#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/12/2010 16:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Ιερώνυμος δεν διαχωρίζει την θέση του απο το ... φυλλάδιο «Προς το Λαό»



Αναστάτωση έχει προκληθεί στο εσωτερικό της Ιεραρχίας εξαιτίας όσων γράφονται για την οικονομική κρίση στο φυλλάδιο «Προς το Λαό» που από την Κυριακή μοιράζεται στους ναούς. Χαρακτηρίζει τη χώρα «υπό κατοχή» από τους δανειστές και ασκεί σκληρή κριτική στα ππολιτικά πρόσωπα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κείμενο είναι αποτέλεσμα των εισηγήσεων για την οικονομική κρίση που ενέκρινε η Ιεραρχία του περασμένου Οκτωβρίου και συντάκτης φέρεται να είναι ο μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος.

Σύμφωνα με  πληροφορίες που μετέδιαν νωρίτερα ορισμένα ΜΜΕ , ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φεροταν να έχει ενοχληθεί από το ύφος του κειμένου.

Αργότερα, όμως, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της Αρχιεπισκοπής Χάρης Κονιδάρης δήλωσε το απόγευμα, απαντώντας σε σχετικές δημοσιογραφικές ερωτήσεις: «Ο αρχιεπίσκοπος δεν διαχωρίζει τη θέση του από τη Σύνοδο και την Ιεραρχία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/12/2010 16:52:47

    Είπα και εγώ.
    Liberation theology στην Ελλάδα; Πάμε καλά;
    Μπορεί και να τον αφορίσουν τώρα τον Σιατίστης. Το ξέρουν το κόλπο καλά.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Strange Attractor 19/12/2010 16:59:04

      Μάλλον δεν ήταν..., πως το λένε στην εκκλησιαστική γλώσσα ,ωρέ Strange..., α, "politically correct."
      Παπαφλέσσες και Πατρο Κοσμάδες έχουμε ανάγκη Jeronymo....! Τουλάχιστον ο κατώτερος κλήρος κάνει προσπάθεια.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Strange Attractor 19/12/2010 17:51:50

      Ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ....
      Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα μετά τη λήθη για τους παπάδες με τα όπλα οργανωμένους στην Εθνική Αντίσταση, έχουν επικρατήσει άλλα ήθη στους "κόλπους της Ιεραχίας"... Κρίμα. Πάντως και αυτό κάτι θετικό δείχνει.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 21/12/2010 00:28:05

        Αφιερωμένο εξαιρετικά:
        h__p://www.youtube.com/watch?v=QGQm3r6__L4&feature=related

        • Misha avatar
          Misha @ Strange Attractor 21/12/2010 00:42:13

          S.A.

          Μου έλεγαν ντόπιοι που εζησαν την βουλγαρική κατοχη στην Αν.Μακεδονία και Θράκη, πως θεωρούσαν λυτρωμό αν κατάφερναν να περάσουν δυτικά του Στρυμώνα και να καταφυγουν στις γερμανοκρατούμενες περιοχές.
          Το μοναστηρι της Εικοσιφοίνισσας στο Παγγαίο δηώθηκε από τους κομιτατζήδες μετα το 1941 και όλα τα κειμήλια του μεταφέρθηκαν στη Βουλγαρία.
          Οι αγιορείτες προσπάθησαν να σώσουν , όχι το τομάρι τους, αλλά τον ελληνικό χαρακτήρα του τόπου.

  2. azxc avatar
    azxc 19/12/2010 16:57:36

    ΔΟΛ-ΑΠΕ..

  3. Στέργιος avatar
    Στέργιος 19/12/2010 17:00:39

    Ξύδι, ξύδι...

  4. Lalakis avatar
    Lalakis 19/12/2010 17:19:21

    Περιμένω την τοποθέτηση των ευσεβών της παρέας για να πάρουν φωτιά τα σχόλια. Ο Μίσια ακούει ή πήγε στον εσπερινό;

  5. romios avatar
    romios 19/12/2010 17:39:02

    Ήταν πολύ ωραίο για να είναι αληθινό. Όσοι έχουν κάποια επαφή με το χώρο ξέρουν αυτό που διακήρυττε ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος όταν ξεκαθάριζε ότι από αυτούς (δηλ. τους επισκόπους) δεν περίμενε τίποτε γιατί "έχουν γίνει νύχι και κρέας με το Κράτος".
    Για μια ακόμη φορά η εξουσία αποδεικνύεται κατώτερη των περιστάσεων.

    Όσο για τους "ασεβείς της παρέας" ας μην πολυχαίρονται. Η δύναμη της Εκκλησίας δεν ήταν ποτέ στους βαρείς τίτλους και στα κοσμικά σχήματα...

  6. petros avatar
    petros 19/12/2010 17:42:53

    Το έντυπο ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ λέει την αλήθεια.

    Ως Ορθόδοξο Χριστιανό μου κάνει εντύπωση ότι ο Αρχιεπίσκοπος και κάποιοι Ιεράρχες "φαίνονται" ενοχλημένοι... Ελπίζω να είναι φήμες και διαδόσεις των πραγματικά ενοχλημένων -διαπλεκόμενων ΜΜΕ και μεγαλοδημοσιογράφων.
    Πάντως, έτσι κι αλλιώς, Εκκλησία δεν είναι μόνο οι Επίσκοποι ή ιερείς ή τα απλά μέλη της Εκκλησίας, αλλά όλοι ως κοινότητα ευχαριστιακή.
    Απο κει και πέρα ο καθένας κρίνεται από τα λόγια του και τις πράξεις του. Ουδείς αλάθητος και ουδείς "ανεύθυνος" κριτικής για πράξεις ή πιστεύω πουβ δεν άπτονται των δογμάτων της Εκκλησίας.
    Το ερώτημα είναι : Από ποια σημεία του εντύπου " ενοχλήθηκε" ο Αρχιεπίσκοπος και ανώνυμοι Ιεράρχες ; Λέει κάπου ψέματα ο αρθρογράφος ; Και δεν ενοχλείται ο Αρχιεπίσκοπος που το ποίμνιο της Εκκλησίας, τα μέλη της Εκκλησίας ( άνεργοι, μισθωτοί, συνταξιούχοι, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι κλπ ) σήμερα ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ από τις πράξεις ή τις παραλείψεις πολιτικών ;

    Αν υπάρχει κάποιος που ενοχλείται μέσα στην Ιεραρχία, ας βγει να το πει ΞΕΚΑΘΑΡΑ και ΑΝΤΡΙΚΕΙΑ και σε τι διαφωνεί. Πρόσωπο με πρόσωπο με το ΛΑΟ, με τα εκατομμύρια Ορθοδόξους Χριστιανούς και τα μέλη της κάθε τοπικής Μητρόπολης, ιερείς, μοναχούς και λαϊκούς ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΔΙΑΡΡΟΕΣ στα ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΜΕ.

  7. αλλήθςρος avatar
    αλλήθςρος 19/12/2010 17:43:30

    Και πότε θα γίνει καταγγελτικός; Όταν τους βάλουν χέρι στο παγκάρι;
    Α ρε καημένε Διάκε που "κατήγγηλες" & δεν "παρηγόρησες".

  8. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 19/12/2010 18:02:30

    'Οταν ο Τσερώνυμο πήγε και έκατσε στο υπουργικό συμβούλιο μαζί με όλη τη μαφια έγινε ένα με αυτούς που όλοι η ελλάδα αποκαλεί κλέφτες.
    Σκεφτείται τι θα λέγανε αν ο Καραμανλής έφερνε τον Χριστόδουλο στο υπουργικό;
    Ολική κατάρρευση της χώρας!!!!!!!!
    Δεν έμεινε τίποτα όρθιο.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 19/12/2010 18:03:08

      Ελλάδα (διόρθωση)

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 19/12/2010 18:07:28

        Novus Ordum Seclorum, αγαπητέ. Όλοι αυτοί, υπηρέτες της είναι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Ο Χριστόδουλος ήταν Έλληνας, Χριστιανός και ελεύθερος. Και γιαυτό ενοχλούσε.Όταν τον είχαμε τον λοιδορούσαμε. Τώρα μάλλον μας λείπει. Τουλάχιστον λείπει σε μένα, για να μη μιλώ για τους άλλους.

        • petros avatar
          petros @ ierofantis 19/12/2010 18:13:46

          Σε πάρα πολλούς λείπει, και μέρα με τη μέρα σε περισσότερους. Κάποτε έλεγαν στο Χριστόδουλο να μην μιλά για τα εθνικά, τώρα θα πρέπει να φιμώσουν και την Εκκλησία και στα κοινωνικά. Και να μιλάνε μόνο οι μεγαλοεκδότες και οι μεγαλοδημοσιογράφοι.
          Να μαζευτεί όλη η Αθήνα μπροστά στο μνήμα του Χριστόδουλου στο μνημόσυνό του, να γίνει μέρα μνήμης και ελευθερίας. Λογικά είναι τον Γενάρη... Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Αθανάσιος Διάκος, ο Παπαφλέσσας μείνανε στην Ιστορία ... Άγιοι !

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ petros 19/12/2010 18:18:04

            Ο τεθνεώς δεδικαίωται...!

        • Lalakis avatar
          Lalakis @ ierofantis 19/12/2010 18:17:56

          Και εσύ μασόνος;

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Lalakis 19/12/2010 18:18:53

            ναι μωρέ, από τη Στοά της γειτονιάς σου...
            Καλά Χριστούγεννα.

          • Lalakis avatar
            Lalakis @ ierofantis 19/12/2010 20:24:56

            Novus Ordum Seclorum, αγαπητέ.
            Συ είπας.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Lalakis 19/12/2010 23:09:39

            Πάρε ενα χαρτονόμισμα δολλαρίου...!

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ ierofantis 20/12/2010 02:04:25

          ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ.....
          Κι εγω ειμαι φανατικοτατος οπαδός του Αρχιεπισκοπου Χριστοδουλου..!!
          Αν ζουσε τωρα ισως ο παπανδρεου να ειχε πεσει νωριτερα..!!

        • Konstantinos avatar
          Konstantinos @ ierofantis 21/12/2010 00:44:54

          Και εμένα μου λείπει και σε πολλούς. Δεν τον αποκαλούν "Αρχιεπίσκοπος Κεραυνός" για πλάκα εκεί στον ΣΤΟΧΟ

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/12/2010 18:16:34

    Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Αθανάσιος Διάκος, ο Παπαφλέσσας μείνανε στην Ιστορία … Άγιοι !

    Και δεν είχαν και σωφέρ....

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Strange Attractor 19/12/2010 18:18:29

      +++++

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ Strange Attractor 20/12/2010 02:04:42

      +++++++++++++++++++++++++++++++++++

  10. fufutos avatar
    fufutos 19/12/2010 18:23:25

    Τι να περιμένει κανείς από τον αλβανοτσάμη Ιερώνυμο Λιάπι από τους τουρκαλβανούς που εποίκισαν τα Οινόφυτα!!! Αν δεν δει Μεγάλη Αλβανία μέχρι την Καλαμάτα, δεν θα ησυχάσει! Ο ίδιος έχει καταπατήσει τον μισό Παρνασσό ενώ έχει τοποθετήσει ηγούμενους κάτι μαφιόζους σε κάποια μοναστήρια της Βοιωτίας. Επίσης θα συμφωνήσω με την επισήμανση του σχολιαστή παραπάνω, δηλαδή την πάγια υποστήριξη των ΔΟΛ και ΑΠΕ στον αλβανοτσάμη Ιερώνυμο και και στον αλβανογενή (Καλέτζι-αλβανοχώρι, βλέπε ελληνική βικιπαιδεία) ΓΑΠ. Ο Χριστόδουλος τους είχε γίνει ψήλος στ' αυτιά γιατί ήταν πραγματικά δραστήριος σε αντίθεση με τον αλβανό αρχιεπίσκοπο Αθηνών που είναι αυτός που υπονομεύει την ενότητα εκκλησίας και λαού καθότι περιορίζει το κοινωνικό έργο της εκκλησίας και την μετατρέπει απλά σε ένα μαγαζί που πουλάει κεράκια και σε μερικές περιπτώσεις γίνεται και μπουζουκλερί! Έλεος με όλη αυτή την τουρκαλβανική συμμορία (ΓΑΠ-Καλέτζι, Παπούλια του Ταχήρ, Τζερόνυμο Λιάπι, Μίχα, Λαλιότ κλπ κλπ) που κυβερνάει την Ελλάδα!!!

    • ΛίγκαΤουΒορρά avatar
      ΛίγκαΤουΒορρά @ fufutos 19/12/2010 20:26:06

      Τι είν΄αυτά που λες; Είναι αλήθεια;

      Πάντως για το gap αποφασίστε επιτέλους! Δεν έχω καταλάβει... Πολωνός, Αμερικάνος, Αλβανός... Τι είναι ρε παίδες; Σοβαρά τώρα...


      Γιατί ρε γαμώ όποτε μπαίνω στο Antinews εκνευρίζομαι τόσο πολύ...
      Βέβαια φταίει και το ότι έστω τ΄όνομα «Παπανδρέου» να δω τσιτώνω... Αλλά γενικά αν θέλω την ηρεμία μου, δεν πρέπει να μπαίνω! Απ΄την άλλη πάλι, ν΄αδιαφορείς για όλα αυτά... αν μη τι άλλο σε κακό οδηγεί.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/12/2010 18:27:24

    Δεν έχετε καταλάβει τι συνέβη; Ο Ιερώνυμος άφησε να εγκριθεί το κείμενο για να εκτονωθεί η κριτική εναντίον του μεταξύ των μητροπολιτών και ταυτόχρονα διαρρέει σε φιλικά του κυβερνητικά δημοσιογραφικά παπαγαλάκια ότι το κείμενο δεν τον εκφράζει και ότι είναι "ενοχλημένος".
    Οπότε να τα έχει καλά και με τους μεν και με τους δε.
    Δεν έχετε καταλάβει καθόλου πόσο πονηρός και καιροσκόπος είναι, επειδή καλύπτεται απο τον μανδύα της ευσεβοφάνειας. Τα ελατήριά του πάντοτε ήταν αποκλειστικά προσωπικά. Και η αντιπολίτευσή του στον Χριστόδουλο προσωπικά κριτήρια είχε, την πικρία του για το ότι είχε κατηγορηθεί για υπεξαίρεση.
    Είναι ο μοναδικός αρχιεπίσκοπος Αθηνών που γιουχαϊστηκε ως "προδότης".

    • 11888 avatar
      11888 @ ΒΙΣ 20/12/2010 02:15:52

      Tωρα που γιουχαριστηκε ως προδοτης μπορουμε να παμε για υπνο ή τουλαχιστον να φαμε το μεσημεριανο χωρις ενοχες?Φανταζομαι η παγκοσμια κοινη γνωμη παρακολουθη συγκλονισμενη.

  12. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 19/12/2010 18:32:20

    "Ενοχλημένος ο Ιερώνυμος απο το φυλλάδιο «Προς το Λαό»"

    Δε μομίζω να πειράχθηκε. Από τις 10.000 μερίδες που δίνει ημερησίως ,λίγες πηγαίνουν σε Έλληνες. Οι υπόλοιπες πάνε στην αταξική κοινωνία.

  13. Μisha avatar
    Μisha 19/12/2010 18:51:10

    To έντυπο «Προς τον Λαό» εκδίδεται από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο και τυπώνεται από την Αποστολική Διακονια της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Και στα δύο προϊσταται ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
    Δλδ τι λέει ο ΔΟΛιος ;
    Πως εξαπατηθηκε ο αρχιεπίσκοπος και εξέδωσε ένα κείμενο με το οποίο δεν συμφωνει; Ή μήπως ο ΔΟΛιος γραφει ως πληροφορίες τις επιθυμίες του;
    Υπενθυμίζω την προσφατη απάντηση του ΚΚΕ στο ταγματασφαλίτικο πρωτοσέλιδο των ΝΕΩΝ πριν τη Β Κυριακη των περιφερειακών εκλογων :

    «Προβοκάτορες αντάξιοι του Γκέμπελς αποδείχθηκαν, για άλλη μια φορά, η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και το συγκρότημα Λαμπράκη.....
    Το συγκρότημα, που το βρώμικο ρόλο του διαπιστώνει κανείς όποια πέτρα της ελληνικής Ιστορίας και αν σηκώσει....»

    • anonymous avatar
      anonymous @ Μisha 19/12/2010 23:03:32

      Κάνει υπόδειξη και καπελώνει την Ιερά Σύνοδο ενώ παράλληλα κάνει υποδείξεις και στον Ιερώνυμο. Επί της ουσίας θέλουν τον Ιερώνυμο άφωνο και υποχείριό τους.

  14. Greg avatar
    Greg 19/12/2010 18:52:36

    Και παπάς και πασόκος, εκρηκτικό μείγμα, που λέει και ο μεσσίας-σεφ της πολιτικής.

  15. Δεξιός avatar
    Δεξιός 19/12/2010 18:55:34

    Η Εκκλησία, ως θεσμός αποτελούμενος από ανθρώπους, κουβαλάει μέσα της όλα τα ανθρώπινα καλά και κακά. Για το λόγο αυτό η συλλήβδυν απόρριψη ή υπεράσπισή της αποτελεί άτοπο. Επομένως, κοιτάμε και κρίνουμε κάθε φορά τα πρόσωπα.
    Στο προκείμενο: Η από Θηβών και Λεβαδείας Χερώνυμα έχει αποδειχθεί από πράκτωρ έως λίγη για το τιμόνι της Ελλαδικής Εκκλησίας. Τείνει ευήκοον ούς προς τους καταπιεστές τόσο που ο συνονόματος προηγούμενος Αρχιεπίσκοπος (Δικτατορίας Ιερώνυμος) να φαντάζει Άγιος (αναλογιζόμενοι και την σύγκριση μεταξύ των Απριλιανών και των ΠΑΣΟΚων, όπου καταφανώς οι πρώτοι αποδεικνύονται Ήρωες έμπρος στους ύστερους).
    Εν κατακλείδει ας θυμηθούμε (και ας θυμόμαστε πάντα) τα λόγια του Χριστοδούλου από το τελευταίο του Πρωτοχρονιάτικο Μύνημα την 1/1/2008, λίγες (27) ημέρες πριν μας αφήσει για πάντα: "Σταθήτε όλοι όρθιοι στις επάλξεις σας και μη ξεπουλήσετε τα πρωτοτόκια μας. Διδάξτε στα παιδιά σας την αλήθεια, όπως την εβίωσαν οι αείμνηστοι Πατέρες μας. Ο λαός μας ξέρει να υπερασπίζεται τα ιερά και τα όσιά του. Το έχει κατ' επανάληψιν αποδείξει. Και θα το αποδείξει και πάλι. Αντίσταση και Ανάκαμψη. Για να ξαναβρούμε ο,τι έχουμε χάσει, για να υπερασπισθούμε ο,τι κινδυνεύει."

  16. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 19/12/2010 18:57:53

    Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων προς την Αρχιεπισκοπή, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου Χάρης Κονιδάρης δήλωσε σχετικά: “Ο αρχιεπίσκοπος δεν διαχωρίζει τη θέση του από τη Σύνοδο και την Ιεραρχία”. ΑΠΕ

  17. Μisha avatar
    Μisha 19/12/2010 19:07:31

    Ιεροφάντη,

    να μη σου λείπει ο Χριστόδουλος, να σου λείπει ο Αυγουστινος Καντιωτης, ο οποίος πρωτα έπραττε και μετά μιλουσε. Και δεν είχε Κουλουσούζες διπλα του, ούτε φαγανούς της Αλληλεγγύης, ούτε 600 μανικετόκουμπα , ούτε διακοπές στο 4 seasons.
    Με τη στάση του πέταξε στον κάλαθο των αχρηστων τα 3 εκατομμύρια των υπογραφων.
    Nα προσευχομαστε να τον έχει αναπαυμένο ο Θεός τον αρχ.Χριστόδουλο, που ήταν εξόχως χαρισματικός άνθρωπος αλλά κάπου έχασε τη μπάλα...

    • xenios avatar
      xenios @ Μisha 19/12/2010 19:36:30

      Δεν λείπει μόνο σε μερικούς από εμάς ο Χριστόδουλος, κυρίως λείπει από την Εκκλησία.
      Η κλίκα που Τον κυνήγησε όσο μπορούσε, κάτι τύπου Ζακύνθου Χρυσόστομος και σία, επέβαλαν στην κορυφή της ιεραρχίας, τον καθ' όλα συμπαθέστατο αλλά εντελώς άβουλο Ιερώνυμο.

      Αγαπητέ Misha, έχεις να διαλέξεις, από τις γεμάτες εκκλησίες του Χριστόδουλου, με τις άδειες του Ιερώνυμου. Αυτή ήταν η επιτυχία του Μακαριστού αρχιεπισκόπου, να τον λατρεύει ο κόσμος και κυρίως οι νέοι.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ xenios 19/12/2010 19:40:39

        "...Αγαπητέ Misha, έχεις να διαλέξεις, από τις γεμάτες εκκλησίες του Χριστόδουλου, με τις άδειες του Ιερώνυμου..."
        I rest my case...!

      • Μisha avatar
        Μisha @ xenios 19/12/2010 22:15:29

        Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο αρχ.Χριστόδουλος διαχειρίστηκε με κοσμικό τρόπο το αξίωμα του και εν τέλει προδόθηκε από την φιλάρεσκη υπερέκθεση του στις κάμερες.
        Υπέπεσε σε πολλαπλά σφάλματα και οδηγησε σε μείζονα ήττα την εκκλησιαστική ηγεσία με τους χειρισμούς στο θέμα των ταυτοτήτων, στο οποίο και προδόθηκε από τον Κωστάκη τον Β.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Μisha 19/12/2010 23:38:23

          Για το δεύτερο που λες, μάλλον απεδείχθη ότι δεν ήταν πολιτικός. Πίστεψε πολιτικούς αλλά το παιχνίδι δεν το γνώριζε καλά. Για το πρώτο, η δική μου άποψη ήταν ότι και εκεί δεν έπεξε το παιχνίδι σωστά. Φταίνε οι σύμβουλοι, φταίει ο ίδιος, είχε τάσεις μεγαλομανίας, ποιος ξέρει. Όπως είπα και παραπάνω ο τεθνεώς δεδικαίωται. Εγώ τουλάχιστον φίλε misha τον μνημονεύω για τα καλά του. Η άποψή σου δεκτή, όμως διαφωνώ. Κάπου αλλού θα συμφωνήσουμε φίλε μου....

        • crisis avatar
          crisis @ Μisha 19/12/2010 23:38:47

          και εσυ αν ησουν αρχιεπισκοπος μασωνος θα ησουν θα τα εκανες χειροτερα απο οτι ο χριστοδουλος γιατι μιλας εκ του ασφαλους το παπα ρωμης τον εφερε ο στεφανοπουλος το θυμασαι ? προτιμησε να παρει στο εαυτο του αμαρτια να γινει το μικρο κακο παρα να γινει το μεγαλο κακο θυμασαι που βγαλανε μεγαλη γλωσσα ο ζησης και μεταλληνος αλλα για το πατριαρχη τα ξεχνανε να το κατηγορησουν για το οικουμενισμο και το εκαναν με προσχημα το αντιπαπισμο ηταν πιονια του πατριαρχειου μαθε ακομη υπαρχει ο βυζαντινισμος αν το ασχοληθεις παραπανω αυτο το θεμα θα το παρεις χαμπαρι.

        • xenios avatar
          xenios @ Μisha 20/12/2010 21:07:54

          Με κοσμικό τρόπο αγαπητέ Misha; Ναι με κοσμικό, χωρίς ξύλινη γλώσσα, χαμήλωσε το ύψος του, για να τον αφουγκραστούν οι πάντες.
          Πολεμήθηκε όπως κανείς άλλος προκαθήμενος της Ελλαδικής εκκλησίας. Ξέρεις γιατί; Γιατί εκείνος πέτυχε, εκεί που απέτυχαν όλοι. Να ξαναφέρει τον κόσμο στην εκκλησία και γιατί μιλούσε στις καρδιές των ανθρώπων.

        • Misha avatar
          Misha @ Μisha 20/12/2010 21:28:32

          xenios

          Δεν ήταν το θέμα ο τροπος προσέγγισης των νέων με επικοινωνιακά τεχνάσματα.
          To θέμα ήταν να μη διαβληθεί ο ίδιος ως πρόσωπο.Κι εκεί την πάτησε...

          crisis

          Δεν επεδίωξα , ουτε σκοπευω να αποκτήσω εκκλησιαστικό αξιωμα.Ο αρχ.Χριστόδουλος επεδίωξε με όλους τους τρόπους να γινει αρχιεπισκοπος. Κι εγω χαρηκα με την εκλογή του.Η εξουσία όμως έχει φθοροποιό φυση

    • tiramola avatar
      tiramola @ Μisha 19/12/2010 22:44:02

      Θυμάσαι τους ταλιμπάν του Καντιώτη να ουρλιάζουν για αφορισμό του Αγγελόπουλου έξω από την Μητρόπολη Φλώρινας επειδή του Αυγουστίνου σου δεν του άρεσε το σενάριο όπου Ελληνας πολιτικός εγκαταλείπει τη Βουλή και εξαφανίζεται στα σύνορα της χώρας, άγνωστος μεταξύ αγνώστων, σε καταυλισμό παράνομων μεταναστών?
      Καμπάνες χτυπούσαν πένθιμα, μαύρες σημαίες κυμάτιζαν, εμβατήρια στα μεγάφωνα της μητρόπολης και σε κεντρικά σημεία της πόλης και αυτοκίνητα με ντουντούκες γυρνούσαν στους δρόμους και καλούσαν τον κόσμο σε συλλαλητήριο και στην τελετή αφορισμού στη μητρόπολη.
      Και όλα αυτά επειδή δεν του άρεσε το σενάριο!!!!!!
      Κάνε μας τη χάρη Μίσα....

      • Misha avatar
        Misha @ tiramola 20/12/2010 21:24:12

        Χα Τιραμολάκο

        Ο π.Αυγουστίνος έκανε και μερικά λάθη , άνθρωπος ήταν.
        Ίσως να ήταν αυτη η ενέργεια ένα από τα λίγα λαθη του, αμελητέα μπροστά στην τεράστια προσφορά του και την αδαμάντινη προσωπική του διαδρομή.
        Τον αφορισμό του Αγγελόπουλου τον έμαθες από τις φυλλαδες και τα κανάλια, τον αφορισμό Βαρθολομαίου σε δυο προέδρους κοινοτητων της Πόλης που έγινε πριν λίγα χρόνια ουτε που τον άκουσες όμως, ουτε υποσημείωση διπλα στα ωροσκόπια δεν ήταν.
        Γιατί ο Βαρθολομαίος κάνει όλα τα χατιράκια της νεοταξίτικης φράξιας σου....

  18. Κάποιος avatar
    Κάποιος 19/12/2010 19:09:56

    Με το δελτίο «Προς τον Λαό» η Ιερά Σύνοδος απευθύνει το έκτακτο διάγγελμά της προς τους πιστούς για την οικονομική κρίση. Σύμφωνα με ιεράρχες το συγκεκριμένο δελτίο άρχισε να εκδίδεται επί αρχιεπισκοπίας Σεραφείμ (του γνωστού χουντικού αρχιεπίσκοπου) μετά το 1974 και μέσα από αυτό η Εκκλησία της Ελλάδος ενημέρωνε και ενημερώνει τους πιστούς της για όλα τα MΕΓΑΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ όπως
    1) η εκκλησιαστική περιουσία, 2)ο πολιτικός γάμος ή 3)το θέμα των ταυτοτήτων.

    Ας πάρουμε μια γεύση:
    1)Μετά την απελευθέρωση και τη δημιουργία του ελληνικού Κράτους (1828), ενώ διατηρείται στη συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας η πίστη στο ιερό και αναπαλλοτρίωτο της εκκλησιαστικής περιουσίας (lol !!!), με διάφορα νομοθετήματα επι­βάλλεται κατά καιρούς η αναγκαστική απαλ­λοτρίωση τμημάτων της...
    2)Ο πολιτικός γάμος είναι άθεσμος μείξης, είναι καταπάτησης της εκκλησιαστικής διδασκαλίας, είναι αίρεσης... & ...είναι γνωστόν ότι οι τελούντες πολιτικό γάμο ορθόδοξοι θέτουν εαυτούς μόνοι τους εκτός Εκκλησίας...
    3)...εφ΄όσον οι νέες ταυτότητες μέλλουν να χρησιμοποιήσουν σαν κωδικό αναγνώσεως τους από ηλεκτρονικά μηχανήματα τον δυσώνυμο (lol !!!) και απαράδεκτο αριθμό(lol !!!) 666, τότε η Ιερά Σύνοδος θεωρούσα ότι παραβιάζεται η θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων πιστών, συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες...

    Ευτυχώς που υπάρχει το δελτίο "προς τον λαό" και μας ανοίγουν τα μάτια.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/12/2010 19:12:12

    "Διδάξτε στα παιδιά σας την αλήθεια, όπως την εβίωσαν οι αείμνηστοι Πατέρες μας".

    Την εποχή που έγραφαν οι "πατέρες", ποια ήταν τα αποδεκτά ευαγγέλια, και άρα ποια είναι η αλήθεια;

    • Μisha avatar
      Μisha @ Strange Attractor 19/12/2010 19:23:25

      Ίσως και να μην υπήρχαν Ευαγγέλια ακόμα.
      Η Αλήθεια υπήρχε όμως , ως Πρόσωπο όχι σαν ιδεολόγημα, και εκφραζόταν κατά καιρούς και σε κείμενα.

  20. sauraki avatar
    sauraki 19/12/2010 19:15:58

    ...Newsroom ΔΟΛ, ΑΠΕ-ΜΠΕ...

  21. ierofantis avatar
    ierofantis 19/12/2010 19:18:43

    Misha, νομίζω λαϊκίζεις. Μπορεί να τα είχε όλα αυτά τα στραβά που λες ο Μακαριστός. Αλλά μήπως άνθρωπος δεν ήταν και αυτός; Ή σάμπως περιμέναμε να γίνουμε ταπεινοί και ολιγαρκείς από το (μη) παράδειγμα του Μακαριστού, την ώρα που εκείνη την εποχή γινόταν της μουρλής από ευδαιμονία και εύκολο χρήμα. Αγαπητέ φίλε, δεν με ενοχλούν οι μικρές ή ακόμη ακόμη και μεγάλες τάσεις φιλαυτίας των ηγετών μου. Αρκεί την κρίσιμη ώρα να κάνουν αυτό που μιλάει στην λογική και στην καρδιά μου. Ο Μακαριστός το είχε αυτό.
    Στα περί Αυγουστίνου, μαζί σου.

    • Μisha avatar
      Μisha @ ierofantis 19/12/2010 19:27:12

      Λαϊκίζω αντιπροτείνοντας τον π.Αυγουστίνο;
      Ο Χριστόδουλος είχε όλα τα προσόντα για να αφήσει εποχή.Δυστυχώς την πάτησε από τα θέλγητρα του υψηλού του αξιωματος και έκανε κακό στην Εκκλησία και σε θεολογικό επίπεδο , φέρνοντας τον Πάπα, και σε επίπεδο ήθους, δλδ δημόσιας συμπεριφοράς.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Μisha 19/12/2010 19:36:01

        Νομίζω ότι λαϊκίζεις, διότι χρησιμοποιείς μικρές (κατά τη δική μου αισθηση πάντα) αδυναμίες ή αστοχίες στην πολιτεία του ανδρός, για να επιχειρηματολογήσεις υπονοώντας ότι δεν άξιζε της τιμής και του σεβασμού που, τουλάχιστον εγώ του αναγνωρίζω. Τώρα για τον Παπα και μόνο που τον είχε δίπλα του, ένας απλός Αρχιεπίσκοπος μιας μικρής, στο Πλήρωμα, Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως η Ελλαδική, και άκουγε όλος ο κόσμος τον Πάπα να ζητά συγνώμη για τις Σταυροφορίες και τα δεινά που αυτές επέφεραν στους ορθοδόξους χριστιανούς, μάλλον σαν διπλωματική επιτυχία πρώτου βεληνεκούς μου φαίνεται εμένα, παρά ως αποτυχία. Βεβαίως υπάρχει και η αντίθετη άποψη, των Ζηλωτών και των φανατικών, που θεωρούν τη συγκεκριμένη επίσκεψη ως τη μεγαλύτερη αποτυχία του. Νομίζω ότι δεν είσαι από τους ακολούθους αυτής της άποψης, διότι παρακολουθώντας τα γραφόμενά σου δεν εκπέμπεις αυτό. Εν πάσει περιπτώσει τις απόψεις μας καταθέτουμε, και μπορεί να διαφέρουν. Εγώ το έχω αποδεχτεί αυτό.

  22. Μisha avatar
    Μisha 19/12/2010 19:20:49

    Κάποιε

    1. Με την υποθήκευση ολης της δημόσιας περιουσίας από τους πολιτικάντηδες σε όφελος του ΔΝΤ καταλαβαίνεις πως μάλλον οι παπάδες είχαν δικιο...

    2.Ο πολιτικός γάμος είναι περιφρονηση ενός μυστηριου της Εκκλησίας. Προς τι η απορία;

    3. Γιατί ξαφνιάζεσαι; Δεν βλέπεις τι παιζει γυρω σου;
    Ενδεικτικά:
    h--p://www.wethepeoplewillnotbechipped.com/main/viewpage.php?page_id=51

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Μisha 19/12/2010 19:52:48

      Μisha η σχέση του πιστού με τον Θεό είναι αυστηρά προσωπική και δεν χρειάζεται επ'αμοιβή διαμεσολαβητές.
      Ξέρω ένα σωρό ανθρώπους που πιστεύουν πραγματικά και έχουν κάνει πολιτικούς γάμους για οικονομικούς κυρίως λόγους και έχουν πάρει τις νέες ταυτότητες.
      Κανένας ρασοφόρος δεν μπορεί να κρίνει σε στυλ πνευματικού πορτιέρη, αν οι παραπάνω είναι ορθόδοξοι ή αιρετικοί.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Κάποιος 19/12/2010 20:00:54

        Αυτη είναι η άποψη όσων διακηρύσσουν την ιδιωτική θρησκεία. Τετοιο πράγμα δεν υπήρξε ποτέ στον Ελλαδικό χώρο όπου η θρησκευτικότητα ήταν ανέκαθεν κοινωνικό γεγονός.

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ Μisha 19/12/2010 20:19:14

          Με το ζόρι τίποτα δε γίνεται Misha. Δεν μπορείς να επιβάλεις καμία αλήθεια και καμία άποψη. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της ιστορίας του κόσμου. Γιατί αναλώνεσαι τόσο πολύ λοιπόν?

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ (A)θανάσης 19/12/2010 20:25:44

            "Με το ζόρι τίποτα δε γίνεται.Δεν μπορείς να επιβάλεις καμία αλήθεια και καμία άποψη" ;;;;;;;!

            Δηλαδή η χριστιανική θρησκεία δεν επιβλήθηκε και διαμορφώθηκε από αυτοκρατορικά διατάγματα και εγκυκλίους και από οικουμενικές συνόδους που συγκαλούσαν αυτοκράτορες ως κοσμικοί εκπρόσωποι του θεού επί της γης ;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Κάποιος 19/12/2010 20:28:59

            Και με λεπίδι;

          • Μisha avatar
            Μisha @ Κάποιος 19/12/2010 22:11:22

            Βεβαίως και όχι Κάποιε.
            πχ ο Κωνσταντίνος ο Μέγας ήταν φιλοαρειανιστής.
            Το ίδιο και οι γιοί του.
            Οι οικουμενικές συνοδοι είναι 9. Οι ληστρικές ή ψευδοσύνοδοι ειναι δεκάδες , και όμως τα αποτελέσματα τους δεν έγιναν αποδεκτά από το εκκλησιαστικό σώμα.

          • (A)θανάσης avatar
            (A)θανάσης @ (A)θανάσης 19/12/2010 20:33:02

            Δεν επιβάλλεται καμία άποψη, είπα. Και είναι όντως αλήθεια. Αν σε απειλήσει κανείς με λεπίδι, θα αλλάξεις την άποψή σου ή θα υποχρεωθείς να υποκριθείς ότι την άλλαξες?
            Μη βιάζεστε να λιθοβολείτε...

  23. Fil avatar
    Fil 19/12/2010 19:22:17

    ‎"Το περιεχόμενο και το ύφος του κειμένου του φυλλαδίου “Προς τον Λαό” για την οικονομική κρίση, προκάλεσε πολλά ερωτήματα στην κοινή γνώμη, αν και κατά πόσον ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος συμφωνεί με αυτό. Σε ερωτήσεις δημοσιογράφων προς την Αρχιεπισκοπή, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου Χάρης Κονιδάρης δήλωσε σχετικά: “Ο αρχιεπίσκοπος δεν διαχωρίζει τη θέση του από τη Σύνοδο και την Ιεραρχία”. (ΑΠΕ-ΜΠΕ)
    Ο,τιδήποτε άλλο, λοιπόν, απλά δεν εκφράζει την αλήθεια.

  24. Δεξιός avatar
    Δεξιός 19/12/2010 19:27:42

    Από το σύνολο του αποσπάσματος αυτό μένει; Η απορία για τους "πατέρες" και τα αποδεκτά ευαγγέλια; Πολύ πρόχειρο! Άλλωστε, ποιός προσδιορίζει τους πατέρες σε μια και μόνη εποχή, παρά μόνο ο σχολιαστής στο παραπάνω απόσπασμα; Μήπως πρέπει να μη δώσουμε σημασία στο μήνυμα αλλά να εμπλακούμε σε ανούσιες θεολογικο-ιστορικές προστριβές προς δόξαν του ΓΑΠ και της φράξιας στην οποία περιλαμβάνεται και η Χερώνυμα;

    • Μisha avatar
      Μisha @ Δεξιός 19/12/2010 19:30:22

      Δεξιέ

      Άτοπη η χρηση του «Χερωνυμα».Δεν έχειδώσει καμμία αφορμή για παρόμοια υποννοούμενα ο αρχιεπίσκοπος.

      • Δεξιός avatar
        Δεξιός @ Μisha 19/12/2010 19:36:33

        Έχεις δίκιο. Θα τον έλεγα Jeronymo αλλά θα θιγόταν ο Ήρως Ηγέτης των Απάτσι μια και αυτός μόνο ήρωας δεν είναι, οπότε απλά ας τον λέμε "ο Ανάξιος". Σε κάθε περίπτωση δεν αναφέρομαι σε οποιουδήποτε είδους υπονοούμενα

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δεξιός 19/12/2010 19:32:21

      Αν δεν κάνω λάθος, σε εποχές απόλυτης εξαθλίωσης των ανθρώπων, οι "άγιοι πατέρες" και η εκκλησιαστική ιεραρχία καταναλώνονταν σε ατέρμονες συζητήσεις και συνέδρια, για το πόσοι άγγελοι μπορούν να ισορροπήσουν σε μια καρφίτσα. Αδιαφορώντας για την εξαχρείωση του ποιμνίου. Η απορία μου σε πείραξε;

      • Δεξιός avatar
        Δεξιός @ Strange Attractor 19/12/2010 19:37:15

        Κάτι για το ίδιο το μήνυμα;

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Δεξιός 19/12/2010 19:38:12

          Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.

          • Δεξιός avatar
            Δεξιός @ Strange Attractor 19/12/2010 19:49:18

            Ας μη σταθούμε λοιπόν στις επάλξεις ενάντια στη λαίλαπα των ΓΑΠ-Τρόικας. Ας ξεπουλήσουμε τα πρωτοτόκιά μας, από τον Όμηρο μέχρι τον Αξελό και μέχρι σήμερα συνεχώς. Ας διδάξουμε τα παιδιά μας τα ψέμματα της καταναλωτικής σημερινής απαξιωτικής των πάντων κοινωνίας (γιατί κάποιοι, λέει, πατέρες μετρούσαν τους αγγέλους!). Ας μην υπερασπιστούμε τα όσια και τα ιερά μας: το σπίτι μας, τους τάφους των πατέρων μας, το αίμα το χυμένο, την ανάγκη να τιμούμε αυτούς που έδωσαν ότι είχαν για να μπορούμε σήμερα (μέχρι χθες) να κάνουμε κουμάντο στον τόπο μας. Αντί για Αντίσταση και Ανάκαμψη, ας αρκεστούμε στο Τέλεια Υποταγή. Ας μείνει το χαμένο, χαμένο και αυτό που κινδυνεύει ας μείνει ανυπεράσπιστο! Απλώς γιατί τα λόγια αυτά ήταν από ένα παπά!!!!

          • Lalakis avatar
            Lalakis @ Δεξιός 19/12/2010 20:23:08

            Τελικά έμαθαν πόσοι αγγέλοι χορεύουν στην καρφίτσα; Μας έφαγε η αγωνία.

  25. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 19/12/2010 19:29:01

    Ο Ιερωνυμος ειναι ενα κομματικο στελεχος του πασοκ.Ακολουθει την ιδια τακτικη με τους πασοκοδουνουτουδες και κανει τα παντα για να μην υπαρξει αντιδραση απο τον απλο κοσμο στα απιστευτα εξαθλιωτικα μετρα που παιρνουν τα υπαλληλακια του πασοκ απο τα αφεντικα τους,εκει στα ξενα κεντρα εξουσιας.Αρα λογικο ηταν που πειραχτηκε απο τα σχολια του στυλ,ειμαστε υπο κατοχη,πρεπει να αντισταθουμε κτλ.Εδω ο τυπος κατηντησε τις εκκλησιες συναυλιακα κεντρα(βλ.Αγ.Παντ.).ΥΓ..Πληροφοριες που ελεγχονται αναφερουν πως ο ιερωνυμος εχει ηδη ερθει σε επαφη με τους slayer για μια συναυλια στην μητροπολη!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΕΝΑΣ 19/12/2010 20:02:23

      Συγγνώμη, αλλά ο Χριστόδουλος δεν είχε πάει, ή ήθελε λέει να πάει στη συναυλία των Στόουνς το `99; Παρέα με τον Στέλιο Ρόκκο και τη Ρούλα;

  26. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 19/12/2010 19:53:15

    Ο Ιερώνυμος ούτε φωνή ούτε ακρόαση όταν χρειάζεται. Κι όταν ανοίγει το στόμα του, μου θυμίζει το gap.

    Στο θέμα της φορολόγησης της εκκλησίας, όλο με το gap τριγυρνούσε και τα τακίμια!

    Πως πέσανε όλοι αυτοί μωρέ;

    Όσο για τη συναυλία του Ιερώνυμου...

    Πάμε κατά διαόλου.

  27. ierofantis avatar
    ierofantis 19/12/2010 19:54:06

    Καλή συνέχεια σε όλους σας, από τον ierofantis...!

  28. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 19/12/2010 20:12:20

    Μια χαρά αλήθειες λέει το κειμενάκι .

    Όποιος αντιδρά, απλά προσκυνά την εξουσία

  29. Ιέραξ avatar
    Ιέραξ 19/12/2010 20:12:32

    Πάντως αυτός ο τόπος πορεύτηκε πάντα με τους λίγους είτε είχαν αυτοί υψηλά αξιώματα είτε όχι (βλέπε για παράδειγμα Γερμανός Καραβαγγέλης ή Παπουλάκος). Πιστεύω πως και σήμερα κάτι ανάλογο συμβαίνει. Στην Ιεραρχία, πιστεύω πως υπάρχει εν δυνάμει μια ομάδα επισκόπων που τα θεολογικά - πατερικά αντανακλαστικά της λειτούργησαν στην κατεύθυνση αυτή (εννοώ του κειμένου).
    Όμως δεν μας απασχολεί καθόλου η αναφορά στο κείμενο για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, πολύ ύποπτες τον καιρό αυτό και αδιαφανείς, όπως έχει καταγγελθεί από ανθρώπους που γνωρίζουν. Παράδειγμα, ξανά αλλάζουν τα προγράμματα σπουδών στην υποχρεωτική εκπαίδευση και συνεπώς πρόκειται να ξαναγραφούν όλα τα βιβλία από την αρχή (Ιστορία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Θρησκευτικά κ.λπ., μαθήματα ταυτότητας και αυτοπροσδιορισμού) ένας Θεός ξέρει με τι προσανατολισμό.

  30. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 19/12/2010 20:22:07

    Η δική μου εκδοχή: Ο αρχιεπίσκοπος για να χαϊδέψει τα αυτιά του χειμαζομένου ποιμνίου, έβαλε τους δύο επαναστάτες χωρίς αιτία να συντάξουν το κείμενο. Εν γνώσει του το άφησε να τυπωθεί, να διαρρεύσει, να διανεμηθεί και ύστερα επισήμως πήρε αποστάσεις. Διγλωσσία, δηλαδή, πολιτικαντισμός και δημαγωγία για να ικανοποιήσουν και το χειμαζόμενο ποίμνιο, και την κυβερνητική εξουσία. Βυζαντινισμός made in Greece. Γιατί άλλωστε να τα σπάσουνε με την κρατική εξουσία, αφού πολλά παίρνουνε και ελάχιστα δίνουν. Να βγούν πάλι κάποιοι να ζητούν διακοπή της κρατικής μισθοδοσίας και επιβολή κανονικής φορολογίας;

    "Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
    Να μη βιαζόμεθα· είν' επικίνδυνον πράγμα η βία.
    Τα πρόωρα μέτρα φέρνουν μεταμέλεια.
    Έχει άτοπα πολλά, βεβαίως και δυστυχώς, η Αποικία.
    Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;
    Και τέλος πάντων, να, τραβούμ' εμπρός."

    Κ.Π.Κ, Εν μεγάλη Ελληνική αποικία, 200 π.Χ.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 19/12/2010 20:31:29

      Και ενδεχομένως να ήταν και προειδοποιητική βολή, ότι αν τους θίξουν τα προνόμια, θα σηκώσουν τάχα μου "αντιμνημονιακή παντιέρα", προς ίδιον βέβαια όφελος.

  31. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 19/12/2010 21:40:26

    Σύμφωνος ο Ιερώνυμος με το φυλλάδιο «Προς το Λαό»

    http://www.skai.gr/news/greece/article/158786/oi-anthropoi-tha-ponesoun-polu-/

    είτε αναγκάστηκε είτε το πιστεύει, το θέμα είναι ότι η ιεραρχία αρθρώνει ορθό λόγο αυτγή τη στιγμή με αυτό το κείμενο

  32. λαλακης avatar
    λαλακης 19/12/2010 22:55:27

    ΠΑΣΟΚΑΡΑ ΟΜΑΔΑΡΑ

  33. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 20/12/2010 01:03:39

    Επιτέλους μίλησαν. Ο συντάκτης , μητροπολίτης Σισανίου κ. Παύλος είναι σπουδαίος άνθρωπος. Ως αρχιμανδρίτης ήταν χαμένος κάπου στη Χαλκίδα. Εκεί τον βρήκε ο Χριστόδουλος που τον έφερε στην Ιερά Σύνοδο και του ανέθεσε τον τομέα της Νεότητας και επίσης ραδιοφωνικές εκπομπές στο Ραδιόφωνο της Εκκλησίας. Έκανε τη δουλειά του με μεγάλη επιτυχία. Άκουγες τη σοφία στα ερτζιανά. Ο ίδιος σταθμός υπό άλλον διευθυντής σνομπάρει εκείνα τα στελέχη. Ναι, μας λείπει ο Χριστόδουλος. Κι ας διαφωνούσα με μερικές πρακτικές του.

  34. sakis avatar
    sakis 20/12/2010 10:44:23

    Ο μοναδικός ηγέτης που είχε το σθένος να λέει ελεύθερα τις απόψεις του χωρίς να φοβάται την αντίδραση από τα καθεστωτικά μμε ήταν ο Χριστόδουλος που δέχτηκε τέτοια πολεμική από τα μμε και την ψευτοπροοδευτική διανόηση που το 1/10 από αυτην την επίθεση να δεχόταν η χούντα του Παπαδόπουλου θα έπεφτε πιο γρήγορα.Φανταστείται πόσο τους κάθησε στο λαιμό ο Χριστόδουλος καθώς ήταν μή ελέγξιμος και με μεγάλη δημοφιλία στον κόσμο παρ' όλη την λυσσαλέα επίθεση των εκατομμυριούχων ''αριστερών'' δημοσιογράφων της Εκάλης και έχω μια απορία για τον Ιερώνυμο πως δεν έχει γίνει ούτε μια δημοσκόπηση δημοφιλίας να δούμε κατά πόσο αυτός ο ''ήπιος-άβουλος'' άνθρωπος που τον υποστηρίζει όλη η ψευτοπροοδευτική ''διανόηση'' τύπου Λαζόπουλου,Κανάκη,Τριανταφυλλόπουλου είναι συμπαθείς στο κοινό ; Ή φοβούνται ότι τα ποσοστά δημοφιλίας του θα είναι κατώτερα και από της Στέλλας Μπεζαντάκου και φοβούνται μην τον ξεφτιλίσουνε;

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 10:58:52

    Γνωριζετε οτι τους κληρικους τους πληρωνουμε εμεις. και ρωτω. Τους κοπηκε η συνταξη και οι 13ος και 14ος?
    Τα μαυρα του παγκαριου και τα μαυρα απο τα "μυστηρια" θα τα ελεγξουν ποτέ?
    Ο Ιερωνυμος ειναι συνομιλητης του ΓΑΠ, οσο μενει στον αερα η φορολογηση τηνς εκκλησιαστικης περιουσιας. Τι να λεμε τωρα...

    ΠΠ

  36. η Dimi avatar
    η Dimi 20/12/2010 11:17:55

    Μονίμως ψελλίζων και χαμηλοβλέπων ο τουρκαλβανός σκηνοθέτης της "συναυλίας" στον Αγιο Παντελεήμωνα, εκεί όπου συμβαίνει το ανήκουστο. Δηλαδή, όταν αυτός εμφανίζεται, το εκκλησίασμα χάνεται και φεύγει. Των Ελλήνων-μεταναστών των Πατησίων τα "γιούχα!" και τα σφυρίγματα που εισέπραξε γιά τη "σύμπραξη", δεν έχουν προηγούμενο, ούτε γράφονται ούτε περιγράφονται. Κι αυτή, είναι μόνον η αρχή. Ο δήμαρχος αθηναίων κ. Καμίνης, δεν ακούγεται. Τα Πατήσια τον περιμένουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.