#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/12/2009 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Μούργος, ο Κυριάκος και η Ελίζα...

 

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Ο Μούργος είναι φίλος μου. Δαλματός, πιτσιλωτός και παιχνιδιάρης. Μετανάστης αλλά νόμιμος και πλήρως προσαρμοσμένος, μετέχει του ελληνικού τρόπου. Τυπάκλα, μ’ ένα μάτι καφέ κι ένα μπλε. Ο Αντώνης τον πήρε πριν 7-8 χρόνια και κάθε φορά που μπαίνω ή βγαίνω στο σπίτι, του υποβάλλω τα σέβη μου. Μετά τα χαϊδολογήματα τα λέμε λίγο οι δυο μας, γιατί δεν σας το ‘πα αλλά ο Μούργος είναι ο ρουφιάνος μου. Επίσης εμπιστεύομαι το πολιτικό του κριτήριο. Επειδή δεν έζησε το ’93, ήταν αγέννητος, δεν έχει την φόρτιση και τις προκαταλήψεις που ‘χουμε όλοι οι παλιοί φίλοι του αφεντικού του. Βέβαια αν και τα Δαλματίας έχουν την φήμη πολύ ήρεμων σκυλιών, άμα ο Μούργος δει ψηλό καράφλα με τικ στον ώμο γίνεται θηρίο. Είναι το ένστικτο προστασίας του αφέντη του προφανώς. Είμαι σίγουρος πως ο Αντώνης αν δεν φοβόταν πως θα τον κατηγορούσαν για νεποτισμό κάπου θα τον αξιοποιούσε κι αυτόν.

 Χθες που πέρασα μια βόλτα απ’ το σπίτι, όταν έβγαινα του ‘κανα στη ζούλα νόημα να τα πούμε ιδιαιτέρως. Με πήγε στο γνωστό μέρος στον κήπο, πίσω από τα τρία μεγάλα πεύκα. Τον ρώτησα πως του φανήκανε οι τοποθετήσεις των τομεαρχών.

«Για τον Κυριάκο τρώγεσαι κι εσύ;», είπε.  «Κοίτα να δεις, οι πρόγονοι μου τρέχανε σαν μαλάκες πίσω από τις άμαξες αλλά το Αφεντικό όπως ξέρεις μου το ‘χει λύσει το βιοποριστικό,  friskies  και καθαρό νεράκι, οπότε το ‘χω ρίξει στο διάβασμα τα βράδια, όταν δεν είμαι τ’ ανάσκελα μπροστά στο τζάκι. Τώρα είμαι στους κλασσικούς. Λοιπόν, ο Μακιαβέλι λέει στον Ηγεμόνα: «Να έχεις τους φίλους σου κοντά σου και τους εχθρούς σου κοντύτερα». Γκέγκε; Πάντως ρε φίλε, πως είναι έτσι το βλέμμα του τύπου; Ξέρεις τα Παγκ, κάτι κοντά σκυλιά με πλακουτσωτή μούρη και γουρλωτά μάτια; Έ, έτσι κοιτάει αυτός. Κολονοσκόπηση του κάνουνε μονίμως; Είχαν έρθει βέβαια κάτι καλαματιανοί μουτζαχεντίν προχθές και προτείνανε στον δικό μας να κάνουμε κυνήγι αλεπούς, ν’ αμολήσουμε τον Κυριάκο στο δάσος και να τον κυνηγήσουμε με άλογα και σκυλιά. Το Αφεντικό τρόμαξε να τους πείσει ότι αυτό δεν θα θεωρηθεί ενωτική κίνηση. Εμένα τρέξανε τα σάλια μου αλλά τι να πω; Δεν είμαι καν μέλος του κόμματος.».

Του λέω, «ναι, ρε φίλε, αλλά την Ελίζα έπρεπε να βάλει στον τομέα Παιδείας; Δεν έπρεπε να βάλει κάποιον που να σηματοδοτεί κάτι πιο ρωμαλέο, πιο καινούργιο και ελληνοκεντρικό;». Ο Μούργος μου ζήτησε συγγνώμη για λίγο και πήγε σφαίρα να κατουρήσει τις τέσσερις γωνίες του κήπου για να φρεσκάρει τα «ορόσημα» του και γύρισε. «Να σου πω», μου λέει καθώς ξυνόταν, «εσύ κι όλοι οι ανυπόμονοι έξυπνοι, για πάρτε τον κατάλογο με τους 91 βουλευτές, πόσοι είναι. Τομείς κοινοβουλευτικού έργου είναι, άρα το Αφεντικό πρέπει να βάλει υποχρεωτικά βουλευτές κι όχι εξωκοινοβουλευτικούς. Αυτούς έχει, απ’ αυτούς πρέπει να βάλει. Πες μου εσύ ποιόν; Η «χρυσή πεντάδα» του Καραμανλή, Ντόρα, Αρούλης κλπ είναι στην απέξω και σωστά, ποιον να ‘βαζε; Τον Γιακουμάτο; Σαν κάτι υπουργούς στην Παραγουάη είναι! Και για σκέψου, την έβαλε στη θέση της Ντόρας, θα πρέπει τώρα να σκιστεί, να λειώσει όλες της τις γόβες για να ανταποκριθεί στην ευκαιρία που της έδωσε. Το Αφεντικό είναι γάτα, κοίτα είπα γάτα κι εκνευρίστηκα! Είναι ξύπνιος ρεεε, θα τους βάλει όλους στη γραμμή, θα πετάει το ξυλάκι του κομματικού καθήκοντος κι όποιος δεν το φέρνει πίσω, ουαί κι αλίμονο! Νέφτι και τενεκέδια δεμένα στην ουρά! Τώρα την κάνω, πάω να παίξω μπάλα με τον Κώστα, εγώ κάνω την Πανάθα στο τέρμα και τρώω γύρω στις 30 με 40 γκολάρες. Εσύ Πειραιώτης είσαι, ε; Δικός μας. Τους άλλους τους δαγκώνω.».Πήγα στο γραφείο, άνοιξα τον υπολογιστή και κοίταζα επί ώρα την λίστα με τους βουλευτές. Κοίτα να δεις που ο Μούργος έχει δίκιο….

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spm avatar
    spm 21/12/2009 13:29:02

    O ΜΟΥΡΓΟΣ ΦΙΛΕ, ΕΧΕΙ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ spm 21/12/2009 15:55:49

      Μάλιστα....ενώ στο κόμμα που δεν χρειαζόταν Τομείς κοινοβουλευτικού έργου...έβαλε τους Μούργους ή τα καθαρόαιμα πάλι των αυλών ε;
      Ούτε κυνήγι αλεπούς θέλαμε όσοι ψηφίσαμε ούτε το σκαλπ των ηττημένων...
      Είπαμε καλός αλλά πάει να γίνει καλούτσικος...μην δικαιολογούμε και τα πάντα...

      ΥΓ

      Να του πεις ότι τα ...Δαλματίας στη Ζούγκλα τα χτυπάνε για ορεκτικά, εκτός αν αρχίζουν να πιθηκίζουν....οπότε μοιάζουν στους συνομιλητές και αφομοιώνονται μέσο της αλλοτρίωσης....

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Ιθαγενής 21/12/2009 21:36:56

        Κανείς δεν ήθελε "σφαγές" και νομίζω ότι το πνεύμα μου είναι σαφές. Αξιοποιεί αυτούς που έχει. Μας αρέσουν δεν μας αρέσουν μέχρι τις επόμενες εκλογές αυτοί θα 'ναι. Ο Μούργος πάντως σε διαβεβαιώ είναι ακραιφνής σαμαρικός και δεν πρόκειται να αλλοτριωθεί ΠΟΤΕ!

  2. Penny Kondea avatar
    Penny Kondea 21/12/2009 15:55:58

    Αυτό ακριβώς!! Συμφωνώ απολύτως και με Φαήλο και με τον SPM, ότι ο Αρχηγός ξέρει καλύτερα και θα πρέπει να αφήσουμε την γκρίνια και να τον εμπιστευόμαστε λιγάκι γιατί ΚΑΙ πείρα έχει ΚΑΙ πολιτικό ένστικτο διαθέτει. Κατά την ταπεινή μου γνώμη και με δεδομένες τις υπάρχουσες αυτή τη στιγμή πολιτικές συγκυρίες αλλά και τις ευαίσθητες συνθήκες μέσα στο κόμμα, δεν είναι σκόπιμο να ανοίξει πόλεμο. Περισσότερα ίσως δεν πρέπει να λέμε για ευνοήτους λόγους.....Σημασία έχει ότι δείχνει σε πρώτη φάση μεγαλοθυμία και δίνει την δυνατότητα σε αρκετά στελέχη της Ντόρας να συνεργαστούν αρμονικά μαζί του και να αποδείξουν ότι σέβονται το αποτέλεσμα της πρόσφατης δημοκρατικότατης εκλογικής διαδικασίας μέσα στην παράταξη. Όποιος δεν συνεργαστεί, ή φανεί ολιγότερος των προσδοκιών του ή όποιος προσπαθήσει να τον υπονομεύσει, θα δει την πόρτα του κόμματος να κλείνει για πάντα. Αν ήμουν στη θέση του Προέδρου θα έπραττα ακριβώς κατά τον ίδιο τρόπο!! Ο κόσμος έξω λέει τα καλύτερα για τον Αντώνη και την ανώτερη στάση που έχει δείξει από την ώρα που ανέλαβε, ενώ αντιθέτως μέμφουν την συμπεριφορά της κυρίας Bacoyiannis που έχει φανεί μικρόψυχη, μίζερη και αλαζονική. Επίσης, όπως έχω ξαναγράψει, ο Αντώνης αυτά τα στελέχη διαθέτει και με αυτά κάνει παιχνίδι αυτή τη στιγμή. Καλύτερα με αυτά τα νεότερα και σίγουρα άφθαρτα πρόσωπα, ακόμα και αν κάποια από αυτά προέρχονται από το περιβάλλον της κυρίας BACOYIANNIS (επιμένω να την λέω έτσι, διότι έτσι της αρέσει της ιδίας να πλασάρεται), παρά να βλέπαμε τις γνωστές πολυχρησιμοποιημένες και αποδεδειγμένα ανίκανες φυσιογνωμίες. Επιτέλους, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια φύσηξε νέος αέρας μέσα στη Νέα Δημοκρατία!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Penny Kondea 21/12/2009 17:44:46

      επειδή το κείμενό σου είναι αξιοπρόσεκτα καλογραμμένο (εννοώ ορθογραφία και γλώσσα) παρακαλώ να μου επιτρέψεις μια παρεμβασούλα σε ένα σημείο που, να πάρει, μου χαλάει το σύνολο: ΜΕΜΦΟΝΤΑΙ.

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ δρόμος 22/12/2009 18:20:32

        Δρόμε, sorry για το "Μέμφονται" που από λάθος το έγραψα "Μέμφουν" αλλά αυτά συμβαίνουν όταν γράφει κανείς (όπως εγώ) βιαστικά και κάτω υπό πίεση χρόνου. Πάντως για να ευθυμήσω, το "Μέμφουν" ως ρηματικός τύπος θα μπορούσε εν δυνάμει να εκληφθεί ως καινούργια λέξη προερχομένη από τον συνδυασμό του "Μέμφομαι" και του "Κατηγοροώ", χι-χι!!
        Ρίξε μια ματιά να δεις τι γίνεται γενικότερα στα γραφόμενα των περισσοτέρων εδώ μέσα όπου επιμένουν να αγνοούν ότι το τρίτο ενικό πρόσωπο της οριστικής του ενεστώτος της παθητικής φωνής γράφεται με "αι" και όχι με "ε"!!! Γι' αυτά που βγάζουν μάτι λοιπόν, γιατί δεν λες τίποτα??

    • loretta avatar
      loretta @ Penny Kondea 21/12/2009 22:31:06

      hello penny!!

      πες τα κοριτσι μου....!!

  3. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 21/12/2009 17:11:28

    νομίζω πως θα ταίριαζε και μια φωτογραφία από το ...Η Ρένα είναι "οφ-σάιντ"
    ;)

    • περαστικός avatar
      περαστικός @ B.K.Σ. 21/12/2009 17:24:48

      σωστός!

    • Factorx avatar
      Factorx @ B.K.Σ. 21/12/2009 17:51:04

      1. Μια με Ρένα κσι σκυλια δαλματίας δεν υπάρχει;

      2. Φαήλο, άλλη φορά να στέλνεις και φωτογραφίες με τα κομμάτια σου, γιατί βαριέμαι να ψάχνω να βρω την κατάλληλη κάφε φορά.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Factorx 21/12/2009 17:54:36

        περαστικέ να το πάρει το ποτάμι;
        να το πάρει!
        Φάκτορα γκούγκλισε ελίζα βόζεμπεργκ...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Factorx 21/12/2009 21:37:36

        Σου υπόσχομαι να φωτογραφίσω τον αυθεντικό Μούργο.

  4. περαστικός avatar
    περαστικός 21/12/2009 17:24:13

    Εναλλακτικές περιπτώσεις της Ελίζας

    1. Στυλιανίδης
    2. Πολύδωρας

    Ειδικά για τον Στυλιανίδη μου έμεινε μία απορία και απογοήτευση. Ο Μούργος τι λέει;

    Πιστεύω ότι έπρεπε να βγάλει την υποχρέωση στον Αβραμόπουλο, εξ ου και η Ελίζα. Δεν συμφωνώ.

    Για τον Κυριάκο όμως συμφωνώ με την κίνηση Σαμαρά.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ περαστικός 21/12/2009 18:36:29

      κοιτάω τα βιογραφικά τους στη Βουλή και επιλέγω:
      (ως απόφοιτοι Πανεπιστημίου)
      Βαγιωνάς
      Γιαννόπουλος
      Δαβάκης
      Καριπίδης
      Κιλτίδης (χεχεχε)
      Μιχαλολιάκος
      Παπαδόπουλος
      Παυλόπουλος (αμέ! του ταιριάζει ιδανικά!)
      Τζηκαλάγιας
      Τζίμας (μετά Μποτέλλης, ο ιδανικός συνδυασμός παιδείας και πολιτισμού, καθηγητής και ηθοποιός!)
      Τσιάρας
      Χαλκίδης
      και ούτε συζήτηση απ΄ όλους επικρατέστερος ο Μπούρας, ο οποίος είναι Πανεπιστημιακός!

      (ουφ!, εξαίρεσα τους δικηγόρους, τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς μηχανικούς και τους οικονομολόγους!)

      • loretta avatar
        loretta @ B.K.Σ. 21/12/2009 22:40:26

        ΒΚΣ θες να με φουντωσεις ε?? χαχαχαχα

  5. donaE avatar
    donaE 21/12/2009 17:27:27

    Δεν μ'αρεσει το κειμενο.Ουτε οι γατες Αφεντικα ,ουτε καν η Αφεντικομανια.
    Μπορει να φταιει που ειμαι και εγω Καλαματιανη και σαν τους αλλους στο κειμενο δεν μπορω να κανω υπομονη πλεον.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ donaE 21/12/2009 20:20:05

      Ντόνα μου,
      σκύλος είναι, δεν έχει "αφεντικομανία", απλώς έχει, όπως όλοι οι σκύλοι, αφεντικό και το αγαπάει.
      Θα υπογραμμίσω προς αποφυγήν παρεξηγήσεως, ότι χωρίς τους ανυπόμονους μεσσήνιους "μουτζαχεντίν" δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα και οι πιο "τρελλοί" απ' όλους είναι φίλοι μου. Όμως, όμως πρέπει όλοι να κάνουμε λίγο υπομονή. Ρε παιδιά, περιμένατε να κάνει τις προγραφές του Σύλλα ο Αντώνης; Στην πολιτική του θα δείτε αν έκανε συμβιβασμό και δεν έκανε κανένα. Μάλλιασε η γλώσσα μου να το λέω: αυτός είναι ο "στρατός" μας, μέχρι τις επόμενες εκλογές αυτοί είναι οι βουλευτές μας και πρέπει να τους βάλει ΟΛΟΥΣ να δουλέψουν.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2009 20:36:13

        Θα διαφωνήσω, δεν είναι αυτός ο στρατός του οι +700000 που ψήφισαν είναι ο στρατός του που την 04/10/2009 κάθισαν σπίτι και μετά τους έκανε να ψηφίσουν...
        Εγώ δεν μίλησα στον Μούργο για τους Βουλευτές αλλά για το κόμμα και εκεί είναι το πρόβλημα.
        Βουλευτές αυτούς έχει και όσο αν πληγώνει ορισμένους η μεγαλύτερη πλειοψηφία από αυτούς ή τους συγγενείς τους θα ξανά βγει.
        Η ΔΑΚΕ, ΔΑΠ, ΟΝΝΕΔ, και οι καρέκλες είναι το πρόβλημα και λύση δεν είναι οι αλλαγές των πισινών.
        Που είναι τα ανοίγματα στους χώρους εργασίας, στις τοπικές κοινωνίες κλπ. Οι +700000 πήγαν ήδη σπίτι τους αφού οι πόρτες πάλι έκλεισαν...
        Δεν ζητάω να πέσουν κεφάλια ούτε να αλλαχθούν τα πάντα μέσα σε ένα μήνα, αλλά μην κοροϊδευόμαστε κιόλας...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Ιθαγενής 21/12/2009 21:45:00

          Αδερφέ, κανείς δε σε κοροϊδεύει και είμαι σίγουρος πως αν ο Αντώνης σερφάρει και δει τι διάλογος γίνεται από τόσους ανθρώπους που ελπίζουν ΠΟΛΛΑ απ' αυτόν, θα πάρει δύναμη. Είκοσι (20) μέρες είναι Πρόεδρος, λίγο χρόνο να οργανωθούμε. Στρατός του είναι ΟΛΟΙ, κι εμείς κι οι άλλοι, κι οι βουλευτές, κι αυτόί που ψήφισαν την Ντόρα ή τον Πανίκα. Όλοι πρέπει να δουλέψουν και ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ. Μέσα από τις προσυνεδριακές και συνεδριακές διαδικασίες αλλά και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ που θα γίνουν στο μεταξύ και θα ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ του ρεύματος που έφερε τον Αντώνη στην Προεδρία, θα γίνουν και αυτά που θέλεις εσύ, εγώ. όλοι μας. Μα ακριβώς η τεράστια νομιμοποίηση του από τη βάση του δίνει την δύναμη να ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ και να δίνει καθήκοντα σε ΟΛΟΥΣ τους κατά δήλωση τους "απλούς στρατιώτες της παράταξης". Ε, ας αποδείξουν ότι το εννούν, έχουν μία (1) και μόνο ευκαιρία.

      • loretta avatar
        loretta @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2009 22:45:07

        Ασε Φαηλο και γω τοσο καιρο αυτο τους λεω μην βιαζεστε...και αυτοι το χαβα τους....σε λιγο ολη αυτη η ανυπομονησία τους μαλλον υποπτη θα μου φανει οχι τιποτα αλλο αλλα και ο πιο κοινος νους ξερει ποσο καιρο και τι χρειαζεται για να ξαναδομηθει ενα κομμα με τοσα καρκινώματα απο την αρχη!!

        ελεος χριστιανοι!!

        • Penny Kondea avatar
          Penny Kondea @ loretta 22/12/2009 01:34:35

          Πες τα Loretta μου, ν΄αγιάσει το στόμα σου, γιατί δεν μπορώ να την εξηγήσω πια αυτή τη μουρμούρα και την αναβασταγίλα!! Πώς το είχαν φανταστεί δηλαδή το έργο κάποιοι?? Ο Αντώνης με σπαθί στο χέρι από την επομένη της εκλογής του, αντί να συμμαζεύει το κόμμα, να παίρνει κεφάλια??
          Άμα του δώσουν δικαίωμα, πολύ καλά θα κάνει να τα πάρει, προς το παρόν όμως διερχόμεθα περίοδον προσαρμογής, δοκιμής προθέσεων και αναμονής.
          Όλα στην ώρα τους παιδιά, μην μου αγχώνεστε και μεταδώσετε άγχος και στον Αρχηγό!!

      • donaE avatar
        donaE @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 01:18:23

        Αν ειναι για τον σκυλο ενταξει.
        Φαηλο μη δουμε κανενα ρημεικ παλι και ξαναπληρωνουμε εισητηριο...

      • oxoxo avatar
        oxoxo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2009 02:53:40

        Ασφαλώς ο Σαμαράς κατέχει απ' τον μέντορα του Αβέρωφ την ποιμενική θεωρία ευρύτερα. Απόδειξη ότι γλύτωσε απ' τον λύκο. Με τέτοιο κοπάδι για να ανεβάσει την παραγωγή και να βελτιώσει την ποιότητα σε πρώτη φάση του αλλάζει το λιβάδι και την τροφή. Στη συνέχεια το αναμειγνύει με βελτιωμένα, παραγωγικότερα και αποδοτικότερα άτομα. Όσο ανεβαίνει η παραγωγή και βελτιώνεται η ποιότητα τόσο αποσύρονται για κοντοσούβλι τα παλαιά άτομα του κοπαδιού ... Υπομονή ... η ποιμενική είναι τέχνη που θέλει τάλαντο για να είναι αποδοτική. Όπως κι η πολιτική. Καλοί οι μουτζαχεντίν αλλά είναι σαν τα τσοπανόσκυλα που αλυχτούν αδιάκριτα. Ο καλός ποιμενικός δεν γαυγίζει, ορμά όταν πρέπει.
        Υπομονή. Όσα ξέρει ο τσέλιγκας ενν. ο Σαμαράς, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!
        Μπονζούρ ε μπον νοέλ!

  6. palios anagnostis avatar
    palios anagnostis 21/12/2009 17:54:56

    κ. Φαήλο, την επόμενη φορά που θα τον δείτρε, πεστε στον Μούργο οτι οι αναγνώστες του antinews δυσκολεύθηκαν λίγο, αλλά επιτέλοτυς κατάλαβαν την στρατηγική και τακτική του αφεντικού του.

    Αλλά αν είναι να έχουμε τον εχθρό μας πιο κοντά, τότε γιατί δεν λέει και στην Γεωργία να πάρει κοντά της την Μαρίκα να την μάθει να κάνει Ντολμαδάκια;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ palios anagnostis 21/12/2009 20:23:57

      Θα επαναλάβω και την δική μου ερμηνεία: έτσι στερούνται όλοι άλλοθι να το παίξουν "κυνηγημένοι κι αδικημένοι". Αυτούς θα 'χουμε ως τις επόμενες εκλογές, μ' αυτούς θα δουλέψουμε. Όποιος ξεστρατίσει, όποιος θα 'ναι ανεπαρκής, πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάει σπίτι του. Όποιος βρεθεί υπόλογος για τσαλαβούτημα στις λάσπες, κι αυτός θα πάει σπίτι του.

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 01:37:32

        Πες τα Χρυσόστομε!!
        Δεν έχουν μάθει τα παιδιά την παροιμία: "Με το λάδι τρως περισσότερο και νοστιμότερο φαγητό στη ζωή, παρά με το ξύδι"!!

      • ETHEROVAMON avatar
        ETHEROVAMON @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 19:44:14

        Ααπητέ Φαήλο .."Μέχρι τις επόμενες εκλογές" ..χαιρέτα μου τον πλάτανο!!!!!
        Ο τόπος βουλιάζει και θέλει να παρθούν εδώ και τώρα μέτρα ανανέωσης της παράταξης.Μπορεί να κληθεί να κυβερνήσει την επόμενη τετραετία (ΓΑΠ ΓΑΡ).θα πάει με τα φθαρμένα υλικά;
        Δεν θα πάρω...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ETHEROVAMON 22/12/2009 20:16:05

          Για τους βουλευτές μιλάω. Τί προτείνεις; Τηγανόψωμα με παραθείο, να τους ντουφεκίσουμε; ΓΙ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ palios anagnostis 21/12/2009 20:25:41

      Ξέρει καλύτερα αλλά είναι σοβαρός άνθρωπος, δεν γυρίζει τα κανάλια να μιλάει για ντολμάδες.

      • loretta avatar
        loretta @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 01:39:59

        Φαηλο ετσι...να βαζεις τα πραγματα στην θεση τους...!!

        δεν θα μπερδευουμε τα κρυσταλλα βοημιας με την φινα πορσελανη!!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ loretta 22/12/2009 14:27:40

          Ποιά κρύσταλλα πορσελάνης, Λορέττα παιδί μου; Μιλάμε για αρβανίτικη τσανάκα!

  7. Sun Tsu avatar
    Sun Tsu 21/12/2009 17:57:32

    Εγω πάλι γιατί νομίζω οτι επειδή κάθε αρχηγός πρέπει να φτιάχνει το αντίπαλο δέος τους - και αν δεν υπάρχει να το εφευρίσκει - ο Σαμαράς φτιάχνει το δικό του με τον Κυριάκο; Μπας και ππισω απο όλους τους δήθεν καυγάδες του Μαρκόπουλου με τον Μητσοτάκη έκλεισε κανένα ντηλ; Εδω είμαστε και θα δούμε

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Sun Tsu 21/12/2009 18:40:34

      πάντως ιδανικότερο δέος για την επόμενη δεκαετία δεν θα μπορούσε να έχει! μακάρι. αρκεί να μην του την ξαναστήσουν του Κυριάκου με τηλεφωνικά κέντρα και απαξιωθεί τότες αναπόφευκτα και ο αρχηγός με την σμίκρυνση του αντίπαλου δέοντος. ή μήπως; χμ......

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Sun Tsu 21/12/2009 20:32:34

      Σιγά το δέος.

  8. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 21/12/2009 18:57:28

    Αγαπητέ Pyro, κι εγώ είμαι επιφυλακτικός, αλλά ας μην τα απαξιώνουμε όλα. Η τεκμηριωμένη κριτική μας είναι η καλύτερη απάντηση στις επιφυλάξεις που μας δημιουργούν οι πολλές φορές δικαιολογημένες διαφωνίες μας.

  9. FRESH avatar
    FRESH 21/12/2009 19:02:39

    πέρα από κριτική για τα πρόσωπα, που εκτός από τον γιο του ακατανόμαστου δεν έχω πρόβλημα, μήπως είναι πολλοί; o ΑΣ μπορούσε να περιορίσει το σχήμα σε 10 βουλευτές με ευρύτερο πεδίο. δηλαδή χρειαζόταν τομεάχης (ισσα) τουριστικής ανάπτυξης; σε αυτή τη φάση έπρεπε να δημιουργηθεί ένα ευέλικτο, σφιχτό σχήμα μουτζαχεντίν. 10 βουλευτές που να ασχολούνται όλη μέρα με τις πράξεις των υπουργών του ΠΑΣΟΚ.

  10. Ι Δ. avatar
    Ι Δ. 21/12/2009 19:26:39

    Όλα έχουν άμεση σχέση με το ήθοs του ηγέτη.Στο πασόκ π.χ άλλοτε Έλληνεs πατριwτεs υπερθεματίζουν σε αμθελληνισμό καθιστwνταs εαυτούs αμερικανοτσολιάδεs.Αυτό συμβαίνει λόγw τηs γραμμήs που επιβάλει η ηγεσία . Είναι δυνατόν ο Σαμαράs να μην επιβάλει την δική του γραμή.εδw την επέβαλε ο γιwργάκηs;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ι Δ. 21/12/2009 20:31:39

      Ποιος σας είπε ότι δεν επιβάλει την δική του γραμμή; Μα το σημαντικό να εντάξεις όλους στο "στρατό" σου και να κάνουν το καθήκον τους απέναντι στο κόμμα και την Πατρίδα. Θα 'ταν κακή αρχή αν αναλωνόταν σε αντεκδικήσεις και θα φαινόταν ψεύτης, ανακόλουθος με όσα είπε στην πρώτη δήλωση του για την ενότητα. Η επιτυχία θα είναι όταν ΟΛΟΙ δουλέψουν για τις θέσεις του Αντώνη, τις θέσεις όλων μας, που τον επιλέξαμε. Εκεί, στις θέσεις του, θα φανεί ότι ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

  11. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 21/12/2009 19:32:32

    πέρα και πάνω από τα πρόσωπα , στην πολιτική υπάρχουν οι επιλογές σκοπιμοτήτων και οι στρατηγικές επιλογές, η « υποταγή» σε επιλογές σκοπιμοτήτων συνήθως οδηγεί σε αδιέξοδα, οι στρατηγικές επιλογές συνήθως εξυπηρετούν το στρατηγικό στόχο και είναι κομιστές ισχυρών αξιών.
    τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι τα κόμματα «υποχρεούνται» να συνεργάζονται με ανθρώπους από την «πολιτική ελίτ» της χώρας, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τους κοινωνικούς πόλους και τις ανεξάρτητες γραμμές σκέψεις που συνήθως αγνοούνται.
    το φαινόμενο (σε λειτουργικό επίπεδο) μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία ανισοτήτων τόσο στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναµικού όσο και στα χαρακτηριστικά. το ζήτημα εδώ είναι ότι τα αποτελέσματα δεν είναι άμεσα παρατηρήσιμα επειδή το πρόβλημα διατυπώνεται μόνο θεωρητικά

    • Penny Kondea avatar
      Penny Kondea @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 22/12/2009 01:41:19

      Πλάκα μας κάνεις ή μήπως έχεις πάρει τίποτα ληγμένα??

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ Penny Kondea 22/12/2009 01:50:37

        Πέννυ πρέπει να παίρνει από τα ίδια με μένα, γιατί κατάλαβα επακριβώς τι εννοεί.

        • Penny Kondea avatar
          Penny Kondea @ B.K.Σ. 22/12/2009 18:35:56

          Κοίταξε, κι εγώ κατάλαβα τι εννοεί και συμφωνώ με την πρώτη παράγραφο, δεν συμφωνώ όμως με την δεύτερη, διότι πιστεύω ότι το φαινόμενο που ανωτέρω περιγράφεται δεν μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία ανιστοτήτων ει μη μόνον αν εμείς οι ίδιοι, δηλαδή η βάση, το επιτρέψει. Ο Αντώνης έχει αποφασίσει όλες οι σοβαρές διαδικασίες να περνάνε πλέον στη βάση και αυτή να αποτελεί τον καταλύτη όλων των ισορροπιών μέσα στην παράταξη αλλά και του ιδεολογικού στίγματος που θα έχει αυτή η παράταξη, οπότε αυτόματτα αποδυναμώνεται η επιρροή της όποιας ελίτ. Ξεχάστε ό,τι ξέρατε μέχρι τώρα!!! Από ΄δω και μπρος ο Αντώνης θα τ' αλλάξει όλα και η βάση θα ελέγχει πλέον και τις Ελίτ και την εξέλιξη όλου του ανθρώπινου δυναμικού της παράταξης, εφόσον θα δύνεται η δυνατότητα σε όλους να εκφράσουν τις όποιες ανεξάρτητες γραμμές σκέψεις τους. Στο χέρι μας είναι λοιπόν να επιλέγουμε ποιούς θα προωθούμε και ποιους θα περιθωριοποιούμε.

  12. Factorx avatar
    Factorx 21/12/2009 19:47:51

    τα παθαίνει αυτα το κομπιούτερ με ορισμένα σχόλια. Λέγεται αναλαμπή βλακείας

  13. τιραμολα avatar
    τιραμολα 21/12/2009 21:38:10

    Είναι δικαίωμα του κυρίου Κρανιδιώτη να πιστεύει ότι η "στρατηγική" που θα φέρει τη νίκη σε έναν από τους δύο μονομάχους περιέχει και "κολπάκια" προκειμένου η ομάδα να παραμείνει ενωμένη και δυνατή ακόμα και αν αυτά τα "κολπάκια" προκαλούν δυσφορία λόγω της συμμετοχής εκτεθειμένων στην κοινωνία πολιτικών στελεχών της.
    Είναι πράγματι απίστευτο που μετά από τόσα χρόνια μεταπολίτευσης ο αρθρογράφος δεν έχει (?) ακόμα αντιληφθεί ότι αυτού του είδους τα "κολπάκια" είναι που τελικά την ώρα της νίκης , όταν αυτή έρθει , θα ακυρώσουν στην πράξη την όποια τυχόν προσπάθεια καλών προθέσεων.
    Αντιλαμβάνομαι όμως ότι η προσπαθεια γίνεται προκειμένου να δικαιολογηθεί ο αρχηγός , φαινόμενο πολύ έντονο κατά την 5ετή πρόσφατη διακυβέρνηση της χώρας από τον Καραμανλή με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Τι και αν η εκλογή από τη βάση δημιούργησε προσδοκίες για ποιοτικότερη αντιπροσώπευση στο μέλλον , το παιχνίδι στην κεφαλή παίζεται με άλλους όρους."Στρατηγικούς"...
    Οι πολίτες έχουν βαρεθεί και εντέλει σιχαθεί τους μηχανισμούς στα κόμματα οι οποίοι σύμφωνα με τον αρθρογράφο είναι τελικά απαραίτητοι για λόγους "εύθραυστων ισορροπιών".
    Η αντιπροσωπευτική Δημοκρατία όμως υπονομεύεται από αυτες ακριβώς τις κομματικές "ισορροπίες" και τον τρόπο που αυτές επιτυγχάνονται.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ τιραμολα 21/12/2009 21:47:24

      πριν που επιχείρησα την ανθρωπογεωγραφία των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας αποκόμησα ενδιαφέρουσες εντυπώσεις -δεν είναι της παρούσης. Ας σχολιάσω μόνον την παράθεση των ονομάτων που επέλεξα και που δεν έχουν την τύχη της προβολής από τα ΜΜΕ. Σίγουρα κάποιος από αυτούς θα μπορούσε να αναλάβει τον τομέα της παιδείας και του πολιτισμού (όχι ο Παυλόπουλος, γιατί θα ήταν ακριβώς το ίδιο με την Βόζενμπεργκ), ένας τομέας που έχει βαρύνουσα σημειολογία και κρίνοντας από τις ευρύτερες αντιδράσεις τελικά αντιλαμβάνεσαι πως η επιλογή ουσιαστικά έστειλε ένα καθησυχαστικό μήνυμα προς εκείνους που θέλουν να πορευθούν με διαμαντοπούλες και δραγώνες. Επ΄ ουδενί φυσικά δεν θα ήθελα να δω τον Γιακουμάτο, με το ήθος που περιέφερε στα τηλεπαράθυρα, ούτε τον στρατηγό άνεμο, αλλά έγραψα έξι ονόματα παραπάνω, γιατί όχι έναν από αυτούς; η Βόζενμπεργκ ας πήγαινε σε έναν άλλον πιο ανώδυνο τομέα τελικά. Όταν έχεις ένα κομμάτι στα σπλάχνα σου φοβισμένο δεν το προκαλείς περισσότερο...

      • τιραμολα avatar
        τιραμολα @ B.K.Σ. 21/12/2009 22:26:37

        Βασιλική ο κύριος Κρανιδιώτης ξέρει που απευθύνεται γιατί το παιχνίδι είναι και οπαδικού τύπου με την συμβολή μεγάλης μερίδας των πολιτών.
        Θα μπορούσε κάλλιστα να κάνει και τον σύμβουλο επικοινωνίας του Σαμαρά , ειδικά τώρα που έχει και τόσο καλές σχέσεις με τον έξυπνο σκύλο Μούργο.
        Να μην ξεχνάμε ότι τον Κυριάκο δεν τον έφερε από το πουθενά ο Σαμαράς , εξελέγη και μάλιστα με πολύ μεγάλο αριθμό ψήφων.
        Η ευθύνη είναι πρωτίστως δική μας , των πολιτών.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τιραμολα 22/12/2009 00:16:17

          Σ' ευχαριστώ Τιραμόλα, αλλά δεν κάνω για αμπιγιέζ του ξύλινου λόγου και της πολιτικής ορθότητας. Προτιμώ την πολιτική από το μάρκετινγκ της "επικοινωνίας".
          Πάντα είχα καλές σχέσεις με τον Μούργο, από τόσο δα κουταβάκι.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ τιραμολα 22/12/2009 00:27:58

          σωστά... οι πασόκοι έφυγαν από τον οπαδισμό το 2002. Τώρα έχουν ανέβει σε λάϊφσταϊλ και κάλτ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τιραμολα 21/12/2009 22:21:48

      Αισθάνομαι, από αυτά που διαβάζω ότι απευθύνομαι σε ανθρώπους που΄περιμένουν από τον Αντώνη Σαμαρά τουλάχιστον όσα κι εγώ κι η κριτική σας είναι καλόπιστη. Δεν υπάρχουν "κολπάκια", είναι μια ξεκάθαρη στρατηγική διαχείρισης του πολιτικού προσωπικού που ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ. Κι εγώ, φίλε Τιραμόλα, θα τα ήθελα όλα, όχι τώρα, ΧΘΕΣ, όμως το κόμμα σήμερα είναι αυτό που είναι, τα πρόσωπα που στελεχώνουν την κοινοβουλευτική ομάδα είναι αυτοί που είναι. Μέχρι τις προσεχείς εκλογές δεν μπορούμε να "γεννήσουμε" άλλους. Δείτε πρώτα τι θέσεις θα πάρει, τι θέσεις θα υποχρεωθούν ΟΛΟΙ να υπηρετήσουν, πως θα αντιμετωπισθεί τυχόν παρασπονδίες, εξεταστικές κλπ και μετά ας τον κρίνουμε όλοι μαζί. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΛΗΣΕΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΩΝ 800.000 και μετά κρίνετε πάλι. Αυτό θέλει χρόνο και διαδικασίες. Νομίζω ότι πολλοί από εσάς υπερεκτιμάτε τους "κυριάκους", τα σόγια τους και τους σμπαραλιασμένους μηχανισμούς τους και φαντάζεστε ανύπαρκτα deal. Ο Αντώνης απλώς τηρεί τον λόγο του για ενότητα, κάνει πράξη το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και στερεί από κάθε άλλοθι "αντεκδίκησης" όλους τους τσαλακωμένους της 29/11. Έφαγα τα σκατά του '93, τις πίκρες του '96 και του '99, έζησα το ταξίδι στην έρημο τα επόμενα χρόνια και ξέρω, επειδή ήμουν πάντα εκεί, ότι ο δυνατός, ακέραιος άνθρωπος που βγήκε από αυτό το σφυρί και το αμόνι, αφού δεν προσκύνησε τότε, δεν θα προσκυνήσει ΠΟΤΕ. Θα μπορούσε το '93 να κάνει την κότα, να κάνει μια "κωλοτούμπα" κι αυτός και να περιμένει την πτώση του Μητσοτάκη, αφού θα παρίστανε τον "θυμωμένο διαφοροποιημένο" ΜΕΣΑ όμως στο μαντρί. Διάλεξε τον δύσκολο δρόμο. Ε, τώρα πολλοί θέλατε σε 20 μέρες να παλουκώσει την Ντόρα και τον Κυριάκο, να βάλει πίσσα και πούπουλα στον Κεδίκογλου, να δείρει την Βόζεμπεργκ και πάει λέγοντας. Ξέρετε, μιλάμε για την κοινοβουλευτική ομάδα, όχι για κάποιους κάπου αλλού.

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 01:58:00

        Έ, μα, άντε ντε...γιατί κοντεύω να σαλτάρω με αυτά που ακούω. Είναι ποτέ δυνατόν να αναμορφωθεί ένα κόμμα μέσα σε 20 'μέρες και μάλιστα με τα υπάρχοντα στελέχη??
        Πόσες φορές πρέπει να το πούμε ότι βρισκόμαστε ενόψει συνεδρίου που θα δρομολογήσει τις εξελίξεις και την ανανέωση και ότι μέχρι τότε και μέχρι να μπει φρέσκο αίμα μέσα στην παράταξη και στα όργανα, θα πρέπει να κάνουμε υπομονή, να είμαστε στο πλευρό του Αρχηγού και να δουλέψουμε με-θο-δι-κά προκειμένου να φέρουμε το κόμμα εκεί που θέλουμε. Δεν είναι χρήσιμο ούτε καν αυτό που κάνουμε εδώ τώρα, το να αναλύουμε δηλαδή τις προθέσεις του Αρχηγού τόσο πολύ και εκτενώς, γιατί τα διαβάζουν κι άλλοι αυτά και μετά τα γυρίζουν εις βάρος μας, γιατί παραποιούν το νόημά τους. Καταλαβαίνετε πιστεύω τι εννοώ....
        Ο Αντώνης αυτή τη στιγμή δεν έχει ανάγκη να τον δικαιολογήσει κανένας. Έχει την αμέριστη σύμπνοια και εμπιστοσύνη του λαού της Ν. Δημοκρατίας που τόσο πρόσφατα τον εξέλεξε και με την δύναμη αυτή θα προχωρήσει όπως εκείνος κρίνει και από εμάς θα κριθεί πολύ αργότερα όταν έχει υλοποιήσει σε μεγάλο βαθμό το όραμά του για το νέο πρόσωπο της Ν. Δημοκρατίας, όχι τώρα!!

      • ETHEROVAMON avatar
        ETHEROVAMON @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 19:59:29

        Σοβαρή κοινοβουλευτική ομάδα...
        Που αφουγκράζεται τoν λαό όπως οι 11 της Β΄ Αθηνών;
        Eάν ο Αντώνης δεν φτιάξει την δική του νέα ηγεσία τότε θα υπάρξει πρόβημα και σύντομα μάλιστα.

    • loretta avatar
      loretta @ τιραμολα 21/12/2009 22:49:21

      καλα εσυ τιραμολα πες μας για τα υποπτα του ΡΟΒΛΙΑ(αυτος και αν δεν ειχε δημιουργησει προσδοκιες σε σας τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ) και μετα πες μας για τον αντωνη οτι θες...!!

      • Y. avatar
        Y. @ loretta 21/12/2009 23:00:44

        Ρόβλιας ή Ρούβλιας? Αν θυμάμαι καλά, ήταν νομικός σύμβουλος και σε κάτι ρώσικες εταιρίες.

      • τιραμολα avatar
        τιραμολα @ loretta 21/12/2009 23:07:50

        Θέλεις να γελάνε μαζί μας οι συμφορουμήτες γλυκειά μου Λορέτα?
        Άστο να πάει στο διάλο βραδυάτικα...

        • loretta avatar
          loretta @ τιραμολα 21/12/2009 23:47:20

          εκτιμω οτι εχεις χιουμορ...στο κατω κατω βρε τιραμολα και με τα δικα μας και τα δικα σας απειρες φορες ολοι εχουμε ξεκαρδιστει στα γελια για να ειμαστε και ειλικρινεις!!

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ loretta 22/12/2009 01:59:10

        Τσακάλι Loretta, δεν σου πέφτει κάτω τίποτα!!

    • Ένας Τυχαίος avatar
      Ένας Τυχαίος @ τιραμολα 21/12/2009 23:27:43

      Τιραμόλα, μην κρίνεις εξ ιδίων τ' αλλότρια...

  14. Daemon avatar
    Daemon 21/12/2009 22:13:33

    Δαλματός και μούργος, μήπως είχε τίποτα παρε- δώσε με τον άλλο "φίλο" σου απο το Φίερι; Ορκίζεσαι πως όχι; Πού το ξέρεις;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Daemon 21/12/2009 22:23:02

      Στην στρατιωτική μου τιμή. Οι Δαλματοί (οι άνθρωποι) σήμερα είναι κροάτες.

      • Daemon avatar
        Daemon @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2009 22:24:16

        Αυτό είναι γνωστό. Τα παρεδώσε είναι άγνωστα...

        • Daemon avatar
          Daemon @ Daemon 21/12/2009 22:30:23

          Φίερι- Ριέκα, ένα τσιγάρο δρόμος. Απίστευτο μου φάνηκε πώς έγραψες εσύ το άρθρο για την πολυπολιτισμικότητα. Τόσο δομημένη επιχειρηματολογία στα άλλα κείμενά σου, τόσο αυτονόητη η αποδόμηση του πυρήνα του συγκεκριμένου κειμένου. Μόνο η υπογραφή η ίδια... Είπα να μην γράψω τίποτα εκεί, γιατί -τι στην οργή!- δικαιούσαι ένα ευάλωτο κείμενο. Αλλά μου βγήκε εδώ...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Daemon 22/12/2009 00:21:29

          Σε μένα απευθύνεσαι; Γιατί σου φάνηκε απίστευτο; Αποδόμησε το να μάθω κι εγώ που 'μαι μικρός. Δεν παρεξηγιέμαι.

        • Daemon avatar
          Daemon @ Daemon 22/12/2009 09:47:03

          Μα είναι δυνατό να ταυτίζεις την ελεύθερη μετανάστευση με την πολυπολιτισμικότητα; Κανείς εχέφρων δεν είναι υπέρ της ελεύθερης μετανάστευσης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα σηκώσουμε τείχη, που δεν σηκώνονται έτσι κι αλλιώς- αυτό υποδεικνύει η άρνηση της πολυπολιτισμικότητας. Ο Ελληνικός Πολιτισμός καταφάσκει την ανωτερότητά του μέσα από την υπεροχή του έναντι άλλων, όχι μέσα από τον αποκλεισμό κάθε άλλου. Η πολυπολιτισμικότητα είναι που αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ελληνισμού. Χωρίς πολυπολιτισμικότητα, δεν υπάρχει σύγκριση, άρα δεν υπάρχει συγκριτικός βαθμός, άρα δεν έχει νόημα η έννοια "ο Πολιτισμός μας είναι καλύτερος, πιο ανθρώπινος, πιο ελεύθερος, πιο οτιθέλειςβάλε από...". Είναι εμφανώς αυθαίρετη η σύνδεση ελεύθερης μετανάστευσης και πολυπολιτισμικότητας, πολύ δε πιο επικίνδυνος ο παραλληλισμός πολυπολιτισμικότητας με απαρτχάιντ. Φοβικά σύνδρομα σηκώνουν τείχη, όχι ανάγκη και πρόκληση για σύγκριση, όχι η κατάφαση της υπεροχής. Και μην μου γράψεις όπως έγραψες στον Κίσινγκερ ότι δεν κατάλαβα, γιατί αν δεν κατάλαβα εγώ, αν δεν κατάλαβε αυτός, αν δεν κατάλαβε ο άλλος... κάτι γίνεται, αγαπητέ μου Φαήλο.
          Φιλικά και με εκτίμηση
          Διαμαντής Α. Σεϊτανίδης

        • Daemon avatar
          Daemon @ Daemon 22/12/2009 09:50:56

          ...και ξαφνικά βρίσκομαι under moderation? Είμαι ίσως πιο πολυπολιτισμικός από το "κανονικό";

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Daemon 22/12/2009 10:39:26

          O ελληνικος πολιτισμος δεν ειναι σε θεση να συνυπαρξει με το μουσουλμανικο πολιτισμο χωρις συνεχεις εντασεις και πολεμους.
          Αυτο εχει αποδειχθει ιστορικα και οδηγησε στην ανταλλαγη των πληθυσμων Ελλαδος-Τουρκιας το 1923 απο το Βενιζελο.Οποιος νομιζει οτι μπορει να ξεφυγει απο τα δογματα της πολεμικης ισλαμικης θρησκειας παριστανοντας οτι δεν τρεχει τιποτα θα πεσει εξω οπως ηδη εχουν αρχισει να ανακαλυπτουν ισχυροτερες χωρες σαν τη Γαλλια την Αγγλια και την Ισπανια.
          Απο ενα σημειο ο καθενας αναλαμβανει τις ευθυνες του.
          Το δικο μου αιτημα προς τη ΝΔ ειναι να μη ψηφισει κανενα νομο που θα αποδιδει ιθαγενεια σε ατομα εκτος Ευρωπης.Οι ανθρωποι του μελλοντος που θα ζουν σε κατασταση Λιβανου πρεπει να ξερουν τους υπευθυνους.Ας αφησουν το ΠΑΣΟΚ + ΚΚΕ + ΣΥΡΙΖΑ την ευθυνη της καταστροφης με τις ιδεοληψιες τους.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Daemon 22/12/2009 20:41:49

          Αγαπητέ Διαμαντή,
          Προφανώς αυτό που εννοώ εγώ ως "πολυπολιτισμικότητα" είναι η δημιουργία νησίδων αναφομοίωτων μειονοτήτων, που ΔΕΝ θα θεωρούν Πατρίδα τους την Ελλάδα αλλά θα έχουν πλήρη δικαιώματα Έλληνα πολίτη και αναφέρομαι σχεδόν αποκλειστικά στους μουσουλμάνους.
          Και λέω ότι δεν θα προσαρμοστούν και αφομοιωθούν διότι, π.χ, το άθλιο σύστημα παιδείας μας που αφελληνίζει τους Ελληνόπαιδες σίγουρα δεν θα ελληνοποιήσει, ούτε καν θα προσαρμόσει στον ελληνικό τρόπο, αφγανούς, πακιστανούς και σομαλούς.
          Η Αμερική μαζεύει όλες τις φυλές του Ισραήλ αλλά με την θεωρία του "χύτρας που λέιώνει" τις διαφορές τους αμερικανοποιεί, υποτάσσοντας τους σε αυτά που οι ΗΠΑ θεωρούν δομικές αξίες της χώρας τους.
          Εδώ είναι μια από τις πιο ομοιογενείς χώρες στην Ευρώπη, Έλληνες, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, με συγκεκριμένη, γλώσσα, πολιτισμό, συμφέροντα. Εμείς επιτρέπουμε σ΄ένα μάτσο ψευτοπροοδευτικούς "ιαχωβάδες" να κατεδαφίζουν την παιδεία μας και την ταυτότητα μας, και τώρα θέλουν να ελληνοποιήσουν δεκάδες κι αργότερα εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνους που ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΟΜΟΙΩΘΟΥΝ ΠΟΤΕ. Βεβωαίως και να έχουμε σχέσεις εμπορικές, πολιτιστικές, να 'ρχονται νόμιμα ως εργαζόμενοι και να επιστρέφουν στην πατρίδα τους με τα λεφτά τους. Άλλο αυτό κι άλλο να μετακομίσει το μισό Καράτσι εδώ. Αυτοί που υπερασπίζονται την ελεύθερη μετανάστευση και ζητούν νομιμοποίηση ΟΛΩΝ επικαλούνται ακριβώς την πολυπολιτισμικότητα. Αυτοί το λένε, όχι εγώ. Άλλο δε πολυπολιτισμικότητα κι άλλο εισβολή και ισοπέδωση.
          Χρησιμοπιώ τον όρο απαρτχάϊντ, γιατί ακριβώς η πολυπολιτισμικότητα με την υστερική δικτατορία των "δικαιωμάτων" σηκώνει τείχη. Όταν ο άλλος δεν αφομοιώνεται δεν προσαρμόζεται στην ζωή της χώρας που πήγε, οι διαφορές εντείνονται, γίνεται απροσάρμοστος. Δες τους Έλληνες της Γερμανίας. Όταν πήγανε, και πήγανε οργανωμένα, όχι ως ακρίδες, δεν απαιτήσανε από τους γερμανούς να τους φτιάξουν ορθόδοξες εκκλησίες, ν' αφήσουν κι αυτοί μουστάκια και να φοράνε τσαρούχια. Διατηρήσανε τη γλώσσα μας στα σπίτια τους και με τα σχολεία των κοινοτήτων αλλά ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ, μάθανε γερμανικά, μπήκανε σε όλη την κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή.
          Δεν έχω κανένα "φοβικό σύνδρομο". Απλώς ξέρω ότι όλα αυτά τα μιλιούνια των μουσουλμάνων ΔΕΝ πρόκειται να αφομοιωθούν, θα διαμορφωθεί μια νέα πολυάριθμη μειονότητα κι ο Γιώργος θα 'χει επιτέλους το Μανχάταν του. ΚΙ έχε υπ' όψιν ότι ο Αμπντουλλάχ από το Χοραμσάρ ή το Μογκαντίσου δεν παίρνει χαμπάρι από την ανωτερότητα του Ελληνικού πολιτισμού και δεν δίνει δεκάρα για τα εθνικά μας συμφέροντα ή την ταυτότητα μας, που την θεωρεί ΑΠΙΣΤΗ. Ήδη να τα νέα μέτρα από τους χαρωπούς "σοσιαλιστές"...

        • Daemon avatar
          Daemon @ Daemon 22/12/2009 22:34:26

          Αγαπητέ Φαήλο, δεν έχω αντίρρηση στη βάση του συλλογισμού σου, αν και αυτό που περιγράφεις στην τρέχουσα γλώσσα δεν είναι πολυπολιτισμικότητα- ο όρος σημαίνει την απαραίτητη και αυτονόητη για μια δημοκρατική κοινωνία ανοχή στη διαφορετικότητα και τη συνύπαρξη σε μια κοινωνία πολιτών που δεν εκφράζονται υποχρεωτικά από ένα και μόνον Πολιτισμό. Βεβαίως με κανόνες που έχει θέσει το κράτος υποδοχής, αναντίρρητα συμφωνώ με το παράδειγμα της Γερμανίας, ή και της Αυστραλίας που επίσης υποδέχθηκε χιλιάδες Ελλήνων μεταναστών στο παρελθόν. Δεν ξέρω ποιοι θα αφομοιωθούν και ποιοι όχι, αυτό που ξέρω είναι ότι κανένα σοβαρό κράτος δεν έχει ανοίξει τα σύνορά του σε οποιονδήποτε -όσο δυστυχισμένος κι αν είναι- χωρίς κανόνες και διαδικασίες. Σε αυτό είμαστε σύμφωνοι.

          @ψυχραιμία
          1453-1821

      • Ουράνιος avatar
        Ουράνιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2009 22:29:05

        "ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΗ"

      • Ουράνιος avatar
        Ουράνιος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/12/2009 22:30:05

        ΘΑΡΣΕΙΝ ΧΡΗ

        • Ουράνιος avatar
          Ουράνιος @ Ουράνιος 21/12/2009 22:34:34

          Για τον Φαήλο τα σχόλιά μου.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ουράνιος 22/12/2009 00:19:41

          Το φόρεσα για 5 μήνες και μετά μέχρι πέρατος επέστρεψα στο Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ. Συμφωνώ πάντως.

  15. ΚΤ/ΤΡ avatar
    ΚΤ/ΤΡ 21/12/2009 22:39:21

    Κύριε Κρανιδιώτη,
    τελικά το πρόβλημα που θ' αντιμετωπίσει το αφεντικό του Μούργου εντοπίζεται μάλλον στις τελευταίες γραμμές του κειμένου σας. " Πήγα στο γραφείο, άνοιξα τον υπολογιστή και κοίταζα επί ώρα την λίστα με τους βουλευτές. Κοίτα να δεις που ο Μούργος έχει δίκιο…."
    Σίγουρα το αφεντικό του Μούργου και "γάτα" είναι και το αντικείμενο είμαι σίγουρος πως το γνωρίζει καλά. Η πορεία του στα κομματικά δρώμενα συνηγορεί άλλωστε σ΄αυτό.
    Θεωρώ όμως ότι είναι λάθος του που δεν αξιοποίησε άμεσα τον Μούργο, άλλωστε τόσα του έχουν σύρει κατά καιρούς το να του προσάψουν την κατηγορία του νεποτισμού δεν θα ήταν δα και τραγικό δεδομένου ότι είμαι σίγουρος ότι ο Μούργος είναι πιο ικανός από όλους αυτούς τους απίθανους τύπους με τους οποίους προσπαθεί το αφεντικό του Μούργου να συμμαζέψει το κόμμα...
    Και για να σοβαρευτώ τώρα, είμαι της άποψης ότι περισσότερη σημασία δεν έχει το συμπέρασμα του όποιου προβληματισμού όσο η διαδικασία με την οποία καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα.
    Οσοι παίρνουν τη σκέψη στα σοβαρά, είμαι βέβαιος ότι ξέρουν πόσο δύσκολο πράγμα είναι. Πόσο δύσκολο είναι να παραμερίσει κανείς τις ιδεοληψίες, τις προκαταλήψεις, τις πιέσεις να αποφύγει την πεπατημένη. Πόσο δύσκολο είναι να δει κανείς καθαρά, να αποφασίσει με αυτεπίγνωση μόνος του.
    Ο σύγχρονος φιλόσοφος Βιτγκενστάϊν προτρέπει το φανταστικό συνομιλητή του: «Μη σκέφτεσαι, αλλά κοίταξε». Αυτό που εννοεί είναι, υποθέτω: μην παρασύρεσαι από τις παγίδες του μυαλού, αφέσου στην καθαρότητα της εμπειρίας. Πιο απλά: κοίταξε την πραγματικότητα γύρω σου όσο πιο νηφάλια και απροκατάληπτα μπορείς. Εμπιστεύσου περισσότερο τις αισθήσεις σου και λιγότερο το μυαλό σου.
    Ποιά είναι η πραγματικότητα σήμερα που αντιμετωπίζει το αφεντικό;
    91 βουλευτές στο κόμμα του που δεν συνειδητοποιούν τη βαθιά περιφρόνηση με την οποία τους περιβάλλει ο κόσμος, ακόμα κι αυτοί που τους ψηφίζουν.
    Φαιδροί πολιτικάντηδες κατέχουν δημόσια αξιώματα και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το προσωπικό συμφέρον και η προσωπική τους πολιτική επιβίωση. Χρωστάνε τα αξιώματά τους στο επώνυμό τους και όχι στην αξία τους, την οποία αδυνατούν να αποδείξουν και το αφεντικό το γνωρίζει πολύ καλά αυτό.
    Πολύ φοβάμαι ότι αν το αφεντικό δεν κινηθεί γρήγορα και δεν βάλει τον Μούργο να καθαρίσει το "μαγαζί" γρήγορα θα έχουμε πολλά ευτράπελα, τα οποία δυστυχώς θα τα χρεωθεί το αφεντικό του Μούργου...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΚΤ/ΤΡ 21/12/2009 23:36:32

      "Ο σύγχρονος φιλόσοφος Βιτγκενστάϊν προτρέπει το φανταστικό συνομιλητή του: «Μη σκέφτεσαι, αλλά κοίταξε». Αυτό που εννοεί είναι, υποθέτω: μην παρασύρεσαι από τις παγίδες του μυαλού, αφέσου στην καθαρότητα της εμπειρίας. Πιο απλά: κοίταξε την πραγματικότητα γύρω σου όσο πιο νηφάλια και απροκατάληπτα μπορείς. Εμπιστεύσου περισσότερο τις αισθήσεις σου και λιγότερο το μυαλό σου."

      Εμ γιαυτό γκρινιάζω και μερικοί κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν...
      Να εμπιστευτώ την αυλή του; Ούτε για να πάνε να πάρουν τσιγάρα από το περίπτερο, θα ...χαθούν.
      ...και εκεί είναι το πρόβλημα και ας μην"καταλαβαίνουν" ορισμένοι δεν συνάδει η αυλή με τον επικεφαλή άνθρωπο παρά εξαιρέσεις που μετριούνται στο ένα χέρι και η "πιστότητα" δεν είναι κριτήριο παρά μόνο για σκύλους όχι για διοικητές ή συμβούλους, οι αυλές πρέπει να έχουν το θάρρος της διαφοροποίησης και της γνώμης και όχι τον ρόλο των χειροκροτητών...το ζήσαμε αυτό.Ο ηγέτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επιλέγει από μια δεξαμενή προτάσεων και να κρίνετε για την επιλογή, για τον σχεδιασμό όχι για την υλοποίηση, για την επίβλεψη και όχι για την αγγαρεία...
      Θα πρέπει οι αυλοκόλακες μα πάνω από όλα ο Πρόεδρος να καταλάβουν όλοι ότι η γνώμη δεν είναι υπονόμευση και ούτε το χειροκρότημα στήριξη, ας διδαχθούν από την πρόσφατη ιστορία, έτσι φτάσαμε στο -10 αλλά ακόμα κάποιοι δεν ακούν...
      Διαβάζουν το μήνυμα του καλοκαιριού, αναλύουν το μήνυμα του φθινοπώρου και περιμένουν να γίνουν κυβέρνηση.
      Ορισμένοι λένε να μην βιαζόμαστε ή αυτούς έχε, μα και αν αύριο γίνει κυβέρνηση πάλι αυτούς δεν θα έχει;
      Το να διοικείς ένα στρατό επαγγελματιών δεν χρειάζεται ικανότητες το να οργανώσεις το μαγαζί σε διαφοροποιεί...Αν ορισμένοι πιστεύουν ότι αρκούν να γλείφουν τον εκάστοτε ισχυρό αυτό δεν τους κάνει σύμβουλους αλλά αυλοκόλακες...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΤ/ΤΡ 22/12/2009 00:26:16

      Άμεση επαφή με τη βάση.
      Ενίσχυση του κινηματικού χαρακτήρα.
      Ανοιχτή, πλατιά προσυνεδριακή διαδικασία.
      Συνέδριο.
      Ανάδειξη ζωντανών δυνάμεων και νέων στελεχών από τις 800.00.
      Ριζοσπαστικοποίηση.
      Επανίδρυση.
      Εξουσία.

  16. Y. avatar
    Y. 21/12/2009 22:56:58

    Αγαπητέ Φαήλο Κρανιδιώτη, θα ήθελα τη λύση μιας απορίας μου. Μιλάτε ως εκφέροντα κρίση επί των ενεργειών του Σαμαρά, ή ως γνώστης (και διαμορφωτής?) αυτών?

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ Y. 21/12/2009 23:10:01

      "Εκφέρων κρίση" το ορθόν says. Έτσι για να μαθαίνουμε και ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάς με το άν γνωρίζει, διαμορφώνει ή (συν)διαμορφώνει τις ιδέες και ενέργειες του Σαμαρά. είναι προς τιμήν του να έχει ο Αντώνης συνεργάτες σαν τον Φαήλο δίπλα του. Είδαμε και την κατάντια του προηγούμενου με τα λαμόγια και τους "πριονιστές" που είχαν μαζευτεί στο "περιβάλλον" του!!!

      • Y. avatar
        Y. @ ΠΕΤΡΟΣ 22/12/2009 03:11:57

        Η ερώτηση μου ήταν προς τον Φαήλο Κρανιδιώτη. Να υποθέσω ότι λειτουργείς αντ’ αυτού? Δλδ υποκαθιστάς? Με άλλα λόγια, ως υποκατάστατο?
        ΥΓ. Τη παρατήρηση ως προς την αιτιατική, τη σημειώνω.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Y. 22/12/2009 00:27:26

      Είμαι ένας σκιώδης ταπεινός ψηφοφόρος (και φίλος του Μούργου βεβαίως).

      • Y. avatar
        Y. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 00:40:40

        Να θεωρήσω δλδ την απάντηση, ως αναφερόμενη και στα δύο εναλλακτικά της ερώτησης. Η παρένθεση, συμπεριλαμβάνεται επίσης?

  17. Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ avatar
    Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 21/12/2009 23:02:43

    @Φαήλος, άνοιγμα στην κοινωνία σημαίνει και αλλαγές στην οργανωτική δομή, ακόμη και στους Τομείς Πολιτικής Ευθύνης (Τομεαρχες).

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ 22/12/2009 00:30:13

      Περήφανε άνθρωπε των ορέων, μάλλιασε η γλώσσα μου. Έχεις δίκιο αλλά αυτοί είναι οι βουλευτές μας σε αυτή την κοινοβουλευτική θητεία, δεν έχουμε άλλους.

      • Penny Kondea avatar
        Penny Kondea @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 02:08:44

        Θα σκάσω κι εγώ μαζί σου Φαήλο, που έχω ομοίως βαρεθεί να το λέω, να το ξαναλέω, να τ' ακούω να το λες και να το ξαναλές κι εσύ....αλλά φαίνεται ότι κάποιοι δεν μπορούν να το αντιληφθούν ότι αυτό είναι το στελεχιακό δυναμικό του ΑΝΤΏΝΗ και προς το παρόν δεν έχει τίποτα καλύτερο στη διάθεσή του. Στο χέρι μας είναι να φροντίσουμε να μπει νέο αίμα σιγά - σιγά απ' το επικείμενο Συνέδριο και μετά. Μέχρι τότε ΥΠΟΜΟΝΗ!!

  18. HRISOS avatar
    HRISOS 21/12/2009 23:08:34

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΚΟΜΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΧΙ LITE ΠΑΣΟΚ . ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΣΕΙΣ .Ο ΣΩΣΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ . ΕΙΜΑΙ ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ ΤΟΥ ΑΒΕΡΩΦ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΣΑΜΑΡΙΚΟΣ ΤΟ 1992 .ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ . Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΦΑΓΩΜΑΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ HRISOS 22/12/2009 00:30:45

      Σωστός.

    • Penny Kondea avatar
      Penny Kondea @ HRISOS 22/12/2009 02:49:18

      Απόλυτα σωστός αγόρι μου και συγχαρητήρια για την άκρως ορθολογική τοποθέτησή σου!!
      Αντί να κοιτάξουμε όλοι μαζί ενωμένοι να προχωρήσουμε, παρέα και με όσους στήριξαν ΝΤΟΡΑ αλλά είναι διατεθειμένοι να μας ακολουθήσουν γιατί σέβονται το αποτέλεσμα της 29 ης Νοεμβρίου, και να βάλουμε την Ν. Δημοκρατία το συντομότερο σε τροχιά εξουσίας, ορισμένοι αναλώνονται σε άσκοπη και άκαιρη γκρίνια.
      Εμένα προσωπικά δεν με χαλάει ούτε ο Κυριάκος, ούτε η Όλγα, ούτε η συμπαθέστατη Ελίζα, με χαλάνε μόνο τα ξυνά μούτρα της Ντόρας, του Κιλτίδη, και όλων των λαμογιών που την στήριξαν και εξακολουθούν να είναι μέλη της παράταξης.

      • ΚΤ/ΤΡ avatar
        ΚΤ/ΤΡ @ Penny Kondea 22/12/2009 09:21:57

        Η δική μου ταπεινή απάντηση είναι ας μην δούμε ποτε εξουσία αν είναι να εξευτελισθούμε με τον ίδιο τρόπο που εξευτελισθήκαμε τώρα. Οχι επειδή χάσαμε ακόμα και με 10% διαφορά, αλλά επειδή αποτύχαμε, εγλωβισθήκαμε στην πολιτική των ισσοροπιών, αποδείχθηκε οτι δεν πιστεύαμε αυτό που κάναμε και τελικά φανήκαμε ανάξιοι του ρόλου που αναλάβαμε σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή.
        Η Νέα Δημοκρατία είναι εμποτισμένη με την λογική της νομής της εξουσίας.
        Αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη του ΠΑΣΟΚ επί ημών.
        Μας μετέδοσε όλες τις αρρώστιες του και εμείς τις δεχθήκαμε και τις καταστήσαμε μέρος της λογικής μας.
        Πρέπει πρώτα να αλλάξει αυτό, πρέπει να πιστεύσουμε ουσιαστικά στα όσα ισχυριζόμαστε για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε.
        Αν σκοπός της Νέας Δημοκρατίας είναι το καλό του τόπου και δεν είναι σύνολο μονάδων αφιερωμένων στον εύκολο πλουτισμό, τότε καλύτερα να αργήσει να δεί εξουσία παρά να βρεθεί με εξουσία και την ίδια λογική και οργάνωση.
        Το κακό όμως είναι οτι σε αντίθεση με τα διδάγματα της κοινής πείρας, από το καράβι της Νέας Δημοκρατίας κλυδωνιζόμενο δεν φεύγουν πρώτα τα ποντίκια γιατί απλά με τον καιρό και την προηγούμενη εμπειρία, γνωρίζουν οτι δεν θα τα βγάλουν πέρα με την θάλασσα. Είναι πλέον ποντίκια με σοφία προβάτων. Οχι μόνο αυτό, αλλά μπορούν και βρυχώνται. Το ποντίκι όμως που βρυχάται, ποντίκι πάντα είναι. Απλά να μας κοροϊδέψει προσπαθεί.
        Για να μπορέσουν τα λόγια να γίνουν έργα, απαιτούνται ηγεσίες αποφασισμένες και ισχυρές. Γιατί το πρώτο μέλημα μιάς ηγεσίας σήμερα πρέπει να είναι να κάνει τομές στην ίδια την Νέα Δημοκρατία.
        Τομές σε πρόσωπα και σε δομές. Από τις τοπικές και νομαρχιακές, μέχρι τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και κυρίως στο πολιτικό προσωπικό σε κάθε επίπεδο στον συνδικαλισμό, στην τοπική αυτοδιοίκηση, στην βουλή.
        Και βέβαια επειδή εύλογο είναι σε κάθε κόμμα να συμμετέχουν όλοι, η διαμόρφωση της εικόνας του κόμματος είναι δουλειά της ηγεσίας. Η πρώτη και σπουδαιότερη. Η ηγεσία αποφασίζει αν θα μείνει στην λογική των συσχετισμών και των διευθυντηρίων ή θα είναι ανοικτή και τολμηρή. Εύλογο είναι η κάθε ηγεσία να συντίθεται από ανθρώπους που συνεργάζονται καλύτερα και κατανοούν καλύτερα ο ένας τον άλλο. Δεν μπορεί να ζητήσει κανείς από μία ηγεσία να μην κάνει τις επιλογές της σε ανθρώπους πρώτης γραμμής ούτε μπορεί μια ηγεσία να αποποιηθεί τις ευθύνες για αυτές τις επιλογές. Ούτε μπορεί όλοι να ανήκουν σε αυτές τις επιλογές. Το ζήτημα είναι η λογική της ηγεσίας να μην κατευθύνεται στον αποκλεισμό απόψεων και ιδεών και προσώπων. Να μην μετατρέπεται σε μηχανισμό. Υπάρχουν πλέον πολλοί άνθρωποι στην Νέα Δημοκρατία που δοκιμασθήκαν με επιτυχία σε θέσεις ευθύνης στην διοίκηση και άνθρωποι εμβληματικοί που τεθηκαν σε πρόωρη αποαστρατεία, γιατί ενοχλούσαν τα ποντίκια. Η δεξαμένη νέων ικανών ανθρώπων θα διευρύνεται όσο το κόμμα είναι ανοικτό και θα αδειάζει όσο το κόμμα απωθεί αυτούς και ευνοεί τους τυχοδιώκτες της πολιτικής.

  19. Ι.Κ. avatar
    Ι.Κ. 22/12/2009 02:21:58

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Στο πρόσφατο άρθρο σας με τίτλο «ΕΙΣΑΓΩΓΑΙ – ΕΞΑΓΩΓΑΙ ΠΕΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΟΣ Α.Ε.» σας έγραψα μια μακροσκελή είναι αλήθεια απάντηση με την οποία προσπάθησα με την μικρές μου δυνάμεις να πάω τον διάλογο ένα βήμα πιο μπροστά, να τον κάνω πιο συγκεκριμένο, να αγγίξω θέματα, που δικαιολογημένα προς το παρόν, είναι νεφελώδη στα πλαίσια της πολιτικής Σαμαρά.

    Προσπάθησα να δείξω «όλο το κάδρο» για να σκιαγραφήσω την σημερινή κυρίαρχη – πρωτεύουσα αντίθεση στον κόσμο, ώστε έτσι πολλές άλλες αντιθέσεις που τεχνητά μας καλλιεργούν (πχ αριστερός-δεξιός) να ειδωθούν με μία άλλη ματιά.

    Προσπάθησα να τεκμηριώσω την ανάγκη μετασχηματισμού του κινηματικού χαρακτήρα της εκλογής του Αντώνη Σαμαρά σε κίνημα πατριωτικού προβληματισμού, διαλόγου και επεξεργασίας θέσεων, όσο ο ίδιος είναι υποχρεωμένος να εκφράζει κύρια το «πολιτικά εφικτό» ελισσόμενος σε ένα κόμμα που θυμίζει λάκκο λεόντων. Βλέποντας την τόση ανυπομονησία πατριωτών, και εδώ μέσα, ανυπομονησία που οδηγεί σε παραίτηση, απογοήτευση και άρνηση όταν στη μάχη που έρχεται δεν περισσεύει κανένας, προσπάθησα να ανοίξω την συζήτηση για το «εθνικά και κοινωνικά αναγκαίο» σε αντιδιαστολή με το «πολιτικά εφικτό» ώστε ο καθένας να καταλάβει τον ρόλο του. Όταν ο πολιτικός οδοστρωτήρας στρώνει την άσφαλτο στον δρόμο, πρέπει πολύ μπροστά κάποια γκρέιντερ να σπάνε τα ιδεολογικά βράχια...

    Προσπάθησα να θέσω το θέμα των «αυλών» των πολιτικών αρχηγών που εκμεταλλεύονται ανθρώπινες αδυναμίες και σταδιακά εκτοπίζουν τους ειλικρινείς αρχικούς συνεργάτες τους, σενάριο που έχει ζήσει τόσες φορές ο Ελληνικός λαός. Έθιξα το θέμα για να τεκμηριώσω την ανάγκη να μην κάνει το ίδιο λάθος ο Σαμαράς και δομήσει ένα κόμμα γύρω από τον εαυτό του όπως ο Στάλιν, ο Σαντάμ, η ο Ανδρέας. Επειδή όμως οι απλές υποσχέσεις για το «μη λάθος» δεν είναι αρκετές όταν πρόκειται για την Πατρίδα, προσπάθησα να θέσω έναν προβληματισμό για την θεσμοθέτηση ενός μη αρχηγικού του προφίλ μέσω μιας ισότιμης - αμφίδρομης επικοινωνίας του Αντώνη Σαμαρά με όλες τις Πατριωτικές δυνάμεις όπου Γης.

    Νομίζω ούτε τα χρονικά περιθώρια υπάρχουν πλέον, ούτε δείχνει εκτίμηση στους Έλληνες πατριώτες να τους ζητείται να καθίσουν στον καναπέ τους και να περιμένουν κάποια στιγμή σε κάποιο ασαφές μέλλον να κατέβει ο Σαμαράς από το όρος Σινά ως άλλος Μωησής για να φέρει τις δέκα εντολές με βάση τις οποίες θα σώσουμε την Πατρίδα. Νομίζω η σεμνότητα και το ήθος του Αντώνη Σαμαρά δεν συνάδει με έναν τέτοιο ρόλο. Άλλωστε όταν μας πει το πώς, δεν ξέρω αν θα υπάρχει Πατρίδα για να σώσουμε... Οι Δραγώνες, Ρεπούσηδες, Τζέφρηδες, Διαμαντοπούλες, Τσιπραίοι και Τρεμόπουλοι θα έχουν ολοκληρώσει την δουλειά και θα έχουν σβήσει και το φως...

    Προσπάθησα στο τότε άρθρο μου να θίξω κάποια θέματα για τα οποία, κατά την ταπεινή μου γνώμη, θα πρέπει να αρχίσουμε να συζητάμε, και κύρια το ποιες κοινωνικές τάξεις θα μπορούσαν να στοιχηθούν στον αγώνα για την σωτηρία της Πατρίδας. Έκανα καλόπιστη κριτική στον Σαμαρά για κρίσιμο λάθος που κάνει στο θέμα αυτό και άνοιξα το μεγάλο θέμα «Μεγαλοαστική τάξη» και «Πατρίδα» θέμα που συστηματικά αποφεύγεται να συζητιέται στις μέρες μας.

    Τα θέματα είναι πολλά και σοβαρά και δεν θα μπορούσα να τα αναπτύξω σε μία απάντησή μου στο προαναφερθέν άρθρο σας. Άλλωστε είναι πολύ πιο ενδιαφέρον και τελικά ορθό να διαμορφώνει κανείς την άποψή του συζητώντας καλόπιστα με άλλους πατριώτες.

    Περίμενα κάποιο σχόλιό σας αφού άλλωστε τα γραφόμενά μου σε σας απευθύνονταν. Αντ’ αυτού ....απόλυτη σιωπή, σαν να σας είχα γράψει κάτι ευτελές ανάξιο απάντησης. Θα χαρώ να μου το πείτε αν έτσι το κρίνετε, και με ενδιαφέρον θα άκουγα και τα επιχειρήματά σας για την ευτέλεια των προαναφερθέντων. Εκτός αν κάποια από αυτά που θίγω είναι πολύ ...τζιζ... Θέλω να ξέρω αν το δικό μου γκρέιντερ χτύπησε βράχο εκτός των σχεδίων των μηχανικών.... ή αν ο αγώνας θα γίνει σε ...κάμπο οπότε τα γκρέιντερ είναι περιττά...


    Ιάσων Κιανός

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ι.Κ. 22/12/2009 14:43:02

      Αγαπητέ Ιάσονα,
      Δεν μπορώ να απαντάω σε όλους. Πρέπει να δουλεύω κιόλας. Τα περί "ευτελούς ανάξιου απάντησης σχολίου" είναι δικά σας αυθαίρετα συμπεράσματα. Άλλωστε με όσα γράφω γενικά έχω απαντήσει σε πολλά που θέτετε. Επειδή όμως βλέπω ότι το πήρατε άδικα τόσο προσωπικά, θα σας γράψω εντός των ημερών (σήμερα, αύριο) ένα σχόλιο για να πάμε την ωραία κουβέντα ακόμη παραπέρα ως καλ΄πιστοι πατριώτες.
      Φιλικά

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ι.Κ. 22/12/2009 21:01:04

      Αγαπητέ Ιάσονα,
      Κατ' αρχήν, το κείμενο μου στο οποίο αναφέρεστε κοντεύει τα 200 σχόλια. Απάντησα σε πολλά, όχι σε όλα, ήταν αδύνατο.
      Κανείς δεν είπε να περιμένουμε να κατέβει ως Μωυσής ο Αντώνης από το όρος Σινά.
      Θα υπάρξουν στο άμεσο μέλλον, πολύ σύντομα, σειρά από ζωντανές διαδικασίες, όχι μόνο εν όψει συνεδρίου, που θα δώσουν την δυνατότητα να αναδειχθούν όλες αυτές οι δυνάμεις που αναφέρεται και να αντληθούν από αυτές, ιδέες πολιτικής, πολιτικής δράσης αλλά και νέα στελέχη.
      Ο Αντώνης δεν σκοπεύει να γίνει Στάλιν, Σαντάμ ή Ανδρέας (φαντάζομαι ήταν καθ' υπερβολήν τα παραδείγματα για να δώσετε έμφαση στο επιχείρημα). Έχει αρκετή αυτοπεποίθηση και τεράστιοα νομιμοποίηση στην βάση, για να μην φοβάται να μοιράσει ρόλους και να εμπιστευθεί ανθρώπους. Σίγουρα και λάθη θα κάνει, λάθη δεν κάνει μόνο όποιος δεν κάνει τίποτα, θα του κάνουμε κριτική ΑΛΛΑ πιστεύει σε αυτά που λέει, έχει καλή πρόθεση και δύναμη, πολύ δύναμη, να τα κάνει πράξη.
      Όσον αφορά την υπέρβαση του "αριστερός - δεξιός", όταν ο Αντώνης μιλούσε για υπέρβαση κι ότι πια η γραμμή που διαπερνά και διαχωρίζει ιδεολογικά τα κόμματα είναι οριζόντια κι όχι κάθετη, οι άλλοι ακόμη ερχόντουσαν.
      Τέλος, μην είσαστε καχύποπτος. Σας μοιάζω, απ' αυτά που γράφω και πιστεύω, για άνθρωπος που θα φοβόμουν να απαντήσω σε οτιδήποτε, και μάλιστα σε κάποιον όπως εσείς; Απλώς αν άλλη φορά μου διαφύγει ερώτημα ή σχόλιο μη με παρεξήγησετε.
      Σας διαβεβαιώ δε ότι ο αγών θα είναι ορεινός αλλά και εντός κατωκημένων τόπων, που όπως γνωρίζουν οι μαχητές του ανορθοδόξου πολέμου, είναι τα δύο δυσκολότερα είδη αγώνος. Θα τα καταφέρουμε, όλοι μαζί... Φιλικά.

      • Ι.Κ. avatar
        Ι.Κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/12/2009 17:31:21

        Κύριε Κρανιδιώτη,

        σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
        Ο ίδιος έγραψα ότι «η σεμνότητα και το ήθος του Αντώνη Σαμαρά δεν συνάδει με έναν τέτοιο ρόλο» (δηλ. Μωυσή, που αυτός θα πει στον λαό τι πρέπει να κάνει). Άλλωστε σε πολλούς διαλόγους εδώ έχω εκφράσει την γνώμη μου για το ήθος και την σεμνότητα του Σαμαρά.

        Με την αναφορά μου στις 10 εντολές ήθελα να τονίσω την αναμονή - υπομονή των πατριωτών που συστήνετε σε ορισμένα άρθρα σας με χαρακτηριστικές φράσεις "κάντε λίγο υπομονή, περιμένετε και θα δείτε κλπ" τις οποίες βέβαια απολύτως κατανοώ, πιστέψτε με. Ξέρω πολύ καλά σε τι λάκκο είναι ο Αντώνης Σαμαράς σήμερα. Αλλά από την άλλη βλέπουμε ότι όλα τα «ευαγή ιδρύματα» (ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, «αντιρατσιστικές» ΜΚΟ κλπ) επιταχύνουν τις κινήσεις τους προκειμένου τώρα που έχουν πλειοψηφία στη Βουλή να περάσουν ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ στην Ελληνική κοινωνία, δηλαδή να τελειώσουν τον πόλεμο χωρίς μάχη και πριν προλάβει ο Σαμαράς να φτιάξει καν στρατό!!! Φυσικά αναφέρομαι κυρίως στο νομοσχέδιο για νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών με τις καταλυτικές επιπτώσεις που θα έχει για το πολιτικό μας σύστημα και εμμέσως για τα Εθνικά μας θέματα. Όπως λοιπόν καλόπιστα κατανοώ τις αναγκαιότητες πίσω από το «κάντε λίγο υπομονή», είμαι βέβαιος ότι και εσείς επίσης καλόπιστα κατανοείτε ότι ένα καζάνι που βράζει, ασφυκτιά στα όρια του καναπέ...

        Φυσικά τα παραδείγματα περί Στάλιν, Σαντάμ και Ανδρέα ήταν καθ’ υπερβολή. Η μέχρι σήμερα πολιτεία του Σαμαρά δεν ακολουθεί αυτά τα πρότυπα. Αγωνία εξέφραζα να μην στραβώσει. Όταν το σύστημα δεν μπορέσει να σε τσακίσει, προσπαθεί να σε αφομοιώσει. Το 74 κάποιοι πίστεψαν έναν σοσιαλιστή με ζιβάγκο ότι θα δομήσει ένα Πατριωτικό Δημοκρατικό κίνημα, και στο τέλος βρέθηκαν να αναζητούν την Πατρίδα και την Δημοκρατία στους αστρολόγους και τις χαρτορίχτρες μιας συνταξιούχου αεροσυνοδού... Αν καείς με την φωτιά Φαήλο, φυσάς και το γιαούρτι. Να με συγχωράς.

        Συμφωνώ ότι ο Αντώνης Σαμαράς από πολύ νωρίς είδε την υπέρβαση του «αριστερός – δεξιός» και ότι η διαχωριστική γραμμή πλέον είναι οριζόντια. Μικρή απόδειξη η ταπεινότητά μου που προέρχομαι από την παλιά αριστερή πτέρυγα του πατριωτικού ΠΑΣΟΚ. Η οριζοντιοποίηση της γραμμής όμως είναι απλά μια διαπίστωση. Το θέμα είναι σε ποιο ύψος κρατάς την οριζόντια γραμμή... και τι θα διαχωρίζει η γραμμή αυτή στο ιδεολογικό, οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό πεδίο, δηλ ποιους θα αφήνει από κάτω και ποιους από πάνω.... Εκεί θα κριθεί το μέλλον του Σαμαρά και της Πατρίδας.

        Όχι, δεν σας θεωρώ άνθρωπο που φοβάται να απαντήσει σε οτιδήποτε. Όμως έχετε δηλώσει συνομιλητής του Αντώνη Σαμαρά, και ο Σαμαράς είναι υποχρεωμένος να ξεδιπλώσει την πολίτική του με πολύ προσοχή, δηλ. το τι θα κάνει πότε. Επομένως εσείς από σεβασμό στην εμπιστοσύνη που σας έχει δείξει ο Σαμαράς, είναι λογικό να κωλύεστε να πείτε ελεύθερα κάποιες σκέψεις σας, μήπως θεωρηθούν απόψεις του Σαμαρά και δημοσιευόμενες πρόωρα (σήμερα) τελικά κάνουν κακό. Ένα τέτοιο κώλυμά σας, για κάποια έστω θέματα, το θεωρώ πολύ λογικό και θα το επαινούσα παρά θα το κατέκρινα. Έτσι πρέπει να είναι κάθε έμπιστος συνομιλητής.

        Δεν συμφωνώ με όσους εδώ μέσα κατηγορούν τον Σαμαρά για τριτεύοντα θέματα, όπως το ότι έδωσε στον Κυριάκο τις κοινοβουλευτικές αρμοδιότητες για το περιβάλλον κλπ. Αυτοί έχουν μία ευθύγραμμη αντίληψη της πολιτικής (το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνόμος είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι) Δεν αντιλαμβάνονται την διαλεκτική στη πολιτική ούτε ότι η επιτυχία μιας κίνησης καθορίζεται από τον χρόνο που την κάνεις. Για μένα στον τομέα αυτόν ο Σαμαράς δεν έχει κάνει κανένα απολύτως λάθος. Η κινήσεις ήταν σοφές. Άλλωστε όπως είπες το ποιους βάζει σχετίζεται και με το τι επιλογές έχει...

        Ως απλός πολίτης και παρατηρητής των εξελίξεων το μόνο αρνητικό που έχω διαπιστώσει είναι ότι έστω σε επικοινωνιακό επίπεδο παρατηρείται μια «κοιλιά» από την εκλογή του μέχρι σήμερα, σαν ο Σαμαράς να είναι... κάπου κρυμμένος... την ώρα που έξω ο πατριωτικός χώρος βράζει. Αν αφήσει την επικοινωνιακή «κοιλιά» να διαρκέσει, πολύ φοβάμαι ότι θα εξανεμίσει το πολιτικό κεφάλαιο της συντριπτικής εκλογής του, ή, με δικούς του όρους, θα μείνει να σχεδιάζει έργα σε ποτάμι που δεν θα του έχει μείνει νερό στη κοίτη, ενώ ήδη σκαπτικά μηχανήματα θα ανοίγουν κοίτη στις μέχρι χτες όχθες...

        Ιάσων Κιανός

  20. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 22/12/2009 02:46:33

    Αν δεν είμαι αδιάκριτος τι ακριβώς θα κάνετε με αυτήν την εξουσία; Άντε να πούμε ότι θα ενισχύσετε τον κινηματικό χαρακτήρα της ΝΔ και θα βαθύνετε τη ριζοσπαστικοποίηση (της; σας;).
    Πιο συγκεκριμένα τώρα: Τους μισθωτούς εργαζόμενους θα τους μεταχειριστείτε όπως η κυβέρνηση της ΝΔ στην οποία σημαίνον στέλεχος ήταν ο "Αντώνης"; Ή όπως η άρτι αποδημήσασα κυβέρνηση των σεμνών και ταπεινών που ξεπέρασε το 30% μόνο χάρις στην υπεροχή της στα στρώματα των ηλικιωμένων και των αποφοίτων στοιχειώδους εκπαίδευσης;
    Το ελληνικό κεφάλαιο (συνολικά) πως το βλέπετε; Είναι (θα είναι;)σύμμαχός σας όπως έγινε με τις προαναφερθείσες θεραπαινίδες του και ακόμη περισσότερο με τις κυβερνήσεις του "εκσυγχρονισμού"; Αξίζει (χρήζει)της ενίσχυσης σας, ή της ρύθμισης, του περιορισμού του, της εθνικοποίησης του (το τραπεζικό τουλάχιστον), τί απ' όλα;
    Για τις εργασιακές σχέσεις; Για τις δαπάνες για εξοπλισμούς; Για ένα νέο Ιράκ ή Αφγανιστάν, στο οποίο πιθανόν να μας εμπλέξει η "Νέα Τάξη" τι λέτε; Έχετε κάτι διαφορετικό να προτείνετε ή να παρουσιάσετε από το έργο που παρακολουθούμε ίδιο και απαράλλακτο εδώ και είκοσι χρόνια;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 22/12/2009 21:11:29

      Μάλλον επειδή παρακολουθούσατε αυτό το ίδιο κι απαρράλακτο έργο, δεν αλλάξατε κανάλι να παρακολουθήσετε ούτε μία από τις ομιλίες και συνεντεύξεις του Αντώνη Σαμαρά. Εκεί είναι πολλές από τις απαντήσεις σας και είναι όλες πολύ διαφορετικές από το έργο που παρακολουθούσατε εδώ και είκοσι χρόνια.

  21. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 22/12/2009 09:17:01

    Ένα άρθρο-παραβολή και τόσα σχόλια, για να καταδειχθεί το αυτονόητο.
    Από το υλικό που έχεις, επιλέγεις καταρχάς, και με αυτό δουλεύεις.
    Αν αποδειχτεί ανεπαρκές, το αλλάζεις, και, ακόμη καλύτερα, δημιουργείς μακροπρόθεσμα το πλαίσιο, προκειμένου να προσελκύσεις ικανότερους και εντιμότερους-αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι, σε γενικές γραμμές, το ζητούμενο. Όσοι νομίζουν ότι σε έναν μήνα μπορεί να αλλάξει ο κάθε αρχηγός ένα σύστημα που επιβιώνει, με αλλεπάλληλες μεταμορφώσεις, δεκαετίες ολόκληρες, μάλλον δεν ήθελαν τον Σαμαρά αλλά τον Γιούρι Γκέλερ.

    • Penny Kondea avatar
      Penny Kondea @ καθρέφτης 22/12/2009 18:22:33

      Έτσι μπράβο!!

  22. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/12/2009 14:37:46

    Αυτή είναι η διαφορά των Καταδρομών από το απλό Πεζικό. Κάνουν αυτά που δεν μπορούν οι άλλοι και πολύ πιο γρήγορα. Στο ενδιάμεσο δικαστηρίων, μελέτης,ραντεβού και αρθρογραφίας πάω γυμναστήριο, ιππεύω, μιλάω με τις κόρες μου, βλέπω τους φίλους μου, α, και πριν λίγο έπλυνα και τα φλυντζάνια στο γραφείο γιατί δεν είχα που να πιω καφέ.
    Και όχι, εγώ δεν τρίβω τα χέρια μου που ανεβαίνει η δουλειά μου, γιατί αν σκάσει κανένα κανόνι η χώρα, τότα θα δείτε "ωραία" ποου θα 'ναι.

  23. isnogood avatar
    isnogood 22/12/2009 15:08:48

    Απο εκείνο το θεικό βράδυ της Κυριακής, ακούω συνέχεια -αυτοκίνητο, σπίτι- τις Βαλκυρίες και προσπαθώ να μαζέψω τους τραυματίες και να θάψω τους νεκρούς.
    Γιατί αγαπητέ μου μετά τη μάχη, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΚΡΟΙ.
    Και πολλοί απο αυτούς βρίσκονται μέσα στους 91 που μας λές συνέχεια.
    ΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΕ ΝΕΑ ΜΑΧΗ...
    Όπως επίσης δεν είδα και να εκτελούνται κάποιοι αξιωματικοί που δεν πολέμησαν όσο μπορούσαν...
    Το κίνημα απαιτεί 'αίμα'.
    Πολιτικό φυσικά 'αίμα', που δεν είδαμε να χύνεται ακόμη...
    Αναμένω τις προσυνεδριακές διαδικασίες.
    Α! και δεν έχω δει ακόμη ΚΑΝΕΝΑΝ να πλησιάζει τη βάση...
    ΚΑΝΕΝΑΝ.

    (ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΑ...αλήθεια του το θυμίζει αυτό κανένας κάθε πρωί;)

    • Penny Kondea avatar
      Penny Kondea @ isnogood 22/12/2009 18:23:19

      Υπομονήηηηη.....όλαλ θα γίνουν στην ώρα τους!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.