#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/05/2010 20:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καραμανλής θα μιλήσει σύντομα



Αξιόπιστες πηγές που βρίσκονται κοντά στον Κώστα Καραμανλή μεταφέρουν την ικανοποίηση του πρώην πρωθυπουργού για όσα δήλωσε σήμερα οι Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στην Ελευθεροτυπία:

Ερώτηση. Ο Κ. Καραμανλής επιμένει, προς το παρόν, στη σιωπή του. Δεν έπρεπε να δώσει εξηγήσεις;

Σαμαράς: Εκείνος που χρειάζεται να δώσει εξηγήσεις είναι αυτός που κραύγαζε προεκλογικά «λεφτά υπάρχουν»... Ο Καραμανλής ζήτησε έγκαιρα να ληφθούν μέτρα, που αν λαμβάνονταν τότε θα ήταν επαρκή. Οι επικριτές του παίρνουν σήμερα μέτρα πολύ χειρότερα και δεν αποκλείεται να πάρουν ακόμα χειρότερα. Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί, άλλοι χρειάζεται να δώσουν εξηγήσεις.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές η φράση αυτή του Προέδρου της ΝΔ θα αποτελέσει και το ένα από τα δυο βασικά σημεία στα οποία θα αναπτυχθεί η απάντηση Καραμανλή: Ο ίδιος είχε ζητήσει εγκαίρως νέα μέτρα, αλλά ο Γιώργος Παπανδρέου εκβίασε εκλογές  για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κραυγάζοντας «λεφτά υπάρχουν» και τελικά οδήγησε την χώρα στο ΔΝΤ και πολύ χειρότερα μέτρα.

Το δεύτερο θέμα που θα χρησιμοποιήσει ο κ. Καραμανλής στην επανεμφάνισή του θα είναι το γνωστό ζήτημα του διακανονισμού των ομολόγων από την Τράπεζα της Ελλάδος – για το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει «αντάρτικο» η Βάσω Παπανδρέου.

Πότε θα μιλήσει ο κ. Καραμανλής; Μέσα στις επόμενες δυο εβδομάδες λένε οι ίδιες πηγές.

Η συνέντευξη Σαμαρά εδώ:http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=165314

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοφία avatar
    Σοφία 23/05/2010 20:21:03

    Μακάρι να μπορέσει να μιλήσει!!! Είναι κάτι που το περιμένει εναγωνίως ο ελληνικός λαός ο οποίος μέσα σ' αυτό το οχτάμηνο που ακολούθησε μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου '09 είδε να ανατρέπεται αναίσχυντα στη ζωή του ό,τι θεωρούσε σίγουρο και δεδομένο από μία κυβέρνηση που προεκλογικά υποστήριζε ότι θα υπερασπίσει αυτά ακριβώς που καταπατεί!!!Πολλά τα ερωτηματικά, σκληρή προπαγάνδα και ανελέητος πόλεμος εναντίον του Κ.Κ. Γιατί;

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Σοφία 23/05/2010 20:38:40

      Αχ ναί! Μεγάλη καψούρα έχει ο κόσμος αν θα μιλήσει ο Καραμανλάκος!
      Όλοι στο καφενείο αυτό συζητούν: Θα μιλήσει, δε θα μιλήσει... πούντο πούντο το δαχτυλίδι...
      Να πεί: Δικαιώνομαι γιατί είχα προειδοποιήσει -προεκλογικά- ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα τα οποία έπρεπε να είχα πάρει κανα πεντάρι χρόνια πριν,

      • Σοφία avatar
        Σοφία @ Βρασίδας 23/05/2010 20:49:53

        Πάντως την αλήθεια δε θα τη μάθει ο λαός από τον ΓΑΠ !!! Και όσο για το " Καραμανλάκος" ή "Καραμανλάρας" Θα αποδειχθεί σύντομα! Να γιατί πρέπει να μιλήσει κ. Βρασίδα!!!

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Βρασίδας 23/05/2010 20:51:02

        Βρασίδα, αυτό που όλοι θέλατε αυτά τα μέτρα πιο νωρίς, δεν το καταλαβαίνω. Εσείς ψηφίσατε τον απίστευτο επειδή σας υποσχέθηκε αύξηση 1,5% και τώρα λέτε ότι γουστάρατε και μείωση; Χρειάζεστε ψυχιατρική υποστήριξη παιδιά, και μέχρι να αναρρώσετε να σας αφαιρεθεί το δικαίωμα της ψήφου γιατί αποτελείτε κίνδυνο για τη χώρα.

      • Βρασίδας avatar
        Βρασίδας @ Βρασίδας 23/05/2010 21:21:08

        πολίτη μη σκέφτεσαι οπαδικά. Αναγνώρισε τον ανύπαρκτο και μην μπαίνεις σε συγκρίσεις.
        Ο κίνδυνος υπάρχει προ του συμβάντος -της καταστροφής.
        Το συμβάν έχει ήδη συντελεστεί από τους πρώην επικίνδυνους και νυν θύτες.
        Βγάλε τα χρωματιστά γυαλάκια σου.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Βρασίδας 23/05/2010 21:34:05

        Έβγαλα τα χρωματιστά γυαλάκια μου για λίγο, όπως και πολλοί άλλοι, και ήλθε η φρίκη στη χώρα μου. Ευχαριστώ πολύ, δε θα ξαναπάρω μετριοπάθεια, τη χρησιμοποιήσατε εναντίον μου και εναντίον όλου του λαού.

      • mara avatar
        mara @ Βρασίδας 23/05/2010 22:17:03

        Ναι... και το .....ούρλιαζε λεφτά υπάρχουν και δεν χρειάζονται μέτρα. Έλεος πιά!!!

      • σταμ avatar
        σταμ @ Βρασίδας 24/05/2010 07:53:22

        ....οι απογονοι του κουτσογιωργα δεν εχουν καψουρες

    • Τι μου λες τώρα... avatar
      Τι μου λες τώρα... @ Σοφία 24/05/2010 01:27:04

      Δεν έχει να απολογηθεί για τίποτα. Το μόνο που θα ηθελα να τον ακούσω να λέει είναι "οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν" (σε ελεύθερη μεταφραση, "καλά να πάθετε μαλάκες, που πιστέψατε ότι θα σας κάνει κι αύξηση!").

  2. aristotelis avatar
    aristotelis 23/05/2010 20:31:07

    Γιατί ήταν ο μόνος πρωθυπουργός που τα τελευταία τριάντα χρόνια (παρά τα τεράστια του λάθη) κατάφερε να συνδυάσει μια αξιοπρεπή εξωτερική πολιτική με ένα πετυχημένο μείγμα οικονομικής διακυβέρνησης (εδώ είναι το ένα μεγάλο του λάθος βέβαια και θα το αναλύσω στη συνέχεια..). Στο πλαίσιο αυτής της οικονομικής πολιτικής εγινε εφικτή η διακοπή της μεγάλης αναδιανομής του πλούτου που είχε ξεκινήσει από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και η εν μέρει ενίσχυση της μεσαίας τάξης (μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και υπάλληλοι). Δυστυχώς απέτυχε στον περιορισμό της σπατάλης του κράτους χωρίς όμως να μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα διότι θα έπεφτε πολύ νωρίτερα και φυσικά στον έλεγχο των υπουργών του που πολλοί από αυτούς τον εξέθεσαν οικτρά και σε αυτό φυσικά έχει ευθύνη και αυτός.

  3. lewnidas avatar
    lewnidas 23/05/2010 20:45:05

    να βγει να πει γιατι φοβοταν ! και γιατι ξαφνικα "βαρεθηκε"

  4. πολίτης avatar
    πολίτης 23/05/2010 20:47:17

    Ρε παιδιά, να είμαστε λογικοί. Αν κινηθεί στη λογική "εγώ σας τα έλεγα", θα τον κατασπαράξουν. Πραγματικά περιμένουν στη γωνία για να πει κάτι τέτοιο. Θα τον ειρωνευτούν, θα τον ξεφτιλίσουν. Μπορεί να πει κάτι που θα συγκλονίσει; Το "σηκώνει" η κατάσταση να κάνει αποκαλύψεις, με στοιχεία, που δε θα αφήσουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης και γελοιοποίησης; Ο Καραμανλής δε συνηθίζει να βάζει τον εαυτό του μπροστά από τα συμφέροντα της χώρας. Συνεπώς θα περιοριστεί στα αναμενόμενα και αυτό περισσότερο θα τον βλάψει.Μην ξεχνάτε ότι δε θα περιοριστούν σε κάποιες εξηγήσεις του τύπου: "το έλλειμμα μεγάλωσε λόγω της κρίσης,΄δεν είχα συναίνεση και αναγκάστηκα να κάνω εκλογές". Αυτά τα είπε ήδη και κανείς δεν πείστηκε. Θα θελήσουν λεπτομέρειες και για Βατοπέδι. Μπορεί να μιλήσει και για αυτό;
    Θέλω κι εγώ να τον ακούσω. Αλλά είναι ώριμες οι συνθήκες; Ο Παπανδρεόυ αρχίζε να γκρεμίζεται, αλλά έχει ακόμη έναν δυνατό μισθοφορικό δημοσιογραφικό στρατό. Πέρα από αυτό, όλοι θα προτιμήσουν να στηρίξουν τον ΓΑΠ. προκειμένου να γελοιοποιήσουν τον Καραμανλή. Τα έχουν σκεφτεί αυτά; Είναι έτοιμοι για όλα;
    Καλό αυτό με τα ομόλογα! Ώστε για αυτό κρατούσατε το χαρτί, ε πονηρούληδες;

  5. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/05/2010 20:55:04

    Αποψή μου.Εμού του ελαχίστου.ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.Είναι πολύ-πολύ νωρίς.Ο Καραμανλής,είναι μεγάθυμος και ξέρει να συγχωρεί.Ομως,εμείς οι πολίτες που στηρίζουμε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Δημοκρατική και Προοδευτική Παράταξη,είμαστε χολωμένοι.Οχι μαζύ του.Κάθε άλλο.Είμαστε εδώ,όρθιοι και μαχητικοί και τον στηρίζουμε.Τώρα περισσότερο από ποτέ.Αλλά είμαστε οργισμένοι,μ'όλον αυτόν τον αχταρμά,των αργυρώνυτων κορυβαντιούντων σπεκουλαδόρων.Αυτών που ζαλίστηκαν από τις ίδιες τους,τις οιμωγές .Αυτών που έχασαν τον ύπνο τους,στην σκέψη του και μόνον.Ξέρουν αυτοί!!!!Και το ξέρουν καλύτερα από μάς.Να ξέρουν όμως και κάτι άλλο.Κάτι που η βλακεία τους δεν τους επέτρεψε να δούν.:Οσο περισσότερο κραυγάζουν,τόσο περισσότερους από μας αφυπνίζουν.Ποτάμι ολόκληρο γίναμε.Μικρός ο Εβρος μπροστά του.Λίγο ακόμα και θα ξεχειλίσουμε.Θα πλημμυρίσουμε τους κάμπους και τις πεδιάδες,θα σκεπάσουμε τα βουνά.
    ΟΧΙ Κώστα Καραμανλή.Κράτα τη χρυσή σου σιωπή.Ασ' τους να βράζουν στα βρωμερά ζουμιά τους.Ασ'τους να τηγανίζονται στο ταγκιασμένο λάδι τους.Ασ'τους να ξεροψήνονται,να καρβουνιάσουν. Δεν τους βλέπεις,πως τρέμουν περιδεείς;;; Φωνάζουν γιά να σκεπάσουν το φόβο τους,την επικείμενη συντριβή τους.Αυτά τα αποβράσματα,δεν δικαιούνται την μεγαθυμία σου.Δεν αξίζουν το έλεός σου.Η ώρα δεν έφτασε,ακόμα είναι μακρυά.Αλλά θ'άρθει.

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/05/2010 21:17:13

    Αν είναι να μιλήσει μπορεί να μιλήσει πρώτα σε εμάς; σε εμάς που πρόδωσε. Να μας πει, γιατί;

    -ανέχτηκε νόμιμους και ηθικούς
    -ανέχτηκε να τον παρακολουθούν
    -συγκάλυψε σκάνδαλα του ΠΑΘΟΚ
    -ανέδειξε παπαγαλομπαμπάδες
    -υπέκυψε σε κομιστές
    -άφησε κουφούς να δώσουν τα πάντα σε νταβατζήδες
    -έβλεπε σκούφιες του αλόγου να τινάζουν την χώρα
    -άφησε ποκοπάκηδες να βλέπουν την Αθήνα να καίγεται
    -ανέκτηκε ...κλητήρες να χάνουν σήματα

    Ενας ηγέτης δεν είναι ηθικός και καλός, είναι αποτελεσματικός και τίμιος. Δεν κρύβεται αλλά φωνάζει φωτιά και τσεκούρι και πάει μπροστά. Δείχνει τον δρόμο και δεν το παίζει σαν τις μαϊμούδες του φον Κανάρη δεν είδα δεν άκουσα δεν μίλησα.

    ...και όταν είδε το χάος; είπε την αλήθεια και έφυγε... αλλά τώρα θέλει να μιλήσει γιατί αποτελεί κεφάλαιο κάθε κεφάλαιο όμως έχει αρχή έχει και τέλος.
    Ας έχανε όχι με -10 αλλά με -20, αν έστω τον Ιούνιο έπαιρνε μέτρα σήμερα δεν θα είμαστε στο ΔΝΤ που μας πήγε ο ποδηλάτης με τα νεροπίστολα. Αλλά να πούμε την μια και μοναδική αλήθεια διαχείριση έκανε και όχι διοίκηση.

    Ας βγει λοιπόν να μιλήσει εδώ σε εμάς, που δεν είμαστε πληρωμένοι δημοσιογράφοι ή εγκάθετοι των ΜΜΕ. Να μιλήσει σε εμάς που πρόδωσε για τον λαό που πούλησε, 5 χρόνια καθόταν στις δάφνες και στην μάχη πέταξε την ασπίδα και έφυγε....και θέλετε την μεγαλύτερη ευθύνη του;
    ΑΥΤΟΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΟΤΥ

    • JULIA X avatar
      JULIA X @ Ο Ιθαγενής 23/05/2010 22:28:31

      Σωστός. Ας απολογηθεί ο Playstation για τη χώρα που κατέστρεψε.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ JULIA X 23/05/2010 22:34:16

        Η χώρα αυτή έχει βαθιές ρίζες για να καταστραφεί, τα όνειρα ενός λαού σκότωσε και πρόδωσε

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ JULIA X 24/05/2010 17:35:45

        H Julia X η γνωστή; Για να ξέρουμε ποιός μιλάει οπότε να τον αφήσουμε στην ελαχιστότητά του.....

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Ο Ιθαγενής 25/05/2010 02:47:07

      Είσαι άδικος για τον Καραμανλή. Έχει κάνει την αυτοκριτική του. Πρέπει να μιλήσει για να δείξει τη γύμνια του Παπανδρέου και την υπεροχή και ειλικρίνεια του Σαμαρά. Οι συγγνώμες δόθηκαν, δεν χρειάζονται άλλες γιατί το ΠΑΣΟΚ τις διαστρεβλώνει σαν δήθεν ομολογία αποκλειστικής ενοχής ενώ το ίδιο ευθύνεται για το 80% της κατάστασης της ελληνικής οικονομίας.

  7. Μούσα avatar
    Μούσα 23/05/2010 21:48:22

    ΕΞω απο το χορό ολοι πολλα ξέρετε να λέτε!
    Γιατί δεν εκανε εκεινο, γιατι δεν έκανε το άλλο.
    Ενταξει δεν ηταν ΚGBιτης Πούτιν ο άνθρωπος.
    Αλλά ακομα και τον Πουτιν ο λαος του δεν τον εδιωξε μετα τα 5 χρόνια επειδη δεν έβαλε στην φυλακη τους ολιγάρχες που λυμαίνονταν τον πλουτο της Ρωσίας-πλην του Khodarkovsky- και ο λαος πείναγε.΄Η επειδη δεν διόρθωσε αμέσως τα κακως κείμενα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Μούσα 23/05/2010 21:50:53

      όχι Μούσα μου εμείς χορεύαμε για πάρτη του αυτός .....καθότανεεεεεεεεεε

  8. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/05/2010 21:48:55

    Δεν χρειαζεται να μιλησει και να απολογηθει σε κανεναν.Οτι ηταν να πει το ειπε προεκλογικα.Τις λεπτομερειες της 6ετιας μπορει να τις πει σε εναν βιογραφο του.Τα ΜΜΕ θα τον κατασπαραξουν ειτε μιλησει ειτε οχι.Για να μπορεσει να αντεκρουσει οτι του καταλογιζουν θα πρεπει να βγαινει στα καναλια καθε μερα.

    • Basilis avatar
      Basilis @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/05/2010 22:01:44

      αυτό που πρέπει να κάνει είναι να βγει και να μιλήσει με στοιχεία και όχι με γενικότητες του τύπου "τα έλεγα, με ρίξαν τα συμφέροντα, οι καναλάρχες κ.τ.λ." πρέπει να βγει και να πει ποιοι, γιατί και με ποιον τρόπο τον πολεμήσαν, ρίχνοντας τον τελικά. να προσκομίσει στοιχεία. όχι για να μην τον "φάνε" τα αχόρταγα media αλλά γιατί το χρωστάει στο όνομα, την παράταξη και την υστεροφημία του.... αλλά κυρίως στον ελληνικό λαό. να πει τι έγινε πραγματικά, τι συμβαίνει τώρα, γιατί και από ποιους... αλλιώς να μη βγει καθόλου.... το όνομα καραμανλής δε μπορεί να διασωθεί μέσω μιας μεσοβέζικης απολογητικής δήλωσης του τύπου "άλλοι φταίνε". ας θυμηθεί την επιστολή του θείου του το 1963.... ας παραδειγματιστεί από αυτήν... ακόμα τον πιστεύω... για πόσο ακόμα θα εξαρτηθεί από τον ίδιο! ὀψώμεθα...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/05/2010 22:18:20

      Έναν ηγέτη πρέπει να τον φοβούνται και να τον αγαπούν. Αν δεν γίνεται και τα δύο, τότε καλύτερα μόνο να τον φοβούνται.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Ο Ιθαγενής 25/05/2010 02:49:48

        Συμφωνούμε. Καλύτερα να φοβούνται τον Καραμανλή. Αν η σιωπή εξασφαλίζει αυτό, τότε καλώς το κάνει. Όταν η σιωπή θα κάνει ζημιά τότε να μιλήσει.

  9. ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ 23/05/2010 22:10:04

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΒΑΡΕΘΕΙ Ν΄ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΔΕΣ-ΣΗΜΙΤΕΣ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥΣ-ΠΑΠΑΡΗΓΕΣ κ.α. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
    Η ΜΟΝΗ ΑΣΧΟΛΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΕΣ

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ 23/05/2010 23:42:12

      Πέστα χρυσόστομε. Τόση ανάγκη για σωτήρες πια; Δεν χορτάσαμε τόσες δεκαετίες;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ 23/05/2010 23:45:57

      Ξέχασες του Μητσοτάκηδες. Ξέρεις τί ωραίοι που θα είναι γιαχνί?

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ 24/05/2010 17:39:51

      Καλά, όποιος και να ανέβει στην εξουσία και να μην ανήκει σ΄αυτές τις συνομοταξίες που αναφέρεσε Αηδιασμένε, πάλι δεν θα παίξει το ρόλο του σωτήρα; Τις αηδίες είναι αυτές; Εκτός κι αν υπονοείς τον χώρο των αναρχικών οπότε λέγε ότι σου καπνίσει.....
      Κι αν πάρει την εξουσία ένας που λέγεται Ταδόπουλος, πάλι δεν θα δημιουργήσει έναν πόλο όπως αυτούς που αναφέρεις; Αυτά τα απολιτίκ συνθήματα είναι χαμηλού ενδιαφέροντος και αδιέξοδα.

  10. theagpar avatar
    theagpar 23/05/2010 22:22:56

    Να μιλησει ο πιο αποτυχημενος πρωθυπουργος;
    Και να πει τι;

    • Σοφία avatar
      Σοφία @ theagpar 23/05/2010 22:33:12

      Ότι χρίστηκε από τους Πασόκους αποτυχημένος για να ρημάξουν ανενόχλητοι τη χώρα!!! Α μα πια!!!

      • μύγα avatar
        μύγα @ Σοφία 24/05/2010 17:46:08

        Κονταίνουμε όσους δεν φθάνουμε και δεν είναι στα μέτρα μας..
        Είναι τόσο λυπηρό το πως σε αυτόν τον τόπο η συκοφαντία πάντα πιάνει τόπο..

    • Λαχανάς avatar
      Λαχανάς @ theagpar 23/05/2010 22:35:43

      Απόψεις σαν και τη δική σου βλέπω και θυμαμαι καθε φορα οτι δεν εχει ιδιαιτερο νοημα να λυπουμαστε για τον Καραμανλη, αφου αυτος ο αφελεστατος λαος το μονο που αξιζει ειναι να εχει γαπ και πασοκ κυβερνηση.

    • loretta avatar
      loretta @ theagpar 23/05/2010 22:43:49

      ΟΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ... Ο Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο Κ.ΣΗΜΙΤΗΣ.!

      Αυτα για το χτες....οσο για το σημερα....ο Κ.Κ ηταν μετριος και κατω των προσδοκιων...και το σιγουρο ειναι οτι ο Γ.Παπανδρεου θαναι ο ΧΕΙΡΙΣΤΟΣ.

    • loretta avatar
      loretta @ theagpar 23/05/2010 23:28:24

      ....Θα πει αυτα που πρεπει να πει...και οσοι μπορουν και θελουν θα καταλαβουν..!!

      Παντως εχει τουλαχιστον ενα προσον....ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ loretta 24/05/2010 01:12:05

        ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
        ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ;
        ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΩΣΤΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ.
        ΠΙΣΤΕΥΟ ΠΩΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΜΙΛΙΣΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡ0 ΘΑ ΕΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ....ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ...ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ....ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΙΚΡΕΣ...ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ....ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ....Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ; ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΜΕ!!!! ΜΙΑ ΖΩΗ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ....!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ theagpar 23/05/2010 23:43:16

      Ο 2ος πιο αποτυχημένος της ύστερης μεταπολίτευσης, θέλεις να πεις.

  11. ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ 23/05/2010 22:28:12

    ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ theagpar.

  12. Αλκιβιάδης avatar
    Αλκιβιάδης 23/05/2010 22:39:11

    O Καραμανλής πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσει. Οχι με ξύλινη πολιτική γλώσσα και
    υπερκφυγές αλλά ευθέως, όσο βέβαια του επιτρέπεται ως πρώην, να είναι ευθύς
    και άμεσος.

    Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου πει αν μας συνέφερε ως χώρα να μείνουμε εκτός
    Euro με δεδομενη την οικονομική δομή της χώρας??
    Μέχρι σήμερα ουδείς εκ των πανσόφων έχει πεί ή γράψει το παραμικρό.

  13. loretta avatar
    loretta 23/05/2010 22:40:39

    O K.Κ θα μιλησει και θα πει αυτα που πρεπει να πει.....το θεμα ειναι....η Ντορα οταν τα αποκωδικοποιησει που θα τρεχει να κρυφτει...!

    Οσοι γνωριζουν ελαχιστα τον Κ.Κ θα επρεπε να μην ζητουν τοσο επιμονα να μιλησει γιατι αυτα που θα πει θα πονεσουν πολυ παρα πολλους.

    ...δειτε ...τις συμφωνιες που εγιναν επι καραμανλη με ρωσια κινα....δειτε σταση ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ...δειτε τις κωλοτουμπες τους ΣΗΜΕΡΑ.

    Αυτο αρκει...!!!

  14. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 23/05/2010 22:47:10

    Tο μεγαλύτερο λάθος του Καραμανλή δεν είναι η οικονομική αστοχία, ούτε η μακροχρόνια στάση "παρατηρητή" ενώ γινόταν γύρω του ρεμούλα. Αυτά είναι απλώς πολύ μεγάλα λάθη. Το ασυγχώρητο λάθος είναι η προκήρυξη εκλογών για το Φθινόπωρο του 2007, την ώρα που καιγόταν η Αττική - και η αδίστακτη συνέχεια ενώ καιγόταν Πελοπόννησος, Εύβοια κτλ, με τόσες δεκάδες νεκρούς. Εκεί οδηγεί η "επικοινωνιακή διαχείριση". Άυτό ήταν το ναδίρ της πολιτικής ηθικής και το ζενίθ της πολιτικής ανεπάρκειας - όχι προσωπικά του Καραμανλή, αλλά όλης της τότε ηγετικής ομάδας. Το χειρότερο είναι, ότι δεν υπήρξε ούτε μία παραίτηση ή άλλη διαμαρτυρία υπουργού, βουλευτή ή πολιτευτή. Πρόκειται για ηθικό στίγμα ανεξίτηλο.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ Sic transit gloria mundi 23/05/2010 23:02:57

      Ο Καραμανλης ειχε παρει την αποφαση για τις εκλογες του 2007 απο τον Ιουλιο οταν οι δημοσκοπησεις τον εδειχναν 6 μοναδες μπροστα.(Δες you tube Ερευνα ΣΕΠΤ 07). Και εκει ερχονται οι φωτιες.....

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/05/2010 23:09:54

        Αναφέροντας δημοσκοπήσεις, μονάδες και πώς αποφάσιζε, πιβεβαιώνεις αυτό ακριβώς που λέω για την “επικοινωνιακή διαχείριση”. Άν ήταν πολιτικός αναστήματος, θα παρατούσε τα "πουρνάρια" των εκλογών, ότι απόφαση κι άν είχε πάρει, και θα ενδιαφερόταν μόνον για το "γάμο".
        Και φυσικά, οι ευθύνες δεν καταλογίζονται ούτε στον "στρατηγό άνεμο" ούτε σε "ασύμμετρες απειλές", αλλά στην προεκλογική διάλυση του κρατικού μηχανισμού.

    • Βασίλης Χ. avatar
      Βασίλης Χ. @ Sic transit gloria mundi 23/05/2010 23:33:20

      Eίναι πιθανόν να θυμάμαι λάθος, αλλά είμαι αρκετά σίγουρος ότι ή ιστορία με τις πυρκαγιές ξεκίνησε αφού είχαν προκηρυχθεί οι εκλογές. Η μομφή που διατυπωνόταν τότε ήταν ότι ο ΚΚ δεν ανέβαλε τις εκλογές παρά την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Προσωπικά δε νομίζω ότι ήταν λάθος η επιλογή του και το αποτέλεσμα τον δικαίωσε. Αν πήγαινε τις εκλογές παραπίσω υπήρχε περίπτωση να συνεχιστεί η υπονόμευση είτε με τον ίδιο τρόπο (καίμε τα πάντα) είτε αλλιώς (τα boys from the Embassy είναι, αν μη τι άλλο, άκρως ευρηματικά σε τέτοιες δουλειές!).

      Κατά τη γνώμη μου το μεγάλο λάθος ήταν ότι δεν προχώρησε σε νέες εκλογές αμέσως αφότου οι πασόκοι επανεξέλεξαν το ΓΑΠ. Μπορούσε να το κάνει με το αιτιολογικό της ισχνής πλειοψηφίας και να αποτελειώσει το ΠΑΣΟΚ. Δεν το έκανε, πιθανώς σκεπτόμενος "θεσμικά", πιθανώς φοβούμενος ότι η κόπωση του εκλογικού σώματος θα έφερνε αντίθετα αποτελέσματα ή πιθανώς γιατί απλά δεν ήθελε να αποτελειώσει το ΠΑΣΟΚ, στη λογική του 'better the devil you know' και θεωρώντας το Γιωργάκη διαχειρίσιμο αντίπαλο. Το θέμα είναι ότι αντίπαλος δεν ήταν ο Γιωργάκης, αλλά ο Γιωργάκης και όλο το σύστημα από πίσω του. Και γελάω πολύ με τους πασόκους που λένε ότι ο Γιωργάκης πήγε κόντρα στο σύστημα και κέρδισε. Αυτό δεν υπάρχει, να μη λέμε τρέλες τώρα. Ο Βενιζέλος ποτέ σεν ήταν η επιλογή του συστήματος, ήταν απλά το "μαστίγιο" που κράδαινε το σύστημα απέναντι στο Γιωργάκη, μέχρι να εξασφαλίσει από αυτόν τα ανταλλάγματα που ήθελε, τα ανταλλάγματα που τώρα ξεπληρώνει ο "άνθρωπος που δε χρωστούσε σε κανέναν". Ποτέ δεν επρόκειτο να αφεθεί το ΠΑΣΟΚ να διαχωριστεί από το όνομα "Παπανδρέου", κι αυτό για λόγους που νομίζω όλοι μας καταλαβαίνουμε.

      Με λυπεί πάντως που σε μια μεταπολιτευτική Ελλάδα που γνώρισε πρωθυπουργούς του "mea culpa", του "Τσοβόλα δώσ' τα όλα", του "ευχαριστώ τους Αμερικανούς", του "έπαιζαν στο Χρηματιστήριο; Ας πρόσεχαν", του "Υπάρχουν λεφτά - υπήρχαν λεφτά - τα βρήκαμε τα λεφτά - δεν υπάρχουν λεφτά - ποτέ δεν είπαμε ότι υπάρχουν λεφτά - υπάρχουν λεφτά σε όλο τον κόσμο (!)", του "φοβόμαστε τους Τούρκους μη μας πάρουν κανένα νησί", κάποιοι, ακόμη και αυτοπροσδιοριζόμενοι ως νεοδημοκράτες, μέμφονται τον ΚΚ γιατί δεν ήταν ο... σούπερμαν που προσδοκούσαν. Νομίζω ότι συνολικά ο ΚΚ ήταν ένας αρκετά καλός πρωθυπουργός για τα μέτρα της Ελλάδας. Και εν πάση περιπτώσει, εκεί που χρειάστηκε, τα "όχι" του τα είπε. Καμία σχέση με τους τωρινούς οσφυοκάμπτες.

      • Βασίλης Χ. avatar
        Βασίλης Χ. @ Βασίλης Χ. 23/05/2010 23:36:17

        Διάβαζε: "Ο Βενιζέλος ποτέ ΔΕΝ ήταν η επιλογή του συστήματος..."

  15. Μούσα avatar
    Μούσα 23/05/2010 23:07:42

    Η χώρα και το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικός λαού ζει μια συνεχιζομενη ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
    Αναζητά την ΚΑΘΑΡΣΗ και πιστευει ο Καραμανλής είναι ενα προσωπο κλείδι γι΄ αυτήν,γι΄ αυτο και θέλει να μιλησει.
    Οταν νιώσει έτοιμος ας το κάνει.
    Και χωρίς προειδοποιησεις.

  16. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 23/05/2010 23:27:46

    Θα συμφωνήσω με τον επαναστάτη Σπάρτακο. Όχι ακόμα.
    Θα τους δώσει τροφή. Εδώ πρέπει να τους κοπεί ο αέρας που μολύνουν και αναπνέουμε.Όχι ακόμα. Θα αποπροσανατολιστεί η κουβέντα.Μία φράση του ΚΚ, θα τους δώσει τροφή για εβδομάδες.ΟΧΙ.
    Ο στόχος είναι ένας: Να φύγουν οι προδότες! Όσο περισσότερο χρόνο τους δίνουμε τόσο περισσότερο θα χρειαστεί να παλέψουμε. Εμείς χάνουμε χρόνο, όχι εκείνοι.Όχι αντιπερισπασμοί. Στοχοπροσήλωση. Έχουν αρχίσει να τρώνε ήδη τις σάρκες τους. Στηρίζονται σε σαθρό βάθρο. Ούτε ανάσα.
    Εμείς πρέπει να βάζουμε θέματα στην κουβέντα, όχι να μας τα επιβάλλουν εκείνοι. Πρέπει να δώσουμε εμείς τον τόνο και εκείνοι να χορέψουν.Τώρα, επίθεση, στα δικά τους ανομήματα. Και είναι ήδη πολλά...Εκείνος που επιτίθεται, διαλέγει τον τόπο και τον χρόνο της επίθεσης. Ο αμυνόμενος παρακολουθεί και προσπαθεί να προκαταλάβει τις κινήσεις του επιτιθέμενου. Ανάληψη πρωτοβουλίας, αν το θέλετε, στην θεωρία των παιγνίων. Ο έχων την πρωτοβουλία των κινήσεων, αν διαλεξει σωστά τον τόπο, χτυπά ατιμωριτί. Χτυπά κατά το δοκούν. Πρέπει ,πως να το γράψω πιο δυνατά, να επιτεθούμε. Εμείς πρέπει να τους χτυπάμε, μέχρι να γονατίσουν. Καμμία ευκαιρία, κανένα έλεος, κανένας οίκτος. Τσακίστε τους όλους. Ο Θεός θα ξεχωρίσει τους δικούς του...

  17. Orestios avatar
    Orestios 23/05/2010 23:40:51

    Είναι νωρίς ακόμη.

  18. αkis avatar
    αkis 23/05/2010 23:42:03

    Να μιλήσει να πεί τί? δεν είπε προεκλογικά ότι πήγαμε σε εκλογές γιατί χρειαζόντανε μιά κυβέρνηση με νωπή εντολή για να πάρει μέτρα?
    δεν είπε ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΆ μηδενικές αύξησεις ? ,δεν ξεκίνησε τα αυθαίρετα για είσπραξη ? δεν εμφάνησε τέλη αυτοκινήτων δήθεν εναντίον των ρύπων για είσπραξη?
    δεν τον έκραζαν όλα τα ΜΜΕ ιδιοκτησίας των νταβατζίδων και έπαιζαν πάση θυσία ΓΑΠ?
    ΨΗΘΗΚΑΜΕ και βγήκε με 11 μονάδες διαφορά ο ΓΑΠ

    ο ΓΑΠ έλεγε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ θα δόσουμε ΠΑΡΟΧΕΣ και μετά ήλθε ο έρωτας
    προβληματισμός,αμηχανία,αδυναμία δανεισμού και τελικά
    εύκολα μέτρα - 30% σε μισθούς και συντάξεις
    από 0.95 1.50 βενζίνη-φπα 21%
    τσιγάρα-ποτά κλπ άυξηση φόρων

    τα δύσκολα μέτρα
    απελευθέρωση επαγγελμάτων
    νοσοκομεία - φάρμακα
    λαθρεμπόριο καυσίμων
    παραοικονομία τουριστικές επιχειρήσεις κλπ δραστηριότητες με χιλάδες αδήλωτους ανασφάλιστους έλληνες και αλοδαπούς
    μεγαλοκαταθέσεις που φύγανε και ήταν δημόσιων λειτουργών των 1500 ευρώ το μήνα
    ακίνητη και κινητή περιουσία δημοσίου ΔΕΚΟ και ασφαλιστικών ταμείων
    έλεγχος απευθείας αναθέσεων
    σκανδαλώσεις μισθώσεις περιουσίας δημοσίου παραλιακής και χειμερινών χιονοδρομικών κέντρων
    φορολογικές κ ασφαλιστικές οφειλές
    κλπ κλπ κλπ

    σε 7 μήνες βγάλανε 20 γιατρούς και τον βοσκόπουλο -δοξάστε τους

    αντι λοιπόν να μας παραμυθιάζουν με το αν και τι θα πεί ο καραμανλής ας κάνουν αυτό που αυτοί πρέπει να κάνουν ώστε να δείξουν ότι η ανθρωποθυσία δεν θα πάει χαμένη γιατί θα φύγουν νύχτα.

    Η ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΔΕΝ ΈΙΧΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ

    ΗΔΗ Η ΒΑΣΩ ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Η ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΑΝ ΟΡΙΜΟ ΦΡΟΥΤΟ ΣΤΟ ΔΝΤ

    Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΝΕ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΌΣΑ ΠΟΣΑ ΗΘΕΛΕ -αυτό λέει κάτι

    Αφήστε λοιπόν τον αποπροσανατολισμό και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ οτι μας πετσοκόψατε ,πιό κάτω δεν πάει και ειστε ΣΤΟΧΟΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ

  19. kontin avatar
    kontin 23/05/2010 23:50:18

    Είναι απίστευτο να υποστηρίζετε τον Κο Καραμανλή με επιχειρήματα εκτός λογικής. Αν ο ίδιος ήταν πραγματικός ηγέτης και πατριώτης που γνώριζε ότι μεθοδεύονταν σημαντικές αποφάσεις εναντίον της χώρας έπρεπε να ενημερώσει τον ΛΑΟ για αυτό που παλεύει και να ζητήσει να σταθούμε όλοι δίπλα του. Τίποτα τέτοιο δεν έγινε, το αντίθετο παράτησε την διαχείρησή της σε αμφισβητούμενης ηθικής συνεργάτες του που έδωσαν την χαριστική βολή σε όλους μας. Στο τέλος τα παράτησε και εγκατέλειψε.
    Οι διαρροές ότι θα μιλήσει και θα πει σημαντικά πράγματα είναι για να διατηρεί την ύπαρξή του ή για να στέλνει σε ¨κάποιους¨ μυνήματα να σταματούν να τον χτυπούν.
    Όσο αφορά τον πιθανό εκβιασμό που μπορεί να δέχθηκε ήδη αρκετοί συμπατριώτες μας κάτω από τα χρέη σε τράπεζες και τοκογλύφους έχουν χάσει τη ζωή τους και σε λίγο η πείνα και η ανέχεια θα θερίσουν πολλούς περισσότερους φυσικά και ψυχολογικά, όφειλε για όλους αυτούς και για όλους μας να μας δείξει το δρόμο. Έχετε δει να νοιαστεί κανείς.
    Οπότε ας αφήσουμε αυτό το παραμύθι ( του ήρωα ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ) και να δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε τη λαίλαπα που ζούμε.

  20. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 23/05/2010 23:50:49

    Αντίκειμαι στην Νέα Τάξη, στηρίζω Κώστα (και βέβαια όποιον άλλον τον βοηθάει).

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Μποτίλια στο Πέλαγος 24/05/2010 09:27:05

      Bravo bouteille.Α,μά πιάάάά΄.Δρυός πεσούσης.....

  21. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/05/2010 00:12:43

    Ο Καραμανλής πρέπει να μιλήσει για να κατεδαφίσει όχι για να απολογηθεί.
    Να περιμένει.

  22. mara avatar
    mara 24/05/2010 00:17:58

    Το πότε θα μιλήσει ο Καραμανλής το έχει ήδη αποφασίσει. Το ξέρει και ο Σαμαράς. Μπορεί να είναι στο συνέδριο, μπορεί και όχι.
    Πάντως αυτοί... που αγωνιούν και κόπτονται τόσο πολύ για την μέχρι στιγμής σιωπή του, έχω τήν εντύπωση ότι τους ενδιαφέρει περισσότερο ο χρόνος που θα μιλήσει. Από ότι φαίνεται θέλανε με την πίεση που του ασκούν τόσο καιρό να έχει μιλήσει ήδη, για να είναι ακόμα "ψηλά" ο Γιωργάκης. Όσο περνάει ο καιρός και ο ΓΑΠ καταποντίζεται στην συνείδηση του κόσμου, τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα έχουν αυτά που θα πεί ο Καραμανλής. Γι΄αυτό βιάζονται και πιέζουν αφόρητα με όλες τους τις δυνάμεις όσο ακόμα έχουν τον έλεγχο γιατί βλέπουν ότι όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα σφίγγουν άγρια και επικίνδυνα...
    Αρχίζει και φεύγει σιγά-σιγά από τον κόσμο η πρώτη σαστιμάρα από τα απανωτά χαστούκια της κυβέρνησης. Αρχίζει και ξυπνάει... και
    χάνεται ο έλεγχος....
    Φοβούνται την απήχηση του Καραμανλή στον κόσμο, που άν συνδυαστεί και με αιφνιδιαστική μετωπική σύγκρουση του Σαμαρά προς την κυβέρνηση, θα χάσουν την γή κάτω από τα πόδια τους....
    Μου φαίνεται ότι κάτι τέτοιο θα παιχτεί.... και θα γίνει το "έλα να δείς"!!!

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/05/2010 00:19:38

    Καλή και ρεαλιστική η ανάλυσή σου. Το μέγιστο λάθος ότι δεν "τελείωσε" τον Τσολάκογλου τον Οκτώβριο του 2007 με συνεχόμενες εκλογές. Ο Ανδρέας θα τόκανε.

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 24/05/2010 00:47:19

    Θά μιλήση ὅταν ὁ χρόνος εἶναι ὤριμος,καί φαντάζομαι πώς γνωρίζει πότε.
    Σέ ὅσους τόν κτυποῦν ἄς σκεφθοῦν πώς ἦταν ὅ Πρωθυπουργός πού(ὁπως ἐγώ βλέπω τά πράγματα)μέ τήν ἐξωτερική του πολιτική θέλησε νά πάψη ἡ Ἑλλάδα νά εἶναι Προτεκτοράτο.Γιατί ἔτσι γίναμε κράτος,μέ προοπτική Προτεκτοράτου ἐσαεί,βοηθούντων,Κοτσαμπάσηδων καί Φαναριωτῶν.
    Ὑπομονή,ὅλα θά ἔρθουν στό φῶς.

  25. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 24/05/2010 00:56:22

    Προκειται ασφαλως περι παγιδας που θελουν να του στησουν,ωρυονται οι δημοσιοκαφροι και εχουν παρει φωτια οι βρωμοφυλλαδες..
    Βλεπετε (μετα τις εκλογες) η ολη φιλοσοφια ωστε να προσφυγουν στο ΔΝΤ και να περασουν τα μετρα εχει στηθει στο κατα ποσο θα πετυχουν να παρουσασουν τον ιδιο τον Κ.Κ σαν μια "εγκληματικη" φυσιογνωμια του πολιτικου συστηματος.
    Ξερουν οτι στον βαθμο που θα το καταφερουν να τον παρουσιασουν ως τον αρχιλησταρχο στη θεση των ιδιων, θα εχουν σημειωσει νικη που θα τους δωσει χρονο.Αυτο ειναι και το ζητουμενο γιάυτους.
    Αλλα ο χρονος για το ΠΑΣΟΚ τελειωνει, και ως ενας αλλος ναρκομανης που αναζητα την δοση του για να συνεχισει να πορευεται,ετσι και αυτοι αναζητουν την λασπολογηση σε βαρος του.Και οσο δεν εμφανιζεται ο Κ.Κ ,αυτοι τρωγωνται μεταξυ τους και τρωνε καθε φορα και λιγο απτην σαρκα τους..να γιανουν.
    Γι'αυτο αφηστε τα λαμογια του ΠΑΣΟΚ να αναζητουν την εξαρτηση τους ως αλλες περιφερομενες χαρμανες.
    Γιατι θα φτασει ο καιρος να βγει να μιλησει ο Κ.Κ, ας ειναι ομως υπερβολικο οταν θα το κανει κατι σαν ανελπιστο δωρο.
    Και οι της ηγεσιας του ΠΑΣΟΚ, ξιπασμενες χαρμανες θα πεσουν ολοι πανω του, ωστε να συναντησουν αναμφιβολα την μοιρα του καθε ναρκομανη ...OVERDOSE!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ EtsiMareSei 24/05/2010 01:09:51

      Κι ενώ ο έντυπος τυπος εκτοξεύει τονους λάσπης προς τον Καραμανλή χαϊδεύοντας τον GAP, ο ηλεκτρονικός κάνει εκκαθάριση στελεχών δυνητικά επικίνδυνα για το GAP.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 24/05/2010 01:34:10

        Τέτοιος είναι ο φασισμός.

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ Orestios 24/05/2010 01:47:24

        Και η δυσωδεια της σαπιας οσμης που τον ακολουθει ιδια και απαραλλαχτη και αυτη..
        Καποιοι φευγουν γιατι δεν μπορουν να την αντεξουν, και καποιοι αλλοι (τυπου ΛΑΟΣ)τρεχουν κοντα της γιατι μυρισανε ανθρωπινο κρεας.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 24/05/2010 02:00:50

        Οι Φασίστες-Ναζιστές πάντα στο τέλος μαζεύονται όπως οι μύγες στο σκατό.

  26. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 24/05/2010 01:29:45

    Δεν εχω καμια αμφιβολια επ'αυτου,οτι το ΠΑΣΟΚ προχωρει στην εκκαθαριση και δικων του στελεχων που κρινονται αμφιβολου ποιοτητας για την συμπραξη με τα σχεδια της ηγετικης τους ομαδας,αρεσκονται να το ονομαζουν αυτο καθαρση και κερδιζουν και στα ματια της κοινης γνωμης ετσι.,,
    Στοχος βεβαια ειναι ενα ακομα πιο συγκεντρωτικο καθεστως και δυσκαμπτο,που θα υπακουει εν ριπη οφθαλμου στα κελευσματα της ηγεσιας..

  27. aurora3363 avatar
    aurora3363 24/05/2010 02:20:24

    Αν πρεπει να μιλησει το ξερει αυτος καλυτερα απο μας..Αλλα αν το κανει πιστευω οτι ο σωστος χρονος θα ειναι στο συνεδριο της ΝΔ

  28. enianos avatar
    enianos 24/05/2010 09:35:57

    Και να μην ξεχάσετε να τον ρωτήσετε γιατί προκήρυξε εκλογές στις τρεις του Σεπτέμβρη? Πια η σημειολογία της παραπάνω ημερομηνίας ?

  29. koreatis avatar
    koreatis 24/05/2010 09:49:19

    Αν ο καραμανλης βγει να μιλησει για να υπερασπιστει την υστεροφημια του, για να πει οτι κακως τον ριξανε ενω τα μετρα που προτιθετο να παρει ηταν ικανα εκεινη την εποχη για να βγαλουν τη χωρα την κριση, ας μη μιλησει καθολου. Χειροτερο κακο θα του κανει. Γιατι πρωτον, αργησε να τα ανακοινωσει ενω την κατασταση την ηξερε. Δευτερον, ηταν προφανες οτι δεν μπορουσε να κυβερνησει, ειτε απο εσωκομματικες ειτε απο εξωκομματικες τρικλοποδιες. Αρα, μπορει κανεις να υποθεσει οτι, ακομα κι αν τον αφηναν να συνεχισει για ενα 8μηνο, μετρα δεν θα τα καταφερνε να υλοποιοησει, για τους ιδιους ακριβως λογους που δεν τα υλοποιησε ή ουτε καν τα ανακοινωσε μεχρι εκεινη τη στιγμη.

    Αρα αν θελει να μιλησει ο καραμανλης, να βγει να πει (και πιστευω οτι μπορει γιατι αναγκη δε φαινεται να εχει κανεναν) ποιοι τον κραταγανε δεμενο και εσωκομματικα αλλα κυριως σε επιπεδο διαπλοκης. Ποιοι τα εκαναν πλακακια με ποιους, ποιοι επαιρναν ουσιαστικα αποφασεις (και μαλλον παιρνουν ακομα), ποιοι μας διαφεντευουν ουσιαστικα ρε παιδι μου. Να βγει να πει, οτι ελληνες δεν παει το μαγαζι γιατι αυτος κι αυτος κι αυτος κι αυτος κουμανταρουν και τα μπλοκαρουν ολα. Σε καθε ενα θεμα ξεχωριστα. Να πεσουν οι μασκες. Να γινει χαμος. Αυτη θα ειναι η ουσιαστικοτερη υπηρεσια που θα μπορεσει αυτη τη στιγμη να προσφερει στη χωρα. Μπορει?

  30. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 24/05/2010 10:23:54

    Η αχίλλειος πτέρνα όλων των ευφυών ανθρώπων(και πολιτικών)
    είναι η υποτίμηση των υποδεεστέρων τους.
    Αν κάνεις το μοιραίο λάθος να πέσεις στο δικό τους επίπεδο,
    αργά ή γρήγορα, θα σε νικήσουν.
    Την παγίδα αυτήν την αποφεύγουν μόνον οι ιδιοφυείς.

  31. Γιώργος avatar
    Γιώργος 24/05/2010 11:21:02

    Ας τους αφήσει να βράσουν στο ζουμί τους. Ψάχνουν εξιλαστήριο θύμα και η οποιαδήποτε λέξη του, θα του γυρίσει μπούμεραγκ. Μια ανθρώπινη κουβέντα είχε πει ότι "κουράστηκε", και ο Χατζηνικολάου τον έβγαλε στα μανταλάκια.
    Όσο δε μιλάει, τόσο αρρωσταίνουν. Και προσωπικά το φχαριστιέμαι.

  32. NONOS avatar
    NONOS 24/05/2010 11:49:49

    Δεν πρεπει και δε θα μιλησει ο Κωστας.
    Δεν τους ξερετε τους Καραμανληδες ειναι αγυριστα κεφάλια
    Θα μιλησει οταν κρινει αυτός οτι επιβαλλεται για τη σωτηρία της πατρίδας απ το τσουναμι μετρων που ερχεται το Σεπτεμβρη και τοτε ολοι θα λενε στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα.
    Ο Καραμανλης είναι ευφηής δεν ειναι επιπολαιος και τυχαίος πολιτικός οση λασπη και οχετο κι αν δεχτεί απο τους Χατζηλλαλακηδες του ειδους
    Αυτων τη μεναστρα χαλασε και ορισμενων της Αγιας οικογενειας και τον καθαρισαν
    Δυστυχως στην Ελλαδιτσα εχουμε δεχτει αδιαμαρτηρητα να κυβερνα η 4η εξουσία 150 αλητες καθοριζουν την τυχη μας και μας πίνουν το μοχθο ερχεται ομως κι αυτονών η ωρα
    Οταν μιλησει ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ και πει αυτα που πρεπει κι οχι αυτα που θελει πολλοί θα πρεπει να αλλαξουν πατρίδα
    Το μεγα λαθος του ηταν οτι απ την αρχη δεν καθαρισε τα ΜΜΕ στείλτους καθε μερα το ΣΔΟΕ να τους τα κανει γης μαδιαμ και θα σουλεγα γιατί το μπαρμπουνι ειναι κοκκινο
    Το παιχνίδι ειναι στημμενο κανείς δεν ξερει ουτε η Νατάσα ποτε θα μιλησει τι θα πει και που θα το πεί

  33. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 24/05/2010 12:06:30

    βλεπω μερικους που υποστηριζουν με παθος τον ΚΚ και πραγματικα λεω οτι οι ανθρωποι δεν υπαρχουν(που λεει και το ανηψακι μου) οτι μαλλον θα ζουν σε αλλη χωρα οτι ζουν στο matrix.καλα νονος δεν παιζεσαι σε λιγο θα μας πεις οτι τον και η cia γιατι παρολιγο να κανει την Ελλαδα υπερδυναμη.ο ανθρωπος την μονη κορυφη που ανεβηκε ηταν αυτη της αποτυχιας,κριμα γιατι τον ειχα πιστεψει.

    • nancy avatar
      nancy @ Νιόνιος-διονύσης 24/05/2010 12:16:17

      Μή σου ξεφύγει εσένα.. νιόνιε

  34. Μ avatar
    Μ 24/05/2010 13:27:58

    Διαβάζοντας κανείς τα περισσότερα σχόλια πιό πάνω, θα πίστευε οτι ο Καραμανλής ο Β' ο ολίγιστος, ετοίμαζε 5 χρόνια την μεγάλη Οκτωβριανή Επανάσταση και "Το Μέγα Γαλακτικό Σύστημα" τον πολέμησε, γιατί απειλούσε την κυριαρχία του στην ψορωκώσταινα (αφού για κάποιο μυστήριο λόγο τον άφησε να κυβερνήσει 5 ολόκληρα χρόνια!).Και οτι όπου νάναι θα μιλήσει και θα μας αποκαλύψει πολλά!
    Το ότι το "παιδί" ούτε και παλιότερα πολυμιλούσε, δεν φαίνεται να το έχουν προσέξει.
    Για το Σχέδιο Ανάν τι ακριβώς εναντίον του "Συστήματος" είπε;
    Για τις πρωτοφανείς εξευτελιστικές υποκλοπές,τι ακριβώς είπε;
    Για τα Ελληνοτουρκικά, τι ακριβώς ενοχλητικό του "Συστήματος" είπε;
    Όταν η Αθήνα πήγε να γίνει Μογκαντίσου, τι ακριβώς είπε;
    Και όταν μετά απο τις καταστροφικές πυρκαϊές του 2007 (που ως γνωστόν το Μέγα Γαλακτικό Σύστημα έβαλε, για να τον διαβάλει)ξαναπήρε την λαϊκή εντολή και για τρία χρόνια κυβέρνησε, τι μας είπε;
    Βλέπετε ότι δεν χρησιμοποίησα καθόλου το ρήμα "έκανε" για προφανείς λόγους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μ 24/05/2010 13:54:48

      Τον αδικείς. Είπε πολλά: "Μια τζατζίκι, μια ρωσική, 2 σπληνάντερα, 5 γαρδούμπες, 3 σόδες, και το καινούργιο ντιβιντί του Σηγκάλ..."

  35. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 24/05/2010 13:43:34

    Αν ο Καραμανλής μιλήσει και αναλύσει πως φτάσαμε ως εδώ, θα πέσουν πολλά αεροπλάνα.
    Η προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ και των νταβατζήδων είναι να προκαταλάβουν και απαξιώσουν ότι πει. Σίγουρα δεν θα τους βγει. Οι ίδιοι οι πασόκοι πολύ γρήγορα θα καταλάβουν το παιχνίδι που παίχτηκε εις βάρος της Ελλάδας και των πολιτών αυτής της χώρας.

  36. aurora3363 avatar
    aurora3363 24/05/2010 15:06:22

    Και δεν μου λετε βρε "καλοπαιδα" εσεις που ξυνιζεται ,ποιος πρωθυπουργος σας αρεσε εσας δλδ; Και μη μου πειτε κανενας γιατι θα γελασω κινεζικα.χιχιχι

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ aurora3363 25/05/2010 01:11:47

      Θα σε ρωτήσω εγώ ρητορικά. Πριν τον ΔΟΛ, είχαμε την Φρειδερίκη. Πριν την Φρειδερίκη, είχαμε τους ... Γερμανούς. Πριν τους Γερμανούς είχαμε τον Μεταξά, κοινώς, χ.ψ.α. Στο βουνό είχαμε τον Μπάμπη Κλάρα, αλλά τον έφαγαν οι ...Ρώσοι. Ο Καποδίστριας, αν δεν ήταν πράκτορας των Ρώσων, τον έφαγαν δεν θυμάμαι ποιοί.Τον Βενιζέλο τον εμίσησαν οι αντίπαλοί του. Νομίζω ότι όπως λέει και ο Μποτίλιας, μας έχουν βραχυκυκλωμένους, και δεν νομίζω ότι είναι μόνο οι Αγγλοι.

      aurora3363, μπορεί να γελάσεις χιχιχι.

  37. NONOS avatar
    NONOS 24/05/2010 15:25:07

    Οταν λοιπόν ολοι οι ευκολοι επικριτές του καναπέ μετα το Σεπτεμβρη θα πουν το ψωμί ψωμάκι τοτε θα ειναι δυστυχώς πολύ αργά.
    Ουτε στο Μatrιχ ζουμε ουτε στο Μονακό ζουμε στην Ελλαδίτσα με τα οποια προβληματα της για τα οποία ολοι είμαστε συνυπευθηνοι γιατι ετσι μας βόλευε αλλα δεν ειχαμε ουτε ΔΝΤ ουτε Τρισέδες ουτε Μαρκέλες ειχαμε την αξιοπρεπειά μας σαν λαός και οχι την εθνική ξεφτίλα που μας οδηγούν με την πολιτική τους οι σωτηρες του σημερα
    Ο Καραμανλης οσο κι αν ενοχλεί πολλούς εγραψε ιστορία με τα οποια του λαθη και αδυναμίες που μπορεί να του προσαψει καθένας ενα ομως ποναει και τζούζει
    Ηταν χορτατος δεν ηταν κλεφτης και λαμόγιο και πανω απ ολα ηταν πατριώτης και ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ.

  38. γιωργος avatar
    γιωργος 24/05/2010 17:14:21

    δεν ειναι η ωρα να μιλησει ακομα.του την εχουν στημενη να τον φανε ζωντανο.ηδη οι δημοσιογραφαρες ακονιζουν τις μασελες τους.
    αμα βγει δεν πρεπει να μιλησει ξυλινα,αλλα να ζητησεισυγνωμη για την ανε παρκεια του αλλα κυριως να ξεμπροστιασει το συστημα και αυτους που τον υπονομευσαν.

  39. Anonimi avatar
    Anonimi 24/05/2010 19:36:53

    Να τα πει στον ανακριτή.

  40. Λαχανάς avatar
    Λαχανάς 25/05/2010 00:36:43

    Να κατι στο οποιο επεσα τυχαια. Διαβαστε τα πρωτοσελιδα της νικης το 2004 για να καταλαβετε τι τεραστια ευκαιρια χαθηκε για τον ΚΚ και τη ΝΔ να κυριαρχησει. Απο το 2004 επρεπε να βαλουν το μαχαιρι στο κοκαλο και να τελειωναν το συστημα ΠΑΣΟΚ.

    http://www.apodimos.com/arthra/Mar_2004/H_ANASKOPISH_TOY_TYPOY_PRIN_KAI_META_TIS_EKLOGES/index.htm

  41. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 25/05/2010 02:58:55

    Είναι νωρίς. Ο ΚΚ να μιλήσει μετά το συνέδριο, αφού ο Σαμαράς καθαρίσει πλήρως τη ΝΔ και αφού σχηματίσει μια ανανεωμένη και ιδεολογικά στέρεη νέα ηγετική ομάδα χωρίς βαρίδια. Να μιλήσει αφού εκτεθούν πλήρως οι κύριοι και κυρίες των ΜΜΕ που τώρα κόπτονται να "απαλλαγεί" δήθεν ο Σαμαράς από τον Καραμανλή και αφού ο λαός έχει νιώσει στο πετσί του και στην τσέπη του τα νέα μέτρα της κυβέρνησης. Να μιλήσει όταν θα έχουν απαξιωθεί πλήρως τα ΜΜΕ της διαπλοκής στα μάτια του λαού. Αυτό μάλλον θα γίνει σύντομα. Έτσι θα βοηθήσει στην νέα ελληνική πολιτική αναγέννηση που σημαίνει ανάδειξη στην κυβέρνηση του Σαμαρά και κάθαρση του τομέα της ενημέρωσης έντυπου και ηλεκτρονικού από τη διαπλοκή.

  42. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 25/05/2010 03:01:58

    Εσύ πόσα κιλά είσαι και μιλάς απαξιωτικά περί "χοντρού"; Για συμαζέψου. Τουλάχιστον ο ΚΚ ήταν ταπεινός και δεν προκάλεσε κανένα με τις όποιες ατομικές αδυναμίες του.

  43. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 25/05/2010 09:39:25

    χα χα χα απίστευτο το αρθρο σου...αν δε ειναι πλάκα μαλλον εχεις ξεχάσει μία δόση

  44. takis avatar
    takis 04/06/2010 17:05:02

    ρε φιλοι του μπουλη γιατι τον πιεζετε σωνει και καλα να μιλησει.παλι θα καλυψει τα λαμογια για το καλο της παραταξης οχι της ελλαδας-.τα μμε δεν του εβαλαν διπλα τα λαμογια ζαχο-ρουσο-βουλγα-αλογο-παπαθα-λιαπη-μπακο-σιουφα-σουφλια-πετραλια- και τοσους αλλους.γι αυτο καλα θα κανει να μη ξαναμιλησει για λογαριασμο των ελληνων το κακο το μεγαλυτερο το εκανε ασ μη κανει παλι κι αλλο κακο.ας κοιταξει αλλες δουλειες πλεον.

  45. armageddon avatar
    armageddon 04/06/2010 18:09:21

    Το φνινόπορο με την πτώση του Πασόκ να τον περιμαίνετε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.