#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2010 21:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καρατζαφέρης ως νεροκουβαλητής του Γιώργου



Αυτή η απίθανη κυβίστηση του Γιώργου Καρατζαφέρη να μετατραπεί σε ένθερμο  «νεροκουβαλητή» του Γιώργου Παπανδρέου, στηρίζοντας μόνον αυτός,  τα μέτρα λιτότητας,  σε μια χρονική στιγμή που ο τελευταίος βάλλεται ακόμα και από το παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ (βλέπε δηλώσεις Παπουτσή)

 ούτε τυχαία είναι,

 ούτε αθώα,

ούτε άδολη,

ούτε άνευ ανταποδόσεως.

Όπως δεν είναι τυχαία ούτε η προβολή που  απολαμβάνει από τα γνωστά κέντρα διαπλοκής (μόνο το ντιβάνι του δεν έχει μεταφέρει σε ορισμένα κανάλια).

Ούτε η σφοδρότητα με την οποία επιτίθεται στη Ν.Δ. και στον Πρόεδρό της.

Ο  Γιώργος Καρατζαφέρης, …γνήσιο παιδί του  κ. Μητσοτάκη, σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία, ανέλαβε να φέρει  σε πέρας τη βρώμικη δουλειά του συστήματος.

Θα πάρει «πιστοποιητικά» δημοκρατικότητας  και αποδοχής .

Θα αντιμετωπίζεται πλέον  ως υπεύθυνη πολιτική δύναμη.

Τα πρώτα αποτελέσματα αυτού του αταίριαστου  «πολιτικού γάμου»  θα τα δούμε στις δημοτικές εκλογές.

Έχει,  επίσης, ενδιαφέρον να δούμε πως θα τον …υποδεχθούν οι  …αντικειμενικές δημοσκοπήσεις που  έρχονται οσονούπω!

Κ.Ρ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/03/2010 21:50:25

    Μου φαίνεται ότι στην πραγματικότητα, ο Καρατζαφέρης υπακούει στις εντολές Μητσοτάκη.

    • thespieys avatar
      thespieys @ Επώνυμος 06/03/2010 22:13:22

      Πολιτικό τέκνο γαρ...

  2. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 06/03/2010 21:54:26

    Που το πάει ο κ. Καρατζαφέρης;;;

    Πολλοί δεν μπορούν να αντιληφθούν που το πάει ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Καρατζαφέρης με τις συνεχείς πολιτικές κυβιστήσεις του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν αυτός που ζητούσε επιτακτικά από τη Νέα Δημοκρατία να μην συναινέσει στην εκλογή του κ. Παπούλια στη θέση του Προέδρου της Δημοκρατίας και ήταν αυτός που τελικά τον ψήφισε. Ήταν αυτός που συγκέντρωνε υπογραφές για να γίνει δημοψήφισμα για τους λαθρομετανάστες και τελικά είναι αυτός που θα συζητήσει τα επί μέρους άρθρα, μαζί με το ΠΑΣΟΚ. Ήταν αυτός που.....
    απειλούσε το ΠΑΣΟΚ για να μην λάβει σκληρά μέτρα εναντίον των χαμηλότερων εισοδηματικά στρωμάτων και τελικά είναι αυτός που συμφωνεί απόλυτα με τα σκληρά και αδιέξοδα μέτρα του ΠΑΣΟΚ, υπερασπιζόμενος τον κ. Παπανδρέου ως έναν μαχητή που δίνει μάχες στο εξωτερικό για τη σωτηρία της χώρας. Αλήθεια που το πάει;;
    Η απάντηση είναι απλή και λέγεται πολιτική επιβίωση.
    Αρχικά προσπάθησε να παρασύρει τη Νέα Δημοκρατία και τον Αντώνη Σαμαρά σε ακραίες θέσεις σαν τις πιο πάνω για να φανεί ότι είναι ο άρχοντας στο δεξιό χώρο και ότι δήθεν σύρει τη Νέα Δημοκρατία, ώστε να της αποσπάσει εκλογική βάση. Όμως όταν κατάλαβε ότι ο Αντώνης Σαμαράς δεν «μασάει» βρέθηκε σε αδιέξοδο. Χάνοντας όλες τις πολιτικές κόντρες που προσπάθησε να κάνει με τη Νέα Δημοκρατία, φάνηκε ορατό πλέον το φάσμα της συρρίκνωσης. Τότε αποφάσισε να στραφεί και να εγκλωβίσει το ΠΑΣΟΚ.
    Η προσωπική μας άποψη είναι ότι επιδιώκει αφενός πολιτική επιβίωση μέσω της δημοσιότητας και αφετέρου κάποια αποδοχή (έστω από μέρος του ΠΑΣΟΚ σ’ αυτή τη φάση) για να μείνει στο πολιτικό παιχνίδι. Έχει γίνει πιστεύουμε σε όλους αντιληπτό ότι η κρατικοδίαιτη άρχουσα τάξη που ελέγχει τα ΜΜΕ και τα υπόλοιπα μέσα προπαγάνδας, στηρίζει με κάθε τρόπο το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Παπανδρέου προκειμένου να μετακυλιστούν όλα τα οικονομικά βάρη στο λαό, αρκεί να μην χάσει η ίδια τα προνόμιά της και να μην απομακρυνθεί από τα Δημόσια Ταμεία. Επομένως κάθε βοήθεια σε αυτή την προσπάθεια της άρχουσας τάξης γίνεται αμέσως αποδεκτή και προβάλλεται από τα ΜΜΕ του καθεστώτος. Με τον τρόπο αυτό ο ΛΑΟΣ δεν απομονώνεται, αλλά μένει ζωντανός, αυτές τις δύσκολες πολιτικές και κοινωνικές ώρες μέσα στο πολιτικό παιχνίδι. Εξάλλου καλύτερα να σε κατηγορούν παρά να σε αγνοούν. Ταυτόχρονα επιχειρεί να αποσπάσει τη συμπάθεια του κόσμου του ΠΑΣΟΚ (ήδη ο Αλέξης Τσίπρας το επεσήμανε σήμερα με άλλο τρόπο στη Βουλή), σε μια προσπάθεια να αποκαθάρει το ακροδεξιό του προφίλ και ίσως στο μέλλον να επιχειρήσει να το φορέσει στη Νέα Δημοκρατία, την οποία τώρα καταγγέλλει προς τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ ως ανεύθυνη, για να κόψει διαρροή ψήφων από το ΠΑΣΟΚ προς τη Νέα Δημοκρατία.
    Αυτοί κατά τη γνώμη μας είναι οι βασικοί πολιτικοί στόχοι του κ. Καρατζαφέρη και του ΛΑΟΣ, γι’ αυτό και σιωπούν οι υπόλοιποι βουλευτές του. Εννοείται φυσικά πως αν στραβώσει κάπου η δουλειά, τότε ο κ. Καρατζαφέρης θα είναι ο πρώτος που θα εγκαταλείψει το βυθιζόμενο σκάφος και θα καταγγέλει το ΠΑΣΟΚ.
    Όμως ο κ. Καρατζαφέρης, στην τωρινή του προσπάθεια κάνει δύο ολέθρια σφάλματα:
    1) Αφήνει όλο το πεδίο ελεύθερο στη Νέα Δημοκρατία για να εμφανιστεί φιλολαϊκή και να ενδυναμωθεί στη συνείδηση του δοκιμαζόμενου λαού και
    2) Μπορεί να είναι στην άκρα δεξιά, αλλά μέχρι τώρα, κέρδιζε κάποιες εντυπώσεις, ανάμεσα στις χαμηλότερες εισοδηματικά λαϊκές μάζες, εμφανιζόμενος ως φιλολαϊκός, κάτι που τώρα πλέον το αποβάλει οριστικά, αφού ταυτίζεται με τη σκληρή Νεοφιλελεύθερη πολιτική του ΠΑΣΟΚ που ταιριάζει φυσικά στην πολιτική ιδεολογία του κόμματός του.
    Εννοείται πως η Νέα Δημοκρατία δεν πρέπει να ασχοληθεί καθόλου με τον κ. Καρατζαφέρη, κάτι που θα του δώσει κι άλλη δημοσιότητα, αλλά να ασχοληθεί αυστηρά με τη δική της οργάνωση και τις δικές της προτάσεις.
    Εμείς όμως θα θέλαμε να ξέρουμε τι λέει για όλα αυτά ο κ. Βορίδης.

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/03/blog-post_8356.html

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 06/03/2010 22:22:50

      Κάνεις ένα σοβαρό λάθος. Χαμηλότερες εισοδηματικά τάξεις δεν είναι οι ΔΥ.

  3. laiki vasi avatar
    laiki vasi 06/03/2010 22:32:24

    Καλό το σημερινό σχόλιο της Αυριανής για τον κ. Καρατζαφέρη, δηλαδή τη δεξιά πτέρυγα του ΠΑΣΟΚ!!!

  4. Σπύρος avatar
    Σπύρος 06/03/2010 22:35:30

    Κάποτε ο κυριος Ρισάρ Σωμερίτης πού ανήκει στο γνωστό μπλόκ τών ακραίων εθνομηδενιστών είχε δηλώσει:'Kαι να μήν υπήρχε ΛΑΟΣ θάπρεπε να το εφευρουμε΄..
    Το ΛΑΟΣ αποτελεί συγκοινωνούν δοχείο με τους εθνομηδενιστές,γιατί προερχόμενο απο την ακροδεξιά γελοιοποιεί κάθε εθνικό θέμα δίνοντας ΄πάτημα΄στον εθνομηδενισμό τής υποταγής να απαντά΄αφού το λέει το ΛΑΟΣ ειναι λάθος΄..
    Επισης δεν ειναι τυχαίο πώς τα ιδιωτικά κανάλια σε ολα τά σημαντικά εθνικά θέματα καλούν εκπροσώπους τού ΛΑΟΣ οι οποίοι τά γελοιοποιούν..
    Το ΛΑΟΣ ειναι σχηματισμός ακροδεξιός ,υπηρέτης τού μεγάλου Κεφαλαίου και πουλάει και καλά ΄πατρίδα΄....
    Η Τωρινή στάση του ,οι απαράδεκτες δηλώσεις τού προέδρου του για την Κούνεβα ,η μνημειώδης δήλωσή του ΄Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν φτωχοί΄και η πλήρης στήριξη στις κυρίαρχες πολιτικές ελίτ επιτέλους αποκαλύπτουν το αληθινό του πρόσωπο..
    Κομμα ρατσιστικό,λαϊκίστικο ,που στά σπλάχνα του έχει σωβινιστές της κακιάς ώρας ,το οποίο προσφέρει με την παρουσία του τις μεγαλύτερες υπηρεσίες στον ακραίο και στυγνό σημερινό πρόσωπο τού καπιταλισμού.
    Και επιπλεον γελοιοποιεό ολα τά εθνικά θέματα μιάς και οι θέσεις του ειναι μή στοιχειοθετημένες και δίνουν ΄πάτημα΄στούς συγκοινωνούντες ακραίους εθνομηδενιστές..

    Οπότε δεν κατανοώ που βρισκεται η απορία.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Σπύρος 07/03/2010 00:58:08

      Συμφωνώ απολύτως ότι αυτός είναι ο στόχος, να γελοιοποιεί αυτά που ισχυρίζεται ότι πρεσβεύει.
      Με ανησυχεί ιδιαίτερα η ακλόνητη πεποίθησή του ότι κάποια στιγμή θα κυβερνήσει και επειδή δεν είναι χαζός, φοβάμαι ότι ίσως το δούμε και αυτό στα πλαίσια μίας κυβέρνησης ¨εθνικής ενότητας¨. Αυτή η ανησυχία μου ενισχύεται περισσότερο από τις τελευταίες εξελίξεις, που τον καθιστούν συμπαθή στις τάξεις των απογοητευμένων ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, μέσω της γνωστής ύπουλης μεθόδου των ΜΜΕ. Αρκεί να προσέξετε με πόσο σεβασμό και υποταγή τον κοιτούσε τελευταία ο γνωστός είρων, πιστός παπανδρεϊκός Καμπουράκης.

    • Kώστας avatar
      Kώστας @ Σπύρος 07/03/2010 13:17:59

      Συμφωνώ και εγώ με το σχόλιο του Σπύρου. Δεν υπάρχει πιο ασφαλής τρόπος για να καταρίψεις ένα επιχείρημα, μια ιδέα, από το να υιοθετήσεις την πιο ακραία εκδοχή της. Αυτό κάνει το κόμμα του ΛΑΟΣ και ο πρόεδρός του επιδιδόμενοι σε αποκρουστική ελλαδεμπορία. Και κάνουν μεγάλη ζημιά, γιατί είναι στιγματισμένοι πατριδοκάπηλοι με αποτέλεσμα να συκοφαντούν εμμέσως δια της παρουσίας τους κάθε αντιπολιτευτικό επιχείρημα στον κυρίαρχο κοσμοπολιτισμό, μια που αποτελούν αντιδείκτη της αλήθειας και είναι σε μόνιμο διαζύγιο με τη σοβαρότητα.

      Ποιοί παριστάνουν τώρα πως στηρίζουν τη χώρα στη δίνη της κρίσης, αυτοί που πρότειναν εκλογές τον Μάρτιο υποδεικνύοντας στην ΝΔ να μην ψηφίσει τον Κ.Παπούλια;
      Αν τα ΜΜΕ και η κυβέρνηση θέλουν να χορηγήσουν πιστοποιητικά σοβαρότητας σε αυτό το μόρφωμα ημιμαθών, πατριδοκάπηλων και τηλεμπόρων να το κάνουν. Η ΝΔ όμως οφείλει να αναδείξει τον βαθύτατα καιροσκοπικό χαρακτήρα του κόμματος αυτού . Του κόμματος που πρότεινε την καταπολέμηση της ανεργίας μέσω της ανασύστασης της ΜΟΜΑ(!), του κόμματος που παρακαλούσε τον Η.Ψινάκη να ενταχθεί στα ψηφοδέλτια του, του κόμματος που είχε την αοιδό Σαρρή για υποψήφια και μια σειρά άλλων γελοίων κινήσεων...

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/03/2010 22:37:05

    Ξερει τι κανει ο Καρατζαφερης.Ο κοσμος ειναι απελπισμενος και καθε αντιθεση στα μετρα βρισκει αντιδραση.
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1113572&lngDtrID=244

  6. trochalos avatar
    trochalos 06/03/2010 23:56:32

    Φάκτορα με τις δημοσκοπήσεις τι παίζεται;

  7. liana13 avatar
    liana13 07/03/2010 00:07:16

    Ο Αγραμματος και δυστυχως ειμαι σε θεση να το ξερω παρα πολυ καλα παλι ως συνηθως...του εραψαν ενα κουστουμακι του σακατη και βγηκε να εχει καρεκλα στην Βουλη και μιλαει.Ε..Βεβαια μολις ειδε οτι Σαμαρας δεν πηγε με το μερος του και τον αγνοησε αρχισε να τριβεται στο Πασοκ...ετσι ειναι δυστυχως ...

  8. Y. avatar
    Y. 07/03/2010 02:12:48

    Φίλε φάκτορα, όπως το είχα αναφέρει και παλαιότερα, υπάρχουν και πολλοί κρυφοκαρατζαφυρερικοί σχολιαστές στο μπλογκ, που λειτουργούν ως πέμπτη υποσκάπτουσα φάλαγγα, τάχαμες ΝΔίτες, που δεν παρουσιάζονται εμφανώς, και προσπαθούν να κάνουν τη Γκεμπελίστική δουλειά τους. Να τα βλέπεις αυτά!
    Βέβαια, όλοι οι νεοταξικοφασίστες Λαοΐστες, είναι κότες του κερατά. Έχω γνωρίσει κάποιους από δαύτους. Κυριούλες πρώτης γραμμής. Το πάνε το γράμμα. Και μάλιστα, εξπρές και συστημένο!!!

  9. GEORGE avatar
    GEORGE 07/03/2010 02:49:19

    Γιατί εκπλήσεσθαι από το 1975 βασικό σύθημα του ΠΑΣΟΚ ήταν:Το ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.Ε νάτο και μάλλον είναι και το μόνο που υλοποιήθηκε.

    • Τασος avatar
      Τασος @ GEORGE 07/03/2010 03:11:30

      ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ GEORGE 07/03/2010 15:27:43

      Καλοοοοοοό!

  10. Τασος avatar
    Τασος 07/03/2010 03:13:19

    Λοιπόν ο Κ.Κ. διαολόστειλε τους χουντικούς του ΛΑΟΣ και έγινε κυβέρνηση. Οι άνθρωποι είναι πανούκλες. Χάνει όποιος τους έχει δίπλα του, όχι όποιος τους ξαναστέλνει στον υπόνομο και φροντίζει να κλείσει καλά το καπάκι.

  11. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/03/2010 09:01:51

    Tελικά,η νομοτέλεια φαίνεται πως είναι:όπου υπάρχει ένας φελλός,εμφανίζεται σύντομα και ένας δεύτερος.Σαν να μην έφθανε το γωγουλίνι με τις φιλότιμες προσπάθειες να διαλύσει ότι απέμεινε,νάσου και ο 'πωλών τοις μετρητοίς',να κοπρίζει πάνω στα ερείπια.Σας τ'όχω ξαναγράψει:Ακόμα δεν τ'άχουμε δεί όλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.