#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/01/2012 16:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καρατζαφέρης παρεμβαίνει ανοικτά σε κρατικό διαγωνισμό

[caption id="attachment_142240" align="alignnone" width="600" caption="Στην Αφρική με την ... "Air Καρατζαφέρη""][/caption]

 H εταιρεία "Μινωικές Αερογραμμές" αγνώστων λοιπών στοιχείων συστάθηκε μία ωραία πρωία και την επομένη κατέθεσε πρόταση να αναλάβει την εξυπηρέτηση 11 άγονων γραμμών για τα επόμενα 4 χρόνια, με τρία αεροσκάφη Fokker 50 των οποίων η παραγωγή έχει σταματήσει από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 και να δεν κάνουμε λάθος σήμερα πετάνε μόνο στην ...Αιθιοπία.

Ο διαγωνισμός δεν έχει γίνει ακόμα και συνεπώς κανείς δεν μπορεί γνωρίζει το αποτέλεσμα. Εκτός του ... Γιώργου Καρατζαφέρη ο οποίος φαίνεται ότι γνωρίζει από τώρα το αποτέλεσμα αφού διαθέτει και τον ...αρμόδιο υπουργό. Συγκεκριμένα, μιλώντας ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ στις  2 Ιανουαρίου στην εκπομπή «Ελλάδα Γεια σου», του TV ΛΑΟΣ, είπε:

«Έμαθα ότι οι μηχανισμοί δεν έδιναν άδεια σε νέα αεροπορική εταιρία, η οποία ήθελε να λάβει μέρος στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Το έμαθα και ειδοποίησα τον υπουργό μας. Του λέω πρόσεξε. Θα γλυτώσει πολλά λεφτά η Ελλάδα εάν είναι τρεις τέσσερις, πέντε, ή 140 (οι εταιρίες) στον διαγωνισμό. Πράγματι έγινε με γρήγορα η διαδικασία, γρήγορη, γρήγορη… Αποτέλεσμα: Τους 11 διαγωνισμούς, τις 11 άγονες γραμμές τις πήρε αυτή η εταιρία, που πήρε το χαρτί πέντε λεπτά πριν. Για χτύπησε χαμηλά… Ξέρετε πόσα θα ωφεληθεί η Ελλάδα; Εκατομμύρια, εκατομμύρια. Δηλαδή αν δεν ήμασταν εμείς, θα είχε πάει ο διαγωνισμός στα μεγάλα παιδιά. Τον Βγενόπουλος και τον Βασιλάκη. Ποιος θα μάθαινε στην επικράτεια ότι δεν χτυπήθηκαν οι τιμές. Και η Ελλάδα θα βόγκαγε και η Τρόικα θα φώναζε. Εμείς είπαμε: έστω και τελευταία στιγμή, έστω και δια περιφοράς δώστε την άδεια». (αν ...αντέχετε, ακούστε τον εδώ: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SCtT0n2qnlw#t=2s)

Και ως συνήθως κατάφερε να ...εκτεθεί πάλι:

Πρώτον, λέγοντας ότι η εταιρία κέρδισε τους διαγωνισμούς. Η αλήθεια είναι ότι ο διαγωνισμός δεν έχει ακόμη προχωρήσει, αλλά έχουν υποβληθεί μόνο οι προσφορές. Κάτι που σημαίνει ότι εκτός από την παρέμβασή του, να μπει η εν λόγω εταιρία στον διαγωνισμό, έχει ζητήσει από τον «υπουργό μας» Μάκη Βορίδη, να δώσει και τα 11 δρομολόγια στην εταιρία αυτή, χωρίς να χρειαστεί να γίνει ο διαγωνισμός. Επομένως εκθέτει και τον υπουργό του.

Δεύτερον, υποστηρίζει ότι με την ένταξη της εν λόγω εταιρίας στο διαγωνισμό η Ελλάδα θα κερδίσει εκατομμύρια. Η αλήθεια όμως είναι ότι η Ελλάδα δεν θα κερδίσει, ούτε θα χάσει. Τα δρομολόγια των άγονων γραμμών, όπως προφανώς αγνοεί, ο πρόεδρος, είναι επιδοτούμενα, Κάτι που σημαίνει ότι επιχορηγούνται από το δημόσιο (άρα το κράτος χάνει έτσι κι αλλιώς λόγω κοινωνικής πολιτικής), και από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Το θέμα που μάλλον δεν γνωρίζει ο υπουργός είναι ότι κατά το παρελθόν, αναξιόπιστες αεροπορικές εταιρίες που ανέλαβαν άγονες γραμμές, αποδείχθηκε ότι δεν ήταν σε θέση να εκτελέσουν τα δρομολόγια με αποτέλεσμα, οι περιοχές, συνήθως ακριτικές να μείνουν χωρίς αεροπορική σύνδεση.

Τρίτον,  λέγοντας ότι «η εταιρία χτύπησε χαμηλά» ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ υπονοεί ότι γνωρίζει και την προσφορά, που ακόμη δεν έχει ανοιχτεί  επίσημα. Εδώ εκθέτει και πάλι τον υπουργό «του», αν ο τελευταίος του γνωστοποίησε τις προσφορές ως μη όφειλε, είτε απλά εκτίθεται ξανά ο ίδιος γνωρίζοντας εκ των προτέρων την προσφορά της εταιρίας.

Βεβαίως ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, δεν μπήκε στον κόπο να εξηγήσει με ποιο τρόπο επιτυγχάνονται συνήθως οι χαμηλές προσφορές σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς. Συνήθως, οι αεροπορικές εταιρίες, χωρίς μεγάλους στόλους και πείρα, καταφεύγουν απλώς σε «φθηνές λύσεις». Το αν οι επιλογές τους εγγυώνται την αξιοπιστία των δρομολογίων και την ασφάλεια των επιβατών, είναι ένα άλλο ζήτημα.

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πράγματι πάρα πολλά:

1. Είναι δυνατόν να ομολογεί με τέτοιο κυνισμό ένας πολιτικός αρχηγός την παρέμβαση του σε ένα κρατικό διαγωνισμό; Ο κ. Βορίδης ποιό σχόλιο έχει για όλα αυτά;

2. Είναι δυνατόν να γίνεται...δεκτή η συμμετοχή εταιρίας σε διαγωνισμό μετά από αίτημα πολιτικού αρχηγού;

3. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) έχει γνώμη για τα όσα «αποκάλυψε» ο κ. Καρατζαφέρης; Δέχθηκε πιέσεις για τη συμμετοχή της συγκεκριμένης εταιρίας κι άλλαξε την άποψη της;

4. Η εταιρία «Μινωικές Αερογραμμές» ποια θέση έχει; Ζήτησε τη μεσολάβηση του κ. Καρατζαφέρη ή ο αρχηγός του ΛΑΟΣ έδρασε αυθόρμητα;

5. Ο πρωθυπουργός, πώς νιώθει που ακούει έναν πολιτικό αρχηγό ο οποίος στηρίζει την κυβέρνησή του, να καμαρώνει για «κατορθώματα» πολιτικής  πρακτικής της δεκαετίας του ’50; Επιδοκιμάζει ο κ. Παπαδήμος ένα στυλ διακυβέρνησης του επιπέδου «σηκώνει το τηλέφωνο ο κομματάρχης και γίνεται η δουλειά, χάρη στον υπουργό μας»;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 09/01/2012 16:32:05

    Απο Καρατζαferries, Καρατζαφairways.

  2. Vrennus avatar
    Vrennus 09/01/2012 16:39:42

    Τα Fokker 50 σταμάτησαν να παράγονται το 1996. Εκτός από την Αιθιοπία, πετάνε επίσης και στη Γερμανία, και την Ιρλανδία, και το Λουξεμβούργο. Μια ματιά στη Wikipedia δε βλάπτει.

    Κατά τα λοιπά, προβλέπεται κατάληξη τύπου Athens Airways...

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/01/2012 16:50:24

    Οι Μινωικές Αερογραμμές (Minoan Airlines) ιδρύθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο και σύμφωνα με το ΦΕΚ ίδρυσης της εταιρίας, στο διοικητικό συμβούλιο συμμετέχουν οι Γρηγόρης Κομνηνός, Μάρκος Καραμαλέγκος, Ανδρέας Κουλόπουλος, Κωνσταντίνος Συλιγάρδος και Χρήστος Ζαβογιάννης.
    Το μετοχικό κεφάλαιο της είναι 100 χιλιάδες ευρώ, και έδρα της είναι η Αθήνα (Γλυφάδα).
    Ο Δ/νων Σύμβουλος της Γρηγόρης Κομνηνός ήταν πιο πριν διευθυντής και σε μια άλλη παρόμοια εταιρία, την Athens Airways, που ανήκε στον επιχειρηματία πλαστικών ειδών Σάκη Ανδριανόπουλο, της Helesi, και που έκλεισε άδοξα πριν από ένα περίπου χρόνο.
    Η Athens ιδρύθηκε το 2009, και πιστοποιήθηκε από την ΥΠΑ με διαδικασίες σούπερ εξπρές, και μάλιστα σε κάποια φάση ήταν έτοιμη να αγοράσει και την Ολυμπιακή, αν και το μόνο που διέθετε ως στόλο ήταν δυο μικρά αεροσκάφη των 30 θέσεων (νομίζω).
    Στην ουσία ιδρύθηκε μόνο και μόνο για να κτυπήσει τον διαγωνισμό άγονων γραμμών, και να πάρει δρομολόγια, που επιδοτούνται, και που συνολικά αποφέρουν περίπου €40 δισ ετησίως.
    Στη πορεία όμως δεν τα κατάφερε, και έκλεισε ελλείψει επιβατών.
    Στον σημερινό διαγωνισμό για 24 συνολικά άγονες γραμμές συμμετέχουν οι:
    Ολυμπιακή, η Αιγαίου, η Άστρα της Θεσσαλονίκης, η SKY EXPRESS , η AEROLAND, και τελευταία μπήκε σφήνα μέσω του Κομανέντσο και η ΜΙΝΟΑΝ για τα δρομολόγια: Αθήνα- Αστυπάλαια, Ικαρία, Λέρο, Κύθηρα, Σητεία, Σκιάθο, Κάρπαθο και Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Χίο, Σάμο, Κέρκυρα.

    • juliet avatar
      juliet @ Strange Attractor 09/01/2012 17:08:26

      Ευχαριστούμε S.A.,αλλά σαν καλοφαγάς του αρέσουν τα μεζεδάκια....

  4. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 09/01/2012 17:03:53

    Ως ένα σημείο, είχε δίκιο. Και τα μονοπώλια πρέπει να χτυπιούνται και νέες εταιρείες πρέπει να έχουν στον ήλιο μοίρα και οικονομικό όφελος για την Ελλάδα και τους επιβάτες θα προκύψει. Και το Φόκερ είναι πολύ αξιόπιστο και η ηλικία του δεν έχει σημασία, όσο η ετήσια αξιολόγησή του. Θυμάστε τις "Ντακότες";
    Τώρα, για την πρεμούρα... πολιτικός είναι. δεν επιβιώνει χωρίς "δι' ενεργειών μου..."!

  5. fantomas avatar
    fantomas 09/01/2012 18:10:19

    »Εμείς είπαμε: έστω και τελευταία στιγμή, έστω και δια περιφοράς δώστε την άδεια».
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ !!!
    Θα θυμαστε την HELITALIA που δια περιφοράς πηρε την αδεια πτητικης εκμεταλευσης.................. οπου στο τελος ειχε τρια αεροπορικα ατυχηματα με 14 νεκρους !!!!

  6. greatzoglo avatar
    greatzoglo 09/01/2012 18:11:10

    Γιατι φερνετε σαν παραδειγμα τις αιθιοπικες αερογραμμες?
    Δεν πρεπει να υποτιμαμε την χωρα αυτη γιατι ο εθνικος αερομεταφορεας εχει μερικα απο τα πιο συγχρονα αεροσκαφη που δεν θα τα δουμε ουτε στα ονειρα μας εδω.....οπως to Boeing 777, Boeing 767 και εκτελει δρομολογια σε ολες τις ηπειρους , ενω εμεις εχουμε περιοριστει στην γειτονια μας.
    Ητανε ατυχες το παραδειγμα, και επισης τα Fokker θεωρουνται πολυ καλα αεροσκαφη.

    • Εγώ avatar
      Εγώ @ greatzoglo 09/01/2012 19:34:16

      Έτσι είναι, έχεις απόλυτο δίκιο.
      Εξιστάμεθα όταν μιλούν υποτιμητικά για μας οι Γερμανοί και οι Σουηδοί, αλλά έτσι και πιάσουμε στο στόμα μας τις χώρες της Αφρικής...
      Τυπικοί κομπλεξικοί Έλληνες "ποδηλάτες": από τη μέση και πάνω σκύβουμε, από τη μέση και κάτω ποδοπατούμε.

  7. AZ avatar
    AZ 09/01/2012 19:18:13

    Να, πως να το πω. Τέτοιος ήταν ο ανθρωπος από τα νιατα του. Αυτό συνεχιζει και κανει και τωρα με το αζημιωτο. Ο λογος που φρυαξε να συγκυβερνησει δεν ειναι για την πατριδα. Αυτά ειναι επικοινωνιακές πομφολυγες. Ο ηθικά αυτός ανερματιστος ανθρωπος βιαζεται να κανει τη μπαζα του μια και ξερει οτι δεν υπαρχει αυριο. Γι αυτο και θελει να κρατησει η συλλησις της Ελλαδος οσον το δυνατον περισσοτερο (δεν χρειαζονται εκλογές). Συνιστω παντως να αγορασετε και να διαβασετε τους βιους αγιων της εκκλησιας που εγραψε ο ιδιος την εποχη που παραμυθιαζε τον κοσμακη και τις γραιες. Προκειται για βαθυστοχαστο εργο ενός μεγαλου πατριωτου και ευλαβούς ορθοδοξου!!!

    ΑΖ

  8. QQ avatar
    QQ 09/01/2012 22:06:11

    @ Strange Attractor τα ονόματα που λες είναι οι
    Από πίσω βρίσκεται ο Κύριος Βίκτωρας Ρέστης, μεταξύ άλλων μεγαλομέτοχος στον ΔΟΛ και μέλος του ΔΣ.

  9. QQ avatar
    QQ 09/01/2012 22:06:55

    ... οι μπροστινοί, μου το έφαγε.

  10. Alejandro DonDias avatar
    Alejandro DonDias 10/01/2012 09:36:07

    Δειτε σχετικο σημοσιευμα απο κρητικη σελιδα
    Μελος ειναι και ενας ηρακλειωτης "δημοσιογραφος" της τηλεoρασης Creta τυπου Ευαγγελατου, που το παιζει και τιμητης του λαου και με γνωστες λαϊκιστικες κορωνες κτλ
    Δες τε σχετικα
    http://www.cretalive.gr/new/68850/crete/Luthike_..._en_merei_to_mustirio_ton_Minoikon_Aerogrammon

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.