#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2008 15:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ο Μητσοτάκης του ….ΠΑΣΟΚ»

Πληροφορίες από το ΠΑΣΟΚ αναφέρουν ότι η στρατηγική του Γιώργου είναι να περιθωριοποιήσει τον Σημίτη ως τον … «Μητσοτάκη του ΠΑΣΟΚ». Και ότι περίμενε καιρό να του δώσει ο πρώην πρωθυπουργός την ευκαιρία να κινηθεί εναντίον του. Το μεγάλο ερώτημα πάντως για εμάς είναι τι στάση θα κρατήσει ο Βενιζέλος. Αν δεν στηρίξει τον Σημίτη (στο πλαίσιο της συμφωνίας που λέγεται ότι έχει κάνει με τον Γιώργο μέχρι τις εκλογές) τότε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα βγει ενισχυμένος από την κόντρα του με τον Σημίτη, σε αρχηγικό επίπεδο. Αν όχι, τότε αρχίζουν τα σενάρια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Meropi avatar
    Meropi 12/06/2008 15:59:21

    Πολύ άδικη για το Σημίτη αυτή η παρομοίωση. Πάντως από το Γιωργάκη πιο συνετός και κατάλληλος μου φαίνεται.

  2. BANG-GR avatar
    BANG-GR 12/06/2008 16:10:36

    Poios kale? O shmiths? makria.........
    Sto 1 kalo ekane kai 100 blakeies..
    Apodedeigmeno sta pososta tou PASOK.

  3. G avatar
    G 12/06/2008 16:12:18

    ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ΄ΣΥΝΕΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2008 16:12:22

    Ξέρω ότι ο Σημίτης δεν είναι πολύ δημοφιλής εδώ, αλλά πιστέυω ότι έχει σύνεση, λογική και ικανότητες. Η κίνηση αυτή με «αποξενώνει» (μεταφράζω το alienates)

  5. G avatar
    G 12/06/2008 16:15:00

    ΚΡΙΜΑ . ΘΑ ΣΤΝΟΧΩΡΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟ

  6. Αούα Ουάου avatar
    Αούα Ουάου 12/06/2008 16:30:44

    Ορίστε ο τρίτος πόλος των κομμάτων εξουσίας που περίμενε η κοινωνία τόσον καιρό.

    ΝΔ , Πασοκ Γιωργάκη, σοσιαλδημοκράτες Σημίτη (+Μπένι+Γιάννα)

    Με αυτήν την κίνηση, φεύγει το άγχος των ψηφοφόρων του 80% έναντι της διεκδίκσης μεριδίου εξουσίας από το ΣΥΝ

    Στις πρώτες δημοσκοπήσεις του σεπτέμβγη-οκτώβρη
    θα έχουμε

    1. ΝΔ 30%

    2. Πασοκ 23%

    3. Σημιτικόμμα,θα πάρει ένα 6-7% από ΝΔ +10 % από Πασοκ, φτάνει στα 17%

    Οπότε γίνονται εύκολα οι συσχετισμοί:
    ΝΔ+Σημίτης 30 % +17 %
    Πασοκ+Σημίτης 23 % + 17 %

  7. Basil avatar
    Basil 12/06/2008 16:32:21

    Αυτή η παράθεση απόψεων ..μπράβο κρίμα άδικο
    είναι χωρίς λογική. Ο ζαβός ΓΑΠ εναντίον του κακού και φθονερού Σημίτη? διαβάζεται και ανόποδα.
    Μα και οι δύο δεν έδρασαν σε αγαστή συνεργασία τόσο καιρό??
    Και οι δύο δεν σχεδίασαν πχ το σχέδιο Αναν?
    Επομένως δεν έχει συναισθηματική αξία. Πολιτική?
    Εχει ενεργό μηχανισμό στο ΠΑΣΟΚ ο Σημίτης? Αν ναι θα γίνει της τρελής. Τέλος πάντων θα δούμε, τι θα βγεί και με αυτή την ιστορία. Μάλλον τίποτα.

  8. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2008 16:34:22

    Νέο κόμμα με φθαρμένα υλικά, δύσκολο να γίνει

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2008 16:38:07

    @G Says: στενοχωριέμαι και απογοητεύομαι όταν υπάρχουν αρνητικά για οποιονδήποτε δεν είχα εγώ πρωτογενή αρνητική εμπειρία.

    Αν, υποθετικά, ξέρω τον Γιάννο από 20 θέματα, στα οποία θα μπορούσε να είναι πονηρός, και εάν δεν είδα εγώ με την καχύποπτη μύτη μου πονηριές, στενοχωριέμαι τόσο για πονηριές που ακούω, όσο και για την ανακάλυψη ότι «να άλλος ένας πονηρός».

    Αν μάθω ότι εσύ είσαι πονηρός, θα στενοχωρηθώ. Αν μάθω ότι ο factorx είναι πονηρός, θα στενοχωρηθώ και θα φύγω. Δεν μου αρέσουν οι πονηροί, ούτε ευχαριστιέμαι που υπάρχουν. Με καταλαβαίνεις; Πες με αφελή, αλλά νομίζω είμαι σαφής και δεν έιμαι υποψήφιος για κανένα αξίωμα τώρα ή ποτέ (ωχ never say never)

  10. Μαρια-Ειρηνη avatar
    Μαρια-Ειρηνη 12/06/2008 16:40:31

    Το βέβαιο είναι ότι ο Γιώργος άργησε για τη διαγραφή χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάλλιο αργά παρά ποτέ. Γιατί με τη διαγραφή Σημίτη αρχίζουν οι εξελίξεις που δεν θα υπάρξουν μόνο στο ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ έπεται μια και είναι κυβέρνηση του 151. Αν δούμε με πιο κριτικό μάτι όλο αυτό το σκηνικό, αν κρίνουμε τι βρίσκεται πίσω από τις... λέξεις δεν θα βρούμε τον Αλέξη αλλά την εκτέλεση ενός ευρύτερου σχεδίου που ορισμένοι θα το χαρακτήριζαν ως "conspiracy theory" για να το περιθωριοποιήσουν και να το ακυρώσουν. Ομως το σχέδιο υπάρχει και μόνο ένας τυφλός δεν θα το έβλεπε. Γιατί στην περίπτωση που δεν θα επρόκειτο περι σχεδίου, τότε θα έπρεπε να μεταναστεύσουμε από τη χώρα αυτή που δεν είναι σε θέση όχι μόνο να ελέγξει το εγγύς μέλλον αλλά ούτε καν να κρίνει το παρόν.
    Είναι προφανές ότι κυριαρχούν τα σκάνδαλα και όχι η σκανδαλολογία. Ξεκινώντας όμως από την ερώτηση: γιατί τα σκάναδαλα αποκαλύτονται τώρα αν και υπήρχαν ανέκαθεν; η απάντηση δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι: γιατί ο Καραμανλής κάνει κάθαρση ή ο Ρουσόπουλος, ο Αλογοσκούφης, ο Μεϊμαράκης, ο Σουφλιάς και όσοι άλλοι προκύψουν στη μνήμη μας.
    Αυτό το σχέδιο των αποκαλύψεων σημαίνει αποδόμηση. Και εκείνο που αποδομείται δεν είναι το πολιτικό σκηνικό αλλά η συνείδηση του μέσου Ελληνα που ίσως ακόμα πιστεύει ότι η πολιτική μπορεί να λύσει τα προβλήματά του. Γιαυτό και οι συνεχείς δημοσκοπήσεις και η επιμονή στην προτίμηση των ερωτώμενων στον Κ. Καραμανλή ως...καταλληλότερο. Γιατί είναι καταλληλότερος από τον κανένα, γιαυτό κανείς δεν αμφιβάλλει. Και ο επόμενος του κανένα; Οχι βέβαια ο Αλέξης. Αυτός είναι ένα γελαστό παιδάκι που θυμίζει τον Σάκη στα πλατιά του χαμόγελα και σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσες να τον σκεφτείς πλάι στην Μέρκελ, τον Σαρκοζί, τον Μπους ή τον Πούτιν να διαπραγματεύεται καλύτερη τύχη για τη χώρα μας.
    Μένει λοιπόν η Αλέκα. Ε όχι δα! Είπαμε να έχουμε χιούμορ αλλά όχι και τόσο πολύ.
    Το γεγονός ότι η Αλέκα έμεινε αλώβητη στην εποχή της καραμανλικής "κάθαρσης" δεν σημαίνει τίποτα. Γιατί πληροφορούμαστε ότι έρχεται και η λαίλαπα για τον Περισσό.
    Με την ολοκλήρωση της απαξίωσης του πολιτικού κόσμου σε άλλες εποχές θα έπρεπε να περιμένουμε δικτατορία. Τώρα θα πρέπει να περιμένουμε το "νέο αίμα" των πολιτικών που θα έρθει στο προσκήνιο. Θα είναι από την υπερ-φυλή των αδιάφθορων. Των εξαιρετικά μορφωμένων με όρους αγοράς. Θα μιλάμε πολλές γλώσσες. θα έχουν εκπαιδευτεί στο εξωτερικό. Θα έχουν αγαθά μάτια και θα φοράνε σκούρα κοστούμια με άσπρο πουκάμισο και έντονα χρωματιστή γραβάτα. Θα απέχουν από κάθε συναίσθημα. θα χρησιμοποιούν μικρά αυτοκίνητα και θα μένουν σε μοντέρνα μικρά διαμερίσματα στο κέντρο της πρωτεύουσας ή στην "ευγενική" κοντινή περιφέρεια. Δεν θα καπνίζουν αλλά θα πίνουν τα βράδια και τα weekends. Θα τολμούν τα πάντα αλλά σε στενό οικογενειακό κύκλο. Θα είναι έγγαμοι και θα έχουν από δύο παιδιά ο καθένας. Θα κάνουν διακοπές σε συγκεκριμένους τόπους με συγκεκριμένο τρόπο. θα τρώνε υγιεινά. Θα γυμνάζονται τακτικά. θα είναι η γενιά των ρομπότ της πολιτικής. Το μοντέλο αυτό ισχύει διεθνώς. Αν θα είναι επιτυχημένο θα το δείξει η ιστορία. Μόνο που τότε θα είναι αργά. Ο Κωστάκης κι ο Γιωργάκης ήσαν οι καταλληλότεροι για να μην μπορέσουμε να ελέγξουμε τις εξελίξεις. Οι καταλληλότεροι...

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/06/2008 16:53:22

    μην περιμένεις φυλή αδιάφθορων. Πρώτα από όλα διότι ή είναι ψάρια ή είναι ψευτο-αδιάφθοροι.

    Υπάρχει ελληνικό κεφάλαιο και ξένο κεφάλαιο. Το ξένο είναι το ευρωπαϊκό και το γκρίζο. Το ξένο υπερισχύει αυτές τις μέρες.

    Το ελληνικό χωρίζεται σε 1) υπερ-φαύλο που δεν μπορει καν να κάνει αυτό που του ζητείται, 2)ελαφρώς φαύλο που κάτι κάνει, αλλά πληρώνεται αδρά, και 3)όχι φαύλο που και αυτό, αστείο όσο σου φαίνεται, μελαγχολεί, αλλά ψάχνει να βγεί αλώβητο.

    Αυτό που θα προκύψει, «πολιτικά» είναι αυτό που θέλει το concensus των παραπάνω. Εγώ δεν έχω ιδέα που πάει το πράγμα...

  12. Αούα Ουάου avatar
    Αούα Ουάου 12/06/2008 17:03:49

    >Τώρα θα πρέπει να περιμένουμε το “νέο αίμα” των πολιτικών που θα έρθει στο προσκήνιο. Θα είναι από την ........... Των εξαιρετικά μορφωμένων με όρους αγοράς. Θα μιλάμε ....... θα έχουν εκπαιδευτεί ........ Θα έχουν αγαθά μάτια και θα φοράνε σκούρα κοστούμια με άσπρο πουκάμισο και έντονα χρωματιστή γραβάτα. Θα απέχουν από κάθε συναίσθημα. θα χρησιμοποιούν μικρά αυτοκίνητα και θα μένουν σε μοντέρνα μικρά διαμερίσματα στο κέντρο της πρωτεύουσας ή στην “ευγενική” κοντινή περιφέρεια
    θα..

    μα αυτά που γράφεις τα βλέπουμε καθμερινά στα τωρινά στελέχη των 2 μεγλάλων κομμάτων.
    και τς παραδαλές γραβάτες τους, και τον καθωσπρεπισμό/πολιτικά-ορθό... και τις διακποπές σε συγκεκριμένα πολιτικά στοχευμλενα μέρη...

    π.χ. Παπακωνσταντίνου, λοβέρδος του Πασοκ... Ρουσόπουλος, Καραχάλιας, υπουργός τουρισμού κλπ κλπ

    Κι όλα αυτά θα έρθουν με παρθενογένεση ή με ένα χάραγμα γραμμής στο χάρτη!


    Έκθεση γράφεις. Γυμνασιακή μάλιστα!

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ: ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΚΕΡΔΙΖΕΙ.
    Παραμύθασε ο κααμσανλής με τη μέθοδο της επανίδρυσης του κράτους, τα κατάφερε..

    Ο Γιωργάκης, μη έχοντας τέτοιες ικανότητες, έχοντάς τα όλα τακτοποιημένα, περιμένει να πέσι σα μήλο η Νδ

    Κι απο το ΠΑΣΟΚ για να ξεπλύνουν την κακή εικόνα, τα φόρτωσαν στο Σημίτη.. σαν τον αποδιοποπομπαίο γάιδαρο

    Από καιρό το είχαν δρομλογήσει, περνώντας γραμμή στις τοπικές για τον κακό δεξιό, ρουφήχτρα αίματος σημίτη... Λες κι αυτοί δεν τον ψήφιζαν μόνοι τους!

  13. Αούα Ουάου avatar
    Αούα Ουάου 12/06/2008 17:05:23

    τελικά τι έγινε με εκείνο το σκάνδαλο των ναρκών στο λίβανο; ποιος είχε φάει το χρήμα;

  14. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2008 17:23:00

    Σε εγκύκλιό του ο ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Ραγκούσης αναφέρει ότι «μετά τις σημερινές αποφάσεις του προέδρου πρέπει όλοι στις παρουσίες μας στα ΜΜΕ να επιδείξουμε αυτοσυγκράτηση και να μην εγκλωβιστούμε σε ένα πεδίο συζήτησης που δεν έχει στο επίκεντρό του την αντιπολιτευτική δράση του Κινήματος και τις προτεραιότητες των Ελλήνων πολιτών».
    Βγηκε και ο Κουλούρης και ζητησε απο τον ΓΑΠ να ...παραιτηθεί. Εμ τόσο γραμμάτια χρωστέι στον Σημιτη

    Επισημαίνει ακόμη ότι «αυτήν την ώρα έχουμε όλοι καθήκον να προασπίσουμε το κίνημα, να διαφυλάξουμε την ενότητά του και να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα των Ελλήνων πολιτών».


    --------------------------------------------------------------------------------

  15. nas avatar
    nas 12/06/2008 17:23:48

    Επιτέλους... ένας Παπανδρέου μόνο μπορούσε να απο καλύψει την "ποντικομαμή" και τους προστάτες της...να αγαπητοί μου μεγάλη ευκαιρία για αποδόμηση του πολιτικού σκηνικού... όσοι πιστοί ας προσέλθουν...

  16. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2008 17:24:15

    Ξεχάσαμε να αναφέρουμε και την εμπλοκη στενοτατου συνεργατη του Σημιτη (πρωην αριστεριστή που μετά πήγαινε βόλτες με διαπλεκόμερνα κότερα) στα μαύρα ταμεια

  17. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 12/06/2008 17:29:37

    Επίσης ξεχάσατε να αναφέρετε τη σχέση του Σημίτη με τους Γερμανούς. Ο αδερφός του είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης.

  18. G avatar
    G 12/06/2008 17:31:55

    Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ INTRACOM;

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/06/2008 17:37:23

    Νέο κόμμα?

    Με πρώτη υποστήριξη του κ Κ Κουλούρη?
    Αντε βρε και ο ....Ντερμπεντέρης εκπρόσωπος τύπου.

    Επιτέλους ο καθένας παίρνει ότι του αξίζει

  20. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 17:55:58

    Ιεροσυλία να εξισώνεις Σημίτη Μητσοτάκη!

    1) Πότε και ποια ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ έκανε ο Σημίτης;
    2) Πότε και σε ποιο οικονομικό σκάνδαλο αναμίχθηκε;
    3) Πότε και ποια αρχαία έκλεψε;
    4) Ποια κόρη του και ποιον γιό του μας φόρτωσε νταηλίκι στο σβέρκο;
    5) Πότε άλλαξε κόμμα;
    6) Πότε και πού έβαλε βόμβα στην Δικτατορία;
    7) Πότε χαριεντίστηκε και γλυκοφιλήθηκε με τον πρώην βασιλιά;
    8) Πότε συνεργάστηκε με τους Ναζί;
    9) Τι περουσιακά στοιχεία έχει που να συγκρίνονται στο ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΟ με του Μητσοτάκη;
    10) Από ποιον επιχειρηματία πήρε 1,000.000 δολάρια;
    11) Πότε και ποιον εκδότη είχε "δεξί του χέρι" και ήταν κολλητός;
    12) Πόσες συντάξεις παίρνει ο Μητσοτάκης και πόσες ο Σημίτης;


    Ο Σημίτης δεν ήταν και δεν είναι ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ, ΛΑΜΟΓΙΟ, ΦΡΑΓΚΟΦΟΝΙΑΣ όπως ο Μητσοτάκης. Μπορεί να του προσάψεις λάθος πολιτικές απόψεις όσες θες, ΠΟΤΕ όμως δεν μπορείς να τον πεις απατεώνα.

    Η ταύτιση Σημίτη Μητσοτάκη είναι έξω-φρενική, αστεία και για ...μαλακούς άνω και κάτω κεφαλής. Λίγο ακόμα και ο Ρουσόπουλος, -ο προϊστάμενος του Καραμανλή ουσιαστικά, αφού ΜΟΝΟ επικοινωνιακή είναι η πολιτική στρατηγική της Κυβέρνησης-, θα καταφέρει από αντίδραση να μας κάνει στο τέλος να ...συμπαθήσουμε τον Σημίτη!!!

    Έλεος, ρε, παιδιά, ήηηημαρτον και "Βοήθεια, χριστιανοί, κοντεύω να φλιπάρω"!

  21. Sratis avatar
    Sratis 12/06/2008 18:06:40

    .
    -Ο ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΚΙ'Ο ΑΛΛΟΣ ΑΤΙΜΟΣ.

    12.6.08

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/06/2008 18:18:32

    Έσπευσαν ήδη οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί της Κύρκαινας να υποστηρίξουν τον αχαμνό λογιστάκο. Αυτόν που λεηλάτησε συστηματικά το χώρο τους για να αντλεί οπορτουνιστές τύπου ΜπιστοΚουναλάκηδων. Όλα τα λιμά, ίδια είναι μπροστά στη γλύκα της εξουσίας...

  23. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2008 18:23:21

    Διαβαζοντας κανεις το ιστολογιο αυτο πολλες φορες αποκομιζει την εντυπωση οτι τα Αγγλικα ψευδωνυμα και η συχνη παραθεση Αγγλισμων ως επεξηγησεις οπως π.χ του Αρχαιοπτερυγος πιο πανω, δινουν την εντυπωση ανθρωπων ανικανοποιητων αλλα και μη ανετων με τη γλωσσα τους, αφου αισθανονται την αναγκη να (το) πουν Αγγλικα.
    Πριν μερικα χρονια επισκεφτηκα θεια μου στο Παλαιο Ψυχικο και μου ζητησε να της πω τον αριθμο τηλεφωνου μου στην Αμερικη στα Αγγλικα. Μ'επιασαν τα γελια και η ιδια στενοχωρεθηκε. Τοτε αντιληφθηκα οτι η ξενομανια μας προερχεται απο βαθια αισθηση κατωτεροτητας απεναντι στους Αγγλοφωνους που θεωρουνται ανωτεροι απο νεοταξιτες στυλ Κουλουρη, Λιακου κ.α. Και εχει σχεση με το αν το πλυντηριο μας ειναι Πιτσου ή Ζημενς (νατη παλι αυτη).
    Και τελος, και δεν ειναι προθεση μου να στενοχωρεσω κανεναν, Αμερικανος συναδελφος που ερχοταν μαζι μου για πρωτη φορα στην Ελλαδα με ρωτησσε γιατι δεν υπαρχουν ελληνικες επιγραφες στο αεεροδρομιο Ελευθεριου Βενιζελου. Δεν ηξερα τι να του απαντησω του ανθρωπου...

  24. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 18:23:29

    Κυβερνούν βασιζόμενοι στην ασθενή μνήμη μας.

    Να υποθέσω, μετά την κίνηση Γιώργου, ότι το ΠΑΣΟΚ οψέποτε γίνει κυβέρνηση:
    - θα ταχθεί κατά τού Σχεδίου Αναν ;
    - θα επανακτήσει την εθνική περιουσία ;
    - θα πει RAUS στους Γερμανούς ;
    - θα αναστρέψει την εργασιακή απορρύθμιση της ΝΔ ;
    - θα κατεδαφίσει το παράνομο MALL ;
    (To name a few - που λέει κι ο φίλος μου ο αρχαιοπτέρυξ).

    Απλά, ο Δικομματισμός αντεπιτίθεται.
    Δεν είναι και τόσο αδύναμος όσο θέλουν οι νταβατζήδες, με στημένες δημοσκοπήσεις, να μάς πείσουν.

    Επ΄ αυτού μπράβο στον Γιώργο, που αντιστέκεται στην αποδόμηση του πολιτικού κόσμου.
    Δεν υπερασπίζομαι τη σαπίλα αλλά ξέρω (είδα) ότι οι επόμενοι είναι πάντα χειρότεροι για τις ευρείες τάξεις.
    Για δείξτε μου ποιοι θα ‘ρθουν για "σωτήρες" ;

    Έχουμε δει τα πάντα, ένα σενάριο «στο βάθος», Πρωθυπουργός Παπανδρέου-Πρόεδρος Καραμανλής δεν είναι απίθανο.
    Ξαναπαίχθηκε 1981-1985.

  25. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2008 18:31:58

    Οσο για τους ΣημιτοΓιωργακη: Απαριθμω το εθνικο εργο τους στην εξωτερικη πολιτικη. 1996 Ύμια, 1997 συμφωνια Μαδριτης που θα εχει συνεπειες ισοδυναμες με αυτες της Ζυριχης (1958, Καραμανλης-Αβερωφ), 1999 Ελσινκι. Η με την οπισθεν εκ μερους μας προσεγγιση με την Τουρκια συνεχιζεται. Οι συνεπειες θα πληρωθουν απο τα παιδια μας, οχι απο τα παιδια τους που θα βιαστουν να παρουν το πρωτο αεροπλανο για να μετοικισουν στις προστατιδες τους χωρες. Να με θυμηθειτε, σε λιγα χρονια θα χρειαζομαστε βιζα απο την Αγκυρα για να παμε στην...Λημνο, Χιο κ.α.
    Ε ρε γλεντια που θα γινουν, που ελεγε ο...Καραγκιοζης.

  26. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 18:33:30

    Νίκο, μάλλον δεν είσαι τακτικός.
    Οι αγγλικές ενθέσεις του αρχαιοπτέρυγος αποτελούν τη γοητεία του ιστολογίου.
    Σε αντίθεση με αυτά που καταμαρτυρείς, για τα οποία συμφωνώ 150%.

  27. Νἰκος avatar
    Νἰκος 12/06/2008 18:47:34

    Προφητη, μαλλον εχεις δικιο, δυστυχως δεν μπορω να τα διαβασω ολα αν και θαθελα να συμμετεχω.

    Λες:
    Να υποθέσω, μετά την κίνηση Γιώργου, ότι το ΠΑΣΟΚ οψέποτε γίνει κυβέρνηση:
    - θα ταχθεί κατά τού Σχεδίου Αναν ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΙΝΥΧΘΕΙ Ο ΦΕΡΧΟΙΚΓΕΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ.
    - θα επανακτήσει την εθνική περιουσία ; ΜΑ ΑΦΟΥ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟΣ -ΑΝΤΕ, ΕΣΤΩ ΤΕΧΝΗΤΟ- ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ "ΣΥΝΟΙΚΙΑΚΟΥΣ" ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΖΟΥΡΑΡΙΣ.
    - θα πει RAUS στους Γερμανούς ; ΟΣΟ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝΕ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ.
    - θα αναστρέψει την εργασιακή απορρύθμιση της ΝΔ; ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΡΓΑΤΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ-ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤ'ΕΠΙΦΑΣΙΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
    - θα κατεδαφίσει το παράνομο MALL ;ΧΜ....
    (To name a few - που λέει κι ο φίλος μου ο αρχαιοπτέρυξ).

    Δεν πιστευω. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

    οι Γιωργακοσημιτηδες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

  28. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 18:48:23

    Factor μπράβο για τη φωτογραφία.
    Από το "Σπίτι της Κύπρου".
    Μπροστά τα γερο-καθίκια, πίσω τα γύναια.

    Αν έπεφτε μια βόμβα (όχι απ΄ αυτές που "έριχνε" ο Σημίτης επί δικτατορίας) δεν θα με 'παιρναν τα κλάματα...

  29. Basil avatar
    Basil 12/06/2008 19:04:19

    Κύριοι επιμένω:
    Η κίνηση αυτή είναι μια αποτυχία γιατί έπρεπε να εχει γίνει~ 1 χρόνιο πριν κατ'ελάχιστο. Με όρους ΓΑΠ-ΠΑΣΟΚ.
    Διαφορά φάσης 1 χρόνου? Τι να πω?
    Δηλαδή τώρα ο ΓΑΠ αντιμάχεται τους εκδότες?
    Τη διαπλοκή?
    Τα ξένα συμφέροντα?
    Το πατριωτικό χώρο?


    Περσινά ξυνά σταφύλια

    Βασίλης

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 19:37:18

    Μόλις διαγράφηκε ο Σημίτης κατέρρευσε κι η Εθνική Γερμανίας

  31. sofia avatar
    sofia 12/06/2008 20:18:47

    Polu sosti i kinisi tou PROEDROU,arketa me ton kontokaoumpoi

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 20:20:10

    Γειά σου, ω, ρε, ωραίε, Προφήτα!

  33. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/06/2008 20:20:14

    Συγκλονίστηκα...
    Η διαγραφή έγινε γιατί προφανώς ο λογιστάκος πριόνισε τίς βοηθητικές τού Γιωργάκη και τό παιντί έπεσε απο το ποδήλατο..
    Ο ΓΑΠ τών Μ.Κ.Ο και τού Ροντου πού ΄χρωστάει΄στον Φριντ διαγράφει το πιό ενδοτικό τίποτα μαζί με τον Μητσοτάκη ,πού γέννησε ο τόπος...
    Τι πιό θλιβερό ...
    Ενα τίποτα να διαγράφεται απο ένα άλλο τίποτα.
    Ο θλιβερός θίασος αποσυντίθεται...
    Προφανώς ο ΓΑΠ ήθελε να αποδείξει ότι πίνει Red Bull και έχει πυγμή...
    Τοδειξε και στην μαμά Φρειδερίκη-Μαργαρίτα...

    ΄Μανούλα δεν μού τάκοψε ο κακός μπαμπάς τελικά...
    Είδες Μανούλα??Aξίζω....Μιά και δέν μπόρεσα να προχωρήσω στην Πατροκτονία πού τόσο ήθελες σκότωσα τό πτώμα...Με αγαπάς περισσότερο τώρα Μανούλα??
    Πές μου ναί please,please Mom...Και φυσικά Μανούλα το Μαγαζί θά μείνει δικό μας γιά πάντα....
    Εγώ και Εσύ νάμαστε μαζί και ας γίνει το μαγαζί και ψιλικατζίδικο....'

  34. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/06/2008 20:22:02

    Γιωργάκηηηηηηηηηηηηη αυτό δεν είναι Ορέστεια αγόρι μου...
    Τά μπέρδεψες πάλι.
    Κωμωδία τού Στάθη Ψάλτη είναι.

  35. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 20:28:18

    Το σχόλιο 33 ήταν για το 31. Και μια μικρουλίτσα, τόσο δα, παρατήρηση, φίλε: οι βόμβες ΔΕΝ πέφτουν ουρανόθεν θεία χάρητι. Μπένουν από χέρια που, καμιά φορά, κόβονται εξ αιτίας τους, -μεταφορικά, αλλά, ΚΑΙ πραγματικά...

  36. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 20:32:57

    Σπύρο,

    από πού συνάγεται το "πιό ενδοτικό τίποτα μαζί με τον Μητσοτάκη ,πού γέννησε ο τόπος…";

  37. maquis avatar
    maquis 12/06/2008 20:39:05

    Πότε επιτέλους θα καταλαβουν οι πασοκοπαδοί ότι - το'πε ήδη ο facteur πιο πάνω- ότι με παλιά υλικά το αποτέλεσμα θα είναι σαν αυτό που μέχρι τώρα βλέπουμε. Βλέπω να ωρύωνται πάλι οι κλακαδόροι. Ο λογιστάκος, κινέζος, μαϊμού, ποντικος και όπως αλλοιώς τον χαρακτηρίζουν αυτοί που περίμεναν να πιάσουν την "καλή" το 99-2000 και μετά να κάθονται και να εισπράτουν, έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν μπορεί να του αφαιραθεί: είναι ο μόνος έλληνας πρωθυπουργός που δέν λεγόταν Καραμανλής, Παπανδρέου ή Βενιζέλος. Έλεος πιά.........

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 20:41:09

    Χαχαχαχαχα
    Σπύρο, η Φρειδε-ρίτα ανοίγει delivery. Αλήθεια.

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 12/06/2008 20:44:17

    Ν.Γ. για 36:
    Και μετά βγαίνει ένας καταμετρητής της ΔΕΗ και φωνάζει "κάτσε κάτω κουλοχέρη"

  40. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/06/2008 20:56:30

    Νηπιε τάχει γράψει επανειλημένα ο Προφήτης...

    Συνοπτικά:Ιμια,Οτσαλάν, Κλοπή Χ.Α.Α.,δημιουργία κύκλου λαμογιών απο παλιούς Εκκετζήδες,συνεργασία μέ μερίδα τής ΄πολυπολιτισμικής αριστεράς΄οπως Μπιστης,Δαμανακη ,Κουναλάκης...
    Παπαγαλάκια στο Ελληνικό τύπο πού διαφήμιζαν τον Λογιστή σαν σημαντικό πρωθυπουργό παραβλέποντας τήν απίστευτη διαφθορά στον τόπο αλλά και τόν εξωφρενικό ενδοτισμό στά Εθνικά Θέματα...
    Ενίσχυση τής εθνομηδενιστικής σχολής σκέψης,σε εφημερίδες και Μ.Μ.Ε
    Ελληνοτουρκική χωρίς όρους φιλία...
    Και ακόμα ο στοιχειώδης εκσυγχρονισμός πού υποσχέθηκε στην Ελληνική Κοινωνία ,ουδέποτε επετεύχθη..
    Ουδεμία προστασί υπήρξε στην χώρα μετά την εφαρμογή τού Ευρώ,αλλά αντιθέτως η ακρίβεια απο τότε άρχισε να χτυπάει την πόρτα μας...
    Ηταν ο αγαπημένος τών δεξιών βιομηχάνων και πρώτος εφάρμοσε τόν Αλογοσκούφειο νεοφιλελευθερισμό..
    Και μήν ξεχνάς ότι ο Λογιστής ανέλαβε την χώρα μετά την διακυβέρνηση τών Αεροσυνοδών,επομένως είχε μεγάλη ανοχή απο τον Λαό για΄έναν τουλάχιστον αξιοπρεπή Αστικό Εκσυγχρονισμό...
    Τίποτα δεν έγινε από όλα αυτά..
    Η Ιστορία κατέταξε ήδη τον λογιστή εκεί πού ανήκει...
    Σε συνοικιακό γραφείο για φορολογικές δηλώσεις συμβασιούχων..
    Μέχρις εκεί.

  41. thanos avatar
    thanos 12/06/2008 21:44:32

    Thaymasteton ..Meta Xriston Profhths o Nikos....BRAVO re megale eisai wraios.

  42. thanos avatar
    thanos 12/06/2008 21:52:15

    Esy Spyrako agorina mou tinos PAPAGALAKI eisai? Pws ti vgazeis, surfing the net?

  43. Σπύρος avatar
    Σπύρος 12/06/2008 21:55:21

    Τι λές ρε Θανούλη..
    Τραβιέσαι σε καμιά Πρεσβεία και παίρνεις πληροφορίες..???Γιά σκύψε γιατί σού πεσε η επιταγή...
    Αει σιχτίρ καραγκιόζη ...
    Δώσε τά στοιχεία σου ρε λαμόγιο στην διευθυνση τού blog άμα έχεις τά άντερα...
    Γιατί προσωπικά τάχω δόσει εδώ και καιρό..
    Κατάλαβες λαμόγιο ??
    Και όταν δόσεις τά στοιχείας σου έλα να ξαναμιλήσεις για΄παπαγαλάκια τραμπουκάκο..

  44. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 21:57:45

    @Σπύρο:

    φίλε, αυτά που λες είναι σωστά τα πιο πολλά, μεν, ΑΛΛΑ δεν σου ζήτησα να μου πεις τι λάθη πολιτικά- διαχειριστικά έκανε ο Σημίτης, δε. Αυτό που ζήτησα ήταν να μου εξισώσεις- ταυτίσεις τον Σημίτη με τον Μητσοτάκη. Και για να γίνει αυτό, πιστεύω, απαιτούνται απαντήσεις σ' αυτά τα 12 σημεία που έβαλα πιο πάνω, στο σχόλιο 21. Έτσι δεν είναι;
    Γιατί αυτά που λες, δεν τα έχει κάνει μόνο ο Σημίτης κι ο Μητσοτάκης, αλλά ΟΛΟΙ όσοι κυβέρνησαν αυτόν τον τόπο, -ακόμα και από το Βουνό. Όσο για την Ιστορία, δεν έχουν γεννηθεί ακόμα αυτοί που θα κρίνουν αυτά τα γεγονότα. Άλλο πράγμα, ΟΜΩΣ, ο Αποστάτης, κι άλλο όλοι οι άλλοι. Αυτή είναι η θέση μου γι' αυτόν.

    @προφήτης: δεν κατάλαβα, ειλικρινά, τι εννοείς. Ίσως κάτι να μην ξέρω. Πάντως, εννοούσα τον Σάκη τον Καράγιωργα...

  45. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/06/2008 23:56:14

    Νίκο,

    και τα αγγλικά ελληνικά είναι, -που λέει ο ...logos...

    “Kyrie,

    I eulogize the archons of the Panethnic Numismatic Thesaurus and the Oecumenical Trapeza for the orthodoxy of their axioms, methods and policies, although there is an episode of cacophony of the Trapeza with Hellas.

    With enthusiasm we dialogue and synagonize at the synods of our didymous Organizations in which polymorphus economic ideas and dogmas are analyzed and synthesized.

    Our critical problems such as the numismatic plethora generate some agony and melancholy. This phenomenon is characteristic of our epoch. But, to my thesis, we have the dynamism to program therapeutic practices as a prophylaxis from chaos and catastrophe.

    In parallel, a panethnic unhypocritical economic synergy and harmonization in a democtatic climate is basic.

    I apologize for my eccentric monologue. I emphasize my eucharistia to you, Kyrie, to the eugenic and generous American Ethnos and to the organizers and protagonists of the Amphictyony and the gastronomic symposia.

    It is Zeus’ anathema on our epoch for the dynamies of our economies and the heresy of our economic methods and policies that we should agonize between the Scylla of numismatic plethora and the Charybdis of economic anaemia.

    It is not my idiosyncrasy to be ironic or sarcastic but my diagnosis would be that politicians are rather cryptoplethorists. Allthough they emphatically stigmatize numismatic plethora, they energize it through their tactics and practices.

    Our policies should be based more on economic and less on political criteria. Our gnomon has to be a metron between economic, strategic and philanthropic scopes. Political magic has always been antieconomic.

    In an epoch characterized by monopolies, oligopolies, monopsonies, monopolistic antagonism and polymorphous inelasticities, our policies have to be more orthological. But this should not be metamorphosed into plithorofobia which is endemic among academic economists.

    Numismatic symmetry should not hyper-antagonize economic acme. A greater harmonization between the practices of the economic and numismatic archons is basic.

    Parallel to this, we have to synchronize and harmonize more and more our economic and numismatic policies panethnically. These scopes are more practicable now, when the prognostics of the political and economic barometer are halcyonic. The history of our didymous organizations in the sphere has been didactic and their gnostic practices will always be a tonic to the polyonymous and idiomorphus ethnical economies. The genesis of the programmed organization will dynanize these policies.

    Therefore, I sympathize, although not without criticism on one or two themes, with apostles and the hierarchy of our organizations in their zeal to program orthodox economic and numismatic policies.

    I apologize for having tyrannized you with my hellenic phraseology.

    In my epilogue, I emphasize my eulogy to the philoxenous autochtons of this cosmopolitan metropolis and my encomium to you, Kyrie, and the stenographers”,

    Ξενοφών Ζολώτας, διοικητής Τραπέζης Ελλάδος, Μάιος 1957, “New York Times”, ομιλία στην έδρα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου

  46. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/06/2008 00:20:42

    thanos
    ποιος είσαι συ ρε που ζητάς στοιχεία και τι κάνει ο καθένας ;
    Πάρτε το χαμπάρι : μπορεί άλλοι να συνεχίζουν παρόμοια πολιτική αλλά ο σημιτισμός πέθανε.
    "Ε, όχι και να κάνει κουμάντο στο ΠΑΣΟΚ αυτή η ξεκωλιάρα..." (Μιλένα)
    {από συγκέντρωση στελεχών του ΠΑΣΟΚ στον Πειραιά ("Πρώτο Θέμα", 30/09/2007, σελ.31 )]

    Ν.Γ.
    Το ίδιο λέμε. Αυτό που έγραψα το φώναξε ο αγράμματος αχυράνθρωπος καραγκιόζης Κουλούρης στον καθηγητή, αγωνιστή, ακρωτηριασθέντα Καράγιωργα, στην 1η Συνδ. του ΠΑΣΟΚ, το 1975 - νομίζω. Όταν ο παπατζής διέγραφε τη "Δημοκρατική Άμυνα" -αργότερα και άλλους- για να μην τον αμφισβητεί κανένας.
    Ενδεικτικό τού "ήθους" του χώρου - αποδεικτικό της συνέχειας.
    Γι΄ αυτό δεν εκπλαγήκαμε από αυτά που ακολούθησαν, 1981-2004.

  47. thanos avatar
    thanos 13/06/2008 03:20:00

    Edw mplexame ta mpoutia mas...

    Προφήτης Says:
    June 13th, 2008 at 12:20 am
    thanos
    ποιος είσαι συ ρε που ζητάς στοιχεία και τι κάνει ο καθένας ;

    Egw file profhth den zhthsa apo kanenane na grapsei ta stoixeia tou....gia des kallitera.
    Ayta ta egrapse o Spyrakos pou tygxanei na einai nomikos symboulos tou "Nikos".Dhladh pare to aygo kai koureyto opws poly swsta leei kai o "νήπιος γέρων"

  48. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/06/2008 03:24:37

    @προφήτης: δεν το ήξερα αυτό! Άμα μου το 'λεγε άλλος, δεν θα το πίστευα, αδερφέ! Καλά, δεν τον πλάκωσε κανείς; Τρελάθηκα, τώρα!

  49. Σπύρος avatar
    Σπύρος 13/06/2008 07:58:53

    Thanoulis έχεις κάνει ΚΥΠΑΤΖΗΣ επί Λογιστή και ξερεις και ποιός είναι Νομικός σύμβουλος ποιού??
    Καί εις ανώτερα.
    Καί μήν υπεκφεύγεις...
    Αμα πενθείς για τον Λογιστή πήγαινε κάντου τρισάγιο..Βλέπω πάντως ότι ήδη τού συμπαρίστασαι γράφοντας όπως έγραφε,μέ greeklish..
    Την επόμενη φορά πού θα μιλήσεις για Παπαγαλάκι κοιταξου στον καθέφτη σου..

  50. Le canard avatar
    Le canard 13/06/2008 08:40:32

    ΦακτορΧ, ενδιαφέρουσα φωτογραφία βλέπω έβαλες. Πίσω από την πρώτη σειρά, κάθονται Ντόρα-Διαμαντοπούλου. Αραγε τι να λένε και είναι μες στην καλή χαρά και τα χαμόγελα; Η Αννούλα το χαϊδεμένο παιδί του Σημίτη που μου το παίζει τώρα ισορροπιστής ανάμεσα σε ΓΑΠ-Σημίτη. Και η Ντόρα, ο θηλυκός Μητσοτάκης.

  51. sk avatar
    sk 13/06/2008 08:51:24

    Βρε ποιος τους χέζει, τους αλήτες! Πουλημένα τομάρια είναι όλοι, τσάτσοι των Αμερικανών.
    1) Ο Μητσοτάκης πούλησε το Σκοπιανό
    2) Ο Σημίτης ξεπούλησε την Ελλάδα στους Τούρκους
    3) Μητσοτάκης-Σημίτης-Κληρίδης στήριξαν λυσασμένα το σχέδιο του αράπη Ανάν.

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/06/2008 08:55:49

    thanos
    αν είσαι "εκσυγχρονιστής" εξηγείται να επιτίθεσαι στο Σπύρο. Τού περιποιείς τιμή.
    Αν όχι, έχεις περιπέσει σε λάθος.

  53. nas avatar
    nas 13/06/2008 12:28:25

    Δύο σχόλια μόνο αρκούν για την πετυχημένη παρομοίωση περί "Μητσοτάκη του ΠΑΣΟΚ". Του Factorx που λέει: Ξεχάσαμε να αναφέρουμε και την εμπλοκη στενοτατου συνεργατη του Σημιτη (πρωην αριστεριστή που μετά πήγαινε βόλτες με διαπλεκόμερνα κότερα) στα μαύρα ταμεια (άρα; ταμίας-ταμίας;).
    και του Εξάκτινου που λέει: Επίσης ξεχάσατε να αναφέρετε τη σχέση του Σημίτη με τους Γερμανούς. Ο αδερφός του είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης.(άρα; τι;)
    μήπως, λέω μήπως...ο "καταλληλότερος των νταβατζήδων" ζήτησε καμιά κάλυψη απο τον Γιώργο, δεν την πήρε και έστησε καυγά; εσείς που κάτι παραπάνω ξέρετε, ρίχτε τα...

  54. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/06/2008 13:36:48

    Σε πολιτικές συζητήσεις, δηλώνω ο περισσότερο άσχετος, αλλά μου αρέσει να κάνω σούμες:

    1. Ο Σημίτης είναι μάλλον αλλη διαχειριστική, ποιοτική και ηθική κατηγορία από τον κύριο με τον οποίο συγκρινεται.

    2. Και οι δύο έχουν συνταχθεί με το διεθνές κεφάλαιο, αν και κατα την γνώμη μου οι ενέργειες Σημίτη υπέρ του Ελληνικού κεφαλάιου ήταν σαφέστερες και πιο αποτελεσματικές.

    3. Ο Σημίτης ήταν καλύτερος από τον άλλο κύριο στο να δημιουργεί πίττα αφ' ενός και να διαχειρίζεται την μοιρασιά της αφ' ετέρου.

    4. Ο άλλος κύριος είναι δηλωμένος υποστηρικτης των «δικών μας παιδιών»

    Κοίτα να δεις, που 6 μήνες τώρα, αρχίζω να καταλαβαίνω πράγματα εδώ μέσα, αλλά ότι και να πείτε, δεν έχουν το ίδιο μακρύ χέρι (εκτός αν ο μεν είναι πολύ πιο δαικριτικός από τον δε, αλλά τι να πω, δεν μπορώ να το πιστέψω.

    Κάποιος είπε κάτι για νεποτισμό...

    Να άγνωστο, ασήμαντο κουτσομπολιό: Σε συνδικαλιστικές εκλογές συλλόγου μικρομάγαζου, '99 ή 2000, οι σημτικοί και οι μητσοτακικοί είχαν κάνει κόμμα απέναντοι στους δεξιο-αριστερο-προεδρικούς. Τότε κέρδισαν οι πρώτοι.

  55. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/06/2008 15:28:19

    Η ερώτηση παραμένει:

    ΠΟΣΑ ΦΡΑΓΚΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ.

    Ο κλέφτης από τον λακαμά έχουν διαφορά ημέρας νύχτας.

    Επίσης: ΓΙΑΤΙ για την οκταετία Σημίτη φταίει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αυτός και για κανέναν υπουργό του δεν ακούγεται γκιχ, (Παπανδρέου, Βενιζέλος, Διαμαντοπούλου κλπ, κλπ), ΕΝΩ, σήμερα, για όλα φταίνε οι υπουργοί (Τσιτουρίδης, Αλογοσκούφης, Πολύδωρας κλπ, κλπ), και ΟΧΙ ο Ζαχοπουλονατάσας), ρε, σεις, πονηροί κι όχι έξυπνοι, κατά Σουφλιάν "παπαρολόγοι;;;

  56. arcaheopteryx avatar
    arcaheopteryx 13/06/2008 16:16:32

    que es «λακαμά»;

    νήπιε γέροντα, έχω το ίδο ερώτημα με σένα. Αν είμαστε ντεντεκτιβς θα ρωτούσαμε «ποιος επωφελείται από το ότι φταίει ο Σημ και όχι οι υπουργοί απ τη μία και οι υπουργοι και όχι ο ΚΚ ο β', απ την άλλη»; εγώ συμπεραίνω ότι η απάντηση είναι ο «ΚΚ ο β'»

  57. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/06/2008 21:58:13

    @arcaheopteryx: que es «λακαμά»; Μάλλον πλάκα κάνεις, αλλά, τεσπα, βάλε την τελευταία συλλαβή πρώτη.

    Δεν είναι, βέβαια, μόνο ο ..."ΚΚ ο βους" που επωφελείται, αλλά και οι πάτρονές του "νταβατζήδες".

    Τι καιρό κάνει εκεί κάτω; Η παραγωγή ζαρζαβατικού πώς πάει; καρπουζάκια, πεπονάκια έχεις βάλει; Πώς ζηλεύω να ΄ξερες!.....

  58. Σπύρος avatar
    Σπύρος 13/06/2008 22:05:38

    Μπίστης,Κουλούρης και Παπαντωνίου υπέρ τού λογιστάκου..
    Ο αυριανιστής, ο οππορτουνιστής και ξενόδουλος,και ο αδιάφθορος σέ αγαστή συνεργασία...

    Καλά ο Τσουκάτος(δηλαδή ο Κλαδάς τού σημιτάκου)ακόμα να κάνει δήλωση συμπαράστασης??
    Και μιά απορία...
    Ο Λογιστάκος θα κρατήσει ακόμα την έδρα στον Πειραιά όπως ξεδιάντροπα κάνει χρόνια τώρα??

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.