#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/10/2009 17:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καραμανλής έχασε. Τι κέρδισε, όμως, ο Παπανδρέου;

 



Συγκεντρωτικά, τα ποσοστά των κομμάτων του δικομματικού συστήματος, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, είναι τα χαμηλότερα που σημειώθηκαν από το 1981. Ειδικότερα, στις χτεσινές εκλογές έφτασαν το 77,4%, ενώ οι πιο χαμηλές επιδόσεις που είχαν καταγραφεί στο παρελθόν ήταν το 1996 (79,61%) και το 2007 (79,93%). Παρότι θεωρητικά, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς, ότι ο δικομματισμός υπέστη ήττα, στην πράξη μόνον αυτό δεν συνέβη.

Το ποσοστό του πρώτου κόμματος, του ΠΑΣΟΚ, κυμαίνεται στα συνήθη, υψηλά επίπεδα που λαμβάνουν τα δύο αυτά κόμματα και κυρίως τα κυβερνητικά. Τα ποσοστά τα δεύτερου κόμματος της εξουσίας, της ΝΔ, ήταν αυτά που βρέθηκαν σε ελεύθερη πτώση. Την ίδια στιγμή, δεν παρατηρήθηκε στροφή των ψηφοφόρων προς τα μικρά κόμματα. Κάτι που θα έδειχνε ότι οι πολίτες γυρίζουν την πλάτη στον δικομματισμό. Εξαίρεση αποτελεί το ΛΑΟΣ, το οποίο από 3,80% που είχε στις βουλευτικές εκλογές του 2007 (271.764 ψήφους), αύξησε τις δυνάμεις του τώρα, παίρνοντας 5,63% και 385.647 ψήφους.

Στην πραγματικότητα, το ΠΑΣΟΚ δεν αύξησε σοβαρά, αριθμητικά τη δύναμή του. Το 2004, για παράδειγμα, είχε λάβει 3.003.275 ψήφους, ενώ χτες πήρε 3.008.682. Δηλαδή, αύξησε τη δύναμή του μόλις κατά 5.407 ψήφους. Αντίθετα, η ΝΔ καταβαραθρώθηκε, αφού σε σχέση με το 2004 έχασε 1.066.351 ψήφους, το ένα τρίτο της δύναμής της. Ο δικομματισμός (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) έχασαν, σε σύγκριση με το 2004, 1.060.944. Δηλαδή, σχεδόν το ίδιο με αυτό που έχασε στις τελευταίες εκλογές η ΝΔ (σε σχέση με το 2007, η ΝΔ έχασε 702.148 ψήφους). Πως είναι δυνατόν μέσα σε δύο χρόνια, να χάνει ένα κόμμα τόσο μεγάλο αριθμό ψήφων; Αλλά και που πήγαν όλοι αυτοί οι ψήφοι; Κυρίως στην αποχή, στο ΠΑΣΟΚ, αλλά και στο ΛΑΟΣ, δευτερευόντως. Στην πραγματικότητα λοιπόν, μόνον για ήττα του δικομματισμού δεν μπορεί να μιλήσει κανείς.

Ο λαός και αυτή τη φορά ψήφισε με αυτοματοποιημένα αντανακλαστικά δικομματισμού. Ακόμα κι αν ο ένας πόλος του, η ΝΔ, ήταν αδύνατος, οι ψηφοφόροι δεν επέλεξαν να ψηφίσουν τους μικρότερους. Γεγονός βέβαια, που οφείλεται και στα μικρά κόμματα, τα οποία αδυνατούν να προσελκύσουν ψήφους από τους μεγάλους.

Κύριο συμπέρασμα είναι λοιπόν, ότι το γνωστό ενδιάμεσο, μετακινούμενο σώμα των ψηφοφόρων, που εκτιμάται συνήθως στο 7%-10%, καθώς και πολλοί Νεοδημοκράτες ψηφοφόροι, αποφάσισαν να καταψηφίσουν Καραμανλή, βλέποντας ότι ο ίδιος έχει παραδώσει την εξουσία και, κατά συνέπεια, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να τον στηρίξουν. Και ναι μεν, ο Γιώργος Παπανδρέου αδυνατούσε, σε μεγάλο βαθμό, να πείσει ότι έχει τη στόφα του μεγάλου πολιτικού ηγέτη και του ικανού μελλοντικού πρωθυπουργού, αλλά ο Καραμανλής, με την τακτική του, είχε εμπεδώσει στη συνείδηση του κόσμου ότι έχει πιά αποχωρήσει και ότι δεν έχει κανένα νόημα η οποιαδήποτε στήριξη στο πρόσωπό του. Όπως ο ίδιος εγκατέλειψε τους ψηφοφόρους του, έτσι τον εγκατέλειψαν και αυτοί. Αυτό το ήξεραν και στο ΠΑΣΟΚ και στη ΝΔ. Αλλά κανείς δεν περίμενε, ούτε στα όνειρά του, διαφορά της τάξης του 10%.

Το μείζον ερώτημα όμως, που προκύπτει από τα παραπάνω στοιχεία, είναι άλλο. Πρέπει άραγε, το ΠΑΣΟΚ να θεωρεί «δεδομένους» όλους αυτούς τους ψηφοφόρους που πήρε; Τα ίδια τα στοιχεία δείχνουν πως όχι. Οι μετακινήσεις από το ΠΑΣΟΚ προς τη ΝΔ ουδόλως πρέπει να αποκλειστούν, εάν ο Γ. Παπανδρέου δεν ικανοποιήσει ορισμένες από τις στοιχειωδέστερες προσδοκίες των ψηφοφόρων. Εάν επίσης, η ΝΔ, με την ανάδειξη του νέου αρχηγού της δείξει ικανότητα στην αντιπολίτευση και στην προοπτική να κυβερνήσει, σίγουρα θα αρχίσει να τονώνεται και πάλι το δικομματικό δίπολο.

Ωστόσο, δεν μπορούν να αποκλειστούν ακόμα και τα χειρότερα. Δηλαδή, να υπάρξουν πολύ πιο έντονοι κραδασμοί που θα απειλήσουν το χώρο ακόμα και με διάσπαση. Πάντως, πολλοί πιστεύουν ότι μάλλον είναι αδύνατον να «βγούν πρόβατα έξω από το μαντρί», δεδομένου μάλιστα, ότι από τα δεξιά υπάρχει ήδη ένας διαμορφωμένος χώρος που σταθεροποιείται, αυτός του ΛΑΟΣ. Όπως και να έχει, οι διαδικασίες εντός ΝΔ, θα πάρουν χρόνο. Και μέχρι τότε ο Γ. Παπανδρέου θα έχει ελευθερία κινήσεων και, πολύ πιθανώς, την ανοχή της κοινής γνώμης.

Σε αυτές τις συνθήκες λοιπόν, που ο μεν ένας πόλος του δικομματισμού, η ΝΔ, έχει ατονήσει θεαματικά και βρίσκεται σε κρίση, ο δε δεύτερος πόλος, το ΠΑΣΟΚ, δεν μπορεί να θεωρεί τα τεράστια εκλογικά κέρδη του, ως μόνιμα και «δεδομένα», ο δρόμος για τα μικρά κόμματα, και ιδιαίτερα αυτά της Αριστεράς, ανοίγει. Οι αντικειμενικές συνθήκες τα ευνοούν. Μένει να δείξουν υπευθυνότητα, πολιτική ωριμότητα και επιθετική στάση, για να κερδίσουν σημαντική μερίδα της κοινωνίας και να μπουν σφήνα στο σύστημα του δικομματισμού. Διότι τα πραγματικά ποσοστά της Αριστεράς στην Ελλάδα, σίγουρα δεν είναι μόνον 12% (ΚΚΕ 7,5% και ΣΥΡΙΖΑ 4,5%), αλλά τουλάχιστον 17%.     

 Suhoi

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/10/2009 18:44:06

    Πολύ καλό. Ο δικομματισμός μπετόν αρμέ. Τι να λέμε τώρα ...

    • Swell avatar
      Swell @ αλλενάκι 05/10/2009 20:15:56

      Γι' αυτό πανηγυρίζουν οι κατασκευαστικές. Το χορό σέρνει ο Μπόμπολας.

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ Swell 05/10/2009 20:18:28

        ε οχι και γιαυτο πανηγυριζουν . Δηλαδη ο ΚΚ τους πηγε κοντρα; Ρε παιδια μην τρελαινομαστε. Οσοι ετρωγαν επι πασοκ συνεχισαν τη μασα (ναι και ο Κοκκαλης που ηταν βαρωνος κατα τον Μπαιρακταρη-Καραμανλη) ...... ας μην εθελοτυφλουμε.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ βαγγελης 05/10/2009 20:24:17

          Έλα ντε!

  2. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 05/10/2009 19:17:14

    Ο Καραμανλισμός παρουσίασε τέσσερα καταλυτικής σημασίας ΝΕΑ δεδομένα που όλοι οι μελλοντικοί κυβερνώντες θα τα βρουν με αμείλικτο τρόπο μπροστά τους, άσχετα τι θα επιλέξει ο ίδιος ο Καραμανλής στο μέλλον:
    1. Χρήση μερικώς ειλικρινούς γλώσσης.
    2. Διεμβόλιση σημαντικότατων από τις πρώην αδιαμφισβήτητες εντολές των ισχυρών στα Εθνικά Θέματα. Αμφισβήτηση του yes men πρωθυπουργικού στριγκάκι.
    3. Τμηματικό ξεκαθάρισμα από πρόσωπα που αποτελούσαν πολιτικά βαρίδια, στα πλαίσια του δυνατού που καθόριζε η τήρηση των απαραίτητων ισορροπιών.
    4. Αξιοπρεπή, εκούσια υποχώρηση, τουλάχιστον προς τα έξω (έστω ισχύοντος του εκών-άκων).
    ΚΩΣΤΑ ΕΥΓΕ!

  3. aggelos avatar
    aggelos 05/10/2009 20:06:02

    Ήταν ο πρώτος πρωθυπουργός που η προσωπική του ζωή έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα μέσα. Προσωπικές του επιλογές χλευάστηκαν από συγκεκριμένα κέντρα. Απαξιώθηκε πολιτικά και εξοντώθηκε προσωπικά. Μόνο τα παιδιά του δεν πείραξαν ίσως επειδή δεν πρόλαβαν. Κατά τα λοιπά:
    "Ανθ' ημών ο Γουλιμής".

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ aggelos 05/10/2009 20:09:47

      χμ, να υποθεσω οτι ο ανδρεας δεν κατηγορηθηκε κ χλευαστηκε για την προσωπικη του ζωη;
      Ο ΚΚ προκαλεσε και καλα επαθε. Το αν το εκμεταλλευτηκαν αυτο καποιοι ειναι δικη του ευθυνη και μονο. Παντα θα υπαρχουν αρπακτικα ...ωστοσο αν εισαι σωστος , ειλικρινης και τιμιος δεν εχεις να φοβασαι τπτ. Το πολυ πολυ να πεις εγκαιρα την αληθεια με ονοματεπωνυμο και να ζητας δημοψηφισματα σε σημαντικα θεματα για να βαζεις το λαο προ των ευθυνων του....

      • aggelos avatar
        aggelos @ βαγγελης 05/10/2009 20:19:16

        Ο Αντρέας ήταν θύμα; Επιλογές του δεν ήταν η Δήμητρα, οι χαρτορίχτες και οι καφετζούδες της Εκάλης; Το σπίτι με τα δανεικά; Θα το ξαναγράψω για να γίνω σαφέστερος: Όταν η γυναίκα σου αλλά και τα χόμπι σου βγαίνουν στη φόρα με το χυδαιότερο τρόπο και μια ολόκληρη κοινωνία αγοράζει την εφημερίδα επειδή έχει προσφορά μακαρόνια, τότε υπάρχει πρόβλημα. Όταν γνωστός δημοσιογράφος γράφει ότι πέρασε τη μέρα του στη Ραφήνα παίζοντας PS ενώ είναι στο εξωτερικό και το περνάμε έτσι τότε υπάρχει πρόβλημα! Ο Αντρέας έβγαλε ο ίδιος την προσωπική του ζωή στη φόρα.

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ aggelos 05/10/2009 20:30:40

          εξαλλου μην απλοποιουμε τα πραγματα τοσο πολυ. Ο λαος δεν αποφασιζει συμφωνα με το ps3 και τα μακαρονια ουτε με το κανο και το ποδηλατο. Μπορει να γελαει και να κοροιδευει αλλα δεν τον ενδιαφερει. Αν ο ΚΚ ειχε σταθει στο υψος των περιστασεων απο τοτε που βγηκε το 2004 τωρα θα ηταν ειτε στην ακρη σαν 'ηρωας' ειτε στην κυβερνηση σαν 'μεταρρυθμιστης'

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ aggelos 05/10/2009 20:17:02

      επισης μην ξεχναμε τα περι διαπλοκης, κοκκαλη κλπ προ εκλογων του 2004 και το τι εκανε μετα και τι ειπε πριν λιγους μηνες για τον Σημιτη που τον υπεδειξε ως κεφαλαιο για την Ελλαδα ..... Αυτα καθε αλλο παρα εντιμο και συνεπη πολιτικο καταδεικνυουν. Τελος παντων. Ειχε τα παντα με το μερος του. ΜΜΕ, Λαο, ΝΔ, Αριστερους κλπ.... και καταφερε να τους βαλει ολους σχεδον απεναντι... κριμα γιατι μπορουσε θεωρητικα να φερει αλλαγη αρκει να το ηθελε και να το τολμουσε...

      • aggelos avatar
        aggelos @ βαγγελης 05/10/2009 20:25:45

        Συμφωνώ ότι το 2004 είχε τη χρυσή ευκαιρία να κάνει τομές. Έχασε τη δυναμική με την οποία ήρθε. Αν τους έβαζε απέναντι και έπεφτε τότε θα είχε άλλη υστεροφημία. ΜΜΕ πάντως δε νομίζω ότι τον στήριξαν ανοιχτά ποτέ.

        • βαγγελης avatar
          βαγγελης @ aggelos 05/10/2009 20:28:07

          δεν τον υποστηριξαν απροκαλυπτα και με ...σθενος. Ωστοσο δεν ηταν με τον ΓΑΠ και επιπλεον τον θεωρουσαν χαρισματικο. Δεν ξερω αν πηγαινε εναντια στα συμφεροντα τι αντικτυπο θα ειχε, ωστοσο ειναι 100% σιγουρο οτι δεν προσπαθησε καν να συγκρουστει. Ουτε με μεγαλοεργολαβους, ουτε με ΜΜΕ, ουτε με παλαιοΠΑΣΟΚ κ παλαιοΝΔ και γενικως ηταν .... αδιαφορος...

  4. Στέργιος avatar
    Στέργιος 05/10/2009 20:28:26

    @ Βαγγέλης:

    Τι θα πει "δεν είναι τυπικός";

    Επειδή είναι γκέι; Το 10% τού πληθυσμού είναι γκέι. Αν οι γκέι ήταν κόμμα θα ήταν το τρίτο κόμμα στη Βουλή!

    Κι εγώ Θεσσαλονικιός είμαι.

    ΟΛΗ η Θεσσαλονίκη το ήξερε και τον ψήφιζε πρώτο βουλευτή σε σταυρούς, ήδη από τότε που χρειαζόταν σταυρούς.

    Αυτό που του προσάπτω είναι ότι δεν βγήκε να το πει παλληκαρίσια.
    Στο 2010 ζούμε, σιγά και τι θα γινόταν.

    • βαγγελης avatar
      βαγγελης @ Στέργιος 05/10/2009 20:32:23

      χαχαχ δεν λεω για το γκευ. Και δεν θα το ελεγα ποτε εφοσον δεν εχω απτες αποδειξεις. Μιλαω για το ποσο συνεπης ειναι στις σχεσεις του, στα λογια του, στις πραξεις του κλπ. Τυπικος με την εννοια του συνεπη και οχι του 'στανταρντ'

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ βαγγελης 05/10/2009 20:34:11

        και παλι φυσικα δε θα με απασχολουσε για να μην παρεξηγηθω. Δικο του θεμα και δε με αφορα. Με αφορα η συνεπεια λογου και πραξεων. Με αφορα η διαχρονικη του πορεια μεσα σε εναν χωρο και το ποσο εκμεταλλευτηκε η οχι καποιες καταστασεις. Τελος παντων.

    • Υ. avatar
      Υ. @ Στέργιος 06/10/2009 07:34:50

      @ Στέργιος - Βαγγέλης

      Τι έγινε ρε μάγκες? Άρχισε ο κιτρινισμός για τη προσωπική ζωή του ΚΚ? Λες και ήσασταν εκεί και παίρνατε μάτι. Για συνέλθετε. Σκεφθήκατε από που όλα αυτά εκπορεύονται και που αποσκοπούν?

      Να σας θυμίσω και το γνωστό ανέκδοτο, περί της ονομασίας του ανδρικού μορίου?
      Φήμη! Γιατί κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα.

  5. kanis avatar
    kanis 05/10/2009 22:47:52

    Ο Αντρέας κι ο ΚΚ διασύρθηκαν απο τα ΜΜΕ όσο κανένας άλλος πολιτικός αρχηγός. Λεπτομέρειες της προσωπικής τους ζωής -αληθή ή όχι-, εκμηδένιζαν κάθε πολιτικό επιχείρημα γύρω από το έργο τους.
    Και οι δύο είχαν κοινό εχθρό, που τους στοχοποιούσε... την αγία διαβολική οικογένεια.
    Καιρός είναι , ο λάκος που τόσο έντεχνα έσκαβε, η εν λόγω φαμίλια,στους άλλους, να γίνει ο δικός της πολιτικός τάφος!


    Απορίας άξιον, ότι για την προσφιλή οικογένεια Σημίτη, στο Μητσοτακέικο, δεν είδαμε ποτέ ούτε φωτογραφίες των μελών της!!!!!!!

    • Υ. avatar
      Υ. @ kanis 06/10/2009 07:40:26

      Συμφωνώ και επαυξάνω, ως συνέχεια στο πιο πάνω σχόλιο μου

  6. Paris avatar
    Paris 05/10/2009 23:36:49

    Tότε 300.000 καρκινοπαθείς πήγαιναν στη Κώ να πιούν το νερό του Καματερού.
    Χτες 300.000 δανειολήπτες (Νεοδημοκράτες ,ΚΚΕδες ,Συριζαίοι και Καρατζαφερικοί) και τιγκαρισμενοι στην "Άρση Βαρών " από τις πιστωτικές κάρτες ψήφισαν Τζέφρυ μπας και τους σβήσει τα χρέη. Η ζωή κύκλους κάνει. Ο εξυπνότερος απατεώνας τα παίρνει όλα.

    Οι οργισμένοι αχρέωτοι Νεοδημοκράτες είτε απείχαν ,είτε ψήφισαν ΛΑΟΣ ,είτε ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ

    • petrak avatar
      petrak @ Paris 06/10/2009 01:00:23

      Επισημαίνω κάποια πράγματα :
      1) Οι κυριακάτικες εφημερίδες καταβαραθρώθηκαν κυκλοφοριακά ανήμερα εκλογών και με ανθρώπους να αγοράζουν 2-3 μαζί.
      Πρώτο Θέμα" με 165.000 φύλλα
      "Ελευθεροτυπία" με 135.000
      "Βήμα" με 125.000 φύλλα,
      "Έθνος" με 117.000 φύλλα,
      "Καθημερινή" με 107.000 φύλλα
      Real news με 97.000 φύλλα

      Θεωρώ ότι είναι μία μαζική καταδίκη των εφημερίδων αυτών από δεξιούς, κεντροδεξιούς και αριστερούς ψηφοφόρους.

      2)Η βασική γραμμή υπέρ κάποιου κόμματος δίνεται, πλέον, από άλλου είδους εφημερίδες ( κυρίως όσες διανέμονται δωρεάν, καθημερινές ή εβδομαδιαίες - όσοι διαβάζουν καταλαβαίνουν τι εννοώ και από ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ , που πλέον έχουν αρθρογράφους που δίνουν και πολιτική γραμμή! ) . Χαρακτηριστικό είναι το πρωτοσέλιδο της GOAL News, λες και οι αναγνώστες της είναι οπαδοί ενός κόμματος ! Να μην πω και άλλες...Έχουν χάσει τον έλεγχο. Θυμίζουν γεροντοκόρο 50 ετών που επιτέλους βρήκε μια να του καθίσει και να δει χαρά στα σκέλια του ! Και φυσικά η χαρά είναι ανιδιοτελής ! Για εμάς χαίρονται, βρε κουτά , και για την Ελλάδα που θα γίνει παράδεισος σε 100 μέρες !

      3) Επίσης, βασική κομματική γραμμή περνούν, πλέον, παλιά μπλογκ και ιστοσελίδες τα οποία απέκτησαν κομματική ιδιότητα και γραμμή, ανάλογα με τις προσωπικές προσδοκίες ή επιδιώξεις σε σχέση με την εξουσία και τις όποιες ανταμοιβές θα τις δούμε τις επόμενες μέρες ...

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ petrak 06/10/2009 09:55:28

        κοιτα, οσοι επηρεαζονται απο εφημεριδες και ΜΜΕ γενικα ειναι αξιοι της μοιρας τους. Ειδικα ομως τα blogs και οι ιστοσελιδες, ακομα και να εχουν γραμμη, ΣΥΝΗΘΩΣ εχουν και καποια 'ψηγματα' κριτικης και σχολιων. Εκει δηλαδη μπορουμε να ελπιζουμε σε μια πιο 'σφαιρικη' αντιμετωπιση (εφοσον βεβαια επιτρεπονται σχολια και εφοσον παρακολουθουν τα Blogs αυτα και ανεξαρτητα ατομα).
        Ωστοσο, το προβλημα στην Ελλαδα δεν ειναι νομιζω τα ΜΜΕ γιατι κατα κανονα ο Ελληνας εχει γυρισει την πλατη του προ πολλου. Το προβλημα ειναι α)η ελλειψη ικανων πολιτικων β)η ελλειψη παιδειας στην καθημερινοτητα . Αυτα τα 2 ειναι βεβαια και αλληλενδετα, παρολα αυτα θα μπορουσαν να παραγουν μια καλυτερη Ελλαδα ....

  7. Inis avatar
    Inis 06/10/2009 01:27:58

    Αυτα με τα νουμερα ειναι πολυ ωραια.
    Μπορει να βγαλει ο καθενας οτι θελει.
    Δηλαδη ποσες ψηφους θελατε να παρει το πασοκ;
    Γιατι τις παρουσιαζεται σαν λιγες, ως κατι οχι σημαντικο, ως αποτυχια;
    Ε μαθετε οτι το πασοκ πηρε το μεγαλυτερο αριθμο ψηφων απο ολες τις εκλογες εκτος αυτης του 1993.
    Πηρε την Κυριακη περισσοτερες ψηφους απο οσες ειχε παρει το 2007, το 2004, το 2000, το 1996, το 1990, τις 2 το 1989, το 1985, το 1981 και βεβαια των 2 προηγουμενων.

  8. βαγγελης avatar
    βαγγελης 06/10/2009 09:37:26

    θα σε παρακαλουσα να μη βαζεις σε μενα λογια που δεν ειπα. Ουτε ειπα οτι ειναι γκευ ουτε καν το ξερω . Εγω απλα αναφερθηκα στο ποσο συνεπης ηταν. Για τις προτιμησεις του μπορει να εχουμε ακουσει διαφορα αλλα προσωπικα δεν εχω αποδειξεις μα και δε με απασχολει να μαθω. Δεν θα αλλαζε σε τπτ την θεση μου. Μακαρι να ειχε κυβερνησει σωστα και να εκανε οτι ηθελε στην προσωπικη του ζωη.

    • Υ. avatar
      Υ. @ βαγγελης 06/10/2009 11:16:31

      Μπαίνεις όμως σε μια δια του μπλογκ συζήτηση και συντηρείς ένα θέμα που κάποιος είτε με σκοπιμότητες ή ανεγκέφαλος βάζει σε διάλογο. Μη τσιμπάς.

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/10/2009 11:57:58

    Θα γραψω το τι κερδισε,το παρον ο ΚΚ

    - το τελος Σουφλια
    - την υποψηφιοτητα Ψωμιαδη
    - Το καθηγητιλικι του Αλογοντυλαν
    - την Παπακωστα εκτος Βουλης
    - εναν εχθρο, τον Βενιζελο !..
    - Τη Καυτη Πατατα στα χερακια του ΓΑΠΠ !!!

    σκεφτομαι... και θα επανελθω..

    Ο ΓΑΠΠ τι κερδισε???χχχμμμμμμ την ευγνωμοσυνη του ΤηρΑμολα !! :)

    ΠΠ

  10. the nobel of peace 2009 avatar
    the nobel of peace 2009 06/10/2009 19:41:49

    o αραμανλης ηλθε σε διασταση με την κοινη γνωμη τοσο με τους μηδενικους διορισμους που εκανε στο δημοσιο +ενδεικτικη ηταν η μειωση των θεσεων για εκπαιδευτικους απο 100.000 σε 20.000 } και δεν ειχε δικαιο ο παπανδρεου οταν ελεγε οτι η νδ εκανε μαζικους διορισμους στο δημοσιο για να κερδισει τις εκλογες
    το εκλογικο α+ποτελεσμα και η συντριβη της νδ διαψευδει την ρηση του παπανδρεου περι ρουσφετιων
    η νδ δεν εκανε κανεναν απολυτως διορισμο στα 6 χρονια που διακυβερνησε
    και ο ελληνικος λαος το γνωριζει καλλιτεραψ απο τον καθενα
    αν ειχε κανει μαζικους διορισμους θα κυμαινοοταν το ολιγοτερο στο 37 τοις εκατο
    η κριση στην παιδεια, οι μεταρρυθμισεις της κουτσικου και ο γρηγοροπουλος με τις φωτιες οδηγησαν στην συντριβη τη νδ

    www.arelis.gr

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.