#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/08/2012 14:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Μανώλης Κεφαλογιάννης νέος Γραμματέας της ΝΔ



Με μεγάλη διαφορά, ο Μανώλης Κεφαλογιάννης εξελέγη νέος γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, συγκεντρώνοντας 301 ψήφους έναντι 186 του Νικήτα Κακλαμάνη. Ο τρίτος υποψήφιος Θεοφάνης Λαμπρόπουλος έλαβε 13 ψήφους.

Ο νέος Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, αμέσως μετά την εκλογή του, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 «Το μήνυμα της σημερινής εκλογικής διαδικασίας είναι μήνυμα ενότητας της Παράταξης. Η εντολή είναι να τα αλλάξουμε όλα. Να τα αλλάξουμε όλα και να βοηθήσουμε την κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά να αλλάξει την Ελλάδα. Η Νέα Δημοκρατία είναι μία ιστορική Παράταξη. Έρχεται από πολύ μακριά και φιλοδοξεί να πάει πολύ μακριά. Γι’ αυτό, η εντολή που πήραμε θα τηρηθεί στο ακέραιο. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε και συγκεκριμένα θέματα πολιτικής για τη Νέα Δημοκρατία. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εκλέκτορες για την τιμή που μου έκαναν. Να συγχαρώ τους ανθυποψηφίους μου, γιατί κάναμε έναν καλό αγώνα, που δείχνει τη σοβαρότητα και της εκλογικής διαδικασίας και της Παράταξης, την οποία υπηρετούμε. Θα έχουμε άμεση συνεργασία, στο μέλλον, για το καλό της Παράταξης και της Ελλάδος».

Αντιθέτως ο κ.Κακλαμάνης με την δήλωσή του έδωσε λαβή για σχόλια ότι "δεν ξέρει να χάνει":  «Εύχομαι στον Μανώλη, δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο του. Θα σταθώ δίπλα του, χωρίς βεβαίως να εγκαταλείπω τις θέσεις μου, όπου με χρειαστεί. Ευχαριστώ όλα τα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ., ιδιαίτερα όμως το 38% των συναγωνιστών μου, που αντιστάθηκαν στις πιέσεις και με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους. Συνεχίζουμε για τα δύσκολα, που έρχονται…»

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 30/08/2012 14:36:26

    Καλορίζικος
    Απο εδώ και πέρα μια κίνηση πρέπει να κάνει
    Να σηκώσει τα μανίκια και να πιάσει δουλειά

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 30/08/2012 14:39:45

    Καλή υπομονή.

  3. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 30/08/2012 14:51:02

    ΚΑΛΗ Κ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΙΑ

  4. ΚατΚατ avatar
    ΚατΚατ 30/08/2012 15:25:16

    Δόξα σοι ο Θεός! Καλορίζικος.

  5. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 30/08/2012 15:40:04

    Σιδερο..Κεφαλογιάννης.!

  6. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 30/08/2012 15:58:10

    καλή δύναμη, ας ξεκινήσει επιτέλους την κάθαρση στο κόμα από τα λαμόγια-καιροσκόπους! το περιμένουμε εδώ και χρόνια.....

  7. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 30/08/2012 16:41:25

    να είναι η εκλογη αυτή, η αρχη της νέας, πραγματικά ριζοσπαστικής, εντός της κοινωνίας πορείας του κόμματος

  8. Δικερως avatar
    Δικερως 30/08/2012 17:19:17

    Μανωλη,να'σαι γερος και η δυναμη σου ειμαστε εμεις.
    Νικητα,ειχα δικιο οτι εισαι λιγος.

  9. ΛΕΥΤΕΡΗΣ avatar
    ΛΕΥΤΕΡΗΣ 30/08/2012 18:45:01

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

  10. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 30/08/2012 19:12:21

    Σιδερένιος

  11. GO avatar
    GO 30/08/2012 19:39:21

    Αν και προτιμούσα τον Κακλαμάνη, εύχομαι στο νέο Γραμματέα, Μ. Κεφαλογιάννη, καλή θητεία.

  12. christof avatar
    christof 30/08/2012 19:50:28

    Μανωλη δωσε νεα πνοη στη παραταξη.Μαζι με τον αρχηγο για μια καινουργια αρχη.

  13. sofia or8h avatar
    sofia or8h 30/08/2012 20:45:08

    Siderokefalos !!
    Bravo!

  14. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 31/08/2012 00:41:22

    Καλη δυναμη στο συνεπη αγωνιστη της παραταξης. Αλλα ΔΕΝ τον φοβαμαι, ξερει απο ...δυσκολα.

  15. AMARYLIS avatar
    AMARYLIS 31/08/2012 02:36:34

    Με τα μέτρα που ετοιμάζει να ανακοινώσει η Κυβέρνηση αλήθεια επί ημερών του το ποσοστό της ΝΔ ποιό ελπίζει ότι θα είναι? Καλορίζικος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. xbab avatar
    xbab 31/08/2012 20:05:18

    Από τους πιο αγαπημένους μας ο Μανώλης.
    Από τους πιο άτυχους όμως Γενικούς Γραμματείς.
    Σε πιό κόμμα θα είναι ΓΓ;