22/01/2012 14:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Λοβέρδος απειλεί με "μακελειό" αν πειραχθεί ο ΓΑΠ!!!



Θα τα δώσει όλα ο Λοβέρδος στον ΓΑΠ και τους παπανδρεϊκούς για να κερδίσει την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ; Αυτό δείχνει αποφασισμένος να κάνει ο υπουργός Υγείας, επιβεβαιώνοντας ότι έχει (ή προσπαθεί να «δέσει») συμμαχία με τον ΓΑΠ και τα στελέχη του – σημειώνουμε ότι ΓΑΠ και παπανδρεϊκοί δεν είναι απολύτως το ίδιο πράγμα τις τελευταίες ημέρες.

Η ουσία είναι ότι ο Λοβέρδος παρέχει πολιτική κάλυψη στον ΓΑΠ και την οικογένειά του σε μία στιγμή που κανείς άλλος δεν το κάνει. Βγήκε το πρωί στο «Μέγκα» και είπε ότι «θα γίνει μακελειό» στη χώρα αν πειράξουν τον ΓΑΠ!!!

Συγκεκριμένα ο Λοβέρδος είπε: «Όποιος επιχειρήσει να πειράξει τον κ. Παπανδρέου θα μετατρέψει τη χώρα σε μία χώρα στην οποία υπάρχει μακελειό. Όποιος επιχειρήσει πολιτικά να τον προσβάλει με διάφορα θέματα, που αφορούν την πολιτική του, τις επιλογές του, τα ποινικά, η χώρα θα αλλάξει πορεία. Από εκεί που πηγαίνει προς το να μη γονατίσει, θα γίνει μακελειό. Σας το δηλώνω αυτό κατηγορηματικά, γιατί όλα αυτά από τα οποία η Ελλάδα είναι συνηθισμένη επί δύο αιώνες είναι δραματικό να επαναληφθούν τώρα.

Και απευθύνομαι, επειδή αισθάνομαι ότι έχω ένα σχετικό δικαίωμα προς την ΝΔ, να της πω, μιλά ένας άνθρωπος που όταν το ΠΑΣΟΚ με τον αέρα του νικητή των εκλογών μιλούσε για εξεταστική στην οικονομία, ήμουν εκείνος που βγήκε και διαφώνησε δημόσια αμέσως με τον κ. Παπανδρέου. Είχα πει «όχι». Γιατί η χώρα πρέπει να κοιτάξει τα προβλήματά της, όπως και τώρα αυτό πρέπει να κάνει - είναι πολύ κρίσιμες οι στιγμές - και όχι όλα τα άλλα.

Είμαι αμετακίνητος σ’ αυτό. Έχω εμπειρία 12 ετών από το κοινοβούλιο, από το τι γίνεται όταν μία κυβέρνηση χάνει, ένα κόμμα χάνει και ένα άλλο κόμμα κερδίζει. Ξέρω το κλίμα. Και επίσης άλλα 20 χρόνια τα έχω μελετήσει ως συνταγματολόγος και έχω γράψει και σχετικά βιβλία επ’ αυτού. Γνωρίζω πάρα πολύ καλά πως λειτουργεί το ελληνικό ταμπεραμέντο στο πολιτικό επίπεδο όταν ένα κόμμα κερδίζει τις εκλογές».

Ο Λοβέρδος τα είπε αυτά την ημέρα που αποκαλύφθηκε ότι ο Νίκος Παπανδρέου ζει σε βίλα 550 τ.μ. στην Εκάλη με πισίνα, Πόρσε, BMW. Κυρίως όμως το είπε την ώρα που ο ΓΑΠ και οι «κηπουροί» του ελέγχονται από την δικαιοσύνη για τα φουσκωμένα στατιστικά που οδήγησαν στο Μνημόνιο και την καταστροφή της χώρας.

Προφανώς ο Α. Λοβέρδος αντιμετωπίζει πρόβλημα με το κράτος δικαίου και δεν θέλει να εξεταστεί η υπόθεση ποινικά. Γι’ αυτό καλεί την ΝΔ να μην συναινέσει πολιτικά στην διαλεύκανση της υπόθεσης από τον εισαγγελέα.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 22/01/2012 14:37:02

    Απίστευτα πράγματα… ως που μπορεί να φτάσουν αυτοί οι άνθρωποι;

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ nick 22/01/2012 15:29:44

      το εγραψα και θα το ξαναγραψω: αυτη τη φορα ο πρωην πρωθυπουργος δεν θα παει ... σπιτι του!
      εχει αλλού υποχρεωσεις!

      οσο για τον Λοβερδο, οσο και να προσπαθησει το ολον Πασοκ δεν θα το κερδισει. Διοτι απλα δεν υπαρχει πλεον!

      • madprof avatar
        madprof @ Ιοκαστη 22/01/2012 19:03:38

        Οι φορείς διαχείρισης της κερδοφόρας επιχείρησης του κοινωνικού σφαγείου-κρεματόριου, της κατοχικής τρόικας της οποίας είναι μέλος του δ.σ. και συνδιαχειριστής, έχουν ήδη οδηγήσει την κοινωνία πολιτών σε μακελειό γενοκτονίας, αφού καθημερινά οδηγούν τα θύματά της (με ή άνευ κομματική κορδέλα στο λαιμό) στον χώρο των σφάγιων όπου τους περιμένουν οι "σύντροφοι" εκδορείς για την χαριστική βολή, ενώ αυτοί (τα Μιάσματα!) απολαμβάνουν τα bonus "ανταγωνιστικής αποδοτικότητας" και τις αποζημιώσεις βο(υ)λευόμενης ανθυγιεινής απασχόλησης!

        • madprof avatar
          madprof @ madprof 22/01/2012 19:52:03

          Προσθήκη: ...... και τις αποζημιώσεις βο(υ)λευόμενης ανθυγιεινής απασχόλησης, ευρισκόμενοι σε διατεταγμένη υπηρεσία και εκτελώντας εντολές ημερήσιων % σφάγιων, των αφεντικών των Vulture Funds, που υπηρετούν!

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/01/2012 14:37:09

    Θέλω να συγχαρώ τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου για το σεβασμό που επιδεικνύει προς τους νόμους, τη δικαιοσύνη και τους κοινοβουλευτικούς μας θεσμούς.

    Εύχομαι να παραμείνει πολλά ακόμα χρόνια στην πολιτική.
    Θα γλυτώσουν πολλοί φοιτητές από τις απόψεις του.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 22/01/2012 14:38:48

      Πήξαμε στους "καθηγητές".
      Χορεύτριες χρειαζόμαστε!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 22/01/2012 14:41:12

        Πληροφορούμαι οτι τις εκπαιδεύει ο ....Δαναός.
        Εσένα επειδή σε θεωρεί λίαν επικίνδυνο, σ΄έχει αφήσει εκτός νυμφώνος.

        • madprof avatar
          madprof @ Κώστας Ροδινός 22/01/2012 18:21:11

          Αγαπητέ, "Θα γλυτώσουν πολλοί φοιτητές από τις απόψεις του" αλλά θα το πληρώσουν οι πολίτες και η χώρα με ανθρωποθυσίες γενεών, κοινώς γενοκτονία!
          ΥΓ. Δεν αμφισβητώ ότι, ως υπουργός υγείας και κοινωνικής ασφάλειας, προσπαθεί να καθαρίσει τον χώρο από τα καρτέλ.
          Αλλά, η θρασύτατη και αλήστου μνήμης δήλωσή του για τις αιτίες και τα κακώς κείμενα της δημόσιας διοίκησης, έχει χαρακτηρίσει το ποιόν του αριβίστα ΚομματοΓκοτζαμπάση εσαεί ενώ η γοητεία του τελειώνει στις πλακοΡαπτ-ούλες!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ madprof 22/01/2012 20:21:07

            Οι πανεπιστημιακοί έχουν αρκούντως επαρκή εκπροσώπηση στο παρόν πολιτικό σκηνικό .Τι στο καλό το όνειρο κάθε καθηγητή είναι να γίνει πολιτικός? Ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο?

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 22/01/2012 14:41:33

        Εσύ πάλι το μυαλό σου στις χορεύτριες!!!

        • factorx avatar
          factorx @ Δαναός 22/01/2012 14:47:45

          Μήπως το έχετε κουράσει; Το θέμα είναι σοβαρό

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ factorx 22/01/2012 14:49:28

            είμαστε....ακούραστοι!

          • flou avatar
            flou @ factorx 22/01/2012 14:54:16

            Φάκτορα, είναι οι μόνοι που μες στη μαυρίλα δίνουν μια άλλη νότα! Εξ άλλου η σοβαρότητα είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα!
            Εμάς πάντως δε μας κούρασαν! Και το γουστάρουμε που στο αντινιούζ έρχονται τα πάνω κάτω!

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 22/01/2012 14:55:37

        "Καθηγητής" χορού είναι ο άνθρωπος, έχει ειδίκευση στις πιρουέτες.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Professor Moriarty 22/01/2012 14:57:44

          Εγραψες Professor!

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Professor Moriarty 22/01/2012 15:00:24

          Καθηγητά μου διδάσκω και φοξ τροπ και τσάρλεστον,
          για εσάς τους μεγάλους! Δωρεάν!

          • juliet avatar
            juliet @ Δαναός 22/01/2012 15:39:55

            Ανοιξε και το Τριώδιο χθες ,αντε καλή Σαρακοστή .....με λίγα εντατικά θα τους κάνεις να πετάνε.Εχε και voltaren για τους πόνους,ο κύριος Ροδινός εξαιρείται .

      • ΙΑΣΩΝ avatar
        ΙΑΣΩΝ @ Strange Attractor 23/01/2012 08:24:59

        ΚΑΛΟ!!!!

        • juliet avatar
          juliet @ ΙΑΣΩΝ 23/01/2012 09:13:00

          ΙΑΣΩΝ
          καλημέρα ,καλή βδομάδα.
          Μετά τα όπλα ,ο χορός είναι ένας τρόπος να ξεθεώσεις τον αντίπαλο!!!!!και ειδικά αν τα παιδιά είναι της μάσας και της αναπαυτικής καρέκλας ....σκουριασμένα όλα τους.Το μόνο που έχουμε να πολεμήσουμε είναι ο Φόβος ,τίποτε άλλο ....

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 22/01/2012 15:19:08

      +10000 Κώστα Ροδινέ,

      Ο Λοβέρδος για μια ακόμη φορά δείχνει πόσο λίγος είναι

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ Κώστας Ροδινός 23/01/2012 00:04:26

      Τὸ κακὸ εἶναι ὅτι μένει ΚΑΙ στὴν πολιτικὴ ΚΑΙ στὸ πανεπιστήμιο.

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 22/01/2012 14:39:45

    Και κάτι ακόμα: ο Ευάγγελος Γιαννόπουλος μπορεί να βλέπει περήφανος απο ψηλά.
    Μας κληρονόμησε άξιους συνεχιστές!

    • tak avatar
      tak @ Κώστας Ροδινός 23/01/2012 08:06:31

      Κώστα, εννοείς αυτό που έλεγε; Ντενεκέδες ... ξεγάνωτους;

  4. axis avatar
    axis 22/01/2012 14:48:22

    Γιατί να μην οδηγηθούν στα δικαστήρια ο Παπανδρέου και ο Παπακωνσταντίνου όπως εκατομμύρια άλλοι Έλληνες; Αν είναι αθώοι να απαλλαγούν. Διαφορετικά να τιμωρηθούν. Δηλαδή η Δικαιοσύνη δεν αφορά την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ;

  5. labis avatar
    labis 22/01/2012 14:50:25

    ΟΙ ΠΑΣΟΚΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Α Δ Ι Σ Τ Α Κ Τ Ο Ι!!!!!!!!!

  6. juliet avatar
    juliet 22/01/2012 14:52:14

    Kάποτε είπα ότι είναι ο πλέον επικίνδυνος.Με το ύφος του καλού και την υποκρισία του συμμετέχοντος στο πόνο σου δίνει την εντύπωση ότι είναι ο ''δικός σου άνθρωπος''.Αν ήτανε θα είχε παραιτηθεί .Πιστεύω ότι όλη αυτή η επικινδυνολογία του είναι λόγος συσπείρωσης της Ν.Δ.
    Είναι επικίνδυνος!Η χώρα θα οδηγηθεί σε μακελείο αν δεν γίνουν εκλογές .Η χώρα θα πεινάσει όσο εξακολουθούν και λεηλατούν ότι έχει απομείνει.΄
    Και από πότε έγινε σωματοφύλακας του Γαπ;
    Ελπίζω να έχει μελετήσει τι γίνεται ότι ο λαός αποδίδει δικαιοσύνη.

  7. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/01/2012 14:53:17

    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ;ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙ;ΕΜΑΣ;ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ φτάσαμε σ'αυτό το ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ κοινωνικο-οικονομικό ΧΑΛΙ!!!Μιλούν ΠΟΙΟΙ;;ΑΥΤΟΙ που το ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ,το ΘΡΑΣΟΣ,το πολιτικό ΕΚΒΙΑΣΜΟ και τη ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ τις μετέτρεψαν σε πολιτική ΕΠΙΣΤΗΜΗ!!Έχουν καθίσει στο ΣΒΕΡΚΟ μας τριάντα χρόνια και,αντί να εξαφανιστούν από προσώπου γης,έχουν το ΑΠΥΘΜΕΝΟ θράσος να μιλούν για μακελειό;;
    Επειδή παρακολουθώ όσο μπορώ τις εξελίξεις καθώς και ό,τι γράφεται ή λέγεται,αυτά να τα βλέπει η Συγγρού.Ας αφήσει τις πολιτικές ευγένειες και τις δήθεν συναινέσεις και να πιάσει το μαστίγιο,ΛΙΩΝΟΝΤΑΣ το πολιτικό ΕΡΕΙΠΙΟ του ετοιμόρροπου πασοκισμού,ξεβρωμίζοντας τη χώρα από τη ΣΑΠΙΛΑ που εκπέμπει ο συγκεκριμένος πολιτικός φορέας.Η καλοσύνη,η ανωτερότητα έχουν τα όριά τους και οι πολιτικοί αντίπαλοί της τα εκλαμβάνουν ως αδυναμία.ΔΙΕΛΥΣΑΝ τη πατρίδα,μας έχουν ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΕΙ οικονομικά και έχουν το ΚΥΝΙΣΜΟ να προκαλούν ΒΑΝΑΥΣΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Άντε,μη γράψω τίποτα χειρότερο και δεν το θέλω.....

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ Komis Montechristo 22/01/2012 17:41:59

      Πόσον καιρό τώρα γράφουμε συνέχεια ότι πρέπει επιτέλους να αποσύρει την παράταξη από την κυβέρνηση αυτή. Να τα αποτελέσματα. Μετά όταν λέω για το νέο κόμμα που θα κάνει ο Καμμένος, ο Φάκτορας με μαλώνει. Μα ρε παιδιά δεν αντέχουμε άλλον την ξεφτίλα αυτή, πόσα χαστούκια πρέπει να φάμε για να το καταλάβουμε. Τα ακούσαμε από τη Διαμαντοπούλου ότι θα μας βάλουν στο κάδρο της Ιστορίας μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Σήμερα τα ακούσαμε από το Λοβέρδο, και το εκλαμβάνω ως ευθεία απειλή έναντι της Δημοκρατίας και της Δικαιοσύνης. Όσο καλοί Χριστιανοί και να είμαστε, στη Διαμαντοπούλου όταν τα ακούσαμε, γυρίσαμε και το άλλο μάγουλο για να φάμε το δεύτερο απανωτό χαστούκι του Λοβέρδου. Στο εξής ό,τι κάνουν πρέπει να το εκλαμβάνουμε ως ωμή πρόκληση και απειλή. Στη Ν.Δ τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουν?? ΕΛΕΟΣ !!!!!

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ ΜΠ 22/01/2012 18:33:31

        Εσύ τελικά θέλεις φροντιστήριο.

        1. Αν η ΝΔ επιτεθεί τώρα στον ΓΑΠ θα συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ επειδή θα ενισχύσει έτσι αυτό που λένε ήδη. Ο, τι δηλαδή όλα τα κάνει η ΝΔ που κρύβεται πίσω από τους εισαγγελείς.

        2. Αν τώρα κι εσύ και ορισμένοι άλλοι νομίζουν οτι το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και αλληλοσπαράσσεται λόγω μόνο του Μνημονίου και της κρίσης και οτι αυτό δεν οφείλεται και στην τακτική του Σαμαρά, τότε λυπάμαι. Είστε αδιόρθωτοι.

        3. Όσο για τον Καμμένο που λες μακάρι να κάνει κόμμα. Για να δούμε και πόσο μετράει τελικά

        • Βατάτζης avatar
          Βατάτζης @ Αυτόνομος 23/01/2012 03:11:28

          Μάλλον τζάμπα ανησυχεί ο Λοβέρδος.. Μου φαίνεται πως, κανείς δεν θα πειράξει τον ΓΑΠ...

          • tak avatar
            tak @ Βατάτζης 23/01/2012 08:07:51

            Ναι, συμφωνώ... Εμπίπτει στη σφαίρα των ... απαλλαγών!

  8. Σταύρος avatar
    Σταύρος 22/01/2012 14:57:33

    Τέτοια διαδίδεις ρε Λοβέρδο;
    Ρε ατα διάλα που θα κάνεις και μακελειό!
    Εδώ μια τσίρλα σε έπιασε και σε τρέχαν "μ' αεροπλάνα και παπόρια" να σε καθαρίσουν!
    Πάντως αν επιμένεις, πάρε και μερικά tenna pad μαζί σου για καλό και για κακό!
    Ομορφάντρα μου!!!
    Εισαι και λεπτός, για νούμερο 2 σε κόβω!!!

    • flou avatar
      flou @ Σταύρος 22/01/2012 15:03:51

      Σταύρε με άριστα το 10 σου βάζω 1000!!!

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ flou 22/01/2012 15:11:08

        Ευχαριστώ πολύ!
        Με τις υγείες σας!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Σταύρος 22/01/2012 17:53:16

      χαχα! γαστρεντερίτης, Σταύρο, σε παρακαλώ...

  9. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 22/01/2012 14:58:05

    Εδώ δεν έγινε μακελειό όταν ο λαός έφτασε στο έσχατο σημείο ανασφάλειας, φτώχιας, ανέχειας, από τις πολιτικές τους επί 2 χρόνια και θα γίνει τώρα επειδή η δικαιοσύνη θέλει ν΄ασκήσει το λειτούργημά της;
    Ποιόν απειλούν, τον λαό; Τί θα κάνουν; νέο εμφύλιο για να μην πειράξουμε τρίχα από το κεφαλάκι του ΓΑΠ;
    τι κυνισμός, τι θράσος... δεν έχω λόγια...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απλή σκέψη 22/01/2012 15:01:41

      Ο Λοβέρδος επιχειρεί να συσπειρώσει το ΠΑΣΟΚ και να προσεταιριστεί του οπαδούς του παπανδρεϊσμού.
      Και τα άλλα στο πύρ το εξώτερον!

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Κώστας Ροδινός 22/01/2012 15:15:23

        Kαλά με τέτοια εμπρηστική φρασεολογία που δείχνει άνθρωπο ¨κενό¨ φιλοδοξεί να γίνει αρχηγός κόμματος, του όποιου κόμματος, έστω και του ΠΑΣΟΚ;
        Δεν έχει κάποιους σώφρωνες τουλάχιστον συμβούλους;

        • Ανδρομέδα avatar
          Ανδρομέδα @ Απλή σκέψη 22/01/2012 15:17:35

          Τι σώφρονες να έχουν και τι συμβούλους ; Εγκληματίες είναι οι άνθρωποι δεν το καταλαβαίνεις; Δεν είναι πολιτικοί. Αυτή είναι φρασεολογία μαφιόζου. Και αποκάλεσε και την τοποθέτησή του πολιτικό σχόλιο.

      • sawas avatar
        sawas @ Κώστας Ροδινός 22/01/2012 17:24:40

        Ακριβώς....μόνον αυτό!!!

        μανούλες στην αντιπολίτευση οι παστοκοι δίνουν από τώρα μαθήματα όπως τον παλιό καλό καιρό που ήταν όντως αντιπολίτευση.

        θέλει προσοχή.............η νεκρανάσταση!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Απλή σκέψη 22/01/2012 15:02:40

      Και που να ήξερες .......ποιός μιλάει.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ juliet 22/01/2012 15:20:21

        Υπάρχουν κι΄αλλα που δεν ξέρουμε; Πάντως αυτά που ξεστομίζει δημόσια, φτάνουν και παραφτάνουν για να βγάλουμε συμπεράσματα για το ποιόν του!

        • smash avatar
          smash @ Απλή σκέψη 22/01/2012 17:43:45

          Ναι υπάρχουν και άλλα πολλά για την ζωή του ομορφαντα και βεβαίως παντρεμένου.

          • madprof avatar
            madprof @ smash 22/01/2012 20:01:52

            Δεν σ' αρέσει για σόγαμπρος στη μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη ή ζηλεύεις;

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 22/01/2012 20:25:17

        τι ξέρεις juliet?

        • juliet avatar
          juliet @ ΑΓΡΟΤΗΣ 22/01/2012 20:31:35

          Kαλησπέρα,
          .....πολλά!Εμείς οι Πατρινοί είμαστε άλλος λαός ...αγαπάμε και μισούμε με πάθος,όλα μας είναι θρησκεία ......χαχαχαχα.

  10. alakran avatar
    alakran 22/01/2012 15:09:23

    ¨Κάτω τα χέρια απ'τον Αντρέα¨,φώναζαν οι κάφροι την εποχή τού ειδικού δικαστηρίου.Αυτές είναι οι πρακτικές τους.Χρησιμοποιούν τον φόβο, τους εκβιασμούς και την αποθάρρυνση ,ώστε να ελέγχουν τα πρόβατα που τους ψηφίζουν.Μια ζωή στην αρνητικότητα.Ποτέ δεν προσέφεραν ένα όραμα, μια ελπίδα,κάτι θετικό.Μια ζωή διχαστικοί.Αυτή είναι η ¨δημοκρατική παράταξη¨στην Ελλάδα.Και αν κάτι πάει στραβά,δεν διστάζουν να απειλούν ανοιχτά με εμφύλιο!
    Να καταλάβει ο Λοβέρδος ότι -δόξα τω θεώ- δεν είναι ούτε ο μοναδικός συνταγματολόγος ούτε ο μοναδικός συγγραφέας σε αυτόν τον τόπο.
    Και όποιος έχει στο μυαλό του ¨μακελειά¨ ας φάει πρώτα μπόλικη φασολάδα.Θα τον βοηθήσει σε αυτό που τελικά θα κάνει.

  11. salmonellas avatar
    salmonellas 22/01/2012 15:10:34

    Ασε μας ρε Λοβερδο. Ετσι κι' αλλοιως σ' εχουμε γραμμενο. Οσο απο νομικα, χεστα κι' αστα.

  12. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 22/01/2012 15:13:27

    Αφήσαμε την " Αργεντινή" που θα γινόμασταν αν δεν ψηφίζαμε τα μέτρα και πιάσαμε το "μακελειό" αν μαδήσουμε το γιο της Μαργαρίτας. Εγώ έχω μια απορία, για να γίνει "μακελειό" θες δυο αντικρουόμενες πλευρές. Καημένε αντρίκο έχεις την ψευδαίσθηση ότι θα πολεμήσει κανείς για την τιμή του ΓΑΠ; για την τιμή του σκαλπ του, μόνο, κι άμα..

  13. Orestios avatar
    Orestios 22/01/2012 15:20:07

    Ο Λοβέρδος ακόμη συνεχίζει να λαμβάνει την στήριξη από τη ΝΔ???????????

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ Orestios 22/01/2012 15:52:13

      Έλα ντε, Ορέστιε! Κι εγώ την ίδια απορία έχω.

    • man8os avatar
      man8os @ Orestios 22/01/2012 17:57:53

      Eχει ποινικες ευθυνες αφου προθυμοτατα βιασε εργασιακα συνταξεις, φαρμακα, και κατεστρεψε τις ζωες εκατομυριων εργαζομενων, ανεργων και συνταξιουχων.

      • juliet avatar
        juliet @ man8os 22/01/2012 18:25:53

        Eχεις απόλυτο δίκιο!όταν αρχίζουν περί δικής μας σωτηρίας μπαίνουν τα δύσκολα για το που θα κτυπήσουν .Και πάντα ρίχνουν και μια για τη Ν.Δ.Ξέρουν ότι με αυτή τη λέξη υπενθυμίζουν το παλιό σλόγκαν ....για την επάρατο δεξιά.Μπορεί παιδεία να μην έχουν αλλά από προπαγάνδα εξπερ.

  14. ΑΖ avatar
    ΑΖ 22/01/2012 15:26:33

    Αειντε να χαθεις σουργελο.....Φαντασου τι επιπεδου παιδεια εχουμε...

    ΑΖ

  15. Orestios avatar
    Orestios 22/01/2012 15:30:49

    O Λοβέρδος μου θύμησε το γιο του Καντάφι που έβγαινε και απειλούσε τον κόσμο με εμφύλιο αν το σοσιαλιστικό καθεστώς απειληθεί.
    Βέβαια ο Λοβέρδος νοιάζεται μή χάσει την πόρσε του ο αδερφός του Παπανδρέου τη στιγμή που ο ίδιος καταδικάζει χιλιάδες Έλληνες στον θάνατο προκαλόντας γενοκτονία.

    • madprof avatar
      madprof @ Orestios 23/01/2012 11:26:05

      Ο Καντάφι αγαπητέ, προσέφερε στους πολίτες επίπεδο διαβίωσης που τώρα οι Λίβυοι θα αναπολούν για αιώνες, έτσι όπως τους διαίρεσε (τους κατέστρεψε την χώρα, τους καταλήστευσε υλική και άυλη περιουσία) και τους έβαλε σε ατελείωτο εμφύλιο η συμμορία των προθύμων.
      Ενημερώσου! Δεν αρκούν οι πομφόλυγες εντυπωσιασμού!

  16. Διογένης avatar
    Διογένης 22/01/2012 15:31:25

    Οι άνθρωποι είναι γελοίοι. Δεν έχουν καταλάβει ότι "μακελειό" θα γίνει μόνο για να τους πετάξουν έξω από την Ελλάδα και να μην ξαναγυρίσουν ποτέ. Ας κυκλοφορήσει ένας από αυτούς μόνος του χωρίς συνοδεία, να δουν τότε για πότε θα γίνει "μακελειό".

    Ήταν πάντως πολύ έξυπνη κίνηση του Σαμαρά να κρατήσει για λογαριασμό του το Υπουργείο Εξωτερικών. Τους έκοψε το τάισμα με τα μυστικά κονδύλια και τώρα πια σιγά σιγά ούτε οι πληρωμένοι υποστηρικτές του ΓΑΠ δεν θα κάνουν "μακελειό" για χάρη του.

    Μόνον ο Νικολάκης, που ζει στη βιλάρα με αυτά που βγάζει με τον ιδρώτα του προσώπου του, ίσως να κάνει "μακελειό" για τον αδερφούλη. Τι σόι "Τρότκσυ" θα ήταν άλλωστε, εάν δεν έκανε και ένα "μακελειό".

    Κατά τα άλλα, είναι εμφανές ότι ο Λοβέρδος έχει έλλειμμα στρατηγικής.

  17. Κρης avatar
    Κρης 22/01/2012 15:32:30

    Ο.... "κύριος καθηγητής"

    ...... Ο Υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος σε μια άνευ περιγραφής επίδειξη αλαζονίας και βονοπαρτισμού κινητοποίησε τέτοιο αριθμό αστυνομικών, που δεν είχαν ποτέ παραταχθεί στην Κρήτη για ασφάλεια Υπουργού,
    προκειμένου να μην τσαλακωθεί η εικόνα του, από τους θιγμένους, τους πετσοκομμένους και τα θύματα του μνημονίου και της πολιτικής του.......

    h**p://www.antinews.gr/2011/05/26/102845/

  18. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 22/01/2012 15:34:22

    δεν ειναι αυτος που ειπε "δεν υπαρχει σαλιο?"
    τωρα υπαρχει, το μαζεψαμε με κοπο και πονο για να σε ΦΤΥΝΟΥΜΕ!!!

  19. foros avatar
    foros 22/01/2012 15:35:49

    Ούτε ο σκληρότερος πασόκος (εκτός του MEGA) δεν ασχολείται πλέον με τα του πασόκ. Ο Αναγνωστάκης τον βγάζει τον Λοβέρδο γιατί είναι κολλητοί για να μην χαθεί από την δημοσιότητα. Πολύ σημασία δίνουμε σε αυτά τα λαμόγια. Να κοιτάξει να φτιάξει σύστημα υγείας στην Ελλάδα να μπορούμε να βρίσκουμε παιδιάτρους για τα παιδιά μας και μετά ας κάνει την επανάσταση στο σπίτι του.

  20. Orestios avatar
    Orestios 22/01/2012 15:35:59

    O Σαΐφ αλ Ισλάμ της Ελλάδας, Λοβέρδος
    http://www.youtube.com/watch?v=Z9SJc1PcOfE&feature=related

  21. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 22/01/2012 15:37:18

    εμαθα οτι τελευταια δεν προφταινει να οργανωνει προεκλογικες πιτες!
    αχ θεε μου, ποσο αυτες οι ασχολιες τον κρατουν μακρυα απο την αγαπημενη του ...Θεσσαλονικη!

    • τινα avatar
      τινα @ Ιοκαστη 22/01/2012 15:53:00

      Εσύ ξέρεις πολλά!!

  22. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 22/01/2012 15:44:18

    Ζούμε εποχές μεγάλης ΧΟΥΝΤΑΡΑΣ.
    Οι συνταγματάρχες μπροστά στους πασόκους ήταν παιδαρέλια........

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 23/01/2012 00:34:38

      Oταν λεγαμε ισόβια Εννούσαμε ισοβια
      ..για να δουμε με τουτους εδω τι θα γινει.

  23. νεφέλη avatar
    νεφέλη 22/01/2012 15:47:57

    Καθείς και στο ύψος του!

  24. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 22/01/2012 15:48:26

    Όταν ένας πολιτικός, που συμβαίνει να είναι και δάσκαλος αυριανών επιστημόνων, ανάβει εμφυλιοπολεμικό φυτίλι από πεντακάθαρη ιδιοτέλεια, είναι πολύ επικίνδυνος. Ανήκει σε εκείνη την κατηγορία των πολιτικών, που τους λείπει η στοιχειώδης αυτογνωσία γιατί βλέπουν τον ίσκιο τους μόνο αργά το απόγευμα και νομίζουν πως είναι «ψηλοί»! Ανίερες συμμαχίες κάνει ο τέως υπερασπιστής του Βενιζέλου, γιατί προτιμά τη θέση του χαλίφη. Επικίνδυνος ως το μεδούλι του!
    Αντώνη, αν εμμένεις σ’ εκείνο που μας υποσχέθηκες, περί μιας εξεταστικής, να ζητήσεις την αποπομπή από την κυβέρνηση ενός ανθρώπου που απειλεί με «μακελειό» τον τόπο, γράφοντας στα παλαιά του υποδήματα το καθολικό αίτημα του Λαού για κάθαρση!

  25. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 22/01/2012 15:56:42

    Ας μου πει κάποιος που διαφέρουν οι πασόκοι από το κύκλωμα εκβιαστών - τοκογλύφων της Θεασσαλονίκης; Μπορώ να πω οτι τους έχουν ξεπεράσει, γιατί αυτοί απειλούν ως και τους λειτουργούς της δικαιοσύνης!!!

  26. PayneK avatar
    PayneK 22/01/2012 16:00:43

    O λοβερδος δηλωσε αυτο που υποπτευομασταν ηδη, ενας ο αρχηγος της οργανωσης του ΠΑΣΟΚ και ο ιδιος το πρωτοπαλικαρο του! και θα παραμενει η κατασταση ως εχει μεχρι νεωτερας..Τι νομιζαμε δηλαδη οτι το κρατος δικαιου στα πρωτα του βηματα θα επιβληθει τοσο ευκολα του σοβιετικου μοντελου διακυβερνησης που το στηριξαν τοσες δεκαετιες?

  27. mariapapadaki avatar
    mariapapadaki 22/01/2012 16:01:50

    Ο κ.Λοβερδος μπορει να λεει οτι τον συμφερει, η ΝΔ θα το ανεχτει κι αυτο;

  28. Ιοκαστη avatar
    Ιοκαστη 22/01/2012 16:04:17

    και συ...

    • juliet avatar
      juliet @ Ιοκαστη 22/01/2012 16:44:55

      Ετσι είναι οι Πατρινοί καίνε καρδίες....!κάνουν κομάτια.....τις πίτες εννοώ.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 22/01/2012 17:04:37

        κομμάτια...

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ juliet 22/01/2012 18:19:30

        και τις ... Θεσσαλονικιές!!!!!

        • Ιοκαστη avatar
          Ιοκαστη @ Ιοκαστη 22/01/2012 18:20:51

          και γω τις πιτες εννοω... και μαλιστα ...μπουγατσες!!!

          • juliet avatar
            juliet @ Ιοκαστη 22/01/2012 18:31:31

            Πήρα κόκκινα γυαλιά
            και όλα γύρω σινεμα τα βλέπω
            και ούτε ξέρω πως να ζω
            ούτε και πως ν΄αγαπώ!!!
            ............χαχαχα

          • Diamond Angel avatar
            Diamond Angel @ Ιοκαστη 22/01/2012 18:50:55

            Ε, σ'εμάς τους πατρινούς , αρέσει να ζούμε ......έντονα...... Το'χουμε από τις οικογένειές μας......

  29. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 22/01/2012 16:05:06

    Για σας (πασόκοι), που φέρατε σε απόγνωση εκατομμύρια οικογένειες στην Ελλάδα, δεν πρέπει να γίνει μακελειό , αλλά πρέπει να γίνει για την μία - αγία οικογένεια;
    Κανένας εισαγγελέας, δεν ακούει τον ¨συνταγματολόγο¨, σ΄αυτή τη χώρα;

  30. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/01/2012 16:26:48

    Επειδή αυτοί μετέρχονται των πάντων, μα των πάντων, έχουν σκοπό να κάνουν ένα νέο '89, προκειμένου να συσπειρώσουν τους ανοήτους δικούς τους και να γλυτώσουν τις συνέπειες της καταστροφής, για την οποία είναι αυτοί υπεύθυνοι. Ο Α.Σ. αυτή τη φορά, θα πρέπει ν'αφήσει την ευγένεια κατά μέρος και να τους δώσει να καταλάβουν ότι ,αν απειλούν αυτοί με μακελειό , θα είναι οι πρώτοι που θα υποστούν τις συνέπειες. Εξεταστική για το πως φτάσαμε στο μνημόνιο θα γίνει και θα πληρώσουν οι υπεύθυνοι, τους αρέσει δεν τους αρέσει! Οσο για το Λοβέρδο, να πω ότι δεν ντρέπεται ,που παριστάνει και τον καθηγητή της Νομικής ,να ξεστομίζει τέτοιου μαφιόζικου τύπου απειλές, δεν έχει νόημα. Το παρελθόν του, δικαιολογεί το παρόν του.

  31. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 22/01/2012 16:32:01

    Πιστεύει ο Λοβέρδος οτι δεν θα είναι δίπλα στον ΓΑΠ στο εδώλιο του κατηγορουμένου;Κούνια που σε κούναγε Λοβέρδε,όλοι θα πληρώσετε την καταστροφή που προκαλέσατε!Αλήθεια η πτέρυγα των χουντικών πόσους χωράει;

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Τ 22/01/2012 16:49:12

      Δεν υπάρχει χούντα ,συμμορίες υπάρχουν με αρχηγούς,υπαρχηγούς ,εκτελεστικά όργανα και ταμίες .

  32. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 22/01/2012 16:46:22

    ΑΗΔΙΑ!!!!
    Δεν βρίσκω άλλη λέξη να περιγράψω αυτό που ένοιωσα ακούγοντας τον "κύριο" Λοβέρδο, συνήγορο του Κοσταρίκα ΓΑΠ.
    Είμαι περίεργος να δώ την συνέχεια.
    Αλήθεια αυτούς ψηφίζατε αγαπητοί Πασόκοι.
    Με τις υγείες σας. Και τις δικές μας βεβαίως βεβαίως.
    Να τους χαιρόμαστε.
    Αν δεν ξυπνήσουμε, τέτοιοι και χειρότεροι μας αξίζουν.

  33. alex avatar
    alex 22/01/2012 16:46:52

    απιθανο θρασσος, οχι χιλιων αλλα εκατομμυριων πιθηκων εχει ο ανθρωπος..

    λογικο (στο πνευμα του κρατος ειμαστε εμεις βεβαια),
    μιας και αναλογη ειναι η γραμμη του εκπροσωπου του πασοκ,
    οτι ειναι εθνικα επικινδυνο να 'πειραχτει' ο πρωην πρωθυπουργος..
    με λιγα λογια η αναζητηση της αληθειας ειναι εθνικα επικινδυνη, αρα οποιος την ψαχνει ειναι εν δυναμη εθνικος προδοτης..
    απιθανα φιλοσοφηματα..

    στην προσπαθεια τμηματος του πασοκ (κυριως οι εκσυχρονιστες) και των εξωθεσμικων υποστηριχτων τους, να απεμπλακουν απο τον κ.παπανδρεου και το επικοινωνιακο βαρος του μνημονιου (οπως εφαρμοστηκε,γιατι κατα τα αλλα,για αυτους ειναι καλο), εχασαν τον ελεγχο και δεν μπορουν να κανουν - για την ωρα - damage control, και απο την μια απειλουν με 'μακελεια' και απο την αλλη εκβιαζουν για συμψηφισμους τους πολιτικους τους αντιπαλους..τα παραπολιτικα θα παρουν φωτια το επομενο διαστημα..μονος κερδισμενος ο πρωην πρωθυπουργος που προφανως θα τυχει της προστασιας των δελφινων, εστω και για ψηφοθηρικους λογους, και θα εχει στοιχεια για τις πραξεις τους σε υπουργεια που θα του επιτρεψουν να συμψηφισει καταστασεις..

  34. ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ 22/01/2012 16:47:55

    ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΓΟΝΤΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ!!!.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ ΤΟΥΣ.ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΜΕΧΡΙ ΕΣΧΑΤΩΝ!!!.ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ

  35. Δικαιοσυνη avatar
    Δικαιοσυνη 22/01/2012 16:53:56

    Κυριε λοβερδε το μακελειο εχει αρχισει ηδη απο τα χαρατσια που βαζετε στις ελληνικες ψυχες που σας ψηφισαν κ πεθαινουν καθε μερα απο πεινα αγχος κ ανεργεια.
    Ηρθε καιρος να πληρωσετε οσοι απο εσας με αποδειξεις κλεψατε το αιμα του πολιτη.
    Και η πληρωμη θα ειναι κατι πολυ χειροτερο απο μακελειο...
    Ο ελληνικος λαος θα μεινει δεμενος
    Μακελειο σε οσους ειναι κλεφτες απο εσας θα γινει. Λαμογια με μισθο 5000 ξαφνικα βρεθηκατε με ζωη που ουτε βιομηχανος δεν ζει

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Δικαιοσυνη 22/01/2012 17:51:31

      Ο Λέων ο Γ΄ο Ίσαυρος, είχε αναθέσει την τήρηση των φιλάνθρωπων νόμων στους ''υπηρέτες της δικαιοσύνης'' δηλ. στους δικαστές, των οποίων το έργο θεωρούσε ''το σημαντικότερο όλων επί της γης''.....
      ΥΓ: Κάθε ομοιότητα με το σήμερα είναι απλά ανύπαρκτη

  36. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 22/01/2012 16:54:40

    ΜΑ ΠΩΣ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ. ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΛΙΓΩΝ ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΣΠ;

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ ΓΙΑΝΝΗΣ 22/01/2012 18:23:25

      Μα, με τις φοιτητικές νεολαίες που παίρνουν πτυχία μέχρι και διδακτορικά, χωρίς να παρακολουθούν μαθήματα! Μεγάλη κατάκτηση του σύγχρονου φοιτητικού κινήματος!!!

      • Λιγότερος Άμλετ avatar
        Λιγότερος Άμλετ @ Αφροδίτη 23/01/2012 07:50:24

        από την δεκαετία του '70: http://taxalia.blogspot.com/2012/01/blog-post_3534.html#more

  37. tiramola avatar
    tiramola 22/01/2012 16:57:42

    Ο Λοβέρδος γνωρίζει ότι υπάρχει μιά αναστάτωση στα μέλη του ΠΑΣΟΚ για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται ο Παπανδρέου.
    Οι οικονομικοί εισαγγελείς σπρώχνουν την υπόθεση περί φουσκώματος του ελλείμματος στέλνοντας το φάκελο στη βουλή την ίδια ώρα που μπαίνει στο αρχείο υπόθεση παρενόχλησής τους από "έγκριτο" μεγαλοδημοσιογράφο για λογαριασμό μεγαλοεπιχειρηματία.
    Όλα αυτά δεν είναι πρωτοφανή, στην Ελλάδα ζούμε.
    Για την υπόθεση του Νίκου Παπανδρέου, δεν ξέρω τι ζωή κάνει και ούτε με ενδιαφέρει γιατί δεν ξέρω τα "όρια" για το πόσα τετραγωνικά του επιτρέπετε να είναι το σπίτι του ή μέχρι πόσα κιβηκά αυτοκίνητο δικαιούται να οδηγεί.
    Μου προκαλεί δυσφορία ότι κάποιοι θέλουν να επιβάλλουν στους άλλους και τι βρακί θα φοράνε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 22/01/2012 17:39:40

      ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      Υποστηρικτής του "Τρότσκυ"???
      Αυτός δεν είναι που σου επιβάλλει τί βρακί πρέπει να φοράς????

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ tiramola 22/01/2012 18:42:58

      Σοβαρά ο αδερφός του Πρωθυπουργού να μένει σε βίλα που του παραχωρεί επιχειρηματίας δεν είναι θέμα.

      Αν θυμάμαι καλά τα ίδια έγιναν και με Μαλέσιο Αθανασούλη.

      Το έχετε χουι στο Πασόκ να δέχεστε αγαθοέργιες.

      Τιραμόλα αμα βρεις κανέναν επιχειρηματία να σου παραχωρήσει βίλα στην Εκάλη να μένεις τσαμπέ χωρίς συμφέρον να μας φωνάξεις να τον αγιοποιήσουμε.

      • juliet avatar
        juliet @ Aris. A 22/01/2012 19:04:16

        Bαρέθηκε να ψάχνει και είπε να πει ένα καλό λόγο μήπως και δούν ότι είναι καλό ..παιδί.
        Οresti,απαράδεκτος....ένα είναι το χρώμα του βρακιού-ΠΡΑΣΙΝΟ.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ tiramola 22/01/2012 19:01:01

      Είσαι σοβαρός;;;
      Δεν σε νοιάζει άν ζει πλουσιοπάροχα με χρήμα, που όπως πιθαναλογείται (σφόδρα), κονόμησε από την καταλήστευση των Ελλήνων , συνεπεία της απόφασης του αδελφού του για σκόπιμη είσοδό μας στο ΔΝΤ ;;;
      Επιτέλους συνέλθετε. Τί σας χρωστάει ολόκληρη Ελλάδα να εξανδαποδίζεται πληρώνοντας την κακοήθη,ανίατη, καρκινωματώδη παπανδρείτιδά σας;;;;;;

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Παύλος 22/01/2012 20:30:54

        Τι λέτε τώρα , τι ανάγκη έχει τις χορηγίες ........δεν εργάζεται ως σεναριογράφος .....για να μην πω και συγραφέας

    • occultist avatar
      occultist @ tiramola 22/01/2012 22:47:00

      Βρε καλώς τον, τον tiramola. Τι έγινες βρε ψυχή τόσο καιρό και σε νοσταλγίσαμε??? Μας έλειψε και το λιβάνισμα που έκανες στον τζέφρυ όσο ήταν στην αντιπολίτευση και το έκοψες όταν έγινε κυβέρνηση. Τώρα που τον βλέπεις στην απ΄ έξω στην εξουσία αλλά εντός καγκελλοτών παραθύρων επανήλθες?????

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ tiramola 23/01/2012 02:09:16

      Ε;;

  38. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 22/01/2012 17:10:26

    Το '89 συσπειρώθηκαν από το σοσιαλιστικό κίνημα (κατά δήλωση τους το σ.κ.), επειδή έρρε το δανεικό αδούλευτο χρήμα από την ΕΟΚ. Τώρα δεν θα συσπειρωθούν γιατί έκλεισε η κάνουλα.
    Όσοι είναι ένοχοι να πάνε στην φυλακή.

  39. Aris. A avatar
    Aris. A 22/01/2012 17:17:15

    Γενική διαπίστωση είναι ότι οποιος από τους πολιτικούς καταφέρει να κρατήσει μέχρι τέλους της περιόδου που περνάμε την σοβαρότητα του θα είναι ο μεγάλος κερδισμένος.

    Τους έχει ζαλίσει η κρίση τους περισσότερους πολιτικούς και μας δείχνουν σε κάθε ευκαιρία τι είναι πραγματικά τι πιστεύουν και τι επίπεδο έχουν.

    Ετσι και ο Ανδρέας θέλει να παίξει ρόλο να γίνει αρχηγός.

    Μετά το στριπτίζ Πάγκαλου ακολούθησε της οικογενείας Παπανδρέου μετά Βενιζέλος μετά Χρυσοχοίδης και τώρα έρχεται ο Λοβέρδος να μας δείξει το πολιτικό του βάθος.

    Καλή συνέχεια παιδιά συνεχίστε σας ευχαριστούμε για την αλήθεια που μας φανερώνετε.

    Κατά τα λοιπά για όσους πιστεύουν ότι το 2012 είναι 89 να τους υπενθυμίσουμε ότι:

    Το 89 υπήρχαν κανά εκατομμύριο φρεσκοδιορισμένοι Πασόκοι και κανά εκατομμύριο σε λίστες αναμονής που περίμεναν να ζήσουν το όνειρο.
    Αυτοί ήταν η εμπροσθοφυλακή του Παπανδρεισμού.

    Αντίθετα σήμερα υπάρχουν τέσσερα εκατομμύρια Ελληνες σε συνθήκες ασφυξίας.

    Λίγο δύσκολο να τρέξουν να υπερασπιστούν τον Παπανδρέου.

    Από την άλλη πλευρά επιβεβαιώνεται ότι ο χειρότερος πόλεμος είναι ο εμφύλιος.

    Την οικογένεια Παπανδρέου θα την αποκαθηλώσουν όσοι επί δεκαετίες έφτιαξαν τον μύθο της.

    Γιώργο γερά μην υποχωρείς πάρτους μαζί σου βγάλε όλες τις βρώμες στην φόρα.

    Μην ξεχνάς ότι ο παππού σου από τα κρεβάτια της Αιγύπτου που γλεντοκόπαγε και ο πατέρας σου από τα κρεβάτια Αμερικης και Ευρώπης που κοιμότανε και έκανε παιδιά γάμου και εξώγαμα δημιούργησαν την μεγαλύτερη πολιτική μπαρούφα της περίφημης δημοκρατικής παράταξης πάνω στην οποία κονομήσατε όλοι.

    Πολιτικοί επιχειρηματίες δημοσιογράφοι.

    Είναι άτιμο τώρα που σας αδειάζουν έχετε.

    Εχετε και τα παιδιά σας να βολέψετε δεν μπορείτε να φύγετε ταπεινωμένοι.

    Καλό αγώνα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Aris. A 22/01/2012 18:09:30

      Καλό!

    • juliet avatar
      juliet @ Aris. A 22/01/2012 18:54:20

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Θα μπορέσουμε να ξεβρωμίσουμε ....να έλθει μέρα που να μην τους βλέπουμε .Που να μπορούμε να πούμε ..άντε από την αρχή αλλά χωρίς τη σαπίλα τους .Το είπες....όταν μεγαλώνεις κόντα στους μετρ της πολιτικής μπαρούφας δεν μπορεί να γίνεις τίποτε άλλο από μια πλουμιστή φούσκα που θα σκάσει ...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ juliet 22/01/2012 21:59:27

        juliet

        Με δεδομένη την μοναδική ανικανότητα της ΝΔ η μόνη περίπτωση να ξεβρωμίσει ο τόπος είναι να αλληλοσφαχτούνε μεταξύ τους.

        Σιγά μην οι Παπανδρέου υποχωρήσουν από την Δημοκρατική Παράταξη ΑΕ.

        Θα δούμε πολλά επεισόδεια ακόμα.

  40. chrisp avatar
    chrisp 22/01/2012 17:17:56

    vre sas talega egw oti o Andreas tha dialysei tin Ellada opws kai to ekane pia xounta kai pios basilias re seis Twra malista me ton Loverdo ton grafiko kyrio syntagmatologo afti i genia tou polytexneiou tafage kai dielyse tin xwra kai eseis kathe xronia giortazete tin epeteio tous a re ksylo bregmeno pou theloume oloi mas

  41. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 22/01/2012 17:22:24

    Για να γίνει κανείς καθηγητής σημαίνει ότι διαχέει την επιστήμη πρωτίστως σε ερευνητικό επίπεδο και δευτερευόντως σε διδακτικό.
    Διδάσκει ο κ. καθηγητής και πόσες ώρες; Και το κυριότερο: σε ποιά διεθνή περιοδικά με κριτές δημοσιεύει την πρωτότυπη έρευνα του για την προώθηση της επιστήμης;
    Ας είναι καλά οι αμερικανοί που έκαναν τον κόσμο μια γειτονιά: Με το Google μπορεί κανείς αν έχει λίγο χρόνο, να απαντήσει στο βασικό μου ερώτημα.

  42. Manos-UK avatar
    Manos-UK 22/01/2012 17:32:55

    Εμένα πάλι η απορία μου είναι πως η ΝΔ ανέχεται να έχεις υπουργούς της στο ίδιο τραπέζι?

  43. Φανης avatar
    Φανης 22/01/2012 17:35:04

    Τελικα μας απειλει αυτος ο.."γιγας"??
    Αει στο διαολο μωρε εφταμηνιτικο ,αει στο διαολο λεμε..
    Και αμα σε παιρνει βγες καμμια βολτιτσα εξω ..ετσι για πλακα αλλα χωρις τους μπατσους !!!!@

    Βρηκατε και τα κανετε ζαγαρια ...

  44. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 22/01/2012 17:45:55

    Δεν καταλαβαίνω γιατί οι πολίτες τους ανέχονται ακόμα... Δεν βρέθηκε κανεις να του εξηγήσει του λιμοκοντόρου ότι είναι υπόλογος αυτός και η συμμορία του αρχηγού του;;

  45. coyote avatar
    coyote 22/01/2012 18:02:44

    Αυτοι εδω οι ανθρωποι με τετοιο επιπεδο λογου και υφους ειναι πολιτικοι ηγετες στην Ελλαδα?!!!
    Πως τους ανεχεστε μωρε εκει στην Ελλαδα??
    Ποια νομιζετε ειναι η διαφορα απο εναν νεουορκεζο μαφιοζο της σειρας???
    Ουτε για busboy σε μεξικανικο εστιατοριο δεν κανει!! Αυτος ο ανθρωπος ειναι καθηγητης πανεπιστημιου???
    ΗΜΑΡΤΟΝ..και θελει να ηγηθει της χωρας?? και αναρωτιομαστε για την καταντια μας??

  46. Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ avatar
    Φ. ΓΙΑΝΚΟΥΛΑΣ 22/01/2012 18:32:01

    ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΘΡΙΛΕΡ ΠΕΙΤΕ ΤΟ Η ΦΑΡΣΟΚΟΜΩΔΙΑ ΠΕΙΤΕ ...ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΕΙΤΕ ΤΟ.........ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΚΕΛΕΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΟΥΣ.....Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΚΛΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΤΑΡΤΑΝΙΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ......ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΣΙΝΙΟΡ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΒΑΓΓΕΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ......ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΕΝΤΖΑ ΤΟΥ -ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΟΥΝΑ ΑΥΤΟΣ- ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ......ΑΞΙΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΛΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ.....ΜΕ ΑΚΡΕΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΑΝΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ......Ο ΚΟΡΙΟΣ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΤΥΧΑΙΑ .....ΕΞΑΛΟΥ ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗΣ ΗΞΕΡΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .....ΤΟ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΦΑΓΩΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ..........

  47. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/01/2012 18:34:18

    Λοβέρδε φάουλ. Χάνεις πόντους έτσι δεν κερδίζεις

  48. axis avatar
    axis 22/01/2012 18:45:55

    Ανεξάρτητα με το τι θα γίνει με την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ, η ΝΔ οφείλει να αναβαθμίσει άμεσα τις ανεξάρτητες αρχές και να ελέγξει ΟΛΕΣ τις αποφάσεις τόσο των υπουργών της κυβέρνησης Παπανδρέου όσο και των υπολοίπων κυβερνητικών - μη κοινοβουλευτικών - στελεχών της όπως π.χ. Διοικητών, Προϊσταμένων κλπ κατά τη διάρκεια της διετίας 2009-2011. Να μην ξεχάσει ο Σαμαράς τις συνέπειες που είχαν στον Καραμανλή το "θάψιμο" του σκανδάλου του Χρηματιστηρίου και το "χάιδεμα" που επιφύλαξε η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ στα κυβερνητικά στελέχη του Σημίτη.

  49. Orestios avatar
    Orestios 22/01/2012 19:06:49

    ''αν παραπέμψουν τον Ανδρέα,θα γίνει Πεκίνο''Θ.Πάγκαλος,1989.

  50. Μεταξάς Ε. avatar
    Μεταξάς Ε. 22/01/2012 19:07:16

    Ο Λοβέρδος έχει τελείως ξεφύγει...... μπήκε στη σφαίρα των εφευρετών νέων μαθηματικών κανόνων.
    ΠΕΤΥΧΕ ΠΕΤΥΧΕ μείωση δαπανών με μηδενισμό παροχών.
    Η τελευταία ανακάλυψη ΛΟΒΕΡΔΟΥ εγγυάται την ηγετική του μορφή.
    Είμαι ασφαλισμένη του ΟΠΑΔ 20 έτη και πλέον έχω δώσει στον Λοβέρδο και το ΠΑΣΟΚ χιλιάδες ευρώ ως εισφορές χωρίς τη θέληση μου.
    Από 1-1-12 έγιναν περισσότερες περικοπές και νοθείες στο σύστημα ασφάλειας. Έτσι τώρα ο ΟΠΑΔ το ΙΚΑ, ο ΟΓΑ, οίκος Ναύτη κ.α. ταμεία έγιναν ένα. Έτσι κάθε γιατρός του ΟΠΑΔ τώρα εξυπηρετεί όλα τα ταμεία και αυτά που στο παρελθόν δεν είχαν αυτό το σύστημα. Έτσι το 70% των γιατρών της λίστας που έτυχε να ρωτήσω μου είπαν ότι διέκοψαν με τον ΟΠΑΔ μετά την εμπνευσμένη αλλάγη του εθνάρχη Λοβέρδου. Οι άλλοι 3 μου είπαν ότι έχουν ήδη από την 1η ή 2η μέρα κάθε βδομάδας συμπληρώσει την ποσόστωση των επισκέψεων δηλ.50 ασθενείς όλων των ταμείων εβδομαδιαία. Έτσι πρέπει να πληρώσω ως ανασφάλιστη. Μάλιστα 2 γιατροί είπαν ότι συνταγογραφούσαν στο βιβλιάριο οι άλλοι 2 όχι άρα έπρεπε να πληρώσω και τα φάρμακα ως ανασφάλιστη.
    Εκεί που οι γιατροί έβλεπαν 150-350 ασθενείς του ΟΠΑΔ εβδομαδιαία τώρα τους φόρτωσαν όλα τα ταμεία και περιορισμό 50 ασθενείς τη βδομάδα. Ο συνταγματολόγος ΠΑΣΟΚΑΡΑΣ αντί για πολλαπλασιασμό έκανε διαίρεση δύο φορές και αφαίρεση για να βγάλει το 50 που με τα κοινά μαθηματικά έφθανε το 2000 και να πεθάνουν όλοι. Επίσης, τώρα πληρώνει (λέμε τώρα γιατί ποτέ δεν αποδίδει τη δαπάνη) μόλις 10 ευρώ την επίσκεψη στο γιατρό και όχι 20 που ήταν, έτσι πολλοί γιατροί σταμάτησαν. Οπότε καλύπτεται από την ιατρική περίθαλψη των ταμείων λιγότερο από το 5% των δικαιούχων. Σκεφθείτε την αριθμητική αναλογία ασφαλισμένοι ΟΠΑΔ με αυτούς του ΙΚΑ+ΟΓΑ!!!!!! που είναι νεοεισερχόμενοι στο σύστημα. Μεγάλε μαθηματική εγκέφαλε ΛΟΒΕΡΔΟ.Οι άλλοι ας πεθάνουν αλλιώς ας πληρώσουν ως ανασφάλιστοι για να μην έχουμε κοινωνικές αδικίες με τους άνεργους και τους ανασφάλιστους ίση πρόσβαση στις μη παροχές αυτών που πληρώνουν και αυτών που δεν πληρώνουν ασφάλιση.ΛΟΒΕΡΔΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕ , ΚΑΛΕ ΑΝΘΡΩΠΕ!!!
    Έτσι αφού αρρώστησα έπρεπε να πληρώσω τον γιατρό και τα φάρμακα για να πάρω αναρρωτική άδεια ως ανασφάλιστη αλλιώς θα είχα πρόβλημα και με την υπηρεσία μου.Έδωσα 66 ευρώ εκεί που έπρεπε να δώσω 5-7.
    Ελάχιστοι γιατροί και οι χειρότεροι θα δεχθούν να συνεργάζονται για τέτοια μικροποσά που έτσι κι αλλιώς δεν εισπράττονται. Συνεπώς, ΑΘΛΟΣ και ΓΚΟΛ ΛΟΒΕΡΔΟΥ το σύστημα θα σταματήσει να έχει δαπάνες!!! αφού όλοι θα διπλοπληρώνουν την ιατρική τους περίθαλψη- μία πληρώνεις εισφορές υποχρεωτικά ως ασφαλισμένος και μια πληρώνεις ιδιωτικά τον γιατρό και τη περίθαλψη ως ανασφάλιστος!!! Εξίσωση με 1 υποζύγιο και 2 λύσεις.
    Οι εισφορές αυτές είναι πλέον στη διάθεση των ΜΚΟ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ για τα γυμναστήρια των υπουργών για να μην αρρωστήσουν από τις πολλές δεξιώσεις και τα ταξίδια οπότε έχουμε και ανάπτυξη βάσει της ιδιοφυίας ΛΟΒΕΡΔΟΥ- ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ!!!!!!

    • occultist avatar
      occultist @ Μεταξάς Ε. 22/01/2012 23:06:41

      Συμφωνώ απόλυτα αγαπητε/τη Μεταξάς Ε.
      Για φάρμακα υψηλού κόστους, χρόνιας πάθησης, μηνός Ιανουαρίου, επικοινώνησα με ιατρούς του ΕΟΠΠΥ από Αμφιθέα μέχρι Νέα Ερυθραία.
      Στην καλύτερη περίπτωση μου είπαν να πάρω τηλέφωνο μετά τις 25 Φεβρουαρίου για να κλείσω ραντεβού (πιθανόν τον Μάρτιο) για συνταγολόγηση. Αυτός ο άνθρωπος (;;) φιλοδοξεί να γίνει αρχηγός κόμματος και εν δυνάμει πρωθυπουργός????????

  51. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 22/01/2012 19:23:37

    ΕΛΛΗΝΕΣ, να πάρουμε το Έθνος στα χέρια μας.

  52. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 22/01/2012 19:51:39

    Γιατί φοβάται ο Λοβέρδος;
    Αφού η ΝΔ θα βοηθήσει τον ΓΑΠ να την βγάλει καθαρή.

  53. Economist avatar
    Economist 22/01/2012 20:03:44

    Όσο πιο πολύ αργεί να γίνει ένας σεισμός τόσο μεγαλύτερη ένταση έχει.

  54. dikigoros 7 avatar
    dikigoros 7 22/01/2012 20:09:49

    Την ίδια ώρα που ο Λοβέρδος τα λέει αυτά, και οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ επιτίθενται στους Εισαγγελείς, η ΝΔ κοιμάται βαθιά, και δεν έχει καταλάβει πως χειραγωγεί το ΠΑΣΟΚ την Δικαιοσύνη. Από το 2009 και μετά δεκάδες στελέχη που άσκησαν διοικηση επί ΝΔ συρονται κατηγορούμενοι με στημένες και αβάσιμες διώξεις από Εισαγγελείς που γίνονται εν μία νυκτί διάσημοι από τα ΜΜΕ του ΠΑΣΟΚ, και στην Συγγρού κινδυνεύουν οι τοίχοι από το ροχαλητό των ιθυνόντων της ΝΔ. Άραγε τομέας Δικαιοσύνης υπάρχει, ξέρουν τί γίνεται στα Δικαστήρια ή ονειρεύονται την Κυριακή που θα κερδίσουν εκλογές?
    Υ.Γ.1 Αυτή η Κυριακή όλο και απομακρύνεται ή είναι ιδέα μου?
    Υ.Γ.2 Όταν η ΝΔ αναλάβει την εξουσία θα υπάρχει κανείς πρόθυμος να αναλάβει θέσεις, ή τα μισά στελέχη θα τα έχει στείλει το ΠΑΣΟΚ σε δίκη για δήθεν παρανομίες επί Καραμανλή?
    Ξυπνάτε ρεεεεεε!!!!!!

  55. Γιάννης Κ. avatar
    Γιάννης Κ. 22/01/2012 20:10:31

    Τους τα είπε ο Τσίπρας πολύ εύστοχα:
    Είστε Μαφία και λειτουργείτε με τον νόμο της ομερτά.
    Άσχετα εάν μετά ανακάλεσε...

  56. Χρήστος avatar
    Χρήστος 22/01/2012 20:34:57

    Λυπάμαι που κάποτε υπήρξα μέλος του ΠΑΣΟΚ. Ο φασισμός αυτός δεν έχει όρια .Ελπίζω να αφήσουν τη δικαιοσύνη ελεύθερη να πράξει το έργο της. Αλλά ξέχασα: Εδώ ίδρυσαν το Εφετείο Αιτωλοακαρνανίας στο Αγρίνιο,αντί για την πρωτεύουσα του Νομού την Ιερή Πόλη Μεσολογγίου καταπατώντας τους νόμους , θα αφήσουν τον ΓΑΠ να πάει φυλακή?

    • juliet avatar
      juliet @ Χρήστος 22/01/2012 20:51:09

      Χρήστο
      Φίλε,Μεσολογγίτης είσαι; αυτά μη τα ξεχάσεις όταν πας να ψηφίσεις .Νομίζεις ότι τους ενδιέφερε ποτέ η ιστορία της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου;ψηφουλάκια να πάρουνε θέλανε.Η ιστορία στα παλιά τους τα παπούτσια.Οταν θα πας να ψηφίσεις κοίτα τη Πόλη σου που μαραζώνει και δεν υπάρχει ζωή .
      Είμαι από Πάτρα ,έχουμε πολλούς φίλους Μεσολογγίτες και ξέρω καλά τα μέρη σου.Στου Μπαρμπα -Θωμά τρώμε όταν περνάμε και γνωρίζω καλά τον πρόεδρο της Ενωσης.Το να αναγνωρίζεις ότι έκανες λάθος είναι πιο γεννοίο από κάποιους ηλίθιους που δεν το παραδέχονται.Είναι γενναιότητα,αν όλοι αναγνωρίζαμε τα λάθη μας ο κόσμος θ΄ητανε διαφορετικός .Καλή βδομάδα ...Και αν είμαστε όλοι μαζί θα πάει φυλακή!

      • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
        ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ juliet 22/01/2012 23:26:01

        Και εγώ ως Μεσολογγίτης αγαπητή Juliet θα συμφωνήσω με ότι λες. Αλλά επίτρεψέ μου να σου πω ότι για την πόλη σου την Πάτρα (όπου και τελείωσα το πανεπιστήμιο) και γενικότερα την Αχαία ισχύουν στο πολλαπλάσιο όλα αυτά. Έιίμαι πραγματικά πολυ περιέργος να δω το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ στην Α

        • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
          ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 22/01/2012 23:28:17

          (συνέχεια από το προηγούμενο) ...Αχαΐα αλλά και στην Κρήτη.

          • juliet avatar
            juliet @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 23/01/2012 07:07:41

            ΠαναγιώτηςΖΜες
            Kαλημέρα,
            είμαι Πατρινιά ,αλλά μένω Αθήνα.Ειχα δύο επιλογές ή να μείνω Πάτρα ή Αθήνα.Στη Πάτρα δεν μπορούσα ένεκα που το σπίτι μου είναι ρυμοτομούμενο και έτσι ή δεύτερη επιλογή δεν ητανε επιλογή ...,δω που μένω το είχε αγοράσει ο πατέρας μου από το 59.
            Οσο για τα ιδεολογικά πιστεύω των Πατρινών ξέρω πολύ καλά ποιά είναι.Αλλά όταν δεν μπορείς να κτυπήσεις τη καρδιά -Αχαΐα,Κρήτη- αποδυναμώνεις τα πόδια.Αν τα πόδια λυγίσουν το κορμί σέρνεται,εκεί του δίνεις μια στο κεφάλι και το αποτελειώνεις .Αλλοστε και η Αντα από εκεί είναι ,όταν έχεις ηλίθιους βουλευτές απέναντι και ηλίθιους ψηφοφόρους .Οταν θέλουν να τα έχουν καλά μ΄όλους για να κάνουν τη δουλειά τους το λες αξιοπρέπεια αυτό εσύ;Εγώ το λέω δουλοπρέπεια και αυτό περισσεύει στη Πάτρα.

          • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
            ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ juliet 23/01/2012 14:13:21

            Καλημέρα και σε εσένα.Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Και πράγματι ο κατάλληλος χαρακτηρισμός είναι δουλοπρέπεια. Θα συμπληρώσω όμως και εθελοτυφλισμός. Δουλοπρέπεια και εθελοτυφλισμός και ίσως και ραγιαδισμός....

  57. kapar13 avatar
    kapar13 22/01/2012 20:36:07

    Ξέρει κανείς το mail του Στέφανου Χίου να του πούμε να προσκαλέσει τον Λοβέρδο στο επόμενο "Μακελειό" του, να ηρεμήσει αυτός να ηρεμήσουμε κι εμείς;

  58. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 22/01/2012 20:38:43

    Eγώ θέλω να αντιστρέψω το ερώτημα του εξυπνάκια : Αν ΔΕΝ πειραχτεί Ο ΓΑΠ θα γλυτώσουμε το μακελειό ; Ας ερωτηθεί η κοινή γνώμη .........

  59. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/01/2012 21:28:28

    Το αδολο ενδιαφερον του Λοβερδου μου εφερε στο νου καποιο αλλο ενδιαφερον του για καποιες φοιτητριες εν ετη 2000 !Εψαξα να βρω το δημοσιευμα του NEMECIS του Δεκεμβριου 2000 οποτε κατω απο τον τιτλο του εξωφυλλου ''Ο Ανδρεας Λοβερδος ενδιαφερεται προσωπικα για τις φοιτητριες '' στο εσωτερικο δημοσιευεται επιστολη του βουλευτικου του γραφειου προς καθηγητη με στοιχεια φοιτητριων ''....για τις οποιες ο Ανδρεας ενδιαφερεται προσωπικα ''.Απο οτι φαινεται το εχει χουι ο ανθρωπος να εκδηλωνει το ενδιαφερον του παντιοτροπως εστω και με την σπαθη του μακελαρη .Ντροπη και αισχος για το επιπεδο καθηγητου του συνταγματικου δικαιου .Αυτο που ειπε σημερα θα τον συνοδευει αρνητικα σε ολο τον πολιτικο του βιο !

  60. Μιχαήλ avatar
    Μιχαήλ 22/01/2012 22:08:02

    Πράγματι, οι δηλώσεις του κ.Λοβέρδου προκαλούν αμηχανία, έκπληξη (δυσάρεστη), ίσως και θυμό για τον τρόπο λειτουργίας της Ελληλικής Δημοκρατίας.
    Ας μην τρέφουμε αυταπάτες, γιατί όπως πρέπει να ξέρουμε η δημοκρατία δεν λειτουργεί προς όφελος όλων των Ελλήνων. Λειτουργεί για τα συμφέροντα και για κύκλους οι οποίοι οφελούντε από αυτή την κατάσταση. Αν κάπιος έχει διαβάσει το βιβλίο του Steven Kegan : " Αθηναϊκή Δημοκρατία", θα κατανοήσει ακριβός τι σημαίνει δημοκρατικό πολίτευμα.
    Όπως φαίνεται οι πολιτικοί ´αρχοντες του τόπου δεν έχουν την διάθεση να σεβαστούν τους νόμους και την Δημοκρατία.
    Η μόνη λύση είναι η εφαρμογή των νόμων, και να στήλει ο κόσμος στα σπίτια τους αυτούς τους συγκεκριμένους πολιτικούς.
    Η αναθεώρηση του συντάγματος ίσως είναι μία λύση.
    Η βελτίωση της παιδίας, μέσο και μακροπρόθεσμα είναι μία δεύτερη λύση η οποία θα θωρακίσει πολιτισμικά και θεσμικά την Δημοκρατία όπως την αντιλαμβανόμαστε. ´Ετσι η απ´αντηση στον κ.Λοβέρδο θα έρθει πρώτα από τον λαό και μετά από τους θεσμούς.
    Προς την Ν.Δ. Θα πρότεινα: σταθερή πολιτική πορεία.
    Μετά τις εκλογές να αναζητηθούν οι ευθήνες όπου και αν υπάρχουν αυτές.

  61. βασίλης avatar
    βασίλης 22/01/2012 22:22:33

    Αξιος συνεχιστής του Ευάγγελου Γιανόπουλου.Συγχαρητήρια Κ Λοβέρδο
    ετοιμάστε και το στούντιο έτσι ωστε εάν γίνει δικαστήριο να κάνετε καθημερινή
    ανάλυση της δίκης όπως έκανε και ο Γιανόπουλος. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ
    ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΚΑΘΕ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑς ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ
    "ΟΥΣΤ ΡΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΣΑΝΙΔΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΙΝΥΓΑΕΙ Ο ΛΑΟΣ"

  62. m.s avatar
    m.s 22/01/2012 22:24:13

    Δεν με ξαφνιάζει η δήλωση.Είναι στο πλαίσιο των άγριων εσωκομματικών ανταγωνισμών και της βλακώδους νοοτροπίας να ταυτίζουν το κόμμα με το κράτος.
    Κανένας δεν θα αγγίξει τον ΓΑΠ, όπως βέβαια δεν τον άγγιξε και η πολιτική ευφυΐα.
    Μία είναι η ετυμηγορία : απαλλάσσεσαι λόγω...
    όσο για τον κάτοχο υδατοσυλλέκτη, κοινώς στέρνας , ελπίζω να είναι αρκετά μεγάλη για να πνίξει τους καημούς του , γιατί τον περιμένουν μπόλικοι...

  63. nikosnik avatar
    nikosnik 22/01/2012 22:30:15

    Καλα αυτος δεν μας ειχε πει οτι ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΟΥΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΓΟΥΔΙ??
    ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ
    ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ!!!

  64. η Dimi avatar
    η Dimi 22/01/2012 22:37:26

    Lover Loser

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 22/01/2012 23:32:10

      To παραλήρημά του, εικάζεται ότι οφείλεται στο πρώτο τραπέζι πίστα γλέντι το προηγούμενο βράδυ, στα μπουζούκια με την Αντζελα Δημητρίου. Ο ασυνείδητος ο οποίος κυριολεκτικά τίναξε στον αέρα Εργασιακά, Κοινωνική Ασφάλιση και Υγεία, προκαλεί και γλεντάει χωρίς ενοχές, την ώρα που οι Ελληνες εξαθλιώνονται και στενάζουν. Το σχετικό ΥΤ video, δεν είναι πλέον διαθέσιμο (το παρουσίασε το Kontra).

      Οι Ελληνες απαιτούν Δικαιοσύνη!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ η Dimi 23/01/2012 14:30:04

        Οι ενοχές δεν είναι χαρακτηριστικό τoυ Λοβέρδου .

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Diamond Angel 23/01/2012 17:45:29

          Ετσι ακριβώς.

  65. ΛΕΩΝΙΔΑΣ avatar
    ΛΕΩΝΙΔΑΣ 22/01/2012 22:54:20

    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ;ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΙΚΜΑΔΑ ΑΝΟΧΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕ ΑΝΔΡΕΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΥΞΗΣΗ 30 ΧΙΛ. ΤΟ ΧΡΟΝΟ, Η ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 300 Β(Ο)ΛΕΥΤΕΣ, Η 50 ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΑΝΤΡΕΑ ΠΡΟΣΕΧΕ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ.....

  66. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/01/2012 23:10:10

    Αληθεύει αυτό που μεταδόθηκε στις αποψινές "ειδήσεις" ότι ο πρώην υπουργός οικονομίας επί ΚΚ , Γ. Παπαθανασίου, τάχθηκε κατά της ποινικοποίησης της πολιτικής ; Aν αληθεύει, περιμένουμε να δούμε την στάση της ΝΔ απέναντί του.

    Δεν γίνεται να διαγράφονται κάποιοι γιατί ήταν πιστοί στις αξίες τους και στο λόγο που έδωσαν στους πολίτες που τους ψήφισαν και κάποιοι άλλοι να πολεμάνε τη δικαιοσύνη όταν ελέγχει τη κυβέρνηση που μαγείρεψε στατιστικά δεδομένα για να χειροτερέψουν τη θέση της πατρίδας. Αν δεν μπορούν να τον διαγράψουν τουλάχιστον να του πούνε να το βουλώσει και να μη προκαλεί σαν τα καθεστωτικά ανδρείκελα της megaλης δημοκρατικής παράταξης.

  67. Βαγγέλης, Πειραιάς avatar
    Βαγγέλης, Πειραιάς 22/01/2012 23:35:51

    Είναι το λιγότερο διασκεδαστικό να ακούς έναν υποψήφιο αρχηγό ενός κόμματος που εκπροσωπεί το πολύ το 15% το εκλογικού σώματος να διεκδικεί τον μη νομική καταδίκη πράξεων που σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα η δικαστική τιμωρία τους θεωρείτε αυτονόητη.

    Είναι διασκεδαστικό να ακούς ένα καθηγητή συνταγματικού δικαίου, λέμε τώρα, να κηρύττει και την τυπική κατάργηση της ισονομίας που θεωρητικά υπάρχει στην χώρα μας.

    Προφανώς ο ΓΑΠ ο οποίος διέπραξε αδικήματα σαφώς πολύ χειρότερα από αυτά που διέπραξαν σημαντικοί πολιτικοί όπως ο Jacques Chirac, Alain Juppé και τον Dominique de Villepin για να αναφέρω μόνο, έναν πολιτικό που διατέλεσε πρόεδρος της γαλλικής δημοκρατίας και δυο που διατέλεσαν πρωθυπουργοί της Γαλλίας, αυτής της «μικρής» χώρας. Φυσικά, οι πολιτικοί αυτοί κάθισαν στο σκαμνί ένεκα υποθέσεων διαφθοράς και πολιτικού σχεδιασμού που μόνο ως αστείες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σε σχέση με τα έργα και τις ημέρες του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου και του Γεωργίου Παπακωνσταντίνου.

    Υπάρχει φυσικά και το παράδειγμα του έτερου σοσιαλιστή και φίλου του Ανδρέα Παπανδρέου, το Μπετίνο Κραξι, αυτής της λαμπρής στην κυριολεξία φυσιογνωμία της σύγχρονης σοσιαλδημοκρατίας, ο οποίος διατέλεσε και αυτός πρωθυπουργός της Ιταλίας και πέθανε στην βίλα που του είχε παραχωρήσει στην Τυνησία ο ετερος σοσιαλδημοκράτης ηγέτης ο Ben Ali. Περιττό να αναφέρω πως καταδικάστηκε από την Ιταλική δικαιοσύνη ο Σοσιαλοδηκρατης Μπετίνο Κραξι. Για την «φύση» του καθεστώτος που τον προστάτευε από το 1994 μέχρι το 2000 δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά. Τυπικό σοσιαλδημοκρατικό καθεστώς είχε η Τυνησία και το αντίστοιχο ήθος και πρακτικές που του αρμόζουν.

    Αποτελεί πραγματικά απορίας άξιο πως Πρωθυπουργοί καταδικάζονται, εισπράττουν ποινές φυλάκισης για τα έργα και τις ημέρες τους και η παρουσία τους στην δημόσια σφαίρα τερματίζεται μετά από δικαστικές έρευνες και ακροαματικές διαδικασίες, και στην Ελλάδα καθηγητές συνταγματικού δικαίου, απαιτούν με όρους κουτσαβακισμού που προκαλεί γέλωτα μέχρι δακρύων, να μην διερευνηθούν ποινικά τα εγκλήματα που διέπραξε ο Γεώργιος Ανδρέας Παπανδρέου και ο Γεώργιος Παπακωνσταντίνου.

    Όσο για την πολιτική διάσταση των λεγομένων του Λοβερδου, μιας και δεν γνωρίζει από πολιτική ιστορία να του υπενθυμίσω πως ο Γεώργιος Ανδρέας Παπανδρέου δεν έχει καμία σχέση με τον Ανδρέα Παπανδρέου πόσο μάλλον με τον Ελευθέριο Βενιζέλο. Οι δυο τελευταίοι, είχαν την αγάπη και στήριξη μεγάλων κομματιών του ελληνικού λαού, κάλος ή κακός. Αντίθετα, μόνο ως αστείο μπορεί να ακούγετε πως ο Γεώργιος Ανδρέας Παπανδρέου απολαμβάνει την οπουδήποτε αγάπη ή στήριξη σημαντικών κομματιών του ελληνικού λαού.

    Αλλά εδώ δεν γνωρίζει ο ίδιος ο Λοβέρδος τι είδους φωτογραφίες δείχνει από το Μεγκάλο του κανάλι (σ.σ. στην σημερινή του συνέντευξη ο ίδιος έδειξε φωτογραφία από πόδι καταγματία ασθενούς που η έλξη κατέληγε σε … τρεις φιάλες ορού - προφανώς επειδή στο νοσοκομείο έλειπε το σύστημα με τα αντίβαρα), βασικές πτυχές της πολιτικής πραγματικότητας, της νεότερης πολιτικής ιστορίας της Ελλάδας και του συνταγματικού δικαίου θα γνωρίζει;

    Ας ξεκινήσει το διάβασμα ξανά από την ανάγνωση της λέξης «ισονομία» όσον αφορά το συνταγματικό δίκαιο, και όσον αφορά την πολιτική θεωρία από την αναζήτηση των διαφορών μεταξύ των εννοιών «κορπορατισμός, ή κορπορατιβισμός» (σ.σ. Corporatism or corporativism, αγγλιστί) και «δημοκρατία των συμβουλίων» (σ.σ. council democracy, αγγλιστί και πάλι), καθώς ούτε αυτές τις βασικές έννοιες δεν γνωρίζει.

    Τέλος ας μάθει να χορεύει κανέναν μακελάρικο χορό και ας αφήσει τα μακελειά για το δεν απευθύνετε σε ένα ηλίθιο λαό, όπως νομίζει.

  68. dimitris avatar
    dimitris 22/01/2012 23:43:48

    Οι άνθρωποι προτιμούν τον εμφύλιο από το να παραδώσουν την εξουσία. 100% καθεστωτική αντίληψη. Ο λοβέρδος θα ήταν καλός για υπουργός προστασίας του πολίτη στη Β. Κορέα

  69. Tonia G. avatar
    Tonia G. 23/01/2012 00:03:55

    To μόνο μακελειό που θα γίνει είναι αυτό μέσα στο ΠΑΣΟΚ τους επόμενους 2 μήνες. H κοινωνία δεν θα υπερασπιστέι κανέναν απο δαύτους. Απλά, τα "σκυλιά" του συστήματος γαβγίζουν... Οι υπηρέτες της 30τίας θα τα δώσουν "όλα" για να διατηρήσουν τα προνόμια τους και αυτά των εντολέων τους. Γι΄αυτό και δεν πάνε σε εκλογές.
    Για τους υπόλοιπους εμάς, μακελείο θα γίνει αν δεν τιμωρηθεί κανείς από αυτούς που μας έστειλαν δεμενους στα σκλαβοπάζαρα των "Αγορών"...

  70. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 23/01/2012 00:07:50

    Τι εννοούσε με το ¨εάν πειραχθεί¨ , ¨ σεξουαλική παρενόχληση ¨ ; Ούτε με το ένα, ούτε με το άλλο συμφωνώ. Δημοκρατία έχουμε , είμαι και εγώ κατά της ποινικοποίηησης της πολιτικής και σεξουαλικής ζωής... Εξάλλου ένας σωστός δημοκράτης είναι υπερ της ¨tolleranc¨ ( ανεχτικότητας ).

    Όμως μετά από αυτή την δήλωση ¨αιωρείται¨ και ένα άλλο ερώτημα : ¨Τι μπορεί να γίνει εάν πειραχθεί ο κ. Λοβέρδος ¨ ; Πάρτυ , δημόσια κεράσματα , παηγυρική λειτουργία στην μητρόπολη ; Άγνωστο , όπως και στην περίπτωση του Γ. Παπανδρέου.

  71. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/01/2012 00:32:24

    Για όσους έχουν βραχεία μνήμη, να θυμίσω ότι το ΠΑΣΟΚ έχει διαχρονικά τον τρόπο του να κάνει (πολιτικό) μακελειό, χωρίς αίμα:
    1) Πριν από είκοσι χρόνια, τον Ιανουάριο του 1992, τη νύχτα της εκφώνησης της απόφασης του Ειδικού Δικαστηρίου για το σκάνδαλο Κοσκωτά, και παρά την "αθώωση" του Παπανδρέου, το ΠΑΣΟΚ έβγαλε στο δρόμο τα κομματόσκυλά του να κάνουν διαδηλώσεις σε διάφορα σημεία της Αθήνας ΣΤΙΣ ΔΥΟΜΙΣΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ, με προφανή στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων.
    2) Αμέσως μετά, άρχισε τη φάμπρικα των απανωτών παραιτήσεων των επίμαχο των βουλευτών (για τη θέση του Τσοβόλα) προκαλώντας εκλογές στη Β´ Αθηνών. Το αποτέλεσμα των εκλογών αυτών, μολονότι τις είχε μποϋκοτάρει η ΝΔ, χρησιμοποιήθηκε κι εκείνο κατόπιν για τη δημιουργία εντυπώσεων με κεντρικό άξονα "όλη η Ελλάδα είναι Β´ Αθηνών", οδηγώντας τελικά (μαζί με άλλους παράγοντες) στο εκλογικό αποτέλεσμα του 1993.

    Γι' αυτό, όσοι βιάζεστε να θεωρήσετε ότι οι πασοκικές ψευτομαγκιές δεν πιάνουν πια, κάντε ένα φλας-μπακ στη μνήμη σας και παραμείνετε εν εγρηγόρσει. Το ΠΑΣΟΚ είναι εφτάψυχο, και μόνο η καλή κατανόηση της ιδιότητάς του αυτής μπορεί να δώσει κάποιες ελπίδες για την τελική νίκη εναντίον του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 23/01/2012 00:37:03

      διόρθωση: των επιλαχόντων βουλευτών

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Αυριανιστής 23/01/2012 01:29:35

      Θα σε μπερδεψει λιγο αυτό αλλά πολλοι απο αυτους που στηριζαν Μητσοτάκη εκεινον τον καιρό τωρα στηρίζουν ΓΑΠ αναφανδόν... για ξανασκέψου το.

  72. rally monkey avatar
    rally monkey 23/01/2012 00:59:37

    ....δηλώσεις ΑΙΣΧΟΥΣ
    οσο για τα περι αποφυγης 'συσπειρωσης του ΠΑΣΟΚ' ως δικαιολογια απεναντι στην 'ανοχη' που επιδεικννυει η ΝΔ (ακομα και απο εγκυρους σχολιαστες) σορρυ απλά δεν στεκουν γιατι απλα ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει .. και καποιος πρεπει να το πει και στη ΝΔ. Ο κοσμος απαιτει να αποδοθει δικαιοσύνη και οσο γρηγοροτερα το καταλαβουν στη ΝΔ τοσο καλυτερο για όλους.
    Η κατ'εξακουληθηση μαλθακοτητα απεναντι σε ΓΑΠ & Σια και τωρα η ανοχη στις προκλησεις Λοβέρδου πλήττουν περισσοτερο την αξιοπιστια της ΝΔ και αβανταρουν Κουβέληδες και τους κωλοτούμπες...

  73. Ιωαννης Τ avatar
    Ιωαννης Τ 23/01/2012 01:03:23

    εγω παλι ξεραθηκα στο γελιο . με βαθμο γελοιότητας 100% τετοια λες. καλα ανδρεα, εδω δεν βγαινει ο ελληνας στους δρομους, αν και τον εχετε γονατισει, θα βγει να κανει μακελειο for the GAP?
    πως θα γινει θεε μου αυτο το κομμα να παρει μονο 4-4.3 στις εκλογες? κανε μου αυτη την χαρη. δεν ζηταω πολλα...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Ιωαννης Τ 23/01/2012 01:55:13

      Αληθεια ειναι οτι το επιπεδο της ξεφτίλας και το όλο στυλάκι της 'απειλης' ειναι τετοιο που προκαλει γέλιο ...αλλα τα κομματα δεν εχουν αυτην την πολυτέλεια.
      Αν και για τον ΓΑΠ ισχυει το τεκμηριο της αθωωτητας, οι κατηγοριες που τον βαρυνουν δεν περιοριζονται στα της ΕΛΣΤΑΤ, κατα το διαστημα της πρωθυπουργιας ΓΑΠ εγιναν σημεια και τερατα ..και απο τον ιδιον τον Σαμαρα δεν ακουσα κατι, μονο κατι εκπροσωποι σχολιασαν .. μιλάμε για πρώην πρωθυπουργο και κατηγοριες που αγγιζουν την εσχάτη προδοσια..αν δεν τοποθετειται ο Σαμαρας δημοσια γιαυτα τα θεματα ποιος και γιατι να τον 'εμπιστευτει' ..εκτος και αν υποτιθεται περιμενει την αυτοδυναμία να προελθει απο οσους δειξουν τυφλη εμπιστοσυνη... λιγακι αισιοδοξο σαν σεναριο..

  74. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 23/01/2012 01:14:59

    ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΑΠ ΤΟ 13%, ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ,ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.
    ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΠΟΥΧΕΙ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ.

  75. geosid avatar
    geosid 23/01/2012 01:25:26

    Ο ΛΟΜΒΕΡΔΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΜΑΚΕΛΕΙΟΥ.ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΣΕ ΣΑΝ ΧΑΝΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΓΛΕΝΤΑΝΕ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ.
    ΤΟ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ?ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ?ΤΕΛΟΣ,ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΨΥΧΑΡΗ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ.

  76. Alexios Tegos avatar
    Alexios Tegos 23/01/2012 01:26:33

    Ειναι δυνατον αυτα τα λογια να τα εχει ξεστομισει υπουργος χωρας της Ευρωπης?
    Τι να πω? Ντρεπομαι πραγματικα για την καταντια του.

  77. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 23/01/2012 01:33:34

    Ο Λοβέρδος προφανώς εννοεί άλλου είδους μακελειό.
    Ούτε λίγο ούτε πολύ , μας είπε ότι αν "πέσει" ο ΓΑΠ, οι πασόκοι θα πάρουν κι άλλους μαζί τους. Πόλεμος στοιχείων θα γίνει. Να μην φοβηθεί η ΝΔ. Θα έχουμε "απώλειες" αλλά θα νικήσουμε πανηγυρικά.

  78. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 23/01/2012 02:09:24

    Διαγωνίζεται το παιδί μαζί με τους άλλους για το πως θα πάρει το δακτυλίδι από τον GAP.

  79. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 23/01/2012 02:32:04

    Να δείξει κάποιος του χαλβά το βίντεο με τον Μουαμάρ. Εκτός κι αν με "μακελειό" εννοεί τους μακελάρηδες, στους οποίους θα μεταμορφωθουν οι γιαγιάδες και οι παπούδες που τους ξέσχισαν ΤΟΜΑΡΙΑ σαν και τα μούτρα του τις συντάξεις, νέους που αναγκάζονται να μεταναστεύσουν, εργαζόμενους που δεν έχουν να πληρώσουν τα βασικά, άνεργους κι εξαθλιωμένους κάθε λογής, που ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΑΝΘΡΩΠΑΡΙΟ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ !!!

    Αναγκαστική ανάληψη ευθυνών, οσονούπω, βλαμμένε!

  80. blue nile avatar
    blue nile 23/01/2012 03:59:58

    Όσο ξανακούω τα λομβέρδεια ξεστομίσματα τόσο νομίζω ότι με τα λόγια του προσπαθεί δύο πράγματα: 1ον) και πασιφανές: να δείξει στους φανατικούς πασόκους ότι στηρίζει το κίνημα ότι και αν αυτό έχει κάνει 2ον) με τη φαιδρότητα των επιχειρημάτων που διάλεξε να πει είναι σαν να στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα ότι ο ΓΑΠ είναι ένοχος...

  81. Αεροπόρος avatar
    Αεροπόρος 23/01/2012 09:22:57

    κε Καθηγητά να είστε σίγουρος πως όλοι αυτοί που ξενιτέυοντε με δική σας ευθύνη θα γυρίσουν πίσω να κάνουν Μακελειό για τον ομορφάντα σου τον ΓΑΠ!!!!! Α ρε κούνια που σας κούναγε !!!!!!!!!! Πάνε αυτά που ξέρατε ....

  82. Καβαλιώτης avatar
    Καβαλιώτης 23/01/2012 11:15:05

    Χαίρετε.
    Γράφω πρώτη φορά εδώ.
    Ας πει κάποιος στον Πρόεδρο ότι η χλιαρή αντίδραση της ΝΔ στο θέμα του μαγειρέματος του ελλείμματος του 2009 προκαλεί (το λιγότερο) εκνευρισμό και απογοήτευση.
    Δεν συμμερίζομαι τα περί συσπείρωσης του ΠΑΣΟΚ, σε περίπτωση που η ΝΔ "ανεβάσει" περισσότερο το θέμα. Αφενός διότι η βλάβη του είναι ανήκεστος, αφετέρου διότι δεν θεωρώ την κατάληψη της εξουσίας από τη ΝΔ αυτοσκοπό. Θέλω να γίνει αυτοδύναμη κυβέρνηση και την υποστηρίζω, αλλά μόνο αν λέει όλα όσα πιστεύει (χωρίς να αποσιωπά ή να υποβαθμίζει όσα πχ μπορεί να "συσπειρώσουν" το ΠΑΣΟΚ).
    Προσωπικά, με βαριά καρδιά δέχομαι τις μέχρι τώρα υποχωρήσεις. Το σημείο όμως τομής θα είναι το περιεχόμενο της δανειακής σύμβασης (εφόσον βεβαίως φτάσουμε εκεί) και οι δεσμεύσεις που θα αναληφθούν.

  83. αηνέρμος avatar
    αηνέρμος 23/01/2012 13:08:29

    Καλώς το νέο ΡΟΜΠΕΝ των ΔΑΣΩΝ-τον Ελληνα ΖΟΡΡΟ τον προστάτη του αδύναμου ΓΑΠ,σκεφτείτε τι κάνει ο άνθρωπος για να προσεταιρισθεί τις ψήφους των Παπανδρεϊκών προκειμένου να αναλάβει την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ ,προσπαθεί να προκαταβάλλει τη δικαιοσύνη στις αποφάσεις της απειλώντας τους πάντες δικαίους και αδίκους. Η αλλαζονία αυτού του ανθρώπου είναι πέρα από κάθε όριο,σκεφτείτε αυτός ο άνθρωπος από υπουργός απειλεί αν γίνει και πρωθυπουργός ουαί και αλοίμονό μας τι έχουμε να διέλθουμε.΄Ηθελα νάξερα ποιός θα συμμετέχει στο μακελειό με μπροστάρη το Λοβέρδο ο οποίος θα κρατάει την πράσινη ρομφαία,οι ασθενείς που πηγαίνουν στα νοσοκομεία και τους λένε οι γιατροί ότι δεν έχουν: γάζες να κλείσουν τις πληγές-σύριγγες να τους πάρουν αίμα-σεντόνια να τους σκεπάσουν-σκιαγραφικά για εξετάσεις-καθετήρες-πάπιες κλπ για να αφήσουμε τα πιο σοβαρά(ΜΕΘ-Υλικά εγχειρήσεων και ων ουκ έστι αριθμός ελλείψεων παντός είδους).Δεν σε ακολουθεί κανένας κ.Υπουργέ που υπήρξες καθηγητής μορφώνοντας χιλιάδες νέους παραδίδοντάς τους στην κοινωνία.

  84. κωστας avatar
    κωστας 23/01/2012 13:19:21

    Αγαπητοι κρυπτοσυνομιλητες.Πλερια δημοκρατια στησατε 38 χρονια απο την αποκατασταση της ,ωστε να λετε την αποψη σας με κουκουλες .ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ; Και τωρα στο θεμα μας .Ειμαι βεβαιος πως δεν ειναι τρελος ο Λοβερδος .ξερει πολυ καλα τι λεει διοτι μαλλον γνωριζει πολυ καλα το θυμικον του ΕΛΛΗΝΑ .Τυχαια τον αφησαν με ακατεργαστα συναισθηματα ; ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ η ωρα των εκλογων .ΟΛΟΙ της μεγαλης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ παραταξης ,βολεμενοι και καλοταισμενοι , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα φαγαμε γαρ ,θα βγουν στους δρομους για να υπερασπισθουν την ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ,η οποια θα θυμαστε κατηργησε τον χωροφυλακα και στην θεση του εβαλε τον πασινοφρουρο ,επετρεψε τα δωρακια εως 500000000 δρχ,τριπλασιασε τους μισθους σε μια νυχτα με δανεικα τριπλασιαζοντας το χρεος σε μια τετραετια βαζοντας το τραινο στις ραγες της σιγουρης ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ . Αυτος λοιπον ο ΡΑΓΙΑΣ δεν μπορει να δει την αληθεια .ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ λογω του εμφυλιοπολεμικου συνδρομου,δεν θα μπορεσει να δει καθαρα τι του συμβαινει.Θα του θυμισουν, ολα τα τηλεοπτικα πανελ ,τα οποια ο θεος να με συγχωρεσει ,ειναι ΠΑΣΟΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ,ΟΤΙ ΒΟΛΕΥΤΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ,εισαι ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ κλπ. κλπ. Ετσι μ αυτα και μ αυτα θα τσιμπησει ενα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ποσοστο ωστε ν αναδιοργανωθει με νεο αρχηγο και να ελθει μετα παρελευση 8ετιας και παλι στην κυβερνηση με υπουργους τα παιδια των νυν.Κι εζησαν αυτοι ΚΑΛΑ και μεις χειροτερα ...ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΜΕΝΕ .

  85. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 23/01/2012 13:25:25

    'Ολοι οι 'Ελληνες είναι ίσοι απέναντι στον νόμο.Αυτή είναι θεμελιώδης αρχή της δικαιοσύνης και του συντάγματος.Σε αυτή την αρχή θεμελιώνεται η λεγόμενη κοινωνική συνοχή και το λεγόμενο εθνικό-δημόσιο συμφέρον της χώρας.Ο συνταγματολόγος κύριος Λοβέρδος με την δήλωση του οτι όποιος πειράξει τον ΓΑΠ θα γίνει μακελειό,υπηρετεί αυτή την αρχή;;;;Η λογική λέει οχι.Αυτή είναι μια απάντηση απο έναν άνθρωπο ήθους και ηθικής.

    Για να δούμε τώρα πως θα απαντούσε ένας άνθρωπος που βλέπει να καταστρέφεται η χώρα και εκατομμύρια οικογένειες στην Ελλάδα εάν σκεφτόταν ακριβώς όπως ο Λοβέρδος(όποιος πειράξει την οκογένεια μου και εκατομμύρια άλλες οικογένειες) πρέπει να γίνει μακελειό.

    Ποιός λοιπόν τροφοδοτεί την τρομοκρατία,ποιός διαλύει την δημοκρατία,ποιος υπονομεύει την κοινωνική συνοχή της χώρας και μάλιστα με απειλές του τύπου οτι αν η δικαιοσύνη προχωρήσει στην διερεύνηση των πιθανών σκανδάλων η χώρα θα οδηγηθεί σε περιπέτειες.

    Εδώ θυμήθηκα την φράση του Αντώνη Σαμαρά που είπε στην ΔΕΘ οτι εγώ θα είμαι ευχαριστημένος εαν το ΠΑΣΟΚ ως αντιπολίτευση δείξει την μισή υπευθυνότητα απο αυτή που έδειξα εγώ.

    Το πολιτικό συμπέρασμα είναι ένα:να εκλεγεί ο Αντώνης Σαμαράς με ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ ο οποιος δήλωσε οτι θα κάνει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ για το πώς μπήκε η χώρα στο ΔΝΤ και τότε θα δούμε αν θα γίνει μακελειό.Δεν θα κουνηθεί φύλλο γιατί κύριε Λοβέρδο οδηγήσατε την χώρα στην καταστροφή και ο λαός το βιώνει,το αντιλαμβάνεται και δεν τρώει κουτόχορτο.Τα πολιτικά τζάκια τελειώσαν στην Ελλάδα,ο λαός δημοκρατικά θα υποδείξει τον νεο κυβερνήτη .Η δημοκρατία δεν τρομοκρατείται.

  86. Lampros avatar
    Lampros 23/01/2012 14:33:38

    Σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, ήδη αυτό το παιδί του κομματικού σωλήνα θα ήταν στην φυλακή. Ποιόν απειλεί?? Σε ποιους τα λέει? Τα λέει την χώρα που 3 χρόνια πριν, η πρωτεύουσα της κάηκε από τα Δεκεμβριανά, που κάηκε σχεδόν απ άκρη σε άκρη από –το λιγότερο- περίεργες πυρκαγιές. Αν θέλετε ανεβάστε το σχόλιο μου. Αν όχι οκ, μπορώ να το δεχτώ. Αλλά δεν άντεχα να μην το μοιραστώ μαζί σας.
    Έχουμε πονέσει πολύ με όσα έχουμε ζήσει, και οι μνήμες είναι νωπές για να έχουμε τον “Ευάγγελο Γιαννόπουλο σε έκδοση 2012” να μας απειλεί με μακελειό αν θίξουμε τον Λαοπρόβλητο ηγέτη.

  87. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 23/01/2012 15:35:54

    Ξανάλθαν στο μυαλό μου με αυτή την εμπρηστική δήλωση του κ.Συνταγματολόγου, εκείνες οι σάπιες μνήμες του 1990 , όπου το Μπααθικό ΠΑΣΟΚ, τρόχιζε τα εμφυλιοπολεμικά μαχαίρια, ενάντια στη Ανεξάρτητη Δικαιοσύνη , αν τόλμαγε να πειράξει , έστω και μια τρίχα από τον τότε Αρχηγό του. Οι λέξεις κλειδιά της εποχής , είναι χαραγμένες στις μνήμες , όσων ενηλικιώθηκαμε με την πιο βρώμικη συναλλαγή της πολιτικής εξουσίας με τα διαπλεκόμενα. Και μάλιστα σε κάποιους από μας που ανυποψίαστοι, πιστεύαμε ότι θα τον τρελάνουμε τον ήλιο της Δικαιοσύνης και της Δημοκρατίας, μετά από διχασμούς εμφύλιους , αίματα και βάσανα,πάνω από την Ελλάδα.Κοσκωτάς, σκάνδαλο των F-16, καλαμπόκι, Τόμπρας –υποκλοπές, ΔΕΚΟ , δωράκια .Λεηλασία του Εθνικού πλούτου κι ύστερα οι Τριβωνιανοί τύπου Γιαννόπουλου και Τσοβόλα, αναλάμβαναν την επιχείρηση καταδημαγώγησης , απορρυθμιζοντας τους θεσμούς και αποθεωνοντας τον νομικό λαικισμό. Ο αυριανισμός έδινε κάθε μέρα τα ρέστα του όταν τελείωνε η συνεδρίαση του ειδικού δικαστηρίου. Σαν τις στυμφαλίδες όρνιθες άρπαξαν την σοδειά, που είχε για δυό αιώνες συνάξει ο τόπος μας και όχι μόνο ,μα με την ηθική κοπριά που σκέπασαν την γή φράξαν κάθε ελπίδα για βλάστηση. Κι ύστερα ήλθαν τα χρηματιστηρια , οι Ολυμπιακοί αγώνες , οι μαιμού ευρωζώνες που μας έφεραν στο χείλος του γκρεμού. Έχει ο θεός πατριώτες …όσο κιαν οι μαιντανοί των διαπλεκόμενων μέσων προσπαθούν να μεγαλώσουν την σκιά των πολιτικών λιμοκοντόρων του συρικνωμένου ΠΑΣΟΚ, τύπου Λοβέρδου , σαυτην την γή θα κυβερνάει ο ήλιος της Δικαιοσύνης. , όσο καρτέρημα κιαν χρειαστεί.. Η νέμεση δεν έπαψε να επισκέπτεται αυτό το ματωμένο ποδάρι του Αίμου από τον καιρο του Προμηθέα. Κι όηλιος της Δικαιοσύνης ο νοητός θα ασημώνει τις ελιές τα αμπέλια και τα καράβια, που άμα τα λύσεις ξαναφτιάχνεις την Ελλάδα. Τώρα όμως τον λόγο έχει η Δικαιοσύνη.Γιατί εκεί που βασιλεύει η Δικαιοσύνη περισσεύουν τα μακελλιά και οι ΜΑΚΕΛΛΑΡΗΔΕΣ. Τον λόγο πια έχει η Ελληνική Δικαιοσύνη , που οφείλει να αποδείξει πως υπάρχουν ακόμα Δικαστές στην Βαυαρία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.