#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2012 00:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Λ. Τζανής αυτοκτόνησε επειδή δεν άντεχε την διαπόμπευση;



(Ανανεωμένο) - Συγκλονίζει την κοινωνία του Βόλου αλλά και την πολιτική ζωή του τόπου η αυτοκτονία, σήμερα το απόγευμα, του πρώην υφυπουργού Εσωτερικών στην κυβέρνηση Σημίτη και επί σειρά ετών βουλευτή, Λεωνίδα Τζανή. Το όνομα του 57χρονου πρώην πολιτικού εμφανιζόταν στη λίστα των πολιτικών προσώπων που εμπλέκονται σε υποθέσεις παράνομου πλουτισμού οι οποίες ελέγχονται από το ΣΔΟΕ.

Κατά πληροφορίες, έδωσε τέλος στη ζωή του διά απαγχονισμού στο πάρκινγκ του σπιτιού του, όπου τον βρήκε η σύζυγός του.

Τα τελευταία χρόνια, ο Λεωνίδας Τζανής απείχε από την πολιτική και ασκούσε τη δικηγορία στον Βόλο.

Πληροφορίες από τον Βόλο υποστηρίζουν ότι με αφορμή την εμπλοκή του ονόματος του στις λίστες του ΣΔΟΕ ο Τζανής έλεγε τις τελευταίες ημέρες ότι "δεν αντέχει νέα διαπόμπευση". Υπενθυμίζεται ότι είχε κατηγορηθεί για την υπόθεση με τα φρουτάκια, όταν ήταν  πρόεδρος της Εξεταστικής Επιτροπής για το καζίνο του Φλοίσβου.

Στα προβλήματα που αντιμετώπιζε τον τελευταίο καιρό είχαν προστεθεί και προβλήματα υγείας, κυρίως από το αυξημένο ζάχαρο.

«Να μου προσέχετε τη Μαρία και τα παιδιά», έλεγε στους δικούς του τον τελευταίο καιρό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απαισιόδοξος avatar
    Απαισιόδοξος 04/10/2012 21:29:58

    Αρχή εξελίξεων...

  2. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/10/2012 21:31:33

    Δεν τον γνώριζα, μακάρι και άλλοι να είχαν το φιλοτιμώ του!

    • τάσος avatar
      τάσος @ ΝΤΙΝΟΣ 05/10/2012 22:11:29

      το να αυτοκτονήσει ένας αριβίστας προκειμένου να μην πάει μέσα εξαιτίας της κατάχρησης της εξουσίας που κατάφερε να αποσπάσει είναι ένδειξη φιλότιμου;

  3. mezapos avatar
    mezapos 04/10/2012 21:31:35

    Ο Λ. Τζανής, που στο παρελθόν είχε κατηγορηθεί για εμπλοκή σε μια υπόθεση με "φρουτάκια", ήξερε ότι διενεργείται σε βάρος του οικονομικός έλεγχος.

  4. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/10/2012 21:33:34

    Συγνώμη, διόρθωση ".... φιλότιμο του "

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΝΤΙΝΟΣ 04/10/2012 23:12:36

      Μπράβο τώρα τα διόρθωσες !!!!!! Από πότε οι οικονομικές παραβάσεις πρέπει να έχουν τίμημα την ανθρώπινη ζωή κάποιου και από πότε η αυτοκτονία δείχνει φιλότιμο ; Μήπως από τότε που εφευρέθηκε η κότα που κάνει τα χρυσά αυγά ;;;

      • καπα κλοκ avatar
        καπα κλοκ @ roadrunner 06/10/2012 12:47:13

        Ετσι αποφασισε το Σημιτολαμογιο

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/10/2012 22:01:12

    Δέν εἶναι πολιτική ἀνδρεία καί ἐνδειξη φιλότιμου ἑνός πολιτικοῦ ἡ αὐτοκτονία.Νά ἔμενε μέχρι τέλους νά ἀντιμετώπιζε τή Δικαιοσύνη καί ἄν ἔσφαλλε,νά πλήρωνε.
    Τῶρα βέβαια,ὁ ἀποθανών δεδικαίωται,ἀλλά προσωπικά θά μέ ἔθλιβε ἄν κι ἄλλοι πολιτικοί πού τά ὀνόματά τους ἐμπλέκονται σέ λίστες,θά ἀκολουθοῦσαν τό παράδειγμά του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κυθήριος 04/10/2012 23:21:50

      Ποτέ, μα ποτέ, δεν μπόρεσα να συμμεριστώ το "ο αποθανών δεδικαίωται". Δηλαδή, αν αυτοκτονήσει (ή πεθάνει από φυσικά αίτια) ο Άκης μέσα στη φυλακή, θα πούμε ότι "δεδικαίωται" κιόλας;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Αυριανιστής 04/10/2012 23:28:55

        Ἔχει τήν ἔννοια ὅτι δέν μπορεῖς νά τόν κατηγορήσεις γιά τίποτα πιά ,ἀφοῦ δέν βρίσκεται στή ζωή νά ὑπερασπιστεῖ τόν ἑαυτό του.Ἐννοεῖται ὅτι αὐτήν τήν ἔκφραση δέν μπορεῖς νά τήν πεῖς καί γιά τούς μεγαλύτερους ἐγκληματίες πού ἔφυγαν ἀπό τή ζωή...

  6. Νικόλας avatar
    Νικόλας 04/10/2012 22:02:12

    Αν είχε φάει ένα λαμόγιο λιγότερο αν και αναγνωρίζω μια αίσθηση ελάχιστου φιλότιμου που από τους συναδέλφους του απουσιάζει παντελώς. Αν αυτοκτόνησε για άλλο λόγο ας αναπαυθεί εν ειρήνη.

  7. Παύλος avatar
    Παύλος 04/10/2012 22:46:57

    Υποκλίνομαι στο φιλότιμό του !
    Θλίβομαι για την απώλεια μιας ζωής! (εύχομαι όχι και μιας ψυχής)
    Φρίττω (πάντα) προ του πλέον "λάθος" και πλέον "ανόητου" διαβήματος!(αυτοκτονία)
    Και θεωρώ ότι :
    Αν το 5% των πολιτικών είχε το φιλότιμο αυτού του πολιτικού,
    η Ελλάδα θα είχε καλύτερη τύχη, από αυτήν που έχει σήμερα !

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Παύλος 04/10/2012 23:32:15

      Μέ αὐτόν τόν τρόπο θανάτου,ἡ ἀπώλεια καί τῆς ψυχῆς εἶναι δεδομένη.

      • Φανη avatar
        Φανη @ Κυθήριος 05/10/2012 10:49:37

        Σωστα

  8. ΚΜ avatar
    ΚΜ 04/10/2012 22:58:49

    Δεν μου αρέσει να κατηγοράω πεθαμένους, μακάρι ο Θεός να τον συγχωρέσει (όπως και όλους μας, όταν έρθει η ώρα) αλλά, για τον μακαρίτη, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι αυτοκτόνησε από φιλότιμο. Ίσως από τον φόβο της φυλακής.

  9. GLAD avatar
    GLAD 04/10/2012 23:37:20

    Τέτοια θλιβερά γεγονότα (δεν καταλογίζω φυσικά τίποτα το μεμπτό στον μακαρίτη αφού δεν γνωρίζω τίποτα για αυτόν και εκφράζω την λύπη μου εδώ ), είναι το τέλος μιας επαίσχυντης εθνικής πορείας που ξεκίνησε με το αμίμητο " ...είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του , αλλά όχι τόσα πολλά ...".
    Εκτιμήθηκε δε τόσο πολύ αυτό από τον Ελληνικό λαό , ώστε την στήριξε και την ακολούθησε ευλαβικά (δια της ψήφου του) επί σχεδόν τριάντα χρόνια.
    Τώρα ήλθε η ώρα που φταίει μόνο ο Τσοχατζόπουλος κλπ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ GLAD 05/10/2012 00:22:18

      GLAD,

      ῾ . . .είπαμε να κάνει ένα δωράκι στον εαυτό του , αλλά όχι τόσα πολλά …”.

      ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!

  10. unfair avatar
    unfair 05/10/2012 00:08:34

    κ ο Κώστας Τσαλικίδης είχε αυτοκτονήσει (?!) διά απαγχονισμού.

  11. monson avatar
    monson 05/10/2012 00:58:38

    ειλικρινα απορω με την ειρωνεια μερικων ....φτασαμε στο σημειο να θεωρουμε οτι οποιος ελέγχετε ειναι ενοχος!! ευγε παλικαρια....και στα δικα σας!!

  12. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 05/10/2012 01:14:53

    Εγώ σκέφτομαι αυτούς τους περίπου 3000 συμπολίτες μας που έβαλαν
    τέρμα στην ζωή τους,γιατί κάποιοι αυτή την ζωή, τους την έκαναν κόλαση.
    Μιά ολόκληρη μικρή κωμόπολη έχασε τους ανθρώπους της.Ας καθόταν και ο
    μακαρίτης να αποδείξει ότι όλα ήταν ψέμματα και να δικαιωθεί έτσι στα
    μάτια της οικογένειας του και της κοινωνίας.
    Εμείς στον τόπο μου προτιμούμε την έκφραση "ο Θεός ας τον κατατάξει κατά
    τα έργα του"για τον αποδημήσαντα από το "οι νεκροί πάντα δεδικαίωνται".

  13. epitelous avatar
    epitelous 05/10/2012 01:19:23

    μονσον τι λες? αν δεν θεωρουσε απο μονος του τον εαυτο του ενοχο απεναντι στον ελενχο θα αυτοκτονουσε?

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ epitelous 05/10/2012 11:14:40

      Μην είσαι τόσο σίγουρος, εκτός και αν ξέρεις κάτι. Και πώς ξέρεις ότι δεν αυτοκτόνησε από φιλότιμο;

    • monson avatar
      monson @ epitelous 05/10/2012 15:55:10

      το ερωτημα μου αγαπητε δεν αναφερεται μονον σε αυτην την περιπτωση αλλα στο γεγονος οτι ουδεις ενοχος μεχρι αποδειξεως του αντιθετου και μαλιστα εμπεριστατωμένα με τεκμηρια και οχι ....δια βοης.....οργης ..η δια κιτρινισμου.....η δημιοσιογραφικου διασυρμου!! εχουμε καταργησει το τεκμηριο της αθωοτητας εχουμε γινει ανθρωποφαγοι και αυτο δεν ειναι καλο σημαδι για εναν λαο.

      επιτελους ας μπει μια ταξη για ολους.

  14. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 05/10/2012 01:25:57

    O Λ. Τζανής δεν είναι ανάμεσά μας. Αυτοκτόνησε. Ακόμη δεν έχει γίνει η κηδεία του. Δεν είναι πιά ούτε υπό έρευνα, ούτε αθώος, ούτε ένοχος, ούτε ύποπτος. Είναι νεκρός.
    Στη χώρα που κάποτε ήξερα υπήρχε ένα ελάχιστο σεβασμού απέναντι σε άταφους νεκρούς.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Kώστας ΜΠ 05/10/2012 06:41:15

      Συμφωνώ! Όταν κάποιος φτάνει σε τέτοιο βαθμό απόγνωσης που βάζει τέλος στη ζωή του οφείλουμε όλοι να σταματήσουμε για λίγο να φλυαρούμε, να αναλογιστούμε το γιατί , και να δείξουμε και κάποιο ίχνος συμπόνιας προς τον νεκρό και τους οικείους του.

  15. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 05/10/2012 07:09:35

    Μίλησα πιο πάνω για "φιλότιμο"και πολλοί δυσανασχέτησαν, ίσως δικαιολογημένα. Αυτό που εννοούσα ήταν ότι , μακάρι όλοι που μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν, να είχαν την ευαισθησία του, θα μας είχαν απαλλάξει από την παρουσία τους και πιθανόν να βαδίζαμε μέσα σε καθαρότερο τοπίο.
    Πάντως σας υπενθυμίζω ότι κάπου εκεί στο βάθος του DNA μας, θα πρέπει να υπάρχουν μερικά στοιχεία περί σεβασμού των νεκρών!!

  16. Λαπίθης avatar
    Λαπίθης 05/10/2012 08:39:46

    Αναλογίζομαι τις απόψεις του Λεμπόν.
    Ειπώθηκε κάτι περί φιλότιμου και πολλοί θεωρούν και ίσως ασπάστηκαν αυτό σαν αιτία της αυτοκτονίας.
    Και αν υπήρχε κάποια χρόνια παθολογική κατάσταση που οδήγησε τον πρ. "βολευτή" στην αυτοκτονία; Το αποκλείουμε. Γιατί; Μήπως για να δειχθεί έντεχνα ότι υπάρχουν πολιτικοί με φιλότιμο; που ασφαλώς υπάρχουν ελάχιστοι.
    Το πόσο φιλότιμο έχει κάποιος στη ζωή του προκύπτει από τα έργα του και τη συνόλη στάση του στη ζωή του. Μια αυτοκτονία δεν δηλώνει από μόνη της κάτι τέτοιο.
    Ο θάνατος όπως και να επέλθει δεν καθαγιάζει κανένα μας.
    Θυμόμαστε τον θανόντα αν τα λόγια του ταίριαζαν με τις πράξεις του.
    Στην προκειμένη περίπτωση ας κρίνουν οι Βολιώτες που γνώρισαν την πολιτεία του.

  17. franc avatar
    franc 05/10/2012 09:14:40

    Τουλάχιστο αυτός παραδέχτηκε την ενοχή του. Θα μπορούσε όμως αφού έφτασε ως εκεί, να πάψει να σκέφτεται μόνο τους "δικούς" του, γιατί και οι άλλοι 3000 που έφυγαν χωρίς να είναι ένοχοι, δικοί του και δικοί μας είναι...

  18. ΜΑΝΩΛΗΣ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ 05/10/2012 09:23:33

    Ειναι απιθανο αυτο που προβαλουν τα ΜΜΕ
    Ενας ανθρωπος πολιτικος, υπουργος και επι πολλα χρονια συνδικαλιστης δεν μπορει να φοβαται τοσο τον διασυρμο ωστε να αυτοκτονησει
    Τον ειχε καλεσει ο ΣΔΟΕ για ελεγχο οπως γραφουν ...............
    Εκει πρεπει να ειναι το προβλημα

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΜΑΝΩΛΗΣ 05/10/2012 12:47:43

      Συμφωνώ. Στο κάτω-κάτω , ουτε καμιά κατηγορία του είχε απαγγελθεί ,ουτε είχε καταδικαστεί τελεσίδικα για κάτι, να πείς πως μπροστά στον Κορυδαλό προτίμησε την αυτοκτονία.

      Και ηταν και μάχιμος δικηγόρος , που σημαίνει πως αυτές οι διαδιακασίες του ήταν οικείες ,και δεν μπορούσαν ποτέ να τον πανικοβάλουν.

      Βέβαια , αβυσος η ψυχή του ανθρώπου, και δεν μπορούμε να παριστάνουμε τους ντέντεκτιβ, αλλά , μην ξεχνάμε , είχε ανακατευτεί στην υπόθεση με τα φρουτάκια. Μήπως κάποιοι τον απειλούσαν?? Μήπως κάποιοι απειλούσαν την οικογένειά του?

      Οπως γράφει και ένας φίλος παραπάνω , και ο Τσαλικίδης "αυτοκτόνησε"...

      Και μάλιστα με απαγχονισμό! Νομίζω πως, αν ένας εφυιής άνθρωπος οδηγηθεί για οποιονδήποτε λόγο σε αυτήν την απόφαση, θα διάλεγε κάποιον άλλο τρόπο παρα τον αβέβαιο, αργό και φρικτό θάνατο απο ασφυξία με απαγχονισμό (είναι στιγμιαίος ο θάνατος μόνο αν ο απαγχονισμός γίνει απο επαγγελματία δήμιο, αλλιώς μιλάμε για φρίκη)

  19. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/10/2012 09:34:05

    Ντρέπομαι για τα σχόλια μερικών. Ένας άνθρωπος αυτοκτόνησε. Άφησε πίσω του γυναίκα και παιδιά, που μπορεί να διαβάσουν αυτά που γράφετε. Δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε αλλά σίγουρα η βαρβαρότητα να επιχαίρουν κάποιοι για την αυτοκτονία του δεν ανήκει στον κώδικα αξιών του Έθνους μας.

    • GO avatar
      GO @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/10/2012 09:46:34

      'Ελα ντε!
      Αρχές και αξίες, όπως το υπέρατατο αγαθό, η ζωή, στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/10/2012 13:03:44

      Φαήλο, τα απότοκα των "πραξεών" του και τα "αποπαίδια" του ΠΑΣΟΚου αυτού, τα είδαμε χτες στο Πεντάγωνο.
      Συ δε, ήσουν ιδιαίτερα καυστικός στον σχολιασμό σου.

      σταματώ εδώ για να μην κοπή το σχόλιό μου.

    • monson avatar
      monson @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/10/2012 20:10:35

      επιτελους φαηλο επιτελους !! απιστευτα αυτα που γραφονται εδω απο σχολιαστες. ..απιστευτο..κανενας σεβασμος σε τιποτα .

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ monson 05/10/2012 20:28:44

        Στο βαθμό που αναφέρεσαι σε αυτούς που το όνομά του πρώτη φορά το ακούσανε από την εν λόγω λίστα, πάσο - κάνε τους κήρυγμα. Δεν ανήκουμε όμως όλοι σε αυτή την κατηγορία.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΜ 06/10/2012 13:47:38

          Δεν δίνω δεκάρα για το σε ποια κατηγορία ανήκεις. Οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν έτσι τους νεκρούς.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/10/2012 15:28:54

            Στον Μονσόν αναφέρθηκα κύριε Κρανιδιώτη, που πιο πάνω ευχήθηκε «και στα δικά μας». Άλλωστε, κακώς με κατατάσσετε σε αυτούς που επιχαίρουν για τον θάνατο του μακαρίτη. Ο ίδιος λόγος που τυχαίνει να έχω υπόψιν μου μερικά πράγματα παραπάνω από εσάς για τον βίο του, είναι ο ίδιος λόγος που θλίβομαι λίγο παραπάνω. Όμως, δεν θα συμμετάσχω στην αγιοποίηση.

          • ΕΛΛΗΝ avatar
            ΕΛΛΗΝ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 06/10/2012 23:26:54

            Φαήλο συμφωνούμε.

            Αλλά ο Mr Τραγάκης ήταν για ακόμη μία φορά ΤΡΑΓΙΚΟΣ.

            Άκουσον άκουσον.
            Οτι με την αυτοκτονία του ο σχωρεμένος ΑΠΕΔΕΙΞΕ οτι οι Έλληνες πολιτικοί έχουν φιλότιμο !!!!!!!!!!!!!!!

    • τάσος avatar
      τάσος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/10/2012 22:47:56

      όπως για παράδειγμα ανήκει η περιφορά του πτώματος του έκτορα;

  20. ΚΑΝΕΝΑΣ avatar
    ΚΑΝΕΝΑΣ 05/10/2012 09:48:49

    Ελπίζω το θλιβερό συμβάν να μην αποτελέσει αφορμή για τους αρμοδίους (αν υπάρχουν ακόμη σ' αυτή τη χώρα) για να μην ανοίξουν οι λίστες των παραβατών των Νόμων γιατί κάποιοι απ' αυτούς μετανοιωμένοι και για να αποφύγουν τη διαπόμπευση θα επιχειρήσουν να αυτοκτονίσουν!!!
    Έλεος πια, που λέει και ο Γ. Γεωργίου. Ο χρόνος θα δείξει.

  21. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 05/10/2012 10:04:04

    Τι μπορει να περιμενει καποιος σε μια χωρα που βρισκεται υπο κατοχη.Σε μια χωρα που χιλιαδες αποπειρες αυτοκτονιας,επιτυχεις ή οχι καταγραφονται τα τελευταια 3 χρονια που ωφειλονται στην αναξιοπρεπη διαβιωση που εξωθουνται οι συμπολιτες μας,στη διαπομπευση και στη ντροπη απο τις δυναμεις κατοχης.Ενα καθεστως που εδωσε ακομα και πενταψηφιο νουμερο για να ρουφιανευει ο γειτονας το γειτονα,να καταγγελει ο συγγενης το συγγενη.Πως αλλιως αυτο το καθεστως θα παραμεινει σταθερο αν δεν σπειρει το φοβο τη διασπαση και τη τρομοκρατια.Οταν μια χωρα παρακολουθει να μπαινουν και να βγαινουν με την ιδια ευκολια πολιτικα προσωπα σε λιστες με υποπτες συναλλαγες και παρ'ολα αυτα οι ιδιοι που τις διαδιδουν να τις παρουσιαζουν σαν απειλη του δημοκρατικου πολιτευματος,δεν εχει πλεον τιποτα πλεον να περιμενει.

  22. T.V avatar
    T.V 05/10/2012 10:50:12

    Ουτε χαιρομαι ουτε στεναχωριεμαι, μου ειναι αγνωστος.

  23. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/10/2012 12:02:39

    Άν και για κανένα λόγο δεν δέχομαι την αυτοχειρία ως "λύση", τιμώ την ευασθησία και την γενναιότητά του.
    Ότι και άν προηγήθηκε, ότι και άν είναι, που να ξέρω (ίσως ποτέ δεν θα μάθω): Αθώος που αδικήθηκε στους μίζερους καιρούς ή ένοχος που δεν άντέχει αυτό το βάρος της ενοχής.
    Άν δεν απατώμαι στα 60 χρόνια της ζωής μου είναι πρώτη φορά που αυτοκτονεί Έλληνας πολιτικός από ευθιξια.
    Από το γεγονός, είμαι λυπημένος και με (πιό πολύ) θυμό.
    Ο Θεός άς αναπαύσει την ψυχή του, ήταν τελικά καλύτερος από πάρα πολλούς. Πολιτικούς και μή...

  24. mx avatar
    mx 05/10/2012 12:21:56

    τον γνωρισα την 16/9/96 πανω σε ενα πλοιο ταξιδευοντας.....(εγω προς μια κηδεια)
    επι τεσσερις ωρες μιλουσαμε......δεν εφυγε στιγμη απο διπλα μου...
    Δεν τον ξαναειδα.....
    Ηταν ενας καλος ανθρωπος.

  25. ΚΜ avatar
    ΚΜ 05/10/2012 12:26:32

    Νίκο Αργεάδη, να με ρώταγες πριν αυτοκτονήσει, να σου έλεγα! Γιατί τώρα θα πουν ότι δεν σέβομαι τον νεκρό κλπ.

  26. Ελλη avatar
    Ελλη 05/10/2012 12:46:49

    Για τον Τζανή πολύ βαβούρα και πολλά σχόλια για τούς 2000 πού αυτκτόνησαν
    λόγω κρίσης κουβέντα?

    • monson avatar
      monson @ Ελλη 05/10/2012 20:14:05

      ο σεβασμος στην μνημη νεκρως δεν εξαρταται απο τους λογους που οδηγουνται στην πραξη αγαπητε/η!! ελεος πλεον.

  27. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 05/10/2012 13:32:05

    Για να φτάσει κάποιος ν΄αυτοκτονήσει, σημαίνει ότι περιήλθε σε προσωπικό αδιέξοδο.
    Ανεξάρτητα αν έχεις κάνει ή δεν έχεις κάνει λάθη, πάντα υπάρχει τρόπος να επανορθώσεις.
    Η αυτοκτονία δεν είναι λύση για κανένα πρόβλημα, ούτε γενναιότητα δείχνει, το αντίθετο, δειλία δείχνει.
    Το μόνο που καταφέρνει ο αυτόχειρας, είναι πόνος για το οικογενειακό του περιβάλλον.
    Θερμά συλληπητήρια στην οικογένειά του.

  28. aristos avatar
    aristos 05/10/2012 20:35:57

    Η κρίση που προκάλεσε πάνω απο 3000 αυτοκτονίες στους οικονομικά κατεστραμμένους τώρα άρχισε να προκαλεί αυτοκτονίες και ανάμεσα στους υπαίτιους της καταστροφής... Νέμεσις έλεγαν οι αχαίοι...

  29. armageddon avatar
    armageddon 06/10/2012 13:53:37

    Νέμεσις.

  30. Νιόβη avatar
    Νιόβη 06/10/2012 14:59:09

    Πότε και πώς καταλήξαμε ότι ο άνθρωπος α) ήταν ένοχος για οικονομικό έγκλημα και β) αποφάσισε να τελειώσει το βίο του τόσο τραγικά εξ αιτίας των πιθανών συνεπειών του όποιου οικονομικού εγκλήματος (που ακόμα δεν ξέρουμε αν διέπραξε); Βγήκε κανένα πόρισμα, του ΣΔΟΕ ή άλλου;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.