#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/04/2010 13:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Γ Παπανδρέου ανήγγειλε την κατάργηση της εθνικής διακυβέρνησης



Με διάγγελμά του προ ολίγου από το Καστελόριζο ο Πρωθυπουργός  Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε: «Ανάγκη εθνική να ζητήσουμε και επισήμως την ενεργοποίηση του μηχανισμού στήριξης που από κοινού αποφασίσαμε με τους εταίρους μας. Έχω ήδη δώσει εντολή στον υπουργό οικονομικών για τις αναγκαίες ενέργειες»

Έτσι ανακοινώθηκε η κατάργηση της  de jure κυβέρνησης της χώρας.

Η de facto διακυβέρνηση θα ασκείται πλέον από το ΔΝΤ.

Μεταξύ άλλων ο κ.Παπανδρέου είπε τα εξής:

Χθες,ανακοινώθηκαν όλα τα στοιχεία γιά το πραγματικό έλλειμμα του 2009.
Φάνηκαν όλα τα ακατανόητα λάθη και οι εγκληματικές πολιτικές της ΝΔ .
Κληρόνομήσαμε ενα σκάφος ετοιμο να βυθιστεί,μία οικονομία εκτεθειμένη σε ορέξεις κερδοσκόπων.Σηκωσαμε τα μανίκια από την πρώτη μέρα γιά να αναστρέψουμε το κλίμα.
Πήραμε μέτρα που πόνεσαν ,εκπονήσαμε σχέδιο συγκεκριμμένο.Ανακτήσαμε αξιοπιστία .Οδηγήσαμε σε μια απόφαση την ΕΕ γιά τη χώρα μας με τη δημιουργία δικτύου προστασίας και ασφαλείας.
Πιστέψαμε ότι με την ανακοίνωση της απόφασης γιά το δίκτυ προστασίας θα υπήρχε ηρεμία στις αγορές ώστε να μπορέσει να υπάρξει ομαλή χρηματοδότηση γιά τη χώρα.
Οι αγορές δεν ανταποκρίθηκαν.
Η κατάσταση που δημιουργήθηκε στις αγορές απειλούσε να αποδομήσει τις θυσίες του ελληνικού λαού και να τις καταστρέψει από τα υψηλά επιτόκια.
Ηρθε η στιγμή το χρόνο που δεν δίνουν οι αγορές να τον πάρουμε από την απόφαση που ελάβαμε όλοι μαζί οι ευρωπαίοι.
Ηρθε η στιγμή να ενεργοποιήσουμε το μηχανισμό που όλοι ζητήσαμε.
Εδωσα εντολή στον υπ.Οικονομίας να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες γιά να οδηγηθεί η Ελλάδα σε απάνεμο λιμάνι και να δοθεί το μήνυμα ότι η Ελλάδα δεν παίζει.
Είμαστε σε δύσκολη πορεία ,ξέρουμε όμως,το δρομολόγιο.
Βαδίζουμε πιό ασφαλείς και πιό σίγουροι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 23/04/2010 13:09:09

    Μοκο για ΔΝΤ

  2. Greenhorses avatar
    Greenhorses 23/04/2010 13:12:44

    Εχει πάρει το κανό μαζί του στο Καστελόριζο;

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Greenhorses 23/04/2010 13:16:18

      μήπως και χαθεί στην επιστροφή???

      • Digon avatar
        Digon @ denkserotipota 23/04/2010 13:20:09

        Κι αυτό καλό θα ήταν.

  3. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/04/2010 13:17:16

    Λες να περάσει απέναντι;

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Γιάννης 23/04/2010 13:18:20

      αυτό εννοώ Γιάννη, εκεί έχει φίλους. Σε λίγο καιρό, όλοι εχθροί του θα ΄ναι εδώ.

    • Greenhorses avatar
      Greenhorses @ Γιάννης 23/04/2010 13:18:31

      Αυτό λέω και εγώ αλλά ακόμα δεν ανακοινώθηκαν τα μέτρα

    • Digon avatar
      Digon @ Γιάννης 23/04/2010 13:19:20

      Κι ας κάτσει εκεί για πάντα.

  4. takis roula avatar
    takis roula 23/04/2010 13:18:35

    Ντροπή και αίσχος,
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑΝΕ πριν τις εκλογές, όλοι πρέπει να αγωνιστούμε να ελευθερώσουμε την Ελλάδα από τις οικογένειες και τα λαμόγια

  5. Jen avatar
    Jen 23/04/2010 13:18:50

    πήγε για να κανει χαρτογράφηση με το σκάφος του και σου λέει δεν φέρνω και το ΔΝΤ να μην είμαι μόνος

  6. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/04/2010 13:19:30

    Παράφραση, το βλάκα πολλοί αγάπησαν τη βλακεία κανείς.

  7. akatanomastos avatar
    akatanomastos 23/04/2010 13:20:25

    Μιλαμε την ανακοινωση οποιος την εγραψε πρεπει να εχει μεγαλη φαντασια!!!
    (ανακοινωση Πρωθυπουργου)

  8. yangoolas avatar
    yangoolas 23/04/2010 13:26:17

    έκανε ο άχρηστος αυτό που είχε προαναγείλει. Λεφτά Υπάρχουν!

  9. Giorgos avatar
    Giorgos 23/04/2010 13:27:01

    και αυτος και ο καραμαλης την ιδια βλακεια καβαλανε

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ Giorgos 24/04/2010 00:19:23

      Είσαι άδικος. Ο Καραμανλής δεν είχε πρόβλημα νοημοσύνης. Του Παπανδρέου δεν του κόβει! Απλώς τα ΜΜΕ καμώνονται ότι ισχύει το αντίθετο.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 00:35:43

        Είχε όμως πρόβλημα να σηκωθεί απ το κρεβάτι...

    • trellakias avatar
      trellakias @ Giorgos 25/04/2010 08:24:55

      Κάτι για Βουκουρέστι, για τον αγωγό, κατάργηση ΛΑΦΚΑ, Εγνατία, Μετρό Θεσσαλονίκης κλπ μήπως τα έχουμε ακουστά; Μπα τώρα η καλύτερη ΄"λύση" η πλήρη ισοπέδωση όλων για να μοιάζουν όλα ίδια, ανίκανα, σιχαμερά! Δεν πειράζει η Ιστορία θα κρίνει!

  10. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/04/2010 13:29:32

    Διαγγελμα απο παραλια πρωτη φορα γινεται.Αλλα απο παραλιακια τι αλλο να περιμενεις.

    • Μούσα avatar
      Μούσα @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 23/04/2010 13:41:26

      Επικοινωνιακό τρικ.
      Δεν το εκανε απο το Μαξιμου γιατι να μην φανει η σοβαρότητα,η επικινδυνότητα και η δραματικοτητα αυτων των αποφασεων.
      Ετσι λιγο ηλιος ήλιος,λιγο θάλασσα,λιγο Οδυσσεας και Ιθακη ..ολα καλά και ωραία.

      • anetos avatar
        anetos @ Μούσα 23/04/2010 14:12:54

        λίγο κρασί λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου ....

  11. Factorx avatar
    Factorx 23/04/2010 13:31:21

    Η πληροφορία ότι μετά το διάγγελμα ένα καράβι περίμενε τον πρωθυπουργό να τον περάσει στην απέναντι όχθη με άλλο όνομα, διαψεύδεται...

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Factorx 23/04/2010 13:38:25

      ..... και διαψεύδεται Φάκτορα,γιατί απέναντι δεν υπάρχουνε πρόθυμοι να φάνε κουτόχορτο.Εκεί τους προδότες,τους κρεμάνε ή τους κλείνουνε μόνιμα στο Ιντσιρλικ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/04/2010 13:41:12

        Να κάνουν παρέα με αυτόν που παρέδωσαν στους διώκτες του κάποτε.

    • Determinism Is Dead avatar
      Determinism Is Dead @ Factorx 23/04/2010 13:43:10

      Δεν θα έχουμε δηλαδή εξόριστη κυβέρνηση Καϊρου υπό τον Γεώργιο Παπανδρέου όπως το 41-44;

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Factorx 23/04/2010 13:53:58

      αλΛενάκι, Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ !!!!!!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Factorx 23/04/2010 14:08:55

      Φάκτορα, σκέψου τη σημειολογία της επιλογής του να ανακοινώσει από το Καστελλόριζο, την πιο προκεχωρημένη εσχατιά της πατρίδας μας, μια τέτοια ηττοπαθή απόφαση. Σκέψου τι μήνυμα δίνει τόσο στους Καστελλοριζιούς (σα να τους λέει "σιγά μην ασχοληθούμε με εσάς τώρα"), όσο και στους γείτονες απέναντι (σα να τους λέει "μπάτε σκύλοι, αλέστε)...

  12. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 23/04/2010 13:32:24

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ--- Γιατί η Ελλάδα είναι καλύτερη και από εσένα και από όλους τους άλλους που κυβέρνησαν. Μας είπες απατεώνες, μας είπες διεφθαρμένους, μας είπες ψεύτες, κατέστρεψες τον δανεισμό μας.. Και όλα αυτά επειδή έπρεπε και εσύ να γίνεις πρωθυπουργός, επειδή δεν έπρεπε να κάνεις πράξη ότι είχες υποσχεθεί. Το σκάφος θα το φτιάξουμε.. αλλά δε θέλω να το κυβερνήσεις εσύ.

  13. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/04/2010 13:36:36

    ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΚΙΛΟΤΙΝΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    • Θανος avatar
      Θανος @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 23/04/2010 14:05:42

      ακουω το νουμερο, 10, 20, 100, 200, 300, 500.... φανταζομαι θα ειναι πολλες, ειναι και αυτοι δηθεν φιλοι και το ΔΝΤ

  14. Maya avatar
    Maya 23/04/2010 13:36:42

    Έλα Χριστέ και Παναγιά!! Το Καστελόριζο διάλεξε για να τα πει αυτά?

    Μα καλά επίτηδες το κάνει??

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Maya 23/04/2010 13:42:15

      Προφανώς γιατί μετά την Δέσποινα Αχλαδιώτη,την θρυλική Κυρά της ΡΩ,την απόλυτη Ελληνίδα,ήρθε και η ώρα της τιμωρίας γιά το όμορφο και ηρωικό νησάκι του Αιγαίου. Η ζωή,κύκλους κάνει.

    • zonitis avatar
      zonitis @ Maya 23/04/2010 13:47:02

      Εσυ τι λες;
      Ολα ηταν απο την αρχη προσχεδιασμενα. Δεν αφηνουν τα κορακια την εκλπηρωση των σχεδιων των σε χαζους. Ο Γιωργακης ειναι πανεξυπνος. Αφου καταφερε να ξεγελασει ολους τους Ελληνες, υλοποιει και το σχεδιο κατα γραμμα χωρις καμμια παρεγγλιση. Αν δεις την διαδρομη του στο ΠΑΣΟΚ απο την στιγμη που πεθανε ο πατερας του θα καταλαβεις οτι ειναι αετος. Καθε φορα που εβαζε ενα στοχο τον πετυχαινε σχεδον παντα με τον ιδιο τροπο. Ολοι ειχαν την εντυπωση οτι τα γεγονοτα τρεχουν τοσο γρηγορα, ωστε δεν ειχαν καιρο να σκεφτουν και παντα διαλεγαν τον Γιωργο στο ποστο που αυτος βολιδοσκοπουσε. Μονο εκει που υπηρχε περιπτωση να χασει τις εκλογες, κατα καλη του τυχη δεν υπηρχε υποψηφιος. Ακομα και στη Σοσιαλιστικη Διεθνης.

      • Maya avatar
        Maya @ zonitis 23/04/2010 14:37:22

        Εντάξει πίστευα ότι το θράσος τους έχει κάποια όρια όχι για το δικό μας το νευρικό σύστημα φυσικά αλλά για τους δικούς τους ψηφοφόρους και το επικοινωνιακό τους προφίλ.

        Τόσο σίγουροι πια... Τόσο αλαζονικά σίγουροι... Γιατί τόσο ισχυρές είναι και οι "πλάτες" που έχουν.

      • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        MΑΝΩΛΗΣ Μ @ zonitis 24/04/2010 00:29:29

        Δεν είναι πανέξυπνος, μην ξεγελιέσαι. Ένας υπερήφανος αμερικανοτραφής είναι που πιστεύει όπως τα περισσότερα λευκά αμερικανάκια με κάποια (ας πούμε) κοινωνικά υψηλή καταγωγή ότι οι Έλληνες πολίτες είναι υποανάπτυκτοι. Εκμεταλλευόμνοι αυτό οι εξ ΗΠΑ ορμώμενοι σύμβουλοι και διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες τον καθοδηγούν σε αποφάσεις αυτές των τελευταίων 6 μηνών με στόχο να ρθει το ΔΝΤ και να μας βάλει (δήθεν) σε τάξη. Αυτός μέσα του μάλλον νομίζει ότι έκανε το καλύτερο που μπορούσε. Είναι αδαής, φίλε μου, άρα επικίνδυνος.

  15. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 23/04/2010 13:37:11

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΛΙΩΣ...... ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ

  16. Φτωχοέλληνας avatar
    Φτωχοέλληνας 23/04/2010 13:38:40

    Τυραννομόλα

    έλα...μπανανοεισητήριο

    • tiramola avatar
      tiramola @ Φτωχοέλληνας 23/04/2010 13:40:56

      Μην κάνεις σαν τρελλή , κάτσε να δεις τους όρους πρώτα , μπορεί να είναι ελκυστικοί...

  17. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 13:39:54

    Θερμοπύλες

    Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των
    ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
    δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
    αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
    γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
    είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
    πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
    πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

    Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
    πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
    κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.


    Καβάφης

  18. Σαος avatar
    Σαος 23/04/2010 13:45:48

    Δεν το γλυτώνει το γιαουρτάκι ο ΓΑΠ, για να μην πω πως πολλοί έχουν την έντονη επιθυμία να του μαυρίσουν λίγο το δέρμα του...

  19. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 23/04/2010 13:47:03

    Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου.
    Και οι πέτρες ήξεραν ότι από την αρχή μας πήγαιναν στην αγκαλιά του ΔΝΤ.

    Υπόλογοι στον ελληνικό λαό, τα λαμόγια των σκανδάλων του Χρηματιστηρίου,της Siemens,των δομημένων ομολόγων,του Βατοπεδίου,των off-shore,του φαγώματος των κοινοτικών πακέτων,του παραδικαστικού, των παράνομων προσλήψεων, των υποκλοπών, του C4I, των υπερτιμολογήσεων, των απευθείας αναθέσεων δημοσίων έργων, της Daimler και των στρατιωτικών εξοπλισμών.
    Υπόλογοι οι πολιτικοί των κυβερνήσεων που κοροιδεύουν και ληστεύουν επί σειρά ετών τον ελληνικό λαό, που σέρνεται τώρα ως πρόβατο επί σφαγή στον βωμό του ΔΝΤ.

    Μόνο όταν καθίσουν στο σκαμνί οι υπόλογοι και αποδοθεί δικαιοσύνη θα ξαναέρθει η ελπίδα στον τόπο μας.


    Μέχρι τότε, καληνύχτα μας!

  20. dim avatar
    dim 23/04/2010 13:48:09

    Στην Κίνα θα τον είχαν εκτελέσει και θα πλήρωνα και τη σφαίρα.

    • Dimi avatar
      Dimi @ dim 23/04/2010 19:30:39

      Aγαπητέ/ή Φίλε/η, διευκρινίζω ότι το δικό σας dim ΔΕΝ ΕΧΕΙ απολύτως καμμία σχέση με το δικό μου Dimi (Dimitra). Toν λόγο που επιλέξατε το dim, εσείς τον γνωρίζετε. Προσωπικά, επιλέγω να είμαι πάντα το πρωτότυπο.

  21. gEO75 avatar
    gEO75 23/04/2010 13:49:23

    Άρεσε γενικώς στην Αθήνα,
    τες δέκα μέρες που διέμεινεν αυτού,
    ο ηγεμών εκ Δυτικής Αμερικής
    Γεώργιος, υιός του Ανδρέα.
    Ως τ' όνομά του, κ' η περιβολή, κοσμίως, ελληνική.
    Δέχονταν ευχαρίστως τες τιμές, αλλά
    δεν τες επιζητούσεν· ήταν μετριόφρων.
    Αγόραζε βιβλία ελληνικά,
    ιδίως ιστορικά και φιλοσοφικά.
    Και κανό και ποδήλατα
    Προ πάντων δε άνθρωπος λιγομίλητος.
    Θάταν βαθύς στες σκέψεις, διεδίδετο,
    κ' οι τέτοιοι τόχουν φυσικό να μη μιλούν πολλά.
    Μήτε βαθύς στες σκέψεις ήταν, μήτε τίποτε.
    Ένας τυχαίος, αστείος άνθρωπος.
    Πήρε όνομα ελληνικό, ντύθηκε σαν τους Έλληνας,
    έμαθ' επάνω, κάτω σαν τους Έλληνας να φέρεται·
    κ' έτρεμεν η ψυχή του μη τυχόν
    χαλάσει την καλούτσικην εντύπωσι
    μιλώντας με βαρβαρισμούς δεινούς τα ελληνικά,
    κ' οι Αθηναίοι τον πάρουν στο ψιλό,
    ως είναι το συνήθειο τους, οι απαίσιοι.
    Δυστυχώς, δεν περιορίζονταν σε λίγες λέξεις,
    ούτε πρόσεχε με δέος τες κλίσεις και την προφορά·
    κ' έπληττεν ουκ ολίγον έχοντας
    κουβέντες στοιβαγμένες μέσα του.

    αλίμονο
    και όταν έβγαιναν οι κουβέντες, αλίμονο μας.

  22. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 23/04/2010 13:49:24

    Τουλάχιστον αφού τις αποφάσεις θα τις παίρνει το ΔΝΤ, θα παραιτηθεί η κυβέρνηση για να μην πληρώνουμε κερατιάτικα τους μισθούς τους;

    Ας μας στέλνει ο φίλος μας ο Ντομινίκ Στρος Καν τις οδηγίες με mail, χωρίς μεσάζοντες.

  23. Κρης avatar
    Κρης 23/04/2010 13:51:26

    ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ (ΟΧΙ BLOGS, ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΛΠ. ΑΛΛΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ) ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΙ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΘΛΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ.

    Ή ΠΑΛΙ Η ΕΞΗΓΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΌΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ "ΘΕΛΕΙ Η Π@@Τ@ΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ".

    Στις εφημερίδες λοιπόν διαβάσαμε...

    ...για μυστική συνάντηση Goldman Sachs και Κατσέλη (1)

    ...για δύο συναντήσεις του Παπανδρέου και υπουργών του με τον αντιπρόεδρο της Goldman Sachs (2)

    ...για τις πρόσφατες φιλίες Παπανδρέου με τον Ζαββό, στενό συνεργάτη του Soros(3)(4)

    ...το δείπνο κερδοσκόπων που διοργάνωσε ο Ζαββός με συμμετοχή των Soros και Paulson (3)

    ...το ρεβεγιόν του Παπανδρέου στο σπίτι του Ζαββού (3)(4)

    ...τις συναντήσεις Παπανδρέου Σορός, τη βάφτιση του παιδιού του Ζαββού από τον Soros παρουσία Κατσέλη-Αρσένη (5) . . .


    (1) http://www.topontiki.gr/Articles/view/5029
    (2) http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=22273151
    (3) http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=149949
    (4) http://www.paraskevi13.com/?p=4804 http://www.paraskevi13.com/?p=3578
    (5) http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_07/11/2009_336337

  24. SKAIs avatar
    SKAIs 23/04/2010 13:52:06

    Για συμπαράσταση στον Ελληνικό λαό πρέπει το GAP να επιστρέψει με το κανώ από το Καστελλόριζο!

    Ο πρώτος πρωθυπουργός μετά τον πόλεμο που ΔΕΝ θα είναι πρωθυπουργός αλλά πρωθυπουργεύων. Έκανε τα αδλυνατα ΔΝΤ για να το πετύχει αυτό.
    Καλό Πάσχα σε όλους!

  25. Θανος avatar
    Θανος 23/04/2010 13:54:27

    γιατι αραγε πηγε ο γιωργακης στο καστελοριζο να κανει την ανακοινωση ?
    αναρωτιεμαι ..

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Θανος 23/04/2010 14:27:36

      Πόσο καιρό θα το έχουμε ακόμα σκέφτηκε; Βλέπεις το δύσμοιρο νησί είναι ανατολικά του 25ου...

      • Θανος avatar
        Θανος @ Μαρία 23/04/2010 14:33:00

        ΣΩΣΤΑ ΜΑΡΙΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑΤΟ ΕΘΕΣΑΝ ΤΟΝ 25ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ...
        ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑΝ !

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/04/2010 13:55:07

    Oποιος ηξερε εστω και κατ ελαχιστον τι σημαινει οικογενεια Παπανδρεου και ΠΑΣΟΚ μπορουσε με βεβαιοτητα να προβλεψει τη στιγμη της εισοδου στο ΔΝΤ : θα ηταν η ωρα που θα εβγαινε το ελλειμμα του προηγουμενου ετους.Και αυτο επειδη το ΜΟΝΟ που ενδιαφερει τους συμμοριτες αυτους ειναι η εξουσια και για να διατηρηθει πρεπει να ριξουν τις ευθυνες στους προηγουμενους.
    Η τυχη των ανθρωπων τους ειναι αδιαφορη.Το μονο που τους νοιαζει ειναι πως θα φανει επικοινωνιακα.

    • Θανος avatar
      Θανος @ ψυχραιμια 23/04/2010 14:03:27

      κανονικα ολους αυτους (πρωτα του ΠΑΣΟΚ, χωρις να μενει απεξω και η ΝΔ) θα πρεπει να τους βγαλουμε την πλατεια συνταγματος και να σκεφτομαστε τι θα πρεπει να τους κανουμε για παραδειγματισμο για τους επομενους

    • ataktos avatar
      ataktos @ ψυχραιμια 23/04/2010 14:09:20

      http://www.youtube.com/watch?v=onwidLcWBss&feature=player_embedded

  27. Mak avatar
    Mak 23/04/2010 13:59:22

    Εντάξει το καταλάβαμε ότι φταίει η Νέα Δημοκρατία, αλλά από εκεί και πέρα τι;;;;

    Δηλαδή αν έμενε η ΝΔ στην κυβέρνηση και δεχόμενοι ότι είναι εντελώς άχρηστοι, τι διαφορετικό θα είχαν κάνει;;;;;

    Δηλαδή τι χειρότερο θα μπορούσε να μας συμβεί;;;;;

    Να πτωχεύσουμε; Δε θα μας άφηναν λόγω Ευρώ.

    Το χειρότερο ήταν το ΔΝΤ και το επιδιώξαμε μέσω μπλοφαρίσματος. Αντί να τους πιέσουμε να μας στηρίξουν, τους δώσαμε άλλοθι να μας αφήσουν στην τύχη μας.

    Όσο χάλια και να τα είχε κάνει η ΝΔ δεν είχε προδιαγραφεί σε καμία περίπτωση το ότι θα μπούμε στο ΔΝΤ.

    Καλά για τις προεκλογικές υποσχέσεις τι να πούμε. Αν κάποιος που ζητάει να κυβερνήσει ενώ ήταν υπουργός επί καμιά δεκαετία δεν ξέρει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το κράτος πόσο κατάλληλος μπορεί να είναι;;;;

    Με όλες τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των υπουργείων να ελέγχονται από το ΠΑΣΟΚ είναι αδιανόητο το να μην ήξεραν τι γίνεται...

    Για να το πούμε λαϊκά πούλησαν πρόλογο για να βγουν με μεγαλύτερη διαφορά και υπολόγισαν ότι ρίχνοντας τα στη ΝΔ μετά, θα μπορούσαν να αθετήσουν τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις.

    Υπολόγισαν χωρίς τις αγορές... Τελικά μάλλον το πίστευαν όταν έλεγαν ότι δεν υπάρχει οικονομική κρίση, γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί το ότι δεν κατάλαβαν την αλλαγή κλίματος διεθνώς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Mak 23/04/2010 14:06:40

      Mα αν εμενε η ΝΔ μαλλον δεν θα γινοταν τιποτα.Το πακετο Καραμανλη με παγωμα μισθων και ηπια λιτοτητα ειχε συμφωνηθει με την ΕΕ (φυσικα δεν θα εβγαινε και τοσο ελλειμμα).
      Αλλα και ο Βενιζελος αν ηταν αρχηγος του ΠΑΣΟΚ και επαιρνε μετρα αμεσως παλι δε θα φταναμε ως εδω.Επρεπε να ειναι ο εγκαθετος των Κρουγκμαν Στιγκλιτς που εκανε τη σοσιαλιστικη επανασταση κατα της ΕΕ για να φθασουμε εδω.

    • Green St avatar
      Green St @ Mak 23/04/2010 16:24:16

      Διαρκώς "ξεχνάμε" ότι επιδίωξε τις εκλογές. Τις εκβίασε παίζοντας με τον θεσμό του προέδρου της δημοκρατίας.

      • Θανος avatar
        Θανος @ Green St 23/04/2010 16:27:02

        γιατι αραγε τις επιδιωκε ? ειχε απο τοτε στο μυαλο του αυτα τα οποια ηθελε να κανει ?

      • trellakias avatar
        trellakias @ Green St 25/04/2010 08:35:49

        Δεν τα επιδίωκε, προς θεού, διατεταγμένη υπηρεσία στην πατρίδα του και στους αφέντες του, έκανε ο άνθρωπος και το έκανε και πολύ καλά, για να μάθουμε να λέμε όχι στα βουκουρέστια και να κάνουμε μυστικές ενεργιακές συμφωνίες πίσω από τις πλάτες της "μαμάς" ΗΠΑ!! Ας προσέχαμε.

  28. ataktos avatar
    ataktos 23/04/2010 13:59:38

    εσένα και αυτον όσο και να σας φτύνουν... θα πιστεύεις ότι βρέχει ...

  29. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 23/04/2010 14:00:25

    ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΑΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ...ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΞΟΡΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ. ΘΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟ ΤΟΥ. ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΣΤΑ ΙΜΙΑ, ΝΑ ΤΑ ΦΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.

  30. zonitis avatar
    zonitis 23/04/2010 14:00:51

    Αν δεν κανεις πλακα, τοτε πρεπει να προσεχεις το νερο που πινεις. Κατι ριχνουν μεσα και ειναι και ληγμενο

  31. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/04/2010 14:05:29

    ΦΙΛΕ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,παρέλαβεν χώραν,παρέδωσεν δούλην,εν Καστελλορίζω (castello rosso,γιά να σε γλυκάνουμε κομματάκι μέρα πούναι).

  32. tiramola avatar
    tiramola 23/04/2010 14:05:46

    Εμπρός παιδιά όλοι μαζί τον εθνικό ύμνο...

    Όλοι οι οπαδοί , οι κλέφτες της εφορίας και οι πελάτες των πολιτικών ρίξτε το ανάθεμα στον 6 μηνών πρωθυπουργό.

    • ataktos avatar
      ataktos @ tiramola 23/04/2010 14:11:40

      Διαθέτεις και χιούμορ… μπράβο «φίλε»….. ακόμα δεν κάηκες από την ντροπή (θα μου πεις τι είναι αυτό)

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ tiramola 23/04/2010 14:21:57

      Η κατρακύλα της χώρας δεν ξεκίνησε απ' την διακυβέρνηση Καραμανλή.
      Καταλήστευση των κρατικών και κοινοτικών πόρων,έγκλημα χρηματιστηρίου,εξοπλιστικά προγράμματα,υπερκοστολογήσεις και υπερβάσεις των συμβάσεων στα δημόσια έργα,το φαγοπότι της Ολυμπιάδας, εθνικό κτηματολόγιο, προμήθειες στα νοσοκομεία,λεηλασία των ταμείων από τα "παιχνίδια" στο χρηματιστήριο, είναι μερικά από τα επιτεύγματα του ΠΑΣΟΚ.

      Ο Καραμανλής και η ΝΔ το ανταγωνίστηκαν στην συνέχεια επάξια!
      Βατοπέδι,SIEMENS,δομημένα ομόλογα,χρηματισμοί υπουργών,παραδικαστικό,αναψυκτήρια,παράνομες προσλήψεις εκτος ΑΣΕΠ κτλ.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Κάποιος. 23/04/2010 14:43:01

        Εγώ Κάποιε έχω κάνει την αυτοκριτική μου δημόσια όπως είχα δεσμευτεί σε αυτό το χώρο αμέσως μετά τα νεοφιλελεύθερου τύπου μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση.Αλλά αυτό μικρή σημασία έχει αφού είμαι απλώς ένας άγνωστος tiramola του διαδυκτίου.
        Διάβασε όμως τα σχόλια και πες μου , μπορεί αυτή η χώρα να σωθεί?
        Ενώ λοιπόν τόσα χρόνια έκαναν γαργάρα (προσφάτως σφουγγάρισαν κιόλας) όλη την αθλιότητα του πολιτικού συστήματος δικαιολογώντας ή αθωώνοντας ανάλογα με την κομματική τους προτίμηση , έρχονται τώρα να ρίξουν το ανάθεμα σε έναν πρωθυπουργό 6 μηνών που ανέλαβε μετά την δραπέτευση του προηγούμενου αφήνοντας μία χώρα 10 εκατ. με χρέος πάνω από 300 δις.
        Το ποιοί φταίνε διαχρονικά για τον πάτο που έφτασε η χώρα το περιέγραψες ανωτέρω.
        Μόνο που όλα αυτά έγιναν με την ανοχή και την ψήφο αυτών που ζητούν τώρα από τον Παπανδρέου να δραπετεύσει στην Τουρκία.
        Δεν λυπάμαι κανένα και ξέρεις γιατί?
        Γιατί έχω μάθει να στέκομαι στα πόδια μου , να μην χρωστάω σε κανένα και να κάνω διαρκώς αυτοκριτική.
        Όσοι ψάχνουν διαρκώς να ρίχνουν αλλού τις ευθύνες αυτοί και θα πεινάσουν...

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 23/04/2010 15:11:12

        Το ζήτημα είναι πρώτον, ότι ο Παπανδρέου και τα στελέχη του δεν έχουν μόνο 6 μήνες πολιτικής ιστορίας στον τόπο και δεύτερον κορόιδεψαν τον ελληνικό λαό με σωρεία ψεύτικων δηλώσεων και υποσχέσεων ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΑΝ την κατάσταση της χώρας.

        Την ευθύνη των ψηφοφόρων που στήριξαν διεφθαρμένους πρωθυπουργούς και κυβερνήσεις όχι άπαξ, αλλά δις και τρις, την έχω αναφέρει κι εγώ επανειλημμένως.

        Αυτό ωστόσο δεν δίνει άλλοθι σε κανένα πολιτικό να ξεπουλάει τον εθνικό πλούτο και τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας του μεταβάλλοντας την σε προτεκτοράτο.

    • Θανος avatar
      Θανος @ tiramola 23/04/2010 14:27:01

      Ποιος ειναι πρωθυπουργος ? Αυτος ειναι πιθινιο οργανο στις ορεξεις ολων αυτων που αναζητουσαν διεξοδο εξουσιασμου της ελλαδας.
      και τιθεται εκα ακομα ερωτημα, θα ειναι "πρωθυπουργος" για τους επομενους 6 μηνες ?

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ tiramola 23/04/2010 14:33:00

      Λίγη αιδώς, ποτέ δεν έβλαψε, λίγη τσίπα

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ tiramola 23/04/2010 14:34:44

      Πραγματικά πιστεύεις ότι ο πρωθυπουργός (και ιδεολογικός εραστής σου) έχει 6μηνη πολιτική ζωή ??

      Άντε παλικάρι μου (με αριστερές ρίζες και Πασοκικές φανφάρες) στα δεντράκια σου και τα ουζάκια σου που θα πουλήσεις και πνεύμα.

      • Θανος avatar
        Θανος @ greekpoliticalreview 23/04/2010 14:38:18

        ελπιζω να μην απευθυνεσαι σε μενα με το συγκεκριμενο σχολιο

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 23/04/2010 14:52:07

        Προφανώς και όχι , ξέρει αυτός.

      • tiramola avatar
        tiramola @ greekpoliticalreview 23/04/2010 14:52:31

        Έλειπες στο εξωτερικό και μόλις ήρθες στη χώρα των αγροφυλάκων?
        Έλα ρε παίδαρε τώρα που τα έβαλες με τον τιραμόλα...

      • greekpoliticalreview avatar
        greekpoliticalreview @ greekpoliticalreview 23/04/2010 15:34:40

        Δεν τα βάζω με τον "τιραμόλα" μαν μου ,

        τα βάζω γενικά με τον "ηλίθιο αυτοπροσδιοριζόμενο ενεργό πολίτη" που αναλογιζόμενος την κατάσταση συμπεραίνει πως "έλα μωρέ και τι να κάνει ο ΓΑΠ μέσα σε 6 μήνες όσοι φωνάζουν είναι όλοι οι οπαδοί , οι κλέφτες της εφορίας και οι πελάτες των πολιτικών"

        Ενεργέ πολίτη τιραμόλα.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ greekpoliticalreview 23/04/2010 15:43:12

        Στο εξωτερικό ήταν το γκαπ δηλαδή? Και γι'αυτό έπεσε απ΄τα σύννεφα, ε?

    • Σαος avatar
      Σαος @ tiramola 23/04/2010 14:35:16

      Τιραμόλα είσαι απαράδεκτος!!! Εκτός ότι βρίζεις όλους τους συνομιλητές εδώ μέσα, παρουσιάζεις και τον ΓΑΠ σαν την αθώα περιστερά που γεννήθηκε πριν 6 μήνες!!!! Αλήθεια, οι συναντήσεις του ΓΑΠ με στελέχη της Goldman Sachs, με τον George Soros ήταν απλές κοινωνικές σχέσεις; Τα spread εκτινάχθηκαν με την άνοδο του ΓΑΠ ή όχι;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ tiramola 23/04/2010 14:37:43

      Όχι ντε, σ έναν άνθρωπο που κλαίει γοερά την νύχτα για μας, δεν θα του ρίξουμε το ανάθεμα.

    • donaE avatar
      donaE @ tiramola 23/04/2010 14:57:37

      Σταματα Τιραμολα,μην εισαι ΤΟΣΟ Πασοκ.Κλεφτες και πελατες εχει παντου δοξα τω Θεω.
      Ξερεις τον ορισμο του κυνικου:'γνωριζω οτι κατι ειναι κακο αλλα συνεχιζω να το κανω'.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 23/04/2010 15:13:36

      Να είμαστε ακριβοδίκαιοι:

      1. Oι μεταπολεμικοί επιχειρηματίες έχτισαν την χώρα και έβγαλαν λεφτά στην Ελβετία
      2. Οι οπαδοί του γερο-Παπανδρέου, ήθελαν και αυτοί αλλά ήταν στο απ' έξω.
      3. Το Βιετνάμ και τα μυαλά μας και ο ψυχρός πόλεμος μας έφερε την Χούντα.
      4. Η Χούντα έφερε το Πασόκ.
      5. Το Πασοκ του ΑΓΠ, έκλεψε, άρπαψε, μοίρασε, έκανε τους τσομπάνηδες, επιχειρηματίες και τους κλέφτες, ήρωες. Άσε το ψέμα, και το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ, και τα ήθη και έθιμα του λαοπλάνου ΑΓΠ.
      6. Ο ΑΓΠ έφερε τον Επίτιμο και τα αρπαγμένα από το Πασοκ (ΑΓΕΤ) ξεπλύθηκαν μέσω Μαφίας στα ξένα καρτέλ
      7. Ο Επίτιμος έφερε τον ΑΓΠ και παρ' ολίγον τον Τσοχατζόπουλο
      8. Ο Σημίτης μας παραμύθιασε, μας τάϊσε, μας χρέωσε και μας έδωσε στο Ράϊχ. Όσο γερνάω, άλλοι άνοιξαν την Κερκόπρτα, αλλά ο Σημίτης άνοιξε την Πύλη.
      9. Ο ΚΚ ο Β' ο φουκαράς δεν μπόρεσε (αλλά είπε την αλήθεια τον Σεπτέμβριο του 2009)
      10. Ο ΓΑΠ δεν είναι κλέφτης αλλά ζει από προϊόν κλοπής, περιτριγυρίζεται από λαμόγια και ΜΕΘΟΔΕΥΣΕ υπομονετικά το τέλος. Ή, αν το δούμε αλλιώς, ψεύταρος προεκλογικά, και ακριβός μεθοδευτής μετεκλογικά.

      Αυτός είναι ο Αρχηγός σου Τιραμόλα:

      Εγγονός του παππού του, γιός του μπαμπά του, (και της μαμάς του) αδερφός των αδερφών του, φίλος του περίγυρού του, καλό παιδί γενικώς, , ΨΕΥΤΗΣ προεκλογικά, εκτελεστής μετεκλογικά. Ο Παπαντωνίου έρριξε τα επιτόκια, ο Γιωργάκης τα ξανάφερνει στα ίσα τους. Και καθόλου "Έλληνας" αν και δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό.

      Κατά τα λοιπά, δεν "φταίει". Φταίμε εμείς, και κυρίως οι αδυναμίες και η δομή του Ελληνικού Κεφαλαίου.

      • NTINOS avatar
        NTINOS @ archaeopteryx 23/04/2010 15:20:04

        ΣΩΣΤΟΣ archaeopteryx
        Oι μεταπολεμικοί επιχειρηματίες έχτισαν την χώρα και έβγαλαν λεφτά στην Ελβετία...εβγαλαν ολο τον πλουτο της Ελλάδας και τον επενδυσαν στην βιομηχνια της Ελβετιας ΟΤΑΝ εμας μας ξεβρακωναν στην Ηγουμενιτσα ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ 100 ΔΟΛΛΑΡΙΑ και πέσει εξω η ΕΛΛΑΔΑ.
        ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ .....

  33. Θανος avatar
    Θανος 23/04/2010 14:09:02

    θα προτεινα να περιμενουμε λιγο να δουμε ποιες θα ειναι οι "καλυτερες" μερες και μετα, εχωντας πληρη επιγνωση της καταστασης και των αμεσα εμπλεκομενων προσωπων, κατοπιν λαικης εντολης να αποδοθει δικαιοσυνη.

  34. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 14:19:40

    TIRAMOLA , ΆΣΕ ΤΙΣ ΠΑΣΟΚΙΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ..

    Είναι ντροπή που ειρωνεύεσε τέτοιες στιγμές ,σε αμηχανία είσαι ακόμη και εσύ...αλλά δεν το ξέρεις......
    .........
    Τώρα κι εγώ υποψιάζομαι
    όλο το πλήθος των αυλοκολάκων
    όλους τους ταπεινούς γραμματικούς
    τους βραβευμένους με χρυσά παράσημα
    λεγεωνάριους και στρατηλάτες
    υποψιάζομαι τις αυλητρίδες τη γιορτή
    όλους τους λόγους και προπόσεις
    αυτούς που παριστάνουνε τους εθνικούς
    τον πορφυρούν χιτώνα του πρίγκηπος
    τους συμβουλάτορες και τους αιρετικούς
    υποψιάζομαι συνωμοσία
    νύκτα θα ρεύσει πολύ αίμα
    νύχτα θα εγκαταστήσουν τη βασιλεία τους
    νέοι πρίγκιπες με νέους στέφανους
    οι πονηροί ρωμαίοι υπάλληλοι
    του Αυτοκράτορος
    ʽτοιμάζουνε κρυφά να παραδώσουν
    να παραδώσουν τα κλειδιά και την
    υπόκλιση τους.
    Εγώ πάλι μέσα στο πλήθος διακλαδίζομαι
    η θέληση μου διακλαδίζεται μέσα στο πλήθος
    μαζεύω τους σκόρπιους σπόρους μου
    για την καινούργια μακρινή μου ανάσταση
    μαζεύω........
    Μ.ΚΑΤΣΑΡΟΣ "ΚΑΤΑ ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΩΝ"

  35. ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ avatar
    ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 14:26:20

    Τέρμα τα λόγια, ήρθε ο καιρός να διαλέξει ο καθένας μας, αν θα πάρει τη ζωή του στα χέρια του, ή αν θα σκύψει το κεφάλι σε αυτούς που θα έπρεπε να έχουν φυλακιστεί, αν θα παραδώσει τους κόπους του και τις κατακτήσεις του σε αυτούς που τον καταλήστεψαν ή αν θα τους τιμωρήσει, αν θα προσκυνήσει τα γλοιώδη υποκείμενα που εκμηδενίζουν τη ζωή του ή αν θα σηκώσει την αξιοπρέπεια και το ανάστημά του απέναντι στην τρομοκρατία των μισθοφόρων τους.

    Ήρθε ο καιρός να αποφασίσει ο καθένας μας αν θα γεράσει ντροπιασμένος, περιφρονημένος και ασήμαντος απέναντι στο βλέμμα των παίδων του που θα τον ρωτούν : “τι έκανες εσύ για αυτή την κοινωνία ; γιατί δεν πάλεψες για το μέλλον μου ; γιατί δείλιασες και συνεργάστικες με τους δυνάστες μου ; γιατί τους άφησες να με αλυσοδέσουν ; γιατί με ξεπούλησες ;”, ή να ζήσει με την περηφάνια ότι προσπάθησε, πάλεψε και νίκησε.

    Εγώ διαλέγω να αντικρίσω το παιδί μου κατάματα και να του πω, πως προσπάθησα, πως δεν παραδόθηκα, πως δεν κοίταξα το τομάρι μου, πως δεν ξεπούλησα το μέλλον του, πως αγωνίστηκα και πως, άσχετα με το αποτέλεσμα, : “ήμουν και εγώ εκεί μαζί με τους υπόλοιπους υπέροχους, ελεύθερους, υπερήφανους ανθρώπους …”

    Εσύ τι διαλέγεις ;

    Mind the Gap
    ΤΟ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

    • Θανος avatar
      Θανος @ ΜΠΑΡΟΥΤΟΜΥΛΟΣ 23/04/2010 14:30:53

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ?
      ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΓΟΝΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΖΟΥΝΕ, ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ?

  36. magie avatar
    magie 23/04/2010 14:27:45

    επιτελούς χρεοκοπήσαμε και επίσημα(προσφυγή στο ΔΝΤ)
    το καλό της υπόθεσης είναι ότι οι αμοιβάδες (εμείς δηλαδή )είναι ανθεκτικές

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ magie 25/04/2010 12:22:30

      Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010
      Πέταξαν καρέκλες και έφτυναν τον Ξυνίδη!

      O Γραμματέας του Κινήματος Σωκράτης Ξυνίδης στην συγκέντρωση των υπαλλήλων των αθλητικών σταδίων, αφού τόνισε πως μεταφέρει μήνυμα του πρωθυπουργού «ο οποίος δεν κοιμάται κάθε βράδυ και κλαίει» ζητά την στήριξή τους στη κρίσιμη αυτή περίοδο.
      «Το κράτος έχει ήδη βυθισθεί» συνέχισε ο κ. Ξυνίδης και ζήτησε από τους συνδικαλιστές να στηρίξουν την Κυβέρνηση ,τονίζοντας:
      «Μέχρι τον Ιούνιο θα έχουν απολυθεί 80.000 και σε...

      δεύτερη φάση άλλες 300.000» χωρίς να προσδιορίσει από πού θα γίνουν οι απολύσεις.
      «Όποιος δεν θέλει να στηρίξει την Κυβέρνηση να αποχωρήσει τώρα από την αίθουσα» πρόσθεσε ο κ. Ξυνίδης για να δεχθεί έντονες αποδοκιμασίες, ενώ οι περισσότεροι από το ακροατήριο εγκατέλειπαν την αίθουσα φωνάζοντας «να πιάσετε τους κλέφτες».
      Ο Γενικός Γραμματέας του Κινήματος απευθυνόμενος σ' αυτούς που αποχωρούσαν από την αίθουσα τους είπε:
      -"Κατάλαβα, εσείς είχατε ράψει κοστούμια και περιμένατε να πάρετε θέσεις..."
      Η αντίδραση ήταν άμεση:
      Διαμαρτυρόμενοι οι συνδικαλιστές που αποχωρούσαν άρχισαν να. πετάνε καρέκλες εναντίον του κ. Ξυνίδη, ενώ ορισμένοι τον πλησίασαν και άρχισαν να τον φτύνουν!!!
      Μέσα στον χαμό ο κ. Ξυνίδης συνέχισε να φωνάζει προς τους συνδικαλιστές, αναφέροντας ακόμη και περικοπές του μισθού τους κατά 30%, καθώς και το γεγονός ότι όλοι οι αθλητικοί οργανισμοί θα περάσουν στους ΟΤΑ ή σε ιδιώτες και τότε οι απολύσεις θα είναι περισσότερες, για να καταλήξει:
      «Φωνάζετε εσείς, πού να δείτε πόσοι θα φύγουν από το Υπουργείο Υγείας."

      ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Αυτό δεν είναι μείζων θέμα για να παίξει στα κανάλια και τα ΜΜΕ; Ο κόσμος έχει φθάσει στο χειρότερο σημείο, σε απόγνωση και φτύνει τους πολιτικούς με όσα του λένε. Όχι άλλα ψέματα!

  37. anonymos avatar
    anonymos 23/04/2010 14:30:06

    Μήπως το Καστελλόριζο είναι το πρώτο νησί που θα δώσουμε σε αντάλλαγμα??

  38. dim avatar
    dim 23/04/2010 14:41:08

    Οι πράσινογαλάζιες συμμορίες αναπαύονται στους θρόνους τους απολαμβάνοντας τα δισεκατομύρια.
    Μήπως κάποιοι πρέπει να τους χτυπήσουν την πόρτα...

  39. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 23/04/2010 14:43:19

    Η εικόνα της χώρας, από το Καστελόριζο που οι κύριοι Σηφουνάκης και Ρέππας έστειλαν 2 υδροφόρες για να έχει νερό για μια εβδομάδα, μας είπανε ότι θα πάμε στο ΔΝΤ, αφού πρώτα μας είχανε μιλήσει για νεροπίστολα, Τιτανικούς, απώλεια εθνικής κυριαρχίας,τις μεγάλες τους επιτυχίες, την ειλικρίνεια για τα στοιχεία που ίσως είναι 12,7 ή 13,6 ή 14,1 , τα 3 ΔΕΝ του συνταξιοδοτικού κλπ κλπ κλπ .
    Το τραγικότερο όλων είναι ότι ακόμα και τώρα, για να το πω κομψά, λένε την μισή αλήθεια.Γιατί ότι θα πάρουν από το δίχτυ των προστατών δεν φτάνει.Πάλι θα δανειζόμαστε από τις κακές αγορές κύριε Πρωθυπουργέ, ο κ Πεταλωτής ...του ξέφυγε χθες.
    Και για να μην σας στενοχωρήσω ποιος ευθύνεται για τους τόκους των δανείων το τελευταίο εξάμηνο; Γιατί αν με την προσφυγή σας στο ΔΝΤ και την ΕΕ τα επιτόκια πέσουν, για την μεν προσφυγή θα κριθείτε πολιτικά από τον Ελληνικό λαό, για τα τοκοχρεολύσια θα πρέπει όμως κάποιοι ή να τα πληρώσουν ή να διωχθούν ποινικά.

    ΥΓ

    Οχι το ΔΝΤ αλλά και οι εξωγήινοι να έρθουν δεν θα βγάλουν άκρη με τους πολιτικούς μας.

    30 χρόνια 300 πολιτικοί 300 δις € χρέος.

  40. dim avatar
    dim 23/04/2010 14:45:19

    και 300 κρεμάλες

    • Ο Iθαγενής avatar
      Ο Iθαγενής @ dim 23/04/2010 14:50:38

      Από σήμερα λοιπόν αφού οι πολιτικοί μας είναι πλέον απλοί εντολοδόχοι θα πρέπει να τους κοπεί ο μισθός.

      ΥΓ

      ...και ένας κλητήρας μπορεί να μεταφέρει τις εντολές του κατακτητή, οι υπόλοιποι είναι απλοί συνεργάτες...

  41. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 23/04/2010 14:55:36

    Ερχονται:

    Αύξηση και επιβολή επιπλέον φόρων.
    Σημαντικές περικοπές στους μισθούς.
    Μείωση συντάξεων.
    Περικοπές στις δαπάνες και επιχορηγήσεις για Υγεία και Παιδεία.
    Ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων και απελευθέρωση των απολύσεων.
    Μαζικές ιδιωτικοποιήσεις.
    Και ότι άλλο προκύψει...

    Μόλις απομυζήσουν και στραγγίξουν τον εθνικό πλούτο μας και τον ελληνικό λαό, θα φύγουν νύχτα, αφήνοντας πίσω τους καμένη γη.

  42. Lewnidas avatar
    Lewnidas 23/04/2010 15:04:29

    ακομα και αυτην την υστατη ωρα ειναι ψευτης.

    το ελλειμα προεκυψε απο την νεα δημοκρατια?
    ποσο του εδωσε το spread και ποσο το εφτασε?
    το 1.2 δισ που εδωσε σαν επιδομα αλληλεγκυης ποσο ανεβασε το ελλειμα?

    ακομα και αυτην την υσταρη ωρα λιγος. λες και ειμαστε ηλιθιοι και δεν ξερουμε ποιος το δημιουργησε το ελλειμα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Lewnidas 23/04/2010 15:15:20

      λεωνίδα, έκανα μια ανδρομή του "ποιός φταίει", παραπάνω. Ψεύτης και κουτεντές είναι χωρίς άλλο. Βασικά, δεν είναι Πρωθυπουργός αυτής της χώρας. Από την εποχή Σημίτη, ή ίσως από το 1949, οι Κυβερνήσεις δεν είναι αυτής της χώρας

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Lewnidas 23/04/2010 15:34:34

      Λεωνίδα,

      Το επίδομα αλληλεγγύης ήταν 1.5 δις
      Επι πλέον έδωσε το τελευταίο δίμηνο του 2009

      1.3 δις για επιστροφές φόρων

      2 δις στα Ασφαλιστικά Ταμεία

      Και κατάργησε:
      Τη ρύθμιση για τους ημι-υπαίθριους (περίπου 2 δις)

      Τη φορολόγηση των σκαφών.

  43. alfa2012 avatar
    alfa2012 23/04/2010 15:22:57

    καλησπερα σας
    απο οσο γνωριζω η απατη ειναι ποινικο αδικημα και νομιζω και κακουργημα, εαν υπαρχουν νομικοι αναγνωστες ας το ψαξουν για προσφυγη στα ελληνικα ή και ευρωπαικα δικαστηρια....καποιοι εφοσον ειναι ενοχοι πρεπει να πληρωσουν, με δημευση περιουσιας, με στερηση πολιτικων δικαιωματων και αγροτικες φυλακες μεχρι φυσικου θανατου, τα υπολοιπα ειναι λογακια για να ξεσπαμε και να περναμε την ωρα μας

    περιμενω προτασεις

    ΥΓ φυσικα και αναφερομαι στους πολιτικους απατεωνες που μας "κυβερνανε"

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ alfa2012 24/04/2010 00:53:57

      Ως νομικός απαντώ. Η πολιτική απάτη δεν παύει να είναι απάτη. Όμως για να πας στο δικαστήριο κάποιον πολιτικό απατεώνα πρέπει να αρθείη ποινική ασυλία του επομένως δεν μπορείς πρακτικά. Η μόνη λύση είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του νόμου περί ευθύνης υπουργών ώστε να μην ισχύει τίποτε διαφορετικό για τους πολιτικούς σε σύγκριση με τους υπόλοιπους πολίτες.

      Το αρθρο του Συντάγματος στο οποίο στηρίζεται ο απαράδεκτος αυτός νόμος είναι το 86. Σύμφωνα με αυτό, εκτός άλλων, προβλέπεται ότι: Μόνο η Βουλή έχει την αρμοδιότητα να ασκεί δίωξη κατά όσων διατελούν ή διετέλεσαν μέλη της Κυβέρνησης ή Υφυπουργοί για ποινικά αδικήματα που τέλεσαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Δίωξη, ανάκριση, προανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση δεν επιτρέπεται χωρίς προηγούμενη απόφαση της Βουλής. Η Βουλή μπορεί να ασκήσει την αρμοδιότητα της αυτή μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της βουλευτικής περιόδου που αρχίζει μετά την τέλεση του αδικήματος. Με τη διαδικασία και την πλειοψηφία του πρώτου εδαφίου της παραγράφου αυτής η Βουλή μπορεί οποτεδήποτε να ανακαλεί την απόφαση της ή να αναστέλλει τη δίωξη, την προδικασία ή την κύρια διαδικασία. Αρμόδιο για την εκδίκαση των σχετικών υποθέσεων σε πρώτο και τελευταίο βαθμό είναι, ως ανώτατο δικαστήριο, Ειδικό δικαστήριο που συγκροτείται για κάθε υπόθεση από έξι μέλη του Συμβουλίου της Επικρατείας και επτά μέλη του Αρείου Πάγου.

      Όλα αυτά σημαίνουν ότι με τέλος της επόμενης τετραετίας από τότε που έγινε το έγκλημα, αυτό ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ.

      Επομένως εκτός από κατάργηση του νόμου χρειάζεται και αναθεώρηση του αρ. 86 Σ. Και για να δώσουμε ως πολιτικό σύστημα το καλό παράδειγμα θα πρέπει η παραγραφή να γίνει 30ετής από τη στιγμή που για τον κοινό πολίτη τα κακουργήματα παραγράφονται σε 20 χρόνια. Δέκα χρόνια παραπάνω για τους πολιτικούς προς παραδειγματισμό.

  44. alfa2012 avatar
    alfa2012 23/04/2010 15:28:20

    και μια και νομιζουμε οτι εχουμε και δημοκρατια ....ας κοιταξουμε και λιγο την αθηναικη δημοκρατια, ποιες ακριβως ηταν οι ευθυνες αυτων που ειχαν την εξουσια εκεινα το χρονια....εκεινη η δαμοκλειος σπαθη ποτε θα πεσει στα σκατοκεφαλα τους?

  45. bill_engineer avatar
    bill_engineer 23/04/2010 15:29:31

    Αυτές τις βλακείες για Ιθάκες και Οδύσσειες, απάνεμα λιμάνια, σηκωμένα μανίκια και "οράματα", ποιος του τις γράφει?Μήπως ο αδερφός του ο χρεοκοπημένος συγγραφέας/σκηνοθέτης? Ξεχνάτε το "λεφτά υπάρχουν" και "θα τα καταφέρουμε μόνοι μας"? Θα σας πάρει ο κόσμος με τα UZI και σένα και τον γαρδούμπα τον Κωστάκη της Ραφήνας !!!

  46. Τίποτα avatar
    Τίποτα 23/04/2010 15:33:26

    τελικά η τζούλια έβγαλε κι άλλο ντιβιντί;

  47. alfa2012 avatar
    alfa2012 23/04/2010 15:35:42

    ο τζουλιας ναι

  48. ataktos avatar
    ataktos 23/04/2010 15:36:07

    το όνομα του ΓΑΠ θα γραφεί στο πάνθεων τον ευρωπαίων ...δοσίλογων μαζί με τον ...Βιση της Γαλλίας

  49. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 23/04/2010 15:38:05

    λολολολολ

  50. Lewnidas avatar
    Lewnidas 23/04/2010 15:43:04

    ataktos
    απο τα ποιο σωστα. φοβαμαι μονο μην μπερδευτουν και ψαχνουν κανα συγγενη της βισσης

  51. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 23/04/2010 15:46:27

    Επειγόντως, ένας Ντε Γκωλ.

  52. thespieys avatar
    thespieys 23/04/2010 15:55:06

    "Eίναι μακέτο αυτό το έργο;"

  53. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 23/04/2010 15:58:31

    Σήμερα η χώρα κατέρευσε. Η πρώτη ελληνική κυβέρνηση που παραδίδει την εξουσία σε ξένους. Ο Τσολάκογλου τουλάχιστον ήταν υπο την απειλή των όπλων του Χιτλερ. Σημερον λοιπόν κρεμάται επι ξύλου.....

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 24/04/2010 00:59:41

      Ο μόνος που ουσιαστικά παρέδωσε σε ξένους την εξωτερική πολιτική της χώρας ήταν ο Ιωαννίδης. Ας μην υπερβάλουμε. Πάντως ο ΓΑΠ είναι ο πρώτος πρωθυπουργός που παραδίδει μέρος της εθνικής οικονομικής πολιτικής στην εποπτεία διεθνούς οργανισμού μετά τον Τρικούπη και την υπαγωγή μας στον Διεθνή Οικονομικό Ελεγχο

  54. Μαρία avatar
    Μαρία 23/04/2010 16:07:49

    “Το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ είναι ένα πρόγραμμα που διαφοροποιείται ριζικώς από το πρόγραμμα της Κυβερνήσεως. Είναι όμως ένα πρόγραμμα, κατ’ εμέ, ανεδαφικόν, την εφαρμογή του οποίου δεν βλέπω εις τον ορίζοντα. Θα οδηγήσει δε εις οικονομικόν και κοινωνικόν χάος”.

    (Κωνσταντίνος Καραμανλής, Βουλή 14.12. 1974)

    Πόσο επίκαιρη είναι η δήλωση αυτή,ε; Σκέψου τι θα έλεγε σήμερα... Και συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο στο τέλος! Τέτοιες ώρες μας λείπει όσο ποτέ ο μεγαλύτερος Έλληνας πολιτικός της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας - κατά τη γνώμη μου πάντα.

    http://agrupnoipolites.wordpress.com/2010/04/23/%ce%b1%cf%80%ce%ad%ce%b4%ce%b5%ce%b9%ce%be%ce%b1-%ce%b5%ce%bc%cf%80%cf%81%ce%ac%ce%ba%cf%84%cf%89%cf%82-%cf%8c%cf%84%ce%b9-%ce%bf-%ce%ad%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%b7%ce%bc%cf%80%ce%bf/

  55. panagiotis avatar
    panagiotis 23/04/2010 16:07:51

    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΘΕΛΑΜΕ. ΛΕΦΤΑ ΕΙΧΑΜΕ.....ΥΠΗΡΧΑΝ..... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΘΑΣΟΚ !!

  56. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 23/04/2010 16:34:58

    Τόσα χρόνια αυτό το έθνος έχει περάσει τα πάνδεινα και μυαλό δεν έβαλε...Καταστροφές,προδοσίες,σφαγές,δηώσεις,δικτατορίες,εξευτελισμούς και πάντα ο λαός το χαβά του να κάνει πρωθυπουργό,ηγέτη του ΠΑΝΤΑ τον πιο άχρηστο,πιο επικίνδυνο,πιο χαζό,πιο εθνομηδενιστή.Ο ψηλός απο τη Μινεσσότα κάνει αυτά που του έχουν πεί με απόλυτη ακρίβεια:Δ.Ν.Τ.,οικονομική εξαθλίωση των ιθαγενών,πολυπολιτισμικότητα,γκέτο λαών σε όλη την επικράτεια,καλπάζουσα εγκληματικότητα,φόβος κ τρόμος διάχυτος παντού ώστε να υπάρχει αντίδραση,πληθυσμιακή κ πολισμική ποικολομορφία και αναρχία.Το επόμενο στάδιο του σίριαλ έχει παραδώσεις νησιών,κομματιών της επικράτειας,μειονοτήτων που ασκούν διακυβέρνηση με γκεστ σταρ τον Φον Δρούτσα.....Τα λέμε,τα λέμε,τα λέμε,τα λέμε και έχουμε καταντήσει γραφικοί με μια αντιπολίτευση να κοιμάται.Καληνύχτα και όταν ξυπνήσετε μόνο καμμένα και στάχτες θα βρείτε.....

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Μαύρος Ιάκωβος 23/04/2010 16:45:26

      να μην υπάρχει αντίδραση εννοώ

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Μαύρος Ιάκωβος 25/04/2010 00:17:08

        Το εθνος που εχεις στο μυαλο σου δεν υπαρχει.Το 60% των κεντροαριστερων και αριστερων κανουν διαδηλωσες μονο οταν το ζητουν τα κομματα τους και το 40% των δεξιων ποτε.
        Επομενως αρκει μια κυβερνηση ΠΑΣΟΚ για να αδρανησει το 85% των εκλογεων και να περασει οτι θελει καθως 1) οι πασοκοι δε διαδηλωνουν κατα του κομματος τους 2) οι δεξιοι δε διαδηλωνουν γενικως 3) το υπολοιπο 15% των αριστερων θεωρουντα απο τους αλλους γραφικοι.

  57. mojo62 avatar
    mojo62 23/04/2010 16:38:00

    Εδώ που φτάσαμε, καλύτερα οι γερμανοί παρά οι γερμανοτσολιάδες.

  58. hggiken avatar
    hggiken 23/04/2010 16:40:18

    Το πασοκ είναι δω ενωμενο ΔΝΤ

  59. george avatar
    george 23/04/2010 17:05:08

    Τελικά έκανε την χειρότερη κίνηση. Από οικονομική σκοπιά φάνηκε ότι η μηχανισμός δεν ήταν το τελευταίο καταφύγιο άλλα η πρώτη διέξοδος. Διότι αν ήταν το τελευταίο καταφύγιο θα έπρεπε να δοκιμάσει και άλλες λύσεις. Έπειτα, χωρίς να ξέρω το παρασκήνιο, πριν λάβεις τέτοια απόφαση πρέπει να έχεις δράσει πρώτα παρασκηνιακά, κάτι που δεν ακούγεται να έχει γίνει. Και όταν λέω παρασκηνιακά εννοώ με τους ξένους ηγέτες και κυρίως την ΕΕ.
    Από πολιτική σκοπιά, η κίνηση αυτή του κοστίζει σημαντικά. Αντί να πάει στον πρόεδρο της Δημοκρατίας, να συγκαλέσει τους πολιτικούς αρχηγούς, να συγκαλέσει έστω την κοινοβουλευτική του ομάδα, αποφάσισε μόνος του να μας στείλει μια ώρα νωρίτερα στον μηχανισμό. Δείχνει και είναι πανικόβλητος και αυτό είναι το χειρότερο. Βέβαια από την άλλη μπορεί απλά να εκτελεί πολύ καλά το μάθημα που του έχουν δασκαλέψει.

  60. george avatar
    george 23/04/2010 17:05:48

    Τελικά έκανε την χειρότερη κίνηση. Από οικονομική σκοπιά φάνηκε ότι η μηχανισμός δεν ήταν το τελευταίο καταφύγιο άλλα η πρώτη διέξοδος. Διότι αν ήταν το τελευταίο καταφύγιο θα έπρεπε να δοκιμάσει και άλλες λύσεις. Έπειτα, χωρίς να ξέρω το παρασκήνιο, πριν λάβεις τέτοια απόφαση πρέπει να έχεις δράσει πρώτα παρασκηνιακά, κάτι που δεν ακούγεται να έχει γίνει. Και όταν λέω παρασκηνιακά εννοώ με τους ξένους ηγέτες και κυρίως την ΕΕ.
    Από πολιτική σκοπιά, η κίνηση αυτή του κοστίζει σημαντικά. Αντί να πάει στον πρόεδρο της Δημοκρατίας, να συγκαλέσει τους πολιτικούς αρχηγούς, να συγκαλέσει έστω την κοινοβουλευτική του ομάδα, αποφάσισε μόνος του να μας στείλει μια ώρα νωρίτερα στον μηχανισμό. Δείχνει και είναι πανικόβλητος και αυτό είναι το χειρότερο. Βέβαια από την άλλη μπορεί απλά να εκτελεί πολύ καλά το μάθημα που του έχουν δασκαλέψει.

  61. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 23/04/2010 17:08:25

    Το πάρτι τώρα αρχίζει όλοι οι Έλληνες ενωμένοι για ένα καλήτερο αύριο, οι Πα-σοκ-οι θα τα χαλάσουν στην μοιρασία απο τα λεφτά που περιμένουν (ΔΝΤ).
    Οι 300 των θερμοπυλών πρέπει να γίνουν περισότεροι για να υπάρξει αποτέλεσμα.
    Καλά τα γράφουμε όλοι μας εδώ. Κάποιος πρέπει να δώσει το μάρς για εξέγερση,μην περιμένουμε από κανένα κόμμα να το κάνει.

  62. paliopasokos avatar
    paliopasokos 23/04/2010 19:49:58

    πρόεδρε ΓΑΠ ! δεν σε αναγνωρίζω !

    " εθνική " ανάγκη , πού το θυμήθηκες?
    όποιος μίλαγε για "εθνος" στο ΠΑΣΟΚ τον βρίζαν οι δικοί σου οτι πρέπει να πάει στο άσυλο και είναι δεξιά του Καρατζαφέρη, το ξέχασες?

    άκου "εθνική" ανάγκη! Πολυπολιτισμική ανάγκη Πρόεδρε , όχι εθνική.
    Εθνική ανάγκη είναι ο ιδρώτας του ελληνικού λαού να μείνει εδώ , όχι να γίνει πανωτόκια στους ξένους τραπεζίτες ! Φροντίσατε με τον Παπακωνσταντίνου και τον Χριστοδούλου γι αυτό! (να πληρωθούν πανωτόκια)

    Αναδιαπραγμάτευση του χρέους, ΟΧΙ στο ΔΝΤ !

    Είσαι μόνος, με την αυλή σου, και τα λαμόγια (όλου του συστήματος της διαπλοκής που στηρίζουν τα μέτρα σου ! Καλό ταξίδι στην πατρίδα σου, με το καλό στον ΟΗΕ !

    καληνύχτα !

  63. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 23/04/2010 20:09:19

    Οι δυο μονομάχοι με τις από ετών ηλίθιες κόντρες τους , δεν κατάλαβαν μέχρι τώρα ότι, εκτός από ηλίθια βουτηρόπαιδα που παίζουν τον εκάστοτε πρωθυπουργό , είναι και επικίνδυνοι επηρμένοι ανόητοι που καταστρέφουν το μαγαζί που τους κληροδότησαν οι οικογένειές τους , χωρίς να το θέλουν οι ίδιοι. Να τώρα. Κι ακόμη επαίρονται.

  64. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 23/04/2010 20:45:21

    ΠΑΣΟΚική παράκρουση εν εξελίξει!
    Τι πίνεις και δεν μας δίνεις?

  65. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 23/04/2010 21:43:32

    "Aπάνεμο λιμάνι" το ΔΝΤ;
    Χαχαχαχα!
    Πείτε στον λογογράφο του GAP να αποφεύγει τις λυρικές εκφράσεις, είναι ολίγον ντεμοντέ. Θυμίζουν έκθεση δημοτικού των παιδικών μου χρόνων (δεκαετία ΄70).

  66. JOHN avatar
    JOHN 23/04/2010 23:19:58

    Οταν η Ελλαδα εκανε αλχημιες για να μπει στο ευρω,ο τοτε υπουργος οικονομικων αυτο το ¨καλο παιδι¨ο Παπαντωνιου χρησημοποιησε ακριβως τις λεξεις ¨απανεμο λιμανι του ευρω¨.Μαζυ με τα ΓΑΠ αραγε κανανε φριντιστηριο?

  67. MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 00:15:37

    Καλά ρε παιδιά, είναι εικόνα αυτή πρωθυπουργού χώρας που παίρνει την πιο βαρύνουσα απόφαση της σταδιοδρομίας του να κάνει διάγγελμα με φόντο τη θάλασσα στο Καστελόριζο; Δεν μπορούσε να κάτσει στο Μαξίμου, να κάνει το διάγγελαμ και ενδεχομένως να δεχόταν ερωτήσεις σε συνέντευξη τύπου το ίδιο βράδυ; Μας την έκανε δηλαδή, και πήγε περιοδεία;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ MΑΝΩΛΗΣ Μ 24/04/2010 00:18:23

      χαχα το ματι πολλων επαιζε με τα γαλαζια παραθυροφυλλα και τα γαλανα νερα και χαλαρωναν οι αντιδρασεις !!!

      αν ηταν Μαξιμου, θα την καιγαν την Αθηνα αποψε ! κ αυτον μαζι.

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2010 00:19:00

        βεβαια δεν το εσωσε !! την εκανε παλι τη μακακια.. εβαλε μωβ γραβατα πενθιμη !!! κορακι..

        ΠΠ

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2010 00:34:23

        Σου στοιχηματίζω ότι έχει κοσάλταντς για "dress for success". Σκούρο κοστούμι, άσπρο πουκάμισο, μπορντώ γραβάτα (αλλά την πάει στο μωβ για να είναι λιγότερο σέξυ -- να μην έχουμε και ζήλιες) Το μωβ δεν είναι καθόλου πένθιμο. Είναι appealing authority. Ένα γκολντεν μπόυ θα είχε ανοικτό μπλε πουκάμισο με κίτρινη γραβάτα ή ασπρο με μπλέ ρίγα και καναρινί γραβάτα

  68. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 24/04/2010 12:00:25

    «Ο άνθρωπός μας στην Ευρώπη.»

  69. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 25/04/2010 00:08:19

    Αν θυμαμαι καλα χρειαζεται το 10% του εκλογικου σωματος να εχει ευπογραψει με επιστολη του στο προεδρο της Δημοκρατιας για τη διεξαγωγη δημοψηφισματος.Πως μπορει να αναληφθει μια τετοια πρωτοβουλια? Στο μεταξυ επειδη στις οποιες διαπραγματευσεις απο Ελλαδικης πλευρας θα συμμετασχουν οι γνωστοι ξεπουλημμενοι υπαλληλοι που αυτοαποκαλουνται κυβερνηση, θαπρεπε να βρεθει τροπος να αναλαβουν τις οποιες διαπραγματευσεις αν μη τι αλλο τουλαχιστον ελληνοφρονες

  70. trellakias avatar
    trellakias 25/04/2010 08:29:51

    Φίλε έλεος ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.