#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/01/2010 14:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Κύρκος έφαγε με το ΠΑΣΟΚ και οι Ανανεωτικοί ετοιμάζονται να συνεργαστούν μαζί του



Τι είχες Γιάννη μ΄ τι είχα πάντα. Δείπνο – χείρα βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ παρέθεσε χθες το βράδυ ο Λεωνίδας Κύρκος σε 40 προσωπικότητες της πολιτικής ζωής και του πολιτισμού. Υιοθετώντας το προεκλογικό σύνθημα του Γιώργου Παπανδρέου «αλλάζουμε ή βουλιάζουμε», ο κ. Κύρκος κάλεσε τις δυνάμεις του τόπου να αποδεχθούν τις επιβαλλόμενες από την Κομισιόν, θυμήθηκε παρά την ηλικία του να ζητήσει δίκαιο καταμερισμό των κοινωνικών βαρών και κάλεσε επίσης  σε εθνική συνεννόηση για μείζονα εθνικά θέματα.

Ο κ. Παπανδρέου ανταποκρίθηκε αμέσως στην πρόσκληση και ζήτησε κι αυτός «ευρύτερες συναινέσεις στη βάση αρχών για να πάμε μπροστά, για να υπηρετήσουμε τον τόπο και να θέσουμε εθνικούς στόχους για την Ελλάδα»,

Ο Αντώνης Σαμαράς που είχε προσκληθεί κι αυτός δεν πήγε στο δείπνο και έστειλε μια ανθοδέσμη στον κ. Κύρκο

Ουσιαστικά ο κ. Κύρκος ζήτησε την στήριξη του ΠΑΣΟΚ από «τα κόμματα της δημοκρατικής αριστεράς που εμπνέονται από το μαρξισμό,» τα οποία πρέπει να συνεργαστούν «με προοδευτικές δυνάμεις που προσδιορίζονται ως δυνάμεις του κέντρου» (χα χα χαααα). Παράλληλα καταφέρθηκε με δριμύτητα εναντίον του ΚΚΕ  για το οποίο είπε ότι πυροδοτεί τον πόλεμο στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας. «Περιμένω ότι θα εγερθεί σαν τείχος η θέληση της πλειοψηφίας του λαού με πρώτους τους εργαζόμενους που θα εγγυηθούν την εσωτερική ειρήνη και θα απορρίψουν τους νεοζαχαριαδικούς τυχοδιωκτισμούς»,



Η Αλέκα Παπαρήγα απάντησε λέγοντας ότι όταν ο κ. Κύρκος μιλάει για εθνική συνεννόηση και συναίνεση σε καμία περίπτωση δεν εννοεί και το ΚΚΕ, γιατί ακριβώς θέλει να αποκλείσει μια ριζοσπαστική, αγωνιστική, λαϊκή γραμμή.

Αντιδράσεις προκάλεσε η εκδήλωση του Λεωνίδα Κύρκου και στο εσωτερικό του Συνασπισμού, η ηγεσία του οποίου δεν είχε προσκληθεί.

Η εκδήλωση του Κύρκου ήλθε σε μια στιγμή που εντείνονται οι διαλυτικές τάσεις μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τον ΣΥΝ. Ο Φώτης Κουβέλης τέντωσε σήμερα κι άλλο το σχοινί στην αντιπαράθεσή του με τον Τσίπρα και δήλωσε ότι η απόφαση για τη στήριξη ή μη της υποψηφιότητας Παπούλια πρέπει να ληφθεί από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και όχι από την ηγεσία της Κουμουνδούρου.

Παράλληλα δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Ανανεωτικοί του κ. Κουβέλη βρίσκονται σε προχωρημένο στάδια διαπραγματεύσεων με το ΠΑΣΟΠΚ για τις δημοτικές εκλογές, την κοινή κάθοδο υποψηφίων και άλλα.

Αντίθετος ο Παπαδημούλης

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β΄ Αθήνας Δ. Παπαδημούλης, προσερχόμενος στη Βουλή και κληθείς να σχολιάσει τις χθεσινές ομιλίες του Λεωνίδα Κύρκου και του Γιώργου Παπανδρέου, δήλωσε:

«Εύχομαι από καρδίας περαστικά στον Λεωνίδα Κύρκο. Σέβομαι τις απόψεις του, αλλά οφείλουμε να μείνουμε συνεπείς σε όσα υποσχεθήκαμε προεκλογικά στον ελληνικό λαό, ασκώντας αριστερή προγραμματική αντιπολίτευση στην αυτοδύναμη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.»

Ξαφνική αδιαθεσία ένιωσε ο Λεωνίδας Κύρκος προς το τέλος του δείπνου και μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο. Σύμφωνα με τους γιατρούς, η κατάσταση της υγείας του δεν εμπνέει καμία ανησυχία. Ωστόσο, παρέμεινε όλη νύχτα στο νοσοκομείο.

ΚΚΕ: Υποστηρικτής των συμφερόντων της πλουτοκρατίας ο Λ. Κύρκος

«Είναι δικαιλογημένη η εμπάθεια που τρέφει ο κ. Κύρκος για το KKE  αφού πάντα βρισκόνταν στην αντίπερα όχθη, δικαιολογημένοι και οι έπαινοι που δέχεται από τους διάφορους εκπροσώπους και υποστηρικτές της αστικής τάξης», σημειώνει το ΚΚΕ, με αφορμή τη χθεσινή συζήτηση που οργάνωσε ο Λεωνίδας Κύρκος με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού και άλλων πολιτικών και οικονομικών παραγόντων.

Τονίζει επίσης ότι «οπως και χθες έτσι και σήμερα ο Λ. Κύρκος και συνολικά ο χώρος των μεταλλαγμένων κομμουνιστών και της ψευτοανανέωσης τον οποίο εκφράζει αποδεικνύεται ότι σε όλες τις κρίσιμες στιγμές για το λαό και τον τόπο ήταν και παραμένει φανατικός εχθρός της λαϊκής ριζοσπαστικοποίησης και χειραφέτησης, φορέας της ταξικής λαϊκής υποταγής και υποστηρικτής των στρατηγικών επιλογών και συμφερόντων της πλουτοκρατίας, του καπιταλισμού».

«Η ιστορία όμως, όπως και η κοινωνική εξέλιξη, είναι αμείλικτη. Δεν δικαίωσε ούτε πρόκειται να δικαιώσει τους εκφραστές της ταξικής υποταγής, αλλά θα καταδεικνύει την ολοένα και μεγαλύτερη χρεοκοπία τους», καταλήγει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. JohnK avatar
    JohnK 12/01/2010 14:30:52

    H με τα ντολμαδακια!

    • aris53m avatar
      aris53m @ JohnK 12/01/2010 18:38:58

      γιαλαντζί ε?

      τι τα θες τι τα γυρεύεις, με εξαίρεση ένα 8% με 10% ... οι υπόλοιποι είμαστε δεξιοί.

      τώρα αν αυτό είναι καλό ή κακό ... μάλλον θα το σχολιάσουμε όταν ο φάκτορας αρθρογραφήσει κάτι σχετικό :)

  2. loretta avatar
    loretta 12/01/2010 14:35:54

    δεν μας εφτανε ο φιλοσοφος Επιτιμος τωρα εχουμε και τον ΚΥΡΚΟ...!!

    γιαυτο η χωρα μας παει κατα διαολου....γιατι ο καθενας κοιταει την βολη του και την υστεροφημια του μονο.

    • aris53m avatar
      aris53m @ loretta 12/01/2010 18:41:53

      bingo! ditto! etc

  3. Αθανασιος Ι. avatar
    Αθανασιος Ι. 12/01/2010 14:40:57

    Μόνο η Μαρία μπορεί να γίνει επίτροπος στην Ε.Ε., σκέφτηκε…. ο λύκος… να μια θέση στο πρώτο δεν δικαιούται ...

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/01/2010 14:41:51

    Εγώ είμαι με τον Παπδημούλη και εύχομαι «Περαστικά»

  5. krasnajia zvezda avatar
    krasnajia zvezda 12/01/2010 14:43:40

    Μια φορά εσωτερικάκις, για πάντε εσωτερικάκιας. τι περιμέμει κανείς;

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/01/2010 14:48:44

    τι εννοεί αυτή η κυρκική ασάφεια...
    δε νομίζω ότι το ΚΚΕ πυροδοτεί κάποιον πόλεμο στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας που δεν έχει ήδη ξεσπάσει ήδη οσον αφορά την οικονομική πολιτική, το ΚΚΕ στα εργασιακά-ασφαλιστικά έχει πολύ σωστές διαπιστώσεις, και σε ορισμένα θέματα εξωτερικής πολιτικής επίσης

    το ΚΚΕ επίσης ξελάσπωσε αυτό που αποκαλείται ελληνική αριστερά κατά τον βομβαρδισμό της Σερβίας και του Κοσόβου,
    επίσης, αν μη τι άλλο η Παπαρήγα πέρσι τον Δεκέμβριο έκανε σαφείς δηλώσεις...

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ αλλενάκι 12/01/2010 17:58:44

      Χολή αλλενάκι, χολή και φιλοφρόνηση προς τον πραγματικό οικοδεσπότη αυτού του δείπνου.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ αλλενάκι 12/01/2010 23:26:43

      Δεν κατάλαβα τούς όρους και τίς προϋποθέσεις πού ζητά ο κύριος Κύρκος γιά την ΄εθνική συναίνεση΄και τήν ΄εσωτερική ειρήνη΄..
      Μήπως με τού ορους τού ΄Μετώπου τής λογικής κατά τού εθνικισμού΄στο οποίο συμμετείχε??
      Και τι εννοεί περί ΄εσωτερική ειρήνης΄??
      Nά αποδεχτουν οι πολίτες τά ερασιτεχνικά φοροληστρικά μέτρα τής Κυβέρνησης,πού πρωτίστως πλήττουν γιά άλλη μιά φορά τούς μεσαίους-μικρομεσαίους και αδύναμους??
      Kαι επειδή κάποιοι θα αρχίσουν να μιλάνε περί σεβασμού στόν ΄Νέστορα΄,ο ίδιος Νέστορας τά ιδια έλεγε 35 χρόνια ενωρίτερα με τήν περίφημη Εθνική Αντιδικτατορικη΄Δημοκρατική Ενότητα,αλλά και 28 χρόνια πρίν όταν έδινε ΄οδηγίες΄γιά να χαμηλώσουν οι τόνοι τής κριτικής στο τότε ΠΑΣΟΚ,μιάς και σιγοντάριζε κανονικότατα τά μυθεύματα περί ΄πραξικοπήματος΄κατά τού ΠΑΣΟΚ,πού διέρρεαν εντέχνως διάφοροι ΄κύκλοι΄..
      Επομένως δέν ειναι θέμα ηλικίας ,αλλά θέμα σταθερής πολιτικής άποψης..
      Ο Νεκροθάφτης τής Ανανεωτική Αριστεράς ,πού δέν ιδρωσε το αυτί του,οταν το τοτε ΚΚΕεσ δέν έβγαζε βουλευτή τό 1981,πάντα ήθελε να ειναι ΠΑΣΟΚ στην θέση τού ΠΑΣΟΚ..
      Κακώς δεν ειχε κάνει την μεταγραφή του από τότε..............

  7. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 12/01/2010 14:58:39

    Καλά, ακόμα είναι στην Εντατική του Ιπποκρατείου.

  8. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 12/01/2010 15:05:50

    35 με 85._

    Εγώ προσωπικώς δεν δίνω μία στο τι δηλώνουν, γράφουν ή κάνουν άτομα άνω των 85 και κάτω των 35 ετών.

    Δεν δίνω σημασία στους κάτω των 35 ετών που θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά γιατί δεν ξέρουν ούτε "how to spell the word life".

    Δεν δίνω σημασία στους άνω των 85 ετών που θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά γιατί,

    ή είναι παντελώς αφιλοσόφητοι, αφού αντί να αρχίσουν να ασχολούνται με το κύριο ερώτημα απαρχής της ανθρωπότητας που είναι το μυστήριο του θανάτου ασχολούνται με το πασόκ και τη νδ,

    ή έχουν ξεκουτιαθεί παντελώς,

    ή ακόμα και στα γεροντάματα προσπαθούν να σπρώξουν τα προσωπικά τους συμφέροντα,

    ή όλα τα παραπάνω μαζί...

    • ΜιχΜιχ avatar
      ΜιχΜιχ @ Αγανάκτηση 12/01/2010 16:19:27

      Επίσης είναι ευρέως γνωστό πως στις ηλικίες κάτω των 35, κάνουν κουμάντο οι Εβραίοι.-

      Γουόζ δατ κλήαρ ηνάφ ορ σουλντ άη σπελ ιτ ιν τσαϊνίζ;

    • αντί avatar
      αντί @ Αγανάκτηση 12/01/2010 16:19:35

      Ευτυχώς ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Χριστός δεν σε περίμεναν...

    • Αγανάκτηση avatar
      Αγανάκτηση @ Αγανάκτηση 12/01/2010 16:27:01

      Να υποθέσω ότι είσαστε πάνω από 85 γιατί αν είστε κάτω από 35 μάλλον θα είναι απογοητευτικό...

      • αντί avatar
        αντί @ Αγανάκτηση 12/01/2010 23:10:01

        Είμαι 34 και κάτι μηνών. Έχω λίγους μήνες ακόμα για να δικαιούμαι να ομιλώ.

        • Αγανάκτηση avatar
          Αγανάκτηση @ αντί 13/01/2010 02:32:00

          Αφού είσαι και αντί, άντε για σένα να κάνουμε μια αβαρία και να σου τους χαρίσουμε!

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Αγανάκτηση 12/01/2010 18:19:01

      Οι κυριες που ειναι 30 για καμμια δεκαρια χρονια σε ποια κατηγορια ανηκουν?

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Αγανάκτηση 12/01/2010 23:16:29

      Τι κρίμα που έχασες τόσα χρόνια ως τα 35 σου και δεν είχες καταφέρει τίποτα για να πιστεύεις πως και οι μετέπειτα άνθρωποι αυτών των ηλικιών θα έπρατταν το ίδιο.

      Ένας 23χρόνος

      • Αγανάκτηση avatar
        Αγανάκτηση @ Νικόλας 13/01/2010 02:33:55

        Στη βουλή λοιπόν και συ. Από αυτούς που έχουμε και ένας 23χρονος καλύτερα θα τα καταφέρει.

  9. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 12/01/2010 15:19:41

    Μπάς και ήτανε καλεσμένος και ο Μητσοτάκης;

  10. firfirikos avatar
    firfirikos 12/01/2010 15:19:57

    Η κατάληξη της βραδιάς (ο κύρκος στην εντατική), αποτελεί ίσως προφητική ένδειξη για την κατάληξη της συνεργασίας ΓΑΠ και ανανεωτών στο μέλλον.

  11. λουλου avatar
    λουλου 12/01/2010 15:56:52

    ειδικά το Δεκέμβριο, ναι η Παπαρήγα τα ξεκαθάρισε όλα...ήτραν με τον Κύρκο μαζί, με τον Καρατζαφέρη, με τον Καραμαλή...

  12. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 12/01/2010 16:20:25

    Ο Λεωνίδας είχε πάντα μια εμμονή: να αρθρώνει λόγο (κατ΄εξοχήν ρητορικό) για μια πολιτική της Μεγάλης Αριστεράς. Μιας Αριστεράς εθνικής, μεταρρυθμιστικής και πλειοψηφικής. Ας ανατρέξουμε εδώ εν τάχει στους σταθμούς αυτής της προσπάθειας.

    Προδικτατορική ΕΔΑ: Ο Λεωνίδας ήταν ανοικτά υπέρ μιας εθνικής συνεννόησης (χωρίς αυτό ποτέ να συγκεκριμενοποιηθεί) μπροστά στον διαφαινόμενο κίνδυνο μιας συνταγματικής εκτροπής. Αποτέλεσμα: ουδέν πλην της ιστορικής καταγραφής της εκτίμησης ως ορθής.

    Πολυτεχνείο: Το Γραφείο Εσωτερικού φλερτάρισε έντονα με την ιδέα να συμμετάσχει ως αριστερό δεκανίκι στο μαρκεζίνειο πείραμα φιλελευθεροποίησης της χούντας και τάχθηκε ρητά κατά της κατάληψης του Πολυτεχνείου, δημιουργώντας τεράστια σύγχυση στα αντιδικτατορικά στελέχη του Ρήγα. Αποτέλεσμα: ο Ρήγας χάνει τη μεγάλη ευκαιρία – δεδομένης της ουσιαστικής ανυπαρξίας άλλων σοβαρών αριστερών οργανώσεων, του ΚΚΕ συμπεριλαμβανομένου – να πρωτοστατήσει και να καθοδηγήσει την εξέγερση.

    «Στόχοι του έθνους»: Το πρώτο μετά τη Δικτατορία «μανιφέστο» του ΚΚΕ εσωτερικού έχει το βλέμμα στραμμένο στον κίνδυνο μιας νέας δικτατορίας και διακηρύσσει την περίφημη Εθνικη Αντιδικτατοτική Ενότητα (ΕΑΔΕ) ως αριστερή πολιτική - την ίδια ώρα που το κόμμα πρωτοεμφανίζεται μπροστά στον ελληνικό λαό ως το βασικό τμήμα του ΚΚΕ κι αντί να προβάλλει έστω και ψίγματα του ανανεωτικού του προσώπου συμμετέχει κρυμένο μέσα στην ΕΔΑ στην Ενωμένη Αριστερά! Αποτέλεσμα: χάνεται αδικαιολόγητα η πρώτη μάχη για την κυριαρχία στο χώρο της Αριστεράς, η σφραγίδα διασώζεται στα ... χέρια του ΚΚΕ και οι εσωκομματικές τριβές παροξύνονται.

    Ρήγας Φεραίος: η επιμονή στην ΕΑΔΕ παραδίδει ουσιαστικά την οργάνωση στις αριστερές φράξιες και η ηγετική ομάδα καταρρέει, μη μπορώντας να αποφύγει τις διασπάσεις 76-78, να απεγκλωβίσει τη συζήτηση από διλήμματα τύπου Κομμουνιστική ή Πανελλαδική Οργάνωση και να τη στρέψει σε θέματα πολιτικής. Αποτέλεσμα: Η δεύτερη χαμένη ευκαιρία του Ρήγα να ηγεμονεύσει τουλάχιστον στα Πανεπιστήμια και τη νεολαία.

    1977 – Συμμαχία: Το συνοθήλευμα αποκομμάτων της κεντροαριστεράς που επιλέγεται ως ο «δια της εις άτοπον» συνασπισμός μιας μεγάλης νέας Αριστεράς καταποντίζεται. Ο Λεωνίδας, βασικός εμπνευστής και αυτής της κωλοτούμπας. Αποτέλεσμα: Η αναδίπλωση στο «Εσωτερικού» κατόπιν εορτής και με δύο ανεπιτυχή αποτελέσματα στην πλάτη. Η μάχη με το ΚΚΕ για τους παραδοσιακούς αριστερούς έχει χαθεί οριστικά.

    Ακολουθεί η ΠΑΣΟΚΙΚΗ λαίλαπα 81-89 απέναντι στην οποία ένα τραυματισμένο έλασσον πλέον κόμμα ανακαλύπτει τον "καθαρό" κομμουνιστικό εαυτό του με το Λεωνίδα πάντοτε να οραματίζεται κάτι μεγαλύτερο, συλλαμβάνεται η ΕΑΡ, η ανανεωτική Αριστερά έχει περιπέσει στην ανυπαρξία, η πίεση στο ΠΑΣΟΚ από τα Αριστερά δεν αποδίδει και καταλήγουμε με πρωτεργάτη τον ίδιο στο δικέφαλο έκτρωμα: και πάλι συμμαχία με το ΚΚΕ (!) + συνεργασία με το Μητσοτάκη (!) Η «Μεγάλη Αριστερά» ξαναδιασπάται και το από «δω» κομμάτι το ίδιο: με το ΠΑΣΟΚ οι μισοί με το Αριστερό Ρεύμα οι άλλοι.

    Ο Λεωνίδας διέτρεξε όλο τον πολιτικό του βίο με την ίδια ατελέσφορη εμμονή. Και σήμερα 35 ολόκληρα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση ξαναονειρεύεται μια μεγάλη Αριστερά – αυτή τη φορά με το ΠΑΣΟΚ. Μ΄εκείνο ακριβώς το χώρο με τον οποίο για λόγους στενοκεφαλιάς ή γοήτρου δε δέχτηκε να συνεργαστεί τότε που αυτό θα ήταν το πλέον φυσιολογικό. Εγκλωβισμένος και δέσμιος δυο μεγάλων δεδομένων που δε θέλησε ποτέ να παραδεχτεί ότι "έπρεπε" να στηρίζουν ακριβώς τη "δική του" λογική μιας μεγάλης ελληνικής αριστεράς: πρώτον ΔΕΝ συμμαχείς με το αποστεωμένο δογματικό παράρτημα του ΚΚΣΕ και δεύτερο (τί να κάνουμε;) η ελληνική κεντροαριστερά ήταν το ΠΑΣΟΚ του ΑΠ και όχι κάποιο βολικό σοσιαλδημοκρατικό ανάτυπο!

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ antiathlitikos 12/01/2010 17:45:55

      1. ψήγματα, συνο(ν)θύλευμα.
      2. Συμφωνώ απολύτως σε όλα(!) τα υπόλοιπα. Στον πυρήνα αυτού του ατελέσφορου σχήματος μάλλον βρισκόταν μια αμηχανία και υποχωρητικότητα απέναντι στο κεφάλαιο (κυρίως το ελληνικό). Ο "κόσμος της εργασίας και του πνεύματος" στο τέλος περιελάμβανε τους πάντες.
      3. Νομίζεις ότι ενδιαφέρουν πάνω από πέντε άτομα (σε αυτό το σάϊτ) όλα αυτά;

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ τηλέμαχος αναγνώστου 12/01/2010 17:54:24

        Επειδή είσαι νέος και με τα χαχαχούχα κάθε νεοσσού, προς ενημέρωσή σου ο Αντιαθλητικός είναι από τα πλέον βαρειά ονόματα των σχολιαστών του Αντινέα και μακάρι να τον κάνεις προτυπό σου και να βαδίσεις στα χνάρια του και στο ήθος του (αν και άλλα φαίνεται προς το παρόν πως σε ικανοποιούν)

        • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
          τηλέμαχος αναγνώστου @ B.K.Σ. 12/01/2010 18:31:37

          Εύχομαι να είσαι και εσύ νέα γιατί αλλιώς δε σώνεσαι με τίποτα. "Συμφωνώ απολύτως σε όλα" έγραψα στον άνθρωπο και το έγραψα ακριβώς επειδή μου έκανε μεγάλη εντύπωση η ταύτιση απόψεων (και τα δύο ορθογραφικά λάθη σε ένα τέτοιο κείμενο). Τα άλλα που γράφεις για βαριά ονόματα και χνάρια είναι φαιδρά αλλά γενικά διακατέχεσαι από έναν οίστρο ...

        • B.K.Σ. avatar
          B.K.Σ. @ B.K.Σ. 12/01/2010 23:25:20

          ιδιαιτέρως ο οίστρος περί ήθους δεν πρέπει να καταπίνεται με τίποτα ε;
          όχι δεν είμαι νέα αναγνώστρια του αντινέα, το διαβάζω από το πρώτο εξάμηνο που δημιουργήθηκε.
          όσο για τα ορθογραφικά, όσοι γράφουν χρόνια στο διαδίκτυο έχουν χαλαρώσει στο σύστημα αυτοελέγχου, ίσως επειδή ξέρουν πως όσοι τους διαβάζουν και τους γνωρίζουν αντιλαμβάνονται πως γίνονται εν τη ρύμη της γραφής και δεν φανερώνουν αγραμματοσύνη. Η γραμματοσύνη σε καμμιά περίπτωση βέβαια δεν σε ξε-κάνει από όνο, άμα τό ΄χεις (γραμματζμένια γομάρια μας χαρακτήριζε ο πατέρας μου βλέποντας την κατάντια, την μιζέρια και την ανελευθερία μας)

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ antiathlitikos 13/01/2010 00:25:19

      Αγαπητέ Αντιαθλητικέ μέ το πού ανακοινώθηκαν τά αποτελέσματα τού 1981,όπου το ΚΚΕεσ βρισκόταν εκτός Βουλής,ο Κύρκος ήταν αυτός πού στην Πανεπιστημίου μετά το Rex (στον κεντρικό προεκλογικό χώρο τού Εσ.)μάζεψε ολα τα στελέχη τής εποχής και σέ μιά πρόχειρη συγκέντρωση τούς είπε:'Bγείτε έξω και πανηγυρείστε..Σήμερα νίκησε η Δημοκρατία΄....
      Θεμιτό μέν γιά τον ίδιο,αλλά παντελώς παράλογο για έναν χώρο πού γνώριζε την συντριβή συγκεντρώνοντας μόλις το 1,7% στις τότε εθνικές εκλογές.
      Αφού είχε αυτή την λογική τί πιό απλό νά βρισκόταν στό ΄κεντροαριστερό΄ΠΑΣΟΚ απο τότε...........

    • Le canard avatar
      Le canard @ antiathlitikos 13/01/2010 00:42:00

      Φίλε antiathlitikos, ο Κύρκος σήμερα (το ίδιο και παλιότερα) ήθελε την αριστερά δεκανίκι της σοσιαλδημοκρατίας. Αλλο μεγάλη αριστερά της αλλαγής και πελιοψηφικό ρεύμα και άλλο φιλιππινέζα του ΠΑΣΟΚ (τα κατάφερε άλλωστε απο μόνος του ο Ανδρέας και η ίδια η αριστερά ΚΚΕ και Συν, δεν χρειαζόταν το ΠΑΣΟΚ και τη συνδρομή του Κύρκου). Τώρα όμως, έχει βρεί σοβαρό ανταγωνιστή. Τον Αλαβάνο.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ antiathlitikos 13/01/2010 13:35:52

      Ευχαριστώ για τα σχόλια, το link και τις διορθώσεις βεβαίως, βεβαίως. Κουτσά στραβά μαζευτήκαμε έξι ...

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/01/2010 16:35:05

    Πηρα SMS απο φιλο.. ο ΓΑΠ ειπε : "Λ. Κυρκος, ο εικονοκλαστης του δογματισμου".

    ΕΛΕΟΣ^ν-στη. Δεν αντεχω αλλες πρασινοπαπαρολογιες ΤΚ. ΗΜΑΡΤΟΝ. ΕΛΕΗΣΟΝ. ΦΥΚΑΞΟΝ.

    Τι να πω ρε παιδια μ αυτους τους πρασινους... τα σχολια δικα σας, διοτι αν σχολιασω εγω θα με σβησει ο φακτωρας ο σχολιοκλαστης... χαχααα

    ΠΠ

  14. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 12/01/2010 17:26:44

    Πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι.
    Στην περίπτωση του Κύρκου αυτή η παροιμία ταιριάζει γάντι. Ο άνθρωπος αυτός, έχει ένα χούι.
    ΔΙΑΣΠΑΣΗ!
    Διάσπαση κομμάτων, διάσπαση συνασπισμών, μέχρι και σε διάσπαση του...ατόμου μπορεί να προχωρήσει.
    Και φυσικά, αυτή του την μανία προσπαθεί να εκμεταλευτεί το ΠΑΣΟΚ για να διαλύσει τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και να τον αφομοιώσει.
    Και το χειρότερο απ όλα?
    Ο Κύρκος συμμετέχει εν πλήρη συνειδήσει σε όλα αυτά, χωρίς αναστολές, χωρίς ντροπή, χωρίς να εχει διδαχθεί το παραμικρό απο τα λάθη του παρελθόντος.
    Γιατί εξ άλλου?
    Αν κάτι δεν κάτσει όπως το περίμενε, μια γρήγορη προσχηματική αυτοκριτική και καθάρισε (έτσι νομίζει δηλαδή).

  15. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 12/01/2010 17:29:57

    Εικονοκλάστης!!
    Μπά? Ο ΓΑΠ αρχίζει και προφέρει και τα πολυσύλλαβα?

  16. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 12/01/2010 17:30:19

    τους είδατε πως ξανα-γελάνε μαζίμας

  17. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 12/01/2010 18:11:07

    παρατηρώντας τα ανθρώπινα μεγέθη:
    ο Κύρκος, άνθρωπος ανδρωμένος σε εποχές με στιβαρούς κώδικες αξιών και επικοινωνίας, κοιτάει το Πρόσωπο και χαμογελά.
    ο Παπανδρέου και οι άλλοι δύο, ιδιαιτέρως ο Παπανδρέου, ως άνθρωποι του κενού χαμογελάνε προς τα εκεί που φαντασιώνονται τους θεατές τους, ατενίζοντας δηλαδή το κενό μέσα σ΄ έναν φωτογραφικό φακό...
    ασύλληπτες διαφορές στα μεγέθη......

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ B.K.Σ. 12/01/2010 18:27:54

      Πόσο δίκιο έχεις όμως!!!

  18. Orestios avatar
    Orestios 12/01/2010 18:38:30

    Σαν τους συγγενείς που μαζεύτηκαν στο απίτι του παππού για να τους γράψει την περιουσία και να μεταλάβει, μοιάζει όλη αυτή η μάζωξη. Τώρα πια περιουσία θα μου πείτε? Αυτή που έχει τέλος πάντων. Αν δε, τους την έγραψε με γονική παροχή, πόσο φόρο θα πληρώσουν?

  19. ataktos avatar
    ataktos 12/01/2010 18:46:23

    Μου κάνει τρομακτική εντύπωση το κύρος του στα ΜΜΕ και η προβολή που του έδωσαν αυτά στο παιχνιδάκι του .Σε τίποτα δεν έχει να ζηλέψει τον Μητσοτάκη ….

  20. provocateur avatar
    provocateur 12/01/2010 22:27:08

    Δρίμεια κριτική στο Λεωνίδα Κύρκο για τη συζήτηση που οργάνωσε χθες το βράδυ, αλλά και στην ηγεσία του κόμματος για τη στάση της απέναντι στην πρωτοβουλία του κ. Κύρκου, ασκεί η Πρωτοβουλία για την Αριστερή Ανασύνθεση, με αποψινή ανακοίνωσή της.

    Σε αυτή μεταξύ άλλων σημειώνει ότι «η παραλυτική ισορροπία των τάσεων για άλλη μια φορά έφερε ως αποτέλεσμα την αφωνία. Η Πολιτική Γραμματεία του Κόμματος αν και συζήτησε το θέμα δεν βρήκε τελικά κάτι να πει για τις θέσεις περί "εθνικής" συνεννόησης που διατύπωσε ο Λεωνίδας Κύρκος στο γεύμα που παρέθεσε στο "πολιτικό προσωπικό" του δικομματισμού και τον επιχειρηματικό κόσμο».

    Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «τα μέλη του Κόμματος όμως που βομβαρδίζονται από τις τηλεοπτικές οθόνες και τον Τύπο, με τις "συναινετικές προτροπές" του Λ. Κύρκου οφείλουν να ξέρουν πώς τοποθετείται το Κόμμα απέναντι σε αυτές αντί να πληροφορούνται ότι η Κουμουνδούρου είναι ενοχλημένη επειδή η ηγεσία του ΣΥΝ δεν προσκλήθηκε στο δείπνο…»

    Στην κριτική προς τον Λ. Κύρκο αναφέρει ότι οι δηλώσεις του έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την πολιτική του Κόμματος και του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει ότι «τα κόμματα του δικομματισμού που ευθύνονται για την κρίση και τη βαθαίνουν ακόμα περισσότερο με τις πολιτικές τους, παρουσιάζονται από το σύντροφό μας ως ορθοτομούντα το λόγο της αλήθειας και καλείται η Αριστερά να ομονοήσει και να συνεργαστεί με ένα από αυτά ΠΑΣΟΚ μη τυχόν και η κοινωνία δεν πειθαρχήσει στα αντιλαϊκά κυβερνητικά μέτρα».

  21. Hase avatar
    Hase 13/01/2010 12:09:08

    Α

  22. Hase avatar
    Hase 13/01/2010 12:13:13

    Αν ο ΓΑΠ εξωκοινοβουλευτικα στηριζεται σε ανθρωπους οπως ο Κυρκος, τοτε ειναι για τα κλαμματα.
    Ο Κυρκος παντα αναθεωρουσε τις αποψεις του που ειχε αναθεωρησει προηγουμενως.
    Και αν συνεχισει ετσι θα στειλει πολλους Πασοκους στην εντατικη.

  23. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 14/01/2010 11:58:08

    Η συνταγή της γιαγιάς:Γιά μιά πετυχημένη διακυβέρνηση,μην πετάτε τίποτα.Ετσι θα δέσει το γλυκό.Λίγη παλαιολιθική caviar gauche,λίγα πρόσωπα life style and glamorous,λίγη θολοκουλτούρα δεκαετίας 80,ένας Rambo -όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω-(αλλά οι πυρήνες της φωτιάς,εκεί:το χαβά τους)ένα καλοχτενισμένο παιδάκι του κατηχητικού(κυκλάμινο)να τρώει τους φούσκους στις Βρυξέλλες,μιά σιτεμένη με ασυμμάζευτο μπούστο να μαστορεύει αδέξια τους δανειολήπτες,σύσσωμα τα media να χειροκροτούν ξελιγωμένα τις καινοτόμες,λίγη μπιρμπίλω,λίγη μπατζέλω,ένα κουταλάκι κοφτό baking-powder,ψήσιμο σε σιγανή φωτιά και γιά κερασάκι στην τούρτα,το γωγουλίνι.Και μέσα σ'όλα,χάθηκε κι ο Τσιαμτσίκας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.