#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/07/2012 23:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Μουρούτης τους πείραξε και όχι ο Τσίπρας που έπαιρνε συνέντευξή από τον ... Τσίπρα;



Επίθεση κατά του διευθυντή του Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού εξαπέλυσαν σήμερα ο Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ κ. Τρίμης, ο κ. Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοι διάφοροι επειδή ....τόλμησε να σχολιάσει τον τρόπο αναμετάδοσης συνέντευξής του Αλέξη Τσίπρα στην κρατική ΕΡΤ

Μιλώντας στην Πρωϊνή Ενημέρωση της ΝΕΤ, ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε μεταξύ άλλων για προσλήψεις Μεσσηνίων επί υπουργίας Σαμαρά στο Μουσείο της Ακρόπολης.

«Ο κ. Τσίπρας, αντί να απολογείται για τους εκβιασμούς του κ. Φωτόπουλου, αναμυρηκάζει τα ψεματάκια του περί Μεσσηνίων στο μουσείο Ακρόπολης»,απάντησε από το λογαριασμό του στο Twitter ο κ. Μουρούτης και πρόσθεσε: «Ας ρωτήσει ο κΤσίπρας τους αριστερούληδες που καταλαμβάνουν τον βράχο της Ακρόπολης και τους αρχαιολογικούς χώρους για τη σχέση τους με ΣΥΡΙΖΑ»

«Πρωινή Ενημέρωση και Κούλογλου, πρέπει να διδάσκονται στις σχολές δημοσιογραφίας για την διεισδητικότητα των ερωτήσεών τους...Λυπούμαι την δημοσιογράφο της ΝΕΤ, που δεν της επιτρέπει ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ να του υποβάλει ερώτηση...Δέκα λεπτά αμίλητη είναι... » συνέχισε ο κ. Μουρούτης

Στα διαδοχικά tweets του κ. Μουρούτη παρενέβη ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης ο οποίος έγραψε: «Όταν ο υπεύθυνος του γρ τυπου του Πρωθυπουργού κ Μουρουτης, στιγματίζει και απειλεί δημοσιογράφους της δημόσιας τηλεόρασης, εκτελεί εντολές;»

Ο κ. Μουρούτης απάντησε ως εξής: «Σε ποιους ακριβώς αναφέρεστε;...Δεν σας επιτρέπω να λέτε ό,τι θέλετε...Απειλές και ψέμματα αναζητήστε στο κόμμα και στον αρχηγό σας! »

Ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: "Ανησυχητικό δείγμα γραφής και προθέσεων από συνεργάτη του πρωθυπουργού, απέναντι σε δημοσιογράφους της δημόσιας τηλεόρασης, αποτελούν οι συνεχιζόμενες επιθέσεις του Γιώργου Μουρούτη. ...Ως δημοσιογράφοι οφείλουμε να υπερασπιστούμε την προσωπικότητα των συναδέλφων μας, την ελευθερία του δημοσιογραφικού λόγου, τη συνταγματική λειτουργία και την ανεξαρτησία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.Ο κ. Μουρούτης πρέπει να αναλογιστεί την ευθύνη που απορρέει από τις θεσμικές του ιδιότητες."

Το θέμα είναι τι σχολίασε ο Μουρούτης; Αν υπάρχει θέμα έχει να κάνει με το ότι ήταν αρκετά ευγενής. Προκλητικά ευγενής μπορούμε να πούμε στο πως μερικοί βλέπουν τη λειτουργία της κρατικής τηλεόρασης. Αυτό είναι το θέμα και όχι οι σχολιασμοί του Μουρούτη.

Η κρατική τηλεόραση δεν είναι αβανταδόρικη εταιρεία κομμάτων και πολιτικών αρχηγών, ούτε για να βγάζει τα απωθημένα του ο κάθε δημοσιογράφος. Τα κομματικά γυαλιά  πρέπει να τα αφήνει έξω από το στούντιο, γιατί τους τηλεθεατές ουδόλως τους ενδιαφέρει αν γουστάρει τον τάδε αρχηγό, το τάδε κόμμα. Στο στούντιο οφείλει να είναι ουδέτερος, ουσιαστικός και παραγωγικός με την έννοια των παρεμβάσεων και ερωτήσεων προς κάθε πολιτικό για να μπορεί ο τηλεθεατής να διαμορφώσει άποψη. Και όχι να κάνει τον μουγγό.

Αν αυτό θέλει ο "δημοσιογράφος", καλύτερα να κάνει την ερώτηση, να βγαίνει από το πλάνο, να πάει για καφεδάκι κανένα δεκάλεπτο και μόλις τελειώνει το μονόλογο ο καλεσμένος του να επιστρέφει. Λιγότερο θα εκτίθεται έτσι παρά να αφήνει όπως προεκλογικά ο κ. Κούλογλου με τις τρομερά δύσκολες ερωτήσεις!...Τον Τσίπρα να παίρνει συνέντευξη από τον Τσίπρα!

Η όπως στην σημερινή πρωινή εκπομπή που είχαμε επανάληψη του ίδιου έργου, με την διαφορά ότι ο Τσίπρας έπαιρνε συνέντευξη από τον Τσίπρα με δημοσιογράφο σαν κομπάρσο σε ταινία του Τσάρλυ Τσάπλιν.

Αυτοί που ενοχλήθηκαν από τα σχόλια του Μουρούτη, τέτοια τηλεόραση θέλουν; Πολύ ωραία. Αύριο να πάει ο Σαμαράς να πάρει συνέντευξη από τον Σαμαρά! Να μην βγουν στα κάγκελα όμως. Αμ, τότε θα σκούζουν γιατί θα είναι ο Σαμαράς, ενώ σήμερα και με τον Κούλογλου ήταν ο Τσίπρας.

Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι.

 ΠΑΝ.ΠΑΠ  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 11/07/2012 23:54:49

    Απόδειξη ότι η αριστεροφροσύνη ζει και βασιλεύει είναι ότι αυτό το καραγκιοζιλίκι περά ως προοδευτισμός και δημοκρατική τακτική.

    Το καλύτερο αντίδοτο είναι το χιούμορ. Οσο πιο γρήγορα εφαρμοστεί τόσο πιο γρήγορα θα ξεφουσκώσει το φαινόμενο. Πιο ευάλωτος σε αυτό είναι ο Παπαδημούλης που γρήγορα εξελίσσεται σε "τουιτεράνθρωπο της αριστεράς" και ακολουθεί ο Λαφαζάνης ο εύφλεκτος.

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ Nik 12/07/2012 00:27:35

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ Nik.
      Η ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΚΥΡΙΕΥΣΕΙ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η Ν.Δ. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ....
      ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΧΟΛΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΕΣ .
      ΤΟ ΒΑΘΥ ΣΑΠΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΤΟΚ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΟΡΙΣΘΟΥΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΑΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
      Η ΣΥΡΙΖΙΩΤΙΚΗ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΘΕΩΣ ΣΑΠΙΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΙΤΩΡΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΟΥΜΕ
      ΠΥΓΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΙΣΜΟ ΖΗΤΑΕΙ Η ΥΓΕΙΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

  2. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 12/07/2012 00:22:45

    Την είδα την συνέντευξη,τον στρίμωξε η δημοσιογράφος 1-2 φορές με ερωτήσεις για τις αποκρατικοποιήσεις και τα πήγαινε-έλα στις απόψεις των συριζοσυνιστωσών.
    Ο Τσίπρας χαμόγελο και τη γνωστή δικαιολογία της βίαιης ωρίμανσης του Σύριζα!

  3. atik avatar
    atik 12/07/2012 01:14:06

    Ωραία αντίληψη έχει η ΕΣΗΕΑ περί δημοσιογραφίας. Να γίνονται εκπομπές και δημοσιογράφοι να μην παίζουν το ρόλο του δημοσιογράφου αλλά της αβανταδόρικής σιωπής ή των ερωτήσεων απλώς για να ρωτούν, μην τους πούν
    δεν κάνατε καμία ερώτηση. Δεν παίρνει ο κ. Τρίμης στο σπίτι του το βίντεο της πολύ ωραίας!...συνέντευξης Τσίπρα στον Κούλογλου και τη σημερινή στη ΝΕΤ
    και αν του αρέσουν ας βγάλλει και συγχαρητήριο; Να ξέρουμε τέλος πάντων πως
    ο ίδιος εννοεί την δημοσιογραφία. Και κάτι ακόμη. Οταν ο κ. Τσίπρας κατηγορούσε τηλεοπτικό κανάλι για μεροληψία ποιά ήταν η αποψη της ΕΣΗΕΑ;
    Έβγαλε ανακοίνωση κατα του καναλιού; Έβγαλε ανακοίνωση κατα του Τσίπρα;
    Και στο κάτω-κάτω της γραφής γιατί ο Μουρούτης δεν είχε δικαίωμα να σχολιάσει αυτό που εκείνος διαπίστωσε; Υπάρχει λογοκρισία και δεν το ξέρουμε;
    Του το απαγορεύει η ιδιότητα του; Σοβαρά; Τί λέτε κύριοι;Από πότε η ιδιότητα δεν επιτρέπει την άποψη; Καινούργιο μοντέλο δημοκρατίας είναι αυτό;

    • Άννα avatar
      Άννα @ atik 12/07/2012 09:38:57

      "Sorry", αλλά τα έχεις πλήρως μπερδέψει -η λογοκρισία αφορά στους περιορισμούς που επιβάλει η εξουσία στο δημόσιο λόγο, και όχι γενικά κάθε κριτική. Με άλλα λόγια δεν υφίσταται λογοκρισία της εξουσίας.
      Συνεπώς αγαπητέ , τίθεται σαφώς θέμα λογοκρισίας αλλά από την πλευρά του κ. Μουρούτη, που από κεκτημένη κομματική ταχύτητα αντί να σεβαστεί και να προστατέψει την ελευθερία του δημόσιου λόγου, έσπευσε να κάνει όχι απλώς σχόλια, αλλά και απειλές. Φαίνεται ότι δεν αντιλαμβάνεται ότι είναι πλέον στην κυβέρνηση, και λειτουργεί ακόμα με όρους αντιπολίτευσης.. Μερικοί δεν αντέχουν, δεν γνωρίζουν τη δημοκρατία..

      • tak avatar
        tak @ Άννα 12/07/2012 12:59:09

        Αν υπερασπιζόσαστε και το δικαίωμα του δημοσιογράφου να ρωτάει τον κ. Τσίπρα, θα το συζητούσαμε. Η δομή του σχολίου σας και οι απόψεις σας, απλά ταυτίζονται με τους υμνωδούς του κ. Τσίπρα και δεν προσπορίζουν τίποτα το θετικό στην ελευθερία του δημόσιου λόγου.

        • Άννα avatar
          Άννα @ tak 12/07/2012 17:00:56

          Το δημόσιο λόγο ακριβώς υπερασπίζομαι.. Οι απειλές Μουρούτη είναι απλώς αδιανόητες για το θεσμικό του ρόλο - αυτό συνιστά λογοκρισία και όχι η κριτική στο Μουρούτη. Τώρα, τί να πω.. ας βάλουμε Τσιπρόμετρο, και όσοι περάσουμε το επιτρεπόμενο όριο να μας απαγορευθεί ο λόγος..

          • Factorx avatar
            Factorx @ Άννα 12/07/2012 17:29:04

            Με συγχωρείς, αλλά αν έρθω εγώ στην ΑΥΓΗ ή σε ένα δικό σας σαιτ θα μου επιτρέψετε να πω ελεύθερα τις απόψεις μου;

          • Άννα avatar
            Άννα @ Factorx 12/07/2012 19:23:37

            Ας απολογηθώ λοιπόν -αν δεν κάνω λάθος- στο διαχειριστή του site.
            Οι απόψεις μου σε αυτή τη φάση κλείνουν προς τη πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν άνηκα, δεν ανήκω και δεν πρόκειται να ανήκω σε καμία παράταξη γιατί δεν πιστεύω στις σχέσεις ταύτισης στην πολιτική, αλλά μετοχής. Υπ' αυτήν την έννοια δεν "είμαι" ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ξέρω τί θα έκαναν στην Αυγή ή αλλού, αλλά προσωπικά δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην ανεβάσω ένα μη υβριστικό σχόλιο.

            Για παράδειγμα, έχω δώσει μάχη σε διάφορες ευκαιρίες ερχόμενη σε πλήρη ρήξη με αριστερούς, για το "όχι φασισμό στο φασίστα", ότι δημοκρατία με αποκλεισμούς δεν μπορεί να σταθεί. Πολλοί δεν το καταλαβαίνουν. Για να φλυαρήσω λίγο, εδώ ακριβώς είναι και το βασικό μου πρόβλημα με τη ΧΑ. Ότι, άλλο πράγμα οι ιδέες -ακόμα και ιδεολογικοποιήση της βίας- και άλλο οι εγκληματικές πράξεις και η παραβίαση του νόμου που όλοι γνωρίζουμε ότι η ΧΑ διαπράττει. Με άλλα λόγια όταν σε ένα διάλογο -όσο προκλητικά κι αν επιτεθεί λεκτικά η άλλη πλευρά- σε πλακώσουν στις γρήγορες, οι δημοκρατικές διεκδικήσεις είναι εκτός θέματος γιατί απλά έχεις διαπράξει αδίκημα.

            Παρακολουθώ το site σας εδώ και κάποιο καιρό για τα ενδιαφέροντα άρθρα που κατά καιρούς ανεβάζετε. Μετά τη μνημονιακή στροφή Σαμαρά όμως, έχω παρατηρήσει να θρέφετε σαφείς εμφυλιακές τάσεις φανατισμού απέναντι στην αριστερά προκειμένου να κρατήσετε ζωντανή την παράταξη. - Μόνο που έτσι θα πεθάνετε τη χώρα. Απ' ότι φαίνεται η ΧΑ είναι εδώ γι αυτή τη δουλειά.

            Έχω προσπαθήσει και άλλες φορές να κάνω αυτήν την κριτική σε άρθρα σας, αλλά δεν ανέβηκαν ποτέ. Οπότε, δεν σου επιστρέφω την ερώτηση που μου έκανες. Δεν περιμένω να ανεβάσεις αυτό που γράφω, αλλά θα ήθελα να το σκεφτείς. Με έναν εμφύλιο, δεν θα επιβιώσει κανείς -θα πάμε σε κατηγορία "Failed State" και θα εξαφανιστούμε εντελώς απ' το χάρτη. Αυτό θες;

          • Factorx avatar
            Factorx @ Άννα 12/07/2012 21:41:17

            Αγαπητή μου, για να κάνουμε διάλογο πρέπει να είναι και σε θέση για να το κάνεις. Καιίχι να ερμηνεύεις αυτά που γράφουμε κατά το δοκούν.
            1. Ποια παράταξη θέλω να σώσω; Αυτή που λέω ότι πρέπει να διαλυθεί και να ανασυσταθεί εκ βάθρων;
            2. Για ποιον εμφύλιο μιλάς; Εγώ δεν έγραψα προεκλογικά για την ανάγκη "ιστορικού συμβιβασμού" δεξιάς - αριστεράς για την σωτηρία της πατρίδας;
            3. Οταν μιλάς, ως μετέχουσα στον ΣΥΡΙΖΑ, που γραφεις για εμφύλιο, μου θυμίζεις τον ...Λαλιώτη - με τον ίδιο τρόπο που διχάζει σήμερα ο Τσίπρας τον ελληνικό λαό, δίχαζε και το ΠΑΣΟΚ
            4. Μην ντρέπεσαι όταν γράφεις πως διαβάζεις το antinerws. Οσες προσπάθειες κι αν κάνατε δεν μπορέσατε να το ξεπεράσετε (και που να ...σοβαρευτούμε)

          • Άννα avatar
            Άννα @ Factorx 13/07/2012 00:14:06

            Δεν καταλαβαίνεις ούτε κατ' ελάχιστο το πνεύμα με το οποίο γράφω, ούτε και την ειλικρινή αγωνία μου. Λάθος τραίνο, όλες οι στάσεις είναι λάθος..

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ Άννα 12/07/2012 22:06:02

            Συγνώμη που παρεμβαίνω...
            Διαβάζω:
            "...έχω παρατηρήσει να θρέφετε σαφείς εμφυλιακές τάσεις φανατισμού απέναντι στην αριστερά προκειμένου να κρατήσετε ζωντανή την παράταξη. "΄
            Άννα

            Αλλά έχω διαβάσει και κάτι άλλο:
            "Ούτω ή άλλως, πάντως, η πορεία ενός αριστερού χώρου δεν κρίνεται από τη γενική τοποθέτησή του απέναντι στον καπιταλισμό και τον ιμπεριαλισμό, ούτε καν από τη συνολική αντιπαράθεσή του με την εκάστοτε κυβέρνηση –αν και όλα αυτά έχουν τη σημασία τους. Κυρίως κρίνεται από τη συγκεκριμένη στάση του απέναντι στα κάθε φορά επίδικα της ταξικής πάλης, από το πόσο συγκρούεται έμπρακτα τόσο με τα διαχρονικά ιερά και όσια της αστικής κυριαρχίας (κοινωνική ειρήνη, ατομική ιδιοκτησία, κρατικό μονοπώλιο στη βία, εθνικό συμφέρον κ.λπ.) όσο και με τα συγκυριακά ιερά και όσια του πολιτικού συστήματος (κατάργηση του ασύλου, καταδίκη των κουκουλοφόρων, αναγνώριση του έργου της αστυνομίας κ.λπ.)"
            http://omadaroza.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html#!/2011/11/blog-post_18.html
            Από το link "Συνιστώσες", από το site του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ...

            Τί λένε οι άνθρωποι; Πώς θέλουν σύγκρουση με την κοινωνική ειρήνη, την ατομική ιδιοκτησία και ...το εθνικό συμφέρον!!!

            Ξέρετε λοιπόν ποια είναι η διαφορά μας κ. Άννα; Οι παραμορφωτικοί ιδεολογικοί φακοί σας, που σας στερούν κάθε ίχνος αντικειμενικότητας.
            Όσοι λχ στηρίζουμε κριτικά τον Αντώνη Σαμαρά έχουμε κατ'επανάληψη καταδικάσει τις φασίζουσες πρακτικές της ΧΑ.
            Εσείς έχετε το θάρρος να καταδικάσετε αυτούς που σε site του ΣΥΡΙΖΑ επίσημο αναρτούν κείμενο στο οποίο αναφέρουν πως χρειάζεται σύγκρουση με την κοινωνική ειρήνη και το εθνικό συμφέρον;
            Όταν λοιπόν βρείτε το θάρρος να γράψετε ένα τέτοιο κείμενο καταδίκης αυτών των κοινών αντιδημοκρατών με την φασίζουσα ιδεολογία που φωλιάζουν στο ΣΥΡΙΖΑ να μας δώσετε το λινκ.
            Μέχρι τότε έχετε χάσει κάθε ηθικό έρεισμα να μας κάνετε κήρυγμα περί εμφυλίου. Πείτε μας τη γνωμή σας γι'αυτούς και μετά ξαναμιλάμε. Και λίγο αναλυτικά αν μπορείτε , όχι με κανένα ξερό "διαφωνώ". Είναι ή όχι κοινοί αντιδημοκράτες; Αν ναι πως κρίνετε τον ΣΥΡΙΖΑ που φιλοξενεί τέτοιες φασίζουσες και αντιδημοκρατικές απόψεις με τον πλέον επίσημο τρόπο;
            Μαθήματα περί εθνικής ενότητας δεν δεχόμαστε. Γιατί εμείς χρησιμοποιούσαμε τον όρο , όταν κάποιοι με ιδεολογικές τσίμπλες δεν τολμούσαν καν να προφέρουν την λέξη "εθνικός".

          • tak avatar
            tak @ Άννα 12/07/2012 18:18:01

            Και ο λόγος Τσίπρα δημόσιος λόγος είναι και ο ρόλος του θεσμικός, παρ' όλα αυτά δε διστάζει να απειλεί με τα εκτός Βουλής που θα ... κάνει, ιδιαίτερα όταν υπάρχει και το προηγούμενο. Προσωπικά δεν αρνούμαι το διάλογο σε κανένα, όμως είναι υποχρεωμένος να αναφέρω και να επισημάνω πως είναι ετεροβαρής υπέρ της αριστεράς και εκφεύγει των ορίων πολλάκις, όταν και εφόσον δεν εξυπηρετούνται τα συμφέροντά της και οι απόψεις της.
            Τώρα περί Τσιπρομέτρων κλπ., δεν με αφορούν επειδή πιστεύω πως είναι μια χαμένη υπόθεση τέτοιου είδους μετρήσεις, επειδή έτσι και αλλέως η πλευρά που αναφέρεστε κυριαρχεί με κάθε τρόπο, δεδομένης της ανικανότητας της άλλης.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Άννα 12/07/2012 17:35:11

        Ας μάθετε κι εσείς να ασκείτε αντιπολίτευση πρωτίστως με ομοιογένεια και δευτερευόντως ως αξιωματική και όχι ως "ευρύτερη" και μετά εγκαλείτε τους υπόλοιπους για έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα.

  4. victoria (true) avatar
    victoria (true) 12/07/2012 02:12:38

    Ο κ. Μουρούτης δεν μασάει όμως!

  5. man8os avatar
    man8os 12/07/2012 10:09:02

    O Σαμαρας να δωσει και αυτος συνεντευξη στη ΝΕΤ για τις πρωτες μερες της κυβερνησης, τους στοχους, τα πρωτα αποτελεσματα και τις πρωτες ενεργειες που εχει κανει.

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ man8os 12/07/2012 10:23:40

      ΜΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ..

  6. Tassos avatar
    Tassos 12/07/2012 11:08:18

    Εγώ θέλω να ρωτήσω κάτι: Το 99% των δημοσιογράφων που βλέπουμε στην ΝΕΤ είναι κάτι μεταξύ Πασόκ-Σύριζα. Το κοινό τους σημείο είναι ότι μισούν την ΝΔ και ιδίως τον Σαμαρά. Δηλ. το 29 % του Λαού δεν αντιπροσωπεύεται και έχει όλες τις εκπομπές γνώμης εναντίον του. Οι δεξιοί δημοσιογράφοι (όχι οι βολεμένοι παλαιόθεν) αυτοί που έδωσαν την μάχη κατά του Τσίπρα και του λόμπυ της δραχμής σε πηγάδι κατούρησαν? Δεν θα πρέπει να πιάσουν δουλειά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στα κρατικά μέσα? Και κάτι άλλο: Διαβάζω για σούρτα φέρτα Χ'Νικολάου στο μέγαρο Μαξίμου. Κουρής ΧΝικολάου-Τράγκας τα δώσαν όλα για Τσίπρα-δραχμή. Είναι δυνατόν να τους ανταμείψουν?

  7. sos avatar
    sos 12/07/2012 15:10:49

    H ΕΡΤ εδώ και χρόνια πάντως δεν είναι ελληνική. Κάτι σε προπαγανδιστικό όργανο των απανταχού πολυπολιτισμικών έγινε.

    Όταν έχει εκπομπές που αφορούν το έθνος είναι σχεδόν πάντα αποδομητικές.

  8. SUPERMAN avatar
    SUPERMAN 12/07/2012 17:03:20

    Ενα θα σας πω εαν συνεχισω εγώ και η οικογένεια μου να πεινάμε θα σας βρώ εναν έναν εσάς που συνεχίζετε το ίδιο παραμύθι και υποστηρίζετε δοσίλογους

    • Tassos avatar
      Tassos @ SUPERMAN 12/07/2012 18:10:02

      Υπομονή, θα έρθουν οι Νεφελίμ, οι Ελοχίμ και ο Πούτιν θα μας δανείσει με 11 % τοκο αλλά θα έχουν προλάβει οι Κινέζοι με 12. 40 βαθμοί έξω, έχεις την κατανόησή μας.

  9. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 12/07/2012 17:22:35

    Καλό θα είναι ο ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας να καταπειεί το δηλητήριο που έχυνε σε όλο το κόσμο τόσα χρόνια.

  10. alex23 avatar
    alex23 12/07/2012 19:19:54

    ειναι θεμιτο ο συριζα να ανησυχει για δημοσιογραφους και στελεχη καναλιων που φυτεψε και προωθησε τοσα χρονια με τις ευλογιες του συστηματος πασοκ για να προωθουν τον πολιτικο του σχεδιασμο

    απλως απο την χαρα τους και την αναγκη να κουνησουν στο αφεντικο την ουρα τους για να δειξουν οτι ειναι πιστα 'σκυλακια', ξεχνανε τον ρολο τους
    και αυτο δεν ειναι κακο αν ειναι στην ιδιωτικη τηλεοραση γιατι τους πληρωνει ιδιωτης με συμφεροντα, αλλα ειναι κακο οταν τους πληρωνει ο λαος για αντικειμενικη ενημερωση..

  11. Factorx avatar
    Factorx 13/07/2012 00:42:52

    Προσπαθώ, ειλικρινά, αλλά δεν δύναμαι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.