#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/04/2012 16:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καμμένος θα συνεργαστεί μόνο με τον ΣΥΡΙΖΑ!!!



Είδα το πρωϊ στην τηλεόραση τον νεόκοπο ιδρυτή των  Ανεξάρτητων Ελλήνων!

Τόση αλαζονεία πιά!

Για σκεφθείτε και να επαληθευθούν οι δημοσκοπήσεις!

Ο Καμμένος, λοιπόν, προετοιμάζεται να …κυβερνήσει τη χώρα. ...Με το ΣΥΡΙΖΑ!

Έτσι τουλάχιστον δήλωσε σήμερα το πρωί στο Bήμα fm όπου ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων δήλωσε ότι θα συζητήσει με τον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς «υπάρχουν συγκλίσεις στην οικονομική πολιτική» των δύο κομμάτων.

Θα πρότεινα στους νεοδημοκράτες που σκέφτονται να ψηφίσουν Καμμένο να θυμηθούν τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ τον Δεκέμβριο του 2008, όταν κάηκε η Αθήνα.

Για να ξέρουν με ποιους θα συνεργαστεί ο "Ανεξάρτητος Έλληνας".

Ήθελα, επίσης,  να γνωρίζω, αν ο Καμμένος:

α) συμμερίζεται τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για το σκοπιανό;

β) συμφωνεί με τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ για το μεταναστευτικό;

γ) αποδέχεται την άποψη του για το πανεπιστημιακό άσυλο;

Και καλά ο Καμμένος θέλει να συνεργαστεί με τον Αλέξη, ο Αλέξης θέλει;

Όμως, ρωτάω δύσκολα γιατί ο  Καμμένος έχει άλλες προτεραιότητες.

Να μας λύσει πρώτα το οικονομικό πρόβλημα.

Και πώς θα το κάνει αυτό;

Θα ….τιτλοποιήσει τα έσοδα  από τον  ορυκτό πλούτο της χώρας τον οποίο εκτιμά σε 130 δις.

Για να τον βοηθήσω στο οικονομικό του ο πρόγραμμα θα του πρότεινα επίσης να ....τιτλοποιήσει και τα έσοδα από την …Ακρόπολη!

Κάτι τέτοιο είχε σκεφτεί και ο Χριστοδουλάκης επί Σημίτη, αλλά έκανε πίσω μπροστά στη γενική κατακραυγή.

Θα δώσει, λοιπόν, αυτά τα 130 δις και …ξοφλήσαμε γιατί τόσο χρέος αναγνωρίζει!

Να θυμίσω ότι πριν μερικές μέρες μας έλεγε ότι το σύνολον του ελληνικού χρέους είναι ..παράνομο!

Τώρα, καταλήξαμε στα …130 δις!

Αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό, βλέπω να φτάνουμε στα νούμερα του  ΓΑΠ!

Όμως, ο επικεφαλής των Ανεξάρτητων ας  μας λύσει μερικές απορίες;

Πρώτον, μέχρι να αρχίσει να ...τιτλοποιήσει τον ορυκτό πλούτο της χώρας, τι θα κάνει στο μεταξύ;

Ρωτάω επειδή μας λέει ότι θα καταργήσει το Μνημόνιο, άρα και τα δανειακή σύμβαση αμέσως;

Και ο ορυκτός πλούτος για να ..τιτλοποιηθεί πρέπει πρώτα να εκτιμηθεί. Υποθέτω ό,τι δε θα το κάνει στο άρπα κόλα!

Δεύτερον, τιτλοποιώντας τον ορυκτό πλούτο της χώρας δεν εκχωρείς μέρος της  εθνικής σου ανεξαρτησίας;

Πως τα ανέχονται αυτό οι ..Ανεξάρτητοι Έλληνες;

Εγώ πάλι θα πρότεινα στον κ. Καμμένο να συνεχίσει να  εμφανίζεται κάθε μέρα στην τηλεόραση....

Χρόνος  υπάρχει!

Για να καταλάβουν όλοι!

Αδέξιος Δεξιός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thanasis avatar
    thanasis 02/04/2012 16:17:21

    το κόμμα Καμμένου είναι σίγουρα δεξιό; οι ψηφοφόροι του συμφωνοπυν με τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ σε εθνικά θέματα και μεταναστευτικό;

    • anonymous avatar
      anonymous @ thanasis 02/04/2012 16:59:58

      Όχι είναι κάτι που με προβληματίζει από τη στιγμή που το άκουσα και δεν ξέρω αν θα ψηφίσω Καμμένο. Ίσως άλλο κόμμα, πάντως όχι ΝΔ.

  2. Οφις Ιοβόλος avatar
    Οφις Ιοβόλος 02/04/2012 16:22:30

    O άνθρωπος είναι σε διατεταγμένη αποστολή για να αποτρέψει την αυτοδυναμία του Σαμαρά.
    Τώρα κάνει δήθεν επίθεση φιλίας για να εκθέσει τον ΣΥΡΙΖΑ!
    Ποιός βγαίνει κερδισμένος και στις δυο περιπτώσεις;
    Η διαπλοκή και το ΠΑΣΟΚ!
    Ο Καμμένος παίζει το παιχνίδι της διαπλοκής

    • airman avatar
      airman @ Οφις Ιοβόλος 02/04/2012 16:53:17

      Περισσότερο για διαπλεκόμενος διαιτητής μου φαίνεται!

  3. spiros avatar
    spiros 02/04/2012 16:28:35

    Η στάση των μελών των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" μάλλον είναι κοινή περίπου ίδια στάση κράτησε και ο εκπρόσωπος του Κόμματος στην πρώτη εμφάνιση στον enikos . Ανέλαβαν εργολαβικά τις τηλεοπτικές εμφανίσεις για να διαδόσουν τις ΙΔΕΕΣ . Τι άλο έχουν να διουν τα μάτια μας και να ακούσουν τα αυτιά μας. Σωτήρες μου......................

  4. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 02/04/2012 16:35:27

    Αυτά που λες Αδέξιε, είναι ρατσιστικά, μην ρωτήσεις γιατί. :)
    Εγώ άλλες ερωτήσεις έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό, αλλά απαντήσεις δεν έχω πάρει ακόμα.
    Ο Πάνος είχε πει ότι ο Πρόεδρος του Κινήματος θα εκλεγεί από τον κόσμο.
    -Ο κόσμος λοιπόν ποιόν εξέλεξε;
    -Τον Πάνο ως προεδρεύων ποιό όργανο του κόμματος τον όρισε;
    -Οι λίστες των υποψηφίων βουλευτών του κινήματος, γιατί πήγαν για να εξετασθούν στα χέρια του Πάνου και όχι στο αρμόδιο όργανο;
    Αυτά.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ dikefalosaitos 02/04/2012 16:52:11

      Ποιά είναι ρατσιστικά, δεν καταλαβαίνω;

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Αδέξιος Δεξιός 02/04/2012 17:38:44

        Βρε Αδέξιε, το είπα σαν τα επιχειρήματα Καμμένου. Λέω κάτι, αλλά μην ρωτήσεις περισσότερες διευκρινήσεις. ;)

    • svetlana avatar
      svetlana @ dikefalosaitos 02/04/2012 16:58:37

      Σου έχω απάντηση!!! Σε ανάλογα ερωτηματά μου προς τους υποστηρικτές του στο site olympia.gr μου απάντησαν ότι εκλέχθηκε από το 10% του Ελληνικού Λαού, όπως δείχνουν οι δημοσκοπήσεις...!!!!!!

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ svetlana 02/04/2012 17:39:35

        οκ μπεεεεεεεεεεεεεεεε :)

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ svetlana 02/04/2012 18:27:20

        Χαχαχαχχααχχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!! Χαρυ Κλυνν διαβάζεις; Για γέλια πολλά! Να το ανεβάσεις σε επιθεώρηση. Θα πέσει το γέλιο της αρκούδας με τα ακλόνητα επιχειρήματα...

        • svetlana avatar
          svetlana @ Γεώργιος Τ. 02/04/2012 21:07:34

          Δεν κάνω πλάκα!!! Αυτά πιστεύουν μαζί με άλλα τραγελαφικά!!! Ο κ.Κλύνν δεν απαντά ότι του κάνεις σοβαρές ερωτήσεις... Αυτός απλά βρίζει...

      • franc avatar
        franc @ svetlana 02/04/2012 21:18:01

        Οπως και ο ΓΑΠ !!! εκλέχθηκε κι αυτός απο το 10% του Ελληνικού Λαού. (τόσο είναι 1000000 "ψήφοι")

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ dikefalosaitos 03/04/2012 09:05:13

      Προπαντως οι ...δημοκρατικες διαδικασιες!!! Ενδιαφερουν αυτα που λεει και η μεχρι τωρα σταση του. Κατα τα αλλα συνεχισε ν΄αναρωτιεσαι ποιος εκανε τη κοτα και ... τ' αυγο! Οι εκλογες ειναι κοντα και θα μιλησει ο λαος!

  5. kotstak avatar
    kotstak 02/04/2012 16:37:48

    “Θα δώσει, λοιπόν, αυτά τα 130 δις”

    Διευκρίνισε το νόμισμα?
    Γιατί για τα CDS μίλησε για 600 δις, και ήταν 600 δις! ...αλλά δραχμές.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ kotstak 02/04/2012 16:51:19

      για απορίες και διευκρινίσεις στον Καμμένο

  6. νατασσα avatar
    νατασσα 02/04/2012 16:42:42

    εσυ τι ζορι τραβας ρε φιλε με τον καμμενο?????εδω η ελλαδα καιγεατι ειμαστε σε πολεμο και συ κοιτας αν θα συνεργαστει με το συριζα η αν θα προσπαθησει να μας βγαλει απο το μνημονιο?????ποτε επιτελους οι ελληνες θα γινουν μια γροθια για το καλο της χωρας?????τι καλο εχεις δει απο πασοκ και νδ?????εχεις ακομα περισεμα????

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ νατασσα 02/04/2012 16:50:19

      καλώς τους ...ανεξάρτητους που θέλουν να τιτλοποιήσουν την Ελλάδα!

      αν ξέραμε και λίγη....ορθογραφία....

    • loretta avatar
      loretta @ νατασσα 02/04/2012 17:07:41

      Και για πες μας εσυ που απο οτι καταλαβαμε εισαι...ανεξερτητη ελληνιδα ...ενω ολοι εμεις οι φελλοί επιλεξαμε ναμαστε Σκλαβοι...ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΜΕΝΟΣ? και πανω απο ολα με τι πολιτικο κυρος και επικυρωμένο απο που??

      Αλλα ξεχασα αυτα δεν εχουν σημασια ,σημασια εχει μονον η στειρα αντιδραση...Αλλα σε πληροφορω αγαπητη οτι οι εκλογες δεν κερδιζονται με το γινατι ουτω ομοιως διοικηται μια χωρα με αυτη την λογικη.

      ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ θα συνεργαστει με την ρωσια ειναι για γελια διοτι λογαριαζει χωρις τον ξενοδοχο.

      Ελεος.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ loretta 02/04/2012 18:28:56

        Τι λες τώρα; Ο Πούτιν αν δε μιλήσει με τον Καμμένο κάθε βράδυ πριν πέσει για ύπνο δε θα μπορέσει να κλείσει μάτι...

  7. Δημήτρης ΜΑΝΗ avatar
    Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 16:46:51

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΦΩΝΑΖΩ ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΚΚΕ...ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ!

    • avanti avatar
      avanti @ Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 17:24:04

      Δεν μας εξηγείς τι συγγένεια έχει η Χρυσή Αυγή με το ΚΚΕ γιατί μας μπέρδεψες.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ avanti 02/04/2012 17:41:40

        χαχαχαχαχαχα αδερφές και παλληκάρια, γίναμε μαλλιά κουβάρια :) :) :) :) :)

        • avanti avatar
          avanti @ dikefalosaitos 02/04/2012 17:44:09

          +1000000000

        • juliet avatar
          juliet @ dikefalosaitos 02/04/2012 17:51:27

          χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!

      • Δημήτρης ΜΑΝΗ avatar
        Δημήτρης ΜΑΝΗ @ avanti 02/04/2012 17:42:06

        Αγαπητέ Avanti...το λέω αυτό γιατί είναι τα εναπομείναντα κόμματα που ειναι πιστοί με τις ιδέες...εγώ είμαι εθνικιστής αλλά υπάρχουν που σκέφτονται αριστερά...ας ψηφίσουν ΚΚΕ...γιατί πχ ΝΔ-ΛΑΓΟΣ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΣΥ-ΔΗΜΑΡ είναι συντεταγμένα κόμματα με οδηγίες...μας δουλεύουν γενικά...

        • avanti avatar
          avanti @ Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 17:48:26

          Ευτυχώς που ξεκαθάρισες τα πράγματα και ξέρω τι θα ψηφίσω τώρα!!!!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 18:20:17

          Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, τους τό 'κλεισες το "σπίτι" τους, και των δυό (αντιδιαμετρικών) κομμάτων !!!
          Θα αναγκάσεις τους μέν θα προσπαθούν ν' αποδείξουν ότι δεν έχουν προβοσκίδα, τους δε ότι δεν έχουν μάτια πλάνα κι αυτιά αεροπλάνα.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 18:30:51

          Το ΚΚΕ δεν παίρνει ποτέ οδηγίες! Είσαι σίγουρος; Ξέρεις πως η γραμματέας του βγήκε με εντολή από έξω; Να μαθαίνετε την ιστορία πριν μιλήσετε για κόμματα με μακρές παραδόσεις υποταγής σε ξένες μυστικές υπηρεσίες...

      • felix74 avatar
        felix74 @ avanti 02/04/2012 18:44:33

        KKE=Μπολσεβικοι.
        Χ.Α=Εθνικομπολσεβικοι.

        Σε καλυψα?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Δημήτρης ΜΑΝΗ 02/04/2012 18:08:42

      αυτό θα πει εθνικοσοσιαλισμός αλά γκρέκα!!!

      μπορεί να πεινάμε αλλά δεν πλήττουμε!

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ αλλενάκι 03/04/2012 00:21:10

        Εγώ πάλι πλήττω θανάσιμα........

  8. thanasis avatar
    thanasis 02/04/2012 16:52:31

    Θα σου πω εγώ τι ζόρι τραβάω με το δημαγωγό. Ισχυρίζεται, ότι τα επιτόκια δανεισμού μας είναι υψηλά κι επαχθή και τα προσδιόρισε περίπου στο 7% κι ότι βάσει ευρωπαϊκών συνθηκών θα έπρεπε να δανειζόμαστε με το επιτόκιο euribor, που τώρα είναι το 1%. Πρώτον, το euribor είναι κυμαινόμενο επιτόκιο, τώρα είναι στο 1%, του χρόνου μπορεί να είναι στο 2% και του παραχρόνου για παράδειγμα ακόμα μεγαλύτερο. Επίσης η ΕΚΤ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να δανείζει απευθείας σε κράτη, αυτό ισχύει βάσει της συνθήκης της Λισσαβώνας(άρθρο 123), την οποία υπερψήφισε ο ίδιος ο Καμμένος. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2010:083:FULL:EL:PDF σελίδα 101, άρθρο 123: [quote]Άρθρο 123
    (πρώην άρθρο 101 της ΣΕΚ)
    Είναι αναξιόπιστος

    • loretta avatar
      loretta @ thanasis 02/04/2012 17:14:27

      αυτα ειναι υψηλα νοηματα φιλτατε για τους αγανακτισμένους και ανεξαρτητους εξαρτημενους!!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ thanasis 02/04/2012 17:27:26

      3,5 % είναι τώρα τα επιτόκια δανεισμού από τον EFSF.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ thanasis 02/04/2012 18:31:32

      Άλλο ένα στα πολλά που ακούμε και είναι εντελώς για πέταμα!

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ thanasis 03/04/2012 13:05:58

      Μη θολωνεις τα νερα, γιατι δεν απευθυνεσαι σε βλακες! Πραγματι, η ΕΚΤ δεν δανειζει κρατη, αλλα κεντρικες κρατικες τραπεζες. Ετσι οι Γερμανοι δανειζονται (μεσω της κεντρικης τους τραπεζας) με 1% και μας δανειζουν με 4%. Οταν λοιπον μιλαει για ηψηλα επιτοκια δανεισμου, αυτα ακριβως εννοει. Δηλ. τα κερδοσκοπικα επιτοκια που μας δανειζουν για να κερδιζουν, οπως κυνικα παραδεχτηκε και η αυστριακη υπουργος των οικονομικων....

  9. aggelosview avatar
    aggelosview 02/04/2012 17:23:23

    Αδέξιε, μια απλή ερώτηση: όταν διώξουν τους χαμηλόβαθμους υπαλλήλους της τρόϊκας, τα παιδιά (ο Πάνος & ο Αλέξης), εκτός από τους μισθούς που θα επαναφέρουν στα προηγούμενα επίπεδα, θα δώσουν πίσω και τα επιδόματα αναπηρίας στους κατατρεγμένους συμπολίτες μας;

  10. sirmar avatar
    sirmar 02/04/2012 17:23:25

    Το κώμα ανεξάρτητοι έλληνες και ο καμένος έχουν τσαγανό διότι είναι το μόνο που λέει θα κτυπήσει το κατεστημένο που μας καταλήστευαν τόσο χρόνια. Και θα βάλει μερικούς στο κορυδαλλό
    Τον Σαμαρά τον ψήφισε 800000 νδ και δεν έκανε τίποτα διότι το κατεστημένο και αυτοί που έχει όλοι βρωμάνε.
    Τι πάρτη τους κοιτάζουν και πώς θα βολέψουν το σοι τους και τους κολλητούς. Ρε αδελφέ έκοψαν τίποτα από την πάρτη τους στη Βουλή συμβούλους Μετακλητούς εδώ αντί να κόβουν τα υπουργία τα αυξάνουν
    Ο κάθε ψηφοφόρος τη θέλει να κτυπηθεί το κατεστημένο τόσο δύσκολο είναι να πληρώσουν μερικές εκατοντάδες που ρήμαξαν αυτόν τον τόπο Να ακούσει από τον Αντώνη όχι ΘΑ Ότι πρέπει να κόψει αυτό το κράτος που είναι λερναία Ύδρα κόβεις ένα κεφάλι πετάγονται δέκα
    Ο κ Καραμανλής το 2004 με πολυψήφια στη βουλή τον καπέλωσαν οι βουλευτές του Οι ίδιοι είναι και μόλις βγουν μην τον είδατε τον ΠΑΝΑΓΗ από τα Μέγαρα

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ sirmar 02/04/2012 17:36:41

      Συμφωνώ με το "κώμα". Λανθάνουσα ορθογραφία λέει την αλήθεια.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ sirmar 02/04/2012 17:48:33

      Μαζί σου κι εγώ. Είναι δυνατόν οι απατεώνες να ζητούν την ψήφο μας; Είναι δυνατόν αυτοί με τα εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς τους και ειδικά αυτοί που τζόγαραν με πληροφορίες εκ των έσω στο Χρηματιστήριο, να έρχονται τώρα να μας το παίζουν παρθένες; Είναι δυνατόν αυτοί που έφτιαχναν offshore εταιρείες για να βολτάρουν με ελικόπτερα στα νησάκια να το παίζουν τιμητές;
      Μαζί σου λοιπόν κι εγώ, να πάμε να γραφτούμε στον Πάνο, μπας και ξεβρωμίσει ο τόπος. Αμ πως.

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/04/2012 17:25:56

    Ο Αλέξης και οι δικοί του τι λένε;
    Χε χε, τώρα ο Σύριζα έχει το πρόβλημα.
    "Σε παίρνει αριστερά, μήν το ζορίζεις" (Ν. Καββαδίας) - έκανες κύκλο και βγήκες στην Ανατολή πηγαίνοντας Δυτικά - Ακούς Αλέξηηηηηηηη;

  12. avanti avatar
    avanti 02/04/2012 17:32:42

    Στις αρχές άφησε να διαρρεύσει ότι θα συμμετάσχει ο Βασίλειος Μαρκεζίνης, μετά το διέψευσε, μετά είπε για συνεργασία με το κόμμα του Δημαρά, τζήφος, συνομιλούσε με τον Τράγκα επίσης(!!) , σήμερα θα συνεργαστούν με τον ΣΥΡΙΖΑ, άντε και με τον Αλέκο Αλαβάνο παιδιά και μην ξεχνάτε ότι είναι και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μη τυχόν και μείνουν παραπονεμένοι.

  13. Ελπινίκη avatar
    Ελπινίκη 02/04/2012 17:33:14

    Συμφωνώ με τον κο Καμμένο.Αν ακόμη και τώρα σκεφτόμαστε έτσι είναι σίγουρο ότι θα εξαφανιστούμε σαν λαός .Ελεος πιά τις είδανε όλες τις πρακτικές τόσα χρόνια που οδήγησαν .Πρέπει να βλέπουμε μακροπρόθεσμα .

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ελπινίκη 02/04/2012 18:38:13

      Με στρατηγικές και μυαλά όπως αυτά που αναφέρεις μακροπρόθεσμα δε θα λέγεσαι Ελλάδα αλλά θα υπάρχει ένας χώρος που κάποτε ζούσαν ένας λαός που τους έλεγαν Έλληνες και αποφάσισαν να αυτοκτονήσουν. Έκαναν λοιπόν έξοδο Μεσολογγίου χωρίς να έχουν δει τις οδούς διαφυγής που ΥΠΗΡΧΑΝ. Τυφλώθηκαν από απόγνωση και πανικό. Τίναξαν στον αέρα την ΕΕ και το ΝΑΤΟ χωρίς να έχουν σχέδιο διαφυγής. Και έγιναν όλοι εχθροί τους φανερά και όρμησαν να τους φάνε. Και τότε κατάλαβαν οι Έλληνες πως είναι μικροί να παλέψουν μόνοι εναντίον όλων.

      Αυτή θα ήταν η κατάληξη μας σε 10 χρόνια από σήμερα. Ευτυχώς όμως υπάρχει ο Θεός μας που θα μας βγάλει από το αποκλεισμένο κάστρο σώους αλλά ταλαιπωρημένους. Μιας και εμείς ως λαός είμαστε απολύτως ανίκανοι να καταλάβουμε τι γίνεται μέσα και έξω και μας αφορά άμεσα. Έρχεται μεγάλο ΣΟΚ αλλά θα επιβιώσουμε οι περισσότεροι.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ Γεώργιος Τ. 02/04/2012 18:44:29

        Πόσο δίκιο έχεις!

  14. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 02/04/2012 17:36:30

    H συριζέικη γραμμή στα εθνικά θέματα και στο αίσχος της λαθρομετανάστευσης γνωστή και καταδικαστέα. Η φαιδρότητα και ή ασύλληπτη δημαγωγία Καμμένου επίσης μέρα με τη μέρα γίνεται καταφανής.
    Όμως...
    Υπάρχουν ακόμη και τώρα-μετά το PSI- εξελίξεις, αρνητικές ή και σκανδαλώδεις και η ΝΔ σιωπά εκκωφαντικά! Παράδειγμα: Νοσοκομεία και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έμειναν με ελάχιστα αποθεματικά γιατί τα τελευταία επενδύθηκαν εντός του 2012(!) σε ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου τα οποία στο πλαίσιο του PSI κουρεύτηκαν , με αποτέλεσμα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σήμερα να είναι κλειστά και τα Νοσοκομεία να αντιμετωπίζουν εφιαλτικό πρόβλημα ρευστότητας.
    Και ποια η θέση της ΝΔ στο θέμα; Η σιωπή; Δεν κρίνει πως πρέπει να μας ενημερώσει για αυτήν την εξέλιξη; Να μας πει τη θέση της και αν μη τι άλλο να μας πληροφορήσει;
    Επερώτηση για το θέμα έκανε ο Τσίπρας. Έχει δίκιο ή άδικο; Λαικίζει ή φέρνει στο προσκήνιο ένα κολοσσιαίο σκάνδαλο;
    Που να ξέρουμε, η ΝΔ σιωπά...

  15. Κώστας avatar
    Κώστας 02/04/2012 17:40:37

    Μπράβο...Γιατί το "Ανεξάρτητοι Έλληνες" δεν λέει και πολλά...Όλοι και Ανεξάρτητοι και Έλληνες είμαστε...Αν λοιπόν ιδεολογικά συγκλίνει προς αυτό το κομμάτι της αριστεράς, έχουμε πρόβλημα...Γιατι καλά όλα αυτά τα "πιασάρικα" που ακούμε αλλά τα πράγματα είναι μάλλον λίγο πιο περίπλοκα...
    Και περιμένω να τον ρωτήσει κάποιος τι έγινε με αυτά τα cds...Έτσι τα κάνω, αλλιώς τα κάνω, τα νούμερα δεν μου βγαίνουν...

  16. Αce avatar
    Αce 02/04/2012 17:45:50

    Έτσι, να αποκαλύπτεται ο πραγματικός ρόλος του Καμμένου!

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 02/04/2012 17:46:47

    40. Κοιτάει γύρω εις την Ευρώπη
    Τρεις φορές μ΄ανησυχιά
    Προσηλώνεται κατόπι
    Στην Ελλάδα, και αρχινά:

    144. »Η Διχόνοια που βαστάει
    Ενα σκήπτρο η δολερή
    Καθενός χαμογελάει,
    Πάρ’ το, λέγοντας, και συ.

    147. »Μην ειπούν στο στοχασμό τους
    Τα ξένα έθνη αληθινά:
    Εάν μισούνται ανάμεσό τους
    Δεν τους πρέπει ελευθεριά.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ ΝΤΑΝΤΟΝ 02/04/2012 18:16:55

      Καλά κάνεις και θυμίζεις το Σολωμό....έχουν πάρει όλοι τόση φόρα και
      δε βλέπουν το μαχαίρι στο λαιμό μας....ή κι'άν το βλέπουν έχουν άγνοια
      κινδύνου!
      'Ωρες-ώρες αναρωτιέμαι: ρε μπάς κι'είχε δίκιο αυτός ο εφιαλτικός .......ο
      Φαλμεράιερ; κι'ύστερα συνέρχομαι και αναμετρώ πόσοι είναι οι δίκαιοι,
      που απέμειναν:...".τα δάχτυλα στο φιλιατρό"καθώς μετράει ο ποιητής!
      Τελικά, σκέφτομαι: μπόρα είναι, θα περάσει...δεν είναι δά και η πρώτη
      φορά!

  18. romeo avatar
    romeo 02/04/2012 17:49:45

    Καλά, ασχολείστε με τον Καμμένο ακόμα;

    • juliet avatar
      juliet @ romeo 02/04/2012 18:11:09

      romeo,αγαπητέ ...ο πασατέμπος ακρίβυνε και είπαμε ,να περάσει η ώρα..

      • romeo avatar
        romeo @ juliet 02/04/2012 18:34:01

        Μιλάω μετά λόγου γνώσεως καλή μου! Δεν αξίζει τον κόπο!

  19. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 02/04/2012 18:06:41

    περιμένω και το ...επιδέξιο άρθρο των ...ατρόμητων!
    Και δεν εννοώ τον ΑΤΡΟΜΗΤΟ Αθηνών!

    Στα ερωτήματα έχεις καμιά απάντηση ή ...καήκαμε;

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/04/2012 18:16:14

    όλα καλά με τον Καμμένο (λέμε και καμιά κουβέντα για να περνά η ώρα) αλλά αυτό με το τσέκι ρε παιδιά τι τόθελε; τι είναι τα τσέκια; χαρτοπετσέτες για τις πίστες;

    και σοβαρά τώρα, τα απαιτητά CDS πόσα είναι; διαβάζω για 3 δις, 4 δις; τι σχέση όμως έχει ένα ποσό τα 3 ή και 10 δις με τα 60, 70, 80 δις που φημολογείτο (όσον αφορά σε συστημικό κίνδυνο εννοείται)

    εν πάσει περιπτώσει, και με 3 δις κάποιοι θα βρεθούν βαρυφορτωμένοι, εάν αρχίσουν και πληρώνονται, που δεν το βλέπω ακόμα

    εδώ κινδυνεύει να σκάσει το PSI...

    κατά τα άλλα η σιωπή όσον αφορά το θέμα Λαθρομετανάστες είναι ευεξήγητη αν πρόκειται να συνεργαστεί με τον Σύριζα

    ο Σύριζα όμως θέλει; γιατί δε νομίζω...

  21. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 02/04/2012 18:18:07

    Ο Ζώης πριν λίγες μέρες άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη ΝΔ.
    Η Κουντουρά, ο Μελάς και οι υπόλοιποι τι θα κάνουν?
    Επίσης ο κος Καμμένος παραβλέπει ότι ολόκληρο το σύστημα μεταφέρεται δεξιότερα και δεν έχει σχέση με το μνημόνιο, αλλά με τη λαθρομετανάστευση.
    Επιστροφή στη δραχμή επιθυμούν οι κερδοσκόποι Ρουμπινί και Σόρος που βλέπουν ότι αποτυγχάνουν τα σχεδιά τους για διαμελισμούς χωρών.Ειδικά ο Soros στη Ρωσία καταζητήται.
    Αυτό που αποκρύπτουν, Καμμένος,Τράγκας, Κουίκ είναι ότι θέλουν ομοσπονδιακή Ευρώπη, δηλαδή διαμελισμούς χωρών!!!

  22. Rob avatar
    Rob 02/04/2012 18:22:27

    «Η ΕΚΤ είναι η κεντρική τράπεζα για το ενιαίο νόμισμα της Ευρώπης, το ευρώ. Το βασικό καθήκον της ΕΚΤ είναι να διατηρεί την αγοραστική δύναμη του ευρώ και, συνεπώς, τη σταθερότητα των τιμών στη ζώνη του ευρώ», βλ. http://www.ecb.int/ecb/html/index.el.html

    Η ΕΚΤ είναι από τους βασικότερους θεσμικούς πυλώνες της Ευρωζώνης. Έχει εμπλακεί έντονα στην αγορά ελληνικών ομολόγων από τη δευτερογενή αγορά. Είναι σωστό ότι δεν μπορεί να δανείζει απευθείας τα κράτη-μέλη αλλά μπορεί να δανείζει τις τράπεζες κρατών-μελών της Ευρωζώνης, και όπως κάνει με επιτόκιο 1%, Έχουν όμως ήδη επισημανθεί τρόποι που μπορεί να ακολουθήσει η ΕΚΤ έτσι ώστε να συνεισφέρει στη μείωση του κόστους του δημόσιου δανεισμού των κρατών-μελών, π.χ. μέσω τρίτων χορήγηση χαμηλότοκων δανείων σε κράτη-μέλη που αντιμετωπίζουν προβλήματα δανεισμού από τις αγορές ομολόγων. Πέρα από το τυπικό του πράγματος, υπάρχει και μια έντονα ηθική διάσταση. Δεν μπορεί από τη μια ιδιωτικές τράπεζες να δανείζονται με εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια από την ΕΚΤ και από την άλλη κράτη-μέλη στα εδάφη των οποίων δραστηριοποιούνται αυτές οι τράπεζες να δανείζονται με πολύ υψηλότερα επιτόκια και μάλιστα από άλλα κράτη-μέλη τα οποία κερδοσκοπούν εις βάρος των οικονομικά ασθενέστερων κρατών-μελών.

  23. NΣταμάτη avatar
    NΣταμάτη 02/04/2012 18:45:26

    ‎"Χώρες όπως η Ρωσία ή η Κίνα ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να μας δανειοδοτήσουν και να αποκτήσουν προνομιακή πρόσβαση στην ευρωπαϊκή αγορά"
    Τις φράσεις του Καμμένου σκέφτομαι να τις εκδώσω σε βιβλίο με ΑΝΕΚΔΟΤΑ!!!!

  24. Το παιδί της πλατείας avatar
    Το παιδί της πλατείας 02/04/2012 18:56:51

    Ο καμμένος κατα αρχάς άλλα λέει και άλλα κάνει, τον είχα ακούσει παλιότερα που τα έχωνε στην Αριστερά συλλήβδην και έλεγε ότι έχει πατριώτικη τάση μόνο η δεξιά, τώρα λέει συνεργάζεται με τον ΣΥ.ΡΙΖΑ!!!
    Δηλαδή ο τύπος ειναι εντελώς αναξιοπιστός!!!
    Έλεος

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ Το παιδί της πλατείας 03/04/2012 08:44:28

      Τι ειναι δηλαδη ο ΣΥΡΙΖΑ! Εθνοπροδοτες;;; Οταν η ΝΔ συνεργαστηκε ηδη με το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ και το ...ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ σας μαρανε;;; Στο κατω-κατω ειπε οτι σθγκλινει με "καποιες αποψεις" του ΣΥΡΙΖΑ, οχι οτι ταυτιζεται κι΄ολας.....

  25. Mara avatar
    Mara 02/04/2012 18:56:52

    Μα... Λορέττα, ο άνθρωπος ...έεεει... ξεφύγ.... (ά.. ρέ Τασούλα...).
    Τον ρώτησαν το πρωϊ στο Σκάι, όταν είπε το γνωστό... για την επιταγή των 130δις που θααααα.... πάρει από την Ρωσία, "...έχετε κάνει τις απαραίτητες επαφές... κ. Καμμένο και τα λέτε αυτά...?" και η απάντηση ήταν "...βεβαίως... βεβαίως..." μόνο που δεν τον ρώτησαν, αλλά ούτε και ο ίδιος είπε, με ποιούς και πότε έκανε επαφές και δεν το ξέρουμε.

    Μιλάμε ότι ξεπερνάει σε λαϊκισμό ακόμα και τον Καρατζαφέρη, ή έχει καβαλήσει καλάμι, του έχει στρίψει και δεν ξέρει τί λέει...

    Ά... είπε και το άλλο το κορυφαίο... "...νύχτα επισκέφθηκαν την Συγγρού, εκπρόσωποι Αμερικανικών και Ισραηλινών εταιρειών, για τα πετρέλαια της Κρήτης, χωρίς να ξέρω βέβαια ποιούς είδαν..."
    "Και πώς το ξέρετε αυτό? Έχετε κάποια στοιχεία και το λέτε?", τον ρωτάει ο δημοσιογράφος και απαντάει "Όχι δεν έχω στοιχεία, δημοσιεύθηκε... στο διαδίκτυο και δεν το διέψευσε κανείς"
    Αχα..χου...χα!!!

    • loretta avatar
      loretta @ Mara 02/04/2012 19:35:56

      Δηλ. εχει αναγει το νεο κομμα του σε Επιθεωρηση..μια χαρα τα παει χαχαχα δινει απειρο γελιο στους Ανεξαρτητους εξαρτημενους!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Mara 02/04/2012 21:39:57

      Απίστευτο σενάριο γέλιου δηλαδή...

  26. Το παιδί της πλατείας avatar
    Το παιδί της πλατείας 02/04/2012 18:57:46

    Κάνεις λάθος Χ.Α=Νεοναζί δήθεν πατριώτες

    • felix74 avatar
      felix74 @ Το παιδί της πλατείας 02/04/2012 22:57:49

      Εχεις δικιο,το διορθωνω.

      Χ.Α=Νεοναζι δηθεν πατριωτες
      ΚΚΕ=Σταλινικοι-πρωην συμμαχοι των ναζι-δηθεν πατριωτες.

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 02/04/2012 18:59:24

    Πριν τη σημερινή δήλωση του, ο κ.Καμμένος μου έδινε την εντύπωση ότι παραμένει πάντα ένας δεξιός που θέλει απλά να συγκεντρώσει γύρω του, τους αντιμνημονιακούς δεξιούς ψηφοφόρους, που δεν άντεξαν το τελευταίο "ναι" στο οποίο εξαναγκάσθηκε ο Αντώνης Σαμαράς.
    Από τη στιγμή όμως που αγκαλιάζει και τον ΣΥΡΙΖΑ , μου δίνει την εικόνα ενός εξουσιολάγνου, που αποκυρήσσει την επί έτη συντηρητική πολιτική του ιδεολογία, και περνά στην αντίπερα όχθη, αρκεί αυτό να του δώσει δύναμη να ασκήσει εξουσία.

    Η προσπάθειά του για εναγκαλισμό με το ΣΥΡΙΖΑ σαν να δείχνει ότι θέλει λοιπόν να σχηματοποιήσει σε κόμμα το κίνημα των αγανακτισμένων που πριν ένα χρόνο γέμιζαν πλατείες επιδιώκοντας και να εισπράξει τις αντίστοιχες ψήφους των δεξιών και των συνασπισμένων αγανακτισμένων.
    Μόνο που όπως γράφτηκε και σε προηγούμενα σχόλια, δεν νομίζω να βρεί πολλούς πρόθυμους συνασπισμένους..αλλά ούτε και δεξιούς..

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ roadrunner 03/04/2012 08:39:53

      Ομως, θα βρει πολλους αγανακτησμενους.....

  28. christof avatar
    christof 02/04/2012 19:07:27

    Σχιζοφρενοια .75% των Ελληνων θελει το ευρω. Το 75% των ελληνων δεν θελει το μνημονιο.Το 80% εχουν ιδιοκτησια αλλα δεν θελουν το κομμα που θα μειωσει τους φορους και προτιμουν τα κομματα της αριστερας και του Πασοκ που θα τους υπερφορολογισουν .Ποιος θα λογικεψει το θυμικο?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ christof 02/04/2012 21:38:10

      Μα είμαστε ο ίδιος λαός που έκανε τις Θερμοπύλες, το Κούγκι, την έξοδο του Μεσολογγίου, τα Δερβενάκια, το έπος του 40 και πόσες άλλες τεράστιες και δοξασμένες προσπάθειες αλλά και ταυτόχρονα κλεβόμαστε μεταξύ μας (μισθοί και τιμές αγαθών σε καιρό κρίσης), έχουμε τεράστιο εγωισμό (οι ξερόλες του πλανήτη), βγάλαμε το Γούναρη με σύνθημα "θα φέρω τα παιδιά σας από τη Μικρά Ασία, βγάλαμε το ΓΠΑ με σύνθημα "λεφτά υπάρχουν", παθιαζόμαστε για τα ανούσια και παρατάμε τα σοβαρά επειδή "με σφίξη βγαίνει λάδι". Είμαστε τρελοί για εύκολες λύσεις, παραμύθι και λαϊκισμό. Χρησιμοποιούμε 80% καρδιά και 20% μυαλό που δεν είναι όσο πρέπει εκπαιδευμένο πλέον με το 80-90% των παιδιών να μη διαβάζουν βιβλία ιστορίας, πολιτικής, φιλοσοφίας και να μη τους αρέσουν τα μαθηματικά. Είναι ΘΑΥΜΑ που υπάρχουμε ως έθνος ακόμη με τόσους και τόσο δυνατούς εχθρούς και ξένες κατοχές κατά καιρούς. Οι μεγάλοι άνδρες που πέθαναν ή καταδικάστηκαν από χέρια "Ελλήνων" (Σωκράτης, Κολοκοτρώνης, Καποδίστριας) επιβεβαιώνουν τα παραπάνω. Αυτή την αλλοπρόσαλλη πολιτική συμπεριφορά μας και τον ακατανόητο τρόπο σκέψης μας πληρώνουμε και σήμερα...

  29. Mara avatar
    Mara 02/04/2012 19:15:46

    Βρέ... Αλλενάκι. βρέ... αλλενάκι,

    Το έχουμε ξαναδεί το έργο...
    Καρατζαφέρης, προ ολίγων ετών στην εκπομπή του Παπαδάκη κάποια Δευτέρα πρωϊ, αναφέρει το εξής ανεκδιήγητο.... τύπου... "τσέκι" Καμμένου.
    (Είχε επισκεφθεί τότε ο Πούτιν την Σόφια για να πιέσει την κυβέρνηση της Βουλγαρίας για τον αγωγό).
    "...Πετάχτηκα... Γιώργο μου το Σαββατοκύριακο μέχρι την Σόφια, να δώ... τον Πούτιν, να βάλω λίγο πλάτη για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, να μην χαλάσει η δουλειά... γιατί ο Καραμανλής τα έχει κάνει θάλασσα...."
    Τον άκουγα και μου είχαν πέσει τα μαλλιά..., όχι τόσο με τον γαλατά όσο με τον Παπαδάκη, που δεν έβγαλε κιχ..., τον άφηνε να λέει τις μπούρδες του, ανενόχλητος...

    Έλεοοοοοοοος..... μυαλό δεν βάζουμε με τίποτα......

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Mara 02/04/2012 21:44:43

      Μα έπρεπε τώρα που ο άλλος αναλώθηκε να έρθει ο νέος. Και ήρθε και βγάζει ποσοστά διψήφια με το καλημέρα να τρομάξουν οι υπόλοιποι. Το ίδιο σύστημα που έκανε παράγοντα τον πρώτο θα κάνει και τον δεύτερο. Έχουν τρομακτικές ομοιότητες.

      • Mara avatar
        Mara @ Γεώργιος Τ. 02/04/2012 22:11:04

        Γιώργο, καλά αυτός, ο.κ. είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία.
        Ο κόσμος, είναι δυνατόν να πιστεύει αυτά που λέει?
        Μου φαίνεται αδιανόητο....
        Φαντάζομαι ότι, οι ψηφοφόροι του χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.
        Στους εντελώς αφελείς ρομαντικούς που τους αρκεί να ακούνε πατριωτικές κορώνες, πιστεύοντας ταυτόχρονα ότι έτσι αντιστέκονται στην κατοχή που βρίσκεται η Ελλάδα και στους απόλυτα απελπισμένους που θέλουν να εκδικηθούν με την ψήφο τους, αδιαφορώντας άν γίνουν όλα μπουρλότο...
        Ειλικρινά άλλη κατηγορία ψηφοφόρων δεν μπορώ να βρώ.

        • haris avatar
          haris @ Mara 03/04/2012 01:47:34

          Υπαρχει και μια τριτη....
          αυτοι που εχουν ψηφισει σχεδον ολα τα κομματα στο παρελθον! αυτοι που ελπιζουν για μια ανατροπη του συστηματος και δημιουργια ενος αλλου απελευθερωμενου απο τις παρωπιδες αριστερας-δεξιας!
          και ο καιρος ειρθε. οπως καθε νεο που γεννιεται εχει εμβρυακες αδυναμιες αλλα με το καλημερα το ακολουθει το 10% σχεδον του πληθυσμου και δεν ειναι ουτε ρομαντικοι ουτε αφελης ουτε τρελοι απλα βλεπουν πιο ξεκαθαρα αυτην την αυριανη μερα

          • Mara avatar
            Mara @ haris 03/04/2012 10:42:36

            Αγαπητέ μου, δυστυχώς από αυτά που γράφεις, ανήκεις στην κατηγορία των Απελπισμένων Ελλήνων, δηλαδή να γίνουν όλα μπουρλότο...., χωρίς να σκέφθεσαι φυσικά την επόμενη μέρα...
            Άν εσύ τώρα αυτοβαφτίζεσαι Ανεξάρτητος.... Έλληνας, τί να πώ?
            Από πότε η απελπισία και η αφέλεια βαφτίστηκαν Ανεξαρτησία, μόνο εσύ το ξέρεις...

            Όσο για την ανατροπή....???
            Τί μου θυμίζει? Τί μου θυμίζει?
            Ά... ναί..
            "Ανατροπή στο σάπιο κατεστημένο"
            Καρατζαφέρης προ ολίγων ετών....

            Ξεκαβαλείστε....

          • Mara avatar
            Mara @ haris 03/04/2012 10:52:35

            ...όσο για το 10% των δημοσκοπήσεων.... (ανεξάρτητων... και αυτών βέβαια...)
            Θα έπρεπε αυτό το γεγονός από μόνο του να σε προβληματίζει και να σε πονηρεύει....
            Τα έχουμε ξαναδεί παλαιότερα με τον Αβραμόπουλο στο 21%.... και δεν κατέβηκε καν στις εκλογές.
            Με τον Τσίπρα που του έδιναν 18%....
            Με τον Καρατζαφέρη πρό 2 μηνών, που του έδιναν 9%....
            Με την Ντόρα στις εσωκομματικές της Ν.Δ. που της έδιναν κοντά 40%... και του Σαμαρά 13%....

            Αυτοί αγαπητέ μου, που "φουσκώνονται" σκόπιμα για να θολώσουν το τοπίο και να μπερδέψουν τους ψηφοφόρους...., είναι "δικοί" τους άνθρωποι....

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Mara 02/04/2012 22:32:13

      Καλησπέρα Μάρα.
      Για μένα το αντιμνημονιακό είναι οκ μεν, αλλά... είναι αβάσταχτη η ελαφρότητα του επιχειρήματος "τσέκι 130 δις που θα κραδαίνουμε κάτω από τη μύτη του Πούτιν"...

      αν τουλάχιστον είχαμε απτές μετρήσεις κοιτασμάτων, θα ήταν αλλιώς, αλλά έτσι... ούτε μπλόφα σε μονόπολυ να ήταν...

      και η μη θέση για το λαθρομεταναστευτικό επίσης είναι μείον
      τοποθετήθηκε βέβαια η Κουντουρά, αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο

      βλέπτοντας και κάνοντας είναι μάλλον

      • Mara avatar
        Mara @ αλλενάκι 02/04/2012 23:26:47

        Αλλενάκι καλησπέρα και σε σένα!
        Δεν ξέρω πλέον τί να πώ...
        Μέχρι τις εκλογές, (άν και εφόσον τις δούμε και αυτές να γίνονται...) θα δούμε τέρατα...
        Τελικά, μάλλον μας έχουν μελετήσει ως λαό, πάρα πολύ καλά...
        Μόνη μου ελπίδα ο απρόβλεπτος παράγων, με την βοήθεια του θεού.

  30. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/04/2012 19:20:27

    To συμφωνο Μολοτωφ - Ριμπεντροπ.

  31. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/04/2012 19:49:57

    τράτζικ.

  32. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 02/04/2012 19:51:34

    Το προβλημα με τον Καμμενο δεν ειναι οι πολιτικες του θεσεις και προτάσεις αλλα το γεγονος ότι υπαρχουν "ελλογοι" ανθρωποι με δικαίωμα ψηφου, Δυστυχώς, που τον πιστευουν.
    Η ανικητη ελξη της ηλιθιότητας θα επαληθευτεί;

  33. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/04/2012 19:58:21

    Για πες μου ρε νατάσσα, ποιά εξαγγελία (που να μπορεί βέβαια να εφαρμοσθεί)του Καμμένου σε έπεισε για να τον ψηφίσεις; Το οικονομικό του πρόγραμμα , το σχέδιό του για την λαθρομετανάστευση ή οι θέσεις του στα εθνικά θέματα. Νατάσα μου, θέλει αρετήν και νούσιμους ανθρώπους η Ελλάδα για να κυβερνηθεί. Επίσης και άνδρες με αρχές. Επίσης και πραγματικά ανεξάρτητους Ελληνες.,που π.χ. να μπήκαν στην πολιτική με την αξία και τα λεφτά τους και όχι με αβάντες κέντρων...
    Δεν αναρωτιέσαι γιατί δεν έχει προβολή το κόμμα της Κοινωνίας (του πατρός Β.Βολουδάκη) π.χ. κι έχει το κόμμα του Καμμένου; Δεν αναρωτιέσαι γιατί το εκδοτοκατεστημένο δεν προβάλει πλέον νυχθημερόν τον Καρατζαφέρη και προβάλει τον Καμμένο;
    Οπερ έδει δείξαι.

  34. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:03:35

    Και αν Καμμένος και ΣΥΡΙΖΑ δεν σχηματίζουν....κυβέρνηση από που θα ζητήσουν.....ενισχύσεις;

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:37:46

      Από την Αλέκα Παπαρήγα , έρχεται ο ¨τρίτος γύρος...¨ με τον ¨Νέο Κερένσκι¨σύμμαχο , έντιμοι αστοί στα όπλα !

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:41:44

      Καλησπέρα, κύριε Ροδινέ.
      Από το ΔΗ. ΣΥ.......

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:45:18

      Ἀπό τόν Παπαδήμο!

    • tak avatar
      tak @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:47:59

      Λες από το ... Δαναό;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tak 02/04/2012 20:54:47

        Ο Δαναός τους καμμένους τους έχει για πρωϊνό!

        • juliet avatar
          juliet @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 20:58:35

          Τρώει και καμμένους;;;;;;ή τσουρουφλισμένους;

  35. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 02/04/2012 20:10:41

    @NΣταμάτη : Ξεχασατε το Ισραήλ που όταν δεν το καταγγελει για Σιωνισμο του αναθετει την εξορυξη Πετρελαιων και στη συνεχεια την φυλαξη της ΑΟΖ απο την Τουρκία.
    Χωρες πλουσιες με πολιτική και στρατιωτική δυναμη θα πεσουν στα πόδια μας, μετά την εκλογή του Καμμενου, εκλιπαρωντας να μας δανεισουν τα λεφτά των φορολογουμενων τους. Η επιμονη τους θα γινει ασφυκτικη μόλις ο μεγάλος αρχηγος πραγματοποιησει την ευφυή οικονομικη του προταση και διαγραψει μονομερως το χρεος. Η πιθανότητα να συμβει και σε αυτους κατι αναλογο θα οδηγησει σε παροξυσμο το μαζοχισμό τους!
    Επικινδυνες Φαιδρότητες.

  36. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 02/04/2012 20:36:21

    Δυστυχώς επαληθευόμαστε όσοι εδώ και καιρό λέγαμε ότι με αυτά που κάνει η Ν.Δ (γιατί από αυτή περιμέναμε και ακόμα ελπίζουμε για τη λύση) η επόμενη Βουλή θα είναι κοκκινόμαυρη.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο τρόπος σκέψης του φίλου Δημήτρη από τη Μάνη.
    Άνθρωποι αξιοπρεπείς, που αγαπούν τη χώρα τους, έχουν φτάσει στο σημείο να θεωρούν ως λύση την ψήφο στην ΄΄Χρυσή Αυγή΄΄ αλλά και το ΚΚΕ.
    Δεν μπορώ (και δεν θέλω) να πω τι είναι και τι κρύβει η ΄΄Χρυσή Αυγή΄΄, αλλά δυστυχώς οφείλω να ομολογήσω ότι το ΚΚΕ είναι πλέον η μόνη συνεπής ως προς τις απόψεις της και τις επιδιώξεις της πολιτική δύναμη .
    Μέσα από το δεινοσαυρισμό και την ΄΄ναφθαλίνη΄΄ της φαντάζει ως μία όαση συνέπειας για τον απλό πολίτη.
    Όταν λοιπόν ο μέσος απλός πολίτης είναι άνεργος, κακοπληρωμένος - ή ακόμη χειρότερα απλήρωτος- εργαζόμενος, πληρώνει τα φάρμακά του , ακούει κάθε μέρα για νέα μέτρα και λόγους υπέρ της ΄΄Βουλγαροποίησης΄΄ της Ελλάδας , τότε δεν θα κάτσει να σκεφτεί , εμφύλιους, παραπέτασμα και άλλα τέτοια ιστορικά (πόσο μάλλον αν είναι κάτω των 25-30 και δεν έχει τίποτα από αυτά δεν έχει προλάβει να ζήσει).
    Αν μάλιστα η Ν.Δ συνεχίσει να πολιτεύεται όπως την πάει το κύμα (π.χ Βορίδης) τότε τα περιθώρια στενεύουν απελπιστικά.
    Το έργο το ζήσαμε το 2009 όταν μόνος βολόδερνε ο Καραμανλής για να σώσει την κατάσταση.
    Όσο λοιπόν και αν προσπαθεί ο Σαμαράς, χωρίς την υποστήριξη και την στράτευση των υπολοίπων μεγαλοσχήμων του κόμματος, αλλά και των πολλών μεσαίων στελεχών, δεν θα γίνει τίποτα.
    Άμεσα να δοθεί στη δημοσιότητα όλο το προτεινόμενο πρόγραμμα της Ν.Δ το οποίο να δίνει ξεκάθαρες και κυρίως δεσμευτικές (πρέπει κάποτε και στην πολιτική ο όρος δέσμευση να σταματήσει να αποτελεί ανέκδοτο) απαντήσεις στα μεγάλα ζητήματα της χώρας και φυσικά να ξεδιπλώσει τις προτάσεις της.
    Μόνο έτσι υπάρχουν πιθανότητες ανατροπής του κλίματος.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 02/04/2012 23:33:10

      "....αλλά δυστυχώς οφείλω να ομολογήσω ότι το ΚΚΕ είναι πλέον η μόνη συνεπής ως προς τις απόψεις της και τις επιδιώξεις της πολιτική δύναμη ."

      Κι ο βλάκας είναι συνεπής με τη βλακεία του.
      Το ΚΚΕ είναι ότι πιο ανεύθυνο πολιτικό φρούτο έχει βγάλει τούτη η γη.
      Κι αφού δεν ενδιαφέρεται για τίποτα, μπορεί να παπαγαλίζει την ίδια κασέτα. Έτσι φαίνεται συνεπής στην ανευθυνότητά του.

      Όχι βέβαια πως οι κυβερνούντες είναι υπεύθυνοι.

      Προς τι αυτή η αγωνία αναζήτησης Μεσσία!;

      • m.s avatar
        m.s @ Μανιάτης 03/04/2012 10:04:03

        εκεί στο ΚΚΕ αγωνιούν , σου λέει ''κάτσε μη γίνει καμιά στραβή και μας ψηφίσουν''

  37. theo1611 avatar
    theo1611 02/04/2012 20:42:13

    Η ΝΔ πρέπει κατά τη γνώμη μου να να συγκεντρωθεί στο πρόγραμμα και στο όραμα, με δεδομένες τις δεσμεύσεις που έχει συνυπογράψει, όχι μόνο ως στόχους αλλά και ως μέτρα επίτευξης (Ν. 4046/2012).

    Υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές και δυνατότητα διαπραγμάτευσης!!!

    Η ΝΔ όμως οφείλει να τα αντιπαραβάλλει σε σχέση με αυτά που έχει ήδη αποδεχτεί, αλλιώς διακινδυνεύει την αξιοπιστία της. (Η ΝΔ θα πρέπει να κατανοήσει ότι η αρχική στρατηγική της πέτυχε, από κόμμα εξουσίας στα τάρταρα για μια οκταετία, την έφερε να διεκδικεί την εξουσία με αξιώσεις μόλις δύο χρόνια μετά την καταστροφή).

    Από τη στιγμή της αλλαγής στρατηγικής και στόχου (τώρα είναι η προοπτική διακυβέρνησης όχι η ανάκαμψη από τα τάρταρα του Οκτωβρίου 2009), η ΝΔ έχει χάσει τη μπάλλα. Αντί να θυσιάσει τις αναπόφευκτες απώλειες της αλλαγής αναγκών και στρατηγικής και να φροντίσει να κερδίσει με πειθώ από άλλους χώρους τις απώλειες, έχει χάσει τον προσανατολισμό.

    Και ενισχύει τους χώρους που έχασε και πολώνει τους χώρους αναπλήρωσης, σαν να μην θέλει να αναλάβει τις ευθύνες που ευαγγελίζεται.

    Σχιζοφρένεια!!!

  38. saltcity avatar
    saltcity 02/04/2012 20:55:55

    - Ρε συ ποιό είναι το μικρό όνομα του Καμμένου ?
    - Εντελώς...

    • m.s avatar
      m.s @ saltcity 03/04/2012 10:05:53

      Παντελώς

  39. Χωρις Μασκα avatar
    Χωρις Μασκα 02/04/2012 21:02:15

    Φοβάμαι πως "η ανίκητη έλξη της ηλιθιότητας "είναι προ των πυλών.
    Δυστυχώς ο λαός που έδωσε το 44% στον ΓΑΠ για την υπόσχεση να δώσει
    κάτι λίγο πιο πάνω από τον πληθωρισμό,βλακεία που την πληρώσαμε όλοι,χωρίς να έχουμε όλοι την ίδια ευθύνη,είναι έτοιμος να θαμπωθεί ξανά
    από τα καθρεφτάκια που έχει άφθονα στο πουγγί του ο Καμμένος.
    Τόσο εύπιστος λαός και πάντα προδομένος.Εγώ απλά έχω να θέσω το δίλημα.
    Αν θές να δείς την πατρίδα σου να εξουσιάζεται και πάλι από τον Παπαδήμο και τον Βενιζέλο ψήφισε Καμμένο.
    Αν θές να αλλάξεις την μοίρα σου, τότε έχεις την δυνατότητα να εμπιστευθείς
    τον Αντώνη Σαμαρά.Αν μη τι άλλο είναι από καλή γεννιά και πατριώτης.
    Φαντάζεται κανείς από μας ,αν αντί τον ΓΑΠ πριν από 2.5 περίπου χρόνια ,
    είχε αναλάβει τα ηνία της χώρας ο Αν. Σαμαράς πως θα ήταν σήμερα τα πράγματα;Μπορεί να μην ήταν ρόδινα αλλά δεν θάχαμε φτάσει και σ'αυτή
    την απόλυτη ξεφτίλα.
    Γι'αυτό τώρα είναι η ώρα .Να διαλαλήσουμε παντού τον ύποπτο ρόλο του
    Καμμένου σε τούτες τις δύσκολες στιγμές που παίζεται κορώνα γράμματα
    η ζωή η δική μας και το μέλλον των παιδιών μας.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Χωρις Μασκα 02/04/2012 22:58:41

      @Χωρίς μάσκα, ο λαός αντιδρά όπως το κακομαθημένο παιδί . Με γκρίνια , πείσμα , εκδικητικότητα ,διάθεση να τιμωρήσει, αρνούμενος να προσαρμοστεί σε μία πραγματικότητα που δεν αντέχει, η οποία προυποθέτει αυτογνωσία ,καθαρή κρίση , υπομονή, και δουλειά, για να μπορέσει ν'ανταπεξέλθει και να δει τι μπορεί να γίνει. Μία πραγματικότητα για την οποία είναι και αυτός υπεύθυνος,( όχι στον ίδιο βαθμό όλοι) , επειδή το '09 αντιδρώντας υποκινούμενος από την ίδια νοοτροπία , επέλεξε ότι του χάϊδευε τ' αυτιά και βρέθηκε σε χειρότερη κατάσταση. Αυτός ο λαός , δυσκολεύεται να δράσει και να σκεφτεί λογικά , πόσο μάλλον να κάνει υπέρβαση που τώρα χρειάζεται. Αριστοι γνώστες των ελλατωμάτων μας οι διαπλεκόμενοι παράγοντες , παίζουν με αυτά όπως και όσο θέλουν, προστατεύοντας και επιβάλλοντας τα δικά τους συμφέροντα . Η αίσθηση που έχω είναι ότι, το προσωπικό τους αδιέξοδο πολλοί, αδυνατώντας να το αντιμετωπίσουν, το μετατρέπουν σε αδιέξοδο για τη χώρα.

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ Χωρις Μασκα 04/04/2012 08:00:47

      Μπορεις να απαντησεις στο ερωτημα, γιατι τοτε ο Καραμανλης δεν παρεδωσε στον Σαμαρα, αλλα στον ΓΑΠα; Μπορουσε να το κανει ανετα! Τι τον εμποδιζε;

      • juliet avatar
        juliet @ CORMORAN 04/04/2012 08:14:25

        Ηπιες καφέ;

  40. Φελίζα avatar
    Φελίζα 02/04/2012 21:20:14

    Τι έγινε αυτό το ...παιδί ακόμα με αντιβίωση είναι?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Φελίζα 02/04/2012 21:22:58

      ...καμμένη ίωση
      από την αντιβίωση!

  41. juliet avatar
    juliet 02/04/2012 21:23:18

    Το παιδί τόριξε στις εντριβές...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ juliet 02/04/2012 21:25:42

      παρά λίγο να ...καεί από το πολύ το τρίψιμο!
      Βοηθούσε και ο Strange!
      Στο ......κάψιμο!

      • juliet avatar
        juliet @ Κώστας Ροδινός 02/04/2012 21:33:07

        Χάνουμε το πρόεδρο,τον κατακάψανε ....τον καημένο.Εσεις πήγατε να τον τρίψετε ;γι΄αυτό δεν μιλούσε όταν είπαμε για τριψήματα.Αχ, Δαναέ....

      • tak avatar
        tak @ Κώστας Ροδινός 03/04/2012 09:18:20

        Φοβού τον Δαναό και δώρα φέροντα

        το τσίπουρο, όπως λένε, φέρνει ζάλη

        κι αν θα "πετάξει" αμαρτίες στον ... Αχέροντα

        Τις ίδιες και ξανά! Και πάλι, πάλι!

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ juliet 02/04/2012 21:27:56

      καμμένη ίωση από καμμένη δραστική ουσία ? εντριβές από βουλγάρες ή την τζούλια?

      Αν φωνάξουμε όλοι μαζί θα εμφανιστεί ...ή όχι?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φελίζα 02/04/2012 21:32:34

        Μέχρι να βάλει τα ...ακουστικά, του πέφτουν τα γυαλιά, βάζει τα γυαλιά, του φεύγει το μπαστούνι, ...πετάνε και τα πλήκτρα.
        Θέλει το χρόνο του...

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 02/04/2012 21:35:22

        Oλα, το χρόνο τους θέλουν!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Φελίζα 02/04/2012 21:37:33

        O Δαναός μετράει το χρόνο με ...έτη φωτός!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 21:40:46

        Μην είν' ο Strage κοντά να τον... βοηθήσει... ή μήπως ο στιχοπλόκος tak ( κατά Γιάννη Φαίλτωρ) έγραφε δεκαπεντασύλλαβο για να τον αφιπνήσει?

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 02/04/2012 21:47:14

        Γράφει ΄τις περιπέτειες της εντριβής....μήπως του δώσατε γενόσημα ;

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 21:50:58

        ..αφυπνίσει..
        το σκότωσα

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 02/04/2012 21:55:45

        Εδώ υπάρχουν υπόνοιες περί σκοτωμού του γόη Δαναού και για μιά λέξη κάνεις έτσι.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 21:57:45

        Λες να τον έφαγε ο καμμένος με την κουντουρά και τον μαρκόπουλο μαζί?

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 02/04/2012 22:02:40

        Επρεπε να τον βράζουν μέρες ...

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 22:20:50

        ..κι αν μαλάκωσε με τις εντριβές?

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:00:51

        Σας έλειψα πουλάκια μου; Ήμουν με νεράιδες και μιλούσαμε για τρίαινες!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:02:54

        Και με Γοργόνες μαζί!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φελίζα 02/04/2012 23:03:39

        Ο Δαναός (θα το πω κι ας μην αφήνει) βρίσκεται στο τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων να κατέβει υποψήφιος με τον Παπαθεμελή.
        Ως εκ τούτου μας αποφεύγει.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:05:06

        άκουσον άκουσον...και εμείς ανησυχούμε ..για ιώσεις, αντιβιώσεις ,εντριβές και καψίματα!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Φελίζα 02/04/2012 23:07:29

        Άσε βρε που μας θες και γοργόνες. Καμιά μαρίδα και πολύ σου είναι στην ηλικία σου. (Μετά τσίπουρου αν στο επιτρέπει ο γιατρός.)

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:07:35

        Strange ας ψηλώσει και αυτού ...το ποσοστό

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φελίζα 02/04/2012 23:08:14

        Πάντως ήταν και ολίγον άρρωστος.
        Τον έβαλε βεντούζες η κα Δαναού, και άκουσα ότι τον έτριψε με τσούσκες ο Τοπ Γκαν.
        Παλιά παραδοσιακή μακεδονίτικη συνταγή από το Τσοτύλι.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Φελίζα 02/04/2012 23:10:07

        Αν συνεχίσει με τις γοργόνες, την τσούσκα δεν θα του την κάνω μόνο εντριβή...παίζει και σε υπόθετο.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:16:09

        Να ρε Τοp για του λόγου το αληθές:www.youtube.com/watch?v=OomE4nNyBmM&feature=related

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:29:02

        Φελίζα και το ποσοστό, ηθικό κι ανήθικο, υψηλό!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:29:26

        Νάχει καλό η κα Δαναού με τις βεντούζες...και ο Τοπ , όμως , με τις μαρίδες , τις τσούσκες και τα τσίπουρα ..περδίκι σ' έκαναν

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:34:51

        Φελίζα πώς να σου το πω. Το λέει το τραγούδι αλλά δεν το κατάλαβες. Με γιατρεύουν τα ξωτικά!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:37:54

        Μα δεν το άκουσα ...πάλι δεν έχω ήχο
        λες να ψάξω τους στίχους ?

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:40:30

        Ψάξε στους στίχους μαζί μ' αυτό:www.youtube.com/watch?v=uTu4lF4H18o

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:41:21

        Ή αλλιώς με νοηματική!

      • Sardam avatar
        Sardam @ Φελίζα 02/04/2012 23:43:29

        Τελικά ρε παιδιά μάλλον χ@@σμένο τον έχετε τον Καμμένο! Γουστάρω!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:45:57

        Όμορφα Δαναέ!
        SA κατεβαίνει και ο Καμμένος με τον Δαναό?

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Φελίζα 02/04/2012 23:48:05

        http://www.youtube.com/watch?v=iK4CptTi7PE

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 02/04/2012 23:54:29

        youtube.com/watch?v=j5deib7AoDA

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 02/04/2012 23:55:09

        Εσύ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ γοργόνα είσαι; Αν ναι να σ' έχω υπ' όψιν για το χαρέμι!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 03/04/2012 00:00:36

        Σκέψου να σε βλέπαμε ...Μεγάλε Δαναέ.. τόσα που έχουμε ακούσει..

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 03/04/2012 00:03:54

        Άστο Φελίζα καλύτερα , ακτινοβολώ και μη μου πάθετε τίποτα.Skype και τα λέμε!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Φελίζα 03/04/2012 00:06:44

        να εισηγηθείς στο φάκτορα... και σε άλλη ανάρτηση γιατί θα δει ο Καμμένος τον αριθμό των σχολίων και θα νομίσει ότι έχει ρεύμα
        Καληνύχτα!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Φελίζα 03/04/2012 00:25:52

        Άσε τις στεριανές γοργόνες για κανέναν που έχει τα πλεμόνια να τις κουλαντρίσει, εσύ θα κάνεις χαρέμι με τις νοσοκόμες στο γηροκομείο. Αλήθεια, μερικοί που αναφέρονται σε κάποιον Καμμένο, τι είναι τούτος ρε Δαναέ, κανάς ελαφρύς παραγιός που παίρνεις μαζί σου στο Τσοτύλι για να κρατάει σκορ όταν πλακώνεις τα γερόντια?

      • juliet avatar
        juliet @ Φελίζα 03/04/2012 10:16:21

        Εκείνο το πατσά τον χρωστάς.....με τον S.A.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ juliet 03/04/2012 09:24:23

      Ω τιμή μου καλώς τον tak! Εργολαβία βλέπω κ.π. πρωί πρωί.

      • tak avatar
        tak @ Δαναός 03/04/2012 09:29:34

        Καλημέρα! Τι να κάνω; Την ώρα που επικοινωνούσατε εσείς, εγώ ήμουν σπίτι, εκεί που δεν μπαίνει ΙΝΤΕΡΝΕΤ και υπολογιστής!

      • juliet avatar
        juliet @ Δαναός 03/04/2012 09:50:51

        Καλημέρα ,κυνηγέ των γοργόνων,των αερικών και των νεραΐδών.

      • juliet avatar
        juliet @ Δαναός 03/04/2012 09:54:05

        Δαναέ,το κυνηγός σε σένα ...μη παρεξηγηθώ.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Δαναός 03/04/2012 10:03:27

        Καλημέρα juliet. εμείς μιλούσαμε για ξωτικά και ο άλλος, φίλος δήθεν, ασχολούνταν με πολύ γήινα πράγματα! Καλλιεργητή!!!Σπορέα! Αντε έχε χάρη...

  42. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/04/2012 21:32:42

    Τελικά,ὃπως καταλαβαίνω,ἀντίπαλος τοῦ Σαμαρᾶ στίς ἐκλογές,δέν θά εἶναι ὁ Βενιζέλος ἀλλά ὁ Καμμένος...,ἂρα ἑνα debate πρέπει νά τό κανονίσει μαζί του.

  43. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/04/2012 21:43:32

    Μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση την εποχή που συζητιόταν ο λαθρονόμος ότι ο λαλίστατος Καμμένος τηρούσε αιδήμονα σιωπή πάνω στο θέμα και επίσης ότι ποτέ του δεν αναφέρθηκε στο μεταναστευτικό. Προφανώς ή αδιάφορος είναι απέναντι στο δράμα συμπολιτών μας που είδαν τη ζωή τους να υποβαθμίζεται μέσα σε ελάχιστα χρόνια λόγω της αφροασιατικής λαίλαπας, ή καιροσκόπος και επιδιώκει συνεργασία με την Ακροαριστερά. Ή και τα δύο. Προσωπικά, ποτέ δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη.

  44. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/04/2012 21:48:14

    Ζεσταίνονται, ζεσταίνονται,οι Ελεύθεροι και Ωραίοι, έξω από την πλάγια γραμμή. Ούτε "δεξιά" ή "αριστερά", θα σας γελάσω, εξαρτάται σε ποια εστία σουτάρουν.
    Αυτό πάντως ήταν απόπειρα για ανάποδο ψαλίδι.
    Πρόσεχε κώουτς, τελαυταία, πολλοί έχουν βγεί από το πολύ ζέσταμα καμμένοι: Ο Μπλάκ Τζάφ λόγου χάριν, από τις πολλές κυβιστήσεις και διατάσεις είναι ήδη Άραπ Τζάφ. Πιάνει δεν πιάνει 3 %.
    Αμ ο άλλος ο πρώην δικός του, του "μηχανοκίνητου αθλητισμού" να δείτε, τέτ-α-κέ με βυτί0 στην πίστα του Χόκενχάιμ (τραβηξε και χειρόφρενο με 120 άν δεν απατώμαι)!

  45. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 02/04/2012 21:57:49

    Προκειμένου να πετύχει το στόχο του, να μην δει τον Αντώνη πρωθυπουργό με αυτοδυναμία, είναι ικανός να πάει και με τον εξαποδώ!
    -Καταλάβαμε Πάνο πως οι κορώνες σου ήταν το προπέτασμα καπνού, για να την κάνεις στην πιο κρίσιμη στιγμή για την παράταξη. Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς θα πείσεις αυτούς που σε ακολούθησαν, ακριβώς γι αυτές σου τις θέσεις, ότι ταιριάζουν τα χνώτα σου με το ΣΥΡΙΖΑ!!!
    -Αν δε σε δω, να υπερασπίζεσαι και εσύ τα "επαναστατημένα" νιάτα που διαμαρτύρονται, κάνοντας μπάχαλο την πόλη, για το δίκιο του πανεπιστημιακού ασύλου - ορμητηρίου τους, ή το δίκιο του λαθρομετανάστη να καταλαμβάνει το ελληνικό πανεπιστήμιο, τότε θα καταλάβω και το γιατί επέλεξες τον αυτονομιστή δημοσιογράφο από το Ρέθυμνο για υποψήφιό σου. Είσαι ένας Ανεξάρτητος Διεθνιστής ελληνικής καταγωγής και όχι Έλληνας.

  46. GREKO MASKARA avatar
    GREKO MASKARA 02/04/2012 23:07:05

    ΓΙΩΡΓΟ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ !!! ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!

  47. andreas avatar
    andreas 03/04/2012 00:04:48

    Αποκάλυψη : Yποψήφιος με τον Καμμένο ο άνθρωπος που εγκατέστησε τη Rothschild στην Ελλάδα. Θέλει να απολύσει 200 χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους και αποκαλεί φεουδαρχική την περιουσία της εκκλησίας !!!
    http://logia-starata.blogspot.com/2012/03/y-rothschild-200.html

    • CORMORAN avatar
      CORMORAN @ andreas 03/04/2012 08:33:34

      Γιατι, αμφιβαλεις οτι ειναι "φεουδαρχικη" η περιουσια της εκκλησιας;;;
      Αν ναι, πηγαινε στο κτημοτολογιο....

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ CORMORAN 03/04/2012 09:44:53

        Εσείς είστε από τους κορμοράνους που έσωσε ο Τσίπρας?

        • CORMORAN avatar
          CORMORAN @ TopGunZ 03/04/2012 13:18:23

          Ευτυχως (ως κορμορανος), εμαθα μονος μου να ψαρευω (τις αληθειες) και δεν τρωω ετοιμα ψαρια (κουτοχορτο). Οσο για το Τσιπρα, ειναι πολυ μικρος ακομη για να μας σωσει...
          Ομως, σου θυμιζω οτι απο τη νεοτερη πολιτικη ιστορια (μεταπολιτευση) οι μονοι ελληνες πολιτικοι που τολμησαν να πουν οχι στα σχεδια των ξενων μεχρι τωρα ηταν ο Κ. Καραμανλης (εξω απο το ΝΑΤΟ) και ο Τ. Παπαδοπουλος (σχεδιο ΑΝΑΝ). Οι υπολοιποι μετρηθηκαν και βρεθηκαν ελειπεις...
          Αναζητουμε τον επομενο....

  48. Διογένης avatar
    Διογένης 03/04/2012 00:26:47

    Η ατυχία των Αν.Ελ. είναι ακριβώς ότι έχουν αρχηγό τον Καμμένο. Από την άλλη, το αστείο είναι ότι αν δεν είχαν αρχηγο τον Καμμένο δεν θα υπήρχαν. Δεν θα μπορούσε π.χ. ο Μαρκόπουλος να συγκεντρώσει τόσο κόσμο.

    Ο Καμμένος είναι κλασικό σύμπτωμα της πολιτικής παθογένειας του νεοελληνικού κράτους. Ο Έλληνας, λες και παρακαλάει για δούλεμα. Πάει και υποστηρίζει απίθανους τύπους σαν τον Καμμένο, ενώ σοβαρά αντιμνημονιακά κόμματα στο περιθώριο της ελληνικής πολιτικής θα λάβουν μόνον ψήφους "χαβαλέ" και όχι κάποια συγκροτημένη υποστήριξη.

    Παρ' όλα αυτά, το κόμμα Καμμένου δεν θα πρέπει να ιδωθεί ως ένα φαινόμενο που αφορά μόνον τον ιδρυτή του, αλλά να γίνει κατανοητό από όλους τους ενδιαφερόμενους (κυρίως από τη ΝΔ) ότι έχει δυναμική που ξεπερνάει κατά πολύ τον ιδρυτή του και κινητήρια δύναμη τη σφοδρή απογοήτευση των οπαδών του από τη στάση του Σαμαρά στο Μνημόνιο 2.

    Αν υποθέσουμε ότι έπαιρνε ένα μαγικό ραβδί ο Σαμαράς και ξαναγινόταν ο αντιμνημονιακός Σαμαράς του Μαϊου 2010-Νοεμβρίου 2011, τότε το κόμμα Καμμένου δεν θα είχε ούτε λόγο ύπαρξης ούτε κινητήρια δύναμη μεταξύ των ψηφοφόρων.

    Αν η ΝΔ θέλει να κρύβει από τον εαυτό της τις συνέπειες των επιλογών της, είναι σίγουρα δικαίωμά της. Ας μην απορεί όμως μετά πώς ένας γελοίος σαν τον Καμμένο θα συγκεντρώσει έναν τεράστιο αριθμό ψήφων. Δεν είναι ψήφοι υπέρ του Καμμένου, είναι ψήφοι κατά του Σαμαρά και της ΝΔ.

    Ίσως μια πρόσφατη ανάρτηση του antinews να ήταν περισσότερο σωστή από όσο νόμιζε και το ίδιο το antinews: "Μοναδικός στόχος του κόμματος Καμμένου είναι να εμποδιστεί η αυτοδυναμία της ΝΔ". Πράγματι. Αλλά τον στόχο αυτόν δεν τον θέτει η διαπλοκή, ή, δεν τον θέτει μόνον η διαπλοκή. Τον θέτει κυρίως το 8-10% του εκλογικού σώματος που θα ψηφίσει το περιστασιακό (όπως θα αποδειχθεί κατά τη γνώμη μου) αυτό κόμμα. Πίσω από αυτό το 8-10% κρύβεται κάτι πολύ βαθύτερο.

    Ο μοναδικός λόγος για να ψηφίσει αυτή τη στιγμή κάποιος τη ΝΔ είναι η δύναμη της αδράνειας και της συνήθειας. Αυτή είναι η σκληρή, η πολύ σκληρή πραγματικότητα.

    • franc avatar
      franc @ Διογένης 03/04/2012 11:47:10

      Ο Καμμένος μπορεί να μην είναι και πολυ σοβαρός, (δεν είναι ούτε ο πιο γελοίος ούτε ο ικανώτερος απο τα στελέχη της ΝΔ), όμως η διαπίστωσή σου: " Ο μοναδικός λόγος για να ψηφίσει αυτή τη στιγμή κάποιος τη ΝΔ είναι η δύναμη της αδράνειας και της συνήθειας. Αυτή είναι η σκληρή, η πολύ σκληρή πραγματικότητα." είναι αδιαμφισβήτητη. Επομένως μήπως πρέπει να σκεφτούμε οτι αφού ο Σαμαράς αναγκάστηκε να "καεί" ψηφίζοντας το μνημόνιο για να σώσει την πατρίδα απο την πτώση της στο γκρεμό, η "έξοδος" του Καμμένου αποτελέσει ένα τελευταίο καταφύγιο στην περίπτωση που (είναι και η πιθανώτερη) η Ελλάδα πέσει τελικά στον γκρεμό?. Προς θεού, δεν εννοώ οτι ήταν συνεννοημένοι...

  49. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 03/04/2012 00:30:23

    Μην φάτε, έχουμε παπαδημόσουπα!
    Fact!

  50. Giorgos83 avatar
    Giorgos83 03/04/2012 03:34:52

    Θα ήθελα να σχολιάσω κάτι το οποίω με ενοχλεί ιδιαίτερα... Θεωρώ απαράδεκτο να καθόμαστε να γεμίζουμε 150 σχόλια σε ένα άρθρο κάθε φορά που Καμμένος κάνει μια δήλωση... Δίνουμε το δικαιώμα να μας λένε ότι τους φοβόμαστε... Ο Σάμαρας θα πάρει αυτοδυναμία θέλουν δε θέλουν και δεν υπάρχει λόγος να ακούμε τις στημμένες δημοσκοπήσεις που δίνουν 10% στους Καημένους!! Να με θυμηθείτε δεν πρόκειται να πάρουν πάνω από 5%... ο κόσμος έχει ξυπνήσει και δεν εμπιστεύεται επικίνδυνους ανθρώπους για το μέλλον της πατρίδας μας..!!

    • bird avatar
      bird @ Giorgos83 03/04/2012 08:36:59

      Καλά τα μισά είναι άσχετα. Αλλά και πάλι πολλά είναι για κάποιον που αν κλείσει το facebook μια βδομάδα, θα διαλυθεί το κόμμα του.

      • Sardam avatar
        Sardam @ bird 03/04/2012 10:08:55

        Και πολλά του είναι τα μισά.Δες τι έγραψα πιο πάνω.

  51. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/04/2012 08:44:42

    Η καλύτερη τακτική τώρα είναι να μην απαντάτε. Όσο απαντάτε τόσο νομιμοποιούνται ως εναλλακτική πρόταση.

  52. Κτησίβιος avatar
    Κτησίβιος 03/04/2012 10:01:25

    Πέρα όλων των άλλων η οικονομική παράμετρος του λαθρομεταναστευτικού είναι τεράστια. Δεν βλέπω επ' αυτού κάποια τοποθέτηση του κ. Καμμένου. Ας βγει επιτέλους να ξεκαθαρίσει τη θέση του. Το ίδιο και στα Εθνικά θέματα. Όχι να κάνει την κοτούλα.

  53. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 03/04/2012 10:27:10

    Κυριάκος Μητσοτάκης:
    "Σας θυμίζω ότι αρκετοί από τους σκληρούς δικούς μας συνδικαλιστές, οι οποίοι αποτέλεσαν τροχοπέδη σε όλες τις προσπάθειες αλλαγών που δρομολόγησε η ΝΔ, ευτυχώς κατά την άποψή μου έχουν εγκαταλείψει τη ΝΔ και έχουν κατευθυνθεί στο κόμμα του Πάνου Καμμένου».
    Έφυγαν δηλ τα βαρίδια για τον Καμμένο και έμειναν οι νεοφιλελεύθεροι "πατριώτες" Κυριάκος,Άρης και σία..
    Συγχαρητήρια

  54. franc avatar
    franc 03/04/2012 10:52:26

    Πολλα ηταν τα ψέμματα που είπαμε ως εδώ. Ας πουμε και μια αλήθεια κι ας πέσει στο γιαλό.
    Κι άν ο Καμμένος αποτελέσει τον πολιορκητικό κλοιό του Σαμαρά κατά του μνημονίου? Αφού αυτός αναγκάστηκε με το πιστόλι στον κρόταφο να παραδοθεί για να μην πέσει η χώρα στον γκρεμό, είναι κακό άν ο "ταγματάρχης" του ξέφυγε για να συνεχίσει την επίθεση από τα πλάγια και μάλιστα με συμμαχία και άλλων εχθρών του μνημονίου?
    Αν αποτύχουμε (αν, λέμε τώρα) να τηρήσουμε το μνημόνιο που υπογράψαμε μήπως ο Καμμένος αποτελέσει το τελευταίο καταφύγιό μας?
    Στο κάτω κάτω ο εχθρός του εχθρού μας είναι φίλος μας και αν δεν κάνω λάθος για όλους εμάς εδώ στο antinews το μνημόνιο δεν έπαψε να είναι εχθρός μας.

  55. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 03/04/2012 12:23:45

    Δηλαδή από ότι διαβάζω είχαμε στις ταξεις μας για 20 χρόνια έναν ανεύθυνο λαικιστη λαοπλάνο η Μήπως μεταλάχτηκε τους τελευταίους 2 μήνες? Εσείς που κατηγορείτε Κουντουρά, Μαρκόπουλο, Ζώη και Σια ξεχάσατε σε ποιο κόμμα ήτανε? Σας ενοχλεί που ο Κατα-κα-η-μενος θα συνεργαστεί με το Συριζα? Εμεις που συνεργαζόμαστε με τους Πασόκους είμαστε οκ?
    Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι σαν κόσμος ΄΄πασοκοποιούμαστε΄΄. Όταν ακούω ότι ψηφίσαμε το μνημόνιο 2 για το καλό της πατρίδας μου θυμίζει τις δικαιολογίες των πασόκων για το μνημόνιο 1
    Σαμαρά βαλε στη θέση τους Αβραμόπουλους , αρούληδες και κυριάκους που μιλάνε για συγκυβερνήσεις με τους πασόκους γιατί οχι αυτοδυναμία δεν θα δουμε, αλλά ιστορικά χαμηλά ποσοστά
    υγ1 είναι κακό να γλυφετε εκεί που κάποτε φτύνατε

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Kostas nikolaou 03/04/2012 19:41:20

      Ναι, γιατί, 20 χρόνια δεν τον είχατε καταλάβει εσείς τον Πάνο; Όταν ακούγατε τις μπαρούφες του, τα αναμασήματά του των ιντερνετικών αστικών μύθων, τις αναιδείς και ανερυθρίαστες ταυτίσεις του "πολιτκού λόγου" του με θεωρίες συνωμοσίας και αβάσιμες μπουρδολογίες τον περνούσατε για σοβαρό επειδή ήταν στο κόμμα της ΝΔ; Πολιτικός φελλός είναι ο άνθρωπος, και αν περιμένατε τα κόμματα να ξεφορτωθούν από μόνα τους τους φελλούς τους, δε θα έμεναν και πολλοί στο τέλος... Άλλο όμως γραφικός βουλευτής κι άλλο "πολιτικός αρχηγός".

  56. m.s avatar
    m.s 03/04/2012 14:24:56

    και στο εξωτερικό γνωστός ως total ly
    για τα λιπαρά του θα σας γελάσω...

  57. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 03/04/2012 17:09:12

    Η συνεχής ανάρτηση σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κι η τακτική παραφιλολογία των εξαρτημένων ταλιμπάν της μπαρουφολογίας αποσκοπεί στη σύγχυση και τη θολούρα.
    Αντί να ασχολούμαστε με τα καφενειακά τερτίπια των ΚΑΤΑ (Η) ΚΑΜΕΝΩΝ ορθοδοξοπατριδοκάπηλων ας αρχίσουμε να προβάλουμε τις προτάσεις και το θετικό Λόγο της Μεγάλης ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και του ΗΓΕΤΗ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.
    Να αναπαράγουμε τους λόγους του, τα επιχειρήματά του και να γίνουμε οι πολλαπλασιαστές του μηνύματος της ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ για να πάρουμε την ΠΑΤΡΙΔΑ μας και πάλι στα χέρια μας.
    Να καταστεί σαφές και κατανοητό ότι η συσπείρωση κι ο αγώνας υπό την ΗΓΕΣΙΑ του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
    εγγυάται
    τη Διεθνή θέση της Χώρας
    την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του ΕΘΝΟΥΣ
    την ΑΝΑΠΤΥΞΗ και
    ΠΡΟΚΟΠΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ._

  58. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 03/04/2012 17:34:20

    Η θέση του Συνασπισμού (συνιστώσας του ΣΥΡΙΖΑ της οποίας ηγείται ο Τσίπρας) για το σκοπιανό είναι σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό.

    • franc avatar
      franc @ Ανώνυμος 03/04/2012 19:40:44

      Nαι αλλα αυτό δεν το δέχεται ο Γρούεφσκι με τίποτα...

  59. thanasis avatar
    thanasis 04/04/2012 17:18:45

    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Ο ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ
    ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΑΝ
    ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΑΝΤΕΡΣΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ
    ΠΙΣΤΕΥΤΟ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.