#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2011 12:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Παπανδρέου ...απειλεί με προκήρυξη εκλογών την Δευτέρα

 Έρχεται η «μεγάλη» Δευτέρα της απαλλαγής;



Ραγδαίες αναμένεται να είναι οι πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα μετά την συνάντηση Μέρκελ – Σαρκοζί, ειδικά αν ο τελευταίος δεν αλλάξει στάση έναντι της κυβέρνησης Παπανδρέου.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι ο Γάλλος πρόεδρος έχει βάλει «στον πάγο» τον ΓΑΠ και η προσπάθεια του να του αλλάξει γνώμη στην έκτακτη συνάντηση που είχαν την περασμένη εβδομάδα απέτυχε.

Έτσι ο Παπανδρέου στράφηκε στη Μέρκελ και της ζήτησε χθες να βοηθήσει. Και η αλήθεια είναι ότι αυτός την ζήτησε πρώτος στο τηλέφωνο και όχι το αντίστροφο όπως έλεγαν χθες τα κυβερνητικά παπαγαλάκια.

Η Μέρκελ είπε στον ΓΑΠ ότι κάνει κύκλο συζητήσεων εν όψει της συνάντησης με τον Σαρκοζί. αλλά δεν μπορεί να υποσχεθεί τίποτα.

Η απάντηση του Παπανδρέου σύμφωνα με τις πληροφορίες μας ήταν ότι, αν δεν αλλάξει κάτι στην συνάντηση Μέρκελ – Σαρκοζί, την Δευτέρα θα οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές.

Βέβαια, επειδή ο πρωθυπουργός μας είναι γνωστό ότι χειραγωγεί τον συνομιλητή του, ίσως να έριξε το χαρτί των εκλογών ώστε να κάνει την Μέρκελ να είναι πιο «αποφασιστική» στην συνάντηση με τον Γάλλο πρόεδρο. Στο ίδιο πνεύμα ερμηνεύονται εξάλλου και οι προχθεσινές πληροφορίες των Fianancial Times Γερμανίας, ότι θα παραιτηθεί

Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ΓΑΠ άνοιξε το δρόμο προς τις κάλπες. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβαν οι Γερμανοί…

Τη διεξαγωγή .... δημοψηφίσματος για την κρίση ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών

Η κυβέρνηση σχεδιάζει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος σε σχέση με τη δημοσιονομική κρίση της χώρας, δήλωσε στο μεταξύ σήμερα στην Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών Χάρης Καστανίδης, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.

«Το ερώτημα που θα διατυπωθεί θα είναι ερώτημα που αφορά τα θεμελιώδη συμφέροντα του ελληνικού λαού εν όψει της συγκεκριμένης οικονομικής και δημοσιονομικής κρίσης», είπε

Δεν διευκρίνισε όμως ούτε πότε σχεδιάζεται να γίνει το δημοψήφισμα, ούτε ποιο ακριβώς θα είναι το ερώτημα που θα θέτει και δήλωσε ότι δεν είναι αρμόδιος να διατυπώσει το συγκεκριμένο ερώτημα, παρά μόνο το Υπουργικό Συμβούλιο ή τα 2/5 των βουλευτών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jkr avatar
    jkr 05/10/2011 12:20:08

    Η ημερομηνία 13.11 ώστε να μην σκάσει η πτώχευση στα χέρια του. Το δίλημμα ή με ψηφίζετε ή πτωχεύουμε, θα ακολουθηθεί από στάση πληρωμών, την οποία θα αποδώσει στην λαϊκή ετυμηγορία.

  2. papi avatar
    papi 05/10/2011 12:26:24

    Καποια στιγμη κοντά θα αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να πάει σε εκλογές. Πάντως εμένα όλη αυτή η κλίκα που μας κυβερνάει μου δίνει την εντύπωση πως αν τέλειωνε τώρα η 4ετία τους, θα εβρίσκαν κάποια δικαιολογία και δε θα έφευγαν από την εξουσία. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, το εννοώ. Και το πιστεύω πως έτσι θα γινόταν κιόλας.

    • παλιός φίλος του Antinews.gr avatar
      παλιός φίλος του Antinews.gr @ papi 05/10/2011 13:46:29

      Αυτό πιστεύω και εγώ. Τώρα η εκτροπή θα γίνει "αλλοιώς"

    • kp8 avatar
      kp8 @ papi 05/10/2011 14:30:17

      Εμένα πάλι δεν μου ακούγεται καθόλου περίεργο. Από πολύ νωρίς είχα φόβους ότι είναι τέτοια τα δημοκρατικά ελλείματα του καθεστώτος αυτού, που δημιουργούν υποψίες και μία ακόμα δημοκρατική υστέρηση, δηλαδή την αποφυγή εκλογών.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ kp8 05/10/2011 14:56:21

        Μιλώντας με σπουδαγμένους και κάπως εύπορους Πασόκους διαπιστώνω ότι έχουν την εντύπωση ότι είναι καλύτερα να μην πάμε σε εκλογές διότι (λένε) ότι θα είναι χειρότερα από το κακό που τώρα μας έχει βρει με τον Παπανδρέου. Λένε ότι το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ θα πάρουν από 10% και τα δυο μεγάλα κόμματα 20% και θα πάμε σε ακυβερνησία (λες και τώρα έχουμε πραγματική κυβέρνηση, τέλος πάντων). Επομένως, δεν είναι δύσκολο να πειστεί η πασοκική ελίτ ότι μια "βελούδινη" δικτατορία, ένας "γύψος" βρε αδερφέ, δεν είναι κακός, είναι ια κάποια λύση. Έτσι ο σοσιαλισμός οδεύει προς την αντιδημοκρατική και συνταγματική εκτροπή. Θα το επιτρέψουμε;

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 05/10/2011 19:55:24

          Μανώλη Μ,για να το πούμε ως έχει: Οι Πασόκοι προκείμενου να μη χάσουν την εξουσία ,δίνουν και τον κ....... τους! Δυστυχώς , αυτή είναι η αλήθεια. Δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό, καμμία αρχή ,κάνουν τα πάντα γι'αυτήν.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Diamond Angel 06/10/2011 07:08:16

            Σωστός!

  3. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 05/10/2011 12:28:25

    Αμήν! Να γιορτάσουμε την Ανάσταση, έστω και Δευτέρα!

  4. Wolf avatar
    Wolf 05/10/2011 12:28:43

    ...ας είναι και έτσι.
    Σημασία έχει να φύγουν όλοι αυτοί που είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.
    Αν άνοιξε ο δρόμος για εκλογές, άνοιξε και ο δρόμος για να βγούμε από την εθνική κατάθλιψη.
    Μαγικά δεν υπάρχουν για την επόμενη μέρα, αλλά τουλάχιστον θα αλλάξει η ψυχολογία.
    Θα υπάρξει μια αχτίδα φωτός.
    Και στην οικονομία, όπως όλοι ξέρουμε, ένα 50% είναι ψυχολογία.

    Με το καλό να έρθουν λοιπόν ...οι εκλογές!!!

  5. Nick avatar
    Nick 05/10/2011 12:30:44

    Τι;;; Αφού...είναι...ο... Μέγας Ηγέτης, που μας έλεγε ότι "λεφτά υπάρχουν", ότι έχει σχέδιο 100 ημερών, ότι κάνει τα πάντα για να σώσει τη πατρίδα του (εκεί μάλλον μπερδεύτηκε).

    Θα τρελαθώ, θα πηδηχθώ από το παράθυρο! :lol:

  6. zio7 avatar
    zio7 05/10/2011 12:35:34

    γιατί να κάνει κάτι τέτοιο πριν απ το δημοψήφισμα συνενοχής?

  7. Νικολαος avatar
    Νικολαος 05/10/2011 12:36:10

    Νηστικοί είμαστε. Καρβέλια βλέπουμε. Μακάρι να είναι έτσι τα πράγματα. Διαφορετικά τα καρβέλια θα τα βλέπουμε στον ύπνο μας για πολύ καιρό ακόμη.

  8. Gr_One avatar
    Gr_One 05/10/2011 12:37:40

    "Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ΓΑΠ άνοιξε το δρόμο προς τις κάλπες"
    Παρακαλώ διορθώσατε
    "Σε κάθε περίπτωση, όμως, ο ΓΑΠ άνοιξε το δρόμο προς τις κάλτσες"

  9. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 05/10/2011 12:38:39

    Άλλες πληροφορίες μας λένε ότι μία μέρα μετά την έκτακτη σύνοδο Κορυφής , στις 18 Οκτωβρίου, θα προκηρυχθούν αμέσως εκλογές οι οποίες θα διεξαχθούν σε τρεις εβδομάδες.
    Επισήμως , ο Παπανδρέου απορρίπτει ένα τέτοιο ενδεχόμενο , στο παρασκήνιο όμως οι κουβέντες που γίνονται κατατείνουν σε αυτή την ημερομηνία.
    Πέρα από τα πολιτικά δεδομένα της περιόδου , υπάρχουν και τα πραγματικά , δηλαδή τα.. οικονομικά - εισπρακτικά.
    Κι αυτά δείχνουν ότι η κυβέρνηση με την ασκούμενη οικονομική πολιτική δεν μπορεί να μαζέψει φόρους , όπως προκύπτει από την αποτυχία του μέτρου της επιβολής έκτακτης εισφοράς , ενώ τα πράγματα θα σκουρύνουν ακόμη περισσότερο με το χαράτσι στα ακίνητα.
    http://emprosdrama.blogspot.com/2011/10/18.html#more

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 05/10/2011 12:43:29

    Μάλλον το κίνημα κατά των χαρατσιών κάνει -επιτέλους- καλά τη δουλειά του.

    Άκουγα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι, σύμφωνα με κύκλους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, τα έσοδα από την έκτακτη εισφορά που είχαν συγκεντρωθεί μέχρι τις 30/9 δεν έφτασαν ούτε στο ήμισυ των προσδοκώμενων μέχρι την ημερομηνία αυτή.

    Και μπροστά στο ενδεχόμενο να μην έχει να πληρώσει τον κομματικό της στρατό, η ληστοσυμμορία αποφάσισε προφανώς να πέσει "ηρωικά".

    Άντε, με το καλό!

  11. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 05/10/2011 12:44:58

    Τι να σας πώ, τσιτσιρμάλλιασα...Τι Δευτέρα, τι Σάββατο, τι Δευτέρα Παρουσία, δεν είναι απλά τελειωμένοι, είναι διαγραμμένοι από τα κιτάπια της Ιστορίας.

  12. manos avatar
    manos 05/10/2011 12:50:27

    Τη μαμά τη ρώτησε, ή αυτοσχεδιάζει πάλι?

  13. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/10/2011 13:02:36

    ''Το δίλημμα ή με ψηφίζετε ή πτωχεύουμε, θα ακολουθηθεί από στάση πληρωμών, την οποία θα αποδώσει στην λαϊκή ετυμηγορία''
    Σωστη διαπιστωση τετοιος που ειναι ο/η ψηφοφορος στην Ελλαδα! Η δικη μου αποψη ειναι '' ηθελεστα και παθεστα '' μετα την απομακρυνση απο την καλπη .Εχω μια θεια στην Αμερικη η οποια εχει μια κρυσταλλινη αντικειμενικη κριση καθε φορα που της λεω τι στον διαολο μας στειλανε την δυναστεια Παπανδρεου μεσω του ιδρυματος Ροκφελλερ κλπ μου λεει τετοιοι που εισαστε οι Ελληνες τετοιοι ηγετες σας ταιριαζουν και με λυσσαει πραγματικα χωρις να μπορω να της πω τιποτα .Διαβαστε τι λεει ο μικρος Ναπολεων Καστανιδης οτι θα εινα το περιεχομενο του δημοψηφισματος και μετα συζηταμε τι μας περιμενει με την συμμορια της ΓΑΠμαφιας !

  14. ganasta avatar
    ganasta 05/10/2011 13:03:26

    Τη διεξαγωγή …. δημοψηφίσματος για την κρίση ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών
    Σαν δεν ντρέπονται!!

  15. factorx avatar
    factorx 05/10/2011 13:07:12

    Διαβάστε και τι λέει το Βήμα σήμερα στο κύριο άρθρο του (ξύπνησε κι αυτό, τώρα στο τέλος):

    Οτι ζούμε ιστορικές ημέρες είναι φανερό δια γυμνού οφθαλμού. Η χώρα μας αντιμετωπίζεται κατά τρόπο σκαιό από φίλους και εχθρούς. Η αξιοπιστία μας έχει πέσει στο ναδίρ, οι ευρωπαϊκές συμφωνίες που μας αφορούν τελούν υπό διαρκή αναθεώρηση και ο ελληνικός λαός βιώνει το μαρτύριο της σταγόνας, με τις συνεχείς αναβολές καταβολής των δόσεων του δανείου.

    Οι πιέσεις είναι συνεχείς, οι απαιτήσεις για ακόμη πιο σκληρά μέτρα εξωφρενικές, εξαντλώντας τα όποια αποθέματα αντοχής και ανοχής.

    Αυτές οι ταπεινωτικές για την κυβέρνηση και τον ελληνικό λαό συνθήκες δεν μπορούν να διατηρηθούν έπ' άπειρον. Είναι ασύμβατες με τις προσπάθειες και τις θυσίες που έχουν αναλάβει η χώρα και οι πολίτες της. Και η κυβέρνηση οφείλει να βάλει ένα τέλος.Να απαιτήσει λύση οριστική το ταχύτερο.

    Οσο αυτή βραδύνει, τόσο η χώρα κινδυνεύει να περιπέσει στο χάος και να βρεθεί αντιμέτωπη με ανεξέλεγκτη κοινωνική αναταραχή

  16. st.takis avatar
    st.takis 05/10/2011 13:09:13

    Ο ΓΑΠ ΚΑΙ Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΕΥΡΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ.

  17. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 05/10/2011 13:10:01

    Καλημέρα σε όλους.

    Μήπως φίλοι μου, απλά, κάνουμε όνειρα?
    Την στιγμή που γινόταν η ανάρτηση, ο Υπουργός Εσωτερικών μιλώντας στη Βουλή, ανακοίνωνε ότι το πρώτο δημοψήφισμα έρχεται οσονούπω και θα έχει ως ερώτημα, το ζήτημα της δημοσιονομικής πολιτικής της χώρας!...
    Δεν είμαι βέβαιος αν, με βάση το Σύνταγμα, έχει δικαίωμα η κυβέρνηση να θέσει τέτοιου είδους ερωτήματα σε δημοψήφισμα, η ουσία, όμως, είναι πως οι κυβερνώντες ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ τις καρέκλες τους...

  18. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 05/10/2011 13:11:14

    Αχ παναίτσα μου, κάνε το θαύμα σου!

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/10/2011 13:21:26

    Το ερώτημα που θα τεθεί στο δημοψήφισμα για την κρίση θα είναι το εξής:
    Σας αρέσει η κρίση;
    1. Ναι
    2. Ναι με επιφύλαξη.
    3. Οχι
    4. Δεν ξέρω, δεν απαντώ.
    5. Δεν περνάω κρίση.
    6. Ντεν καταλαβένο.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΒΙΣ 05/10/2011 13:36:12

      7. Εντό καλύτερα από Πακιστάν, αφεντικό

      • manos avatar
        manos @ Προφήτης 05/10/2011 14:23:38

        Τσάμπα μάσα, επίντομα ανεργκίας, τσάμπα υγκεία, τσάμπα τζαμί μποτανικός.
        Ντεν ξαναφύγκω πακιστάν. Κάτσω εντώ και φέρω και γκυναίκα με παιντιά και πετερά.
        Εφκαριστό γκιοργκάκης, καλό άντρωπο.

        • Barbarian avatar
          Barbarian @ manos 05/10/2011 15:04:41

          Και την πεθερά???

          • ΕΥΑ avatar
            ΕΥΑ @ Barbarian 05/10/2011 15:39:52

            Μία γυναίκα έχει ο καθένας τους; σκεφτείτε πόσες πεθερές...

          • manos avatar
            manos @ ΕΥΑ 05/10/2011 16:03:40

            Εσύ Ελληνίντα γκυναίκα ντουλευεις εμένα?
            Εγκώ έκω μία γκυναίκα, αλλά κάτε βράντυ βαράει με τσόκαρο κεφάλι.
            Τσόκαρο πονάη πολύ. Τώρα πάω πάρω σαγκιονάρες, ντεν πονάνε.

            Γεια σου Ευάκι :-)

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Barbarian 05/10/2011 15:43:06

            ΒΕΒΑΙΑ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΒΙΣ 05/10/2011 15:03:09

      Το δημοψήφισμα θα έχει στόχο να δώσει άφεση αμαρτιών στις αθλιότητές τους δια της εκ των υστέρων εγκρίσεως καθώς και να νομιμοποιήσει το ξεπούλημα που έρχεται.

  20. jkr avatar
    jkr 05/10/2011 13:29:24

    13 Νοεμβρίου για να προλάβει την στάση πληρωμών.
    Θα καλέσει τον λαό να ψηφίσει εκείνον ή χρεωκοπία και θα ρίξει τις ευθύνες για την πτώχευση στη λαϊκή ετυμηγορία.

  21. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 05/10/2011 13:32:26

    Δεν ξερω αν θα προκηρυχθουν εκλογες την Δευτερα. Μακαρι. Αυτο ομως που ξερoυμε ολοι μας σ' αυτο τον τοπο ειναι πως, οταν παρει ποδι αυτη η ανεκδιηγητη και αθλια κλικα, η διετια που τους υποστηκαμε θα καταγραφει στην ιστορια διπλα στην επταετια της χουντας. Φοβαμαι δε πως οι ζημιες που θα αφησουν πισω τους θα ειναι χειροτερες απο εκεινες των χουντικων.

  22. φωνη avatar
    φωνη 05/10/2011 13:32:38

    Ελπίζω να μην κάνει πίσω ο Σαρκοζί. Έχει σοβαρούς λόγους να στυλώσει τα πόδια.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωνη 05/10/2011 13:35:34

      Εσύ κάτι ξέρεις...

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ φωνη 05/10/2011 13:43:24

      Αγαπητή φωνή,
      πρώτα - πρώτα για μη μου λες ότι ξανά λέω "βλακείες", μακάρι να γίνουν εκλογές "αύριο" :)
      Οσο για τον Σαρκοζί, μήπως μας συμφέρει περισσότερο η "πρόταση" των Γερμανών;
      Αυτοί που θα "χάσουν" από ένα μεγαλύτερο κούρεμα (πχ 50%) είναι οι Γάλλοι (Γαλλικές Τράπεζες) και οι δικοί μας Τραπεζίτες (θα χάσουν τις τράπεζές τους). Εμείς γιατί να είμαστε στο πλευρό του Σαρκοζί;
      Εκεί που έχει φτάσει η κατάσταση στην Ελλάδα, οτι είναι να γίνει ας γίνει ΤΩΡΑ. Δεν νομίζω ότι θα αντέξουμε άλλο .....

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 05/10/2011 13:33:49

    Ο ΓΑΠ θα περάσει παρέλαση ;

    *****
    Άμα θες βάλτο τίτλο.

    *****
    Για τυχόν μη γνώστες : όταν μια ομάδα δεν ξεκινάει με καλά αποτελέσματα μια ποδοσφαιρική σαιζόν (το Σεπτέμβριο) και η διάχυτη μουρμούρα κατατείνει στην αλλαγή προπονητή, για να αλλάξει το κλίμα επειδή κρίνεται ως υπαίτιος της κακής πορείας, οπότε αρχίζουν να κυκλοφορούν φήμες απόλυσής του, η (ποδοσφαιρική) πιάτσα λέει : "αυτός δεν θα περάσει παρέλαση", υπονοώντας ότι την 28η Οκτωβρίου δεν θα βρίσκεται στη θέση του.

    *************

    Για να δούμε...
    Η ελληνική κοινωνία θα απολύσει τον ανεκδιήγητο "προπονητή";
    Μήπως ο Οκτώβριος του 2011, ακριβώς 30 χρόνια από τη θλιβερή επέτειο της ανόδου των πλιατσικολόγων στην εξουσία, σηματοδοτήσει την οριστική, όχι πρόσκαιρη, απαλλαγή της χώρας απ' αυτούς.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Προφήτης 05/10/2011 13:44:08

      Υπογραμμίζω , Προφήτα, το "οριστική".
      Αυτό θα είναι η λύση , καμμιά άλλη.
      Γένοιτο!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Προφήτης 05/10/2011 13:53:47

      Οριστική απαλλαγή θα σημάνει την αλλαγή μυαλών του ελληνικού λαού. Μία καλή αρχή θα ήταν η αλλαγή ονομσίας όσων δρόμων ή ιδρυμάτων φέρουν τα ονόματα του Ανδρέα Παπανδρέου και του Γιώργου Γεννηματά (ο Αχμαντινετζάντ με το μαστουρωμένο βλέμμα). Και να μπει στα σχολικά βιβλία το όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου ως υπόδειγμα λαοπλάνου, αδίστακτου, αμοραλιστή και διεφθαρμένου πολιτικού, που κατάντησε την Ελλάδα περίγελω της Ευρώπης.
      Οσο για τον ΓΑΠ και τον Παπακωνσταντίνου, καλό είναι να επιληφθεί της υπόθεσης η δικαιοσύνη άμα τη απομακρύνσει τους από την εξουσία...

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ ΒΙΣ 05/10/2011 14:12:21

        +1000
        Ο Γεννηματάς και η Μέλίνα...
        Οι "θρύλοι" του ΠΑΣΟΚ.
        Δυο άνθρωποι που πέθαναν επειδή δεν μπορούσαν να κόψουν το τσιγάρο.
        Και έγιναν σχεδόν "ήρωες" γι' αυτό.
        Για να δείτε ποιοι κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο - και γιατί έφτασε εδώ.
        Και βαφτίστηκαν όλα τα νοσοκομεία "Γεννηματάς", λες και το να περνάς τη γραμμή του Ανδρέα στους διαφωνούντες -αυτός ήταν ο ρόλος του Γεννηματά- ήταν ύψιστη εθνική προσφορά που πρέπει να μείνει αθάνατη.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ Προφήτης 05/10/2011 14:26:51

          Και ένα σωρό θέατρα αλλά και "πολιτισιτκές εκδηλώσεις" τα λένε Μελίνα Μερκούρη. Όχι ότι δεν υπήρξε καλή ηθοποιός, αλλά έλεος πια. Δεν πέρασαν άλλοι από αυτό τον τόπο?
          Για το Βασίλη Λογοθετίδη, ας πούμε, δε βρέθηκε ένα μεγάλο θέατρο να πάρει το όνομά του?
          Αλλά έτσι εδραίωσε την ηγεμονία του ο ανδρεϊσμός.

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/10/2011 15:37:07

            Και το σταθμό Ακρόπολη, επειδή λέει ανεκίνησε το θέμα των Ελγινείων.

            Και γιατί να μην τον ονομάζαμε το σταθμό "Πικιώνης", ο άνθρωπος που διαμόρφωσε το σύγχρονο τοπίο της Ακρόπολης.

            Γιάννη, στέλνεις φοβερά ιστορικά κείμενα.

        • Agni avatar
          Agni @ Προφήτης 05/10/2011 15:35:38

          Η τεράστια,επιτυχία τους αδερφέ ήταν οτι κατάφεραν και συνόψισαν,αυτό που θα λέγαμε ελληνική ιδεολογία,οι άνθρωποι ήταν πανέξυπνοι πίσω απο αυτά τα αμφιλεγόμενα πρόσωπα υπήρξαν ελληνικά θέλω,δεν το συζητώ καν οτι το Πασόκ ήταν απλώς μια φούσκα,ανύπαρκτη και άρα όχι εγγεγραμμένη στις μεγάλες Ιστορικές στιγμές του παρελθόντος,ένα προιόν της μεταιστορικής ευρώπης που καταρρέι τώρα που η ιστορία ξυπνά ξανά.Μια φούσκα που κάνει το φυσικό της κύκλο και εγκαταλείπει τον τόπο ακριβώς όπως ένας ιός,τον οργανισμό εξασθενημένο και με πολλά ζωντανά κύτταρα νεκρά.Αυτό βέβαια, είναι μια διαδικασία επίπονη,καθότι μιλάμε για καθεστώς.Αν κ ήδη νεκρό δηλαδή μπορεί να συνεχίσει να μας ταλαιπωρεί για πολλά χρόνια ακόμα κυβερνώντας παρασιτικά,προσωπικά δεν πιστεύω οτι θα γίνουν εκλογές,ούτε η πίεση του κόσμου είναι τόσο αφυκτικη ούτε,η αντιπολίτευση ούτε τίποτα και όταν θα γίνουν,γιατί θα γίνουν, το καθεστώς θα έχει ήδη φτίαξει ισχυρούς μηχανισμούς άμυνας σε κάθε επίπεδο.Η εκλογολογία είναι μια εύκολη λύση εκτόνωσης-όλως τυχαίως εμφανιζόμενη σε καιρούς κινητοποιήσεων- και εμείς τσιμπάμε σαν χάπατα,με μοναδικό αποτέλεσμα να πέφτουμε ψυχολογικά..Μακάρι να σταματούσαν τα δημοσιογραφικά σενάρια,λοιπόν,να μην μασ πάρουν κ τη λιγοστή χαρά που θα μας έχει απομείνει τη μεγάλη ώρα της φυγής του..

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ Agni 05/10/2011 15:45:35

            "Με κάλυψες", που λένε.
            Η νέα άρχουσα τάξη, που δημιουργήθηκε τα 30 χρόνια, είναι εδώ, μόνη ισχυρή - διότι οι υπόλοιποι τέθηκαν στο περιθώριο, και φυσικά δεν θα εγκαταλείψει χαλαρά τα προνόμια.

  24. μακεδων avatar
    μακεδων 05/10/2011 13:56:15

    Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΣΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ : ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ; AYTH H TAKTIKH THΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ
    ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ

  25. Ίωνας avatar
    Ίωνας 05/10/2011 13:57:45

    Αμάν βρε πρωθυπουργάρα μας! Τέτοιο κακό θα μας κάνεις? Αν νομίζεις πάντως ότι το παίρνουμε σαν απειλή, κάνεις λάθος! Το εκλαμβάνουμε σαν την πιο όμορφη υπόσχεση! Αρκεί αυτή η υπόσχεση να είναι η πρώτη που θα τηρήσεις...

  26. Mme de Pompadour avatar
    Mme de Pompadour 05/10/2011 14:02:01

    ..εγώ πάλι φοβάμαι ότι τα περί εκλογών διέρρευσαν για να κατευνάσουν τις αντιδράσεις κατά τη σημερινή διαδήλωση...δεδομένου ότι ο gapas είναι γαντζωμένος στην καρέκλα, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι τον πήρε ο πόνος...πιο πολύ με τις γνωστες πασοκομπλόφες μου μοιάζει. Ας ελπίσουμε να μην αλλάξει γνώμη αύριο..

  27. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 05/10/2011 14:02:10

    Απείλησε με σε παρακαλώ...

  28. Orestios avatar
    Orestios 05/10/2011 14:06:24

    O Παπανδρέου τρέμει την λαϊκή ετυμηγορία.
    Φοβάται τόσο πολύ γιατί ξέρει πως θα περάσει από Δίκη έπειτα.
    Θα κάνει το παν για να αποφύγει τις εκλογές.
    Αν μπορεί θα καταστρέψει την Χώρα προκειμένου να μην γίνουν ποτέ.

  29. geo25@hotmail.com avatar
    geo25@hotmail.com 05/10/2011 14:13:57

    Eλληνες μας δουλευουν κανονικα!!!Μην ενδοσετε στα ψεματα των ελεγχομενων ΜΜΕ!Μας εχουν δημιουργησει μια εικονικη πραγματικοτητα!Μεχρι πριν μια εβδομαδα μας ελεγαν οτι τα αποθεματικα του κρατους επαρκουν μεχρι 17 Οκτωβριου και επειδη η 6η δοση πηγε πισω 1 μηνα βγαινει χθες ο Μπενη και μας λεει ετσι ξαφνικα οτι τελικα τα αποθεματικα επαρκουν μεχρι τα μεσα Νοεμβριου!!!Παρτε το χαμπαρι ολα ειναι εικονικα!Η κριση-το Χρεος-το Μνημονιο!Απο την 6η δοση σε εμας δε θα ερθει ουτε 1 ευρω.Ολα θα πανε σε τοκους προηγουμενων δανειων για εξυπηρετιθουν τα αφεντικα τους οι τοκογληφοι και το 4ο Ραιχ!Σκοπος τους ειναι να φτιαξουν στρατια απο φτηνους δουλους!ΟΧΙ στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ λοιπον!Να παρουμε πισω τα ονειρα μας που μας τα κλεψαν με τη βια!Ειναι καιρος να ξυπνησουμε απο το υπνο που μας επεβαλε η τηλεοραση!!!

  30. Κρης avatar
    Κρης 05/10/2011 14:16:30

    Γιατί ο ΓΑΠ σε τέσσερις Εθνικές Επετείους σαν Πρωθυπουργός
    1 >2009
    2>2010
    1>2011
    έχει παρευρεθεί σε καμμία ;
    Ποτέ , όλο λείπει ''εξω'' για ''εργασία ''

  31. Lampros avatar
    Lampros 05/10/2011 14:37:19

    λετε 35 χρόνια ΠΑΣΟΚ, και άλλα 20 πιο πριν απο τον Γερο της Δημοκρατίας (?) που μας μαγειρευαν όσα τρωμε τωρα ως εθνος, να τελειώσουν έτσι απλά ολα σε μια Δευτέρα εντός του Νοεμβρίου 2011?? Αληθεια το πιστευετε?

    Η ιστορία αυτή θα τελειώσε μονο με έναν Παπανδρέου με χειροπέδες να μπαινει σε ενα περιπολικό. παρτε το χαμπαρι.

    Δεν εγινε το 1989 και τα ξαναπληρώσαμε όλα απο την αρχη, όταν νεκραναστήθηκε το ΠΑΣΟΚ. Μονο με τις χειροπεδες που λεω θα αντιληφθεί ο λαός και οι αγορές που ειναι 80% ψυχολογία πως κάτι αλλάζει οριστικά. Αλλιώς, θα παραμένει η ρίζα του Πασόκ και θα ξαναβλαστησει με το καταλληλο πότισμα απο τους διπλεκόμενους.

  32. gianni avatar
    gianni 05/10/2011 14:47:54

    Αυτο που γραφετε οτι ο Παπανδρεου ως γνωστον χειραγωγει τον συνομιλητη του και το ιδιο πρατει τωρα με την Μερκελ ΜΟΝΟΝ ως ανεκδοτο μπορει να εκληφθει.
    Ο ΓΑΠ χειραγωγει την Μερκελ !!!!!!!!!!! ελα μ....... στον τοπο σου !Τι αλλο θα ακουσουμε!!!!!!

  33. η Dimi avatar
    η Dimi 05/10/2011 14:51:00

    H Ολη Ολέθρια θητεία του χαρακτηρίζεται από τζούφιες απειλές και παρατυπίες.

    Αν τολμά, ας κάνει εκλογές οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, άμεσα. Γιά να δει το εκλογικό ΦΟΥΜΟ που θα εισπράξει ν'αγγίζει τη στρατόσφαιρα.

    Η ίδια τύχη περιμένει και τη στενή συνεργάτιδά του νεοναζί, καθώς κι οι δυό, ανήκουν στις ίδιες "Σκοτεινές Κοινωνίες των Πεφωτισμένων της Βαυαρίας".

    Γιά δε την επίσης τζούφια: "διεξαγωγή … δημοψηφίσματος για την κρίση ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών", η Νομικά τεκμηριωμένη απάντηση, είναι:

    "Χώρα υπό κατοχή, δημοψήφισμα Δεν κάνει. Να ξεσηκωθεί ο Λαός για να διαφυλάξει την Εθνική Κυριαρχία." ~Γεώργιος Κασιμάτης, Διακεκριμένος Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, εκφράζοντας τη βεβαιότητά του ότι τα ερωτήματα στο δημοψήφισμα θα τεθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να εκβιάσουν τη θετική ψήφο των Ελλήνων, σπέρνοντας τον πανικό.

  34. The Saint avatar
    The Saint 05/10/2011 14:57:44

    Eκλογές ε; Πότε; Τη Δευτέρα;
    Αααααααααα... μάλιστα!
    Σαν τις δίαιτες ένα πράμα... Ολες Δευτέρα δεν ξεκινάνε;

    σ.σ. Επιτρέψτε μου να πώ δυό κουβέντες γιά κάποια σχόλια επι του Γιώργου Γεννηματά. Πικρόχολα σχόλια που δεν ταιριάζουν σέ έναν πολιτικό που -πάνω απ'όλα- υπήρξε ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Ετυχε να τον συναντησω απο κοντά εντελώς τυχαία. Εστω και μεσα σε αυτό τον ελάχιστο χρόνο χρόνο που αντάλλαξα δυό κουβέντες μαζί του, μου επιτρέπουν να έχω διαμορφώσει άλλη αποψη.
    Ειναι κρίμα αγαπητοί να συγχέουμε την προσωπικότητα ενός ανθρώπου με τις πολιτικές του με τις οποίες μπορούμε να διαφωνούμε.
    Και όσοι τον ψέγουν γιά το κάπνισμα, ας κοιτάξουν καλύτερα τις δικές τους αδυναμίες.

    Λοιπόν μίλησα γιά τον ΑΝΘΡΩΠΟ Γεννηματά... Κανονίστε να με πείτε πασόκο τώρα γιά να γίνουμε απο δέκα χωριά...

    • Mm avatar
      Mm @ The Saint 05/10/2011 17:05:40

      αγαπητέ, δεν μπορείςνα διαμορφώσεις αποψη για ενα ατομο

      με μία σύντομη συζήτηση.

      Δεν ξέρω τι ανθρωπος ήταν ο Γεννηματάς, αλλά τα κριτήριά σου μου φαινονται περίεργα.

      Εδω ζούμε με κάποιον για μήνες ή λίγα χρόνια και δεν τον γνωρίζουμε, με μια συζήτηση τι συμπέρασμα να βγάλουμε για εναν άνθρωπο.

      Παντως και η κόρη του επαγγελματίας πολιτικός έγινε, δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσιάζουν αυτές οι οικογένειες και αυτά τα σογια.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ The Saint 05/10/2011 17:21:52

      Ξέρεις τι καλά παιδιά είναι όλοι αυτοί που έχουν μασήσει χοντρά φιλέτα και πόσο διασκεδαστικοί είναι στην παρέα τους;;; Παρακαλώ λίγη σοβαρότητα, ΔΕΝ ξεχωρίζεις κάποιον σαν ΑΝΘΡΩΠΟ επειδή τον συνάντησες μια δυό μέρες. Εξ άλλου η διάδοχος του αποδεικνύει ό,τι της έμαθε ο μπαμπάς της. Σκυλλάκι του ΠΑΣΟΚ!!!

      • The Saint avatar
        The Saint @ Vassilis 05/10/2011 22:48:18

        To περίμενα ότι θα κάνατε αναφορά και στην κόρη του, γιά την οποία συμφωνώ μαζί σας σχετικά με το ποιόν της και θα προσθέσω, δεν έχει καμμιά σχέση με τον πατέρα της... Απο εκεί και πέρα έχετε τις απόψεις σας, εγώ έχω μιά διαφορετική άποψη, δεν θα κάτσω δα να την αναλυσω κιόλας εδώ, οπότε ας μείνει το θέμα έτσι...

    • xarilaos avatar
      xarilaos @ The Saint 11/10/2011 22:52:33

      Κανείς δεν είπε ότι ήτανε κακός άνθρωπος, απλά ήταν ένας άνθρωπος που γοητευμένος ίσως από τις παρλαπίπες του αγπ, συνέβαλε τα μέγιστα στο χτίσιμο του "συστήματος πασόκ" που ταλαιπωρεί τον τόπο εδώ και τριάντα χρόνια... και μας άφησε και την κ. φώφη...
      Όσο για την μελίνα, ας μου πεί κάποιος αν όλα τα χρόνια που "υπουργούσε", έφερε έστω ένα νομοσχέδιο στην βουλή. Όλο με υπουργικές αποφάσεις κυβερνούσε...
      Επί του θέματος, δεν έχει σημασία μόνο να φύγει ο γαπ και η παρέα του, σημασία έχει να καταστραφεί το "σύστημα πασοκ" που κυβερνάει τον τόπο. Και ο κκ βγήκε πρωθυπουργός το 2004, αλλά ποτέ δεν μπόρεσε να κυβερνήσει πραγματικά... τα έχουμε πεί δεκάδες φορές αλλά πρέπει να λέγονται κάθε μέρα... Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεως όχι σε οποιαδήποτε "συστήματα, εκτός από ένα. Αγάπη στην Πατρίδα μας, την Ελλάδα μας. Αγαπάμε τους γάλλους, αμερικάνους, ρώσσους, γερμανούς...
      ας τους ξεχάσουμε για καμμιά 500ριά χρόνια, μόνο συμφορές μας έχουν φέρει, όλοι τους... Θα μου πεί κάποιος... τους χρωστάμε... ΟΚ, θα τους ξοφλήσουμε σε 400 χρόνια με τόκο 0,005%. Αν μπορούμε πιο σύντομα...
      (Τα κύρια ονόματα επίτηδες με μικρά)

  35. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 05/10/2011 15:04:33

    Μην ανησυχείτε, δεν τον χάνουμε ακόμη.

    Το βράδυ θα του τραβήξει το αυτί ο αδελφός Νικολάκης, θα του ρίξει κανένα τρυφερό χαστούκι η μαμά και θα τον βάλουν για ύπνο, αφού τον σκεπάσουν καλά και τον δέσουν, μήν πέσει πάλι από το κρεβάτι.

    Παλιόπαιδα και παλιοχαρακτήρες, δεν ντρέπεστε να χτυπάτε το παιδί;

  36. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 05/10/2011 15:47:35

    1981-2011.
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΙΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ.
    ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ,ΕΙΤΕ ΔΥΣΠΙΣΤΟΥΝΤΕΣ.

  37. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 05/10/2011 16:47:08

    ΟΙ δημοσκοπησεις δειχνουν οτι το Πασοκ μαλλον περνει την ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ.!!! Πρεπει κατι να περιμενει ο ΓΑΠ και οταν θα γινει, τοτε μονο θα παει σε εκλογες.!!!
    ΑΥΤΟ το κατι ειναι ομως που μας τρομαζει.!!!
    Η μαμα του, και το γκαρτασι του σιγουρα εχουν καταλυξει σε κατι, αλλα μαλλον ειναι πολυ δυσκολο να το κατανοησει ο ΓΑΠ.!!!!

  38. thanasis avatar
    thanasis 05/10/2011 17:04:00

    ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΑΠΟ
    ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ
    ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
    ΚΑΙ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ
    ΤΩΝ ΠΡΟΘΥΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΜΕΝΑ
    ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΗ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ
    ΕΞΕΛΛΙΞΗ

  39. ataktos avatar
    ataktos 05/10/2011 17:17:10

    άιντε και χρηστός ανέστη h..tp://antigoldgreece.wordpress.com/2011/10/05/trompaxtiko/#comments

  40. GIANNIS PISI avatar
    GIANNIS PISI 05/10/2011 17:46:58

    καλύτερα μιας ώρας πτωχή κι ελεύθερη ζωή παρά 40 χρόνια ΓΑΠ και κατοχή...

  41. st.takis avatar
    st.takis 05/10/2011 18:09:40

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΛΗ?

  42. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 05/10/2011 18:29:00

    και γιατι να κηρυξει εκλογες ? τον πιεζει κανενας? τελειωσε ολα αυτα που εχει συμφωνησει με την τροικα ? οχι . ε τοτε γιατι θα κανει εκλογες?. εδω ερχεται το μεγαλο ξεπουλημα και τζαμπα μαλιστα , η κυβερνηση θα παει σε εκλογες?
    και νομιζετε εσυς φιλοι μου οτι τον παπανδρεου τον ενδιαφερει το μελλον του πασοκ? σκασιλα του. η οικογενεια του το ανοιξε το μαγαζι αυτος θα το κλεισει.
    αυτος θα φυγει εμεις θα μεινουμε,οσοι μεινουμε και δεν ξενιτευτουμε ολοι.

  43. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/10/2011 19:47:49

    αααχχχχχχ την Δευτέρα δεν μπορώ έχω ποδήλατο.

    Την Τρίτη έχει Λαζόπουλο

    Την Τετάρτη έχει Ολυμπιακό

    Γίνονται να κάνουμε εκλογές την Πέμπτη κύριε Πρωθυπουργέ;

    Μπορούμε να κάνουμε και διπλές πχ

    Μία κάλπη για Δημοψήφισμα αν πρέπει να γίνουν εκλογές

    και αφού τρέχουμε το τετράγωνο να

    Μπαίνουμε και να κάνουμε εκλογές

    ...να κάνουμε πρώτα όμως μια τηλεδιάσκεψη μπορεί η Γερμανίδα να έχει κομμωτήριο, η κυρία του κυρίου στη Γαλλία να έχει κανονίσει ...δεν το αφήνουμε για μετά;

    ...και προπάντων μην ενοχλείτε τη Συγγρού, είναι και αγένεια να τηλεφωνείς και να ξυπνάς σε ώρες κοινής ησυχίας τον κόσμο....θα βγάλουν ανακοίνωση ...μετά.

    ΥΓ

    έχουμε Κάτι σαν Κυβέρνηση ...όποτε τελειώνει η τηλεδιάσκεψη

    και Κάτι σαν αντιπολίτευση που παίζει κρυφτό

    αλλά αν συνεχίσουμε έτσι να δεις που θα έχουμε ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΟΛΕΜΟ γιατί δεν πάει άλλο.

  44. firiki2010 avatar
    firiki2010 05/10/2011 20:19:25

    Aφού βάλανε μπροστά (;;;) τη "μηχανή" των δημοψηφισμάτων οι εκλογές μάλλον θα καθυστερήσουν. Τα δημοψηφίσματα (υποψιάζομαι με εκφοβιστικά διλήμματα) θα έχουν στόχο να εξασφαλίσουν την " δημοκρατική νομιμοποίηση" της κυβέρνησης και να υφαρπάσουν την έγκριση για την συγκεκριμένη οικονομική πολιτική. Να προβλέψω συγκλονιστικά ποσοστά αποχής/λευκού ;;;; Πολλοί περισσότεροι απ΄ ότι στις τελευταίες βουλευτικές θα αρνηθούν να συμμετάσχουν σε ένα καραγκιοζλίκι.

  45. ikaros avatar
    ikaros 05/10/2011 20:31:17

    ο Παπανδρέου πρώτα θα εκτελέσει το συμβόλαιο και μετά θα φύγει.

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ ikaros 05/10/2011 21:18:30

      Νόμιζα στην αρχή ότι θα μασήσει από πιέσεις εντός και εκτός. Τελικά ΣΥΜΦΩΝΩ 100% μαζί σου. Ο τύπος είναι Ταλιμπάν σε αποστολή "ομαδικής αυτοκτονίας"....

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

  46. popolaros avatar
    popolaros 05/10/2011 20:45:53

    Η δοσιλογική κυβέρνηση είναι έτοιμη να κοροιδέψει τον Ελληνικό λαό για μια ακόμη φορά.
    Τρέμουν τις εκλογές γιατί θα σφραγίσει το τέλος τους!!
    Είναι ικανοί να μας πάνε και σε εθνικό διχασμό για να κρατήσουν τις καρέκλες τους.
    Είμαι πάγια εναντίον της αποχής από τις εκλογές αλλά για το περιβόητο 'δημοψήφισμα' του κ... , θα το σκεφτώ σοβαρά αν θα πάω.
    Να δούμε πρώτα, ποιό διχαστικό ερώτημα θα βάλουν οι απαράδεκτοι.

    Όσον αφορά για τις διαρροές περί εκλογών, από πέρσι τα ακούω.....

  47. aftaras avatar
    aftaras 05/10/2011 21:03:03

    Βουρ Γιωργακη λοιπον για εκλογες.
    Ειρθε η ωρα να τελειωνουμε μαζι σου,και οτι θελει ας γινει.
    Ο βρεγμενος τη βροχη δεν την φοβαται.
    Θα τα βγαλουμε περα οπως οι παπουδες μας και οι πατεραδες μας στο παρελθον.
    Αντε γεια λοιπον να ξεβρωμησει ο τοπος απο σενα και την παρεα σου.

  48. knight rider avatar
    knight rider 05/10/2011 23:24:32

    Πιθανότερο είναι τα πασοκόσκυλα να κάνουν χούντα, παρά εκλογές!

  49. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 06/10/2011 01:16:58

    Η ΝΔ να προσέξει σε ορισμένες περιοχές-κλειδιά που υπάρχουν παγίδες είτε από το σύστημα ΠΑΣΟΚ είτε από τους μηχανισμούς της Οικογένειας Δρακουμέλ. Κρήτη, κρίσιμη μονοεδρική Ευρυτανίας και μειονότητα Μουσουλμάνων Ροδόπης-Ξάνθης μπορούν να στερήσουν από τη ΝΔ κρίσιμες ψήφους για την αυτοδυναμία.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 06/10/2011 10:25:52

      ΣΩΣΤΟΣ

  50. ektoras avatar
    ektoras 06/10/2011 01:40:34

    τη στιγμη που η χωρα χρειαζεται εκλογες το δημοψιφισμα πανω σε οποιοδηποτε αυταπαντητο ερωτημα τυπου: Ναι ή Οχι στο Ευρω ή στην Ε.Ε. μονο γελιο θα προκαλουσε αν η κατασταση δεν ηταν τοσο τραγικη... Μηπως η μονη σοβαρη σταση απεναντι στην προοπτικη του δημοψηφισματος είναι η μαζική αποχη?

  51. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ 06/10/2011 18:54:41

    ΑΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΝΑ ΤΕΛΕΥΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΗΛΙΕΣ

  52. ΟΥΤΟΠΙΑ avatar
    ΟΥΤΟΠΙΑ 07/10/2011 22:35:56

    Δεν τον ψήφισα ποτέ.Όμως τώρα θα τον ψηφίσω για να ολοκληρώσει το έργο του πανάθεμά τον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.