#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/11/2010 15:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Α. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να συναινέσει σε μια πολιτική που οδηγεί στην εξαθλίωση





Αύριο ο Πρόεδρος της Ν.Δ. θα συναντηθεί με τους …Επιτρόπους της Κυβέρνησης. Όπως έγραψε ήδη το Antinewsη συνάντηση με τους εκπροσώπους της Τρόϊκας έχει κανονισθεί γι αύριο στις 1.30 μμ.

Κατ’ αρχήν…..επί της διαδικασίας:

Ο κ. Σαμαράς συναντήθηκε προ μηνός με τον κ. Ρομπάι.

Ποιος ο λόγος συναντηθεί με τους χαμηλόβαθμους υπαλλήλους της τροϊκας;

Κάλλιστα θα μπορούσαν να τους δεχτούν ο κ. Μηταράκης με τον κ.Σταϊκούρα, οι καθ΄ ύλην αρμόδιοι τομεάρχες.

Από τη στιγμή, όμως, που συμφωνήθηκε η συνάντηση, ας μου επιτραπούν μερικές παρατηρήσεις:.

Η πολιτική που επέβαλε η τροϊκα στην Ελλάδα απέτυχε σε όλους τους τομείς. Επεσαν έξω στον πληθωρισμό, έπεσαν έξω στην ανεργία, έπεσαν έξω στο ύψος της ύφεσης.  Ό,τι προέβλεψαν, ό,τι εκτίμησαν,  βγήκε εκτός στόχων.
Αφού η μέχρι σήμερα συνταγή τους απέτυχε, τι μας κάνει να πιστεύουμε ότι αυτά που εισηγούνται για το μέλλον θα είναι αποτελεσματικά; Τίποτα απολύτως! Πάλι έξω θα πέσουν!
Η εμμονή σε μια αποτυχημένη πολιτική, που μετά βεβαιότητος οδηγεί τη χώρα σε αδιέξοδο, προκαλεί ερωτηματικά για τις πραγματικές επιδιώξεις της τροϊκας. Τι τους ενδιαφέρει περισσότερο: η διάσωση της Ελλάδος ή η διάσωση των δανειστών μας; Η δική μου εντύπωση, είναι ότι νοιάζονται περισσότερο για τους δεύτερους.
Αν η ακολουθούμενη πολιτική αποτύχει, (άλλωστε στην πολιτική ποτέ δεν είσαι βέβαιος για το αποτέλεσμα), ποιο είναι το εναλλακτικό σενάριο; Με άλλα λόγια έχουμε Plan B; Και αν ναι,  τι προβλέπει αυτό το Plan B;  Δεν ρωτάω τυχαία….
Η Ν.Δ. παραμένει  κατηγορηματικά αντίθετη στο ακολουθούμενο  μείγμα πολιτικής. Ό,τι σε καμιά περίπτωση δεν θα στηρίξει κοινωνικά ανάλγητα και οικονομικά δυσβάσταχτα μέτρα.  Πρώτον γιατί η κοινωνία δεν αντέχει άλλο και δεύτερον γιατί  τα μέτρα αυτά δεν κάνουν τίποτα για την ανάπτυξη της οικονομίας μας. Και χωρίς ανάπτυξη η χώρα δεν έχει μέλλον και το μνημόνιο θα γίνει καθεστώς.

Επειδή τις τελευταίες μέρες τεχνηέντως καλλιεργείται η φήμη ότι δήθεν ο κ. Σαμαράς  ρίχνει νερό στο κρασί του αναφορικά με το Μνημόνιο, καλόν είναι τα πράγματα να ξεκαθαρίσουν αύριο. Η κυβέρνηση προσπαθεί να συσκοτίσει τα πράγματα για να επιμερίσει τις ευθύνες. Ο κ. Σαμαράς δεν έχει κανένα λόγο να συναινέσει σε μια πολιτική που οδηγεί τη χώρα σε εξαθλίωση.

Γιατί, όπως  λέει και ο Φάκτορας,  «δωράκια αυτοϋπονόμευσης δεν κάνουμε ποτέ στους πολιτικούς μας αντιπάλους»

Η τροϊκα πρέπει να καταλάβει ότι στην Ελλάδα υπάρχουν και άλλες φωνές.  Υπάρχει και μια άλλη πρόταση. Δεν παραδοθήκαμε ακόμα όλοι.

Κώστας Ροδινός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 18/11/2010 16:19:59

    Πέστα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 18/11/2010 16:39:57

      Εκτιμώ οτι θα τα πεί και ο Πρόεδρος

  2. qwert avatar
    qwert 18/11/2010 16:21:49

    Έτσι, γιατί τις 3 τελευταίες ημέρες, άλλα βλέπουμε κι άλλα (δεν) ακούμε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ qwert 18/11/2010 16:36:49

      που ειδες αλλα; στον Χατζηνικολάου;

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/11/2010 16:29:46

    Μαζί σου!

  4. Minnie avatar
    Minnie 18/11/2010 16:35:25

    Ο κ. Σαμαρας εχει καθε λογο να μας λεει καθημερινα, λεπτομερως και αναλυτικα με ποια ακριβως μετρα σκοπευει να δωσει λυση.

    Ξανα και ξανα, μεσα απο δελτια τυπου και συνεντευξεις τυπου ( ΟΧΙ μεσα απο τα σαπιοκαναλα! ) μεχρι να παρει χαμπαρι και ο τελευταιος γιδοβοσκος στην ραχουλα.

    Το οτι μας τα'πε αναλυτικα τον Ιουλιο ΔΕΝ φτανει.
    Πρεπει καθε μερα να τα επαναλαμβανει και να καταγγελλει την εθνικη προδοσια.

    Αν δεν θελει να το κανει, καληνυχτα.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Minnie 18/11/2010 19:55:03

      Ρε συ Minnie πολύ σε χάρηκα σήμερα με τα σχόλιά σου.

      Ακριβώς όπως τα λες και λίγο πιο τραχιά ακόμα σε "παίρνει".

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ Minnie 18/11/2010 20:01:02

      Αν τα λέει κάθε μέρα κινδυνεύει στο τέλος να τα πιστέψει και ο ίδιος.

  5. popolaros avatar
    popolaros 18/11/2010 16:36:26

    Σωστός.
    Ο Σαμαράς θα πρέπει να ξεκαθαρίσει πρώτα μέσα του, τι ρόλο θέλει να παίξει.
    Του λαοπρόβλητου ηγέτη ή του απλού διαχειριστή που περιμένει τη σειρά του για 'διορισμό'.

  6. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/11/2010 16:39:24

    Μπορεί κάλλιστα να τους αφήσει να τον περιμένουν στο ισόγειο της Ρηγίλλης για καμιά ωρίτσα και μετά να τους ειδοποιήσει ότι κάτι του έτυχε και να τους στείλει να ενημερώσουν τον Μανώλη...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ηλίας 18/11/2010 16:40:56

      Χο!

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Επώνυμος 18/11/2010 16:44:39

        Ή κάτι τέτοιο...
        h**p://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3833259,00.html

    • O Mimikos o Giatros avatar
      O Mimikos o Giatros @ Ηλίας 18/11/2010 19:24:49

      κουνια που σας κουναγε ......

  7. Dal avatar
    Dal 18/11/2010 16:39:30

    Συμφωνώ ότι το πρόγραμμα απέτυχε σε όλους τους στόχους που έθεσε για το 2010.Το ύψος δε της ύφεσης για το 2010 θα αναθεωρηθεί προς το χειρότερο, για τον απλούστατο λόγο γιατί υπολογίζεται σε τιμές που λαμβάνουν υπ όψιν τον πληθωρισμό. Ο αποπληθωριστής του ΑΕΠ για το 2010 εκτιμάται 3,5%. Αυτό σημαίνει ότι με την αναθεώρηση του ύψους της ύφεσης για το 2010, το ΑΕΠ θα μειωθεί σε τρέχουσες τιμές, μόλις -ο,7%!!!!. Υπάρχει κανείς που να μπορεί να ισχυρισθεί κάτι τέτοιο;
    Για το 2011 προβλέπω μείωση του ελλείμματος στο 8,5%.Οι κόποι όλων πάνε χαμένοι. Ο Σαμαράς δεν πρέπει να συναινέσει σε αυτή τη καταστροφική πολιτική.

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/11/2010 16:43:52

    Minnie,

    Δεν αρκεί να τα λέει μόνο ο Σαμαράς (που πρέπει να τα λέει), πρέπει να κάνουν το ίδιο και όλα τα στελέχη,γιατί αρκετές παραφωνίες ακούω τελευταία.

    • Minnie avatar
      Minnie @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 16:53:39

      Κυριε Ροδινε, λιγο νωριτερα εγραψα αυτο σε αλλη αναρτηση...

      http://www.antinews.gr/?p=72055#comment-570082

      Minnie είπε:
      18/11/2010 στις 2:09 pm

      “…αν δεν μπορέσει ο Σαμαράς να κάνει κάτι, επειδή κυρίως εμείς τον αμφισβητούμε…”

      Κατι? Σαν τι δηλαδη?
      Αυτο που κανει τωρα ειναι αντιπολιτευση τυπου Ελβετιας… très comme il faut… με το σταυρο στο χερι… “εγω δεν ριχνω το επιπεδο μου και το παιζω υπερανω υμων των λαικιστων και απαξιω να ασχοληθω μαζι σας”…

      Μεγαλε, ξεκολλα καμμια φορα και βαρα καμμια γροθια στο τραπεζι και σουταρε απ’ το κομμα κατι γραφικους που μας ανεβαζουν την πιεση και καταγγειλε την εθνικη προδοσια και βγαλε τα απλυτα των ΜΜΕ στη φορα και κανε μερικους εισαγγελεις να τρεχουν και δωσε στον κοσμο να καταλαβει οτι καποιος τους νοιαζεται!

      Μπορεις? Θελεις?
      Αν οχι, αστο καλυτερα, μην παιδευεσαι.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Minnie 18/11/2010 16:58:42

        Συμφωνώ!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Minnie 18/11/2010 20:00:57

        +1000 Minnie

      • what avatar
        what @ Minnie 19/11/2010 02:03:39

        ακριβώς αυτό γαμώτο μου.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/11/2010 16:43:53

    Όσο για το Plan B... Το Plan B θα υπήρχε σαν βιώσιμη λύση, αν το Plan A είχε εφαρμοστεί με γνώμονα τα συμφέροντα της Χώρας, από πέρυσι τον Οκτώβριο, και όχι με γνώμονα τα συμφέροντα 3-4 τραπεζών, τον Απρίλιο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 18/11/2010 16:46:08

      Αρχαίε,

      Αυτό το Plan B που υπαινίσσομαι υπάρχει από την αρχή.
      Απλώς προετοιμάζουν το έδαφος με το Plan A ....
      You know what I mean...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 16:48:50

        Δυστυχώς κατάλαβα. Το κατάλαβα όταν τον είδα με την μωβ γραβάτα από το Καστελόριζο. Χούντα χωρίς τα τανκς. Προτιμώ την κανονική. Εκεί τουλάχιστον ήξερες ότι είναι χούντα.

  10. Orestios avatar
    Orestios 18/11/2010 16:47:21

    Υπάρχει η ατυχής δήλωση υποστήριξης στην κυβέρνηση, που σε συνδυασμό με την όλη ρητορική πρό εκλογών αποτελεί το διπλό μήνυμα και έχει βάλει σε σκεπτικισμό αρκετούς.
    Δυστυχώς, αν δεν υπάρχουν ξεκάθαρες απαντήσεις αλλά και στάσεις απέναντι στην δουλεία και την κατοχή της Χίμαιρας ΔΝΤ-Τρόικα. Με πράξεις όχι μόνο λόγια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 18/11/2010 16:50:08

      Aγαπητέ Ορέστιε,

      Εκπλήσσομαι να διαβάζω αυτό το σχόλιο από εσένα.
      Ελπίζω να μην είσαι μεταξύ των σκεπτικιστών.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 16:51:54

        Και δεν είναι το πρώτο, Κώστα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:08:41

        Κώστα Ροδινέ και Επώνυμε
        Πράγματι, δεν είναι τα πρώτα.
        Με ξένισε πολύ η δήλωση στήριξης μιας κυβέρνησης εξόφθαλμα υποταγμένης και χυδαία προσβλητικής.
        Σε αντίθεση με τον Σαμαρά τα εξαπτέρυγα σιώπησαν.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Orestios 18/11/2010 17:16:07

          Τα εξαπτέρυγα έχουν ήδη εκτεθεί πολύ και κάηκαν από την πολύ έκθεση.

          Οσον αφορά στη δήλωση, έχει και μια άλλη ανάγνωση.

          Οταν ξένοι τα βάζουν με τη χώρα, δεν μπορείς να μένεις απαθείς επειδή διαφωνείς με την κυβέρνηση.
          Αυτή είναι η γνώμη μου, αν και πιστεύω οτι η στήριξη της Ν.Δ. ουδόλως θα αλλάξει τα πράγματα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:16:40

            απαθής

          • Orestios avatar
            Orestios @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:32:18

            Δεν διαπίστωσα επίθεση στην κυβέρνηση από ξένες και εχθρικές δυνάμεις αλλά μια διαφωνία στα πλαίσια της Ευρωπαϊκού οικοδομήματος, που φυσιολογικά υπάρχει, όπως υπάρχει σε κάθε σύναξη ανθρώπων με συμφέροντα.
            Από πού προέκυψε εχθρική στάση προς την κυβέρνηση που έχει τον τρόπο αποφυγής στην κριτική είναι να κατασκευάζει εχθρούς? Η ίδια πήγε εκεί και υστερίαζε.
            Τελικά συμμορφώθηκε στους "ξένους" και όχι μόνο συμμορφώθηκε, αλλά δείχνει υπερδραστήρια κιόλας.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:33:58

            Οι ξένοι, όμως, τα βάζουν με τη χώρα εδώ κι ένα χρόνο, με κλιμακούμενη ένταση μάλιστα. Δεν είναι κάτι νέο το ότι τα έβαλαν με τη χώρα...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:34:32

            " που έχει σαν μόνο τρόπο αποφυγής της κριτικής την κατασκευή εχθρών?"

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 21:41:25

            Κώστα, ο Ορέστιος έχει δίκιο. Οι ξένοι δεν επιτέθηκαν τυχαία στη χώρα. Τους προκάλεσε ο πρωθυπουργός μας και τους προκάλεσε πολύ. Ίσως, από ό,τι φαίνεται, να τους προκάλεσε και κατ' εντολή άλλων (Ομπάμα; Σαρκοζί;). Οπότε, η ΝΔ τώρα τι θέλει και μπλέκεται; Να κάνει τον καλό; Αφού πέσαν και τη φάγανε μετά!

            ΔΕΝ έχει φιλότιμο με το ΠΑΣΟΚ. ΔΕΝ είναι για αβροφροσύνες αυτοί οι άνθρωποι. Και αν στο παλιό ΠΑΣΟΚ μπορείς να βρεις και μερικούς σοβαρούς και μετρημένους ανθρώπος, στο ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ είναι βέβαιο ότι δεν υπάρχει τίποτα. Διαρκής απάτη, διαρκής υπονόμευση. Οι χειρότεροι εχθροί της χώρας που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Δυστυχώς δικαιώνονται οι χειρότεροι φόβοι μας σχετικά με την εκλογή του ΓΑΠ. Φόβοι μάλιστα, που ούτε καν τους είχαμε σε αυτή τη έκταση πριν από τον Οκτώβριο του 2009...

            Δεν μπορεί λοιπόν να είναι αλληλέγγυα η ΝΔ στην ανοησία του ΓΑΠ. Και δεν μπορεί εκεί που έκανε την τρελή κωλοτούμπα από την υπερψήφιση του μηχανισμού χρεωκοπίας, αντί να βγει στα κεραμίδια και να φωνάζει για την υποκρισία του ΓΑΠ, να βγαίνει και να "στηρίζει".

            Ποιους ρε στηρίζετε; Τους δήμιους της χώρας;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 21:59:13

            Επώνυμε,

            Δεν έχω αμφιβολία οτι ο "λεφτά υπάρχουν" δεν τα σκέφθηκε αυτά από μόνος του και οτι ενεργεί βάσει σχεδίου.

            Ομως, άλλο η κυβέρνηση και άλλο η χώρα.

            Ουδόλως με ενδιαφέρει η τύχη του κ. Παπανδρέου.

            Με ενδιαφέρει, όμως, η τύχη της χώρα μου.

            Και περιμένω απο ένα κόμμα εξουσίας να αρθρώνει φωνη όταν ξένοι επιτίθενται στη χώρα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Orestios 18/11/2010 16:54:02

      Orestie, αντεχεις να κατεβουμε άυριο στους δρόμους;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Factorx 18/11/2010 17:05:17

        Αντέχω

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/11/2010 16:55:58

    Ξέρεις τη σύγχυση την καλλιεργούν και μερικοί βουλευτές της απο εδώ πλευράς.
    Κάπου άκουσα τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην αποκλείει τις απολύσεις.
    Δεν υπάρχει λόγος αυτοχειριασμού.
    Το ΠΑΣΟΚ κυβερνάει. Ας μη το ξεχνάμε

    • Billy avatar
      Billy @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:22:15

      Πιστευω να ακουσες τις δηλωσεις Γιαννοπουλου στο Real fm,για συναινεση με την κυβερνηση.Αν αυτο δε δημιουργει συγχιση τι αλλο κανει;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Billy 18/11/2010 17:25:47

        Billy,
        αυτό δεν δημιουργεί σύγχυση.
        Είναι πόλεμος εκ των έσω.

    • hope avatar
      hope @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 17:25:21

      Ο Κυριάκος με το ΑΣΕΠ μπήκε στην Εθνική Τράπεζα;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ hope 18/11/2010 17:26:17

        Κάνεις και εσύ κάτι ερωτήσεις.....

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ hope 18/11/2010 17:35:49

        "Δε ζωντανεύουν οι νεκροί" (για να σου απαντήσουν)...

  12. Misha avatar
    Misha 18/11/2010 17:40:56

    Κώστα Ροδινέ

    Ο ειλικρινής πατριωτικός λόγος οφείλει

    1.Να καταγγείλει την αντισυνταγματικότητα της διαδικασίας μέσω της οποίας ψηφίσθηκε το κατοχικό μνημόνιο
    2 .Να καταγγείλει την υποθήκευση της Δημόσιας Περιουσίας την οποία υπέγραψε ο Τσολάκογλου με τα εξαπτέρυγα του στο Μνημόνιο
    3.Να μιλήσει «φόρα παρτίδα», έξω από τα δόντια στον ελληνικό λαό και να εξηγήσει ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ πηγαίνουν τα χρήματα του Μνημονίου, εφόσον έχει γινει ήδη γνωστό από πλειάδα οικονομολόγων πως ΟΛΑ τα χρήματα πηγαίνουν για να «εξωφληθούν» τοκοχρεωλύσια και ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΡΑ σε μισθούς και συντάξεις , όπως πονηρα μάς παρουσιάζει ο επικοινωνιακός μηχανισμός της κατοχικής τρόικας.

    Αυτά είναι προαπαιτούμενα και για τον Α.Σαμαρά εάν θέλει να πείσει τους υποψιασμένους πολίτες για την ειλικρίνεια της αντιμνημονιακής του τοποθετήσεως, να αποστομώσει όσους τον μέμφονται για επικοινωνιακή και μόνο διαχείριση του αντιμνημονιακού ρεύματος, και αν δεν επιδιώκει απλώς να τονώσει το ηθικό της κομματικής πελατείας της ΝΔ.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 18/11/2010 17:50:45

      @Μισα

      Ακριβώς

      Θραξ Αναρμόδιος

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Misha 18/11/2010 17:57:43

      Και αν φαίνονταν προαπαιτούμενα ΠΡΙΝ την δημοτική σφαλιάρα, τώρα φαίνονται ακόμα πιο επιτακτικά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Misha 18/11/2010 18:03:32

      Misha,

      Οντως οι δόσεις της Τροϊκας πηγαίνουν για ανανεώσεις δανείων και τοκοχρεωλύσια!
      Συμφωνώ και με τα άλλα που γράφεις.

      • Misha avatar
        Misha @ Κώστας Ροδινός 18/11/2010 18:08:04

        Δλδ τα φράγκα σταθμεύουν , πεφτει η τζιφρα ισόποσης υποθήκευσης της Δημόσιας και Λαϊκής Περιουσίας και μετά επιστρέφουν στις τσέπες των τοκογλύφων.

        Αυτό λέγεται ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ και όταν δεν καταγγελεται από όσους εμφανίζονται ως ενάντιοι στο κατοχικό μνημόνιο , τοτε κάποιο λάκκο με φίδια κρύβει η φάβα της αντιμνημονιακής ρητορείας.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Misha 18/11/2010 18:13:48

          Πάντως το ΚΚΕ έχει τεράστια συμφέροντα από το μνημόνιο.
          Αυξ΄'ανει τους εξαθλιωμένους και έτσι μπαίνει νέο αίμα στην εξαπάτηση τους σοσιαλισμού, γιατί ήδη εφαρμόζεται ο σοσιαλισμός.

          • Misha avatar
            Misha @ Orestios 18/11/2010 18:17:10

            Όσο συμφέρον θα ειχε ο Τάσσος από την αποδοχή και εφαρμογή του σχεδίου Ανάν.
            Το ΚΚΕ , ευτυχώς ή δυστυχώς, ήταν ο μόνος φορέας που είχε προβλέψει , ως άλλη Κασσάνδρα, τη σημερινή κατάντια.

            Μακάρι να ήταν αλλιώς τα πράγματα....

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Orestios 18/11/2010 18:21:25

            Δεν είναι το ίδιο Μίσα, έχει δίκιο ο Ορέστιος. Αυτή είναι δυστυχώς η πάγια τακτική του ΚΚΕ. Προσβλέπει στη σοσιαλιστική επανάσταση και η εξαθλίωση είναι μέρος της στρατηγικής του για να λάβει η πορεία προς τη σοσιαλιστική επανάσταση το δρόμο που της χάραξε ο Μαρξ. Έτσι, αντί να προσπαθεί να απαλύνει τον πόνο του κοσμάκη, χαίρεται γιατί πλησιάζει η σοσιαλιστική επανάσταση.

            Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και αυτό γίνεται επειδή ο σοσιαλισμός από μέσο, γίνεται σκοπός... Και χάνεται ο πραγματικός σκοπός που είναι η αρετή.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Orestios 18/11/2010 18:21:36

            Αν δεν υπήρχε το ΚΚΕ η μόνη καταγεγραμμένη αντίθεση στο μνημόνιο θα ήταν μια συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στις 5 Μαϊου, η επόμενη προγραμματισμένη για τις 15 Δεκεμβρίου και .... οι ψήφοι στον Κικίλια. Κάνω λάθος;

          • Misha avatar
            Misha @ Orestios 18/11/2010 18:30:50

            Eπώνυμε,
            Φραξτε λοιπόν εσείς, οι της λαϊκής-πατριωτικής δεξιάς, τον δρόμο προς την εξαθλίωση που χαράζει και εκτελεί το νεοφιλελεύθερο κονκλάβιο των Βρυξελλών.
            Αλλιώς μη κατηγορείτε όσους αντιδρούν γιατί και παλεύουν και για σας , τουλάχιστον στο βαθμό που μπορουν να λειτουργήσουν ως «αντίπαλον δέος» στους οικονομικούς δολοφόνους.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 18/11/2010 18:55:02

            Misha το κονκλάβιο είναι σοσιαλιστικό αλλά της Ναζιστικής πτέρυγας όχι της μπολσεβικικής.
            Οι πατριώτες δεν είναι δεξιοί αλλά απλά πατριώτες. Οι έννοιες "δεξιός" και "αριστερός" περιγράφουν τον τρόπο
            που κάποιος βολεύεται στην καρέκλα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Orestios 18/11/2010 19:27:59

            Misha,

            Οχι ότι και το ΚΚΕ ήταν το μόνο κόμμα που τα είχε προβλέψει αυτά!
            Εδώ τα γράφαμε από τη μέρα που έγινε πρωθυπουργός ο "λεφτά υπάρχουν".

            Σε κάθε, ομως, περίπτωση από διαφορετική σκοπιά είναι η κριτική του ΚΚΕ, από διαφορετική, τουλάχιστον, η δική μου.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Orestios 18/11/2010 19:29:29

            Εμ, αυτό πρέπει να κάνουμε Μίσα, αλλά μέχρι στιγμής, όσο το κάνουμε, δεν το κάνουμε και τόσο αποτελεσματικά, οπότε τι να πεις κι εσύ...

            Μακάρι να λειτουργούσαν οι του ΚΚΕ ως αντίπαλο δέος στους οικονομικούς δολοφόνους, αλλά πολύ φοβάμαι ότι ούτε αυτό συμβαίνει. Το ΚΚΕ δεν είναι και ποτέ δεν ήταν ρεαλιστική απειλή για το σύστημα. Καλώς ή κακώς ποτέ δεν ήταν.

          • Misha avatar
            Misha @ Orestios 18/11/2010 19:29:48

            Κώστα , δεν μιλώ για πριν 10 μήνες.
            Λέμε από την συνθηκη του Μάαστριχτ και δώθε...με Μαδριτες, Λισαβώνες κλπ

          • Misha avatar
            Misha @ Orestios 18/11/2010 19:32:38

            Επώνυμε

            Μην υποτιμάς τις δράσεις των λίγων και φαινομενικά μικρών.
            Ένας Τάσσος κόντραρε μια ολόκληρη υφήλιο.
            Μπροστά στο σχέδιο Ανάν ,το Μνημόνιο είναι piece of cake που θα έλεγαν και οι αγγλοτραφείς σινιόρες της παρέας.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Orestios 18/11/2010 19:43:04

            Misha,
            Οντως το το Μνημόνιο σε σχέση με το Σχέδιο Ανάν είναι peace of cake.
            Μόνο που οι ΕλληνοκύπριοιΚύπριοι απέρριψαν το Σχέδιο Ανάν με 75% και εμείς αντί να καταψηφίσουμε τους κυβερνητικούς υποψηφίους, κατά τον Ντομινίκ προφέραμε, ως έξυπνος λαός, μια νίκη στην κυβέρνηση.
            Μπορείς να φανταστείς τι θα έλεγαν, αν μαυρίζαμε τους υποψηφίους της Κυβέρνησης;
            Τώρα λένε οτι είμαστε λογικοί, δείχνουμε κατανόηση, άρα αντέχουμε ακόμα!
            Η θεωρία του "λίπους" που πρέπει να κοπεί...

          • Misha avatar
            Misha @ Orestios 18/11/2010 19:49:00

            Aγαπητέ Κώστα,
            Αναρωτηθηκες ποια θα ήταν τα αποτελέσματα των εκλογων αν η ΝΔ γέμιζε την Ελλάδα με φυλλάδια που θα αποκάλυπταν την υποθήκευση της Ακροπόλεως και το που πραγματικά πηγαίνουν τα «δανεικά» του Μνημονίου;

            Ααν έβγαινε σε κάθε του λόγο ο Σαμαράς και αποκάλυπτε τις τερατουργίες του κατοχικού Μνημονίου, όχι στο μίγμα της πολιτικής που ακούγεται σαν απόσπασμα τηλεμαγειρικής , αλλά στον πυρήνα του , στην ουσιαστική στόχευση του που είναι η εις το διηνεκές, υποδούλωση της πατρίδας.

            Σκέψου αυτά τα απλά που τα γνωρίζουμε εμείς οι αδαείς και μακράν των κέντρων εξουσίας ευρισκόμενοι, και κατόπιν συλλογίσου τους λόγους για τους οποίους δεν έγιναν...

        • Billy avatar
          Billy @ Misha 18/11/2010 18:14:34

          Πεστα...

  13. rider avatar
    rider 18/11/2010 18:46:39

    Misha +++++++

  14. man8os avatar
    man8os 18/11/2010 18:48:55

    @Κωστας Ροδινος, Επωνυμος, Ορεστιος και Φακτορας.
    Υπαρχει σημαντικη ασαφεια σε εκεινη την ανακοινωση της ΝΔ.
    Οπως ειπατε βγηκαν βουλευτες και ειπαν αλληλοσυγκρουομενα πραγματα μεταξυ τους, Ο Μητσοτακης μιλαει για απολυσεις, ο Παναγιωτοπουλος σημερα διαψευδει, ο Γιαννοπουλος στον Ρεαλ ελεγε τα δικα του υπερ της Ντορας...
    Εδω που εφτασε η κατασταση μιλαμε σαν να ημαστε στην πολιορκια της Μαδριτης. Υπαρχει πεμπτη φαλαγγα, ουτε ξερεις ποιος ειναι με την κυβερνηση, ποιος με την τροικα, ποιος με την Ντορα. Ακομα και οι περιφειαρχες ελεγχετε κατα ποσο εχουν πιστη στον σκοπο.
    Συνεπως, για μενα που ειμαι ενας απλος θεατης, πρεπει να γινουν διορθωτικες κινησεις.
    1) Αυριο ο Σαμαρας να ξεκαθαρισει την θεση της ΝΔ για τα μετρα, με τετοιον τροπο που να κλεισει η συζητηση, και να μην υπαρχουν παρερμηνειες.
    2) Επειδη πολυ συντομα θα γινει κυβερνηση, να παρει την σκουπα οπου βλεπει οτι υπαρχουν παραφωνιες οι οποιες θολωνουν τον αντιπολιτευτικο λογο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ man8os 18/11/2010 19:24:49

      Σημασία έχει αυτά που λέει ο Πρόεδρος.
      Δυστυχώς έχει αυτή τη χρόνια ασθένεια να λέει ο καθένας οτι του κατέβει στο κεφάλι, αν και οι περισσότεροι από αυτούς που αναφέρεις, μάλλον το κάνουν για λόγους που όλοι αντιλαμβανόμαστε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ man8os 18/11/2010 19:26:51

      Θεατές είμαστε κι εμείς Μάνθο, μιλάω τουλάχιστον για τον εαυτό μου. Στην ίδια σκοπιά στεκόμαστε... Αλλά έχεις πολύ δίκιο αδερφέ μου.

  15. Φαινότυπος avatar
    Φαινότυπος 18/11/2010 18:59:00

    Όλα τα ωραία λόγια έχουν ένα τέλος. Στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι ΔΝΤ ακριβώς.

  16. ataktos avatar
    ataktos 18/11/2010 19:00:21

    i ty dziecko spiewaj sobie ....

    • O Mimikos o Giatros avatar
      O Mimikos o Giatros @ ataktos 18/11/2010 19:48:17

      γεια σου ρε γιατσεκ ....

  17. THOM99 avatar
    THOM99 18/11/2010 19:00:23

    Ο Σαμαράς πρέπει να καταλάβει ότι αυτοί που τον ψήφισαν θέλουν καθαρή θέση,θέλουν με απλά λόγια τα λάθη που έκανε ο Τζέφρυ και μας οδήγησαν στο μνημόνιο,ότι όπως δήλωσε και ο υφυπουργός οικονομικών κ.Σαχινίδης είχαν αποφασίσει από 5/10 να πάμε στο ΔΝΤ,την πολιτική που θα ακολουθήσει τόσο στον οικονομικό τομέα όσο και στην μεταναστευτική πολιτική και λαθρομετανάστες.
    Αν δεν τα καταλάβει ο κόσμος τότε δεν θα έχει την υποστήριξη κανενός και το ποσοστό της ΝΔ θα κατέβει πολύ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ THOM99 18/11/2010 19:31:25

      Οχι μόνο αυτοί που τον ψήφισαν, αλλά κυρίως αυτοί που θέλουν και μέχρι στιγμής δεν έχουν αποφασίσει να τον ψηφίσουν.

  18. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 18/11/2010 19:08:58

    Ο Σαμαράς οφείλει να διαχωρήσει την θέση του από τα λαμόγια του μνημονίου. Δεν μπορεί να είσαι και με το μνημόνιο και εναντίον. Καθαρή πολιτική θέλουμε αλλοιώς φεύγουμε, μνημονιακούς έχουμε δεν χρειαζόμαστε αλλους.

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ Ανώνυμος 18/11/2010 19:44:28

      Βγάλε από τώρα εισιτήριο γιατί σε λίγο θα έχει ουρές στα εκδοτήρια.

  19. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 18/11/2010 19:29:39

    ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ - ΣΑΜΑΡΑΣ - ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΜΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ : Η ΜΟΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ : ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΑΠ : ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΓΗΤΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΗ ΚΑΙ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, Α Ν Α Π Ο Τ Ε Λ Ε Σ Μ Α Τ Ι Κ Η ! ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Η Ν.Δ ΜΠΗΚΕ ΓΕΡΑ ΣΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ : ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ : ΜΕ ΑΝΤΙΜΝΗΜΙΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Η Ν,Δ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΑ, ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κ Α Τ Α ΤΟΥ Μ Ν Η Μ Ο Ν Ι Ο Υ!. ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΛΙΝΟΔΟΥΝΤΑ ΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ. ΣΑΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ. Η ΠΙΕΣΗ ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΕΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ Ε.Ε ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

  20. Orestios avatar
    Orestios 18/11/2010 19:33:53

    Μάνθε τα λες ορθά

  21. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 18/11/2010 19:39:42

    κ.Ροδινέ μας απογοητεύεται ,προφανώς η Ν.Δ. τώρα τελευταία θέλει να γίνει χαλίφης στην θέση του Χαλίφη,η αντιμνημονιακή πολιτική χάθηκε ,αντί η Ν.Δ. να καταγγέλει καθημερινά την αποτυχία του μνημονίου μας λέει και από πάνω ότι όταν αναλάβει την εξουσία θα υπακούσει σαν καλό παιδί στις αποφάσεις της Τρόικας με την διαφορά ότι θα ακολουθήσει άλλη οικονομική πολιτική .Δηλαδή παραμύθια για μικρά παιδιά λές και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τον ισοπεδοτικό ρόλο της Τρόικας ,σιγά μην αφήσουν τον Αντωνάκι να ασκήσει ότι οικονομική πολιτική θέλει .
    κ.Ροδινέ ουρά του ΠΑΣΟΚ θα καταντήσει η Ν.Δ. ήδη μεταλαχθήκατε ,ούτε εσείς βλέπω με λύπη μου καταλάβατε το νόημα του φτυσίματος από τους ψηφοφόρους στις αυτοδιοικητικές εκλογές

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΓΙΩΡΓΟΣ 18/11/2010 19:47:05

      Γιώργο,

      Μάλλον δεν με παρακολουθείς!
      Γιατί, αν με παρακολουθούσες θα ήξερες τις θέσεις μου.
      Και εν πάσει περιπτώσει δεν είμαι κανένας κομματικός αξιωματούχος για να διαμορφώνω την επίσημη γραμμή.
      Αυτό κατάλαβες από την ανάρτηση;
      Οτι προτείνω να γίνει η Ν.Δ. ουρά του ΠΑΣΟΚ:

  22. george_T avatar
    george_T 18/11/2010 19:41:33

    Αγαπητέ Κώστα,

    Συμφωνώ ότι ο Σαμαράς δεν πρέπει να συναινέσει σε κάτι που έχει αποτύχει. Είναι υποχρεωμένος να τονίσει ότι η συγκεκριμένη πολιτική του μνημονίου έχει αποτύχει γιατί είναι γραμμένη στο πόδι, γιατί έχει διαφορετικές αφετηρίες, δεν ενδιαφέρεται για τον λαό αλλά για τις τσέπες των τραπεζών κλπ.

    Από την άλλη πλευρά όμως η ΝΔ δεν είναι απλά αντιπολιτευόμενο κόμμα. Είναι κόμμα εξουσίας και μάλιστα είναι πολύ πιθανό να έρθει σύντομα στην εξουσία. Έχει δώσει μέχρι σήμερα ορισμένα μέτρα αντιμνημονιακά, έχει μιλήσει για διαφορετικό μίγμα πολιτικής. Δεν έχει ξεκαθαρίσει όμως τη συνολική πρόταση εξουσίας. Με το δημόσιο τομέα τι σκέφτεται να κάνει? Θα τον αυξήσει? Θα τον μειώσει? Θα κάνει κάτι διαφορετικό? Είναι ωραίο να λες όχι στις απολύσεις, όχι στη μείωση μισθών. Τα λόγια αυτά είναι ωραία για κόμματα αντιπολίτευσης. Για κόματα εξουσίας όμως που θέλουν να διαμορφώσουν προτάσεις εξουσίας δεν επαρκούν. Πρέπει να δώσει περιεχόμενο σαφές και κυρίως να αναδείξει τις διαφορές από τις σημερινές προτάσεις της κυβέρνησης. Άρα χρειάζεται με μεγαλύτερη ένταση και περισσότερο γρήγορους ρυθμούς να φτιάξει προγραμματικές θέσεις.

    Αυτό που ζητάω από τον Σαμαρά και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει, είναι να δώσει διέξοδο με τις δικές του προτάσεις, οι οποίες πρέπει οπωσδήποτε να είναι διαφορετικές από τις αντίστοιχες της κυβέρνησης, οι οποίες είναι θολές, διαχειριστικές, ασαφείς, χωρίς προπτική και ελπίδα.

  23. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/11/2010 19:42:06

    τηλέμαχος αναγνώστου είπε: 18/11/2010 στις 6:21 pm

    "
    Αν δεν υπήρχε το ΚΚΕ η μόνη καταγεγραμμένη αντίθεση στο μνημόνιο θα ήταν μια συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στις 5 Μαϊου, η επόμενη προγραμματισμένη για τις 15 Δεκεμβρίου και …. οι ψήφοι στον Κικίλια. Κάνω λάθος;
    "

    Καθόλου λάθος δεν κάνεις πατριώτη.

    Κι όχι μόνο αυτό. Αλλά και ο Κικίλιας (που τον συμπαθώ στο κάτω κάτω) να εκλεγόταν περιφερειάρχης, θα ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να εφαρμόσει το Μνημόνιο, όπως και κάθε άλλος εκλεγμένος περιφερειάρχης.

    Δεν είναι αντι-μνημονιακή πολιτική αυτή.
    Βαλβίδα ασφαλείας σε χύτρα ταχύτητας είναι.

    Αντιμνημονιακή πολιτική θα ήταν μια πολιτική αν ΚΑΘΑΡΑ και ΞΑΣΤΕΡΑ δήλωνε πως ΔΕΝ αναγνωρίζει το Μνημόνιο.

    Αλλά εδώ κοψοχολιάσαμε όλη το τελευταίο βράδυ "θα πει, δεν θα πει το ΟΧΙ"...

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Orestios avatar
      Orestios @ Θραξ Αναρμόδιος 18/11/2010 21:46:27

      Το θυμάσαι?

  24. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 18/11/2010 19:46:17

    τεστ

  25. ντόρα = πασοκ avatar
    ντόρα = πασοκ 18/11/2010 19:52:18

    Προσοχή! Μας την έχουν πέσει πολλά ντοράκια.
    Hθικό ακμαίο και στήριξη στον Σαμαρά.
    Όλοι εναντίον ενός.

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/11/2010 19:52:32

    George,

    Το είπα και στο Γιώργο σ' ένα άλλο σχόλιο.
    Κατά τη γνώμη μου και αυτό το γράφω πριν ακόμα μπούμε στο Μνημόνιο, οτι δεν χρειαζόμασταν Μνημόνιο.
    Συνειδητά μας οδήγησα εκεί και έκαναν οτι μπορούσαν για να το επιτύχουν.
    Είναι αυτονόητο επομένως οτι θεωρώ την πολιτική αυτή αδιέξοδη.
    Η Ν.Δ. κατέθεσε τον Ιούλιο μια ολοκληρωμένη οικονομική πρόταση.
    Προφανώς και δεν έχει ακόμα καταθέσει πρόγραμμα εξουσίας.
    Τα ερωτήματα που θέτεις, και με τα οποία συμφωνώ, πρέπει να απαντηθούν εκεί.

  27. Νίκος avatar
    Νίκος 18/11/2010 20:49:53

    Ο κατά Αϊνστάϊν ορισμός της βλακείας: να επαναλαμβάνεις τα ίδια πράγματα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Και οι νοώντες νοήσωσιν...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Νίκος 18/11/2010 20:53:13

      Δεν νογάνε παιδάκι μου, δεν νογάνε...

      Θραξ Αναρμόδιος

  28. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 18/11/2010 22:16:29

    Τζάμπα όλη η φασαρία. Ρίξανε τα παπαγαλάκια τη φόλα, ότι ο Σαμαράς μπορεί να συναινέσει στο μνημόνιο, ιδιαίτερα ύστερα από τη δακρύβρεχτη έκκληση του ΓΑΠ (δε μπορώ να πω, με συγκίνησε κιόλας) και έχει τσιμπήσει όλη η κοινωνία. Κι όχι τίποτα άλλο, αλλά μου θύμησαν και το γνωστό ανέκδοτο με το μαζοχιστή και το σαδιστή:
    Μαζοχιστής: - Χτύπα με, δείρε με, πλάκωσέ με
    Σαδιστής: - Όχι, όχι, δε σε δέρνω...

  29. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 19/11/2010 08:31:37

    Όσο ο Σαμαράς δεν βγαίνει ο ίδιος να ξεκαθαρίσει τη θέση της ΝΔ με τηλεοπτικό διάγγελμα (γιατί το επιτελείο του είναι για τα καπνά), τόσο θα κάνουν πάρτυ τα μίσθαρνα παπαγαλάκια στην πλάτη της ΝΔ.

    Και να πάρει κεφάλια επιτέλους γιατί κάθε μέρα που περνάει είναι ένα καρφί στο φέρετρο της ΝΔ.

    Εκτός αν ακολουθεί την τακτική του ώριμου φρούτου και περιμένει την αναπόφευκτη φθορά του γαπ. Που κι εκεί δεν το έχει δεμένο γιατί μπαίνει χοντρά στο παιχνίδι και η ντόρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.