#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2010 22:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Ντεγκτρέτσια μας έλειπε...

Strange days indeed



Όπως λέει και ο τίτλος, ζούμε σε περίεργες εποχές. Σουρεαλιστικές θα τις χαρακτήριζα. Τέτοιες, που αν δεν υπήρχε η κρισιμότητα της οικονομικής κατάστασης, θα είχαμε ξεκαρδιστεί στα γέλια. Τώρα όμως είμαστε  για κλάματα. Κυριολεκτικά. Όλα λοιπόν τα είχε η Μαριωρή, μόνο ο φερετζές της έλειπε. Όπου Μαριωρή η σύγχρονη Ελλάδα, και φερετζές ο … Ντεγκρέτσιας. Έτσι ακριβώς.

Περνούσε λοιπόν κάθιδρος και ταλαιπωρημένος από τη ζέστη ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος από τη περιοχή του Συντάγματος, όταν εντοπίστηκε από κάποιους νταβραντισμένους φορτηγατζήδες που βρίσκονταν σε αγωνιστικό παροξυσμό, και μόνο που δεν τον σήκωσαν στις πλάτες τους. Ούτε τον Καζαντζίδη ζωντανό  να έβλεπαν δεν θα έκαναν έτσι. Ούτε καν τον Βασίλη Καρρά. Σεληνιάστηκαν οι άνθρωποι.

«Εσένα θέλουμε», «γύρνα πίσω», «είσαι άρχοντας», «πέστα μεγάλε», «πάρε τη κατάσταση στα χέρια σου», και άλλα πολλά παρόμοια και συνάμα φαιδρά.

Εκείνος, που αμφιβάλλω πολύ αν κατάλαβε που έμπλεξε,  κατάφερε παρόλα αυτά να  διατηρήσει τη ψυχραιμία του, εναγκαλιζόμενους με τους νταλικιέρηδες, και μοιράζοντας παντού φιλιά και χειραψίες. Η δε Άννα Μαρία, εξίσου κουρασμένη, αλλά σταθερά χαμογελαστή,  του έδινε κουράγιο ψιθυρίζοντας λογάκια στο αυτί του. Θα ήθελα πολύ να ξέρω σε ποια γλώσσα μιλάνε μεταξύ τους οι «βασιλείς» μας.

Με τα πολλά, ο τέως κατάφερε να απεγκλωβιστεί από το ενθουσιώδες πλήθος που όσο περνούσε η ώρα μεγάλωνε περισσότερο, και φάνταζε απειλητικότερο μέσα στον πανζουρλισμό  του, και ορθά σκεπτόμενος, με γοργό βήμα, έσπευσε να χωθεί στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, όπου και διαμένει, σεμνά και ταπεινά. Φαντάζομαι πόση ώρα θα προσπαθούσε ο καημένος, μουλιάζοντας σε θεραπευτικά άλατα και πλούσιες σαπουνάδες, από τη μια να απαλλαγεί από την οσμή της  λαϊκούρας που τον όρμηξε έτσι μπαμπέσικα και ξαφνικά,  και από την άλλη να καταλάβει περί τίνος ακριβώς επρόκειτο…

Την ίδια ώρα, τα κανάλια, που σαν άλλοι λύκοι μυρίστηκαν αίμα, έστρεψαν κάμερες και μικρόφωνα σε όλους όσους απεργούς είχαν τη τιμή να συμμετάσχουν στην αυθόρμητη «βασιλολατρεία», ρωτώντας τους  κρίσιμα για τον τόπο ερωτήματα, όπως πως αισθάνθηκαν όταν αντίκρισαν τον «μεγαλειότατο»; (Η μόνη που  έλειπε ήταν η Κοραή, να τους ρωτήσει για τους Τσάμηδες). Και οι απαντήσεις των απεργών, γνήσιες και αντρίκιες, όπως αρμόζει σε Έλληνες φορτηγατζήδες. «Ναι τον είδαμε… αυτός δεν μας πήρε τις άδειες, το ΠΑΣΟΚ τις παίρνει… αυτός μας τις έδωσε το 1974 (sic)… αυτόνανε θέλουμε ρε…είναι παλίκαρος».

Εν ολίγοις μια ακόμη σουρεάλ στιγμή της νεοελληνικής καθημερινότητας, όπως την ζούμε εδώ και πολλά χρόνια. Α, παραλίγο να το ξεχάσω. Συνελήφθη στην Αθήνα από την ομάδα ΔΙΑΣ, Αλβανός που λίγο πριν είχε πυροβολήσει και τραυματίσει τρία άτομα σε προποτζίδικο της Γλυφάδας. Το κλου της υπόθεσης; Ο εν λόγω λεβέντης ήταν σε δεκαήμερη άδεια από τη φυλακή, όπου εκτίει (τρόπος του λέγειν) ποινή φυλάκισης για δολοφονία εκ προθέσεως.

Έχουμε και λέμε. Καταδικασμένος τελεσίδικα για φόνο, δήθεν φυλακισμένος, έξω με άδεια, οπλοφορεί ελεύθερα και πυροβολάει αδιάκριτα. Ποιον να φοβηθεί; Εσάς; Εμένα; Την αστυνομία; Τα δικαστήρια; Τον υπουργό Δικαιοσύνης; Μα αφού μας φτύνει στα μούτρα όλους μας. Ο εν λόγω μάγκας, όπως και κάθε κακοποιός στην Ελλάδα, έχει το σύστημα με το μέρος του. Τι να μασήσει;

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/09/2010 22:15:25

    Αυτό με τις άδειες στους φυλακισμένους ποτέ δεν το κατάλαβα. Ναι μεν ανθρωπιά, αλλά από την άλλη, ή είσαι ή δεν είσαι φυλακισμένος...

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Επώνυμος 22/09/2010 04:39:08

      Τις δίνουν για να αυγατίζουν τα εγκλήματα και εμείς χεσμένοι απο το φόβο μας να κλείδώνουμε την πόρτα απο δέκα βόλτες και πάνω.
      ..τόσο απλά.

    • madprof avatar
      madprof @ Επώνυμος 24/06/2011 19:37:28

      Μας κάνανε μια κοινωνία "Ξε-κουρδιστού πορτοκαλιού" και έπονται τα χείριστα !.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2010 22:24:46

    Strange days have found us
    And through their strange hours
    We linger alone
    Bodies confused
    Memories misused
    As we run from the day
    To a strange night of stone

    h--p://www.youtube.com/watch?v=YcRGzjE_xcA

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 21/09/2010 22:29:09

      Everybody's talking and no one says a word
      Everybody's making love and no one really cares
      There's matches in the bathroom just below the stairs


      There's always something happening and nothin' going on
      There's always something cooking and nothing in the pot
      They're starving back in China, so finish what you got

      Nobody told me there'd be days like these
      Strange days indeed, strange days indeed


      Everybody's runnin' and no one makes a move
      Well everybody's a winner and nothing left to lose
      There's a little yellow idol to the north of Katmandu

      Everybody's flying and no one leaves the ground
      Well everybody's crying and no one makes a sound
      There's a place for us in movies, you just gotta lay around

      ... most peculiar mama

      Everybody's smoking and no one's getting high
      Everybody's flying and never touch the sky
      There's UFO's over in New York and I ain't too surprised

      ... most peculiar mama, whoa…

      John Lennon

  3. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2010 22:25:14

    Strange, θα πρέπει να τονίσουμε πως η κορυφή του πολιτεύματος έχει αποσυρθεί και πλέον βρίσκεται μακρυά από τον λαό. Τί περιμένεις να κάνει ο λαός όταν βλέπει την κυβέρνηση να επιτίθεται με λυσσώδη μανία στην ίδια του την ύπαρξη?

    Και όχι μόνο αυτό, αλλά τα κανάλια σιγοντάρουν αυτήν την επίθεση κάνοντας την εμπροσθοφυλακή του στρατεύματος των κλεπτών της περιουσίας των Ελλήνων, προμοτάροντας τον μονόδρομο σε όλα τα επίπεδα, if you know what I mean.

    Όσον αφορά την εγκληματικότητα, ευτυχώς φρόντισε ο Χρυσοχοΐδης και με τους κολλητούς του πλέον έχει δημιουργήσει μια κατάσταση που λίγο απέχει από το απόλυτο χάος. Ο δε τωρινός ΠΡΟΠΟ έχει βαλθεί να μας πάει "στον πάτο". Έχει μάλλον εμπειρία.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/09/2010 22:27:57

    Πάντως το περιστατικό δείχνει το κενό πολιτικής εξουσίας που υπάρχει πια στη χώρα.

    Θα δούμε κι άλλα πολλά αν δεν αναλάβει σύντομα ο Σαμαράς...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 21/09/2010 23:24:54

      Το κενό υπάρχει και είναι ζοφερό.
      Ακέφαλη πολιτεία η Ελλάδα στα χέρια του GAP.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 22/09/2010 15:56:17

      Οπως και να το κάνουμε, νόμιμος ανώτατος άρχοντας υπήρξε ο Κωνσταντίνος, δεν ήταν λαθρεπιβάτης, ούτε δικτάτορας. Μας αρέσει-δεν μας αρέσει.
      Αυτό που περίτρανα αποδείχθηκε μετά το 1974, και το λέω αυτό χωρίς να είμαι υπέρ της βασιλείας, είναι ότι η δημοκρατία δεν κατέστη υγιέστερη άνευ κληρονομικού ανώτατου άρχοντα.
      Άρα, άλλες είναι οι αιτίες της νεοελληνικής κακοδαιμονίας και όχι η βασιλεία. Χωρίς ο θεσμός να απαλάσσεται από τα λάθη των φορέων του, φυσικά.

  5. popolaros avatar
    popolaros 21/09/2010 22:28:07

    Γουστάρω βασιλόπουλα και άμαξες...να τρελαίνονται οι σοσιαληστές.
    Πόσο γρήγορα κινητοποιήθηκε η νομαρχία Πειραιά του Μίχα για τα πρόστιμα στους γάμους.
    Δεν παίζονται χαχα

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ popolaros 22/09/2010 04:41:49

      Φοβούνται μη τους πάρουν τα ηνία στο ξεψάχνισμά οι παλιές καραβάνες για αυτό ρίξανε τα πρόστιμα τόσο γρήγορα.
      Όσο και να έχει εδραιωθεί ο νεότερος βρυκόλακας φοβάται κατι τίς τον παλιόν.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/09/2010 22:30:35

    Στη Βουλγαρια,στην κορυφωση της οικονομικης καταρρευσης,ο παλιος βασιλιας Συμεων επεστρεψε και κερδισε τις εκλογες.Δεν καταφερε να κανει και τιποτα σπουδαιο και εξαφανισθηκε -σημερα ειναι πρωθυππουργος ενας ιδιοκτητης νυκτερινων κεντρων.
    Οταν μια κοινωνια καταρρεει το γηπεδο ανοιγει για ολους.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 21/09/2010 23:15:37

      Η κορύφωση της οικονομικής κατάρρευσης της Βουλγαρίας έγινε -επί "σοσιαλιστών", οποία σύμπτωσις!- 4 χρόνια πριν εκλεγεί ο Σαξκομπουργκότσκι πρωθυπουργός, και ενώ μέχρι τότε η ανάκαμψη προχωρούσε σταθερά. Μετά την ήττα του, συμμάχησε με τους... σοσιαλιστές (!) αλλά και το τουρκόφωνο κόμμα σε κυβέρνηση συνασπισμού.

      Όσο για τον πρώην νυχτονονό Μπορίσωφ, μπορεί να είναι ό,τι είναι, αλλά υποκατέστησε επάξια την... ελληνική κυβέρνηση στα αγροτικά μπλόκα τον περασμένο χειμώνα...

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 22:31:07

    Ο Ντεγκρέτσιας ξέρει και καράτε. Θα τους πλακώσει τους κακοποιούς στις σφαλιάρες άμα λάχει ...

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Strange Attractor 21/09/2010 22:50:30

      ...και τζούντο και ζίου-ζίτσου...και άλλες γιαπωνέζικες λέξεις...

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Strange Attractor 22/09/2010 04:42:52

      καράτε κάνει στην φώτο ή μυρίζει την ιδρωτίλα; :)

  8. κατήφορος!! avatar
    κατήφορος!! 21/09/2010 22:31:39

    Η ΜΙΣΗ ΑΛΉΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ..
    Αυτός μας τις έδωσε το ...1972(1974..)
    ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ!!!!
    ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ.....ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ....
    ΤΟ ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ!!!!
    Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ!!!

    • Γλίτσας avatar
      Γλίτσας @ κατήφορος!! 21/09/2010 22:34:28

      Τι εννοείς ρε χλέμπουρα; Ο Κωνσταντίνος την έκανε το 1968 αν δεν κάνω λάθος.

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ Γλίτσας 21/09/2010 23:03:24

        13/12/1967... Προσπαθώντας χωρίς ελπίδα επιτυχίας να ρίξει τη χούντα...

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Γλίτσας 22/09/2010 04:44:26

        τί να ρίξει ακριβώς; και γιατί ετοίμαζε πρίν και δικιά του χούντα; άβυσσος η ψυχή των γερμανών.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ κατήφορος!! 21/09/2010 22:55:24

      Είστε μήπως βασιλόφρων, κύριε κατήφορε; Σας λείπουν οι σταυλάρχες και οι κοπριές;

    • popolaros avatar
      popolaros @ κατήφορος!! 21/09/2010 23:11:53

      Το όνειρο μου ήταν να γίνω Τσελεμεντές στην θέση του Τσελεμεντέ.
      Αρχιμάγειρας του Βασιλέως.
      Να του φτιάχνω εγώ τα fish & chips το πρωί.

  9. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 22:37:00

    Strange Attractor

    Πραγματι ζουμε σε περιεργες εποχες..Ο τεως βρεθηκε τυχαια λενε τα ΜΜΕ εκει, αλλα να κατι τιτλοι στα δελτια ειδησεων περι ζητοκραυγων κ.λ.π
    Εμενα ομως ,οπως αναφερωκαι σε αλλο σχολιο μου, μα αφησε αναυδο η αποψη της κ. Τρεμη σημερα το βραδυ:Η συνέδεσε τα συνθήματα κατά της Βουλής με το έγκλημα κατά των 3 υπαλληλων στη Μαρφιν, λεγοντας επι λεξει οτι αυτοι που φωναζαν και φωναζουν να καει να καει το...η βουλη ειναι υπευθυνοι για το αποτροπαιο αυτο εγκλημα. Ασχετως εαν συμφωνουμε η οχι με το συνθημα αυτο που καποιοι ισως φωναζουν απο υπερβολικη αγανακτηση, απου που προκυπτει οτι αυτοι διεπραξαν το εγκλημα; Ξεχασε τα βιντεο που επαιζαν επι μερες και τις δηλωσεις ΠΡΟ-ΠΟ οτι τους εχουμε στο χερι;
    Για ποιο λογο αναφερθηκε 2-3 φορες στο συγκεκριμενο γεγονος αποψε, ενα εγκλημα που θαφτηκε και ανασυρεται οχι απο τις ανακρισεις αλλα ολως τυχαιως
    στο δελτιο των 8 και ενω ολη την μερα δεν εχει ανοιξει μυτη; Ενοχληθηκαν μηπως απο τις ελληνικες σημαιες; φοβουνται την διογκουμενη αγανακτηση; γνωριζουν κατι που δεν γνωριζουμε καο φροντιζουν να σπειρουν επιστημνικα και προκαταβολικα το φοβο;
    Οσο για την εγκληματικοτητα που την ειδες; Ο πρωθυπουργευων πριν ενα μηνα περιπου δηλωσε οτι μειωθηκε δραστικα με τα μετρα νομιμοποιησης που ελαβε η κυβερνηση, γιατι αγαπητε μου τον διαψευδεις;

    • azxc avatar
      azxc @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 23:17:28

      Η Τρέμη συνέδεσε τις σημερινές πολύ πιο ήπιες του αναμενομένου και ενωτικές διαδηλώσεις με την αιματοβαμμένη λόγω του εγκλήματος στη Μαρφίν λαοθάλασσα της 5ης Μαΐου..αν υπερβούμε τα συναισθήματα οργής για τον απαράδεκτο συσχετισμό, θα πρέπει να επεξεργασθούμε με προσοχή το μήνυμα..από τις πλέον σοβαρές διατυπώσεις..μάλιστα σε κάποια σημεία φαινόταν η δυσκολία της να εκφρασθεί τόσο αποτρόπαια και υποβολιμιαία

  10. κατήφορος!! avatar
    κατήφορος!! 21/09/2010 22:39:32

    Γλίτσα όνομα και πράγμα εννοώ αυτό ακριβώς που λέω και το καταλαβαίνεις αλλά δεν σε βολεύει.

  11. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 21/09/2010 22:58:10

    Ναι ο Βασιλιάς σας φταίει τώρα, συνέλθετε ρε

    • Γλίτσας avatar
      Γλίτσας @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 21/09/2010 23:02:00

      Άλλος ένας παλαβός. Φορτηγατζής ή βασιλόπουλο αν επιτρέπεται;

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 22/09/2010 04:50:00

      Ο Ρωμιός παλιά είχε Αυτοκράτορα, όλα τα άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες (με διπλό φθόριο για διπλή mind control δράση)

  12. Ελληνας avatar
    Ελληνας 21/09/2010 23:26:46

    δυστυχώς μέσα στην παρακμή μας θα ζήσουμε και τέτοια φαινόμενα. Αλήθεια, αυτοί που επανίδρυσαν το κράτος και αυτοί που μας είπαν ότι λεφτά υπάρχουν, έχουν το θάρρος να κυκλοφορήσουν ανάμεσα στους φορτηγατζήδες? Μήπως το ότι κυκλοφορεί ο τέως και επευφημείται, οφείλεται στην αδυναμία κάποιων να διαχειριστούν τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ προς όφελος των πολλών και όχι μόνο του εαυτού τους?

  13. φουκαρας avatar
    φουκαρας 21/09/2010 23:26:56

    Την απορία του συντάκτη οσον αφορά την γλώσσα που χρησιμοποιούν οι "βασιλείς" δεν την έλυσε κανείς...Εχω την ίδια απορία για τον Τζεφρυ και την Άντα,τι γλώσσα να μιλούν άραγε?Ο καθένας τη δική του?

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ φουκαρας 21/09/2010 23:41:53

      εχεις την εντυπωση οτι συναντιουνται για να μιλησουν;
      Μεσα σε ενα αεροπλανο ειναι συνεχεια, ισως μεσω ρανταρ να της στελνει καποιο μηνυμα

    • Dimitris D avatar
      Dimitris D @ φουκαρας 22/09/2010 11:54:34

      Ο τέως με την γυναίκα του είχε ένα ελληνικό σχολείου στην αγγλία για 25 χρόνια.

      Το θέμα με τον πρώην είναι ότι τον αντικατέστησαν με μέλη του διεφθαρμένου κομματικού συστήματος. Δεν έδωσαν στο λαό το δικαίωμα να ψηφίζει πρόεδρο δημοκρατίας εκτός κομματικού συστήματος, ο οποίος θα ελέγχει τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, π.χ. Καλλικράτης.

      Η κατάντια μας: η Τουρκία έχει πιο δημοκρατικό πολίτευμα από εμάς.

  14. klausevitz avatar
    klausevitz 21/09/2010 23:27:55

    Δεν υπάρχει αμφιβολία,ότι η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού
    τοποθετείται και εκφράζεται,κοινωνικά και πολιτικά,σ'αυτό που- αδόκιμα-αποκαλείται κεντροαριστερά. 'Οχι λίγες φορές, όταν τα πράγματα αρχίζουν
    να ξεφεύγουν, αποδίδει μιά ιδιότυπη παραλλαγή: μιλάμε "αριστερά"- ή κάτι
    που θυμίζει αριστερό accent- και ζούμε δεξά. Πρόκειται για αμιγώς
    ελληνική πατέντα. 'Οταν αυτή η στάση χαρακτηρίζει και την πολιτική ηγεσία
    της κεντροαριστεράς....έ,΄τότε τα πάντα επιτρέπονται: ακόμη και η
    αναβίωση του δεξιού τραμπουκισμού,ακόμη και η..... παλινόρθωση!
    Το περιστατικό που αναφέρθηκε ανακαλεί στη μνήμη λαμπρές ημέρες των
    ανθρώπων των μεταφορών,σε άλλη κλίμακα:τα τρίκυκλα! Κανείς δεν μπορεί
    να αποκλείσει,πλέον,και τον πιό αποκρουστικό ετεροχρονισμό.
    Το κράτος που εγκαινίασε ο βολονταρισμός των ...Μαυρομιχαλαίων το 1831
    ουδέποτε κατελύθη....απλώς, κατα καιρούς υπνώττει και αφυπνιζόμενο
    αποκτά νέα ορμή!
    Τουθόπερ: όσοι δεν έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους θα ξεπεραστούν απο
    τα γεγονότα,είτε αυτοαποκαλούνται σοσιαλιστές είτε πάσης φύσεως αριστεροί!

    Υ.Γ. Μιά καθυστερημένη απάντηση σε χθεσινή ερώτηση απο τον Επώνυμο,για
    τον δεξιό και τον αριστερό ριζοσσπαστισμό:
    Ο αριστερός ριζοσπαστισμός έδωσε εξετάσεις και απέτυχε αμέσως μετά τον
    πόλεμο,καταστρέφοντας το σημαντικότερο λαικό κίνημα,το ΕΑΜ!
    Ο δεξιός ριζοσπαστισμός αδυνατεί να ξεπεράσει τους Τζωρτζάτους και τους
    φορτηγατζήδες κάθε είδους: είναι η φυσική του εμπροσθοφυλακή. Οι
    ηγέτες της ελληνικής κλεπτοκρατίας είναι-εκ των πραγμάτων-αναγκασμένοι
    να ζητήσουν τη συνδρομή τους.
    Αχτίδα φωτός; πολύ δύσκολο. Ποτέ,όμως δεν πρέπει να χάνουμε το κουράγιο μας!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ klausevitz 21/09/2010 23:47:35

      Δηλαδη δεξιος = κλεφτης, απατεωνας κτλ εξ ορισμου.
      Μια και θυμηθηκες και τον δεξιο τραμπουκισμο θελω να μου λυσεις μια απορια: πως ονομαζεται η πραξη των Κνιτων να κτιζουν γραφεια της πρυτανειας και να διαλυουν ομιλιες στα Πανεπιστημια.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 22/09/2010 00:16:06

        Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι δεξιός=κλέφτης! Ειδικά, ο
        καθημερινός συντηρητικός νοικοκύρης. Κάθε άλλο!

        Πώς ονομάζεται η πράξη Κνιτών να κτίζουν γραφεία πρυτανείας; Τραμπουκισμός,φυσικά!

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 22/09/2010 03:20:08

        ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
        …………….
        «Πώς ονομάζεται η πράξη Κνιτών να κτίζουν γραφεία πρυτανείας; Τραμπουκισμός, φυσικά!»
        ……………..
        Ούτε ο «Εθνικιστικός Φοιτητικός Κύκλος» δεν ισχυρίστηκε ότι ήταν «κνίτες»!
        …………….
        “[…]το Τριμελές Πλημμελειοδικείο και ο Εισαγγελέας της έδρας είχαν αποφασίσει την πανηγυρική αθώωση των φοιτητών, ωστόσο ο Εισαγγελέας Εφετών περίπου 15 μέρες μετά άσκησε έφεση εναντίον της απόφασης, που ορίστηκε να εκδικαστεί τη χθεσινή ημέρα (28 Απριλίου 2010) […] Ακόμη, συνεχίζουν να παραμένουν στην επιφάνεια ερωτήματα ως προς τη στοχοποίηση των συγκεκριμένων φοιτητών τη στιγμή που την εν λόγω κίνηση ανέλαβαν και στήριξαν τουλάχιστον 100 μαθητές που ήταν μάρτυρες του γεγονότος, καθώς και η στήριξη της ποινικής δίωξης εναντίον τους σε ανώνυμο τηλεφώνημα στον οδηγό του αντιπρύτανη που ανέφερε τα εξής 6 ονόματα. ΟΙ 6 ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΩΡΟ, αλλά δεν αρνούνται ότι συμμετείχαν στην ενέργεια μαζί με μεγάλο μέρος του Συλλόγου Φοιτητών Πολυτεχνικής. «Υπερασπιζόμασταν τα δίκαια αιτήματα του συλλόγου και γι’ αυτό προβήκαμε σ’ αυτή τη συμβολική κίνηση», έχουν καταθέσει οι κατηγορούμενοι- φοιτητές.” (Ενημερωτικό blog)

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 22/09/2010 04:04:29

        ΥΓ.: Εννοείται ότι με τα παραπάνω δεν υπερασπίζομαι τη συγκεκριμένη (απαράδεκτη) ενέργεια αλλά επισημαίνω την τάση να φορτώνονται όλα στα «μαύρα πρόβατα». Σήμερα αυτοί, αύριο κάποιοι άλλοι…

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ klausevitz 21/09/2010 23:55:52

      To παρελθον δεν προδικαζει το μελλον.Με το ΔΝΤ εκλεισε μια ολοκληρη ιστορικη περιοδος,οχι μονο απο το 1974.Εκλεισε ουσιαστικα ολη η περιοδος απο το 1922.
      Ποτε πια η κεντροαριστερα δεν θα ξαναμιλησει με το τουπε της φιλολαικης παραταξης.Ως εξουσια μπορει να μιλαει απο τα καναλια και τις εφημεριδες ή και απο τη κυβερνηση.Οι μερες ομως που παριστανε την ενσαρκωση του λαου κατα της δεξιας παρηλθαν.Καιγονται μαζι με το μνημονιο ολοι οι μυθοι της εδω και δεκαετιες.

      • klausevitz avatar
        klausevitz @ ψυχραιμια 22/09/2010 00:37:46

        Πιθανόν, να έχεις δίκαιο μερικώς!
        Η ελληνική κεντροαριστερά, ή το πιό πληκτικό "δημοκρατικός
        σοσιαλισμός", δεν αντικατοπτρίζει παρά το γνήσιο αίτημα
        μιάς πολιτικής,οικονομικής και κοινωνικής δημοκρατίας!
        Αυτά τα αιτήματα δεν μαραίνονται....αναζητούν και βρίσκουν
        τις φυσικές τους ηγεσίες στο διάβα του ιστορικού χρόνου,που,έτσι κι'αλλοιώς,δεν ταυτίζεται με τίς σύντομες ζωές μας!

    • Enzo avatar
      Enzo @ klausevitz 22/09/2010 00:49:52

      στην ελλαδα οι περισσοτεροι ειναι κρυφοαριστεροι.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ Enzo 22/09/2010 01:13:32

        πως λεμε κρυπτοχριστιανοι;

      • Ευθύμης avatar
        Ευθύμης @ Enzo 22/09/2010 04:55:30

        και μαζί με αυτό και κάτι άλλο κρυφοί, για αυτό το lifestyle έχει τόσο εκρηκτική άνθηση..

        ΑΝΘΗΣΑΝΕ ΟΛΟΙ!

  15. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2010 23:29:20

    Η Τρέμη πρίν 2 χρόνια όμως ήταν υπέρ των πράξεων των αντεξουσιαστών, που είχαν σαν στόχο το κάψιμο της Βουλής και επιχείρησαν να το κάνουν τότε πραγματικότητα.

    • azxc avatar
      azxc @ Orestios 21/09/2010 23:44:47

      Εδώ και δυο χρόνια στήνομαι στο μπαλκόνι μου με μια βιντεοκάμερα μήπως συμβεί κάτι στο δρόμο και γίνω αυτόπτης μάρτυρας στο Μέγκα...τζίφος

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Orestios 22/09/2010 04:48:07

      δεν έχεις το θείο χάρισμα του κρυφού υπαλλήλου ξένης πρεσβείας για να γνωρίζεις τα μελλουμενα.

  16. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2010 23:30:28

    Οι συμμορίτες έκαναν παιδωμάζωμα.

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ Orestios 22/09/2010 00:46:53

      Σέβομαι,ανέκαθεν,τά άμεσα ρεφλέξ!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 22/09/2010 00:57:23

      Χαίρομαι που δεν το αμφισβητείς.

  17. aaaaa avatar
    aaaaa 21/09/2010 23:35:27

    φίλε είναι λίγο άκομψο να χρησιμοποιείς το όνομα του Κλαούζεβιτς για τέτοιες ανοησίες. Στην Ελλάδα απο το 1974 απέτυχε μόνο το κεντοραριστερό μοντελο διακυβέρνησης - ευνοημένο και απο τους Καραμανλήδες και από του Παπανδρέου και απο τα εξωθεσμικά κέντρα. Κορυφαιο παραδειγμα η "Ελευθεροτυπία". Ποια ηταν η σχέση του ιδρυτή της Τεγόπουλου με τους Βαρδινογιάννηδες;
    Αλλο: Πως βρεθηκε και ευτελίστηκε ο κυρ Νίκος στην ηγεσία του ΠΑΟ;
    Τρίτο: Τι σχεση εχει ο Αλαβανος με τον ΔΟΛ;

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ aaaaa 22/09/2010 00:27:18

      Το επώνυμο του Κλαούζεβιτς το χρησιμοποιώ με άλλη
      ορθογραφία. Τo ορθό είναι clausewitz! To δικό μου
      είναι μιά...μετριοπαθής κόπια!
      Για τα υπόλοιπα,τί να σου πώ¨; "Ανήκουμε σε διαφορετικές
      ...συμμορίες", καθώς έλεγε η μακαρίτισσα Ελένη Βλάχου,
      όταν διαπίστωνε αδυναμίες συγκλίσεων!

    • dimitris avatar
      dimitris @ aaaaa 22/09/2010 00:33:20

      Τεταρτο: Από που κλάνει το μπαρπούνι;

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ aaaaa 22/09/2010 04:54:09

      ο Αλαβάνος σίγουρα θα ξέρει!
      ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ!

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 23:36:44

    Μήπως όμως αν ο τέως ήταν νυν, δεν θα μπορούσες να τον πλησιάσεις στα 100 μ. εκτός και αν ήσουν τουλάχιστον υποκόμης του Λουξεμβούργου; Μήπως ξεχνιόμαστε πολύ εύκολα;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:33:36

      τώρα μεταξύ μας, και οι πολιτικοί μας μια από τα ίδια είναι (ως προς την... προσπελασιμότητα) - δοκίμασες ποτέ να ζητήσεις ακρόαση από υπουργό?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Strange Attractor 14/10/2010 23:36:19

      Ακρόαση βουλευτού;

  19. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 21/09/2010 23:36:58

    Πριν δυο χρονια ναι...τωρα ομως θυμηθηκε πως αλλα τα ματια του λαγου αλλα της κουκουβαγιας

  20. Γλίτσας avatar
    Γλίτσας 21/09/2010 23:44:45

    Η μόνη που έλειπε ήταν η Κοραή, να τους ρωτήσει για τους Τσάμηδες!
    Xa xa, all the money.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Γλίτσας 22/09/2010 04:55:57

      +1000

  21. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 21/09/2010 23:56:46

    Μήπως τις έδωσε ο Μαρκεζίνης τις άδειες? Ή ο Γκιζίκης?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ μικρός οδυσσέας 22/09/2010 00:11:35

      Πάντως όχι ο Ντεγκρέτσιας.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Strange Attractor 22/09/2010 00:21:37

        Είχε από το 1968 φύγει ο πολυχρονεμένος. Αλλά μπορεί να είχε ρίξει τον σπόρο και να φύτρωσαν άδειες

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Strange Attractor 22/09/2010 00:26:22

        Είσαι σίγουρος? (χα,χα,χα)

        hp://web.yme.gov.gr/nomos/basilika_diatagmata/bd281fek8410041973.htm

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 17:18:10

        Βρε Γιάννη, αφού το γράφει στο διάταγμα...ο βασιλιάς ήταν στη Ρώμη, και τα διατάγματα τα υπέγραφε ο Αντιβασιλέας, ο οποίος εκείνη την εποχή, ήταν ο Παπαδόπουλος. Και 2 μήνες μετά, τον Ιούνιο, ο ίδιος έγινε Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

  22. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 22/09/2010 00:21:00

    ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΩΣ ΦΟΡΤΗΓΑ;;; ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ
    http://www.youtube.com/watch?v=N1z7Yv6zf4k&feature=player_embedded

  23. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 22/09/2010 00:22:10

    Μια χαρά βολεύει όμως την κυβέρνηση το συμβάν αυτό και άλλα δυο τρία ακόμη.. Ένας πόλεμος μεταξύ βασιλοφρόνων καραμανλικών σαμαρικών μητσοτακικών, με τους αριστερούς να ψάχνουν τους εαυτούς τους και να διαφωνούν αν σταλινίζουν ή αν ο Τρότσκι τώρα δικαιώνεται.
    Ο Μινέικο υπογείως έχει διαύλους επικοινωνίας με τον Οίκο των Ελλήνων (όπως είναι γνωστή η οικογένεια του Κωνσταντίνου στο εξωτερικό) εδώ και πολλά χρόνια. Μια ο Νίκος ο Μεταμφιεσμένος από την άλλη ο Γερουλάνος που δοκίμασε τα γιαπράκια της Μαρί Σαντάλ. Δεν είναι μόνο αυτό όμως.
    Είναι κι άλλα λαγούμια που συνδέουν το Καστρί με το Τατόι. Το άλλοτε Κάστρο του αντιβασιλισμού έχει αρχι-τεκτονικούς δεσμούς με το Τατόι τα τελευταία χρόνια. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την απάτη με την υποτιθέμενη αρπαγή της Βασιλικής Περιουσίας από το Ελληνικό δημόσιο. Τα κτήματα που τα άρπαξε το Ελληνικό Δημόσιο με σκοπό να τονώσει με 450 εκ ευρώ την Οικογένεια. Η οποία βέβαια λίγα χρόνια πριν πήρε και τους θησαυρούς της.
    Ο Κωνσταντίνος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1940 και μεγάλωσε με σκοπό να γίνει Βασιλιάς. Σήμερα είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ έκπτωτος μονάρχης που θα μπορούσε να πει κανείς έχει ανοιχτές τις πόρτες του διεθνούς τζετ σετ..
    Είναι το ίδιο τζετ σετ που δίνει βραβεία στον υιό της Μάργκαρετ για τη μεγάλη του προσφορά...
    Ο Κωνσταντίνος είναι ο εξάδελφος της Ευρώπης όπως πριν 120 χρόνια ένας πρόγονός του έμεινε στην ιστορία ως ο πεθερός της Ευρώπης.
    Κι εσείς μου μιλάτε για φορτηγατζήδες..... μπαναλαρίες!!!

  24. Dyer avatar
    Dyer 22/09/2010 00:39:05

    ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΣΙΛΕΙΑ !!!
    ΓΙΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ.

  25. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 22/09/2010 00:50:25

    Μά είναι δυνατόν; Ένα απλό περιστατικό νά δημιουργεί τόση ανησυχία;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ @ Ορθολογιστής 22/09/2010 01:18:09

      και που εισε ακοοομα!!! που λεει και η θεια μου η Φωτουλα.
      ισως αυριο το πρωι οι καμπουρακηδες οταν θα διαβαζουν την ΕΣΠΡΕΣΣΟ να κανουν και μια βαθυστοχαστη αναλυση γιατι ο τεως ας πουμε δεν πηγε απο το ενα πεζοδρομιο και πηγε απο το αλλο!!!

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΡΑΙΟΣ 22/09/2010 03:59:52

        Το ΑΛΤΕΡ (στο «προ-δελτίο» ειδήσεων των 6.45΄) το είχε κάνει σύνθημα: «Φώναξαν συνθήματα υπέρ του τέως!!!!!!!!!» Δηλαδή, μην κατεβείτε –τι δουλειά έχετε εσείς με τους ….βασιλοχοντικούς φορτηγατζήδες.; Τόσο σοβαρή αντιμετώπιση των οπραγμάτων –τόσο φθηνή προπαγάνδα…

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/09/2010 00:54:17

    Υπάρχει και νυν υπουργός του ΠΑΣΟΚ που αν δεν κάνω λάθος είναι γιος του μεγάλου σταβλάρχη ή σφογγοκωλάριου ή κάτι τέτοιο του Ντεγκρέτσια όταν αυτός ήταν νυν και όχι τέως, και κυκλοφορούσε με πόρσε και παϊτόνια, αγκαλία με τη Βουγιουκλάκη.

  27. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/09/2010 01:12:28

    Αλήθεια, τα "σαΐνια" που τον αποθέωναν, έκαναν τον κόπο να αναρωτηθούν τι μερίδιο ευθύνης φέρει στη χρεωκοπία της χώρας με τις υπέρογκες "αποζημιώσεις" -θου Κύριε...- που υποχρεώθηκαν να του καταβάλλουν οι αγρίως φορολογούμενοι Έλληνες για ένα λεηλατημένο σαπάκι στο Τατόι και για κάποια στρέμματα με πουρνάρια στο Πολυδένδρι Λαρίσης;

  28. Orestios avatar
    Orestios 22/09/2010 01:23:58

    Το βιντεάκι πάντως φαίνεται καράστημένο. Στο μεταξύ "βασιλεύς" τους φτύνει όλους και μιλά στο κινητό.
    Πλήρης απαξίωση στους φορτηγατζήδες.

  29. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 22/09/2010 01:53:07

    @ Strange Attractor.....όσο αφορά τον τέως συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.....πραγματική φαρσοκωμωδία....όσο αφορά τις άδειες φυλακισμένων που έχουν καταδικαστεί για κακουργήματα όπως εμπόριο ναρκωτικών,δολοφονίες,βιασμούς κτλ, το θεωρώ απαράδεκτο μέτρο....να βγει με άδεια από την φυλακή ένας φυλακισμένος για χρέη, γενικά για κάτι όχι πολύ σοβαρό, το καταλαβαίνω....όχι όμως να παίρνουν άδειες φυλακισμένοι που έχουν διαπράξει ειδεχθή εγκλήματα ή σεξουλικά εγκλήματα ή εμπόριο ναρκωτικών.....

  30. Στέργιος avatar
    Στέργιος 22/09/2010 04:20:45

    Έπρεπε να ανοίξω το ποστ για να δω τον Κοκό να παίζει καράτε α λα Βέγγος.

    Πριν το ανοίξω, στη μικρή φωτογραφία, φαινόταν σαν να μύριζε τη μασχάλη του.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Στέργιος 22/09/2010 05:02:05

      +++

  31. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 07:53:24

    @ Strange
    Υπαρχει ακομα και το βαφτηστηρι,ο Σημιτακος,το χρυσουλι μου.αλλωστε εχει ενα υφος κοντου αυτοκρατορα.
    Και τωρα μου ηρθε,να παρετε και το ζευγος Σημιτη στα τσιπουρα,δεν θυμασαι οταν κατεβαινε στο λαο,που του ελεγε η συζυγος,ελα Κωστα,να πιουμε ενα ουζακι.
    Αρα πινει,αλλωστε Φιξ,η συζυγος,αρα να τον κανετε παρεα.
    Αντε σας βρηκα παρεα.

  32. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 08:51:02

    @ Αυριανιστη
    Τα λεφτα τα δωσαμε , γιατι ο μεγας Συνταγματολογος Βενιζελος,εφτιαξε τετοιο τερατουργημα που ουτε μια πιθανοτητα στις χιλιες δεν ειχαμε,να το κερδισουμε.Παρα τις αντιρησεις αλλων συνταγματολογων,οτι προκειται περι βλακειας,ακομα και ο Αλεβιζατος ο οποιος αναγκαστηκε να το υπερασπιστη,στα ευρωπαικα δικαστηρια.
    Μπενι ειναι αυτος,εχει κανει κανενα νομο σωστο.ΟΧΙ.
    Τον βασικο μετοχο,οχι,αλλα ο Παυλοπουλος το πηρε ως ειχε με κατι μικροδιαφορες,ισως και σκοπιμα,αυτουνου δεν του εχω εμπιστοσυνη,και το χασαμε.
    Τωρα με το ασφαλιστικο,εργασιακο,θα καταπεσει,διοτι ο Μπενι,θεωρει οτι το συνταγμα ειναι λαστιχο,τεντωνει μαζευει.

  33. Ζαβός avatar
    Ζαβός 22/09/2010 09:10:57

    Καιρό είχε να γελάσει το χειλάκι μας. Μπράβο μάγκες. Καταπληκτικό αρθράκι.

  34. δεξιός avatar
    δεξιός 22/09/2010 09:58:36

    σας πείραξε ο τέως, φατε στη μάπα κωστακη-γιωργακη και μη μιλάτε

  35. kiki avatar
    kiki 22/09/2010 10:26:31

    Τωρα σκεφτηκα,μηπως αναφερονται συνεχεια στον Κοκο,γιατι οπως και στις δυο διπλανες χωρες Βουλγαρια,επεστρεψε ο τεως τους για να τους σωσει,επιδιωκουννα επιστρεψει και ο δικος μας,γιατι μετα ποιος πιανει τα μελη του ΑΛΤΕΡ,να οι δεξιωσεις,να τα τενις κλαμπ,να τα μεγαλεια,ψωροκωσταινες.

  36. Ζαβός avatar
    Ζαβός 22/09/2010 10:37:27

    Για αυτό ψηφίζουμε την @Dimy για νομάρχη. Τι λέω; μέχρι και Δήμαρχο την βλέπω.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ζαβός 22/09/2010 10:49:45

      @Ζαβός Eυχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

      Σάς έχω ήδη εξηγήσει τι σημαίνει Νομάρχης και Δήμαρχος.
      η Dimi

  37. Ζαβός avatar
    Ζαβός 22/09/2010 11:41:08

    Κάποιοι ονειρεύονται άμαξες, άλογα, παράτες, και εκτροπές. Οι φορτηγατζήδες πάλι νομίζουν ότι είναι ο Ξανθόπουλος.
    Αν ήταν όμως βασιλιάς στη θέση του, θα τους είχε παρει με το καμιτσίκι μόλις τον πλησίαζαν ιδρωμένοι και αλαλάζοντες. Αν μπορούσαν να τον πλησιάσουν ποτέ. Εκτός και αν έκαναν απεργία με τις νταλίκες έξω από το παλάτι ή στην Μίκονο.

  38. ALEX avatar
    ALEX 22/09/2010 12:11:05

    Δηλαδή για να καταλάβω...Πληρώνουμε τον λογαριασμό όλων....κλεφτών δεξιών-πασόκων-αριστερών(γιατί και αυτοί το ίδιο είναι) ...και μας χαλάει αν σε όλους αυτούς προστεθεί και ο "τέως"..Το ζήτημα είναι ποιόν πληρώνουμε ή γιατί πληρώνομαι χωρίς κέρδος ...κέρατα...???

  39. Βασίλης avatar
    Βασίλης 22/09/2010 12:33:42

    Προσοχή μη σεληνιαστούμε όλοι γιατί προς τα εκεί μας βλέπω

  40. Ζαβός avatar
    Ζαβός 22/09/2010 13:45:54

    Χάνεις λάδια φίλε Βαυαρέ.

  41. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/09/2010 13:48:00

    Ευχαριστούμε. Ά πάαινε τώρα εκεί που ήσουν.

  42. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 22/09/2010 14:02:44

    "το αξίζετε και με το παραπάνω"

    εεετσι, για "εμάς" θα μιλάς σε τριτο πρόσωπο ,καθότι εσύ Έλληνας ούτε είσαι, ούτε αισθάνεσαι

    ο λωποδύτης Ντεγκρέτσιας και η συμμορία του κατεφεραν να βγάλουν στο εξωτερικό τα κλοπιμαία (με την βοήθεια της Αγιας οικογένειας), μια ζωή παράσιτα στο σώμα της Ελλάδας είσασταν.

    που έχετε το απερίγραπτο θράσος να μιλάτε για αχαριστία!!!!

    Άχρηστα τομάρια,γαλαζοαίματοι του κώλου

  43. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/09/2010 14:29:49

    Τι "-τε" και "-τε" ρε βασιλοχουντάρα, που βρήκες χαραμάδα να σκάσεις μύτη, το τηλεκοντρόλ δεν υπήρχε τότενες... Χαϊβάνια "πληβείοι" τα πήραν αυτά που λες, και οι δικοί σου απλά βασιλεύανε.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ (A)θανάσης 22/09/2010 14:45:50

      Τύποι σαν και του λόγου μου, ακριβώς... Αυτοί, οι πληβείοι έκαναν ό,τι έκαναν, οι "δικοί" σου απλά δίναν καμιά καμτσικιά να περνά η ώρα τους ή αναμιγνύαν τα γενεαλογικά τους δέντρα να σπάει η γλυξμπουργκίλα..

      Το'πιασες τώρα?

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ (A)θανάσης 22/09/2010 14:50:09

      Θύμισέ μου, εσένα σε ψήφισε κανείς?

  44. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 22/09/2010 15:00:16

    και του λόγου σου νομίζεις οτι ο Ντεγκέτσια έχει μεγαλύτερη βαρύτητα λόγου απο ένα λούτστρο?

    Γιατι? επειδή εχει το κληρονομικό χάρισμα?


    Ρε αι σιχτίρι που καθόμαστε και σας ακούμε κιόλας

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ τάρας μπούλμπα 22/09/2010 15:07:39

      Γραφικέ τύπε,βουρ πίσω στο καφενείο με τα άλλα ρετάλια

      Αιντε που θα κανεις και υποδείξεις για Ιστορία

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ τάρας μπούλμπα 22/09/2010 15:29:38

      Να δω τον Ντεγκρέτσια να γυαλίζει λουστρινάκι, να τον ψηφίσω δαγκωτά!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ (A)θανάσης 22/09/2010 15:41:21

        Ο Βούλγαρος συνάδελφος, τουλάχιστον, ο Συμεών, έγινε Σαξ-Κομπουργκ-Γκότσκι (εκβουλγαρισμένον ως προς την κατάληξιν αλλά αυθεντικότατον Sax-Coburg-Gotha). Και πολιτικός, κανονικός.
        Θα τον ψηφίσω μόνον άν παρατήσει τον φτιαχτό νεολογισμό ΝτεΓκρέτσια, ξανα-αποκτήσει το αυθεντικόν επώνυμον Γλυξβουργόπουλος (ή έστω το παρεφθαρμένον Γλυκοβουργίδης) και βγεί στην εκπομπή του Αυτιά ως κομματάρχης.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ (A)θανάσης 22/09/2010 15:42:26

        Και να τον ρωτάει η Κοραή για τους Τσάμηδες!!!!!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 22/09/2010 15:48:14

        Σύμφωνα με τον τρισμέγιστο Πάνο Κουτρουμπούση, ο Χίτλερ μέχρι πρόσφατα ζούσε κάπου στην Αθήνα με το ψευδώνυμο Πέτρος Χιτλεριάδης... Αυτό το -ιάδης / -εάδης κάνει πιο σοφιστικέ... Να το κάναμε Γλυξβουργιάδης, να γλιστράει καλύτερα το ψηφοδέλτιο εις την κάλπην?

  45. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/09/2010 15:00:51

    Strange Attractor, η ανάρτησή σου δεν θα άξιζε κανένα σχολιασμό, καθότι είναι γραμμένη με εμφανή εμπάθεια και υβριστική σχεδόν προς τον Κωνσταντίνο. Αλλά με βάση τις γενικά σωστές τοποθετήσεις σου στο ιστολόγιο αυτό, ας σε "συγχωρήσω" ως τακτικός κι εγώ συμμέτοχος στον διάλογο που γίνεται εδώ.
    Επί τοις ουσίας τώρα:
    -Από το 2003 που ο Κωνσταντίνος και η οικογένειά του έρχεται και πάλι στην Ελλάδα, δεν έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα σε κανέναν, και ούτε κανείς έχει δημιουργήσει κάποιο επεισόδιο εναντίον του. Οπότε το σχόλιο "όλα τα είχαμε, ο Ντεγκρέτσια μας έλειπε" είναι ατυχέστατο. Δεν ήρθε χθες στην Ελλάδα.
    -Σου εγγυώμαι ότι ο Κωνσταντίνος αισθάνεται πολύ πιο άνετα μέσα στην οσμή της λαϊκούρας, και ίσως πιο άνετα και από μερικούς σαν κι εσένα, που φαντάζομαι ότι σε λεωφορείο θα απαξιείς να ανέβεις επειδή βρωμάνε οι επιβάτες του.
    -Ο Κωνσταντίνος είναι πρώην Αρχηγός του Ελληνικού Κράτους. Είναι λογικό να έχει συμπάθειες, και όσοι είναι βασιλικοί, δεν δημιούργησαν ποτέ Συνταγματικά προβλήματα, ούτε πήραν τα όπλα έναντι του κατεστημένου, όπως κάνουν οι δήθεν αριστεροί τρομοκράτες. Οπότε, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί να φεδροποιούμε κάποιους, όταν δηλώνουν βασιλικοί, και να θεωρούμε λογικό και Δημοκρατικό να είναι κάποιος ΚΚΕ ή αναρχικός ή Αριστερός γενικά, ειδικά από τη στιγμή που ξέρουμε πόση πίστη στη Δημοκρατία έχει η Ελληνική "Αριστερά".
    -Αν ένας άνθρωπος 70 ετών, με μια εμφάνισή του αναγκάζει κάποιους να χέζονται κι εσένα και κάποιους άλλους να αντιδρούν σαν να τους έκλεψε την γκόμενα, τότε τι να πω. Ουδέν άλλο σχόλιο:-)

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Μάρκος 22/09/2010 15:04:05

      Συμφωνώ, όταν μάλιστα έχουμε έναν τρίτης γενεάς πρωθυπουργό είναι τουλάχιστον οξύμωρο να ειρωνευόμαστε τον τέως βασιλέα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μάρκος 22/09/2010 15:16:26

      Μάρκο, δεν θα με βρεις να διαφωνώ σε κάποια από αυτά που λες. Χιουμοριστικό ήταν το άρθρο μου (κυρίως).
      Θυμίζω ότι ο τέως πρωτοήρθε το 1993, όταν μέχρι και υποβρύχια τον ακολουθούσαν με εντολή Μητσοτάκη αν θυμάσαι. Άδειασε με κοντέινερ το Τατόι και την ξαναέκανε.
      Τώρα, βασιλικοί οι οποίοι να δηλώνουν ότι "αυτός μας έδωσε τις άδειες το 1974", ή μεθυσμένοι θα είναι ή εν συγχίσει. Πάντως όχι βασιλικοί, διότι αν ήταν θα γνώριζαν βασικές ημερομηνίες.Όσο για τη λαϊκούρα, επαναλαμβάνω πως αν ήταν σήμερα βασιλιάς. ούτε από απόσταση 100 μ. δεν θα επέτρεπε(αν) να τον πλησιάσουμε. Θα μας καμτσίκωναν οι γορίλες του.
      Και τέλος, ειλικρινά αμφιβάλλω αν χθες κατάλαβε τι γινόταν. Όπως δεν κατάλαβαν και πολλοί απ αυτούς που έσπευσαν να φωτογραφηθούν και να κάνουν χάζι μαζί του. Πολύ πιθανόν να τον πέρασαν για κανέναν ηθοποιό.
      Ήταν μια σουρεαλιστική κατάσταση. Τίποτα άλλο.

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:23:16

        Strange Attractor, έχω βαρεθεί να βλέπω και καλά χιουμοριστικά άρθρα παρόμοιου περιεχομένου. Συμφωνώ να διαφωνείς με το Θεσμό, συμφωνώ να διαφωνείς με το άτομο, αλλά διαφωνώ σε αυτή τη λογική της φεδροποίησης και γενικά του λαϊκισμού. Το 1993 δεν άδειασε τίποτα που να μην είχε δοθεί άδεια να φύγει. Νομίζω από τη σημερινή κατάσταση του Τατοΐου, όπου ό,τι απέμεινε μέσα, σαπίζει, χίλιες φορές που άδειασε. Κι επίτρεψέ μου να γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι όχι μόνο ο Κωνσταντίνος, αλλά όλοι οι Βασιλείς ανά την Ευρώπη, όχι μόνο έχουν σχέση με "γορίλες" και "καμτσίκια" που λες, αλλά συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά από ό,τι νομίζεις. Γι'αυτό και οι δικοί μας σύγχρονοι Δυνάστες τους μισούν. Γιατί όταν ο κάθε υφυπουργάκος κλείνει ολόκληρο εστιατόριο πριβέ για να φάει, η βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας που έρχεται συχνά στην Ελλάδα, τρώει χωρίς τη συνοδεία σωματοφυλάκων.
        Αν πάντως ήταν σουρεαλιστική κατάσταση, που συμφωνώ ότι για μερικούς ήταν, τότε δεν νομίζω ότι άξιζε να κάνεις ειδική αναφορά...;-)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/09/2010 15:30:00

        Μάρκο γνωρίζω πολύ καλά πως το διαβατήριο του το 1993 που ήρθε, είχε τελευταία ανανέωση από το 1985 (ΠΑΣΟΚ!!!) με όνομα "Κων/ος Βασιλεύς των Ελλήνων". Την ίδια ώρα που οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ορύονταν στη Βουλή για το γιατί του επετράπη να εισέλθει στη χώρα! Τόσο καλά. Καραγκιόζηδες είναι, δεν διαφωνώ.
        Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα πάμε στην άλλη άκρη νάχουμε δηλαδή κληρονομικώ ελέω τυχαίους στο κεφάλι μας.
        Πάντως την άλλη φορά θα σου ζητήσω την άδεια πριν αναφερθώ σε αυτόν, όπως μάλλον (κατ` εσέ) θα πρέπει να ζητάμε την άδεια των οπαδών του, πριν γράψουμε για οποιονδήποτε.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 22/09/2010 15:37:18

        "Έλλην", βρήκες ακροατήριο και σε πάει τσιρλιπιπί, ε?

        Άντε, πέστα να ξεθυμάνεις... Δυστυχώς, τα προβλήματά μας είναι πολύ σοβαρότερα από τον Κοκό σήμερα, δε βαριέσαι, ας προστεθεί και μια χιουμοριστική νότα στην μαυρίλα των ημερών...

        Δώσεεε λέμε!

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:40:09

        Συνεχίζεις να λαϊκίζεις. Ποιος σου είπε να ζητήσεις την άδεια κανενός για να γράψεις κάτι; Ποιος μίλησε για να έχουμε πάλι στο κεφάλι μας τους Βασιλείς; Εγώ ζητώ από εσένα και από άλλους, το δικαίωμα να μπορώ να υποστηρίζω κάτι, χωρίς να κρίνομαι ως φαιδρός ή ως φασίστας. Διότι είναι γελοίο να μιλάμε εμείς ως...Νέστωρες της Δημοκρατίας, κατά της Βασιλείας, όταν η μισή Ευρώπη έχει Βασιλεία και είναι μια χαρά.
        Και μια σημείωση: το διαβατήριο έλεγε "Κωνσταντίνος, τέως βασιλιάς των Ελλήνων".

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 22/09/2010 15:40:55

        (Α)θανάση σου απευθύνω θερμό αγωνιστικό χαιρετισμό!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/09/2010 15:41:19

        Το είδες;

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 22/09/2010 15:44:11

        Πήρες άδεια από τον "Έλλην" tiramola?

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:46:35

        Το ξέρω, λόγω της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας. Εσύ το είδες; Κι αν ναι, με ποια ιδιότητα; Να σε δω τώρα, μιας κι εγώ σου αποκάλυψα τη δική μου;-)

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 22/09/2010 15:47:22

        (Α)θανάση αυτή τη μάχη θα την δώσουμε μαζί σύντροφε!
        Με ένα λ ρε και όπου βγάλει!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/09/2010 15:49:02

        Νομίζω πως το είδα στο Ρομάντζο ή ΤΣΙΑΟ ή στην Εσπρέσο. Εκεί γράφεις;

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 22/09/2010 15:50:17

        Μαζί τιραμόλα, όσο τριγυρνάς στα φουστάνια της Δράκαινας και του Χαμπου(ργκερ)ατζή (κατά το Χαμμουραμπί), ούτε πυρετό...

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:50:49

        Περίμενα σοβαρότερη απάντηση. Αλλά όταν δεν έχουμε να πούμε κάτι, καλύτερα να σιωπάμε. Δεν γεννήθηκες με το αλάθητο του Πάπα, γι'αυτό όταν ορισμένα θέματα τα αγνοείς, δεν είναι κακό να το παραδέχεσαι...;-)

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Strange Attractor 22/09/2010 15:51:41

        Πίσω στην γνωστή Πηγάδα, Έλλην!

        'Ωρε Ελληνοφρένεια το κάναμε! Πως μ'αρέσει να κάνουμε σαματά στην τάξη όταν λείπει ο δάσκαλος!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/09/2010 15:53:43

        Άμα σου πω ότι ήμουν ο χειριστής του σόναρ στο υποβρύχιο που τον παρακολουθούσε το `93 θα με πίστευες; Και ότι το σκανάρισα με το σύστημα scannnex 3R;
        Για αυτό δεν στο λέω. Ποιός θα με πιστέψει;

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:55:49

        Ωραία λοιπόν, άρα και αυτό που λες εσύ βασίζεται σε μια εικασία και είναι μια μπούρδα και μισή. Άσε που έχει ειπωθεί αρκετές φορές τι έγραφε το διαβατήριο ως το 1994. Αλλά προφανώς εσύ ξέρεις καλύτερα, κι ας μην έχεις σχέση με το θέμα...

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Strange Attractor 22/09/2010 16:08:09

        Πάντως το πολιτειακό δεν λύθηκε τόσο καθαρά, όσο παρουσιάζεται.

        Από συνέντευξη του τέως πριν 15 χρόνια. Δεν βγήκε διάψευση από την πλευρά Καραμανλή.

        Constantine had one more chance to show his mettle, in 1974, when the military regime disintegrated during the Turkish invasion of Cyprus and former prime minister Karamanlis was asked back to form a government. "Karamanlis called me from Paris, absolutely hysterical, asking me what he should do," Constantine revealed. "I said, 'Look, the most important thing for you to do is to calm down and find a plane and go back to Greece, because we are on the verge of war with Turkey. The colonels have collapsed; we need to have a serious, proper, sensible government to take over.' He said, 'I'll think about it and I'll call you back.' He did call me back and said, 'Sir'-he was now quite calm-'I have not said anything on the issue of the monarchy to the colonels on the telephone, because it's obvious the last thing they want is the king back. I will wait until I get into the country, and then I will issue the statement to them to swear my allegiance to the head of state.'.....And I said to him, 'That's fine.' He said, 'Would you please wait by the telephone, sir, and as soon as I get into the country, I'll call you to come back.' And I'm still waiting."

        Vanity Fair, July 1995

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 16:13:04

        Καραμανλής και καθαρά πράγματα Γιάννη μου; Εδώ, για να καταλάβεοις τι κόμπλεξ είχε με τη Βασιλεία, όσο ήταν Πρόεδρος πήγαινε κι έτρωγε στον Λεωνίδα, στη Βαρυμπόμπη, 100 μέτρα από τα Ανάκτορα. Μπας και εισπνεύσει η βλάχικη αναπνοή του βασιλικό αέρα...:-)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 22/09/2010 16:15:54

        Τώρα με τα κινητά δεν χρειάζεται να περιμένει σπίτι του, μπορεί να τον πάρει και στη θαλαμηγό... αναμείνατε πείτε του.

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 16:34:50

        Strange Attractor, θαλαμηγό δεν έχει. Έχουν όμως τα τομάρια που πληρώνεις σήμερα. Ασχολήσου με αυτούς, και άσε όσα δεν ξέρεις είπαμε. Δεν είναι ντροπή να παραδέχεσαι την άγνοιά σου όταν μερικά πράγματα δεν τα γνωρίζεις πως είναι.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Μάρκος 22/09/2010 15:59:00

      Καλέ 'Ελλην, μην υβρίζετε έτσι! Άκου "γκέγκε", άκου "μόκο", (Χατζηαβάτη Τσιριμώκο, θα προσέθετα πανουσείως), τι εκφράσεις κουμμουνιστικού χαμαιτυπίου είναι αυτές? Δεν φοβείσθε μη και σας μαλώσει ο ΚοκοσοΒού?

  46. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 22/09/2010 15:05:50

    Οι πληβείοι αποφασίσαν ότι δεν είναι απαραίτητες οι "υπηρεσίες" της γαλαζοαίματης συμμορίας, το ξέχασες; η νομίζεις οτι στην αναμπουμπούλα θα βρείτε ευκαιρία να ξεμυτίσετε?

    Αν θέλετε να μοιάσετε της Μαρίας Αντουανέτας, κοπιάστε

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ τάρας μπούλμπα 22/09/2010 15:10:23

      Φίλε, ο Καραμανλής το αποφάσισε. Και επειδή δεν γνωρίζεις από Ιστορία, μετά την Γαλλική Δημοκρατία, επανήλθε η Μοναρχία. Γι'αυτό τα γελοία επιχειρήματα περί Μαρίας Αντουανέτας κράτησε τα για κανένα 20 χρονο. Τόσο πολύ χέστηκες κι εσύ με μια βόλτα του Κωνσταντίνου στο Σύνταγμα;

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ Μάρκος 22/09/2010 15:38:28

        Βασιλόμουτρο, ο Καραμανλής αποφασισε το δημοψήφισμα, όχι το αποτέλεσμα του.

        Και μιας κομπάζεις υπερ του δέοντος για την παρουσία του γαλοζοαίματου λωποδύτη στο Σύνταγμα, ναι χέστηκα.

        Πατόκορφα.

        Τώρα που γίνατε για 2,5 λεπτά θέμα και χαρήκατε, πίσω στις τρύπες σας, παρέα με τα άλλα ιστορικά απολιθώματα.

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Μάρκος 22/09/2010 15:49:13

        Ρε Τάρας, αμάν πια με αυτό το κλασσικό λεξικό του κουκουλοφόρου. 5 λέξεις οι ίδιες και οι ίδιες, δεν βαρέθηκες; Τα ξέρουμε τα δημοψηφίσματα αγόρι. Όταν προηγούνται οι βουλευτικές εκλογές, που εξέλεξαν κυβέρνηση Καραμανλή, στο δημοψήφισμα ψήφισαν αυτό που ήθελε ο Καραμανλής. Τα δημοψηφίσματα για τέτοιους λόγους, γίνονται πρώτα, πριν βγει κυβέρνηση.

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ Μάρκος 22/09/2010 15:56:26

        Γαλαζοαίματε (χαχαχα) , θα σου πώ ένα μυστικό. Στα χαμαιτυπεία μας συχνάζουν και αρκετές κορασίδες ευγενούς καταγωγής.

        Ξερεις,αυτές που κρατανε το φλυτζάνι με τα δυο δακτυλα. Και όλα τα υπόλοιπα με τις δυο χούφτες.

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ Μάρκος 22/09/2010 16:01:49

        Δεν θα κάτσω να σου εξηγήσω τι σημαίνει λαική κυριαρχία και δημοψήφισμα, αγαπητέ.

        Απο της μυλωνούς τον κώλο δεν περιμένω καλλιγραφίες.

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/09/2010 15:20:36

    Όσο για σένα Έλληνα με δυο λ, εκτός απο τη δημοκρατία υπάρχει όντως και η κληρονομική μοναρχία, στην οποία ο οποιοσδήποτε καθυστερημένος ή μη άρχει ελέω γονιδίων.
    Υπάρχουν όμως και άλου είδους πολιτεύματα ενός ανδρός, που δεν συμπεριλαμβάνουν αναγκαστικά γαλαζοαίματους φλώρους.
    Σαφές;

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 15:27:03

      Κι άλλο ένα δείγμα λαϊκισμού: δεν υπάρχει πουθενά κληρονομική μοναρχία, πλην της Σ. Αραβίας, του Μαρόκου, της Ιορδανίας και κάποιων Ασιατικών χωρών. Η Βασιλευομένη Δημοκρατία είναι ίδια με την Προεδρευομένη Δημοκρατία σε δομή, με μόνη διαφορά το πως γίνεται επικεφαλής ο καθένας ανάλογα με το Πολίτευμα. Καθυστερημένος μπορεί να είναι και ο κάθε Παπούλιας ή Στεφανόπουλος ή Σατζετάκης λοιπόν, και είναι λαϊκισμός να λέμε ότι ντε και καλά επειδή υπάρχει κληρονομική διαδοχή, αυτό είναι κακό ή σημαίνει ότι ο άλλος είναι καθυστερημένος. Όσο από φλώρους...από αυτούς ας φάνε και οι κότες...

    • tiramola avatar
      tiramola @ Strange Attractor 22/09/2010 15:44:57

      Πσσσσσσσσσσ, τιπες τώρα?

  48. Γλίτσας avatar
    Γλίτσας 22/09/2010 15:56:50

    Ρε Μάρκο, μήπως είσαι ο Ζαμπούνης ρε; Ο άλλος με τα δυο λ, μάλλον είναι ο ανηψιός του Γιοσμά του τρικυκλά και ονειρεύεται παϊτόνια.

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Γλίτσας 22/09/2010 16:02:55

      Γλίτσα, τίποτα σοβαρό θα πεις; Μίλησα ωραία και χωρίς να κοροϊδεύω κανέναν. Αν εσείς είστε στον κόσμο σας, δεν σας φταίω εγώ. Αν ποινικοποιείτε τα πιστεύω του οποιουδήποτε και φυσικά, όταν ξεχνάτε ότι όποιος δεν θυμάται την Ιστορία του, είναι καταδικασμένος να τη ξαναζήσει, επίσης δεν σας φταίω εγώ. Αλλά τουλάχιστον προσπαθήστε να αρθρώσετε καμιά λέξη, κι όχι συνέχεια δούλεμα και copy paste μπινελίκια από το indymedia...

    • τάρας μπούλμπα avatar
      τάρας μπούλμπα @ Γλίτσας 22/09/2010 16:04:30

      Στις Σπέτσες πήγες ρε χάνο; βγήκες φωτογραφία με τον Πρίγκηπα του Πουθενά;

  49. anonymous avatar
    anonymous 22/09/2010 15:57:15

    Γελάω με αρκετά σχόλια. Το Ντε γκρέτσια το κόλλησε ο Ευαγγελάτος. Ο πρώην βασιλιάς είχε καταχωρηθεί έτσι σε κάποια κατάσταση επιβαινόντων σε ιταλική αεροπορική εταιρία.

    Το όνομα στα Ελληνικά είναι Κωνσταντίνος της Ελλάδος. Πολλοί ευγενείς στην Ευρώπη διατηρούν τους τίτλους τους με τον προσδιορισμό του τόπου από τον οποίον προέρχονται.

    Από κει και πέρα δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε εμείς με αυτόν όταν αυτός δεν ασχολείται με εμάς. Εδώ που τα λέμε καλό του κάναμε που τον διώξαμε. Σώθηκε ο άνθρωπος. Φαντάζεστε να ήταν αναγκασμένος να εκπροσωπεί πολιτειακά αυτό το το τσίρκο που λέγεται Ελλάς;

  50. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/09/2010 16:03:34

    Άν (ξανα)πλακωθούν οι ακρο-δεξιοί με τους ακραιο-βασιλικούς, θα μαδήσω μαργαρίτα.
    Δύσκολο είναι; Όπως έλεγε και ο Πρόεδρος Μάο: "Μια σπίθα αρκεί για να βάλει φωτιά στον κάμπο" .

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ο Θείος 22/09/2010 16:08:51

      Κάποιοι όντως ονειρεύονται παϊτόνια, αλλά στο τέλος θα μείνουν με τα τρίκυκλα και τους ματρακάδες. Όπως πάντα. Για άλλους είναι τα αραβικά άτια και οι πόρσε. Για αυτούς καμιά φλορέτα μονοκύλινδρη και πολύ τους είναι.

  51. tiramola avatar
    tiramola 22/09/2010 16:07:25

    Εγώ πάντως βρήκα κοινούς τόπους με τον (Α)θανάση.

    Εμείς οι δυό σαν ένα...

  52. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 22/09/2010 16:19:34

    Σερραίος ήταν, όχι βλάχος... Και η αναπνοή δεν γίνεται να εισπνέει. Και ευχαριστούμε που μας διδάσκεις ουσία και αντικειμενικότητα στο ρεπορτάζ... Κατά τα άλλα θίχτηκες όταν ο Στρέηντζ ανέφερε Τσάο και Ρομάντζο...

  53. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 22/09/2010 16:21:22

    Ο κ. με τα 2 Λ είχε βέβαια οξεία φρασεολογία, αλλά δεν εκφράζει ένα τμήμα της κοινής γνώμης;
    Ως αριστερός και συμπαθών τας βασιλευομένας Σκανδιναβίαν, Βρετανίαν, Βέλγιον και Βαρκελώνην (η τελευταία με 2 βασιλείς, Ιωάννην Κάρολον και Λέοντα Μέσσιον), δεν συμφωνώ και με το αντίστροφο, αντιβασιλικό μένος ορισμένων συντρόφων εδώ μέσα.

  54. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 22/09/2010 16:22:40

    Κείμενο μέ επιχειρήματα, τό κείμενο τού “Μάρκος” 22/09/2010 at 15:00

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/09/2010 16:42:20

    Να τελειώνουμε πια με τους βρυκόλακες. Οι αρχαίοι Αθηναίοι τό έκαναν πριν χιλιάδες χρόνια. Μόνο για πλάκες είναι τα βασιλικά μας τσίρκο, με τον γαλαζοαίματο καρακιτσάτο θίασο που σέρνουν γύρω τους.

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Strange Attractor 22/09/2010 16:47:25

      Μα αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι έχουμε τελειώσει από το 1974. Τι να τελειώσουμε; Θα ικανοποιηθείς με εκτελέσεις μήπως; ΞΕκολλήστε πια. Μόνο κάποιοι κομπλεξικοί έχετε μείνει κολλημένοι και χέζεστε ακόμη και στην αναφορά της λέξης Βασιλιάς.
      Από εκεί και πέρα, αν κάποιος τους γουστάρει, ε δεν νομίζω ότι θα του πεις εσύ τι θα κάνει, ούτε φυσικά πιστεύω ότι είσαι η επιτομή της...κομψότητας για να πεις ποιος είναι κιτς και ποιος τσίρκο. Μερικές φορές το να κοιτάζεσαι στον καθρέπτη που και που, δεν βλάπτει.

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Μάρκος 22/09/2010 16:49:50

        Κι επιτέλους, εμπλουτίστε λίγο το λεξιλόγιό σας. "βρυκόλακες", "φαντάσματα", ακούγεστε ως απομεινάρια της Αυριανή του '80. Φαντάζεστε κάποιον "δεξιό" να μιλούσε σήμερα με φρασεολογία τύπου "κομμουνιστοσυμμορίτες" "εαμοβούλγαροι", κλπ, τι θα του σούρνατε και τι "απολίθωμα" θα τον χαρακτηρίζατε;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Μάρκος 22/09/2010 17:05:20

        ...χέζεστε ακόμη και στην αναφορά της λέξης Βασιλιάς...
        Χα, δεν κατάλαβες καλά, εγώ ξεκαρδίζομαι με τα σούργελα. Όπως γελάω με τους καλεσμένους της Πάνια, έτσι γελάω και με το θίασο των ξεπεσμένων. Διασκεδάζω.

  56. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/09/2010 17:24:58

    Κι εγώ διασκεδάζω με την άγνοιά σας σε αρκετά πράγματα, και γι'αυτό όπως βλέπεις προσπαθώ να πω αυτό που πιστεύω χωρίς "πομπώδεις" εκφράσεις και χωρίς να πουλάω λεκτική μαγκιά. Αν διασκέδαζες κι εσύ αγαπητέ, δεν θα ήσουν προσβλητικός απέναντι σε κάποιον, ούτε σε όσους πιστεύουν το ίδιο. Και κυρίως, δεν θα ασχολιόσουν. Αλλά πρώτα βγαίνει το χούι και μετά η ψυχή, λέει ο λαός μας...;-)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μάρκος 22/09/2010 17:36:50

      Εσύ τελικά ή ο Ζαμπούνης είσαιόπως λέει και ο Γκλίτσας, ή ο Δρ. Ρέγγας ο έγκυρος ψυχαναλυτής. Τα σέβη μου.

  57. Μάρκος avatar
    Μάρκος 22/09/2010 18:00:28

    Και νόμιζα ότι έχεις και επιχειρήματα και πνεύμα...αλλά μάλλον έχεις...οινό-πνευμα...;-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.