10/01/2009 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Μητσοτάκης απαιτεί το σπίτι του...Λαλιώτη

Από την ειδησεογραφία:  Ξανά στο προσκήνιο έρχεται η κόντρα του πρώην πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη με τον Κ. Λαλιώτη για την υπόθεση της Mayo. Όπως έγινε σήμερα γνωστό, ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προχωράει στην εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων που του είχαν αναγνωρίσει δικαίωμα αποζημίωσης 100 χιλ. ευρώ για συκοφαντική δυσφήμηση, ενώ έχει ήδη αναγγελθεί ο πλειστηριασμός (στις 28 Ιανουαρίου) της κατοικίας του Κ. Λαλιώτη στα Δολιανά για την εξόφληση αυτού του ποσού.

Πάντως, ο Κ. Μητσοτάκης, σε σημερινές του δηλώσεις είπε ότι θα ζητήσει να αναβληθεί για τρεις μήνες ο πλειστηριασμός, ενώ δήλωσε ότι όταν εισπράξει το ποσό θα το δώσει στους πυρόπληκτους της Ηλείας και της Αρκαδίας. Ωστόσο έδειξε αποφασισμένος να πάει την υπόθεση μέχρι τέλους, τονίζοντας ότι και οι πολιτικοί οφείλουν να σέβονται τον νόμο. Η υπόθεση είχε να κάνει με τους ισχυρισμούς του πρώην υπουργού ότι ο Κ. Μητσοτάκης δωροδοκήθηκε μέσω λογαριασμού της λιβεριανής εταιρείας Mayo, προκειμένου να παραχωρήσει με ευνοϊκούς όρους την κατασκευή του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος στην γερμανική εταιρεία Hochtief. Παράλληλα, ο κ. Μητσοτάκης είχε υποχρεωθεί να καταβάλει στον κ. Λαλιώτη αποζημίωση ύψους 22 χιλιάδων ευρώ (πρωτοδίκως 20 εκατ. δρχ.-περίπου 59.000 ευρώ) για ηθική βλάβη που υπέστη πρώην γραμματέας του ΠΑΣOΚ από υβριστικές φράσεις του πρώην πρωθυπουργού.

Διαβάστε τι έχουμε γράψει για την Mayo, επειδή όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Τώρα που ο Μ. Λιάπης είναι εκτός κυβέρνησης ξανάρχεται η υπόθεση Ζήμενς:

Μια ενδιαφέρουσα, κατά τα άλλα, σύγχυση ονομάτων

Βγαίνουν οι σκελετοί της ΝΔ από τη ντουλάπα

Τι θα κάνει η δικαιοσύνη με την Mayo;

Δίνουν και παίρνουν τα καρφώματα για την Μήζενς

ΣΧΟΛΙΑ

  1. blakas avatar
    blakas 10/01/2009 15:22:37

    ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ.

    ΠΟΙΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ;;;
    82,000 ΕΥΡΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ.
    ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΧΟΝΤΡΑΔΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΘΗΤΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΗ.
    ΚΡΙΜΑ.

  2. 50myria avatar
    50myria 10/01/2009 15:26:38

    Για την ακρίβεια περιπου 50 μύρρια!

  3. Κώστας avatar
    Κώστας 10/01/2009 15:28:12

    Δεν του έφτανε του Μητσοτάκη,
    το σπίτι στα χανιά με τους 14 καμπινέδες!

    Ήθελε άλλον ένα;

  4. Factorx avatar
    Factorx 10/01/2009 15:35:10

    O 1 ανέβασε το σχόλιο ως ανώνυμος. Το άλλαξα σε βλάκας γιατί αν είναι να ανεβάζουν τέτοιες βλακείες να το κάνουν με το όνομά τους. Την είδηση γράφουμε πανέξυπνε. Ο ίδιος ο Μητσοτάκης ζητησε να ξεκινήσει η εκποίηση.

    Και ποσως μας ενδιαφέρει αν εχει ή δεν έχει λεφτά Ο Λαλιώτης. Δεν λύονται έτσι πολιτικά ζητήματα.

    Επαναλαμβάνω: Ο Μητσοτάκης το κάνει γιατί ξέρει τι έρχεται απο την Ζήμενς

  5. Factorx avatar
    Factorx 10/01/2009 15:46:12

    @6: "Όπως έγινε σήμερα γνωστό, ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προχωράει στην εκτέλεση των δικαστικών αποφάσεων που του είχαν αναγνωρίσει δικαίωμα αποζημίωσης 100 χιλ. ευρώ για συκοφαντική δυσφήμηση, ενώ έχει ήδη αναγγελθεί ο πλειστηριασμός (στις 28 Ιανουαρίου) της κατοικίας του Κ. Λαλιώτη στα Δολιανά για την εξόφληση αυτού του ποσού".

  6. ataktos avatar
    ataktos 10/01/2009 15:49:52

    Ola avta tekna tou katharmatos i tou bebi ine ha ha ha

  7. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 17:59:38

    Καλά έχει πολύ γέλιο.
    Ο Λαλιώτης είναι άφραγκος και ο Μητσοτάκης θέλει να τά δόσει στούς πυρόπληκτους...
    Σε ποιούς τά πουλάνε αυτά??
    Πάντως είναι συγκινητικό πού είναι ο Λαλιώτης άφραγκος και κινδυνεύει να μείνει Αστεγος..
    Τού χρόνου τα Χριστούγεννα τον βλέπω να τρέχει στά Συσσίτια τού Κακλαμάνη.

  8. SKAI avatar
    SKAI 10/01/2009 18:02:24

    @5 FACTORA
    Μήπως το δημοσιεύμα της Μπουγάτσου στην Ε είχε στόχο αυτήν ακριβώς την εξέλιξη? γιατί απλά η ΜΑΥΟ έπαιξε μέχρι 1993. Οι αποκαλύψεις για την ΖΗΜΕΝΣ είναι για την μετέπειτα εποχή!
    Έχει να πέσει πολύ κλάμα εδώ μέσα αν οι εκλογές είναι πρόωρες (κατά ΦΑΚΤΟΡΑ)!

  9. SKAI avatar
    SKAI 10/01/2009 18:06:04

    @12 Anonymous! Μην καπνίζεις γιατί σε συνδυασμό με την αύξηση της αρτηριακής σου πίεσης θα αρρωστήσεις με μεφάλη πιθανότητα.
    Εφ' όσον υπάρχει καταδικαστική πράξη πρεπει να εκτλεστεί. ΄:Αλλωστε τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ τον έχει τελειώσει προ πολλού ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

  10. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 10/01/2009 18:41:36

    Κοιταξτε ρε παιδια ποιος μιλαει""Ο Μητσοτακης""!!!Οεφιαλτης της Δημοκρατιας, ο αποστατης,ο ανθρωπος που δεν ξερει τι εχει και ας μην εχει δουλεψει ποτε στην ζωη του!!!και μενουν ακομη τα κεραμυδια στην θεση τους!!!!Τι να πει κανεις?? αφου ζουμε στην Ελλαδα που την καταντησαν ενα απεραντο μπουρδελο αλλα καιεκει ακομη επικρατει καποια ταξη ενω στην πολιτικη ζωη της χωρας κυκλοφορουν ελευθεροι καποια φρικια!!!!!!!!!

  11. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 18:44:05

    Ο Μητσοτακης καλα κανει. Δηλαδη αν εγω κατηγορησω καποιον και μου κανει αυτος μηνυση δεν θα παω μεσα; Η δεν θα πληρωσω; Θυμαμαι πως ο Λαλιωτης εκλεισε την εφημεριδα του Ψωμιαδη για παρομοιο λογο.
    Και δεν καταλαβαινω αυτα που ακουγονται οτι το ΠΑΣΟΚ θα πληρωσει τα χρηματα. Δηλαδη το ΠΑΣΟΚ παιρνει απο τον κρατικο κορβανα χρηματα (που εχω πληρωσει και εγω) για να πληρωσει τις δικαστικες εκρεμοτητες του Λαλιωτη; Που ακουστηκε αυτο. Και το αλλο οτι ο Λαλιωτης δεν εχει χρηματα ειναι σαν το αλλο με τον Τοτο. ΠΕΧΩΔΕ δεν ηταν;;; Τι δεν εχει. Πλακα μας κανει;

    Το οτι ο Ντρακουμελ θα δωσει τα χρηματα δια τους πυροπληκτους ειναι βεβαια το πιο αλλο για τον Τοτο. Αυτος δεν δινει στον εαυτο του δα δωσει σε αλλους;

  12. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 18:56:23

    Σχετικα με την παροιμιωδη γκαντεμια του Μητσοτακη θαθελα να κανω ενα σχολιο.

    Απο που προκυπτει φιλοι μου οτι ειναι γκαντεμης;;
    Με ολες τις δολιοπλοκιες καταφερε να γινει προθυπουργος. Παντρευτηκε μια παραδατη, εκανε παιδια (υπουργος η Ντορα, βουλευτης ο Κυριακος) δωροληπτες φυσικα της Ζημενς και οι δυο αλλα με αριστες προοπτικες, παει για τα εννενηντα αλλα τα εχει τετρακοσια και μας δουλευει ακομα κανονικα, παιρνει συνταξεις απο καμια δεκαρια ταμεια και γενικα δεν ειχε κανενα προβλημα στην ζωη του. Τα κοροιδα παντα εμεις ειμασταν. Ας μου πει καποιος τελος παντων απο που βγαινει το "γκαντεμης".
    Και ο ιαπωνας γιατρος του, ο δοκτορ Γιαχαμουρα ειπε πως εχει ακομα να θαψει πολλους (οχι μονο πολιτικα)

  13. thanos avatar
    thanos 10/01/2009 18:57:25

    1-blakas Says:
    January 10th, 2009 at 3:22 pm

    Με αυτα που γραφεις, επιβεβαιωνεις το ονομα που κανεις χρηση.

  14. Factorx avatar
    Factorx 10/01/2009 19:01:00

    @12 SKAI : Εκτίμηση μου είναι οτι θα υπάρξουν σοβαρες εξελίξεις τωρα που έφυγε ο Μισέλ απο τη Μέση και όρεξη να έχουμε να γράφουμε

  15. brown-eyed girl avatar
    brown-eyed girl 10/01/2009 19:07:58

    Η φημολογία ή μια από τις φημολογίες αν θυμάμαι καλά ήταν ότι "ο Λαλιώτης ήταν πίσω από τις φωτιές που κατέκαψαν τη χώρα πριν από 2 χρόνια". Για να πέσει δήθεν ο δάμαλος. Η συμβολική κίνηση του Δρακουμέλ ίσως έχει στόχο να ενισχύσει αυτή την άποψη.
    Άλλοι βέβαια έλεγαν ότι οι εμπρησμοί ήταν προβοκάτσια. Διόλου απίθανο, τα έχει κάνει ο Χίτλερ και οι Ναζί αυτά από το 1933 (βλέπε εμπρησμός Reichstag στο Βερολίνο). Το κακό είναι ότι δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα. Όλα είναι πιθανά.
    Πάντως, έθαψε τον Καραμανλή, έθαψε δύο Παπανδρέου και συνεχίζει το θηρίο μέχρι να φάει όλους τους οχτρούς!!! Έχει αρχίσει και με τρομάζει. Μήπως είναι βαμπίρ;

  16. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/01/2009 19:13:39

    σε ειχε βαλει να τα μετρας τα λεφτα,πριν τα βαλει στις Τραπεζες; Ο,τι ελεγαν οι αχρηστοι του χοντρου μεχρι να παρουν τις εκλογες το 2004,το ξαναβγαζετε τωρα.
    Μονο που τωρα,δεν κολλαει ρε χαιβανια,γιατι σας ειδαμε κι εσας.Και απατες και αχρηστοι.

  17. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 19:14:42

    @Xase
    O Λαλιώτης ήταν γραμματέας του ΠΑΣΟΚ όταν έκανε τις καταγγελίες, δεν ήταν ιδιώτης. Πολιτική κόντρα ήταν: Πασοκ VS ΝΔ. Και κατάφερε να αποκαλύψει τον "δρόμο" του μαύρου χρήματος μέσω της ΜΑΥΟ, που πήγαινε στη ΝΔ.

    Αλλά αν πιστεύεις σ αυτά που λες πρέπει και εσύ να πληρώσεις τώρα. "ΠΕΧΩΔΕ δεν ηταν;;; Τι δεν εχει" Για πες μας: που τα βρήκε; Τι υπονοείς; Να αποδείξεις τώρα τα πάντα που ξέρεις, αλλιώς πρέπει να σου κάνει αγωγή και να πλερώσεις.

    Εεε, δεν είναι έτσι ρε φίλε. Και πόσο μάλλον αν είναι πολιτική η κόντρα.

  18. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 19:15:02

    Αμα ειναι κάποιος κομματόσκυλο είναι ικανός να αθωώσει και τόν΄πάμφτωχο΄Λαλιώτη ..
    Το ποιος είναι ο Ψηλός τό γνωρίζουν όλοι,αλλά προφανώς ο άλλος είναι ο Τσέ της Ελλάδας...

    Φορτσα Ελλαδάρα μέ τά κομματόσκυλα σου.

  19. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/01/2009 19:15:34

    Εσυ ρε δεν τολμας, ουτε ενα ψευδωνυμο να βαλεις, και γραφεις "ανωνυμα".Τι λες τωρα;Αραξε στα κυβικα σου.

    factorx: γιατί εσύ γράφεις επώνυμα; χαλαρά

  20. anonymous avatar
    anonymous 10/01/2009 19:38:49

    @21brown-eyed girl Says:
    January 10th, 2009 at 7:07 pm
    Η φημολογία ή μια από τις φημολογίες αν θυμάμαι καλά ήταν ότι “ο Λαλιώτης ήταν πίσω από τις φωτιές που κατέκαψαν τη χώρα πριν από 2 χρόνια”. Για να πέσει δήθεν ο δάμαλος.
    ====


    A!Και μετά, στον Υμηττό βγήκε κερδισμένος ο Μαυρίκης των υποκλοπών, κι όσους εκπροσωπούσε ως δικαιούχους αυτών των εκτάσεων!

    Λες να υπάρχει μυστική συνενοχή Μ-Λ ;

    Αυτό κι αν είναι ωραίο σενάριο!

  21. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 19:44:09

    @.Λαπ

    Σιγα ρε φιλε, δεν ειμαστε και λαπαδες. Με τον Ψωμιαδη η κοντρα ηταν ηδιωτικη; Δεν υπερασπιζομαι τον Μητσοτακη αλλα και ο Λαλιωτης, αν εχει φαει θα μουστελνε και αποδειξεις;;;;. Το οτι δεν εχει λεφτα ειναι για τις Κατινιτσες. Σαν υπουργος ΠΕΧΩΔΕ ειχε εναν μισθο (μηνιαιο) που εγω ουτε σε 20 χρονια δεν θα βγαλω, και εχουν και τα δικα τους οι του ΠΕΧΩΔΕ η δεν το ξερεις.
    Ας μου κανει αγωγη οπως λες και θα παρει εναν μπουλο. Και δεν ξερω τι κατορθωσε να κανει οπως λες, αλλα το μονο που ξερω ειναι οτι κατορθωσε εμενα να με κανει πιο φτωχο. (Α και κατι ακινητα στο Κολωνακι ειναι στο ονομα της αδερφης του ακουσα), ο φτωχος δεν εχει τιποτα στο ονομα του.

  22. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 19:48:29

    @Λαπ

    Καιθ δεν μου ειπες, στο ταμειο ανεργιας ειναι;;;;

  23. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 19:49:39

    Το Κτηματολόγιο γιατί καθυστέρησε επι ΠΑΣΟΚ??
    Εχει διευκρινισθεί τί έγιναν τά χρήματα πού είχαν διατεθεί γιά τήν δημιουργία τού Κτηματολογίου τότε??
    Το Τεχνικό Επιμελητήριο είχε κάποια σχέση με αυτά??
    Η Κεντρική Κλινική στήν Σκουφά πάει καλά?
    Εκεί μωρέ Ασκληπιού και Σκουφά??


    Aντε να ρωτάμε διακριτικά γιατί βγήκαν κάποιοι και λένε γιά αγωγές εδώ μέσα....

  24. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 19:51:16

    Ποιός η ποιά παρότι Πανεπιστημιακός εργάζεται παράνομα στην Κεντρική Κλινική ??

  25. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 19:59:15

    @30
    Σπυρο.
    Τα φραγκα για το κτηματολογιο που εστειλε η Ευρωπη για το κτηματολογιο τα εφαγε ο πρωην της Φωτουλας.
    Γιοπταζε και προχτες το κοριτσι, χρονια του πολλα.

  26. άσχετος avatar
    άσχετος 10/01/2009 20:02:34

    Σπύρο, ποια ήταν αγκαλιά με την μητέρα του νεκρού Αλέξη στην κηδεία του; Ψάξε και βρες μια φωτογραφία στο Πρώτο Θέμα των ημερών. Υπάρχει και λεζάντα.

  27. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 20:02:36

    @ Xase
    Δεν είπα πως είναι φτωχός.
    Ξανά:
    O Λαλιώτης ήταν γραμματέας του ΠΑΣΟΚ όταν έκανε τις καταγγελίες, δεν ήταν ιδιώτης. Πολιτική κόντρα ήταν: Πασοκ VS ΝΔ. Και κατάφερε να αποκαλύψει τον “δρόμο” του μαύρου χρήματος μέσω της ΜΑΥΟ, που πήγαινε στη ΝΔ.

    Θα πληρώσει το Πασοκ εφόσον χρειαστεί.

    Εγώ λέω την προσωπική μου άποψη. Δεν μου αρέσει να πληρώνει ένας πολίτης χρηματικά ποσά, χωρίς να υπολογίζονται με αναλογία, γιατί λέει κάποιος ότι συκοφαντήθηκε.. Είναι γελοίο. Σαν να σου λέει "έχεις λεφτά; συκοφάντησε όποιον θέλεις στο οικονομικό ποσό των 100.000 +ΦΠΑ!" "δεν έχεις λεφτά; σκάσε, δεν μας νοιάζει αν έχεις δίκιο!"

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 20:10:38

    33@Ασχετος.
    Δεν το πιάνω στά χερια μου βρέ σύ το Πρώτο Θέμα,αλλά θα το ψάξω.

  29. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 20:15:26

    Θέλω να πω ότι εσύ μπορεί να έχεις δίκιο "ΠΕΧΩΔΕ δεν ηταν;;; Τι δεν εχει. Πλακα μας κανει;", όπως μπορεί να έχει και ο Λαλιώτης σε αυτά που λέει. Κατα τη γνώμη μου έχετε και οι δύο. Αλλά πρέπει να έχετε αποδείξεις, αλλιώς να βρείτε λεφτά για να μιλάτε και να περιμένετε την "Δικαιο"σύνη να λύσει τις διαφορές σας.

  30. donaE avatar
    donaE 10/01/2009 20:16:40

    Παντως μολις το ακουσα τωρα στις ειδησεις ειπα κριμα που του παιρνουν το σπιτι,σαν ανακλαστικο.Εμενα μου φαινεται επικοινωνιακο του Λαλιωτη που δεν πληρωνει.Καθολου ασχημα.

  31. Xase avatar
    Xase 10/01/2009 20:18:39

    @ Λαπ
    Οποιος συκοφαντει πρεπει να πληρωνει. Ειτε εσυ ειτε εγω ειτε ενας υπουργος η ενας πολυ πλουσιος. Και εφοσον το εφετειο ειπε στον Λαλιωτη να πληρωσει, πρεπει να πληρωσει. Εσενα και μενα θα μας εβαζαν μεσα. Σιγουρα δεν ηταν ιδιωτης ο Λαλιωτης εκεινη την εποχη που εκανε τις καταγγελιες. Αυτο δεν σημαινει οτι αν δεν εχει στοιχεια πρεπει να καταγγειλει κατι. Δεν μπορεις να συκοφαντεις καποιον χωρις να εχεις στοιχεια. Τι θα πει δηλαδη πολιτικο;;
    Ενας πολιτικος μπορει να λεει οτι θελει χωρις αποδειξεις;; Οι πολιτικοι εχουν ηδη το προνομιο της γρηγορης παραγραφης απο ορισμενα αδικηματα που αλλοι Ελληνες δεν εχουν. Τι διαολο ισοτητα ειναι αυτη;; Και η αντιπαραθεση του Λαλιωτη με τον Ψωμιαδη τι ηταν;;.(ασχετα τι ειναι ο Ψωμιαδης ετσι:) Παντα δεν ηταν πολιτικος.

  32. anonymous avatar
    anonymous 10/01/2009 20:25:46

    ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Θα αφήσω την διεκδίκηση στην διαθήκη μου...
    nonews-NEWS στις 10:31

    &

    Ο Αντρέας έκανε διαθήκη για τον..."όνειδος"


    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!

  33. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2009 20:43:41

    @ λαπ
    Πες μας ότι είναι και το θείο βρέφος!
    Εφ' όσον συκοφάντησε οφείλει να πληρώσει. Έτσι πάει συνήθως. Φτάνει πιά με τις "πολιτικές" πράξεις.
    Όσο για την περιουσία του, υπάρχουν και τα Κάτω Δολιανά, για όσους δεν γνωρίζουν. Στα Άνω Δολιανά έχει κι άλλο σπίτι πέραν από αυτό που βγαίνει σε πληστηριασμό.

  34. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 20:53:47

    Ρε σεις συκοφαντία είναι όταν λες κάτι χωρίς στοιχεία, δεν είναι μόνο η πραγματική συκοφαντία.
    π.χ.Ο Ορεστιος λεει πως έχει κι άλλο σπίτι επειδή έτσι άκουσε. Αυτό αν δεν αληθεύει είναι συκοφαντία. Αν όμως αληθεύει και δεν έχει στοιχεία να το αποδείξει ο Ορέστιος είναι πάλι συκοφαντία.

  35. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2009 20:59:38

    Καλά, ό, τι πεις λαπ. Άκουσε καλύτερα τον ομφαλό σου.

  36. stelios avatar
    stelios 10/01/2009 21:00:44

    Μη στενοχωριεστε,θα δανειστει απο τον Παπουλια και τον Χαλαγκ οπως εκανε ο...απορος Α.Παπανδρεου για το κ#λοσπιτο και θα το σωσει τελικα το πατρικο του,στο νοικι ειναι ο καημενος,δεν εχει λεφτα να αγορασει λαστιχα για το suv ης κορης του.

  37. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 21:01:32

    Ο Μητσοτάκης έπαιρνε τα λεφτά από την ΜΑΥΟ για τη ΝΔ, όχι ο Λαλιώτης. Ο ομφαλός μίλησε.

  38. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/01/2009 21:15:03

    Η ικανότητα των πολιτικών να αποκρύπτουν τα ίχνη των οικονομικών εγκλημάτων τους, είτε με "μαύρους" λογαριασμούς είτε με εξωχώριες εταιρείες είτε με παρένθετους λήπτες των δωροδοκιών, συγγενείς ή φίλους (ένας από τους λογαρισμούς που ακούστηκε στην υπόθεση SIEMENS ανήκε στον ιδιαίτερο του Μαντέλη) και να αυτοπροσδιορίζονται ως "αναξιοπαθούντες" δεν παραπλάνησε ποτέ τους στοιχειωδώς έξυπνους πολίτες.
    Όσα λοιπόν πασοκόσκυλα, μητσοτακόσκυλα και λοιπά κομματόσκυλα "κόπτονται", εδώ και αλλού, για την "ακεραιότητα" καθαρμάτων ή είναι ηλίθιοι ή παίρνουν κομμάτι απ' την πίττα.

  39. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 21:19:04

    @Προφήτης
    Εγω πάντως δεν κόπτομαι για κανέναν. Τόση ώρα γράφω και πηγαίνουν στράφι τα λόγια μου. Αλλά τώρα εσύ να αποδείξεις αυτά που λες. Αντε γιατί γεμίσαμε συκοφάντες!...

  40. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 21:24:45

    Δεν νομίζω να σας ενοχλεί αυτό. Κάθε φορά που θα γράφετε κάτι να φέρνετε και τα στοιχεία...ανώνυμοι συκοφάντες, κουκουλοφόροι μπλόγκερς.

  41. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2009 21:33:29

    @ λαπ
    Με την ίδια λογική λάπ
    αφού δεν έχασες κέρατα, τότε έχεις κέρατα.

  42. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 21:38:27

    Σέβομαι τον πόνο τού Λαλιώτη..
    Νά κάνει το antinews έρανο για να μην χάσει το σπίτι του...
    Φαντάζομαι οτι θα βγεί και στά Κανάλια σαν κάτι χήρες πού κλαίνε οταν οι Τράπεζες τούς βγάζουν στο σφυρί το σπίτι..

    Μαζί μέ την σωτηρία τής Καρέτα-Καρέτα save Kostas.

  43. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 21:40:45

    Λάπ γιά τόν αυτοπροσδιορισμό τών ΄Μακεδόνων΄κόπτεσαι πάντως .

    Θές να αρχίσουν και οι άλλοι ΄ανώνυμοι΄τούς χαρακτηρισμούς??
    Eκτός εάν θεωρείς εαυτόν επώνυμο και δέν το ξέρουμε.

  44. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 21:41:52

    @Orestios
    Ειρωνικά το λέω...
    Ο Μητσοτάκης έπαιρνε χρήματα μέσω της ΜΑΥΟ. Γιατί δεν καταδικάζεται αυτός;

    Φυσικά δεν λέω πως το Πασοκ και ο Λαλιώτης δεν έχουν κάνει κάτι παρόμοιο, αλλά δεν έχουμε στοιχεία - με τη λογική σας, το να λες κάτι τέτοιο είναι συκοφαντία και πρέπει να πληρώνεις για αυτό. Κατηγορείτε τον Λαλιώτη ότι συκοφάντησε τον Μητσοτάκη και πρέπει να πληρώσει, ενώ παράλληλα συκοφαντείτε εσείς τον Λαλιώτη. Ωραίο δεν είναι αυτο;

  45. Factorx avatar
    Factorx 10/01/2009 21:43:51

    @λαπ, αν θεωρείς όσα γράφονται "συκοφαντίες" κλπ γιατί μπαίνεις στον κόπο και ασχολείσαι; Και αν αδεν κάνω λάθος κι εσύ ανώνυμος δεν είσαι;

  46. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 21:48:47

    Η ουσία είναι πως οι Δυό Μονομάχοι χρησιμοποιούν τήν έτσι και αλλοιώς διαλυμένη Δικαιοσύνη κατά πώς τους βολευει...
    Και επι Ν.Δ και επί ΠΑΣΟΚ η Δικαιοσύνη έγερνε και γέρνει είτε προς το πράσινο είτε πρός το μπλέ αναλόγως μέ την Κυβερνώσα Παράταξη.

  47. λαπ avatar
    λαπ 10/01/2009 21:51:53

    Ειρωνικά τα λέω φακτορ… ειρωνικά...

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 21:53:27

    Φάκτορ μπορούμε να αρχίσουμε και εμείς τίς ειρωνείες για τον Οπαδό τού Γκρουέφσκυ??

  49. Factorx avatar
    Factorx 10/01/2009 21:59:54

    Ελεύθερα Σπύρο

  50. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/01/2009 22:19:12

    Ερώτημα 1 : ποια είναι η "Πάπισσα" (όχι Ιωάννα) της Ψυχιατρικής, με πατρονάρισμα φορέων κ.λπ.

    Ερώτημα 2 : ποια έχει μετοχές σε κλινικές, σε Αθήνα και Επαρχία, μαζί με ΝεοΔημοκράτες παράγοντες στον ιατρικό χώρο. Απάντησε κανένας στο ερώτημα του Σπύρου, για Ασκληπιού και Σκουφά;

    Ερώτημα 3 : ποιος αγόρασε ακίνητα σε φθηνές τιμές, σε Ψυρρή και Γκάζι, πριν αναγγελθούν αναπλάσεις και αναβαθμίσεις (μεσιτικά, γιατί πολιτισμικά βράσε "αναβάθμιση") των συγκεκριμένων περιοχών.

    Ερώτημα 4 : ποια κόρη αναξιοπαθούντος πολιτικού πατέρα έχει από τα 18 jeep cherokee. Έχουν πολλές 18χρονες φτωχών πατεράδων;

    Ερωτηματάκια στα όρια του κουτσομπολιού, θάλεγε ίσως κάποιος.

    Πάντως δεν εννοώ τον Λαλιώτη.
    Αφ' ενός ο Φακτορ είναι φίλος και δεν θέλω να τρέχει αφ' ετέρου ο Τσαγκαρουσιάνος, που είχε γράψει παλιά στο 01 ότι πνίγει το κουνέλι, κατέθεσε, όπως έγραψε στη Lifo, στον λογαριασμό της κόρης του 104.000 €, επιδικασμένα για συκοφαντική δυσφήμιση.

  51. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 22:31:56

    Προφητ稨
    H ιδια που δουλευει παρανομα στην Κεντρική Κλινική πού ειναι αγορασμένη απο χρήματα της Ε.Ε.Τον αληθινο ιδιοκτητη δεν τον λεμε.....
    Η ιδια πού ο παλιος καθηγητής της ψυχιατρικής και αδελφός δεξιού πρωην Υπουργου Οικονομικων την προώθησε γιατι οι συμμαχίες τών μπλέ και τών πράσινων ειναι δεδομένες.
    Για να μην συνεχισουμε γιατι εχει μεγαλη πλακα το θεμα.
    Και επισης στο 4...
    Ποιος πολιτικος δηλώνει πως ΄η κορη μου εχει περισσοτερα χρηματα απο την Αθηνα Ωναση΄??

  52. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 22:35:23

    Kαι οσο για το πατρονάρισμα ειναι παρομοιο με της Νηπιαγωγου-Ιατρου Νατάσας.....
    Ξαφνικά και απο το μηδέν βρέθηκε σέ πάμπολλα σχήματα ολα χρηματοδοτουμενα απο την Ε.Ε πού στην ουσια δεν προσέφεραν τίποτα στην Ψυχική Υγεία...
    Βοηθούσε απο την μιά ο δεξιός Καθηγητής και απο την αλλη ο γνωστός Πασοκος καθηγητής που την Εδρα την ειχε παρει επι Χούντας,αλλά έφτασε στά Ανωτατα Αξιωματα της ΄Ακαδημαϊκής Επιστήμης΄.

  53. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 22:36:52

    Φυσικά οι ανωτέρω ιστορίες είναι φανταστικές και τίς γράφουμε γιά να περνάμε την ώρα μας..
    Εντάξει Φάκτορ??

  54. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/01/2009 22:37:06

    Το ανωνυμα,το εβαλα σε εισαγωγικα οπως ειδες.

  55. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/01/2009 22:42:11

    Εσεις ρε μαγκες τοτε,πως κατηγορειτε το Λαλιωτη οτι εκλεβε;Αρα,κι εσεις τα ιδια σκατα εισαστε μ αυτον,αν αυτος ειναι καταδικαστεος.
    Και οσον αφορα στο οτι θα πηγαινε μεσα καποιος απο δω,οπως λεει, δεν ηταν μηνυση βρε μπουμπουνα,αγωγη ηταν.Και στην αγωγη, πληρωνεις μονο, δεν πας φυλακη.

  56. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/01/2009 22:45:07

    Και τι νοημα εχει ρε φιλε,να βαζεις ερωτηματα, που δεν μπορεις να τα απαντησεις;
    Αφου δε σε παιρνει, κλειστο το στοματακι σου και ασε καναν αλλο να πει τιποτα πιο εποικοδομητικο.

  57. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/01/2009 22:49:00

    61,62,63.

    Κανονικά θα έπρεπε να μετακομίσει ολόκληρο το Antinews αλλού και νά σού κάνει δωρεά τον Ιστότοπό του..
    Θάταν μιά ευγενής παραχώρηση στον ΄Ορθό Λόγο΄.

  58. anonymous avatar
    anonymous 10/01/2009 23:02:48

    STO ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΛΑΚΩΔΕΣ ΣΧΟΛΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ;


    @21brown-eyed girl Says:
    January 10th, 2009 at 7:07 pm
    Η φημολογία ή μια από τις φημολογίες αν θυμάμαι καλά ήταν ότι “ο Λαλιώτης ήταν πίσω από τις φωτιές που κατέκαψαν τη χώρα πριν από 2 χρόνια”. Για να πέσει δήθεν ο δάμαλος.
    ====

    A!Και μετά, στον Υμηττό βγήκε κερδισμένος ο Μαυρίκης των υποκλοπών, κι όσους εκπροσωπούσε ως δικαιούχους αυτών των εκτάσεων!

    Λες να υπάρχει μυστική συνενοχή Μ-Λ ;

    Αυτό κι αν είναι ωραίο σενάριο!

  59. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2009 23:03:38

    @ Προβοκάτωρ
    Μην αγγίζεις "ιερές αγελάδες" του πανεπιστημίου. Θα πέσει να σε φάει ο λαπ

  60. anonymous avatar
    anonymous 10/01/2009 23:33:42

    @66
    περι άλλων τιρβάζεις,προφανώς, περιφέρων την γελαστήν σου κεφαλή!

    ΕΥΓΕ! ..σου ανήκει το μέλλον!

  61. Orestios avatar
    Orestios 11/01/2009 00:10:31

    @ #67
    Ουπς, μας την έπεσε ο ανώνυμος. Φυλαχθείτε! Θα μας σκίσουν την Todds....mon Dieux!!!!!!!

  62. Σπυρος avatar
    Σπυρος 11/01/2009 09:38:23

    ΟΙ ΣΥΝΟΠΙΤΕΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΕΑ ΚΑΡΠΑΘΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.

  63. Πάνος avatar
    Πάνος 11/01/2009 15:39:44

    Μήπως γνωρίζετε ποιος ήταν ό ΓΓ του ΥΠΕΧΩΔΕ και ταυτόχρονα Ταμίας του ΠΑΣΟΚ επί Λαλιώτη;

    Ρωτήστε τον για τα κωδικοποιημένα ευχαριστήρια μηνύματα προς τους Μεγαλοεργολάβους.

    Μην ασχολείστε με άτομα που νομίζουν ότι οι Έλληνες έχουν το επίπεδο του 1980 που τους παραπλανούσαν ηλίθιοι.

  64. Πάνος avatar
    Πάνος 11/01/2009 15:42:54

    Που είναι ο Γκιώργκο;
    Μήπως αυτές τις μέρες ασχολείται αποκλειστικά με την λύση του Παλαιστινιακού προβλήματος (Πρόεδρος της Σοσ. Διεθνούς) και χάθηκε;

  65. factorx avatar
    factorx 11/01/2009 16:54:54

    «Το θέμα Λαλιώτη για μένα κλείνει σήμερα. Δεν πρόκειται πλέον να ασχοληθώ μαζί του», αναφέρει σε έγγραφη δήλωσή του ο επίτιμος πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, μετά την εμφάνιση του Κώστα Λαλιώτη σε τηλεοπτικό κανάλι για το θέμα πλειστηριασμού σπιτιού του στα Δολιανά Αρκαδίας, σε εφαρμογή καταδικαστικής σε βάρος του απόφασης, κατόπιν προσφυγών τού κ. Μητσοτάκη.


    «Χαίρω διότι ο κ. Κ. Λαλιώτης σήμερα αναγνώρισε ότι και αυτός οφείλει να συμμορφωθεί με το νόμο και να πληρώσει», τονίζει ο κ. Μητσοτάκης.

    Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Λαλιώτης δεν συμμορφώθηκε με την απόφαση του Εφετείου και δεν έδωσε στον επίτιμο πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας τα 100.000 ευρώ που του επιδικάστηκαν.

    Το ΠΑΣΟΚ αναμένεται να πληρώσει το ποσό αυτό, καθώς θεωρεί πως η κόντρα είναι πολιτική και όχι προσωπική.

    Ήμουν μάρτυρας υπεράσπισης στην αγωγή του κ.Μητσοτάκη κατά του κ.Λαλιώτη. Η εκδικητικότητα του κ.Μητσοτάκη και η εκτός πλαισίου συμπεριφορά του δικαιώνει, σε πολιτικό επίπεδο, την επιλογή μου να στέκομαι κοντά στον κ.Λαλιώτη, δήλωσε ο Αν. Λοβέρδος.

  66. Factorx avatar
    Factorx 12/01/2009 12:21:55

    Κ. ΛΑΛΙΩΤΗΣ: ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

    O Κ. λαλιώτης δηλωσε σε τηλεοπτικές εκπομπές οτι την περίοδο που ο Κ. Μητσοτάκης παρέπεμπε τον Ανδρέα Παπανδρέου στο Ειδικό Δικαστήριο για τα νοσήλιά του, με παραποιημένα στοιχεία στα ταμεία της ΝΔ εισέρρεαν 2,5 εκατ. δολάρια»,

    Αναπάντητο ποιοι και για πόσο χρηματοδοτούσαν τη ΝΔ

    Στο πλαίσιο αυτό, ο πρώην γραμματέας του ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για ηθική και πολιτική δικαίωση και δηλώνει αποφασισμένος να αγωνιστεί για να ξεκαθαρίσει η υπόθεση. Γιατί τα ερωτήματα ποιοι και γιατί και για πόσα χρόνια χρηματοδοτούσαν τη ΝΔ παραμένουν αναπάντητα.

    Σύμφωνα με τον Κ. Λαλιώτη «οι γνωστοί-άγνωστοι χρηματοδότες της ΝΔ κατέθεταν χρήματα για τη λιβεριανή εταιρεία «ΜΑΥΟ INVESTMENTS CΟRΡΟRΑΤΙΟΝ» στη Royal Bank of Scotland και πιο συγκεκριμένα στον τροφοδότη λογαριασμό με τα εξής κωδικά στοιχεία: U.S. Dollar A/c No. MAYINV-USDI- Sterling A/c No. 20662557». Μετά, με εντολή του διαχειριστή της ΜΑΥΟ, εφοπλιστή Σπ. Πολέμη, τα ποσά των εκατοντάδων εκατομμυρίων δραχμών έφθαναν στην Εθνική Τράπεζα -παράρτημα Κολωνακίου- στον ειδικό λογαριασμό της ΝΔ.

    Ο λογαριασμός αυτός είχε ως συνδικαιούχους και συνδιαχειριστές, σύμφωνα με τον νόμο (και σύμφωνα με την ένορκη κατάθεση του Γ. Βαρθολομαίου) τον κ. Μητσοτάκη ως πρόεδρο του κόμματος και τους Α. Μπρατάκο και Α. Σγαρδέλη, ως αντίστοιχους υπευθύνους της ΝΔ. Μετά, τα εκατομμύρια δολάρια του συγκεκριμένου λογαριασμού με δραχμοποίηση και εκταμίευση, έμπαιναν στα ταμεία του κόμματος της ΝΔ στη Ρηγίλλης.

    «Δυστυχώς, όμως, η έρευνα της Ελληνικής Δικαιοσύνης έμεινε στη μέση και δεν προχώρησε, όπως όφειλε, μέχρι τέλους», δηλώνει πλέον ο Κ. Λαλιώτης. «Ο κ. Παπαγγελόπουλος δεν κίνησε τη διαδικασία της "δικαστικής συνδρομής" για να ανοίξουν οι τροφοδότες λογαριασμοί της ΜΑΥΟ, για να χυθεί άπλετο φως σε πολλές γκρίζες και σκοτεινές πτυχές της δημόσιας ζωής και για να μάθουν όλοι οι Ελληνες για τους πάντες και τα πάντα».

    Με αφορμή την εμπλοκή του Σπ. Πολέμη, ο πρώην γραμματέας του ΠΑΣΟΚ δίνει μια ακόμη διάσταση: «Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις και τις ομολογίες για το σκάνδαλο της Βιστωνίδας και του Βατοπεδίου και πάλι επί ΝΔ η offshore εταιρεία "Noliden" (αγόρασε από τη Μονή μέσω ΚΕΔ το ολυμπιακό ακίνητο στο Ολυμπιακό Χωριό) ανήκε στον εφοπλιστή Σπύρο Πολέμη του Λεωνίδα»!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.