24/11/2009 07:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Βύρων ως … «αντικατοπτρισμός» των «πραιτώρων»



Αναμφισβήτητα ο Βύρων Πολύδωρας, ως υπουργός Δημόσιας Τάξης, ήταν ένα από εκείνα τα κυβερνητικά στελέχη που συνέβαλε στην αμαύρωση του προφίλ του Κώστα Καραμανλή. Ιδιαιτέρως η ανοχή που επέδειξε απέναντι στους τραμπούκους αστυνομικούς που ξυλοκόπησαν ανηλεώς τον Κύπριο φοιτητή στη Θεσσαλονίκη, το 2006, δίχως απολύτως κανέναν λόγο, ως απεδείχθη, αλλά και η επιμονή του να καλύπτει τους παραβάτες αστυνομικούς έδωσαν σοβαρά επιχειρήματα στην τότε αντιπολίτευση να στηλιτεύσει την κυβέρνηση Καραμανλή. Ο ίδιος, επανειλημμένως, μιμούμενος τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη που απευθυνόμενος στην ηγεσία της Αστυνομίας, έλεγε «εσείς είστε το κράτος», μιλούσε, ως γνωστόν, για «Πραίτωρες των πόλεων», και ανέφερε πολλά άλλα γραφικά.

 Στο «Αντί» είχαμε παραθέσει πολλά από αυτά. Θυμίζουμε ορισμένα:

 Οκτώβριος 2006

1.Ομιλία Πολύδωρα στη θεατρική ομάδα της Αστυνομίας: «Είμαι ένας αντικατοπτρισμός της δικής σας ψυχής».

 2.Στη Γιορτή της Αστυνομίας συνεχάρη «το πνεύμα πολιτισμού, εσωτερικής καλλιέργειας και ανάτασης όλης της αστυνομικής οικογένειας που διαχέεται στην ελληνική κοινωνία ευρύτερα».

 Σεπτέμβριος 2006

Στη Θεσσαλονίκη, μιλώντας σε αστυνομικούς: «Οι αστυνομικοί είναι οι μαχητές της γραμμής των πρόσω», «τα αστυνομικά τμήματα είναι αμυντήρια αξιών και ορμητήρια των στρατιωτών του καλού», «κάθε ελληνική οικογένεια είναι μια εστία αρετής».

 Ιούνιος 2006

1.Στην Ντόιτσε Βέλε»: «Τα... ηρωικά ΜΑΤ».

 2.Προς αξιωματικούς ΕΛ.ΑΣ.:

 -«Είστε "Πραίτωρ Ουρμπάνους" (Praetor Urbanus), ο ηγέτης, ο πραίτωρ της πόλεως».

 -«Χαίρομαι ότι ο καλός Θεός το έφερε να διοικώ, να είμαι πολιτικός προϊστάμενος σε ένα αρχηγείο αστέρων και σε ένα επιτελείο ειλικρινώς αξίων ανθρώπων. Δεν υποκρίνομαι, σας δέχομαι ως άξιους».

 Μάρτιος 2004

Για «δικά μας» και τα «άλλα» παιδιά: «Με το καλημέρα θα φύγουν όλοι αυτοί οι αξιωματούχοι (σ.σ. που ήταν επί ΠΑΣΟΚ), που είναι 10.000 κόσμος, καλοβολεμένοι δίπλα από το πολιτικό προσωπικό».

 Σε ένα ακόμα κείμενο του «Αντί», το 2006, με αφορμή τον ξυλοδαρμό του 26χρονου κύπριου Αυγουστίνου Δημητρίου από οχτώ αστυνομικούς, γράφαμε τα εξής:

 «Ποιός κυβερνά επιτέλους αυτό τον τόπο; Το πιθανότερο είναι ότι το ίδιο θα έλεγε και σήμερα ο Κωνσταντίνος Καραμανλής αν ήταν στη θέση του πρωθυπουργού, με αφορμή τους τραμπουκισμούς των ΕΚΑΜιτών στη Θεσσαλονίκη. Ο ανηψιός του όμως, δεν τόλμησε να αρθρώσει αυτή τη φράση.

 Κι’ όμως, η πρόσφατη «κρίση» που βρήκε τον πρωθυπουργό και σχεδόν όλους τους πρωτοκλασάτους υπουργούς του στο Λονδίνο, για τη φιέστα στο μουσείο της μαντάμ Τισσώ, απέδειξε για μιά ακόμη φορά ότι δρουν ανεξέλεγκτοι μηχανισμοί -εντός της πολιτικής, αλλά και του κράτους- οι οποίοι συχνά αγγίζουν τα όρια της παρακρατικής μαφίας. Και το χειρότερο: Τα έκτροπα στη συμπρωτεύουσα, και κυρίως οι μετέπειτα, ακροδεξιού τύπου λαρυγγισμοί που υψώθηκαν από ένα σημαντικό κομμάτι της ΕΛΑΣ προς υποστήριξη των «συναδέλφων» του, αλλά και η απαράδεκτη ανοχή που επέδειξε σε όλα αυτά μερίδα των πολιτικών και της ηγεσίας της Αστυνομίας, οδηγεί αβίαστα στο συμπέρασμα ότι το Μαξίμου είναι πλέον όμηρος εξωθεσμικών κέντρων.

 Πολύ περισσότερο, καθίσταται εμφανές ότι η τοποθέτηση του Βύρωνα Πολύδωρα στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης, όχι μόνον δεν συνέβαλε στο να ελέγχει αυτός ο νευραλγικής σημασίας χώρος της Αστυνομίας, ο οποίος ανέκαθεν διέθετε τόσο μεγάλη δύναμη που συχνά «έτρωγε» ακόμα και υπουργούς, αλλά αντίθετα βοήθησε ώστε να ισχυροποιηθεί περισσότερο από ποτέ. Κάτι, για το οποίο φέρει τεράστια ευθύνη ο υπουργός, ο οποίος, με τις γνωστές ρήσεις του περί «ηγετών» και «πραιτώρων της πόλεως», την ανοικτή υποστήριξη που, αδειάζοντας το ίδιο το Μαξίμου, προσέφερε στους αστυνομικούς για τα –κατά τα λοιπά δίκαια- οικονομικά αιτήματά τους,  και την κάλυψη βιαιοπραγιών τους σε διαδηλώσεις τους προηγούμενους μήνες, λειτούργησε ως ηθικός αυτουργός των εκτρόπων στη Θεσσαλονίκη.

 Έτσι, ο κ. Πολύδωρας που εστάλη στο υπουργείο, διότι το «εθνο-πατριωτικό» προφίλ του, του έδιδε τη δυνατότητα να «μαζέψει» τον ούτως ή άλλως συντηρητικό χώρο της ΕΛΑΣ (είτε με ΠΑΣΟΚ, είτε με ΝΔ), όχι μόνον δεν τα κατάφερε, αλλά πέφτοντας θύμα της πελατειακής λογικής του, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου και «χάρισε» τους αστυνομικούς στα πιο αντιδραστικά κομμάτια της ελληνικής κοινωνίας. Τμήματα, που εδώ και χρόνια κυριαρχούν -πολιτικά και πελατειακά- στη Β. Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη. Οι μετέπειτα προσπάθειες που κατέβαλε ο κ. Ρουσόπουλος, αφότου επέστρεψε από το Λονδίνο, για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, και οι «συγγνώμες» Πολύδωρα για τον ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή, μπορεί να είχαν ως στόχο την αποκατάσταση του τρωθέντος κύρους της κυβέρνησης στον ονομαζόμενο «μεσαίο χώρο», αλλά είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν έπιασαν τόπο.

 Μπορεί βεβαίως, να φαίνεται –και να είναι πράγματι- υπερβολική η σύγκριση ανάμεσα στη δολοφονία του βουλευτή Γρηγόρη Λαμπράκη «από αγνώστους», το Μάιο του 1963, στο κέντρο της συμπρωτεύουσας, με τον ανηλεή ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή από αστυνομικούς με πολιτικά. Όμως, όταν η ιστορία αποφασίζει να επαναληφθεί, είναι εις θέσιν να μετατραπεί σε πρώτης τάξεως «φαρσέρ». Όπως στα χρόνια της πολιτικής ανωμαλίας, το ’60, οι αξιωματικοί της Αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη, Μήτσου και Καμμουτσής, που ήταν επιφορτισμένοι με τα μέτρα ασφαλείας στη συγκέντρωση του Λαμπράκη, παρακολουθούσαν με σταυρωμένα τα χέρια τη δολοφονία Λαμπράκη από το παρακράτος, έτσι έκανε η τοπική ηγεσία της ΕΛΑΣ στα τελευταία επεισόδια στη συμπρωτεύουσα».

 ΥΓ: και φυσικά το ίδιο έκανε και στα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 24/11/2009 07:46:30

    ΑΠΟΡΙΑ:Γιατί τέτοια υποστήριξη στον Σαμαρά ?
    Μάχονται σήμερα δύο εκδοχές της αστικής κυριαρχίας παρακολουθούμε με ενδιαφέρον αλλά τέτοιος φανατισμός υπέρ του Σαμαρά μου είναι
    "ανεξήγητος" όσο και αν η Ντόρα εκφράζει αυτό που εκφράζει....
    δηλαδή ο Σαμαράς επί της ουσίας που βρίσκεται?
    και αυτός με τον ΣΕΒ και το ΠΑΣΟΚ συμφωνεί όσον αφορά
    την οικονομική πολιτική...κλπ κλπ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 24/11/2009 07:57:10

      Δύο λόγοι: Ο ένας θετικός, ο άλλος αρνητικός. Ο θετικός είναι γιατί αρέσει, πείθει, συνδυάζεται με ελπίδα, επιστροφή στα βασικά, ξέρεις, ήθος, ύφος αξίες... Μικροαστικά πράγματα. Ο αρνητικός γιατί επιτέλους αξίζουμε κάτι αλλιώικο από την οικογενειοκρατία τοσο του ΓΠ-ΑΓΠ-ΓΑΠ, όσο και του ΚΚ-ΚΚ και βέβαια του Μητσοτάκη και της διαδοχής του για να μην πιασω τους κληρονομικούς βουλευτές. Ειδικά στην επιλογή Σαμαράς-Ντόρα, το βλέμα και η ηχητική υπόκρουση (χριτς χρατς) τι να σου πω... συσπειρώνει. Προσδοκία τιμιότητας.

      Υπάρχει πάντα και η επιλογή σοβιέτ και πράσινων (δι)αλόγων. Αυτά όμως είναι για αργότερα.

      • Κεραυνός avatar
        Κεραυνός @ archaeopteryx 24/11/2009 08:01:13

        Αυτά τα περί οικογενειοκρατίας τα έγραφες και όταν ήταν πρόεδρος της ΝΔ ο Καραμανλής?

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Κεραυνός 24/11/2009 08:36:26

          Aλλο Καραμανλήδες και άλλο μητσοτάκηδες. Σε γόνο Καραμανλή δώσαμε ευκαιρία με την ελπίδα ότι θα ενώσει την παράταξη και θα κερδίσει εκλογές (που το έκανε) και με τα ηθικά εχέγγυα της οικογένειάς του. Ο Καραμανλής ήταν ένας και μοναδικός. Μην συγκρίνουμε Ferrari με Skoda.

      • kanis avatar
        kanis @ archaeopteryx 24/11/2009 10:15:38

        Η μανία της οικογένειας Μητσοτάκη για την απόλυτη κατάληψη της εξουσίας, προσβάλλει εδώ και δεκαετίες πιά, τον κοινό νου, τις καθημερινές σχέσεις, την κοινωνική ζωή ακόμη και την ίδια την καταγραφή των ιστορικών γεγονότων.

        Έ, κάποτε κι οι φάρσες τελειώνουν!

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 24/11/2009 08:43:40

      Αντιλαμβάνομαι ότι ως αριστερός που πιθανόν είσαι, κατατάσσεις τους Σαμαρά-Μπακογιάννη στην ίδια κατηγορία. "Αστική κυριαρχία" μας το χαρακτήρισες. Όμως υπάρχουν διαφορές, δεν είναι το ίδιο. Η εντιμότητα είναι αξία αυθύπαρκτη. Δεν έχει ανάγκη τα ιδεολογικά φτιασιδώματα και είναι αναγκαία σε κάθε μορφή "κυριαρχίας" είτε αστικής, είτε κομμουνιστικής. Το ζήτημα είναι ότι όλα αυτά αφορούν αύριο τις ζωές μας και η επιλογή είναι κρίσιμη. Με το Σαμαρά ελπίζουμε σε μια καλύτερη Ελλάδα. Με τη Ντόρα πιστεύουμε ότι πάμε σε μια χειρότερη Ελλάδα.

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Blimblomblim 24/11/2009 09:14:06

        Γειά σου Blim. Θυμάσαι που συζητούσαμε για την συνεργασία με Αβραμόπουλο;
        Χθές τον άκουσα να λέει ότι σε όλη την πολτική του καριέρα έβρισκε μπροστά του τον συγκεκριμένο μηχανισμό και στο κόμμα και στην κυβέρνηση που εμπόδιζε να προωθηθούν οι προτάσεις και οι θέσεις του. Και επίσης ότι έδωσε μάχη με τον Σαμαρά για να ψηφίσουν και οι ομογενείς καθώς η γνωστή παρέα προσπάθησε να περιορίσει το εκλογικό σώμα όσο περισσότερο γινόταν.
        Ίσως αυτά να ρίχνουν κάποιο φως.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 24/11/2009 09:39:22

          Γεια σου Κώστα. Μπορεί και να έχεις δίκιο. Ο μηχανισμός αυτός μπορεί να είναι του Μητσοτάκη, πάντως και η λοιπή ΝΔ δεν πάει πίσω. Όλοι τα ίδια χάλια είναι.

          Όταν βλέπω τους κομματικούς που είναι με το Σαμαρά μου 'ρχεται να την κοπανήσω και να μην ξαναασχοληθώ με τις εκλογές, ούτε να πάω να ψηφίσω. Δεν θα το κάνω βέβαια. Ας ελπίσουμε ο Αντώνης να φέρει κάτι πραγματικά κάτι καλύτερο και να μην αποδειχθούν τελείως φρούδες οι ελπίδες μας.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 24/11/2009 09:48:03

          Blim αναφέρεσαι σε συγκεκριμένα άτομα ή γενικά; Και γιατί είναι τόσο κακό αυτό;
          Ηταν φυσικό πολλά κομματικά στελέχη να δουλεύουν για τον Σαμαρά και φυσικά αυτός δεν μπορεί να αρνηθεί την βοήθεια κανενός.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Kώστας Θ. 24/11/2009 10:04:38

          Γενικά, όχι σε συγκεκριμένα άτομα.

          Κοίτα, είναι κακό, γιατί αν αναπαραχθεί η ίδια σάπια νοοτροπία σε αυτή την παράταξη και δεν υπάρξει κάτι καινούργιο, ζήτω που καήκαμε. Έχουμε σήμερα το Σαμαρά, αύριο ποιον θα έχουμε; Θα πρέπει να αλλάξει γενικότερα το επίπεδο της ενασχόλησης με την πολιτική και να μην έχουμε μόνον διψασμένους για βόλεμα. Το ΠΑΣΟΚ τουλάχιστον το βλέπει και λίγο ιδεολογικά. Αυτοί εδώ οι δικοί μας βρε παιδί μου είναι μόνον για την κουτάλα. Οι Πασόκοι είναι και για την κουτάλα, αλλά όχι μόνον για την κουτάλα. Γι' αυτό έχουν κυριαρχήσει, γι' αυτό έχουν άλλοθι απέναντι στην κοινωνία.

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Kώστας Θ. 24/11/2009 11:34:22

          Συμφωνώ Blim, αλλά αυτά που γράφεις μπορούν να γίνουν μόνο σταδιακά γιατί προϋποθέτουν αλλαγή νοοτροπίας. Μη γελιόμαστε όμως - στην Ελλάδα ζούμε.
          Το πρώτο και αναγκαίο βήμα είναι φυσικά να βγει ο Σαμαράς. Αλλά και να βγει θα χρειααστεί χρόνο για να αλλάξει σιγά σιγά τον τρόπο λειτουργίας του κόμματος , να φέρει νέα πρόσωπα στην επιφάνεια και να αλλάξει, όσο είναι δυνατόν, την νοοτροοπία των υφιστάμενων στελεχών. Υπομονή χρειάζεται.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 24/11/2009 09:37:33

      Eγω που ειμαι με τη Ντορα θα σου πω το εξης : δεν αντιλαμβανεσαι τι γινεται γιατι η Ελλαδα δεν εχει ιστορικη εμπειρια δεξιου λαικου κινηματος.Υπαρχει μια αφυπνιση εθνικισμου ή πατριωτισμου που οδηγει το ρευμα Σαμαρα.Διαφωνω γιατι κατα την αποψη μου οδηγει σε κακεκτυπο του ανδρεικου αρχικου ΠΑΣΟΚ με δεξιο περιτυλιγμα και με μια επι πλεον επιβαρυνση : το DNA της ΝΔ ειναι διαφορετικο απο το DNA του ΠΑΣΟΚ και αν εκλεγει καποιος απο το χωρο αυτο με συνθημα "βυθισατε το Χορα" υπαρχει και το ενδεχομενο να το εννοει πραγματικα.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ψυχραιμια 24/11/2009 09:45:22

        Και πού το πρόβλημα; Το πρόβλημα ήταν ότι ο Ανδρέας ήταν απατεώνας και ότι όλα αυτά τα έλεγε για λαϊκή κατανάλωση. Μόνος σου ομολογείς ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με τον απατεώνα Ανδρέα, αλλά με κάποιον που μπορεί πραγματικά να ασκήσει σοβαρή εξωτερική πολιτική.

        Δεν θα είναι λοιπόν κακέκτυπο του Ανδρεϊκού ΠΑΣΟΚ, αλλά όλα αυτά που ο (αστικός) κόσμος ήλπισε ότι θα έφερνε ο Ανδρέας και που ποτέ δεν έφερε, χωρίς βέβαια το σοσιαλιστικό περιτύλιγμα (άλλη απάτη). Δηλαδή θα είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα αλλά δεν ήταν. Εκείνο το ΠΑΣΟΚ θα φαίνεται μετά ως κακέκτυπο της πραγματικά εθνικής ΝΔ του Σαμαρά.

        Μια χαρά λόγος, όλα αυτά, για να είσαι με το Σαμαρά.

        Άσε τις ψυχολογικές επιχειρήσεις και την ηττοπάθεια, ο ρόλος σου έχει αποκαλυφθεί εδώ και πολύν καιρό.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Blimblomblim 24/11/2009 09:52:24

          Σοβαρη ή επικινδυνη;Μεχρι στιγμης τον εχουμε δει επι σκηνης μονο στο θεμα των Σκοπιων οπου εκ των πραγματων δεν υπαρχει κινδυνος και να μη λεμε τα ιδια.
          Μπορει να αμφισβητεις οτι το Βουκουρεστι ηταν κοινη προσπαθεια Καραμανλη - Ντορας,χρεωσε το αν θελεις μονο στον ΚΑΚ αλλα χωρις τον ελιγμο της συνθετης ονομασιας δεν θα ειχαμε καμμια στηριξη απο τη Γαλλια και αλλους.
          Ο Σαμαρας με την ακαμπτη σταση του δεν πετυχε τιποτα-το τι θα κανει με το απειρως πιο δυσκολο θεμα της Τουρκιας αν βρεθει σε υπευθυνη θεση ειναι προς συζητηση.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 24/11/2009 10:01:14

          Είπε ο Σαμαράς ότι θα βυθίσει το Χόρα άνθρωπέ μου; Εσύ ξεκινάς με τη λογική ότι ποτέ δεν θα κάνουμε την παραμικρή πολεμική κίνηση. Αυτό είναι από μόνο του εγκληματικό εις βάρος της εθνικής μας άμυνας. Επικίνδυνο, πραγματικά επικίνδυνο, είναι να μπαίνεις στη λογική ότι ο εχθρός μπορεί να κάνει ό,τι θέλει κι εσύ ποτέ να μην τραβήξεις τη σκανδάλη. Έλεος πια με τη συστηματική καλλιέργεια της ηττοπάθειας! Ούτε πληρωμένος να ήσουνα!

          Στη σύνθετη ονομασία καταλήξαμε επειδή μας πήγε εκεί επισήμως η εκλεκτή σου πριν καν αρχίσει η διαπραγμάτευση (δεν σε είδα ποτέ να εξανίστασαι για αυτό το παιδαριώδες διπλωματικό σφάλμα, να υποχωρείς πριν ξεκινήσει η διαπραγμάτευση). Όσο για τη Γαλλία, από πού βγάζεις το συμπέρασμα ότι η αποδοχή της σύνθετης ονομασίας έπαιξε τέτοιο ρόλο; Το βασικό ρόλο τον έπαιξε η παραγγελία τον έξι φρεγατών. Για να πάρουν την παραγγελία, και Ουαγκαντουγκού θα δεχόντουσαν οι ανιδιοτελείς μας φίλοι οι Γάλλοι να θέλουμε να αποκληθούν τα Σκόπια. Τέτοιες θέσεις σου, και λυπάμαι που θα το πω, δείχνουν πόσο λίγο ξέρεις από διεθνή πολιτική. Έχεις στο μυαλό σου την πολιτική του υποταγμένου "καλού παιδιού" που κατάφερε να πείσει τους ξένους επειδή δεν φάνηκε "ακραίο". Αλήθεια, πού ζεις;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Blimblomblim 24/11/2009 10:11:20

          H συνθετη ονομασια ήταν αναποφευκτη και ουσιαστικα εγινε αποδεκτη μετα την Ενδιαμεση Συμφωνια του 1995 που υπεγραψε η κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ που κερδισε τις εκλογες που προκαλεσε ο Σαμαρας για να τη ματαιωσει.
          Οσες φρεγατες και να παραγγελλαμε κανεις δεν θα υποστηριζε μια εξωπραγματικη θεση.Και δεν ειναι τοσο οι φρεγατες οσο η ελπιδα της Γαλλιας οτι θα χρησιμοποιησει τα ελληνοτουρκικα για να εμποδισει την εισοδο της Τουρκιας στην ΕΕ.
          Πραγματι ο Σαμαρας δεν εχει πει ακραια πραγματα για τα ελληνοτουρκικα γιατι ακομη δεν εχει ασχοληθει.Απλως καλλιεργειται απο τους οπαδους του ενα κλιμα εξωπραγματικων δυνατοτητων που ελπιζω να μη το παιρνει στα σοβαρα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 24/11/2009 10:19:08

          Άντε πάλι τα ίδια. Γιατί ήταν αναπόφευκτη η σύνθετη και γιατί είναι εξωπραγματική η μη σύνθετη; Και γιατί είναι "εξωπραγματικές δυνατότητες" το να τραβήξεις τη σκανδάλη όταν κάποιος σου απειλεί τα κυριαρχικά σου δικαιώματα;

          Κάποιος ο οποίος λέει συνεχώς τα ίδια και τα ίδια χωρίς κανένα επιχείρημα, σα μηχανάκι, λυπάμαι, δεν μπορώ να τον αντιμετωπίσω σαν ισότιμο συζητητή. Κάτι άλλο κάνεις εδώ πέρα και λυπάμαι πολύ γι' αυτό.

      • Παλιός avatar
        Παλιός @ ψυχραιμια 24/11/2009 10:00:17

        Κάνεις λάθος, το ρεύμα Σαμαρά οδηγείται πρωτίστως από την ανάγκη του μέσου νεοδημοκράτη να αλλάξει σελίδα στη δομή και λειτουργία του κόμματός του.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Παλιός 24/11/2009 10:13:50

          Ειναι και αυτο.Απλως εγω δεν μπορω να αποδωσω ευθυνες στη Ντορα για οσα εκανε ο Καραμανλης.Ξερουμε ολοι οτι αν εφερνε τη παραμικρη αντιρρηση ολοι αυτοι που σημερα φωναζουν υπερ του Σαμαρα θα την κατηγορουσαν για υπονομευση.

        • Παλιός avatar
          Παλιός @ Παλιός 24/11/2009 10:28:13

          Ψυχραιμία δεν αντιλέγω αλλά η Ντόρα έκανε τεράστο λάθος στρατηγικής που ταυτίστηκε με τα μεγαλοστελέχη.

      • Μάρκο Τ avatar
        Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 24/11/2009 12:27:25

        Ο Σαμαράς μόνο ακραίος στην εξωτερική πολιτική δεν μου φαίνεται. Είναι αρκετά έξυπνος και καλλιεργημένος για να μην πέσει σε εθνικισμούς. Τον θεωρώ πραγματιστή, με μία δόση όμως εθνικής περιφάνειας που δεν είναι κακό να υπάρχει. Το να υπονοούμε ότι είναι ένας "αριστοκράτης Καρατζαφέρης" όπως τον αποκάλεσε η ξινισμένη ποντικομαμή Σωμερίτης, μου φαίνεται τελείως άδικο. Δεν ανταποκρίνεται στα πράγματα.

        Επί τη ευκαιρία: Το προσωπικό μου ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όχι αυτό που έχω στο ιστολόγιό μου, βομβαρδίζεται τον τελευταίο καιρό με εκκλήσεις προς υπερψήφιση της Ντόρας από μία δική της ιστοσελίδα. Δεν μου αρέσει καθόλου, μα καθόλου αυτό..
        Ασε που όταν βλέπω κάτι ΔΑΠ-ιτάκια Βορείων Προαστείων, με το γνωστό look, να τρέχουν σαν τρελοί για την Ντόρα μου γυρίζουν τα άντερα και καταλαβαίνω ότι εγώ είμαι από την "άλλη μεριά".

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/11/2009 08:17:50

    "Αγγαρεία κάνω... Ποινήν εκτίω!" (Καταπληκτικό! Θεός!)

    • ασχετος avatar
      ασχετος @ Strange Attractor 24/11/2009 08:27:32

      Νόμισα οτι αυτή ήταν η απάντηση του archaeopteryx!

    • Swell avatar
      Swell @ Strange Attractor 24/11/2009 10:15:44

      Μα γι' αυτό κέρδισε τον τίτλο του "Θεού" επάξια...

      http://swell-swell.blogspot.com/2007/08/updated.html

  3. ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ avatar
    ΠΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ 24/11/2009 09:27:07

    Ο ΑΣΤΕΡΙΞ έλεγε "πρέπει να είσαι λέρα για να κυβερνάς γαλέρα"και ο Τ.ΛΩΤΟΝ στην ταίνια ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ έλεγε "όπου ακούς επικλήσεις ηθικής δικτατορία μυρίζει"...η πολιτική λοιπόν το κύριο αλλά και τα πρόσωπα βέβαια που την υλοποιούν και όχι η προσωπική ηθική αν και είναι νωπές οι μνήμες από την Πολιτική Ανοιξη και την επικίνδυνη πολιτική της.Τώρα αυτό το είδος προσωπολατρείας επαναφέρει
    λογικές Α.Παπανδρέου προσωποκεντρικές με ασαφείς πολιτικές δεσμεύσεις.
    Και τελικά η εποχή κευνσιανισμού σε όλες τις εκδοχές ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΑ-ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΗ δεν ξαναγυρίζει
    ως λύση στην καπιταλιστική κρίση και ας μην ορκίζονται μερικοί πίστη στο "τέλος της ιστορίας".

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/11/2009 10:36:21

    Ο άνθρωπος που πρέπει να έχει μπερδέψει το μπουσίντο με το μπουρίτο, κατά την προσωπική μου γνώμη.

    Ο άνθρωπος που ενώ καιγόταν όλη η χώρα και οι άνθρωποί της δεν είχε την αρμοδιότητα του μηχανισμού αλλά τον στρατηγό άνεμο.
    Πολιτική ευθύνη άγνωστη λέξη...
    Ο άνθρωπος που εκτιούσε ποινή και αγγαρεία ποιούσε με τους πραιτοριανούς...
    Ο άνθρωπος της ...Γράνας επέλεξε στρατόπεδο.

    Ε τότε και εγώ θα ψηφίσω τον κ Σαμαρά...

    ΥΓ

    Πολλές φορές έχω αναρτήσει σχόλια ότι δεν μου άρεσε το θέαμα των 2 υποψηφίων.
    Πολλές φορές έχω αναφερθεί στην αυλή του κ Σαμαρά επικριτικά, παρά την προσωπική συμπάθεια προς το πρόσωπό του και το λόγο του.
    Ο στρατηγός άνεμος όμως ξεχείλισε το ποτήρι...
    Η λέξη ευθύνη έχει χάσει το νόημα σε αυτή την χώρα, γιατί κάποιους ο κανονικός Καραμανλής και όχι ο ΚΚ ο Β΄θα είχε ρίξει το λιγότερο....πολλά μπινελίκια.
    Μα πάνω από όλα υπάρχει και μια λέξη ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ....όταν διοικείς δεν φταίει ούτε ο αντίπαλος ούτε το στράτευμα ενίοτε φταίει και ο επικεφαλής...
    Πολιτική ευθύνη αποκαλείται στρατηγέ του ανέμου.....

  5. stelios avatar
    stelios 24/11/2009 10:53:21

    Ψυχραιμια,
    η Ντορα εδωσε δειγμα γραφης στο Υπ.Εξ. με το τηλεγραφημα απο την Ουρουγουαη,
    για να σωσει τον κλεφτη,κυνηγησε τον αστυνομο,ασε μας πρωινιατικα,
    με τον συρφετο των ανεπαγγελτων κληρονομων της χωρας που δεν ειναι ικανοι ουτε ψωνια σε μπακαλικο να κανουν.

  6. stelios avatar
    stelios 24/11/2009 10:55:45

    Ο Πολυδωρας το ειχε δηλωσει εξ'αλλου,
    ποινην εκτιω,βεβαια δεν μας εξηγουσε γιατι καθοταν στην καρεκλα και κατεστρεφε την Ελλαδα και δεν πηγαινε σε καμια πλατεια να απαγγειλει τις κοτσανες του να γελασει και κανενας αργοσχολος...

  7. inquisitor avatar
    inquisitor 24/11/2009 11:17:01

    "ΥΓ: και φυσικά το ίδιο έκανε και στα γεγονότα του περασμένου Δεκέμβρη"

    Χε, αλήθεια; Ποιο είναι "το ίδιο";

    Κάνετε την κλασσική αριστερή έως ακροαριστερή κριτική στον Πολύδωρα και προσπαθείτε έτσι να πείσετε ...δεξιούς;
    Αριστεροί υπέρ Σαμαρά εν δράσει. Αυτά για όσους μιλούν περί "ιδεολογικής καθαρότητας".

  8. kanis avatar
    kanis 24/11/2009 12:38:14

    Επαγρύπνιση χρειάζεται για τους κοινοτάρχες του Πολύδωρα...
    Ακούγεται, ότι είναι μάστορες στα μαγειρέματα αλλά και στις μετακινήσεις αμμάχου πληθυσμού...! ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ καλά αποτελέσματα...!
    Διότι, άλλαι αι βουλαί των κοινοταρχών κι άλλαι αι βουλαί των υπηκόων.....!

  9. stelios avatar
    stelios 24/11/2009 12:42:09

    Ποια αριστερη κριτικη μωρε?
    Τις μπουρδες του διανοουμενου της κακιας ωρας μονο με χαβαλε μπορεις να τις κρινεις.
    Αν κρινεις οτι οποιος λεει οτι ο Βυρων ειναι για τα παρατραγουδα της Πανια,αυτο αποτελει αριστερο δεκανικι στο Σαμαρα,τοτε μαλλον σου αρμοζει μια θεση διπλα στον Κατμαν....

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ stelios 24/11/2009 13:09:43

      Το να επικρίνεις κάποιον που υποστηρίζει -αντί να βρίζει- την αστυνομία και να τα θεωρείς "γραφικότητες", το να τον κατηγορείς ότι παρέδωσε την αστυνομία στους "αντιδραστικούς", αυτά είναι κλασσικές αριστερίστικες ρητορείες.

  10. kanis avatar
    kanis 24/11/2009 12:57:35

    Ορέστιε
    Ευχαριστώ για τα βιντεάκια της αξέχαστης Μαλβίνας για Πολύδωρα...
    Το προφητικό του Βύρωνα ΥΠΕΡ Σαμαρά το πρόσεξες;

    http://www.youtube.com/watch?v=fHtZtnq7uFM

    http://www.youtube.com/watch?v=uQPRbTrTvs4

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.