28/06/2011 19:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Παπανδρέου «κατάφερε» και το Σοσιαλισμό και την Βαρβαρότητα!



(Ανανεωμένο) Στις 19:00 το απόγευμα ανέβηκε στο βήμα ο Πρόεδρος της ΝΔ Α. Σαμαράς ο οποίος κατέστησε σαφές πως είναι αντίθετος με οποιαδήποτε μορφή στήριξης του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, λέγοντας ότι : «το Μεσοπρόθεσμο το καταψηφίζουμε γιατί είναι ανεδαφικές οι εκτιμήσεις του, αντιφατικές οι προβλέψεις του, γιατί είναι οικονομικά αναποτελεσματικό και αντιαναπτυξιακό, γιατί είναι κοινωνικά άδικο, γιατί φορτώνει, για μιαν ακόμα φορά τα πιο υπέρογκα βάρη στις πιο αδύναμες πλάτες, δυσβάστακτα βάρη σε ειλικρινείς φορολογούμενους, ενώ παραμένουν στο απυρόβλητο οι φοροφυγάδες και η νομενκλατούρα της κρατικής σπατάλης. Κι έτσι διαλύεται η κοινωνική Συνοχή. Με δύο λόγια μας πάει πιο βαθιά στο αδιέξοδο. Δεν μας βγάζει απ’ αυτό».

Στη συνέχεια κατηγόρησε ευθέως τον Γ. Παπανδρέου ότι ο ίδιος τορπίλισε τις διορθωτικές κινήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης αρνούμενος κάθε συναίνεση ενώ σε ότι αφορά στο δίλημμα της κυβέρνησης «μνημόνιο ή πτώχευση» αποδείχτηκε, όπως είπε, ότι το μνημόνιο μας έφερε πιο κοντά στη χρεοκοπία.

Ο κ. Σαμαράς επέκρινε επίσης το ΠΑΣΟΚ για «προπαγανδιστική εκστρατεία φόβου»: «Κάποιοι μας απείλησαν και με διλήμματα του τύπου: Μεσοπρόθεσμο ή… τανκς! Κάποιοι άλλοι, πριν ένα μήνα, είχαν απειλήσει: Μεσοπρόθεσμο ή δραχμή! Πρόκειται για προπαγανδιστική εκστρατεία φόβου. Η οποία δεν πείθει κανένα. Απλώς δημιουργεί πανικό στην αγορά και αποσταθεροποιεί την Οικονομία. Κάθε φορά που ακούγονται τέτοιες ανοησίες, το μόνο δυστυχώς που γίνεται είναι να υπάρχει φυγή κεφαλαίων από τις τράπεζες. Όμως, ο Ελληνικός λαός δεν εκβιάζεται πια. Απλώς η αγορά κακοποιείται. Ας το καταλάβουν και ας σταματήσουν, επιτέλους, αυτά τα πυροτεχνήματα ανευθυνότητας»!

Απόσπασμα από την ομιλία:

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρείς λογικές:

-- Αυτοί που μας λένε ότι το πρόγραμμα βγαίνει και να το ψηφίσουμε. Αυτή η λογική απλώς στηρίζεται στο ψέμα. Γιατί το πρόγραμμα δεν βγαίνει…

-- Υπάρχουν κι εκείνοι που μας λένε ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει, πράγματι, αλλά προτείνουν να πάμε σε αναδιάρθρωση χρέους. Αυτή η λογική στηρίζεται σε «μισή αλήθεια». Δεν μας λέει τι θα σήμαινε «αναδιάρθρωση», πόσο επώδυνη θα ήταν και πόσο πίσω θα μας πήγαινε...

-- Και υπάρχει και μια τρίτη λογική – η δική μας: που λέει ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει και γι’ αυτό πρέπει να το αλλάξουμε, για να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε την κρίση, να ξεπληρώσουμε τα δανεικά και να μη χρειαζόμαστε πλέον μηχανισμό στήριξης και Μνημόνια.

Αν η Ελληνική Οικονομία ανακάμψει, θα βγει από την κρίση. Για μας δεν υπάρχει άλλη λογική, δεν υπάρχει άλλος στόχος: Η Επανεκκίνηση, η Ανάκαμψη και η Ανάπτυξη.

Ανακεφαλαιώνοντας: το Μεσοπρόθεσμο το καταψηφίζουμε γιατί είναι ανεδαφικές οι εκτιμήσεις του, αντιφατικές οι προβλέψεις του, γιατί είναι οικονομικά αναποτελεσματικό και αντιαναπτυξιακό.

Και βεβαίως, γιατί είναι κοινωνικά άδικο. Γιατί φορτώνει, για μιαν ακόμα φορά τα πιο υπέρογκα βάρη στις πιο αδύναμες πλάτες. Δυσβάστακτα βάρη σε ειλικρινείς φορολογούμενους. Ενώ παραμένουν στο απυρόβλητο οι φοροφυγάδες και η νομενκλατούρα της κρατικής σπατάλης. Κι έτσι διαλύεται η κοινωνική Συνοχή.

Με δύο λόγια μας πάει πιο βαθιά στο αδιέξοδο. Δεν μας βγάζει απ’ αυτό.

Καμιά φορά, οι κοινωνίες διαλέγουν πολιτικές που είναι αναπτυξιακές, αλλά κοινωνικά άδικες. Άλλες φορές, διαλέγουν μέτρα κοινωνικής δικαιοσύνης, που όμως λειτουργούν αντιαναπτυξιακά. Αλλά μέτρα που είναι ταυτόχρονα και άδικα και αντί-αναπτυξιακά, δεν διαλέγουν ποτέ!

Το καταψηφίζουμε, λοιπόν, συνολικά και συντεταγμένα, όπως οφείλει να κάνει κάθε σοβαρός πολιτικός οργανισμός. Που έχει το θάρρος να λέει τα μεγάλα ΝΑΙ, αλλά και τα μεγάλα ΟΧΙ. Όπως απαιτεί το συμφέρον του Έθνους, αλλά, ναι, και το ίδιο το συμφέρον της Ενωμένης Ευρώπης…

Το Σεπτέμβριο του 2009, ο κ. Παπανδρέου κέρδισε τις εκλογές θέτοντας το υπέρτατο… ψευτοδίλημμα: «Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα»!

Το θυμάστε;

Μα δεν ξεχνιούνται τέτοια πράγματα!

Τελικώς, ο κ. Παπανδρέου «κατάφερε» και τα δύο: και Σοσιαλισμό και Βαρβαρότητα!

Για το Σοσιαλισμό μην έχετε καμία αμφιβολία: Προστάτεψε όσο μπορούσε τον κρατισμό. Και γονάτισε την οικονομία με φόρους.

Όσον αφορά τη Βαρβαρότητα, ε απλώς κοιτάξτε γύρω σας: Δεν μένει η παραμικρή αμφιβολία ούτε γι’ αυτό…

Το ΠΑΣΟΚ έχει ένα ταλέντο: να εκβιάζει το λαό να διαλέξει ανάμεσα σε δύο κακά. Τελικώς φέρνει και τα δύο!

Η εποχή αυτή, όμως, πέρασε ανεπιστρεπτί.

Τώρα διαλέγουμε το δρόμο που δεν είναι εκβιαστικός. Είναι δύσκολος αναμφίβολα, αλλά είναι και λυτρωτικός. Φέρνει Ελευθερία επιλογών και Ανάπτυξη. Δηλαδή Πρόοδο και Ελπίδα.

Ο κ. Παπανδρέου, βέβαια, επικαλείται τελευταία τον «Πατριωτισμό» όταν πρόκειται να πάρει οδυνηρά μέτρα.

Αλλά «Πατριωτισμός» σημαίνει συλλογική προσπάθεια, ώστε να κάνουμε την χώρα μας καλύτερη και πιο Ελεύθερη. Όχι να την οδηγήσουμε στα χειρότερα.

Το ΠΑΣΟΚ θυμάται την «Πατρίδα» και τον «Πατριωτισμό», όταν πρόκειται να εκβιάσει για ακόμα χειρότερα δεινά, και να βυθίσει το λαό στην κατάθλιψη και τα αδιέξοδα.

Αντίθετα, για μας ο Πατριωτισμός έχει νόημα όταν μιλάει γλώσσα Ελευθερίας, όχι καταναγκασμού. Κι όταν ανοίγει δρόμους προοπτικής και Ελπίδας.

Με αυτό το νόημα της Πατρίδας σας ζητώ να σταθμίσετε τη σημερινή σας απόφαση. Να απορρίψετε τα ψεύτικα διλήμματα. Να καταψηφίσετε τα αδιέξοδα!

Και να ανοίξετε αληθινή Προοπτική, ώστε να βγει η Ελλάδα από την κρίση!

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
    Κωστας Ε. Χριστοδουλου 28/06/2011 20:15:24

    Κρατα γερα Προεδρε !!!

  2. victoria (true) avatar
    victoria (true) 28/06/2011 20:20:18

    Πρόεδρε πρόσεχε τις αποκρατικοποιήσεις.
    Δεν είναι φιλελεύθερη πολιτική αυτή, είναι γιούρια και ξεπούλημα.
    Αν δεν μπορείς να τους σταματήσεις, τουλάχιστον μην συμμετέχεις.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ victoria (true) 28/06/2011 21:23:56

      +++

    • dealex avatar
      dealex @ victoria (true) 28/06/2011 22:09:10

      σωστο!!!!!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ victoria (true) 28/06/2011 23:02:28

      +1000

  3. Enzo avatar
    Enzo 28/06/2011 20:20:48

    παλι αλλος ενας ωραιος λογος αλλα δεν φτανει μονο αυτο.

  4. sawas avatar
    sawas 28/06/2011 20:34:33

    Αν έχει δίκιο η επιστολή του ΣΥΡΙΖΑ τότε πρόκειται για το άκρον άωτον του φιλελευθερισμού.
    h**p://www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=23586

    Αν σπείρει ανέμους (αποκρατικοποιήσεις, Σαμαρας ή Παπανδρέου), θα θερίσει θύελλες......

  5. kiki avatar
    kiki 28/06/2011 20:44:31

    @ Βικτωρια ,
    εχεις δικιο στον εφαρμοστικο νομο Οχι, σε ολα, και ας ειναι στο προγραμμα.
    αμεσως θα πουναι οτι συναινεσε.Οχι σε ολα.
    Και κατεβει ολη η αντιπολιτευση στην πλατεια με τον λαο.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ kiki 28/06/2011 20:53:45

      Σκληρό το πόκερ Κική μου. Αλλά είναι παίκτης και πατριώτης και εμπιστεύομαι. Ίδωμεν.

  6. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 28/06/2011 20:52:20

    Ακατανόητη και μόνο η πιθανότητα να ψηφίσει η ΝΔ διατάξεις του εφαρμοστικού.
    Ιδιαιτέρα αποκρατικοποιήσεις με διαδικασία express τέσσερεις φορές κάτω από την πραγματική αξία.
    Μα αυτός δεν είναι ο βασικός λόγος που έρχεται το μεσοπρόθεσμο;
    Το ξεπούλημα.

    Αλλά και άλλα άρθρα , πως τα ψηφίζεις , όταν είναι σαφές ότι αποσπασματική εφαρμογή επιμέρους μέτρων ακόμη και σωστών, μέσα στο χάος μιας συνολικά καταστροφικής πολιτικής , στην καλύτερη περίπτωση τα ακυρώνει.

    Στο Ζάππειο ΙΙ δεν λέγαμε ότι η πρόταση δεν λειτουργεί αποσπασματικά αλλά μόνο ενιαία;

  7. Sofie avatar
    Sofie 28/06/2011 20:54:03

    Βρε παιδιά να ρωτήσω κάτι...υπάρχει περίπτωση να ψηφιστεί αιφνιδίως απόψε το μεσοπρόθεσμο?

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Sofie 28/06/2011 21:02:56

      Κανονικά όχι.

  8. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 28/06/2011 20:56:56

    Mην ξεχάσουμε απόψε να δούμε στο χουντοκάναλο και τη συνέντευξη του Ρεν που με δακρύβρεχτες παραινέσεις θα μιλήσει για το καλό της Ελλάδος (βλέπετε πάντα χρειαζόμασταν έναν Φινλανδό που να υποφέρει για την Ελλάδα και να μας λέει ποιο είναι το συμφέρον μας) και πόσο μεγάλη ανάγκη είναι να ψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο έκτρωμα. Μάλλον θα πει και κάτι στα ελληνικά, όχι για "καλό κουράγιο" υποθέτω - έχουμε ξεφύγει από αυτό πιά. Ίσως μας ευχηθεί καλό καλοκαίρι. Λέτε να ζητήσει και από το Μπέο κανα προγνωστικό για Β Φινλανδίας ;

  9. Orestios avatar
    Orestios 28/06/2011 21:02:14

    Ο Σοσιαλισμός εμπεριέχει τη βαρβαρότητα στην ιδεολογία του.

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Orestios 28/06/2011 21:10:19

      Ακριβώς, η σημερινή ομιλία Σαμαρά ήταν μία πραγματική κεντροδεξιά εμπνευσμένη ιδεολογία.
      Όχι στους φόρους των σοσιαλιστών, ναι στην οικονομική ανάπτυξη.

  10. spiros avatar
    spiros 28/06/2011 21:21:00

    Το MEGA έδιενε ρέστα για την συναίνεση και ότι τα βρήκε η ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ για να προτείνει η ΝΔ πρόσωπα για το ταμείο εκποίησης της Ελλάδας. Άρα ο καλός Βενιζέλος προχώρησε στη συναινόηση με τη ΝΔ.....

  11. spiros avatar
    spiros 28/06/2011 21:25:35

    Προτείνων καθολικό ,βρεντερό και αποτελειωτικό ΟΧΙ στον εφαρμοστικό γιατί υλοποιεί αποκλειστικά το μεσοπρόθεσμο και αποσπασματικη ψήφιση άρθρων δεν επιφέρει ούτε καν βελτιώσεις. Δείχνει έμεση συναίνεση στο λάθος

  12. sawas avatar
    sawas 28/06/2011 21:32:42

    Ο babis έκανε την υπέρβαση του σήμερα.......(κοινώς κωλοτούμπα)

    • ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
      ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ @ sawas 28/06/2011 21:45:35

      Τί είπε δλδ??

      • sawas avatar
        sawas @ ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ 28/06/2011 21:49:15

        ...έχει δίκιο ο Σαμαράς!!!!!!!!!!!!
        Εννοούσε το φορολογικό αφού έβαλε και ολίγο Ολι Ρεν

  13. δημης avatar
    δημης 28/06/2011 21:32:44

    ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΑΝΤΩΝΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΝΟΥΝ ΞΕΣΠΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ-ΦΙΓΟΥΡΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΑΘΙΚΤΟ ΤΟΝ...ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΧΤΗ-ΕΣ...
    -ΔΕΙΞΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ,ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ,ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ....
    -ΤΟ ...ΑΙΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΕΔΕΙΞΕ ΠΡΙΝ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ....
    ΔΕΙΧΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ...ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΟΥ...
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΔΟ...

  14. Nikos avatar
    Nikos 28/06/2011 21:48:15

    Μία γερμανίδα ευρωβουλευτής εξέφρασε την απορία της γιατί η ελληνική σοσιαλιστική κυβέρνηση δεν επιβάλλει στην πλούσια ελληνική ελιτ την υποχρέωση να συνεισφέρει ανάλογα στα βάρη. Γνωρίζουμε ότι η κυβέρνηση επιβάλλοντας την λεγόμενη έκτακτη εισφορά ορίζει αυτή κλιμακωτά έως το ποσό των 100.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα, ενω πάνω από το ποσό αυτό ο συντελεστής ορίζεται σταθερός στο 4%. Γνωρίζουμε ακόμη ότι υπάρχουν πολλοί έλληνες, ακόμη και κρατικοδίαιτοι που έχουν ετήσιο εσόδημα, ως φυσικά πρόσωπα, πολύ περισσότερο από εκείνο των 100.000 ευρώ. Το εύλογο ερώτημα ενός μη σοσιαλιστή (?) είναι γιατί το ποσοστό του 4% παραμένει σταθερό γι' αυτά τα εισοδήματα. Η έλλειψη περαιτέρω κλιμακωτής αύξησης του ποσοστού αυτού είναι κοινωνικά, όχι μόνο άδικη, αλλά και ανήθικη. Τούτο, γιατί όσοι γνωρίζουν στοιχειώδη οικονομικά με τον τρόπο αυτό, η αγοραστική δύναμη της πλούσιας ελιτ, στα πλαίσια της παρούσας οικονομικής κρίσης, όχι μόνο παραμένει ανεπηρέαστη από τα επιβληθέντα ανυπόφορα φορολογικά βάρη, αλλά αυξάνεται σε προκλητικό βαθμό. Σε βαθμό βαρβαρότητας.

  15. talas avatar
    talas 28/06/2011 23:58:54

    παιδια δειτε εδω.
    162.812 ευρω βασικος μισθος στην Αντιπροεδρεια.

    http://www.capital.gr/messages/uploads/posts/8DF95E00-9BD1-4B1F-9B6D-4849CBB60FEA.jpg

    Φακτορα , εαν δεν ειναι μουφα - απο ανγνωστη στο capital το ξεσηκωσα -, διαδωστε το

  16. madprof avatar
    madprof 29/06/2011 01:05:58

    Συμφωνώ !, κοινωνικοποίηση (κράτος, εργαζόμενοι και επενδυτές) μέσω χρηματιστηριακής ιδιωτικοποίησης για Νερό, Ενέργεια, οτε (και όποιες άλλες κρίνονται στρατηγικής σημασίας) ώστε να λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια αλλά και τιμολόγια κοινωνικά δίκαια γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια με την ΤατιανοΤσιτσιολονοΑλητοκρατία που έχει γίνει σαράκι και τρώει τους πολίτες και την κοινωνία. Στην Ιταλία με δημοψήφισμα που προκάλεσε ένα κόμμα του 4% πέτυχαν να πάνε να ψηφίσουν το 57% των εχόντων δικαίωμα ψήφου και την απαγόρευση ιδιωτικοποίησης της ύδρευσης, στην Γαλλία οι δημοτικές αρχές επανακτούν τις ιδιωτικοποιημένες εταιρείες ύδρευσης λόγω σοβαρών αντιδράσεων των δημοτών. Στην ΤατιανοΤσιτσιολινοBerluΚαρατζαραφυροΕφιαλτοΝτοροΚωστοΓιώργαινα τα ξεπουλάνε όλα αυτοί που θα έπρεπε να είναι ήδη στα Ευαγή Ιδρύματα με τα Λευκά κελιά για Εσχάτη Προδοσία κατά της πατρίδας μας και των άμοιρων πολιτών της.
    Βλέπω σε όλα τα διεθνή κανάλια την ξευτίλα, την απαξία και τον περιφρονητικό λόγο ωρισμένων σχολιαστών σε βάρος της χώρας και των πολιτών της και δεν με χωράει το σπίτι από την αηδία που νιώθω για όλα αυτά τα υποκείμενα που χωρίς περίσκεψιν και αιδώ έκτισαν τείχη τριγύρω μας αποκλείοντάς μας από το Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι, καταληστεύοντας τα δημόσια ταμεία, που τους εμπιστευτήκαμε να μας οδηγήσουν και έχουν και το θράσος να λένε ότι αγωνίζονται να σώσουν την χώρα, τους μισθούς και τις συντάξεις των εργαζομένων. Ότι ποιο δημαγωγικό θα μπορούσαν να επικαλεστούν για να εκβιάσουν τους άμοιρους πολίτες του μεροκάματου, για να απολαμβάνουν αυτά τα σαρκοβόρα όρνεα το αίμα και τον μόχθο τους. Δεν έχουν τσίπα τα παχύδερμα, οι διεθνώς ξεφτιλισμένοι !. Ανατρέψτε στο σχόλιό μου στο κείμενο του antinews “Μήπως όλα ήταν ένα colpo grosso;” για όσα δήλωσε ο Γ. Φλωρίδης στο mega tv στις 26/6/11. Ενημερωθείτε από τα ελεύθερα site του διαδικτύου και όχι από τα φερέφωνα, τα μπουκωμένα από τα δικά σας χρήματα για να σας αποβλακώνουν, της καθεστωτικής προπαγάνδας. Απορρίψτε τους, μην τους αγοράζετε, μην τους βλέπετε. Είναι ακριβοπληρωμένα τομάρια που μόνη τους αποστολή είναι η αποχαύνωσή σας και η μετάδοση τρομοειδήσεων, τρομολαγνείας και αίματος για να σας δώσουν το μήνυμα ότι αφού είστε ζωντανοί μην μιλάτε γιατί μπορείτε να πάθετε και τα χείριστα. Να βρεθείτε με καμιά σφαίρα στο κεφάλι από κάποιον πεινασμένο και απελπιστικά εγκαταλελειμμένο λαθρομετανάστη. Η Ε.Ε. τους δίνει Δις και αυτοί τα ληστεύουν και τους αφήνουν έρμαια της ατυχίας τους που βρέθηκαν στην χώρα που πρώτη εφάρμοσε το Πολίτευμα της Δημοκρατίας στον Κόσμο.
    Δείτε επίσης στο antinews το σχόλιο μου «ανοιχτή επιστολή στο πασοκ» στις 4/07 στο άρθρο «Διπλή πρόκληση από Σκόπια» 22/6/11

    ΥΓ. Δώσανε 70 Εκ για μια φιέστα των Παραολυμπιακών και παιδιά σχολείου με ειδικές ικανότητες κοιμούνται στο πάτωμα επειδή δεν έχουν κρεβάτια. Που να το πεις και να σε πιστέψουν ?
    Πόσα Εκ. πληρώνει το ελληνικό δημόσιο σε ενοίκια κτιρίων για όλες τις ανάγκες του ανά χρόνο, ενώ τα δικά του κτίρια αποδομούνται ερημωμένα και παραιτημένα ?
    ΥΓ1. Ο Μεϊμαράκης τι έγινε ρε παιδία ? από τότε που ζήτησε έλεγχο πόθεν έσχες του BerluΚαρατζαφύρ έχει χαθεί ή εμένα μου φαίνεται ?
    ΥΓ2. Αυτόν τον Φυντανίδη, την Μπίλιω και τον Παπαδόπουλο , ως πότε θα τους πληρώνουμε ακόμη να μαζεύουν τους κολλητ-ούς, -ές τους και να λένε βλακείες και να χαζοτραγουδάνε ? Πόσο μας κοστίζουνε οι τρείς χαζοεκπομπές τους της τάχουμου λαϊκής κουλτούρας ?

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 29/06/2011 01:22:39

    ¨...Τελικώς, ο κ. Παπανδρέου «κατάφερε» και τα δύο: και Σοσιαλισμό και Βαρβαρότητα!

    Για το Σοσιαλισμό μην έχετε καμία αμφιβολία: Προστάτεψε όσο μπορούσε τον κρατισμό. Και γονάτισε την οικονομία με φόρους...¨

    Αντώνης Σαμαράς 28/06/2011 ( Έτος 1ο μ. Μνημονίου )
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Απορρίπτει ο Α. Σαμαράς το -συγκεκριμένο- Μνημόνιο της Ε.Ε. , αποδέχεται όμως το ¨ΜΑΑΣΤΡΙΧ ¨ για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του Δημόσιου τομέα , ακόμα και των επιχειρήσεων ¨κοινής ωφέλειας¨...

    Διότι , υποθέτω - μπορεί να είμαι και λάθος , είναι και αυτός ¨Αναρχικός¨ , δεν αγαπά το Κράτος και τον ¨κρατισμό¨ , θέλει την ¨άναρχη ελευθερία¨ , όχι βέβαια των χειραφετημένων πολιτών ( αυτοί οφείλουν να είναι πάντα υπήκοοι του κράτους και των νόμων , εδώ υποθέτω πως είναι ¨κρατιστής¨ ) , αλλά της ¨ιδιωτικής πρωτοβουλίας με...κοινωνική ευαισθησία ¨ .

    Ώστε λοιπόν το να βάζεις φόρους και να διατηρείς δημόσιες επιχειρήσεις είναι ¨κρατισμός¨ , δηλαδή , σύμφωνα με τον κ. Σαμαρά είναι ¨Σοσιαλισμός¨...

    Όπως ¨Σοσιαλμανείς¨ , κατά τους κ.κ. Ανδριανόπουλο/Μάνο ίσως και ¨κομούνια¨ , ήταν όλοι του δεξιού μεταεμφυλιακού κράτους , από τον Παπάγο μέχρι τον Κ. Καραμανλή ( senior ) και την Χούντα με τις ¨ΜΟΜΕΣ¨ ΤΟΥΣ¨ που στερούσαν από τους διάφορους κ.κ. Μπόμπολα και Σγαρδέλη ( διαπαραταξιακό δείγμα μόνο ) την ¨δημιουργία της οδοποιίας¨ και τους αιθέρες ( συχνότητες ) για να ¨ενημερώνουν και ψυχαγωγούν τον λαό...¨.

    ¨Σταλινικός Κολεχτιβισμός¨ ήταν τα ΙΚΑ , η Δημόσια Υγεία/Νοσοκομεία/Παιδεία / Συγκοινωνία , όπως ισχυρίζονται τα παπαγαλάκια του ¨φοντομελιστικού καπιταλισμού¨ ( λεγόμενου νεοφιλελευθερισμού )...

    Θα έλεγε κανείς αγαπητέ κ. Σαμαρά ότι , αντιστρέφοντας τους όρους και την λογική , εκτιμάται πως η σημερινή κρίση δεν είναι ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ... , αλλά του ¨Σοσιαλισμού¨. Δεν φταίει η Αναρχία του Κεφαλαίου , των Τραπεζών και του Καζινοκαπιταλισμού για όσα συμβαίνουν σήμερα .

    Λέτε μάλιστα πως ο συμφοιτητής σας ¨προστάτεψε -όσο μπορούσε- τον ¨κρατισμό¨ . γεγονός που σημαίνει πως τώρα κάτω από την πίεση της ¨Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας - Γερμανικού Έθνους¨ ( ¨Ε.Ε.¨ ) , υποχώρησε και τα ξεπουλά όλα με το μνημόνιο.

    Ωραία , τότε τώρα που ισοπεδώθηκε ο ¨κρατισμός¨ υπέρ της ¨δημιουργικής ιδιωτικής πρωτοβουλίας¨ , γιατί δεν το υποστηρίζεται , σύμφωνα με τις αρχές σας.

    Σίγουρα οι δηλώσεις σας αυτές ( ¨Ομνοίω...σ΄ένα καπιταλισμό ποιητή ουρανού και γης ...¨ ) ικανοποιούν την κάθε κυρία Μέρκελ. Αλλά πιστεύω πως δεν φτάνει αυτό. Ζούμε επίσης στη εποχή του ιμπεριαλισμού και δεν επαρκούν οι αρχειακές -ιδεολογικές συμφωνίες. Απαιτείται η πλήρης υποταγή στα υπαγορευμένα κείμενα και οδηγίες ( ¨DIKTAT¨ ) , ο ¨σεβασμός στους μεγάλους¨, δηλαδή στα μεγάλα κράτη , όπου εδρεύει και η ¨Ευρωπαϊκή Τράπεζα¨ ( το πραγματικό ¨Κοινοβούλιο¨ της Ε.Ε. ).

    Ο καπιταλισμός , η επιβολή του ιδιωτικού επί του γενικού συμφέροντος , οδηγεί στους πολέμους και στην κοινωνική βαρβαρότητα που ζούμε σήμερα.

    Ο ¨εφηρμοσμένος σοσιαλισμός , ο υπαρκτός ανύπαρκτος , απέτυχε μόνο στα ζητήματα των πολιτικών ελευθεριών και στον ¨κεντρικό οικονομικό σχεδιασμό¨, ο οποίος δεν ήταν όμως ποτέ ¨δημόσιος και δημοκρατικός προγραμματισμός¨ , και όχι στις βασικές του αρχές για το άναρχο - βάρβαρο καπιταλιστικό σύστημα οικονομικής διαχείρισης που οδηγεί στην αλλοτρίωση - εκβαρβάρωση των ανθρώπων.

    Και θα πρέπει να συμφωνήσουμε στο γεγονός πως δεν φταίει ο ¨Σοσιαλισμός¨ του κ. Γεωργίου (β΄) Παπανδρέου για την σημερινή κατάντια των Ελλήνων , από ψυχική και πολιτιστική άποψη. Αλλά η ¨ελεύθερη¨ ΑΓΟΡΑ ( των πάντων) κ. Σαμαρά.

    Το βασικό πρόταγμα από την Νότια Αμερική μέχρι την Ευρώπη παραμένει : ¨Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα¨. Ένα Νέο ¨Σύνταγμα¨ - Κοινωνικό Συμβόλαιο χρειαζόμαστε που θα κατοχυρώνει το ΓΕΝΙΚΟ - Δημόσιο συμφέρον , την Ανεξαρτησία και το δημοκρατικό δικαίωμα Αυτοδιάθεσης των Ελλήνων. Τις αξίες δηλαδή που ¨δεν αντέχει¨ , ούτε η επεκτατική ¨ελεύθερη¨ - Αγορά , ούτε ο ιμπεριαλισμός.

    Ένα νέο Σύνταγμα , όχι μια δήθεν ¨Αναθεωρητική¨ Βουλή που είχατε πριν λίγους μήνες συμφωνήσει με τον κ. Γ. Παπανδρέου , για τον παραπέρα ¨εκσυχρονισμό¨ . Όχι δεν θέλουμε άλλο θάνατο με τον εκσυχρονισμό και ¨πρόοδο ¨ , ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ θέλουμε , ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ , επιστροφή στις ανθρώπινες αξίες της Ελευθερίας , της Αξιοπρέπειας και της Δικαιοσύνης.

    Επειδή σας εκτιμώ και σας συμπαθώ , σε αντίθεση με πολλούς άλλους στο δημόσιο στερέωμα , σας εύχομαι καλή τύχη , έχοντας στην σκέψη μου ¨Το μεγάλο Ναι και το μεγάλο ΟΧΙ ¨ του Κ. Καβάθη , όπως και το ¨Περιμένοντας τους Βαρβάρους¨ ( Τι περιμένουν οι ¨Συγκλητικοί¨ ; Τους βαρβάρους -τους βαρβάρους...).

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/06/2011 03:24:01

      O Σοσιαλισμός ήταν η προσπάθεια εξανθρωπισμού της Παγκοσμιοποίησης του 19ου αιώνα. Δεν ήταν ποτέ αντίπαλη ιδεολογία αλλά συμπληρωματική της Παγκοσμιοποίησης.

    • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
      ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/06/2011 08:36:38

      Οι ηγέτες παγκοσμίως δεν χωρίζονται σε σοσιαλιστές και (νεο)φιλελευθερους.
      Χωρίζονται σε πατριώτες και ανδρείκελα.
      Χαραχτηριστικό παράδειγμα:
      Ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν ''δεξιός'' που :
      έδιωξε το ΔΝΤ , προχωρά σε κρατικοποιήσεις όλων των στρατηγικών τομέων ,
      δανείζεται από την Κινα,
      Και ο ''σοσιαλιστης '' προκάτοχός φίλος του ΓΑΠ ,Φέρεντς Γκιούρτσανι που αποκρατικοποιησε τα πάντα και ακόμη προσπαθεί να ισιώσει την μέση του απο το μονιμο σκύψιμο.

      • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
        ΝΤΑΝΤΟΝ @ ΠΕΤΡΟΣ Μ. 29/06/2011 11:29:13

        @ Αυτό ακριβώς εννοώ φίλε ¨ΠΕΤΡΟΣ Μ.¨ , για΄αυτό παρέθεσα τα παραδείγματα των ¨σοσιαλμανών¨ μεταεμφυλιακών πολιτικών ηγετών οι οποίοι , εξυπηρετώντας βέβαια πάντα τα συμφέροντα της άρχουσας -ποτέ πατριωτικής - αστικής τάξης - διότι αστοί δεν έχουν πατρίδα , εκτός από την τσέπη τους -αλλά απλά το ¨ταξικό τους συμφέρον¨, ιδιαίτερα στις ¨Περιφέρειες¨ που είναι και ¨μεταπράτες¨ ( ας πούμε ¨Mercedes-Lainopoulos ¨ ) , αυτοί οι δεξιοί πολιτικοί ηγέτες , ακόμα και οι Χουντικοί , τολμώ να στο γράψω διότι είμαι ελεύθερος άνθρωπος και κουβαλώ πάνω μου ένα χαρτί με ¨δημόσια εύθυμο μνεία ¨ για την δράση μου κατά της Στρατιωτικής δικτατορίας , είχαν μεγαλύτερη αίσθηση του ¨Δημόσιου -Γενικού Συμφέροντος ¨ και σαν εκφραστή αυτού έβλεπαν το ¨κράτος¨ ( άλλη ιστορία , άλλη η συζήτηση για το ¨κράτος¨ ) , από τους σημερινούς νεοφιλελεύθερος αστούς - υπαλλήλους της ¨Αγοράς¨.

        Κατά την κρίση μου πρόκειται για τον πραγματικό ¨Νεοφασισμό¨ ( ολοκληρωτισμός της αγοράς και της διασφάλισης του κέρδους για τους λίγους , ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ) , που συγκαλύπτεται και εξαγνίζεται από την ύπαρξη ρετρό ¨Παλαιοφασιστών- Νοσταλγών¨.

        Και βέβαια οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες , σε αντίθεση με αυτό που αναφέρεις , ξεχώρισαν , διακρίθηκαν ή καταδικάστηκαν , για την ιδεολογία και τις πολιτικές τους αξίες. Όμως ο λαός , πέρα από αυτό ήξερε να διακρίνει και το ήθος , τον πολιτισμό , την ειλικρίνεια και την εντιμότητα τους . Διότι οι άνθρωποι κρίνονται εκτός από την ιδεολογία και από και τον χαρακτήρα τους. Γι΄αυτό και εγώ στην τελευταία παράγραφο έγραψα...

        @ Φίλε ¨Ορέστιε¨ θίγεις ένα πολύ σοβαρό θέμα με το οποία ¨καθαρίζεις¨ με σε λίγες παραγράφους. Ο Σοσιαλισμός του 18ου αιώνα , ο Μαρξισμός , εμφανίσθηκε στην Ευρώπη , κυρίως στην βιομηχανική καπιταλιστική Κεντρική - Δυτική Ευρώπη που είχε , σχεδόν, μια ενιαία πολιτιστική - πολιτική και οικονομική εξέλιξη και όσμωση από τον Μεσαίωνα και πέρα . Ήταν ¨Ευρωκεντρικός¨ κατά την άποψη μου. Ο ¨Οικουμενισμός- Διεθνισμός του¨ ( δανεικός από άλλες θρησκευτικές φιλοσοφίες - ιδεολογίες , και ας ονομάζεται ¨επιστημονικός σοσιαλισμός¨ , που ήθελαν να διαμορφώσουν τον κόσμο ¨κατά εικόνα και ομοίωση τους¨ , βλέπε ¨Χριστιανικό Οικουμενισμό και Σταυροφορίες ¨ ) απευθυνόταν κυρίως σε αυτό τον γεωγραφικό χώρο. Η ¨παγκόσμια επανάσταση ¨ του 1919 εάν πετύχαινε θα ήταν μια Κέντρο-Ευρωπαϊκή Επανάσταση , αλλά ούτε αυτή πέτυχε . Επικράτησε στον λεγόμενο ¨αδύνατο κρίκο ¨ , σύμφωνα με τον Λένιν , στην ¨Αγροτική -Δεσποτική-Ρωσία ¨ η οποία δεν είχε περάσει ούτε καν από τον Γαλλικό διαφωτισμό και την αστική επανάσταση σαν πολιτική εμπειρία -χειραφέτησης .

        Ο Λένιν συμπλήρωσε το 1916 με το μέχρι σήμερα αξεπέραστο έργο ¨Ιμπεριαλισμός ανώτερο στάδιο του καπιταλισμού¨ ( τελευταίο σίγουρα στάδιο ) , συμπλήρωσε και πρόσθεσε με την ¨3ης Διακήρυξη της Κομμουνιστικής Διεθνούς¨ το ¨Προλετάριοι όλου του Κόσμου Ενωθείτε¨ με το ¨Προλετάριοι όλου του Κόσμου ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΕΝΩΘΕΙΤΕ.... , γεγονός που σήμαινε πως αναγνώρισε και την σημασία των Εθνικό-Απελευθερωτικών Αγώνων στην ¨Περιφέρεια¨ , πέρα από τον ¨ταξικό αγώνα στην μητρόπολη του καπιταλισμού¨ . Αναγνώρισε ¨ιδιαιτερότητες και ενδιάμεσα στάδια σε κάθε γεωγραφική περιοχή¨.

        Η ¨3η Διεθνής¨ όμως αργότερα , επί Στάλιν , προσπάθησε από την Μόσχα ( το περίφημο και καταθλιπτικό ξενοδοχείο ¨LUX¨ , από όποιο -εξαφανίσθηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση - χιλιάδες στελέχη του ¨παγκοσμίου επαναστατικού κινήματος¨ , εννοώ πως δολοφονήθηκαν στην ίδια την ¨ΕΣΣΔ¨ ) να επιβληθεί σαν ¨Παγκόσμιο Κόμμα¨ , τ΄οποίο δεν ελάμβανε και δεν σεβόταν τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής και την πρωτοκαθεδρία των τοπικών Κ.Κ. Προσπαθώντας αντιδιαλεκτικά και δικτατορικά να καθορίσει το πότε , που και τι είδους Επανάσταση θα γίνει σε κάθε χώρα . Από τον Βόρειο Πόλο μέχρι τη Γη του Πυρός , όχι σύμφωνα με τις ανάγκες και την κοινωνικοοικονομική εξέλιξη των διαφόρων κοινωνιών , αλλά σύμφωνα με τις ΚΡΑΤΙΚΕΣ ανάγκες επιβίωσης της ¨Σοβιετικής¨ - Ένωσης , του ¨πρώτου σοσιαλιστικού κράτους στον κόσμο¨ για το οποίο όφειλαν- όλοι οι άλλοι λαοί- να θυσιαστούν... στα πλαίσια της ¨σοσιαλιστικής¨ -αλληλεγγύης.

        Δεν χλευάζω τους ανθρώπους που υπηρέτησαν με ηρωισμό την ιδέα αυτή. Πολλοί πίστεψαν ότι υπηρετούν ¨κάτι το μεγάλο¨ για την απελευθέρωση της ανθρωπότητας και θυσίασαν την ζωή τους -χωρίς ιδιοτελείς προσωπικούς σκοπούς. Έχουμε το δικαίωμα και την υποχρέωση όμως να κρίνουμε από το αποτέλεσμα.

        Αυτού του είδους η ¨Σοσιαλιστική Παγκοσμιοποίηση και Αλληλεγγύη ¨ απέτυχε και ξόφλησε. Όσοι προσπαθούν να την αναβιώσουν , σε αυτή την μορφή , θα έχουν την τύχη που είχαν τα ¨Παγκόσμια Κέντρα¨ των Βατικανών και των Πατριαρχίων , των ¨Λεσχών του Καπιταλισμού¨ , των Ιησουϊτών , των Ιεχωβάδων , του Παγκόσμιου Εβραϊκού Συμβουλίου , των Παγκόσμιων Συμβουλίων του Βουδισμού , Ινδουισμού και του Μουσουλμανισμού.

        Σε ένα κόσμο που ζει και εξελίσσεται , εδώ και εκατοντάδες χρόνια ΑΝΙΣΟΜΕΤΡΑ , δεν μπορείς να επιβάλεις ¨μοντέλα¨ φιλοσοφικά , πολιτικά και οικονομικά.

        Αυτό που προέχει είναι η διασφάλιση της αυτονομίας και του δικαιώματος αυτοδιάθεσης του κάθε λαού , της κάθε περιοχής.

        Ελεύθερα , συνειδητά , σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του ( ΟΧΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ -ΤΩΝ ¨ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ¨ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ) μπορεί ο κάθε λαός και χώρα να ενωθεί - συμπαραταχθεί με όποιον θέλει .

        Όμως με αυτή μόνο την προϋπόθεση , όχι πάντως για τις ανάγκες τις δήθεν ουδέτερης ¨αγοράς¨ , ούτε , δήθεν , για τις ανάγκες της ¨παγκόσμιας κλιματικής αλλαγής¨ ...

        Ο ¨Οικουμενισμός¨ ( η συνένωση της ανθρωπότητας ) είναι ένα ¨όραμα¨ , όπως και η έννοια της Ελευθερίας , οφείλει κανείς να τα ¨προσεγγίζει¨ , όχι όμως να τα επιβάλλει.

        Ίσως ποτέ δεν θα υπάρξει απόλυτη Ελευθερία, ούτε ¨Παγκόσμια Διακυβέρνηση¨ , ¨εδώ και τώρα¨. Κάθε αντίθετη προσπάθεια είναι επεκτατισμός , ολοκληρωτισμός , τυραννία και δικτατορία.

        Για τις ανάγκες ποιών ; Των ¨ανθρώπων¨; Εδώ γελάμε.

        • ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
          ΠΕΤΡΟΣ Μ. @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/06/2011 17:26:08

          Φίλε ΝΤΑΝΤΟΝ .
          Συμφωνώ απολύτως και με τις δύο αναλύσεις σου.

  18. noldor avatar
    noldor 29/06/2011 01:32:15

    Να πετάξω ένα σενάριο; Το πετάω και ας απαντάτε "Όχι".

    Το Μεσοπρόθεσμο δεν ψηφίζεται εσκεμμένα και πάμε σε ελεγχόμενη χρεωκοπία με βάση το "ανύπαρκτο", γαλλικό plan b το οποίο πάνω κάτω τα ίδια σκατά είναι (με βάση τις περιορισμένες οικονομικές μου γνώσεις).

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ noldor 29/06/2011 02:36:02

      Εγώ συμφωνώ απολύτως....

  19. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 29/06/2011 07:19:09

    Η στάση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι ακατανόητη. 'Η απορρίπτει συνολικά τους χειρισμούς του Πασοκ και κυρίως την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας, ή κάθεται στον ίδιο πάγκο με αυτούς που ήδη από σήμερα κατηγορούνται γιά καταδολίευση των συμφερόντων του κράτους και γενικά των φορέων δημόσιας περιουσίας.΄Η διατηρεί το κύρος της απέναντι στους πολίτες αλώβητο μη συντασσόμενη με το αίσχος των "ιδιωτικοποιήσεων" του εφαρμοστικού, ή θα είναι - πολιτικά τουλάχιστον - συγκατηγορούμενη, όταν θα έρχονται στην επιφάνεια τα από τώρα δεδομένα σκάνδαλα σχετικά με την επαπειλούμενη εκποίηση της Ελλάδας. Με τί πρόσωπο θα απευθυνθεί η Νέα Δημοκρατία στους πολίτες, όταν σήμερα δίνει τις ευλογίες τις σ΄ αυτό πού κατά γενική ομολογία αποτελεί σκάνδαλο;
    Δημήτρη Κοκκαλάκης
    Λαμία.

  20. juliet avatar
    juliet 29/06/2011 08:51:38

    Πρόεδρε,βγες στο λαό,δεν θα σε πειράξει κανένας ........πρέπει να φύγουνε τα πράσινα φύκια πριν νεκρώνουν τα πάντα.

  21. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 29/06/2011 12:19:33

    Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά ήταν όπως πάντα καταλυτική. Παρέθεσε ακράδαντα οικονομικά επιχειρήματα, αφήνοντας τελείως εκτεθειμένο τον κυβερνητικό θίασο. Για όσους συνσχολιαστές υποστηρίζουν πως έπρεπε να σκληρύνει την αντιπολιτευτική του τακτική, τους υπενθυμίζω ότι ο αγώνας μόλις αρχίζει και δεν πρέπει ο Πρόεδρος της ΝΔ να βγάλει από τώρα όλα τα βέλη του από την φαρέτρα. Δίνει τον υπέρτατο αγώνα για την Πατρίδα και τις επόμενες γενιές των Ελλήνων, παλεύοντας με εσωτερικούς, αλλά κυρίως εξωτερικούς αντιπάλους. Θα του ήταν πάρα πολύ εύκολο του Αντώνη να σηκώσει τους τόνους, μιλώντας ανοιχτά για πρακτορική κυβέρνηση,που εκπροσωπεί ξένα συμφέροντα, ξεπουλώντας τα πάντα, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι τέτοιου είδους τακτική θα συσπειρώσει τον αντίπαλο. Όσον αφορά τις αποκρατικοποιήσεις, οι τοκογλύφοι δανειστές μας, κρέμονται από το στόμα του, μήπως και του ξεφύγει κάποια κουβέντα ότι σκοπεύει σαν Πρωθυπουργός να τις περιορίσει, ή να τις ματαιώσει. Ας του έχουμε του Πρόεδρου εμπιστοσύνη. Και αποκρατικοποιήσεις να κάνει, όπως αυτός σκοπεύει να τις κάνει, δεν θα είναι πασοκικό ξεπούλημα και σίγουρα θα είναι προς όφελος του Λαού και των εργαζομένων. Κάτι μου λέει ότι ο Αντώνης Σαμαράς, σαν πρωθυπουργός, θα ακολουθήσει πολιτική παρόμοια με του Ούγγρου Πρωθυπουργού,του Όρμπαν. Και τότε θα γελάσουμε... Προς το παρόν, δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω. Στην πολιτική, υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται, καθώς επίσης υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται. ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ! Απέδειξε ότι την αξίζει! Έχουσιν γνώσιν οι Φύλακες!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.