#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/08/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Δένδιας, οι λαθρομετανάστες και τα "δέκατα"



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Έχουμε δε ορατές διαφορές. Ανήκει, απ’ όσα ξέρω ή συμπεραίνω από ομαδοποιήσεις στις οποίες συμμετείχε, αλλιώς ας με διορθώσει κάποιος, στους νεοφιλελεύθερους, για τους οποίους γνωστές οι απόψεις μου και τα συναισθήματα μου.

Έχει βέβαια μερικές βασικές διαφορές από κάποιους άλλους αυτού του ιδιότυπου χώρου των «μαρξιστών από την ανάποδη». Και τους λέω έτσι γιατί βλέπουν την κοινωνία ταξικά αλλά αφ υψηλού, από την θέση της παρασιτικής και λούμπεν τάξης των νταραβεριτζήδων, που στα καθ’ ημάς υποδύονται τους αστούς και πιστεύουν στην αυτορρύθμιση των αγορών, στον κοινωνικό δαρβινισμό και εν τέλει στην κοινωνική ανθρωποφαγία.

Κάποιοι από αυτούς, με την εργασία έχουν μια και μόνη σχέση: του παρατηρητή. Απλά όλη την ζωή τους βλέπουν τους άλλους να δουλεύουν. Με αυτή την ντεμέκ «αριστοκρατία» της πλάκας δεν είχα, δεν έχω κι ούτε θ’ αποκτήσω καμία σχέση. Βρίσκεται μακράν των πολιτικών ιδεών, της παράδοσης και της λαϊκότητας της Κεντροδεξιάς. Ο κ. Δένδιας όμως ουδέποτε ήταν ανεπάγγελτος και «δοτός» λόγω οικογενείας, άρα φέρει τις όποιες απόψεις του με αξιοπρέπεια και δεν τον έχω ακούσει να κάνει «ανθρωποφαγικές» δηλώσεις για την κοινωνία και τον κόσμο της εργασίας.

Η πολιτική εντιμότητα και ακεραιότητα επιβάλλει να πούμε μερικές αλήθειες για την προσπάθεια που καταβάλλει ν’ αντιμετωπιστεί το μέγιστο εθνικό θέμα της λαθρομετανάστευσης. Και γράφω αυτές τις γραμμές γιατί είδα από πολλούς να ξεχύνεται αρκετή μεμψιμοιρία, έως και συνωμοσιολογία.

Είναι προφανές ότι ο κ. Δένδιας, με την τεράστια ευθύνη που του έδωσε ο κ. Πρωθυπουργός, αντιλαμβάνεται το μέγεθος και την εθνική σημασία του προβλήματος.

Είναι επίσης προφανές ότι καταβάλλει μια μεγάλη και ειλικρινή προσπάθεια.

Στην προσπάθεια αυτή, το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι, θα ήταν να το βουλώσουμε και να βάλουμε πλάτη, αφήνοντας του ένα βάθος χρόνου.

Μερικοί κάνουν απλές αριθμητικές πράξεις. Τόσους ελέγξατε, τόσους συλλάβατε, μόνο τόσους απελάσατε. Δεν είναι όμως έτσι.

Το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα είναι ότι με την φρούρηση των συνόρων μειώθηκαν ραγδαία οι εισερχόμενοι. Από 300 με 500 την ημέρα, γίνανε 12! Ευκταίο το μηδέν αλλά ήδη το αποτέλεσμα αυτό μετράει, το γράφει το ταμπλό του πολιτικού γηπέδου κι όπως ξέρετε, σημασία έχει τι γράφει το ταμπλό κι όχι αν παίξαμε απλά καλή μπάλα. Ο κ. Σαμαράς κι οι επιλογές του ως πρόσωπα, είναι πλέον κυβέρνηση, πρέπει να κρίνουμε τις πράξεις τους κι όχι να εκθειάζουμε τις προθέσεις τους. Εδώ λοιπόν, κάτι καλό γίνεται.

Δεύτερον, εξίσου σημαντικό, δεν είναι μόνο το πόσους απελαύνεις, σε αυτό πρέπει να φτάσεις οπωσδήποτε και με μαζικότητα, αλλά και το τι κλίμα φτιάχνεις. Πρέπει να εκπέμπεις σταθερά κι αμείλικτα το μήνυμα, ότι η ζωή των παρανόμων θα είναι πλέον πολύ δύσκολη. Αυτά, ξέρετε, οι κατσαπλιάδες μουσαφιραίοι μας τα συζητάνε μεταξύ τους. Παίρνουν και τον ξάδερφο στην Τόρα Μπόρα, στο Μογκαντίσου ή στην Λαχώρη και του το σφυράνε, ότι στην Ελλάδα σφίξανε πια τα γάλατα.

Θα δείτε έτσι, ότι θα αυξηθούν πολύ οι οικειοθελείς αναχωρήσεις. Οι αφρικανοί πωλητές λαθραίων, όταν θα καταλάβουν ότι δεν μπορούν πλέον να πουλάνε τα λαθραία τους και θα βρεθούνε να χρωστάνε στην Καμόρα πολλά ζεμπίλια με κατασχεμένες τσάντες κλπ, θα τα μαζέψουν και θα πάνε για φρέσκα σε άλλους τόπους.

Στην τελική αντιμετώπιση, η κυβέρνηση έχει σαν μονόδρομο μια ακόμη σκληρότερη πολιτική, με μεγάλους χώρους επ’ αόριστον κράτησης και αυστηρή καταστολή σε βάρος όσων δίνουν δουλειά και στέγη στους λαθραίους εισβολείς, με παράλληλη θέση διεθνώς των ευθυνών του κράτους δουλέμπορου, της Τουρκίας.

Αυτό που συμβαίνει όμως είναι μια καλή και ειλικρινής αρχή, που πρέπει να έχει σταθερότητα και αυξανόμενη ένταση.

Πιστεύω δε ότι και ο Υπουργός κι όλοι οι αρμόδιοι, όταν αντιληφθούν την τεράστια κοινωνική συναίνεση, που έχει αυτή η πολιτική, μόλις γίνουν ορατά τα πρώτα αποτελέσματα, θα χάσουν κι αυτή την μικρή νευρικότητα, που υπάρχει, μην τους πουν πως έσταξε η ουρά της «πολιτικής ορθότητας».

Στο μεταξύ όμως, αφού αγαπάμε την Πατρίδα, το μόνο σπίτι μας σε τούτο τον κόσμο, ας πούμε με ειλικρίνεια: Να συνεχίσει πιο δυνατά η κυβέρνηση, χωρίς φόβο για το τι θα πουν τα δέκατα του «προοδευτικού» πυρετού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/08/2012 13:24:09

    Έσταξε η ουρά της γαϊδάρας "πολιτικής ορθότητας"!!!!!!

    Φαήλε, εύστοχος σε όλα. Ο Δένδιας έκανε καλή αρχή με εντολή και στήριξη Σαμαρά. Προχωράμε, να βάλουμε όλοι πλάτη. Χρειάζεται εξήγηση στην πιάτσα αυτού που λες για το αποτρεπτικό αποτέλεσμα που έχει η επιχείρηση Ξένιος Ζεύς. Αυτό είναι πιο σημαντικό από τον αριθμό που διώχνεις. Τα υπόλοιπα που λέγονται από Μιχαλολιάκο και Καμμένο (ότι πχ. είναι επικοινωνιακή φούσκα) δείχνει τον πανικό τους γιατί χάνουν κατά κράτος στο πεδίο των εντυπώσεων.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/08/2012 13:24:54

      από τον αριθμό που διώχνει το σύστημα των απελάσεων.

    • LamprosΜ avatar
      LamprosΜ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/08/2012 13:00:44

      ειδες Μανωλη πως μολις εφαρμοστηκε μια πολιτική εθνικά οφέλιμη πως φανερωθηκε η γυμνια της αριστερης θολοκουλτουρας? ότια ανκοινωσεις έβγαλαν ηταν της πλάκας, και ακομα και ο κοσμος σταθηκε αναοικτα εναντιον τους.
      Ας γινει αυτή η προσπάθεια του Δενδια παραδειγμα, και να παψουν στην παραταξη να φοβουνται να υιοθετήσουν εθνικές πολιτικές.

      Ο (αριστερος) βασιλιάς ειναι γυμνός, και μην τον φοβαστε!

      • Γιάννης Μ. avatar
        Γιάννης Μ. @ LamprosΜ 12/08/2012 18:09:40

        Μια ένσταση έχω, τα κέντρα λαθρομεταναστών στην Θράκη. Οι λόγοι ευνόητοι. Ας επιλέξουν άλλα μέρη όχι εκεί. Ήδη έχει κλίμα "φορτωμένο", μην το παραφορτώσουμε.

        • Master avatar
          Master @ Γιάννης Μ. 13/08/2012 12:42:40

          Υπάρχει και η Μακρόνησος, με λίγη προσωπική εργασία των φιλοξενουμένων θα γίνει 5* συγρότημα.

  2. Νικόλας avatar
    Νικόλας 11/08/2012 13:37:43

    Αν και δεν ψήφισα Ν.Δ. και είμαι θεωρώ πιο "αριστερών" πεποιθήσεων σε σχέση με τους σχολιαστές του site, χωρίς να μου αρέσει η ταμπελοποίηση, έχω να πω δημοσίως ένα μπράβο στον κ. Δένδια για την επιχείρηση αυτή. Είτε είναι κανείς δεξιός είτε αριστερός, πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι οι Έλληνες σε κάποιες βασικές παραδοχές, όπως ότι υπάρχει πρόβλημα με τη λαθρομετανάστευση και πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά.

    Πρέπει να σημειωθεί ότι ακόμη και αν έχει πέσει ο ρυθμός συλλήψεως λαθρομεταναστών, το μέτρο αποδίδει επιπλέον καρπούς καθώς οι λαθραίοι φοβούνται κάπως περισσότερο να κυκλοφορήσουν, πόσο μάλλον να διαπράξουν εγκλήματα.

  3. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 11/08/2012 13:40:25

    Φαηλο εαν περνα η φωνη σου ή ενα μας διαβαζουν απο το επιτελειο της κυβερνησης..πρεπει κατι να γινει με τους αλλοδαπους εμπρηστες... τα ζησαμε τις δεκαετιες του 80 και του 90 με τους Τουρκους πρακτορες... τα ζησαμε το 2007 με τους κοσοβαρους (συμφωνα με πληροφοριες της ΕΥΠ), τα ζουμε περυσι και φετος.. ολες οι συλληψεις για εμπρησμο απο προθεση ειναι απο αλλοδαπους..συνηθως φερνουν γελοιες δικαιολογιες αλλα προφανως εκτελλουν συγκεκριμενες εντολες.... πρεπει καποια στιγμη η πατριωτικη μας κυβερνηση να δωσει την δεουσα σημασια και να αναλαβουν οι μυστικες μας υπηρεσιες το θεμα.. παρακληση προν τον κυριο Δενδια...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σικελιανος 12/08/2012 13:46:05

      Ποιητή μου, ένας ταπεινός εν δυνάμει ψηφοφόρος είμαι...

  4. Κβάντα avatar
    Κβάντα 11/08/2012 13:49:44

    "Το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα είναι ότι με την φρούρηση των συνόρων μειώθηκαν ραγδαία οι εισερχόμενοι. Από 300 με 500 την ημέρα, γίνανε 12!"

    Κύριε Κρανιδιώτη, αυτά τα νούμερα από πού προκύπτουν;

    • Nietzsche avatar
      Nietzsche @ Κβάντα 11/08/2012 14:15:38

      @αυτά τα νούμερα από πού προκύπτουν;

      ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
      Αθήνα, 10 Αυγούστου 2012
      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

      Κατακόρυφα μειώθηκαν οι εισροές παράνομων μεταναστών από τον Έβρο στο πλαίσιο της επιχείρησης «Ξένιος Ζευς»

      Σε πλήρη εξέλιξη η επιχείρηση στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας.


      Κατακόρυφα μειώθηκαν οι εισροές παράνομων μεταναστών από την περιοχή του Έβρου, μετά την εφαρμογή της επιχείρησης «Ξένιος Ζευς», η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στις Αστυνομικές Διευθύνσεις Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας.

      Από τα σχετικά στοιχεία προκύπτει χαρακτηριστικά ότι, ενώ στις 2 Αυγούστου από την περιοχή του Έβρου εισήλθαν στη χώρα μας 447 παράνομοι μετανάστες, τις τελευταίες δυο ημέρες (8-9 Αυγούστου) ο αριθμός αυτός μειώθηκε κατακόρυφα, σε 12 και 15 άτομα, αντίστοιχα.

      Σημειώνεται ότι η μείωση αυτή έχει επιτευχθεί χωρίς να έχουν αναπτυχθεί ακόμα στο σύνολό τους όλα τα μέσα για την αντιμετώπιση της παράνομης μετανάστευσης (αστυνομικοί σκύλοι, πλωτά μέσα κ.λπ.).

      Παρατίθεται σχετικός πίνακας συλληφθέντων παράνομων μεταναστών στην περιοχή του Έβρου το τελευταίο δεκαπενθήμερο:

      (από 06:00 έως 06:00 ώρα)
      Συλληφθέντες
      26-27 Ιουλίου
      154
      27-28 Ιουλίου
      359
      28-29 Ιουλίου
      112
      29-30 Ιουλίου
      302
      30-31 Ιουλίου
      166
      31 Ιουλίου - 1 Αυγούστου
      393
      1-2 Αυγούστου
      326
      2-3 Αυγούστου
      447
      3-4 Αυγούστου
      314
      4-5 Αυγούστου
      298
      5-6 Αυγούστου
      179
      6-7 Αυγούστου
      95
      7-8 Αυγούστου
      88
      8-9 Αυγούστου
      12
      9-10 Αυγούστου
      15

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ Nietzsche 11/08/2012 15:17:38

        Βρήκα και αυτό:

        Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

        Ο π ρ ό ε δ ρ ο ς της Ένωσης Συνοριακών Φυλάκων Έβρου, Χαράλαμπος Παντελίδης, με αφορμή τη σύλληψη σήμερα 12 Κινέζων λαθρομεταναστών, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προς όλους τους υπευθύνους, επισημαίνοντας ότι

        ΜΟΝΟ τον μήνα Οκτώβριο, π ε ρ ι σ σ ό τ ε ρ ο ι από 9.700 λαθρομετανάστες μπήκαν στην Ελλάδα από τον νομό Έβρου.Υπογραμμίζει δε ότι "ο αριθμός εισόδου των λαθρομεταναστών έχει περιέλθει πλέον σε μη διαχειρίσιμα νούμερα», ενώ είναι ανάγκη η χάραξη και εφαρμογή μιας πολιτικής που σε συνδυασμό με τη λήψη δραστικών μέτρων, θα ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΟΥΝ την ΕΛΕΥΣΗ λαθρομεταναστών στη χώρα μας.

        h**p://supercomments.gr/ellada/politiki/%CE%AD%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%AE%CE%BA%CE%B1%CE%BD-9-700-%CE%BB%CE%B1%CE%B8%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-15-%CE%BC%CE%AE/#ixzz1pIJZ1pVL

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Nietzsche 12/08/2012 12:43:41

          Φίλε Nietzche, ευχαριστώ.

      • Κβάντα avatar
        Κβάντα @ Nietzsche 11/08/2012 18:04:56

        Μάλιστα.
        Εντυπωσιακά τα νούμερα! Ξέφραγο αμπέλι ήταν τα σύνορά μας. Τέτοια αποτελεσματικότητα όμως για να είμαστε ειλικρινείς δεν την περίμενε κανένας. Φαντάζομαι ούτε ο κ. Δένδιας.
        Για να κάνω και το συνήγορο του διαβόλου, ο πίνακας αναφέρεται στον αριθμό των συλληφθέντων παράνομων μεταναστών. Των συλληφθέντων, και όχι αυτών που περνάνε τα σύνορα. Ίσως να την πήρανε γραμμή οι λάθρο και να έγιναν προσεκτικότεροι!
        Σε κάθε περίπτωση ελπίζουμε να υπάρξει συνέχεια στην προσπάθεια αυτή και σιγά - σιγά τα αποτελέσματά της να γίνονται ορατά.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κβάντα 12/08/2012 12:46:48

          Αγαπητέ Κβάντα, ο Έβρος δεν είναι ο Αμαζόνιος σε μήκος.
          Όπως αποδεικνύεται, άμα θέλουμε μπορούμε να φυλάξουμε τα σύνορα.΄
          Εάν επικρατήσει η κοινή λογική κι αυξηθεί, ΄ποπως επιβάλλεται, και η στρατιωτική θητεία, γεμίσουν πάλι οι μονάδες κι εμπλακεί ενεργότερα και ο Στρατός με ενέδρες, περίπολα και την άσκηση της κατά περίπτωση επιβαλλόμενης βίας, τότε θα τελειώσει το παραμύθι.

          • giorgos gianniotis avatar
            giorgos gianniotis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 22:41:04

            Και του Χρυσοχοιδη τα καγκελα στον Εβρο τι εγιναν ρε παιδια;Μη μου πειτε οτι μοιαζουν με αυτα της π@@@ας!!!

  5. GO avatar
    GO 11/08/2012 13:51:34

    Αφού δεν έχει πολιτευθεί νεοφιλελεύθερα ούτε και δηλώσεις έχει κάνει σχετικές, ας μην τον χαρίζουμε στον ...Akeneton.
    Πάντως, η όλη υπόθεση χρειάζεται περισσότερη προσοχή. Πρώτον, γιατί ο αριθμός των απελάσιμων είναι περί το 25% των ελεγχόμενων, γεγονός που με κάνει να πιστεύω ότι υπάρχει λίαν παραγωγική φάμπρικα παραγωγής πλαστών ταυτοποιητικών εγγράφων και δεύτερον, από χθες ήδη ξαναβγήκαν στα φανάρια, π.χ της Λ. Βουλιαγμένης.

  6. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 11/08/2012 14:05:33

    Ο Δένδιας και ο οποιοσδήποτε υπουργός είναι ότι ακριβώς ήταν και είναι όλοι οι υπουργοί δημόσιας τάξης (και οι πρωθυπουργοί μαζί) εδώ και 38 συναπτά έτη:

    ΈΡΜΑΙΑ της Αριστεράς και της προόδου...

    Δεν μπορεί να βγει κανένα νομοσχέδιο της προκοπής για ταραξίες, για πάσα φύσεως "άσυλα", για κουκουλοφόρους που σπάνε και ρημάζουν, για τρομοκράτες, για αλλοδαπές εγκληματικές οργανώσεις, για σκληρούς κακοποιούς έγκλειστους φυλακών, για λαθρομετανάστες...

    Κριτήριο για να θεσπιστεί κάποιο νομοσχέδιο της προκοπής είναι το τί θα πεί και τί θα κάνει η Αριστερά...

    Θα αισθανθεί "διωγμένη" η Αριστερά;;;
    Θα απειληθούνε τα "κεκτημένα με αίμα";;;
    Θα θιχτούνε τα "δικαιώματα" των τρομοκρατών αν καταργηθούνε τα πάσα φύσεως "άσυλα";;;
    Θα κλείσει το ΠΑΜΕ και η συνδικαλιστικίλα τα Μέσα μαζικής μεταφοράς να παραλύσει η χώρα;;;
    Θα κλείσουν οι κουκουλοφόροι το Κέντρο της πρωτεύουσας λεηλατώντας και ρημάζοντας τα μαγαζιά του κοσμάκη;;;
    Θα θιχτούνε οι "επιχειρηματικές δραστηριότητες" των εμπόρων ναρκωτικών (που τυγχάνουνε φοιτητικής ιδιότητας εδώ και 30 χρόνια), εάν διωχθούνε από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα;;;
    Θα θιχτούνε τα "ανθρώπινα δικαιώματα" των ΛΑΘΡΟμεταναστών (τα δικά μας τα ανθρώπινα δικαιώματα ποιός τα αφοδεύει);;;
    Θα γκεϋοποιήσουμε την κοινωνία και θα ξεχαρβαλώσουμε τα ήθη και τους θεσμούς ώστε να δώσουμε το καλό παράδειγμα μιας "βαθειά δημοκρατικής και προοδευτικής χώρας" στους Ευρωπαίους;;;

    Αυτά είναι τα κριτήρια αγαπητέ Φαήλο για να βγει κάποιο νομοσχέδιο της προκοπής...

    ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ με τον Αντώνη Σαμαρά να αλλάξει αυτό...

    • Vee avatar
      Vee @ Βασίλης Γκιώνης 12/08/2012 02:25:41

      Βασίλη, όσο η Δεξιά αντιμετωπίζει την Αριστερά με φόβο μήπως και κατηγορηθεί για κάτι, τόσο η Αριστερά θα αποθρασύνεται... Και εγώ ελπίζω ότι ο πατριώτης Α.Σ. θα το αλλάξει αυτό. Όμως δεν είμαι και τόσο αισιόδοξος, με τις λεπτές ισσοροπίες που είναι αναγκασμένη να τηρήσει η Κυβέρνηση. Για να δούμε...

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 13:34:45

      ΕΥΓΕ !

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Βασίλης Γκιώνης 19/08/2012 13:37:07

      Πες τα Χρυσόστομε !

  7. Karanus avatar
    Karanus 11/08/2012 14:05:43

    Πολύ σωστή η κριτική του κειμένου.
    Επιτέλους κάτι φαίνεται ότι αρχίζει να κινείται.
    Όλοι να βάλουμε πλάτη στην προσπάθεια.

  8. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 11/08/2012 14:29:26

    Ο Φαήλος είναι ένας άνθρωπος, εγγράμματος, ψαγμένος και ξέρει πέντε πράγματα παραπάνω.
    Προσωπικά αν και διαφωνώ με κάποιες υπερβολές του κατά καιρούς, δεν παύω να πιστεύω πως θα αποτελούσε την ιδανική λύση ως εμπειρογνώμονας σε ζητήματα εθνικής ασφάλειας.
    Το σχόλιο δε, που έκανε καποιος φίλος πιο πάνω (Σικελιανός) αναφορικά με τους εμπρησμούς, είναι τόσο σημαντικό που δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο.
    Αν και σε αυτό το ζήτημα εντάσσεται η νομοθεσία, η ανοχή που υπάρχει καθώς και η αδιαφορία της πολιτείας όχι μόνο για εξωχώρια, αλλά και εσωτερικά συμφέροντα κάποιων λίγων.
    Δεν μπορεί κάθε χρόνο να μας καίγεται η Ελλάδα, με τραγικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις -σε λίγα καλοκαίρια από τους αλεπάλληλους και σκληρούς καύσωνες θα έχουμε δράματα-, και να μην έχει αναπτυχθεί ένας άριστος μηχανισμός πρόληψης αυτών των καταστάσεων σε κάθε επίπεδο:
    -Νομοθετικό
    -Προβλεπτικό/κατασταλτικό

    Επίσης είναι εύλογο ότι θα πρέπει να επανακαθορισθεί ο ρόλος του κτηματολογίου, των δασικών υπηρεσιών, να αξιοποιηθεί η γεωγραφική υπηρεσία στρατού, αλλά και να μην κλείνουμε τα μάτια όταν "φυτρώνουν" άμεσα σαν τα μανιτάρια διάφορες μονάδες και σπίτια στις περιοχές που έπρεπε δια ροπάλου να κηρυχτούν αναδασωτέες, με την προϋπόθεση η δασική υπηρεσία να σέβεται τα τοπογραφικά διαγράμματα και την περιουσία όσων παραβιάζεται και χαρακτηρίζεται ως δασική ενώ δεν είναι.

    Γενικώς το πρόβλημα είναι σύνθετο και απαιτεί μυαλό και κρίση, αλλά κυρίως καλό συντονισμό.

    Υ.Γ Για το μεταναστευτικό τι να πει κανείς;;;
    Είναι αυτονόητο το δικαίωμα του να μην ζει κανείς ως ξένος στον τόπο του.
    Είναι σαν τις αναπηρικές συντάξεις, που τις έπαιρναν και κάποιοι επειδή είχαν στομαχόπονο, εις βάρος των αναπήρων και περιγελώντας τους κατ' αυτό τον τρόπο.
    Αντί να προστατεύουμε τους πραγματικούς πρόσφυγες (σεισμών στην Ιαπωνία, σφαγές στη Συρία κλπ...), έχουμε ανεχτεί την πέμπτη φάλαγγα εδώ μέσα με την παράλληλη υστερική υποστήριξη των επαγγελματιών του "ανθρωπισμού".

    Όλες αυτές οι ομαδούλες πίεσης πρέπει να καταλάβουν ότι η πολιτεία ...τις κατάλαβε, όπως τις έχει καταλάβει -ως προς το ρόλο τους- και ο κόσμος.

  9. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/08/2012 14:36:10

    Αγαπητέ κ.Φαήλο καλά κάνετε και χτυπάτε φιλικά στην πλάτη τόν κομματικά όχι ομο ι δεάτη σας κ.Δένδια, εφ' όσον εκτελεί με συνέπεια τις εντολές του Πρωθυπουργού της χώρας!! Πρέπει να επιβραβεύονται οι πράττοντες τα αυτονόητα στη χώρα της παραφροσύνης, ώσπου να μεταβληθεί σε κράτος όπου οι νόμοι, η δικαιοσύνη και η λογική θα θριαμβεύσουν!! Μπράβο έχω μόνο για τον Διευθυντή της ελλειμματικής σε ταλέντα ορχήστρας μας, που αποφάσισε να εκτελέσουμε το

  10. kotstak avatar
    kotstak 11/08/2012 14:41:30

    Η μαφία της “κουρελούς” είχε γλυκαθεί.
    Έχει αποκτήσει και πολύ “λίπος”.
    Απεσύρθησαν προσωρινά, κατέβασαν τα πατζούρια και περιμένουν βοήθεια από τους “προστάτες”.
    Οι προστάτες τους και οι υποστηρικτές τους, είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί της πατρίδας μας.
    Δεν τους υποστηρίζουν λόγω βλακείας. Δεν είναι βλάκες. Είναι απάτριδες.
    Κάθε χρόνο οι λάθρο βγάζουν από την πατρίδα μας περίπου 1 - 2 δις. ΧΩΡΙΣ εμβάσματα.
    Από την έλευση του ευρώ, έχουν βγάλει έξω περίπου 15 δις ευρώ ΜΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΜΕΝΑ.
    Οι πολιτικοί και οι τροικανοί ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι το χρήμα αυτό είναι στα σεντούκια των πολιτών.
    Βάζουν χαράτσια στους πολίτες, ώστε να τους αναγκάσουν να βγάλουν τα χρήματα από τα σεντούκια και να ξαναμπούν τα χρήματα αυτά στην αγορά.
    Τα χρήματα αυτά όμως είναι στο Πακιστάν.
    Άλλα τόσα περίπου βγαίνουν έξω με εμβάσματα.
    Τα χρήματα που βγάζουν έξω οι λαθρομετανάστες, μειώνουν το εισόδημα του κάθε πολίτη και του κάθε συνταξιούχου κατά 200 ευρώ/έτος περίπου.
    Τον άλλο χρόνο επιπλέον μείωση 200 ευρώ.
    Ελπίζω, ο κύριος Δένδιας να μην υποκύψει στην τρομοκρατία και στις πιέσεις της αριστεράς.
    Του προτείνω την ώρα της νίκης να πει:
    “Ευχαριστούμε τους μετανάστες που μας άφησαν μόνους”.

    • kotstak avatar
      kotstak @ kotstak 11/08/2012 15:05:25

      Διόρθωση:

      Αντί:
      Τα χρήματα που βγάζουν έξω οι λαθρομετανάστες, μειώνουν το εισόδημα του κάθε πολίτη και του κάθε συνταξιούχου κατά 200 ευρώ/έτος περίπου

      Το σωστό είναι:
      Τα χρήματα που βγάζουν έξω οι λαθρομετανάστες, μειώνουν κάθε χρόνο ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ εισόδημα του κάθε πολίτη και του κάθε συνταξιούχου κατά 200 ευρώ περίπου.

      Παράδειγμα:
      Ένας συνταξιούχος παίρνει 1.400 ευρώ/μήνα. Εάν δεν δανειστούμε τα χρήματα που βγάζουν έξω οι λάθρο (και δεν τους διώξει ο κύριος Δένδιας), του χρόνου θα παίρνει 1.200 ευρώ/μήνα. Τον επόμενο χρόνο 1.000 ευρώ/μήνα.
      Μέχρι να “ξυπνήσουμε” και να τους διώξουμε θα μειώνεται συνεχώς το εισόδημα όλων μας.—

  11. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 11/08/2012 14:46:05

    Αγαπητέ κ.Φαήλο καλά κάνετε και χτυπάτε φιλικά στην πλάτη τόν κομματικά όχι ομο ι δεάτη σας κ.Δένδια, εφ' όσον εκτελεί με συνέπεια τις εντολές του Πρωθυπουργού της χώρας!! Πρέπει να επιβραβεύονται οι πράττοντες τα αυτονόητα στη χώρα της παραφροσύνης, ώσπου να μεταβληθεί σε κράτος όπου οι νόμοι, η δικαιοσύνη και η λογική θα θριαμβεύσουν!! Μπράβο έχω μόνο για τον Διευθυντή της ελλειμματικής σε ταλέντα ορχήστρας μας, που αποφάσισε να εκτελέσουμε το απαιτητικό ...συμφωνικό έργο!! Όποιος...καλλιτέχνης έπιδεικνύει έλλειψη πάθους, μπορεί να παίξει το όργανό του στα σκυλάδικα, γιατί θέση στην Εθνική Συμφωνική, ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Κατά τα άλλα προσυπογράφω, γιατί δύσκολα μπορώ να διαφωνήσω έτσι κι αλλιώς μαζί σας.

  12. Θέμις avatar
    Θέμις 11/08/2012 15:01:22

    «Στην προσπάθεια αυτή, το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι, θα ήταν να το βουλώσουμε και να βάλουμε πλάτη, αφήνοντας του ένα βάθος χρόνου».
    Σύμφωνοι, να το βουλώσουμε και να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, μόνο που με την μεταφορά τους στη Θράκη και την μετατροπή των Σχολών Αστυνομίας σε κέντρα κράτησης το βάθος χρόνου δεν υπάρχει. Σε 1 μήνα θα έπρεπε να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους οι Σχολές Αστυνομίας, αλλά ανακοινώθηκε ότι πρόκειται να λειτουργήσει φέτος μόνο 1!!! Αν οι μετανάστες παραμείνουν για καιρό στη Θράκη, με την αμέριστη συμπαράσταση των πρακτόρων του τουρκικού προξενείου θα τους δούμε –εν ονόματι της θρησκευτικής ελευθερίας- να κάνουν βόλτες στα τζαμιά της Ξάνθης και της Κομοτηνής. Και οι επόμενοι που θα εισβάλουν δεν θα μπουν στον κόπο να έρθουν ως την Αθήνα.
    Η Θράκη δεν είναι σαν οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Ελλάδας. Δεν έχει ούτε 1 αιώνα ελεύθερη και ένα μεγάλο ποσοστό των κατοίκων της δεν μιλούν ελληνικά, νόμος γι’ αυτούς είναι το Κοράνι και αυτονόητη η πιστή τήρηση των οδηγιών του τουρκικού προξενείου, κύκλοι του οποίου δεν κρύβουν την πρόθεσή τους για δημιουργία συνθηκών Κοσσόβου στη Θράκη.
    Είναι απαραίτητο να «επανακτήσουμε» το πολύπαθο κέντρο της Αθήνας και να μπει ένα τέλος στον κύκλο της βίας και της εγκληματικότητας και της υποκατάστασης των αρχών από τον στρατό της ΧΑ. Αλλά η καλύτερη και ασφαλέστερη «προσωρινή» λύση που μπόρεσε να σχεδιάσει το Υπουργείο Προ. Πο. είναι το κλείσιμο των Σχολών Αστυνομίας σε Ξάνθη και Κομοτηνή και η μεταφορά σε αυτές των λάθρο;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Θέμις 11/08/2012 22:21:20

      Έτσι ακριβως. Η Θράκη πάνω απ' όλα. Ήδη οι Τούρκοι στήνουν "σχήμα Θράκης" σε Ρόδο-Κω. Αδρανούμε.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Θέμις 11/08/2012 22:46:22

      Οι παράνομοι δεν πρέπει να μείνουν πουθενά και ιδίως στη Θράκη. Να απελαθούν πρέπει. Κονδύλια έχουν. Δέκα εκ. ευρώ για απελάσεις, το είχε ανακοινώσει ο ίδιος ο Δένδιας. Συλληφθέντες που να πληρούν τα κριτήρια απέλασης έχουν. Σε λίγους μήνες πρέπει να μας πουν πόσοι από τα κέντρα κράτησης απελάθηκαν. Δηλαδή αν τηρείται ο Νόμος. Και με αυτό το κριτήριο θα κριθούν:

      "Ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών μπορεί να απόσχει από την ποινική δίωξη του υπηκόου τρίτης χώρας που εισέρχεται στο ελληνικό έδαφος ή εξέρχεται από αυτό χωρίς τις νόμιμες διατυπώσεις, ύστερα από έγκριση του εισαγγελέα εφετών η οποία μπορεί να δοθεί με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο.

      Στην περίπτωση αυτή, ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών γνωστοποιεί αμέσως την απόφαση του για αποχή από την ποινική δίωξη στον διοικητή της αστυνομικής υπηρεσίας ή λιμενικής αρχής που διαπίστωσε την παράνομη είσοδο ή έξοδο του υπηκόου τρίτης χώρας, και ο οποίος επαναπροωθεί αμέσως με απόφασή του τον υπήκοο τρίτης χώρας στη χώρα προέλευσης ή καταγωγής του.

      Εάν, όμως, η άμεση επαναπροώθηση του υπηκόου τρίτης χώρας δεν είναι δυνατή, ο διοικητής της αστυνομικής ή λιμενικής αρχής, συντάσσει σχετική έκθεση και παραπέμπει τον υπήκοο τρίτης χώρας στην αρμόδια διοικητική αρχή για απέλαση, σύμφωνα με το άρθρο 76 του νόμου αυτού.

      Η αρχή αυτή, αν η απέλαση δεν πραγματοποιηθεί μέσα σε διάστημα τριών μηνών, γνωστοποιεί τούτο στον αρμόδιο εισαγγελέα πλημμελειοδικών. Στην περίπτωση αυτή, ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών μπορεί να ανακαλέσει την απόφασή του για αποχή από την ποινική δίωξη, ύστερα από έγκριση του εισαγγελέα εφετών και εφόσον δεν έχει παρέλθει ένα έτος από την ημέρα της παράνομης εισόδου στη Χώρα του υπηκόου τρίτης χώρας."

      Εκεί και θα κριθεί η κυβένρηση περίπου σε 2μήνες. Να μας πει πόσους από τους συλληφθέντες και κρατηθέντες στα κέντρα απέλασε όπως προβλέπει ο Νόμος.

  13. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 11/08/2012 15:05:43

    Eύκολα λέτε τα μπράβο οι σχολιαστες του κεντρου των Αθηνών,να υποθέσω.
    Μπράβο που τους ξεφορτώσατε στη Θράκη;
    Μπράβο που τώρα δεν φτάνει η μπόχα μέχρι το κέντρο της χώρας;
    Για άλλη μια φορά πάμε να λύσουμε επιφανειακά-επικοινωνιακά ένα σοβαρό πρόβλημα.
    Εσείς κύριε Κρανιδιώτη είστε υπέρ της ταχείας μεταφοράς;Γιατί δεν τους κρατάτε κάτω;
    Μπράβο που οι σχολές νεοεξερχόμενων Αστυνομικών έγιναν σχολές συντήρησης Μουσουλμάνων.Και αυτό έργο Δένδια!!

    • xenios avatar
      xenios @ Iωάννης34 11/08/2012 18:26:27

      Μα μέχρι τώρα, τους ξεφορτώνατε στην Αθήνα....

      Ή μπας και κάνω λάθος;

      • Vee avatar
        Vee @ xenios 12/08/2012 02:20:31

        Ξένιε, ο Ιωάννης έχει δίκιο. Η Θράκη κινδυνεύει από τις βλέψεις των "φίλων" μας στα Ανατολικά. Θα είναι τραγικό λάθος έστω και ένας μουσουλμάνος λάθρο να μείνει στη Θράκη! Οι τοπικισμοί σε σε Εθνικά θέματα πρέπει να σταματήσουν (και είμαι Αθηναίος).

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Vee 12/08/2012 12:59:59

          Υποθέτω πως θα κρατούνται ώσπου να απελαθούν και δεν θα "τριγυρίζουν στα τζαμιά".
          Το ουσιαστικό είναιο οι παράνομοι να ξέρουν πως θα καταλήγουν πίσω από τα κάγκελα, ώσπου να ξεκουμπιστούν.
          Κανείς από αυτούς δεν έρχεται για να καταλήξει μαντρωμένος στην Αμυγδαλέζα ή στην Θράκη. Όταν θα το ξέρουν αυτό, θα λιγοστεύουν κάθε μέρα και περισσότερο οι "μουσαφιραίοι".
          Και τι νόημα έχει να τους πιάνουμε στη Θράκη και να τους κάνουμε βόλτα στην Αθήνα;
          Κέντρα φτιάχτηκαν και στην Αθήνα.
          Στόχος είναι να μην μείνουν ούτε εδώ, ούτε στη Θράκη αλλά να απελαθούν.
          Παίδες, επειδή δεν είμαι κι ούτε θα γίνω υπουργός, θα σας πω ποια είναι η αληθινή πολιτική που πρέπει να εφαρμοστεί, αφού σκουπίσω τα παπούτσια μου πάνω στην "Αυγή" και φτύσω στα μούτρα όλο το συρφετό των ταβλαδόρων "διεθνιστών" της πλάκας: οι παράνομοι πρέπει να ζορίζονται τόσο πολύ, να περνάνε τόσο άσχημα, που να ακούνε Ελλάδα στα χωριά τους και να φτύνουν στον κόρφο τους.
          Και κάτι ακόμη. Τυφέκιο Barret Μ82 των 50 χιλ, με ωφέλιμο βεληνεκές 1800 μέτρα. Το έχει στην υπηρεσία του ο Ελληνικός Στρατός. Απίστευτο εργαλείο. Ξαπλώστε τους δουλεμπόρους κάτω. Θα είναι πολύ αποτελεσματικό αντικίνητρο.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 13:09:07

            Για το τυφέκιο, συμφωνώ απολύτως! Και για τα άλλα δηλαδή δεν έχω καμιά αντίρρηση. Χρειάζεται ανάληψη αποτελεσματικής δράσης και όχι λόγια και ευχολόγια. Για να δούμε ....

          • Iωάννης34 avatar
            Iωάννης34 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 13:12:03

            Εχετε δίκιο αλλά σκεφτείτε και το κόστος αυτών των μετακινήσεων.Μεχρι πότε θα μπορούν να γίνονται;Σκεφτείτε και αυτούς που παίρνουν μέρος σε αυτές τις επιχειρήσεις,τον κόπο,την πολυήμερη απουσία.Επιμένω οτι δεν είναι αυτός ο τρόπος.Και αν τους δείτε αυτούς που μεταφέρονται,γελιέστε αν νομίζετε οτι τους δυσκολεψατε τη ζωή και σκέφτονται να φύγουν

          • Αθηνά-Μαρία avatar
            Αθηνά-Μαρία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 13:32:38

            Μπράβο βρέ Φαήλο, γιά τις 2 τελευταίες παραγράφους ! Διότι σε αυτή την αρχική ανάρτηση σε βρήκα υπερβολικά ήπιο...Παρ'ότι δυσκολεύομαι να διαφωνήσω μαζί σου, γιατί είμαι δηλωμένη φάν σου ! Μόλις σήμερα, πολύ καθυστερημένα, την ανακάλυψα αλλά συμφωνώ πιό πολύ με σχόλια Σικελιανού, Βασίλη Γκιώνη, Κotstak... Καλά, να ενθαρρύνουμε προσπάθεια Δένδια αλλά ...Οσο γιά την Αμυγδαλέζα πού θα τους αποθαρρύνει : αχ Φαήλο μου, φοβάμαι ότι ακόμη και εκεί είναι πιό ευχάριστη η διαμονή από τις χώρες τους.!.. Κάπου διάβασα γιά CATERING με Πρωινό-Μεσημεριανό-Βραδυνό...Ελεος ! Μα ποιοί είμαστε; Το Πριγκηπάτο του Μονακό και δεν το ξέρουμε;

  14. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 11/08/2012 15:12:15

    Σε Αλβανούς στρέφεται η έρευνα για την ένοπλη ληστεία μετά φόνου στην Πάρο... Συνελήφθη 25χρονος Αρμένιος για απόπειρα βιασμού εναντίον 19χρονης Ελληνίδας. Αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Πακιστανός που αποπειράθηκε να βιάσει την Αγγλίδα τουρίστρια. Συνελήφθησαν δυο Βούλγαροι που έβαλαν φωτιά στην Κάτω Συνοικία Τρικάλων. Συνελήφθη και Γεωργιανός που ευθύνεται για τις φωτιές στο Άγιον Όρος. Κλπ κλπ. Είναι "λογικό" να βλέπουμε στα δελτία τύπου της αστυνομίας Έλληνες να κάνουν διάφορα εγκλήματα, και άντε και κάποιους αλλοδαπούς να κάνουν και αυτοί το κατιτίς τους, αλλά δεν είναι λογικό ρε γαμώτο οι αλλοδαποί αναλογικά να κάνουν τα περισσότερα και πιο βαριά εγκλήματα σε σχέση με τους ημεδαπούς (να φανταστείτε στους ημεδαπούς συμπεριλαμβάνονται οι Ρομά/τσιγγάνοι/γύφτοι και οι διάφοροι "ομογενείς")!

  15. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 11/08/2012 15:13:28

    η αλήθεια είναι πως κανένας στη Θρακη δεν είναι χαρούμενος με αυτή τη μεταφορά και σίγουρα επιτείνει την υποβάθμιση της περιοχής, μπορεί να άδειασε το κέντρο αλλά ελπίζω σε μια άλλου είδους μόνιμη λύση

  16. STEVE avatar
    STEVE 11/08/2012 15:26:40

    Όλα και όλοι θα κριθούν από το αποτέλεσμα.Ο αριθμός των λαθρομεταναστών είναι αρκετά μεγάλος 1,5 εκ. (λένε) για να δημιουργήσεις γκέτο μέσα στην χώρα. Τα γκέτο θα ισοδυναμούν με διάσπαρτες βόμβες σε διάφορα σημεία της πατρίδας.Η λύση είναι η άμεση απέλαση από την στιγμή που δεν είναι νόμιμοι.Όσο για τις οικειοθελείς αποχωρήσεις μάλλον οι λαθραίοι θα προτιμήσουν την ζεστασιά και το φαγητό των κέντρων φιλοξενίας ζώντας με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα βρουν κάτι καλύτερο. Η επιστροφή στις χώρες τους μοιάζει με απίθανο σενάριο με τις καταστάσεις που επικρατούν σ΄ αυτές.Όσο για τις υπογραφές που μάζεψαν οι του ΣΥΡΙΖΑ πλέον η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά οι άνθρωποι ζουν αλλού σε σχέση με εμάς τους υπόλοιπους.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ STEVE 12/08/2012 13:01:51

      Πρόκειται για κοινωνική παθογένεια, δες τις θέσεις τους για τον πακιστανό και το έγκλημα της Πάρου...

  17. roadrunner avatar
    roadrunner 11/08/2012 16:02:26

    Είναι απαραίτητες τέτοιες δημόσιες παρεμβάσεις και τοποθετήσεις σαν και τη δική σας κ. Κρανιδιώτη, που να υποστηρίζουν, να προβάλουν και να επαινούν το εθνικό έργο που ξεκίνησε με την επιχείρηση "Ξένιος Ζευς". Ελπίζω να βρει μιμητές, ειδικά μεταξύ των βουλευτών που θα επιστρέψουν στις περιφέρειές τους την επόμενη εβδομάδα.

    Θα ήθελα να προτείνω ο "Ξένιος Ζεύς" να αποκτήσει παρακλάδια και στην περιφέρεια, σε κάθε νομό της χώρας. Και γιατί το παραμπόριο των λάθρο ανθεί και ακμάζει ειδικά σε τουριστικές περιοχές που μαζεύουν κόσμο το καλοκαίρι, αλλά και κυρίως για να προλάβουμε (πρόληψη αντί θεραπείας ) την τυχαία διασπορά των λάθρο που απομακρύνθηκαν από την Αθήνα, στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
    Ίσως θα πρέπει όλη η Ελλάδα (και όχι μόνο το δίπολο Αθήνα-Έβρος) να εκπέμπει το αποθαρρυντικό μήνυμα που θα κόβει την όρεξη για παράνομη είσοδο στη χώρα.

  18. Νίκος Ψακούδια avatar
    Νίκος Ψακούδια 11/08/2012 16:22:48

    Θα σταθώ μόνο στην παράγραφο που λες οτι το αποτέλεσμα μετράει: Αυτός που παίζει καλή μπάλα θα δικαιωθεί μετά. Δεν θέλω να φανταστώ τι θα έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ομοϊδεάτες τους αν ήταν στην εξουσία και πως θα ξελάφρωναν την ήδη βεβαρημένη Ελλάδα μας.........

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Νίκος Ψακούδια 11/08/2012 17:09:16

      ...Από ότι θυμάμαι --και προσπαθώ να μη σκέπτομαι για να μη θυμώνω--, είχαν εκφράσει την επιθυμία να προχωρήσουν σε κινήσεις προς ....συνένωση των οικογενειών των....μεταναστών (μιας και λαθροεισβολείς κατ΄αυτούς δεν υπάρχουν). Δηλαδή 1,5.000.000 έχουμε;;; + γιαγιάδες, παππούδες, παιδιά, γυναίκες, μανάδες, πατεράδες, θείοι, θείες, κουμπάροι, μπατζανάκηδες, θα γινόμασταν ξαφνικά πάαααρα, μα πάρα πολλοί !!!!! Πουθενά και ποτέ δεν θα αισθανόμασταν πια μοναξιά. Ούτε στο μετρό, ούτε στους δρόμους, ούτε στα νοσοκομεία, ούτε στις παραλίες.
      Όλοι αδέρφια και όλοι ευτυχισμένοι, γιατί ο ...εργάτης δεν έχει πατρίδα, πατρίδα του είναι όλη η γη !!!! Έτσι είναι. Το όνειρο κάποιων, είναι ο εφιάλτης κάποιων άλλων.... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!! ΑΣ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΣΥΝΟΡΑ, ΚΡΑΤΗ, ΕΘΝΗ, ΦΥΛΕΣ, ΙΣΤΟΡΙΑ !!!! Και ότι ο πολυπολιτισμός είναι κατάρα κι όχι ευχή, για την πλειοψηφία των Ελλήνων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νίκος Ψακούδια 12/08/2012 13:02:57

      Αν έρθουν ποτέ στην εξουσία, σε λίγα χρόνια τον Δήμαρχο της Αθήνας θα τον λένε Αμπντουλχαλήμ...

  19. kackos avatar
    kackos 11/08/2012 16:34:29

    Τα ποσά που στέλνουν λαχωρη και περίχωρα μογκαντισου είναι ασύλληπτα.ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας ότι στο ελλαντα βρίσκονται κατα απαισιόδοξη προσέγγιση πλησίον των 2500000- με γεγονός ότι με βάση στοιχεία frontex 500 εώς 1000 μπαίνουν καθημερινά σε όλα τα σύνορα χερσαία και θαλάσσια ,ας όψεται η κατάργηση της βίζας τηςτουρκιας με τα μουσουλμανικά κράτη, και η ελληνική μουγγα 365•500=182.500 το χρόνο χ 20 έτη το 1.500.000 στέλνει στο χωριό του κατα μέσω όρο 200 ευρώ το μήνα μέσω PayPal, western union ,money transfer etc τα στοιχεία υπάρχουν στην ΤΤΕ απο τα οποία η Ελλάδα δεν εισπράττει σεντ τρελό πάρτιχωρις τέλος ,ένα στοιχείο σοκ δια εμε είναι ότι διευθυντής ΜΑΚΡΟ μου έδειξε 30% περίπου κωδικούς απόρων λάθρο στο σύνολο πελατών που επιχειρούν στο ελλαντα με τρελους τζίρους Τax free βεβαίως βεβαίως ! Η οικονομική διάσταση του προβλήματος πεδίον δόξης λαμπρό για τις υπηρεσίες του κ Δενδια
    Ο

  20. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 11/08/2012 17:26:41

    Πολλοί Δεξιοί, ψηφοφόροι της ΝΔ και μη, προεκλογικά και μετεκλογικά διακήρυτταν σε κάθε τόνο ότι στα ζητήματα ασφάλειας-λαθρομετανάστευσης η ΝΔ δε θα έκανε τίποτα. Οι λόγοι: Πρώτον, δεν πίστευαν ότι έχει απαλλαγεί από τον παλιό κακό εαυτό της. Δεύτερον, θεωρούσαν ότι η κυριαρχία της οικονομίας στην καθημερινή ατζέντα θα αποτελούσε το ιδανικό πρόσχημα για την κυβέρνηση ώστε να μην κάνει απολύτως τίποτα στα άλλα ζητήματα. Τελικά ήρθαν τα πράγματα έτσι, ώστε δύο μήνες μετά την ορκομωσία της η κυβέρνηση να έχει κάνει περισσότερα στα ζητήματα ασφάλειας-λαθρομετανάστευσης από ό,τι στα οικονομικά, παρόλο που αυτά κυριαρχούν ακόμα στη δημόσια συζήτηση. Ποιός να το φανταζόταν

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/08/2012 17:28:56

    Φαήλο καλά τα λες αλλά διαφωνεί ο γίγας της μαρξιστικής σκέψης κος Κουράκης (αυτός με την μαντήλα, την αλογοουρά, και τα καίκια για την Γάζα), οπότε μήπως θα πρέπει να το ξανασκεφτεί ο Δένδιας, και να ξαναγίνουν ελεύθερα τα σύνορα μας;
    Μη μας κατηγορούνε και για πογκρόμ...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Strange Attractor 12/08/2012 13:04:39

      Στους δίδυμους αδένες μας και στο αρβανίτικο μπαστούνι μας. Ρε Strange, "λευκό μπαστούνι" ή "ραβδί" το έγραφε ο ξελιγωμένος "ποιητής";

  22. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 11/08/2012 18:05:12

    Ἀγαπητέ Φαήλο,γιά ἄλλη μιά φορά χτυπᾶς κέντρο!
    Μήπως πρέπει νά τονιστεῖ περισσότερο καί νά προσεχθεῖ ἀπό τήν Κυβέρνηση καί τά ΜΜΕ (λέμε τῶρα),τό σχέδιο ἀποσταθεροποίησης τῆς Θράκης μας,πού ἐφαρμόζουν οἱ Τούρκοι οἱ ὁποίοι χρησιμοποιοῦν καί τό μέτρο τῆς προώθησης λαθρομεταναστῶν,γιά νά καταδείξουν ὅτι,ὀρίστε,οἱ Ἕλληνες δέν εἶναι ἰκανοί νά διαφυλλάξουν τά σύνορα τῆς Εὐρῶπης,γι' αὐτό μεγαλώνουμε τά σύνορά μας,γιά νά προστατέψουμε τήν Εὐρῶπη ἀπό τούς λαθρομετανάστες...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος 12/08/2012 13:10:22

      Δεν το κάνουν για να μας εκθέσουν στην Ευρώπω.
      Το κάνουν γιατί:
      1. Τα κονομάνε κατά κεφαλή λαθρομετανάστη. Στην Τουρκία το κράτος δεν συνεργάζεται με την μαφία και το παρακράτος, ΕΙΝΑΙ το ίδιο η μαφία και το παρακράτος. Μεγάλη μπίζνα.
      2. Διαλύουν τον κοινωνικό ιστό μας.
      3. Βάλλουν στα θεμέλια της οικονομίας μας. Πχ στο κέντρο ήδη δεκάδες ξενοδοχεία ΄'εκλεισαν λόγω της γκετοποίησης του από τους λαθραίους και την εγκληματικότητα.
      4. Καταπονούν το προσωπικό των ΕΔ και των ΣΑ, που εμπλέκονται με την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης.
      5. Δημιουργούν de facto μια τεράστια σουνιτική μειονότητα στην Ελλάδα, με ότι αυτό σημαίνει για την Εθνική Ασφάλεια, τον πολιτισμό μας, την κοινωνική συνοχή μας.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 13:25:31

        Ὁπότε Φαήλο,ἐσένα πού ἀκούγεται ἡ φωνή σου,ὅσο μπορεῖς νά φωνάζεις,ὅπως κάνεις ἄλλωστε μέχρι τῶρα,ἐλπίζουμε σέ ἐσένα...

  23. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 11/08/2012 18:07:17

    Μακάρι Φαήλε να είναι όπως τα λες τα πράγματα και να έχει μειωθεί η εισροή μεταναστών...... Μακάρι.
    Μένουν όμως πάρα πολλά να γίνουν

  24. ο αποτέτοιος avatar
    ο αποτέτοιος 11/08/2012 18:18:06

    γιατί δεν τους κάνουμε τα αεροπορικά και πίσω στην πατρίδα τους?πιο λίγα δεν θα μας βγεί?
    παράλληλα χτίζουμε τον τοίχο αποτρέποντας λαθρομεταναστευτικές ροές και αναπτυσσόμαστε στα διεθνή ύδατα(με την βοήθεια δορυφόρων) εντοπίζοντας τις ροές ,αφήνοντας του τούρκους να τους παραλαμβάνουν...δεν νομίζω πως μέσω αιγαίου μπορούν άλλωστε να μπούν πολλοί.

    θα μου πείτε λένε ψέμματα απο που κατάγονται..οκ όπου λένε εκεί θα τους στείλουμε!παλαιστίνη?παλαιστίνη..θα μας βγεί και φτηνά
    άμα αρχίζουν και λένε αλάσκα,τους στέλνουμε σε χώρα βάσει των χαρακτηριστικών τους..αν κάνουμε λάθος απο εκεί θα τον βρούν τον δρόμο όπως τον βρήκαν με εμάς.συμφωνίες με τις χώρες και τέλος

    σε 4 χρόνια θα έχει ξεμπερδέψει η χώρα με το μεγάλο αυτό πρόβλημα
    όπου χρειάζονται μετανάστες συμφωνίες με ορθόδοξες χώρες έλεγχος,εισαγωγή ,ένταξη..οργανωμένα

  25. Μιχαήλ-Άγγελος avatar
    Μιχαήλ-Άγγελος 11/08/2012 19:36:27

    Κατ'αρχάς, όπως πολύ συχνά, συμφωνώ με τον κο Κρανιδιώτη.

    Μία παράλληλη αλλά πρώιμη σκέψη: Άν η Τ.τ.Ε. θέσπιζε έναν κανονισμό που να απαιτούσε αποδείξιμο ΑΦΜ σε κάθε από αυτά τα εμβάσματα μήπως μήπως περιορίζονταν; Και αν δεν υπάρχει ΑΦΜ επί τόπου παρακράτηση κάποιου 20-30%;

    Σκέψη είναι, δεν μπορώ να σκευθώ πως συντάσεται ένας τέτοιος κανονισμός, δεν είμαι νομοθέτης. Αλλά με απλούς υπολογισμούς σίγουρα αποφεύγουμε την μείωση τών επιδομάτων των ενστόλων.

    • LamprosΜ avatar
      LamprosΜ @ Μιχαήλ-Άγγελος 12/08/2012 13:26:19

      υπαρχει αυτό που λές. Πηγαινε να ανοιξεις λογαριασμό σε μια τραπεζα. Θα σου ζητησουν εκτος απο ταυτοτητες κοκ και απδειξη μισθοδοσίας, δυστυχως όμως αυτό καταστρατηγειται απο τους υπαλληλους λογω πλειάδας περιστατικών όπου ο μεταναστης αρχιζει να διαμαρτυρεται για "κακομεταχειριση", αναφερει διαφορους νομους (που τους ηξερε αραγε) και αν στριμωξουν τα πραγματα ερχονται διαφοροι παραξενοι τυποι προς υποστηριξη του "αθωου". Στο τέλος λές (ομιλω ως τραπεζικός) ας ανοιξω τον κωλο λογαριασμό να ηρεμησει το κεφαλι το δικο μου και του διευθυντη μου"

  26. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 11/08/2012 19:59:46

    Η μεγαλυτερη εκδικηση ηρθε προχθες απο την αθλητρια της Αιθιοπίας την εσπασε στη χρυση αυγη λογω χρωματος και ταυτοχρονα εστειλε στα σκουπιδια το συριζα με την εικονα της παναγιας
    Ολυμπιονικης χριστιανη και ακομα καμια δηλωση των παντελως αγνωστων μπαρουφολογων

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΤΑΚΗΣ 12/08/2012 13:15:00

      Οι διώξεις σε βάρος των κοπτών Χριστιανών στην Αίγυπτο και στο κέρας της Αφρικής, όπως και των Χριστιανών της Συρίας, από τα καθάρματα του χρηματοδοτούμενου από την ισλαμοφασιστική Τουρκία και την Σαουδική Αραβία "απελευθερωτικού στρατού", είναι τεράστιο ζήτημα κι απίστευτη η παραπληροφόρηση.
      Σημειωτέον ότι η Αιθιοπία είναι από τα παλαιότερα χριστιανικά κράτη και με πολύ αξιόλογο πολιτισμό.
      Όποιος πιστεύει στον "φυλετισμό" δεν είναι Έλληνας στην ιδεολογία του. Απλά μαϊμουδίζει τον νασιοναλισμό των γερμαναράδων και κάτι παρατρεχάμενων τους αγγλογάλλων.

  27. nik avatar
    nik 11/08/2012 21:02:50

    Aς μην είμαστε μικρόψυχοι και κακόπιστοι, εξ' αρχής τουλάχιστον. Η κυβέρνηση -δείχνει- πως κάνει μιά προσπάθεια στο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης. Ας βοηθήσουμε όλοι να πετύχει. Μία σημείωση. Αν δεν σταματήσει η αύξουσα εισροή λαθρομεταναστών στην χώρα μας, όσους και να επαναπροωθήσουμε, το πρόβλημα θα οξύνεται. Άρα κυρίαρχο ζήτημα είναι το σταμάτημα της εισόδου και στη συνέχεια η απέλαση όσων παράνομα βρίσκονται εδώ.

  28. nik avatar
    nik 11/08/2012 21:15:06

    Να προσθέσω στο προηγούμενο σχόλιό μου, ευελπιστώντας οτι υπάρχουν ευήκοα ώτα στην κυβέρνηση, που διαβάζουν τα σχόλια των πολιτών, αλλά και ο ίδιος ο Φαήλος Κρανιδιώτης...Είναι ευκαιρία τώρα, που ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας λείπει από τα αστικά κέντρα, να συνεχιστεί με αυξανόμενη ένταση η επιχείρηση "ξένιος Ζεύς" της αστυνομίας. Στις πόλεις μας κυκλοφορούν σχεδόν αποκλειστικά μετανάστες αυτές τις μέρες, νόμιμοι και παράνομοι. Ας καθαρίσουμε την ήρα απ' το σιταρι. Οι αστυνομικοί που εμπλέκονται ας πάρουν άδεια των Σεπτέμβριο. Προέχει η δημόσια και εθνική ασφάλεια.

  29. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 11/08/2012 21:17:55

    Καλά είναι αυτά που κάνει ο Δένδιας .Εμείς τι κάνουμε στο θέμα αυτό; Αν πάει κάποιος στις υπαίθριες λαϊκές αγορές θα διαπιστώσει ότι στους πιο πολλούς πάγκους οι πωλητές είναι μαύροι ή ασιάτες. Τα αφεντικά τους (εργοδότες τους) μάλλον παίζουν πρέφα στο καφενείο. Μην αγοράζετε τίποτε από αυτούς τους πάγκους. Οταν ο τζίρος πέσει ίσως να αποφασίσουν να δουλέψουν οι ίδιοι τον πάγκο τους . Μην περιμένετε να φιλοτιμηθούν οι ίδιοι και να προσλάβουν κάποιον Ελληνα στη θέση του Πακιστανού γιατί θα τους κοστίσει ίσως ακριβότερα. Λιγότεροι Πακιστανοί στους πάγκους ,λιγότερη εξαγωγή συναλλάγματος και περισσότερες ελπίδες οικειοθελούς επαναπατρισμού τους,εφ'όσον πρόκειται για "νόμιμους" βέβαια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος Γκ. 12/08/2012 13:16:08

      Δεν αγοράζω ούτε χαρτομάντηλα από αυτούς.

  30. Kimon avatar
    Kimon 11/08/2012 21:26:21

    Σωστά, πρέπει να τους δοθεί κάποιος χρόνος. Το πρόβλημα όμως της λαθρομετανάστευσης (εισβολής), θα λυθεί όταν το πολιτικό σύστημα επιτρέψει στον στρατό να εκτελέσει την αποστολή του, όπως αυτή σαφώς προσδιορίζεται στο Σύνταγμα της χώρας. Δηλαδή, αντιμετώπιση της εισβολής και υπεράσπιση της πατρίδας δια των όπλων. Κάθε άλλη ενέργεια αποτελεί «φιλολογική λέσχη συζητήσεων» που μαθηματικά θα οδηγήσει σε μη αναστρέψιμη κατάσταση και αυτό επειδή ο εποικισμός της Ελλάδος γίνεται από μουσουλμάνος με γεωμετρική πρόοδο. Από την άλλη, έχουμε το μοναδικό θλιβερό προνόμιο στην Ευρώπη να διαθέτουμε μία ρατσιστική ανθελληνική αριστερά και μία αστική τάξη χωρίς εθνική συνείδηση.

    • nik avatar
      nik @ Kimon 11/08/2012 22:30:03

      Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο αυτό. Αλλά δεν είναι μόνο η αστική τάξη και η ανθελληνική αριστερά που δεν έχουν πατριωτική συνείδηση ( διαχωρίζω τον όρο έθνος από τον όρο πατρίδα εσκεμμένα, αλλά και εκ πεποιθήσεως, δεν πιστεύω στον εθνικισμό αλλά στον πατριωτισμό). Είναι επίσης και η μικροαστική τάξη όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Γιώργος Γκ, όπως των πωλητών των λαϊκών αγορών που εκμεταλλεύονται "ΑΔΗΛΩΤΟΥΣ" αλλοδαπούς, χωρίς κανένα έλεγχο από το κράτος. Αλήθεια ο Οργανισμός Λαϊκων Αγορών τι κάνει; τα στραβά μάτια; Είναι και οι αγρότες που παίρνουν στα χωράφια τα πακιστανά. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς θα σου πουν οτι παίρνουν αλλοδαπούς επειδή δεν βρίσκουν Έλληνες.....να δουλέψουν τσάμπα φυσικά. Σε κάθε κρατικό έλεγχο ο χρηματισμός πάει σύννεφο...γι' αυτό η εντολή Σαμαρά για χτύπημα της διαφθοράς είναι περισσότερο επίκαιρη παρά ποτέ..

    • Αθηνά-Μαρία avatar
      Αθηνά-Μαρία @ Kimon 19/08/2012 14:28:11

      Αχ, πόσο δίκιο έχεις Κίμωνα...

  31. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 11/08/2012 21:37:25

    O παραβάτης του Νόμου εργοδότης της Πάρου τιμωρήθηκε;

    Οι προβλέψεις της νόμου είναι σαφέστατες:
    "Για τους εργοδότες που παραβαίνουν τις ανωτέρω υποχρεώσεις, επιβάλλεται, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας, κυρώσεις, πλέον των λοιπών κυρώσεων της ισχύουσας νομοθεσίας (κοινωνική ασφάλιση, μισθοδοσία και επιδόματα κ.λ.π.), χρηματικό πρόστιμο από τρεις χιλιάδες ευρώ (€ 3.000) έως δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ (€ 15.000), για κάθε υπήκοο τρίτης χώρας που απασχολούν κατά παράβαση των ανωτέρω.

    Ειδικά για της περιπτώσεις που εργοδότης απασχολεί υπήκοο τρίτης χώρας που στερείται άδειας διαμονής ή της βεβαίωσης, σύμφωνα την παρ.1 του παρόντος άρθρου, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) μηνών.
    Σε περίπτωση που ο ίδιος εργοδότης καταδικαστεί με την αυτήν κατηγορία (απασχόληση υπηκόου τρίτης χώρας ο οποίος στερείται άδειας διαμονής), επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών.
    Αν ο εργοδότης είναι νομικό πρόσωπο, οι ανωτέρω ποινές επιβάλλονται στο νόμιμο εκπρόσωπό του.
    Επιπλέον, με απόφασή του, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας, συνεκτιμώντας τις εν γένει περιστάσεις (π.χ. εάν ο εργοδότης εσκεμμένα ή κατά σύστημα απασχολεί υπηκόους τρίτης χώρας κατά παράβαση των ανωτέρω), μπορεί να διατάξει το κλείσιμό του καταστήματος ή της επιχείρησης για χρονικό διάστημα έως έξι (6) μήνες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής στην ίδια παράβαση, το διάστημα αυτό μπορεί να φτάσει τους δώδεκα (12) μήνες"


    Ποιός επιβλέπει τον Γ.Γ. της Περιφέρειας που δεν εφαρμόζει τον νόμο ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kώστας ΜΠ 12/08/2012 13:20:47

      Θα είναι καλή ιδέα και ορθός παραδειγματισμός να εφαρμοστούν με αυστηρότητα όλα τα παραπάνω.
      Χρειάζεται ένα "πογκρόμ" παράνομων εργοδοτών και εφαρμογή της εργατικής κι ασφαλιστικής νομοθεσίας.
      Η υπάρχουσα ασυδοσία είναι ρατσιστική απέναντι στους Έλληνες και στους νόμιμους μετανάστες, που σέβονται την χώρα και τους νόμους της.
      Αυτοί να δουλεύουν κι όχι "μαύροι" κι αδήλωτοι στο ΙΚΑ.

  32. ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΛΙΦΙΕΡΑΚΗΣ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΛΙΦΙΕΡΑΚΗΣ 11/08/2012 21:54:03

    Μανώλης Ι. Αλιφιεράκης
    Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε. Χανίων
    Τον Μάρτιο Του 97 , πριν από 15 χρόνια περίπου, έδωσα προς δημοσίευση στις εφημερίδες επιστολές με αναφορά στο θέμα της λαθρομετανάστευσης.

    Αποσπάσματα από τις επιστολές αυτές σας παρουσιάζω σήμερα :

    «Ο ελληνικός λαός υπήρξε πάντοτε φιλόξενος και έτρεφε ανθρωπιστικά αισθήματα προς τον άλλο, το διαφορετικό άνθρωπο. Αυτός ήταν ο πολιτισμός του, έτσι τον καθοδηγεί η θρησκευτική του συνείδηση από τα βάθη των αιώνων.
    Η ανησυχία μας είναι υγιής αντίδραση στο γεγονός που τείνει βίαια αντιδημοκρατικά, παράνομα να αλλοιώσει την εθνική μας υπόσταση.
    Η μαζική λαθρομετανάστευση και η επιχειρούμενη μετατροπή της ελληνικής κοινωνίας σε πολυπολιτισμική θα προκαλέσει συμφορές τις οποίες ήδη βιώνουν άλλα κράτη όπως η Γαλλία.

    Οι άνθρωποι οι οποίοι αναγκάζονται να μεταναστεύσουν μπορούν να βοηθηθούν στις χώρες καταγωγής τους, δεν είναι αναγκαίος ο ξεριζωμός τους .Αν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα διεθνών παραγόντων οι οποίοι θα μπορούσαν να βοηθήσουν τουλάχιστον οικονομικά, καλό θα είναι να γνωρίζουν οι εδώ κρατούντες ότι το αμερικάνικο πρότυπο, ακόμη και αν ήταν παράδειγμα προς μίμηση, δεν εφαρμόζεται στην Ευρώπη με την ιστορία της.
    Η υποκρισία στο θέμα της παρουσίας ξένων σ’ ένα κράτος εκδηλώνεται πολλές φορές με άτοπους χαρακτηρισμούς και εισαγόμενες ταμπέλες του τύπου ρατσισμός, ξενοφοβία, αντισημιτισμός, φασισμός, έτοιμες για κάθε διαφωνούντα . »

  33. Tom P., Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε Ontario avatar
    Tom P., Πρόεδρος ΝΟ.Δ.Ε Ontario 11/08/2012 22:37:29

    Συμφωνώ βέβαια με τα γραφόμενα του Φαηλου, και τον ευχαριστώ για τον αγώνα που δίνει.
    Τα λέγαμε αλλά κανένας δεν άκουγε, η δεν μπορούσε να κάνει τίποτα διότι πάντα κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ.
    Δείτε τι έγραφα και εγώ πριν δυο χρόνια για τα αλληλένδετα θέματα του νόμου Ιθαγένειας και της ψήφου των ομογενών.
    *****************************************************************
    ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, and beyond…
    (Ιούνιος 2010)
    ……………………………………………………………………..
    …………………………………………………………………….
    1. Πως θα πρέπει να αισθανόμαστε εμείς οι ομογενείς (δηλ. 2-3 εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ) που όταν ζητάμε να μας επιτρέψετε να ψηφίζουμε στον τόπο διαμονής μας (κάτι το οποίο είναι συνταγματικό μας δικαίωμα, και θα έπρεπε να διασφαλίζει ένα ‘κράτος δικαίου’) μας λέτε (Απευθύνομαι σε όλους ανεξαρτήτως κομματικής διάκρισης) ότι αυτό απαιτεί να το εγκρίνουν τα 2/3 της βουλής, ενώ τώρα για να αποδοθεί η υπηκοότητα (και σύντομα, μετά από προσφυγές στα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια, και πλήρη δικαιώματα Έλληνα πολίτη) σε νόμιμους και παράνομους μετανάστες στη Ελλάδα, αρκεί μόνο η απόφαση της κυβερνητικής επιτροπής (και τελικά, η απλή πλειοψηφια της βουλής) διότι αυτό απαιτεί το ‘κράτος δικαίου’!
    2. Πως θα πρέπει να αισθανόμαστε εμείς οι ομογενείς που πήραμε τα μάτια μας και φύγαμε για ένα καλύτερο μέλλον αλλά και για να ‘αραιώσουν τα σκόρδα στην ψωροκώσταινα’ και για να χορτάσετε και εσείς ψωμί, αλλά τώρα που ‘τα παιδιά του χασάπη χορτάσανε κρέας φτιάχνουν και δαχτυλίδια με τα άντερα’ μας φέρεσθε σαν να είμαστε απόπαιδα και τρέχετε να αγκαλιάσετε και να βάλετε στο σπίτι σας τους γυρολόγους που έχουν πλημμυρίσει την Ελλάδα. Σκεφθήκατε το πολύ πραγματικό ενδεχόμενο ότι η κόρη σας μπορεί ‘αύριο’ να σας φέρει στο σπίτι ένα μαυράκι κουλούκι. Ποσό προετοιμασμένη είναι η Ελληνική κοινωνία για τέτοιες ‘καινοτομίες’;
    …………………………………………………………………..
    ……………………………………………………………………
    3. Συχνά, όταν παραπονιόμαστε για διάφορα ευτράπελα στην Ελλάδα (π.χ. ουρές στις τράπεζες και τις δημόσιες υπηρεσίες, οδικές παραβάσεις κτλ), και κάνουμε σύγκριση με την καλύτερη κατάσταση που υπάρχει στην Αμερική, μας απαντούν: Αχ εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι Αμερική.
    Τώρα όταν πολλοί ομογενείς κρούουν τον κώδονα για τις προτεινόμενες αλλαγές στον νόμο για την Ελληνική υπηκοότητα, δεχόμαστε το επιχείρημα ότι θα έπρεπε να μην ξεχνάμε ότι και εμείς κάποτε σαν μετανάστες επήγαμε στην Αμερική αλλά αυτοί μας έδωσαν υπηκοότητα. Ποσό γρήγορα και βολικά ξεχάσατε ότι η Ελλάδα δεν είναι Αμερική. Η πραγματικότητα είναι ότι υπάρχει ακόμα τεράστια διαφορά.
    Πρώτον, η Αμερική (Αμερική = ΗΠΑ, Καναδάς) είχε (και σε αρκετό βαθμό έχει ακόμη) πολλά εφόδια (πλούτο, οργάνωση, κράτος δικαίου, κτλ) για να κερδίσει την καρδιά και αφομοίωση του μετανάστη, ενώ η Ελλάδα προσφέρει μόνο μια θέση κάτω από τον ήλιο, και άπλετη διαφθορά. Δεύτερον, στην Αμερική υπάρχουν (καλομελετημένοι) νόμοι που εφαρμόζονται ενώ στην Ελλάδα οι νόμοι γίνονται στο ποδάρι και στην τελική ανάλυση όλα διαστρεβλώνονται, παρακάμπτονται , και ‘για τους ημετέρους’ επιτρέπονται.

    ………………………………………………………………
    …………………………………………………………….
    Και μην βιαστεί κανένας να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ΟΛΟΙ οι ομογενείς που ξεσηκώνονται εναντίον του προτεινομένου νόμου είναι συντηρητικοί, οπισθοδρομικοί, απληροφόρητοι, εθνικιστές κτλ. Αυτές τις καταστάσεις τις έχουμε ζήσει στο πετσί μας και μπορούμε να συγκρίνουμε και να προβλέψουμε τα αποτελέσματα. Θα περίμενε κανείς ότι τουλάχιστον ο Πρωθυπουργός (αλλά και πολλοί από τους Υπουργούς του), σαν πρωην μετανάστης, θα είχε ποιο σφαιρική αντίληψη πάνω στο θέμα. Δυστυχώς όμως, πολλοί Έλληνες που πηγαίνουν στην Αμερική (στο εξωτερικό γενικά) για σπουδές, και μετά από λίγα χρόνια γυρνούν στην Ελλάδα χωρίς να ζήσουν και εργαστούν στην Αμερική, φέρνουν στην Ελλάδα μια επιφανειακή αντίληψη της Αμερικανικής κοινωνίας. Και όλοι ξέρουμε ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της άγνοιας.

    Τα αποτελέσματα είναι ακόμη τραγικότερα όταν υπεισέρχεται και η πολιτική σκοπιμότητα. Καταλαβαίνω ότι αυτή είναι βαριά κουβέντα αλλά πως μπορεί κανένας να εξηγήσει το γεγονός η κυβέρνηση προτείνει ημίμετρα τα οποία θα οδηγήσουν στην δημιουργία πολιτών δυο ταχυτήτων (δηλ. πολίτες με περιορισμένα δικαιώματα και πολίτες με πλήρη δικαιώματα). Είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν ότι κάτι τέτοιο είναι ασύμβατο με βασικές αρχές του κράτους δικαίου και ότι με την πρώτη προσφυγή σε κατάλληλο (competent) δικαστήριο «και οι τελευταίοι εσονται πρώτοι».

    ΟΠΟΙΟΣ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ, ΘΕΡΙΖΕΙ ΘΥΕΛΕΣ!

    Εύχομαι ολόψυχα να είμαι μακριά ξημερωμένος, but,

    in any event, think again!...First, for your own good.

    Εμείς, έτσι η αλλιώς την κάψαμε την καλύβα μας!


    Με πατριωτικούς χεραιτισμούς,

    Dr. A. P. (Tom) Papadopoulos
    Senior Research Scientist, Agriculture and Agri-Food Canada (1980-present)
    Assistant Professor, Aristotle University of Thessaloniki (June-August 1991)
    Adjunct Full Professor, Laval University (1996-present)
    Adjunct Full Professor, University of Windsor (1999-present)
    Adjunct Full Professor, University of Guelph (2006-present)

  34. Kimon avatar
    Kimon 11/08/2012 23:02:05

    @ nik
    Υπάρχει διαφορά μεταξύ εθνικισμού και εθνοφυλετισμού.Σαν εθνικισμός ορίζεται η πολιτική θεωρία που δέχεται τις κοινές πολιτισμικές παραδόσεις σαν τον βασικό κοινωνικό δεσμό μιας ομάδας ανθρώπων (E. Gelner, Εθνικισμός). Ο ορισμός αυτός λογικά θεωρεί την πατρίδα, (γλώσσα, θρησκεία, παραδόσεις, πολιτισμό, τόπο) ,σαν την υπερτάτη πολιτική αρχή, χωρίς να διεκδικεί την υπεροχή έναντί των άλλων πολιτισμών (εθνικισμών). Στην Ελλάδα η αριστερά πέτυχε να ταυτίσει τον εθνικισμό με τον εθνοφυλετισμó. Συμφωνώ με την παρατηρησή σου ότι και η μικροαστική τάξη στερήται πατριωτισμού (εθνικισμού).

  35. Nik avatar
    Nik 12/08/2012 01:01:22

    Πέρα από το έγκλημα, υπάρχει και το ανθρωπιστικό. Οι άνθρωποι αυτοί ζουν σε άθλιες συνθήκες χωρίς προοπτική βελτίωσης. Οταν λοιπόν οι Συριζαίοι μιλούν για ένωση οικογενειών, ουσιαστικά μιλούν για αύξηση των ανθρώπων που θα ζουν σε τρώγλες και θα ψάχνουν στα σκουπίδια για σκραπ. Διότι λεφτά για ζωστή πολιτική υποδοχής δεν υπάρχουν.

    Η προβολή του σωστου προφίλ είναι το μόνο μέλημμα του Σύριζα. Είτε αυτό είναι οικολογικό, ανθρωπιστικό, αριστερίστικο και πάει λέγοντας. Ολα είναι μια πόζα για τα ΜΜΕ.

  36. alex23 avatar
    alex23 12/08/2012 01:47:50

    αυτες οι μεγαλες 'σκουπες' μπορει να μην αποφερουν τα μεγιστα γιατι πολλοι λαθρομεταναστες εχουν ειτε παραποιημενα στοιχεια στα εγγραφα τους(αντε να διαπιστωσεις αν το ονομα του ειναι αυτο που λεει ή ακομα χειροτερα αν γραφεται ετσι οπως το λεει), ειτε τα βρηκαν με αθεμιτο τροπο, ειτε γιατι κρυβονται περιμενοντας,
    αλλα εχει τεραστια θετικα οφελη στην ψυχολογια των ελληνων και αρνητικα σε αυτην των υποψηφιων λαθρομεταναστων..

    ακομα πρεπει παντως να ειμαστε ρεαλιστες σε μερικα πραγματα..λεφτα για να στειλουμε με δικα μας εξοδα ολους τους λαθραιους πισω δεν υπαρχουν.. εκει πρεπει κατι να γινει με την ευρωπαικη ενωση..

    τροπος να προστατεψεις τα συνορα μια χωρας που ειναι ολο νησια και ακτες δεν υπαρχει.. οι δουλεμποροι θα προσαρμοστουν αμεσως (εχει λεφτα το δουλεμποριο) και οσοι δεν εχουν γρηγορα σκαφη θα αποκτησουν, και ακομα και αν τα δουν οι δορυφοροι μας, τα ταυτοποιησουν και στειλουν την κοντινοτερη μοναδα του λιμενικου, το πιθανοτερο ειναι οτι μεχρι να φτασουν εκει, οι τουρκοι θα εχουν γυρισει πισω στην χωρα τους και θα πινουν τον καφε τους..και αυτο γιατι δεν εχουμε το υλικο,ανθρωπινο και τεχνικο για τοσο μεγαλη διασπορα δυναμεων..

    το μονο που βλεπω σαν γρηγορο και ισχυρο αποτρεπτικο μεσο, ειναι να σκληρυνει η νομοθεσια τοσο πολυ, που να κανει τεραστιο το ρισκο τους , αρα και αποτρεπτικο..και την ιδια στιγμη να προτεινει δημοσια στην τουρκια την δημευση των περουσιων των λαθρεμπορων, που θα πρεπει να αποδεχτει για να δειξει οτι εχει καλη θεληση στο θεμα..

  37. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 12/08/2012 01:57:37

    "Έπεσε σφύριγμα στην Λαχώρη"...

    Το πρώτο σφύριγμα που έχει πεσει (καιρό τώρα) στη Λαχώρη είναι ότι οι 3 στους 4 που θα πηδήσουν την μάντρα στην Ελλάδα επί της ουσίας νομιμοποιούνται με τον άλφα ή τον βήτα τρόπο.

    Το δεύτερο σφύριγμα που έπεσε στη Λαχώρη λέει ότι και ο 1 στους 4, που δεν θα καταφέρει να πάρει χαρτιά και να νομιμοποιηθεί, θα πάει για ένα διάστημα εκτός Αθηνών σε εγκαταστάσεις καλύτερες από αυτές που έχει σπίτι του στο Πακισταν και μετά θα ξαναγυρίσει στην Αθήνα ή σε όποιο άλλο κέντρο λαθροδούλευε ή πλιατσικολογούσε.

    Το τρίτο σφύριγμα που έπεσε στη Λαχώρη με τους 88 (ογδόντα οκτώ) που απελάθηκαν, είναι ότι όποτε του καπνίσει κάποιου (και μόνον τότε) από τους λαθρομετανάστες να γυρίσει πίσω στο Πακιστάν του κάνει τα αεροπορικά εισιτήρια το ελληνικό κράτος.

    Το τέταρτο σφύριγμα, που πέφτει όμως στην κυβέρνηση, είναι ότι το πρώτο τρίμηνο στην εξουσία τέλη Σεπτεμβρίου τελειώνει και πραγματικό "φως" δεν βλέπουμε μέχρι στιγμής σε κανέναν τομέα.

    Δεν υπάρχει υπομονή γιατι απλά δεν υπάρχει χρόνος. Η ΧΩΡΑ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ.
    Δεν πρόκειται να διαλυθεί με χρόνια με καιρούς, διαλύεται ΤΩΡΑ που μιλάμε.

    Αλήθεια το έχει καταλάβει πραγματικά αυτό κανείς από τους ευρισκόμενους μέσα στη βουλή; Τα πράγματα δείχνουν ότι όχι.
    Μάλλον θα περιμένουν ότι δεν θα το επιτρέψουν "αι μεγάλαι δυνάμεις"...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παρατηρητής 12/08/2012 13:24:05

      Απλοϊκή η προσέγγιση σου.
      Δεν έρχονται εδώ για να μαντρωθούν στα κέντρα κράτησης μέχρι την απέλαση. Όταν θα ξέρουν ότι αυτή θα είναι η σίγουρη κατάληξη τους θα κοπεί ο βήχας.

      • Παρατηρητής avatar
        Παρατηρητής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 14:53:20

        Απλοϊκά θα στο πω.
        Μεταφέροντας τους λαθρομετανάστες από το ένα μέρος της χώρας στο άλλο δεν κάνεις τίποτα, είναι σαν να σκουπίζεις χωρίς φαράσι, συγκεντρώνεις τη σκόνη σε μια-δυο γωνιές, με τον καιρό πάλι θα σκορπίσει.

        Θα πεις περίμενε και θα'ρθουν και οι απελάσεις.
        Σωστά, αλλά για να έρθουν οι μαζικές απελάσεις, που χρειάζονται, απαιτείται προετοιμασία, οικονομική και διπλωματική και σε αυτό, που είναι το σημαντικότερο, δεν έχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ 50 μέρες τώρα .

        Ο κ. Δένδιας είναι έξυπνος άνθρωπος, εαν δείξει στο θέμα των απελάσεων την ίδια σπουδή που δείχνει στις άμεσες δηλώσεις που κανει όταν πειραχτεί η τρίχα κανενός μετανάστη, σίγουρα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα θα πετύχει πολλά.

        Και καλά το θέμα των απελάσεων είναι πολύπλοκο και δύσκολο. Με τις νομιμοποιήσεις τι κάνει; Θα συνεχιστεί αυτό το χάλι; Δεν είναι τίποτα δύσκολο να αλλάξει η νομοθεσία. Μια πολιτική απόφαση είναι.

        Θα τα κάνει;
        Θέλει;
        Ή ...κωλύεται λόγω διαφόρων "παραγόντων" και "υποχρεώσεων" και απλά κερδίζει χρόνο με τις σκούπες και τις τρίχες τις κατσαρές;

        Εσύ είσαι μέσα στα "πράγματα", για γράψε μας καθαρά και ξάστερα τι επιτέλους γίνεται σε αυτή τη χώρα και ποιος κάνει κουμάντο.

        Αλλιώς άσε μας με ο απλοϊκό μας το μυαλό να πιστεύουμε ό,τι ΒΛΕΠΟΥΜΕ.

        • alex23 avatar
          alex23 @ Παρατηρητής 12/08/2012 17:12:00

          δηλαδη το ελλασων, να τους εχεις ολους σε ενα μερος κατω απο ελεγχο, να τους παρεις τα βιομετρικα στοιχεια για να ταυτοποιησεις τυχον παρανομιες τους και να εχεις εικονα του ποιοι ειναι περα απο τα οποια στοιχεια δινουν ή πλαστογραφουν με την βοηθεια επιορκων υπαλληλων δεν εχει καμια αξια

          για το νομοθετικο συμφωνο, πρεπει να αλλαξει μολις 'ανοιξει' η βουλη και απο οτι ακουσα για να καμφθουν 'αριστεριστικες' αντιδρασεις, σκεφτονται να χρησιμοποιησουν ιδιες νομοθεσιες με αυτες της ιταλιας και ισπανιας που ειναι ευρωπαικες χωρες..

          φαινεται παντως οτι καποιοι δεν θα ειχαν κανενα προβλημα αν καναμε και ταγματα θανατου στα προτυπα που ειχε η βραζιλια για την αντιμετωπιση της εγκληματικοτητας στις φαβελες..και μετα καμια χουντα για να καθαρισουμε απο τους πολιτικους..

          • Παρατηρητής avatar
            Παρατηρητής @ alex23 12/08/2012 17:29:37

            Το ιταλικό και το ισπανικό πρόβλημα δεν είναι το ίδιο με το ελληνικό και δεν αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο.

            Επιτέλους θα πρέπει να καταλάβουν ότι θα πρέπει να βάλουν το κεφάλι και τον πωπώ τους κάτω και να βρουν λύσεις για το ΔΙΚΟ ΜΑΣ πρόβλημα.

            Δεν υπάρχει αριστερά σήμερα, ο Σαμαράς κυβερνά, ο Σαμαράς αποφασίζει. Δεν τολμάει να τον ρίξει κανένας για αυτό το θέμα ό,τι και να αποφασίσει. Θα έχει δε την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου δίπλα του.

            Το πρόβλημα δεν είναι η αριστερά, το πρόβλημα είναι ενδοπαραταξιακό. Όταν δελφίνοι και δελφινάκια το πρώτο πράγμα που κάνουν προτού καν έρθουν στα πράγματα είναι ταξιδάκια στις ΗΠΑ και στην Τουρκία και όπου βρεθούν και όπου σταθούν υμνούν την παγκοσμιοποίηση, τον τουρκισμό και τα καλά τους, τι μπορείς να περιμένεις;

            Ο Σαμαράς είναι ο μόνος από τους τωρινούς πολιτικούς που στο θέμα της παγκοσμιοποίησης έχει κρατήσει αξιοπρεπή θέση. Γι'αυτό άλλωστε χάνουμε τον χρόνο μας και γράφουμε. Αν ήταν μια από τα ίδια με τους άλλους δεν θα υπήρχε νόημα.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Παρατηρητής 13/08/2012 11:11:23

            Φίλε Παρατηρητή,
            Δεν τους πάνε απλά από το ένα; μέρος στο άλλο. Οι παράνομοι συλλαμβάνονται και κρατούνται, απομακρύνονται δέσμιοι από τους δρόμους και τις πλατείες.
            Αυτό είναι ήδη κάτι.
            Το σημαντικό, όμως, κι επιμένω είναι να περάσει ένα αυστηρό μήνυμα, να ξέρουν οι λαθραίοι κι οι υποψήφιοι λαθραίοι ότι ΔΕΝ θα μακροημερεύσουν ελεύθεροι στην Ελλλάδα κι ότι το πρώτο περίπολο που θα τους συναντήσει, θα τους μαντρώσει.
            Δεν έρχονται εδώ για να κάνουν τις κότες πίσω από το σύρμα. Έρχονται για να περάσουν στην υπόλοιπη Ευρώπη ή να μείνουν, είτε δουλεύοντας, είτε ζώντας παρασιτικά, επαιτώντας, ασχολούμενοι με κάθε είδους εγκλήματα.
            Τα κέντρα κράτησης, που η πολιτική βλακώδης "ορθότητα" βφτίζει "κέντρα φιλοξενίας" θα υπάρχουν σε πολλά μέρη.
            Πρέπει να υπάρχουν και στη Θράκη που είναι βασική πύλη εισόδου, ακριβώς γιατί εκεί πιάσνονται πολλοί. Πιστεύω όμως ότι θα κρατούνται ως την απέλαση.
            Ελάχιστοι είναι οι δικαιούμενοι άσυλο. Οι υπόλοιποι είναι ξεκάθαρα οικονομικοί μετανάστες ή εγκληματίες.
            Ο νόμος πρέπει ν' αλλάξει και η νομιμοποίηση πρέπει να γίνεται με πολύ αυστηρά και ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΗ κριτήρια, όπως αφομοίωση στον ελληνικό τρόπο, γνώση ΄της ελληνικής κλπ. Θα το γράψω δε και ας χοροπηδήξουν μερικοί: δεν μπορούμε να το προβλέψουμε στο νόμο για ευνόητους λόγους αλλά σιωπηρώς θα πρέπει να αποκλείονται στην χορήγηση ιθαγένειας οι μουσουλμάνοι και να προκρίνονται οι Χριστιανοί. Πχ οι κόπτες Χριστιανοί από την Αίγυπτο δεν έχουν καμμία σχέση σαν νοοτροπία με τους μουσουλμάνους Αιγυπτίους.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/08/2012 11:24:22

            Αυτο μπορει να συμβει και σε συνεννοηση με τις αιγυπτιακες αρχες,και τις ισλαμιστικες.
            Εμεις μπορει να μη μπορουμε να το γραψουμε αλλα αυτοι μπορουν και παραμπορουν και μαλλον θελουν να απαλλαγουν απο τους Χριστιανους.

          • ο Αρης avatar
            ο Αρης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/08/2012 00:42:32

            Εννοείτε ότι το "μήνυμα" θα περάση στο Πακιστάν, στο Ιράκ, στο Αφγανιστάν, στις χώρες του Μαγκρέμπ, στην Κεντική Αφρική, και αλλού, και μετά από ...προσεκτική ανάλυση του μηνύματος θα αποφασίσουν να μην εισέρχονται λαθραία στην Ελλάδα; Ή ότι οι ιμάμηδες θα τους κατηχήσουν έτσι ώστε να αποφεύγουν την Ελλάδα; Είναι λίγο αστεία αυτή η εκτίμηση. Κ. Κρανιδιώτη, η όλη ιστορία του λαθροεποικισμού όπως ξέρετε είναι οργανωμένη, και είναι επίσης αστείο να νομίζουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι θα φοβηθούν και δεν θα έρθουν... Χρειάζονται δραστικότερα και άμεσα μέτρα, και δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε με τα φαιδρά επικοινωνιακά τρύκ της αστυνομίας περί μείωσης των αριθμών, μέχρις ότου και ο τελευταίος λαθροέποικος πάρει τον δρόμο της επιστροφής για μιά καλύτερη μοίρα στη χώρα του.

  38. Orfeas avatar
    Orfeas 12/08/2012 03:37:58

    Αγαπητέ Φαήλο,οι διαστάσεις που αναδεικνύεις είναι ορθές και ιδίως αναφορικά με την αλλαγή της εικόνας της χώρας στα διεθνή δίκτυα λαθρομεταναστών.Η πολιτική της κυβέρνησης είναι σωστή ως προς την αποφασιστικότητα,αλλά αξίζει να αναφέρουμε πως ταυτόχρονα είναι σε εξέλιξη αντίστοιχες επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη.Οπότε μάλλον αποτέλεσε κοινή ευρωπαϊκή επιχείρηση ως ανάχωμα στην επικείμενη ματανάστευση από Συρία μεριά.
    Επίσης,τα στοιχεία του δελτίου τύπου της Αστυνομίας είναι ενδεικτικά και όχι προσδιοριστικά.Δηλ. οι συλλήψεις γίνονται κατά τη διάθεση των αστυνομικών υπαλλήλων και δεν αποτυπώνουν το πραγματικό νούμερο των νεοεισελθέντων λαθρομεταστών.Μπορεί να περάσουν 500 και να συλληφθούν 50...
    Τέλος,συμφωνώ με την πολιτική της εκκαθάρισης αλλά να υπάρχει και επαρκής πρόνοια για την εγκατάσταση τους.Δεν γίνεται να εγκατασταθούν στη Θράκη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Orfeas 12/08/2012 13:27:01

      Δεν είναι έτσι. Μην υποτιμάς τόσο πολύ το προσωπικό της Αστυνομίας.
      Δεν είναι αχανή τα σύνορα μας. Άμα θέλουμε φυλάσσονται μια χαρά.
      Κέντρα κράτησης θα έχεις και στην Θράκη, γιατί κυρίως από κει μπαίνουν. Έχει όμως και στην Αθήνα.
      Στόχος είναι να εγκλείονται μέχρι να απελαθούν, όχι να γίνουν τα κέντρα μόνιμη διαβίωση γι' αυτούς μέχρι να βρουν τρόπο να ξαναβγούν στους δρόμους.

  39. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 08:25:48

    Κάποιοι έλεγαν,
    πριν από τις εκλογές ήδη,
    πως με Σαμαρά στην κυβέρνηση,
    ο λαός θα τρέφεται μόνο με τάξη και ασφάλεια.ΜΟΝΟ.
    Ούτε μισθός,ούτε σύνταξη,ούτε εθνική αξιοπρέπεια,ούτε επαναδιαπραγμάτευση,
    ούτε..ούτε..
    Μόνο που..χωρίς μεροκάματο,και με την ανεργία στο 30% σε λίγο,
    ούτε τάξη,ούτε ασφάλεια θα υπάρξει.
    Κι ας διώξει ο κάθε δένδιας ΟΛΟΥΣ τους μετανάστες,αύριο ...
    Μα να επαναλαμβάνεται έτσι η ιστορία;
    Καληνύχτα σας...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 11:29:27

      ...Καλά. Ας τους διώξει και μετά τα βρίσκουμε ...μεταξύ μας. Θα έχουμε όλο το χρόνο να συμπλακούμε αν το επιθυμήσουμε πολύ. Αλλά μην μπερδευόμαστε. Άλλο το φρένο στον εποικισμό της χώρας από ορδές παρανόμων λαθροεισβολέων, και άλλο το πόσα Ευρώ τελικά χρειαζόμαστε κατά κεφαλήν ώστε να ζούμε αξιοπρεπώς. Αυτό το ανακάτεμα στο μίξερ του μυαλού όοολων μαζί των θεμάτων, ώστε να καταλήξουμε οπωσδήποτε σε εσφαλμένα πλην όμως ποθητά συμπεράσματα, αποτελεί πια εθνικό σπορ !!!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 13:33:46

      Άρα, κατά την συλλογιστική σου, επειδή έχουμε τεράστια οικονομικά προβλήματα, ανεργία και περικοπές, ας φάμε και κανα δυο εκατομμύρια κατσαπλιάδες στη μάπα, ε;
      Όχι, αγαπητέ. Κι έχει ΚΑΙ οικονομική διάσταση. Πολλοί από αυτούς συντηρούν την μαύρη εργασία, στερούν θέσεις εργασίας από Έλληνες και νόμιμους μετανάστες.
      Η γκετοποίηση του κέντρου της Αθήνας λόγω των λαθραίων, οδήγησε δεκάδες ξενοδοχεία, θέατρα, εστιατόρια, μπαρ, μαγαζιά σε κλείσιμο και χιλιάδες ανθρώπους στην ανεργία και τις οικογένειες τους στην ανέχεια.
      Η ανακατάληψη λοιπόν των πόλεων μας έχει και τεράστια οικονομική διάσταση.
      Όποιος υποστηρίζει τους λαθραίους είναι ή συνέταιρος ή χρήσιμος ηλίθιος των δουλεμπόρων και των αφεντικών που επωφελούνται από την μαύρη εργασία.
      Η ασφάλεια, εσωτερική κι εξωτερική, είναι το πρώτο δικαίωμα των πολιτών και η βασικότερη προΎπ[΄θεση για όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έχεις ασφάλεια, δεν μπορείς να έχεις οικονομική ανάπτυξη, υγεία, παιδεία΄. Δεν μπορείς να έχεις κράτος.

  40. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 13:44:36

    Σιγά το "βασιλιά"...

  41. Δαναός avatar
    Δαναός 12/08/2012 13:56:50

    Λευκό μπαστούνι! Ξεχνάς και προβληματίζομαι!

  42. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 14:18:57

    Ε, δεν είμαι και μελετητής του ποιητού Κουράκη, όπως εσύ. Διαβάζω δεύτερα πράγματα, Ελύτη, Δημουλά κλπ.
    Δυστυχώς δεν με ενδιαφέρουν τα καλλιτεχνικά κι ερωτικά απωθημένα της ανδρικής εμμηνόπαυσης.

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/08/2012 14:34:08

      Αν δεν εντρυφήσεις φίλε μου στον Κουράκη που να καταλάβεις το ανδρόγυνο της εσοχής και της εξοχής! Ποιος Ελύτης και Σεφέρης...

  43. nik avatar
    nik 12/08/2012 14:37:00

    Ας σταματήσουμε πλέον τις θεωρίες συνωμοσίας και την παραπολιτική και ας σκεφτούμε με βάση την λογική και μόνο, πέρα από μικροκομματικά και "ταξικά" ή συντεχνιακά μικροσυμφέροντα. Όταν η -εκάστοτε- κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα, για το οποιοδήποτε θέμα, όπως και αυτό της λαθρομετανάστευσης, την κατηγορούμε για ανεπάρκεια, για ανικανότητα, για αδυναμία. Όταν "κάνει" κάτι για να αντιμετωπίσει , μιά διάσταση έστω, του εκάστοτε προβλήματος, την κατηγορουμε για αποπροσανατολισμό του κόσμου από τα οικονομικά προβλήματα κ.λ.π.. Μα όντως το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης έχει τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο σε βάρος του υγιούς εμπορίου, των νομίμων επιχειρήσεων, του τουρισμού μας κ.ο.κ...Ακόμα και αν δεν υπήρχε ο "Ξενιος Ζευς" θα έπρεπε να τον εφεύρουμε. Ελπίζω να συνεχιστεί ώστε να πάψω να βλέπω επαίτες φαναριών και καροτσάκια από σουπερμάρκετ με σιδερικά κάθε μέρα στο κέντρο της Αθήνας, που δεν έχω δει πουθενά αλλού στην Ευρώπη, αν θέλουμε να λεγόμαστε Ευρώπη και όχι ισλάμ-αμπάντ...

  44. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 12/08/2012 14:54:17

    Θα πρεπει να μην επικεντρωθει η κυβερνηση μονο στην Αθηνα και στον εβρο.
    Φαινεται οτι το τελευταιο διαστημα οι κακοποιοι και τα οργανωμενα κυκλωματα
    δρουν εκτος Αθηνας,κυριως σε νησια π.χ ειδαμε τι εγινε στην Παρο,Κρητη διοτι εκει υπαρχει ελλειψη αστυνομευσης και αυτο το γνωριζουν καλα οι επιδοξοι κακοποιοι.Οπως υποστηριξαν οι κατοικοι της Παρου οι αστυνομικοι του τοπικου αστυνομικου κανουν το παν για να 'διωξουν" απο πανω τους τις υποθεσεις ,κλεινοντας τις ακομα και αν προκειται για κακουργηματα.
    Εχετε αναρωτηθει οτι πολλα βαρια εγκληματα δεν καταγγελονται διοτι γνωριζει το θυμα οτι η αστυνομια δεν θα κανει τιποτα .Η περιπτωση της κακοποιησης της 15χρονης ειχε αλλη καταληξη διοτι ηταν σοβαρος ο τραυματισμος της.
    Για την περιπτωση της δολοφονιας και κακοποιησης μιας γυναικας στο Γαλατσι πριν δυο χρονια γιατι δεν υπηρξε κανενα αποτελεσμα;

  45. Orfeas avatar
    Orfeas 12/08/2012 14:59:47

    Μα στην Θράκη το πρόβλημα υπάρχει εδώ και δέκα χρόνια...Έπρεπε να τρομάξουν οι Πιπιλίτσες για να ασχοληθεί η Αθήνα;Έστω και αργά όλοι συμφωνούμε αλλά η κατανομή να είναι ισόποση σε όλη την ελληνική επικράτεια.Αλλά όπως έχω ξαναπεί στο όνομα της περιβόητης κοινοτικής αλληλεγγύης,ισόποση κατανομή και σε όλες τις χώρες μέλη της Ε.Ε.

  46. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 12/08/2012 15:15:51

    Θα ηθελα να θυμισω και ορισμενα πραγματα που εχουν μεγαλη σημασια.Τα τελευταια χρονια οι περισσοτεροι λαθρομεταναστες προερχονται απο το Πακισταν και το Αφγανισταν οπως γνωριζουμε
    .Το Πακισταν ειναι ενα απο τα κομβικα σημεια του παγκοσμιου λαθρεμποριου ναρκωτικων, δουλεμποριου και οπλων.Το Πακισταν διαθετει στενες σχεσεις με την Τουρκια απο οπου και περνανε οι Πακιστανοι στην Ελλαδα. άμεση διασύνδεση μεταξύ λαθρεμπορίου ηρωίνης και του Πακισταν.Θυμαστε τι θορυβος ειχε ξεσπασει για την λεγομενη υποθεση της απαγωγης των Πακιστανων;Κυριως απο γνωστους αριστεριστες και διαφορες ΜΚΟ.Επισης το Πακισταν διαθετει πολυ καλες σχεσεις μην Σαουδικη Αραβια!!!

    θα εχετε ακουσει ισως καποιοι για την περιβοητη ΙSI την Πακιστανικη υπηρεσια πληροφοριων.
    Το μεγαλυτερο μερος των μυστικων κονδυλιων της ISI πρερχεται απο το λαθρεμποριο,διακινηση ηρωινης με τους διακινητες να δρουν στην Ευρωπη. Αυτη η παρανομη βιομηχανια ειχε στηθει την εποχη του ψυχρου πολεμου με την στηριξη της αμερικανικης υπηρεσια πληροφοριων.
    Σημαντικο ρολο στην βιομηχανια αυτη του υποκοσμου παιζουν διαφορες ΜΚΟ.Αυτες που κατεβαζουν τους δικηγορους σε αντιρατσιστικες πρωτοβουλιες ειτε στον Αγιο Παντελεημονα ειτε καπου αλλου.
    Το λαθρεμποριο ναρκωτικων και το δουλεμποριο απο το Πακισταν στην Ελλαδα μεσω Τουρκιας και η σχεση Ουάσινγκτον-Ριαντ-Ισλαμαμπαντ συνδεονται με ολο αυτο το ζητημα της λαθρομεταναστευσης και της ελλειψης βουλησεως για την αντιμετωπιση της.

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ Ταξιδιωτης 12/08/2012 15:31:47

      Όπως τα λες είναι. Λύση σε αυτά τα προβλήματα δεν μπορούν να δώσουν επαγγελματίες πολιτικοί. Θα κοντραριστεί τώρα ο κάθε "Δένδιας" με όλα αυτά τα κυκλώματα; Θα θυσιάσει την καριέρα του;

      Γι'αυτό έπρεπε ο Σαμαράς να βάλει εξωκομματικούς υπουργούς. Διαλεγμένους βάσει επαγγελματικών ικανοτήτων. Μόνον τέτοιοι μπορούν να φέρουν άμεσα αποτελέσματα.

      Το γνωστό πολιτικό-κομματικό προσωπικό έκανε μόνον για την μεταπολίτευση, δηλαδή για όμορφες παρόλες και εκθέσεις ιδεών σε κανάλια, σουαρέ και εφημερίδες.

  47. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 19:06:35

    Αν οι κατσαπλιάδες είναι το νούμερο 1 πρόβλημα του Έθνους όπως λέτε,
    πιο πάνω από την οικονομία,
    ας κάνει η κυβέρνηση,αυτό που θέλει ο ελληνικός λαός αλλά και οι ίδιοι οι κατσαπλιάδες:
    ας τους διώξει..
    ας τους εφοδιάσει με ταξιδιωτικά έγγραφα και θα δείτε για πότε εγκαταλείπουν την υπέροχη αυτή χώρα.
    πώς;δεν της το επιτρέπουν τα αφεντικά απ τας Ευρώπας;
    α χα χα χα χα..

    • Ταξιδιωτης avatar
      Ταξιδιωτης @ ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 19:32:36

      H οικονομια και η διαφθορα ειναι το μεγαλυτερο προβλημα.η διαφθορα που υπαρχει στον κρατικο μηχανισμο και σε διαφορες υπηρεσιες συνδεεται και με το θεμα της λαθρομεταναστευσης,τα κυκλωματα,οι ΜΚΟ,η διαπλοκη,αυτα θα επρεπε να ειναι προτεραιοτητα της κυβερνησης να αντιμετωπιστουν διοτι δεν θα λυθει το προβλημα της λαθρομεταναστευσης με ημιμετρα..Πολλες φορες το υπαρκτο προβλημα της ανεξελεγκτης λαθρομεταναστευσης χρησιμοποιεται και για αποπροσανατολισμο.
      Αν τους εφοδιασει με ταξιδιωτικα εγγραφα η Ελλαδα θα βρεθει εκτος σενγκεν και η μεταναστευση Ελληνων θα ειναι δυσκολη..Αρα θα βιωσουν οι Ελληνες τις συνεπειες,πολλοι ξενοι θα αποτυχουν να πανε στην ευρωπη και το προβλημα θα γιγανωθει.Δευτερον θα υπαρξει κυμα μεταναστευσης προς την Ελλαδα με το ονειρο να πανε στην ευρωπη.
      Ο συριζα ας ξεκινησει πρωτα να καταθετει επερωτησεις στην βουλη για τις διαφορες μκο..

    • Παρατηρητής avatar
      Παρατηρητής @ ΔΡΑΚΟΣ 12/08/2012 19:38:12

      Η ανοησία του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ είναι απύθμενη.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΔΡΑΚΟΣ 13/08/2012 11:29:42

      Καλά ρε Δράκο (της νήσου Κομόντο;), δεν είδες ότι πάνω από τους μισούς που προσήγαγε η αστυνομία ήταν "νόμιμοι" (νά' ναι καλά οι Συριζαίοι δικηγόροι και οι ΜΚΟ) και, παρ' όλα αυτά, τα σκουπίδια δεν φεύγουν για την Ευρώπη, παρά μένουν εδώ;
      Οσο για τα διαβόητα "ταξιδιωτικά έγγραφα", καλά στο λένε οι άλλοι σχολιαστές. Στην καθομιλουμένη γλώσσα λέγονται "διαβατήρια". Εσύ, άμα πας στο εξωτερικό, πηγαίνεις με άλλο έγγραφο; Ας πούμε, απολυτήριο δημοτικού, εκκαθαριστικό εφορίας, λογαριασμό κινητού, καμία εγγύηση αγοράς ηλεκτρονικής συσκευής με το ονοματεπώνυμό σου; Συγγνώμη που ρωτάω, αλλά αδυνατώ να δω τι ακριβώς υπάρχει στο μυαλό ενός αριστερούλη.

  48. ΚΜ avatar
    ΚΜ 12/08/2012 19:16:13

    Πάλι η συριζαίικια κασέτα με τα «ταξιδιωτικά έγγραφα» (sic); (Παρεμπιπτόντως, παληκάρι, διαβατήρια λέγονται αυτά τα παλιοέγγραφα και κάθε κράτος τα δίνει στους υπηκόους τους, όχι στον πάσα-ένα - εκτός κι αν θες να τους δώσουμε και υπηκοότητα, λες και τους τη χρωστάγαμε!)

    Λοιπόν, δεν έχουμε καμία δουλειά να ανταμείβουμε (με διαβατήρια, υπηκοότητες, κάρτες παραμονής, 500άευρα ή οποιονδήποτε άλλο τρόπο), αυτούς που κακοποιούν τους νόμους μας και τον γηγενή πληθυσμό. Ούτε έχουμε κανένα συμφέρον, χάριν αυτών των κατσαπλιάδων και τυχοδιωκτών, να απομονώσουμε διπλωματικά την χώρα μας - λες και δεν έχουμε κι άλλα προβλήματα στο κεφάλι μας.

  49. Αλέξανδρος avatar
    Αλέξανδρος 13/08/2012 03:10:46

    Απορώ πραγματικά με το πόσο δύσπιστοι , μίζεροι και καχύποπτοι έχουμε γίνει οι περισσότεροι με σκοπό να εκμηδενίσουμε κάθετί που αρχίζει να γίνεται απο προεκλογική υπόσχεση πραγματικότητα .
    Για πρώτη φορά μετά απο χρόνια απαίτηση του λαού ( και εκ του περιέργους αδικαιολόγητη αδράνεια της κάθε κυβέρνησης ) έχει στηθεί μια πραγματικά μεγάλη επιχείρηση , σοβαρή , που με την υποπτεία και τη διαχείρηση του Πρωθυπουργού στηρίζεται σε στιβαρά θεμέλια .
    Ακόμη κι έτσι , ενώ επιτέλους το κράτος αρχίζει να λειτουργεί εξακολουθούμε να γκρινιάζουμε . ( Δεν έχω καταλάβει μέχρι σήμερον το λόγο )

    Μάλιστα έχω διαπιστώσει πως απο τη στιγμή που ξεκίνησε η όλη επιχείρησις ο Υπουργός και η Αστυνομία προσπαθούν να μας πείσουν να στηρίξουμε την προσπάθεια , να βάλουμε πλάτη όπως λένε .
    Δηλαδή οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί , πλέον οι Αρχές του κράτους παρακαλούν τους πολίτες να κάνουν κάτι το οποίο το επιζητούσαν οι ίδιοι διακαώς απ'τις Αρχές !!!!

    Έ , τελικά ή είμαστε πραγματικά τρελοί εμείς οι Έλληνες ....
    Ή κάτι μας ψεκάζουν ..................

    *Υ.Γ. Πραγματικά πιστεύω πως ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ , πίσω απ'τις κομματικές ανακοινώσεις , οι ίδιοι ως άνθρωποι , ἔχουν ἀπηυδήσει απο την όλη κατάσταση με τους λαθρομετανάστες . Γιατί εάν ένα κόμμα συμπάσχει και ταυτίζεται με εγκληματίες λαθρομετανάστες , εγώ θα το ονομάσω ΛΑΘΡΟκόμμα . -

  50. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 13/08/2012 07:27:01

    είτε οι κατσαπλιάδες είναι όπως λέτε το πρώτο πρόβλημα της χώρας,
    οπότε τα σπάτε με τα ευρωπαϊκά αφεντικά σας,
    (μπροστά στην ΕΠΙΒΙΩΣΗ και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ του έθνους,
    τα περί διπλωματικής απομὀνωσης..συνθήκης σένγκεν..κλπ κλπ
    είναι τρίχες κατσαρές)..

    είτε το θέμα της λαθρομετανάστευσης και της εγκληματικότητας,έχει ΣΚΟΠΙΜΑ διογκωθεί,
    εν όψει των ανακοινώσεων σαμαρά,το Σεπτέμβρη.
    εγώ μάγκες λέω το δεύτερο.
    η συγχορδία των εδώ αφεντικών σας μέσα απ τα κανάλια και τις φυλλάδες τους,αυτό ομολογεί..
    Αλήθεια,ταξιδιώτη..θα συνεχιστεί η μετανάστευση και των ελλήνων;
    δε θα καταλάβουν τις θέσεις εργασίας των σκούρων,στα φανάρια και στις μανωλάδες τώρα που τους διώχνει ο δένδιας;

    το τυράκι είναι πολύ μικρό,για τόσο τεράστια φάκα,λεβέντες

    • kprotop avatar
      kprotop @ ΔΡΑΚΟΣ 13/08/2012 09:33:47

      Δράκε τι πίνεις ακριβώς;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΔΡΑΚΟΣ 13/08/2012 11:17:24

      Άσε ρε γατάκι, που κάνεις και το "δράκο".
      Πες τα αυτά στα άλλα γατάκια του ΣΥΡΙΖΑ, στυους αληθινούς στρατολόγους της Χρυσής Αυγής,τους χρήσιμους ηλίθιους των Σομαλών νταβατζήδων, των μιγηριανών ναρκεμπόρων, των μπαγκλαντεσιανών συμμοριών επαιτών, των κλεφτών χαλκού κλπ.
      Τράβα εκεί που ζούνε οι αληθινοί Έλληνες, στα Πατήσια, στον Άγιο Παντελεήμονα, στην Πάτρα, να δεις τι μπουρδ#λο κατάντησαν τη χώρα οι ανώμαλες ιδέες σας για την ασφάλεια που επικράτησαν για χρόνια και που τις έχαψε και μια ενοχική "δεξιά".
      Θα ξεκουμπιστούν κι άμα δεν σας αρέσει , να πάτε μαζί τους.

  51. stamoschios avatar
    stamoschios 13/08/2012 14:50:46

    Φίλτατε Κύριε Κρανιδιώτη να συνεχίσετε να γράφετε την αλήθεια χωρίς φόβο για τις αντιδράσεις των απλύτων. Να είστε καλά και εμείς πάντα θα είμαστε πλησίον σας.

  52. costas avatar
    costas 13/08/2012 15:35:44

    Ωραία όλα αυτά αλλά αν δεν μαζέψουν τους φασίστες που μαχαιρώνουν αδιακρίτως σε λίγο θα εκτραχυνθούν τα πράγματα.

  53. ΚΜ avatar
    ΚΜ 13/08/2012 16:16:13

    Μαζεύουμε τους χειρότερους που έχει να στείλει κάθε χώρα. Δεν είναι καθόλου απίθανο να σφάχτηκαν μεταξύ τους, τελικά. Γιατί προτρέχεις λοιπόν και βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα; Μήπως έτσι σε βολεύει;

    • costas avatar
      costas @ ΚΜ 13/08/2012 16:26:44

      Από ποια άποψη να με βολεύει δηλαδή;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ costas 13/08/2012 20:05:55

        Για να΄χεις να λες...

        • costas avatar
          costas @ ΚΜ 13/08/2012 23:18:10

          Ειλικρινά αυτό ήταν το πιο έξυπνο που βρήκες να πεις;

  54. Ταξιδιωτης avatar
    Ταξιδιωτης 13/08/2012 22:36:56

    Το προβλημα της λαθρομεταναστευσης ειναι πολυ σοβαρο.Ειναι αλλο το αν χρησιμοποιεται και για αποπροσανατολισμο.Διογκωμενο δεν ειναι.Αυτο το υποστηριζουν αυτοι που δεν γνωριζουν πως λειτουργουν τα κυκλωματα. διοτι υπαρχει ενα παρασκηνιο.Ενας που βλεπει απλοικα τα πραγματα θα περιοριστει σε μια αναλυση των αιτιων που γεννουν την μεταναστευση,οι υπολοιποι θα μιλησουν για την εγκληματικοτητα .
    Σημερα διαβασα οτι ο συγκεκριμενος δραστης απο το Πακισταν ειχε παρει ασυλο.
    Θυμαστε την υποθεση της απαγωγης των Πακιστανων που ξεσπασε μεγαλος θορυβος για κατι που δεν ενδιαφερει την κοινωνια.Γιατι τετοιος θορυβος και γιατι τετοια κινητοποιηση μκο,δικηγορων κ.λ.π;
    Γιατι η κυβερνηση Παπανδρεου με πρωτοβουλια του Χρυσοχοιδη συναντηθηκε με εκπροσωπους της πακιστανικης κοινοτητας λιγο μετα την νικη στις εκλογες του 2009;


    Το Πακισταν ειναι ενα απο τα κομβικα σημεια του παγκοσμιου λαθρεμποριου ναρκωτικων, δουλεμποριου και οπλων.Το Πακισταν διαθετει στενες σχεσεις με την Τουρκια απο οπου και περνανε οι Πακιστανοι στην Ελλαδα. άμεση διασύνδεση μεταξύ λαθρεμπορίου ηρωίνης και του Πακισταν.Επισης το Πακισταν διαθετει πολυ καλες σχεσεις μην Σαουδικη Αραβια!!!

    θα εχετε ακουσει ισως καποιοι για την περιβοητη ΙSI την Πακιστανικη υπηρεσια πληροφοριων.
    Το μεγαλυτερο μερος των μυστικων κονδυλιων της ISI πρερχεται απο το λαθρεμποριο,διακινηση ηρωινης με τους διακινητες να δρουν στην Ευρωπη. Αυτη η παρανομη βιομηχανια ειχε στηθει την εποχη του ψυχρου πολεμου με την στηριξη της αμερικανικης υπηρεσια πληροφοριων.
    Σημαντικο ρολο στην βιομηχανια αυτη του υποκοσμου παιζουν διαφορες ΜΚΟ.Αυτες που κατεβαζουν τους δικηγορους σε αντιρατσιστικες πρωτοβουλιες ειτε στον Αγιο Παντελεημονα ειτε καπου αλλου.
    Το λαθρεμποριο ναρκωτικων και το δουλεμποριο απο το Πακισταν στην Ελλαδα μεσω Τουρκιας και η σχεση Ουάσινγκτον-Ριαντ-Ισλαμαμπαντ συνδεονται με ολο αυτο το ζητημα της λαθρομεταναστευσης και της ελλειψης βουλησεως για την αντιμετωπιση της.

  55. Βασίλης Κατσάνης avatar
    Βασίλης Κατσάνης 14/08/2012 01:06:19

    Φαήλο, τι γνώμη έχεις για τις συνθήκες Δουβλίνο Ι και ΙΙ; Δε θα μπορούσαμε να τις καταγγείλουμε μονομερώς; Μήπως εκτός από το τουρκικό κράτος επωφελούνται από το δουλεμπόριο και πολλοί ντόπιοι υψηλά ιστάμενοι;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βασίλης Κατσάνης 14/08/2012 12:14:45

      Η καταγγελία του Δουβλίνου ΙΙ είναι το τελικό όπλο σε μια διαπραγμάτευση, πιέζοντας την Ευρώπη για έμπρακτη αλληλεγγύη στο λαθρομεταναστευτικό.
      Εάν την καταγγείλουμε, τότε δίνουμε ταξιφιωτικό έγγραφο στους κατσαπλιάδες και τους ξαμολάμε προς τας Ευρώπας.
      Όπως αντιλαμβάνεσαι όμως, θα γίνει χαμός. Μια απλή συνέπεια θα είναι ότι θα τεθούμε ως χώρα εκτός ενιαίου χώρου Σένγκεν και θα περνάμε υποχρεωτικά έλεγχο στα αεροδρόμια σαν τις παλιές καλές εποχές.
      Προσωπικά, αν αυτό που γίνεται τώρα δεν φέρει αποτέλεσμα (πιστεύω ότι θα φέρει εφόσον συνεχιστεί επίμονα και σε βάθος χρόνου) κι η Ευρώπη δεν βάλει χέρι στην Τουρκία, τότε πρέπει να το καταγγείλουμε και δεκάρα δεν δίνω αν ταξιδεύω με διαβατήριο και ελέγχομαι και πάλι. Γιατί οι Νορβηγοί τι παθαίνουν δηλαδή;
      Πάνω απ' όλα να καθαρίσει το σπίτι μας...

      • Αθηνά-Μαρία avatar
        Αθηνά-Μαρία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 19/08/2012 15:29:08

        Ναί βρέ Φαήλο, όμως και εσύ πέφτεις στην παγίδα των "ταξιδιωτικών εγγράφων" πού λέγαμε πιό πάνω; ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ λέγονται. Θα τούς δώσουμε διαβατήρια Φαήλο μου; Τά έχεις παίξει και εσύ σαν όλους μας μου φαίνεται με το χάος που επικρατεί. Οπως πάλι πιό πάνω αναφέρθηκε, γιατί οι "νόμιμοι" (χαχαχα) που ελέγχθηκαν δεν πάνε εις τας Ευρώπας αλλά μένουν εδώ; Είναι μεγάλο παραμύθι πού αναμασάμε δυστυχώς όλοι, ότι οι πιό πολλοί θέλουν να πάνε αλλού. Η συντριπτική πλειοψηφία ΕΔΩ θέλει να μείνει...Πού θα βρεί καλύτερα; ΄" Εδώ είναι ο Παράδεισος..." και θα ήθελα να μπορούσα να συμπληρώσω "...και η Κόλαση θα γίνει εδώ.." παραφράζοντας το γνωστό άσμα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.