#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/01/2011 10:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Αντώνης Σαμαράς σε ρόλο… Μουρίνιο



Δεκατρείς μήνες μετά την κινηματική επικράτησή του στην αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, ο Αντώνης Σαμαράς παρουσίασε τη νέα ανασυνταγμένη ομάδα τομεαρχών του κόμματος. Οι επιλογές -πάντα μέσα από την υπάρχουσα κοινοβουλευτική ομάδα σύμφωνα με το καταστατικό- δεν μπορούσαν να περιλαμβάνουν πολλές εκπλήξεις. Τα πρόσωπα γνωστά και δεδομένα με ό,τι αυτό σημαίνει. Αυτούς είχε, με αυτούς θα πρέπει να προχωρήσει.

Ήταν καταπληκτική η ομολογία του ισπανού προπονητή της ΑΕΚ, Χιμένεθ, λίγο μετά μια ακόμη ήττα. Είπε περίπου: «περιμένετε απαντήσεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να προπονώ τη Μπαρτσελόνα. Πρέπει να δουλέψω με ό,τι έχω. Είναι δεδομένη η πρόθεσή μου για μεταγραφές».

Μεταγραφές στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και αθρόα εισροή νέου αίματος μπορεί να γίνει μόνο με την ανανέωση της κοινοβουλευτικής ομάδας. Γιατί ομάδα που χάνει την αλλάζεις. Το ξέρει και ο τελευταίος προπονητής Ε’ ερασιτεχνικής, αν υπάρχει τέτοια!! Μέχρι τότε πρέπει να βγάλεις τις υποχρεώσεις σου, στο πρωτάθλημα, το κύπελλο, τη βουλή, τις επιτροπές…

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Για όσους περίμεναν θεαματικές αλλαγές τύπου «τα γκρεμίζω όλα» μάλλον δεν θα διάβασαν καλά για τις λειτουργίες του κόμματος. Για όσους είχαν προσδοκίες τύπου «ριζικής εκτομής» μάλλον δεν θα έχουν ιδέα από κοινοβουλευτικό έργο, ή τουλάχιστον όπως αυτό εννοείται στη δεδομένη κοινοβουλευτική μας δημοκρατία. Για όσους περίμεναν θεαματικές καρατομήσεις έχουν πολύ γρήγορα ξεχάσει παράπλευρα εξαπτέρυγα και δεκανίκια.

Άνθρακας ο θησαυρός; Ουδόλως! Παρατάχτηκε μια ομάδα σύνθεσης χρησιμοποιώντας ακόμη και τον πάγκο σε μια προσπάθεια ενεργοποίησης των πάντων. Να δείξουν όλοι τι απίδια πιάνει ο σάκος τους, σε συνθήκες σκληρού ροκ!  Θα αποδώσει; Έχει σημασία; Έτσι και αλλιώς ήδη μπαίνουμε σε περίοδο μεταγραφών. Ο Μουρίνιο έχει ήδη βγει στο σεργιάνι για την ανακάλυψη των δικών του Μέσι, Τσάβι, Ινιέστα… Αυτούς θα ρίξει στο παιχνίδι. Φρέσκους, με διάθεση και όρεξη για φανταιζί ενέργειες. Αυτούς θα παρατάξει στο Τσάμπιονς Λιγκ αναμεμειγμένους με παλιούς καλούς μπαλαδόρους.

Στο κάτω-κάτω, κάθε μεγάλος προπονητής και στρατηγικός κόουτς τις εφεδρείες του τις κρατάει για τους μεγάλους κρίσιμους αγώνες. Τα τοπικά πρωταθλήματα στα ξερά γήπεδα θα αναδείξουν εκείνους που ξέρουν να σκοράρουν και ταυτόχρονα να προφυλάγονται από τις άγριες και επικίνδυνες γκέλες…



effie B.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 12/01/2011 10:43:17

    Effie Β με εντυπωσίασες.
    Και υπάρχει και κάτι άλλο.Μια μια καλή ομάδα, δεν απαρτίζεται από τους καλύτερους παίκτες που θα ζητούν πάντα τους πρώτους ρόλους. Υπάρχει και η χαμαλοδουλειά, οι ρόλοι των ταπεινών αλλά απαραίτητων κομπάρσων, των εργατών, των νεροκουβαλητών

    • effie B. avatar
      effie B. @ Μικρός Οδυσσέας 12/01/2011 11:55:17

      Ετσι ακριβως Μικρε Οδυσσεα. Η χαμαλοδουλεια, οταν ειναι συστηματικη και οργανωμενη καμμια φορα ειναι το ιδιο σημαντικη με αυτην της αρενας. Γι' αυτο και πολλες φορες η ομαδα ξεκιναει με γκολ απο τα αποδυτηρια!!!

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 10:43:35

    τι θα πει θα ηθελα να εχω μπαρτσελονα;καντηνε.και ο ρεχαγκελ την εθνικη ελλαδος ειχε.μπορει να ηθελε την εθνικη αγγλιας,δεν ξερω,παντως με την εθνικη ελλαδος πηρε το πανευρωπαικο πρωταθλημα,κι ας βγηκανε ολοι στην ευρωπη να μας φανε ,οι παιχταραδες.το πηραμε;το πηραμε.το μονο που θελει ειναι γερο προπονητη,που τον εχουμε και προπονηση.προπονηση.και φτανει πια με την ηττοπαθεια,και τις αναλυσεις επι αναλυσεων.

  3. Antilogos avatar
    Antilogos 12/01/2011 10:53:57

    Έτσι ακριβώς...
    Αν δεν τεστάρει τώρα τον "Πάγκο" πότε θα τον τεστάρει;;;
    "Κριτική" για τον ανασχηματισμό της Ν.Δ...

  4. kiki avatar
    kiki 12/01/2011 10:57:07

    Το θεμα ειναι οτι ως Εθνικη ετυχε, δεν ειχαμε και καμμια πρεμουρα απλα ετυχε.
    Εδω δεν εχουμε χρονο, καλα ολα αυτα και με ολους αυτους , εννοω τα στελεχη που δεν ειναι και οτι καλυτερο, χειροτερο θαλεγα, αλλα ο χρονος τρεχει και περιμενουμε αντιπολιτευση επι των καθημερινων και εθνικων θεματων 15 μηνες τωρα.
    και η αξιωματικη αντιπολιτευση κοιμαται.
    βεβαια δεν θεωρω και οτι καλυτερο να βλεπω σε συνεχειες τον Γιακουματο στις ειδησεις, δεν ειναι και οτι καλυτερο.Φαιδρος και αυτος και ο Γιαννοπουλος ειναι λιγο.

  5. danaos avatar
    danaos 12/01/2011 11:09:42

    effie B. μήπως είσαι ο Μικρός Οδυσσέας;Μπράβο ανάλυση!Μας πήρες τα σώβρακα!Και βεβαίως συμφωνώ!Μόλις τώρα έγραφα κάτι παρόμοιο με άλλους όρους!Τα είπες όλα.Τέλος! www.youtube.com/watch?v=n3U-Vj7TTEE

    • effie B. avatar
      effie B. @ danaos 12/01/2011 12:07:42

      κοιτα Δαναε, αυτα δεν αποκαλυπτονται. Ρωτα το βηματοδοτη!!!

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/01/2011 11:13:44

    Effie,
    Μετά τη σημερινή σου ανάρτηση, ο Μικρός Οδυσσέας, που μέχρι τώρα μονοπωλούσε τα θέματα, βρήκε έναν δύσκολο ανταγωνιστή.
    Αντε να δούμε τι θα κάνει τώρα, που το έπαιζε και άνετος!

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 12/01/2011 11:47:34

      Κώστα με κλέβεις , εγώ είμαι ακόμα στο moderation. Αν μπορείς επικοινώνησε μαζί μου.Το mail μου το έχει ο Φάκτορας.

  7. λοξίας avatar
    λοξίας 12/01/2011 11:17:43

    Προσπερνάς το γεγονός πως έχει προηγηθεί συνέδριο του κόμματος στο οποίο θα μπορούσε να είχε τροποποιηθεί το καταστατικό της λειτουργίας του.
    Νομίζω πως αντί για Μουρίνιο ο Αντώνης παίζει το ρόλο του Κωστένογλου στην ΑΕΛ. Και μάλιστα είναι απολύτως συνειδητοποιημένος γι' αυτό, έχοντας φτιάξει στο μυαλό του συνολικό σενάριο, το οποίο ξεδιπλώνεται σε επεισόδια μπροστά στα μάτια μας.

  8. Θόδωρος Βαρδας avatar
    Θόδωρος Βαρδας 12/01/2011 11:35:55

    Η μάχη είναι κοινοβουλευτικη και με κοινοβουλευτικους θα κερδηθεί η θα χαθεί . Στα πλαίσια αυτού του συστήματος η σύνθεση του Σαμαρα είναι Άριστη . Σωστή ισοροπια κονοβουλευτικων εκπροσωπων όλων των τάσεων , νέων και παλιών , αρα παει περίπατο η διάσπαση της κεντροδεξιας η οποία δεν έχει λόγο ύπαρξης πλέον όπως θα φανεί και στις προσεχείς Εκλογες , αλλα και η επιτυχής είσοδος νέων προσώπων με περγαμηνές απο τον ιδιωτικό χώρο και την αγορα , Μηταρακης , Κικιλιας , Παπαγεωργιου , Τζοτζολα , Κορκιδης , Καρελλας , Κασιματης . Ο Σαμαρας απέδειξε ότι δεν παρασυρεται απο προσωπικά κίνητρα . Για όσους τον ξέρουμε απο παλια πραγματικός πολιτικός ηγέτης της "Υπερβασης" .

    • Kennan avatar
      Kennan @ Θόδωρος Βαρδας 12/01/2011 12:02:07

      κ. Βάρδα μου όλα καλά. Αλλά την Μαριάννα Πυργιώτη τι την ηθελε; και την άλλη την ξανθειά του ΕΧΤΡΑ;

  9. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 12/01/2011 11:41:58

    ¨Εχω ήδη γράψει σχόλιο αλλά ο μοντερέιτορ με πικάρει. Η Έφη είναι το μέλλον στα αθλητικά. Τώρα που βρέθηκε επάξιος αντικαταστάτης θα ασχοληθώ με τα διανυκτερεύοντα βουλκανιζατέρ, φαρμακεία, πατσατζίδικα και σκυλάδικα

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Μικρός Οδυσσέας 12/01/2011 12:08:15

      Θα υπάρξει διαχωρισμός στο αθλητικό. Η effie θα ασχολείται με Chamapions league Λαπόρτα, Ρεάλ κλπ, κάτι σαν Σωτηρακόπουλος δηλαδή, ενώ ο Μικρός θα μείνει να ασχολείται με τους εγχώριους Μαρινάκηδες, τους Μπέους και τους Δαλούκες!

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/01/2011 12:11:31

        Θα γράφω για τα τοπικά. Πέφτει και ξύλο με τα καντάρια εκεί έχει ενδιαφέρον

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Μικρός Οδυσσέας 12/01/2011 12:17:06

          Για κάθε ενδεχόμενο κάνε και μια ασφάλεια ζωής!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/01/2011 12:16:22

        Χαιρετίζουμε τη είσοδο της Eφης στο χώρο, αλλά δεν εγκαταλείπουμε τον πρώτο διδάξαντα!
        Μικρός Οδυσσέας και ξερό ψωμί!

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 12/01/2011 11:46:23

    «A Statesman is he who thinks in the future generations.
    Α politician is he who thinks in the upcoming elections»
    ~Αbraham Lincoln

    • effie B. avatar
      effie B. @ η Dimi 12/01/2011 11:57:06

      How bad is it to be a statesman and a politician at the same time?

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ effie B. 13/01/2011 15:51:44

        This is by far, the absolute best combination.

        In my opinion, President Abraham Lincoln,
        was referring to two different schools of political thought.

  11. factorx avatar
    factorx 12/01/2011 11:49:03

    να μην στέλνεις σχόλια μεσω κάρτας. θα σε κόψω μονίμως

    • Wolf avatar
      Wolf @ factorx 12/01/2011 12:28:30

      Μικρέ μου Οδυσσέα, τους ταπεινούς νεροκουβαλητές, μερικοί-μερικοί τους έχουν για εύκολη λεία στην αρένα όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι μονομάχοι ή αναλώσιμοι. Γι αυτό πρόσεχε, σε βλέπω με διαρκείας στην κερκίδα.

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Wolf 12/01/2011 12:39:28

        Ε και; από εκεί ξεκινήσαμε άλλωστε

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ factorx 12/01/2011 14:57:51

      Ποια κάρτα. Με περιστέρι τα στέλνω

  12. Θόδωρος Βαρδας avatar
    Θόδωρος Βαρδας 12/01/2011 12:04:36

    Αγαπητή Dimi η πολιτικη σκέψη έχει την αξία της . Μεγαλύτερη όμως αξία έχει αν μπορει να επηρεάσει και την πολιτικη πράξη . Άρα χρειάζεται η πολιτικη παρουσία η οποία στην κοινοβουλευτικη Δημοκρατια προκύπτει απο την νίκη στις Εκλογες . Άρα σωστή η EffieB. Και πολιτικός και statesman είναι ο σωστός συνδυασμός .

  13. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 12/01/2011 12:08:50

    Πολλή κατάφαση, φίλοι μου.

    Δέν βλέπετε τίποτε πίσω απ'όλα αυτά ; Πίσω απ'τον Γιαννόπουλο, τον Άρη, τον Γιακουμάτο... τον Σουφλιά !
    Δέν πρέπει να βοηθήσουμε με τους προβληματισμούς μας τον Αρχηγό ; Να του δώσουμε την αίσθηση οτι έχει υποστηριχτές στις καινοτόμες, στις ριζοσπαστικές, στις παράτολμες κινήσεις του, κι όχι μόνο χειροκροτητές του ανακατέματος της σούπας...

    • effie B. avatar
      effie B. @ τσώφλι πασατέμπου 12/01/2011 12:17:19

      τσωφλι,
      ο Αρχηγος μολις εστρωσε το τραπεζι. Το τι θα σερβιρει, αν ειναι μια ανακατεμενη ξαναζεσταμενη σουπα η αρνακι γαλακτος μενει να το δουμε... Μην βιαζομαστε. Αλλωστε τωρα τα φωτα ειναι στραμμενα στην οικονομια και εκει τα γκεμια τα κραταει ο ιδιος!!!

  14. tiramola avatar
    tiramola 12/01/2011 12:11:09

    Και ο Παπανδρέου σε ρόλο Γκουαδιόλα...

  15. tiramola avatar
    tiramola 12/01/2011 12:12:58

    Εξάλου Μουρίνιο χωρίς Μέσι δεν φτουράει, Πάγκαλο έχει ο Σαμαράς?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ tiramola 12/01/2011 12:19:38

      Tiramola,
      εκπαιδεύουμε κάποιον, αλλά τον έχουμε ακόμα σε πρόγραμμα....πάχυνσης!

    • effie B. avatar
      effie B. @ tiramola 12/01/2011 12:22:24

      τιραμολα, στα ποδοσφαιρικα τελειως ασχετος!!!
      Κατ'αρχας ο Μουρινιο δεν προπονει τον Μεσι. Και κατα δευτερον μπορει και να εχει Παγκαλο ο Σαμαρας! Ας αγριεψει λιγο ο Γιακουματος, να γυαλισει το ματι του και θα δεις.....

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ tiramola 12/01/2011 12:23:52

      Η αλήθεια είναι ότι την κλειστή ντρίπλα του Πάγκαλου δεν την έχει κανείς στη ΝΔ. Και την ευλυγισία στη μέση επίσης! Άσε δε το ξεπέταγμα και την επιτάχυνση στα πρώτα μέτρα!

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/01/2011 12:25:58

        Η ευλυγισία απεδείχθη περίτρανα σε ζωντανή μετάδοση από το ΜΕΓΚΑ το βράδυ της κρίσης των Ιμίων!

  16. victoria avatar
    victoria 12/01/2011 12:20:28

    Νομίζω πως πρέπει να δοθεί και κάποια σημασία στην ...εκπαίδευση να το πω? όλων των στελεχών ώστε να είναι (όσο γίνεται και όσο είναι επιθυμητό) σε κοινή γραμμή. Δηλαδή το ζητούμενο για μένα τουλάχιστον, δεν είναι μόνο να έχουμε πχ ανθρώπους της αγοράς για το απαραίτητο μιξ, αλλά αυτοί να έχουν επίσης ιδεολογικά κίνητρα. Αντίστοιχα, οι εκτός αγοράς να αποκτούν εικόνα για αυτήν, ώστε οι ιδέες να μεταμορφώνονται σε εφαρμόσιμες προτάσεις.

    Δεν είναι το ζητούμενο να έχουμε δύο στρατόπεδα με συγκρουσιακή προοπτική. Ποιος συνθέτει είναι πάντα το θέμα. Η σύνθεση θα παράγει την πολιτική.

    Κατά τα λοιπά, effie σε βρίσκω ενημερωμένη, μπράβο!! (Μουρίνιο δεν ήξερα, πάλι καλά που ήξερα την ΑΕΚ λολ)

  17. ΚΩΣΤΑς Β avatar
    ΚΩΣΤΑς Β 12/01/2011 12:28:13

    To μεγάλο προτέρημα του Μουρίνιο είναι ότι κατάφερνε και έβαζε τους παιχταράδες να παίζουν πειθαρχημένα, και αμυντικά.Αυτά όμως ισχύουν όταν οι συνθήκες οι πολιτικές οι κοινωνικές οι οικονομικές είναι ομαλές και ακολουθούν την φυσιολογική ροή.Τώρα οι συνθήκες είναι πολεμικές,και δεν μπορείς να κατεβάζεις μια ομάδα στο γήπεδο όπου φίλοι και αντίπαλοι θα σε γιουχαίζουν.Ακόμη και δυό τρείς παίκτες νέοι και καλοί, θα χαθούν μέσα στην μετριότητα την απροπονησία την κλικαδορίστικη αποδυτηριοφαγία και γενικά απο την βαριά και "άτεχνη" ομάδα.Κανόνας ποδοσφαιρικός ,μια που τα παραλληλίζουμε,και σε συνθήκες μελλοντικής αγριότητας όπου οι οπαδοί θα ξεσπάσουν επι δικαίων και αδίκων,είναι ΕΝΑΣ. ΑΝΑΝΕΩΣΗ για να προλάβεις και να καθορίσεις εσύ τις εξελίξεις , και όχι οι εξελίξεις εσένα,να φτιάξεις την ραχοκοκαλιά της νέας ομάδας σου ,και να είσαι σίγουρος ότι οι ΦΙΛΑΘΛΟΙ και όχι οι μαντρωμένοι οπαδοί, και πίστωση θα σου δώσουν, αλλά και το χειροκρότημα θα εισπράξεις ,γιατί απλούστατα οι παίκτες σου θα προέρχονται απο τις αλάνες βγάζοντας μια άγρια ομορφιά ,και όχι απο τα σαλονιά των τεχνητών γηπέδων 5χ5.

  18. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 12/01/2011 12:41:17

    αν είναι να ασχοληθήτε με το τόπι, βαλτε καναν αλεφαντο, αυτον τον νεογιάπι τι μου τον θελατε

  19. STAM avatar
    STAM 12/01/2011 12:43:11

    Θαυμάσια όλα αυτά για προπονητές, παίκτες, συτήματα. Σκεφθείτε όμως ένας παίκτης να είναι πουλημένος μπορεί στη κατάληλη στιγμή να δώσει το παιχνίδι. Να κάνει το πέναλτι.

  20. Brain avatar
    Brain 12/01/2011 12:45:24

    "Για όσους περίμεναν θεαματικές αλλαγές τύπου «τα γκρεμίζω όλα» μάλλον δεν θα διάβασαν καλά για τις λειτουργίες του κόμματος. Για όσους είχαν προσδοκίες τύπου «ριζικής εκτομής» μάλλον δεν θα έχουν ιδέα από κοινοβουλευτικό έργο, ή τουλάχιστον όπως αυτό εννοείται στη δεδομένη κοινοβουλευτική μας δημοκρατία. Για όσους περίμεναν θεαματικές καρατομήσεις έχουν πολύ γρήγορα ξεχάσει παράπλευρα εξαπτέρυγα και δεκανίκια."
    Αγαπητή effie B.,
    μάλλον τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Το κοινοβουλευτικό έργο, δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τις λειτουργίες και δομές ενός κομματικού μηχανισμού. Μπορείς εύκολα, αν θες, να έχεις την κοινοβουλευτική σου ομάδα, να λειτουργεί ακριβώς και μόνο σ αυτό το πλαίσιο, δηλαδή το κοινοβουλευτικό, ενώ παράλληλα δημιουργείς σκιώδεις κυβερνήσεις ή όπως αλλιώς θέλεις τις βαφτίζεις, με στελέχη από τη μεγάλη σου δεξαμενή. Έτσι δίνεις την ευκαιρία στους κοινοβουλευτικούς να είναι αφοσιωμένοι στο έργο που τους έχει καλέσει ο λαός να κάνουν ενώ ταυτόχρονα δίνεις ευκαιρίες και αναδεικνύεις νέα στελέχη -τα οποία δεν αισθάνονται για ακόμη μια φορά αποκλεισμένα και παραπεταμένα στα αζήτητα, και όλοι είναι ευχαριστημένοι και πιο αποτελεσματικοί ενδεχομένως- που θα λειτουργούν υποστηρικτικά στην κοινοβουλευτική σου ομάδα και όχι μόνο.
    Θέλω να πω δηλαδή, ότι αν θέλει κάποιος μπορεί να έχει και άλλες επιλογές. Αυτό που λες εσύ ισχύει στην περίπτωση που ακολουθεί κάποιος το συγκεκριμένο μοντέλο, το παγιωμένο εδώ και χρόνια, που μας έχει μαμήσει.

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/01/2011 12:48:37

    Να δουμε αντιδρασεις απο ΝΔ για το μειζον ζητημα Χρυσοχοιδη !!! Θα τον στειλει σπιτι του? Θα ζητησει Εξεταστικη ? Θα κανει σαματα στην τελικη? η θ αφησει τον προδοτη να ψαχνει στα σεσκουλα??

    ΠΠ

  22. STAM avatar
    STAM 12/01/2011 12:51:53

    Η μάχη κ. Βάρδα δεν είναι μόνο κοινοβουλετική. Η μάχη είναι κυρίως πολιτική. Η μάχη είναι στη κοινωνία, στο διαδύκτιο, στις εφημερίδες, στη τηλεόραση, παντού. Στα πλαίσια αυτού του συστήματος η σύνθεση πρέπει αυτή η οποία θα μπορέσει να ενεργοποιήσει τους πολίτες. Η σύνθεση πρέπει και μπορεί να είναι κινηματική όπως ήταν και η εκλογή.

    • Θόδωρος Βαρδας avatar
      Θόδωρος Βαρδας @ STAM 12/01/2011 13:55:49

      Αγαπητέ Kennan είπε ο Σοφοκλης " Αρχη άνδρα (γυναίκα ) δεικνυσι " .
      Αρα το αποτέλεσμα θα δείξει . Η επιστροφή του Σαμαρα απο την πολιτικη έρημο και η εκλογή του στην Προεδρια της ΝΔ δείχνει ότι υπάρχει σχέδιο που ξετυλίγεται με επιτυχία μέχρι στιγμής . Υπομονή και επιμονή .

    • Θόδωρος Βαρδας avatar
      Θόδωρος Βαρδας @ STAM 12/01/2011 14:26:00

      Αγαπητέ Stam δεν υπάρχει διαφωνία ότι μέσα απο τις κοινωνικές διεργασίες , με διαφορες μορφές σαν αυτες που πολυ σωστά περιγράφεις , διαμορφώνονται οι λαϊκές πλειοψηφίες .
      Τελικά αυτες οι λαικες πλειοψηφίες οδηγούνται στην κάλπη και αναδεικνύουν μια κοινοβουλευτικη πλειοψηφία .
      Απο εκει ξεκίνησα το επιχείρημα μου εγω χωρίς αυτο να σημαίνει ότι θελω να αγνοω η να διαφωνώ με τα όσα πολυ σωστά ανάλυεις ως προηγούμενα των κοινοβουλευτικών διαδικασιών . Βέβαια στην Αγλια πρόσφατα βουλευτής πήγε φυλακή για κατάχρηση £ 20.000 . Είναι και Αυτή μια άλλη μορφή κοινοβουλευτικής νοουτροπιας και αντίληψης βουλευτικής ασυλίας . Προφανώς οι δικοί μας Βουλευτες δεν είναι διεφθαρμένοι σαν τους Εγγλεζους .




      προκύπτουν οι λαϊκές πλειοψηφίες

  23. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 13:01:12

    brain,μα το αντινιουζ δεν ειναι κατι τετοιο σαν αυτο που περιγραφεις;

    • Brain avatar
      Brain @ φωτεινη 12/01/2011 14:17:37

      Έτσι ακριβώς.
      Το κόμμα όμως και η κοινοβουλευτική του ομάδα, είναι ένα άλλο πράγμα ανεξάρτητο τελείως απ΄αυτό.
      Το antinews είναι η διέξοδος μας.
      Εδώ, στις ηλεκτρονικές σελίδες αυτού του διαδικτυακού τόπου βρίσκουμε όσοι θέλουμε την ευκαιρία της διαφορετικότητας στην άποψη, είναι το ενημερωτικό μας αγκυροβόλι, είναι ο εθισμός μας στην αληθινή χωρίς φτιασιδώματα ενημέρωση, είναι καθημερινό μας ...ναρκωτικό.
      Άλλο το ένα, άλλο το άλλο!

  24. effie B. avatar
    effie B. 12/01/2011 13:06:55

    Εγκεφαλε, μαλλον εσυ δεν φαινεται να ξερεις πως δυστυχως η ευτυχως -διαλεγεις και παιρνεις- λειτουργουν τα κομματα και οι κοινοβουλευτικες ομαδες....

    • Brain avatar
      Brain @ effie B. 12/01/2011 13:45:57

      Δε λέω για το πως λειτουργούν, λέω για το πως μπορεί να λειτουργούν.
      Λέω ότι δεν είναι κατ' ανάγκη έτσι, όπως θέλουν να μας λένε.
      Λέω ότι αλλάζοντας τους όρους τους παιχνιδιού, κόβεις τις σιγουράντζες από διεκδικήσεις την επαύριο και δημιουργείς συνθήκες υγιούς συναγωνισμού για την επαύριο ανεβάζοντας το επίπεδο.
      Λες, δηλαδή, με λίγα και απλά λόγια: κυρίες και κύριοι, ορίστε πεδίο δόξας λαμπρό. Αποδείξτε τι αξίζετε και αν αξίζετε.
      Τόσο απλά, καλή μου.
      Ψιλά γράμματα, ε!!!

      • effie B. avatar
        effie B. @ Brain 12/01/2011 13:53:58

        καλε μου, λεμε τα ιδια ακριβως. Μονο που εσυ κανεις τη διαδικασια γνωστικο αντικειμενο....

        • Brain avatar
          Brain @ effie B. 12/01/2011 14:08:44

          Ενδεχομένως.
          Ξέρεις σ αυτόν τον τόπο, η έλλειψη διαδικασιών είναι που κάνει το πρόβλημα και όπου δεν υπάρχει πρόβλημα η έλλειψη αυτή, το δημιουργεί.
          Πάντως χαίρομαι που επιτέλους συνεννοηθήκαμε. Ουφ!!!

  25. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 14:32:54

    χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν μπορει να παιξει ρολο και στην ιδια την κοινοβουλευτικη ομαδα μεσα απο μια συνεχη ,διαλεκτικου τυπου διαμορφουμενης συνιστωσας.

    • Brain avatar
      Brain @ φωτεινη 12/01/2011 14:54:36

      Άποψη μου είναι ότι οποιοδήποτε site στο διαδίκτυο, μπορεί να επηρεάσει την όποια κοινοβουλευτική ομάδα. Όσο για το συνιστώσα, θα διαφωνήσω μαζί σου και αυτό γιατί πιστεύω ότι η δύναμη του antinews είναι ότι ελέγχεται μόνο από τους ιδιοκτήτες του και κανέναν άλλο.

  26. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 12/01/2011 15:39:37

    Για την Effie B.:
    Ουσία και νόημα στο σχόλιό σου. Συγχαρητήρια πολλά.

  27. blue nile avatar
    blue nile 12/01/2011 16:18:44

    Άλλο πάλι τούτο.
    Από μικρός μεγάλωσα μέσα σε πολλά κορίτσια.
    Κάτι η λίγο μεγαλύτερη αδερφή μου κάτι η ο πόλη που ζούσα όταν σπούδαζα που είχε αναλογία αντρών προς γυναικών 1:10 πάντα είχα συναναστροφές μπόλικες με το ωραίο φύλλο.
    Όποτε η κουβέντα πήγαινε στα αθλητικά όλες οι ντόνες που ήξερα εξέφραζαν άποψη υπέρ του πιο διάσημου ή εξυμνούσαν το πιο ωραίο.
    Τον κύριο Μουρίνιο τον ανακάλυψαν πρόσφατα σχετικά και γιατί όχι?
    Ευειδής είναι πετυχημένος είναι από αναγνωρισιμότητα καλά πάει και το κυριότερο βγάζει μια τσαμπουκάδικη σοβαρότητα που πολύ τη γουστάρουνε οι κάμπιες. Βλέπετε και τον ήρωα των ημερών πολυπολιτισμικό εραστή Απόστολο που'καψε τσιγγάνικες καρδιές ...
    Ο ίδιος ο Μουρίνιο τώρα είναι ικανός να βάλει τους παίχτες του να κάνουν ενενήντα λεπτά πασούλες στο κέντρο μόνο και μόνο για να μη δεχτεί η ομάδα του γκολ. Έχει πάρει ομάδες ανυπολόγιστης αξίας και τις έβαλε να παίζουν κατενάτσιο μόνο και μόνο για να κερδίσουν χωρίς να υπολογίζει τα ατέλειωτα χασμουρητά που προκαλούν στους θεατές.
    Ναι είναι επιτυχημένος σε μια κοινωνία που έμαθε να επιβραβεύει το νικητή χωρίς να υπολογίζει παράπλευρες απώλειες ή καταστροφές που μπορεί να προκαλέσει.
    Εκεί έξω ξέρετε κυριαρχεί η αρχή της αποτελεσματικότητας, δεν έχει σημασία τι θα κάνει κάποιος όλα χρησιμοποιούνται στο βωμό της τελικής νίκης.
    (Άσχετα αν αυτή η προτεραιότητα στον τρόπο βίου οδήγησε σε ολοκαυτώματα, πονγκρόμ, ρίψεις ατομικών βομβών, σε ολοκαυτώματα της Δρέσδης και της Κανδάνου) .
    Τέλος ο Πορτογάλος τεχνικός μου προκαλεί τέτοια αποστροφή (ίσως επειδή ο τρόπος που αγωνίζεται είναι ο τρόπος του ψυχαναγκαστικά δειλού που θέλει να ρισκάρει όσο το δυνατό λιγότερο και που δεν τολμάει να κολυμπήσει στα βαθιά νερά, κάτι που δικαιολογείται να κάνει ένας τεχνικός μιας περιορισμένων δυνατοτήτων ομάδας όταν απέναντι του αντιμετωπίζει μεγαθήριο αλλά όχι ο εντολέας πολυεκατομμυριούχων ποδοσφαιριστών) που οποιοσδήποτε παραλληρισμός του με το Σαμαρά ( ακόμα και αν είναι πετυχημένος για τα περί ανανέωσης έμψυχου δυναμικού) μου φέρνει αναγούλα...

    • effie B. avatar
      effie B. @ blue nile 12/01/2011 22:00:53

      καθαρτικο μεγαλε, καθαρτικο........
      απο μια PRIMAντονα!!!!!!!!!!!!

  28. Νικος Ματσαμπλόκος avatar
    Νικος Ματσαμπλόκος 12/01/2011 21:06:28

    Μαλιστα... και η κατασταση ολων σας δεν συμμαζευεται. Δεν ειναι καιρος ουτε για μουρινιο ουτε για γκουρντιολα! Καιρος για επανασταση ειναι!

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Νικος Ματσαμπλόκος 13/01/2011 07:20:13

      ...κάν'την..!

  29. blue nile avatar
    blue nile 12/01/2011 22:56:08

    ...όντως PRIMAντονα...
    ...όντως...
    ...να'σαι καλά effie B. ...

  30. thanasis avatar
    thanasis 13/01/2011 19:38:50

    τα κομματα οπως και οι ομαδες χρειαζονται παντοτε τον μουρινιο
    τους αλλα και παιχτες που παιζουν ομαδικα.ας αρχισει το
    κομμα να παιζει ομαδικα χωρις παραφωνιες διοτι ο καιρος
    εγγυς και οι εχθροι πρω των πυλων.ηγγικε η ωρα του
    επανασχεδιασμου αμυνας και επιθεσης αλλα και
    συντονισμου σε ολες τις γραμμες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.