#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2008 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου και το τέλος της μεταπολίτευσης

Σε δηλώσεις του από τις Βρυξέλλες, ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής, απέκλεισε την οποιαδήποτε σχέση του κόμματος του με την υπόθεση των μαύρων ταμείων της Siemens, και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σύστασης Εξεταστικής Επιτροπής για το θέμα αυτό, μετά το πέρας της δικαστικής έρευνας. Απαντώντας δε σε ερώτηση σχετικά με τις αιτιάσεις του ΠΑΣΟΚ (ότι δηλαδή ο πρωθυπουργός δεν προχωρά άμεσα στη σύσταση της Επιτροπής γιατί φοβάται), ο κ. Καραμανλής,  είπε ότι ο ίδιος δεν φοβάται τίποτε και ειδικά σε τέτοια θέματα. Και επειδή βέβαια κανείς δεν μπορεί να ακούσει τη δήλωση περί καμίας σχέσης της ΝΔ με την … Ζήμενς, χωρίς να γελάσει, οι στενοί συνεργάτες του φρόντισαν να διευκρινίσουν στους δημοσιογράφους ότι αυτό που ήθελε να πει ο πρωθυπουργός είναι ότι «ο ίδιος δεν φοβάται, επειδή δεν έχει εμπλακεί, ούτε τώρα, ούτε στο παρελθόν, με την Ζήμενς».

Κανείς όμως δεν αμφισβήτησε την εντιμότητα του κ. Καραμανλή στο θέμα αυτό. Αλλά ούτε και μας λέει πλέον τίποτα η προσωπική εντιμότητά του. Ο τόπος χρειαζόταν - και όταν ανέβηκε στην εξουσία και πολύ περισσότερο τώρα - έναν ηγέτη αποφασισμένο να καθαρίσει την πολιτική κόπρο. Με αυτήν την υπόσχεση άλλωστε έπεισε ο κ. Καραμανλής τον ελληνικό λαό να τον ψηφίσει. Στα τέσσερα χρόνια που πέρασαν (με τις δεκάδες των γαλάζιων σκανδάλων) και ιδιαίτερα τώρα, που το ελληνικό πολιτικό σύμπαν κλυδωνίζεται, ο κ. Καραμανλής απέδειξε ότι δεν είναι αυτός ο ηγέτης. Θα παρακολουθεί λοιπόν το σύστημα που τον ανέδειξε να γκρεμίζεται, ανήμπορος να αντιδράσει. Επειδή το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η εξουσία. Και θα την χάσει αν τολμήσει να πειράξει την οικογένεια. Θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη αυτός ο απίθανος πολιτικός αχταρμάς προσωπικών συμφερόντων και επιδιώξεων  που λέγεται «Νέα Δημοκρατία».

Το ίδιο βέβαια άρχισε ήδη να συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ. Όπου όμως ο Γιώργος Παπανδρέου, που σε σύγκριση με τον πρωθυπουργό, δεν είχε να χάσει τίποτα άλλο, τόλμησε. Έβαλε λοιπόν μια σοβαρή υποθήκη για τους πολιτικούς σχηματισμούς του μέλλοντος. Ο κ. Καραμανλής ποια υποθήκη βάζει τώρα που αρχίσαμε να ζούμε το τέλος αυτού που αποκαλέστηκε «μεταπολίτευση»; Δεν ήταν εκείνος που έλεγε ότι δεν τον ενδιαφέρει η εξουσία και ότι αν χρειαστεί θα πάει σπίτι του; Ποια λοιπόν καλύτερη ευκαιρία περιμένει για να αποδείξει ότι νοιάζεται και για την υστεροφημία του και όχι μόνο γι αυτήν την έρμη την πρωθυπουργική καρέκλα; Πως δέχεται να είναι πρωθυπουργός, όταν όλοι ξέρουν ότι δεν τολμάει να αγγίξει εκείνον τον τιμολογημένο βουλευτή, ο μπαμπάς του οποίου που του είπε κιόλας κάποτε ότι «ούτε υφυπουργό δεν τον είχε»;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 21/06/2008 12:39:45

    Τα αφεντικά της Ελληνικής Δημοκρατίας Α.Ε. αποφάσισαν να σπρώξουν λίγο τον ΓΑΠ για να αναγκάσουν την ΝΔ να μοιράσει την πίτα γιατί την κρατάει όλη για τον εαυτόν της. Η ΝΔ είναι στριμωγμένη αλλά προτιμά να σφυρίζει αδιάφορα και να περιμένει τα μπάνια του λαού αλλά ξεχνάει ότι δεν υπάρχουν λεφτά για μπάνια.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 21/06/2008 13:18:20

    Αυτό το τέλος της μεταπολίτευσης έχει καταντήσει ανέκδοτο.
    Τέλος της μεταπολίτευσης θα σημάνει η εγκαθίδρυση αστικής δημοκρατίας στην Ελλάδα. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.

  3. Χόρχε avatar
    Χόρχε 21/06/2008 14:32:20

    Όσο πέφτουν τα δάνεια και τα πακέτα "ανάπτυξης" από το εξωτερικό τέλος μεταπολίτευσης μην περιμένετε να έρθει.

    Οι ρίζες της είναι τόσο βαθιές μέσα στην ελληνική κοινωνία που εκ των έσω κάθαρση δεν πρόκειται ποτέ να έρθει. Αλλαγές στη μορφή της ναι.

    Το τέλος της μεταπολίτευσης θα έρθει μόνο από κάποιο σοβαρό εξωτερικό γεγονός ή εξωτερική ανακατάταξη.

  4. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 21/06/2008 14:48:00

    Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...

    "Δεν εμπλέκονται πολιτικοι στο σκανδαλο Ζιμενς, ειναι ανευθυνες φήμες αυτά.." Σωτηρης Χατζατζαρης, Υπουργός "Πνευμα και ηθική"

    "Ζήτησα από την εταιρεία, όπως εξάλλου είναι ο κανόνας για μία τέτοια αγορά, μια διευκόλυνση πληρωμής έτσι ώστε όλα τα τιμολόγια να εξοφληθούν εντός ενός έτους από την προμήθεια του εξοπλισμού...." Κυριάκος Βρικολακάκης, για το τηλεφωνικό κεντρο των μόλις 200.000 ευρω

    "Μια διευκόλυνση σε ενα φίλο έκανα" Ηλιας Πιταουλης, Χιώτης επιχειρηματίας, κολλητος Τσουκάτου, για το 1.000.000 μάρκα που λαδωσε η Μιζενς

    " Μια διευκόλυνση του Τσουκάτου έκανα.." Στέλιος Βίος, Χιώτης επιχειρηματίας (δυο δυο πάνε), κολλητός του προηγουμενου, και Τσουκατου

    "Τα λεφτα πηγαν στο Κόμμα.." Τσουκάτος, της Πόπης, στρατηγός του Σημίτη, πρωην μαοικος, συντονιστικό στο Πολυτεχνίο το 1973, όπως όλοι οι παραπάνω, κοτερολάτρης, Lamogius Grande

    " Ποιο κόμμα;;.." Σουμάκης, ταμίας του Κινήματος

    " Δημιουργούνται έτσι σκιές και αμφιβολίες για μια μεγάλη προσπάθεια στην οποία συμμετείχε ένας πάρα πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων, που δεν είχαν καμία σχέση με όλα αυτά.." Σημίτης, ο καταλληλότερος πρωθυπουργος της χωρας, κατι μεταξυ Κέννεντι και Αντεναουερ, συμφωνα με τον Πρετεντερη και τα αφεντικά του, και αυτος πέφτει από τα σύννεφα

    "..το σκάνδαλο της Siemens δεν είναι τόσο τεκμήριο διαφθοράς, όσο απόδειξη ανικανότητας..." Πρετεντεράκος, προσπαθωντας να μπαλωσει τα αμπάλωτα

    "..Η Νέα Δημοκρατία δεν έχει σχέση με την υπόθεση αυτή, δήλωσε ο πρωθυπουργός, και πρόσθεσε πως «δεν φοβάμαι τίποτα»..." Κωστάκης ο Βους, από τα Βρυξελλας, ο ΤζαμπαΜάγκεν

    "...Απαίτηση η σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής για τη Siemens, τόνισε και πάλι ο Γ.Παπανδρέου, δηλώνοντας αισιόδοξος ότι θα επέλθει η κάθαρση του πολιτικού συστήματος...." Γιωργάκης ο 3ος και μακρύτερος, το ζαβό Αμερικανάκι με το ποδήλατο του..

    " Εγω πήρα στο σπίτι μου συσκευες και Pitsos, και Miele, και Siemens.." Ακης Τσοχατζο,Lamogius Thessalonikeus

    " Δε ξέρω τίποτα.." Τάσος Μαντελης, πρωην Υπουργός Ιντρακομ

    " ..Δεν είμαι μελλοντολόγος..." Σωτηρης Χατζατζαρης, Υπουργός "Πνευμα και ηθική", ερωτηθείς για τις παλαιότερες δηλωσεις του

  5. exarxos avatar
    exarxos 21/06/2008 15:31:32

    Στη Ν.Δ. του Καραμανλή είχες (και έχεις) μέλλον και ως μη Kαραμανλικός.
    Η ηγετική ομάδα που έφτιαξε ο νυν πρωθυπουργός ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν περιελάμβανε τους πολιτικούς του φίλους.
    Οι Σιούφας και Παυλόπουλος ήταν συνεργάτες του Μ. Εβερτ.
    Η Ντόρα εσωκομματική του αντίπαλος.
    Ο Σουφλιάς, που εντάχθηκε στο επιτελείο μετά το 2000, ήταν αντίπαλός του για την αρχηγία. Αντιθέτως, στο ΠΑΣΟΚ του Γιώργου αν δεν είσαι Παπανδρεϊκός μέλλον δεν έχεις.
    Επικρατεί το δόγμα της καθαρότητας: Πας μη Παπανδρεϊκός..... βάρβαρος.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 15:58:32

    όλοι πιο γνώστες των πολιτικών θεμάτων, να ήταν ποδόσφαιρο, σε θέμα ανεντιμότητας εγώ βάζω Πασοκ-ΝΔ 1-1, σε θέμα ανικανότητας βάζω ΝΔ-Πασοκ 1-0, σε θέμα κοροϊδίας Πασοκ-ΝΔ 1-0, σε θέμα χοντροπετσίας ΝΔ-Πασόκ 1-0. Καλά πάμε, είμαι περήφανος και αισιόδοξος.

  7. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 21/06/2008 16:39:24

    Τι πάει να πει "εγκαθίδρυση αστικής δημοκρατίας", Εξάκτινε;

  8. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 21/06/2008 17:04:43

    Κατάργηση του Κοτζαμπασισμού και του Ραγιαδισμού. Όσο υπάρχουν ραγιάδες θα υπάρχουν κοτζαμπάσηδες κι όσο υπάρχουν κοτζαμπάσηδες θα υπάρχουν ραγιάδες.

  9. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 21/06/2008 17:15:38

    Ποιά εντιμότητα καραμανλή ρε μεγάλε;

    Αρκεί να θυμηθούμε πως έγινε η νατάσα στο πιτς φυτιλι απο νηπιαγωγος ντοκτορ ιατρικής και τα λεφτα που φεύγανε με το τσουβάλι για το ταφτς απο τα μυστικά κονδύλια του ζαχόπουλου για να παρει ντοκτορά η νατάσα.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 17:26:54

    νομίζω ότι έρχομαι στα λόγια όσων αναπολούν επανάσταση, εξάκτινε έχεις δίκιο και ο λόγος σου, όσο σε ξέρω, σωστός, αλλά πως;

    όσο για τον καραμανλή, δεν με πείθει, ούτε για ήθος, ούτε για εντιμότητα, ούτε για ικανότητα. Κλασσικός νεοέλλην: ημιμαθής, αγύμναστος, τεμπελάκος, κοιλίτσας, λόγια, μηδεν έργα, ολίγον περι τα ξινά... Και για την νατάσα που λές ανώνυμε 5:15, μάλλον ούτε αυτήν την πήρε χαμπάρι. Το μυαλό του αλλού...το βρήκα! είναι ερωτευμένος, αλλά το κρύβει.

  11. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 21/06/2008 17:39:39

    Ο Καραμανλής έντιμος; Ναι, κι οι Παλαιστήνιοι ...σιωνιστές.

  12. ant avatar
    ant 21/06/2008 17:48:16

    Ναι παιδιά, αυτός ο μύθος της "ηθικής μυγοσκοτώστρας" που έχουν κατασκευάσει τα μέσα που έβγαλαν τον Κωστάκη πρωθυπουργό, πρέπει να πέσει κάποια στιγμή. Ότι τάχα ο Κωστάκης είναι έντιμος και θέλει να αλλάξει τα πράγματα αλλά δεν τον αφήνουν οι διεφθαρμένοι συνεργάτες του που τον πουλάνε.

    Αυτό είναι κλασικό τέχνασμα που άρχισε επί Σημιτοκρατίας (άξιος και έντιμος πρωθυπουργός που έχει συνεργάτες ανίκανους απατέωνες).

    Όποιος περιστοιχίζεται από απατεώνες και -πολύ περισσότερο- τους εμπιστεύεται σημαντικότατες θέσεις στην πολιτική ζωή του τόπου, δεν είναι έντιμος, ούτε θέλει το καλό του τόπου, μπορούμε να το εμπεδώσουμε κάποια στιγμή;

  13. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 18:07:04

    http://kourdistoportocali.blogspot.com/2008/06/3.html

    είναι αλήθεια άραγε?

    ή ο "κομιστής" αμύνεται?

    αν ισχύει το πρώτο όμως άρχισε το ξήλωμα του "πουλόβερ"

  14. NS avatar
    NS 21/06/2008 18:26:22

    Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί να πανηγυρίζουν κάποιοι (εμείς? άλλοι?) για το τέλος της "μεταπολίτευσης"?
    Αν η απάντηση είναι ότι η περίοδος της μεταπολίτευσης σημαδεύτηκε από αρνητικά φαινόμενα, όπως διαφθορά/ διαπλοκή/ πελατειακές σχέσεις, μια συγκεκριμένη αντίληψη για την άσκηση("χρήση") της εξουσίας από τους κυβερνώντες (όχι βέβαια μόνο του δικομματισμού και όχι μόνο στην κεντρική εξουσία) κλπ. και επομένως το τέλος της μεταπολίτευσης σηματοδοτεί και το τέλος των φαινομένων αυτών, τότε με συγχωρείτε αλλά η απάντηση των πανηγυριζόντων είναι - τουλάχιστον - απλοϊκή.
    Διότι:
    1) Η μεταπολίτευση - για να είμαστε σωστοί - είναι συγκριτικά μέχρι σήμερα η κάλύτερη περίοδος της νεο-Ελληνικής ιστορίας. Μέχρι το 1974, η χώρα μαστιζόταν από πολιτειακές συγκρούσεις, δολοφονικό παρακράτος, βάναυσο αποκλεισμό από τα πάντα τεράστιων κοινωνικών ομάδων (πάνω του 50% του πληθυσμού) ως αντιφρονούντων στο καθεστώς, ελάχιστα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα ακόμα και για τους μη αντιφρονούντες. Όπως τα συζητάμε σήμερα πολλά πράγματα φαίνονται δεδομένα αλλά πρίν από τη μεταπολίτευση (και ίσως και κάποια χρόνια στην αρχή της) δεν θεωρείτο εφικτό να ανέβει στην εξουσία μέσω εκλογών μια πολιτική παράταξη με σοσιαλιστική και αντι-αμερικανική ταυτότητα.

    Τα παραπάνω δεν αναιρούν το γεγονός όλων των αρνητικών φαινομένων που παρουσιάστηκαν την περίοδο αυτή, ούτε ότι η χώρα και οι θεσμοί της έχουν άμεση ανάγκη να απαλλαγούν από τα φαινόμενα αυτά και από τα πρόσωπα που τα καλλιεργούν (είτε ενεργά επειδή εμπλέκονται είτε αδρανώντας) ούτε ότι η "μεταπολιτευτική δημοκρατία" (ασχέτως αρνητικών φαινομένων) έχει αρκετό δρόμο ακόμα ΟΜΩΣ αυτό δεν μπορεί να σημαίνει ότι η "μεταπολίτευση" μπορεί να ταυτίζεται με αυτά τα φαινόμενα και τους ανθρώπους αυτούς και να στιγματίζεται από τα πεπραγμένα τους ούτε ότι ό,τι έχει επιτευχθεί (και θεωρείται δεδομένο σήμερα) πρέπει συλλήβδην να απορριφθεί.


    Συμπέρασμα: Το θέμα δεν είναι να "τελειώσει" η μεταπολίτευση (φαντάζομαι ότι λογικά οι μεγαλύτεροι εχθροί της λέξης αυτής θά πρεπε να είναι οι χουντικοί!!!) αλλά σε πρώτη φάση να "τελειώσουμε" τα αρνητικά της φαινόμενα και τους θιασωτές τους.
    Αν δεν κάνω λάθος, σύμφωνα με τους όρους της μεταπολιτευτικής δημοκρατίας (Σύνταγμα) αυτό γίνεται όχι με ισοπεδωτικό "κράξιμο" από τα ΜΜΕ, παπαγαλάκια κλπ., ακόμα και μέσω φημών και "πληροφοριών" (αλήθεια ποιός τα διοχετεύει όλα αυτά με δόσεις???) ΑΛΛΑ: (α) μέσω της δικαστικής εξουσίας (αποκάλυψη εμπλεκομένων ή/και ποινικές διώξεις όπου είναι εφικτό) και (β) μέσω της λαϊκής κυριαρχίας (μαύρο στους εμπλεκομένους).
    Πρός θεού, δεν είναι όλοι οι πολιτικοί, όλοι οι δικαστές και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι διεφθαρμένοι και οσφυοκάμπτες, ούτε είναι όλοι οι ψηφοφόροι πολίτες βλάκες ή έρμαια πελατειακών σχέσεων. Θέλω να πιστεύω ότι η πλειοψηφία όλων αυτών θα ασκήσει την εξουσία που έχει όπως πρέπει και όταν πρέπει. Αν το αμφισβητούμε και αυτό, τότε μάλλον το πρόβλημα μας στη "μεταπολιτευτική δημοκρατία" δεν η μεταπολίτευση αλλά η ίδια η δημοκρατία που προϋποθέτει την ικανότητα αυτή της πλειοψηφίας.

    2) Σε κάθε περίπτωση "τέλους" (άν όντως υφίσταται τέτοιο "τέλος" και άν όντως το επιθυμούμε), το σημαντικό δεν είναι το ίδιο το τέλος αλλά τι θα αντικαταστήσει αυτό που τελειώνει.
    Νομίζω δεν έχει προβληματιστεί κανείς από τους άμεσα ή έμμεσα πανηγυρίζοντες το "τέλος της μεταπολίτευσης", τί θα το αντικαταστήσει.

    Νομίζω μια αφετηρία σκέψης είναι ότι αυτοί που διαφημίζουν το τέλος αυτό και απορρίπτουν την "μεταπολίτευση" ως διεφθαρμένη είναι οι ΔΟΛ, οι Αλαφούζοι, οι Γιάννες, οι ΜΙΓ κλπ. του κόσμου ετούτου που εδώ και πολύ καιρό θα ήθελαν και προωθούσαν την ισοπεδωτική και πλήρη απαξίωση ΟΛΩΝ των πολιτικών δυνάμεων και προσώπων ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ, ώστε να απαλλαγούν από έστω και εν δυνάμει ανταγωνιστικά κέντρα εξουσίας. Θα υπενθυμίσω εδώ ότι πρίν την χούντα είχε "περάσει" στον κόσμο η γραμμή ότι όλοι οι πολιτικοί παίζουν παιχνίδια (πράγμα που βοήθησε στη μείωση των λαϊκών αντανακλαστικών) και ότι η ίδια η χούντα συνέχισε τη συνθηματολογία αποκαλώντας τους πολιτικούς "φαύλους" και την περίοδο της προ-χουντικής δημοκρατίας "φαυλοκρατία". Σας θυμίζει τίποτα???!!!

    Θα πρέπει λοιπόν όποιος υποστηρίζει ότι ήρθε το τέλος της μεταπολίτευσης διότι η Siemens λάδωνε πολιτικούς, πρίν αρχίσει να πανηγυρίζει και να ισοπεδώνει το σύμπαν ας περιμένει πρώτα να δεί ποιοί πολιτικοί τα πήραν (γιατί δεν είναι όλοι ίδιοι) και μετά να μας εξηγήσει τα πλεονεκτήματα λυντσαρίσματος και εκδιωγμού δικαίων και αδίκων προσώπων και θεσμών και της αντικατάστασής τους με την Γιάννα, τον κ Σταύρο, τον Βγενό και τα συνειδητά ή ασυνείδητα υποχείριά τους.

    Ακούς Αλεξάκο (και λοιποί)???

  15. NS avatar
    NS 21/06/2008 18:41:48

    Και όταν λέω και λοιποί εννοώ και διάφορους τύπου "νήπιος γέρων", που για να περνάει η ώρα πετάνε και το σχόλιο (άλλωστε στη "μεταπολίτευση" που "τελείώνει" όπως ακούμε τα σχόλια αυτά πάντα ήταν τζάμπα) ειρωνευόμενοι και κατηγορούντες άλλους, π.χ. "Ο Καραμανλής (ή ο Παπανδρέου ή ο Αλαβάνος ή ο ΧΨΩ) έντιμος; Ναι, κι οι Παλαιστήνιοι …σιωνιστές."

    Αν όποιος τα λέει αυτά να μας πεί γιατί τα λέει αλλιώς να συνεννοηθούμε να ξέρω και εγώ ότι η συζήτηση είναι επιπέδου καφενείου (π.χ. Ποιά... η Σούλα? να σου πώ εγώ για τη Σούλα!!! κλπ.)

    Επίσης, άλλο ανεντιμότητα (τα παίρνω) άλλο ανικανότητα (δεν διαλέγω σωστά τους συνεργάτες μου). Και τα δύο είναι λόγος να μαυρίσεις πολιτικό αλλά ηθικά δεν είναι το ίδιο!!!! Όχι άλλη ισοπέδωση...

  16. NS avatar
    NS 21/06/2008 18:46:12

    Και για να μην είμαι άδικος:

    Ρε ανώνυμε 2.33:

    "Παιδιά σε λίγο σκάει βόμβα με το όνομα πρώην Υπουργού Δημόσιας τάξης της ΝΔ(από τους πλουσιότερους πολιτικούς) τον ξεσκεπάζει η Ντόρα για αντιπερισπασμό."

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΕΤΣΙ ΟΠΩς ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΟ BLOG ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΜΠΙΣΚΟΤΑ (ΓΙΑ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ!!!). ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!!!

  17. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 21/06/2008 19:38:59

    H προσωπική εντιμότητα του Καραμανλή που λέτε, από που προκύπτει;

  18. ant avatar
    ant 21/06/2008 19:56:45

    NS, υποθέτω πως και η εντυπωσιακή πρόοδος της συζύγου του "ανίκανου-πλην έντιμου- πρωθυπουργού" δεν οφείλεται σε κάποια απατεωνιά, σωστά;

    Αρκετά με το παραμύθι του κακού "περίγυρου" και του έντιμου αγαθούλη πρωθυπουργού.

  19. ataktos avatar
    ataktos 21/06/2008 19:57:37

    NS ehi teliosi pro polou apla den to katalaban i "eksipni" i epohi tou asistolou danismou ke epidotiseon .tis apoethnikopiisis ,tis alitarias .Ta hrei pou afisame sta disengona ine adianoita ,o kosmos ehi mbi se nirwana ke narkotika .

    Pragmatiko Elladistan .
    Se kourase o nipion geros file .
    sobarepsu .
    Anikse ta matia sou .
    den blepis oute i eklisia emine alowiti (mitropolitis Athinon) .Pia petra den sikonis na bris boha -pantos elliniki.

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 20:06:02

    "ἀλλὰ καθένας μας, θαρρῶ, εἶν᾿ ἄξιος νὰ πάρῃ
    τὴν ἀρχηγίαν κόμματος, ἀκόμη δὰ κι᾿ ἐγώ."

    "μόνον αὐτὸς πρωθυπουργός, μόνον αὐτὸς ἀφέντης."

    "Κι᾿ αὐτὸς ὁ ἕσχατος Ρωμηὸς γιὰ ὅλα κάτι ξέρει,"

    "Μᾶς λείπει ἕνας ἀρχηγός;... πενῆντα ξεφυτρόνουν,
    τὸ ἕνα κόμμα χάνεται;... θὰ ἔβγουν ἄλλα δέκα·
    ὅλοι γιὰ τὸ ἀξίωμα τοῦ ἀρχηγοῦ μαλλόνουν,
    κι᾿ ἴσως ἀργότερα μᾶς βγῇ ᾿ς τὴ μέση καὶ γυναῖκα."

    Επιλεγμένα αποσπάσματα από το ποίημα ΑΡΧΗΓΟΙ (Γ ΣΟΥΡΗΣ)

    Τελικά είμαστε τόσο ίδιοι και ας έχουν περάσει πάνω από 120 χρόνια.

    ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΕ

    ...ούτε τα επίθετα των πολιτικών (οικογενειοκρατία Καραμανλής-Μητσοτάκης-Παπανδρέου-Αλαβάνος-Βαρβιτσίωτης κλπ ούτε 100 χρόνια στη Βουλή)


    ΥΓ

    το προηγούμενο σχόλιο διαγράφτηκε:
    λόγω ...κομιστή / ...Μισέλ /...άλλο?

  21. ataktos avatar
    ataktos 21/06/2008 20:12:12

    ton Papakonstantinou ton ksehases ?

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/06/2008 20:14:50

    Τόχω ξαναστείλει. Συγχωρήστε με που επαναλαμβάνομαι. Αυτά πιστεύω για το θέμα :

    Οι νταβατζήδες, αυξημένοι κατά έναν με τον θρασύ αεριτζή, ορέγονται “μπερλουσκονισμό”.
    Κατάργηση της πολιτικής τάξης, αυτής της αστείας και διεφθαρμένης, που όμως σηματοδοτεί τη διάκριση μεταξύ οικονομικής και πολιτικής εξουσίας, και άμεση ανάληψη της εξουσίας από την επιχειρηματική τάξη.

    Προϊδεασμό τού τι επιδιώκεται είναι η εικόνα του ΣΥΡΙΖΑ : 12 επίσημες τάσεις και 20 ανεπίσημες. Κι ο Ψαριανός με τον Παπαγιαννάκη άλλο κουμάντο, γουστάρουν Συνθήκη Λισαβόνας.

    Φαντασθείτε μια χώρα που θα “διοικείται” από μια “Κυβέρνηση” με τη μορφή του Συριζα.

    Πολλοί θα με παρανοήσουν ως δήθεν υποστηρικτή Κωστάκη-Γιωργάκη, αλλά από την ηθελημένη ακυβερνησία των νταβατζήδων προτιμώ κυβερνήσεις πολιτικών, έστω αυτών των αχρείων, οι οποίοι στοιχειωδώς θα “είναι υπόλογοι”.

  23. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 20:17:36

    Τον ....Βαίλη? :-)

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 20:22:15

    “μπερλουσκονισμό”.


    Μακάρι (και δεν αναφέρομαι στον πρωθυπουργό της Ιταλίας) και οι δικοί μας "νταβατζήδες" να είχαν το θάρρος της "πολιτικής έκθεσης" στους ψηφοφόρους.

    Όσο για "τη διάκριση μεταξύ οικονομικής και πολιτικής εξουσίας, και άμεση ανάληψη της εξουσίας από την επιχειρηματική τάξη." στην Ιταλία το κράτος λειτουργεί πέρα από τα κόμματα, ας γινόμασταν και εμείς Ιταλία στις υποδομές και λειτουργίες και ας σταματήσει το παραμύθι '...ούνα φάτσα ούνα ράτσα / μπερλουσκονισμός κλπ"

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/06/2008 20:44:18

    archaeopteryx Says:
    June 21st, 2008 at 5:26 pm
    όσο για τον καραμανλή, δεν με πείθει, ούτε για ήθος, ούτε για εντιμότητα, ούτε για ικανότητα. Κλασσικός νεοέλλην: ημιμαθής, αγύμναστος, τεμπελάκος, κοιλίτσας, λόγια, μηδεν έργα, ολίγον περι τα ξινά… Και για την νατάσα που λές ανώνυμε 5:15, μάλλον ούτε αυτήν την πήρε χαμπάρι. Το μυαλό του αλλού…το βρήκα! είναι ερωτευμένος, αλλά το κρύβει.

    ΘΑ συμφωνησω οτι κωστακης εχει ορισμενα απο τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις.Χαρακτηριστικα του νεοελληνα οπως επισης σωστα επισημαινεις.Ομως ΞΕΧΑΣΕΣ να βαλεις και τον εαυτο σου μεσα.
    Εχω διαβασει πολλα σχολια σου και μπορω να πω μετα βεβαιοτητας οτι ΕΙΣΑΙ ο κλασικος ΠΑΠΑΡΑΣ βλαχοελληνας γυφτοβαλκανιος.Λογια και ουσια μηδεν.
    Μας εβγαλες αντεναουερ τον σημιτη,εγραψες και καλα οτι η επιταγη των 11000 ευρω απευθυνοταν στην νδ για να αποδειχτει οτι τα πηρε η νεολαια του πασοκ(μαλιστα καποιος σε εκραξε που εγινες ρομπα αλλα εσυ το εκανες γαργαρα και... συνεχισες να γραφεις παπαριες).Τωρα τελευταια εσυ και μερικοι αλλοι(νηπιος γερων και 2/3ακομη)προσπαθειτε να μας πεισετε για τις ηγετικες ικανοτητες του γιωργακη,πραγμα που μας διασκεδαζει πολυ.Γενικα πιστευω εισαι το κλασικο ποντικι που προσπαθει να εγκαταλειψει το πλοιο που βυθιζεται(πασοκ).
    Αληθεια,πες μου που θα πατε εσυ και οι συντροφοι σου??Προς συριζα μερια ή στο νεο κομμα των επιχειρηματιων???

    Και ενα γενικο σχολιο για την ποιοτητα των πολιτικων.Ειναι αθλιοι ως μετριοι( στην καλυτερη περιπτωση).

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 21:19:02

    αγαπητέ γιώργο 8:44

    σε ευχαριστω για τα κάλά σου λόγια και τα λογικά σου επιχειρήματα. Με τιμάς που διαβάζεις τα σχολια μου αλλά μάλλον τα διαβάζεις επιπόλαια γιατί εγώ δεν ξέρω καν ποιος είναι ο Αντενάουερ, ποσο μάλλον δεν έχω γράψει για αυτόν...Για τον Σημίτη έχω σχολιάσει. Μου άρεσε η στρατηγικη του σκέψη και η ακαδημαϊκή του προσέγγιση. Μου άρεσαν και μερικοί σύμβουλοί του. Απογοητεύτηκα για άλλους που απεδείχθησαν όχι τίμιοι. Κρίμα. C' est la vie.

    Αφού με προκαλείς θα σου πω για τις πολιτικές μου πεποιηθήσεις, με φόβο να βαρεθουν οι υπόλοιποι: Είμαι ακραίος νεοφιλελέυθερος. Μισώ την ατιμία και τα ψέμματα. Είμαι υπέρ της προστασίας των αδυνάτων, μέχρι να σταθούν στα πόδια τους. Πιστέυω στην αρνητική φορολογία για τους μη έχοντες (ξέρεις τι είναι αυτό Γιώργο;) Πιστέυω στην ιδοκτησία. Λατρεύω τον διαχωρισμό των εξουσιών. Μου αρέσει η συνέπεια. Δεν φοροδιαφέυγω. Ανακάλυψα εδώ, σε αυτό το site, ότι οι συμβατικοί πολιτικοί διαχωρισμοί είναι πεπερασμένοι. Κόμμα τιμίων, ας πούμε (αν και εχω χαρακτηριστέι ως αμοραλιστής απολιτικός ή κάτι τέτοιο)

    Οσον αφορά προσωπικές προτιμήσεις,μου αρέσουν οι γυναίκες, κατά προτίμηση οι έξυπνες, όμορφες, με μεγάλη ψυχή και μεγάλη καρδιά.

    Αν σου αρέσει ο Καραμανλής ή ο οποιοσδήποτε, δικαίωμά σου. Όπως θα έλεγε και ο Buggs Bunny (εγώ) στον Elmer Fudd (εσένα), «ματς ματς, μούτς»

    Έχει τίποτα επιχειρήματα που θα ήθελες να αναπτύξεις; Είμαι στην διάθεσή σου, όλη νύχτα...

  27. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/06/2008 21:41:12

    Ακραιος φιλελευθερισμος και πασοκ!!!Μαλιστα!!
    Ενδιαφερον συνδυασμος,δεν λεω...
    Με τις υγειες σου...Σου ευχομαι καλη τυχη στην αναζητηση του νεου κομματος που θα εκφραζει ολες τις πολυπλοκοτητες και αντιθεσεις του εσωτερικου σου κοσμου.
    Αlla prossima...

  28. ant avatar
    ant 21/06/2008 21:53:26

    Ιθαγενή, εγώ δεν θα ευχόμουν με ελαφρά τη καρδία να "γίνουμε Ιταλία". Προφανώς αγνοείς σε τί περιπέτειες έχει μπλέξει ο Μπερλουσκόνι τη γείτονα χώρα, τους νόμους που θεσπίζει κατά συρροή για να γλυτώσει το τομάρι του, τον έλεγχο σε ένα 90% των Μ.Μ.Ε. και τα άπειρα σκάνδαλα που συνεχίζει να πραγματοποιεί -με την ανοχή βεβαίως βεβαίως της κεντροαριστεράς η οποία όταν ήταν στην εξουσία (πρώτα με Ντ'Αλέμα, μετά με Πρόντι) δεν φρόντισε να προστατεύσει το κράτος από τύπους σαν τον Μπερλουσκόνι.

    Οι Ιταλοί οι οποίοι διαβάζουν τις ειδήσεις από τις εφημερίδες του Μπερλουσκόνι, βλέπουν τις τηλεοράσεις του, αγοράζουν βιβλία από τον εκδοτικό του οίκο, εμπιστεύονται τα λεφτά τους στις τράπεζές τους, τρώνε τα ζυμαρικά της εταιρείας του κλπ κλπ, έχουν αποβλακωθεί τόσο πολύ που δεν βλέπουν τα χάλια τους και προτιμούν "έναν επιτυχημένο επιχειρηματία" από τους "άχρηστους πολιτικούς". Αλίμονο αν έρθει αντίστοιχος "Μεσσίας" και στην Ελλάδα...

  29. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 21:55:47

    γιώργο, 9:41, που ξέρεις τι ψηφίζω; μπορεί να είμαι ψηφοφόρος του Rumsfeld και να είμαι εδώ ως προβοκάτωρ... Εν τάξει υπερβάλω, ο Rumsfeld δεν έχει κατέβει ακόμα (ασε που αριστερίζει κομματάκι για τα γούστα μου)

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 22:02:34

    Αγαπητέ ant, έχεις δίκιο χάλια χώρα: γεμάτη φροντιστήρια για την παιδεία, φακελάκια στα νοσοκομεία, λακκούβες στους δρόμους, κανένα σεβασμό για το περιβάλλον, ενώ την ιστορία της και τα μνημεία της τα έχει σε χειρότερα χάλια από την Ελλάδα.
    Δεν υποστηρίζω τον "μπερλουσκονισμό" αλλά είναι πιο "αληθινός" από τους δικούς μας νταβατζήδες: εκτίθεται στην πολιτική δεν κρύβεται σε "χορηγίες" και το κράτος λειτουργεί πέρα και έξω από τα πολιτικά κοράκια.
    Οπότε ποιοί είναι "αποβλακωμένοι": οι Ιταλοί ή εμείς που έχουμε την τρίτη γενιά Καραμανλή - Παπανδρέου - Αλαβάνου στην Βουλή?

  31. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 22:05:36

    και πάντα προτιμώ κόμμα πολιτικών, δεν μου άρεσαν καθόλου οι συνταγματάρχες ή οι χωροφύλακες

  32. Σπύρος avatar
    Σπύρος 21/06/2008 22:16:55

    Η μεγαλύτερη πολιτική απάτη στην Ελλάδα(ο Σημιτικός εκσυγχρονισμός τής αρπαχτής και τής υποταγής)μάς τελείωσε οριστικά.
    Παξιμαδάκι και Κονιάκ κάτω απο την οικία τού λογιστή...
    Θα παρευρίσκονται χήρες και ορφανά μαζί μέ τούς 159 σταθερούς οαπδούς πού υπέγραψαν το κειμενο στήριξης πρό τής Τσουκατειάδας...
    Αλλά τι περιμένει κανείς...Εξεστιν Λιάκοις Ασχημονείν...
    Υ.Γ.
    Ο Ντερμπεντέρης το παλεύει ακόμα??Μια και ήταν στον πρωινό καφέ τού Λογιστή ,ο παπαγάλος...

  33. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/06/2008 22:19:07

    Μα αγαπητε μου,με απογοητευεις.Εγω δεν ειπα οτι ψηφιζεις ΜΟΝΟ πασοκ.Οπως εγραψα και στην πρωτη μου παρεμβαση ΕΙΣΑΙ ο κλασικος βλαχοελληνας...
    Πιστευω μα με εννοεις...

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 22:23:26

    Αν αληθεύουν όσα αναγράφουν οι Κυριακάτικες Εφημερίδες 22/06/08: Πρώτο Θέμα και Ελευθεροτυπία, σε πόσες ημέρες άραγε έχουμε εκλογές, αφού με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών παραγράφονται (ποινικά) ότι έγινε (αν έγινε κάτι...) και για το 03/2004 - 09/2007

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 22:25:32

    ό,τι πεις γιώργο 10:19, ό,τι πεις, ναι, έχεις δικιο, είμαι ένοχος

  36. ant avatar
    ant 21/06/2008 22:34:51

    Ιθαγενή, και πάλι, επειδή είσαι πολύ μακρυά από την πραγματικότητα της Ιταλίας -ενώ εγώ την έχω ζήσει με το κουτάλι, σου απαντώ στις παρατηρήσεις σου.

    Παιδεία: όντως δεν υπάρχουν φροντιστήρια, αλλά σε επίπεδο γνώσεων τουλάχιστον μέχρι το λύκειο είναι σε χειρότερη μοίρα από εμάς. Στο πανεπιστήμιο είναι ασφαλώς καλύτεροι, χωρίς όμως να υπάρχει η πολυπόθητη αξιοκρατία. Επίσης σε επίπεδο ξένων γλωσσών είναι σε τραγική μοίρα.

    Νοσοκομεία: φακελάκια επισήμως δεν υπάρχουν, αλλά δεν νομίζω να ακούγονται και τα φακελάκια της Ελλάδας σε ξένα site. Οι χρόνοι αναμονής για μια απλή επίσκεψη είναι πολύμηνοι-καμία σχέση με το ΙΚΑ της γειτονιάς σου. Η εικόνα μερικών δημόσιων νοσοκομείων δεν απέχει από τα τριτοκοσμικά δικά μας.

    Λακούβες στος δρόμους; Ίσως όχι στην autostrada. Εδώ έχουν αφήσει γέφυρα που κόστισε μερικά εκατομμύρια ευρώ εδώ και 10 χρόνια στα μισά γιατί η γραφειοκρατεία δεν μπορεί να ρίξει μια τριόροφη πολυκατοικία.

    Περιβάλλον; Η Ιταλία έχει μεγαλύτερα ενεργειακά έξοδα από Αυστρία, Ρουμανία, Τουρκία και Πολωνία ΜΑΖΙ. Τώρα με τον αγαπητό σου Μπερλούσκο, ετοιμάζονται να χτίσουν περίπου νέα πυρηνικά εργοστάσια τα οποία όταν θα είναι έτοιμα θα είναι ήδη περασμένης τεχνολογίας.

    Για την ιστορία της τί να πει κανείς; Είδες τη θεματική βραδυά του Κούλογλου; 1700 στρατιωτικοί της δεν δικάστηκαν ποτέ για εγκλήματα πολέμου που διέπραξαν στον Β' Π.Π.-δεν πλήρωσε ποτέ το τίμημα της Γερμανίας, γιατί οι Σύμμαχοι χρησιμοποίησαν τους ίδιους στρατιωτικούς σε καίριες θέσεις για να αναχαιτίσουν τους κομμουνιστές.

    Τέλος για την πολιτική "έκθεση" που λες... Ξέρεις πως αποκάλεσε γνωστο μαφιόζο ο Μπερλουσκόνι πριν τις εκλογές; Ήρωα! Και οι περήφανοι Ιταλοί τον αντάμειψαν με τη ψήφο τους.

    Γι'αυτό, άσ'το, μην το ψάχνεις και μην εύχεσαι πράγματα που μπορεί να πραγματοποιηθούν.

  37. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 22:35:52

    but come to think of it @Γιώργος, I can sniff a bleeding heart from miles away, and methinks you are one. A dissapointed Hillary fan, are you? Well, I will tell you buddy, «παρέμβαση» is a "kiss my butt" word. What the f is a παρέμβαση in a blog? Is it an intrusion? or an insertion? So there, go pick up some greek and come back mr. παρέμβαση, and then, maybe, I will tell thee what I voted for last time around.

  38. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 21/06/2008 22:49:11

    Αγαπητέ ant , δεν είναι "αγαπητό σου Μπερλούσκο", απεναντίας μάλιστα, απλά είναι μια χώρα που λειτουργεί σε αντίθεση με εμάς / που παράγει αντίθετα με εμάς / που ο καφές δεν έχει 5 € / που πας στην Ρώμη ή Φλωρεντία και τα μνημεία τους είναι ΜΝΗΜΕΙΑ και όχι σωροί εγκαταλελειμμένων ...χώρων / που διμηουργεί πολιτισμό ακόμα και σήμερα αντίθετα με εμάς / παρά τα όποια προβλήματα και ελαττώματα. Δεν εύχομαι τίποτα εξάλου σε αυτή την χώρα όταν εναλλακτική λύση στον Καραμανλή / Παπανδρέου είναι ο ... Αλαβάνος ή η ορθόδοξη κομουνίστρια Παπαρήγα. ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

    ΥΓ
    Όσο για τον Β ΠΠ δεν τους δικαιολογώ (το αντίθετο μάλιστα ), όμως έκαναν ότι και όλες οι χώρες της Ευρώπης (ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ & ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΠΛΟΓΚ)για να ωθήσουν τα συμφέροντα τους.

  39. Γιώργος avatar
    Γιώργος 21/06/2008 22:52:54

    Oxi adelfe.Mia xara eimai. Mhn anhsyxeis.Koitakse ligo thn osfrhsh soy.DEN OSMIZESAI KALA.
    Mhn niw8eis fovo kai aporia.Eimai filhsyxo atomo...
    aplws me enoxlei ligo h aneksantlhth paparologia...
    Na'sai kala...

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 21/06/2008 23:02:51

    ΟΚ, δεν απαντώ, σεβόμενος τους ανώνυμους,
    το τραγουδάκι με την «λουλού», έτοιμο τό έχω
    άλλα «δεν ασχολούμαι», ευχαριστώ ανώνυμε 10:49

  41. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/06/2008 02:15:43

    Η συντριβή τού Σημιτάκου και τού συστήματός του μακαρι να μάς γλυτώσει και απο τον ψευτοακαδημαϊσμό πού συγκινεί ΄ανώτερους΄επιστήμονες πού θέλουν να επιβάλλουν την γνώμη τους κουνώντας τα πτυχία τους στά μουτρα τού πόπολου...
    Ολα τά επιδοτουμενα ευρωλιγούρια λυσσάξανε να μιλάνε για την ΄ανωτερότητα΄τής Επιστήμης και απαγόρευαν τήν εκφορά γνώμης απο οιονδήποτε άλλον δεν ανήκε στον κύκλο τους..
    Τα 159 αγοροκόριτσα πού υπέγραψαν την Σημιτιάδα ανήκουν σε αυτόν τον κύκλο,πού επιτέλους κατέρρευσε και αποκαλυφθηκε το πόσο μούφα υπήρξε ο λογιστάκος ...
    Οτι και να βγεί για την Δεξιά θαναι λογικό και αναμενόμενο.
    Αλλά η συντριβή τού λογιστή είναι μεγάλη ανακούφιση γιά όλους οσοι λοιδωρηθηκαν απο τις Πανδωρες τούς Πρετεντερηδες ,τους Ψυχογιούς,τούς Μπιστηδες ,τους Κουναλακηδες τους Λιακους και παει λεγοντας..
    Πρόκειται γιά νίκη τής Πατρίδας η κατάρρευση αυτού τού θλιβερού συστήματος τών παπαγάλων που κυριευσαν τα Μ.Μ.Ε και τις φυλλάδες...
    Στούς τεθλιμένους και πάλι Κονιάκ και παξιμαδάκι στην οδο Αναγνωστοπούλου ...
    Ολα περαστικά είναι..

  42. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/06/2008 02:41:24

    Ξεχνάω πάντα και την Φραγκουδάκη πού μισεί οτιδήποτε έχει να κάνει με Ελλάδα...
    Βρέ Factor γιατί δεν ψάχνετε ολα αυτά τα λεφτά που δοθηκαν υποτιθεται για την Θράκη στις Φραγκουδάκη-Δραγώνα(οικογενεια Μουζέλη αν δεν κανω λάθος)πόθεν προήλθαν..
    Για ανοίξτε λιγάκι τίς διαφορες Μ.Κ.Ο. να γελάσει ο καθε πικραμένος και να μαθουμε τι ξεκινησε επι Σημιτάκου και τί συνεχιζεται και σήμερα???
    Εκεί έχει πολύ ψωμί.

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/06/2008 02:44:16

    Σπύρο, τον Μπίστη... Σε παρακαλώ...
    Πρόσεχέ τον...Τον χάνουμε ....
    Τον είδα πολύ συγκινημένο ...
    Έκανε μετάνοιες στο παρεκκλήσι του "Αγίου Εκσυγχρονιστή"....
    Σπάραξε η καρδιά μου ...
    Θα τ' αντέξει ;....Δεν ξέρω ...
    Βοήθα .. Πες του μια καλή κουβέντα ...
    Κέρνα τον ένα ποτό ... Μια μίζα ...κάτι

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/06/2008 02:47:11

    Έκανε και τάμα...
    Μια λαμπάδα ...
    Στο μπόϊ τού Σημίτη ... (τσιγκούνης μού φαίνεται)

  45. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/06/2008 02:55:56

    O Mπίστης Καθηγητής είναι και αυτός??
    Με Παντειακό μεταπτυχιακό???
    Mετά τον Σημίτη τι θα κάνει??
    Γιά Ντοράκη τον κόβω απ΄εδώ και εμπρός..
    Τι άλλο τού απόμεινε τού δόλιου??

    Συγκινημένο τον βρήκες Πορφήτη??
    'Συφοριασμένος σάν τούς Τρώες΄μού φάνηκε..

  46. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/06/2008 02:58:20

    Προφήτη sorry(sic)σού χάλασα τό όνομα.
    Πάρε και το δωράκι γιά σημερα απο την Κυριακατικη...
    Το Πολυτεχνείο απο Ιδρυμα εξέγερσης μετετράπη σε ίδρυμα Υποτέλειας....Τα Σοράκια μετά την εκδρομή στά Σκόπια δεχτηκαν μουσαφίρηδες...


    ΄Αντιεθνικιστικά

    *Σε ελληνικό έδαφος (στο Πολυτεχνείο) έγινε, την Παρασκευή, η δεύτερη κοινή εκδήλωση αριστερών και αντιπολεμικών κινήσεων από την Ελλάδα και τα Σκόπια, μετά τη διαδήλωση που είχε γίνει στις 17 Μαΐου στη γειτονική χώρα. Ομιλητές ήταν ο δημοσιογράφος Ιβιτσα Αντεσκι, ο εκπρόσωπος αντιπολεμικής οργάνωσης Ζλάτκο Ντιμιτριόσκι, ο Ν. Γιαννόπουλος, η Τερέζα Κεφαλογιάννη και ο «δικός μας» Τ. Κωστόπουλος.

    *Οπως είπαν και οι διοργανωτές, «έπεται συνέχεια».


    Τ. Τ΄

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/06/2008 03:12:17

    Ο Γιαννόπουλος του "Δικτύου", έτσι δεν είναι;
    Τερέζα Κεφαλογιάννη, αυτή από ποιον "κήπο" ;

    Ο Ιός Κωστόπουλος, μετά το βιβλίο που έβγαλε για τον "Ελληνικό επεκτατισμό", οργώνει τα δημοτικά και κάνει διδασκαλίες στα παιδάκια για "αντι-ρατσισμό". Προσκαλεσμένος από ποιόν;
    Όλοι οι προδότες γίνονται "Κατεστημένο". Να δω μέχρι που θα πάει...
    "Βραστούς-βραστούς, θα φάμε τους ιούς"

  48. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/06/2008 03:41:44

    "NS Says:

    «Ακούς Αλεξάκο (και λοιποί)???
    Και όταν λέω και λοιποί εννοώ και διάφορους τύπου “νήπιος γέρων”, που για να περνάει η ώρα πετάνε και το σχόλιο .. ειρωνευόμενοι και κατηγορούντες άλλους, π.χ. “Ο Καραμανλής (ή ο Παπανδρέου ή ο Αλαβάνος ή ο ΧΨΩ) έντιμος; Ναι, κι οι Παλαιστήνιοι …σιωνιστές”».

    @NS: την ειδοποιό διαφορά "έξυπνου" και "πονηρού" την ξέρεις; Επειδή τα έχω πιεί στης γειτονιάς μου το καφενείο με την Σουλάρα (: και όλα τα εις -άρα ...αυξητικά μεγέθους και εντύπωσης), και το θέμα είναι λεπτό, αδυνατώ να στο εξηγήσω, τώρα, σου παραθέτω, όμως, το ΥΓ από το σχόλιο 7 του ποστ για την ελληνοϊσραηλινή άσκηση, που μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά. Και κοίτα πόσο μυστήρια ταιριάζει για συνέχεια του "Παλαιστήνιοι Σιωνιστές"...


    "ΥΓ. Είχαμε ήσυχο το κεφάλι μας όσον αφορά τους μουρλοποιημένους ισλαμιστές καμικάζι, τώρα, άντε να καθίσεις στο ίδιο βαγόνι, (ή τραίνο;) με μετανάστες από ‘κείνα τα μέρη! Κι αν αρχίσουν να ανατινάζονται αυτοί, τώρα, ποιος θα φταίει; το κοράνι; ή η μόνη χήρα, παγκοσμίως, που ξαναπαντρεύτηκε και κράτησε το όνομα του μακαρίτη; ή το παιδοβούβαλο; ή ο Γιωργάκης ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΑΧΝΑ για τέτοια ΕΘΝΙΚΑ ζητήματα; ο Αλαβάνος δεν ήξερε; η Παπαρήγα; Κι αν δεν ήξεραν είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

    ΌΛΟΙ αυτοί οι φλούφληδες φλώροι και οι ανέραστες ξενέρωτες, μαζί με όλους τους διευθυντές ειδήσεων των ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΝ ΜΜΕ, εκτός του ότι θέλουν κρέμασμα από την γλώσσα κλπ κλπ

    ***

    ΠΑΙΔΕΣ,

    αν δεν το πήρατε χαμπάρι,
    ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ!
    Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ, πλέον!

    Καλή τύχη…"

    Και καλό ξημέρωμα!

    ΥΓ τού ΥΓ. Με παρεξήγησες, λοιπόν. Όταν διάβασες το σχόλιο αυτό, αφού είχες γράψει τούτο δω, από ευγένεια, αν ήσουν καφενόβιος, θα γύρναγες να βάλεις ένα σχόλιο συγνώμης. "Το συγνώμη", -ξέρεις-, λέμε στα καφενεία, "είναι αντρικό". Τουτέστιν μεθερμηνευόμενον: "θέλει άντερα", αγαπητέ μου, συνσχολιαστή

    ΥΓ του ΥΓ του ΥΓ: ΕΣ ΑΥΡΙΟΝ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ...

  49. Anonymous avatar
    Anonymous 22/06/2008 11:46:36

    Χόντρυνε πολύ το πράμα. Πάω κατά Οχρίδα μεριά για κανένα καλό ψάρι με άσπρο κρασί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.