#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2011 12:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ΓΑΠ ζεσταίνει τη σούπα του δημοψηφίσματος



Σε μία απέλπιδα προσπάθεια αλλαγής της ατζέντας ο πρωθυπουργός, που έχει εξαφανιστεί από τα θέματα της οικονομίας, ετοιμάζεται να προτάξει στη ΔΕΘ τις αλλαγές στο πολιτικό σύστημα. Έτσι στο Πολιτικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ επανέλαβε ότι τα τέλη του φθινόπωρου θα γίνει δημοψήφισμα, ενώ έθεσε και θέμα αλλαγής του Συντάγματος.

Υπογραμμίζεται ότι με το δημοψήφισμα, που πιθανότατα θα έχει πολλά ερωτήματα, δεν θα γίνουν μόνο θεσμικές πολιτικές αλλαγές, αλλά θα θιγούν και θέματα που άπτονται του Συντάγματος. Ενδεχομένως δηλαδή, με το δημοψήφισμα να επιχειρηθεί «υπέρβαση» του Συντάγματος, αν και, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις Καστανίδη, θα έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα για την κυβέρνηση.

Το ΠΑΣΟΚ (και το σύστημα Παπανδρέου) θα επιχειρήσει να επιβάλλει το θεσμικό πλαίσιο που το συμφέρει στο πολιτικό σύστημα, στο κράτος και στο οικονομικό και παραγωγικό μοντέλο της χώρας, διαμορφώνοντας αρνητικούς συσχετισμούς για την ΝΔ. Ο Παπανδρέου στο Πολιτικό Συμβούλιο αναφέρθηκε σε συνταγματικές αλλαγές, αλλά και σε αλλαγές που «θα εμπεδώσουν ένα κλίμα σίγουρης θεσμικής ανάταξης διότι οι δημοκρατικοί θεσμοί και το κράτος είναι ο μεγάλος ασθενής», ενώ οι συνεργάτες του μετά την συνεδρίαση διέρρεαν την εμμονή του ΓΑΠ στην πολιτική «τα γκρεμίζουμε όλα».

Ο ΓΑΠ ακόμη δεν έχει οριστικοποιήσει τα ερωτήματα που θέλει να θέσει στο δημοψήφισμα, ενώ ίσως μιλήσει πιο καθαρά στην συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ της 3ης Σεπτέμβρη. Ωστόσο μερικά από αυτά που έχουν ακουστεί είναι η μείωση του αριθμού των βουλευτών (που θα βρει σύμφωνες ευρύτερες δυνάμεις), η αλλαγή του άρθρου 86 για την ποινική ευθύνη των υπουργών, η λειτουργία της Βουλής, η χρηματοδότηση των κομμάτων, η θητεία των εκλεγμένων αξιωματούχων, το εκλογικό σύστημα και η δικαιοσύνη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. καποιος avatar
    καποιος 31/08/2011 12:53:46

    εχει να φαει αποχη. με τετοια ψευδεπιγραφα ερωτηματα μονο αν συνδυαστει με δημοψηφισμα για νικητη του Greek Idol μπορει να μαζεψει κοσμο.

    οχι δημοψηφισμα, εκλογες, και αν οχι εκλογες αποχη

    • φωνη avatar
      φωνη @ καποιος 31/08/2011 13:12:53

      Συμφωνώ.

      Αν πάει σε δημοψήφισμα και προκύψει μεγάλη αποχή, οι εκλογές θα είναι πιεστικός μονόδρομος.

      Βέβαια το ΠΑΣΟΚ μυαλά και πάλι δεν αλλάζει, γιατί "κακομεταχειρίζεται" ΞΑΝΑ τους δημοκρατικούς θεσμούς για να επηρεάσει καταστάσεις.

      • kaiser de avatar
        kaiser de @ φωνη 31/08/2011 17:13:14

        Η ιστορία των δημοψηφισμάτων στην Ελλάδα έχει δείξει ότι κερδισμένος είναι πάντα ο διοργανωτής.
        Τα δημοψηφίσματα μαζί με τις διαδοχικές εκλογές, ήταν αυτά που κράτησαν στο προσκήνιο τον Βενιζέλο μέχρι το 1936 που πέθανε.Έτσι έσβησε η "Μεγάλη ιδέα"

  2. jkr avatar
    jkr 31/08/2011 12:55:41

    Να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις, να διατηρείται ο κόσμος σε καταστολή.
    Ακόμη κι η φημολογία περί εκλογών τεχνηέντως διαχέεται γι' αυτόν τον λόγο.

  3. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 31/08/2011 13:00:18

    να κανει δημοψηφισμα το πουλακι μου . να μας ρωτησει σε ποια πολιτεια θελει να τον στειλουμε μετα τις εκλογες. ωραιο θεμα.

  4. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 31/08/2011 13:00:22

    Θα συμφωνήσω με τον Κάποιο,αποχή στα κολπάκια του ΓΑΠ και εκλογές να σηκωθεί να φύγει δια παντός...

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 31/08/2011 13:01:12

    Θα τολμήσει να θέσει και το μεταναστευτικό σε δημοψήφισμα ο γελοίος ανθρωπάκος;
    Λέω, αν τολμάει να ρωτήσει αν θέλουμε όλη αυτή τη σάρα και τη μάρα στην πατρίδα μας ή θέλουμε να απελαθεί και να πάει στα τσακίδια...

  6. Lampros avatar
    Lampros 31/08/2011 13:18:12

    Ο Καραμανλής του ειχε πει μια φορά στην Βουλή "Πρόσεχε με τα αιτήματα για εκλογές γιατί εννίοτε γίνονται αποδεκτά" (όταν δεν τον κορόιδευε).
    Ετσι και εδώ. Ας προσέχει με τα ψευδοδιλλήματα γιατι μπορεί η απάντηση να μην του αρέσει.

    Σαν Έλληνες φτάνουμε στα όριά μας, και μπορεί η απάντηση να ειναι "ναι ρε. Χρεοκοπία. στα τσακιδια!" Και μετά ελατε να σας δώ να ερχεστε να παρετε περιουσίες Ελλήνων. Άλλα πράγματα θα πάρετε που μπορεί και να σας αρέσουν περισσότερο... Λουγκρες.

  7. Stefanos avatar
    Stefanos 31/08/2011 13:22:04

    Να μην πάει κανείς να ψηφίσει. Γιατί αν πάμε στα στημένα δημοψηφίσματα και δεν πηγαίνουμε στις εκλογές, θα αποδειχθεί ότι είμαστε ως λαός πολύ ξεφτίλες.

  8. manos avatar
    manos 31/08/2011 13:31:49

    Διαβάζοντας τα σχόλια, αμέσως κάποιος νοήμων νους καταλαβαίνει ποιά είναι η γενική άποψη για τον γαπ και τα δημοψηφίσματά του.
    Δεν νομίζω ότι ποτέ θα είχε τα cojones να ρωτήσει κατά πόσον θέλουμε ΠΑΣΟΚ ή ΟΧΙ, ή αν θέλουμε μνημόνια ή όχι.
    Το πιό πιθανόν είναι κάποια ερώτηση η οποία δεν θα αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της πολιτικής. Ισως μάλιστα η ερώτηση να είναι τόσο καθοδηγούμενη που είτε ναι απαντήσεις είτε όχι, τελικά θα βγεις από την κάλπη διερωτούμενος τι ψήφισες τελικά.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ manos 31/08/2011 16:02:01

      πχ..τι γνώμη έχετε για τη δεντροφύτευση..;
      σας αρέσει το χρώμα του κολάν...;
      να ξυρίσω το μουστάκι..;
      να παραιτηθώ ν' αναλάβει ο Σαμαράς;

      • φωνη avatar
        φωνη @ ΕΥΑ 31/08/2011 17:16:31

        Να ζει κανείς ή να μη ζεί;

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ φωνη 31/08/2011 17:49:42

          χαχα! 90% ''να μη ζει''...αρκεί να εφαρμοστεί άμεσα...
          (πολιτικά, διότι ένα μεγαλείο ψυχής το διαθέτουμε...ή όχι; )

  9. letta avatar
    letta 31/08/2011 13:57:50

    Πρόκειται για πολύ παλιάνθρωπο. Διχασμένη προσωπικότητα. Όλο κοιτάζει να γλιστρήσει σαν την σουπιά. Ο μόνος τρόπος για να αντισταθούμε είναι ο οικονομικός πόλεμος. Αυτό φοβούνται μόνο σαν το διάβολο το λιβάνι. Με συγκεντρώσεις και με μούντζες δεν ιδρώνει ο αναίσθητος. Γι άυτό το επαναλαμβάνω από εδώ μέσα, πρέπει να πέσει το σύνθημα. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Πρέπει να το κάνουμε σημαία. Εγώ προσωπικά θα το εφαρμόσω. Άστον να ψάχνει να μαζέψει χρήματα. Τότε θα δώ πόσα απίδια έχει ο σάκκος.

  10. letta avatar
    letta 31/08/2011 14:07:32

    Φαήλο, πες στον Σαμαρά να του δώσει μια κλωτσιά στον γκρεμό να ξεκουμπιστεί μια ώρα νωρίτερα. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς πάντα στα δύσκολα νομοσχέδια θα ψηφίσει και ΝΔ κάποια άρθρα και τον ξελασπώνει. Κοντεύει να παρεξηγηθεί ότι δεν θέλει να κυβερνήσει. Προκειμένου να ξεκουμπιστεί ας μην ψηφίσουμε και άρθρα που συμφωνούμε. Πως να του δώσουμε του Σαμαρά να καταλάβει , ότι δεν αντέχουμε άλλο.

  11. Nikolas avatar
    Nikolas 31/08/2011 14:10:08

    Καλό μεσημέρι σε όλους, το δημοψήφισμα πρεπει να έχει ένα και μοναδικο ερώτημα: ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΧΙ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ? Να δούμε πόση συμμετοχη θα έχει αυτο το δημοψήφισμα? Μόνο έτσι θα καθαρίσουμε όλους αυτους τους άθλιους που κυβαρνήσανε και απομηζήσανε τον πλούσιο ετούτο τόπο! Δέν θα υπάρχει δημόσιο χρέος αν γίνει αυτό διότι θα κατασχεθούνε όλα τα ακίνητα και όλες οι καταθέσεις που δέν είναι δυνατόν να δικαιολογηθούνε από νόμιμες πράξεις!!!

    • Malena avatar
      Malena @ Nikolas 31/08/2011 15:32:58

      Αυτό που γράφει ο Nikolas για το πόθεν έσχες από το 1974 έως σήμερα είναι προσωπική πρόταση του Σαμαρά! Αλλά μάλλον παρακολουθείς μόνο ότι θες. Νομίζω όμως ότι πρέπει να σου απαντήσει ο factoras για αυτά που γράφεις...

      • Εκηβόλος avatar
        Εκηβόλος @ Malena 31/08/2011 16:03:36

        Nα ρωτήσω κάτι.Οποιοσδήποτε αμφισβητεί τις επιλογές ενός κόμματος ή ενός πολιτικού αρχηγού είναι αποσυνάγωγος και πρέπει να τον επαναφέρουν στην τάξη;Αυτή η νοοτροπία μάς οδηγεί πολλά χρόνια πίσω.Εγώ εκφράζω την άποψή μου.Αν κάποιος διατυπώνει τις αντιρρήσεις του ,καλό είναι να το κάνει με επιχειρήματα.Ήδη φοιτητές της ΔΑΠ διαφοροποιούνται και αντιδρούν δυναμικά στο νόμο για τα πανεπιστήμια.Στην πολιτική μετράει πολύ η στιγμή.Τώρα που καίγεται το σύμπαν,δε συναινείς με τους δωσίλογους.

  12. avanti avatar
    avanti 31/08/2011 14:46:51

    Τι αμαρτίες πληρώνουμε οι άνθρωποι? Γιατί μας έχει κάτσει αυτός στο σβέρκο? Γιατί να αηδιάζουμε καθημερινά? Ως πότε? Εκλογές κύριε Σαμαρά, εκλογές!! θα μας τελειώσει και όταν κυβερνήσετε δεν θα έχει πλέον πολίτες αυτή η χώρα, μόνο τους πασοκους - ακρίδες.

    • φωνη avatar
      φωνη @ avanti 31/08/2011 17:18:08

      Γιατί μας άρεσε το λεφτά υπάρχουν και γιατί βλέπουμε πολύ τηλεόραση

  13. arslonga avatar
    arslonga 31/08/2011 14:50:05

    να κάνει δημοψήφισμα με το ερώτημα: "Να φύγω;" Θα σαρώσει

  14. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 31/08/2011 15:01:10

    συμφωνω με την letta. να μην πληρωσουμε τιποτα απο τις εκτακτες εισφορες που θα μας ερθουν. πρεπει να ξερετε οτι οι εκτακτες εισφορες και τα τριακοσιαρια στους ελευθερους επαγγελματιες που θα ερθουν δε θεωρουνται χρεος προς την εφορια. αν θελεις τα πληρωνεις. να μην πληρωσει λοιπον κανεις τιποτα. να δουμε τι θα κανουνε?. και μια ερωτηση.
    γιατι εχει κανεις τη δυνατοτητα να πληρωσει τις εκτακτες εισφορες? μας εχει μεινει και τιποτα?. ουστ απο δω παλιοτομαρα.

  15. anonymous avatar
    anonymous 31/08/2011 15:03:01

    Δεν ξέρω που θα βρει τα 4-5 δις έξοδα που πρέπει να πληρώσει για τις φιέστες του.
    Αν το κάνει πάντως εγώ δεν προτείνω αποχή. Προτείνω μαζική συμμετοχή και καταψήφιση των θέσεών του.

    • gloup avatar
      gloup @ anonymous 31/08/2011 15:23:46

      πονηρούλη "ανώνυμε" , προετοιμάζουμε το έδαφος για συμμετοχή, έτσι;

      • anonymous avatar
        anonymous @ gloup 31/08/2011 16:16:57

        Όχι αγαπητέ μου δεν είναι όπως τα λέτε με την αποχή. Αν για παράδειγμα δεν πάμε και δεν καταψηφίσουμε αυτοί θα πάρουν ποσοστά περί το 60% και μετά θα σου λένε ότι αποφάσισε ο λαός.
        Και στην τελική ας βγει η ΝΔ να κάνει μια δήλωση ότι δεν αναγνωρίζει το δημοψήφισμα και ότι δε θα συμμετάσχει για να το παγώσει.

  16. Σταύρος avatar
    Σταύρος 31/08/2011 15:38:44

    Γιατί δεν κάνεις κάτι καλύτερο με τα "ραβασάκια" της Εφορίας;
    Να τα στείλεις συστημένα στην Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ του Νομού σου, υπ' όψιν κ.κ. Βουλευτών!
    Αν δε, καλέσεις και τα τοπικά ΜΜΕ στο Ταχυδρομείο, εκεί να δεις γλέντι!!!

    -θυμήσου ποιός το είπε πρώτος-

  17. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/08/2011 16:02:28

    Η ΝΔ θα πρέπει να πει όχι στο δημοψήφισμα. Η χώρα θέλει εκλογές. Να πει "ΝΑΙ" στο δημοψήφισμα αλλά ... μετά τις εκλογές. Όπως το πουλάκι μου ο Γιωργάκης έλεγε "ΝΑΙ" στον Παπούλια αλλά μετά τις εκλογές. Δεν βλέπω τίποτα το μεμπτό σε μια τέτοια στάση της ΝΔ. Αν το γραφείο τύπου του ΠΑΣΟΚ (Μέγκα, Βήμα, Νέα και λοιποί συγγενείς) την κατηγορήσουν αυτήν και τον αρχηγό της Σαμαρά ότι δήθεν παίζει με τους θεσμούς, αυτό θα ήταν τελείως άκυρο διότι το ΝΑΙ ή ΟΧΙ ενός δημοψηφίσματος θεσμικά τουλάχιστον δεν προκαλεί εκλογές.
    Κύριοι πασόκοι η χώρα καίγεται και εσείς χτενίζεστε με δημοψηφίσματα. Να γίνουν πρώτα εκλογές να ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο, να πάρει πραγματική επιτέλους λαϊκή νομιμοποίηση αυτός που θα εκλεγεί για να οδηγήσει τη χώρα στην έξοδο από την κρίση και μετά να κάνουμε δημοψήφισμα ή και παραπάνω δημοψηφίσματα, τα οποία έτσι θα συμβάλλουν και στην αναβάθμιση των (αμεσο)δημοκρατικών θεσμών και θα αυξήσουν την λαϊκή υποστήριξη της νέας κυβέρνησης για να κάνει τις αναγκαίες αλλαγές στο Σύνταγμα για τη δομή του πολιτεύματος, την ευθύνη υπουργών και λοιπών, τη διαφάνεια στο πόθεν έσχες των πολιτικών της μεταπολίτευσης και από εδώ και πέρα και ό,τι άλλο χρειάζεται για να πάψουμε ως χώρα να είμαστε τσίρκο.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/08/2011 16:07:26

      Το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα πριν τις εκλογές δικαιολογείται και είναι αποδεκτό από την πλειοψηφία του λαού για τον λόγο που λένε οι περισσότεροι σχολιαστές: Ο ΓΑΠ θέλει δημοψήφισμα μόνο και μόνο για να αμβλύνει τη δυσαρέσκεια του λαού και να εκτονώσει την οργή του. ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ. Γι' αυτό η ΝΔ να πει ότι θέλει και αυτή τα δημοψηφίσματα ως μέσο δημοκρατίας αλλά δεν είναι άμεση προτεραιότητα αφού πρέπει να προηγηθούν λόγω της κρίσης άμεσα εκλογές.

  18. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 31/08/2011 16:37:40

    Σαφέστατα η ΝΔ πρέπει να πει όχι στο δημοψήφισμα και να επισημάνει ξεκάθαρα στον Ελληνικό Λαό και στους Πασόκους ότι αυτά είναι καραγκιοζιλίκια στην παρούσα φάση. ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!

  19. Timios avatar
    Timios 31/08/2011 17:32:20

    Ενα και μόνο ένα ερώτημα πρέπει να τεθεί στο δημοψήφισμα και οιαδήποτε απάντηση υπερισχύσει η Ελλάδα σώνεται !!!

    Το ερώτημα που πρέπει να τεθεί είναι :

    " Θέλετε να είναι μόνιμοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και να μην έχουν δικαίωμα ψήφου και εκλέγεσθαι ή να αρθεί η μονιμότητα τους και να μπορούν να ψηφίζουν και να εκλέγονται ? "

  20. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 31/08/2011 17:54:46

    Το μόνο που ενδιαφέρει τον ΓΑΠ, είναι να κερδίσει πολιτικό χρόνο και να αποσπάσει την προσοχή μας, κοροιδεύοντάς μας ακόμα μια φορά με καραγκοζιλίκια. Η ΝΔ να μη του κάνει το χατήρι. Προέχουν οι εκλογές . Εδώ η χώρα μέρα με την ημέρα βουλιάζει , χάνεται και αυτός κάνει τα πάντα για να μείνει γαντζωμένος στη καρέκλα. Ουστ.........

  21. φωνη avatar
    φωνη 01/09/2011 00:27:28

    Οι περισσότεροι πάντως εδώ μιλάνε για εκλογές και αυτό θα συμβεί και στην πραγματικότητα. Θα αρχίσουν όλοι να λένε στο ΓΑΠ ότι το δημοψήφισμα είναι άσχετο και κάνε εκλογές. Και αναπόφευκτα πάλι θα συντηρηθεί κάποια συζήτηση για εκλογές, παρότι λέει ότι θέλει να την κόψει. Εν τω μεταξύ αν θέλει να κερδίσει λίγο χρόνο με αυτά και να βρει κάτι να πει στη ΔΕΘ είναι πολύ απελπισμένη κίνηση. Είναι και θρασύς γιατί πάλι παίζει με θεσμικά θέματα. Αν νομίζει ότι με αυτές τις μπαρούφες θα εκτονώσει το λαϊκό αίσθημα κάνει λάθος, μάλλον χειρότερα θα νευριάσει τον κόσμο, ο οποίος θα νιώσει και σωστά θα το νιώσει ότι προσπαθεί να τους αποσπάσει την προσοχή από τα προβλήματα της οικονομίας και να τους εγκλωβίσει σε μια πολιτική για την ουσία της οποίας τη γνώμη του κόσμου δεν τολμάει να τη ζητήσει. Θυμάμαι πάντως ότι ο Σαμαράς στη Βουλή του είχε πει παλιότερα όταν ξαναείπε αυτές τις μπαρούφες, να μην τολμήσει να διχάσει τον κόσμο. Στη ΝΕΤ πάντως άρχισε ήδη από το δελτίο το μπίρι-μπίρι. Είχαν καλεσμένο έναν καθηγητή συνταγματολόγο που απόσα είπε κράτησα 2 : 1. οτι στα δημοψηφίσματα δεν μπορεί να βάλει κανείς ερωτήματα για δημοσιονομικά θέματα 2. Ενα δημοψήφισμα θα είναι μεγάλη προσφορά για τη χώρα.

  22. η Dimi avatar
    η Dimi 01/09/2011 02:01:14

    «Καμία χώρα υπό κατοχή, δεν κάνει δημοψήφισμα. Να ξεσηκωθεί ο λαός για να διαφυλάξει την Εθνικη Κυριαρχία.».

    Τη κατηγορηματική αντίθεσή του στη διεξαγωγή Δημοψηφίσματος στην παρούσα φάση εξέφρασε ο διαπρεπής Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Γεώργιος Κασιμάτης, με τη βεβαιότητά του ότι τα ερωτήματα στο δημοψήφισμα θα τεθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να εκβιάσουν τη θετική ψήφο των Ελλήνων, σπέρνοντας πανικό.

    Προέβλεψε ότι η ανεργία θα καλπάζει με πρωτόγνωρους ρυθμούς και η ύφεση της ελληνικής οικονομίας θα βαθαίνει περισσότερο, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για επερχόμενη διάλυση του κοινωνικού ιστού της χώρας, ενώ έκανε λόγο και για επιδιωκόμενα από ξένα κέντρα σχέδια αυτονόμησης (σε πρώτη φάση) της Θράκης!

    Χαρακτήρισε «Παγκόσμια Πρωτιά Ντροπής» την «αμετάκλητη και άνευ όρων παραίτηση της Ελλάδας από την εθνική της κυριαρχία και από κάθε άλλο δικαίωμα και ένστασή της προκαταβολικά, χάριν των δανειστών».

    «Από την εθνική κυριαρχία δεν παραιτείσαι ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο!..»

    Κανένα άλλο κράτος δεν έχει υπογράψει ποτέ στην ιστορία τέτοια ανισοβαρή σύμβαση υπέρ του δανειστή του» τόνισε ο κ. Κασιμάτης, χαρακτηρίζοντας τις υπογραφείσες Δανειακές Συμβάσεις «λεόντειες» και ως εκ τούτου (βάσει του ελληνικού, αλλά και του διεθνούς δικαίου) ανυπόστατες και άκυρες.

    Σύμφωνα με τον κ. Κασιμάτη, με την αποφυγή επικύρωσης του Μνημονίου στη Βουλή από πλειοψηφία 180 βουλευτών, έχει παραβιαστεί το Σύνταγμα και σημειώνεται ανωμαλία στο Δημοκρατικό Κοινοβουλευτικό Πολίτευμα της χώρας.

    «Πραξικοπηματικά!»

    «Η Ελλάδα σήμερα κυβερνάται με ένα σύνολο ανυπόστατων και άκυρων συμβάσεων (το Μνημόνιο και τις Δανειακές Συμβάσεις), που είναι παράνομες, γιατί δεν έχουν επικυρωθεί νομίμως από το αρμόδιο όργανο –τη Βουλή.
    Η κυβέρνηση ασκεί σήμερα την εξουσία παράνομα και πραξικοπηματικά.

    Δεν είναι μόνο η οικονομική δέσμευση που έχει επιβληθεί με το Μνημόνιο.
    Είναι κυρίως η πολιτική δέσμευση της χώρας, η επιβολή ξένης εξουσίας στην εξωτερική πολιτική μας!» τόνισε σε άλλο σημείο της διαφωτιστικής ομιλίας του ο Γ. Κασιμάτης.

    Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας

    Ο ομότιμος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών δεν «μάσησε τα λόγια του» ούτε για τις ευθύνες που βαρύνουν τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, όσον αφορά στη στάση του έναντι του Μνημονίου:

    «Ο πρόεδρος μπορεί να μην έχει πλέον πολλές συνταγματικές αρμοδιότητες, όμως έχει ευθύνη από τότε που πληροφορήθηκε τα περί παραίτησης από την εθνική μας κυριαρχία και διαπίστωσε την παραβίαση του Πολιτεύματος, λόγω μη κύρωσης των συμβάσεων από 180 βουλευτές.

    Εκεί είναι η ιστορική ευθύνη του προέδρου της Δημοκρατίας, που όφειλε να παρέμβει και -σε περίπτωση που δεν εισακουγόταν- να ακολουθήσει το δρόμο της παραίτησης!

    Υπάρχει κι αυτός ο δρόμος! Με την παραίτηση του προέδρου θα ταρακουνιόταν το Σύμπαν!."

    ~Ας Μιλήσουμε Επιτέλους: “Κασιμάτης: Μια χώρα υπό κατοχή, δεν κάνει Δημοψήφισμα” (απόσπασμα) 6/10/2011 | 10:57:00 μμ

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ η Dimi 01/09/2011 02:48:38

      Μεγάλες οι ευθύνες του Προέδρου κ. Παπούλια. Πραγματικά , μια κουβέντα του αρκούσε για να γίνει χαμός! Αλλά , το παρελθόν δεν σ'αφήνει.........

      • φωνη avatar
        φωνη @ Diamond Angel 01/09/2011 12:16:33

        Ο Παπούλιας παριστάνει ότι κοιμάται όρθιος και δεν καταλαβαίνει, ότι δεν έχει αρμοδιότητες και δεν μπορεί.

        Στην πραγματικότητα πρέπει να έχει υποταχθεί εντελώς και να έχει συνασπιστεί μαζί τους.

        Δέχεται πολύ λίγα (σχεδόν καθόλου) πυρά από αυτά που του αναλογούν.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Diamond Angel 01/09/2011 16:11:15

        «Χρειάζονται δεκάδες χρόνια για να χτίσεις υστεροφημία και μόλις ένα λεπτό για να την χάσεις» ~Λαϊκή παροιμία

        Ακόμα και ως διακοσμητικό στοιχείο, ενοχλεί σφόδρα.

  23. nicvel avatar
    nicvel 01/09/2011 05:13:13

    Τι εχει μεινη να γκρεμιση ? αφησε και κατι ορθιο ? οτι πιανει σταχτη γινετε ! στειλτε τον για χειμερινες διακοπες ! διοτι τον εχουμε που τον εχουμε αφου μας τον επεβαλαν ! τον πληρωνουμε που τον πληρωνουμε δεν παει στον Διαολο ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΛΒΕΤΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ μηπως καποια Χιονοστβαδα τον παρει μαζι και ησυχασουμε !
    στην κοσμαρα του ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ - ΠΙΟΝΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ !
    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ ΡΕ !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.