#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/01/2012 11:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Κίμων Κουλούρης τραυμάτισε αστυνομικό !



(Ανανεωμένο). Επεισόδιο με άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ είχε σύμφωνα με την αστυνομία τη νύχτα ο πρώην υπουργός Κίμωνας Κουλούρης ο οποίος αφού παραβίασε αλλεπάλληλες φορές φωτεινούς σηματοδότες αρνήθηκε να υποβληθεί σε έλεγχο και μάλιστα στην προσπάθεια του να φύγει τραυμάτισε στα πόδια με το αυτοκίνητό του έναν αστυνομικό.

Σύμφωνα με την αστυνομία όλα έγιναν λίγο πριν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου στη συμβολή των οδών Καλλιρόης και Βουλιαγμένης. Άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ βλέποντας μία μαύρη Μερσεντές να παραβιάζει το ένα κόκκινο φανάρι μετά το άλλο έκαναν σήμα στον οδηγό να σταματήσει, όπως και έγινε. Οι αστυνομικοί αν και είδαν τον πρώην υπουργό, του ζήτησαν τα στοιχεία του. Εκείνος, σύμφωνα με την αστυνομία, ήταν εκτός ελέγχου και άρχισε να υβρίζει και να ειρωνεύεται τους αστυνομικούς λέγοντάς τους ότι είναι αδύνατο να εργάζονται με το ευτελές ποσό των 500 ευρώ μηνιαίως. Τότε ένας από τους αστυνομικούς ζήτησε τα στοιχεία του «όπως οφείλει ο κάθε πολίτης», όπως του είπε χαρακτηριστικά. Εκείνος έκανε προσπάθεια να φύγει και ο αστυνομικός μπήκε μπροστά από το αυτοκίνητο και του είπε ότι αν επιχειρούσε να φύγει θα έπρεπε να περάσει από πάνω του. Ο Κίμωνας Κουλούρης σε έξαλλη κατάσταση σύμφωνα με τους αστυνομικούς έβαλε πρώτη παρασέρνοντας τον αστυνομικό που τον τραυμάτισε στα πόδια. Η Ομάδα ΔΙΑΣ αφού ακινητοποίησε το αυτοκίνητο του κάλεσε περιπολικό της Τροχαίας και ο κ. Κουλούρης μεταφέρθηκε στην Τροχαία Κασαριανής. Πάντως αργότερα αφέθηκε ελεύθερος καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει υποβληθεί μήνυση κατά του πρώην Υπουργού.

Εκεί έφθασε λοιπόν η αστυνομική αυθαιρεσία. Να ζητούν τα στοιχεία του Κίμωνα Κουλούρη. Ψεύδονται κιόλας τα όργανα ότι ο πρώην (για πάντα στις καρδιές μας) Υπουργός περνούσε τα φανάρια με κόκκινο. Το ρεπορτάζ λέει ότι ήταν «πολύ βαθιά» πορτοκαλί.

Είχε δίκιο να είναι έξαλλος. Με 500 ευρώ δουλεύουν για να κάνουν ελέγχους τα μεσάνυχτα στις μαύρες «σοσιαλιστικές» Μερσεντές; Έχουν χαθεί όλες οι αξίες της δεκαετίας του ’80. Αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο στις εποχές της δόξας του, οι αστυνομικοί θα παρατηρούσαν τα νερά του ποταμού Έβρου επί μακρόν…

Ο τρισμέγιστος Κίμων είναι ο κάθε πολίτης; Αδιανόητα πράγματα. Ο μέγας τελετάρχης του Ανδρέα, ο δαμαστής του τιμάριθμου, ο υπερασπιστής του «καλαθιού της νοικοκυράς», ο άνθρωπος που μιλά για τον εαυτό του σε τρίτο πρόσωπο, ο ωραίος Κίμων με τα κομψά κοστούμια και τα κασμιρένια παλτά να εξευτελίζεται έτσι από την ομάδα ΔΙΑΣ;

Να φαντασθούμε ότι η πολιτική και φυσική ηγεσία της αστυνομίας θα τιμωρήσει παραδειγματικά αυτόν που στάθηκε εμπόδιο στον Κίμωνα και θα ζητήσει εμπράκτως συγγνώμη…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 08/01/2012 11:30:38

    Δηλαδή τι ακριβώς έπρεπε να κάνει ο ξεφτίλας ο βαψοβλεφαρίδας για να μείνει στο κρατητήριο και να πάει αυτόφωρο;;;;Να σκοτώσει καμιά διμοιρία αστυνομικών;;ΓΙΑΤΙ είναι ελεύθερος;;;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ μεταρρυθμιστής 08/01/2012 11:47:38

      Εδώ αφήνονται ελεύθεροι Αλβανοί και Γεωργιανοί σφαγείς εγκύων, τον Κουλούρη θα βάλουν μέσα;
      Που ζεις;
      Γιατί νομίζεις ότι συνεχίζουν να υπάρχουν τόσοι λαθρομετανάστες στην χώρα εν μέσω πλήρους οικονομικής κρίσης;
      Διότι εδώ είναι το βασίλειο της ανομίας και της ατιμωρησίας.
      Κάτι σαν την Ντίσνευλαντ των κακοποιών στοιχείων!

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Strange Attractor 08/01/2012 13:32:29

        Διαφωνώ κάθετα με την λογική της τοποθέτησής σου. Αναπαραγάγεις το «εντάξει τώρα…» κτλ ανατολίτικα.
        Ο Κουλούρης είναι πιο επικίνδυνος απ΄ αυτούς που αναφέρεις. Γνωστό το γιατί.
        Θυμίζει στιγμές κατάρρευσης της Σ. Ένωσης.
        Πρόκληση δε για τη ΝΔ να δείξει ότι μπορεί!
        Η απαίτηση για την αυτονόητη εφαρμογή του νόμου είναι το ελάχιστο που πρέπει να απαιτούμε.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Μανιάτης 08/01/2012 14:33:01

          Όταν μπουζουριάσαν τον Εφραίμ, αυτή δεν ήταν η βασική αιτία της αντίδρασης των υποστηρικτών του; Ο συμψηφισμός;
          Γιατί αυτόν και όχι τον άλλο, ή τον τάδε (βλ. Άκης, κλπ.);
          Προσωπικά , θα ήθελα να πάει μέσα ο συγκεκριμένος βαψομαλλιάς, αλλά δεν ξεχνάω σε ποια χώρα ζούμε, και αυτό στηλιτεύω στο σχόλιο μου.

          • Μανιάτης avatar
            Μανιάτης @ Strange Attractor 08/01/2012 14:42:50

            Κατανοητό. Πρέπει να απαιτήσουμε την παραδειγματική τιμωρία προσώπων της εξουσίας. Είναι εθνική επιταγή. Η παράταξη πρέπει να είναι αμείλικτη στο κτύπημα της ανατολίτικης νοοτροπίας.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 08/01/2012 11:32:50

    By the way, τόση ευνομία, ισοπολιτεία, ισονομία, ΔΕΝ αντέχονται.

  3. stanley@gr avatar
    stanley@gr 08/01/2012 11:47:25

    ακομη και ο γραφικος Κουλουρης μπορει να κανει ρομπα την ελληνικη αστυνομια!
    εξευτελισμος και ευτελισμος των παντων!!!

  4. knight rider avatar
    knight rider 08/01/2012 11:59:38

    Σε άλλες εποχές μπορεί να τράβαγε και πιστόλι και να τους καθάριζε επιτόπου. Τωρα απλώς τους πάτησε με τη Μερσεντέ. Ακους εκεί να σταματήσουνε την υπουργάρα επειδή πέρασε καμιά δεκαριά φανάρια με κόκκινο γυρίζοντας από τις μπουζουκλερί? Τους τρομοκράτες και τους αγανακτισμένους φοβάται γι΄αυτό τα περνάει όλα αέρα!

    • sanderson avatar
      sanderson @ knight rider 08/01/2012 19:09:56

      Θα παρακαλούσα πολύ να είστε επακριβείς στους χαρακτηρισμούς σας. Πολιτιστικά ιδρύματα λέγονται, ουχί μπουζουκλερί. Ορθώς σας χαρακτήριζε η γνωστή σύζυγος - επιχερηματίας λαουντζίκους.

  5. ENIALIOS avatar
    ENIALIOS 08/01/2012 12:05:04

    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ...
    ΗΘΙΚΟ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟ......

  6. juliet avatar
    juliet 08/01/2012 12:10:37

    Σκεφτείτε ....όλοι σαν τον Κουλούρη συμπεριφέρονται .Θεωρούν τσιφλίκι τους την σοσιαλιστική Ελλάδα.Και κάτι άλλο ο αστυνομικός δεν υπέβαλε μήνυση.Ο αδύναμος υποχρεούται να ανέχεται τις ανοησίες του ισχυρού.
    Η δικαιοσύνη είναι Κυριακή πρωΐ εκκλησιάζεται.Και μετά πείτε ότι δεν είμαστε Ρουμανία του Τσαουσέσκου.
    Οργή και μόνο οργή .......το μεροκάματο για μας και για τους υβριστές ,προδότες η χλίδα που λέει ο λαός.

    • Γιώργος Βλάχος avatar
      Γιώργος Βλάχος @ juliet 08/01/2012 13:05:00

      "Η δικαιοσύνη είναι Κυριακή πρωΐ εκκλησιάζεται"

      Επειδη ΔΕΝ εκκλησιάζεται συμβαίνει ότι συμβαίνει.
      Εάν εκκλησιαζόταν τα πράγματα θα ήταν ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ διαφορετικά.

      • juliet avatar
        juliet @ Γιώργος Βλάχος 08/01/2012 14:48:12

        Δεν είναι η θρησκεία που θεμελιώνει την ηθική ,μάλλον η ηθική στηρίζει και υποβοηθά(;) την θρησκεία.

    • η γλωσσού avatar
      η γλωσσού @ juliet 08/01/2012 13:30:50

      Ασφαλώς και την Ελλάδα πολλοί από τους υπάρξαντες και υπάρχοντες πολιτικούς, από αμνημονεύτων χρόνων βυσσοδομούντες και σκυλεύοντας ιερά και όσια, την κατάντησαν Ρουμανία του Τσαουσέσκου. Το δυστύχημα είναι πως (και το λέω με επίγνωση λόγου) ότι οι περισσότεροι από τους Έλληνες (και πόσοι είναι οι λιγοστοί;) δεν αντιδρούμε πλέον όπως οι Ρουμάνοι εκείνης της εποχής. Λίγο μετά τον ξεσηκωμό τους στην Τιμισοάρα επισκέφθηκα αυτή την πόλη. Κάθε πλατεία και μνημείο, σε κάθε δρόμο ξωκλήσια στη μνήμη των νεκρών της εξέγερσης. Και όταν ρώτησα γιατί δεν καλλιεργούν τα χωράφια τους μου απάντησαν γιατί δεν έχουν σπόρια, αλλά προτιμούν την ελευθερία έστω και αν πεινούν. Εμείς απλά εφησυχάζουμε (κατά το εγώ απλά προεδρεύω των παπαντρέου) και έχουμε εναποθέσει στη βούληση των ανίκανων και δόλιων κυβερνητών που έφεραν το θάνατο της πατρίδας και την ανάστασή της. Τι ανοησία; Πόσο έχουμε ντροπιάσει τους Κολοκοτρώνηδες, τους Καραϊσκάκηδες, τους Μελάδες, τους Δαβάκηδες .....τους......τους....αλλά και τους πατεράδες και τις μαννάδες μας θυσιάζοντας τα πάντα στο βωμό της καλοπέρασης!!!! Μην περιμένουμε τον σαλπιγκτή. Καιρός να σαλπίσει ο καθένας μας. Να αντισταθούμε πλέον ο καθένας και όλοι μαζί για να σώσουμε ότι απέμεινε, προτού τα ρημάξουν όλα οι Εφιάλτες για να μπουν "ατσαλάκωτοι" οι σύγχρονοι βάρβαροι.

  7. ΜΠ avatar
    ΜΠ 08/01/2012 12:16:11

    Ο Στρώς Καν δεν τους έμαθε τίποτα !!!!
    Αλκοτεστ του κάνανε ;;;; Μήπως ήταν έτοιμος για το αυτόφορο και "δραπέτευσε" γκανγκστερικά;;; Υπάρχει κενό, κάτι δεν έχουν πει....

  8. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/01/2012 12:27:06

    Αίσχος. Απλά αίσχος.

    • Αιας Τ. avatar
      Αιας Τ. @ TopGunZ 08/01/2012 12:45:48

      Μην αγχωνεσαι! Η ΝΔ θα τα διορθωσει ολα!!!

      • alakran avatar
        alakran @ Αιας Τ. 08/01/2012 13:16:24

        Aν στη θέση τού Κουλούρη ήταν ένας πρώην υπουργός της Ν.Δ θα διαβάζαμε σχόλια του τύπου:"Γιατί ο Μιχελάκης δεν έκανε ακόμα δήλωση?", "πάντα αυτή ήταν η δεξιά στην Ελλάδα","που πας ρε Σαμαρά με τους πολιτικάντηδες?",και φυσικά εννοείται ότι θα το βλέπαμε πρώτη και μοναδική είδηση στα δελτία των καναλιών.Αυτονόητο δε ότι ο αστυνομικός θα είχε μηνύσει τον πολιτευτή της δεξιάς αφού θα εξασφάλιζε τη συμπαράσταση των "δημοκρατικών δυνάμεων " και του Λα.ος.
        Αλλά βλέπεις ήταν ο Κουλούρης...και μιλάμε για ¨επεισόδιο"...
        ("θλιβερό επεισόδιο" γράφει η Ζούγκλα,...σνιφ...συγκινηθήκαμε)

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ alakran 08/01/2012 14:13:31

          Ο Καραμανλής φταίει. Τον πότισε μέσω της μυστικής σέχτας που διατηρεί μπόμπες, ο Κουλούρης δεν είχε πιει ούτε 2 μπουκάλια Τζόνυ.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Αιας Τ. 08/01/2012 13:16:30

        Επειδή η μεταφορά του τόνου των λεγομένων είναι λίγο δύσκολη στο διαδίκτυο, μπορείτε να μου πείτε αν το λέτε ειρωνικά? Και αν, ναι, γιατί στοχοποιείτε ειδικά το δικό μου σχόλιο το οποίο είναι και μετριοπαθές ουσιαστικά? Δεν είναι τίποτα άλλο, είμαι ενθουσιώδης χαρακτήρας και μπορεί να το πάρω πάνω μου εάν είστε παπαγαλάκι και ασχολείστε με την πάρτη μου.

        • Αιας Τ. avatar
          Αιας Τ. @ TopGunZ 08/01/2012 13:31:42

          @Top
          ειλικρινα σε καμμια περιπτωση δεν θα ειρωνευομουνα εναν μαχητη σαν και σενα Top!!!
          επειδη σε παρακολουθω, και επικροτω την ορμη και την μαχητικοτητα σου, γι' αυτο απευθυνθηκα σε σενα
          την απελπισια μου εκφραζω για την κατασταση!!
          και το φως που δεν φαινεται απο πουθενα!
          πουθενα...

          (αν σε στεναχωρησα, λυπαμαι ειλικρινα δεν ηταν στην προθεση μου)

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Αιας Τ. 08/01/2012 14:04:23

            Κανένα πρόβλημα φίλτατε και συγνώμη αν φάνηκε να σας αποπαίρνω (είπαμε, το ρημάδι το ίντερνετ έχει πρόβλημα στο να περάσεις τον τόνο σου). Δεν περιμένω πως με το που θα βγει ο Σαμαράς θα βρέξει ιερό καυτό θειάφι δικαιοσύνης και ισονομίας, αλλά, ήμαρτον, τέτοια περιστατικά πιστεύω πως σε ένα λογικό βάθος χρόνου θα εκλείψουν! Θέληση πρέπει να υπάρχει, αλλά και υποστήριξη. Από τη μία να πετσοκόβεις βερνίκια όπως αυτός που τον άφησε ελεύθερο και από την άλλη να υποστηρίζεις ανθρώπους που θέλουν να δουλέψουν όπως τα παλληκάρια της ΔΙΑΣ.

  9. dem avatar
    dem 08/01/2012 12:34:19

    γούρι-γούρι
    μπράβο κίμωνα κουλούρη
    φάτο μπάτσο το γαϊδούρι
    και φτύστον και στη μούρη
    που τολμησε να στοχαστή
    σε βάρος σου μεγάλε
    παπανδρεϊκέ σοσιαληστή...

  10. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 08/01/2012 12:42:03

    Η πατριδα μας εχει πιασει πατο! Οι φασιστες του ΠΑΣΟΚ κανουν πλεον οτι θελουν! Η δικαιοσυνη ειναι ανυπαρκτη! Και μεσα σε ολα αυτα η ΝΔ στηριζει την κυβερνηση των δοσιλογων. Το θεωρω απλα ακατανοητο!!

  11. Αρετή avatar
    Αρετή 08/01/2012 12:57:02

    Κουλούρης !!!!!! που ξεθαύτηκε αυτός καιρό είχαμε να ακούσουμε γιαυτόν τον τεράστιο τον προοδευτικό Σοσιαλιστή......

  12. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 08/01/2012 13:05:22

    ΟΧΙ!
    Να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ στη φεουδαρχική νοοτροπία.
    Όχι πια στην παρωδία και την σάτιρα στυλ Λαζόπουλου. Η σαπίλα δεν πρέπει να απενοχοποιηθεί με το να γίνεται αντικείμενου αποχαυνωτικού γέλιου.
    Απαίτηση για άμεση εφαρμογή του νόμου.

  13. Γιάννης Μανιατάκος avatar
    Γιάννης Μανιατάκος 08/01/2012 13:20:43

    «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό». Ξεχάσαμε το σύνθημα της εποχής εκείνης που ο «ήρωας του σημερινού άθλου» χειριζόταν με πλέρια αγαλλίαση; Καθημερινά όμως, κάτι πρέπει να μας το θυμίζει. Ας θυμηθούμε λοιπόν σήμερα, το περιστατικό που ένας εκ της παλαιάς παρέας (συγκάτοικος σήμερα - αν δεν κάνω λάθος - του μεγάλου αρχηγού) ως πολιτικός προϊστάμενος των ίδιων Οργάνων, είχε «χαστουκίσει», προς νουθεσία, έναν ατυχή υφιστάμενό του που βρέθηκε στον δρόμο του, ενώ αυτός ήταν δύσθυμος. Τί Άλλαξε από τότε; Κάθε μέρα κάποιος από τους θεμελιωτές και Άτλαντες της ΑΛΛΑΓΗΣ θα βρίσκεται να μας θυμίζει «μαζί τα φάγαμε», «δουλέψτε», «γίνεται παραγωγικοί», «υιοθετήστε τις σύγχρονες ανάγκες», «μάθετε να σκύβετε»!.

  14. cprotop avatar
    cprotop 08/01/2012 13:21:20

    ΕΤΣΙ!!!!

  15. siakkas avatar
    siakkas 08/01/2012 13:22:45

    Σε κανάλι εθνικής εμβέλειας το πρωί (ΣΚΑΪ) έκαναν λόγο για 4 παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη και ότι το ο τραυματίας αστυνομικός έσπασε το πόδι του.
    Όπως και να έχει ΆΝΤΕ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ αυτού του παιδιού και να ακούς την είδηση ότι πρώην ανεπάγγελτος κυβερνητικός του κόμματος ΜΠΑΑΘ της Ελλάδας πήγε να σκοτώσει το παιδί σου!!!!

    • PayneK avatar
      PayneK @ siakkas 08/01/2012 21:03:11

      Παπανδρεικος ταλιμπαν ειναι, υπαρχουν και στην χωρα μας!
      Καθολου περιεργη η συμπεριφορα του λοιπον, τολμα καποιος να του φερνει αντιρρηση του "κυριου" μετα απο τοσα χρονια αφοσιωσης στο σοσιαληστρικο παραδεισο που βοηθησε να βιωσουμε?

  16. kapar13 avatar
    kapar13 08/01/2012 13:30:19

    Το αυτόφωρο δεν έχει παρέλθει ακόμη, εάν δεν κάνω λάθος.
    Οπότε θα πρέπει να έχει ήδη επιληφθεί ο εισαγγελέας υπηρεσίας (δεν μπορεί, κάτι θα πήρε το αυτί του με όλο το σούσουρο που έγινε, τι διάολο κουφός είναι;) για τα περαιτέρω, σωστά;
    Δηλαδή μάλλον αναζητείται στους (γνωστούς) τόπους διαμονής του, έτσι δεν είναι;
    Ορίστε, ρε παιδιά. Δουλεύει το σύστημα, που λέγατε...

  17. Διογένης avatar
    Διογένης 08/01/2012 13:45:21

    Το περιστατικό αποτυπώνευ ανάγλυφα την ξεφτίλα και τη σαπίλα των πολιτικών. Όταν ο κόσμος ξεσηκωθεί θα πέσουν κεφάλια.

  18. manos avatar
    manos 08/01/2012 14:06:16

    Η νοοτροπία αυτή των πασόκων είναι βαθειά ριζωμένη στην Ελληνική κοινωνία.
    Ο "κύριος" αυτός είναι μόνον η κορυφή του παγόβουνου της ματαιοδοξίας και της ανοησίας.
    Υπάρχει τρόπος να ξεριζωθούν αυτά τα αποστήματα όσο πολλά και να είναι, όσο βαθειά ριζωμένα και αν είναι.
    Αρκεί να θέλουμε.

  19. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/01/2012 14:11:40

    Πρέπει να συνειδητοποιήσουνε μερικοί πως πλέον υπάρχουν νέοι άνθρωποι, μορφωμένοι και μεγαλωμένοι με αρχές, οι οποίοι θεωρούν πως μια καλή λύση για πολλά από τα προβλήματά μας είναι ένα M107. Δεν το λέω εγώ, δεν το υιοθετεί κανείς εδώ μέσα, απλά σας μεταφέρω το τι βλέπω και ακούω στην κοινωνία πλέον.

  20. Αθανάσιος Υφαντόπουλος avatar
    Αθανάσιος Υφαντόπουλος 08/01/2012 14:27:29

    Α αστυνομία είναι τα χέρια και τα ποδια της Δικαιοσύνης. Ό,τι αυθαίρετο συμβαίνει σε βάρος των αστυνομικών, συμβαίνει σε βάρος της Δικαιοσύνης, κοντολογίς, σε βάρός της κοινωνίας. Καμαρώστε το καθεστώς του πασοκ.

  21. juliet avatar
    juliet 08/01/2012 14:32:50

    Ανακοινώθηκε ότι τελευταία αλλάξε η νομοθεσία και για να υπάρξει αυτόφωρο θα πρέπει να έχεις εγκαταλείψει το θύμα !

    • Qnihilism avatar
      Qnihilism @ juliet 08/01/2012 15:11:27

      Ναι αλλά εδώ δεν έχουμε ατύχημα. Αν τα γεγονότα συνέβησαν όπως λέγεται, το αδίκημα δεν είναι "εξ αμελείας" αλλά "εκ προμελέτης". Ο ογκόλιθος της πολιτικής γνώριζε ότι έχει άνθρωπο μπορστά του.

  22. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 08/01/2012 15:14:26

    Γεια σου ρε Κίμωνα, άξιε διάδοχε του Δροσογιάννη. Όσο για την ΕΛΑΣ και κυρίως τις δυνάμεις των ΜΑΤ, να ποιοι είναι αυτοί που προστατεύετε. Είναι οι ίδιοι που σας κόβουν μισθούς και επιδόματα και σας ξευτιλίζουν " για το ευχαριστώ ". Άντε τώρα να δείρετε κανένα φουκαρά άνεργο, κανένα φτωχό συνταξιούχο. Βάλτε και κανα δυο μολότωφ στο σακίδιο κανενός συλληφθέντα νεαρού, που δεν είναι "στο κόλπο" και δεν είναι δικός σας, ασφαλίτης. Σκυλιά φυλάτε τ΄αφεντικά σας...

  23. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 08/01/2012 15:14:43

    "Ξέρεις ποιος είμαι εγω?"....

    Επιτήδειος που πήρε ταυτότητα πασοκοανθρώπου..

  24. Μεσσήνιος avatar
    Μεσσήνιος 08/01/2012 15:16:28

    Τι να πω; Το λόγο για την περίπτωση του σοσιαλιστή υπουργού των κυβερνήσεων Α. Παπανδρέου και Σημίτη, έχει η Δικαιοσύνη.
    Εγώ θυμάμαι με θλίψη, (αλλά και τρόμο) την ρήση του Α. Παπανδρέου: "Δεν υπάρχουν θεσμοί, παρά μόνο ο λαός".
    Σκέφτομαι δε, πως αν δεν υπήρχαν η ΕΕ και το ΝΑΤΟ, ο Α. Παπανδρέου θα μας οδηγούσε σε τριτοκοσμική "δημοκρατία" και τα χάλια μας θα ήταν χειρότερα και απ' αυτά των πρώην σοσιαλιστικών χωρών. Η ανθρώπινη ζωή στην Ελλάδα θα κόστιζε μία κόπιτσα.

  25. manos avatar
    manos 08/01/2012 15:16:31

    +100000000 !!!!

  26. A.M. avatar
    A.M. 08/01/2012 15:36:57

    Καμαρώστε χώρα!
    Καμαρώστε πολίτες!
    Καμαρώστε αστυνομία!
    Καμαρώστε δικαιοσύνη!
    Καμαρώστε - κυρίως, πρωτίστως και πάνω απ' όλα! - πολιτικούς «άνδρες» (με δέλτα παρακαλώ!)

    Και μετά ας αυτομουτζωθούμε όλοι μαζί.
    Μπάς και καταλάβουμε κάποτε σε ποια χώρα ζούμε!

    Σε οποιαδήποτε άλλη πολιτισμένη χώρα του πλανήτη..

    Αυτός με την μερσέντες θα βρίσκονταν με χειροπέδες στο κρατητήριο για επίθεση κατά οργάνου της τάξης.
    Το δικαστήριο θα είχε διατάξει 10ετή τουλάχιστον φυλάκιση για απόπειρα ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως, 10ετή τουλάχιστον αφαίρεση πολιτικών δικαιωμάτων και ισόβια αφαίρεση διπλώματος οδήγησης
    Οι αστυνομικοί θα αρνούνταν να ξαναφυλάξουν σκοπιά και να είναι σωματοφύλακες σε κάποιους που το παίζουν πολιτικοί και ο αρχηγός της αστυνομίας θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ την άμεση και παραδειγματική τιμωρία του.
    Οι πολίτες θα κατέβαιναν στους δρόμους ενάντια στον αυταρχισμό της εξουσίας.

    Σε πολιτισμένη χώρα είπαμε.. όχι στο ελλαδιστάν που ο κάθε ένας κάνει ότι του καπνίσει χωρίς να δίνει αναφορά σε κανέναν.

    Αν τώρα κάποιοι εξ υμών περιμένουν να φτιάξουν μια νέα Ελλάδα με αυτόν τον συρφετό ανακατεμένο (πολιτικοί, διαπλεκόμενοι, σώματα ασφαλείας, δικαιοσύνη, κρατικοδίαιτοι «επιχειρηματίες» και ιδιοκτήτες μίντια, ρώσικη αλβανική ρουμάνικη και εγχώρια μαφία, λαθρέμπορους ναρκωτικών και νταβατζήδες κάθε χρώματος αρσενικών και θηλυκών πορνών, οπλοφόρους με καλάσνικοφ που γαζώνουν στο χαλαρό όποιον δεν τους αρέσει η φάτσα του, με 10 τουλάχιστον ένοπλες ληστείες το 24ωρο, με εμπόρους λαθρομεταναστών κλπ κλπ .. αυτός είναι ο συρφετός ανακατεμένος) αλλάζοντας απλώς κόμμα και πρωθυπουργό ας αλλάξετε πλευρό.
    Φυσάει και θα πουντιάσετε.

    Η Ελλάδα χρειάζεται «Στάλιν»!
    Να κόβει κεφάλια και να τα πετάει στου χαντάκ'ι !
    Πολλά κεφάλια πρέπει να κοπούν για νάρθει ο τόπος στα ίσια του.

    Και θα το γράψω... όσο και εάν ενοχλεί!

    Ά ρέ Παπαδόπουλε!
    Χίλιες φορές η χούντα σου παρά αυτή που ζούμε σήμερα!
    Χίλιες φορές! όχι μόνο μία!
    Ευτυχώς που έφυγες και δεν βλέπεις που κατάντησαν την χώρα τα σκυλιά.
    Χοιροστάσιο γεμάτο γουρούνια.
    Που τσαλαπατάνε οτιδήποτε δεν μοιάζει με την μούρη τους.

    • juliet avatar
      juliet @ A.M. 08/01/2012 16:36:49

      Agni,

      • Agni avatar
        Agni @ juliet 09/01/2012 14:20:56

        Άσε με,Τζουλιετάκι πλακώθηκα και με ένα γέρο ταξιτζή το πρωί για τα ίδια ακριβώς και δεν έχω καμμια όρεξη,με έχει πιάσει βαριά κατάθλιψη...Όταν δε, ακούω ανθρώπους να εξυμνούν τον Σταλιν τον Χίτλερ, τον Παπαδόπουλο,και οποιονδήποτε άλλον τέτοιον "ανθρωπιστή","αστό","δημοκράτη" κοιτάω με όλο και περισσότερη λαχτάρα τις ήδη έτοιμες βαλιτσούλες μου..

    • foros avatar
      foros @ A.M. 08/01/2012 16:51:55

      ΕΙΣΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.

      • A.M. avatar
        A.M. @ foros 08/01/2012 22:29:41

        Εγώ είμαι ....εξαιρετικός;;;
        Κάτι σαν .. εξαιρετικη μακαρονάδα ένα πράμα δλδ; :lol:

        Ή εννοείς ότι αυτά που γράφω τα βρίσκεις εξαιρετικά;
        (δεν το πιστεύω! αλλά εντάξει.. όλοι έχουμε τις ..ιδιορρυθμίες μας)

        Μεταξύ μας τώρα.. ... έχοντας για συμμαθήτρια την megaλη Όλγα (και όχι μόνον) κάπου εκεί γύρω στο '78 - '79 ... και συγκρίνοντας τον εαυτό μου.. δεν πιάνω μία!
        Χαβαλές εντελώς είμαι... και το ξέρω.
        αλλά να .. περνάω την ώρα μου γράφοντας που και που τον πόνο μου στον φιλόξενο χώρο του φάκτορα.

    • juliet avatar
      juliet @ A.M. 08/01/2012 18:03:05

      A.M
      και να σκεφτείς όλα αυτά τα γουρούνια κάποτε έπεισαν τον Ελληνα ότι θα τον λυτρώσουν από τη χούντα της δεξιάς!και του δώρησαν μπιχλιμπίδια γυαλιστερά ,μετά τον γέμισαν ενοχές καιτώρα τον ξεφτιλίζουν περιφέροντάς τον σαν την αρκούδα ο γύφτος στα παζάρια για να μαζέψουν όβολα.

    • regeneration avatar
      regeneration @ A.M. 08/01/2012 18:06:22

      Σωστός, πολύ σωστός!

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ A.M. 08/01/2012 20:12:07

      @A.M.

  27. Μπούφος avatar
    Μπούφος 08/01/2012 15:39:14

    Αγαπητέ φίλε, απ' ό,τι γνωρίζω, και για απλή αντίσταση κατά της αρχής, η νόμιμη κίνηση της αστυνομίας είναι το αυτόφωρο, για οποιονδήποτε κατακαημένο "ανώνυμο" πολίτη. Η σωματική βλάβη αστυνομικού, τί ποινή πρέπει να επιφέρει; Εγώ λέω να ξεκινήσουμε με τον Κουλούρη και να συνεχίσουμε και με τους υπόλοιπους κακοποιούς, όποιο όνομα και όποια καταγωγή και αν έχουν. Έτσι γιατί το να εξαιρούμε τους "δικούς" μας "επώνυμους", έχει αρχίσει και μου τη δίνει πολύ.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Μπούφος 08/01/2012 18:14:53

      Αγαπητέ, δεν υπάρχουν ημέτεροι και υμέτεροι. Υπάρχουν μόνο ο Νόμος και Ηθική.
      Κι αυτά χρειάζεται η χώρα μας για να λειτουργήσει αποτελεσματικά για τους πολίτες της.
      Η σκέψη μας και οι πράξεις πρέπει να έχουν λογικό συνειρμό και δομή δωρικού ρυθμού.

  28. bob avatar
    bob 08/01/2012 16:13:33

    @TopGunZ Αγαπητε φίλε το Μ107 είναι για να κανεις τη δουλεια απο μακριά...... Αρκούν πέτρες και στυλιάρια για να ξεβρωμίσει ο τόπος!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ bob 08/01/2012 16:47:25

      Το παν είναι το στυλ. Υπάρχει πάντα και ο Κηφεύς! Δεν γνωρίζω αν παράγεται ακόμα, σήμερα το ανακάλυψα!

  29. Agni avatar
    Agni 08/01/2012 16:14:11

    Καμμία γενική ατιμωρησία και χάος δεν υπάρχει,να προσέχουμε τι λέμε,γιατί εκείνοι που διαδίδουν αυτή την συνθηματολογία δεν εχουν και μεγάλη αγάπη για το δημοκρατικό πολίτευμα και δεν είναι άνθρωποι ούτε του πνευματικού επιπέδου σου,ούτε αγνοί ιδεολόγοι η βαθείς στοχαστές όπως εσύ,αλλα άνθρωποι κομπλεξικοί,ακραίοι,φανατισμένοι και ύποπτοι πχ "τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ",Ποίος μετανάστης δεν έχει φάει ισόβια για φόνο και βιασμό και καλώς έχει φάει όπως στην περίστωση οποιουδήποτε αλλου κατηγορουμένου?Να τελειώνουμε πια με τα αρρωστημένα σοφίσματα του Χομπς και του Μακιαβέλλι,αν ήταν στο χέρι μου παρά τον φιλελευθερισμό που με διακατέχει αυτων τα βιβλία θα απαγόρευα μαζί με του Κάρλ Σμιτ,του Λεο Στραους και του Χαντιγκτον,και δεν είναι αριστερίστικο αυτο που λέω γιατί μια Χαρά Χομπσιανοί και Μακιαβελικοί ήταν και ο Μάρξ και ο Λένιν και καθόλου δεν πίστευαν στην έννοια του πολίτη,αλλα ότι άνθρωπος για άνθρωπο είναι λύκος και το άγιο ιερό κράτος πρέπει να έχει τον κόσμο σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.Όσο για το ποιοί ξεκοιλιάζουν έγκυες θα έλεγα τώρα τίποτα,αλλα εδω μέσα ο "μεγάλος" νεοφασίστας ηγέτης της μεσογείου αποτελεί ιερή αγελάδα και ταμπού,χαίρει τέτοιας ασυλίας απο κάθε ανθρωπιστική,φιλειρηνική και αστική δημοκρατική κριτική που ούτε στη χώρα του δεν απολαμβάνεί(κάθε άλλο!!) και μάλιστα απο ανθρώπους που αναπαράγουν κάθε είδους ανορθόλογη και επικίνδυνη αντισημιτική συνομωσιολογία(αυτό και αν είναι σχιζοφρενική αντίφαση-ζήτω η παλαιστινιακή γενοκτονία και να στείλουμε και Έλληνες να βοηθήσουν-τους ρωτήσατε αυτούς και τις μανούλες τους?απο τη μία,πλούσιοι "Εβραίοι" καταστρέφουν τον κόσμο απο την άλλη και όλα αυτά στην ίδια παρακμιακή παράγραφο-ουτε ακροδεξιά δεν μπορείς να το πεις αυτό,μόνο κλινικά να το εξετάσεις μπορείς) . Υπερβολική και νοσηρή τιμωρησία υπάρχει αλλα δεν αγγίζει τους Πασόκους,η τους πραγματικούς εγκληματίες αλλα τους απλούς πολίτες που όλες αυτές οι ομάδες και ομαδούλες και παραομαδούλες(ΠΟΣΕΣ ΠΙΑ?ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ ποτε θα μας βάλουν??) παρενοχλούν στην πιο απλή έξοδο τους απο το σπίτι για να σπάνε πλάκα με το φόβο και το άγχος τους,να ενοχοποιούν τον αθώους ανθρώπους επειδή δεν τους αρέσει η φάτσα τους(δεν είναι συνομωσιολογία,πλέον κυκλοφορούν βίντεο που κάνουν το γύρο του κόσμου και ξεφτιλίζόμαστε διεθνώς συν τοις άλλοις),υπάρχει τιμωρησία στη δημόσια έκφραση(το είδαμε για πολλοστή φορά προχθές),στην επιχειρηματική ατομική πρωτοβουλία,στους αυτοδημιούργητους επιτυχημένους Έλληνες,ποινικοποίηση φρονημάτων και ακόμα συγγενικών και φιλικών σχέσεων,φακελώματα,παρακολουθήσεις ακόμα και απολύσεις η διώξεις πολιτικά διαφωνούντων,ποινικοποίηση της διαφοροποίησης στη εξωτερική πολιτική(Εφραίμ,ανθρωπιστική βοήθεια στην Παλαιστίνη) και ακόμα και ποινικοποίηση της ίδιας της ιδιοκτησίας!!Μιλάμε δηλαδή για ένα σοβιετικού τύπου καταρρέον καθεστώς όπως πολύ σωστά παρατηρεί για άλλη μια φορά ο Μανιάτης,που παραβιάζει κάθε είδους ανθρώπινο δικαίωμα και μια τελειωμένα διαφθαρμένη νομενκλατούρα που χαίρει απόλυτης ασυλίας και που μάλιστα έχει το θράσος να δυσανασχετεί όταν το οργουελικό εφιαλτικό κράτος που δημιούργησε την υποβάλλει σε έναν τυπικό έλεγχο,μακάρι το εργαζόμενο παλικάρι που έκανε σωστά το καθήκον του να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν στη δουλειά του χωρίς να υποστεί καμμία κύρωση,αλλα το γεγονός οτι δεν σπάει την ομερτά και δεν τρέχει τον διεστραμμένο φασίστα σε ευρωπαικά δικαστήρια αποδεικνύει πόσο πολύ είναι εξαρτημένη η αστυνομία απο το καθεστώς,ποσο δουλικά εκτελεί της εντολές του πράσινου βαθέως κράτους,και πόσο ελλειπής μόρφωση και αξιοπρέπεια να διεκδικήσει κανείς τα αυτονόητα(μιλάμε για τη σωματική ακεραιότητα ενός συμπολίτη μας το καταλαβαίνετε??το παλικάρι θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί αν δεν είχε εξάρτηση,ελπίζω μετά απο αυτό να καταλάβουν οτι για το καθεστώς πασόκ είναι αναλώσιμοι όλοι οι άνθρωποι ανεξαιρέτως!!!!)ανθρώπινα του δικαιώματα σε αυτό το βόθρο..ΥΓ Μανιάτη κάποτε πίστευα οτι ήταν αστικός θρύλος οτι η Μάνη έμεινε αδούλωτη στην Τουρκοκρατία,εσύ με κάνεις να πιστέψω όμως οτι είναι απόλυτη αλήθεια γιατί η μαυροφορέμενη μάνα της Πελοποννήσου,γεννάει τελικά ανθρώπους με ελέυθερη ψυχή.Συγχαρητήρια

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Agni 08/01/2012 17:11:19

      Θα απαγόρευες βιβλία εσύ; Πολλή δημοκρατία σε διακατέχει.

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ Γιώργος1 08/01/2012 17:34:03

        Ενώ τώρα, που δεν απαγορεύονται βιβλία, αλλά παρέχονται επιδόματα του ΙΚΑ σε παιδόφιλους, επιδειξιομανείς, τζογαδόρους, κλεπτομανείς και πυρομανείς, την ίδια ώρα που άστεγοι πεθαίνουν από το κρύο και μητέρες δεν έχουν χρήματα για να αγοράσουν τροφή για τα παιδιά τους, είναι καλύτερη Δημοκρατία.

        Ποιός σας έχει μάθει και σας έχει κάνει να πιστεύετε ότι:

        Δημοκρατία=Ασυδοσία=Ανευθυνότητα=Παντελής έλλειψη υποχρεώσεων αλλά ξερό σαβούρεμα όλων των "δικαιωμάτων"=Κάνω ό,τι θέλω και δεν δίνω λογαριασμο σε κανέναν και αδιαφορώ για τις συνέπειες=Απόλυτη ανθρώπινη ξεφτύλα

        ...ήθελα να ήξερα!

        • Agni avatar
          Agni @ Πεπόνης 08/01/2012 17:53:38

          Ποιος τους έχει μάθει βασικά οτι στη δημοκρατία πρεπει να επιτρέπεται να την αναιρείς και τα συγκεκριμένα βιβλία αυτο κάνουν,πως να μείνεις γατζωμένος στην εξουσία ανεξάρτητα απο την ιδεολογία σου,και να αφανίσεις κάθε εναλλακτική πρόταση.Δεν είναι βιβλία πνευματικού η ιδεολογικού περιεχομένου είναι μέθοδοι κατάλυσης του πολιτευματος.Και στην τελική σχήμα λόγου ήταν όχι κυριολεξία.

      • Agni avatar
        Agni @ Γιώργος1 08/01/2012 17:38:02

        Τα βιβλία που θα "απαγόρευα",δεν είναι είναι ιδεολογικά βιβλία πνευματικού περιεχομένου όπως πχ(το κομμουνιστικό μανιφέστο η το αγών μου,τα οποία απλώς μου αρκεί που δεν μολύνουν την βιβλιοθήκη μου) με τα,ούτε καν ακροδεξιά εφόσον αναγνωρίζω στον κάθε άνθρωπο το δικαίωμα ναπιστεύει οτι θέλει,είναι εργαλειακά βιβλία που νομιμοποιούν και εξορθολογίζουν κάθε είδους αυθαιρεσία,είτε αυτή διαπράττεται απο τον Λένιν η Τον Τρότσκι,είτε απο τον Πινοσέτ.Δεν αποτελούν μεταφυσικούς η αντιμεταφυσικούς στοχασμούς οποιασδήποτε μορφής η προτάγματα κάποιας ιδεολογίας,είναι απλά εργαλεία απανθρωπιάς,δεν είναι πάνω απο πέντε έξι,αλλα ευθύνονται για τα χειρότερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας(χωρίς αυτα,ο κομμουνισμός ο ναζισμός και ο νεοσυντηριτισμός ποτέ δεν θα είχαν πραγματωθεί αλλα θα έμεναν απλές ιδεολογικές συλλήψεις πράγμα θεμιτότατο σε μια πλουραλιστική και πολυφωνική δημοκρατία) και όποιος δεν πιστεύει στη δύναμη των βιβλίων αυτών που έδειξαν τη μέθοδο για την κατάλυση της δημοκρατίας είναι ιστορικός υλιστής του χειρίστου είδους..

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Agni 08/01/2012 18:20:51

          Χρειάζεσαι χαλάρωση:
          h__p://www.youtube.com/watch?v=dt3jtm4A4SM

          • Agni avatar
            Agni @ Strange Attractor 08/01/2012 18:33:20

            Ολο εκπλήξεις εισαι εσυ :) αχ ναι χρειαζομαι,πόσο με νιώθεις!!!!μονο με αυτο μπορώ να στο ανταποδώσω,χωρις παρεξήγηση :P

            http://www.youtube.com/watch?v=9UThFOVOCxY

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Agni 08/01/2012 18:24:45

      Ευχαριστώ πολύ.
      Η ελευθερία του πνεύματος φόνευσε το φόβο.
      Οι κοινωνίες που ως πηγή δύναμης και εξουσίας έχουν το Νόμο και την Ηθική δεν φοβούνται κι ούτε τίποτα απαγορεύουν.
      Γιατί κατέρρευσε η Σ. Ένωση; Απλά γιατί δεν υπήρχαν ως μέρος της συνειδητής ύπαρξης των Πολιτών της και του Κοινωνικού της Είναι ο Νόμος και η Ηθικής. Η ίδια αιτία και στη χώρα μας.
      Τα υπόλοιπα είναι επακόλουθα. Τι να σου κάνει η δραχμή ή το ευρώ σε μια κολασμένη χώρα;

  30. alex avatar
    alex 08/01/2012 16:17:18

    ο κ. κουλουρης, ετσι εμαθε..οτι ειναι πιο ισος απο τους υπολοιπους και το εχει κανει τροπο ζωης του..
    το προβλημα ειναι η διαταγη να αφεθει ελευθερος..η ομερτα που κανει καποιους να εχουν ασυλια και προστασια..
    μπορει μετα κανεις να πιστεψει στην ανεξαρτησια των θεσμων ?

    τρομαζω παντως στην ιδεα οτι ο συγκεκριμενος πολιτικος εχει πει τα χειροτερα για τον κ. παπανδρεου..
    αν ηταν του κλιματος, τοτε τι ?
    θα λεγανε οτι ο αστυνομικος λερωσε την μερσεντες οταν επεσε με φορα πανω της ?

  31. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 08/01/2012 17:26:50

    Επι τη ευκαιρεια....

    Ο Κμων Κουλουρης καταμετρηης της Δ.Ε.Η. στην περιοχη της Πλ.Βικτωριας με εγγραφη συγγνωμη προς την Χουντα, εχει σημερα ανακτωρο στην Αττικη, ανακτωρο στην Κερκυρα, πλοια ως αφανης εταιρος, εραβε πουκαμισα 12-12 στον Παπαγεωργιου στην Στοα της Βουκουρεστιου.

    Ως Γ.Γ.Α επι των ημερων του εγινε το πιο αγριο φαγοποτι του Π.Α.ΣΟ.Κ (ο Λιανης διπλα του ηταν εγκρατης φακιρης) και αναλογες συμπεριφορες ειχε-εχει συχνα....



    Ο συγκεκριμενος ειδικα θελει οχι απλο μπουζουριασμα αλλα....ξυλο !!!

    • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Ο Χαζος του χωριου 08/01/2012 17:37:05

      ΚΑΠΟΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕ ΑΠΟ ΕΚΟΦΙΤΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟ 60 ΚΑΤΙ...ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΑΡΚΕΤΕΣ....!!!!!

  32. Y. avatar
    Y. 08/01/2012 18:27:43

    Ο Κουλούρης, είναι άξιο τέκνο της δεύτερης Παπατζήδικης εποχής. Ο τότε υπάλληλος της ΕΙΒΑ, ανήκει σ’ αυτούς που ο Κατσιφάρας είπε ότι “..αν δεν...δεν θα τους ήξερε ούτε ο θυρωρός τους”

  33. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 08/01/2012 18:52:17

    Πολύ τρυφερό τραγούδι.

  34. sakis avatar
    sakis 08/01/2012 19:09:17

    Αφήστε ελεύθερους κουλούρηδες,χριστοφοράκους,τσουκάτους,μαντέληδες και μαχαιροβγάλτες λαθρομετανάστες,αλλά και εμπόρους ναρκωτικών έξω 'ολοι αυτοί σύμφωνα με την ''τυφλή'' δικαιοσύνη δεν '΄'ρέπουν προς την εγκληματικότητα'' και οδηγούνται προς ''αγιοποίηση'' κλείστε τον Εφραίμ στα μπουντρούμια σίγουρα αυτός ευθύνεται για το κατάντημα της Ελληνικής κοινωνίας .Ας φωνάξουμε όλοι μαζί
    ''ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ''

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/01/2012 19:16:54

    Επειδή είσαι ... μερακλού!
    h--p://www.youtube.com/watch?v=8fWOkYlbFhM&feature=related

  36. ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ avatar
    ΑΝΤΙΣΘΕΝΗΣ 08/01/2012 19:34:36

    Αγαπητοί μου, ο Κος Κουλούρης εκπροσωπεί τον απόλυτο αμοραλισμό και την ανομία των τελευταίων 30 ετών. Δυστυχώς δεν είναι ο μόνος.
    Ευτυχώς ο νεαρός αστυνομικός ήταν τυχερός και δεν υπέστη σοβαρότατο τραυματισμό. Το πλέον εμετικό πάντως στο περιστατικό ήταν η αναφορά Κουλούρη στις αποδοχές των 500 Ευρώ του αστυνομικού.
    Άηθες σχόλιο που ενδέχεται να υποκρύπτει προσπάθεια επηρεασμού του παθόντος... Δεν θα εκπλαγώ για οποιαδήποτε εξέλιξη, ακόμα και για μηνυτήρια αναφορά του Κου Κουλούρη στην ιστοσελίδα.

  37. ΜΑΚΗΣ Π avatar
    ΜΑΚΗΣ Π 08/01/2012 19:44:17

    Εδώ ως Υπουργός μπέρδευε στην λαικη αγορά τα κολοκυθάκια με τα αγγούρια , δεν θα μπερδέψει τώρα το κόκκινο με το πράσινο? Χίκ....

  38. Δικερως avatar
    Δικερως 08/01/2012 20:01:57

    Ας δουμε λιγο και τον αξιωματικο που ηρθε με το ανακριτικο.
    Λοιπον,υπηρξε σωματικη βλαβη αστυνομικου.
    Ακομη και ως τροχαιο να χαρακτηριστει,ειναι αυτεπαγγελτα διωκομενος ο Κιμων.
    Υπηρξε επικινδυνη οδηγηση,παραβιαση σηματοδοτη,αρνηση εξακριβωσης στοιχειων,εκθεση ανηλικου σε κινδυνο,εξυβριση κατα της αρχης,τουλαχιστον.
    Οποτε και ο αξιωματικος δεον να διωχθει για παραβαση καθηκοντος,απιστια,
    πλημμελη ασκηση,υπερβαση αρμοδιοτητος.
    Να μαθουν κι αυτοι να κανουν την δουλεια τους επιτελους!

    • juliet avatar
      juliet @ Δικερως 08/01/2012 20:31:35

      Να προσθέσω ;και χωρίς δίπλωμα -είχε λήξει ένεκα ηλικίας.Να λες τι εξευτελισμός να κτυπάνε συνάδελφό σου και εσύ σαν μαριονέτα να καλύπτεις τον υπουργάρα.Κατάντια.

  39. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 08/01/2012 20:09:14

    Η ΝΔ έχει την ευκαιρία να δείξει τι εκπροσωπεί.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Μανιάτης 08/01/2012 20:16:05

      Συμφωνω Υπουργε!Χρυση ευκαιρια!

  40. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 08/01/2012 20:26:56

    Κλασικός Πασόκος. Σε περίπτωση τραυματισμού δεν υπάρχει αυτεπάγγελτη δίωξη; Εάν όχι, τότε μην περιμένετε να αφήσουν τον τραυματία αστυνομικό να καταθέσει μήνυση. Η σαπίλα του συστήματος Πασόκ σε όλο το μεγαλείο της.

  41. d.a.- avatar
    d.a.- 08/01/2012 20:38:42

    Ο καλόγερος είναι στη φυλακή και ο ομορφάντρας ακόμα ελεύθερος κάνει και δηλώσεις.
    Έχουν δίκιο τελικά κάποιοι να λένε ότι το 73 κατελύθει η Δημοκρατία.

  42. Dark Blue avatar
    Dark Blue 08/01/2012 21:01:48

    Λάθος που συνέλαβαν τον Κουλούρη! λάθος μέγα..!!
    τους ψηφοφόρους του έπρεπε να έχουν συλλάβει εδώ και χρόνια!

  43. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/01/2012 21:12:50

    Ο αστυνομικός ζητά την ποινική του δίωξη.

  44. sakis avatar
    sakis 08/01/2012 22:10:15

    Ιδού η σοσιαλιστική νοοτροπία, οι αρχές και το ήθος που μας έφερε από την δεκαετία του 80 o Ανδρέας Παπανδρέου και που μας οδήγησε στην κοινωνική και οικονομική κατάρρευση της χώρας μας και την παγκόσμια χλεύη κατά της χώρας μας ...
    Ο Κίμων Κουλούρης περνούσε τα κόκκινα φανάρια το ένα πίσω από το άλλο στην Καισαριανή χθες, αρνήθηκε έλεγχο από την ομάδα ΔΙΑΣ, εξύβρισε ασύστολα τους αστυνομικούς επειδή τόλμησαν να τον ελέγξουν και πάτησε με πρόθεση με το αυτοκίνητο του τον έναν από αυτούς τραυματίζοντας τον και όμως ούτε καν τον συνέλαβαν ούτε καν τον πήγαν στο αυτόφωρο, ούτε "όλως τυχαίως" εμφανίστηκε ο Εισαγγελέας Υπηρεσίας να διερευνήσει άμεσα το συμβάν και να διατάξει την σύλληψη και την εκδίκαση της υπόθεσης στο αυτόφωρο τη στιγμή που είχαμε μάλιστα πρόκληση σωματικών βλαβών κατά αστυνομικού, εξύβριση, ανυπακοή και άρνηση ελέγχου από αστυνομικά όργανα!!! Η δε αστυνομία έβγαλε δελτίο τύπου που έλεγε ότι τα παραπτώματα του Κουλούρη δεν οδηγούνται στο αυτόφωρο!!!!! Δηλαδή εσείς ή εγώ, ένας απλός και "ανώνυμος" πολίτης εάν με πρόθεση πατήσω με το αυτοκίνητο μου έναν αστυνομικό και αρνηθώ τροχαίο έλεγχο της αστυνομίας αφού πρώτα θα έχω περάσει και τα φανάρια με κόκκινο, δεν θα με πάνε στο αυτόφωρο;

    Φανταστείτε πως μόνο για την παράβαση του κόκκινου προβλέπεται πρόστιμο 700ων ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδηγήσεως για 2 μήνες καθώς και points system 9 βαθμών ποινής!!! Παραβίαση των ειδικών υποχρεώσεων οδηγών και πεζών προς αστυνομικά όργανα (μη συμμόρφωση σε σήμα στάσης, άρνηση παροχής ή παροχή ψευδών στοιχείων, παρεμπόδιση του έργου τους) τιμωρείται με αφαίρεση της άδειας οδήγησης για ένα μήνα η οποία επιβάλλεται από το ΑΥΤΟΦΩΡΟ δικαστήριο! Σύμφωνα δε με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας σωματικές βλάβες που προκαλούνται εκ προθέσεως ή δόλου, ή εξ αμελείας, οδηγούνται στο μονομελές πλημμελειοδικείο με τη διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ! Η απείθεια καθώς και η άρνηση οποιοδήποτε ελέγχου από τα αστυνομικά όργανα σύμφωνα με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας ακολουθεί επίσης την διαδικασία του ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ! Για τη δε εξύβριση δίωξη υπάρχει μόνο κατ΄έγκληση (μήνυση) και εδώ υπάρχει ερώτημα για ποιο λόγο ο τραυματισμένος αστυνομικός δεν κατέθεσε μήνυση. Προφανώς και τον εκβίασαν οι ανώτεροι του να μην καταθέσει μήνυση.....

    Και ενώ λοιπόν ΟΛΕΣ οι παραβατικές συμπεριφορές και πράξεις του πρώην Υπουργού του ΠΑΣΟΚ σήκωναν την αυτόφωρη διαδικασία στο δικαστήριο, εντούτοις όχι μόνο τον συνέλαβαν για να τον οδηγήσουν στο δικαστήριο αλλά έβγαλε η Αστυνομία και μία κατάπτυστη ανακοίνωση πως τάχα δεν συνέτρεχαν οι περιπτώσεις του αυτοφώρου!!!! Ντροπή στην ηγεσία της Αστυνομίας που επειδή έχει κρίσεις τον Μάρτη κοίταξε να γλείψει επαρκώς την πολιτική της ηγεσία.....

    Για κουκούλωμα που ξεφτιλίζει την αστυνομία κάνει λόγο ο πρόεδρος των Ειδικών Φρουρών Βασίλης Ντούμας: Σε δηλωσή του αναφέρει: «Δυστυχώς εκείνο που δεν γίνεται αντιληπτό είναι ότι στην προσπάθεια να περισώσουν έναν πολιτικό εξευτελίζουν μια χώρα, μια κοινωνία, μια αστυνομία. Το θάψιμο και το κουκούλωμα, ντροπιάζει πρώτα αυτούς που το επιχειρούν, αλλά παρασύρει αναίτια στο βούρκο της ανυποληψίας όλους μας».

    Κατά τα άλλα όλοι είμαστε ίσοι ενώπιον του Νόμου όπως μας διαβεβαιώνουν οι διάφοροι δικαστές, δικηγόροι και πολιτικοί που πρόσφατα οργίασαν για να μας πείσουν περί της αδέκαστης δικαιοσύνης στην Ελλάδα με την ευκαιρία της προφυλάκισης του Εφραίμ...

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ sakis 08/01/2012 23:05:53

      Έδω βλέπει κανείς τη χρεωκοπία του ιεραρχικού συστήματος στα σώματα ασφαλείας. Ανέκαθεν οι αξιωματικοί κοιτούσαν την καριέρα με τη σύμπνοια τους προς τους πολιτικούς. Ας το έχουν υπ' όψιν αυτό οι κατώτεροι και να γνωρίζουν ότι εκτός από το καθήκον τους πολλές φορές εξυπηρετούν και τα συμφέροντα των ανωτέρων τους. Ας μη τρέφουν αυταπάτες ότι οι ανώτεροι τους θα σταθούν μια μέρα υποχρεωτικά στο ύψος των περιστάσεών και ας φροντίσουν να λαμβάνουν πάντα τα μέτρα τους.

  45. ar.telis avatar
    ar.telis 08/01/2012 22:24:20

    'Οταν τα πτώματα της πολιτικής συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να φανταστούμε τι κάνουν οι ΕΝ ΖΩΗ πολιτικοί μας.
    Πάντως θα ήθελα να ήμουν στο Τμήμα και να τον βλέπω να παρακαλάει για να μην στραπατσαριστούν οι βλεφαρίδες του..

  46. Τασος Φ avatar
    Τασος Φ 08/01/2012 23:17:32

    Η σαπιλα της Ελλαδας. Εχουν την μεγαλη ιδεα αυτος ο τοπος ειναι το τσιφλικι τους και κανουν οτι θελουν. Εχουν ξεφτιλησει την Ελλαδα!!!

  47. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 08/01/2012 23:29:05

    Πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά όπως και κάθε άλλος πολιτικός που παρανομεί και αυθαιρετεί

  48. of8amos avatar
    of8amos 08/01/2012 23:45:23

    Αυτοκινητιστικό δυστύχημα δεν είναι ξεκινάω και σε πατάω, απόπειρα δολοφονίας είναι εκ προμελέτης.
    Και αν οι κύριοι σκύβω πολύ στον τελευταίο τελειωμένο πολιτικάντη του χθες αντιδρούν έτσι τι να περιμένει ο λαός για δικαιοσύνη και σε αυτούς που ελέγχουν και κυβερνάνε στα κεντρικά.

    Άρε Γιωργάκη στα ίδια με τον παππού σου φτάσαμε, να παρακαλάμε να...

  49. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 09/01/2012 09:11:33

    ΚΙΜΩΝΑ ΓΙΓΑΝΤΑ,
    ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΙΣ ΛΑΪΚΕΣ, ΠΑΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.