#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/03/2012 15:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Μπαμπινιώτης παίζει με την Παιδεία και απειλεί να παραιτηθεί



(Ανανεωμένο) Dura lex sed lex (“σκληρός νόμος, αλλά νόμος“) λέει ο... σοφός λαός και ειδικά όταν πρόκειται για ένα νόμο που ψηφίζουν μετ' επαίνων τα δύο μεγάλα κόμματα, δηλαδή τα δύο τρίτα του ελληνικού λαού.

Ο λόγος για το νόμο για τα πανεπιστήμια, γι' αυτά τα άθλια πανεπιστήμια όπως κατάντησαν βουτηγμένα στην κομματοκρατία, τη ρεμούλα, την αδιαφάνεια στα οικονομικά, την αποσύνδεση με την κοινωνία και την παραγωγή, την εγκατάλειψη και την παράδοση σε οργανωμένες ομάδες φοιτητοπατέρων που τα έχουν κάνει τσιφλίκι τους, αλλά και τις συντεχνίες πανεπιστημιακών που διοικούν χωρίς έλεγχο, διορίζουν όποιους θέλουν, βασιλεύει η οικογενειοκρατία.

Ο κ. Μπαμπινιώτης πριν από λίγο απείλησε ότι θα παραιτηθεί, έπειτα από τις αντιδράσεις που ξεσήκωσαν οι δηλώσεις του οι οποίες ουσιαστικά κατεδάφιζαν το νόμο – πλαίσιο. «Η εξέλιξη των πραγμάτων τις επόμενες ημέρες θα δείξει αν έχει νόημα να συνεχίσω αυτή την προσπάθεια» αναφέρει στην δήλωση του ο κ. Μπαμπινιώτης, υπονοώντας ότι εάν δεν τον αφήσουν να χειριστεί τα θέματα της αρμοδιότητας του χωρίς παρεμβάσεις, θα παραιτηθεί.

Το παρασκήνιο αναφέρει ότι υπήρξε τις προηγούμενες μέρες μυστική συνάντηση με τον Λ. Παπαδήμο από τον οποίο ζήτησε να αλλάξει άρδην ο νόμος που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και που ήταν τόσο αναγκαία η συναίνεση για την Παιδεία. Ο Παπαδήμος φέρεται να του είπε ότι ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί και μόνη εξαίρεση για φέτος μπορεί να γίνει με τους προϋπολογισμούς των ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Όμως, ο κ. Μπαμπινιώτης στη χθεσινή συνέντευξη τύπου κατεδάφισε το νόμο ανοίγοντας τροφή για συζητήσεις ότι οι νόμοι ψηφίζονται αλλά δεν εφαρμόζονται κι ότι ένας πρώην πρύτανης κάνει τα χατίρια των πρώην συναδέλφων.

Μέχρι και ο... Μητσοτάκης βγήκε κι επιτέθηκε στον Μπαμπινιώτη για την υπαναχώρησή του σε ένα νόμο που υπενθυμίζουμε ο κ. Κ. Αρβανιτόπουλος τόνισε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ θα τον εφαρμόσει, έστω κι αν χρειαστούν κάποιες βελτιώσεις.

Η υπόθεση έχει πάρει διαστάσεις κυβερνητικής κρίσης παρά τις προσπάθειες για να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Η ουσία, όμως, για τον κόσμο είναι ότι κάποιοι θέλουν να συνεχιστεί η λογική των διαλυμένων πανεπιστημίων. Δεν ξέρουμε αν ο σχετικός νόμος θα σώσει τα ΑΕΙ και ΤΕΙ από το βούρκο που βρίσκονται. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι πρόκειται για μια προσπάθεια με διακομματική συναίνεση που οι συντεχνίες δεν αφήνουν να γίνει.

Αν έτσι θα πάει μπροστά αυτή η χώρα, τότε δεν πρέπει να είμαστε καθόλου αισιόδοξοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giorgos avatar
    giorgos 29/03/2012 12:30:16

    νομοι που φτιαχνονται μεσα σε κλειστα γραφεια υπερφιαλων υπουργων δε μπορει παρα να ειναι ανεφαρμοστοι και να αποτυγχανουν,εστω κι αν περιεχουν και καποια θετικα σημεια.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ giorgos 29/03/2012 12:47:31

      Άλλο πράγμα φταίει! Κοιμάμαστε με τα τσαρούχια. Πρώτη φορά στη νεότερη ιστορία μας έγινε το φιάσκο με τα βιβλία που δεν έχουν δει τα παιδιά ακόμη μετά από 8 μήνες από τότε που έπρεπε να παραδοθούν. Και η Διαμαντοπούλου έμεινε ανενόχλητη στην ουσία για το συγκεκριμένο θέμα από την Αριστερά. Οι γονείς των παιδιών δε, κοιμούνται ήσυχοι. Άλλες εποχές με την παραμικρή αλλαγή στην παιδεία, έβγαιναν όλοι στους δρόμους, έκλειναν με καταλήψεις τα σχολεία για ένα μήνα και τελικά άλλαζε ο υπουργός.

      Τώρα γιατί δεν έγιναν οι πρέπουσες αντιδράσεις από παιδιά και γονείς; Μην απορείτε. Η Αριστερά στην Ελλάδα μας έχει την ιδεολογική ηγεμονία. Κάηκε η Αθήνα με τη δολοφονία του παιδιού επί ΚΚ, ενώ για τις λιποθυμίες των παιδιών από πείνα άχνα. Καμιά αντίδραση που να πιέσει πολιτικά τη Διαμαντοπούλου. Γιατί; Αφού οι σύμβουλοι (πρώην πλέον) της τελευταίας είναι όλοι άτομα χωρίς αξίες και πατρίδα. Με μια λέξη: Συμπαιγνία (βλέπε Δραγώνα και Ρεπούση)....

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Γεώργιος Τ. 29/03/2012 18:53:54

        Όχι φίλε μου είσαι τελείως λάθος σε αυτό το θέμα. Η ΝΔ (θυμάσαι ποιός είναι ο ηλιοκαμμένος τομεάρχης παιδείας;) την άφησε ήσυχη επειδή συνεργάστηκε μαζίτης στην ψήφιση του νόμου και κυρίως τα ΜΜΕ γιατί στην ουσία με το νόμο αυτό άνοιξε το δρόμο στους "νταβατζήδες" να συμμετάσχουν στη διοίκηση των πανεπιστημίων και στη διαχείριση των οικονομικών τους. Εξ ού και πέρασε στο ντούκου η μεγαλ΄θτερη γκάφα στην ιστορία της μεταπολίτευσης, να μην έχουν σταλεί βιβλία στα σχολεία ακόμη.
        Η αριστερά (όχι βέβαια η Ρεπούση, μάθετε πια να ξεχωρίζετε τους κουβελικούς από την ανταρσυα και το κκε) επί δύο χρόνια γι αυτά φωνάζει αλλά ποιός την ακούει;

        • jadkas@iwoew.com avatar
          jadkas@iwoew.com @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/03/2012 00:54:55

          Φαίνεται ότι φωνάζει σε δωμάτιο με ηχομόνωση ή έχει πάθει αφωνία, διότι αν φώναζε όπως φώναξε όταν έκαψε την Αθήνα μπορεί να μην την ακούγαμε αλλά σίγουρα θα τη βλέπαμε.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/03/2012 12:42:15

    Ωραία. Βρέθηκε πεδίο προεκλογικής ενασχόλησης για το πόπολο: τα στρατόπεδα των λάθρο, οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων, και θα περάσει αβρόχοις ποσί η εξαθλίωση των μισθών και η κατάργηση των δώρων στον ΙΤ που απαιτούν ο ΣΕΒ, ο Μάνος και οι ευρωναζί...

    Α, ρε πασοκάρα, μια ζωή μαέστροι στον αποπροσανατολισμό και στη βασική αρχή του τζούντο!

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αυριανιστής 29/03/2012 16:11:36

      Οι λάθρο και η παιδεία είναι το ίδιο σημαντικό, μην πω περισσότερο... Αλλά το θέμα είναι ότι ασχολούνται με το αν έχουν τζακούζι τα στρατόπεδα για τους Πακιστανούς και όχι αν θα τους στείλουν πίσω στη χώρα τους...

  3. Heaven avatar
    Heaven 29/03/2012 12:43:13

    τα πανεπιστήμια τα τέλειωσε η Διαμαντοπούλου με το νόμο, που παρά τα οποια θετικά του ήταν τόση η αλαζονεία της και η αμετροέπεια της που τορπίλισαν την συναίνεση!
    Ήρθε και ο λιγούρης για εξουσία Μπαμπινιώτης, που ονειρεύεται τη θεση ισόβιου υπουργού παιδείας και βάζει να γράφουν οτι ο Σαμαρας θα τον βάλει επικεφαλή στο επικρατείας, και τα ισοπέδωσε... πιο κάτω δεν πάει!

    από πουθενά φως στη δόλια την παιδεία μας...

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ Heaven 29/03/2012 13:18:34

      επικεφαλής και οχι επικεφαλή.. μιας και μιλαμε για την Παιδεια... ενα λαθος που το κανουν πολλοί... ειναι ο "επί της κεφαλής" και δεν κλινεται.. δηλαδη ο επικεφαλής , του επικεφαλή.. αλλα το σωστο ειναι ο επικεφαλής του επικεφαλής, οι επικεφαλής, των επικεφαλής ....

      • Heaven avatar
        Heaven @ Σικελιανος 29/03/2012 13:39:04

        ευχαριστώ για τη διόρθωση!
        για να μην με μαλώνεις όμως σωστά το έγραψα αλλά στο τέλος έβαλα αυτόματη διόρθωση και το έβγαλε όπως αναρτήθηκε!

      • S.P. avatar
        S.P. @ Σικελιανος 29/03/2012 15:16:50

        Μπράβο κύριε, διότι τα σωστά ελληνικά θεωρούνται ντεμοντέ, επειδή κάποιοι κάνουν την αδυναμία τους φιλοσοφία!

  4. STAM avatar
    STAM 29/03/2012 12:48:37

    Ο κ. Μπαμπινιώτης καταθέτει τροπολογία - δώρο στους σχολάρχες -ενσωματωμένη στο νομοσχέδιο Βορίδη για τα ΤΑΧΙ.
    Με την συγκεκριμένη τροπολογία αποριθμίζει πλήρως τις εργασιακές σχέσεις των Ιδιωτικών εκπαιδευτικών διότι υιοθετεί την αναιτιώδη καταγγελία της σύμβασης του εκπαισευτικού.
    Να μην ξεχνάμε ότι ο κ. Υπουργός είναι ταυτόχρονα και πρόεδρος των Αρσακείων Σχολείων

  5. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 29/03/2012 13:06:07

    Ποιά "πανεπιστήμια" βρε παιδιά, ποιά πανεπιστήμια...
    Έτσι είναι τα πανεπιστήμια?

    Βρείτε μου ένα πανεπιστήμιο, σ όλη τη γή, σ όποιο κράτος θέλετε, που παρουσιάζει την εικόνα των δικών μας ιδρυμάτων. Συνθήματα παντού, κολλημένες αφίσες παντού, βρώμικες αίθουσες, φθαρμένα κτίρια, ακατάστατα γραφεία, όλα χύμα, ΟΛΑ ΧΥΜΑ!

    Οσοι λίγο παλιότεροι, φέρετε στο μυαλό σας την είκόνα των Πανεπιστημίων (αψύχου και εμψύχου δυναμικού) της δεκαετίας του '70, και μετά πείτε μου, ο Μπαμπινιώτης μας πείραξε τώρα? Αυτό είναι το πρόβλημα των Ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μας?

    • cielo avatar
      cielo @ Ανδρέας 29/03/2012 14:22:28

      Τι να λεμε τωρα...
      Τελειωσα την Πολυτεχνικη του ΑΠΘ το ΄81. Ειχαν ηδη αρχισει να με ενοχλουν ολα οσα αναφερεις αλλα, σε συγκριση με το σημερινο χαλι, μαλλον η κατασταση τοτε ηταν ειδυλλιακη.
      Πριν 2-3 χρονια πηγα να ψηφισω στις εκλογες του ΤΕΕ, μπηκα στο κτιριο Γκινη και κοντεψα να παθω εγκεφαλικο. Ενα κτιριο υπεροχο, ενα κοσμημα... το καταντησαν ακαταλληλο ακομα και για χοιροστασιο.
      Ας μην αναφερθω δε στο τι συμβαινει στα υπογεια του κτιριου Γκινη... με την ευγενη ανοχη της Πολιτειας βεβαιως-βεβαιως!
      Θλιψη, πικρα και αηδια. Τιποτε αλλο.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ cielo 29/03/2012 16:10:07

        Αυτή είναι η κατάντια όπου δε μπορεί να εφαρμοστεί ο νόμος λόγω άσυλου. Και μετά έχουν άδικο κάποιοι που λένε πως η χούντα πιο πολύ διευκόλυνε το να κάνει ότι θέλει η αριστερά για δεκαετίες ως χτυπημένη και αδικημένη από την επταετία. Μου θυμίζει και κάποια χώρα που κέρδισε πάρα πολλά όταν δολοφόνησαν κάποιους από το λαό που δεν είχε χώρα μέχρι τότε. Σύμπτωση θα πουν κάποιοι, συνομωσιολογίες κάποιοι άλλοι. Η πραγματικότητα επιβεβαιώνει απόλυτα τα παραπάνω που δε θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τα γεγονότα που προηγήθηκαν.

  6. Sensei avatar
    Sensei 29/03/2012 13:13:04

    Το νομοσχέδιο έχει και καλά σημεία, αλλά και πολλά κακά, όπως π.χ. το άνοιγμα παραθύρων για τη δημιουργία ιδιωτικών "πανεπιστημίων" αμφιβόλου ποιότητας, το οποίο είναι το ζητούμενο πολλών ξένων ...πρεσβειών.

    Το νομοσχέδιο λοιπόν θέλει αλλαγές και καλά κάνει ο Μπαμπινιώτης που θέτει το θέμα. Έκτός εαν πιστεύει κανείς ότι οι πρυτάνεις πρέπει να "διορίζονται" από τους εκάστοτε υπουργούς ή πιστεύει ότι τα "στάνφορντ" και τα "εμ-άι-τι" που θα "τραβήξουν" προς τα μπρος και τα δημόσια πανεπιστήμια, δημιουργούνται εν μία νυκτί, από κάποιον ιδιώτη, εξ αιτίας κάποιου νόμου.

    Τα μεγάλα, ιδιωτικά, καλά, πανεπιστημια του εξωτερικού, που λιγουρεύονται ορισμένοι ότι μπορούν να τα φτιάξουν "δια νομοθεσίας" στην Ελλάδα, δεν γίνονται από την μία μέρα στην άλλη, ούτε και έχει κανένας ιδιώτης τα χρήματα να στήσει κάποιο τέτοιο ίδρυμα στην χώρα, άσε και που να τα είχε δεν θα έπαιρνε ποτέ τα λεφτά του πίσω. Τα μεγάλα πανεπιστήμια στο εξωτερικό είναι επί της ουσίας "θεσμοί" και όχι εταιρείες που τις ιδρύεις μέσω ...ΕΣΠΑ.

    Ας φτιάξουμε πρώτα τους θεσμούς σε αυτή τη χώρα και μετά αφήνουμε και την "ιδιωτική πρωτοβουλία" στον εκπαιδευτικό χώρο. Εκτός πάλι εαν πιστεύουμε ότι αξιόλογα ιδιωτικά πανεπιστήμια μπορεί να φτιάξει ο κάθε "σχολές τριχή" ή ο κάθε "νιου μπάφαλο κόλετζ"...

  7. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 29/03/2012 13:29:12

    Πολύ καλά έκανε ο Μπαμπινιώτης. Από που και ως που θα αποφασίζουν άσχετοι (ή/και ξένοι) για το κάθε Πανεπιστήμιο πόσα χρήματα και πότε, χρειάζεται για να λειτουργήσει; Αλλά, αβάντα στην Αννα, δεν το περίμενα...

  8. S.P. avatar
    S.P. 29/03/2012 13:59:47

    Αν κάνει αβάντα στους πρυτάνεις ο Μπαμπινιώτης και καταργήσει τον νόμο, που ψήφισε με συντριπτική πλειοψηφία η βουλή, και η ΝΔ δεν αντιδράσει την αποχαιρετώ αμάεσως και όχι μόνον δεν την ψηφίζω, αλλά αρχίζω αγώνα εναντίον της.
    Το τί είναι τα Πανεπιστήμια ξέρω πολύ καλά.

    • Kargia avatar
      Kargia @ S.P. 29/03/2012 18:43:29

      Τι μας λες καλέ! Τα ξέρεις τόσο καλά, που αν δεν εφαρμοστεί ο νόμος Αννούλα θα χ@στε$ η φοράδα στο αλώνι και δεν θα φτιάξει το χάλι των Πανεπιστημίων. Ο περίφημος νόμος αυτός είχε 2 καλά και 100 στραβά. Το ένα καλό, η κατάργηση του ασύλου 'ηταν για ξεκάρφωμα και σε κανένα Τμήμα ΔΕΝ εφαρμόστηκε. Αν λοιπόν δεν προαλειφεσαι για κάποια θέση Συμβουλίου, ψήφισε ΝΔ ακόμα και αν δηλώσει (που δεν το βλέπω) ότι θα αλλάξει αυτόν τον νόμο.

      • S.P. avatar
        S.P. @ Kargia 29/03/2012 18:58:03

        Επιχειρηματολογία!!!...
        Όσο για την τελευταία φράση, δεν προαλείφομαι για τίποτα. Μήπως εξ' ιδίων κρίνετε τα αλλότρια;

      • ΤΒ avatar
        ΤΒ @ Kargia 30/03/2012 14:12:37

        Τον νόμο της αννούλας το ψήφισε όλη η ΝΔ, εκτός και αν τον ψήφισαν δίχως να τον διαβάσουν, αλλά Χρυσοχοίδη.
        Αν ο Σαμαράς δεν ξακαθαρίσει γρήγορα την θέση του, εναντίον της ουσιαστικής κατάργησης του νόμου για φέτος που προσπαθεί να επιβάλλει ο διορισμένος κ. Μπαμπινιώτης, θα το πληρώσει σκληρά στις εκλογές.

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ S.P. 29/03/2012 20:09:23

      Μπράβο στον Μπάμπι και πάλι. Δεν το περίμενα από αυτόν, λόγω ΕΛΙΑΜΕΠ, Νεοταξίτικου Λεξικού, διαλέξεις υπέρ αριστεριστών ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΣ ΑΝΝΟΥΛΑΣ. ΞΑΝΑΛΕΩ, ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΑΖΟΝΟΜΟ.... Τον είχα καθηγητή, όπως και τον Πελεγρίνη. Τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Ειδικά στον "φιλοσοφία", μετά την Υπατία ακόμα περισσότερη!!!

  9. juliet avatar
    juliet 29/03/2012 14:03:08

    Απειλεί με παραίτηση.....απειλεί ,θα το κάνει; Χαχαχαχα,αν δεν κάνω λάθος και ο Μητσό μαζί του είναι!!!

  10. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 29/03/2012 14:28:23

    'καθηγητης' που εγινε παρακαλωντας την στρατιωτικη διακυβερνηση 1967-1973 που μετα εγινε 'ψευτοπροοδευτικος' και κατεληξε δοτος (τι αλλο ?) υπουργος καποιου παπαδημου ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ? Εσκυψε στα τεσσερα μπροστα στον ερυθρο φασισμο των λεγομενων ανωτατων σχολων μηπως και καταφερει και γαντζωθει στην καρεκλα του...

    Αμοιρη Ελλαδα μας που σε κυβερνανε τετοια σκυβαλα...

    Κατα τα αλλα ολοι οι Ελληνες περιμενουμε την θυελλα (που ερχεται..) να σαρωσει ολο αυτο το σκουπιδιαριο που μαζευτηκε σαραντα χρονια τωρα στον τοπο μας.

    • S.P. avatar
      S.P. @ Νικηφορος Φωκας 29/03/2012 14:46:48

      Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο!!! Αυτό που λέτε έγινε το 1973, όταν φαινόταν ήδη η αποτυχία των συνταγματαρχών!!!

  11. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 29/03/2012 14:38:57

    Εάν δεν μπορεί το Ελληνικό κράτος να εφαρμόσει ένα νόμο, που ψήφισαν τα 2/3 της Βουλής, είμαστε άξιοι της μοίρας μας ...
    Δυστυχώς σε αυτή την χώρα δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε στα "αυτονόητα":
    Τα Πανεπιστήμια ΔΕΝ ανήκουν στο Εκπαιδευτικό Προσωπικό
    Τα Νοσοκομεία ΔΕΝ ανήκουν στους Γιατρούς
    Οι Εφορίες ΔΕΝ ανήκουν στους Εφοριακούς κλπ κλπ κλπ

  12. factorx avatar
    factorx 29/03/2012 14:48:17

    Τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος με τον υπουργό Παιδείας Γιώργο Μπαμπινιώτη μετά τη δήλωση - απάντηση του καθηγητή στην κριτική που δέχθηκε για τους χειρισμούς στο θέμα του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ όπου μεταξύ άλλων άφηνε ανοικτό το ενδεχόμενο παραίτησής του.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρωθυπουργός επανέλαβε τη θέση της κυβέρνησης για πλήρη εφαρμογή του νόμου, ζητώντας παράλληλα να λυθεί το θέμα της χρηματοδότησης των ΑΕΙ.

    • S.P. avatar
      S.P. @ factorx 29/03/2012 15:08:31

      Να παραιτηθεί αύριο το πρωί!!!
      Έγινε καθηγητής το 1973, δεν πιστεύει πουθενά παρά μόνο στον εαυτόν του. Αν ήταν χουντικός, αριστερός, δημοκράτης ότιδήποτε, αλλά ιδεολόγος θα το δεχόμουν. Κοιτάζει να κάνει την δουλειά του με όλες τις καταστάσεις

      • juliet avatar
        juliet @ S.P. 29/03/2012 15:15:46

        Εμ,γι' αυτό πήγε ομπρός γιατί ήτανε του εαυτού του!Χαρακτηριστικό πρότυπο ανθρώπων που εργάστηκαν σκληρά-το να σκύβεις δεν είναι εύκολο ,χαλάς τη μέση σου.

      • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
        ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ S.P. 29/03/2012 20:00:59

        @@@
        S.P.
        Έγινε καθηγητής το 1973,
        ..............

        Τό αναφέρεις σέ δεύτερο συνεχόμενο σχόλιό σου.
        Έχεις νά καταγγείλεις κάτι;

        Πρός ενημέρωσίν σου.
        Τό 1971(;) εδιορίσθη καθηγητής στό Τμήμα Θεωρητικής Φυσικής/Παν Αθηνών,ό διάσημος σήμερα Χριστοδούλου (παιδί θαύμα τής εποχής του,1966-1971) καί καθηγητής σήμερα καί επί πολλά χρόνια,τής ίδιας παν. έδρας τού Τμήματος Φυσικής,τού Παν.τής Ζυρίχης,έδρα δλδ πού κατήχε καί ό Αινστάιν κι θεωρείται από τούς συναφείς επιστημονικούς κύκλους, παγκόσμια καί μοναδική αυθεντία στήν Θεωρία τής Σχετικότητος!!!!!
        Πέρυσι εβραβεύθη στήν Ν.Κορέα , γιά τίς προσφοράν του στά μαθηματικά-φυσική,μέ βραβείο ίδιας αξίας μέ τό Νόμπελ!!!!!
        Μήπως επειδή εδιορίσθη τήν περίοδο τού 1971-1974,θά πρέπει νά τόν αποκεφαλίσουμε κιόλας,όπως έκανε ή μεταπολίτευση καί έφυγε κακήν-κακώς καί εδιορίσθη άμεσα καθ.σέ Αμερικανικό Πανεπιστήμιο σέ ηλικία 25 ετών????
        Μήπως έχεις ακούσει γιά τούς Νανόπουλους ,Τζέκους καί χιλιάδες άλλους διάσημους επιστήμονες ,πού μάς καθιστούν υπερήφανους παγκοσμίως καί δέν τούς εδέχθησαν στά Ελ.Πανεπιστήμια,γιατί ήσαν δήθεν παιδιά τής Χούντας (μακάρι νά υπήρχαν πολλοί Παπαδόπουλοι καί Παττακοί σήμερα!!!!!!!!) καί διδάσκουν σήμερα καθηγητές ,τού επιπέδου τού γαμπρού τού Σάπιου στό Παν.Πειραιά;;;;;.
        Δέν υπερασπίζομαι τόν Μπαμπινιώτη αλλά διαφωνώ μέ όλους εσάς,πού αξιολογείτε ανάλογα μέ τίς περιόδους!!!!
        Κάι κάτι άλλο.
        Έχετε κολλήσει στόν Παπαδόπουλο,όταν ένας ελεεινός μαφιόζος,ό Σάπιος ,δουλεύοντάς σας,έχει εγκαθιδρύσει από τό 1981 μία κεκαλυμμένη Χούντα μέχρι χθές καί απροκάλυπτη σήμερα,δλδ τήν Mpatsok mafia s.a. τών zivagos lamogios laliotius mantelious pagkalopigius gapomalakius pasokus-pasokus!~!!!!.

        Έλεος μέ σάς τούς όψιμους δημοκράτες!!!
        Έχετε ισοπεδώσει επί 30 χρόνια κάθε Αξία (ηθική-πολιτική-επιστημονική κ.λ.π.),όπως φυσικά καί τήν Δημοκρατία.

        Ό εγκεφαλικός σας κάλος είναι ή περίοδος 1967-1973 καί σάς απαγορεύει νά διακρίνετε τήν πραγματικότητα καί δή όλα αυτά τά χρόνια τής μπατσοκικής χούντας!!!!

        Νισάφι πιά μέ τήν αριστερόστροφη θολοκουλτούρα καί τήν συνεχήν επίκληση τής Δημοκρατίας,πού εσείς όλοι αφού τήν διακορέψατε,τήν έχετε οδηγήσει στήν πορνεία γιά 30 χρόνια (1981-2012) καί συνεχίζετε νά τήν εκπορνεύετε.

        Μακάρι τά σημερινά ΑΕΙ καί οί καθηγητές/φοιτητές,νά ήσαν στό επίπεδο τής περιόδου 1967-1973.
        Μακάρι!!!!

        • Σικελιανος avatar
          Σικελιανος @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 30/03/2012 00:53:27

          Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου.. φτανει με τις ταμπελοποιησεις και με την πεθαμενη επιχειρηματολογια οτι καποιοι πανεπιστημιακοι ή και αλλοι διοριστηκαν επιχουντας... αυτα ειναι κουφιες κριτικες αριστεριστικης και βαθεοπασοκικης αισθητικης... αλλο να κρινουμε τι λεει και τι πραττει καποιος και αλλο το ποτε διοριστηκε.... λες και επι χουντας δεν υπηρχαν ανθρωποι αξιολογοι που διοριστηκαν.. αλλωστε ο μονο που δομησε ενα πραγματικα κομματικοποιημενο κρατος και εδιωχνε σπουδαιους επιστημονες δεν ειναι αλλος απο το ΠΑΣΟΚ της πρωτης περιοδου.... οι ανθρωποι ηταν 10 χουντες μαζι....

  13. Ανεμος avatar
    Ανεμος 29/03/2012 15:44:14

    Επειδή τα πληκτρολογια εχουν παρει φωτια, οπως και οι χαρακτηρισμοι επισης, θα ηθελα να επισημανω πως η διαφωνια του κ. Μπαμπινιωτη αφορα τη χρηματοδοτηση των Α.Ε.Ι.
    ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΕΙ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΑΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ.
    Ιδου λοιπον πεδιο δοξης λαμπρο για τους πολιτικους μας εν οψει εκλογων.
    Αλλα αυτα τα κανουν γαργαρα.

  14. kapodistrias avatar
    kapodistrias 29/03/2012 15:50:03

    «Ο σημερινός υπουργός Παιδείας (χωρίς υπουργικό μισθό, χωρίς συμβούλους, χωρίς κινητά τηλέφωνα κ.λπ.) ούτε ψάχνει για δουλειά, ούτε διεκδικεί αξιώματα, ούτε εξαρτάται από κανένα κόμμα, ούτε θα πολιτευθεί. Αναλαμβάνοντας την ευθύνη του υπουργείου Παιδείας, το μόνο που προσπαθώ είναι να λύσω υπαρκτά προβλήματα που απασχολούν την ελληνική οικογένεια σε μια κρίσιμη περίοδο: πανελλαδικές εξετάσεις, βιβλία στα σχολεία για την επόμενη χρονιά, προετοιμασία για ουσιαστικές αλλαγές στην Παιδεία και στο σύστημα εξετάσεων για τα ΑΕΙ, ηρεμία και διάλογος για τις αλλαγές στα πανεπιστήμια» καταλήγει στην ανακοίνωσή του ο κ. Μπαμπινιώτης.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ kapodistrias 29/03/2012 16:24:49

      Χαζος ειναι να διαλεξει την αμοιβη υπουργου οταν οι απολαβες του απο το Πανεπιστημιο ειναι μεγαλυτερες ? Ας παραιτηθη απο τις αμοιβες του και ας παρει τον υπουργικο μισθο , χαρη θα μας κανει ΑΛΛΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ?

  15. juliet avatar
    juliet 29/03/2012 16:06:34

    Εκείνο το σκάνδαλο της Παντείου ...ο Μεταξόπουλος πέθανε ,έκλεισε το θέμα ,τα λεφτά βρε παιδιά κανένας δεν θα τα φέρει πίσω;κανένας δεν θα τιωρηθεί για τις απάτες και τις ληστείες σε βάρος του λαού.

    • S.P. avatar
      S.P. @ juliet 29/03/2012 16:57:56

      Ο μακαρίτης ο Μεταξόπουλος πρύτανης παντείου, δεν πέρασε σε ελληνικό Πανεπιστήμιο την δεκαετία του 70' και πήγε στην Ιταλία!!!

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ S.P. 29/03/2012 17:41:42

        Αγαπητέ S.P. Νομίζω ότι είσαι άδικος με τον Αιμ. Μεταξόπουλο. Τον γνώρισα την δεκαετία του '80 στα Γιάννενα - αυτός δίδασκε στο Πανεπιστήμιο - εγώ ξεκινούσα τις σπουδές μου (σε άλλη σχολή). Ηταν από τους πιο "εξυπνους και χαρισματικούς" ανθρώπους που γνώρισα εκείνη την εποχή. Πλήρωσε - και ίσως παραπάνω από ότι του αναλογούσε - το "μπάχαλο" στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, που δυστυχώς συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

        • S.P. avatar
          S.P. @ np_complete_problems 29/03/2012 17:55:06

          Μπορεί να έχετε δίκιο, αλλά δεν είναι ψεύδος, το ότι σπούδασε στην Ιταλία, ενώ φαντάζομαι θα επιθυμούσε να σπουδάσει στην Ελλάδα. Μία φορά που τον άκουσα σε πάνελ τηλεοράσεως δεν είχε καμμία ευχέρεια λόγου.
          Κατηγορήθη ότι μολονότι "προοδευτικός" επιθυμούσε να ζει πολυτελώς.

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ S.P. 29/03/2012 18:42:51

            Ο Μεταξόπουλος είχε την "τύχη" να κατάγεται από πολύ πλούσια οικογένεια. Η επιλογή της Φλωρεντίας και της Σορβόνης ήταν "πολύ φυσική" επιλογή για τον μικρό Αιμίλιο των 18 χρόνων.
            Φαντάζομαι και εγώ - εάν είχα την οικογενειακή οικονομική του ευχέρεια - θα προτιμούσα να σπουδάσω στην Φλωρεντία και στο Παρίσι παρά σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο στην δεκαετία του '70.
            Πιθανά και εσείς ...
            Αυτό που είναι σημαντικό όμως και νιώθω την ανάγκη να το "καταθέσω" ήταν ότι ο Αιμίλιος ΠΟΤΕ δεν κατηγορήθηκε ότι ο ΙΔΙΟΣ έβαλε το "χέρι στο μέλι". Γι'αυτό που κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε ήταν γιατί στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του ΔΕΝ έλεγξε σωστά τους "υφισταμένους του" - και φυσικά αυτοί αγοράζανε Ferrari.
            Οσο για την "επιθυμία του να ζει πολυτελώς" μάλλον η "φήμη" βγήκε από την μεγάλη του αγάπη για τις Γυναίκες.
            Αυτό όμως το έχουμε και πολλοί απο μας που είμαστε "μπατιράκια" !!!

          • S.P. avatar
            S.P. @ np_complete_problems 29/03/2012 19:02:40

            Τον πείραζε να σπουδάσει στην Ελλάδα και μετά να πάει στην Ιταλία για μεταπτυχιακά;
            Πάντως π.χ η αρχιτεκτονική Ελλάδος το 1970 . ήτανε κλάσεις ανώτερη από την αντίστοιχη Ιταλίας, ένα είδος Σχολ. Καλών Τεχνών χωρίς Mαθηματικά

          • np_complete_problems avatar
            np_complete_problems @ S.P. 29/03/2012 19:05:19

            Μπορεί να έχεις δίκιο ...
            Αλλά μην ξεχνάς κανένας δεν είναι τέλειος

  16. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 29/03/2012 16:14:57

    Τι λες ρε μάστορα; Θα κάνει δώρο ο λαός την περιουσία του δε ιδιώτες; Με τον ΟΤΕ είσαι ικανοποιημένος δηλαδή; Με τις τράπεζες που είναι όλες ιδιωτικές και χρεοκόπησαν; Με τις ιδιωτικές κλινικές; Ότι ιδιωτικοποιήθηκε δεν ανέβασε σχεδόν καθόλου το επίπεδο παροχής υπηρεσιών. Αυτός είναι ο κανόνας με ελάχιστες εξαιρέσεις.

    • juliet avatar
      juliet @ Γεώργιος Τ. 29/03/2012 16:43:37

      Kύριε,η διαχείριση του δημοσίου χρήματος δεν ήτανε η καλύτερη .Στις θέσεις διαχειρητών, τοποθετήθηκαν άτομα κομματόσκυλα, που λειτουργούσαν σύμφωνα με εντολές ,αποτέλεσμα να μην τιμωρείτε κανένας σε περιπτώσεις ατασθαλιών, γιατί θα ήτανε πολλοί στο κόλπο.
      Οσο για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις εξαρτάται ποιές εννοείται.Είπατε ότι ιδιωτικοποιήθηκε δεν παρείχε καλές και ποιοτικές υπηρεσίες.
      Αυτό το θέμα θέλει μεγάλη ανάλυση θα σας απαντήσω εν συντομία.
      Οταν αγοράζει κάποιος ,θα πρέπει να κάνει μελέτη βιωσιμότητας αν είναι σοβαρός ,όποτε δύσκολα πέφτει έξω.
      Πάμε στη δική σας περίπτωση κακών παροχών.Αγοράζαν με το σκεπτικό ότι θα ενταχτούν σε προγράμματα και θα βγάλουν τα χρήματά τους με υπερτιμολογίσεις .Βέβαια στο κόλπο δεν ήτανε μόνοι.Δεν θέλω να σας φέρω παραδείγματα αλλά Λαναράς σας λέει κάτι;Καλό λοιπόν είναι πριν θεοποιήσουνε τις παροχές των δημοσίων υπηρεσιών και δαιμονοποιήσουμε τις παροχές των ιδιωτικών να αποκτήσουμε συνείδηση απέναντι στον άνθρωπο που θέλει να έχει μια υπηρεσία ανθρώπινη και αξιοπρεπή είτε είναι απο ιδιωτικό είτε απο δημόσιο τομέα.Και κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε ,αν είσαστε του δημοσίου,η ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα μόνο ελεύθερη δεν υπήρξε .

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 29/03/2012 17:15:06

        Πολύ τεκμηριωμένη η άποψη σας συμφωνώ απολύτως!

        • juliet avatar
          juliet @ S.P. 29/03/2012 17:42:02

          S.P
          Ξέρετε ,όταν είναι να μοιραστούν χρήματα κανένας δεν διαμαρτύρετε ,όταν γίνονται περικοπές και τις περισσότερες φορές πληρώνουν οι αδύναμοι,φωνάζουμε και το παίζουμε Ρομπεν των τσεπών.Είδατε να κατηγορούν τις διοικήσεις των ταμείων και να τους σύρουν στα δικαστήρια για την αλόγηστη διαχείρηση ;Ολοι αυτοί επιλογές των κυβερνώντων ήτανε .Φωνάζουν για τις μειώσεις και τη φτώχια μας αλλά δεν διαμαρτύρονται για τις αδιαφανείς διαδικασίες στην διαχείρηση του δημόσιου χρήματος.Δεν ξέρω τι παίρνει αυτός ο λαός και αποβλακώνετε.
          Οι ιδιοκτήτες τραπεζών εκλεκτοί του πολιτικού περιβάλλοντος ήτανε δεν ήτανε ουρανοκατέβατοι .Παίζουμε με τη νοημοσύνη μας;Τι να πει κανείς.

  17. Zaneta avatar
    Zaneta 29/03/2012 16:26:38

    (η πραγματική δήλωση του κ. Μπαμπινιώτη): «Η εξέλιξη των πραγμάτων τις επόμενες ημέρες θα δείξει ότι δεν έχει νόημα να συνεχίσω αυτή την προσπάθεια διαρροών για να πειστεί ο Σαμαράς να με τοποθετήσει επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο επικρατείας και στη συνέχεια ισόβιο υπουργό παιδείας»

  18. ΣΤΑΥΡΟΣ Κ avatar
    ΣΤΑΥΡΟΣ Κ 29/03/2012 16:41:24

    Γιατί αναρωτιέστε για τον αν παραιτηθεί η το πάρει πίσω?Ελληνας είναι και αυτός και κοιτάει την πάρτη του και τους κολλητούς του να μην πειράξει.Για το αν θα γίνουν εκλογές αυτό χρειαζόμαστε τώρα η χρειζόμαστε να αλλάξουμε μυαλά και να κάνουμε επιτέλους σοβαρές αλλαγές στους Πυλώνες στήριξης ενός αν θέλουμε να λέμε σοβαρού Ευρωπαικού Κράτους? Γιατί νομίζω κατα Συρία μερια και πέρα ανήκουμε .

    • Μαχιμινο avatar
      Μαχιμινο @ ΣΤΑΥΡΟΣ Κ 01/04/2012 08:23:23

      Πρώτη φορά που συμμετέχω και δεν έχω τόση πείρα αλλά παγώνω με την έκφραση: Έλληνας είναι κι αυτός.
      Αφού έτσι είναι τα πράγματα δεν έχει περιθώριο ούτε και ελπίδα.
      Μακάρι να σεβαστούμε τον Μπαμπι.

  19. Σταράτα avatar
    Σταράτα 29/03/2012 17:07:43

    μάλλον έχεις <> αισθήματα .ό άλλος πού δέν έχει νά μήν σπούδάσει τό παιδί του έτσι φίλε μου? μπράβο μπράβο .έτσι έτσι.νά πάμε τόν τόπο μπροστά μαζί σου

  20. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 29/03/2012 17:21:15

    ΟΦΑ-τζής και παρτάκιας !
    Ο πλέον συστημικός στην θέση του Υπ.Παιδείας . Το απόπημα που έκανε για να προστατεύσει το διαπλεκόμενο συνάφι του , μόνο παραίτηση σηκώνει !

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/03/2012 17:50:56

    Υποκλίνομαι στο δωρικό μεγαλείο του Πορτοσάλτειου "εκσυγχρονιστικού" λαϊκισμού: νόμος είναι το δίκιο της "κοινής λογικής"!

    • theo1611 avatar
      theo1611 @ Αυριανιστής 29/03/2012 20:06:15

      Συμφωνώ και επαυξάνω, αν και αντί για "κοινή λογική" θα προτιμούσα το "κοινό περί δικαίου αίσθημα".

      Το τελευταίο είναι αλάνθαστο ξέρετε ως συνισταμένη, η "κοινή λογική" είναι λίγο πιο συμφεροντολογική και υποκειμενική!!!

  22. Μέτοικος avatar
    Μέτοικος 29/03/2012 18:44:36

    Ας του υποδείξει κάποιος ότι στο Υπουργικό Συμβούλιο δεν κρατάνε χωρίς την θέλησή του κανέναν...Σιγά την απώλεια άλλωστε γιά έναν υπερ-πολυθεσίτη!

  23. ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 29/03/2012 21:04:26

    @@@

    S.P.
    Πάντως π.χ η αρχιτεκτονική Ελλάδος το 1970 . ήτανε κλάσεις ανώτερη από την αντίστοιχη Ιταλίας, ένα είδος Σχολ. Καλών Τεχνών χωρίς Mαθηματικά
    ...........................................................................

    S.P. στό αφιερώνω :

    ANALISI MATEMATICA
    e
    GEOMETRIA ANALITIKA
    (Parte Prima)
    FEDERICO CAFIERO-ANTONIO ZITAROSA
    LIGUORI EDITORE
    NAPOLI 1971.

    INDICE ANALITICO
    A
    Abeliano (gruppo).
    Addizione nell; insieme dei numeri naturali.
    Aderenza di una parte di Rk.
    Algoritmo di Euclide.
    Angolo converso-nullo,resto,pianto,giro,concavo,acuto,ottuso,orientato.
    Angoli di un triangolo onsecutivi,adiacenti,complementari,supplementari,
    concordi-discordi.
    Arco di circonferenza determinato da un angolo.
    Argomento principale d΄ un numero complesso.
    Ascissa d΄ un piano rispetto ad una coppia di assi incidenti.
    Asse sostegno di un segmento orientato d΄ un segmento.
    Assioma della scelta-dell΄ infinito.
    Assiomi della geometria euclidea piana

    B
    Campo dei numeri razionali.
    Catena rispetto ad una relazioni d; ordine.
    Centro di un intervallo.
    Cerchio (aperto,ciuso).
    Chiusura (vedi aderenza)

    ...........................................

    Νά μήν συνεχίσω τόν πίνακα περιεχομένων,γιατί εγώ θά γράφω μέχρι αύριο τό πρωί,εσύ θά διαβάζεις γιά 2 μέρες καί θά εχρειάζοντο 2 antinwes.
    Καί όλη αυτή ή ύλη (μαθηματικά,αναλυτική γεωμετρία) ΜΟΝΟΝ στό πρώτο έτος τής Αρχιτεκτονικής Σχολής τής Νapoli/1970!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    Μήπως είσαι ξερόλας???????

    Υ.Γ.
    Στό μόνο πού συμφωνώ μαζ;i σου είναι,ότι KAI ή Αρχιτεκτονική Αθηνών,(κι όχι μόνον αυτή ή Σχολή) ήταν μέσα στίς καλύτερες παγκοσμίως (Φλωρεντίας,Βενετίας,Ρώμης,Νάπολης κ.ά) καί αυτό λόγω ....................Παπαδόπουλου,θέλεις δέν θέλεις νά τό παραδεχθής!!!!!!
    Ή κάνω λάθος;;;;;;;;

    • S.P. avatar
      S.P. @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 29/03/2012 21:32:06

      Εγώ δεν χαρακτηρίζω και είμαι πιο δημοκράτης από πολλούς. Την δε επταετία την πολέμησα.
      Πάντως αναφέρεις μία πόλη.
      Γνωρίζουμε όμως ποιοί μαθητές πήγαιναν στην Ιταλία για σπουδές και πόσο εύκολα άλλαζαν πανεπιστήμιο ανάλογα με τον βαθμό δυσκολίαςτης κάθε σχολής. Αυτά είναι γνωστά τοις πάσι.

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ S.P. 30/03/2012 01:10:05

        Δυστυχως η Ιταλια των δεκαετιων 70 και 80 ηταν ο,τι η Ρουμανια και οι λοιπες ανατολικοβαλκανικες χωρες για την δεκαετια του 90... οπως την δεκαετια του 80 και 90 καθε καρυδιας καρυδι σπουδαζε ιατρικη με το ετσι θελω και τα λεφτα του μπαμπακα ετσι και παλιοτερα σπουδαζε πολυτεχνειο, αρχιτεκτονικη ή και ιατρικη ακομα στην Ιταλια τις προηγουμενες δεκαετιες... οι σημερινοι πενηνταρηδες γιατροι που εχουν σπουδασει στην Ιταλια κανουν μπαμ... αμορφωτοι και αστοιχειωτοι οι περισσοτεροι.. το ιδιο ισχυει και για πολλους μηχανικους εκεινης της εποχης... καλα για τους γιατρους απο Ρουμανιες ας μην μιλησω καλυτερα , τεραστιο θεμα και ποτε δεν εισακουστηκαμε για την μειωση τους (βλεπεις ηταν και θεμα ατυπων διακρατικων συμφωνιων)... αλλο μια επιτυχης λαικιστικη πολιτικη που εφηρμοσε το ΠΑΣΟΚ συστηματικα... και τωρα ειμαστε ολοι ανεργοι (και εμεις που σπουδασαμε στην Ελλαδα με τις δυσκολες και αδιαβλητες πανελληνιες και οι αλλοι που ηρθαν φυτευτοι απο ανατολικες χωρες που κυβερνουσε το δολλαριο)

      • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
        ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ S.P. 30/03/2012 09:55:11

        Eνώ μετά τό 1981 τά δικά μας πανεπιστήμια ήσαν πρότυπα καί οί καθηγητές/φοιτητές διάνοιες!!!!

        Δέν βγαίνεις στήν πιάτσα νά ρωτήσης,πόσο επωλούντο/πωλούνται στίς σχολές χθές/σήμερα τά μαθήματα καί πόσο τά μεταπτυχιακά;
        Νά μήν αναφερθούμε σέ καταγγελίες ακόμη καί γιά σεξουαλικές απαιτήσεις/εκβιασμούς κάποιων κ.κ. καθηγητών, πρός τίς φοιτήτριες!!
        Νά ρώτησης τόν Μπενυ-Φελλό.

        Ελληνικά Πανεπιστήμια....αγγελικά πλασμένα!!!!!

        Έλεος!!!!

        • juliet avatar
          juliet @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 30/03/2012 09:59:44

          Χαχαχαχαχα,όμορφος κόσμος ,αγγελικά πλασμένος,σόρυ σοσιαλιστικά πλασμένος...

        • Σικελιανος avatar
          Σικελιανος @ ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 30/03/2012 13:39:10

          αγαπητε μου αλλο οι εξαιρεσεις εστω και αρκετες ..και αλλο ο κανονας... επειδη το εχω ζησει το προβλημα με γιατρους εκ Ρουμανιας και Βουλγαριας και εχω αντιληφθει ποσο αχρηστοι πηγαν και ποσο πιο αχρηστοι γυρισαν μην μου πουλας λαικιστικες αφελειες... δυστυχως η εποποιια ΠΑΣΟΚ εκλαικευσε την δυνατοτητα εκπαιδευσης σε καθε ασχετο ρεμαλι που ηθελε να ικανοποιησει τα θελω του νεοπλουτου μπαμπακα του και ηθελε να γινει γιατρος ακομα και αν ηταν ξυλο απελεκητο... στα ελληνικα πανεπιστημια υπαρχουν προβληματα ομως γινοταν και καλη δουλεια σε πολλα απο αυτα.. αλλα ο φανατισμος, η ξενομανια μας, και ισως καποια νεοφιλευθερα συμφεροντα περι ιδιωτικης εκπαιδευσης αποκρυβουν συχνα την αληθεια.. το Πανεπιστημιο Κρητης, το ΕΜΠ , το ΙΤΕ Ηρακλειου, το πολυτεχνειο Θεσσαλονικης, η Ιατρικη Αθηνων και Θεσσαλονικης και μια σειρα αλλα εχουν βγαλει απο τους κολπους τους εξαιρετικους επιστημονες σε ευρεια κλιμακα και οχι εξαιρεσεις.. ως ενα βαθμο οφειλεται στο οτι εισαγονταν συνηθως καλοι μαθητες με διψα για μαθηση αλλα σιγουρα δεν μπορουμε ετσι λαικιστικα και φασιστικα να απαξιωνουμε το εργο που εχει τελεστει στα ελληνικα πανεπιστημια.. ο ιδεολογικος ταλιμπανισμος ειναι εχθρος της αληθειας και της λυσης των προβληματων.. και λυση δεν ειναι η ισοπεδωση και απαξιωση του πανεπιστημιου.. αρκετα συνεβαλε σε αυτο η μεταπολιτευση αλλα και αποψεις σαν αυτες..

      • ζούκωφ avatar
        ζούκωφ @ S.P. 30/03/2012 15:45:45

        Βγαίνεις από την πόρτα του σπιτιού σου στην Φλωρεντία κι άν είχεις μάτια και ΘΕΛΕΙΣ να δεις, σε 500 μέτρα έχεις τον Θόλο της Παναγίας του Ανθού (Santa Maria del Fiore) που χτίστηκε από μια μεγαλοφυϊα, τον Φίλιπο Μπρουνελλέσκι σε 16 χρόνια , 1420-1436. Ο άνθρωπος αυτός ήταν το αντίθετο της φλου Αναγέννησης που μας διδάσκουν εδώ, ήταν μελετητής, κατασκευαστής, εργοταξιάρχης, υπεύθυνος εργασιακών σχέσεων, δεν δίστασε να απολύσει τους φλωρεντινούς χτίστες και να προσλάβει απλο την Λομβαρδία όταν του έκαναν μισθολογικές κόνξες, μέχρι που τους ξαναπροσέλαβε αλλά με μειωμένο μεροκάματο. Σχεδίαζε και κατασκεύαζε ανυψωτικά μηχανήματα, σκαλωσιές, μέχρι κι ένα πλωτό για την μεταφορά υλικών από τον ποταμό Άρνο. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Ελλάδα οι ιστορικοί τύπου Μπούρα ελάχιστα τον αναφέρουν, και το αντίστοιχο λήμμα της Βικιπαιδείας δεν υπάρχει στα ελληνικά. Η παιδεία της δεκαετίας του 70 στις Αρχιτεκτονικές Σχολές ήταν φλου αναγέννηση, άπειρο Βυζάντιο στην Ιστορία και Γερμανικό Μπετόν στη σύνθεση, όλα αυτά με τον μανδύα της "δυσκολίας να μπεις". Υπήρξε και η σαβούρα συμφοιτητών μου που διακρίθηκαν ως δήμαρχοι και νομάρχες του ΠΑΣΟΚ και όχι μόνον (βλέπε Τατούλης). Πάω στοίχημα ότι ούτε τότε, ούτε αργότερα τους κάηκε καρφί για τον χαμη΄λών τόνων Φίλιππο Μπρουνελλέσκι. Εγω θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ασχολήθηκα μαζί του, και που έκανα σχεδιαστική πτυχιακή εργασία μόνος μου, την εποχή που η σαβούρα μαζεύονταν σε μπουλούκια των 4-5 και παρουσιάζαν μεταφρασμένο της κακιάς ώρας το "Αγροτικό Ζήτημα" του Κ. Βεργόπουλου. Η άλλη όψη του λαϊφστάιλ α λα Κωστόπουλος, μας πνίξαν στην μπόχα της μετριότητας τους και οι 2. Και δεν φταίει τίποτε σ΄αυτό το (προβληματικό τότε, αλλά όρθιο, και με έρευνες και επιδόσεις και με εξελικτική συνεισφορά) Ιταλικό Πανεπιστήμιο.

  24. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 29/03/2012 21:49:48

    Να παραιτηθεί και θα του αναγνωριστεί ως η μονη προσφορά του στην κοινωνία. Επιπλεον να του υποσχεθουμε κοινωνικη ασυλια για την όλη πολιτεια του.

  25. ANEMOΣ avatar
    ANEMOΣ 29/03/2012 22:00:27

    ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΟΧΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ;;;;
    ΟΛΟΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΑΕΙ, ΤΕΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ κ.λ.π. ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ.
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ;;;;
    ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ;;
    ΥΓ1 Πιστευα οτι με τα το 1981 εχουν καταστραφει οι φακελοι κοινωνικων φρονηματων και ολα τα συναφη.
    ΥΓ2 Ο κ. Μπαμπινιωτης εχει κριθει στα γεματα αμφιθεατρα για την επιστημη του.
    YΓ3 Για τα χαλια της κυριας δεν ειδα τετοια αντιδραση

  26. yianna avatar
    yianna 29/03/2012 22:09:25

    Για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια όχι Κολλέγια, σκέπτομαι εάν είναι προτιμότερο τα παιδιά μας να στέλνονται στο εξωτερικό για να σπουδάσουν ή να μένουν εδώ.
    Μιλάμε για ανάπτυξη, και δεν λέμε τα αυτονόητα. Γνωρίζετε πόσα χρήματα χάνονται επειδή κάποιοι αριστεροδεξιοπασοκοπροοδευτικοί καρεκλοκένταυροι δεν αφήνουν να δημιουργηθούν αγγλόφωνα ή άλλα Πανεπιστήμια στη χώρα?
    Γνωρίζετε ότι όλες οι χώρες έχουν τέτοια Πανεπιστήμια?
    Δηλαδή τα δικά μας Πανεπιστήμια που όλοι γνωρίζουμε τι μπ... είναι, είναι καλύτερα από αυτά?
    Ανάμεσα σε αυτούς που έχουν κάνει προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία ή τη Γερμανία ή τη Γαλλία και σε αυτούς των ελληνικών Πανεπιστημίων, γνωρίζετε ποιοί έχουν προτεραιότητα στις προσλήψεις στον Ιδιωτικό Τομέα? Οι πρώτοι φυσικά, οι άλλοι μπαίνουν από τα παράθυρα στον εξαιρετικό Δημόσιο Τομέα μας.
    Άχ ρε Ελλάδα, ακόμα και σήμερα σε αυτό το χάλι, τίποτα δεν φαίνεται να μας έχει γίνει μάθημα. ¨Ολοι την βόλεψή τους.

  27. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 29/03/2012 22:22:04

    Εχετε πληρη αγνοια. Αυτο δεν ειναι κακο. Το να την αναγάγετε σε επιχειρημα δημιουργει, τουλαχιστον, προβληματα επικοινωνιας.
    Το μειζον ειναι η ακυρωση της λαικης βουλησης, όπως αυτή εκφραστηκε απο τις θετικες ψηφους 260 περιπου βουλευτών στο νομο, που συνιστα πραξικοπημα. Στα κοινα πραξικοπηματα βγαινουν τανκς και άλλα σχετικα σε αυτο εδώ 100 - 200 νοματαιοι που υπερασιζονται με φανατισμο ειτε το συμφερον τους ειτε τις ιδεοληπτικες εμμονες τους και ενας "προθυμας" ανεπαρκης υπουργός ειναι αρκετοι να κανουν το ιδιο.
    Οταν τον ψηφιζουν το νομο τοσοι βουλευτες παυει να ειναι της Αννουλας, εκτος και αν αυτοι που τον φηφισαν δεν ήταν κυριοι του ευαυτου τους αλλα "ανδράποδα" της κυριας.

  28. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 29/03/2012 22:45:01

    Όπως ο ΟΤΕ;

  29. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/03/2012 23:45:57

    Ο Μπαμπινιώτης, γνωστός δεξιός, πώς είχε εκλεγεί πρύτανης και κατείχε το αξίωμα τόσα χρόνια, αν δεν ήθελαν οι φοιτητικές παρατάξεις; Άρα, μην περιμένετε να εφαρμόσει τον νόμο. Μόνο ένας εξωπανεπιστημιακός, για να μην πω εξωκοινοβουλευτικός υπουργός μπορεί να τον εφαρμόσει. Και το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι να ανακαταληφθούν τα πανεπιστήμια από την εξτρεμιστική Αριστερά.

  30. FEAX avatar
    FEAX 30/03/2012 10:54:51

    Παρακολουθώ την συζήτηση αλλά δεν βλέπω να αναγράφει κανείς ότι ο καινούργιος υπουργός "ετσιθελικά" καταργεί η δεν υπακούει το νόμο του κράτους. Παραθέτω τις παραγράφους 10 και 11 του αρθρου 76 των μεταβατικών διατάξεων του νόμου 4009:

    "10. Το Συμβούλιο που συγκροτείται σύμφωνα με το παρόν άρθρο εκκινεί από την 1-2-2012 τη διαδικασία εκλογής νέου πρύτανη ή προέδρου Τ.Ε.Ι. σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου. Δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για τη θέση του πρύτανη ή προέδρου Τ.Ε.Ι. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου έχουν και οι υπηρετούντες κατά τη δημοσίευσή του πρυτάνεις και αντιπρυτάνεις ή πρόεδροι και αντιπρόεδροι Τ.Ε.Ι. Οι θητείες όλων των πρυτάνεων και αντιπρυτάνεων ή προέδρων και αντιπροέδρων Τ.Ε.Ι. που έχουν εκλεγεί σύμφωνα με τις κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου ισχύουσες διατάξεις, λήγουν στις 31-8-2012, οπότε και αναλαμβάνουν καθήκοντα οι πρυτάνεις ή πρόεδροι Τ.Ε.Ι. που εκλέγονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου.
    11. Αν παρέλθουν άπρακτες οι προθεσμίες της προηγούμενης παραγράφου, από 1-9-2012 αναστέλλεται η επιπλέον της βασικής χρηματοδότηση του ιδρύματος."

    Η ο πρωθυπουργός τον παύει, ή η ΝΔ τον καταγγέλει και παράλληλα καταθέτει καταγγελία στο Ελεγκτικό Συμβούλιο Δημόσας Διοίκησης.

    Δεν νοείται αναστολή η αλλαγή εφαρμογής νόμου από Υπουργό. Είναι απλώς (ο υπουργός) εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων της Βουλής των Ελλήνων. Ούτε το Υπουργείο ούτε η παιδεια είναι τσιφλίκι του (ούτε κανενός βέβαια). Οι νόμοι υπεράνω προσώπων.

    Η κατάντια των πανεπιστημίων του Έλληνα φορολογούμενου στην διεθνή κατάταξη, από 400 (ένα) και κάτω (με την πλειονότητα μεταξύ 800-1200) και με τον πάτο στο 1800.

    Οι συζητήσεις περιττές. Γι' αυτό φτάσαμε εδώ. Συζητάμε αντί να πράτουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.