίπτωση μπορεί να δοθεί από το εξωτερικό ???

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/11/2011 11:43:15

    Ο ΓΑΠ, επειδή έχει αυτό το μείγμα σοσιαλφιλελεύθερης ιδεοληψίας και κουτοπονηριάς, είναι απρόβλεπτος παίκτης. Μέχρι στιγμής, αυτό το μείγμα έχει καταφέρει πολλά (καταστροφικά):
    1. Από κρίση χρέους έφτιαξε κρίση δανεισμού και μάλιστα οξύτατη.
    2. Εφερε το ΔΝΤ στην ευρωζώνη και στα κεφάλια μας.
    3. Άλλαξε, σε περίοδο τραγική για τη χώρα, τον νόμο για την ιθαγένεια και αργά αλλά σταθερά διάφορα τυχάρπαστα λούμπεν στοιχεία, συνήθως σκουρόχρωμα, παίρνουν άδειες παραμονής, ψηφίζουν στις δημοτικές και οσονούπω οι υπηκοότητες.
    4. Αναστάτωσε την Ευρώπη και την υφήλιο με την απόφαση για το αντισυνταγματικό δημοψήφισμα, το οποίο αλλιώς παρουσιάστηκε, αλλιώς κατέληξε (καθ' υπαγόρευσιν Μέρκελ) και τελικώς απεσύρθη εν δόξη.
    5. Ουσιαστικά, πέτυχε με το τέχνασμα αυτό, εκών-άκων, την αναδίπλωση του Σαμαρά σε πιο "συμβατικές" και "συστημικές" θέσεις. Και, παρά την παγκόσμια κατακραυγή, παρέμεινε στον θρόνο του!
    Είναι πρωτοφανές αυτό το φαινόμενο, ένας άνθρωπος ανερμάτιστος, με όχι ιδιαίτερη ευφυϊα (...), με ιδιοσυγκρασία μάλλον κακομαθημένου εφήβου, να κερδίζει διαρκώς με θολού σκεπτικού αλλά υψηλού ρίσκου κινήσεις. Ειλικρινά, έχω μείνει άναυδος!
    Chapeau Messieurs! (για να θυμηθούμε και τη γλώσσα που μιλάνε στις Κάννες και τα περίχωρα).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 04/11/2011 14:19:40

      Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυσή σου.

  17. Poisonous avatar
    Poisonous 04/11/2011 11:47:33

    Αν είναι δυνατόν. Ο άνθρωπος πήγε στις Κάννες και τους είπε ότι επίκειται πραξικόπημα στην Ελλάδα!

    Στο twiter του ο Jean Quatremer της Liberation http://twitter.com/#!/quatremer όντας ειδικός απεσταλμένος της εφημερίδας του στη G20 αυτό λέει:

    Papandréou, lors du diner mercredi, a notamment justifié son référendum par le risque d'un coup d'Etat. Pas moins...

  18. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 04/11/2011 11:50:56

    παιδια ολοι πεφτουμε σε μια λεγαλη λουμπα και τσιμπαμε σαν χανοι.
    λενε οτι αμα δε παρουμε την 6η δοση δε θα εχουμε να πληρωσουμε μισθους και συνταξεις. αυτο ηταν το βασικο επιχειρημα της κυβερνησης να μας βαλει στο δντ και μας εκβιαζε γιαυτο καθε φορα για να ψηφιστουν τα μετρα.
    παπαρια μεντολες. ειναι ψεμα . το εσοδα που εισπρατει το κρατος ειναι πολυ περισσοτερα απο τα εξοδα που εχει και φτανουν ανετα να πληρωθουν μισθοι και συνταξεις. τα χρηματα που παιρνουμε απο το δντ δεν ειναι για να πληρωθουν μισθοι και συνταξεις αλλα για να αποπληρωθουν χρεη παλαιοτερων ετων.
    αυτο επρεπε να το γνωριζει η νου δου και να το χρησιμοποιοιουν και για επιχειρημα κατα της κυβερνησης. αλλα εκει στη νου δου κοιμουνται και ονειρευονται.
    και μια απορια. γνωριζει ο σαμαρας τους ορους της δανεικης συμβασης που θελει και να ψηφισει κιολας? ή εφαγε το τυρακι του γιωργακη.

  19. ataktos avatar
    ataktos 04/11/2011 11:53:08

    ‎"Στις 4 Δεκεμβρίου, τη μέρα που γιορτάζει το Πυροβολικό, θα γίνει το δημοψήφισμα. Έτσι, για να τιμήσουμε το βλήμα που το σκέφτηκε." (από Ω.Δ.)

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ ataktos 04/11/2011 12:06:09

      Χαχαχα! Άπαικτο!!!

  20. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 04/11/2011 12:00:13

    Προσυπογράφω τις απορίες του / της drider , γιατί όποιος έχει καεί στο χυλό φυσά και το γιαούρτι. Η σπουδή του ΑΣ να δηλώσει ότι θα ψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση έδωσε το περιθώριο κινήσεων εντυπωσιασμού του ΓΑΠ. Βέβαια αν το δούμε υπό το πρίσμα της αγωνίας του ΑΣ να οδηγηθούμε σε ανεξέλεγχτη χρεοκοπία και της πλήρης αποξένωσης από τους ευρωπαίους εταίρους μπορούμε να δικαιολογήσουμε εν μέρει αυτή τη σπουδή.
    Όμως παραμένει το ερώτημα :
    όταν ο ΓΑΠ μας οδήγησε στο ΔΝΤ και στο μνημόνιο γιατί δεν κήρυξε άμεσα πόλεμο στο δωσίλογο πρωθυπουργό, γιατί δεν ζήτησε άμεσα εκλογές με βάση την παραβίαση όλων των στοιχειωδών κανόνων του συνταγματικού, ευρωπαϊκού και διεθνούς δικαίου ;
    H καθυστέρηση στο επιτακτικό αίτημα διεξαγωγής εκλογών και η σπουδή τώρα να δηλώσει ψήφιση στη νέα δανειακή σύμβαση δημιουργούν ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη από εμάς που τον εκλέξαμε , μαζί βεβαίως με τις απαντήσεις στις απορίες του drider .
    Λευκή επιταγή πια σε κανένα : αλήθεια ο ΚΚ πληρώνεται μόνο για να κάθεται στα έδρανα της Βουλής ; Δεν νιώθει την ανάγκη να κάνει κάτι για να δικαιολογήσει το μισθό του και τι δουλειά είχε ο Βαγγελάκης Αντώναρος με τα βαρωνάκια και τα πασόκια για να πιέσουν τον ΑΣ ;
    Αν λαός νιώσει ότι εξαπατάται εκ νέου για να σωθούν οι δωσίλογοι και οι προδότες, η αντίδραση θα τους παρασύρει όλους και ο λαός θα πρέπει να πάρει τις τύχες στα χέρια του εξοστρακίζοντας ισοβίως τους πολιτικούς με το στρατό και την εκκλησία στο πλάι του, σε μια κοινωνία αλληλεγγύης όπου θα υπερισχύει η εφαρμογή αρχών της άμεσης δημοκρατίας και η πίστη στον αρχηγό της πίστης μας ( όποιος έχει δώσει όρκο σε στοές και άλλες παραθρησκευτικές οργανώσεις δεν δικαιούται να κατέχει οποιοδήποτε δημόσιο αξίωμα ) .

  21. τινα avatar
    τινα 04/11/2011 12:06:37

    Προτείνω να χαλαρώσουμε λίγο εδω μέσα.Ως συνήθως βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.Για ποια δανειακή σύμβαση μιλάτε όλοι σας;γι'αυτή που σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε καν στο τραπέζι προς συζήτηση;Η Ευρώπη κερδίζει χρόνο μόνο και το ξέρει.Η Ιταλία ετοιμάζεται για το μηχανισμό και έπεται συνέχεια.Ολη η ιστορία είναι να μείνουμε στο ευρώ εως ότου δοθεί ΣΥΝΟΛΙΚΗ λύση.Κι ο Σαμαράς το ξέρει αλλά φυσικά δεν γίνεται να αναφερθεί σ'αυτό.Πού είναι η εμπιστοσύνη σας στον πατριωτισμό του;Λυπάμαι βλέποντας τους πασόκους μετά απο τα τέρατα που έχουν γίνει να προσπαθούν έστω να υποστηρίξουν το κόμμα τους και εμείς να πυροβολούμε ανεξέλεγκτα την μονη ελπίδα που έχουμε σαν χώρα.Κινήσεις τακτικής γίνονται,υπομονή λοιπόν.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ τινα 04/11/2011 12:32:12

      Τίνα, η εμπιστοσύνη δεν είναι και που κερδίζεται μία για πάντα. Δίνει εξετάσεις κάθε μέρα. Και αν θες την άποψή μου, ένας από τους λόγους που φτάσαμε έδώ ήταν η τυφλή κομματική εμπιστοσύνη.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τινα 04/11/2011 14:33:01

      Έτσι όπως εξελίσσεται πλέον το πράγμα (με Ιταλία στο ΔΝΤ), φοβάμαι ότι η "συνολική λύση" θα είναι η διάλυση του ευρώ και η επιστροφή σε εθνικά νομίσματα, ίσως μάλιστα και η διάλυση της ελεύθερης διακίνησης κεφαλαίων, ανθρώπων, ακόμα και εμπορευμάτων. Δηλαδή, η αμφισβήτηση πολλών λειτουργιών ακόμα και της παλιάς ΕΟΚ.

      Η Ευρώπη πνίγηκε δυστυχώς μέσα στην ψευτοευμάρεια του υπερκαταναλωτισμού και στην πλαδαρότητα των λαών της, έχοντας υποθάλψει επί τόσες δεκαετίες μια τεράστια ωρολογιακή βόμβα στα σπλάχνα της. Αυτή η βόμβα σκάει όπου να' ναι, και λέγεται πληθυσμιακή γήρανση. Όταν τα ινδοκινεζάκια αυξάνονται και πληθύνονται σαν τις... μύγες την ώρα που "εμείς" οι ευρωπαίοι γερνάμε και συρρικνωνόμαστε, τι διαφορετικό περίμενες να γίνει;

      Αν η Αφρική είχε (α) απαλλαγεί από τις ασθένειες και (β) μπορούσε να διαφεντεύσει η ίδια τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ φυσικό και ορυκτό της πλούτο, ακόμα κι αυτή θα μας είχε περάσει. Αν μας σώζει κάτι σε σχέση με τους αφρικανούς είναι ότι μεγάλο μέγεθος της Αφρικής βρίσκεται σε διακεκαυμένη και τροπική ζώνη, με ό,τι αρνητικά αυτό συνεπάγεται.

      Στο μεταξύ οι ΗΠΑ, όσα δολλάρια κι αν τυπώνουν, βρίσκονται επίσης σε σοβαρό πρόβλημα, που απλώς το κρύβουν κάτω από το χαλί προς το παρόν. Μόνο η "ρωσική αρκούδα", με τον επίσης τεράστιο φυσικό πλούτο σε πρώτες ύλες, κάθεται στη γωνία και τρίβει τα χέρια της κρυφογελώντας με την κατάντια της Ε"Ε".

      • τινα avatar
        τινα @ Αυριανιστής 04/11/2011 14:54:47

        Αυριανιστή
        Σε τίποτα δεν διαφωνώ απ'αυτά που λες.Οποια κι αν είναι η κατάληξη όμως ,είτε τυπωθεί χρήμα σαν ύστατη λύση (βλ. ευροομόλογο) είτε γυρίσουμε όλοι στα εθνικά νομίσματα σαν αποτέλεσμα της διαφαινόμενης διάλυσης,θα πρέπει να μας βρεί μέσα στην Ευρώπη .Αρκετά με το παραμύθι του αποδοπομπιαιου τράγου.Γι'αυτό λέω οτι προκειμένου να διασφαλιστεί αυτό αξίζει το πολιτικό κόστος που πήρε ο Σαμαράς.Η δανειακή συμφωνία,περι της οποίας ο λόγος δεν αξίζει ούτε όσο το χαρτί που γράφηκε.

  22. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 04/11/2011 12:20:49

    Αγαπητέ Αριστερέ Ψάλτη,
    χαίρομαι που δημοσίευσες την παράγραφο με την αναφορά του Σαρκοζί, "περί εργαλείου κλπ"
    Το επισήμανα και εγώ χτές, σε ένα post μου - αλλά δεν έκανε εντύπωση σε κανένα ...
    Η αλήθεια είναι - και πέρα από το εάν πάρει ο ΓΑΠ ψήφο εμπιστοσύνης ή αν υπάρξει κάποια μορφή συγκυβέρνησης - ο ΣΚΟΠΟΣ επιτεύχθηκε.
    Εγινε πια φανερό, ότι όλα τα ΑΣΤΙΚΑ κόμματα - άσχετο με το τι λέγανε πιο πρίν ή τι καταλάβαιναν "οι ψηφοφόροι τους" - είναι ΥΠΕΡ της συμφωνίας της 26/27 Οκτωβρίου. Τελεία και παύλα ...

    Κάποιοι από μας το λέγανε, ο ΓΑΠ δεν είναι χαζός ...

  23. Ίωνας avatar
    Ίωνας 04/11/2011 12:25:00

    Ο Αντώνης Σαμαράς, διευκρίνησε χθες, ότι προτίθεται να ψηφίσει,(η ΝΔ), την νέα δανειακή σύμβαση, ΜΟΝΟ όσον αφορά το χρηματικό της ποσό, τον χρόνο αποπληρωμής και το επιτόκιο και ΟΧΙ τα μέτρα και το μείγμα πολιτικής, που ισχυρίζεται το καθεστώς Παπανδρέου, ότι αυτή η Σύμβαση συνεπάγεται.Άσχετα από το κατά πόσο και αν είναι αυτό εφικτό, οφείλω να ομολογήσω εδώ στο Antinews, που τόσο πρόθυμα φιλοξενεί τα σχόλιά μου, ότι πέρα από το αρχικό μούδιασμα, ύστερα από την πρωινή δήλωση του Προέδρου της ΝΔ, βιάστηκα να απογοητευτώ και μάλλον τον αδίκησα. Τα χθεσινά απογευματινά και βραδυνά γεγονότα, με τις ανεκδιήγητες παλλινωδίες των κυβερνητικών, καθώς και η δήλωση του ...Μερκοζί σε Γάλλο δημοσιογράφο, ότι ο ΓΑΠ προχώρησε σε δημοψήφισμα, επειδή φοβόταν ...στρατιωτικό πραξικόπημα(!), αποδεικνύουν ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι υποχρεωμένος να επιδείξει πολυσχιδείς πολιτικές πρωτοβουλίες και να πραγματοποιήσει πολιτικούς ελιγμούς, έτσι ώστε να αποδείξει κυρίως στους Ευρωπαίους ...εταίρους και δανειστές μας, ότι αποτελεί τον μόνο σοβαρό και αξιόπιστο συνομιλητή τους, και μοναδική λύση για την Ελλάδα και την Ενωμένη Ευρώπη, την ώρα που ο ΓΑΠ, το πουλέν τους, καταστρέφει λίγο πολύ την ...Παγκόσμια Οικονομία. Δυστυχώς για τον τόπο, ο Πρόεδρος της ΝΔ, πρέπει να παλαίψει ταυτόχρονα με πολλούς αντιπάλους. Πρώτα με το καθεστώς Παπανδρέου, δεύτερον με το διεθνές τοκογλυφικό σύστημα και τα πειθήνια ενεργούμενά τους, τους δήθεν Ευρωπαίους ...ηγέτες, (τρομάρα τους) και τρίτον με τα Νεοφιλελεύθερα σταγονίδια, που παρεπιδημούν στο ίδιο του το κόμμα, όπως τον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον Κωστή Χατζηδάκη, τον Ευάγγελο Αντώναρο, τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, οι οποίοι, την ώρα που ο Πρόεδρος του κόμματός τους, μαχόταν με τα ...θηρία, παρέα με την Βάσω Παπανδρέου, παζάρευαν στο γραφείο του Ντίνου Βρεττού, τον σχηματισμό ...συναινετικής κυβέρνησης, Εθνικής ...σωτηρίας!!!!!!! Πρόεδρε, Αντώνη Σαμαρά, δεν έπρεπε, κατά την λαϊκή ρήση, να φάμε πρόλογο από την ΠΑΣΟΚική και Αριστερή σπέκουλα. Έπρεπε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας και να σου δείξουμε την εμπιστοσύνη, που μας ζήτησες. Σου την ανανεώνουμε λοιπόν, με μεγαλύτερο πείσμα και αγωνιστική διάθεση τώρα, επισημαίνοντας παράλληλα εδώ, στο φιλόξενο Antinews, ότι δεν τρώμε πρόλογο, ούτε από πρωτόφαντους σχολιαστές εδώ μέσα, ούτε από παλιότερους συνσχολιαστές, που ήταν άφαντοι για πολύ καιρό και, σκληρών νεοφιλελεύθερων πεποιθήσεων όντες, νομίζοντας ότι η ΝΔ χθες άλλαξε γραμμή πλεύσης, βιάστηκαν και έσπευσαν να δηλώσουν Σαμαρικώτεροι του ...Σαμαρά.

    • Απαισιόδοξος avatar
      Απαισιόδοξος @ Ίωνας 04/11/2011 12:31:21

      Tα μέτρα και το μείγμα πολιτικής, που "ισχυρίζεται το καθεστώς Παπανδρέου, ότι αυτή η Σύμβαση συνεπάγεται" είναι, με απλά λόγια, το ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. Σας ρωτάω το εξής: αν είχε έρθει η πρώτη δανειακή σύμβαση στη Βουλή, και είχε υπερψηφιστεί από τη Νέα Δημοκρατία, με ποιά πολιτικά επιχειρήματα θα μπορούσε μετά ο Σαμαράς να καταψηφίσει το πρώτο μνημόνιο; Είναι γεγονός ότι η κατάσταση σήμερα είναι τραγική για την ελληνική οικονομία, ωστόσο, η δανειακή σύμβαση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΘΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ και τα οποία θα είναι ΑΝΑΛΓΗΤΑ, αν ο Παπανδρέου δεν οδηγηθεί εκεί που του αξίζει: στη λήθη ή στο εδώλιο...

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Απαισιόδοξος 04/11/2011 13:10:14

        Φίλε ''απαισιόδοξε'', ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε ότι θα υπερψηφίσει ΜΟΝΟ την δανειακή σύμβαση, για να αποδεσμευθεί η 6η δόση, που την έχει τόσο ανάγκη η Χώρα μας, σαν πρεζόνι, όπως την κατάντησε ο απίθανος ΓΑΠ. Δεν μίλησε ο Πρόεδρος της ΝΔ για κανένα νέο μνημόνιο. Άρα ισχύει η αρχική του τοποθέτηση, για επαναδιαπραγμάτευση σε μηδενική βάση και αλλαγή μείγματος πολιτικής. Εγώ, τον εμπιστεύομαι. Στο φινάλε, ας έχουμε λίγη ...αισιοδοξία! Δεν θα καταφέρει να μας μαυρίσει την ψυχή ο ...ακατανόμαστος...

  24. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 04/11/2011 12:25:23

    Αγαπητοί μου, ο Παπανδρέου εχθές έπαιξε και κέρδισε. "Κάλυψε" με την ξαφνική αλλαγή ηγεσίας των Ε.Δ. τη ΜΠΛΟΦΑ που πέταξε σε όλους μας. Δικαιολόγησε το δημοψήφισμα και "εξανάγκασε" τους βουλευτές του να μην σηκώσουν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ παντιέρα.
    Πρέπει εκεί κάτω στη Συγγρού να είναι πιο προσεκτικοί. Τώρα ο Αντώνης είπε ότι "στηρίζει" κάποιους όρους από τη νέα δανειακή σύμβαση. Θέλει προσοχή. Πρέπει να γίνει σημαία της ΝΔ η επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης. Η ιστορία το έχιε δείξει και στην Ισλανδία και στην Ιρλανδία. Σας λέω τούτο: Το βράδυ ο Παπανδρέου θα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης και ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ. Θα τους ξεγελάσει όλους. Ακόμη και τους πολύ κοντινούς του βουλευτές. Ο λόγος του δεν είναι ξεκάθαρος. Μην νομίζετε ότι το ΠΑΣΟΚ θα πέσει κάτω από τις 30 μονάδες επί του συνολικού εκλογικού αποτελέσματος. Έχει αποδείξει περίτρανα την ικανότητά του αυτοσυντήρησης και επιβίωσης. Όλοι οι υπόλοιποι είναι μαριονέτες - και δυστυχώς δεν το έχουν πάρει χαμπάρι - και θα συνηγορήσουν στα πάντα. Εάν σήμερα δεν πέσει κατά τη διάρκεια της ψήφου εμπιστοσύνης ο παπανδρέου δεν παραιτείται ούτε από την πρωθυπουργία, ούτε από την προεδρία του ΠΑΣΟΚ. Είναι απλό το ζήτημα για τον Παπανδρέου: Μετά τί;

  25. netakias avatar
    netakias 04/11/2011 12:46:37

    Αυτό το "αναπόφευκτο", τί το ήθελε;

    Αντέ να το πεις αυτό στου ΝΔκράτες που περιμένουν πέσει το ΠΑΣΟΚ...


    φευ

  26. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 04/11/2011 12:47:20

    Αν ένας ¨πρωθυπουργός¨, προσπαθεί με στημένα κόλπα να υφαρπάξει την συναίνεση ενός αντιπολιτευόμενου κόμματος, που μέχρι τώρα ποτέ δεν κορόϊδεψε τον λαό αλλά ούτε και τους δανειστές, αν ένας που θέλει ακόμα να είναι πρωθυπουργός, προσκυνάει στις επιταγές των δανειστών, που αλλάζει αμέσως γνώμη (δεχόμενος το ερώτημα και τον χρόνο του δημοψηφίσματος), που ταπεινώνεται μπροστά στους ξένους ηγέτες και ταπεινώνει όλη την χώρα, που δεν τον μπάζουν καν μέσα στο κτίριο και κάνει δηλώσεις έξω στην αυλή του κτιρίου, (στα γκαράζ), που δεν διστάζει να μας φέρει στο θεμέλιο, να μας βγάλει εκτός ΕΕ, που λέει συνεχώς ψέμματα, που, που ατέλειωτος ο κατάλογος....
    ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ....
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ....
    ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΠΙΑ ....
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΣΑΝ ΛΑΟΣ....

  27. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 04/11/2011 12:48:13

    Δεν έχει να κάνει με την δανειακή σύμβαση αυτή καθ αυτή. Η υπόσταση της η διάρκειά της και η εφαρμογή της είναι άγνωστες αυτή τη στιγμή. Ο πρωθυπουργικός βίος (για τον πολιτικό αμφιβάλω) του Παπανδρέου τελείωσε. Αυτό που τον ενδιαφέρει (και όσους τον στήριξαν στον βαθμό του ο καθένας) είναι ότι η υπογραφή Σαμαρά σημαίνει ένα και μονο πράγμα για τον ίδιο. Αποενοχοποίηση. (Αν όχι αθώωση).

  28. TED avatar
    TED 04/11/2011 12:54:13

    Είσαι εξυπνάκιας;

  29. asterix avatar
    asterix 04/11/2011 13:07:00

    Επειδή πολλά λέμε και λίγα μας οφελούν, καλό είναι να δούμε κατάματα την πραγματικότητα!

    Ο Σαμαράς χθες, την ώρα που η χώρα ζούσε και συνεχίζει να ζει στιγμές ακυβερνησίας και κατάρρευσης, όρθωσε το πολιτικό του ανάστημα και έκανε αυτό που έπρεπε. Πήρε την πρωτοβουλία, ανέλαβε την ευθύνη για την τύχη της χώρας χωρίς υπεκφυγές και φοβίες!

    Στο σημείο που έφεραν τη χώρα οι ασυναρτησίες και ο ασύλληπτος τυχοδιωκτισμός του ΓΑΠ, κάποιος έπρεπε να δείξει ότι διαθέτει τα "προσόντα" να αναλάβει τις ευθύνες της χώρας και να μην την αφήσει να οδηγηθεί στην καταστροφή. Στο ΠΑΣΟΚ, όπως αποδείχθηκε περίτρανα και χθες, θυσιάζονται όλα (αλλά όλα) στο βωμό της εξουσίας. Εδώ και μέρες, πέραν του εξευτελισμού και των αδιεξόδων που οδηγηθήκαμε, δεν λειτουργεί ΤΙΠΟΤΑ στη χώρα. Τα υπουργικά συμβούλια γίνονται για εσωκομματικές εξελίξεις, οι Υπουργοί δειπνούν και διαδρομίζουν για την εξασφάλιση της καρέκλας και της διαδοχής, οι βουλευτές επιλέγουν φράξιες και πάει λέγοντας. Όπως καταλαβαίνουμε αυτή τη στιγμή, ό,τι και να γίνει, δεν θα πιάσουμε κανένα δημοσιονομικό στόχο, αφού τίποτα δεν λειτουργεί.
    Και όσο αυτοί πλακώνονται και μικροπρεπίζουν, ο Σαμαράς βγήκε να δείξει ότι η χώρα έχει άλλες λύσεις, έχει ανθρώπους έτοιμους να αναλάβουν δράση ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ! Άλλωστε ο ίδιος το είχε δηλώσει στις 28/10 λέγοντας ότι πρέπει να πάμε σε εκλογές "πάση θυσία". Και η θυσία για όσους δεν το γνωρίζουν αφορά πρωτίστως τη θυσία του εαυτού μας, δεν σημαίνει θυσία του άλλου. Δεν ερμηνεύεται με αναποτελεσματικές παραιτήσεις βουλευτών κ.ά.
    Και τί θυσίασε χθες ο Σαμαράς: Μόνο μια μικρή υποχώρηση. Είπε, όπως άλλωστε είχε δηλώσει και στις 27/10, ότι η δανειακή σύμβαση εδώ που μας οδήγησε ο ΓΑΠ, είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ! Στις 27/10 δεν υπήρχε θέμα ψήφισης του δανείου, καθώς διαχρονικά οι δανειακές συμβάσεις δεν ψηφίζονται από τη βουλή, αλλά επικυρώνονται (αυτό γινόταν πάντα). Αυτό που είπε στις 27/10 και επανέλαβε ξεκάθαρα και χθες, είναι ότι διαφωνεί με τα μέτρα (τον τρόπο) που συνοδεύουν τη σύμβαση. Και αφού ο ΓΑΠ με τις αθλιότητές του οδήγησε στο να συνδεθεί η δανειακή σύμβαση όχι μόνο με την 6η δόση (που μέχρι προχθές ήταν σίγουρη), αλλά και με ψήφιση από τη βουλή, ανέλαβε την ευθύνη να αποδεχθεί τη διαδικασία ψήφισή της από τη βουλή προκειμένου πια (εδώ που φτάσαμε) να μην ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΑΤΑΚΤΩΣ η χώρα και οδηγηθεί εκτός ευρώ σε μια αδιανόητη ΦΤΩΧΕΙΑ!
    Και πολλοί από εμάς μπορεί να μιλάμε εκ του ασφαλούς, αναρωτιέμαι όμως αν θα είχαμε τα κότσια την κρίσιμη στιγμή, την ώρα (που ασχέτως πώς) η χώρα θα σταματούσε να υπάρχει όπως την ξέρουμε και οι πολίτες θα οδηγούνταν σε άγνωστα και δύσκολα μονοπάτια, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ????
    Αυτό είναι το ανάστημα του πολιτικού ανδρός που προτάσσει το συμφέρον της χώρας πάνω από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο.

    Και επιπλέον δεν υποχώρησε σε τίποτα. Ζητά άμεσα ΕΚΛΟΓΕΣ, δεν συζητά συναινετική κυβέρνηση, παρά μόνο ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ χωρίς στελέχη κομματικά (κι αυτό σημαίνει ούτε βουλευτές που άρχισαν να ράβονται, ούτε Σημίτηδες και λοιπούς προθύμους) και βεβαίως το κυριότερο:
    ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ο οποίος θα μας οδηγήσει στην έξοδο από αυτόν τον ΦΑΥΛΟ (από πολλές οπτικές όχι μόνο οικονομικό) κύκλο.

    Αν στήριζα μια φορά πριν τον Σαμαρά, τώρα είμαι πλήρως αφοσιωμένη!

  30. mayrh_trypa avatar
    mayrh_trypa 04/11/2011 13:39:25

    οκ το καταλάβαμε... χρειάστηκε να στηθεί όλο αυτό το ΘΕΑΤΡΟ για να μπορέσει η Νέα Δημοκρατία να αποκτήσει το άλοθι και να ψηφίσει το επαίσχυντο Μνημόνιο.
    Πόσες φορες στην πολιτική ιστορία αυτού του τόπου δεν είδαμε αυτό το έργο.
    Επικίνδυνο είναι όλο το πολιτικό σύστημα εξουσίας και όχι μόνο ο Γιώργος Παπανδρέου για τον λαό, τον τόπο μας, την πατρίδα μας.
    Με ότι εκβιασμούς προσπαθούσε ο Παπανδρέου να περάσει το ξεπούλημα μας όλους τους υιοθέτισε ο Σαμαράς.
    Όταν θα ψηφίσουν το Μνημόνιο με τους 180 βουλευτές και γίνουν οι εκλογές και έρθει σαν κυβέρνηση (λέμε τώρα η Νέα Δημοκρατία) θα μας πούνε :
    Ξέρετε οι δανειστές μας, τα κράτη της Ε.Ε. απο την στιγμή που αποδεχτήκαμε τους όρους της ΣΥΜΒΑΣΗΣ δεν δέχονται την αλλαγή τους. Και λογικό είναι.
    Από την στιγμή που έβαλες ρε φίλε την υπογραφή σου κάτω από ένα κείμενο έπρεπε να το σκεφτείς. Πολιτικοί ελιγμοί και κουραφέξαλα. Ας πρόσεχες.
    Το πιο αποκαλυπτικό είναι ότι ζητάει ψήφιση της απο μια βουλή που ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν αντιπροσωπεύει το ΛΑΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ!
    Αυτό δεν ειναι πολιτικός ελιγμός είναι πολιτική ασωτεία και εξευτελισμός.
    Εσείς μένετε οι περισσότεροι μέσα στις κομματικές παροπίδες.
    Μη θίξει κανείς τον Σαμαρά. Ποιός είναι ο κύριος; Ποιοί είναι όλοι αυτοί οι ανόητοι, μέτριου αναστήματος, κακοί Ελληνες; Όλοι αυτοί οι συνυπεύθυνοι στην κατάντια μας;
    Υπάρχουν ελάχιστοι βουλευτές αυτη την στιγμή στο Ελληνικό κοινοβούλιο που έχουν ανάστημα.
    Όλα τα κόμματα όμως έχουν ύψος νάνου και πολιτική εξανδραπονδισμού του λαού μας.
    Την ίδια συναίνεση που έδειξαν στην άλωση του ΟΤΕ απο Siemens Κόκκαλη στην συγκυβέρνηση.
    Κοιτάτε τις μαριονέτες και δεν βλέπετε τους χειριστές της.
    Υποστηρίζετε τις μαριονετες και είστε γονατισμένοι, υποταγμένοι, ραγιάδες!
    Ευπατρίδης της πολιτικής και πράσινα άλογα. Το ότι αυτοκτόνισε η γιαγιά του η σπουδαία Πηνελόπη Δέλτα την ημέρα της εισόδου των Γερμανών στην Αθήνα της Μαύρης Κατοχής, μιας γυναίκας που οικοδόμησε μέσα μου από τα βιβλία της τον Ελληνα Ανδρα, δεν είναι εισητήριο για το να αποκαλέσεις κάποιον ευπατρίδη, δε σημαίνει τίποτα γιατί οι ΑΡΕΤΕΣ δεν κληρονομούνται και για αυτό γράφτηκε ένα απο τα σπουδαιότερα κείμενα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Ο Πρωταγόρας του Πλάτωνα.
    Ένας ΕυΠατρίδης δεν λεει είμαστε είναι το κατ’ εξοχήν Ευρωπαϊκό Κόμμα της Ελλάδας. Που είναι η λέξη Πατριωτικό; Ενας ΕυΠατρίδης λοιπόν πρώτα βάζει την Πατρίδα του για αυτό και αποκαλείται Ευπατρίδης!
    Την φωνή μου μπορείτε να την πνίξετε και να χώσετε τα κεφάλια σας σαν τις στρουθοκάμηλους μέσα στο χώμα.
    Το κείμενο μου μπορείτε να το σβήσετε από τον κυβερνοχώρο.
    Όμως η ιστορία ξεβράζει πάντα τα πτώματα της στο πέρασμα της.
    Μπορεί ο βιολογικός μας χρόνος να είναι μικρότερος σε διάρκεια αυτού του ξεβράσματος και να μην προλαβαίνουμε την υποτιθέμενη δικαίωση μας, αλλά η αλήθεια τελικά πάντα λάμπει.
    Εγώ θα απευθύνω ένα ερώτημα σε σενα Φάκτορα σε σένα Κώστα Ροδινέ σε σένα Φαήλο Κρανιδιώτη:
    Γιατί τελικά άνθρωποι ευφυείς, έξυπνοι, μορφωμένοι, καλλιεργημένοι, γίνονται το άλοθι τραγικών προσώπων και τραβούν μαζί με αυτά τα πρόσωπα το χορό του τράγου Πάνα;
    Ένας άνδρας πραγματικος, ένα παλικάρι, μιλάει πάντα για την αλήθεια και όταν κάνει λάθος παραδέχεται δημόσια το λάθος του και δεν σέρνεται στον χορό του ζαλόγγου.

    Το τέλος της μεταπολίτευσης δεν θα το δώσει κανενας πολιτικός αρχηγός και κανένα πολιτικό κόμμα, γιατί κανένας δεν έχει αυτοκτονικές τάσεις, όπως αυτοκτονικές τάσεις δεν είχε κανένας διανοούμενος για να σπάσει την αντιθεση ανάμεσα στην διανοητική και χειρονακτική εργασία.
    Το τέλος της μεταπολίτευσης θα το δώσει η ίδια η πολιτική ιστορία και ο πολιτικός χρόνος μέσα από ότι θα ξεπηδήσει στα επόμενα χρόνια που θα είναι τραγικά και ταραγμένα για τον λαό μας.
    Γιατί θα ξεπηδήσει μέσα από αυτήν την τραγικότητα το νέο πνεύμα και οι νέοι άνθρωποι και η νέα Ελπίδα. Δυστυχώς αυτές οι ιστορικές ζημώσεις είναι επίσης πέρα απο τον προσωπικό βιολογικό χρόνο μας.
    Κάποιοι θα έχουν κερδίσει αυτό το χρήμα με το χρώμα του αίματος. Κάποιοι θα έχουν κερδίσει τις μικρές ωφέλειες τους.Κάποιοι θα έχουν κερδίσει τα ταπεινά όνειρα τους.
    Πολλοί θα έχουν προδοθεί, πολλοί θα έχουν ματώσει, πολλοί θα έχουν πάψει να ονειρεύονται.
    Φάκτορα έχεις ενα site που η αγάπη και η συμμετοχή του κόσμου το έκανε διακριτό ανάμεσα σε χιλιάδες. Έχεις μια ευθύνη όμως το ίδιο τεράστια όσο και η διακριτότητα του ιστοχώρου σου.

  31. φωνη avatar
    φωνη 04/11/2011 13:41:17

    O Παπανδρέου δε θέλει να φύγει, θέλει να συνεχίσει να κυβερνάει μέχρι να αποτελείωσει τη χώρα, να μας βγάλει από την ευρωπαϊκή ένωση και να μας βάλει στη νεοοθωμανική ένωση.

    Δεν πρόκειται να πάει ο ίδιος σε εκλογές. Θα επιμένει μέχρι να τον ρίξουν. Και αυτά που του λέει ο Σαμαράς για εκλογές άμεσα και μεταβατική κυβέρνηση 6 βδομάδων, από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να αρπάξει μια λέξη από τις δηλώσεις του Σαμαρά για να παρουσιάσει οτι δήθεν θα συνεργαστεί μαζί τους. Αλλά ούτε και αυτό θέλουν, θέλουν ο Σαμαράς να σταματήσει να είναι αντιπολίτευση και να ψηφίζει οτι φέρνει το ΠΑΣΟΚ στη Βουλή και να πάρει και πάνω του τις ευθύνες της πολιτικής τους. Αυτό ζητάνε από το Σαμαρά κατά τη γνώμη μου. Θέλουν να καταργήσουν την αντιπολίτευση.

    Ολα όσα κάνουν είναι ένα φιάσκο, μια τεράστια απάτη, από το ένα ψέμα στο άλλο. Πάντα αυτό κάνανε και τώρα αποδεικνύεται ΠΟΙΟΣ είναι αυτός που ακυρώνει κάθε φορά την προσπάθεια να δοθεί μια διέξοδος συντεταγμένη για τη χώρα από την κυβέρνηση αυτήν σε εκλογές. Τα ίδια έκανε τον Ιούνιο που είπαν να πάνε για επαναδιαπραγμάτευση κάποιους μήνες για τους όρους της προσαρμογής και μετά εκλογές. Και ξαφνικά το ακύρωσε δήθεν για τις διαρροές που τότε και τώρα το ΠΑΣΟΚ εκανε και κάνει. Πριν τη σύνοδο ζητούσε από το Σαμαρά να συνδιαπραγματευτούν και παράλληλα τον έβριζε από την Κ.Ο. ομάδα. Τώρα δήθεν το ΠΑΣΟΚ είναι διατεθειμένο να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές (όλοι ζητούσαν πολιτικές πρωτοβουλίες από τον ΓΑΠ μετά το πολυνομοσχέδιο) και αντί να μιλήσουν στα ίσα με το Σαμαρά βλέπουμε μια διάθεση να υφαρπάξουν τη συναίνεσή του, να διαστρεβλώνουν τις δηλώσεις και τη στάση του και να συνεχίσουν να κυβερνάνε. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ποιός ακυρώνει πάλι εξελίξεις εθνικά ωφέλιμες;

    Δε θέλουν να σηκωθούν να φύγουν. Δε θέλουν να αποδεσμεύσουν τη χώρα από την πολιτική τους και από την κυβέρνησή τους.
    Και είναι παρανοϊκό να ζητάει ψήφο εμπιστοσύνης από τη βουλή για να φύγει. Αυτά είναι του ψυχιάτρου. Δεν ξέρω αν εσείς μπορείτε να τα ακούτε, αλλά εμένα με ενοχλεί αυτός ο παρανοϊκός λόγος, είναι αρρωστημένος.

    Οπως άκουσα το πρωι στο mega τον Γ.Λιάνη του ΠΑΣΟΚ να λέει οτι δεν εχει σημασία που ο Παπανδρέου κάνε λάθος πολιτική θα έπρεπε ο Σαμαράς να του πει, "παρότι κάνεις λάθος έρχομαι μαζί σου και σε στηρίζω ρε". Αυτά δεν είναι επιχειρήματα πολιτικής. Αυτά είναι σκέψη επιπέδου αλάνας και καφενείου. Ο ίδιος παραιτήθηκε και λέει οτι ο Σαμαράς που είναι και αντιπολίτευση πρέπει να ακολουθεί τον Παπανδρέου στο λάθος! Και δεν του πέρασε από το μυαλό να παραιτηθεί αυτός που κάνει το λάθος. Δεν του πέρασε από το μυαλό να στηρίξει ο Παπανδρέου τη σωστή πολιτική. Αλλά φταίνε οι δημοσιογράφοι που τους ανέχονται, τους κάνουν πλάτες και τους αφήνουν ανεξέλεγκτους να διατυπώνουν αυτόν τον παραληρηματικό λόγο.

  32. Kostas avatar
    Kostas 04/11/2011 14:46:33

    Από πίσω θα το σκεφτόμουνα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.