#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/02/2012 21:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Ιερώνυμος βγήκε… από τα ράσα του για τους Γερμανούς!

Κατηγορεί την  κυβέρνηση ότι τους πριμοδοτεί!



Πολύ σοβαρές καταγγελίες κατά της κυβέρνησης και ειδικά κατά του υπουργού περιβάλλοντος, Γ. Παπακωνσταντίνου, έκανε ο -σε γενικές γραμμές σιωπηλός- Αρχιεπίσκοπος. Ο Ιερώνυμος ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγόρησε το ΥΠΕΚΑ ότι πριμοδοτεί τις γερμανικές επενδύσεις και μπλοκάρει το επενδυτικό πρόγραμμα της Εκκλησίας στον τομέα της ενέργειας και των φωτοβολταϊκών συστημάτων. Ο αρχιεπίσκοπος είπε ότι η Εκκλησία αντιμετωπίζεται ως «οργανισμός βήτα κατηγορίας». Με αφορμή το νομοσχέδιο του ΥΠΕΚΑ σχετικά με το πρόγραμμα "Ήλιος" ο Ιερώνυμος επισήμανε πως "δεν μπορεί η Εκκλησία να αντιμετωπίζεται από την Πολιτεία σε σχέση με την αξιοποίηση της περιουσίας της με τους χειρότερους δυνατούς όρους, σε αντίθεση με τους επίδοξους Γερμανούς επενδυτές. Φαίνεται πως η Εκκλησία στη χώρα μας, παρά τη μακρόχρονη προσφορά της στον λαό και το έθνος, αντιμετωπίζεται ως οργανισμός βήτα και γάμα κατηγορίας".

Ο εξάψαλμος του Ιερώνυμου πήρε μπάλα τόσο την κυβέρνηση όσο και τους Ευρωπαίους εταίρους.

«Οι εταίροι μας επιδιώκουν να μας μετατρέψουν σε αποικία, θίγοντας βάναυσα την εθνική μας αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία. Εμείς οφείλουμε να αντισταθούμε με όπλα τις αρχές και τις αξίες που κουβαλάμε ως λαός και τη θέλησή μας να αντιμετωπίσουμε θαρραλέα και αποφασιστικά την κρίση».

Έκανε λόγο για «απίστευτη γραφειοκρατία, αλλά και ασυνεννοησία ανάμεσα στις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων και τις διοικητικές τους δομές. Όταν η Εκκλησία επιχειρεί να πραγματοποιήσει και να επεκτείνει το κοινωνικό και το προνοιακό της έργο, πάντα ξαφνικά παρουσιάζονται προσκόμματα πάσης φύσεως. Δεν μπορεί για την έκδοση άδειας λειτουργίας ενός φιλανθρωπικού ιδρύματος να απαιτούνται περισσότερα από τρία χρόνια σε μία μάλιστα περίοδο που η Εκκλησία προσπαθεί με κάθε τρόπο να αναλάβει το έργο της προνοιακής μέριμνας. Δεν μπορεί ουσιαστικά η Πολιτεία να της στερεί τη δυνατότητα να επιτελέσει το κοινωνικό της έργο, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που αυτό μπορεί να αποτελέσει κλειδί για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής», τόνισε χαρακτηριστικά.

Αφού εξερράγη μέχρι και ο Ιερώνυμος, φανταστείτε σε τι κατάσταση είναι η χώρα.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/02/2012 22:10:29

    Τα είπε σήμερα ο Μαρκόπουλος της ΝΔ στο ραδιόφωνο ,αν η επανάσταση δεν γίνει μέσα στη Βουλή, τότε θα γίνει έξω από την βουλή.

    • Dal avatar
      Dal @ ΠΕΛΙΑΣ 29/02/2012 22:15:01

      Ο Μαρκόπουλος είπε και κάτι άλλο :"Οποίος φοβάται πεθαίνει κάθε μέρα όποιος δεν φοβάται πεθαίνει μια φορά"

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Dal 29/02/2012 22:32:24

        Και ο Αρχιεπίσκοπος έχει απόλυτο δίκιο, και αυτό που είπε ο Μαρκόπουλος περί φόβου και θανάτου είναι τέλειο. Άντε μια φορά να αντιδράσουμε συλλογικά και ενωτικά οι Έλληνες γιατί έτσι που το πάνε θα μας πουλήσουν λαό και χώρα μόνο για να δείξουν πόσο καλοί υπάλληλοι είναι οι δικοί μας προδότες και οι ξένοι πράκτορες που το παίζουν Έλληνες...

        • Dal avatar
          Dal @ Γεώργιος Τ. 29/02/2012 23:10:19

          Απόλυτα σύμφωνος. Αμάν και πότε...

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Γεώργιος Τ. 01/03/2012 07:51:26

          Πολύ ὠραῖο αὐτό πού εἶπε ὁ Μαρκόπουλος περί θανάτου,ἀλλά δέν εἶναι δικό του,εἶναι δανεικό.

  2. Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
    Δ.Φ. (ανιδεος) 29/02/2012 22:33:29

    Μαλιστα.
    Η Εκκλησια κανει επενδησεις.
    Ο πατριωτισμος του Τζερονυμο ειναι ορατος μονο οταν πεινανε οι λαθρο,
    η οταν θιγεται το παγκαρι.
    Αληθεια φανταρος πηγε ;
    Για ποια οπλα μιλαει;

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ Δ.Φ. (ανιδεος) 29/02/2012 22:56:43

      Έχει πάει φαντάρος ανίδεε!

      • anideos avatar
        anideos @ Β.Κ.Σ. 29/02/2012 23:51:10

        Ευχαριστω.

    • cobalt avatar
      cobalt @ Δ.Φ. (ανιδεος) 29/02/2012 22:58:57

      Από το Wikipedia: Εργάσθηκε ως πανεπιστημιακός βοηθός στην Εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία δίπλα στον Αναστάσιο Ορλάνδο και ως φιλόλογος στο Λεόντειο Λύκειο της Νέας Σμύρνης, στο 9ο Νυκτερινό Γυμνάσιο Αθηνών, καθώς και στο Γυμνάσιο της Αυλώνας. Εγκαταλείποντας την ακαδημαϊκή του καριέρα εντάχθηκε στον ορθόδοξο κλήρο. Τον πρώτο βαθμό της ιεροσύνης έλαβε την 3η Δεκεμβρίου 1967"

      Φαντάζομαι για να εργαστεί στο δημόσιο πριν γίνει ιερέας, είχε ντυθεί στρατιώτης, οπότε και βολές πήγε και καθάρισε καλλιόπες κι έκανε και αντιγόπινγκ κοντρόλ. Επίσης όσο και να θές να τους απαξιώσεις, δεν θα βρείς κανέναν ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδος -Κανέναν- ακόμη και τους "κακούς" που να μην είναι άξιος ως άνθρωπος.

      Can we get back on topic now?

      Ο Ιερόνυμος, αν και δεν με εμπνέει, ξέρω πως είναι άνθρωπος που αποφεύγει τις αντιπαραθέσεις -ειδικά με κυβερνώντες και ειδικά με αυτούς τους κυβερνώντες. Οπότε για να φτάσει σε σημείο ν' αγανακτήσει και να μιλήσει έτσι τα πράγματα πρέπει να είναι τρισχειρότερα.

      Γιατί εμποδίζουν την Εκκλησία, ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, να αξιοποιήσει την περιουσία που της έχει μείνει;

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ cobalt 29/02/2012 23:11:15

        Οκ.
        Παντως την αντιπαραθεση με τον Χριστοδουλο δεν την
        απεφευγε καθολου.Για να μην ξεχνιομαστε.

        • cobalt avatar
          cobalt @ Δικερως 01/03/2012 10:10:09

          Δεν ξεχνιόμαστε καθόλου.

      • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
        Δ.Φ. (ανιδεος) @ cobalt 29/02/2012 23:17:50

        Τα του καισαρως τω καισαρη...
        Εγω εγραψα τη γνωμη μου και συ με κατακρινεις.
        Εγω ρωτησα κατι κι εσυ απαντας με εικασιες.
        Δεν γινεται αγαπητε να εισαι και ποιμεναρχης και στραταρχης και επενδυτης.
        Καποτε θα μπερδεψεις τα μπουτια σου.
        Οσο για την αξια μερικων μερικων, και γενηκοτερο ειναι αυτο, δεν κολαει μονο στους παπαδες ¨¨Αμα ψοφισουν τ αλογα παιρνουν ΑΞΙΑ τα γομαριᨨ

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Δ.Φ. (ανιδεος) 01/03/2012 07:43:05

      Όλο αντίδραση και κριτική...Μην τολμήσει να πει κάποιος αλήθειες, κι αμέσως ξεπετάγονται οι τσάμπα τιμητές του!!! Άντε ξυπνήστε επιτέλους, γιατί εξ΄αιτίας της δικής σας ανημπόριας, καταδικάζετε και τους άλλους να βουλιάζουνε στο τέλμα της μετριότητας και της κακομοιριάς.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/02/2012 22:46:22

    Για άλλη μια φορά, πολύ αργά για δάκρυα μακαριώτατε. Όταν νομιμοποιούσατε, σε ρόλο γλάστρας, υπουργικά συμβούλια δοσιλογικών κυβερνήσεων, ήταν καλά; Όταν χοροστατούσατε στη μετατροπή του Αγίου Παντελεήμονα σε παλκοσένικο για τον κύριο της κυρίας υφυπουργού που θεωρούσε ότι "μόνο λαθραία τσιγάρα υπάρχουν", ήταν καλά; Και όταν επιλέγετε, ως χορηγό επικοινωνίας στη δράση συγκέντρωσης τροφίμων, τη "Deutsche Welle του Φαλήρου", δεν είναι λίγο υποκριτικό να παριστάνετε τον ανήξερο και τον αθώο του αίματος;

  4. Δαναός avatar
    Δαναός 29/02/2012 22:46:26

    Οι πίστη μου είναι αδιαπραγμάτευτη, η άποψή μου για την Ορθοδοξία γνωστή εδώ μέσα τουλάχιστον, αλλά δεν μπορώ να μη θυμώσω με τις καταγγελίες του Αρχιεπισκόπου που τόσον καιρό σιωπούσε.
    Με ενοχλεί που ξεσηκώθηκε μόλις είδε να μην προχωράει "το επενδυτικό πρόγραμμα της Εκκλησίας στον τομέα της ενέργειας και των φωτοβολταϊκών συστημάτων." Κατά τα άλλα τώρα θυμήθηκε την εθνική μας αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία.

  5. ΜΠ avatar
    ΜΠ 29/02/2012 22:55:18

    Μόνον ο Χριστόδουλος σήκωσε το ΛΑΒΑΡΟ !
    (Ο Θεός να συγχωρέσει τη ψυχούλα του).
    Ήταν Έλληνας, στο λόγο, στα έργα και στη ψυχή ... Πόσο μας λείπει ...

    • Kυαίστωρ avatar
      Kυαίστωρ @ ΜΠ 01/03/2012 02:27:35

      Όλα καλά όλα χρυσά για τον Μακαριστό Χριστόδουλο, αλλά μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί ενώ σήκωσε το λάβαρο κατά του Σημίτη και του ΠΑΣΟΚ των υπολοίπων άθεων (βλ. Δαφέρμος, Σταθόπουλος) μετά όταν ήρθε στην εξουσία ο Καραμανλής δεν έκανε απολύτως τίποτε παρά αποδέχθηκε το τετελεσμένο;
      Νομίζω πως μπορούσε να συνεχιστεί ο αγώνας, εξάλλου τόσοι πολλοί ήμασταν υπέρ της αναγραφής του θρησκεύματος στα ΑΔΤ !

  6. Βρούτος avatar
    Βρούτος 29/02/2012 23:02:05

    Ο Ιούλιος Καίσαρας το έχει πει αυτό παιδιά για το φόβο του θανάτου, ανοίξτε κάνα βιβλίο ... Και όσο για τον Ιερώνυμο ας αφήσει τις μεγαλόστομες διακηρύξεις και ας πάει να κάνει με τον Νταλάρα καμμία συναυλία στον Άγιο Παντελεήμονα για τους λαθρομετανάστες. Ας προσευχηθούμε να βρεθεί σύντομα κάποιος άξιος αρχιεπίσκοπος στον θρόνο. Θα ήταν καλή ιδέα να υιοθετούσαμε και το σύστημα της Κύπρου με απευθείας εκλογή του αρχιεπισκόπου από τον λαό για να αποφευχθούν στο μέλλον φαινόμενα αρχιεπισκόπων τύπου Ιερώνυμου.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βρούτος 01/03/2012 08:13:26

      Και επειδή το είπε ο Καίσαρας, δε μπορεί να το χρησιμοποιήσει άλλος σωστά; Επίσης, για να καταλάβεις πόσο τέλειο είναι το σύστημα εκλογής στην Κύπρο, ο λαός επέλεξε σε ποσοστό 90% τον Λεμεσού Αθανάσιο και στην τελική διαδικασία μεταξύ των 3 πρώτων οι επίσκοποι εξέλεξαν αυτόν του 3-5%...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γεώργιος Τ. 01/03/2012 11:51:05

        Στην Κύπρο οι πιστοί εκκλησιαζόμενοι ψήφισαν όντως κατά 80-90% τον Λεμεσού Αθανάσιο. Και οι αντίχριστοι του ΑΚΕΛ πήραν σβάρνα τα σπίτια των ομοϊδεατών τους για να υπερψηφιστεί ο Κύκκου Νικηφόρος, και ψήφισαν άνθρωποι που δεν πατάνε ούτε τη Μεγάλη Παρασκευή στην εκκλησία. Βέβαια, τελικά την πάτησε και ο Νικηφόρος και βγήκε ο outsider Χρυσόστομος.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Βρούτος 01/03/2012 17:17:29

      Τόν αρχιεπίσκοπο Κύπρου τόν ξέρω προσωπικά από τήν θητεία του ώς μητροπολίτη Πάφου. Η εκτίμησή μου τότε καί τώρα είναι ότι παραείναι φιλόδοξος, χλιδάτος καί ικανός γιά κάθε είδους λαμογιά. Είναι ο χαρακτηριστικός τύπος τού αρχιλαμόγιου μέ ράσα. Τά φαινόμενα, δυστυχώς, απατούν.

  7. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 29/02/2012 23:19:39

    Μα αποικία είμαστε ήδη.Αποικια των ατελων ελληνικών εγώ μας που τα ταιζουν με δανεια απο παντα και μας κακοφορμιζουν οι ξενοι για να μην ξυπνησουμε και δουμε ποσο πισω ειμαστε σε τοπο που εχει ολα τα εφοδια για να ειναι μπροστα.
    Ο Ιερώνυμος είναι άνθρωπος που εμπνέει εμπιστοσύνη και οι καταγγελείες του έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.Για το κράτος μπάχαλο δε χρειάζονται και πολλά για να είναι πειστικός.Εμένα μου κινεί την περιέργεια η φύση ο χαρακτήρας η κλιμακα των οικονομικων δραστηριοτητων της εκκλησιας.
    Χρειάζονται δύο φωτισμένοι άνθρωποι για να παρουσιασουν εναν τροπο τα λεφτα της εκκλησιας να μην πιανουν τοπο μονο για την εκκλησια αλλα και για το κρατος χωρις να θιγονται τα συμφεροντα της.Ο Ιερώνυμος μου κάνει για τον έναν που χρειαζεται.Ο άλλος δε μπορεί να ειναι ο εκπρόσωπος του λαού και το σχέδιο ενός κόμματος που κάνει περισσότερα από το να έχει να μας λέει να γίνουν εκλογές και βλέπουμε.

  8. Nik avatar
    Nik 29/02/2012 23:29:09

    Ο αρχιεπίσκοπος έβγαλε την είδηση που χρονια τώρα όλοι έχουμε τούμπανο και οι οικολογικοί συντάκτες κρυφό καμάρι: το οικολογικό κύκλωμα στη χώρα βρωμάει από όπου και αν το πιάσεις. Το πλέγμα που έχουν στήσει στο υπουργείο εδώ και χρόνια ενισχύθηκε επί Μπιρμπίλως, και προφανώς διατηρείται επί Παπακωνσταντίνου.

    Δεν ψηφίζουμε για ΜΚΟ, άρα οι ΜΚΟ δεν νομιμοποιούνται να συντάσσουν καμία πολιτική.

    Αν οι ΜΚΟ κάνουν λάθος, και φαίνεται ότι στο θέμα κλίμα και ενέργεια κάνουν μεγάλο λάθος, δεν υποχρεούνται να μας αποζημίώσουν για τις λαθεμένες πολιτικές που προωθούν και την ζημιά που αυτές προκαλούν.

    Σε μια χώρα σε ύφεση το βασικό εργαλείο για ανάπτυξη είναι η φθηνή ενέργεια. Οι πολιτικές που προωθούν οι ΜΚΟ και το ΥΠΕΚΑ αυξάνουν το ενεργειακό κόστος, άρα μειώνουν την ανταγωνιστικότητα μας σε μια κρίσιμη στιγμή.

    Η λύση είναι εξώφθαλμα φανερή: σταματήστε την χρηματοδότηση ΟΛΩΝ των ΜΚΟ τώρα. Πετάξτε τες ΟΛΕΣ έξω από υπουργεία και κέντρα αποφάσεων. Αναθέστε μελέτες μονο σε ΑΕΙ. Διαμορφώστε εθνική περιβαλλοντική πολιτική με επίκεντρο τα πραγματικά περιβαλλοντικά προβλήματα της χώρας που είναι τα εξής δύο: η προστασία του εδάφους και η διαχείριση απορριμάτων. Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες για την ύπαρξη των παρασιτικών ΜΚΟ.

    Αυτά που επισημαίνει ο Αρχιεπίσκοπος είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/02/2012 23:35:19

    Πάντως, αν και δεν είμαι καθόλου φιλο-ιερωνυμικός, πρέπει να πούμε ότι μόλις η Εκκλησία πάει να κάνει κάτι, είτε γηροκομείο, είτε να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά που θα της απέφεραν εισοδήματα, τότε ξεπετάγονται κάτι περίεργοι "Οικολόγοι" της...μπίθας (για να πω κάτι που το καταλαβαίνει καλά και ο Αρχιεπίσκοπος) και δημιουργούν προβλήματα.
    Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά οπουδήποτε. Μόλις πάει να το κάνει η Εκκλησία, που εκεί τα χρήματα θα βοηθήσουν το φιλανθρωπικό της έργο, πετάγεται μία αξύριστη και απλυτη οικολόγα (του ευρύτερου Συριζοχώρου) και αμέσως ένα ρεπορτάζ που κάνει ένα νυμφίδιο σε κάποιο κανάλι, ένα άρθρο στην "Ελευθεροτυπία", διάφορα συριζο-μπλογκ να κραυγάζουν.
    Το παγκάρι δεν το θέλουν, είναι εκμετάλλευση. Τον δίσκο δεν τον θέλουν, είναι πρόκληση. Το να έχει μία ενορία ένα πωλητήριο να πουλάει μερικά βιβλία ή θυμίαμα, είναι θεομπαιξία. Το να νοικιάσει η Εκκλησία ένα ακίνητο είναι βεβήλωση. Ε, τι στα κομμάτια θέλουν; Τον τελευταίο καιρό Έλληνες και αλλοδαποί έχουν ρημάξει εκκλησίες και εξωκκλήσια, προκαλούν φθορές εκατοντάδων ευρώ για να κλέψουν 20 ευρώ από ένα εξωκκλήσι, γύφτοι αρπάζουν καμπάνες, μανουάλια και κολυπήθρες να τα λιώσουν, κανείς δεν μιλάει. Οι Άγιοι Ανάργυροι στη Νομική, στη Σόλωνος, βεβηλώνονται κάθε μέρα με συνθήματα και κάθε εβδομάδα την ασπρίζουν, τα πρεζόνια βαράνε ένεση στα σκαλιά της εκκλησίας, η νεωκόρος είναι απελπισμένη, κάθε μέρα σφουγγαρίζει αίματα...
    Είμαστε μπροστά σε έναν άτυπο διωγμό της Εκκλησίας, μόνο της Ορθόδοξης Εκκλησίας και καμίας άλλης χριστιανικής ομολογίας ή άλλης θρησκείας. Μόνο οι Ορθόδοξοι διωκόμαστε σε αυτή τη χώρα, από μία μειοψηφία ιδεοληπτικών μαρξιστών και μαρξισοτοειδών και μαρξιστοφιλελεύθερων και αναρχομαρξιστών και στο-περίπου-μαρξιστών και ανάθεμα-και-αν-ξέρουν-τι-είναι-μαρξιστών...

    • anideos avatar
      anideos @ ΒΙΣ 01/03/2012 00:01:18

      Ο ατυπος διωγμος της ορθοδοξης εκκλησιας ειναι γεγονος και αν και συνφωνω σε πολλα που εγραψες δεν μπορω να κατανοησω ακομα τι κανει την εκκλησια και το ιερατιο να μενουν προσκολημενοι στο κρατος.
      Αν δεν κανω λαθος οι ιερεις ειναι ΔΥ η κατι σαν ΔΥ.
      Νομιζω πως η εκκλησια πρεπει να σεβαστει τον εαυτο της και να ξεκωψει απο μονη της τα παρε δωσε με το δημοσιο.
      Με αρετη συναιση και ταπεινοφροσηνη να δωσει το παραδειγμα στο ποιμνειο οπως το αποκαλει.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ anideos 01/03/2012 00:18:30

        Nα δώσει το κράτος το ήμισυ (όχι ολόκληρη) την περιουσία της Εκκλησίας που έχει απαλλοτριώσει δωρεάν κατά καιρούς και να πληρώνει η Εκκλησία τους μισθούς των παπάδων; Έστω όχι το ήμισυ. Ας πούμε, το 30%.
        Συμφωνείς σε αυτό;
        Εγώ ναι. Γιατί όμως κάτι μου λέει ότι μόλις πάει να γίνει κάτι τέτοιο, θα ξεσηκωθούν οι πάντες κατά της Εκκλησίας;
        Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση από το τέως αναγνωστικό κοινό της "Ελευθεροτυπίας"....

        • anideos avatar
          anideos @ ΒΙΣ 01/03/2012 00:36:06

          Συνφωνω απολυτως.
          Αυτοι που θα ξεσηκωθουν δεν θα ειναι ολοι ουτε οι 'παντες' θα ειναι οι γνωστοι αριστεριζοντες ελληνοφωνοι οπως σωστοτατα τους αποκαλεις.
          Οι γνωσεις μου επι του θεματος ειναι παρα πολυ περιορισμενες. Εχω πολλες ερωτησεις που μενουν εδω και χρονια αναπαντητες.
          Ενα κεντρικο θεμα ειναι που τη βρηκε τοση περιουσια η Εκκλησια.
          Γιατι η εκκλησια ενω δεχεται πυρα απο ''απαντες''
          δεν προωθει τον διαλογο.
          Και να συμπληρωσω επι τη ευκαιρια πως το εργο των ενεργων κυταρων της ορθοδοξης εκκλησιας αποσιωπηται κατα τροπο καταφανεστατο.
          Τα δε σκανδαλα εντως και εκτος εισαγωγηκων παιρνουν διαστασεις γουωτερ γκαιητ.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ anideos 01/03/2012 11:46:59

            Tι διάλογο; Είναι γνωστό ότι η εκκλησιαστική περιουσία αποκτήθηκε συν τω χρόνω, με δωρεές πιστών. Εσύ δεν το ξέρεις αυτό; Αφελής είσαι ή κάνεις τον ανίδεο; Διάλογο να κάνει η Εκκλησία με ποιους; Με αυτούς που επέχαιραν όταν στη Σοβιετία έκλειναν τις εκκλησίες και έστελναν τους χριστιανούς στα γκουλάγκ και τα ψυχιατρεία;

          • anideos avatar
            anideos @ ΒΙΣ 01/03/2012 15:54:21

            ''Είναι γνωστό ότι η εκκλησιαστική περιουσία αποκτήθηκε συν τω χρόνω, με δωρεές πιστών''
            Ο φτωχος ελληνικος λαος εκανε την εκκλησια παμπλουτη με δωρεες μαλιστα.
            Ανιδεος μπορει να ειμαι αγαπητε αλλα αυτο δεν ειναι κατανοητο μονο με τη λογικη και δεν μπορει να ειναι η ολη η η μονη αληθεια.
            Πρεπει καποτε να καταλαβουμε πως η εκκλησια δεν ειναι η πιστη αλλα ενας οργανισμος πλεον.
            Με διαλογο εννοω να μπει στον κοπο να εξηγησει ποιος ο σκοπος της και ποιες οι ενεργιες της στα πλαισια αυτου του σκοπου.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ anideos 01/03/2012 08:08:39

        Οἱ ἱερεῖς,ἀπ' ὃ,τι ξέρω,εἶναι Δ.Υ. κατά τόν τρόπο μισθοδοσίας τους,ἀφοῦ μέ κάποιο τρόπο πρέπει νά ζήσουν κι αὐτοί τίς οἰκογένειές τους ὃπως ὃλοι μας,ἀλλά δέν εἶναι Δ.Υ. καί στό ὠράριο,οὒτε καί κατά τήν ἀποχώρηση ἀπό τήν ἐνεργό δράση ἀποβάλλουν τό σχήμα τους,μένουν στρατιώτες τῆς Ἐκκλησίας μέχρι τό θάνατό τους.

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/02/2012 23:42:38

    Και για να συμπληρώσω:
    Τη στιγμή που διάφοροι άθλιοι πάμπλουτοι αριστεροί φωνάζουν υπέρ των λαθρομεταναστών, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί της Ελλάδας είναι ΟΙ ΜΟΝΟΙ που κάνουν έμπρακτα ένα τεράστιο έργο φιλανθρωπικό και ιεραποστολικό σε πάνω από 20 αφρικανικές χώρες, αλλά και στην Ινδία και την Ινδονησία και σε φτωχογειτονιές της Λατινικής Αμερικής. Τώρα οι ενορίτες του Αγίου Παντελεήμονα της Φλώρινας έχτισαν σχολείο στη Γκάμπια. Ξέρετε πού είναι η Γκάμπια; Ούτε οι Φλωρινιώτες ξέρουν, αλλά έδωσαν τον οβολό τους. Σχολεία, νοσοκομεία, ιατρεία, φάρμες, εκκλησίες, καροτσάκια για αναπήρους, όλα αυτά χρηματοδοτούνται από λιγοστούς και όχι εύπορους Έλληνες χριστιανούς ορθόδοξους. Για να βοηθήσουν τον κόσμο αυτό να ζήσει με αξιοπρέπεια.
    Και την ίδια στιγμή οι Συριζαίοι και η κάθε προοδευτικάντζα των Βορείων Προαστείων υπερασπίζεται τους νιγηριανούς πρεζέμπορους. Οχι τους φτωχούς Νιγηριανούς που βοηθά με το έργο της η Εκκλησία κάτω στη Νιγηρία και που παλεύουν να ζήσουν τίμια την οικογένειά τους, αλλά τον πρεζέμπορα που έρχεται εδώ για να πουλήσει πρέζα. Αυτή είναι η κατάντια της ελληνόφωνης (και όχι ελληνικής) ακρο-Αριστεράς.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΒΙΣ 29/02/2012 23:51:20

      !!!!!

    • thanos avatar
      thanos @ ΒΙΣ 29/02/2012 23:59:09

      Για το έργο στις Αφρικανικές χώρες, τις πιο φτωχές που κάνει η ελληνική ιεραποστολή έχω δει πολλά ντοκυμαντερ στην ΕΤ3 κ πραγματικά αξίζει επαίνων.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ thanos 01/03/2012 00:22:52

        O Aσλανίδης είναι ο μόνος που το προέβαλε αυτό το έργο. Η παραιτηθείσα βουλευτίνα και άεργη καλοπληρωμένη (από εμάς) ταξιδιάρα Μάγια Τσόκλη ποτέ, σε όσες χώρες πήγε, δεν αναφέρθηκε στο έργο αυτό, ποτέ δεν πήγε σε μία Ορθόδοξη εκκλησία στην Αφρική να δει μαύρους παπάδες να λειτουργούν και μαύρους πιστούς να εκκλησιάζονται και να κοινωνούν. Όλως τυχαία, αυτό έλαθε της προσοχής της....
        Πόσοι γνωρίζουν ότι αυτή τη στιγμή οι Ορθόδοξοι Αφρικανοί υπερβαίνουν το 1 εκατομμύριο; Πόσοι γνωρίζουν ότι υπάρχουν μέχρι και Πυγμαίοι Ορθόδοξοι; Αν αυτό δεν είναι ακτινοβολία του ελληνισμού, χωρίς εθνικισμούς, τι είναι;

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ ΒΙΣ 01/03/2012 01:00:29

          Όπως τα λες ΒΙΣ. Έχω προσωπική εμπειρία για την ιεραποστολή.

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ Δαναός 01/03/2012 01:01:32

            Μαζί σας. Σωστό!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΒΙΣ 01/03/2012 08:01:53

      Ἀγαπητέ ΒΙΣ,ἓνα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 01/03/2012 08:18:10

      Να αγιάσει το χέρι σου που πιάστηκε να γράφει τα σωστά!

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/02/2012 23:46:10

    Οι λεγόμενοι "οικολόγοι" ανήκουν όλοι τους στον ακροαριστερό χώρο ή στον σοσιαλφιλελεύθερο χώρο. Οι άνθρωποι που πραγματικά αγαπούν το περιβάλλον έχουν διάκριση και γνωρίζουν πότε χρειάζεται αντίδραση και πότε όχι. Οι οικολογούντες κατ΄ επάγγελμα είναι συνήθως νεοεποχίτες αντιχριστιανοί.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/02/2012 23:56:22

    Φαίνεται λίγο άσχετο εκ πρώτης όψεως, αλλά δεν είναι:
    Eνα προπαγανδιστικό σάιτ κατά της ρατσιστικής βίας μιας ΜΚΟ, που χρηματοδοτείται από την Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (να που πάνε τα λεφτά μας...), με κάποια Ελισάβετ Ναζλή υπέυθυνη, γνωστή Συριζαία και διαπλεκόμενη με οργανώσεις λαθρομεταναστών στην Ελλάδα, δημοσιεύει ονόματα Ελλήνων που ΘΑ προσαχθούν σε δίκη για επιθέσεις κατά Αφγανών λάθρο. Φυσικά, δεν εγκρίνω οποιασδήποτε μορφής απρόκλητη βία, είναι τελείως αντίθετη στις αρχές μου. Αλλά τη στιγμή που παιδεραστές και εγκληματίες προστατεύονται από ανωνυμία, εδώ γιατί η διαβόητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (my ass!) έδωσε την έγκριση για δημοσιοποίηση ονομάτων;
    Και πού βρίσκει τα λεφτά το μόρφωμα της Ναζλή και διαφημίζεται στο in.gr;
    Ορίστε, εδώ τα υπόλοιπα και κρίνετε μόνοι σας:
    http://++.1againstracism.gr/index.php/el/rss/itemlist/user/48-%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%AC%CE%B2%CE%B5%CF%84%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%BB%CE%AE

    Και μετά μου λέτε Support Greece...
    Save Greece from Leftists θα έπρεπε να λέμε. Μιλάμε για μία σπείρα αριστεριστών που κάνει κουμάντο στο ελληνικό κράτος και τρώει με χρυσά κουτάλια διώκοντας τους Έλληνες πολίτες. Περιμένουμε από τη ΝΔ να ξεσκεπάσει επιτέλους όλον αυτό τον βρωμερό εσμό με στοιχεία.

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ ΒΙΣ 01/03/2012 08:48:25

      Μπράβο ρε ΒΙΣ και με αυτό το σχόλιο σου και με τα προηγούμενα, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις και σε συγχαίρω.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ ΒΙΣ 01/03/2012 13:13:01

      ΒΙΣ,
      έχω αρκετές φορές σταθεί κριτικά απέναντi σε σχόλιά σου.
      Σήμερα όμως, τα παραπάνω σχόλιά σου με υποχρεώνουν να δηλώσω Respekt!

  13. anonymous avatar
    anonymous 01/03/2012 00:29:59

    Διάβασα όλα τα σχόλια και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μια μαφία που θέλει τα φωτοβολταϊκά και τα αιολικά για την πάρτη της, για να βάλει τις επιδοτήσεις τσέπη, και πολεμάει την εκκλησία που ανακατεύεται στα πόδια της.

    Επίσης οι επιδοτήσεις που έρχονται από την ΕΕ καταλήγουν στη Γερμανία και στο θέμα αυτό το βλέπουμε καθαρά. Διευκολύνουν τους Γερμανούς για να εισπράξουν πίσω τα λεφτά τους ενώ κυνηγάνε την εκκλησία για να μην εισπράξουν λιγότερα οι Γερμανοί.
    Εμετικό παιχνίδι.

    • anideos avatar
      anideos @ anonymous 01/03/2012 00:42:54

      Οσον αφορα τη δευτερη παραγραφο να μου επιτρεψεις να σημειωσω πως στη Γερμανια αποφασηστηκε να μην δεινονται πλεων επιδωτησεις για φωτοβολτα'ι'κα καθως το 70 και πλεων τις % των εοιδωτησεων πηγαινε σε αυτα, ενω η προσφορα τους στην παραγωγη ρευματος ειναι μηδαμηνη εδω στη Γερμανια.
      Ετσι η γερμανικη κυβερνηση βρηκε το αναπτηξιακο μετρο νουμερο 1 για την πατριδα μας το Helios projiekt
      το οποιο θα το εγκαταστησουν στην Ελλαδα και θα αγοραζουν αυτοι το ρευμα.
      Για τις επιδωτησεις βεβαια μουγκα.
      Οτι κατι μυριζει στην υποθεση ειναι πασηφανες.

      • anonymous avatar
        anonymous @ anideos 01/03/2012 01:21:46

        Για τη μπόχα που αναφέρεις τα έχει αναπτύξει όλα ο αρχαιοπτέρυγας. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μας φορτώσουν υπερκοστολογημένα τα μηχανήματα, να αρπάξουν τις επιδοτήσεις και να μείνουμε εμείς με το μουτζούρη στο χέρι διότι όπως έγραψες μπαίνουν μέσα, είναι παθητικά και τα λεφτά τους δεν τα βγάζουν.

        Απλά τους τη βγήκε με κόκκινο η εκκλησία που έχει τεράστιες εγκαταλελειμμένες εκτάσεις, διεκδικεί ένα μέρος της πίτας και της βάζουν τρικλοποδιές.

  14. kas avatar
    kas 01/03/2012 01:51:56

    Σωστότατος ο ΒΙΣ για πολλοστή φορά

    να θυμήσω μόνο....ότι ο σιωπηλός μέχρι ψες (τώρα έχει συμβούλους που του λένε να πιει το ομιλών ύδωρ....γιατί πάει για νέα εκλογή η σύνοδος) (χρυσός η σιωπή, αρκεί να συνοδεύεται από γνώση και πίστη ανάλογη)

    ήταν ο μοναδικός παπάς...σε όλο τον κόσμο ίσως που είπε το αμίμητο
    ''οι αριστεροί σε αυτή τη χώρα είναι πιό πιστοί από τους δεξιούς''

    γλαρόσουπα....

    ps- αγαπητέ ΒΙΣ μην αγχώνεσαι

    όσο πιό πολύ λυσσάνε οι ακρίδες της εωσφορικής παρατάξεως
    τόσο πιό καλά για μας
    η ορθοδοξία έχει ανάγκη από τους διώκτες της, απλά διότι αυτοί είναι που την σταυρώνουν, όχι απλά δικαιώνοντάς την, αλλά οδηγόντας την αναγκαστικά στο φως της ανάστασης

  15. ΜΠ avatar
    ΜΠ 01/03/2012 04:13:12

    @Κυαίστωρ, επετρεψέ μου να σου απαντήσω ως εξής:
    http://blog.antibaro.gr/2008/01/61
    Φειδίας Μπουρλάςon 02 Feb 2008 at 3:11 am

    "Το πρόβλημα των πάσης φύσεως αρνησιπάτριδων γραικύλων δεν είναι η Εκκλησία. Το πρόβλημά τους είναι η Ελλάδα. Έτσι, την ώρα που το διαπλεκόμενο πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό κατεστημένο έχει προσκυνήσει ή υπηρετεί συνειδητά ξένους αφέντες, την ώρα που αυτοί που έπρεπε να είναι ηγέτες του Έθνους είναι χαμερπέστεροι και από τα σαλιγκάρια, επόμενο είναι το μισελληνικό νεο-οθωμανικό «προοδευτικό» κατεστημένο να πολεμά με μίσος την Εκκλησία της Ελλάδος, τον μόνο Ελληνικό παραδοσιακό θεσμό που έχει ιστορική συνέχεια αιώνων και επιμένει να αντιστέκεται στην Νέα Τάξι, και επόμενο είναι οι γραικύλοι να αφρίζουν από το κακό τους απέναντι σε έναν εθνικό ηγέτη όπως ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος κατάφερε να αφυπνίσει έναν ολόκληρο λαό.
    Τα γονίδια της εθνικής μας μνήμης, η πατρώα κληρονομιά, το λαϊκό αίσθημα υπερηφάνειας και το αντιστασιακό πνεύμα που χρόνια ολόκληρα η Διεθνής Εξουσία έκανε το παν για να αδρανοποιήσει, έχουν πια αφυπνισθεί στην ψυχή του κάθε Έλληνα και δεν τιθασεύονται. Και ο αφυπνισμένος Έλληνας δεν προσκυνά. Απόδειξις το βροντερό χαστούκι που έφαγαν με το βιβλίο Ιστορίας. Και όλα ξεκίνησαν -όσο περνούν τα χρόνια, τόσο περισσότερο θα τό συνειδητοποιούμε- από τον μακαριστό Χριστόδουλο. Τις όποιες αστοχίες και ελαττώματα τίς έσβησε ήδη ο χρόνος, καθώς, ασχέτως όλων των όλων, υπήρξε καταλύτης της Ιστορίας. Όταν όρθωνε το ανάστημά του για τις ταυτότητες δεν κρινόταν το αν θα σε ένα νεοταξικό κρατικό παλιόχαρτο θα υπάρχουν τα γράμματα «Χ.Ο.»· κρινόταν αν σε μερικά χρόνια θα μπορούμε να λεγόμαστε Έλληνες. Κρινόταν αν τα χώματα αυτά θα τά κατοικεί έθνος με Ιστορία και λαός με κληρονομιά, ή αποχρωματισμένος πληθυσμός προβάτων- καταναλωτών- δούλων των εξουσιαστών. Και αυτή ήταν η νίκη, η μεγάλη νίκη του Χριστοδούλου και των Ελλήνων, νίκη για την οποία η μάχη εδόθη τότε (για πρώτη φορά μετά τα συκοφαντημένα συλλαλητήρια του 1992 – δέκα χρόνια μετά το ξέσπασμα για την Μακεδονία, οι εξουσιαστές προσπαθούσαν να ταπεινώσουν τους Έλληνες· και τότε ήρθε ο Χριστόδουλος). Πώς να μην λυσσά με οργή και μίσος ολόκληρη η Διεθνής Εξουσία, απέναντι σε έναν άνθρωπο που τόλμησε και πέτυχε να τήν γκρεμίσει, σ’ αυτήν εδώ την μικρή γωνιά της γης; Πώς να μην αφρίζουν από το κακό τους τα τσιράκια της εξουσίας, αντικρύζοντας τον περήφανο λαό των Ελλήνων να αποχαιρετά τον ιεράρχη του δίνοντας υπόσχεσι αντιστάσεως και νίκης;
    Και ακόμη περισσότερο. Κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατον, κάτι που μόνον αυτός επέτυχε: Όλα ετούτα τά πέρασε στην κοινωνία· και τά πέρασε όχι με το μίσος, αλλά με το χαμόγελο, με την ανοιχτόκαρδη διάθεση και το πρόσχαρο, γελαστό και ανεπιτήδευτο ύφος, με την καταδεκτικότητα προς όλους και την αγάπη. Έχει μεγάλη σημασία αυτό, γι’ αυτό και έγινε τόσο αγαπητός και επηρέασε τόσο πολύ. Ήταν αυτό που τόν έκανε μοναδικό.
    Λυσσάνε οι γελωτοποιοί των ΜΜΕ. [όχι απλώς λυσσάνε, άρχισαν σήμερα και βρωμερές ραδιουργίες κατά του αξίου Ευσταθίου Σπάρτης] Λυσσάνε, διότι γνωρίζουν ότι δεν λέγουν την αλήθεια· λυσσάνε, διότι γνωρίζουν ότι οι ταυτότητες δεν ήταν ήττα, οι ταυτότητες ήταν η αρχή της μεγάλης νίκης.
    Λυσσάει η Διεθνής Εξουσία, λυσσάει διότι γνωρίζει ότι είδε κι έπαθε να μάς αφαιρέσει τις πλαστικές ταυτότητες, και εμείς ξαναβρήκαμε την ταυτότητα της ψυχής μας· την εθνική μας μνήμη."

  16. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 01/03/2012 05:41:38

    Εαν εφτασε να μιλαει ετσι ο Ιερωνυμος, φαντασου τι εχεις να ακουσεις απο τον Αμβροσιο!

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 01/03/2012 08:35:54

    Το Φιλανθρωπικό και Κοινωνικό Εργο αποτελεί προτεραιότητα για τον κατά δήλωσή του, “Για μένα ΔΕΝ υπάρχουν Ελληνες", κ. Ιερώνυμο. Ο οποίος, ξεκαθάρισε ότι σ' αυτή την προσπάθεια καλούνται να συνεισφέρουν όλοι με κάθε τρόπο. “Αυτή είναι η γραμμή μας. Οποιος δεν συμφωνεί ή αυτός θα πρέπει να φύγει ή εγώ. Και εγώ δεν μπορώ να φύγω”.

    Για πρώτη φορά όμως, όταν ο κ. Ιερώνυμος έρχεται, το εκκλησίασμα φεύγει.
    Τίποτα τυχαίο σ' αυτή τη ζωή.

  18. Thraphsorchis avatar
    Thraphsorchis 01/03/2012 12:10:46

    Η μπίζνα της εκκλησίας για φωτοβολταϊκά στην Πεντέλη (με ιδιαίτερο τιμολόγιο), έχει χαλάσει ήδη από την εποχή της Μπιρμπίλη. Απλά επανήλθαν θεωρώντας πως άλλαξε το κλίμα αλλά ξαναέφαγαν σουτ, πάντα για περιβαλλοντικούς λόγους.

    Γενικά η εκκλησία προσπαθεί να ξεπλυθεί από το Βατοπαίδι με κινήσεις εντυπωσιασμού, που προβάλλονται από τα ίδια μίντια που συνηγορούν το μνημόνιο (τυχαίο;). Και βέβαια ζητάνε λεφτά από το ΕΣΠΑ για δράσεις, όταν τα ίδια αυτά χρήματα δεν δίνονται στους καθ' ύλη αρμόδιους φορείς πρόνοιας. Το σκάνδαλο της εκκλησιαστικής ΜΚΟ "Αλληλεγγύη" με τα κοτόπουλα (~9,5 εκ €) ακόμα δεν έχει εκκαθαριστεί δικαστικά, το προσωπικό όμως μεταφέρθηκε στην ΜΚΟ "Αποστολή" όπου μέσω του rebranding μοιράζει σούπες στους τόσο φωτογενείς αστέγους.

    Τέλος, επειδή αναφέρθηκε, το θέμα με τις ταυτότητες ήταν αντιπερισπασμός του μακαριστού στο Κτηματολόγιο. Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, ακόμα δεν ξέρουμε τι έχει η εκκλησία.

    Το "Ο Νίξον αναγνώρισε την Κίνα" είναι ένα παλαιό ρητό που αφορά τον πραγματισμό ενός (κομμουνιστοφάγου) πολιτικού.

    Ο Σαμαράς πρέπει να κόψει τον ομφάλιο λώρο του Ελληνικού κράτους με την εκκλησία. Τα γαυγίσματα προς την αριστερά είναι εύκολα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Thraphsorchis 01/03/2012 12:46:25

      Οι περιβαλλοντικοί λόγοι στα φωτοβολταϊκά ισχύουν μόνο για τα οικόπεδα της Εκκλησίας. Τυχαίο; Δεν νομίζω...
      Οργανισμοί προνοίας του κράτους που ζητούν κονδύλια από τα ΕΣΠΑ...Θα γελάσω...
      Δηλαδή, σε πειράζει που η Εκκλησία έχει καλύτερους οργανισμούς προνοίας;
      Να τον κόψει τον ομφάλιο ρόλο ο Σαμαράς, αλλά χωρίς περιουσία πίσω;
      Και μήπως δεν σε πειράζει αυτό, αλλά η ίδια η ύπαρξη της Εκκλησίας; Δεν νομίζω να σε πείραζε και κανένα όμορφο γκουλάκ. Τελική λύση, σύμφωνοι;
      Πάντως, αν δεξιό κόμμα πάει να χτυπήσει την Εκκλησία, είναι πεθαμένο στον αιώνα τον άπαντα. Και καλό να το ξέρουν στα ηγετικά κλιμάκια...Πάρτο και ως απειλή...

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ ΒΙΣ 01/03/2012 13:25:18

        1) Περιβαλλοντικοί όροι δεν ισχύουν οπουδήποτε αλλά στην Πεντέλη που θέλει η εκκλησία να παραχώσει τα Φ/Β της.
        2) Μη γελάτε πολύ. Τα νοσοκομεία πχ χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ. Η εκκλησία αιτείται να αγοράσει κινητές μονάδες με λεφτά του ΕΣΠΑ.
        3) Ας εκκαθαριστεί η "Αλληλεγγύη" για να μάθουμε πόσο καλούς οργανισμούς προνοίας έχει η Εκκλησία.
        4) Δεν με πειράζει η ύπαρξη αλλά η διαπλοκή της εκκλησίας.
        5) Κάποια αυγά πρέπει να σπάσει και ο Σαμαράς. Το κτύπημα στους ρασοφόρους θα δείξει πραγματική πυγμή.
        6) Τα γκούλαγκ δεν ήταν αποδοτικότερα της Μακρονήσου στην αλλαγή συνειδήσεων. ΕΔΩ είχαμε Μακρόνησο και δεν προκόψαμε. Εάν περιμένουμε ακόμα από το εικονοστάσι να μας πει τι θα ψηφίσουμε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

  19. akin avatar
    akin 01/03/2012 12:27:19

    Άμεσος διαχωρισμός εκκλησίας κράτους ΤΩΡΑ! Στα τσακίδια οι σκοταδιστές της εκκλησία σας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akin 01/03/2012 13:20:23

      Για πες μας εσύ, Μεγάλε του Γένους... Φωταδιστή, συμφωνείς με την πρόταση του ΒΙΣ παραπάνω; Να επιστρέψει το κράτος τα ΚΑΤΑΣΧΕΜΕΝΑ, "απαλλοτριωμένα" δήθεν, στην Εκκλησία, και πολύ ευχαρίστως η Εκκλησία να μισθοδοτεί τους ιερείς. Λοιπόν; Συμφωνείς;

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ Αυριανιστής 01/03/2012 13:29:25

        Εγώ πάντως συμφωνώ. Ας περάσει η εκκλησία από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με τους πρωτότυπους τίτλους ιδιοκτησίας και θα τα βρούμε. :)

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/03/2012 15:48:46

    Πώς αντιμετωπίζουν οι Γερμανοί εταίροι την "κόντρα" του αρχιεπισκόπου μας στις ενεργειακές επενδύσεις τους;
    Τι λέει το Συμβούλιο της EKD (Γερμανικής Ευαγγελικής Εκκλησίας);
    Τι λέει η ομιλητική στα ΜΜΕ επίσκοπος Margot Käßmann, τέως Προεδρος του Συμβουλίου;
    Τι απαντούν οι καθολικοί καρδινάλιοι του Γερμανικού Νότου;
    Τι λέει ο Πράσινος πρωθυπουργός της Βάδης Βυρτεμβέργης Winfried Kretschmann, μη κληρικό μέλος της Κεντρικής Επιτροπής των Γερμανών Καθολικών (ZdK) και στενός φίλος του Γερμανού Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ κατά κόσμον Joseph Alois Ratzinger;
    Δεν έκανε δήλωση ο ίδιος ο Πάπας αυτοπροσώπως;
    Τι νεότερον μεταδίδει ο εξαιρετικός ανταποκριτής σας στου Μπέρτολτ Μπρέχτ τη χώρα, Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 01/03/2012 16:07:04

      Φαντασθήτε το πράμα να καταλήξει σε δημόσια κόντρα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου με τον Πάπα Ρώμης Βενέδικτο, έχοντας ως επίδικο αντικείμενο τα φωτοβολταικά στην Ελλάδα !!!
      Ο μέν Αρχαιοπτέρυξ θα σαλτάρει, η δέ Εκκλησιαστική Ιστορία θα γράψει ότι "το ενεργειακό ζήτημα βαθαίνει το Σχίσμα των Εκκλησιών" !
      Βλέπω, η θεσμοποιημένη Εκκλησία έχει πέσει με τα μούτρα σε πνευματικά και μεταφυσικά ζητήματα. Και σε έργα αλληλεγγύης προς τους δινοπαθούντες, βεβαίως βεβαίως...
      Δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό....

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Ο Θείος 01/03/2012 16:42:04

      Φήμες θέλουν να ετοιμάζεται να θυροκολληθεί σε κάποια ενορία του Βερολίνου η διακήρυξη της Ενεργειακής Αντιμεταρρύθμισης...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 01/03/2012 17:19:54

      Στον σημερινό Πάπα Βενέδικτο XVI ήθελα φυσικά ν' αναφερθώ και όχι στον συνώνυμό του ΙΣΤ, ήμαρτον Κύριε.
      Ο Βενέδικτος ΙΣΤ, άν δεν απατώμαι, ήταν Πάπας λίγο μετά την Μεταρρύθμιση του Λούθηρου, γύρω στο 1600. Και τότε, ήταν εποχή αναστάτωσης με συγκρούσεις χωρικών και ευγενών. Μεταξύ άλλων, κάποιο επεισόδιο με ανεμόμυλους σε μοναστηριακά εδάφη έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αρχή της Λουθηρανής Διαμαρτυρίας. Τότε είχαν μόνον θέματα με τη χρήση αιολικής ενέργειας, τώρα υπάρχει και η νέα σύγκρουση περί την ηλιακή και τα φωτοβολταικά. Ελπίζω να λύσουν ζήτημα συναινετικά, με μία Οικουμενική Σύνοδο.

      • boanerges avatar
        boanerges @ Ο Θείος 01/03/2012 17:51:52

        Το μίσος σας για την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι τέτοιο που δεν διστάζετε να ταχθήτε υπέρ των Γερμανικών συμφερόντων, ενάντια στην Ελληνική Εκκλησία. Ευτυχώς όλοι -αυτοί που πρέπει, δηλαδή ο Λαός- έχουν καταλάβει πως ο στόχος των λαμογιών (που έφαγαν τον άμπακα τόσα χρόνια από το δημόσιο χρήμα) είναι τώρα τα χρήματα της Εκκλησίας. Όσο για τα έργα "αλληλεγγύης προς τους δεινοπαθούντες" που ειρωνικά αναφέρονται παραπάνω, αυτά για να γίνουν χρειάζεται αξιοποίηση της περιουσίας της Εκκλησίας -που δεν την αφήνουν να κάνει -ή τουλάχιστον αν μη τι άλλο να μην της κλέβουν και τα λεφτά από τα παγκάρια -στα οποία να υποθέσω πως αν και κάποιοι από εσάς δεν έχετε δώσει ούτε λεπτό, κόπτεσθαι για το πως θα τα διαχειριστεί.
        Για το πολιτικό χρήμα δεν ακούμε κουβεντούλα. Ούτε και για ακίνητα και περιουσίες "κάποιων" κομμάτων ακούγεται κιχ. Γιατί άραγε;
        Να τονισθεί επίσης πως δεν ακούγεται τίποτα και για ταμεία άλλων θρησκειών στη χώρα τα οποία αν μη τι άλλο δεν τα έχουμε δει να δίνουν και καμιά σούπα από αυτές που ειρωνικά αναφέρονται παραπάνω. Γιατί άραγε;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ boanerges 01/03/2012 18:23:22

          Σοβαρά, αυτό προκύπτει;
          Η Εκκλησία είμαστε κατά πρώτον εμείς, ο λαός. Οι διάκονοι ιερείς και αρχιερείς "κληρώνονται" για να διακονούν, πνευματικά ή με έργα αλληλεγγύης. Από αυτά κρίνονται.
          Η επιχειρηματική δραστηριότητα είναι για τις επιχειρήσεις. Καλή επιχείρηση είναι αυτή που τηρεί τους νόμους αποδίδοντας όμως κάτι από τα κέρδη της και στο Κοινόν του τόπου, με φόρους, με απασχόληση και με αναπτυξιακή δυναμική. Άλλου παπά ευαγγέλιο.
          Δεν είναι καλό να μπλέκουν αυτά τα δύο. Άν ο θεσμοποιημένος μηχανισμός της Εκκλησίας φέρεται ως επιχείρηση ή κόμμα και μπαίνει στον ανταγωνισμό, η κυρίως Εκκλησία οφείλει να της υπενθυμίζει ποιά είναι η δουλειά της...

          • boanerges avatar
            boanerges @ Ο Θείος 01/03/2012 20:01:01

            « Η Εκκλησία είμαστε κατά πρώτον εμείς ο λαός» βεβαίως.
            Εξαιρούνται οι αντίχριστοι, οι αλλόθρησκοι και οι άθεοι. Όλοι αυτοί αν γίνουν μέλη της Εκκλησίας τότε θα μπορούν να έχουν και άποψη τι να κάνει η Εκκλησία τα ακίνητα που της κληροδοτούνται ή τα χρήματα που δίνονται στα παγκάρια της από τους πιστούς της.
            «Ο θεσμοποιημένος μηχανισμός της Εκκλησίας» έχει δικαίωμα να αξιοποιεί τα ακίνητα που παραχωρούν οι πιστοί για να μπορεί έτσι να τροφοδοτείται το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας –όπως το να νοικιάζει κάποια απ’ αυτά.
            Η Εκκλησία φορολογείται ήδη για την «επιχειρηματική της δραστηριότητα». Υποθέτω είστε απ’ εκείνους που επιθυμούν να φορολογηθούν και τα συσσίτια ή τα ορφανοτροφεία ή τα νοσοκομεία. Αν είστε απ’ εκείνους λυπάμαι θα διαφωνήσουμε διότι απλά κάτι τέτοιο συνιστά παραλογισμό. Ο οποίος παραλογισμός θα μπορούσε να εξηγηθεί μόνο αν λάβουμε υπ’ όψιν μας την εμπάθεια κατά της Εκκλησίας –θεσμοποιημένης ή μη-, ή τα συμφέροντα κύκλων –γνωστότεροι και ως λαμόγια -που θέλουν να κάνουν ότι και με την περιουσία του δημοσίου που λυμαίνονται με ευχέρεια εδώ και δεκαετίες.

  21. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 02/03/2012 10:10:03

    Άργησε ο Αρχιεπίσκοπος.
    Μήπως κτίζει το μετεκλογικό προφίλ του?
    ;-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.