#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/08/2011 14:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Κυριάκος που δεν είδε, δεν άκουσε και το μήνυμα Σαμαρά

[caption id="attachment_119188" align="alignnone" width="600" caption="Για να μην ... ξεχνιόμαστε"][/caption]

Σε σημείο ...απελπισίας έχει φτάσει πλέον το ΠΑΣΟΚ και τα τηλεοπτικά παπαγαλάκια του στην προσπάθειά τους να ακυρώσουν τις δυο κοινοβουλευτικές και πολιτικές νίκες της ΝΔ στο θέμα της Παιδείας και το σκάνδαλο της Ζήμενς.

Για παράδειγμα, ο γνωστός από την αλήστου μνήμης εποχή Ρουσόπουλου, δημοσιογράφος κ. Β. Χιώτης βγήκε σήμερα στην πρωινή εκπομπή του Mega και ισχυρίστηκε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι τάχα ο Σαμαράς συμφώνησε με τον Παπανδρέου να υπερψηφίσει η ΝΔ το νομοσχέδιο για την Παιδεία, με αντάλλαγμα να ... κλείσει η υπόθεση της Ζήμενς.

Ομολογούμε ότι σπανίως συναντούμε τέτοια διαστρέβλωση της πραγματικότητας.

Στις 21 Ιουλίου γράφαμε ότι η κυβέρνηση υπέστη μια πρωτοφανή κοινοβουλευτική ήττα επειδή οι ίδιοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ απέρριψαν την προηγούμενη πρότασή τους και αθώωσαν τον Χρ. Μαρκογιαννάκη και τον Γ. Αλογοσκούφη.

Χθες γράφαμε ότι κατά την επαναληπτική ψηφοφορία για το ίδιο ζήτημα η κυβέρνηση υπέστη νέα κοινοβουλευτική ήττα «, καθώς μόλις 149 βουλευτές πήγαν να ψηφίσουν! Δηλαδή δεν συγκεντρώθηκαν ούτε οι 150 βουλευτές που χρειάζονται για να περάσει η πρόταση

Να σημειωθεί ότι στην δεύτερη ψηφοφορία την πρόταση της κυβέρνησης για παραπομπή των Αλογοσκούφη - Μαρκογιαννάκη ψήφισαν λιγότεροι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ από την πρώτη, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στα σχετικά λινκς.

Είναι προφανές λοιπόν ότι πρόκειται για μια ακόμα ήττα της κυβέρνησης από τους βουλευτές της, γεγονός που πιστοποιεί και η φωτογραφία όπου βλέπουμε ότι ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου αναγκάστηκε να πάει στην Βουλή για να πείσει τους βουλευτές του να υπερψηφίσουν την πρόταση. Αλλά δεν τα κατάφερε.

Και ο καθένας βέβαια αντιλαμβάνεται ότι σιγά μην ενδιαφερόταν ο Σαμαράς για δύο «πολιτικά νεκρούς» βουλευτές.

Τελικά ο κ. Χιώτης αναγκάσθηκε να επανέλθει και να διαψεύσει όσα αστήρικτα είπε

Τίθεται όμως και ένα άλλο και εξίσου σοβαρό ζήτημα. Παρών στην εκπομπή ήταν και ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος περιφέρεται αυτές τις ημέρες σε κανάλια και ραδιόφωνα και προσπαθεί να μας πείσει ότι χάρις στις δικές του προσπάθειες ο Σαμαράς δέχθηκε να υπερψηφιστεί το νομοσχέδιο για την Παιδεία. Από όσα ακούσαμε στην εκπομπή ο κ. Μητοτάκης δεν βρήκε να πει ούτε μια λέξη για να βάλει στην θέση του τον κ. Χιώτη και να στηρίξει τον πρόεδρό του και το κόμμα του. Άφησε να σέρνεται η παραπληροφόρηση για να δημιουργούνται εντυπώσεις.

Η στάση αυτή του κ. Κυριάκου είναι προφανές ότι έχει ενοχλήσει τον Σαμαρά, όπως άλλωστε επισημαίνει και ο σημερινός «Ελεύθερος Τύπος», που γράφει σχετικά:

«Η πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη να δηλώσει ότι τάσσεται υπέρ του νομοσχεδίου για την Ανώτατη Παιδεία κάνοντας έκκληση -μέσω της ΝΕΤ- να το υπερψηφίσει  ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση της Συγγρού με την κυβέρνηση για τις τελικές ρυθμίσεις, φέρνει τον βουλευτή κοντά στην «κόκκινη γραμμή». Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του «Ε.Τ.» , ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς έστειλε αυστηρό μήνυμα στον Κυριάκο ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά που ανέχεται τέτοια συμπεριφορά. Η ενόχληση του προέδρου δεν αφορά στην ουσία των δηλώσεων του βουλευτή, αλλά στο γεγονός ότι τις έκανε λίγο πριν λάβει την τελική της θέση η Ν.Δ.»...

Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος για «προσωπικό παιχνίδι» από τον κ. Μητσοτάκη ο οποίος θεώρησε ότι θα έβγαινε έτσι κι αλλιώς κερδισμένος και προστίθεται ότι ο κ. Σαμαράς είναι η τελευταία φορά που του το επιτρέπει χωρίς συνέπειες...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. SERTIS avatar
    SERTIS 26/08/2011 14:28:05

    Ο Κούλης αν το παρατηρήσετε 2 χρόνια δεν έχει βγει να πεί ούτε ένα αρνητικό για την κυβέρνηση του γαπ.Το μόνο που του μένει, οπως με τον Άρη και το Χατζηγάκη και το Χατζηδάκη να υπονομεύει.Έχουν γνώση οι φύλακες και πιο συγκεκριμένα από τους ψηφοφόρους.Καλό θα ήταν για τον Κούλη να καταλάβει ότι εκτός ΝΔ δεν έχει μελλον.

  2. Κώστας avatar
    Κώστας 26/08/2011 14:29:19

    Yπάρχει(;) το εξής λανθασμένο σκεπτικό.
    Να μην διαγραφεί ο Κυριάκος για να μην πάρει ανάσα το πολιτικό πτώμα που λέγεται ΔΗΣΥ.
    Το σωστό ερώτημα είναι έαν πρέπει να διαγράφονται οι προβοκάτορες και οι υπονομευτές της ΝΔ ανεξάρτητα από το επώνυμό τους.
    Και ο Κυριάκος και προβοκάρει( παίζοντας το ρόλο πολιτικού τρέιλερ που προαναγγέλει πριν το κόμμα ποιά νομοσχέδια θα υπερψηφιστού και ποια όχι) και υπονομεύει. Τυπικός μητσοτάκης.
    Γνώμη μου: η ανοχή απέναντί του τελείωσε. Στην επόμενη κουτσουκέλα του να σταλεί για παρέα στον Αυγενάκη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας 26/08/2011 14:31:13

      Σωστός. Να διαγραφεί ώστε να δουν τότε όλοι μαζί τι (δεν) μετράνε. Να μην έχουν άλλοθι να λένε "δεν τα καταφέραμε επειδή διασπάσαμε τις δυνάμεις μας". Να το πάρουν μια και καλή απόφαση ότι όλοι μαζί πιάνουν ένα 1,5% βαριά-βαριά, να τελειώνουμε μια και καλή.

      Το μαγαζί δούλεψε καλά για 20 χρόνια, αλλά καιρός να το κλείσετε.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Κώστας 26/08/2011 15:34:36

      Πολυ σωστα ! Ας αρει η ΝΔ την προστασια που τους παρεχει και τοτε να δουν γιουχαρισμα τα γιουσουφακια του μητσοτακισμου !

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/08/2011 14:29:22

    Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους. Ούφφφφ!

  4. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 26/08/2011 14:36:33

    οχι διαγραφη ,αλλα μολις παμε να σταυρωσουμε για βουλευτη μαυρο και στον κυριακο και στον αρουλη και σε ολα τα φιλελευθερα ντορακια που εχουν απομεινει στο κομμα. οταν δε θα βγουν βουλευτες τοτε μπορουνε να πανε οπου θελουνε.

    • Theo avatar
      Theo @ mhtsos karditsa 26/08/2011 15:28:16

      καλα εσυ εχεις μεγαλη φαντασια!!!!!!!!

      • Theo avatar
        Theo @ Theo 26/08/2011 15:33:39

        το σχολιο αναφερεται στον μανθο!

  5. man8os avatar
    man8os 26/08/2011 14:41:49

    Δε θελω να δω Μητσοτακη υπουργο!!
    Ζηταω πολλα?

  6. factorx avatar
    factorx 26/08/2011 14:50:39

    Η ΔΙΑΨΕΥΣΗ ΧΙΩΤΗ:

    Οφείλω μια διευκρίνιση γιατί πληροφορίες διαχειριζόμαστε προσπαθούμε να τις εξακριβώσουμε. Αλλά όταν πούμε καμία που δεν ισχύει το δεχόμαστε. Μου τηλεφώνησε μια καλή πηγή από τη ΝΔ και με διαβεβαιώνει – παρότι μου είχαν πει διάφοροί και άλλοι – ότι στη συνομιλία που είχε ο κ. Παπανδρέου με τον κ. Σαμαρά δεν συζήτησαν το θέμα Siemens. Είπα νωρίτερα ότι ο κ. Σαμαράς του είπε – ζήτησε από τον κ. Παπανδρέου – ότι δεν μπορεί να μου ζητάς συναίνεση και να επιμένεις στα σκάνδαλα. Με διαβεβαιώνουν λοιπόν από τη ΝΔ και οφείλω να το σεβαστώ και να το πω και δημοσίως ότι τέτοια συζήτηση μεταξύ του κ. Σαμαρά και του κ. Παπανδρέου στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν στο Υπ. Παιδεία δεν έγινε. Αυτά για να είμαστε απολύτως ακριβείς σε αυτά που λέμε και στις πληροφορίες που μεταδίδουμε….

    • man8os avatar
      man8os @ factorx 26/08/2011 14:58:34

      Δηλαδη παραδεχτηκε οτι λεει και καμια βλακεια να περνα η ωρα...
      χαχαχαχαχαχα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ factorx 26/08/2011 14:58:48

      Ναι! Έτσι όπως το διαψεύδει, αφήνει την υποψία να αιωρείται ακόμη χειρότερα. Διότι, λέει, την πληροφορία ότι δεν συζητήθηκε το θέμα Siemens την έχει "από τη ΝΔ". Που φυσικά έχει κάθε λόγο να μην θέλει να υπάρχουν τέτοιες υπόνοιες εις βάρος της. Το ότι συζήτηθηκε, όμως, δεν λέει ότι το έχει "από τη ΝΔ", αλλά από "διάφορους και άλλους".

      Συνεπώς, την δουλειά του την κάνει και με τη διάψευση... Για να μην πω ότι την κάνει ακόμη καλύτερα.

      Η σωστή διάψευση θα ήταν ότι δεν υπήρξε ποτέ καμία πηγή και ότι αυτά τα έβγαλε από το μυαλό του είτε αυτός ο ίδιος είτε αυτός απόν τον οποίον παίρνει γραμμή.

      Αλλά από έναν έγκυρο δημοσιογράφο δεν μπορούμε να περιμένουμε να πει τέτοια πράγματα...

      • Theo avatar
        Theo @ Επώνυμος 26/08/2011 15:29:10

        ακυρο δημοσιογραφο μαλλον εννοεις...

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Theo 26/08/2011 18:28:55

          Ακόμα κι ο τρόπος που γελάει και ειρωνεύεται είναι τόσο γλοιώδης...

  7. agioritis avatar
    agioritis 26/08/2011 14:51:14

    ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΧΙΩΤΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑFM ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ

  8. tigris avatar
    tigris 26/08/2011 14:58:29

    Πολιτικός δεν είμαι, για αυτό ίσως η εκτίμησή μου που λέει, ότι κάτι τέτοιους κούληδες πολύ τους κράτησε στο κόμμα, μπορεί να είναι λάθος, αλλά ναι πιστεύω ότι έπρεπε να τους διαγράψει...

  9. Aris. A avatar
    Aris. A 26/08/2011 14:59:30

    Τι είναι προτιμότερο πολιτικά

    Να διαγράψεις κάποιον και να τον κάνεις ήρωα ή να τον αφήσεις στο μαντρί και είτε να έρθει από τους τελευταίους στην β Αθηνών είτε να μην βγει.

    Εγώ νομίζω το δεύτερο.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Aris. A 26/08/2011 15:31:40

      ακομη καλυτερα να τον διωξεις μετα την νικη σου στις εκλογες! τον αποτελειωσες! θα ψαχνει να βρει στεγη στο κομμα των κυνηγων! ( τι μου φταιει το καημενο το κομμα?)

  10. SERTIS avatar
    SERTIS 26/08/2011 15:02:26

    -ΟΤΑΝ Η ΦΑΜΙΛΙΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ....
    -ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Η ΦΑΜΙΛΙΑ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟ 08 ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.....Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/08/2011 15:03:39

    Ανάλογα με τις συνθήκες. Η μεγάλη αδερφούλα δεν νομίζω να έγινε ηρωϊδα. Εκτός κι αν έγινε η... Ζαν ντ' Αρκ του Μνημονίου!

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Επώνυμος 26/08/2011 15:07:03

      Στην β Αθηνών τρώει μεγάλο κράξιμο όπου πάει περνάει απαρατήρητος.

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Aris. A 26/08/2011 15:37:36

        Επιβεβαιωνω εξ' ιδιας μαρτυριας για το κραξιμο στον Κυριακο -Γιακουματο -Χατζηδακη !

  12. alakran avatar
    alakran 26/08/2011 15:05:12

    Aφού θέλουμε να απομονώσει (ή να διώξει προτείνω εγώ) ο Σαμαράς τον Κυριάκο, ας φροντίσουν οι νεοδημοκράτες πού θα ρίξουν την ψήφο τους.
    Και αν ο Κυριάκος τελικά εκλεγεί, ας φροντίσουμε όλοι να έχουμε δώσει ισχυρή πλειοψηφία στη Ν.Δ, ώστε στο πρώτο σοβαρό ατόπημα να απομακρυνθεί με ανώδυνο τρόπο.
    Στο χέρι μας (κυριολεκτικά) είναι.

  13. victory avatar
    victory 26/08/2011 15:28:31

    αρη συμφωνώ με την σκέψη σου και την προεκτείνω ελαφρώς. εκτιμώ ότι στην δύσκολη αβαρία της όξω απο εδώ κόρης του ,,,,, όταν οι μετρήσεις καταδείξουν την
    αδυναμία εισόδου θα την κάνει ελαφρώς ,να εκμεταλλευτεί την δεξαμενή κρητων της
    β... θέλει ειδικό χειρισμό

  14. SERT avatar
    SERT 26/08/2011 15:31:38

    τα σχόλια είναι φτωχεια.Η οικογένεια παίζει τα ΄ρεστα της.Ο κούλης αναζητεί τρόπο να φύγει, αλλά δε θέλει να φύγει σαν αποστάτης, ούτε να κάνει τις χυδαίες κινήσεις αυγενάκη και μαρκογιαννάκη.Πάντως όσο μένει τόσο εκτίθεται.Αλλά μάλλον θα πρέπει να θυμηθεί ότι η αδερφη του πλήρωσε 20 χρόνια ίδιων κινήσεων.Απλά επειδή νομιζει ότι έχει ηγετικές φιλοδοξίες.Να προσέξει γιατί το όνομα που κουβαλάει θέλει πολύ προσπάθεια να πείσει.Όσο για τις ψήφους.Το ΔΥΣΗ όταν ένας στους 100 λέει οτι θα το ψηφίσει δεν έχει κατά νου ότι ο κουλης είναι στη νδ.Δηλαδή και να φύγει τα ποσοστά του δυση εκεί είναι κολλημένα, γιατί πολύ απλά ο ψηφοφορος της υπερμειοψηφίας σπάνια σκέφτεται τον κουλη

  15. man8os avatar
    man8os 26/08/2011 15:32:07

    Nα κανω μια ερωτηση
    Θα μπορουσε να παει υποψηφιος στα Χανια?

    • Theo avatar
      Theo @ man8os 26/08/2011 15:35:20

      στη Β' Αθηνων να πατωσει!!!!!!!!!!

      • man8os avatar
        man8os @ Theo 26/08/2011 15:44:34

        Πρεπει να παει στο αντρο του Μητσοτακισμου, να κονταροχτυπηθει με τη Ντορα.

  16. Πετρος Τ. avatar
    Πετρος Τ. 26/08/2011 15:33:47

    Τελικά ρε παιδια μας ενοχλούν τα αρχηγικα κόμματα ή όχι; Ποιον ενοχλεί δλδ που ο Κυριάκος Μητσοτάκης εκφράζει την άποψη του; Είναι δυνατόν να υπονομεύει το κόμμα του κάποιος ο οποίος βγαίνει απο τους πρώτους στην Β´ Αθήνας; Όταν φέρνει στο κόμμα της ΝΔ τόσες χιλιάδες ψήφων δν μιλάει κάνεις. Όταν πει τν γνώμη του αμέσως ´´υπονομευεί´´.

  17. KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ avatar
    KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ 26/08/2011 15:41:25

     To θέμα της κομματικής πειθαρχίας που θίγει το antinews είναι πολύ σοβαρό..

    Το θέμα είναι εμείς "τι είδους βουλευτές θέλουμε θέλουμε".

    Θέλουμε βουλευτές χειροκροτητές του κόμματος μας σε ότι λέει ο πρόεδρος ,όπως συμβαίνει στο ΛΑΟΣ στο ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ ή θέλουμε τους βουλευτές ενεργούς με πολιτικές προτάσεις και θέσεις που μπορούν να καταθέσουν τη δικιά τους σκέψη και ας είναι αυτή αντίθετη με τη γραμμή του κόμματος?

    Στην περίπτωση που θέλουμε οι βουλευτές μας να είναι απλοί χειροκροτητές ας μειωθεί τουλάχιστον ο αριθμός τους...300 είναι υπερβολίκος αριθμός για να χειροκροτούν το κάθε πρόεδρο...

    Στην δεύτερη περίπτωση θα σημαίνει ότι είμαστε ακόμα πιο κοντά σε ένα πιο σοβαρό Κοινοβούλιο πιο κοντά στα αντίστοιχα ευρωπαικά και στην Βουλή των Αντιπροσώπων όπως αυτή υπάρχει στις Η.Π.Α..

    Τώρα για τις θέσεις του Κυριάκου νομίζω κανείς δύσκολα μπορεί να διαφωνήσει ότι το αλισβερίσι μεταξύ κομματικών νεολαιών και καθηγητών δεν εχει βοηθήσει την εξέλιξη και την πρόοδο των ελληνικών πανεπιστημίων...

    KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ 26/08/2011 15:51:07

      Μπορει τελικα να θελουμε βουλευτες που ολον τους τον οικιακο εξοπλισμο, περιλαμβανομενων και των σεσουαρ, τον παιρνουν δωρακι απο τη Siemens!!!!!!!!

    • ARMENIS avatar
      ARMENIS @ KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ 26/08/2011 16:11:57

      Εύστοχο σχόλιο από την Κατερίνα και θα συμφωνήσω μαζί της.Μένοντας αρκετά χρόνια στην Αγγλία θα αναφερώ ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τον τρόπο που γίνεται η συζήτηση στο αγγλικό Κοινοβούλιο ...

      Ακόμα και ο πρωθυπουργός οφείλει να συζητήσει στο ίδιο τραπέζι με τους βουλευτές της αντιπολίτευσης..Οι μονὀπλευρες τοποθετήσεις αλλά πολύ περισσότερο η κομματική πειθαρχία όπως αυτή εκφράζεται στο ελληνικό κοινοβούλιο είναι πραγματικά αστεία και δεν έχει θέση στην χώρα που έζησε ο Σωκράτης..

      Όσον αφορά τον Κυριάκο πραγματικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ν.Δ πάντοτε ήταν πολυσυλλεκτικό κόμμα..Ας κριθούν στην κάλπη οι απόψεις του..Κατα την γνώμη μου όμως η απόφαση για κατάργηση των κομμματικών νεολαιών στην επιλογή πρύτανη είναι μια θέση που οι πραγματικά άξιοι φοιτητές υοθετούν...

      Στην Μ.Βρετανία την ενέργεια τους οι φοιτητές την αξιοποιούν σε εθελοντικές δράσεις που σκοπό έχουν να αναδείξουν τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν τους νέους και όχι μόνο, αλλά και σε δραστηριότητες με πολιτιστικό και αθλητικό περιεχόμενο.

      Σε καμμιά περίπτωση όμως σκοπός τους δεν είναι να επιλέξουν πρύτανη,να συναλλαγούν με τους καθηγητές τους και να ετοιμάσουν σημειώσεις για τους συναδέλφους τους οι οποίοι δεν πατάνε στα μαθήματα....

    • SERT avatar
      SERT @ KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ 26/08/2011 16:20:30

      ΚΥΡΙΑ ΒΛΑΧΟΥ
      θα ήθελα την άποψη σας σε αυτό.
      Η Σύνθεση που τόσο πολύ αγαπάνε τα μέλη αυτής οικογένειας πού επιτυγχάνεται;Στην τηλεόραση ή στα όργανα του κόμματος;Και εν τέλει ο κουλης τί σόι σύνθεση κάνέι όταν ως τομεάρχης δεν έρχεται σε επαφή με βουλευτές και λεει από μονος του τί θα κάνει το κομμα;Γιατί με βάση τη λογική σας ΄δεν υπάρχουν συντεταγμένα κόμματα, παρά ένα μάτσο ανεξάρτητων βουλευτών που ο καθένας λέει ότι του έρχεται.

      • KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ avatar
        KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ @ SERT 26/08/2011 16:52:57

        @alert

        Οι βουλευτές που θεωρούν ότι ο Κυριάκος ως αρμόδιος τομεάρχης Περιβάλλοντος αγνοεί τις θέσεις τους θα πρέπει σαφέστατα να αισθάνονται ελεύθεροι να διαφοροποιηθούν και το δηλώσουν δημόσια...

        Φαίνεται ότι στη χώρα των "Nταβατζήδων" δεν μπορούμε oύτε να φαντασούμε τι σημαίνει δημοκρατία...Ίσως sert να μας έχουν μάθει λάθος....

        Ξεχνάμε ότι είμαστε απόγονοι του Σωκράτη και ότι κάποτε στην Αρχαία Ελλάδα είχαμε άμεση Δημοκρατία..

        • SERT avatar
          SERT @ KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ 26/08/2011 18:05:21

          κυρια βλαχου
          και εγώ θα ήθελα άμεση δημοκρατία.Αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο κουλης υπηρετεί τον κοινοβουλευτισμό και δέχεται ένα κόμμα που έχει ένα καταστατικό.Και γω θέλω την άμεση δημοκρατία....άλλωστε η άμεση δημοκρατία ήταν αυτή που έδιωξε το νεοφιλελευθερισμό από το κομμα.Αλλά δεν είδα την ευαισθησια του και τη δικια σας οταν το δυση αποφάσισε οχι στο μεσοπροθεσμο και είπε η ντορα παρων.

          • KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ avatar
            KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ @ SERT 27/08/2011 14:45:51

            και ο Κυριάκος τι σχέση έχει με το παρών που δήλωσε η Ντόρα για το μεσοπρόθεσμο?Μου φαίνεται είσαι μπερδεμένος...

  18. JAMES72 avatar
    JAMES72 26/08/2011 15:47:55

    Πέρα από τον Κυριάκο, τί είπε, τί έκανε, τί επιδιώκει κ.λπ....
    Διαφωνεί κανένας σοβαρός νεοδημοκράτης με την κατάργηση του ασύλου; Διαφωνεί με την κατάργηση της συμμετοχής - διαπλοκής των φοιτητών στα διοικητικά του πανεπιστημίου;
    Διαφωνεί κανείς με ένα πραγματικά αυτοδιοικούμενο πανεπιστήμιο (κι όχι γιαλαντζί όπως τώρα); Μας αρέσει η κατάσταση και το επίπεδο του ελληνικού πανεπιστημίου όπως είναι σήμερα; Δεν πρέπει να αλλάξει τίποτα;
    Αυτά άκουσα από τον Μητσοτάκη στη Βουλή και έχει επόλυτο δίκιο. Μην ψάχνουμε να τρόπο να πνίξουμε την κοινή λογική στις λάσπες...
    Ας ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας και ας δούμε πέρα από τις παρωπίδες... Κα΄λό είναι, ειδικά αυτή την περίοδο που πολλοί μύθοι καταρρέουν έτσι κι αλλιώς...

  19. jkr avatar
    jkr 26/08/2011 15:48:53

    Η φωτογραφία θα μπορούσε να έχει τίτλο: τα χαμόγελα των δοσιλόγων-μεταπρατών της εθνικής περιουσίας.

  20. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 26/08/2011 15:53:07

    Ποιος ξέχασε εκείνη την αλησμόνητη δήλωσή του,παραμονές ψήφισης του μνημονίου πως,αν χρειαζόταν,θα ψήφιζε υπέρ και ο ίδιος για να συμπληρωθεί ο μαγικός αριθμός 151;Ποιος ξεχνάει τη παρατεταμένη σιωπή του σ'ένα σωρό θέματα ενώ η χώρα ΦΛΕΓΕΤΑΙ απο τη πασοκική λαίλαπα;Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά.Ένα είναι σίγουρο.Η οικογένεια Μητσοτάκη δεν αλλάζει.Παραμένει,ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΑ,η ίδια.ΠΑΝΤΑ μιλά με περισπούδαστο ύφος και αλαζονική αυτοπεποίθηση,μη αποδεχόμενη ΠΟΤΕ την ήττα της...Πάνω απ'όλα το οικογενειακό συμφέρον και ΟΧΙ το συμφέρον της πατρίδας και της παράταξης...

  21. alakran avatar
    alakran 26/08/2011 15:58:19

    Θέλουμε βουλευτές με ενεργότατη συμμετοχή στα όργανα του κόμματος για τη χάραξη των θέσεων και των προτάσεων του κόμματος.
    Θέλουμε βουλευτές που θα σέβονται τις προτάσεις του κόμματος και θα τις υπερασπίζονται,γιατί θα ξέρουν ότι οι ίδιοι υπάρχουν για να υπηρετούν το κόμμα και όχι το κόμμα για να υπηρετεί αυτούς.
    Αν οι προσωπικές τους ιδέες δεν περνάνε στα όργανα του κόμματος, οι βουλευτές πρέπει να σέβονται την αρχή της δημοκρατίας και να αποδέχονται τη θέση της πλειοψηφίας.
    Στο κάτω κάτω της γραφής σε ψηφοφόρους τού κόμματος απευθύνονται για να ψηφιστούν.Αν δεν τους αρέσει,ας κατέβουν ως ανεξάρτητοι υποψήφιοι.
    Το τελευταίο αγαπητή φίλη στο άφησα για το τέλος,για να στηρίξω την άποψή μου αλλά και σαν ανέκδοτο για να γελάσουμε μαζί.Θυμάσαι τί δήλωσε η Ντόρα Μπακογιάννη το βράδυ που ο Σαμαράς έγινε αρχηγός?Δήλωσε ότι θα παραμείνει ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    • KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ avatar
      KATEΡΙΝΑ ΒΛΑΧΟΥ @ alakran 26/08/2011 16:45:51

      @alarkan

      Με την Ντόρα έχω αρχίσει να γελάω και εγώ όχι μόνο γιατί δεν τήρησε την υπόσχεσή της να μείνει στην Ν.Δ αλλά πιο πολύ με τα στελέχη που έχει επιλέξει στους διάφορους τομείς του κόμματός της...Δεν νομίζω να ξανασκεφτεί ότι πρέπει να γυρίσει στην Ν.Δ...

      Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι πότε ως μέλος του κόμματος σε καλέσανε να ψηφίσεις συγκεκριμένες απόψεις ή προτάσεις?Δεν θεωρείς ότι ένα ανοιχτό κόμμα θα έπρεπε να το κάνει?Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται.Αντιθέτως οι πολυσυλλεκτικές θέσεις του κόμματος εκφράζονται με την επιλογή αντιπροσώπων στο Κοινοβούλιο..

  22. Ιωαννα avatar
    Ιωαννα 26/08/2011 16:03:05

    Κάθε φορά που θα κάνει σχόλιο ο Μητσοτάκης ο Κυριάκος αμέσως να γίνουν αρνητικά σχόλια δίχως να εξεταστεί η ουσία της δήλωσης του. Δλδ ποιος συμφωνεί με τα τραπεζάκια των κομμάτων στα παν/μια; Με τις συναλλαγές με τους καθηγητές ποιος συμφωνεί; Έχει δει κάνεις κομματικές νεολαίες στα ξένα παν/μια; Ποιος απο όσους έχουν παει σε γενική συνέλευση παν/μιου ένιωσε περήφανος; Ας σταματήσει η μικροπολιτική πια. Μακάρι να υπάρχουν κ άλλοι που να εκφράζουν τέτοιες απόψεις.

  23. ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ 26/08/2011 16:07:00

    Αναρωτιέμαι αλήθεια τι διαφορετικό είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από τη θέση που υποστήριξε τελικά η ΝΔ. Αντιλαμβάνομαι την εμπάθεια κάποιων, οι οποίοι σίγουρα δεν έχουν δώσει κανέναν αγώνα για τη μεγάλη φιλελεύθερη παράταξη, ωστσόσο αυτή (η εμπάθεια) είναι κακός σύμβουλος. Εγώ αυτό που βλέπω ως ένας πολίτης που βρίσκεται στη ΝΔ από τα 15 μου χρόνια είναι ότι κ. Μητσοτάκης στηρίζει όλες τις αποφάσεις της ηγεσίας του κόμματος. Τώρα αν κάποιοι αυλικοί, που είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν δώσει κανέναν αγώνα για την παράταξη, ενδεχομένως δε και να την έχουν πολεμήσει, πιστεύουν ότι η ΝΔ έχει τύχη χωρίς να υπάρχουν υγιείς φωνές, που θα βοηθούν την υγεσία του κόμματος να λάβει τις σωστές αποφάσεις, τότε η ΝΔ είναι καταδικασμένη να παραμείνει στο περιθώριο.

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ 26/08/2011 16:15:03

      Ακού Καβαλιώτη, όταν ο μπαμπάς αυτού που θαυμάζεις τόσο (αν είναι δυνατόν !!!) πούλησε την κάθαρση του 1989 εγώ ήμουν μάρτυρας κατηγορίας στα ειδικά δικαστήρια εναντίον του Παπανδρέου και το πλήρωσα με πολύχρονη αργία. Αυτα λοιπόν περι "αυλικών" και αγώνων να πας να τα πείς αλλού που σε παίρνει. Με την ευκαιρία για τα τιμολόγια της Ζήμενς ακουσες τίποτα;

    • SERTIS avatar
      SERTIS @ ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ 26/08/2011 16:27:16

      κύριε καβαλιώτη
      παρανοήσατε κάτι....η νδ με απόφαση της βάσης δεν είναι φιλελευθερη παράταξη, αλλά κοινωνικά φιλελεύθερη παράταξη.Σας παρακαλώ μη διαστρεβλώνετε το καταστατικό μας.Ο φιλελευθερισμός είναι μια θεωρία που λέει ότι κάποιον δεν τον νοιάζει να πεθαινει στην πείνα στο δρόμο.....ο κοινωνικός φιλελευθερισμός είναι κάτι διαφορετικό.Τώρα για τους αγώνες του δε νομίζω να το λέτε σοβαρά....δεν τον είδα να λέει ένα συγγνώμη για το μνημόνιο που θα ψήφιζε και κατέστρεψε τη χώρα....δεν τον είδα να λέει τίποτα ενάντια στους αποστάτες αυγενακη μαρκογιαννακη,κοντογιαννη και την αδερφη του.Δεν τον είδα να λέει τίποτα για την αδερφή του που ψήφισε το μνημόνιο....ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ(ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ)

  24. ELEN avatar
    ELEN 26/08/2011 16:09:04

    Δηλαδή ο Μητσοτάκης δεν τα είπε καλά ότι έπρεπε να καταργηθεί το άσυλο και οι φοιτητικές-διαπλεκόμενες φοιτητικές παρατάξεις στα πανεπιστήμια??? Τα είπε καλύτερα ο Αρούλης -ήταν δηλαδή εντός κομματικής γραμμής- που υποσχέθηκε πως όταν έλθει η Νέα Δημοκρατία στην εξουσία θα επαναφέρε!!!!!ι...τη συμμετοχή δηλαδή διαπλοκή των φοιτητών, πρακτική του μεγάλου λαϊκιστή Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ

  25. ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ 26/08/2011 16:10:48

    Ρε συ ARIS μπορείς να μου πεις που και πότε αγωνίστηκες για τη ΝΔ; Τύποι σαν και εσένα μόνον κακό κάνουν στο κόμμα.

  26. Μορφεας avatar
    Μορφεας 26/08/2011 16:17:29

    Πιο πολλα σχολια προκάλεσε η δήλωση Μητσοτάκη απο τις δηλώσεις του Σπηλιωτόπουλου, ο οποίος είναι κ υπεύθυνος Παιδείας της ΝΔ. Ο Κυριάκος εκφράζει τις απόψεις του κ αυτο θα επικροτησει ο κόσμος της ΝΔ. Χωρίς υπουργείο κ όμως ο κόσμος τον προτιμά κ τν ψηφίζει. Ο Χατζηδακης κ ο Σπηλιωτόπουλος που είναι; Γιατί δεν εκφράζουν τις απόψεις τους; Αυτοί έπρεπε να είναι μπροστά κ να τιμούν το κόμμα που τους έκανε υπουργούς. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης λέει αυτά που σκέφτεται ο κόσμος. Μήπως δεν θυμόμαστε κ τον ορυμαγδο που προκάλεσαν οι δηλώσεις τους για τους συνδικαλιστές; Είχε άδικοι; Ο κόσμος δουλεύει κ παίρνει ψίχουλα ενώ οι εργατοπατερες παίρνουν δωράκι εκατομ. ευρώ απο τις ΔΕΚΟ τους. Κ οι δυο τοποθετήσει του Μητσοτάκη εκφράζουν το κόσμο που θέλει αξιοκρατία και διαφάνεια.

    • SERT avatar
      SERT @ Μορφεας 26/08/2011 16:30:34

      ΜΗΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕ ΑΜΙΑ ΖΗΜΕΝΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ....

      • Justice avatar
        Justice @ SERT 26/08/2011 18:46:46

        Ωραίο το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο...

  27. Αγάπιος avatar
    Αγάπιος 26/08/2011 16:49:28

    O Προεδρό μας ο Αντώνης Σαμαράς έχει συμφωνήσει και στηρίζει τον Κυριάκο.
    Τον έβγαλε μπροστά για να μπορέσει να καθαρίσει και την νεολάια μας απο τα σκατά.
    Ο Κούλης τα είχε πεί αυτα και το 2007 και αν δεν το λέγανε μητσοτάκη δεν θα μίλαγε κανεις.
    Εχει καλό και σταθερό πολιτικό λόγο και τον προτιμώ απο τους άλλους ψευτοφιλελεύθερους ντιντίδες.
    Ο νόμος κινέιται σωστά..και καλώς το κόμμα συμφώνησε!
    Οσο για τη μιζενσς η "άλλη" τα έφαγε αυτός πλήρωσε...ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...σε μια οικογένεια δεν είναι όλοι τα ίδια !!

  28. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/08/2011 18:51:40

    Τὸ παιδὶ μὲ τὰ ἐκφραστικὰ μάτια εἶναι μιὰ ἀκόμα ἐκδοχὴ τοῦ πολιτικοῦ ποὺ δὲν ἔχει πάρει χαμπάρι τὴν ἀλλαγὴ σελίδας ποὺ πλησιάζει (καὶ οἱ ἀπώλειες δὲν θά'ναι μόνο κάνα papercut), καὶ νομίζει ὅτι πολιτικὴ εἶναι νὰ περιχαρακώνεσαι μὲ δηλώσεις καὶ διαρροές, νὰ ταίζεις-ποτίζεις τὸν κύκλο σου καὶ νὰ κάνεις κανένα πολιτικὸ σλάλομ μπὰς καὶ κερδίσεις πόντους. Εἶπε καὶ τὸν οἰκογενειακὸ καημὸ γιὰ "ἐπανένωση τῆς Κεντροδεξιᾶς"... Ἀλλὰ Κυριακὴ κοντὴ γιορτή.

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 26/08/2011 19:16:35

      Ο Κυριάκος είναι ειδική περίπτωση, και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
      Πρέπει το συντομότερο να φύγει! Είναι πρόβλημα για την ΝΔ (στην καλλίτερη περίπτωση, είναι εν δυνάμει πρόβλημα), και δεν έχει καμία σημασία πόσο ‘καλό παιδί’ είναι. Τα περί ανοιχτού κώματος, πολυφωνίας, και δημοκρατίας είναι όλα σωστά και άγια αλλά άλλο το ένα θέμα και άλλο το άλλο.

  29. epirus 56 avatar
    epirus 56 26/08/2011 19:17:48

    Η πολιτικη ζημια που προκαλειται με την οποια ...δραστηριοτητα του εν λογω πολιτικου ειναι πολλη μεγαλη .Ολες του οι δηλωσεις και οι πολιτικες του κινησεις εχουν -κατα τη γνωμη μου -στοχευση κυριως αυτοπροβολης με τελικο αποτελεσμα την συλλογικη κομματικη ζημια.Δεν ειναι ο μονος ομως.Ειναι χαρακτηριστικος ομως και λειτουργει κατα τη γνωμη μου σε μια "ατυπη ομαδα" που περιπου συμπεριφερονται "ομοιομορφα ". Χανζηδακης , Δενδιας ,Σπηλιοτοπουλος , Χανζηγακης .....

  30. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 26/08/2011 19:25:53

    Δωστε τον Κυριακο στον λαο.

  31. kissamos13 avatar
    kissamos13 26/08/2011 19:34:39

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥΣ...ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ..ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΜΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΚΛΠ...ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΠΙΣΘΔΡΟΜΙΚΟ...

  32. Eleni avatar
    Eleni 26/08/2011 20:37:27

    Εχοντας σπουδάσει σε Ελληνικό και Αγγλικό πανεπιστημίο θα μπορούσα να πω ότι ο Κυριάκος είναι πραγματικά πολυ μπροστά απο την εποχή του σε μια Ελλάδα που είναι πολύ πίσω...Το γεγονός ότι μίλάει με τόλμη από προηγούμενα χρόνια για κατάργηση του ασύλου και τρόπο εκλογής των πρυτάνεων με τρόπο που αναβαθμίζει το πανεπιστημιο και το απαλλάσει απο κάθε είδους συναλλαγές διδασκόντων-πρυτάνεων με διδασκομένους δείχνει και την ‘ποιότητα’ πολιτικής του. Μην ξεχνάμε ότι ο Πανεπιστημιακός χώρος είναι ο κατεξοχήν χώρος διαμόρφωσης ηθικής. Σε μια εποχη μαλιστα που την έχουμε όσο ποτε άλλοτε αναγκη και λόγω της κρισης της ελληνικής κοινωνίας . Μια κρίση που είναι περισσότερο κρίση αξιών παρα οικονομική. Δυστυχώς όμως λιγοι –πολυ λίγοι- τολμούν να μιλήσουν και να εκφράσουν τις απόψεις πέρα απο κομματικές αγκυλώσεις..ένοχη σιωπή κκυριαρχεί παντού..αντίθετα ας δούμε στο εξωτερικό σε ώριμες και προηγμένες κοινωνίες πως συμπεριφέρονται οι πολιτικοί...σίγουρα τελείως διαφορετικά από απλους χειροκροτητές κομματικών γραμμών..

  33. jkr avatar
    jkr 26/08/2011 20:59:15

    Θα μας κάνει υποδείξεις κι ο Κυριάκος για την παιδεία, που όλα τα είχε έτοιμα και πληρωμένα στη ζωή του ακόμη και τα πτυχία του και που δεν δούλεψε ουσιαστικά ποτέ του, παρά μόνο ως αργόμισθος και που έγινε κληρονομικώ δικαίω ότι έγινε. Αλλά αυτό είναι το φεουδαρχικό καθεστώς μας. Μην νομίζει όμως η οικογένεια ότι όλοι εδώ είναι πένητες και επαίτες, ούτε ότι έχουν ανάγκη τα ψίχουλα και τα κόκκαλά τους.

  34. mlvzero.blogspot avatar
    mlvzero.blogspot 26/08/2011 21:07:29

    Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΣΤΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΔ.
    ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ
    ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΙΤΩΝ
    ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ
    ΟΛΑ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ
    ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ......
    ΥΓ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΗΤΑΝ ΒΙΤΡΙΝΑ

  35. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 26/08/2011 21:08:01

    Από την αδελφή του ΕΥΤΥΧΩΣ απαλλαγήκαμε.
    Απ'αυτόν Πότε;
    Αχ αυτό το DNA τι κάνει.
    Αντώνη, με την επόμενη αφορμή στείλε τον κι'αυτόν στο σπίτι του να βοηθάει την αδελφή του στα οικιακά .

  36. Marianna avatar
    Marianna 26/08/2011 21:18:16

    Ειλικρινά η θέση του Μητσοτάκη ήταν πολύ ξεκάθαρη και ακούμπησε σίγουρα τον απλό κόσμο για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα της πολύπαθης Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ...Γιατί τόσος πόλεμος σε πράγματα που είναι πια-ευτυχώς- γενικής παραδοχής...ας δουμε την ουσία των όσων λέει , ας ξεκολλίσουμε από προσωπικές ταμπέλες και κορώνες...και τελικά ας δουμε αν θέλουμε μια πραγματική δημοκρατική χώρα και δημοκρατικό πολιτικό σύστημα ή τελικά βουλευτές ανενεργους μόνο και μόνο να τους πληρώνουμε ως πιόνια...

  37. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 26/08/2011 23:10:18

    Αυτά μας λέγανε και για τον Ανδρέα!, πριν 40-50 χρόνια!
    Και ο πατέρας του (του Κυριάκου) μια χαρά τα έλεγε όταν ήταν στην Ένωση Κέντρου, και η αδερφή του καλά τα έλεγε όσο ήταν στην ΝΔ. Είδαμε και πως κυβερνούσε και ο Πατήρ όταν ήταν Πρωθυπουργός (αυτός και η κόρη του), και τότε στέλεχος της ΝΔ ήμουν. Enough is enough! Και εγώ έχω σπουδάσει και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Πως δέχεστε να μας κυβερνούν τρεις 'βασιλικές οικογένειες'. Όλοι οι άλλοι άχρηστοι ήμαστε? Τα πολιτικά κόμματα δεν είναι για να κάνουν πολιτικές καριέρες ορισμένοι αλλά για να εξυπηρετούν το κοινό συμφέρον των πολιτών.

    • Ελενη avatar
      Ελενη @ Agrofylakas 27/08/2011 15:41:51

      Φίλε Agrofylaka ειλικρινά πως κυβερνούσε ο Κώστας Μητσοτάκης όταν ήταν Πρωθυπουργός ? Μήπως Θυμόμαστε τον λυσσαλέο πόλεμο που του κάνανε τότε διαφοροι για ποιο λόγο? Απλά επειδή αυτα που συμβαίνουν τώρα τα είχε αντιληφθει από τότε και προσπάθούσε να πάρει μέτρα πολύ ΗΠΙΟΤΕΡΑ από τα σημερινα...και στην τελική ας ξεκολλίσουμε από τις γνωστές κορώνες του παρελθόντος και ας κρίνουμε τους πολτικούς από την ουσία αυτών που λένε (βλ. Κυριάκος Μητσοτάκης).

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Ελενη 29/08/2011 05:24:54

        @Ελενη
        Μιας και ρώτησες, θα σου πω. Ο Μητσοτάκης διοικούσε την ΝΔ και την χώρα απολυταρχικά, και με μόνο συνεργάτη του την κόρη του. Οπως είπα είχα τις προσωπικές μου εμπειρίες πάνω στο θέμα αλλά δεν χρειάζεται να εξατομικεύουμε την συζήτηση. Αυτά που λένε τώρα όλοι τους για δημοκρατικές διαδικασίες, διάλογο, και κυβερνητικές συνεργασίες τα είχαν ξεχάσει τότε. Το θέμα δεν είναι μόνο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Το θέμα είναι για κάθε πολιτική οικογένεια που θεωρεί ότι διαθέτει κάποιο ιδιαίτερο κληρονομικό χάρισμα να μας κυβερνά. Οι χειρότερες περιπτώσεις, η οικογένεια Παπανδρέου και η οικογένεια Μητσοτάκη, και σε απόσταση η οικογένεια Καραμανλη, για να μην αναφερθώ και σε πρωην Υπουργούς και βουλευτές. Όταν ο υιός ενός πολιτικού φιλοδοξεί να πολιτευθεί θα πρέπει να ξέρει ότι κουβαλάει μαζί του την καχυποψία του κόσμου όσον αφορά τις προτεραιότητες του, τη ειλικρίνεια του, και την αντικειμενικότητα του. Όταν το πράμα πάει από παππού, σε πατερά, σε εγκονό, θα πρέπει να ξέρει ο έγκονας ότι υπάρχει πολύς κόσμος που λέει μέσα του μα για ‘μακάκες’ μας περνάνε? Η προκλητικότητα ξεπερνάει τα όρια όταν Ο Πατέρας, η κόρη, ο Υιός, και ο εγκονός είναι όλοι στην πολιτική και μερικοί εξ αυτών ανταγωνίζονται και μεταξύ τους για το ποιος τελικά θα μας κυβερνήσει. Τώρα βέβαια αν δεν το καταλαβαίνεις αυτό, αν ο Έλληνας ψηφοφόρος γενικώς δεν το καταλαβαίνει αυτό, τι να πω? Θα πρέπει να υπάρχει κάποιο καρφί σφηνωμένο στο μυαλό μου!

        • Ελενη avatar
          Ελενη @ Agrofylakas 30/08/2011 21:18:37

          Παντως προσωπικά δεν μπορώ να αντιληφθώ πως με το να λέει καποιος αλήθειες που "πονάνε" και να μην θέλει να διαιωνίζονται καταστάσεις που οδηγούν εδώ που τελικά έχουμε οδηγηθεί-δυστυχώς- το μεταφράζεις ως "κυβερνώ απολυταρχικά"....

  38. Christos avatar
    Christos 27/08/2011 15:30:45

    Ειλικρινά είναι λυπηρο σήμερα που περνάει η χώρα μας τόσο δύσκολα να συνεχίζουν να επικρατούν οι νοοτροπίες του παρελθόντος..όντας και νέος ανθρωπος υπάρχει η αναγκη από μέρους μου να ακούσω και νέες προσεγγίσεις. Ο Μητσοτάκης κατα τη γνώμη μου έδωσε μια νέα χροιά στη πολιτική με τις κινήσεις του. Για μένα φάνηκε ότι δεν έιναι ο πολιτικός του παρελθόντος – ο κολλιμένος σε στενα και αδιέξοδα κομματικά πλαίσια όπως συμβαίνει σε ΛΑΟΣ ή ΚΚΕ κτλ. - αλλά πάντα με σεβασμό στις ιδέες και την ιδεολογία που υποστηρίζει εξέφρασε τι? Το αυτονόητο. Αυτο που τελικά όλοι,λιγο έως πολύ, πιστεύουν. Θα ήταν άραγε σωστότερο να μην τολμούσε να ανοίξει το στόμα του και απλά να συσμβιβαστεί με νοοτροπίες που μας οδήγησαν εδώ που μας οδήγησαν? Ας ανοίξουμε εξάλλου τα ματια μας και να δούμε τι συμβαίνει όσον αφορά τη νοοτροπία των βουλευτών σε αλλα κοινοβούλια του ανεπτυγμένου κόσμου ..ευρωπαικά αλλά και στις ΗΠΑ...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.