#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2011 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Κύβος ερρίφθη: 27 Νοεμβρίου ή 4 Δεκεμβρίου;



Υπό το βάρος των αδιεξόδων που έχει οδηγήσει τη χώρα, των ασφυκτικών πιέσεων που υφίσταται από το εσωτερικό του κόμματός του, των αποφάσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο, που προδιαγράφουν ένα ζοφερό μέλλον για την Ελλάδα, ο κ. Παπανδρέου σκέφτεται να προκηρύξει πρόωρες εκλογές.

Οι πιθανότερες ημερομηνίες είναι η τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου, η 1η Δεκεμβρίου.

Μέχρι τότε:

- Θα έχει να παρουσιάσει τη συμφωνία για τη διαχείριση του ελληνικού χρέους.

- Θα έχει εισρεύσει η 6η δόση, άρα η χώρα θα έχει αποφύγει τον κίνδυνο μιας στάσης πληρωμών.

- Θα έχει ψηφιστεί ο Προϋπολογισμός, άρα η Τρόϊκα, θεωρεί ότι θα έχει αρκετές γραπτές εγγυήσεις για να πιέζει την επόμενη κυβέρνηση

Γιατί τότε;

Έτσι,

- θα αποφύγει το μαρτύριο των διαπραγματεύσεων για την 7η δόση και τα πρόσθετα μέτρα που η εκταμίευσή της συνεπάγεται.

- θα μπορεί να επικαλείται ότι απέτρεψε τη χρεοκοπία και για να συνεχίσει χρειάζεται νωπή εντολή.

- θα καταλαγιάσουν οι κοινωνικές αντιδράσεις, άρα μπορεί να λειτουργήσει το κράτος για τον επόμενο κρίσιμο μήνα.

Η μεθόδευση:

Ο κ. Παπανδρέου δέχεται εισηγήσεις ώστε να μεθοδεύσει τις εκλογές με τρόπο που θα φανεί ότι δεν τις προκάλεσε ο ίδιος.

- Έτσι, δεν αποκλείεται να ζητήσει την ψήφιση της νέας συμφωνίας με 180 ψήφους. Αν, η αντιπολίτευση αρνηθεί αναλαμβάνει και το κόστος των εκλογών και την ευθύνη ψήφισης της νέας συμφωνίας.

- Αν αυτό θεωρηθεί υψηλού επιπέδου ρίσκου, θα επιχειρήσει μια έσχατη προσπάθεια συγκυβέρνησης με τη Ν.Δ. λέγοντας ότι το βάρος εφαρμογής της συμφωνίας απαιτεί ευρύτερη στήριξη. Αν ο κ. Σαμαράς αρνηθεί, θα του φορτώσει και την ευθύνη της πρόωρης προσφυγής στις κάλπες.

Τι λένε οι δανειστές:

- Έχει εμπεδωθεί η πεποίθηση ότι ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί άλλο. Αδυνατεί να υπερβεί το κόμμα του και τις αγκυλώσεις του.

- Φοβούνται ό,τι η κοινωνική αναταραχή μπορεί να οξυνθεί στις επόμενες εβδομάδες με αποτέλεσμα να παραλύσει το κράτος και κατά συνέπεια να είναι άνευ αντικειμένου τα λαμβανόμενα μέτρα και όλα να τιναχθούν στον αέρα.

-Θεωρούν, ότι έχουν αρκετές γραπτές διαβεβαιώσεις ικανές για να δεσμεύσουν και την επόμενη κυβέρνηση, η οποία εκτιμούν ότι θα είναι συγκυβέρνηση των δυο μεγάλων κομμάτων.

Θα ηγηθεί ο ίδιος της προεκλογικής εκστρατείας;

- Ο ίδιος λέει ότι ένας Παπανδρέου δεν αποχωρεί, αλλά δίνει τη μάχη. Όμως, τα πάντα θα κριθούν τις επόμενες ημέρες.

- O κ. Παπανδρέου φέρεται απογοητευμένος από την κατάσταση που επικρατεί στην Κ.Ο. ενώ φοβάται μια ανεξέλεγκτη κοινωνική έκρηξη. Παράλληλα, και στο εξωτερικό η αξιοπιστία του έχει τρωθεί.

- Στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ υπάρχουν διεργασίες για μια βελούδινη διαδοχή. Οι υποστηρικτές της άποψης λένε ότι έτσι, αφ΄ενός μεν δεν τσαλακώνεται ο κ. Παπανδρέου, αφ΄ετέρου κάποιο άλλο πρόσωπο μπορεί να αποστασιοποιηθεί από αποφάσεις που έχουν εξοργίσει τον κόσμο.

Έχει κλείσει το θέμα; Όχι ακόμα γιαυτό και εντείνονται οι πιέσεις.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι σήμερα ΒΗΜΑ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τάσσονται υπέρ των πρόωρων εκλογών. Υπενθυμίζουμε ό,τι οι κύριοι Ψυχάρης και Αλαφούζος είχαν συναντηθεί με τον πρωθυπουργό την περασμένη εβδομάδα.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/10/2011 11:09:19

    Και 4 Δεκεμβρίου καλά είναι...τού Αγ. Σεραφείμ!!!

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΕΥΑ 24/10/2011 11:26:28

      και της Αγίας Βαρβάρας. Προστάτιδας του Πυροβολικού. Θα ηχήσουν τα κανόνια απο εορτασμούς της απελευθέρωσης απο τον πασοκικό ζυγό.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΕΥΑ 24/10/2011 11:33:00

      Προς στιγμήν "έμεινα" λίγο, εγώ την ξέρω την ημερομηνία για την γιορτή της Αγίας Βαρβάρας, γιορτάζει το όπλο που υπηρέτησα και, πάνω από όλα, η μανούλα μου.

      • Lampros avatar
        Lampros @ TopGunZ 24/10/2011 12:24:09

        να την χαιρεσαι. Θα κερναει τον κόσμο για την γιορτή της, και για την απελευθέρωση.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Lampros 24/10/2011 13:25:26

          Μακάρι αγαπητέ, μακάρι!

      • crisis avatar
        crisis @ TopGunZ 24/10/2011 13:07:03

        και η ενορια μου.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ crisis 24/10/2011 16:38:10

          Προτιμῶ στίς 27 Νοεμβρίου,γιατί τήν ἂλλη Κυριακή ἒχω κανονίσει νά πάω κυνήγι.

          • τάσος avatar
            τάσος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 24/10/2011 16:52:14

            και 27 και 28 και 30 και όποτε γουστάρετε. μόνο να πάρουνε τον πούλο τα τομάρια. τα γάιδαρογουρουνοσκύλομουλαροτόμαρα.

          • HAMER avatar
            HAMER @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/10/2011 14:42:37

            αν γίνουν εκλογές θα έχει ΚΥΝΗΓΙ στο Συνταγμα καθε μέρα και τα Σαββατοκύριακα... οπότε μην σκέφτεσαι να πας μακρυά!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Μεσσήνιος avatar
        Μεσσήνιος @ TopGunZ 29/10/2011 20:00:40

        Να έχεις μερικά βλήματα απόθεμα να τα ρίξεις σε κανενός ανεγκέφαλου το κεφάλι μπας και ξεβρωμίσει η χώρα.
        ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!!!!!!!!

    • ΝΙΚΗ avatar
      ΝΙΚΗ @ ΕΥΑ 24/10/2011 17:07:31

      Κυριακή να'ναι κι ό,τι να'ναι!!!!!!!!

  2. ataktos avatar
    ataktos 24/10/2011 11:11:23

    έτσι κλίνει ο κύκλος της δυναστείας Παπανδρέου ..και ο κύκλος του "πανελλήνιου πατριωτικού απελευθερωτικού κινήματος"... http://www.youtube.com/watch?v=vouvvUFF_cc

  3. Σταράτα avatar
    Σταράτα 24/10/2011 11:20:34

    ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.ΕΑΝ Ο ΓΑΠ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΗ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΟΧΗΜΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΩΣΗ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΙΣ 29/10 ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

    • markos avatar
      markos @ Σταράτα 24/10/2011 15:18:48

      ο γαπ θα φυγει μονον οταν θα ειναι σιγουρος οτι η νδ εξασφαλιζει αυτοδυναμια....

      • ΝΙΚΗ avatar
        ΝΙΚΗ @ markos 24/10/2011 17:09:56

        Συμφωνώ! να έχει αυτοδυναμία η ΝΔ αλλά να είναι τόσο δεσμευμένη από όσα έχει αφήσει η κυβέρνηση ΓΑΠ ώστε να μην μπορεί να κουνηθεί.

  4. Tem avatar
    Tem 24/10/2011 11:24:16

    Μου φαίνεται αδύνατο να το πιστέψω. Μακάρι να φύγει ο δικτάτορας. Προτιμώ την 27η Νοεμβρίου αν δεν γίνεται νωρίτερα.

  5. avanti avatar
    avanti 24/10/2011 11:29:54

    Μακάρι, αλλά ας κρατάμε μικρό καλάθι, γιατί απ' ότι έχει διαφανεί μέχρι σήμερα έχει μία σχέση διαστροφής με την εξουσία....
    Ο καρεκλοκένταυρος μένει στην εξουσία ενώ ακόμη και τα γήπεδα έχουν ξεσηκωθεί, δεν θυμάμαι σε άλλη χώρα ο λαός να έφτασε σε αυτό το σημείο!

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/10/2011 11:31:08

    Απίστευτη παράλειψή μου! Είχα στο νου μου ότι ο Άγιος, κατηγορήθηκε για συμμετοχή σε επανάσταση και οι Τούρκοι τον σούβλισαν ζωντανό μετά από φοβερά μαρτύρια....

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΕΥΑ 24/10/2011 11:36:25

      Για τον Λάμπρο και τον Top το σχόλιο...

  7. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 24/10/2011 11:44:22

    Ας κάνει πράξη τη "σκέψη" του κι ας είναι και... αύριο !!!

    • Lampros avatar
      Lampros @ ΠΙΛΟΤΟΣ 24/10/2011 15:56:30

      Σκέψη ο ΓΑΠ??
      Αν ειναι να αρχισουμε να κοροιδευόμαστε να το ξέρω.

  8. man8os avatar
    man8os 24/10/2011 11:44:53

    Παμε επιτελους σε εκλογες!!!
    Θαυμα αν γινει και πραγματικοτητα!!

  9. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 24/10/2011 11:45:16

    Χριστουγεννιάτικα Εκλογές.... Θείο Δώρο.

  10. Μ.Γ avatar
    Μ.Γ 24/10/2011 11:50:36

    Οι εκλογες βεβαιως αποτελουν την μοναδικη δημοκρατικη διεξοδο. Ομως, εκλογες στις οποιες δεν θα εχουν τεθει ξεκαθαρες διαχωριστικες γραμμες απο τον τωρινο -αθλιο- τροπο "αντιμετωπισης" του προβληματος και θα περιοριζονται σε "ευπρεπεις" αντιπαραθεσεις οικονομικιστικου-λογιστικου περιεχομενου του τυπου "συμφωνουμε με τους στοχους, αλλα διαφωνουμε με την συνταγη", θα αποτελεσουν την δευτερη πραξη της ιδιας οπερεττας που παιζεται εως τωρα στο κοινοβουλιο. Εαν δεν τεθει με απολυτως σαφη τροπο οτι, ως Εθνος -κι' οχι ως προβληματικη εταιρεια- διαφωνουμε και με τους στοχους (της πληρους αποπληρωμης ενος απεχθους και μη διαχειριμου χρεους) και με την "βελτιωμενη" νεοφιλελευθερη συνταγη (φορολογικες ελαφρυνσεις ως κινητρα αναπτυξης, ιδιωτικοποιησης και"αξιοποιηση του εθνικου πλουτου", αλλα με "διαφανεις διαδικασιες", κλπ) τοτε οι ιδιοι αρπακτικοι και απατριδες ανθρωποι θα εξακολουθησουν να τραβανε τα σκοινακια πισω απο τις κουϊντες και τα ιδια δεινα θα εξακολουθει να υφισταται ο λαος μας. Τωρα που κρινεται αυτη καθαυτη η εθνικη μας ανεξαρτησια και αξιοπρεπεια απαιτειται μια θαρραλεα σταση που θα κοψει τον Γορδιο Δεσμο και που θα τολμησει ακομα και να μας οδηγησει εκτος Ε.Ε και ευρωζωνης. Ειναι αλλωστε τοσο αθλιοι, ανικανοι, θρασυδειλοι και ξεπουλημενοι οι διορισμενοι απο τους τραπεζιτες Ευρωπαιοι "ηγετες" ωστε, ακομα και ως απειλη, μια τετοια σταση (που δεν την περιμενουν ουτε στον γραβατοφορεμενο υπνο τους) μπορει να λειτουργουσε καταλυτικα και για την πορεια της Ευρωπης και της Ελλαδας. Δεν νομιζω ομως οτι ο Σαμαρας θα ηταν σε θεση να πραξει κατι τετοιο, οχι λογω ελλειψης πατριωτισμου και εντιμοτητας, αλλα λογω διαφορετικης κουλτουρας με την οποια εχει γαλουχηθει απο τα παιδικα του χρονια. Ασε που, ακομα κι' αν ηθελε και μπορουσε ο ιδιος να οδηγηθει σε μια τετοια υπερβαση, θα τον σαμποταριζαν οι ιδιοι οι συνεργατες του της ΝΔ, που αποτελουν κομματι του ιδιου συνενοχου και σαπιου πολιτικου συστηματος.

  11. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 24/10/2011 11:51:10

    http://www.youtube.com/watch?v=BK3ileyATyk Jeffry gia sena...

  12. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 24/10/2011 11:51:24

    Ο Παπανδρέου έχει υπογράψει συμβόλαιο για συγκεκριμένο έργο και θα αποχωρήσει όταν το τελειώσει.
    Είναι εμφανές ότι η ΝΔ το γνωρίζει αυτό και συμμετέχει σε αυτή τη συμφωνία.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ εναςάσχετος 24/10/2011 12:19:05

      ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΣΑΙ ...
      η ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΣΑΙ ?

    • TED avatar
      TED @ εναςάσχετος 24/10/2011 12:23:53

      Είσαι άσχετος, ή μου φαίνεται;

    • AUD avatar
      AUD @ εναςάσχετος 24/10/2011 13:59:47

      καλά τα λες.. μετά και την μεγαλειώδη διαδήλωση, τα επεισόδια και ο άδικος χαμός ενός συνανθρώπου μας.. ο ΓΑΠαρος δεν έχει ολοκληρώσει το έργο του ακόμη... ότι και να σχολιάζετε εδώ, και με τους ευσεβούς πόθους να πάμε εκλογές δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα... αισθάνομαι χωρίς να θέλω να προσβάλω κανένας, ότι μάλλον σας έχει κυριέψει η τύφλα να δείτε την πραγματικότητα με ανοιχτά μάτια.... δεν ανατρέπεται αυτός ο ξεφτίλας, το απάνθρωπο γουρούνι και η συμμορία του... είναι αργά.. πολύ αργά...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ εναςάσχετος 24/10/2011 19:01:56

      ασχετε!

  13. geopan avatar
    geopan 24/10/2011 12:20:58

    εκλογές θα γίνουν 6/10/2013 δηλαδή στο τέλος της 4ετίας.και να δείτε ότι αυτοί θα ξαναβγούν γιατί ο ελληνικός λαός με το που κλείνει το παραβάν αυτόματα γίνεται μαλάκας και βγάζει τον πασόκο από μέσα του..

  14. mhtsos marditsa avatar
    mhtsos marditsa 24/10/2011 12:24:15

    επιτελους τελος. θα γιορτασουμε τα χτιστουγεννα την γεννηση και την ανασταση μαζι. θα χτυπουν χαρμοσυνα οι καμπανες. οι ελληνες θα γιορτασουν την πτωση της χουντας του παπανδρεου. μενει μονο να δουμε το τελος του.

  15. m.a avatar
    m.a 24/10/2011 12:34:31

    Μη χαίρεστε άδικα. ΠΑΣΟΚ και πάλι ΠΑΣΟΚ
    Σιγα μη μας ξαναερθουν τα δεξιοπουλα για να κανουν κουμαντο στο Δημοσιο.

    • alakran avatar
      alakran @ m.a 24/10/2011 13:04:15

      Aυτός είναι ο καημός σας πασοκόπουλο,το ποιός θα κάνει "κουμάντο στο δημόσιο".Γι'αυτό καταστρέψατε την πατρίδα.
      Εξουσιομανείς και αμετανόητοι.Μέχρι το τέλος (σας).

    • manos avatar
      manos @ m.a 24/10/2011 13:16:34

      Να'σαι καλά ρε φίλε που μας έκανες και γέλασε λίγο το χειλάκι μας.
      "Τα πασοκόπουλα θα πάνε με χαρά, να δουν τον πράκτορα 007".

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ manos 24/10/2011 14:24:24

        "τα φώτα σβήνουνε,
        το έργο αρχινά,
        και βγαίνει ο ΓΑΠαρος,
        με κάτω τα βρακιά!"

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ m.a 24/10/2011 14:43:06

      Από τέτοιους δημοσίους υπαλλήλους έχει βγει το όνομα σε όλους τους άλλους....

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ m.a 24/10/2011 19:06:29

      επιζεί ακόμη αυτό το είδος, δλδ homus pasokikus?

  16. neos avatar
    neos 24/10/2011 12:42:39

    Οι εκλογες ανακοινωνονται εναν μηνα πριν ? Δηλαδη αυτη την βδομαδα θα το γνωριζουμε?

    • Lampros avatar
      Lampros @ neos 24/10/2011 15:57:55

      40 μερες νομιζω ειναι το ελαχιστο

      • Katerina avatar
        Katerina @ Lampros 24/10/2011 16:04:39

        Tρεις εβδομάδες!
        Eτσι που έκαναν το Σύνταγμα κουρελόχαρτο σ'αυτό θα σταθούμε;

  17. Heaven avatar
    Heaven 24/10/2011 12:44:57

    Αντιθετα με την κεντρικη γραμμη του Προεδρου της ΝΔ, ο διευθυντης της κος. Σκορδας πριν λιγο σε δηλωση του στο Σκαι ανελυσε την αποψη του υπερ της συγκυβερνησης.
    Δεν ξερει την κεντρικη γραμμη η παλι ξανα απο την αρχη οι προσωπικες πολιτικες?
    Αν κρινουμε ομως απο την λιαν "επιτυχημενη" πορεια του στα οικονομικα του κομματος (καταχρεωμενο!!!) και την "ευρηματικη και ψαγμενη"(!!!) αρθρογραφια του (h--p://taxalia.blogspot.com/2011/10/blog-post_7802.html) καταλαβαινουμε....

  18. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 24/10/2011 12:52:56

    4 Δεκεμβρίου. Εκλογες.
    Αποτέλεσμα: η Ν.Δ. πρώτο κόμμα χωρις όμως 151 βουλευτές.

    5 Δεκεμβρίου. Τι?

    • Jack avatar
      Jack @ Παυλος Βαφειάδης 24/10/2011 15:11:39

      Sweet dreams !!!!

  19. H pena tis orgis avatar
    H pena tis orgis 24/10/2011 13:06:28

    Από την στιγμή που την Τετάρτη αποκτούμε ευρωπαική κυβέρνηση και διαχείριση δεν μπορώ να καταλάβω την μανία σας για εκλογές. Λες και η ΝΔ κι ο Σαμαράς είναι ο Τσάβες της Ευρώπης και θα τα βάλει με τους καπιταλιστές. Την έχουμε πατήσει τόσο καλά που αμφιβάλλω εάν πλέον ο δρόμος είναι οι εκλογές ή κάτι πιο δυνατό.

    • Παυλος Βαφειάδης avatar
      Παυλος Βαφειάδης @ H pena tis orgis 24/10/2011 13:27:52

      @pena
      Έτσι χονδρικα τα αντιλαμβανομαι κι εγω. Γι αυτο και ερωτω: στις 5 Δεκ, τι θα συμβεί?
      Επίσης αν κάποιος γνωρίζει την παρέμβαση του Αντωνη Σαμαρα στη συναντηση του Ευρωπαικου Λαικου Κομματος, μπορει να μας παραπεμψει σε αυτην.

  20. kp8 avatar
    kp8 24/10/2011 13:11:19

    Ρε παιδιά, είναι έγκυρες οι πηγές σας ? Γιατί όλο για εκλογές ακούμε κι όλο αυτοί συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο. Μη μας δίνετε άδικες ελπίδες, είναι κρίμα στην αγωνία που βρισκόμαστε.

    • alakran avatar
      alakran @ kp8 24/10/2011 14:53:03

      Δες τις δηλώσεις Σκανδαλίδη,φαίνεται να προετοιμάζουν το έδαφος... http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=100714&catID=11

  21. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 24/10/2011 13:23:02

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΚΛΟΓΕΣ...
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ... ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΩΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ 6η ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΠΡΙΝ ΣΚΑΣΕΙ Η ΦΟΥΣΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΕΠΑΘΕ!!!

  22. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 24/10/2011 13:25:37

    Είναι σίγουρο ό,τι την Τετάρτη θα γίνει αυτό που θεωρούν δεδομένο όλοι;
    Εγώ δεν τον υποτιμώ τον ΓΑΠ.

  23. Δ.Τ. avatar
    Δ.Τ. 24/10/2011 13:28:48

    Εκλογές ; μα που θα βρεθούν τα 100 εκατομμύρια ευρώ (115 εκ. στοίχισαν το 2009) για να κάνει εκλογές το κράτος...; αλλά ξέχασα, για εκλογές, "λεφτά υπάρχουν" !
    Απλώς οι δικαστικοί θα πληρωθούν το 2020 όταν γυρίσει το κράτος σε πλεόνασμα και έτσι εγκρίνουν το κονδύλι οι τροικανοί.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Δ.Τ. 24/10/2011 14:15:59

      Να πουν ότι θα την κάνουν τσάμπα τη δουλειά για μια φορά.
      Κάνω μια πρόταση...

      • ΝΙΚΗ avatar
        ΝΙΚΗ @ victoria (true) 24/10/2011 17:17:29

        Ναι καλά σίγουρα!!! και δεν είναι ειρωνικό προς τη σκέψη σου victoria, απλά μοιάζει όνειρο τρελό!!! μακάρι να γινόταν όπως το λες... αλλά αν το σκεφτείς καλύτερα πιστεύεις ότι θα μπορούσε να γίνει ποτέ κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ ΝΙΚΗ 24/10/2011 19:06:22

          Φίλη Νίκη, αν το καλοσκεφτείς όλοι σχεδόν τσάμπα θα δουλεύουμε σε λίγο καιρό.

          Οπότε, αν κάτι είναι για ...καλό, για τη διασκέδασή μας που λέει ο λόγος, (δλδ να διώξουμε γαπ και παρέα), ξέρω πολλούς που θα το έκαναν τζάμπα. Αν μπορούσαν θα πλήρωναν κιόλας!

  24. Asxetos avatar
    Asxetos 24/10/2011 13:33:49

    Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλα ο ΓΑΠ δεν έχει τελειώσει ακόμα το "επιτυχημένο" έργο του στην χώρα.....

  25. ktisias avatar
    ktisias 24/10/2011 13:34:40

    Πηγαίνετε τώρα να κάνετε τα χριστουγεννιάτικα ψώνια σας στην Ευρώπη και αφήστε τις Εκλογές για μετά!

  26. ganasta avatar
    ganasta 24/10/2011 13:35:03

    Θα ξεψυχίσουν πρώτα και μετά θα πάνε σε εκλογές. Οι άθλιοι!

    • αριστερος avatar
      αριστερος @ ganasta 24/10/2011 14:02:19

      αυτο πιστευω κι εγω!

    • jojo avatar
      jojo @ ganasta 24/10/2011 15:21:38

      Ετσι νομιζει πολυς κοσμος....Ειναι σε διατεταγμενη αποστολη...και δεν την εχουν τελειωσει ακομη....

  27. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 24/10/2011 13:48:24

    Το θέμα πια δεν είναι αν θα φύγει, το θέμα είναι τι θ΄αφήσει πίσω του!

    http://www.vlavo.org/main/wp-content/uploads/United-States-of-Germany-copy.jpg

  28. brankaleon avatar
    brankaleon 24/10/2011 13:53:17

    Οι "εκλογές" θα γίνουν ωσονούπω .
    Με την αποτίμηση και τον καταλογισμό τί γίνεται;
    Ξανά, όλα θα μείνουν με την ... "πολιτική" ευθύνη;
    Μια από τα ίδια πάλι;

    Και η όποια επόμενη "εκλεγμένη" κυβέρνηση ποιανών "υπογραφές" θα διαχειρισθούν;

    Και η "επόμενη" αντιπολίτευση, ξανά "σοσιαλιστική" με τον Καρχιμάκη μπροστά να καταγγέλουν
    Κι' όλοι οι , μετά Χριστό, "προφήτες";

  29. hellasatt avatar
    hellasatt 24/10/2011 13:56:08

    Το εύχομαι ολόψυχα (τις πρόωρες εκλογές) και για πρώτη φορά στη ζωή μου. Πολυ φοβάμαι όμως ότι θα μείνουμε με ευσεβείς πόθους. Το ΠΑΣΟΚ δεν καταθέτει έτσι εύκολα τα όπλα. Θυμηθείτε ότι ο Κ. Σημίτης εξάντλησε την 4ετία και παρά το γεγονός ότι είχαν βγεί οι 'καρτες' για τους Ολυμπιακούς...

  30. ikaros avatar
    ikaros 24/10/2011 14:10:37

    Το ΠΑΣΟΚ δε θα παραδώσει την εξουσία τόσο εύκολα. Αν το κάνει θα είναι γιατί θα παραδώσει στο Σαμαρα την βόμβα σχεδόν σκασμένη και τότε...

    • Mίλτος avatar
      Mίλτος @ ikaros 24/10/2011 14:41:43

      Ο Γιωργάκης δεν είναι ο πάσα εις. Ούτε κανένας μόγγολος της επόμενης γωνίας. Πρόκειται γιά τεράστιο γατόνι. Γατόνι με πέταλα μάλιστα. Μιά "έτσι" θα κάνει και θα τα γυρίσει όλα υπέρ του. Εξάλλου το έλεγε μέχρι 3.10.09 "έχω σχέδιο, ξέρω που πάω, εμείς είμαστε γιά τα δύσκολα, λεφτά υπάρχουν". Θάρρος, μόρφωση, εξυπνάδα, γνώση της υφηλίου, σχέδιο.Τι άλλο θέλουμε τέλος πάντων ;

  31. manos avatar
    manos 24/10/2011 14:33:09

    Γειά σου, :-)

    Ευχαριστώ γιατί είχα ξεχάσει την συνέχεια. Ελπίζω ο διαχειριστής να μην κόψει την στροφή.

  32. Σταύρος avatar
    Σταύρος 24/10/2011 14:38:10

    "...Αν η ΕΕ τολμήσει να λάβει σύντομα γενναίες αποφάσεις για τη μακροπρόθεσμη διαχείριση του “ελληνικού ζητήματος” και την κρίση του ευρώ, τότε η σκυτάλη των πρωτοβουλιών θα ξαναγυρίσει στο εσωτερικό της χώρας. Κατ’ αρχάς στα χέρια της κυβέρνησης και του Γ. Παπανδρέου. Επίσης όμως και <στα χέρια της αντιπολίτευσης, μείζονος και ελάσσονος..."

    Μήπως, εκτός από μπαρούφας και παρλαπίπας με ΟνοματΕπώνυμο είσαι και προφήτης;

    "...Ακόμη και αν τις κερδίσει η ΝΔ, τα εκλογικά ποσοστά της νίκης της, σύμφωνα με όλες τις διαθέσιμες δημοσκοπήσεις, δεν προσεγγίζουν καν το “κατώφλι” της αυτοδυναμίας..."

    Βρε άντε από εκεί, που την μία δεν σου αρέσουν οι εκλογές, την άλλη το αποτέλεσμα θα είναι κόπια των δοτών "δημοσκοπήσεων" και στο τέλος-τέλος, θα ξαναδώσουμε την "σκυτάλη των πρωτοβουλιών" σε αυτή την ελεεινή κομπανία κομπάρσων "Το Πράσινο ΠΑΣΟΚ" για να διαλύσει ότι του έχει ξεφύγει δύο χρόνια αναποτελεσματικότητας και κατάφωρης παραβίασης του Συντάγματος!
    Φτάνουμε "εμείς οι Χουντικοί" να ζητάμε εκλογές και κάτι καλόπαιδα σαν κι εσένα μας το παίζετε υπεράνω.
    Εντάξει και καλά και δεν πειράζει! Ε, δεν χάθηκε ο κόσμος...
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!

  33. Phedra avatar
    Phedra 24/10/2011 14:45:58

    Syxaritiria gia to sxolio sas! Apo ta elaxista mi kontofthalma.

  34. makis avatar
    makis 24/10/2011 14:49:45

    Ο ''εργασιακός μεσαίωνας'' είναι αποκλειστικό έργο ΠΑΣΟΚ http://shar.es/b4FIv

  35. avanti avatar
    avanti 24/10/2011 15:04:14

    @ Θανάσης Τσεκούρας
    Εκτός από το κανάλι/εφημερίδα του κυρίουΑλαφούζου και τον κύριο Αλέξη υπάρχουν και άλλα μέσα ενημέρωσης, τόσο πολύ σας έχουν πείσει ότι η κυβέρνηση του Παπανδρέου πρέπει να πάει σε συγκυβέρνηση? Αν θυμάστε ο λαός έδωσε αυτοδυναμία στο πασοκ πριν 2 χρόνια αν δεν μπορεί να κυβερνήσει άλλο ας παραιτηθούν και να προκυρύξουν εκλογές, είναι η μόνη έντιμη λύση. Τα άλλα όλα που επικαλείστε είναι συγκεκαλλημένος εκφοβισμός.

  36. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 24/10/2011 15:05:06

    Από Πέμπτη-Παρασκευή θα φανεί καλύτερα.ΠΟΛΥ σύντομα θα πάρουμε απάντηση.Η προσωπική μου γνώμη ήταν,από καλοκαίρι,πως για εκλογές οδεύουμε προς τέλη Νοέμβρη διότι η κατάσταση αυτή ΔΕΝ είναι δυνατό να συνεχιστεί.Θα δούμε ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΗΜΕΡΩΝ τι θα γίνει.Η ανάλυση της κεντρικής ανάρτησης κινείται στη σωστή κατεύθυνση και αναλύει ορθά τα δεδομένα.Πάντως,επαναλαμβάνω πως οι εκλογές ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν ΤΑΧΥΤΑΤΑ για να σωθεί ό,τι είναι δυνατόν.Η πασοκική λαίλαπα δεν αφήνει ΤΙΠΟΤΑ στο πέρασμά της....Τα πράγματα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σοβαρά και ΚΡΙΣΙΜΟΤΑΤΑ....

  37. παυλος avatar
    παυλος 24/10/2011 15:09:25

    Την Τετάρτη 26/10 στις 7 μ.μ διαδηλώνουμε στο Σύνταγμα
    Την ερχόμενη ΤΕΤΑΡΤΗ 26/10/11 η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφασίζει για το μέλλον μας και ράβει νέο, ακόμη στενότερο και "κουρεμένο" κοστούμι φτώχειας και εξαθλίωσης.

    Χωρίς να λαμβάνει υπόψιν την θέληση μας.

    Η παρούσα έκπτωτη, λαομίσητη και αδίστακτη "κυβέρνηση" (που ούτε καν συμμετείχε στις διαπραγματεύσεις). ή ίσως μια επόμενη μνημονιακή κυβέρνηση συνεργασίας, θα προσπαθήσει να εφαρμόσει τις αποφάσεις που θα παρθούν και τα νέα μέτρα που θα τις συνοδεύουν, ενάντια στην θέληση του κυρίαρχου λαού.

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΤΙΣ 7 ΜΜ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΠΩΣ:

    1) ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    2) ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΟΣΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ

    3) ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Η ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΤΡΟΙΚΕΣ, ΕΠΙΤΡΟΠΟΙ, ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.

    Ομάδα αντίστασης Συντάγματος

  38. Θανος avatar
    Θανος 24/10/2011 15:17:56

    Δε μπορει μετα απο ολα αυτα που ζουμε 2 χρονια να μη πεφτει η κυβερνηση. Δηλαδη τι πρεπει να γινει? Πως , με ποιο τροπο? Δεν υπαρχει? Οχι , πρεπει να υπαρχει, αλλα μαλλον δεν υπαρχουν «ανθρωποι» καταλληλοι για τη ριξουν!
    Το υπαρχον πολιτικο συστημα πρεπει να ξεριζωθει , με κανεναν απο αυτους δεν υπαρχει ελπιδα οτι θα αλλαξει κατι. Απορω πως και ποτε γινονται τα πραξικοπηματα , οχι για να κυβερνησει ο στρατος αλλα για να παραδοθει η εξουσια σε καποιους αλλους , πατριωτες , πραγματικους , που θα κοιταξουν το συμφερον του λαου, οπως επισης και για να συλληφθουν οι προδοτες .

  39. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 24/10/2011 15:18:30

    Θανάση Τσεκ. γιατί κάτι μου βρωμάει Ντορίλα σε ' σένα ????

    • alakran avatar
      alakran @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 24/10/2011 15:23:00

      Κάνε κλικ στο όνομά του και θα σου λυθούν οι απορίες...

    • tzager avatar
      tzager @ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 24/10/2011 16:08:14

      Καλά σε σένα 'σκεπτόμενε' ανίδεε κάθε νουνεχές σχόλιο σου βρωμάει Ντορίλα..!!!!

      Καλό σημάδι αυτό...

  40. Y. avatar
    Y. 24/10/2011 15:51:44

    Οι εκλογές είναι πολύ κοντά. Γιαυτό βγήκε κι η κόρη του μπαμπά σε λογίδριο για τη Σύνοδο, με σκηνογραφικό φόντο τη φωτό του Γκάντι από τη μιά, και κάποιου που έμμοιαζε του Ατατούρκ στην άλλη
    Μάλον θέλει να το παίξει Μπεναζίρ Μπούτο αλά Μπαλκάν

    • alakran avatar
      alakran @ Y. 24/10/2011 16:02:34

      "'Εμοιαζε στον Ατατούρκ...".
      Αν είδα καλά,ο Καζαντζάκης είναι.Τώρα,τί σχέση έχει ο Γκάντι και ο Καζαντζάκης με τη Ντόρα, ένας θεός το ξέρει!

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ alakran 24/10/2011 17:28:24

        Μπράβο ρε, ο Καζαντζάκης ήταν κι' έσκασα ποιος είναι, ποιος είναι. Τι σκέφτηκε το κορίτσι και βγήκε με το βαμμένο νύχι ανάμεσα στους δυο τους, τι μήνυμα ήθελε να μας στείλει άραγε..

  41. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 24/10/2011 15:57:45

    Έτσι για την ιστορία , η ¨4η Δεκεμβρίου¨ , εκτός από του ¨Αγίου Σεραφείμ¨ , είναι και η ημέρα έναρξης των ¨Δεκεμβριανών του 1944¨...

    Τότε ο Γεώργιος ( Α΄) , δρομολόγησε έναν εμφύλιο πόλεμο , ο οποίος είχε προ-αποφασιστεί από τον Τσώρτσιλ από τις αρχές του 1944 ( εξόντωση του ΕΑΜ και επαναφορά της Μοναρχίας σαν σταθερού στυλοβάτη των Γεωστρατηγικών συμφερόντων της Αγγλίας στην ευρύτερη περιοχή της Μ. Ανατολής ).

    Από την άλλη πλευρά η τότε ηγεσία του Κ.Κ.Ε. ( Σιάντος , τον οποίο λίγο αργότερα , ¨λένε¨ , πως τον ¨έστειλε¨ ο πατέρας του Σ. Κόκκαλη στην κλινική του .. ) , η οποία είχε μπει στην Κυβέρνηση ¨Εθνικής Ενότητας¨ , διαλύοντας την δική του κυβέρνηση του βουνού ( ¨Π.Ε.Ε.Α.¨ , για την αναγνώριση της οποίας ξεσηκώθηκαν χιλιάδες στρατιώτες του Ελληνικού Στρατού στην Μ . Ανατολή, πρώτη εξέγερση στρατιωτικών στην Ελληνική ιστορία με ¨Λαϊκό-Δημοκρατικά¨ αιτήματα , όπως ¨Τσάβες¨ ας πούμε , και στην συνέχεια στάλθηκαν από τους Άγγλους σε στρατόπεδα στην Αβησσυνία ) , με σύσταση και εντολή του Στάλιν ( μέσω Νοβίκοφ , πρέσβη της Σ.Ε. στο Κάϊρο , κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων στην Διάσκεψη του Λιβάνου ) , δέχθηκε αυτή την πρόκληση ( αποστράτευση του ¨ΕΛΑΣ¨ και μη ένταξη του στον ¨Εθνικό Στρατό¨ ) και καταφανώς χωρίς την έγκριση του Στάλιν , ο οποίος από τον Οκτώβρη του 1944 είχε συμφωνήσει με τον Τσώρτσιλ για το μοίρασμα των σφαιρών επιρροής στον κόσμο , όπου η Ελλάδα παραχωρήθηκε στην Βρετανία ...( ουδέτερη στάση συνταγματάρχη Ποπόφ που κατοικοέδρευε στην Μεγάλη Βρετανία , καθ΄όλη την διάρκεια των γεγονότων , τηλεγραφήματα Δημητρώφ από την Σόφια προς την ηγεσία του Κ.Κ.Ε. για ¨αυτοσυγκράτηση ¨ ).

    Δεν γνωρίζω , εάν η ¨αυτόνομη στάση¨ του Γ. Σιάντου να προχωρήσει στην εξέγερση μπορεί να θεωρηθεί σαν ήταν μια ένδειξη ¨πατριωτικής ανεξαρτησίας από τις εκάστοτε εντολές της Μόσχας ¨ η όπως του καταμαρτύρησαν αργότερα οι σύντροφοι του , έμμεσα , μια ένδειξη εξάρτισης του από τις υπηρεσίες του Αγγλικού ιμπεριαλισμού , οι οποίοι επιθυμούσαν την κάθετη ρήξη μια ώρα νωρίτερα για την ¨οριστική εκκαθάριση του αναμφισβήτητα μεγάλου Εαμικού κινήματος ( πάντως ¨πέθανε γρήγορα ¨ ) , η απλά μια ένδειξη κακής εκτίμησης εκ- μέρους του των ¨διεθνών και εσωτερικών πολιτικών συσχετισμών¨.

    Όμως λίγο αργότερα όταν ανέλαβε ο Ν. Ζαχαριάδης την ηγεσία , είχαμε μια άλλη ένδειξη - τάσης - ¨πατριωτικής ανεξαρτησίας - από τις εντολές της Μόσχας¨ με την διατύπωση της ¨θεωρίας των δύο πόλων¨ ( ότι η γεωστρατηγική θέση της Ελλάδας στην Μεσόγειο επιβάλει την εξυπηρέτηση των συμφερόντων και της Αγγλίας και της Ρωσίας ...) , ενέργεια για την οποία κατηγορήθηκε- και καρφώθηκε με ειδικές αναφορές ¨- στην ¨Μόσχα ¨ από τους Δ. Παρτσαλίδη και Μ. Βαθειάδη ( που αργότερα έγιναν ¨ανανεωτές - δημοκράτες σοσιαλιστές¨που κατηγορούσαν την Σ.Ε...) για... ¨αντισοβιετικό εθνικισμό ¨ ( κατηγορίες που συνοδευόντουσαν και με μια άλλη ¨ατυχή δήλωση του¨ το 1945 , ¨για την ύπαρξη ελληνικών δικαίων στην Β. Ήπειρο¨ , αλλά και από άλλες διαρρέουσες φήμες..., πως ήταν ¨καλοταϊσμένος ¨ στο Νταχάου και τον μετέφερε αργότερα στην Ελλάδα αγγλικό πολεμικό αεροπλάνο και φορούσε αγγλικό αμπέχονο...).

    Ίσως όμως η δήλωση Ν. Ζαχαριάδη να μην δήλωνε την διάθεση τουγια μια πιο ανεξάρτητη πολιτική από την Μόσχα , αλλά να αποτελούσε μια δική του ερμηνεία στις αποφάσεις του Στάλιν για παραχώρηση της Ελλάδας , ¨βασικά¨ , στην Αγγλική σφαίρα επιρροής , οπότε η θέση για ισορροπία ανάμεσα στους ¨δύο πόλους¨ να ήταν απόλυτα ¨σταλινική ¨ και ρεαλιστκή ( αυτό όμως δεν ενοχλούσε τους Σοβιετικούς και τους πολιτικούς του αντιπάλους μέσα στο Κ.Κ.Ε. να ¨κρατάνε¨ την θέση αυτή σαν ¨αντισοβιετική ¨ για να τον ξ αποστείλουν όποτε το απαιτήσουν οι συνθήκες ...) .

    Μπροστά στην ήττα του Δ.Σ.Ε και την έλλειψη δυνάμεων και εφεδρειών το 1949 ο Ν. Ζαχαριάδης περνά στην ¨διεθνιστική¨ απόφαση της 5ης Ολομέλειας ( πλατιά στρατολογία Σλαβομακεδόνων με την υπόσχεση παραχώρησης δικαιώματος αυτονομίας του μέχρι και την απόσχιση από την Ελληνική επικράτεια , σε αντίθεση με την πολιτική των μεραρχιών του ΕΛΑΣ στην Μακεδονία τον Οκτώβρη του 1944 που ¨απώθησε¨ εκτός ελληνικών συνόρων όλους τους ένοπλους Σλαβομακεδόνες που είχε στις γραμμές τους , στα πλαίσια της Εθνικής Αντίστασης , όταν ζήτησαν δικαίωμα ¨αυτονομίας και απόσχισης...).

    Μία κατά την γνώμη μου πολιτικά καιροσκοπική , απόφαση - , που παραβίαζε και την ιστορική αλήθεια και πραγματικότητα στο θέμα αυτό , προσφορά - στους δεξιούς ¨πατριώτες¨- ( δεν αναφέρομαι σε όλο τον έντιμο κόσμο που αυτοπροσδιορίζεται " δεξιά " , αλλά σε αυτούς τους λίγους , αλλά καθοριστικούς, διαχρονικούς jesmen που το έπαιζαν , αν και πρώην και διαχρονικά δωσίλογοι , ¨υπέρ - πατριώτες ¨ , που οδήγησαν την Ελλάδα , μαζί με τους ¨σοσιαλ - ληστές ¨ της ηγετικής κάστας του Πανελληνίου - σοκ , στο χάλι που βρίσκεται σήμερα , έχοντας όμως εξασφαλίσει κινητή και ακίνητη ¨κληρονομιά¨ και για τα τρισέγγονα τους ) για να αμαυρώσουν τους κοινωνικούς και εθνικούς αγώνες εκατοντάδων χιλιάδων , απλών , φτωχών και ανιδιοτελών ανθρώπων , στέλνοντας χιλιάδες στα εκτελεστικά αποσπάσματα,

    Το 1956 ο Ν.Ζ , προσπάθησε να αντιταχθεί σε αυτό που ο ίδιος για δεκαετίες υποστήριζε , δηλαδή στο δικαίωμα της Σ.Ε. ( σαν ¨Μάνας του Σοσιαλισμού ¨ )να επεμβαίνει στα εσωτερικά άλλων Κ.Κ. . Υποστήριξε , αυτός και οι οπαδοί τους , το δικαίωμα της αυτονομίας του κόμματος του , αλλά η στοργική και πατριαρχική ¨μητέρα¨ με την βοήθεια Ελλήνων , ¨διεθνιστών¨ , σφουγγοκωλάριων της τον ανέτρεψε στέλνοντας αυτόν και πολλούς οπαδούς του εξορία στην Σιβηρία η σε απομακρυσμένα χωριά ..

    Και βέβαια του αρνήθηκε , αν και σε επίσημο αναγνωρισμένο καθεστώς ¨πολιτικού πρόσφυγα¨ , το ανθρώπινο δικαίωμα ( ¨μικροαστικό κατάλοιπο¨ αυτό για τους Σταλινικούς ) να επιστρέψει στην πατρίδα του ( και να δικαστεί όπως είχε ζητήσει ο ίδιος πιστεύοντας στο δίκιο του αγώνα του ).

    Τον δολοφόνησαν το 1972 στην Σιβηρία , μέσω αυτοκτονίας. Η ¨μηχανή του χρόνου ¨ του Κ.Κ.Ε επέτρεψε το 2011 να αποκατασταθεί , τον Άρη Βελουχιώτη όμως , που τον είχε καταγγείλει ο Ζαχαριάδης σαν ¨δηλωσία και μιζέρια¨, μόνο κατά ¨ 50 % ¨ . ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ ΝΟΗΤΕ - τραγουδούν ακόμα πολλοί ¨αριστεροί¨.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Πλησιάζουμε στην Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου ( όπου πολύ ο ελληνικός λαός , όπως και με την επέτειο της 25ης Μαρτίου , ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ - ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΟΡΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ -ΚΑΙ ΟΧΙ - ΤΗΝ ¨ΛΗΞΗ¨ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΔΗΘΕΝ ¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ¨ Η΄ ¨ΛΗΞΗ ΠΟΛΕΜΟΥ¨ - , διότι ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ - Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥΣ , που τις περισσότερες φορές είναι και ήταν αμφιλεγόμενο .

    Και το 1821 και το 1940 Νικήσαμε ψυχικά , υπερασπίζοντας την ανθρώπινη αξιοπρέπεια ΚΑΙ ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ στους πολιτικούς και κοινωνικούς στόχους μας. Ούτε πλήρη Ελευθερία και Αυτοδιάθεση εξασφαλίσαμε , ούτε τα φλέγοντα ζητήματα κοινωνικής δικαιοσύνης και δημοκρατίας λύσαμε.

    Θα γιορτάσουμε την ημέρα του μεγάλου ΟΧΙ με πολιτικές ηγεσίες που είπαν στην εποχή μας το θλιβερό και εθνικά - κοινωνικά Ανάξιο ¨ΝΑΙ - JES - JA -MEIN FUEHRER ... και τις στιγμές αυτές βαίνουμε σε νέους Γερμανικούς χειμώνες του 1941.

    Την 28η Οκτώβρίου 1942 κυρίως το ΕΑΜ , αλλά και άλλες πατριωτικές οργανώσεις του Κεντρώου και Δεξιού πολιτικού χώρου ( που δεν είχαν καμία σχέση με τους προδότες -συνεργάτες των κατακτητών ) κατέβασαν εκατοντάδες χιλιάδες λαού στους δρόμους για να ΚΑΘΙΕΡΩΣΟΥΝ -ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ -ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ - ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ , στεφανώνοντας τις προτομές των ηρώων του 1821 στο κέντρο της Αθήνας και να ακούγοντας , κάτω από τις ριπές των όπλων , πύρινους πατριωτικούς - αντικατοχικούς λόγους από ¨χωνιά¨ .

    Αντιμετώπισαν με πολλά θύματα τα Γερμανικά τανκ + πολυβόλα , όπως και τις ξιφολόγχες των έφιππων ξαφνιασμένων Ιταλών που νόμιζαν πως είχαν ¨νικήσει¨ τον λαό αυτό , πως ¨όλα είχαν τελειώσει¨ , με τη βοήθεια της Χιτλερικής Γερμανίας και των Βουλγάρων συνεργατών της.

    Υποθέτω πως ο Γεώργιος ( Β΄) Παπανδρέου , άξιος συνεχιστής του παππού του, που εδραίωσε το 1944/45 την υποταγή της Ελλάδας στην τότε ¨Παγκόσμια Διακυβέρνηση των ΗΠΑ/ΑΓΓΛΙΑΣ ¨ , ποδοπατώντας όλες τις αξίες και τα ιδανικά για τα οποία παλλαϊκά αγωνίσθηκε και θυσιάστηκε ο ελληνικός λαός για πέντε χρόνια , ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ να εμφανιστεί στην εξέδρα των ¨επισήμων ¨ ( εθνικά και κοινωνικά - ανάξιων - ) για να δει την παρέλαση των στρατευμένων παιδιών του ελληνικού λαού που σε λίγο δεν θα έχουν ούτε ντουφέκια , ούτε πυρομαχικά και στρατώνες , αλλά θα στέκονται όρθιοι , ξυπόλυτοι , με ανοιχτά τα πουκάμισα , απέναντι στα κοράκια που στριφογυρίζουν πάνω από το σώμα της Ελλάδας , όπως έγινε στα βουνά της Ηπείρου και στα εκτελεστικά αποσπάσματα από το Κούρνοβο και την Καισαριανή μέχρι τον Διόνυσο ...

    Και θα έλεγε κανείς , πως αυτή ειδικά η 71η Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ - ΣΥΣΣΩΜΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ - ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΩΔΗ ΔΕΞΙΑ - ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΟΜΙΧΛΩΔΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ -

    ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΦΛΙΒΕΡΗΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ ΤΩΝ ¨ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΩΝ ¨ -

    ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ¨ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ¨ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ :

    1940 - 2011 - Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ - ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ -

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ -ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ .

    ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ - ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΤΕ - ΔΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ - ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΜΒΟΥΡΓΟΥ !

    ΕΞΩ Ο -ΡΑΙΧ- ΕΝΜΠΑΧ- ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΙΧ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΣΕΤΑΙ - ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ !

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/10/2011 17:17:39

      Καλύτερα η ομιχλώδης αριστερά και η ομιχλώδης δεξιά να μην εμπλακούν σε οποιοδήποτε λαϊκό κίνημα γιατί μέσα στην ομίχλη κρύβονται και καραδοκούν από βαρεμένοι μέχρι προβοκάτορες που μάλλον υπονομεύουν παρά βοηθούν λαϊκούς αγώνες και διεκδικήσεις.
      Το τελευταίο που χρειαζόμαστε αυτή την ώρα είναι μπουλούκια ξυρισμένων και κουκουλοφόρων με καδρόνια, μολότωφ και πέτρες.
      Και επειδή μάλλον δεν σκοπεύουν να μείνουν αμέτοχοι, το βάρος περιφρούρησης των λαϊκών διεκδικήσεων πέφτει δυστυχώς στους ώμους των συνειδητοποιημένων πολιτών γιατί αν περιμένουμε από τις κρατικές δυνάμεις προστασίας και ασφάλειας του πολίτη την κάτσαμε την βάρκα.

  42. Απορία avatar
    Απορία 24/10/2011 16:04:04

    Το μόνο που μπορεί να σώσει την Ελλάδα πλέον είναι η διάλυση της ευρωζώνης.

    -Εντός ευρωζώνης είμαστε καταδικασμένοι σε δεκαετίες στασιμότητας, ανέχειας και γερμανικής κατοχής.
    -Εκτός ευρωζώνης πάντα θα υπάρχει ο κίνδυνος να μπουν οι τούρκοι στην ΟΝΕ και να μας τσακίσουν αφού έχουν δυναμικές και εθνικές ηγεσίες ενω εμείς γραικύλους στην εξουσία.
    -Μόνον με την ευρωζώνη διαλυμένη εκτός από την οικονομική μας ανεξαρτησία, που θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε χωρις την τροχοπέδη της ΟΝΕ και της ΕΕ, δεν θα έχουμε και τον κίνδυνο της Τουρκίας.

    Ας ελπίσουμε ότι τελικά αυτό θα γίνει και ότι θα γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα.

  43. Μπαϊλντισμένος avatar
    Μπαϊλντισμένος 24/10/2011 16:33:58

    Θα γκρινιάξω λίγο. Ως ταλαίπωρος και συνεπής ψηφοφόρος από το 81 ίσαμε τώρα της παντέρμης παράταξης που ίδρυσε ο Κων/νος Καραμανλής και σε αντάλλαγμα της πολύωρης αναμονής μου στην ουρά για να ψηφίσω Σαμαρά το 2009 θεωρώ ότι το δικαιούμαι. Και να μη το δικαιούμαι, το δικαίωμα το παίρνω μόνος μου, έτσι, για να ξεθυμάνω λίγο.
    Ωραίο το σενάριο των πρόωρων εκλογών. Είμαι απ' αυτούς που επιμένουν ότι η παρούσα κυβέρνηση δεν έχει την παραμικρή νομιμοποίηση για να κάνει όσα ήδη έκανε κι ακόμα περισσότερο ν' αποφασίσει για όσα έρχονται.
    Μακάρι να γίνουν. Δεν το βλέπω όμως, τουλάχιστον τόσο σύντομα. Και τούτο διότι θεωρώ πως κανείς δε τις θέλει. Ούτε στην ΕΕ τις θέλουν (περιττό να εξηγήσω γιατί), ούτε στο ΠΑΣΟΚ τις θέλουν. Εδώ λέω να εξηγήσω γιατί. Ο ΓΑΠ δε τις θέλει για τρεις λόγους, ο πρώτος είναι η καρέκλα, ο δεύτερος είναι ότι ακόμα δεν είναι έτοιμη η ...επόμενη καρέκλα κι ο τρίτος σχετίζεται με τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει προκειμένου να πάρει την εξουσία αλλά και τα “ενέχυρά του” που έχουν στα χέρια τους οι ...εντολοδόχοι του (κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Δεν τελείωσε ακόμα τη δουλειά του. Οι Υπουργοί του δε θέλουν εκλογές για την καρέκλα αλλά και το φόβο (που ως γνωστόν φυλάει τα έρμα) για το τι έχουν ν' αντιμετωπίσουν όταν χάσουν την πολυάριθμη υπουργική τους φρουρά. Οι βουλευτές του δε θέλουν εκλογές γιατί γνωρίζουν ότι θα πάψουν να είναι βουλευτές και συνεπώς θέλουν να παρατείνουν όσο γίνεται τη βουλευτική τους θητεία. Σας πάω και στοίχημα πως ακόμα κι αν το επόμενο νομοθέτημα προβλέπει να παραταχθούν στο Σύνταγμα και να φάνε από 10 καρπαζιές ο καθένας προκειμένου να εκτονωθεί η λαϊκή οργή, θα το ψηφίσουν “για τελευταία φορά”.
    Θλίβομαι γιατί διαπιστώνω πως ούτε η ΝΔ τις θέλει. Τουλάχιστον τόσο σύντομα. Θυμάμαι ότι τον Ιούλιο είχε γίνει της παλάβρας με τα όχι του Σαμαρά στη σύνοδο του ΕΛΚ. Χαμός από τους πασόκους και τα παπαγαλάκια ότι ο Σαμαράς “έφαγε τα μούτρα του” από τα συντρόφια του στο ΕΛΚ. Χαμός από Συγγρού μεριά ότι ο Αντώνης “τους τα 'πε χύμα και δε μασάει από πιέσεις” κι άλλα τέτοια πατριωτικά. Τώρα; Τι έγινε τώρα; “Κανείς δε το 'πε και δε το 'βρε ακόμα” που 'χει γράψει κι ο Βάρναλης.
    Υποτίθεται ότι τώρα που ο Σαμαράς δικαιώθηκε για όσα υποστηρίζει εδώ και δυο χρόνια θα 'πρεπε να βγάλει η ΝΔ ένα μανιφέστο, μια ανακοίνωση, ένα πανηγυρικό, ένα κάτι τις τέλος πάντων που να μας λέει μέσες-άκρες τι έγινε στη σύνοδο του ΕΛΚ.
    Αντ' αυτού ...Βάρναλης!
    Και δεν είναι μόνο τώρα. Πάει καιρό αυτή η ιστορία. Κι είτε είναι μια επιλογή της ηγεσίας της ΝΔ να κάνει “υπεύθυνη αντιπολίτευση” και άρα να παρακολουθεί εκ του μακρόθεν τις εξελίξεις, να βγάζει κι ο Μιχελάκης καμιά ανακοίνωση, να ψηφίζει κάμποσα απ' τα νομοσχέδια (εν όλω ή εν μέρει) και γενικώς να κάνει ότι μπορεί για να μη ζοριστεί ο ΓΑΠ και τα βροντήξει. Είτε είναι επιλογή στρατηγική ν' αφήσουν το παιχνίδι να εξελιχθεί πλήρως, να καούν τούτοι δω και να 'ρθουν μετά, αφού έχουν περάσει τα δύσκολα για να κάνουν τους ευχάριστους.
    Α ναι! Αραιά και που βγάζει η ΝΔ και καμιά πρόταση, σαν κι αυτή για το φορολογικό (που το χαρακτήρισα ως ενδιαφέρουσα πρόταση, το μελέτησα και παραμένει ενδιαφέρουσα πρόταση, αλλά απέχει παρασάγγες από το να χαρακτηριστεί σχέδιο νόμου, αφού είναι μια πολύ καλή συρραφή ιδεών που όμως δε διαθέτει την παραμικρή ανάλυση σχετικά με τους επιδιωκόμενους στόχους, απουσιάζει δε παντελώς η ποσοτικοποίηση και η κοστολόγηση των προτάσεων).
    Σκοπός της αντιπολίτευσης, κατά το Σύνταγμα, είναι ο έλεγχος της Κυβέρνησης. Αντί λοιπόν να το παίζει “υπεύθυνη αντιπολίτευση” (ωραίο το παραμυθάκι της διαπλοκής αλλά δεν έχει δράκο, ο ΓΑΠ έκανε αντιπολίτευση πλήρους άρνησης κι από το “παραιτηθείτε κ. Πρόεδρε” έγινε σε 2 χρόνια σωτήρας) θα 'πρεπε να μην έχει αφήσει πέτρα πάνω στην πέτρα, να έχει χρησιμοποιήσει κάθε μέσο που δίνει το Σύνταγμα και οι νόμοι για να προστατέψει τους έρμους τούτους πολίτες που βογκάν απ' τα βάρη που τους επιβάλει η εκδικητική (και όχι μόνο) μανία της τρόικα.
    Ο Σαμαράς έχει πάει όχι μία, αλλά δύο φορές να συζητήσει τετ α τετ με τον ακατανόμαστο και τις δυο φορές βρέθηκε απολογούμενος για θέματα άσχετα. Την πρώτη γιατί, λέει, δε χειρίστηκε σωστά το θέμα επικοινωνιακά (!!!!!) και τη δεύτερη γιατί, λέει, του έγινε η πρόταση το απόγευμα και όχι το πρωί (!!!!!!!!!!!). Κι εκεί που λες, τώρα θα του τα χώσει ο μεγάλος και θα του σούρει τα εξ' αμάξης, θα πάει και στον Παπούλια και θα ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ εκλογές λόγω σαφούς αναντιστοιχίας της Βουλής με το εκλογικό σώμα, θα βγει δε και με διάγγελμα και θα εξηγήσει στο ...πόπολο με απλά, κατανοητά λόγια γιατί το κάνει αυτό και ποιοι οι κίνδυνοι για την Πατρίδα και τους Έλληνες από τη συνέχιση αυτής της κατάστασης. Αντί να κάνει αυτά ...νομιμοποιεί τη συμφωνία του Ιουλίου μιλώντας για τους κινδύνους ενός κουρέματος μεγαλύτερου από 21%! Πάμε καλά;
    Την απάντηση τη δίνει και πάλι ο ...Βάρναλης.

  44. τάσος avatar
    τάσος 24/10/2011 16:37:40

    Ω ΡΕ ΜΑΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝΕ. ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ. ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΧΡΙΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ Η ΕΛΠΙΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ.

  45. Δανάη avatar
    Δανάη 24/10/2011 16:54:26

    Και τι θα αλλάξει με τις εκλογές; Το παιχνίδι ήταν στημένο και στα μέτρα τους. Το σχέδιο τους ολοκληρώθηκε. Τώρα η λύση θα έρθει είτε απο το Θεό, είτε απο το πεζοδρόμιο.....

  46. Joao avatar
    Joao 24/10/2011 16:54:27

    Είναι δυνατόν σε κατεχόμενη χώρα να γίνουν εκλογές..?

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Joao 24/10/2011 17:30:36

      Και μάλιστα να γίνουν ελεύθερες , ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ , και ανόθευτες εκλογές ( ; ), πέρα από τις από τις ¨νόμιμες¨ στα πλαίσια του προεκλογικού αγώνα , καθημερινές προβοκάτσιες , τα ψεύδη , την τρομοκράτηση του κόσμου,

      ¨Τρόϊκα - Κούρεμα - ξύρισμα Η ΤΑΝΚΣ ¨ και τις παρεμβολές των ειδικών γραφείων ¨ψυχολογικού πολέμου¨ , τα οποία επαγγελματικά στεγάζονται στις διευθύνσεις προγράμματος και ειδήσεων των μ.μ.ε. ;

      Είστε όλοι σίγουροι πως θα έχουμε ¨ ελεύθερες και ανόθευτες εκλογές ¨ , σε περίοδο κατοχής , όπου παίζονται τα¨ζωτικά συμφέροντα¨ του παγκόσμιου τοκογλυφικού χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου και τα γεωστρατηγικά και οικονομικά συμφέροντα όλων των Μητροπολτικών ιμπεριαλιστικών χωρών ;

      Όταν και ¨εάν ¨ προκηρυχθούν εκλογές ( μπορεί να είναι αλήθεια , αλλά συνήθως αυτό το λένε ΟΤΑΝ ΕΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ -ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ -ΟΠΩΣ ΕΝΑΙ ΤΟ ¨ ΚΟΥΡΕΜΑ -ΞΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ¨- ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ - ΤΟΤΕ ΡΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ - ΑΛΛΑ ¨ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ...¨

      Δηλαδή , μην αντιδράσεις , δώσε λίγο ακόμα περιθώριο χρόνου..., ¨έρχεται λύτρωση...¨ .

  47. Δαπέρης Παύλος (Σαντορίνη) avatar
    Δαπέρης Παύλος (Σαντορίνη) 24/10/2011 17:29:25

    Με τους συμβασιούχους του δημοσίου θα κάνει κάτι η..... μας δούλεψε ο Καραμανλής.

  48. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/10/2011 17:37:27

    Εκλογές σύντομα δεν βλέπω. Δεν μοιάζει να είναι η καλυτερη στιγμή για το ΠΑΣΟΚ. Για να κάνει πρόωρες εκλογές πρέπει να έχει στα χέρια του κάτι που μπορεί να μοιάζει με λύση. Μια "επιμήκυνση" ,μια "21η Ιουλίου" Αυτό που θα προκύψει την Τετάρτη δεν νομίζω ότι θα μπορεί να πλασαρισθεί σαν κάτι τέτοιο. Εξ άλλου νομίζω ότι πριν πάει σε εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα θελήσει να περάσει 1-2 θεσμικά πχ ένας καινούργιος εκλογικός νόμος. Το να έχουμε κανένα δημοψήφισμα με κανένα "κουλό" ερώτημα, ώστε το αποτέλεσμα του να λειτουργήσει ( δήθεν) νομιμοποιητικά για το ΠΑΣΟΚ το βρίσκω πιο πιθανό.

    Εκτός αν πια ο Παπανδρεου έχει κουραστεί τόσο πολύ και δεν αντέχει την καυτή πατάτα (που ο ίδιος έβρασε) άλλο στα χερια του , και (κάνοντας μια ηρωική έξοδο) θέλει να την αφήσει στη ΝΔ που σε μεγάλο βαθμό είναι πια δεσμευμένη στην πολιτική του. (Η ΝΔ προφανώς και ως ένα βαθμό δικαιολογημένα δεν βιάζεται για εκλογές)
    Να τον ρίξουν οι δικοί του; Δυσκολο! Οταν είσαι ο 159ος ή ο 156ος φευγεις πιο εύκολα από ότι όταν είσαι ο 151ος.
    Εκλογές λοιπόν σύντομα δεν βλέπω . Για τους τα αντίθετα ελπίζοντες μπορούν να στηριχθούν στο ότι -το ομολογώ- δεν είμαι καλός στις μαντεψιές.

  49. factorx avatar
    factorx 24/10/2011 18:27:39

    Θανάση, παίρνεις θέση για την επόμενη ημέρα βλέπω !

  50. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 24/10/2011 18:58:08

    Προτιμητέα η 4η Δεκεμβρίου για να θυμόμαστε τον παππού του Γεώργιο Παπανδρέου που προκάλεσε τα "Δεκεμβριανά" και έβαλε τα θεμέλια για τον αιματηρότατο Εμφύλιο Πόλεμο.Το έχει παράδοση αυτή η οικογένεια να σπέρνει δεινά στον τόπο...

  51. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 24/10/2011 18:59:16

    Νά βηθήσω, μέσω τρίτου, τήν συλλογιστική, γιατί πρέπει νά πάμε σέ εκλογές.

    Η νομιμοποίηση της συλλογικής τάξης (μηχανισμών και βούλησης) είναι αναγκαία, άρα και η «εναρμόνιση» των δύο ασύμβατων επιπέδων. Η αντίθεση μεταξύ ατομικού και συλλογικού δεν μπορεί να καταργηθεί, όπως νομίζουν οι διάφορες αναρχικές αποφύσεις του φιλελευθερισμού και οι ζηλωτές του κολεκτιβισμού. Αν πρέπει και μπορεί να αμφισβητηθεί κάτι, αυτό είναι ο εκάστοτε τρόπος με τον όποιο γίνεται η αναγκαία θέσμιση της σχέσης ατομικού-συλλογικού, εν συγκρίσει πάντοτε με κάποιον άλλο τρόπο καλύτερο. Απ' αυτή την άποψη είναι προτιμότερη η δημοκρατική διαδικασία από ένα ναζιστικό, σταλινικό ή λαϊκίστικο τελετουργικό μαγείας, μέσω των οποίων ιεροποιείται η κοινωνική εξουσία και η πολιτική ηγεσία περιβάλλεται με το φωτοστέφανο της «χαρισματικότητας»
    (Από Αντίβαρο. «Η αυτονομία τού συλλογικού» τού Θεόδωρου Ζιάκα)

    Όποιος έχει πρόβλημα νά κατανοήσει (καί πολλοί θά τό έχουν) τί εννοεί ο Θ. Ζιάκας, άς διαβάσει όλη τήν ανάρτηση.

  52. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/10/2011 19:13:22

    Η ΝΔ θα πρέπει να βγει στον κόσμο και να πει απλά και ξεκάθαρα:

    -τις προτάσεις της σε γλώσσα κατανοητή από τους πολίτες
    -το κόστος το χρόνο και τις θυσίες
    -το επιδιωκόμενο
    -την εναλλακτική λύση.

    Να μιλήσει στην καρδιά και στο μυαλό των πολιτών.
    Επαναδιαπραγμάτευση
    Εθνική Κυριαρχία
    Σεβασμός στους πολίτες, στην περιουσία τους και στο δίκαιο
    ...άντε γειά αν οι συνομιλητές δεν θέλουν.

    Γιατί οι εκλογές φέτος του χρόνου το 2013 είναι μονόδρομος στη Δημοκρατία, τη διαχείριση της λαϊκής εντολής πρέπει απλά και ξεκάθαρα με εναλλακτικές προτάσεις να παρουσιάσει ....μην ξανά γίνουμε Σύστημα ΠΑΣΟΚ

    • Y. avatar
      Y. @ Ο Ιθαγενής 24/10/2011 20:08:10

      Προσυπογράφω!

  53. alakran avatar
    alakran 24/10/2011 19:13:53

    Mε τον Καζαντζάκη ίσως θέλει να υπενθυμίσει στα βαφτιστήρια του μπαμπά της στην Κρήτη ότι παραμένει κρητικιά και άξίζει να την ψηφίσουν (άλλα κριτήρια αυτοί δεν έχουν).
    Με τον Γκάντι ίσως εμπνέεται για την "παθητική αντίσταση" που θα κάνει στις εκλογές,όταν θα κερδίζει η Ν.Δ. (άλλη επιλογή δεν θα έχει)
    χαχαχαχα

  54. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 24/10/2011 19:34:18

    Μέσα!!!!

  55. camelia avatar
    camelia 24/10/2011 20:23:14

    Asxetos είπε:
    24/10/2011 στις 1:33 pm
    Δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλα ο ΓΑΠ δεν έχει τελειώσει ακόμα το “επιτυχημένο” έργο του στην χώρα…..

    Kai otan to teleiwsei, tha apogohteuthte
    giati o GAP ta dinei ola gia to ERGO tou

  56. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 24/10/2011 21:37:08

    Όπα και ..."ανίδεε" !! Μπράβο βρε έμπλεε ιδεών tzager !! Ίδες πώς εκδηλώθηκες ;
    Ίδες πως ....βρήκε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του ;
    Ίδες πώς βγήκε η ψίρα στο γιακά;
    Μόνο που δεν μπορώ να διακρίνω ποιός από τους δύο " γύφτους" ( προς άρσιν τυχόν παρεξηγήσεων εννοώ γύφτος με την έννοια της παροιμίας και μόνο) ντρέπεται περισσότερο να πει αυτό που είναι και το πάτε απ'έξω - απ'έξω με μπαρούφες, παρλαπίπες και φλιναφήματα, όπως και κάποιος άλλος (νομίζω ο Σταύρος) λέει . Το ότι ντρέπεστε βέβαια, είναι κάτι !
    Δεν μου απάντησες όμως στο χθεσινό μου ερώτημα: Τώρα σας έπιασε ο πόνος για ...ομόνοια και συγκατάβαση;;; Τώρα που σας έπιασε σύγκριο στην ιδέα της πολύ πιθανής νίκης του Σαμαρά ;;; Τώρα που η ξετσίπωτη προδότρα της παράταξής της διαπίστωσε την ξευτήλα της και προσβλέπει σαν μόνη διέξοδο ,-προκειμένου να ξαναδεί βουλευτικά έδρανα- την πρόσδεσή της πίσω από το άρμα αυτών που ( ακόμα το ομολογείτε, ως πότε άραγε)κατέστρεψαν την Ελλάδα ;;;;
    Συγκνώνη φίλε μου που θα στο πώ, αλλά ξύπνα όσο είναι νωρίς ! Αυτή είναι ικανή (γονίδια γαρ) να συμμαχήσει και με το Διάβολο, προκειμένου να αποτρέψει τον εφιάλτη να δει τον Σαμαρά Πρωθυπουργό ! Ποιά θα είναι τότε η θέση σου; με το σατανά;;;;;; Αυτή τη στιγμή , πάντως, είτε το αντιλαμβάνεσαι, είτε όχι, περίπου αυτό κάνεις !!!
    φιλικά , ο ανίδεος.

  57. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 24/10/2011 21:47:21

    Το δίλλημα είναι ένα:

    https://lh5.googleusercontent.com/-_KitMqSOKlU/TqUpZMPXAmI/AAAAAAAAEDY/bZmMLALDOMU/s450/papandreou.jpg

    (σε φωτογραφία μήπως και το καταλάβουν οι αμετανόητοι πασόκοι)

  58. tak avatar
    tak 25/10/2011 12:53:47

    Alea jacta est! Για όλους!

  59. ng avatar
    ng 26/10/2011 08:10:27

    Ομπρός αδέρφια. Φαίνεται τελικά πως σήμανε η άγια εκείνη ώρα που θα λευτερωθούμε από τη σκλαβιά και θα αναπνεύσουμε. Ο τράχηλος του Ελληνα ζυγό δεν υποφέρει. Με το καλό η Αγία Βαρβάρα να διώξει τους βάρβαρους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.