#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/08/2011 17:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Λοβέρδος ετοιμάζεται να κάνει (μακροχρόνια) αντιπολίτευση στη ΝΔ



Εκτός από οικονομικές καταστροφές έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή του ανθρώπου και η αυτογνωσία μαζί με την συνακόλουθη αυτοκριτική:

«Δεν κατήγγειλα όσο έντονα έπρεπε τη δημαγωγική πτυχή της πασοκικής αντιπολίτευσης. Ειδικά την τελευταία διετία (2007-2009). Διαχώρισα, βέβαια, τη θέση μου σε πολλές περιπτώσεις, αλλά η ανάγκη να αντιμετωπίσω το εσωκομματικό δήθεν επιχείρημα ότι τάχα είμαι υπονομευτής, περιόρισε τον κριτικό μου λόγο. Έπρεπε να είμαι πολύ πιο έντονος», τόνισε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, ο κ. Α. Λοβέρδος.

Πιθανότατα θα έχετε μια δεύτερη μακροχρόνια ευκαιρία κύριε Υπουργέ, με το ΠΑΣΟΚ στα έδρανα της αντιπολίτευσης.

Εκτός αν ηγηθείτε του ΠΑΣΟΚ, οπότε δυστυχώς δεν θα έχετε τη δυνατότητα της κριτικής…

Μ.Ο.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 22/08/2011 17:38:38

    Τα τρωκτικά εγκαταλείπουν τον Τιτανικό του Παπανδρέου.
    Πέφτουν όμως στην παγωμένη θάλασσα της πολιτικής ανυπαρξίας.

  2. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 22/08/2011 18:13:41

    Τι μπουρδίτσες λέει πάλι στους ιθαγενείς ο Λοβέρδος σήμερα ;

    για πιά αποστασιοποίση μιλάει ; Αυτός ηταν πιστό κομματόσκυλο και φερέφωνο "επιστημονικοσύνης" πασοκικού τύπου.

    Την περίοδο 2004-2009 ηταν καθε ημέρα καλεσμένος σε τηλεπαράθυρα, οπου με ΕΡΕΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟ και κομματοσκυλιακό τρόπο υπεράσπιζε κάθε αντιπολιτευτική ανοησία του πασοκ.

  3. stefanos avatar
    stefanos 22/08/2011 19:13:12

    Ολοι οι πασόκοι στον Καιάδα της πολιτικής και κοινωνικής ανυποληψίας.

  4. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 22/08/2011 21:28:51

    Εύγε! Τέτοια στελέχη θέλουμε οι Έλληνες στο ΠΑΣΟΚ για να προχωρήσουμε όλοι μαζί!
    ΠΑΣΟΚ: Αυτοκριτική - Αυτοκάθαρση - Καθαρή Κυβέρνηση!

    Ας λέμε και εμείς καμιά μα#&*ία να περνάει η ώρα... Γιατί δηλαδή? Μόνο οι ΠΑΣΟΚΟΙ υπουργοί να λένε?

  5. tsiftsidis elefterios avatar
    tsiftsidis elefterios 23/08/2011 00:08:07

    pissa kai poupoula ....re oust koproskyla

  6. juliet avatar
    juliet 23/08/2011 09:35:51

    Καταραμένη ζωή ,θα βαδίσω ''φτωχός και μόνος καουμπόης '' ...αλλά απο πατούμενο σκίζει!έχει γούστο !

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ juliet 23/08/2011 13:31:01

      Ε όχι και μόνος,δίπλα του έχει την καλύτερη παρέα.Και πάντα κρατάνε φακέλλους τάχα μου ότι δουλεύουν.....