#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/04/2010 13:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Θεόδωρος και η Θεοδώρα αγκαλιά στο ΔΝΤ



Χθες, λοιπόν,  έσμιξαν τ’ αηδόνια!

Ο  αντιπρόεδρος της κυβέρνησης  και η κυρία Μπακογιάννη,   όλως ….τυχαίως , συνέπεσαν στις απόψεις τους!

Και τι μας είπαν;

Να μην δαιμονοποιούμε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο!

Εξαιρετικά!  Θα πρότεινα να βγούμε, όλοι στους δρόμους, και να πανηγυρίσουμε αυτήν την τεράστια επιτυχία της Κυβέρνησης! Που μετά κόπων και βασάνων και κατόπιν  σκληρών  διαπραγματεύσεων και παρά τη λυσσώδη αντίδραση των εχθρών μας, πέτυχε τον απόλυτο θρίαμβο! Βρήκε σύμμαχο τη … Ντόρα

Μάλιστα ο κύριος Αντιπρόεδρος, σε μια …έκρηξη ειλικρίνειας  μας απεκάλυψε, θέτοντας το αμείλικτο ερώτημα, τι παραπάνω μέτρα θα μας επιβάλλει το ΔΝΤ, απ’ όσα έπρεπε να πάρουμε μόνοι μας για να αντιμετωπίσουμε την βαθειά οικονομική κρίση της χώρας!

Αφού είναι έτσι τα πράγματα κύριε Αντιπρόεδρε, γιατί δεν πήρατε τα μέτρα έξη μήνες νωρίτερα για να γλυτώσει  η  χώρα από τα τοκογλυφικά επιτόκια με τα οποία δανείζεται;

Αφού είναι τόσο καλό .. ΔΝΤ, γιατί δεν προσφύγατε από το περασμένο Φθινόπωρο;

Αφού ήταν τόσο αναγκαία αυτά τα μέτρα γιατί δεν τα περιελάβατε στο κυβερνητικό σας πρόγραμμα και να μας ενημερώσετε προεκλογικά , για να πάρουμε και εμείς τα ..μέτρα μας;

Και αφού, τέλος πάντων, αποτελεί μονόδρομο το ΔΝΤ, γιατί δε έχετε τη γενναιότητα να μας το πείτε ευθέως, αλλά συνεχίζετε τα ήξεις-αφίξεις!

Η κυρία Μπακογιάννη διχάζει την παράταξη

Όσον αφορά στην κυρία Μπακογιάννη, επέλεξε το βήμα του προσυνεδρίου του κόμματος για να διαφοροποιηθεί σε μια καίρια πολιτική επιλογή του Αντώνη Σαμαρά. Με τη χθεσινή της τοποθέτηση:

α) τροφοδοτεί  την επικοινωνιακή προπαγάνδα της κυβέρνησης, η οποία σε μια συγκυρία που βάλλεται  πανταχόθεν, βρίσκει έναν ανέλπιστο (ή μήπως όχι και τόσο ανέλπιστο) σύμμαχο.

β) επαναφέρει την εσωστρέφεια στη Ν.Δ. σε μια στιγμή που το κόμμα έχει τη μεγάλη ευκαιρία να επιφέρει ένα σημαντικό αντιπολιτευτικό πλήγμα στην  κυβέρνηση.

Θεωρώ τη χθεσινή παρέμβαση της κυρίας Μπακογιάννη  άκρως διχαστική.

Αν, όντως,  πιστεύει ότι  δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε το ΔΝΤ (και δεν έχω κανένα πρόβλημα αν το πιστεύει), τη στιγμή που η ηγεσία του κόμματος στο οποίο ανήκει, επενδύει πολιτικώς  στην ακριβώς αντίθετη άποψη, τότε έπρεπε να βρει τη πολιτική γενναιότητα και ν’  αποχωρήσει από το κόμμα αυτό.

Δεν νομιμοποιείται να συμμετέχει στις εσωκομματικές διαδικασίες, όταν διαφωνεί με μια κεντρική επιλογή του κόμματος.  

Δεύτερον, χθές ο Αντώνης Σαμαράς δεν αξιοποίησε μια λαμπρή ευκαιρία να θέσει, από  του βήματος του Συνεδρίου, την κυρία Μπακογιάννη εκτός κόμματος. Για να έπαιρνε η απόφασή του αυτή και την, επί τόπου, έγκριση των μελών του κόμματος!

Η χθεσινή διαφωνία της κυρίας Μπακογιάννη, δεν είναι μια απλή,  μια συνήθης διαφωνία. Αντίθετα, αποτελεί μια κάθετη αντίθεση σε μια κορυφαία επιλογή της ηγεσίας.

 Όταν διαφωνείς σ’ ένα  τόσο σημαντικό θέμα, δεν νομιμοποιείσαι να παραμένεις εντός , γιατί  διαιρείς το κόμμα!

Το διχάζεις!

Υπονομεύεις την προοπτική του!

 Και το χειρότερο, συντάσσεσαι πλήρως με την επίσημη κυβερνητική πολιτική!

Αμφιβάλλει κανείς ότι από σήμερα, κάθε φορά που ένα στέλεχος της Ν.Δ. θα τοποθετείται εναντίον της προσφυγής της χώρας στο ΔΝΤ,  η δηκτική παρατήρηση θα είναι  «μα η κυρία Μπακογιάννη, είπε να μη δαιμονοποιούμε το ΔΝΤ;»

«Η κυρία Μπακογιάννη έχει τις απόψεις της», θα απαντά ο δυστυχής εκπρόσωπος της Ν.Δ.

Για να επανέρχεται δριμύτερος, ο συνομιλητής του «μα η κυρία Μπακογιάννη, δεν είναι ένα απλό στέλεχος, πήρε  το 40% στην εσωκομματική διαδικασία!’

Και στη συνέχεια η συζήτηση θα εκτρέπεται στα εσωκομματικά της Ν.Δ. προς αγαλλίαση των κυβερνητικών στελεχών.

Τι άλλο πρέπει να περιμένουμε;

Κάθε στέλεχος, πολλώ δε μάλλον ένα προβεβλημένο, οφείλει να στηρίζει τις κεντρικές επιλογές του κόμματος  και όταν ακόμα διαφωνεί! Κυρίως όταν διαφωνεί!

Τα κόμματα εξουσίας επιβάλλεται  ν’ αποδέχονται και τη διαφορετική άποψη και τις διαφωνίες, ακόμα και τις τάσεις. Όμως, δεν έχουν καμιά προοπτική εξουσίας όταν είναι διχασμένα  σε κορυφαίες επιλογές. Στα θέματα αυτά, είτε συμφωνείς και παραμένεις, είτε διαφωνείς και φεύγεις. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή γιατί  διαφορετικά καταδικάζεις το κόμμα μονίμως στην αντιπολίτευση και σταδιακά στη συρρίκνωση και το περιθώριο.

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 18/04/2010 13:45:45

    δεν ακούγεται και τόσο δημοκρατική η αποστροφή "Δεν νομιμοποιείται να συμμετέχει στις εσωκομματικές διαδικασίες, όταν διαφωνεί με μια κεντρική επιλογή του κόμματος".
    Θυμίζει περισσότερο το περίφημο αλλά καθόλου δημοκρατικό "δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε" του αείμνηστου Κουτσόγιωργα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μια αλεπού στο παζάρι 19/04/2010 11:20:32

      Ναι, δεν το είπε σωστά. Το σωστό θα ήταν "δεν νομιμοποιείται να συμεμτέχει σε ένα κόμμα" όταν διαφωνεί συνεχώς και μονίμως με όλες τις κεντρικές του επιλογές.

  2. tzager avatar
    tzager 18/04/2010 13:56:25

    Το να έχει επενδύσει πολιτικά και για λόγους δημοφιλίας ένα κόμμα της αντιπολίτευσης στη στείρα αντίθεση με επώδυνες επιλογές της κυβέρνησης είναι σύνηθισμένο στην Ελληνική πολιτική σκηνή. Αυτό έκανε και το ΠαΣοΚ προεκλογικά και τώρα ξεφτιλίζεται.

    Με αυτή τη λογική όμως φτάσαμε ως εδώ. Αλλάξτε ρότα κύριοι!

  3. Βασίλης avatar
    Βασίλης 18/04/2010 14:00:05

    Καθόμαστε και ασχολούμαστε με πολιτικές αναλύσεις, όταν πλεον αποδεικνύεται συνεχώς ότι είναι όλοι ξεπουλημένοι και το παίζουν εχθροί για να διχάζεται ο κόσμος..

    Ο Καρατζαφέρης μετακόμισε από την μπλε πολυκατοικία στην πράσινη βίλα?

    Και οι εδώ του άρθρου φαίνεται ότι δεν έχουν κοινό μόνο το όνομα

    Έτσι είναι οι περισσότεροι..για να μην πω όλοι και φανώ ισοπεδωτικός κατα τους 'ορθολογιστές'.....

  4. diasapollon avatar
    diasapollon 18/04/2010 14:05:17

    Αδέξιε Δεξιέ,η κυρία Μητσοτακμπακογιαννοκουβέλου Θεωδώρα η Μεγίστη είναι ήδη εκτός κόμματος.Αυτή θα φύγει μόνη της,γιατί να την διαγράψει ο Σαμαράς.Την ζημία που έπαθε η ΝΔ είναι τόσο μεγάλη που η κ.Μητσοτάκη είναι δεν είναι στο κόμμα το ίδιο κάνει.Ας κάνει νέο κόμμα γία να πάρει τα..<3%...του εκλογικού σώματος και να συνεργαστεί με τον συνέταιρο της κ. Καρατζαφέρη η με τον ομόσταυλό της κ. Τζέφρυ-(Γιωργάκη).Στο κάτω κάτω ανοικτό συνέδριο είναι και ο κάθε ένας λέει ότι θέλει,ο λαός όμως στο τέλος θα κρίνει.

    • σερτης avatar
      σερτης @ diasapollon 18/04/2010 14:23:56

      μακάρι να καθαρίσει η νδ αλλά δύσκολο.......δε θα το κάνει γιατί πολύ απλά είναι 60 και δεν θέλει να χάσει τις προσβάσεις στην εξουσία......θα πρέπει να ξαναδώσουμε απάντηση σε 4 χρόνια.....
      βέβαια απέδειξε ότι η πολιτική της νοημοσύνη είναι ανύπαρκτη.....ίαως αυτό σε συνδυασμό με το dna της,που είναι διασπαστικό να κάνει αυτό το πράγμα που θα ξαλαφρώσει τη νδ από την καταστροφική της παρουσία τόσα χρόνια που μόνο ιντριγκες,δολοπλοκίες, υπονόμευση προσέφερε.....δε θα ξεχάσουμε ότι από το 94 εώς το 01 μας άφησε στην αντιπολίτευση.....και βέβαια δεν ξεχνάμε το δούλεμα μετά....ημουν πάντα δίπλα στον καραμανλή....

      • tzager avatar
        tzager @ σερτης 18/04/2010 20:58:42

        Την απάντηση θα δώσει ο λαός στις επόμενες εθνικές εκλογές όταν οι δύο μεγαλύτεροι πολιτικοί φορείς που εναλλασσόταν στην εξουσία τα τελευταία 35 χρόνια θα κληθούν δικαίως να πληρώσουν το μάρμαρο μιας γενικευμένης οικονομικής και κοινωνικής χρεοκοπίας.

        Από παρθενογένεση δε προήλθε κανείς σ'αυτή τη χώρα και πουθενά στο κόσμο!

  5. Lostttttt avatar
    Lostttttt 18/04/2010 14:05:39

    Διώξτε τη να τελειώνουμε. ας πάει στο πασοκ να βρει τα λοιπά λαμόγια της ΜΙΖΕΝΣ

  6. man8os avatar
    man8os 18/04/2010 14:07:22

    Ναι αυτο εκανε και το ΠΑΣΟΚ προεκλογικα. Αλλα αλλο να μιλαμε για πρασινα αλογα το καλοκαιρι του 2009 και αλλο για ΔΝΤ το καλοκαιρι του 2010. Πως μπορουμε να βαλουμε ετσι απερισκεπτα το ΔΝΤ στην χωρα? Προκειτε περι αποικιακου μηχανισμου επιτηρησης και φοροεισπραξης. Η Κα Μπακογιαννη πρεπει να αποσυρθει, να παει σπιτι της. Η να διαγραφει. Δεν εχει το δικαιωμα να καταστρεφει τις προοπτικες της ΝΔ να ανατρεψει το σκηνικο. Και μονο η διακαιολογια "την διαγραφουμε επειδη δεν μας εκπρωσωπει ιδεολογικα " μου φαινετε αρκετη. Δηλαδη τι παραπανω πρεπει να κανει? Αν εγω παω και γραφτω στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα με διαγραψουν λογω πολιτικης ασυμφωνιας? Το ιδιο ισχυει και για την Μπακογιαννη. Δεν ειναι ιερο μαμουθ να την προστατευουμε. Απλη γυναικα ειναι,με 2 πολυ επικυνδινα χαρακτηριστικα: Φιλοδοξη και αδιστακτη. Πρεπει να διαγραφει και μπορει, και πιστευω οτι ο Σαμαρας θα το κανει αρκετα συντομα( αμεσως μετα η λιγο πριν το συνεδριο).

  7. donaE avatar
    donaE 18/04/2010 14:35:32

    Οι δεξιοι αυτης της γενιας που κανει κουμαντο στην ΝΔ,φοβουνται την αριστερη κριτικη πολυ.Και μιλαμε για καθαρους απο αμαρτηματα δεξιους.Κουβαλανε ενοχες απο την μεταπολεμικη δεξια και την χουντα και εχουν μπλοκαριστει σε μια συμπεριφορα ηπιων τονων.Τοσο ηπιων που σχεδον δεν ακουγονται πια.Τον τσαμπουκα η τον εχεις μεσα και εξω απο το κομμα,η οχι,και φαινεται οτι εχει χαθει καπου στην μεταπολιτευση και στον αριστερο λαικισμο του Πασοκ.
    Το να φευγεις ειναι κατι,το να μενεις και να εκτιθεσαι ειναι κατι περισσοτερο.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ donaE 18/04/2010 14:46:45

      Oχι εγω παντως αλλα βεβαια δεν ειμαι τιποτα.
      Ωστοσο γενναται ενα αλλο ερωτημα : σε ποιο βαθμο εχει δικαιωμα η ΝΔ να δημαγωγει σε ενα λαο που παραμυθιαζεται.Φυσικα δεν ειναι δυνατον να πιασει τα ρεκορ του ΠΑΣΟΚ αλλα το ερωτημα παραμενει.
      Ο λογος ειναι οτι πραγματι αποφευγοταν το ΔΝΤ το φθινοπωρο ή εστω το χειμωνα αλλα δυσκολο τωρα.Βγαινουμε σε λιγες μερες για δανεισμο,ποτε θα προλαβουν να κανουν ολες τις κινησεις;
      Ο πειρασμος ομως της δημαγωγιας δεν πρεπει να μας κανει να παραβλεψουμε το εξης : οι επαγγελματιες απατεωνες ψευτες του ΠΑΣΟΚ επειδη ακριβως ειναι η ειδικοτητα τους ξερουν πολυ καλα να διακρινουν τη δημαγωγια και αμεσως θα τους δεις συνεπικουρουμενους απο τα ΜΜΕ να θετουν ερωτηματα του στυλ "ειναι εφικτο" "ποτε θα προλαβουμε" κλπ οι ιδιοι ακριβως που ελεγαν προεκλογικα οτι λεφτα υπαρχουν.
      Απο την αλλη μερια υπαρχει και η μεθοδος της σιωπης : κακως η Ντορα ζητει να μη δαιμονοποιεται το ΔΝΤ αν και επι της ουσιας δεν εχει αδικο .Η ΝΔ δεν εχει καμμια δουλεια να δαιμονοποιει ή να μη δαιμονοποιει κατι που δεν το καλεσε η ιδια.Δουλεια του ΠΑΣΟΚ ειναι να διαφημισει το ΔΝΤ και οχι δικη μας.

      • donaE avatar
        donaE @ ψυχραιμια 18/04/2010 16:15:11

        Υπαρχει εδω και το θεμα της διφωνιας μεσα σε ενα κομμα.Αμφισβητηση η σαμποταρισμα οπως και να το πεις δεν ειναι σωστη εικονα.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ψυχραιμια 18/04/2010 16:31:15

        με τις κινήσεις της συνολικά η Ντόρα καθόλου δεν επιβεβαιώνει την δική σου θεώρηση, ότι ανήκει στον χώρο της ΝΔ - το σημερινό ΓΑΠικό ΠΑΣΟΚ φαίνεται όλο και περισσότερο σαν ο φυσικός της περίγυρος

  8. sim avatar
    sim 18/04/2010 14:36:22

    σήμερα διαβάζουμε ότι ετοιμάζεται ένας βασιλικός γάμος μεταξύ Χρουσαλά - Πατίτσα ,το ποσό που λέγεται θα ξοδευτεί για το γάμο θα είναι απίστευτο.
    Αραγε κύριε ΓΑΠ και κύριε Υπουργέ Οκονομικών εδώ που προκαλούν το δημόσιο άισθημα και εν αναμομνή ΔΝΤ θα αποτελέσει η δαπάνη αυτή ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ?τι φορολογική δήλωση κάνουν οι συγκεκριμένοι?
    τί φόρο πλήρωσαν όλα αυτά τα χρόνια ?
    βλέπουμε ,ακούμε και κάποτε θα εκραγούμε

  9. ataktos avatar
    ataktos 18/04/2010 14:57:55

    λέτε και τα δυο σπουργίτια να τα έκανε η μαντάμ Μαρία κ. ????

  10. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 18/04/2010 16:52:34

    Το κρίσιμο για τον Σαμαρά είναι να κάνει, ό,τι είναι να κάνει,
    πριν από τις δημοτικές εκλογές.

  11. ataktos avatar
    ataktos 18/04/2010 17:06:40

    σαν δίδυμά αδελφάκια είναι τα σπουργίτια

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 18/04/2010 17:25:17

    Κυταξτε, οι περαν του ατλαντικου φιλοι μας εχουν πρακτορες τους σε ολα τα ποστα, ειδικα της κυβερνησης των Κουϊσλιγκ που "κυβερνουν". Βεβαια, δεν πιστευω οτι ο Κος Παγκαλος ειναι τετοιος, αλλα, δεδομενου του καιροσκοπισμου του και της εξουσιομανιας, λειτουργει ως τετοιος. Οσο για την Ντορα...το αφηνω στην κριση σας.

  13. fatfat avatar
    fatfat 18/04/2010 17:39:52

    @ Νίκος....είναι τουλάχιστον απρεπές και ατυχές - για να μην πω και απαράδεκτο - να εξομοιώνεις τα μέλη της ελληνικής κυβέρνησης που πρόσφατα εκλέχτηκε μέσα από τις δημοκρατικές διαδικασίες που ορίζει το Σύνταγμα της Ελλάδας, με τον γερμανόφιλο Κουϊσλιγκ που υποστήριξε την γερμανική εισβολή στην Νορβηγία και που κάποια στιγμή διορίστηκε και πρωθυπουργός στην κατεχόμενη - από τους Ναζί - Νορβηγία.......αν βλέπεις παντού πράκτορες,προδότες και συνωμοσίες είναι δικό σου θέμα....αλλά δεν είναι και η πραγματικότητα.

  14. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/04/2010 17:59:02

    ....κι όλοι λένε στην παρέα,ο ωραίος και η ωραία.

  15. Dimi avatar
    Dimi 18/04/2010 18:22:06

    «Για τους τιποτένιους ανθρώπους, το πιο ευχάριστο είναι να μισούν για την δική τους μηδαμινότητα, ρίχνοντας την λάσπη των απόψεών τους στην αλήθεια και ειλικρίνεια.» ~Λαϊκή Παροιμία

    Οσο γιά το PhotoShop τι να πει κανείς? Εμφανέστατο και αναληθές, όσο και η εφήμερη λυκοφιλία τους..

  16. tzager avatar
    tzager 18/04/2010 18:56:02

    Ναι, ξέρει ότι έρχονται δημοτικές και περιφερειακές εκλογές...

  17. Orestios avatar
    Orestios 18/04/2010 19:06:31

    Ο Σαμαράς οφείλει να την διώξει τώρα και να εξηγήσει πως ο λόγος είναι η υποστήριξη της στον νεοφιλελεύθερο σοσιαλισμό. Το σύστημα αυτό προσπαθεί να ισορροπήσει και θα στρατεύσει έτσι κι αλλιώς όλους του φανερούς και κρυφούς υποστηρικτές προκειμένου να επιβιώσει. Ο Σαμαράς οφείλει να αποκαλύψει την υποκριτική της στάση απέναντι στον κόσμο της ΝΔ και να την αποδώσει στο φυσικό της χώρο. Η μαντάμ δεν θα διστάσει στο μέλλον να δαγκώσει προκειμένου να επιβιώσει αυτή και το σύστημα που καταρρέει. Τώρα είναι η ώρα. Δεν χρειαζόμαστε φίδια στην φιλελεύθερη παράταξη.

  18. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 18/04/2010 19:08:21

    Με τον γνωστό και μη εξαιρετέο κ. αντιπρόεδρο της παρούσας κυβέρνησης, η Ντόρα συνέπλεε ανέκαθεν σε όλες τις πολιτικές, που αφορούν στα Εθνικά μας Θέματα! Μιλάμε για πλήρη ταύτιση! Δεν προξενεί λοιπόν καμιά έκπληξη, η συμπόρευσή τους και για το ΔΝΤ.
    Και οι δύο τους, ακούν Αντώνη και βγάζουν σπυριά. Θα διατηρώ πάντα την άποψη, ότι πρέπει να την αφήσουμε να διαφοροποιείται από τις επίσημες θέσεις της Ν.Δ. που εκφράζονται από τον σημερινό αρχηγό της. Όση υπονόμευση ασκεί από μέσα, τόσο χάνει ψηφοφόρους που τη στήριξαν μέχρι και στις εσωκομματικές διαδικασίες του Νοεμβρίου.
    Είναι ο καλύτερος τρόπος να αναδεικνύεται το γεγονός, ότι το τελευταίο που την ενδιαφέρει είναι η ενότητα του κόμματος, που τολμάει να επικαλείται ότι υπηρέτησε όλα της τα χρόνια! Λες και δεν θυμόμαστε τις τρικλοποδιές που έβαζε στον Καραμανλή, ειδικά στους χειρισμούς του για τα Εθνικά ζητήματα!
    Καθημερινά λοιπόν περιθωριοποιείται με δική της ευθύνη.
    Αν διαγραφεί όμως, θα γυρίσει αμέσως την πλάκα και θα επικαλείται πως αδικήθηκε από τον «διασπαστή» Αντώνη! Μαζί της θα φωνάζουν στο ίδιο μοτίβο και τα ΜΜΕ, που στην συντριπτική τους πλειονότητα τη στήριξαν και τη στηρίζουν. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι τα ίδια ΜΜΕ, καθημερινά ασχολούνται με τον ομογάλακτο αδελφό της κ. Καρατζαφέρη και αυτό το κάνουν αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της Ντόρας και όχι για το δεκανίκι που προσφέρει στην κυβέρνηση. Η Ν.Δ. δεν φαίνεται πια να κινδυνεύει από τους "αλεξιπρωτιστές" της!

  19. ευτυχια avatar
    ευτυχια 18/04/2010 19:16:35

    Τι να σας κάνω, βρε παιδιά? Η μοναρχία εκτελέστηκε στο Παρισι το 1789 και στην Ελλάδα τελείωσε οριστικά το 1974. Δεν τελείωσε όμως στις καρδιές των Ελλήνων. Στρατιά ανεπάγγελτων κληρονόμων της εξουσίας, πριγκίπων και βαρόνων, ρημάξαν τα ελληνικά ταμεία και τωρα επιχειρούν την τελευταία τους επίθεση. Επρεπε να μας καταντήσουν πένητες και εξευτελισμένους για να κάνουμε κριτική στους Καραμανλήδες, στους Μητσοτάκηδες, τους Παπανδρέου, τους Πάγκαλους, τους Κεφαλογιάννηδες, τους Βαρβιτσιώτες. Μην σπεύσει κάποιος να με χρεώσει στον Καρατζαφέρη: κι αυτός το δικό του πριγκηπάτο προσπαθεί να στήσει-πλην εξαιρετικά κιτς.Ξυπνήστε, λοιπόν, και στείλτε τους εκεί που τους αξίζει: στην λαιμητόμο

  20. Orestios avatar
    Orestios 18/04/2010 19:26:44

    Να πάει στα ΜΜΕ και να φωνάζει όσο θέλει. Ο κόσμος έχει οργιστεί μαζί της και θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο τη θέση της υποστηρίζοντας μια ανθελληνική κυβέρνηση. Να πάει και να παραπάει στα ΜΜΕ.

  21. scarab avatar
    scarab 18/04/2010 19:37:47

    Οι δημοκρατικές διαδικασίες είναι και συμβόλαιο με τον λαό.
    Όταν δεν κάνεις απολύτως τίποτα απο αυτα που είπες στις δημοκρατικές διαδικασίες αλλα τα εντελώς αντίθετα, τότε σταματάνε να λέγονται ετσι και αποκαλούνται ¨απάτη¨,¨προδοσία¨,¨συνομοσία¨κλπ

  22. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 19:39:19

    Όπως Μάνος …..Όπως Ανδριανόπουλος….Κοντογιαννόπουλος κ.α. Όντως αυτός είναι ο φυσικός της χώρος.

  23. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 19:42:42

    Οι πολιτικές αποφάσεις της «κυβέρνησης» δεν εκπορεύονται από καμμία λαϊκή εντολή. Ο scarab έχει απόλυτο δίκιο!

  24. Orestios avatar
    Orestios 18/04/2010 19:45:42

    Scarab ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 19:47:45

    ....ἐκεῖ πού τούς ἀξίζει:στήν λαιμητόμο.Ἐγώ θά πλέκω!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ Kὀριννα 18/04/2010 19:52:46

      Ο Ροβεσπιέρος πάντως προσπάθησε. Μετά ήρθε ο Ναπολέων. Έκοψε βασιλιά και πήρε αυτοκράτορα. Γι αυτό προσέχετε τις Λερναίες Ύδρες, είναι κι ο Ηρακλής που έχει παραγεράσει.

  26. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 19:48:30

    “ O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία…”

  27. tzimy avatar
    tzimy 18/04/2010 19:51:52

    δείτε και εδώ ένα ευστοχο μικρό σχόλιο
    http://www.aliartos-city.blogspot.com/

  28. aengus avatar
    aengus 18/04/2010 19:53:11

    Ποιός υπέγραψε το Πρωτόκολλο της Μαδρίτης…. Βρε ποιος το υπέγραψε…. Σπάω το κεφάλι μου και δεν μπορώ να θυμηθώ!

  29. ευτυχια avatar
    ευτυχια 18/04/2010 19:59:37

    Κόριννα@
    θα μπορούσες να απαγγέλλεις και ποιήματα!!Ποιό ελληνικό!!

  30. ευτυχια avatar
    ευτυχια 18/04/2010 20:01:08

    Sic....@
    Τον Ηρακλή τον είδα προχθές κι ήταν μιά χαρά!!Τον χαλάει λίγο η ανασφάλεια για τις συντάξεις.

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ευτυχια 18/04/2010 20:04:47

      Άστα, ξέρω τι σου λέω, παρά τρίχα γλύτωσε τον υποβιβασμό στη Β' Εθνική.

  31. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 20:55:18

    ευτυχία,
    θά μπορούσα νά κάνω καί τά δύο.Ἀλλωστε ὅταν πλέκω συνήθως βλέπω καί TV.
    Ἀν πλέκης γνωρίζεις ὅτι τό πλέξιμο εἶναι χαλαρωτικό,ἄρα χρήσιμο σέ τέτοιες στιγμές ἐντάσεως.

  32. ευτυχια avatar
    ευτυχια 18/04/2010 21:12:08

    Κοριννα@
    Αναφερόμουν στο κομψότατο όνομά σου :).Φαντάζομαι οτι προέρχεται απο την αρχαία ποιήτρια. Δυστυχώς δεν πλέκω-δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος.

  33. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 21:29:44

    ευτυχία,
    ναί είναι ἡ ποιήτρια Κόριννα ἀπό τήν Βοιωτία,μόνο πού οί περισσότεροι τό τονίζουν στό ιῶτα,λές καί εἶμαι ἡ Κορίνα Τσοπέη(καμμία σχέσι).Γιά ὅσους εἶναι μεγάλοι θά γνωρίζουν γιά ποιά γράφω.
    Ποτέ δέν υπῆρξα δημόσιος ὑπάλληλος,ἀφ ὅτου τελείωσα τίς σπουδές μου ἔγινα μαμά,καί ἐκεῖ ἔμεινα.Καθόλου πληκτική δουλειά,σέ κρατᾶ in shape.
    Τό πλέξιμο ὅμως μοῦ ἀρέσει διότι χαλαρώνει.
    Ποιήματα δέν γράφω,γιά νά ἐξηγούμεθα.Μοῦ ἀρέσουν ὅμως πολύ νά τά διαβάζω.
    Οἱ συστάσεις ἔγιναν·χάρηκα πολύ γιά τήν γνωριμία.

  34. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 21:32:13

    Συγγνώμη λάθος,ξέχασα τήν δασεῖα:ὑπῆρξα.

  35. Jimbaran avatar
    Jimbaran 18/04/2010 23:12:10

    Kυρία Κόριννα τα συγχαρητήρια μου μα είστε μητέρα? είμαι βέβαιος ότι είστε Ευτυχισμένη ,είναι επίσης υπέροχο έχετε χρόνο για σωστές και ελεύθερες σκέψεις και πάντοτε με άριστα Ελληνικά ,μπράβο σας ,δεν σας κολακεύω είναι αλήθεια και πάλι συγχαρητήρια.

  36. Νίκος avatar
    Νίκος 18/04/2010 23:33:41

    Αγαπητε φατφατ:
    παρατηρηση 1η: Η κλητικη ισχυει ακομα. Δεν λεμε @Νικος αλλα προς τον Νικο.
    παρατηρηση 2η: μπορεις να πιστευεις ο,τι θελεις αλλα, οσο αφορα εμενα, η προσφατα εκλεγεμενη κυβερνηση ειναι συρφετος ανικανων δημαγωγων, ξενηλατων διεθνισταδων που εκτελουν διατεταγμενη υπηρεσια. Αν τα γεγονοτα, ειδικα των τελευταιων 6 μηνων δεν σε πειθουν και η ανειλικρινεια τους δεν σε σοκαρει, ε, τοτε τι να πω. Η λαιλαπα των καιροσκοπων σοσιαλησταδων που επι 20 και χρονια διελυαν σιγα-σιγα τη χωρα πρεπει να εκδιωχθει αρον-αρον.
    Και σε παρακαλω, βγαλε τα πρασινα γιαλια.

  37. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 18/04/2010 23:49:49

    Jimbaran(τί σημαίνει τό ὄνομά σου; ),
    σ΄ εὐχαριστῶ,ἐν πρώτοις, γιά τά καλά σου λόγια.
    Φαίνεται πώς τά κατάφερα στό ἐπάγγελμα τῆς μητέρας.Τό βλέπω στά παιδιά μου. Ἀν γύριζα πίσω,τό ἴδιο ἐπάγγελμα θά ἔκανα.
    Τώρα γιά τόν ἐλεύθερο χρόνο πού λές,12 ὧρες ἔχει ἡ ἡμέρα,πάντα βρίσκεις καιρό γιά διάβασμα,ἀρκεῖ νά τό ἀγαπᾶς.

  38. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 19/04/2010 01:00:05

    Για να μην εκτρέπεται η συζήτηση στα εσωκομματικά θα πρέπει ο εκπρόσωπος της ΝΔ σε σχετικές ερωτήσεις του τύπου "η κυρία Μπακογιάννη είπε ... " θα πρέπει να απαντάει "ουδέν σχόλιο" και ΤΙΠΟΤΕ άλλο. Έτσι θα αφοπλίζει τον όποιον προβοκατορίσκο δημοσιογράφο και σταδιακά θα απομονώσει τη Μπακογιάννη όπως έγινε και με τον πατέρα της. Κοινώς δεν θα της δίνει αξία και σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει θέμα.

  39. aengus avatar
    aengus 19/04/2010 07:02:53

    Καμιά νομιμοποίηση δεν έχει ο « συρφετός», όπως σωστά λες, των ανελλήνιστων ή αφελληνισμένων και ξενοκίνητων, που εδώ κι έξι μήνες κτυπούν ανελέητα τη χώρα με «Τιτανικούς», για να μας παραδώσουν κωπηλάτες γαλέρας στα υψηλά αφεντικά τους. Ας όψονται τα δημοσιογραφικά ερπετά και ο στρατός των ευνούχων τους…. Στην κλητική θα κολλήσουν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.