#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/10/2012 15:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Α.Τσίπρας υποστηρίζει τώρα την παραμονή στο Ευρώ και θέλει να διαπραγματευτεί και με την Μέρκελ!!!



Τους… πρωτοετείς φοιτητές των οικονομικών σπουδών, επικαλέστηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας για να κάνει οικονομική ανάλυση αλλά και να… επιβεβαιώσει σε όλους εμάς τη δική του ανεπάρκεια.

Σε μια προσπάθεια να πλήξει την κυβέρνηση με κάθε τρόπο ο κ. Τσίπρας, έκανε επίσης και μια μεγαλειώδη κωλοτούμπα αφού από τη μια θεωρεί ότι το πρέπει να παραμείνουμε στο ευρώ πάση θυσία, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με πολλές συνιστώσες, κι από την άλλη τονίζει ότι δε θα είχε πρόβλημα να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με τη Μέρκελ, την ίδια Μέρκελ που κάποιες από τις συνιστώσες του χαρακτηρίζουν ναζί.

Επομένως, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι επικρατεί Βαβέλ στο κόμμα του και δεν μαζεύονται οι διφορούμενες δηλώσεις με τίποτε.

«Δεν αποτελεί στόχο ή επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ η έξοδος της χώρας από το ευρώ», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. «Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε. Αυτό που φωνάζουμε είναι ότι δεν μπορεί να φύγει μια χώρα από το ευρώ. Αυτό που κατανοούν φοιτητές στα πρώτα έτη των σπουδών τους δεν μπορούμε να το καταλάβουμε; Υφίσταται θέμα ευρώ αν θα διατηρηθεί ως νόμισμα, όχι αν η Ελλάδα θα είναι μέσα», είπε.

"Οι εσωτερικές αντιφάσεις των επιχειρημάτων του ΣΥΡΙΖΑ  οδηγούν σε πολιτική παραφροσύνη. Αυτοί που ήθελαν να κρεμάσουν την Ευρώπη και το ευρώ, φλερτάρουν ξαφνικά με την ευρωπαϊκή ιδέα! Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν μπορεί πια να τους παρακολουθήσει" δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σ. Κεδίκογλου.

 

Εμείς να παρατηρήσουμε κατ’ αρχάς ότι μόλις πριν λίγες εβδομάδες τόσο ο Π. Λαφαζάνης όσο και ο κ. Στρατούλης έλεγαν ότι το ευρώ δεν είναι ταμπού, επομένως και να φύγουμε από αυτό δεν τρέχει και τίποτε. Τώρα ο κ. Τσίπρας γίνεται διαπρύσιος υποστηρικτής του ευρώ; Τη… Ρόζα την ρώτησε; Ξαφνικά το ευρώ έγινε ο σωτήρας της Ελλάδας; Ο Λαφαζάνης και ο Μηλιός τι λένε γι’ αυτή τη μεταστροφή; Ο Αλαβάνος που χθες μίλησε για σχέδιο Β, τι λέει;

Κατά δεύτερο, αν ο κ. Τσίπρας ήταν πρωτοετής φοιτητής θα γνώριζε ότι ναι μεν δεν υπάρχει μηχανισμός για να αποβληθεί μια χώρα από το ευρώ, είναι πανεύκολο όμως να βγει εφόσον η ίδια το θελήσει. Και για να το θελήσει σημαίνει ότι θα πιεστεί τόσο πολύ που δε θα αντέχει άλλο το κοινό νόμισμα. Αν δε δώσουν τη δόση του δανείου, κηρυχθεί στάση πληρωμών και κλείσουν τα οικονομικά σύνορα, για να δούμε αν θα βγει οικειοθελώς η Ελλάδα από το ευρώ.

«Είμαι έτοιμος να κάτσω στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης ακόμη και με τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Δεν θα κάνω όμως δηλώσεις μετάνοιας. Όταν κάτσω απέναντι στη Μέρκελ θα ξέρει ότι δεν ήμουν στις λίστες της Siemens, ούτε στα μπλοκάκια του Χριστοφοράκου».

Και για να έχουμε καλό ρώτημα κ. Τσίπρα, ο Σαμαράς που κάθεται στο τραπέζι με τη Μέρκελ ήταν στις λίστες; Ήταν μήπως ο Κουβέλης ή ακόμη και ο Βενιζέλος; Ήταν ο Στουρνάρας; Είναι εύκολο να πετάς λάσπη από μακριά διότι ξέρεις ότι δε θα σε λερώσει και ο κ. Τσίπρας το έχει μάθει καλά το μάθημά του.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επανέλαβε ότι το κόμμα του γίνει κυβέρνηση, το μνημόνιο θα καταργηθεί. «Το μνημόνιο; Ποιο μνημόνιο; Δεν υπάρχει μνημόνιο για κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Το μνημόνιο θα καταργηθεί», είπε χαρακτηριστικά και επιτέθηκε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κάνοντας λόγο για διαπλοκή: «αν το 1821 είχαμε ΜΜΕ να εκβιάζουν για την επανάσταση, τότε οι οπλαρχηγοί θα μένανε χωρίς λαό».

Μετά από αυτά μπορούμε άνετα να φανταστούμε τον κ. Τσίπρα με περικεφαλαία και μουστάκα σαν του Κολοκοτρώνη, να παίρνει από το χέρι τους Έλληνες και να κηρύσσει την επανάσταση κατά του Μνημονίου.

Είπε επίσης ότι η κυβέρνηση θα καταρρεύσει τονίζοντας ότι «η τρικομματική κοινοπραξία που βρίσκεται υπό κατάρρευση, θα καταρρεύσει. Και τότε θα πρέπει να διαχειριστούν το μέλλον του τόπου υγιείς δυνάμεις».

Τώρα ποιον εννοεί; Τον ΣΥΡΙΖΑ; Διότι μόνο υγεία δε βλέπουμε μεταξύ των συνιστωσών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ζωροάστρης avatar
    Ζωροάστρης 15/10/2012 15:11:23

    Μπήκαν μέσα οι πασόκοι και θα τον χορέψουν στο ταψί τώρα τον ..."αγωνιστή".

    Αλλά από ότι φαίνεται μάλλον του αρέσει κι αυτού.
    Ποιος να τρέχει άλλωστε τώρα για κομμουνισμούς, σοσιαλισμούς και ιστορίες με αγρίους. Χρήμα να τρέξει και δεν σε ξέρω Μάρξ...

  2. alexei avatar
    alexei 15/10/2012 15:18:24

    ο Τσίπρας υγιής δύναμη με το 1/3 του παλαιού ΠΑΣΟΚ (ουτε καν τους εκσυγχρονιστές!!!) και ενα καρο κομμουνιστοσυμμοριτες και εξωκοινοβουλευτικους που ονειρευονται καταργηση της δημοκρατιας!
    ε.. ΕΛΕΟΣ!

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ alexei 15/10/2012 15:53:38

      Οι εκσυχρονιστές πήγαν στη ΡΗΜΑΔ, της συγκυβέρνησης.

    • franc avatar
      franc @ alexei 15/10/2012 16:15:14

      Δυστυχώς φίλε alexei, η ψήφος δεν έχει χρώμα. Παίρνει πάντα το χρώμα αυτού που την απέσπασε...
      Αν ο Σαμαράς δεν αποσπάσει ενα μεγάλο κομμάτι απ' το παλαιο ΠΑΣΟΚ,
      αυτοδύναμη κυβέρνηση πλέον, ούτε στον ύπνο του δεν θα δεί...Αν πάλι το καταφέρει, τότε θα ισχύει γι αυτόν αυτό που λες τώρα για τον Τσίπρα...
      Η μήπως νομίζεις οτι το 30% που πήρε τώρα, είναι αμιγείς Σαμαρικοί, και δεν υπάρχουν μέσα όλοι οι "κουμπάροι" οι Ζημενικοί και οι Βατοπεδινοί και όλο το κακό συναπάντημα? Αμ οι Ντορικοί και οι Κατζαφύρερ?

      • alexei avatar
        alexei @ franc 15/10/2012 20:20:25

        τι δουλεια εχει το παλαιο ΠΑΣΟΚ το κομματικο κρατικο ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ;

        ο Σαμαρας πρεπει να διαλυσει το κομματικο κρατος! παρτε το χαμπαρι! ο κοσμος θελει απολυσεις! οποιος το καταλαβει θα ανακυρηχτει εθνικος ηρωας

        φτανει πια με τον ιδιωτικο τομεα και τους συνταξιουχους. το κομματικο κρατος του ΠΑΣΟΚ και παλαιας ΝΔ να διαλυθει Π Α Ρ Α Υ Τ Α ! ! !

  3. Κωστας avatar
    Κωστας 15/10/2012 15:34:16

    χωρις σχολια . παει το Νατο παει και ευρω τι συνθηματα θα εχουν τωρα

  4. franc avatar
    franc 15/10/2012 15:36:52

    Λες αγαπητέ Φάκτορα:
    "Αν δε δώσουν τη δόση του δανείου, κηρυχθεί στάση πληρωμών και κλείσουν τα οικονομικά σύνορα, για να δούμε αν θα βγει οικειοθελώς η Ελλάδα από το ευρώ."
    Και τώρα δεν μας έδωσαν τη δόση επι 7 μήνες αλλά δεν κηρύχθηκε στάση πληρωμών. Τα οικονομικά σύνορα είναι κλειστα απο το 2009 που οι "οίκοι" μας απέκοψαν απο τον τραπεζικό δανεισμό και θα είναι τουλάχιστο μέχρι το 2020 αν τελικά με κάποιο μαγικό τρόπο το χρέος μας καταστεί βιώσιμο, αλλοιώς επ' αόριστον...
    Αλλωστε αυτοί πλέον έχουν δηλώσει κατηγορηματικά πως ό,τι και να κάνουν οι Ελληνες πολιτικοί, ακόμα και ο Τσίπρας, η Ελλάδα δεν θα βγεί απο το Ευρώ γιατί τότε θα βγούν και οι υπόλοιποι.
    Αν παρά ταύτα οι "εταίροι" , μας κάνουν όλα αυτά που γράφεις , η διεθνής κοινότητα θα πιστέψει οτι βγαίνουμε ήσυχα και καλά με τη θέλησή μας απο το Ευρώ? Χωρίς αποζημίωση? (εχουμε συμβάλλει πχ. στην επανένωση των Γερμανιών με τον αναλογούντα οβολό μας) .
    Και παρακάτω λές:
    "Και για να έχουμε καλό ρώτημα κ. Τσίπρα, ο Σαμαράς που κάθεται στο τραπέζι με τη Μέρκελ ήταν στις λίστες; Ήταν μήπως ο Κουβέλης ή ακόμη και ο Βενιζέλος; Ήταν ο Στουρνάρας; Είναι εύκολο να πετάς λάσπη από μακριά διότι ξέρεις ότι δε θα σε λερώσει και ο κ. Τσίπρας το έχει μάθει καλά το μάθημά του."
    Για τον Σαμαρά και τον Κουβέλη συμφωνώ μαζί σου.
    Για τον Στουρνάρα δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά. Ομως για τον Βενιζέλο έχω αποχρώσες ενδείξεις οτι είναι (αυτός ή κάποιος πολύ δικός του) στη λίστα που απέκρυψε σκανδαλωδώς απο τη Δικαιοσύνη και δεν θα φανέρωνε αν δεν υποχρεωνόταν απ' έξω...Εκτός αν μας αποδείξει το αντίθετο αίροντας την ασυλία του και ανοίγοντας ολόκληρη τη λίστα ενώπιον της δικαιοσύνης.
    Μέχρι τότε θα είναι ύποπτος σ' αυτή την υπόθεση...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 15/10/2012 16:03:39

      Επί του συγκεκριμένου, κανέναν δεν ενδιαφέρει πιά ποιός ήταν και ποιός όχι στις λίστες της Siemens. Το θέμα είναι "εκτός εξεταστέας ύλης", απλή παρελθοντολογία δια τον "αφελή λαόν".
      Άλλωστε, άν πάρουμε το ζήτημα "Siemens Hellas" από την αρχή (1956 - υπόθεση "Μαρκεζίμενς"), ζήτημα είναι άν βρεθεί κάποιος γνωστός Έλληνας πολιτικός, επιχειρηματίας ή η οικογένειά του (μέχρι 3ης γενεάς) που δεν είναι "μέσα"...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 15/10/2012 16:15:17

      Όποιος ζει σε γυάλινο θερμοκήπιο, καλά θα κάνει να μην πετάει πέτρες...

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/10/2012 15:57:42

    Τους τα είπαμε, μας τα είπανε, τους τα ξανελέμε (πληθυντικός της ευγενείας). Μάλλιασε το πληκτρολόγιο από το 2009:
    h**p://www.antinews.gr/2012/10/15/184248/#comment-1067835

  6. xp avatar
    xp 15/10/2012 16:15:45

    Λιγο άδικο το άρθρο.Με τόσες κολωτούμπες που έχουν γίνει ,μια ακόμη δεν κάνει αισθηση.......
    Το ζητούμενο ειναι πόσο θα κάτσει στο Μαξίμου ,ο Υποψηφιος πρωθυπουργός και ποιος θα τον αντικαταστήσει.....
    Επίσης μην αγχωνεστε .Και ο Χριστόφιας απο το Μπάκινχαμ δηλωσε κουμμουνιστής.

  7. CHRIS avatar
    CHRIS 15/10/2012 16:31:47

    Ο Τσίπρας είπε:

    "H Μέρκελ είπε οτι δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε. Αυτό που φωνάζουμε είναι ότι δεν μπορεί να φύγει μια χώρα από το ευρώ. Αυτό που κατανοούν φοιτητές στα πρώτα έτη των σπουδών τους δεν μπορούμε να το καταλάβουμε; Υφίσταται θέμα ευρώ αν θα διατηρηθεί ως νόμισμα, όχι αν η Ελλάδα θα είναι μέσα»

    Αυτά για να μάθετε άλλη φορά να ενημερώνεστε από το "Πρώτο Θέμα".

  8. Factorx avatar
    Factorx 15/10/2012 16:37:00

    Άσε μεγάλε: «Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε» υποστήριξε στην τηλεόραση του Αntenna o Αλέξης Τσίπρας.
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2244502

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/10/2012 16:42:13

    Ποιά η διαφορά Χρήστο;
    Καταστροφή μας η μία (μόνοι μας), καταστροφή μας και η άλλη (μετά των "αλλοφύλων" εταίρων).
    Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης ισχύει εξίσου και στις 2 περιπτώσεις. Εκτός άν ζωστεί κανείς με εκρηκτικά και αυτοκτονήσει για να πάρει μαζί του και τους εταίρους.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Ο Θείος 15/10/2012 16:47:49

      Ο Τσίπρας είπε οτι "η Μέρκελ και ο Σόιμπλε σε κατ ιδίαν συζητήσεις και ο ίδιος ο Σόιμπλε στην Σιγκαπούρη είπε πως αμα φύγει η Ελλάδα απο την Ευρωζώνη θα καταστραφούμε (η Ευρωζώνη θα καταστραφεί)". Δεν θα αναλύσω αν το ένα είναι ίδιο με το άλλο, αλλά τουλάχιστον ας μεταφέρονται τα λόγια αυτούσια έτσι ο καθένας να βγάζει τα συμπεράσμάτα του. Το δημοσιογραφικό σχόλιο μπορεί να μπει μετά....

      • Factorx avatar
        Factorx @ CHRIS 15/10/2012 17:23:15

        «Δεν αποτελεί στόχο ή επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ η έξοδος της χώρας από το ευρώ», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. «Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε. Αυτό που φωνάζουμε είναι ότι δεν μπορεί να φύγει μια χώρα από το ευρώ. Αυτό που κατανοούν φοιτητές στα πρώτα έτη των σπουδών τους δεν μπορούμε να το καταλάβουμε; Υφίσταται θέμα ευρώ αν θα διατηρηθεί ως νόμισμα, όχι αν η Ελλάδα θα είναι μέσα», είπε.

    • CHRIS avatar
      CHRIS @ Ο Θείος 15/10/2012 16:53:03

      Τα ακριβή λόγια του Τσίπρα ήταν:

      «Χθες ο κ. Σόιμπλε ήταν στη Σιγκαπούρη και είπε άλλα απ’ αυτά που λέει όταν μιλάει στα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης κι άλλα απ’ αυτά που είπε η κα Μέρκελ στην Αθήνα ότι εύχεται και ελπίζει και είπε ότι δεν είναι δυνατόν να φύγει η Ελλάδα, γιατί αν φύγει η Ελλάδα θα καταστραφούμε. Με δυο λόγια, αυτό το οποίο λέμε τόσο καιρό και δεν θέλουν να το καταλάβουν…»

      Πιστεύω ότι ο factorx είναι αρκετά οξυδερκής για να κάνει κριτική στον Τσίπρα χωρίς να χρειάζεται την βοήθεια μιας παράφρασης.

      • Factorx avatar
        Factorx @ CHRIS 15/10/2012 17:23:06

        Δεν το είπε δηλαδή αυτό;: «Δεν αποτελεί στόχο ή επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ η έξοδος της χώρας από το ευρώ», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. «Δεν είναι δυνατόν η Ελλάδα να φύγει από το ευρώ γιατί θα καταστραφούμε. Αυτό που φωνάζουμε είναι ότι δεν μπορεί να φύγει μια χώρα από το ευρώ. Αυτό που κατανοούν φοιτητές στα πρώτα έτη των σπουδών τους δεν μπορούμε να το καταλάβουμε; Υφίσταται θέμα ευρώ αν θα διατηρηθεί ως νόμισμα, όχι αν η Ελλάδα θα είναι μέσα», είπε.

        • Agriemenos avatar
          Agriemenos @ Factorx 15/10/2012 23:05:46

          Για να τελειώνουμε, και για να μην χαθούμε στην αποδελτίωση και την απομαγνητοφώνηση, δεν ποστάρετε ωρε παλικάρια αυτούσιο το βίντεο? Για να μάθουμε κιόλας ποιός έχει δίκιο τελικά?

  10. armageddon avatar
    armageddon 15/10/2012 17:12:25

    Όπως ο Α.Παπανδρέου έδιωξε τις βάσεις, έτσι και ο Α.Τσίπρας θα καταργήσει το μνημόνιο.Μια χαρά θα τα βρει με την FRAU MERKEL.

  11. Factorx avatar
    Factorx 15/10/2012 17:24:28

    Τσίπρας: Δεν αποτελεί στόχο του ΣΥΡΙΖΑ η έξοδος από το ευρώ
    «Δεν αποτελεί στόχο ή επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ η έξοδος της χώρας από το ευρώ», τόνισε ο Αλέξης Τσίπρας σε τηλεοπτική του συνέντευξη.
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63724987

  12. CHRIS avatar
    CHRIS 15/10/2012 17:37:02

    Factor, όποιος έγραψε το αρχικό άρθρο που το αναδημοσίευσαν αυτούσιο όλα τα άλλα ΜΜΕ έκανε κοπτοραπτική τα λόγια του Τσίπρα και έβγαλε ότι νόημα ήθελε. Πόσο πιο απλά να το πω;

    • Factorx avatar
      Factorx @ CHRIS 15/10/2012 18:03:09

      άκουσα την συνέντευξη και αυτό είναι το νόημα. Απλώς χρησιμοποιεί την Μέρκελ και τον Σοιμπλε για να πει οτι "εμεις δεν είπαμε ποτέ να βγούμε από το ευρώ"

      • CHRIS avatar
        CHRIS @ Factorx 15/10/2012 18:11:35

        Συμφωνώ ότι είπε πως δεν θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ να βγεί η Ελλάδα από το ευρώ, αλλά να αλλάξει το ευρώ. Ουτοπικό ή όχι είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν είπε επουδενί ότι "αν βγεί η Ελλάδα από το ευρώ θα καταστραφεί". Σε αυτό είναι που εγώ έχω σταθεί. Γιατί έτσι όπως το έχει γράψει ο αρθρογράφος εννοεί ΚΑΙ αυτό το οποίο ο Τσίπρας ποτέ δεν το είπε. Στην ουσία ο αρθρογράφος βάζει στο στόμα του Τσίπρα ότι "θα κάνω τα πάντα για να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ" με λογικό συμπέρασμα ότι "η Κεβέρνηση σωστά κάνει και πέρνει τα μέτρα του μνημονίου"... Όμως λέει κάτι τελείως διαφορετικο: Λέει θα πάλεψω μέσα στο ευρώ για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς μνημόνιο. Πως; Με "χάρισμα" των χρεών στην ουσία και με επενδύδεις από την Ε.Ε..

  13. giannis avatar
    giannis 15/10/2012 17:45:06

    Ανδρέας Παπανδρέου Νο 2, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, ο θεός να μας λυπηθεί.

  14. Karenin avatar
    Karenin 15/10/2012 17:49:49

    Η θεωρία ότι αρνηση του μνημονίου σημαίνει αυτόματα και έξοδο απο το ευρώ, ηταν η κύρια προεκλογική προπαγάνδα. Τώρα δεν έχει λόγο ύπαρξης. Τώρα το ερώτημα είναι ποιός θα επιζήσει να παραμείνει στο ευρώ; Ο ΣΎΡΙΖΑ λέει κάτι άλλο πολύ σημαντικό, το 2013 η υφεση θα κυμανθει μεταξύ 4-7%, αν το προσθεσεις στο άλλο 20% των προηγούμενων χρόνων, έχουμε κατάρευση της πραγματικής οικονομίας, που συμπαρασύρει και τις υγιειες επιχειρήσεις, με ότι αυτό συνεπάγεται.

  15. xp avatar
    xp 15/10/2012 18:20:59

    Κοιταχτε οι Μερκελ και η Λαγκαρντ μπορεί να ανακαλύψουν ένα cougar μεσα τους ,
    η να θελήσουν να του γίνουν δασκάλες έτσι ώστε να μας αφήσουν ήσυχους.

  16. Habemus Papam avatar
    Habemus Papam 15/10/2012 18:43:42

    "......Οι εσωτερικές αντιφάσεις των επιχειρημάτων του ΣΥΡΙΖΑ οδηγούν σε πολιτική παραφροσύνη. Αυτοί που ήθελαν να κρεμάσουν την Ευρώπη και το ευρώ, φλερτάρουν ξαφνικά με την ευρωπαϊκή ιδέα! Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν μπορεί πια να τους παρακολουθήσει” δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σ. Κεδίκογλου.

    Eάν το είπε ο Κεδίκογλου αυτό...ε τοτε είναι παρα πολύ σοβαρό !!!
    Δε τιθεται θέμα !!

  17. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 15/10/2012 18:52:57

    Και το θέμα με την λιτότητα και την ύφεση, ΔΕΝ το λέει μόνο ο Τσίπρας - παρουσιάστηκε και σε τελευταία μελέτη που παρουσίασε το ΔΝΤ:

    ''Παρουσιάστηκε ως ένας απλός τεχνικός πίνακας, αλλά τελικά εξελίχθηκε σε επαναστατική πράξη. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα μιας έρευνας τα οποία δείχνουν ότι ο αντίκτυπος της δημοσιονομικής πολιτικής στην ανάπτυξη είναι πολύ μεγαλύτερος από ό,τι είχε υπολογιστεί. Το αποτέλεσμα είναι πασιφανές: η υπερβολική λιτότητα αυτοαναιρείται. Πρέπει να σταματήσει.''

    Και καταλήγει το άρθρο:

    ''Θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι ιδιαίτερα συμβολικό που όλα αυτά συνέβησαν στην Ιαπωνία. Δυστυχώς πράττουμε πιο βαθιά σφάλματα σε σχέση με όσα έγιναν στην Ιαπωνία τη δεκαετία του 1990. Εάν δεν ακολουθήσουμε τις συμβουλές του ΔΝΤ, τότε η δική μας περίπτωση ( της Ευρώπης) θα αποβεί πολύ χειρότερη.''

    Λεπτομέρeιες στο άρθρο των Financial Times:

    http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/194/articles/732250/ArticleFTgr.aspx

  18. aggelosview avatar
    aggelosview 15/10/2012 20:20:56

    Να πάρει και τον Αϊβαλιώτη στο κόμμα να συναγωνίζονται στις εξυπνάδες!
    Επίσης νομίζει ότι αν γίνει πρωθυπουργός θα σώσει την Ευρώπη, γιατί την Ελλάδα την έχει ήδη σώσει..

  19. ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ avatar
    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ 16/10/2012 00:47:16

    Στις τελευταίες εκλογές η Ν.Δ. πήρε 30% και ο ΣΥΡΙΖΑ 27% χρειάζεται να φύγουν απλά μόνο 85.000 πονεμένοι από την Ν.Δ. και να πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ απλά πράγματα και πολύ εύκολα.Με αυτά που γίνονται με μέτρα, φόρους και στον αέρα, χαράτσια, ξεφτίλισμα μισθών πιστεύει κάποιος ότι η Ν.Δ. θα διατηρήσει το 30%;Πιστεύει κάποιος ότι θα υπάρχει ΔΗΜΑΡ για να συγκρατηθεί το 6,30% των αριστερών που την ψήφισε;Ακόμα και η κατρακύλα του πασοκ όσο μένει στην τρικομματική δεν έχει τελειώσει (γι αυτό και δέχεται πιέσεις ο Βενιζέλος να την κάνει).Ότι και να λέμε για συνιστώσες, ή ότι περιμένει ο λαός να δει τι θα γίνει και άλλα ωραία είναι απλά ευσεβείς πόθοι.Όσο συνεχίζεται η μνημονιακή πολιτική τόσο θα σιγουρεύεται ο Τσίπρας.Για το αν είναι λύση ή όχι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι άλλη κουβέντα.Το σίγουρο είναι ότι θα επιδιώξει μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο και αυτή την στιγμή παίζει με τον χρόνο.

  20. alex23 avatar
    alex23 16/10/2012 04:08:14

    ενα περιεργο πραγμα
    οποτε η κυβερνηση εκβιαζεται απο την τροικα για κατι σοβαρο και σαν αμυνα χρησιμοποιει το επιχειρημα οτι με αυτα η τροικα δινει την χωρα στον αντιευρωπαιστη κ.τσιπρα, ο τελευταιος ειτε παει ταξιδια στο εξωτερικο, ειτε με δηλωσεις σε μμε κανει μια τρομερη πολιτικη κολοτουμπα και μονο το παιδι για τα θεληματα δεν ζηταει να γινει..

    και η κολουτουμπα στην ελληνικη πολιτικη σκηνη δεν ειναι σπανιο πραγμα, μιας και οι ελληνες εχουν μνημη χρυσοψαρου και δεν τιμωρουν..
    αλλα το timing, δηλαδη οτι γινεται μονο και μονο για να κανει δολιοφθορα στην ελληνικη αμυντικη τακτικη, δειχνει εναν πολυ επικινδυνο καιροσκοπο, που στο μελλον θα μας εκπληξει ακομα χειροτερα προκειμενουν να πετυχει τα σχεδια του..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.