#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/07/2012 12:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Γιώργος Μουρούτης απαντά για την ΕΡΤ



Γράψαμε και χθες για όσα έγιναν επειδή ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Γιώργος Μουρούτης...τόλμησε να σχολιάσει από το Twitter τον τρόπο αναμετάδοσης συνέντευξής του Αλέξη Τσίπρα στην κρατική ΕΡΤ (Ο Μουρούτης τους πείραξε και όχι ο Τσίπρας που έπαιρνε συνέντευξή από τον … Τσίπρα;)

Σήμερα ο κ. Μουρούτης απαντά μέσω του antinews με την εξής επιστολή:

Χαίρομαι ιδιαίτερα που έστω με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή με το σχόλιό μου στην προσωπική μου σελίδα στο twitter, να ξεκινήσει ένας διάλογος για τα όρια της «δημοσιογραφίας» και του δικαιώματος κάθε πολίτη να την κρίνει.

Προσωπικά δεν έχω καμία όρεξη να ξυπνάω το πρωί και να «τσακώνομαι» με οποιονδήποτε.

Όμως, έχω αποφασίσει ότι δεν θα αφήνω και τίποτε να πέφτει κάτω. Κυρίως όταν έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τη Δημοκρατία και την αλήθεια. Και αυτό γιατί, πέραν της ιδιότητάς μου, είμαι φορολογούμενος πολίτης που δικαιούμαι να έχω άποψη, ιδιαίτερα για όσα  συντηρώ με τους φόρους μου. Και θεωρώ φασιστική την άποψη ορισμένων «δεν δικαιούσαι να έχεις γνώμη, τώρα που έχεις θεσμικό ρόλο».

Κατά τον  ίδιο τρόπο, δέχομαι και οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική μπορεί να γίνει από τον οποιοδήποτε, είτε έχει, είτε δεν έχει θεσμικό ρόλο.

Με χαρά διάβασα χθες την ανακοίνωση του Προέδρου της ΕΣΗΕΑ κ. Τρίμμη για την αναφορά μου στο twitter. Χαίρομαι γιατί η άποψή μου, έγινε η αφορμή να κινητοποιηθεί η ΕΣΗΕΑ για ζητήματα που αφορούν τη Δημοκρατία και την Ελευθεροτυπία.

Είμαι βέβαιος ότι αντίστοιχα θα αναζητήσει, για παράδειγμα τον αριθμό των εμφανίσεων του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στην αντίστοιχη εκπομπή της ΕΡΤ, και θα τον συγκρίνει με τον αριθμό εμφανίσεων (ή ακόμα και προσκλήσεων) του Πρωθυπουργού ή άλλων πολιτικών αρχηγών.  Είμαι βέβαιος ότι θα κάνει το ίδιο και για την εκπομπή (για παράδειγμα) του κ. Κούλογλου, όπου προεκλογικά εμφανίστηκε ένας και μόνον πολιτικός αρχηγός.

Είμαι βέβαιος ότι θα κινητοποιηθεί με την ίδια ταχύτητα και ένταση για το πρωτοσέλιδο της ΑΥΓΗΣ, όπου με  ταχυδακτυλουργικό τρόπο, η αντικειμενική δημοσιογραφία εξαφάνισε το σφυροδρέπανο από τη συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ.

Όπως είμαι βέβαιος θα εκδώσει ανακοίνωση, τώρα σε νεκρό χρόνο,  για το γεγονός ότι η ΕΡΤ κατά την προεκλογική περίοδο, καταπατώντας κάθε απόφαση της διακομματικής επιτροπής, προέβαλε σε δελτία ειδήσεων πολλές φορές αυθαίρετα πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ, και δεύτερη τη Ν.Δ., αντίστροφα δηλαδή από την εκλογική τους δυναμική και από τη θεσμική τους υποχρέωση.

Είμαι επίσης βέβαιος, ότι θα εκδώσει ανακοίνωση για το γεγονός ότι στην ορκωμοσία του νέου Πρωθυπουργού, η ΕΡΤ δεν μετέδωσε ήχο από την πρώτη δήλωσή του ως Πρωθυπουργού, αλλά ούτε  από την τελετή παράδοσης παραλαβής στο Μέγαρο Μαξίμου. Φαντάζομαι δεν το έκανε για να προστατέψει τον Πρωθυπουργό από κάποιο, ενδεχόμενο, λάθος…

Όμως, αυτό συνέβη  για πρώτη φορά στα χρονικά και παρά το γεγονός ότι η ΕΡΤ είχε αναλάβει να στείλει με πουλ εικόνα και ήχο και στους υπολοίπους τηλεοπτικούς σταθμούς.  Το κορυφαίο είναι ότι κατά τη «βουβή» παράδοση – παραλαβή,  παρουσιαστής της ΕΡΤ πρόλαβε να πει ότι η (νεοεκλεγείσα) κυβέρνηση Σαμαρά, που δεν είχε καν σχηματιστεί ή  ορκιστεί, είναι ήδη μια «φθαρμένη» κυβέρνηση!!! 

Αυτά σχολίασα στο twitter μου και αν ξαναγύριζα τον χρόνο πίσω, πάλι τα ίδια θα έγραφα.  

Γι αυτά η ΕΣΗΕΑ εύχομαι να τοποθετηθεί, όπως επίσης, για το γεγονός ότι συντάκτες της Δημόσιας Τηλεόρασης, σχολιάζοντας πχ. δημοσκοπήσεις σε άλλες χώρες, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι (εκ θέσεως) εκφράζουν τη χώρα τους,  αραδιάζουν απροκάλυπτα τις επιθυμίες τους λέγοντας ότι: «φαντάσου να βγει και ο Χ, αυτό μας έλειπε τώρα»!!!

Χάρηκα, που η ΕΣΗΕΑ, άρχισε να παρακολουθεί το fb και το twitter, με στόχο να τοποθετείται με επίσημες ανακοινώσεις της. Τώρα που λύθηκαν τα περισσότερα προβλήματα του κλάδου και ιδιαίτερα η ανεργία, δείχνει, γρήγορα αντανακλαστικά  και σε έναν νέο πεδίο,  αυτό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.  Θα έχει άρα αντιληφθεί και τις ύβρεις που πολλά από τα μέλη της εκτοξεύουν κατά θεσμικών  παραγόντων της χώρας.

Είμαι τέλος, βέβαιος ότι η ΕΣΗΕΑ θα είναι υπερήφανη για τα μέλη της, που σε καθαρό χρόνο συνέντευξης 42 λεπτών οι ερωτήσεις και οι διακοπές τους  ήταν  συνολικά κάτι περισσότερο από 6 λεπτά…  

Οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ έχουν δικαίωμα να με κρίνουν και να με κατακρίνουν. Αλλά όμως,  έχω και εγώ δικαίωμα να απαντήσω στα χονδροειδή ψέματα  του προσκεκλημένου τους κατά του πρωθυπουργού (όπως αυτό ότι όλοι οι εργαζόμενοι του Μουσείου της Ακρόπολης είναι από την Καλαμάτα) που αντί να τον διακόψουν ζητώντας του στοιχεία ή διευκρινήσεις, όπως θα όφειλαν,  προτίμησαν να τον κοιτούν σιωπηλοί κουνώντας συγκαταβατικά το κεφάλι τους.

Δεν είμαι πολιτικός, οπότε δεν φοβάμαι ότι θα με κόψουν από κανένα πάνελ επειδή έχω άλλη οπτική των πραγμάτων, δεν με πτοούν οι ύβρεις, που από χθες δέχομαι. Ένα θέλω. Να είμαι χρήσιμος σε ό,τι κάνω και να το κάνω καλά. 

Δεν πρόκειται να αλλάξω, έστω και αν ενοχλώ…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. k. avatar
    k. 12/07/2012 12:56:06

    Ωραίος ρε!

    • gram avatar
      gram @ k. 12/07/2012 15:58:51

      Πες τα ρε Γιώργο. Ο μόνος λόγος να βλέπει κανείς αυτή την αναίσχυντα προπαγανδιστική εκπομπή είναι το προσωπάκι και τα λοιπά της Μαριαλένας. Δεν έχει καμμιά σχέση με δημοσιογραφία το όλο θέμα και είναι ντροπή που βγαίνουν τέτοια πράγματα στην κρατική τηλεόραση που όλοι πληρώνουμε και θα έπρεπε να δίνει το παράδειγμα της σοβαρότητας! Μπράβο ξανά στο Γιώργο, τον μεγάλο αφανή ήρωα της προεκλογικής μάχης εναντίον του νεο-κομμουνισμού του ΣΥΡΙΖΑ.

    • ΠΑΝ.ΠΑΠ avatar
      ΠΑΝ.ΠΑΠ @ k. 12/07/2012 19:43:36

      Νέο μοντέλο δημοκρατίας απο την ΕΣΗΕΑ!
      Αν έχεις θεσμική ιδιότητα πρέπει κατά την ΕΣΗΕΑ να μην έχεις και την
      ιδιότητα του απλού πολίτη! Να μην έχεις προσωπική άποψη και να την εκφράζεις. Να είσαι θεσμικό ρομπότ ρυθμισμένο να μιλάς μόνον όταν πατήσουν το κουμπί. Κανονικός άνθρωπος με μυαλό και συναισθήματα
      απαγορεύεται να είσαι. Πρέπει πάντα να μιλάς θεσμικά, να περπατάς θεσμικά, να ντύνεσαι θεσμικά, να τρώς θεσμικά, να κοιμάσαι θεσμικά.
      Νέο μοντέλο δημοκρατίας απο την ΕΣΗΕΑ! Πάλι καλά που δεν κατήγγειλε τον Μουρούτη γιατί δεν έστειλε τα σχόλια του πρώτα στην ΕΣΗΕΑ για να τα προσυπογράψει. Αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε οτι
      η ΕΣΗΕΑ έχει φοβερά αντανακλαστικά και δεν πάσχει απο μονομέρεια. Αυτό της το αναγνωρίζουμε. Γιατί την ίδια στιγμή που έβγαλε ανακοίνωση κατά του Μουρούτη, έβγαλε και για τον υπέροχη συνέντευξη
      Κούλογλου στην οποία ο δημοσιογράφος κατάφερε να παίρνει συνέντευξη
      ο Τσίπρας... από τον Τσίπρα! Στην ίδια ανακοίνωση προς τιμήν της
      η ΕΣΗΕΑ κάνει ιδιαίτερη αναφορά και στην χθεσινή εξ ίσου υπέροχη συνέντευξη στην ΝΕΤ! Μετα απο αυτά συγχαίρουμε την ΕΣΗΕΑ. Και για
      το καινούργιο μοντέλο δημοκρατίας το οποίο θέλει τους έχοντες θεσμική ιδιότητα στρατιωτάκια, ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα και για τον νέο τρόπο δημοσιογραφίας όπου οι πολιτικοί συνεντευξιάζονται με τους ευατούς τους!

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ k. 12/07/2012 22:18:00

      ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟΧΑ ΤΟΥ ΜΟΥΡΟΥΤΗ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ.
      ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΣΑΓΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΕΙ ΟΙ ΑΓΓΙΤΑΤΟΡΕΣ ΤΗΣ.
      ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΑΙΤΩΡΩΝ ΤΟΥ ΒΑΘΕΩΣ ΣΑΠΙΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ.
      Υ.Γ.
      ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΛΑΙΓΟΤΑΝ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ...ΕΛΕΟΣ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΑΣΤΡΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ...Η ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ...

  2. pk avatar
    pk 12/07/2012 13:02:50

    ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  3. Jim Bim avatar
    Jim Bim 12/07/2012 13:04:42

    Ο Γιώργος για ακόμα μία φορά μόνος εναντίον όλων .... ειμαστε μαζι του για να αλλάξουμε τα δεδομένα και να σπασουμε τα στεγανά !!!!

  4. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 12/07/2012 13:07:36

    Και εγώ πολιτικός αλλά ένας απλός ενεργός πολίτης !
    Όμως έχω δικαίωμα μια και πληρώνω ΚΑΙ εγώ αυτή τη κρατική τηλεόραση να μου αποδείξει πως μπορώ Q
    1ον να τη ..εμπιστεύομαι , προτιμώντας την από το οποιαδήποτε ιδιωτικό κανάλι , στο οποίο υπάρχουν ατομικά συμφέροντα
    2ον να διαπιστώνω πως οι δημοσιογράφοι της πληρούν κάποιους κανόνες ..σωστής δημοσιογραφίας , ώστε να μπορούν να κάνουν τις απλές ερωτήσεις που ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ σε κάποιον που ¨συνεντευξιάζεται¨ ( δηλαδή ..ανακρίνεται ) από εκείνους .
    Η εικόνα που έχει δείξει με τις επιλογές των δημοσιογράφων που έχουν αναλάβει τη πρωινή μου ενημέρωση ( σημειώτεον είναι η μόνη που παρακολουθώ πριν πάω ιατρείο μου ) δεν είναι αυτή που θα επιθυμούσα σαν Έλληνας πολίτης και φυσικά οι ..προσκεκλημένοι τους δεν .. αποτελούν και το ..αγλάισμα των φωτεινών μυαλών του τόπου που εξέθρεψε το πνεύμα.

  5. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 12/07/2012 13:08:18

    Πολύ ωραίος για αλλη μια φορά.

  6. GreekInLux avatar
    GreekInLux 12/07/2012 13:16:59

    Παπαδημούλη πες αλεύρι...ο Μουρούτης σε γυρεύει :P Άψογος!

  7. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 13:18:31

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥΡΟΥΤΗ: Κύριε Μουρούτη είστε υπεύθυνος του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού. Κατά συνέπεια όταν μιλάτε εσείς πάντα θα υπάρχει το ερωτητηματικό αν μιλάτε από μόνος σας ή αν κρύβεται ο πρωθυπουργός πίσω από τα λόγια σας. Γι αυτό πρέπει να είστε προσεκτικός και ολιγόλογος αφού με τις απόψεις σας μπορεί να εκθέσετε και τον πρωθυπουργό.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 14:19:23

      Συμφωνώ απόλυτα.
      Ο κ Μουρούτης και κάθε άλλος κύριος που αναλαμβάνει μια δημόσια θέση, παύει να έχει την "ελευθερία ενός απλού πολίτη" - τελεία και παύλα ..
      Ας ξεχάσουν τα twitter και τα κοινωνικά δίκτυα - ότι έχουν να πούν ας το πούνε "θεσμικά".

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 14:47:54

      Ίσως να έχετε μερικώς δίκιο κ. Δημάρη. Ένα όμως είναι σίγουρο: Εάν εσείς και εμείς λέγαμε αυτά τα σωστά και πρέποντα που είπε ο κ. Μουρούτης δεν θα είχε χρειαστεί να τα πει από μόνος του ο κ. Μουρούτης, και να του κάνουμε και κριτική από πάνω. Ουαί υμίν......

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ Αγροφυλακας 12/07/2012 15:02:29

        ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Δεν μίλησα για την ουσία των ισχυρισμών του κυρίου Μουρούτη. Μπορεί κανείς να συμφωνεί με τον κύριο Μουρούτη μπορεί όμως και να μην συμφωνεί.

        • Αγροφυλακας avatar
          Αγροφυλακας @ Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 17:35:11

          Για σου Γιάννη, κουκιά σπέρνω! Εγώ ισχυρίστηκα ότι όταν εσείς και εμείς δεν κάνουμε τα δέοντα, και παίρνει την ευθύνη να το κάνει ο κ. Μουρούτης, παρά την ευαισθησία της θέσης του, είναι υποκριτικό να του κάνουμε και κριτική. Μήπως έχετε τίποτα να πείτε επί αυτού? τουλάχιστον για το ‘Ουαί υμίν'?

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ Αγροφυλακας 12/07/2012 20:56:37

            Ο κύριος Μουρούτης δεν πρέπει να θίγει (λόγω της θέσης του) ορισμένα θέματα ανεξάρτητα τι κάνουν όλοι οι υπόλοιποι.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 15:33:05

      είστε υποκριτής κύριε Δημάρη
      συμφωνείτε ή όχι με τις επισημάνσεις του κου Μουρούτη;
      αν ναι, όλα καλά
      αν όχι, δικαίωμα σας, αλλά μην επικαλείστε τον Πρωθυπουργό, μεγάλο παιδί είναι και γνωρίζει καλύτερα απο σας τους συνεργάτες του.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ SOTPAP 12/07/2012 15:56:56

        ΚΡΙΝΕΤΕ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙA ΚΥΡΙΕ SOTPAP: Η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι με το μπάχαλο που βλέπω. Όμως είναι επίσης αλήθεια ότι νιώθω ενοχές για την χαρά μου αφού αυτό το μπάχαλο το πληρώνουμε όλοι οι Έλληνες ανεξάρτητα αν είμαστε πολιτικοί φίλοι ή πολιτικοί αντίπαλοι του Σαμαρά. Τονίζω ότι ποτέ δεν έκρυψα το τι ακριβώς αισθάνομαι για τον πολιτικό Σαμαρά. Και τέλος είναι επίσης αλήθεια ότι η χώρα μας χρειάζεται μια εξουσία με ένα διαφορετικό ήθος. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να γίνει αυτή η αλλαγή απο την κυβέρνηση Σαμαρά.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρήστος Δημάρης 12/07/2012 16:58:38

      Οποία υποκρισία! Άλλοι απειλούν πρωθυπουργούς και υπουργούς με φυλακή (Στρατούλη τον λένε) και δεν αντιδρά κανείς να τους πει πως η σοβαρή αντιπολίτευση είναι το ακριβώς αντίθετο των κραυγών τους και του Καμένου και μας πειράζει που μια φορά κοπανάει κάποιος αλύπητα την 4η εξουσία που έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ μερίδιο για την καταστροφή της χώρας και την πλύση εγκεφάλου του λαού μας; Και μάλιστα η κρατική που την πληρώνουμε και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ στον εργοδότη-λαό να σέβονται το ποιον επέλεξε για κυβέρνηση!

  8. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 12/07/2012 13:29:42

    Στο τουϊτερ το έγραψε,δεν έστειλε φαξ στα κανάλια απο το Γραφείο Τύπου.Βρήκαμε έναν άνθρωπο να τα λέει χύμα και τσεκουράτα στα ΜΜΕ και μας μάρανε η σοβαροφάνεια

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Iωάννης34 12/07/2012 13:46:29

      Μόνο ο κύριος Μουρούτης έχει αυτές τις απόψεις στην ΝΔ; Δεν υπάρχουν άλλοι που τα λένε χύμα και τσεκουράτα;

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 12/07/2012 13:31:06

    Το λέμε και το ξαναλέμε: Αν η Ν.Δ δεν βρεί το θάρρος να κοντράρει αποφασιτικά την κρατικοδίαιτη φεουδαρχία των Δ.Υ , δεν υπάρχει σωτηρία...

    • Άδης avatar
      Άδης @ ΣΤΕΛΙΟΣ 12/07/2012 15:47:08

      Πολύ Σωστά αλλά δεν νομίζω ότι θα το κάνει.....

  10. Νίκος avatar
    Νίκος 12/07/2012 13:37:42

    Κάποιος έπρεπε να τα πει ρε παιδιά και ευτυχώς ειναι ο ΜΟΥΡΟΥΤΗΣ που δεν φοβάται τον πόλεμο μια και εχει μάθει τόσα χρόνια απο το σύστημα που τον είχε τελειωμενο

  11. Νίκος avatar
    Νίκος 12/07/2012 13:38:04

    Κάποιος έπρεπε να τα πει ρε παιδιά και ευτυχώς ειναι ο ΜΟΥΡΟΥΤΗΣ που δεν φοβάται τον πόλεμο μια και εχει μάθει τόσα χρόνια απο το σύστημα που τον είχε τελειωμενο...

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 12/07/2012 13:38:53

    Κάποιος έπρεπε να τα πει ρε παιδιά και ευτυχώς ειναι ο ΜΟΥΡΟΥΤΗΣ που δεν φοβάται τον πόλεμο μια Οκαι εχει μάθει τόσα χρόνια απο το σύστημα που τον είχε τελειωμενο...

  13. Kennan avatar
    Kennan 12/07/2012 13:58:04

    To parapolitika, η μόνη φορά που βάζει μια αξιόπιστη είδηση είναι όταν την αντιγράφει από το antinews. Έλεος ρε παιδιά, βάλτε και κανένα λίνκ

  14. Δ..................... avatar
    Δ..................... 12/07/2012 14:01:46

    Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ

  15. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 12/07/2012 14:13:20

    Oι δύο συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι έχουν βεβαρημένο παρελθόν.
    Στην εκπομπή τους ο πρώην υφυπουργός Σαχινίδης είχε δηλώσει για παράδειγμα το πρωτοφανές πως "πρώτη και μόνη επιλογή της κυβέρνησης( ΓΑΠ) μετά τις 5/10/2009 ήταν η προσφυγή στο ΔΝΤ".
    Τον άκουγαν αμίλητοι. Ενώ του είχε ξεφύγει μια φράση - βόμβα αυτοί άκουγαν αμίλητοι. Το ΠΑΣΟΚ ήταν στα πάνω του βλέπεις.

    Αν κοιτάξει κανείς τα βίντεο των εκπομπών στο Youtube θα διαπιστώσει πόσο ρηχοί είναι στην κατάρτιση τους στα πολιτικά ζητήματα.
    Εξοργιστική ήταν και η εκπομπή , προ των εκλογών της 17/6 με τον Λάκη Λαζόπουλο. Ο άνθρωπος έκανε κήρυγμα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ με το γνωστό του ύπουλο τρόπο και αυτοί τον άκουγαν αμίλητοι. Μάλλον όχι αμίλητοι. Που και που ο κ. Αρβανίτης γρύλιζε συμφωνώντας: " Μμμμμ" .
    http://www.youtube.com/watch?v=Voa1PwzAnLg

  16. man8os avatar
    man8os 12/07/2012 14:19:24

    Πολυ σωστος!

  17. Αννίτα avatar
    Αννίτα 12/07/2012 14:21:22

    ΣΩΣΤΟΣ Ο κ. ΜΟΥΡΟΥΤΗΣ. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ. ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ.
    ΛΙΓΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΡΑΤΟΥΝ.

  18. DI.KO avatar
    DI.KO 12/07/2012 14:45:47

    Το σχόλιο μου σε άλλη παρεμφερή ανάρτηση επιβεβαιώνει πλήρως όσα λέει ο κ. Μουρούτης
    "Η ταπεινή μου γνώμη μετά απ’ όσα άκουσα από τους πολιτικούς αρχηγούς και τον εκπρόσωπο τύπου είναι ότι τα πράγματα βαίνουν έτσι όπως πρέπει, δηλαδή στα πλαίσια των συμφωνηθέντων. Το τι ειπώθηκε χθες, προχθές και δεν ξέρω πότε παραμερίζεται από τα γεγονότα του σήμερα. Και αυτό είναι πολύ θετικό. Δυστυχώς μερικοί καλοθελητές, δημοσιογράφοι προσπαθούν με κάθε μέσο να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι. Έτσι και η κ. Στάη στη ΝΕΤ. Με κάθε τρόπο προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι υπάρχει όντως πρόβλημα Βενιζέλου και κυβέρνησης για κάτι που είπε η Γεννηματά χθές. Στην κατάσταση που βρίσκεται η Ελλάδα και τα κόμματα αυτή τη στιγμή είναι λογικό να υπάρχουν διαφορές στην αντίληψη των πραγμάτων και στόν τρόπο εφαρμογής των εκάστοτε πολιτικών. Γιατί λοιπόν να πανικοβάλλουμε τον κόσμο με κάθε βήξιμο του Βενιζέλου ή φτέρνισμα του Κουβέλη. Πιστεύω ότι ο Α. Σαμαράς το έχει καταλάβει αυτό και καλό είναι που δεν αντιδρά σπασμωδικά σε τέτοιου είδους
    δημοσιογραφικές (για μένα) εξάρσεις που δημιουργούν ή μπορει να δημιουργήσουν προβλήματα στους πολίτες. Ελπίζω όμως ότι κάποτε θα σταματήσει αυτού του είδους η πληροφόρηση".

  19. Thesti avatar
    Thesti 12/07/2012 14:52:09

    Ο δημοσιογραφικός κόσμος της αριστεράς έχει την ίδια άποψη με αυτή των πολιτικών της αριστεράς: ότι κανείς δε δικαιούται να τους κρίνει, ότι αυτοί χαίρουν μιας ιδιότυπης ασυλίας. Ε, λοιπόν, αυτά που ήξεραν να τα ξεχάσουν. Θα κρίνονται. Αυστηρά, μάλιστα.
    Και όσοι από αυτούς πληρώνονται από τους φορολογούμενους, ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ.
    Και όσοι από αυτούς προσελήφθησαν με "προσωποκεντρικές" διαδικασίες, εκτός ΑΣΕΠ ή κάποιας άλλης διαφανούς διαγωνιστικής διαδικασίας, ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ.
    Όσο για την ΕΣΗΕΑ, τι άλλο να πει κανείς: με μια επιστολή και μόνο, ξεμπροστιάστηκαν 100%. Να δεις που τώρα θα αρχίσουν να λένε για "εκβιαστική επίθεση απειλών στην ΕΣΗΕΑ του δ/ντη του γραφείου τύπου του Πρωθυπουργού" και για "υπέρβαση του θεσμικού ρόλου" και άλλες τέτοιες τρίχες ...αριστερές. Και φυσικά, για την ταμπακιέρα ΤΙΠΟΤΑ.
    Υ.Γ.1: Μουρούτη, ΤΑ ΣΠΑΣ! Μη μασάς, λες τα αυτονόητα που -δυστυχώς- ελάχιστοι τολμούν να λένε, αλλά η πλειοψηφία αντιλαμβάνεται ως σπολύτως ορθά.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Thesti 12/07/2012 15:35:43

      κλείστε την ΕΡΤ να απαλλαγούμε από τους αριστερούς δημοσιογράφους
      να πάνε στον Αλαφούζο να βρούν καταφύγιο και να στηρίξουν τον Αλέξη

  20. Νικήτας avatar
    Νικήτας 12/07/2012 15:13:24

    MAN-TO-MAN θέλουν οι λασπολόγοι αφού τα νομίζουν όλα τσιφλίκι τους. Ξεδοντιάσμα να φανούν ποιοι είναι.

    Για έναν μισθουλάκο διλέυσαν την χώρα. Κανένα ΕΛΕΟΣ.

  21. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 12/07/2012 15:14:22

    Εαν δεν σπασει το αποστημα της δημοσιογραφιας ,των ωμων εκβιασμων χρηματισμων ,μεσαζοντων και ολων των πρακτικων υποκοσμου που ανθουν και τα ξερουν οι περισσοτεροι πολιτικοι και αδρανουν ,τοτε θα διαφεντευουν ουσιαστικα τη χωρα για πολλα πολλα χρονια.

  22. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 12/07/2012 15:17:08

    Παλικάρι ο Γιώργος δεν μασάει τα λόγια του, μπράβο. Τέτοιους ανθρώπους πρέπει να βγάλει μπροστά ο Πρόεδρος, όχι πολυλογάδες σαν τον Νικολόπουλο.

  23. Στρυμών avatar
    Στρυμών 12/07/2012 15:30:42

    Όταν αυτά που λέει η γράφει τα στηρίζει και τα αποδεικνύει , τότε έχει κάθε δικαίωμα να μιλάει και να γράφει!!!
    Και κάτι πολύ σημαντικό: οι "δημοσιογράφοι" έχουν την κύρια και μεγαλύτερη ευθύνη για το κατάντημα της χώρας. Σκεφτείτε , π.χ. έναν δημοσιογράφο και όχι πολιτικό που κάθε μέρα "μπαίνει" για 1 ή και 2 ώρες μέσω τις εκπομπής του σε εκατομμύρια σπίτια!!!Απλά σκεφτείτε την πολιτική δύναμη που έχει και μάλιστα χωρίς να τον εκλέγουν!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Στρυμών 12/07/2012 17:01:40

      Ακριβώς αδελφέ μου!!! Γι αυτό τους αξίζει η ίδια κριτική που αξίζει σε υπουργούς. Έχουν τεράστια εξουσία και μάλιστα της ΕΡΤΥ πληρώνονται από εμάς! Γιούργια στα λαμόγια που τα παίρνουν από εμάς και εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα! Σε χάρηκα κε Μουρούτη. Να συνεχίσεις έτσι σε όλα τα θέματα!

  24. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 12/07/2012 15:37:03

    Τα ρετάλια της ΕΣΗΕΑ ξυπνούν από τον λήθαργό τους μόνον όταν βάλλεται το αριστερό πρωτείο και αλάθητο. Ξυπνούν ταραγμένοι, πετούν δυο σκουληκιασμένες μπούρδες περί δήθεν ελεύθερης δημοσιογραφίας (βλ. με το ζόρι επιδοτούμενης από τον καλό λαουτζίκο που όλα τα μασά και όλα τα αλέθει) και μετά ξαναπέφτουν στη μαλθακότητα του τίποτα. Απόμαχοι, βαρετοί, διαπλεκόμενοι.

    Πρέπει να σημειώσω πάντως εδώ ότι, επειδή η ασυδοσία στα ΜΜΕ έχει ξεφύγει σε αισχρό πια βαθμό (επιχειρηματικά, δημοσιογραφικά, ηθικά), η χώρα δεν έχει ανάγκη από εωθινά τουιταρίσματα αλλά από εξυγίανση του τοπίου μέσα από θεσμικές, θεσμικότατες παρεμβάσεις.

  25. asterix avatar
    asterix 12/07/2012 15:45:02

    Μια χαρά τα λέει και λέει και λίγα.Ας μας πει ας πούμε η ΕΣΗΕΑ με ποια κριτήρια επιλέχθηκε ή μπήκε στην ΕΡΤ η κα. Κατσίμη...Οικογενειοκρατία και αντικειμενικότητα? Ρωτώ! Ας μας πει η ΕΡΤ με ποια κριτήρια δίνει εκπομπές σε διαφόρους!
    Επιπλέον, φαντάζομαι ότι η ΕΣΗΕΑ θα κάνει άμεσα ανακοινώσεις για όσα ανέφερε ο κ.Μουρούτης στην επιστολή του, όπως επίσης έρευνα για όσα και όσους αναφέρονται στα ημερολόγια Άκη. Και κυρίως αφού μπήκε και στο Internet θα ελέγξει blogs "δημοσιογράφων" που γράφουν χωρίς πηγές και επιβεβαιώσεις, χωρίς στοιχεία, συκοφαντώντας καθημερινά. Επίσης θα δει μεγάλα ειδησεογραφικά sites που αναρτούν καθημερινά ψευτιές ή ανακρίβειες, θα δει πώς πληρώνονται και αν πληρώνονται οι δημοσιογράφοι στα sites αυτά. Θα δει στο twitter μέλη της να καθυβρίζουν καθημερινά πολιτικούς ή στελέχη χωρίς στοιχεία πάλι και θα τους καταγγείλει. Για να δούμε, περιμένουμε με αγωνία...
    Και να αγιάσει το στόμα και το πληκτρολόγιο του Μουρούτη! Μπράβο!!

  26. rollin avatar
    rollin 12/07/2012 15:54:36

    Μπραβο στον. Μουρουτη

  27. Aris014 avatar
    Aris014 12/07/2012 16:01:55

    ΓΙΩΡΓΟ ΑΡΙΣΤΑ ΕΤΣΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

  28. giorgos gianniotis avatar
    giorgos gianniotis 12/07/2012 16:05:25

    Στην κρατικη προπαγανδα απο καταβολης σοσιαλιστικης λαιλαπας οτι αριστερον και αληθεινονκαικυριως νομιμον.Αλλη φωνη , προοδευτικη,απαγορευεται αυστηρως και για αυτο καθε ειδους κριτικη ειναι ανεπιτρεπτη.Εκει λοιπον που χρωστανε οι τσοπανηδες της κρατικης ενημερωσης και ενω εχουν την φωλια τους λερωμενη, λογω αδυναμιας, λογω ανικανοτητας ,λογω ψευτοαριστεροσυνης, που εμαθαν να πουλαν χρονια τωρα καλοσιτιζομενοι απο το χαρατσι του Ελληνικου λαου,εχουν το θρασσος να βαλουν την ΕΣΗΕΑ να τραβηξει το αυτι ενος Ελληνα πολιτη αγριως χαρατσομενου που εκανε τις παρατηρησεις του στο θεατρο που επαιζαν δυο υπαλληλοι της ΝΕΤ με τον γνωστο κανακαρη τους γνωστος και ως Αλεξης.Αυτο το εκτροφειο μπορει να συμπεριφερεται οπως θελει αφου πρωτα απαλλαξει τους Ελληνες απο το χαρατσι και στην συνεχεια μαθει να φιλοξενει ολες τις αποψεις.Με λιγα λογια να βγαλει απο μεσα τον κομματοσκυλλισμο για να γινει βημα ανεξαρτητο για τον λαο, που σκαει και πληρωνει για να βγαζει ο καθε συμπλεγματικος τα αριστερα απωθημενα.Ορθα εκανε τις παρατηρησεις ο ελευθερος πολιτης Γ.Μουρουτης, επιτελωντας το δικαιωμα του που ειναι δικαιωμα ολων μας.Ηταν και σε αλλα ΜΜΕ ο κ.Αρβανιτης αλλα κετεληξε στο κρατικο για το θυμιατισμα των ''αφεντικων ''της κρατικης εξουσιας.Δεν του ειπαν οτι κατι αλλαξε και οτι επι τελους θα μπορουσε να κανει και τον δημοσιογραφο εκτος απο τον λιβανιστη.

  29. V avatar
    V 12/07/2012 16:30:20

    Πες τα ρε Μουρουτη!!

  30. Mpampis Sougias avatar
    Mpampis Sougias 12/07/2012 17:01:24

    Χάθηκε η ηρεμία, η νηφαλιότητα, προς τι τόση οργή; Αυτός που έχει κάποια εξουσιά απέναντι σε άλλους θα πρέπει να προάγει την ηρεμία, την γαλήνη, την σκέψη, όχι την οργή και την επιθετικότητα. Και μάλιστα τόση οργή προερχόμενη από έναν χώρο που έκανε λάθη και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης μου κάνει εντύπωση, αλλά εξηγείται αν σκοπό έχει τον αποπροσανατολισμό.
    2 δρόμοι υπάρχουν, ο ένας είναι της οργής και της αλληλοκατηγόριας και έχουμε δει που οδηγεί εδώ σε αυτή τη χώρα και ο άλλος ο δυσκολότερος της συνεργασίας. Η επιλογή ανοίκει πρωτίστως σε από αυτόν που έχει την εξουσία.

    • Αγροφυλακας avatar
      Αγροφυλακας @ Mpampis Sougias 12/07/2012 17:46:41

      Και την υπέρμετρη εξουσία είχαν και προς το παρόν συνεχίζουν να έχουν τα διαπλεγμένα ΜΜΕ και ορισμένα ανθρωπάκια που αυτό-προσδιορίζονται σαν δημοσιογράφοι (στη ουσία γενίτσαροι της διαπλοκής).
      Ελπίζω, να συνεχίσει κάποιος σαν τον κ. Μουρούτη να τους απαντά ορθά κοφτά, αλλά κανένας πολιτικός που σέβεται τον εαυτό του να μην πηγαίνει στα παράθυρα και να τους δίνει αξία. Να τους αφήσουν να φτύνουν στον ουρανό και μετά να μας λένε ότι βρέχει.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Mpampis Sougias 12/07/2012 18:06:47

      Εξουσία αγαπητέ έχει πάνω μου ως πολίτη-τηλεθεατή η κα. Κατσίμη και ο κ. Αρβανίτης. 'Εχουν εξουσία όταν επιλέγουν: θεματολογία- καλεσμένους- ερωτήσεις- τρόπο διοργάνωσης συζήτησης. Την εξουσία της "Τέταρτης Εξουσίας".
      Το πως την απέκτησαν είναι ένα θέμα. Γιατί η ΕΡΤ είναι γνωστό τίνος παραμάγαζο υπήρξε από την εποχή του Μαρούδα. Η κα. Κατσίμη λχ είναι αν δεν κάνω λάθος κόρη του Δημήτρη Κατσίμη, πρώην γενικού διευθυντή της ΕΡΤ. Να το πως αλλιώς: όταν ο μπαμπάς της ήταν διευθυντής στην ΕΡΤ με είχε ταράξει ως μαθητή του λυκείου στην σοβιετικού τύπου προπαγάνδα. Ήταν η εποχή που μόνο το δελτίο καιρού δεν έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Και άντε, να είμαι ως πολίτης μεγαλόψυχος και να θεωρήσω πως καμία σχέση με την προυπηρεσία του πατέρα της δεν έχει η εν λόγω κυρία. Αλλά απαιτώ να μην κάνει στρατευμένη δημοσιογραφία και μάλιστα με υφάκι.
      Έναν απλό πολίτη με στοιχειώδη γνώση των πολιτικών τεκαταινομένων να είχε απεναντί του ο κ. Τσίπρας και θα του ετίθεντο οι ερωτήσεις. Αντ' αυτού ο Τσίπρας βρήκε ευκαιρία από την αφωνία των παρουσιαστών και έκανε διάλεξη.
      Και ρωτάω : δεν ντρέπεται να εξευτελίζει με την αφωνία του την δημοσιογραφία ο τάχα μου σοβαρός και νηφάλιος κ. Αρβανίτης;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Mpampis Sougias 12/07/2012 20:16:25

      Δηλαδή να κάνουμε έλεγχο στους ασύδοτους που πληρώνουμε και "πλένουν" εγκεφάλους κάθε μέρα ή όχι; Δε το ξεκαθαρίζεις...

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/07/2012 17:42:21

    Καλό παράδειγμα ευθύβολου, χρήσιμου και μη "πολιτικά ορθού" πολιτικού λόγου.
    Αναμένω με ενδιαφέρον τι θα απαντήσουν τα γνωστά "προοδευτικά" παπαγαλάκια. Εγώ θα προσέθετα ότι τέτοιου είδους "δημοσιογραφία" είναι εξόχως φασίζουσα κι όταν γίνεται δαπάναις της Πολιτείας είναι ακόμη πιο εξοργιστική.
    Παραιτηθείτε ρε παληκάρια και αριστερίζοντα κορίτσια και πηγαίνετε στην "Αυγή" και "Στο κόκκινο" να πουλάτε προπαγάνδα.
    Εύγε Γιώργο.

  32. xbab avatar
    xbab 12/07/2012 17:53:13

    Γειά στο στόμα σου κ.Μουρούτη!
    Επιτέλους, βγήκε ένας και τα ψιλοέχωσε στους κατοχικούς-ανεπαρκείς της ΕΡΤ.
    Είναι τόσο άσχημο το κλίμα στη ΝΕΤ-ΕΤ3 που επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει.Δεν λέμε να χάσουν τη δουλειά τους άνθρωποι.Να φύγουν από το γυαλί φθαρμένοι με το σύστημα δημοσιογράφοι και στη θέση τους ν' αναδειχθούν νέα στελέχη που τουλάχιστον εμείς σαν τηλεθεατές-συνδρομητές της ΕΡΤ θα τους έχουμε κάποια εμπιστοσύνη.
    Δεν παρακολουθούμε ΝΕΤ- ΕΤ3 λόγω προσώπων. Έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα, πρέπει να το καταλάβουν οι ίδιοι...Επιτέλους η ΝΕΤ-ΕΤ3 πρέπει να εκπέμπουν "υγεία" και όχι πολιτική και κομματική νοσηρότητα εποχής 10ετίας '80.

  33. Κρίτων avatar
    Κρίτων 12/07/2012 19:18:42

    Ενας (γεμ)άτος τύπος που τιμά τα παντελόνια του. Που δεν φοβάται την σαπίλα που το μόνο της όπλο είναι η έκτασή της.Μπράβο και πάλι μπράβο. Οι άνθρωποι της ΕΡΤ πρέπει να καταλάβουν ότι μερικοί χαϊδεμένοι τους είναι για τα μπάζα. Το πρωϊνό δίδυμο π.χ. είναι για εκπομπές τριτοκοσμικής χώρας. Για πιο πάνω δεν κάνει.Ο κύριος δήθεν,δήθεν σ΄όλα,αλλά καμία βαθιά γνώση ,αριστερός παλιάς κοπής απ αυτούς που με την νοοτροπία τους βούλιαξαν την Ελλάδα,μακριά από το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι (άραγε ξέρει κάποια ξένη γλώσσα), με την συμπαθέστατη σαν εικόνα και ανθρώπινη εμφάνιση,αλλά λίγη για να αντέξει σε πίεση δημοσιογράφου,που δίνει την εντύπωση της άϊντε να τελειώνουμε έχουμε και δουλειές στο σπίτι. Το κοίταγμα στον Αλέξη τους πρόδωσε. Μόνο αυτόγραφο δεν τον ζήτησαν!Πως δεν τους ξέφυγε.""Αχ Αλέξη μου,γιατί χάσαμε" Δεν μπορούν να γίνουν δημοσιογράφοι του τώρα. Τώρα χρειαζόμαστε τσακάλια. Να πιάνουν πουλιά στον αέρα. Να στριμώχνουν τους πολιτικούς όλους. Να παρακολουθούν που πάει ο κόσμος σήμερα και όχι να θέλουν να τον σταματήσουν στην δεκαετία του ογδόντα.Της περίφημης ΕΡΤ του Χατζάρα και των άλλων των αλόπαιδων.

  34. apos avatar
    apos 12/07/2012 19:30:40

    Κλείστε την ΕΡΤ τώρα και χτίστε την από την αρχή!Διώξτε τους αργόσχολους και τα κομματόσκυλα.

  35. alex23 avatar
    alex23 12/07/2012 19:31:14

    αν τα πραγματα ηταν αντιστροφα, δεν θα ειχαμε μια δημοκρατικη δημοσια αποδοκιμασια του κ.μουρουτη στα της ερτ

    θα ειχε φαγωθει η μιση ερτ νυχτα, τα πιο πολλα αν οχι ολα τα μμε θα το ειχαν κανει 'βαβα', ενω το προεδρειο της ΕΣΗΕΑ θα ελειπε σε 'διακοπες' και ενας υπαλληλος θα εβγαζε μια ανακοινωση συμπαραστασης στους δημοσιογραφους ολου του τυπου που μαστιζεται απο ανεργεια..

    υπαρχει διαφορα ποιοτητας και αυτο τους ποναει..

  36. apos avatar
    apos 12/07/2012 19:37:34

    Είναι λάθος ο υπεύθυνος του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού να κάνει τέτοια σχόλια όμως επιτέλους κάποιος πρέπει να μιλήσει για την κατάληψη που έχουν κάνει στην ΕΡΤ τα παράσιτα.

  37. ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ 12/07/2012 20:01:46

    ΧΑΧΑΧΑ...ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΝΑ ΠΟΥΝ: ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ". ΚΑΛΑ Ο ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ἢ Ο ΤΣΙΜΑΣ; Μά ἐπειδή ἒχεις θεσμικό ρόλο, πρέπει νά μιλᾶςγιατί ἒχεις αὐξημένη ὑποχρέωση. ΓΙΩΡΓΟ, ΓΡΑΦΤΟΥΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ, ΔΙΠΛΑΣΟΥ!!!! ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ!! ΤΩΡΑ!!

  38. ηρακλης avatar
    ηρακλης 12/07/2012 22:39:53

    Επιτελους ξυπναμε μπραβο ρε γιωργο
    Μου αρεσαν οι παρεμβασεις σου απο ενα βραδυ με το χητο. Τους εστειλες αδισβαστους.
    Επιτελους απσντησεις με το ιδιο νομισμα
    Μπραβο

  39. victoria (true) avatar
    victoria (true) 13/07/2012 01:20:22

    Αυτή είναι απάντηση.
    Έτσι μιλούν με το θάρρος της γνώμης τους, οι χωρίς εξαρτήσεις.

  40. Κούτρας Γεώργιος avatar
    Κούτρας Γεώργιος 14/07/2012 02:53:27

    Μπράβο στον Κύριο Μουρούτη για την τεκμηριωμένη απάντηση στους αριστερίζοντες δημοσιογράφους που εμείς οι φορολογούμενοι πληρώνουμε για να περνάνε την προπαγάνδα τους μέσα από τα κρατικά κανάλια. Επιτέλους πρέπει να υπάρχουν καθημερινά παρεμβάσεις μέχρι να μάθουν τι σημαίνει αντικειμενική δημοσιογραφία. Εάν δεν επιθυμούν να μάθουν αντί να κλαψουρίζουν γιατί τους έκαναν κριτική την ώρα της εκπομπής και δεν μπόρεσαν να κάνουν χωρίς πίεση, όπως δήλωσαν, τη δουλειά τους (να συγκατανεύουν στον Τσίπρα δηλαδή) τότε ας βγούνε στην ιδιωτική Τηλεόραση και να δούμε εάν βρούνε δουλειά και με τί σύμβαση.
    Συγχαρητήρια και ελπίζουμε να υπάρχει συνέχεια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.