12/11/2009 13:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καρατζαφέρης σπεύδει να βοηθήσει την οικογένεια Μητσοτάκη



Τι βλέπουμε από τότε που ο Αντώνης Σαμαράς ανέτρεψε τα προγνωστικά; Τη Ντόρα από την μια μεριά να πολώνει συνεχώς την κατάσταση – όπως χθες στη συγκέντρωσή της στο Περιστέρι - και τον Καρατζαφέρη να μιλά για «διάσπαση της ΝΔ» από την άλλη.

Έτσι μιλώντας σήμερα στον Real FM, ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ είπε μεταξύ άλλων: «Εάν εκλεγεί η Ντόρα Μπακογιάννη θα διασπαστεί πιο δύσκολα το κόμμα. Εάν εκλεγεί ο Σαμαράς δεν θα μπορεί να κρατήσει τη Ντόρα και άλλους που θα φύγουν και θα διασπαστεί η Νέα Δημοκρατία».

Εμείς εδώ δεν πάψαμε στιγμή να λέμε ότι το παιχνίδι που παίζει εξαρχής ο Καρατζαφέρης είναι διασπαστικό για τη Νέα Δημοκρατία και εξυπηρετεί μόνο τα σχέδια της διαπλοκής και του Μητσοτάκη που θέλουν μη αυτοδυναμίες και συγκυβερνήσεις, ο καθένας για τους λόγους τους. Πιστεύει άραγε κανείς ότι ο Μητσοτάκης πίστεψε ποτέ ότι η Ντόρα θα πάρει το κόμμα. Μπορεί να τον κατηγορήσετε για ο,τιδήποτε, αφελής όμως δεν είναι.

Διαβάστε όμως στο Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Τζάμπα είναι τι έλεγε ο Καρατζαφέρης τον Μάιο του 2008

Δημοσιογράφος: Είστε τελευταία πολύ αιχμηρός με την οικογένεια Μητσοτάκη, αλλά πριν από μερικά χρόνια ήσαστε θερμός υποστηρικτής της πολιτικής της και μάλιστα σε μια περίοδο που κατηγορήθηκε για άκρατο φιλελευθερισμό. Εσείς που τώρα διακρίνεστε από κοινωνικό λαϊκισμό στα θέματα της οικονομίας…

Γ. Καρατζαφέρης: Ακούστε, αν αύριο χρειαστούν αίμα ο Μητσοτάκης ή η κυρία Μαρίκα θα σπεύσω πρώτος και έχω, ξέρετε, και σπάνια ομάδα, Ρέζους αρνητικό. Πράγματι στήριζα την κυβέρνηση Μητσοτάκη γιατί ήμουν Νεοδημοκράτης. .. Ήμουν όμως πάντα στη λαϊκή Δεξιά, δεν ήμουν ούτε με τον Μάνο ούτε με τον Ανδριανόπουλο. Γεννήθηκα φτωχός και ξέρω τι σημαίνει να παλεύεις στη ζωή. Σήμερα με 1,60 ευρώ το δολάριο, με 120 δολάρια το πετρέλαιο, με τους περισσότερους οικονομικούς μετανάστες από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, με το 80% της αγοράς σε τρία πολυεθνικά σούπερ μάρκετ και με τα αδηφάγα «καρτέλ» σε πλήρη δράση, πρέπει να το καταλάβουμε ότι αν δε γίνει ανακατανομή του πλούτου, ματαιοπονούμε.

 Θα υπενθυμίσουμε επίσης τότε το ερώτημα που θέταμε τότε προς τον κ. Καρατζαφέρη που βγήκε βουλευτής χάρις στον Μητσοτάκη:

 Μόνο στον Μητσοτάκη και την Μαρίκα θα δώσει αίμα; Στη Ντόρα τίποτα;

Προφανώς, την απάντηση την πήραμε σήμερα

Κατά τα άλλα, όλοι εμείς οι υπόλοιποι που γεννηθήκαμε φτωχοί, αλλά δεν διαθέτουμε σήμερα τεράστια ακίνητη περιουσία, ιδιωτικό κανάλι, εφημερίδα και κόμμα στην Βουλή, είμαστε ηλίθιοι

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 12/11/2009 13:42:24

    Έλεος πια με τον Καρατζαφυρερ που 'γεννηθηκε φτωχος και εκανε τον γαλατα' και σημερα εχει 45 ακίνητα και δικό του κανάλι! Ποσο ζωα μας περνανε που μας δινουν να φαμε τοσο κουτοχορτο? Ηθελα να ηξερα τί γνωμη εχουν για αυτους τους καιροσκοπισμους οι υποτιθεμενοι σκεπτομενοι ψηφοφόροι του Λάος..

  2. spm avatar
    spm 12/11/2009 13:56:13

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ, ΘΑ ΚΑΝΕΙ "ΠΑΡΤΥ" ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΝΔ. ΟΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ "ΠΑΡΤΥ" ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ Η ΕΞΗΓΗΣΗ: ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ 12-15% ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟ 20-23%. ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΑΡΧΗΓΟ ΣΤΗ ΝΔ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΘΕΙ Η ΝΔ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ -ΒΛΕΠΕ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ- ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΥΠΑ ΑΛΥΠΗΤΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ -ΒΛΕΠΕ SIEMENS-. ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΥΑΛΩΤΗ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕ Ή ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ.

    ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ Η ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΗΞΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Ο ΜΕΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΘΑ ΖΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ -ΕΤΣΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ- ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ, ΕΝΩ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟ ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΥΡΙΚΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΜΑΡΑ -ΜΗΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΜΑΣΤΕ- ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ, Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ.

    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2009 14:08:09

    Ποιόν μου θυμίζει... ποιόν μου θυμίζει... Τον Renfield! Τον κοντό άσχημο βοηθό του Δράκουλα που έτρωγε έντομα και κατσαρίδες.

    Με συγωρείτε... δικαιούται ο κατσαριδοφάγος δια να ομιλεί; Γιατί δεν παίρνει την Ντόρα στο ΛΑΟΣ;΄ Το ΛΑΟΣ θα συρρικνωθεί νομοτελειακά εφ' όσον βγήκε το Πασόκ. Δεν χρειάζεται πλέον.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 12/11/2009 15:02:46

      goustarw Kouli me Mpoumpouko dipla dipla !!

      PP

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ archaeopteryx 12/11/2009 15:24:45

      Χαχαχα!

      ..."Yes Master"...

      Έγραψες, archaeopteryx!

    • loretta avatar
      loretta @ archaeopteryx 12/11/2009 18:00:40

      Για να δωσουμε κινηματογραφικο τιτλο θα μπορουσαμε να ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ.

      Πρωταγωνιστουν
      στο ρολο του ΛΕΣΤΑΤ ο ΕΠΙΤΙΜΟΣ
      στο ρολο του ΔΗΜΟΣΙΟΥΓΡΑΦΟΥ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ
      στο Ρολο του ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ
      Κυριο ΡΟΛΟ ΘΕΟΔΩΡΑ ως FREDDIE KRUGER.

  4. ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ avatar
    ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ 12/11/2009 14:09:37

    Επίσης είπε :«Εγώ -ξεκαθάρισε- μιλάω για τη ΝΔ. Πιστεύω ότι η κα Μπακογιάννη το κόμμα της μπορεί να το κρατήσει. Ο κ. Σαμαράς πιστεύω ότι δεν θα μπορέσει να κρατήσει την κα Μπακογιάννη...Η οικογένεια Μητσοτάκη δεν έχει πάψει να βλέπει τον Σαμαρά ως προδότη».
    Μεγάλο το ενδιαφέρον σας κύριε Καρατζαφέρη για το κόμμα της ΝΔ....αγνό φαντάζομαι....αλλά δυστυχώς για εσάς, ευτυχώς για εμάς, το κόμμα δεν είναι "της" Μπακογιάννη, ούτε θα γίνει ποτέ. Με όλα αυτά που λέτε, δεν μένει παρά να στηρίξετε (πιο) ανοιχτά το Μητσοτακέικο, να δείτε για πότε θα συρρικωθούν τα ποσοστά σας....Βρε ούστ!

  5. loretta avatar
    loretta 12/11/2009 14:25:24

    "Εάν εκλεγεί η Ντόρα Μπακογιάννη θα διασπαστεί πιο δύσκολα το κόμμα. Εάν εκλεγεί ο Σαμαράς δεν θα μπορεί να κρατήσει τη Ντόρα και άλλους που θα φύγουν και θα διασπαστεί η Νέα Δημοκρατία».

    δηλ τι θελει να μας πει ο ποιητης?

    Ευγε Καρατζαφυρερ καλα κανεις και μας θυμιζεις απο ποια οικογενεια προερχεται η ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.!!

    και απο την αλλη χαιρομαι που επιβεβαιωνεται περιτρανα ο πανικος της.

    • effie B. avatar
      effie B. @ loretta 12/11/2009 16:32:13

      Θα πρεπει να συμφωνησουμε απολυτως με τον κο. Καρατζαφερη. Ειναι θεμα καθαρα γεννετικης. Την εχει στο DNA της η κα. Μπακογιαννη την αποστασια και ετσι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ, εαν χασει θα δρασει διασπαστικα και αποστατικα. Στο καλο να παει και χαιρετισματα.....

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ effie B. 12/11/2009 16:41:03

        Να μην μιλούν μετά για το Σαμαρά. Να ποιοι είναι οι πραγματικοί συμφεροντολόγοι και αποστάτες. Ο Σαμαράς άφησε βέβαιη πρωθυπουργία για λόγους αρχής. Αυτή τώρα θα κάνει την αποστασία μόνο και μόνο επειδή δεν θα πάρει πρωθυπουργία; Μα έτσι κι αλλιώς δεν θα έπαιρνε, και αρχηγός αν γινόταν.

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ Blimblomblim 12/11/2009 23:57:35

          Όταν λες «έφυγε από την ΝΔ για λόγους αρχής» τι ακριβώς εννοείς; Ο Σαμαράς έφυγε από την Νέα Δημοκρατία γιατί δεν δεχόταν τον όρο «Μακεδονία» σε σύνθετη ονομασία. Δεν θυμάμαι εδώ και 20 χρόνια σχεδόν η Νέα Δημοκρατία να έχει αλλάξει στάση σε αυτό το θέμα. Φυσικά στο διάστημα αυτό που η ΝΔ δεν άλλαξε στάση, ο κ. Σαμαράς επέστρεψε, βγήκε ευρωβουλευτής, μετά βουλευτής και τέλος μπήκε και στην κυβέρνηση. Και για λόγους αρχής λοιπόν επέστρεψε σε ένα κόμμα ενάντιο στις αρχές του;

  6. Mara avatar
    Mara 12/11/2009 14:57:34

    "Αυτός.... αυτή.... και τα μυστήρια..."
    Χρόνια το παίζει αυτό το παιχνίδι ο κονφερασιέ της δήθεν κόντρας με την κυρία... και κατάφερε να ξεγελάσει πολύ κόσμο.
    Αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να ρίξουν τις μάσκες, γιατί τα πράγματα ξέφυγαν των αρχικών σχεδίων τους.
    Αυτός και το συνάφι του είναι ότι χειρότερο, ότι πιό ύπουλο και πιό επικίνδυνο έχει περάσει από την πολιτική ζωή του τόπου τα τελευταία χρόνια.
    ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο.

    θα σας αναφέρω κάτι που είχε πεί ο Πατέρας Παϊσιος, ο άγιος αυτός άνθρωπος που είχε το χάρισμα από τον θεό να "βλέπει", χρόνια πρίν ο Καρατζαφέρης δημιουργήσει δικό του κόμμα.
    "Θα εμφανιστεί ένα κόμμα που θα μιλάει για Χριστό και Πατρίδα. Προσέξτε όμως πολύ, γιατί δεν θα είναι αλήθεια, θα είναι ΛΥΚΟΙ ΝΤΥΜΕΝΟΙ ΠΡΟΒΑΤΑ".
    Είπατε τίποτα...???

  7. fatfat avatar
    fatfat 12/11/2009 15:25:03

    δεν συμφωνώ καθόλου με τις απόψεις του κυρίου Καρατζαφέρη,ούτε ανήκω στο κόμμα του,ούτε το έχω ψηφίσει ποτέ......έχω εξάλλου δεν τοποθετούμαι στην πολιτική δεξαμενή από την οποία αντλεί ψηφοφόρους και οπαδούς.....τις οποίες πολιτικές διαφωνίες μου τις διατυπώνω με τέτοιο τρόπο που να μην προσβάλλω την προσωπικότητα του ατόμου με το οποίο διαφωνώ....εκπλήσσομαι όμως από την επίθεση - σε φραστικό επίπεδο - που του κάνατε οι περισσότεροι.....δεν χρησιμοποιείτε πολιτικά επιχειρήματα αλλά μόνο άθλιες εκφράσεις και άθλιους χαρακτηρισμούς όπως "ο κοντός άσχημο βοηθό του Δράκουλα που έτρωγε έντομα και κατσαρίδες","κατσαριδοφάγος"," Καρατζαφυρερ"," ο κονφερασιέ της δήθεν κόντρας με την κυρία"........και υποτίθεται πως είστε άνθρωποι δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι......

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 12/11/2009 15:35:21

      Φατφατ μετέφερέ μας κλίμα από το Περιστέρι. Είμαι σίγουρη πως θα είσαι ειλικρινής.
      Κι εγώ σου ανταποδίδω με μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση:
      http://www.tanea.gr/default.asp?pid=13&ct=31&artid=4545357
      ΥΓ: γι΄ αυτό που μερώτησες: για την Τρέμη με πέρασες; :Ρ

    • kanis avatar
      kanis @ fatfat 12/11/2009 15:36:03

      Μην υποτιμάς την νοημοσύνη σου.
      Είμαστε όλοι βέβαιοι, ότι διαθέτεις αίσθηση του χιούμορ.
      Το πρόβλημα με τον Καρατζαφέρη, πρωταρχικά, είναι πως θεωρεί, ότι έχει την άνεση και το χάρισμα, να χειραγωγεί, να παραπλανά και να τα υποτιμά με κακότεχνες μεταμφιέσεις, καλόπιστα ακροατήρια.
      Η κοροιδία και το ψέμμα όμως, νομίζω, ότι και σένα σε ενοχλούν.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ fatfat 12/11/2009 15:47:51

      Δεν κάνουμε εμείς επίθεση στον Καρατζαφέρη, αλλά ο Καρατζαφέρης στη Ντόρα:

      "Εδώ και τώρα, Κώστα, διώξε τη Ντόρα"!

      Θεσσαλονίκη, Λευκός Πύργος, 5-3-2008.

      • kanis avatar
        kanis @ Blimblomblim 12/11/2009 15:58:10

        φατφατ
        Μην κάνεις αλλο τον αφελή...Δεν σε τιμα!
        Γι' αυτό μιλάω για παραπλάνηση...τις σημερινές ειδήσεις δεν τις παρακολουθείς;

  8. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 12/11/2009 15:40:18

    Εδώ στηρίζουν Ντόρα οι κάθε είδους πρασινοφρουροί, τα γιωργοκάναλα, οι αριστεροφυλλάδες και θα μείνει στην απέξω ο Καρατζαφέρης, ο γνωστός κατευθυνόμενος μοχλός εναντίον του Καραμανλή;
    Πλάκα με κάνεις;
    Τόχουνε μαγειρέψει όμορφα το σενάριο, να δούμε όμως αν θα τους βγεί.

    • kanis avatar
      kanis @ πρασινάλογα 12/11/2009 16:05:57

      Το ΟΛΟΝ Σημιτικο Βενιζελικο ΠΑΣΟΚ εννοείς!

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2009 15:55:21

    fatfat, έτσι τον βλέπω, έτσι τον λέω. Φτιάχτηκε σαν κόμμα λαϊκο-δεξιο-συντηρητικό-ναϊφ, τον ψήφισαν από αντίδραση στην διαχειριστική ανικανότητα του ΚΚ του Β'. Αυτοποθετήθηκε σαν ομπρελα για τις θεοσεβούμενες γριούλες, τους τέως οργισμένους που ορίμασαν, τους δεξιούς παπαθεμελήδες. Προφανώς κόμματα δεν φτιάχνονται μόνο για γριούλες και τέτοια. Όπως και ο Τσοβόλας ήταν φέτα του πασοκ, έτσι και ο Καρατζαφέρης είναι φλούδα της ΝΔ. Περίεργη φλούδα με αυτά που μάζεψε, αλλά φλούδα. Τώρα οι γριούλες, οι θεοσεβούμενοι πατριώτες και ο Μακης Β. φέρονται να αγαπάνε την Μητσοτάκη... Κουφό! Θα τον ρωτήσω τον Μάκη... δεν τον κόβω για ...Μητσοτακικό.

    Τι δουλειά είπες κάνει ο κύριος Καρατζαφέρης? Η κυρία Μητσοτάκη?

    Ελπίζω να πρόσεξες, δεν είπα ποτέ την Ντόρα "κατσαριδοφάγο". Ως κόρη είναι πολύ ψηλότερα στην ιεραρχία χαχαχα.

  10. varvara avatar
    varvara 12/11/2009 16:39:06

    Ti Dora ti stirizei o aplos neodimokratis giati exei krisi kai mnimi...as mi ta isopedonoume ola...O Samaras auti ti stigmi prospathei na apoteleiosei auto pou arxise to 92-93 kai den prepei na ton afisoume. Einai asafis, kanei kairoskopikes symmaxies, prospathei na 3eperasei mataia complex tou parelthontos kai sigoura den exei ti stofa tou hgeti pou mporei na odigisei 3ana ti ND stin e3ousia. As to skeftoun auto polu kala autoi pou ton ypostirizoun. Giati allios tha dimiourgisoume mia ND pou tha moiazei san geloiografia tou LAOS...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ varvara 12/11/2009 17:26:59

      varvara ο απλός νεοδημοκράτης θα ψηφίσει ό,τι τον φωτήσει ο Γιαραμπής, αμήν. Αν θες την γνώμη μου ωστόσο, αν είσαι Πασόκ, σε συμφέρει η Ντόρα. Θα κάθεσαι στην καρέκλα σου μέχρι thn deftera parousia.

    • loretta avatar
      loretta @ varvara 12/11/2009 17:46:43

      Varvara χρησιμοποιεις τον ορο ισοπεδώνω..και καλα κανεις γιατι αυτος ο ορος ειναι που εκπροσωπει απολυτα την ΘΕΟΔΩΔΡΑ ειναι ικανη να τα ισοπεδωσει ολα προκειμενου να παρει το κομμα στα χερια της.

      Θα σου θυμισω κατι που ειπε σε μια συνεντευξη στο ΚΟΤΤΑΚΗ στην ΕΤ2 προ ολιγου καιρου.
      Την ρωτησε περαν τον αλλαγων που θα κανετε στην μορφη του κομματος εσωτεριικη δομη κτλ..τι αλλο προτίθεστε να αλλαξετε?
      Και η κυρια ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ αβιαστα απαντησε ΟΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

      Αυτο εμενα θα με τρομαζε αν οντως ημουν νεοδημοκρατης και οχι απλα ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΣ.!!

      Να μαστε λιγο σοβαροι ετσι..? και οι αλλοι εχουν και μνημη και κριση.

    • loretta avatar
      loretta @ varvara 12/11/2009 17:49:02

      Δεν μας ειπες τιποτα ομως για τις αβαντες που κανει ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ στην ΘΕΟΔΩΡΑ.

      Αυτα τα αγνοεις?

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ varvara 12/11/2009 19:39:43

      Έχεις δίκιο βαρβάρα ασ'τους να λένε.... ο Σαμαράς προσπαθεί να αποτελειώσει οτι άρχισε το 93'. Προσπαθεί να απαλλάξει το τόπο απο τους Μητσοτάκηδες!!!!!

  11. markella avatar
    markella 12/11/2009 17:31:29

    Wishfull thinking...!

  12. papapolitik avatar
    papapolitik 12/11/2009 17:31:42

    Πεστα Βαρβαρα (που δεν σε ξερω κι ολας). Ειναι λιγο αστειο να θεωρει καποιος τον Σαμαρα "ηγετη πνοης". Ουτε καν ηγετη θα έλεγα εγω...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ papapolitik 12/11/2009 17:35:40

      Παιδιά είστε για κάνα μισάωρο το γυρίσουμε όλοι στο αντισαμαρικό να τους μουρλάνουμε;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ papapolitik 12/11/2009 17:45:50

      ενώ η κα Μητσοτάκη... και ταγιέρ, και σπουδές και ήθος, τι να σου πω...

    • effie B. avatar
      effie B. @ papapolitik 12/11/2009 17:46:22

      Ενω τη Ντορα, αγαπητε μου....Χρειαζεται ιδιαιτερη πνοη ηγετη για να εξοπλησεις το νοικοκυριο σου ανεξοδα απο τη Siemens!!

    • effie B. avatar
      effie B. @ papapolitik 12/11/2009 17:51:13

      Ενω τη Ντορα, αγαπητε μου....Χρειαζεται ιδιαιτερη πνοη ηγετη για να εξοπλησεις το νοικοκυριο σου ανεξοδα απο τη Siemens!! Ισως τελικα να εχεις και δικαιο: χρειαζεται εμπνευση και φαντασια η διαπλοκη...

      • Aris M. avatar
        Aris M. @ effie B. 12/11/2009 19:41:16

        Οταν μιλάει για νοικοκύρεμα η Ντόρα αυτό εννοεί???? Οικιακές συσκευές απο τη Siemens????

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Aris M. 12/11/2009 19:58:03

          Χαχαχα! Πολύ καλό!

  13. Mara avatar
    Mara 12/11/2009 17:36:17

    Τώρα πάντως στίβει το μυαλό του για το πως θα περάσει στον κόσμο του, την μεγαλύτερη κωλοτούμπα που έχει κάνει στην καριέρα του, για να μην τον πάρουν με τις πέτρες...
    Άντε, μιά γελοία παρένθεση, ύποπτων κέντρων ήταν κι αυτός, που αποκαλύπτεται σε όλο της το μεγαλείο.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2009 17:43:42

    συζήτηση υψηλού επιπέδου. Αχ Αντώνη με παραπλάνησες τόσο καιρό. Δεν αρέσεις στη ...mara

    mara μου, θα σου πω ένα ποίημα από τα παλιά "γαργάλατα γαργάλατα και του'τρεχαν τα γάλατα"

    βρες το στο γκουγκλ... Αυτή είναι η Οικογένεια. Σε αυτήν χρωστάμε όχι το 100%, προς θεού, του 30-40% όμως σίγουρα των προβλημάτων ήθους αυτής της χώρας. Ω ναι, και άλλοι έκαναν λαμογιές. Η Οικογένεια όμως κατ' επάγγελμα, αν καταλαβαίνεις την λεπτή διαφορά. Αλλά Δημοκρατία έχουμε θα δείξει... Βέβαια και το 1965 είχαμε Δημοκρατία και είδες τι πάθαμε. Οι Αποστάτες πληρώνονται για την δουλειά τους. Και οι Εφιάλτες.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ archaeopteryx 12/11/2009 17:47:05

      Αρχαιοπτέρυγα, έχω την εντύπωση ότι στον Καρατζαφέρη αναφέρεται.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Blimblomblim 12/11/2009 17:51:34

        ααα... νόμιζα ότι ήταν η varvara... varvara, mara... ξέρεις, μετά από λίγο αρχίζουν και μοιάζουν. Σορρυ μάρα.

        • loretta avatar
          loretta @ archaeopteryx 12/11/2009 18:09:31

          αγαπητε
          ειπαμε η σαρα η μαρα και το κακο συναπαντημα ειναι μονο ενα κομμα και εχει αργηχο τον ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΝ.

  15. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/11/2009 18:21:56

    Συμφωνώ.

  16. Mara avatar
    Mara 12/11/2009 19:01:01

    Δεν πειράζει συγχωρεμένος!!! εννοείται ότι αναφερόμουν στον πολιτικό κλόουν Καρατζαφέρη.

  17. thouthou avatar
    thouthou 12/11/2009 19:19:44

    Αυτές ακριβώς οι "αναλύσεις", είναι που έφεραν την ΝΔ στο ιστορικό χαμηλό...
    Αυτές ακριβώς οι αναλύσεις, είναι που έκαναν να κυβερνάει ο Λούλης, ο Ρουσόπουλος, ο Βερέμης...
    Αντί να δείτε ότι οτιδήποτε κατάφερε να περισώσει η κυβέρνηση της ΝΔ, ήταν όταν την έσυρε ο Καρατζαφέρης.
    Όποια φθορά έχει αυτά τα χρόνια η Ντόρα, είναι μόνο αυτή που της έχει φέρει ο Καρατζαφέρης, ενώ όλοι οι "σπουδαίοι δεξιοί ΝΔτες" έκαναν μπίζνες.
    Αδίστακτοι, λύκοι, απατεώνες, ποιοι, ο Καρατζαφέρης, ο Γεωργιάδης, ο Βορίδης, ο Γούδης, ο Χαρίτος; Απέναντι σε ποιους; Τον Σουφλιά, τον Χατζηδάκη, τον Βαρβιτσιώτη;
    Έχετε πιαστεί από την μεγάλη χαρά του Σαμαρά, και έχετε γίνει χειρότεροι από τους Πασόκους! Κάνετε θέματα και σχόλια, και όλα μα όλα δεν έχουν την παραμικρή πολιτική ουσία, παρά φήμες, γρανάζια, μηχανισμούς, μαχαιρώματα... Με αυτά θα βγει ο Σαμαράς να αλλάξει την Ελλάδα; Μπορείτε να μου πείτε ποιον θα βάλει υπέυθυνο Εξωτερικών, Άμυνας, Παιδείας ο Σαμαράς; Αυτά τα ξεκαθαρίσματα να κάνετε, και αφήστε τον Καρατζαφέρη....
    Και τί σας είπε ο Καρατζαφέρης που δεν ξέρατε; Ότι αν βγει η Ντόρα, ο Σαμαράς δεν μπορεί και δεν θέλει να διαλύσει το κόμμα. Ενώ αν βγει ο Σαμαράς, η Ντόρα εκούσια ή ακούσια, θα κάνει το κόμμα Αφγανιστάν... Δεν σας αρέσει; Καλώς ήρθατε στην ΝΔ....
    Όταν βγει ο Σαμαράς, (και μακάρι, αν έχει σκοπό να αλλάξει τα πάντα), ή θα χτίσει το κόμμα με τα ίδια υλικά, οπότε θα σέρνεται, ή θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα οπότε θα έρθει σε ρήξη με όλους αυτούς τους σαβούρηδες που χειροκροτούν την Ντόρα, και χαντάκωσαν την ΝΔ... Εκτός αν περιμένετε όλη αυτή την νομενκλατούρα να κάτσει να βλέπει τους Σαμαρικούς ΟΝΝΕΔίτες να καταλαμβάνουν το κόμμα...
    Αν συνεχίσετε να βλέπετε την ΝΔ σαν ψυχολογικό μαγαζί, και όχι σαν χώρο που έχει λόγο να υπάρχει στην πολιτική σκηνή, τότε απλά θα την κάνετε έναν ΣΥΡΙΖΑ της κεντροδεξιάς...
    Ο Καρατζαφέρης, απλά σας λέει αυτά που δεν θέλετε, δεν μπορείτε, ή δεν σας βολεύει να βλέπετε..
    Μέχρι χτες, νόμιζα ότι ο καρατζαφέρης έπαιζε κατενάτσιο για να δει που πάει το πράγμα.
    Σήμερα, νομίζω ότι απλά προσπαθεί να δείξει την θέση του στο χώρο...
    Αν κερδίσει η Ντόρα, αναλαμβάνει αυτός την ψυχολογική ηγεσία της Δεξιάς.
    Αν κερδίσει ο Σαμαράς, απλά του λέει ότι μόνο αυτός θα μπορέσει να του δώσει την στήριξη ενάντια στην Ντόρα, αν αποφασίσει να συγκρουστεί...
    Εκτός αν κερδίσει ο Σαμαράς, και πάνε όλα καλά, η Ντόρα πάρει μεγάλη θέση, και η ΝΔ συνεχίσει σε αυτόν τον δρόμο της τραβεστί κεντροδεξιάς, για να μην χαλάσει το καλό, κεντρικό μαγαζάκι, και να είναι όλοι ευχαριστημένοι....

  18. Orestios avatar
    Orestios 12/11/2009 19:22:38

    Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες.

  19. Mara avatar
    Mara 13/11/2009 01:12:04

    thouthou,

    Έλεος!!! βρέ άνθρωπε, έπεσε η μάσκα του Καρατζαφέρη δεν το βλέπεις ότι, μετά την άνοδο Σαμαρά σε κάθε του φράση στηρίζει την Ντόρα?
    Εσύ τί ακριβώς κάνεις πιάνεις την μάσκα από κάτω και του την ξαναφοράς?
    Τέτοια πλύση εγκεφάλου σας έχει κάνει?

  20. thouthou avatar
    thouthou 13/11/2009 07:55:03

    Το μόνο που λέω, είναι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά...
    Γιατί αφού έχει αποδειχτεί ότι ο Καρατζαφέρης δεν είναι τόσο "χαχόλος" όσο τον παρουσιάζετε, λογικό είναι να ψαχνόμαστε παραπάνω...
    Πολύ "αντικαρατζαφερικό" δεν είναι να παίρνει θέση τώρα που αλλάζει το σκηνικό; Γιατί να ρισκάρει τώρα, ένα γκρέμισμα γεφυρών με τον πιθανό αυριανό πρόεδρο της ΝΔ;
    Κάτι δεν κολλάει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.