#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2010 16:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Κ. Καραμανλής διαρρέει ότι θα μιλήσει



Ύστερα από σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή, έκαναν της εξής δήλωση:

«Ο Κώστας Καραμανλής θα μιλήσει, όταν κρίνει ο ίδιος με γνώμονα, όπως πάντα, το εθνικό και το δημόσιο συμφέρον. Όχι επειδή κάποιοι αδημονούν για λόγους προπαγάνδας και παραπληροφόρησης».

Σχόλιο του Antinews: Ευτυχώς που ο κ. Καραμανλής έκρινε επιτέλους ότι πρέπει να μιλήσει, έστω και όταν το κρίνει αυτός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημητρης avatar
    Δημητρης 23/07/2010 17:00:13

    γιατι πια τετοια εμπαθεια και ειρωνια με τον ΚΚ??δεν μπορω να καταλαβω...(για το σχολιο λεω)

    • Factorx avatar
      Factorx @ Δημητρης 23/07/2010 18:21:32

      Δηλαδη καθε σχολιασμος στον καραμανλή κρύβει για σένα εμπάθεια; Και οι Νεοδημοκρατες που τον μαυρισαν περυσι εμπαθείς ήταν;

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Factorx 23/07/2010 18:55:34

        όχι. κορόιδα ήταν που πίστεψαν ότι λεφτά υπάρχουν.

    • straydog avatar
      straydog @ Δημητρης 24/07/2010 21:33:38

      ΤΟ ΡΗΜΑ ``ΔΙΑΡΡΕΩ`` ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ,ΑΜΕΤΑΒΑΤΟ,ΔΗΛ.ΔΕΝ
      ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ``Η ΦΗΜΗ ΔΙΑΡΡΕΕΙ``,``ΤΟ ΑΕΡΙΟ ΔΙΑΡΡΕΕΙ``,ΚΛΠ,ΚΛΠ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΡΡΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΛΙΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
      ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΟΦΡΟΝΕΣ ΤΟΥ BLOG.

    • zackii avatar
      zackii @ Δημητρης 25/07/2010 07:55:49

      Γιατί εν γνώσει του έφερε το ΓΑΠ...δε σου φτάνει?

  2. azxc avatar
    azxc 23/07/2010 17:08:32

    Το σχόλιο ανεπιτυχές..τουλάχιστον..
    και ο τίτλος επίσης..
    από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο..

    αντίθετα..τα έχει πει όλα προεκλογικά..όλα...και για οικονομία και για εθνικά θέματα.
    ανεξαρτήτως αν συμφωνεί κανείς ή όχι με αυτά..

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ azxc 23/07/2010 22:03:26

      Και τον Αγγέλου ποιός θα τον υπερασπίζεται? Ο Σαμαράς? Τον έχει τίποτα για να το κάνει? Δεν πρέπει να βγει να υπερασπιστεί ο Καραμανλής τον επί 25 χρόνια συνεργάτη του?

  3. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 23/07/2010 17:09:27

    Ο κωστάκης συμπεριφέρθηκε ανεύθυνα. Υποσχέθηκε επανίδρυση του κράτους "έδειξε" τους νταβάδες και το σύστημα πασόκ και μείναμε με την όρεξη. Αλλά νά 'ταν μόνον αυτό δεν του κρατάς κακία. Καταστράφηκε η χώρα απ'τις αντιδράσεις, μας κάψανε, μας φέραν το γιωργάκη παντοδύναμο στην ευθεία για το ΔΝΤ. Το κυριώτερο η διασπάθιση δημόσιου χρήματος αντί να σταματήσει και να τιμωρηθούν παραδειγματικά 5-10 έστω λαμόγια πολλαπλασιάστηκε και η οικονομία γονάτισε ως να κυβερνούσαν πασόκοι... Γι αυτό το τελευταίο δεν υπάρχει συγχώρεση. Τα λαμόγια κάθε χρώματος πρέπει να πληρώσουν σκληρά για να έχει συνέχεια το ελληνισμός με δικό του ανεξάρτητο κράτος. Δέστε ο γιωργάκης που θέλει το αντίθετο, τον αφανισμό του ελληνικού στοιχείου, πως το πολεμά να μην τιμωρηθεί τελικά κανείς...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ http://neotera.wordpress.com 23/07/2010 20:14:24

      Πώς θα επανιδρυόταν ένα κράτος που δεν υπήρχε προ πολλού; Οταν η εθνική μας κυριαρχία είχε αμφισβητηθεί στα Υμια, όταν η οικονομία μας είχε φτάσει στο ναδίρ με τα πραγματικά σκάνδαλα του Χρηματιστηρίου, των Ολυμπιακών ΄Εργων, του Κτηματολογίου , της Ζήμενς κλπ.κλπ.ων ουκ εστιν αριθμός, πώς θα τάβγαζε πέρα η ΝΔ; Το σφάλμα του ΚΚ ήταν ότι δεν είχε υιοθετήσει καταγγελτικό λόγο από αναλήψεως της εξουσίας για όσα είχε βρεί. Αν έστω και χωρίς να στήσει εξεταστικές , παρέπεμπε στη Δικαιοσύνη τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς των σκανδάλων, αν ,αν.....αν τελικά δεν πίστευε τους αυλοκόλακες και τους "ευφυείς επικοινωνιολόγους του, αν από την πρώτη ώρα-που είχε καθαρή εντολή με ισχυρή πλειοψηφία-καθάριζε την ΝΔ από τις βδέλλες (Μητσοτάκη, Τατούλης κλπ)που ρουφούσαν το αίμα της. Και άν κατόπιν εορτής, όταν απεχώρησε από το προσκήνιο, έβγαζε ανακοινώσεις όχι μόνον για τον κ. Αγγέλου, αλλά και για τα άλλα υψίστης σημασίας θέματα όπως η προσφυγή μας στο ΔΝΤ, η αποχώρηση της Μητσοτάκη από την ΝΔ, οι εγκληματικές ευθύνες της σημερινής κυβέρνησης στο θέμα του Αιγαίου ......

  4. Γιούσεφ avatar
    Γιούσεφ 23/07/2010 17:14:35

    Ο Καραμανλής πάντα έτσι έκανε, όταν όλοι του ζητούσαν κάτι περίμενε και έκρινε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να δράσει. Αν διαφωνεί κάποιος δικαίωμά του. Κι εγώ θα προτιμούσα να τον ακούσω. Αλλά όπως έχουν τα πράγματα θα περιμένουμε και θα τον ακούσουμε όταν έρθει η ώρα...

    • zackii avatar
      zackii @ Γιούσεφ 26/07/2010 13:31:28

      κοίταξε τη φάτσα στη φωτό και πες μου τι περιμένεις να πει όταν έρθει η ώρα...φελλοί είναι και εμείς πιό φελλοί που πιστεύουμε ότι έχουν μυαλό να σκεφτούν. Οι ανεπάγγελτοι και τεμπέληδες

  5. Asterix avatar
    Asterix 23/07/2010 17:25:09

    Αν βγεί να μιλήσει υπό τις παρούσες συνθήκες, θα είναι σα να πέφτει από το γκρεμό επειδή του το ζήτησαν. Και στο κάτω - κάτω, τι να πει; Να καρφώσει τον Αγγέλου ότι λειτουργούσε κονκλάβιο; Να εκτελέσει προφορικά τους παλιούς (κακούς - δε λέω, αλλά παλιούς) συνεργάτες του;
    Αυτά δεν είναι πράγματα που κάνει ένας πρώην πρωθυπουργός.
    Και, αν ο Καραμανλής "πρέπει" να βγει στο γυαλί και να μιλήσει, ο Σιμήτης τι όφειλε (και οφείλει) να κάνει για το χρηματιστήριο c4i, Siemens και τα λοιπά;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Asterix 23/07/2010 17:29:44

      Οποτε ας αφησει την παραταξη του να πεσει στον γρεμό

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Factorx 23/07/2010 18:57:09

        Είσαι σίγουρος ότι ο Σαμαράς θέλει να μιλήσει ο Καραμανλής;

      • Asterix avatar
        Asterix @ Factorx 23/07/2010 20:03:51

        Εγώ δεν πιστεύω ότι μη μιλώντας κάνει κακό στη παράταξη. Κακό κάνει να πιστεύουμε πως αν θυσιαστεί ο ΚΚ, θα ξημερώσει μια πιο όμορφη μέρα.
        Συν τοις άλλοις, τι μας κάνει να πιστεύουμε πως ο,τι πει θα είναι... βολικό;

        Ο Αντώνης έχει επικοινωνιακό πρόβλημα. Τελεία. Ας μην ψάχνει στις τσέπες απ' τα περσινά σακάκια για ξεχασμένα ψιλά. Αυτό με διαολιζει Φάκτορα.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 23/07/2010 20:15:43

        Κακό κάνει όχι επειδή δεν μιλάει, αλλά επειδή αυτοαπαξιώνεται.

        Άνοιξε πολιτικό γραφείο, και τι κάνει; Το μόνο που κάνει είναι να βλέπει κόσμο, μίλησαν οι συνεργάτες του για τον Αγγέλου, και άφησαν υπονοούμενα για την ΑΤΕ.

        Μήπως να κάνει και κάτι περισσότερο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και τα πεπραγμένα του;

        Το λάθος δεν είναι ότι δεν μιλάει ΤΩΡΑ. Το λάθος είναι ότι δεν μίλησε πέντε-έξι μήνες πριν.

        Αυτό που πρέπει να κάνει ΤΩΡΑ είναι να σταματήσει με κάποιο τρόπο την αυτοαπαξίωσή του, που είναι πάρα πολύ "πειστική" στον κόσμο εις βάρος της ΝΔ!

        Έγραψα και αλλού ότι για τη σημερινή εικόνα της ΝΔ φταίει κατά 50% η αυτοαπαξίωση Καραμανλή και κατά 50% το επικοινωνιακό πρόβλημα του Αντώνη, που λες. Από κει και πέρα, συμφωνώ όμως και με αυτό που λες ότι "ψάχνει στις τσέπες απ' τα περσινά σακάκαι για ξεχασμένα ψιλά". Πράγματι, είναι σωστό. Δεν δείχνει καλή εικόνα το άγχος για τον Καραμανλή και αν θα πει και τι θα πει. Δεν τον έχει ανάγκη, μπορεί να τα καταφέρει και μόνος του.

        Εκτός, είπαμε, εκτός κι αν υπάρχει τάση υπονόμευσης του Σαμαρά από τον Καραμανλή επειδή θα επιδιώκεται κάποιας μορφής καραμανλική "παλινόρθωση".

      • george avatar
        george @ Factorx 23/07/2010 20:45:45

        Το θέμα δεν είναι να μιλήσει ο ΚΚ. Το θέμα είναι ο Σαμαράς να κάνει αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ, να αρθρώσει λόγο για την σημερινή κατάσταση και να προτείνει λύσεις. Αν παραμείνει προσκολημένος στο παρελθόν δεν πρόκειται να αναλάβει την εξουσία. Καλά ξεκίνησε στην αρχή του μήνα με το πρόγραμμα εξόδου από το μνημόνιο. Γιατί υπαναχωρεί τώρα?

  6. Orestios avatar
    Orestios 23/07/2010 17:26:10

    Είναι δικαίωμά του να κάνει ότι θέλει.

    • nick avatar
      nick @ Orestios 23/07/2010 21:53:01

      Ε οχι και δικαιωμα του να κάνει οτι θέλει το ΓΑΠ!

    • Factorx avatar
      Factorx @ Orestios 24/07/2010 00:22:35

      Για σου ρε επαναστάτη Ορεστιε που τον καταγγελτικο σου λόγο τον φυλάς μόνο για το ΠΑΣΟΚ

  7. Factorx avatar
    Factorx 23/07/2010 17:32:50

    Βλέπω οτι οι οι αναγνωστες των ποστ για τον Καραμανλη ειναι πιο γρηγοροι απο τους συνεργάτες του που κανουν δηλωσεις.

    Μερικα ερωτήματα μόνο στους προηγούμενους σχολιαστες: Ποιος εδωσε τις μαμουθ συμβασεις του ΟΠΑΠ στον Κόκκαλη; Μηπως ο ιδιος που τον είχε κανει σημαια προς του 2004; Ποιος εβαλε τον Ρουσόπουλο αντ αυτου και την άραξε; Ποιος εβαλε υπουργό εκεινη με το βιβλίο; Ποιος αντι να διωξει τον υπευθυνο υπουργό για τις υποκλοπές, τον εκλιπαρουσε;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 23/07/2010 19:13:14

      Φάκτορα, όλα αυτά είναι πράγματα που δεν είναι ευρέως γνωστά. Δεν τα έχει βγάλει ούτε το ΠΑΣΟΚ, ούτε φαίνεται να είναι διατεθειμένη η ΝΔ. Και δεν νομίζω να κάτσει να αρχίσει να πυροβολεί τον Καραμανλή για πράγματα που δεν έχουν περάσει στη συνείδηση του Νεοδημοκράτη ως σφάλματα του Καραμανλή.

      Το ερώτημα δηλαδή, αν μιλούμε για το πώς θα πάει μπροστά ο Σαμαράς είναι, αν θα πρέπει να θυμίζουμε συνεχώς όλες αυτές τις ιστορίες; Έτσι όπως το θέτεις, σημαίνει ότι θα πρέπει να πάει ο Σαμαράς σε συνολιή απαξίωση του Καραμανλή. Κανένας δεν είπε ότι είναι τέλειος, αλλά δεν βλέπω με ποια λογική θα πρέπει σήμερα να αρχίσουμε να μιλάμε για τον Κόκκαλή και το 2004 που δεν πάταξε τη διαπλοκή όπως το είχε υποσχεθεί.

      Ο συμβιβασμός του με όλα αυτά είναι δεδομένος. Καλώς ή κακώς, αυτό το 33$ που τον ψήφισε, όλα αυτά τα έχει ήδη αξιολογήσει και του τα έχει ήδη ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ. Αυτό θα πρέπει να είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος στις πολιτικές κρίσεις μας για τον Καραμανλή. Ο ΝΔτης αυτά τα έχει προσπεράσει.

      Αν τώρα κάποιος έρθει και αρχίσει να του τα θυμίζει, ο ΝΔτης θα αντιδράσει αμυντικά και θα αρχίσει να βλέπει σκευωρίες εις βάρος του Καραμανλή, τις οποίες υιοθετεί και ο Σαμαράς κλπ.

      Κι αυτό γιατί, άλλοι είναι οι λόγοι που λέει ο Χατζηνικολάου "γιατί δεν μιλάει" και άλλοι είναι οι λόγοι που λέμε εμείς "γιατί δεν μιλάει". Ο μεν Χατζηνικολάου θέλει να μιλήσει για να τον ισοπεδώσει, οι δε εμείς θέλουμε να μιλήσει για να ισοπεδώσει τους Χατζηνικολάου.

      Εμείς (οι περισσότεροι δηλαδή) μάθαμε να τον θεωρούμε ως λιγάκι ασυμβίβαστο (τουλάχιστον σε σχέση με αυτόν εδώ τον ΓΑΠ που έχουμε τώρα), και μας ζητάς να το ξεμάθουμε αυτό και να πάμε να σκεφτούμε πόσο συμβιβασμένος ήταν. Ε, δεν γίνεται αυτό. Όσο και αν κατά βάθος έχεις δίκιο.

      Και δεν γίνεται, διότι οι όροι του πολιτικού παιχνιδιού στους αφοσιωμένους της ΝΔ παίζονται με διαφορετικό τρόπο από ότι στο ευρύτερο πολιτικό κοινό. Όσο χτυπάει ο Χατζηνικολάου τον Καραμανλή, τόσο σκυλιάζει ο ΝΔτης και σκέφτεται "ρε τους αλήτες, χτυπούν τον Καραμανλή". Δηλαδή έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα. Αν αρχίσει τώρα να τον χτυπάει και ο Σαμαράς, οι ΝΔτες θα σκεφτούν "ρε το Σαμαρά, κι αυτός υποχώρησε στη διαπλοκή και τον χτυπάει κι αυτός".

      Το αίμα νερό δεν γίνεται και αυτή τη στιγμή ο Καραμανλής είναι αίμα για το ΝΔτη. Πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη του αυτό κάθε υποστηρικτής του Σαμαρά που έχει πρόβλημα με το ότι "δεν μιλάει ο Καραμανλής".

      • Factorx avatar
        Factorx @ Επώνυμος 23/07/2010 19:48:39

        1. Δηλαδή, για να σοβαρευτούμε προτεινεις να υποκλιθεί ο Σαμαράς στο "αυθόρμητο" των μαζών , να μην προτείνει πολιτική και να πάψει να είναι ηγέτης.

        2. Πιο λαϊκά: ποιών νεοδημοκρατών η συνείδηση εξεγείρεται; Εκεινων που μαυρισαν τον Καραμανλή το 2009 και δεν θέλουν ουτε το όνομά του να ακούν; Ή του μηχανισμού Καραμανλή που διαμαρτύρεται επειδή δεν προλαε να κανει όσα ρουσφέτια ηθελε

        3. Δεν μπορει να μιλάμε για Νεα Μεταπολίτευση και αλλαγη του πολιτικού συστήματος με τον Καραμανλή μεσα. δεν γινεται.

        4. Ο καραμανλισμός είναι εξισου υπευθυνος με τον παπανρεισμο για εδω που φτασαμε

        5. ο παπανδρεισμός τελειώνει μόνος του. Η ΝΔ θα παλινορθωσει τον καραμανλισμό για λογους πίκας;

        6. Το κυριο εμπόδιο για την επάνοδο της ΝΔ στην εξουσία είναι τα πεπραγμενα των κυβερνησεων Καραμανλή. Τι θα έκανε λοιπόν ένας πραγματικά μεγάλος ηγετης στην θεση του; Θα απάλλασε το κόμμα του από την παρουσλια του

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 23/07/2010 20:03:04

        Συμφωνώ με όλα όσα λες. Με όλα, και σε πολύ βάθος. Όμως το πρόβλημα είναι ότι δεν γίνεται αυτό έτσι, από τη μια μέρα στην άλλη.

        Η αναγκαία αποκαραμανλοποίηση θα έρθει με δύο τρόπους:

        1) Είτε με τη συνέχιση της σημερινής αυτοαπαξίωσης Καραμανλή,

        2) Είτε με τη συμμετοχή του ίδιου του Καραμανλή, που θα ανακόψει την αυτοαπαξίωσή του και θα αποφασίσει να στηρίξει ενεργά τη νέα προσπάθεια του Αντώνη.

        Και στα δύο σενάρια, η ΝΔ πρέπει να προχωρήσει μπροστά δείχνοντας πολιτικό ΣΕΒΑΣΜΟ όχι στα πεπραγμένα, αλλά στο πρόσωπο του Καραμανλή, που στο κάτω-κάτω, είναι αυτός που ξανάφερε τον Αντώνη στη ΝΔ. Δεν γίνεται να φανεί ο Αντώνης αχάριστος. Δεν γίνεται να πυροβολεί αυτός τον Καραμανλή.

        Αν τυχόν έχει πρόβλημα ο Σαμαράς με τον Καραμανλή, αν δηλαδή ο Καραμανλής όντως υπονομεύει το Σαμαρά, με τρόπους που δεν τους ξέρουμε και δεν τους βλέπουμε εμείς οι απέξω, τότε είναι καθήκον του Αντώνη να "περάσει" το μήνυμα της όποιας υπονόμευσής του προς τα έξω. Γιατί τότε θα έχει κάθε δίκιο να ξεκόψει οριστικά από τον Καραμανλή.

        Αλλά μόνο τότε.

        Έγραψα εγώ τις σκέψεις μου εδώ πέρα για το σενάριο υπονόμευσης. Είδες πόσοι φίλοι φάνηκαν δύσπιστοι απέναντι στις σκέψεις μου, που δεν είναι παρά μόνον σκέψεις. Πόσο μάλλον αν δεν υπάρχει καν το ενδεχόμενο υπονόμευσης.

        Αν όμως υπάρχει υπονόμευση, αν δηλαδή αυτό το "δε μιλάω" συνιστά πράξη συνειδητής υπονόμευσης του Σαμαρά, τότε δικαιούται απόλυτα ο Αντώνης να στραφεί κατά του Καραμανλή. Μια που δεν θα είναι πια αχάριστος κατά κανέναν τρόπο.

        Η επιτυχία της μετάβασης στη Νέα Μεταπολίτευση απαιτεί είτε α) επανάσταση, που ο Αντώνης ΔΕΝ έχει κάνει μέχρι στιγμής είτε β) σεβασμό προς το "βασιλιά", για φυσιολογική μετάβαση, αντίστοιχο με αυτόν που έδειξε ο θείος Καραμανλής το 1974 στον Κωνσταντίνο. Που ούτε κατάλαβε πώς του την έφερε ο Καραμανλής ο Α.

        Πρέπει ο Αντώνης, αν τον υπονομεύει ο Καραμανλής και δεν είναι μόνον στη δική μου σκέψη αυτό, να φερθεί έξυπνα και να τον αφήσει να εκτεθεί με τις ενέργειες υπονόμευσης.

        Αν πάλι δεν τον υπονομεύει, να τον σεβαστεί απόλυτα, ως το σημαντικοτερο, για τον ίδιο, παρελθόν της παράταξης (αφού αυτός τον ξαναέφερε στη ΝΔ σε πείσμα των Μητσοτάκηδων).

        Η Νέα Μεταπολίτευση θα έρθει έτσι κι αλλιώς και δεν μπορεί να την εμποδίσει ο πολιτικός σεβασμός προς το πρόσωπο του Καραμανλή. Είναι ήδη εδώ, στις καρδιές και στις διαθέσεις όλων μας.

  8. Δημητρης avatar
    Δημητρης 23/07/2010 17:36:37

    η παραταξη ειναι ηδη στον γκρεμο..οταν ο ενας καρφωνει τον αλλο και δεν υπαρχει αλληλεγγυη τοτε ολα θα πανε σκατα..δειτε το πασοκ πως ενωνεται μπροστα στην εξουσια...οποτε πιστευω η παραταξη θα ναι το ιδιο χαλια αν μιλησι ο ΚΚ.γιατι??γιατι δεν υπαρχει κανενας αρχηγος που να εμπνεει η στελεχος..ενω ο ΚΚ μπορει να εκανε λαθη αλλα ειχε δωσει την ψυχη του στην παραταξη..

    • Factorx avatar
      Factorx @ Δημητρης 23/07/2010 18:24:10

      αγαπητέ στο δημοτικό νομίζεις τι είμαστε; Μην με καρφωνεις στον δασκαλο; Η παραταξη ειναι στον γκρεμό εξαιτίας του Καραμνλή και κανενος άλλου. Φαντάσου μόνο να μην υπήρχαν τα πεπραγμένα του σε τι βαραθρα δημοτικοτητας θα ηταν σήμερα ο ΓΑΠ.

      • Δημητρης avatar
        Δημητρης @ Factorx 23/07/2010 19:03:55

        kαλα δεν ειναι δηλ λογω σαμαρα-μπακογιαννη??γιατι οσοι ειναι στισ τοπικες αλλιως βλεπουν τα πραματα γιατι αλλιως ειναι...και το σχολειο εσου ατυχες σε κανενα δημοτικο δεν ειμαστε..ολοι μορφωμενοι ειμαστε...αντιθετα εσεις μην σας θιξουμε τον σαμαρα ειστε...τοσους μηνες εχει τον ελεγχο του κομματος γιατι δεν αλλαζει οπως υποσχεθηκε??αλλα αυτος αλλαγη εννοει να διαγραψουμε ολο το παρελθον της ν.δ οπως ζηταει το πασοκ και να ζηταμε συγγνωμη..ε οχι φιλε ουτε οΚΚ προκειται να ζητησει συγγνωμη ουτε η πλειοψηφια των αληθινων νεοδημοκρατιων...το κακο στη ν.δ το κανει η βεντετα σαμαρα-μητσοτακη...αυτος ειναι ο γκρεμος..οποπιοσ ειναι στελεχος της ν.δ με καταλαβαινει και βλεπει τι γινεται στισ τοπικες.τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Factorx 23/07/2010 19:47:21

        Δημήτρη, το πρόβλημα δεν είναι οι τοπικές, που δεν αφορά τον πολύ κόσμο αυτό, το πρόβλημα είναι τι γίνεται σε επίπεδο κοινής γνώμης. Εδώ το πρόβλημα εμφανίζεται αυτή τη στιγμή ο Καραμανλής. Καλώς ή κακώς, είναι πρόβλημα. Απόδειξη τα εκατοντάδες σχόλια που γράφουμε κάθε φορά που αναφέρεται η λέξη "Καραμανλής". Αν δεν ήταν πρόβλημα, δεν θα γράφαμε τόσο.

        Αν ο Καραμανλής ήταν όρθιος και δυνατός στην πρώτη γραμμή της πολιτικής μάχης, τότε η ΝΔ θα ήταν 20 μονάδες μπροστά αυτή τη στιγμή.

        Θα τα καταφέρει και χωρίς τον Καραμανλή, απλώς θα τα καταφέρει πιο δύσκολα και εντελώς, πια, αποκαραμανλοποιημένη στην ψυχή της.

        Αν ο Καραμανλής θέλει να κρατήσει την αγάπη αυτή του κόσμου, έχει υποχρέωση να μπει στη μάχη.

        Αλλιώς τη μάχη θα τη δώσει μόνος του ο Σαμαράς, και τη δόξα θα την καρπωθεί όλη ο Σαμαράς. Τόσο το χειρότερο για τον Καραμανλή.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Factorx 23/07/2010 20:09:41

        Θέλεις να μιλήσει ή να φύγει; Γιατί δηλαδή αν μιλήσει, θα πάρει μπρος η ΝΔ; Η παράταξη έγινε δύο φορές κυβέρνηση χάρη στον Καραμανλή. Τώρα είναι δουλειά του Σαμαρά να τη σηκώσει. Δεν είναι έξυπνο να επίτίθεστε στον Καραμανλή. Περισσότερο κακό κάνετε, ενισχύοντας τους κατηγόρους. Ο Σαμαράς ανέλαβε μία παράταξη με παρελθόν, με συνέχεια. Το ήξερε από την αρχή, στο χέρι του είναι να δώσει το δικό του στίγμα.

      • azxc avatar
        azxc @ Factorx 23/07/2010 20:12:41

        είναι πράγματι έτσι, factorx;
        αυτή είναι η εκτίμησή σου για την επιρροή των παρατάξεων στη χώρα μας και τους παράγοντες που τη διαμορφώνουν;

  9. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 23/07/2010 17:39:42

    Μιλήσει δε μιλήσει, αργά πιά ...
    ...Άργησες πολύ και τό 'χασες το τρένο
    άργησες πολύ δεν σε περιμένω.
    (Μανόλης Αναγνωστάκης)

  10. δημιοσκοπος avatar
    δημιοσκοπος 23/07/2010 19:16:41

    ο κκ ισως προτιμα να μιλησει οταν τα λεγομενα του θα εχουν αντικτυπο στο εκλογικο αποτελεσμα.τωρα μιλησει δεν μιλησει ουτε θα τον παιξουν ουτε θα τον ακουσουν.την ομιλια του την εχει ασσο στο μανικι η νδ

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/07/2010 19:20:08

    Δεν ήταν εμπαθείς, ηττημένοι ήταν. Είχαν ηττηθεί πριν την ώρα τους. Αυτο έπαιξε τεράστιο ρόλο στο να μην πάει ο ΝΔτης να ψηφίσει. Και απογοητευμένοι επίσης. Αλλά μην ξεχνούμε ότι ένα χρόνο πριν ο Καραμανλής ήταν ακόμη μπροστά στις δημοσκοπήσεις.

    Αν:

    1) Είχε χειριστεί διαφορετικά το Βατοπαίδι και είχε υπερασπιστεί την πολιτική επιλογή να γίνουν οι ανταλλαγές και δεν το είχε βαφτίσει από μόνος του "σκάνδαλο".

    2) Είχε φροντίσει να περάσει λιγάκι στο λαό το μήνυμα περί "πορτοκαλί εξέγερσης" το Δεκέμβρη.

    3) Είχε σουτάρει τη Μητσοτάκαινα μετά την ιστορία με τον Καραβέλα

    4) Είχε προσέξει λίγο με τα εθνικά και είχε π.χ. αποσύρει εγκαίρως το βιβλίο της Ρεπούση

    5) Δεν είχε κάνει την εξευτελιστική παρουσία στη ΔΕΘ που κάλυψε το Βουλγαράκη και έχασε το ηθικό πλεονέκτημα,

    Ο Καραμανλής θα ήταν ακόμη πρωθυπουργός. Θα είχε κερδίσει και τις εκλογές Μαρτίου 2010, αν τις προκαλούσε ο Παπανδρέου με αφορμή την εκλογή Προέδρου.

    Δεν ήθελε δηλαδή και πάρα πολύ, σε αυτές τις λεπτομέρειες το έχασε το παιχνίδι.

    Κατά τα λοιπά, όμως, δεν έχεις άδικο. Άλλο αν αυτά τα υπόλοιπα δεν έφταναν για να φέρουν τον ΓΑΠ στην εξουσία.

  12. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 23/07/2010 19:32:18

    Ποιοί "είπαν" στον Καραμανλή να στηρίξει τη Γιαννάκου με κάθε τρόπο τότε που γινόταν ο κακός χαμός με το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού; (ή αλλοιώς, πού πανυγήρισε η Γιαννάκου τη νίκη της ΝΔ το 2004;). Γιατί άραγε δεν στηρίχτηκε η Γιαννάκου από τον κομματικό μηχανισμό (με τους γνωστούς τρόπους) στις εκλογές του 2007 και τελικά έφαγε καθαρό μαύρο; (και τελικά, γιατί έκαναν άλλοι αυτό που έπρεπε αντ' αυτού;)

  13. thirty dirty avatar
    thirty dirty 23/07/2010 19:37:40

    Δεν νομίζω ότι το ζητούμενο είναι να μιλήσει ο Καραμανλής για να βγει στη σέντρα του κάθε Χατζηλαλάκη. Το ζητούμενο είναι να βγει να καθαρίσει το όνομά του και κυρίως να διαχωρίσει τη θέση του από τα στελέχη εκείνα που προσπαθούν να διασωθούν βάζοντας μπροστά το όνομά του.
    Παράδειγμα προφανές είναι ο Βουλγαράκης με τα τωρινά καμωματά του. Αυτός όπως και άλλα "ορφανά" του Καραμανλή βλάπτουν και τη ΝΔ και τον ίδιο τον Καραμανλή. Τα "ορφανά του Καραμανλή" που δεν αφήνουν το κόμμα να ανανεωθεί είναι το πρόβλημα. Τα οποία προηγουμένως μπορεί να ήταν και "ορφανά του Έβερτ" ή ακόμα και "ορφανά του Μητσοτάκη".

    • thirty dirty avatar
      thirty dirty @ thirty dirty 23/07/2010 19:49:14

      Και να μην ξεχνάμε ότι από όσους πολιορκούν σήμερα τον Καραμανλή στο γραφείο του στη Μαβίλη, οι περισσότεροι στηρίξαν Ντόρα την 29η Νοεμβρίου. Και πιθανώς να θέλουν διάσταση Σαμαρά-Καραμανλή για να σώσουν και το κεφάλι τους και να δημιουργήσουν πρόβλημα στη νέα ηγεσία ταυτόχρονα.

  14. Alex avatar
    Alex 23/07/2010 21:02:14

    Παντως μολις βγει thread για τον Κ.Κ τρελενεται στα ποστς......Ο ΓΑΠ ειπε στους υπουργους του να πανε διακοπες γιατι το αξιζουν επειδη δουλεψαν σκληραααααα για τα ξενα αφεντικααααααα......θα μας τρελανει τελειως αυτος ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε οξωωωω Ολιγιστε οσφυοκαμπτη.....που θες και ξεκουραση....α ξεχασα με τοσο κανω στο λιοπυρι............

    • thirty dirty avatar
      thirty dirty @ Alex 23/07/2010 21:06:26

      Έχει συνεννοηθεί με Καρατζαφέρη. Μέχρι πάει και να γυρίσει από τις διακοπές ο πρόεδρος Γιώργος θα αντικαθιστά τον πρόεδρο Γιώργο βγαίνοντας στο ΜΕΓΚΑ!

      • Alex avatar
        Alex @ thirty dirty 23/07/2010 21:09:09

        ναι και μεις ξυνομαστε στη γκλιτσα του τσοπανη για το αν θα μιλησει ο Κ.Κ.....τεσπα!!!!

  15. Δημητρης avatar
    Δημητρης 23/07/2010 21:03:26

    προσωπικα πιστευω οτι ολο αυτο το θεμα εξυπηρετι ανετα το πασοκ.φαγωνομαστε εμεις και αυτοι διαλυουν την ελλαδα.επιτρεψε μου να εχω διαφορετικη αποψη για τισ τοπικες γιατι αυτες σηκωνουν το βαρος καθε φορα του αγωνα.νομιζω παντως οτι ειναι αδυνατο να αποκαραμανλωποιηθειη βαση της ν.δ.και οσοι καταφερονται που λες εναντιον απαξιωτικα προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν πολλες σχεσεις με την ψυχη της ν.δ.αυτο ΄πιστευω εγω αλλα σεβομαι απολυτα την αποψη σου.

  16. anonymous avatar
    anonymous 23/07/2010 21:22:33

    Εγώ κύριοι έχω κουραστεί από αυτό το τσίρκο που λέγεται ΝΔ και δεν ξέρω τι θα κάνω μιλήσει δε μιλήσει ο ΚΚ.

  17. gav250 avatar
    gav250 23/07/2010 21:24:12

    factora δεν φταιει Καραμανλής που δεν γινομαστε ανθρωποι εμεις οι Ελληνες!!! Έκανε λαθη τα οποία όλοι εχουμε τονισει πολλες φορες!!!απο κει και πέρα ξέρεις ότι ο λίθος ήρθε απο πολύ κοντά του και από πολυ νωρις!!! Όπως επίσης ξέρεις οτι δεν τον ηθελαν και τον έριξαν με την 3η προσπαθεια!! Και τον Γιωργακη μας τον ¨εβγαλαν¨ με τον τροπο τους!!Αν τον στηριζαν οι δικοι του ηταν αρκετο για να προχωρούσε.Ξαναλέω εκανε λάθη!! ΚΑΛΩΣ ο νεος μας Προεδρος αλλά το σύστημα του χωλένει και το σχολιάζουμε όλοι!!!! Μονο με λόγια ¨νεα¨ και ¨νεα¨ δεν γινεται τιποτα και ο κοσμος δεν πειθεται δυστυχως!!!

  18. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 23/07/2010 22:16:30

    Να γίνει άμεσα το όποιο ξεκαθάρισμα του Σαμαρά με το κυβερνητικό παρελθόν της ΝΔ. Οι ακροβασίες κλπ πρέπει να τελειώνουν. Δε γίνεται να συνεχιστούν και μετά την 1 Σεπτέμβρη. Να τελειώνουμε με το χθες. Κρατάμε τα καλά, πετάμε τα υπόλοιπα και μετανοούμε για αυτά και προχωράμε μπροστά. Γρήγορα όμως γιατί ο χρόνος είναι λίγος...

  19. Κώστας avatar
    Κώστας 23/07/2010 22:20:36

    Nα βγει να μιλήσει να τελειώνουμε. Τι πάει να πει "αυτός θα επιλέξει το χρόνο"; Τον χρόνο τον επέλεξαν οι συνθήκες,τα προβλήματα και τα ατοπήματα των συνεργατών του. Το χρωστάει στον τόπο και την παράταξη την οποία εμφανίζουν οι σπεκουλάδοροι των ΜΜΕ ως έχουσα κρυπτόμενο πρώην αρχηγό. Δεν καταλαβαίνει πως με την τάχα υπεράνω σιωπή του αβαντάρει το ΠΑΣΟΚ που αλωνίζει επικοινωνιακά και σαμποτάρει τον Σαμαρά; Τους αποτυχημένους συμβούλους του ακούει και όχι τον κόσμο της παράταξης που ζητάει ένα νέο ξεκίνημα με ξεκάθαρους λογαριασμούς με το παρελθόν;

  20. Factorx avatar
    Factorx 23/07/2010 23:22:44

    Δηλαδή αδελφια όλοι οι ακραιφνείς καρμανλικοί σχολιαστές θέλουν τον Καραμανλή να μην μιλάει για να μην παίξει το παιχνίδι του ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή με την λογική τους πρέπει ο Σαμαράς να απολογείται για τον Καραμανλή συνεχώς, να τον κουβαλάει στην πλάτη του συνεχως και να τον χρεώνεται. Μα αυτό ακριβ΄ειναι το παιχνίδι του ΠΑΣΟΚ. Να μην σηκώσει ποτέ η ΝΔ με τον Σαμαρά κεφάλι. Με άλλα λογια ο "καραμανλισμός" πάλι κακό κάνει στη ΝΔ, όπως τότε που ανοιξαν τον δρόμο στον Ανδρέα...

    • Misha avatar
      Misha @ Factorx 23/07/2010 23:32:38

      Φίλε Φάκτωρ , θεωρώ τον ΚΑΚ ως υποπροϊόν του καθεστωτικού νεποτισμού των δύο κομμάτων εξουσίας και δεν τρέφω καμμία εκτίμηση προς τις ικανότητες και το έργο του.
      Αλλά η επικοινωνιακή στόχευση προς το πρόσωπο του τη συγκεκριμένη στιγμή , που η χώρα καταδυναστεύεται από τις κατοχικές πολιτικές ΤΟΎ ΓΑΠ εξυπηρετεί μόνο τον αποπροσανατολισμό.
      Να μιλήσει ο Τσουκάτος, αυτό είναι σημαντικό για τι αυτός πηρε μαυρα λεφτά .Κι όταν μιλήσει ο Τσουκάτος, ο Μαντέλης, ο Ακης , Ο Γιάννος που πέφτουν στα μαλακά ας μιλήσει και ο ΚΑΚ.

      Όμως όταν ο Τσουκάτος κυκλοφορεί ανενόχλητος όπως κι ο Ακης που εχει θησαυρίσει από τις μίζες,παει πολύ να υποδεικνύεται ο πλεηστεσιονάς της Ραφήνας ως αποδιοπομπαίος τράγος.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Misha 23/07/2010 23:45:54

        Να μην γραφουμε ο,τι θέλουμε αγαπητε. Ποια εικοινωνιακή στόχευση; Βγαινει το ΠΑΣΟΚ και ταυτίζει ΝΔ με Καραμανλή για να αναχαιτίσει τον Σαμαρά και μας λές να υπερασπιστούμε τον αρχηγό που εριξε 12 μοναδες τη ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ; Το ΠΑΣΟΚ τελειωε αν δεν το κατάλαβες. Το θεμα ειναι ποιος θα κυβερνησει παλι; ...Ο Καραμανλής όπως μας είπε ο Βουλγαρακης σημερα; Νόμιμα και ηθικά;

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 23/07/2010 23:59:49

        Yποτεθείσθω λοιπόν, ότι μιλά ο ΚΑΚ και λέει το Α , Β ή Γ .
        Μετά τι;
        Θα αρχίσει ακόμα ένα γαϊτανάκι από τις ΔΝΤούδες των ΜΜΕ «γιατί είπε αυτό και όχι εκείνο;» «γιατί έτσι κι όχι αλλιώς;»
        κι εν τω μεταξύ θα ξεπουλιεται η ΔΕΗ κι ο ορυκτός πλουτος της χωρας,θα διασωζεται ο πασόκος Σαλλας με μπόνους το ΤΤ, θα καταδικάζονται οι πολίτες σε φτωχεια κι ανεργία κ.ο.κ.

        Η ΝΔ αν θέλει να συνεισφέρει θετικά αυτή την περίοδο (όσο και αν της επιτρέπει η ιδεολογική της αγκύλωση) οφείλει να κατέβει στο δρόμο στο πλευρό των χειμαζομένων ελλήνων και να πάψει να είναι δεκανίκι του ανηλεούς χρηματοπιστωτικού καρκινώματος.
        Αλλιώς το τι θα κάνει με τον πρώην αρχηγό της έχει μικρή έως καμμία σημασία για τον μέσο Έλληνα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Factorx 24/07/2010 00:40:26

      Δε ζήτησε κανείς από το Σαμαρά να απολογηθεί για τον Καραμανλή.
      Όμως εδώ είχαμε μια εξέγερση το Δεκέμβρη, διάφορες άλλες αλήτικες δραστηριότητες του ΠΑΣΟΚ, μια ατελείωτη σκανδαλολογία, κλπ.

      Καθήκον του Σαμαρά και του εκάστοτε αρχηγού είναι να ξεχωρίσει την ήρα από το στάρι, να φορτώσει στο ΠΑΣΟΚ ότι πρέπει να του φορτώσει και να αναδείξει περαιτέρω τις ευθύνες του.

      Αντ αυτού δεν είδαμε τίποτε. Αφήνει το Γιωργάκη να ταξιδεύει και να θέλει να βάλει όλη τη ΝΔ φυλακή εν μέρει και χωρίς λόγο.

      Αυτή τη στιγμή η ΝΔ έχει χάσει το 50% των στελεχών της χάρη στις προσπάθειες του συστήματος ΠΑΣΟΚ και είναι υπόλογη για ότι κακό έχει βρει τη χώρα από κτήσεως Ελληνικού κράτους και ο Σαμαράς σφυράει αδιάφορα.
      Είναι 8 μήνες αρχηγός, τελείωσε με τα διοικητικά και τίποτε δεν είδαμε.

      Καραμανλικός δεν είμαι αλλά μόνο παραταξιακός. Και ο Σαμαράς δρα αντιπαραταξιακά.

  21. Asterix avatar
    Asterix 24/07/2010 00:30:19

    Δεν είμαι Καραμανλικός. Τον θεωρώ υπεύθυνο για πολλά, και περισσότερο για το γεγονός ότι ήγετο και εφέρετο από τους μυστικοσύμβουλούς του. Φαντάζομαι όλοι θα έχουμε και από μία θεωρία που να εξηγεί αυτό το σπάνιο πολιτικό φαινόμενο.

    Το θέμα είναι ότι σήμερα, δεν είναι δυνατόν να επιμένουμε να τον θεωρούμε τροχοπέδη. Ο Σαμαράς έχει άλλου είδους, πολύ πιο σύνθετα προβλήματα από έναν Καραμανλή. Ο οποίος ηττήθηκε σφοδρότατα. Το είπα και πιο πάνω: Ο Αντώνης δεν πρέπει να ψάχνει στα περσινά σακάκια για ξεχασμένα ψιλά. Δεν θα τον σώσει ο αυτοχειριασμός του ΚΑΚ.

    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Καραμανλής θα βγει να μιλήσει όταν θα τον βολεύει πολιτικά γιατί δεν έχει σκοπό ούτε να αποσυρθεί ούτε να αυτοθυσιαστεί. Και μικρός ηλικιακά είναι, και οι καιροί αλλάζουν μέρα με τη μέρα.

    Κοντολογίς, ο ΚΑΚ έχει την δική του ατζέντα και το δικό του ρολόϊ. Ακόμα και αν συρθεί σε κάποια συνέντευξη, θα μιλήσει με τα γνωστά ήξεις αφήξεις στα οποία είχε PhD και ο θείος.

    Ο Αντώνης όφειλε να του γυρίσει την πλάτη και να μιλήσει ο ΙΔΙΟΣ λέγοντας ΕΥΘΕΩΣ αυτό που μουρμουρίζει καιρό τώρα: Οτι η προηγούμενη διοίκηση του κόμματος ήταν προβληματική. Οτι η τάδε ουισκο-παρέα του Κολωνακίου τα έκανε μαντάρα σε τούτο και κείνο το θέμα, και ότι εγώ δεν τους στηρίζω παρά μόνον αν έρθουν ΕΡΠΟΝΤΑΣ ως την εξώπορτά μου να μου ζητήσουν έλεος.

    Να πει δηλαδή αυτά που λέμε όλοι μεταξύ μας.

  22. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/07/2010 00:34:32

    Φάκτορα,

    Τώρα εσύ που απαξιώνεις τον Καραμανλή νομίζεις ότι κάνεις καλό στη Ν.Δ. και τον Σαμαρά;
    Λυπούμαι, αλλά έχω εντελώς διαφορετική άποψη:

    Κατ΄αρχήν, αντί να ασχολούμαστε με το πώς θα γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός έχουμε πέσει στο τρυπάκι και τρώμε τις σάρκες μας άν πρέπει, πότε, πώς, που και τι θα πεί ο Καραμανλής και αρχίσαμε όλοι να δίνουμε ιδέες.

    "Κάπου την έχουμε πατήσει", που θα έλεγε και ο Λουκιανός.

    Λοιπόν, ας ξεκαθαρίσουμε ορισμένα βασικά πράγματα:

    1. Είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει σε μερικούς, η βάση της παράταξης είναι καραμανλική, όπως η βάση του ΠΑΣΟΚ είναι παπανδρεϊκή.
    Οποιος δεν θέλει να το καταλάβει αυτό, εθελοτυφλεί και κάνει σχέδια με λάθος δεδομένα.

    2. Η απαξίωση του Καραμανλή, δεν συμφέρει κανέναν στη Ν.Δ. και ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΣΑΜΑΡΑ.
    Και δεν τον συμφέρει γιατί η απαξίωση Καραμανλή θα διασπάσει την ενότητα της βάσης της Ν.Δ. και άρα θα περιορίσει τις πιθανότητες του Σαμαρά να κερδίσει την εξουσία.

    3. Το έχω πεί πολλές φορές. Το εγκληματικό λάθος του Καραμανλή (κατ΄ εμέ το μεγαλυτερο όλων των λαθών του) είναι που άφησε τον Παπανδρέου επι ένα δίμηνο μέχρι η Ν.Δ. να αποκτήσει νέο αρχηγό, να αλωνίζει ανενόχλητος. Εκεί χάθηκε το παιχνίδι και εμπεδώθηκε στην κοινή γνώμη η αντίληψη ότι για όλα φταίει ο Καραμανλής. Εγώ προσωπικά, αυτό δε θα του το συγχωρήσω ποτέ και περιμένω μια απάντηση.

    4. Λέμε όλοι τώρα να μιλήσει για τον Αγγέλου. Τι να πεί; Για ρωτήστε έναν νομικό, αν στέκει αυτό το κατηγορητήριο εναντίον του Αγγέλου; Είναι έωλο! Αν βγεί να μιλήσει τώρα, τον περιμένουν όλη στη γωνία ότι παρεμβαίνει στο έργο της δικαιοσύνης! Ξέρετε πόσα πάνελς θα στηθούν στο άψε σβύσε! Θα διακόψουν όλοι οι αστέρες τις διακοπές τους!

    5. Το θέτω ως υπόθεση εργασίας: Για φανταστείτε στη θέση του Αγγέλου να ήταν ο Λιβάνης; Το ΠΑΣΟΚ θα είχε βάλει ...φωτιά στην Ευελπίδων! Εγώ ήμουν στις ΗΠΑ τότε, θυμάστε τον αείμνηστο Βαγγέλη Γιαννόπουλο, να σπάει τα μικρόφωνα του Εφετείου και οι Δικαστές να παρακολουθούν έντρομοι;

    6. Κάποιοι έχουν τσιμπήσει την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ και προσπαθούν να μας πείσουν ότι για όλα τα κακά αυτής της χώρας φταίει ο Καραμανλής και αν τελειώσουμε με τον Καραμανλή θα ορθοποδήσει η Ν.Δ. και ο Σαμαράς. Λυπούμαι αλλά όσοι τά λένε αυτά ξέρουν τόσο καλά τη βάση της Ν.Δ. όσο εγώ ξέρω τις φυλές του Αμαζονίου.

    7. Ο Καραμανλής έχει υποστεί την χειρότερη (και εν πολλοίς άδικη) κριτική από οποιονδήποτε κοινοβουλευτικό πρωθυπουργό. Μια κριτική που ξεπερνάει κατά πολύ ακόμα και τα όρια της εμπάθειας. Ε, με τους εμπαθείς δεν κάνεις συζήτηση!

    8. Αυτή τη στιγμή δεν ζητάνε από τον Καραμανλή να μιλήσει. Του ζητάνε να απολογηθεί. Να απολογηθεί για το Βατοπέδι; Δεν μπορώ να αποφύγω τη σύγκριση. Πόσοι από αυτούς που σήμερα επικρίνουν τον Καραμανλή γιατί δε μιλάει, ζητούσαν από τον κ. Σημίτη να μιλήσει για το Χρηματιστήριο; Οχι μόνο αυτό, αλλά έκαναν και τα πάντα για να επανεκλεγεί πρωθυπουργός. Γιατί δεν ζήτησαν από τον Σημίτη να μιλήσει για τη Ζήμενς όταν δυο στενοί του συνεργάτες (Μαντέλης και Τσουκάτος) ομολόγησαν ότι πήραν χρήματα. Ο ένας μάλιστα για τα ταμεία του ΠΑΣΟΚ! Αυτά τα χρήματα τα επέστρεψε ο κ. Παπανδρέου; Γιατί δεν ζητάνε να μιλήσει; Ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν συναντήθηκε με τον κ. Πάπιστα για την υπόθεση του Βατοπεδίου; Γιατί δεν ζητάνε από τον κ. Παπανδρέου να μας εξηγήσει τι ήθελε, ο πιό στενός του συνεργάτης, με έναν επιχειρηματία που αξιοπιούσε ακίνητα της Μονής Βατοπεδίου;
    Είναι προφανές, λοιπόν, ότι τηρούνται δύο μέτρα και δυο σταθμά.

    9. Θεωρώ ύποπτη την εμμονή ορισμένων ΜΜΕ με τον Καραμανλή. Είναι προφανώς ότι κάπου αλλού στοχεύουν και ας μη μας διαφεύγει.

    10. Τέλος, ο Καραμανλής θα πρέπει να μιλήσει όταν η παρέμβαση του θα κάνει καλό στη Ν.Δ. Στην παρούσα συγκυρία αν μιλήσει, θα ωφεληθούν μόνο αυτοί που απεργάζονται σενάρια διάσπασης της Ν.Δ.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κώστας Ροδινός 24/07/2010 00:59:13

      Δηλαδη μας λες να μην μιλήσει ο Καραμανλης αλλα να τον στηρίξει ο Σαμαρας. Μας λες να μην αναλαβει τις ευθυνες του ο Καραμανλης, αλλά ο Σαμαράς, για να λέει μονίμως το ΠΑΣΟΚ οτι "η ΝΔ δεν άλλαξε". Και μας λες επίσης να υποκληθουμε στην βάση της ΝΔ. Το ξαναλεω ποια βαση; Εκείνους που μαυρισαν τον Καραμανλή; Ή εκείνους που κονομούσαν απο τον μηχανισμό.

      Και κάτι ακόμα για όσους εν το έχουν καταλάβει: δεν θα χαρισθουμε σε κανέναν για λόγους οποιαδληποτε κομματικής σκοπιμότητας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Factorx 24/07/2010 01:03:15

        Φάκτορα,

        Δεν λέω τίποτα απ' όλα αυτα!

        Ούτε ζήτησα να χαριστείτε σε κανέναν!

  23. thespieys avatar
    thespieys 24/07/2010 00:37:16

    Εκτός από τις υποκλοπές, να μας πει και για τα "Δεκεμβριανά". Αν έχει τα φρύδια.

  24. Factorx avatar
    Factorx 24/07/2010 01:02:57

    Κι επειδη γινεται σύγκριση με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ. Τι έκανε ο Καραμανλής το 2004 για τα σκανδαλα του ΠΑΣΟΚ που καταδίκαζε προηγουμενως; Απολυτως τίποτα. Και ετσι έκανε τον ΓΑΠ πρωθυπουργό. Μόνο γι αυτό πρέπει να παει σπιτι του οριστικά.

    Και κατι ακομα: Με την τακτική του το ΠΑΣΟΚ πεταει ενα πολυ μεγάλο αγκιστρι στη ΝΔ: να κανει τον Καραμανλη συμβολό της και ηρωάς της. Μόνο άσχετοι θα τσιμπολυσαν

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 24/07/2010 01:06:08

      Ε, εδώ συμφωνούμε!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Factorx 24/07/2010 01:13:22

      Oχι,κατα τη γνωμη μου υπαρχει ο δρομος της αποστασιοποιησης χωρις ρηξη αλλα θελει μαεστρια.
      Ο ρολος του Καραμανλη ηταν υποπτος και η συμπεριφορα του σε πολλα ανεξηγητη.Εστιασα στο θεμα της δημοσιας ταξης γιατι ηταν το πιο κραυγαλεο.Ομως η ανοιχτη ρηξη θα οδηγησει σιγουρα σε μεγαλυτερη συρρικνωση και διασπαση.
      Ο δρομος του Σαμαρα ειναι δυσκολος.Πρεπει να αποστασιοποιηθει χωρις να συγκρουσθει.Αλλωστε υπαρχουν και καταστατικα και διαδικασιες.
      Δεν μπορεις να τα βαλεις με καποιον επειδη δεν μιλαει.Δεν ειναι κατηγορια αυτη οταν μαλιστα δεν τον εχουν καλεσει επισημα σε εξεταστικη.Αλλα και αν τον καλεσουν ειναι δικαιωμα του να απολογηθει με υπομνημα ή να μη μιλησει καθολου.
      Ο Ανδρεας μιλησε ποτε για το σκανδαλο Κοσκωτα;Οχι.το αγνοησε τελειως και με τη σταση του ειπε αν μπορειτε βαλτε με στη φυλακη,εγω δεν ασχολουμαι.
      Λοιπον η οποια αποστασιοποιηση του Σαμαρα απο τον Καραμανλη πρεπει να ειναι στα πλαισια της λογικης.

  25. Factorx avatar
    Factorx 24/07/2010 01:09:22

    @Ροδινός: Μου την λες, αλλά εν πειράζει. Και με προκαλείς να μιλήσω για πράγματα που ξερεις τι ξερω. Αλλά δεν τσιμπάω. Παω μπαράκια να πνιξω τον καημο μου στην βοτκα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 24/07/2010 01:15:10

      Φάκτορα,

      Είπα και εγώ να βάλουμε φωτιά!
      Θα επανέλθω!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 24/07/2010 12:35:18

      Φάκτορα, ο Κώστας κατά βάση έχει δίκιο. Μην αγνοήσεις αυτά που σου λέει.

      Κάποτε έγραψες ότι πρώτα θα γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός και μετά θα αλλάξει τη ΝΔ. Νομίζω ότι ήταν το πιο σωστό πράγμα πολιτικής στρατηγικής που έχει γραφτεί ποτέ για τη ΝΔ και το Σαμαρά.

      Αν ξέρεις εσύ κάποια πράγματα, είναι πάντως φανερό ότι οι υπόλοιποι δεν τα ξέρουμε. Άρα, πώς θέλεις το πολιτικό κλίμα και η πολιτική στρατηγική και τακτική να επηρεαστούν από πράγματα που δεν είναι ευρέως γνωστά και δεν είναι τμήμα της συνείδησης του κόσμου για τη ΝΔ, τον Καραμανλή, το Σαμαρά κλπ.;

      Για το Σαμαρά είναι θέμα στοιχειώδους πολιτικού ήθους να σεβαστεί τον Καραμανλή. Τελεία και παύλα. ΔΕΝ έχει τη δυνατότητα να κάνει τίποτε διαφορετικό. Και δεν υπάρχει και λόγος να θέλει κάτι διαφορετικό. Πλην της εκδοχής της υπονόμευσής του απο τον Καραμανλή με απώτερες βλέψεις παλινόρθωσής του. Που ούτε ξέρουμε αν ισχύει, ούτε μπορούμε να χτίσουμε ΤΩΡΑ παλάτια στην άμμο με βάση αυτή την εκδοχή.

      Κάνεις ένα βασικό λάθος: Τον Καραμανλή ΔΕΝ τον μαύρισαν. Η έκταση του 33% οφείλεται στο ότι οι περισσότεροι που δεν πήγαν να ψηφίσουν (π.χ., δεν πήραν το αυτοκίνητό τους να πάνε στο χωριό) το έκαναν με τη λογική "και να ψηφίσω, τι θα αλλάξει, αφού το ΠΑΣΟΚ θα βγει". Δεν ήταν δηλαδή ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ το μαύρισμα. Δεν ήταν καταψήφιση του Καραμανλή. Ήταν απόρροια της τρόπον τινά παραίτησης που υπέβαλε ο Καραμανλής από τη μάχη, με την προκήρυξη αυτών των εκλογών. Ο κόσμος το εξέλαβε ως σινιάλο λευκής σημαίας και συμπεριφέρθηκε ανάλογα.

      Στο λέω και το λέω με ένταση: ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΤΑΙ. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος. Η λευκή σημαία και τα αποτελέσματά της στον κοσμάκη. Και δεν το λέω για να αντιπαρατεθώ με όσους έχουν αντίθετη γνώμη, αλλά το λέω επειδή πιστεύω ότι όσοι έχουν άποψη για αυτό το θέμα είναι κυρίως α. είτε από την άλλη όχθη και δεν ξέρουν πώς σκέφτηκε ο ΝΔτης β. είτε χρησιμοποίησαν συμβατικά εργαλεία ανάλυσης της εκλογικής συμπεριφοράς που δεν μπορούν να ερμηνεύσουν αυτές τις περίεργες εκλογές της 4ης Οκτωβρίου.

      Τώρα πια οι ΝΔτες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες 1) Σε εκείνους που νιώθουν προδομένοι από τη ΝΔ και τον Καραμανλή και είναι αναποφάσιστοι/λευκό/άκυρο, 2) Σε εκείνους που έχουν καταλάβει τι γίνεται, δηλαδή, την ένταση του προπαγανδιστικού μηχανισμού κατά του Καραμανλή και ότι αυτό κατά βάθος στοχεύει στο Σαμαρά και στις δημοσκοπήσεις δηλώνουν σήμερα ΝΔ και 3) Στην μικρότερη κατηγορία εκείνων που δεν θέλουν καθόλου τον Καραμανλή, αλλά θέλουν μόνο το Σαμαρά.

      Από αυτές τις τρεις κατηγορίες, η μεγαλύτερη είναι η δεύτερη και η σημαντικότερη για τη συσπείρωση (και τη νίκης) της ΝΔ είναι η πρώτη. Η τρίτη θα είναι έτσι κι αλλιώς με το Σαμαρά.

      Αν ο Σαμαράς πλήξει τον Καραμανλή, τότε κινδυνεύει να χάσει και απο τη δεύτερη. Να αποστασιοποιηθούν δηλαδή ψηφοφόροι και από τη δεύτερη. Τυχόν επίθεση δηλαδή του Σαμαρά στον Καραμανλή, δεν θα στείλει ψηφοφόρους στην τρίτη κατηγορία, αλλά στην πρώτη. Από την άλλη, τίθεται το ερώτημα, εάν μπορεί να κερδίσει ψηφοφόρους από την πρώτη κατηγορία, αποστασιοποιούμενος από τον Καραμανλή.

      Όμως από την αριθμολογία είναι φανερό ότι ο Σαμαράς δεν έχει ΚΑΜΙΑ πολυτέλεια, ούτε να χάσει ψηφοφόρους από τη δεύτερη κατηγορία, ούτε να μην πάρει πίσω τους ψηφοφόρους από την πρώτη κατηγορία. Χρειάζεται πάνω από 41-42% για να κερδίσει ΑΝΕΤΑ τις επόμενες εκλογές και, άρα, χρειάζεται γενική συσπείρωση των ΝΔτων ψηφοφόρων, ακόμη και αυτών που έμειναν σπίτι τους στις 4 Οκτωβρίου.

      Συνεπώς, δεν έχει καμία πολυτέλεια να πλήξει τη δεύτερη κατηγορία ψηφοφόρων. Δεν τους λέω "καραμανλικούς", τη δεύτερη κατηγορία, γιατί και η πρώτη κατηγορία καραμανλικοί είναι, και ίσως περισσότερο, μια που νιώθουν προδομένοι.

      Πώς θα πάρει ψηφοφόρους από την πρώτη κατηγορία, χωρίς να πλήξει τη δεύτερη;

      1) Με τη σταδιακή ανόρθωση της εικόνας Καραμανλή, όχι μέσω της υπεράσπισης λαθών, αλλά μέσω της αποδόμησης της προπαγάνδας ΓΑΠ-ΔΝΤ. Γι' αυτό υπεύθυνος είναι και ο Καραμανλής, αλλά είναι κυρίως το εξωφρενικό επικοινωνιακό του επιτελείο.

      2) Με τη σταδιακή κατάδειξη ότι "δεν είναι όλοι ίδιοι", όπως πάει να περάσει λάου-λάου το σύστημα, και αυτό θα επιτευχθεί κυρίως μέσω της ανάδειξης της διαφορετικότητας των πολιτικών και ότι το ΔΝΤ δεν είναι μονόδρομος, αλλά μια εσκεμμένη επιλογή του Παπανδρέου.

      Βασικά, αν δεν στρώσει την επικοινωνία του ο Σαμαράς, ότι και να κάνει ο Καραμανλής, το Σαμαρά θα τον φάει το μαύρο φίδι.

      Από κει και πέρα, όπως είπε και ο Αστερίξ χθες, αν συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με τον Καραμανλή, είναι σαν να δείχνουμε ότι ψάχνουμε τις τσέπες για ξεχασμενα ψιλά.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 24/07/2010 12:51:41

        Επειδή συζητάμε συνέχεια για το ίδιο θέμα ας καταλάβουν ορισμένοι ότι το ΜΑΥΡΙΣΜΑ δεν ήταν για ότι έκανε μόνο αλλά για ότι δεν έκανε.
        Ο Καραμανλής με το σφουγγάρι που έβαλε το 2004 στα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ είναι απλά συνένοχος συγκάλυψης.
        Γιατί κάποιος είτε είναι ο Σαμαράς είτε είμαι ...εγώ θα πρέπει να καλύψω οποιονδήποτε;
        Για να ερεθίσω το φίλο μου τον τιραμόλα για να γίνω ΓΑΠ που καλύπτει πχ τον Τσουκάτο;
        Στη δικαιοσύνη και αν κάποιος είναι ένοχος μέσα διαφορετικά είσαι απλά ...σύστημα ΠΑΣΟΚ είτε λέγεται Καραμανλής είτε λέγεται Φάκτορας είτε Επώνυμος είτε Ιθαγενής.

        ΥΓ

        Ας αναλογιστούν ορισμένοι αν το 2004 όλες οι υποθέσεις πχ SIEMENS, OTE, ΟΣΕ κλπ είχαν πάει στη δικαιοσύνη πως θα ήταν σήμερα:

        η σύνθεση της Βουλής
        οι τρόφιμοι του ...Κορυδαλλού
        η χώρα.

        Οπότε δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει κάλυψη εκτός αν εννοούν τη συνενοχή της συγκάλυψης οπότε να βγει ο ΚΚ ο Β και να πει στον ΓΑΠ ορίστε τι έκανα εγώ για τα δικά σας SIEMENS, OTE, ΟΣΕ, οπλικά συστήματα κλπ και άντε πνιγεί τε

        Ακόμα και έτσι δεν μπορούν όμως να μου ζητούν να γίνω ΠΑΣΟΚ και να είμαι συνένοχος ανοχής είτε αναφερόμαστε σε στελέχη πολιτικά, συνδικαλιστικά ή απλούς υπάλληλους.

        Ο Φάκτορας θυμάται ότι έχουμε διαφωνήσει για ορισμένες πράξεις και επιλογές του Σαμαρά και θα ξανά διαφωνήσουμε και θα ξανά συμφωνήσουμε στο μέλλον, αλλά δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να ζητά στο όνομα όποιου και να είναι να ζητά στον Σαμαρά να γίνει ΓΑΠ, τότε ας επιλέγαμε Ντόρα ...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 24/07/2010 12:55:46

        Αυτά όλα που λες, έγιναν το 2004-5. Με τη λογική αυτή, δεν έπρεπε να κερδίσει ούτε το 2007, αλλά ούτε και να "παλεύει" τις Ευρωεκλογές μέχρι τη στιγμή που η Μητσοτάκαινα κάλυψε τη φυγή του Καραβέλα.

        Και πάλι, ηττήθηκε με 4,5%. Με ποσοστό ψήφων σχεδόν ίδιο με του Οκτωβρίου, σε συνθήκες χαλαρής ψήφου ευρωεκλογών.

        Τι άλλαξε μέχρι τον Οκτώβριο και το 4,5% έγινε 10,5%;

        Εκεί είναι που λέω ότι φταίει η λευκή σημαία.

  26. tiramola avatar
    tiramola 24/07/2010 01:48:18

    Είχα γράψει στο παρελθόν πολλές φορές ότι ο ΚΚ θα γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος της παράταξης.
    Κοινή λογική για τον τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων και σειρά ανέντιμων συμβιβασμών από μέρους του με είχαν οδηγήσει στο συμπέρασμα.
    Συνταγη Παπανδρέου λοιπόν να ακολουθήσει και ο Σαμαράς με τυπικούς έως ψυχρούς χαιρετισμούς κάθε φορά που αναγκαστικά θα βρίσκονται στον ίδιο χώρο.
    Και μην βιαστεί κανένας να κάνει λόγο για αχαριστία λόγω υπουργοποίησής του γιατί ο Σημίτης του είχε δώσει ολόκληρο δαχτυλίδι.
    Διαφορετικά με αυτά που θα αποκαλυφθούν για την διακυβέρνηση Καραμανλή το επόμενο διάστημα το βάρος για τον Σαμαρά θα γίνει δυσβάσταχτο.
    Στο πρόσφατο παρελθόν είχε γίνει μεγάλη συζήτηση με έντονη αντιπαράθεση στο ΠΑΣΟΚ μεταξύ του υποστηρικτών του "όλου ΠΑΣΟΚ" και των άλλων που υποστήριζαν το "μικρό αλλά καθαρό".
    Επικράτησαν οι δεύτεροι και την κατάληξη την είδατε.
    Καλά μυαλά...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ tiramola 24/07/2010 11:23:23

      H διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, είναι το ΠΑΣΟΚ λειτουργεί πάντα ως αδιαπέραστη γροθιά, μην αφήνωντας τις όποιες διαφωνίες να βγαίνουν προς τα έξω. Οι όποιες ανακατατάξεις και εκκαθαρίσεις πραγματοποιούνται εσωτερικώς και αθόρυβα μακριά απ τα φώτα της δημοσιότητας.
      Γι αυτό και δίνει την εικόνα ενός ισχυρού καθεστωτικού κόμματος με συνέχεια, χωρίς ρωγμές και φυγόκεντρες τάσεις.
      Ενώ η ΝΔ θα συνεχίσει να είναι το κόμμα της καρπαζιάς, όπου στην πρώτη δυσκολία βγαίνουν τα μαχαίρια δημοσίως με συνέπεια το κόμμα να καθίσταται περίγελος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 24/07/2010 12:36:08

      Φάκτορα, αρκεί και μόνον η θέση του τιραμόλα για να δεις πόσο γλεντάνε στο ΠΑΣΟΚ την ενδεχόμενη ρήξη μεταξύ Σαμαρά-Καραμανλή.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Επώνυμος 24/07/2010 20:36:56

        Καλός άνθρωπος είσαι επώνυμε αλλά από πολιτικό ένστικτο πάσχεις...

      • Alex avatar
        Alex @ Επώνυμος 24/07/2010 20:39:34

        Ενω εσυ τιραμολα πασχεις απο οσφυαλγια λογω αδιαλειπτης οσφυοκαμψιας!!!!!!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Επώνυμος 24/07/2010 20:40:16

        Και μία προσθήκη γιατί δεν φαίνεται τα πιάνεις με τη μία.

        Επικράτησαν οι δεύτεροι και την κατάληξη την είδατε.
        Έγιναν μία πανίσχυρη κυβέρνηση.
        Καλά μυαλά...

  27. ident avatar
    ident 25/07/2010 02:11:02

    Η υπόθεση αρχίζει να γίνεται οπερατική. Όσο δεν υπάρχει μιλητό θεριεύει το παραμιλητό. Nessun dorma, μέχρι να μιλήσει ο Μπου Λη. Μα πού χάθηκε κι αυτή η Λιού;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.