#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/05/2012 08:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Αδέξιος Δεξιός ...τολμάει και ρωτάει τον κ. Καμμένο



Πρώτη Ερώτηση:  μας λές  ό,τι τα  έσοδα του κράτους είναι περί τα 90 δις ευρώ ετησίως. Είμαι έτοιμος να δεχτώ τον ισχυρισμό σου, αρκεί να μου παραθέσεις  την πηγή από την οποία προκύπτει. Γιατί, εγώ ήξερα ότι ανέρχονται περί τα 56 δις. Για του λόγου του αληθές παραθέτω την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού του 2012: «Το ύψος των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού για το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2012, ανήλθε σε 12.808 εκατ. ευρώ και παρουσιάζονται μειωμένα έναντι του στόχου (12.975 εκατ. ευρώ) κατά 167 εκατ. ευρώ.»

Με έναν απλό υπολογισμό, θα δείς ότι σε ετήσια βάση εκτιμώνται περί τα 51.2 δις. Άντε να πάει καλά ο τουρισμός και να ξεπεράσουμε τα 60δις. Μέχρι τα 90 δις όμως;

Πάνο μου, έχεις μια διαφορά 30 δις!

Δηλώνεις  και Οικονομολόγος, τρομάρα σου!

Και μη μου πεις ότι θα αυξήσεις τα έσοδα από την πάταξη της φοροδιαφυγής γιατί κάτι τέτοια έλεγε και ο «λεφτά υπάρχουν»!

Δεύτερη Ερώτηση: έχω, προσωπικά, ακούσει τρία διαφορετικά ποσά για το ύψος του χρέους που …αναγνωρίζεις. Έχεις πεί δημοσίως ότι ανέρχεται στα 115 δις, στα 120 δις και στα 130 δις! Τελικά Πάνο μου, πόσο χρέος αναγνωρίζεις;  Γιατί από τα 115 μέχρι τα 130 δις, …χάνονται κάπου 15 δις. Είναι τα μέτρα που ζητάει η Τρόϊκα για την επόμενη διετία. Είναι σχεδόν το 7% του ΑΕΠ. Θα μας πείς τελικά σε ποιο νούμερο έχεις καταλήξει; Για να έχει μια βάση η συζήτησή μας. Και κυρίως πώς κατέληξες στο νούμερο αυτό;

Τρίτη ερώτηση:  ακούγεται θεάρεστο να αρνείσαι να αναγνωρίσεις το υπόλοιπο του χρέους μας. Με εξιτάρει η ιδέα. Για έναν πολύ ιδιοτελή λόγο. Έχω και εγώ ένα στεγαστικό δάνειο και περιμένω, με αγωνία, μόλις διαγράψεις το χρέος μας, να πάω με τη σειρά  μου στην τράπεζα και να τους πώ: « δεν αναγνωρίζω το χρέος μου!»  Αφού δεν αναγνωρίζεις εσύ το χρέος μιας ολόκληρης χώρας, γιατί να μην κάνω και εγώ το ίδιο; Βλάξ, δεν είμαι!

 Τέταρτη ερώτηση:,  στις 2-4-2012 στην «Πρώτη Γραμμή» του Σκάϊ, είπες ότι η Κύπρος δανείστηκε από τη Ρωσία με επιτόκιο  1%. Υπάρχει και το σχετικό βίντεο: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CTdD2dCmxZw#!

 Όμως, διαβάζω την ανακοίνωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου της Κύπρου κ. Στέφανου Στεφάνους, ο οποίος στις 5-10-2011 δήλωσε ό,τι : «Σήμερα το υπουργικό συμβούλιο της Κύπρου, ενέκρινε την δανειακή συμφωνία με την Ρωσία ύψους 2,5 δισ. ευρώ. Το δάνειο  θα έχει διάρκεια 4,5 ετών, επιτόκιο 4,5% και θα τεθεί σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2012.»

Μάλλον ο κ. Στεφάνου θα ξέρει καλύτερα από εσένα, ε; Όμως είναι ορατή η γκάφα που διέπραξες. Είδες διάρκεια δανείου 4,5 χρόνια, είδες επιτόκιο 4.5% και βιάστηκες να συμπεράνεις ότι είναι 1% το χρόνο! Τέτοιο, λάθος ούτε μαθητής δημοτικού! Να προσέχεις την άλλη  φορά Πάνο. Τα άτιμα τα νούμερα είναι αμείλικτα!

Πέμπτη ερώτηση: , ο εκπρόσωπος του …Κινήματος και επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας (ναι αυτός που πήρε 56 χιλιάδες ευρώ επί ΝΔ για ένα κανάλι που δε λειτούργησε) είπε ό,τι τα μνημόνια είναι άκυρα, ενώ και εσύ επανειλημμένως μας έχεις πει ότι θα καταγγείλεις τα μνημόνια. Ειλικρινά δεν έχω κανένα πρόβλημα με την καταγγελία. Είμαι μαζί σου! Όμως, στο πρόγραμμά σου βάζεις έξι (ναι 6) προϋποθέσεις για την καταγγελία του μνημονίου! Και  αν δεν …..συντρέξουν οι προϋποθέσεις τι θα γίνει Πάνο μου; Θα μας μείνει αμανάτι το ..μνημόνιο; Ύστερα και ο Βενιζέλος λέει ότι θα μας βγάλει εντός …τριετίας από το μνημόνιο! Έχει και …οδικό χάρτη! Μήπως εκτός από τον Αλέξη αρχίζεις να …συμπίπτεις και με τον Βαγγέλη; Γιατί και εσύ δεν μας λές συγκεκριμένα σε πόσο χρόνο θα μας βγάλεις από το Μνημόνιο!

Έκτη ερώτηση: όπως ομολόγησες δεν έχεις πρόγραμμα ούτε για την Παιδεία, ούτε για την Υγεία. Δηλαδή, για δυο κρίσιμους τομείς, ζητάς λευκή επιταγή; Να ψηφίσουμε στα ...κουτουρού; Μήπως, όμως, σκοπίμως δεν αναφέρεις το πρόγραμμά σου; Μήπως έχει δεχθεί κάποιο άλλο πρόγραμμα στο πλαίσιο προγραμματικών συμφωνιών που έχεις συνάψει;

Έβδομη ερώτηση: λές ότι θα πάρεις εντολή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τον σχηματισμό κυβέρνησης. Το Σύνταγμα το έχεις διαβάσει Πάνο μου; Εντολή παίρνουν τα τρία πρώτα κόμματα. Εσύ πως θα πάρει εντολή; Γιατί, λοιπόν, παραμυθιάζεις τον ελληνικό λαό;

Όγδοη ερώτηση: ο  Δημήτρης Καζάκης δήλωσε δημοσίως ότι του προσέφερες χρήματα για να συνεργαστεί μαζί σου http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6WdYVy_zTHE

Η καταγγελία είναι επώνυμη, είναι σοβαρή και ακόμα δεν άκουσα καμιά απάντησή σου. Είναι δυνατόν αρχηγός πολιτικού κόμματος να επιχειρεί να ...εξαγοράσει συμμαχίες;

Έτσι στο άσχετο ρωτάω: χρησιμοποιήθηκαν και με άλλους τέτοιες ..προσεγγίσεις;

 Ένατη ερώτηση: Εκτός από τον Τσίπρα με ποια άλλα κόμματα προτίθεσαι να συνεργαστείς γιατί είναι προφανές ότι οι δυό σας δεν θα έχετε την απαιτούμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Όμως, ακόμα και κάνει κυβέρνηση με τον Αλέξη,  η υποψήφια βουλευτής επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ η κ. Σπανού, είπε ότι πρέπει να βγούμε από το ευρώ πάση θυσία. Συμφωνείτε και  εσείς οι ΑΝΕΛ με τη θέση αυτή;

 Δέκατη ερώτηση: εκλεκτός υποψήφιός σας είναι και ο πρώην πρύτανης του Πολυτεχνείου Νίκος Μαρκάτος. Υιοθετείτε, ως κόμμα, με τις θέσεις του κ. Μαρκάτου; Αν όχι, τότε γιατί τον φιλοξενείτε στα ψηφοδέλτιά σας;

Για να είμαι ειλικρινής, δεν περιμένω  καμιά απάντηση. Το πολύ-πολύ να μου την πέσουν με ...ευγενικό τρόπο οι γνωστοί ταλιμπάν....

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ilektro77 avatar
    ilektro77 02/05/2012 12:48:39

    Οι ΑΝΕΛ θα μείνουν εκτός στο τσακ (2,9%) και θα μας προσφέρουν τα μέγιστα. Τα ίδια και το ΔΗΣΥ. Όλα λειτουργούν για την αυτοδυναμία της Ν.Δ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ilektro77 02/05/2012 12:58:03

      Έτσι είναι. Απλά μοιάζει απίστευτο στην πασοκική δημοκρατία των ΜΜΕ που ζούμε. Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει, το ίδιο και τα εξαπτέρυγά του (ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ, Δράση-Βαλιανάτος) και τα δεκανίκια του (ΑΝΕΞέλεγκτοι ΕΛΛΗΝΕΣ) .

    • Δραγουμης avatar
      Δραγουμης @ ilektro77 02/05/2012 13:31:04

      καλα εσεις οι δυο πρεπει να μενετε εξωτερικο

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ ilektro77 02/05/2012 16:32:17

      Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ενδέχεται να μείνουν εκτός στις επαναληπτικές, όπως και η Χρυσή Αυγή. Δημοκρατική Συμμαχία, Οικολόγοι Πράσινοι και Δράση-Φιλελεύθερη Συμμαχία επίσης εκτός.

    • Nikos P avatar
      Nikos P @ ilektro77 03/05/2012 12:09:47

      Εγώ πάντως βλέπω αυτοδυναμία. Απλά θα ήθελα και αξιοποίηση του Κώστα του Καραμανλή.

  2. GO avatar
    GO 02/05/2012 12:50:17

    .
    Να κρατήσουμε μια επιφύλαξη για τους βουλευτές που θα εκλεγούν μαζί του.
    Μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να φανούν χρήσιμοι. Πολλοί απ' αυτούς κρατούν διακριτική στάση, σε πλήρη αντίθεση με τον άκριτο λόγο του Καμμένου.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ GO 02/05/2012 15:50:38

      ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ
      ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ !!!!!

    • Greg karadexios avatar
      Greg karadexios @ GO 02/05/2012 23:35:45

      Και οι ψηφοφόροι τους θα τους κοιτούν αμέτοχοι και θα χειροκροτούν. Δεν ρωτάς να μάθεις τι έπαθε ο Παπαευθυμίου της Εθνικής Παράταξης στις εκλογές του'77, στη Καρδίτσα, που επέλεξε παρεμφερή διαδρομή!

  3. GO avatar
    GO 02/05/2012 12:54:24

    Κάτι ακόμα:
    Η φωτογραφία, αν θυμάμαι καλά, είναι από εκδήλωση έξω από την Βουλή, με αφορμή τη δολοφονία του αείμνηστου Παύλου Μπακογιάννη.
    Δεν θεωρώ ότι συνάδει με το θέμα.

    • juliet avatar
      juliet @ GO 02/05/2012 13:06:53

      Και ο Μπεχράκης ο Διονύσης στα νιάτα του.....

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 02/05/2012 13:19:24

        Καί ὁ Παλαιοκρασᾶς παραδίπλα...

        • juliet avatar
          juliet @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 13:32:21

          Γειά σου φίλε,
          αυτός έπαθε τη πλάκα της ζωής του .Εντιμος άνθρωπος νόμιζε ότι θα φτιάξει το σύστημα ,πιστεύω η τελευταία του θητεία στα ΕΛ.ΠΕ ήτανε καθοριστική να μην ξαναασχοληθεί με τη πολιτική.Σιούφας ο προιστάμενος!

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 02/05/2012 14:17:01

            Διέκρινε τήν κατάλληλη γι' αὐτόν στιγμή γιά νά ἀποσυρθεῖ...,καλό ἀπόγευμα juliet.

  4. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 12:55:47

    Γιατί αλήθεια τόση ενασχόληση με τον Καμμένο;
    Δεν γνωρίζουν ότι ακόμη και η αντιπαράθεση, ο αρνητικός σχολιασμός, ενεργεί θετικά για κάποιον που δεν τον γνωρίζει σχεδόν κανένας;
    Τόσα λάθη προεκλογικής στρατηγικής και τακτικών που μας οδήγησαν…

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 12:58:25

      Γιατί τον λαϊκισμό αν δεν τον χτυπήσεις, γίνεται σαράκι.
      Τα πράγματα είναι σοβαρά για να αφήνουμε τις πομφόλυγες του Πάνου αναπάντητες.

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ Αδέξιος Δεξιός 02/05/2012 14:47:14

        Αδέξιε , πριν καιρό .... πίστευα ότι είχες λάθος με το"κόλλημα" με τον ανεξάρτητο.
        Χίλια δίκια έχεις! Βάρα όσο μπορείς τις αρλούμπες που διαδίδουν , όχι μόνο ο καμμένος αλλά και όλοι οι καμμένοι μαζί .
        ...ο σπόρος της Δημοκρατίας .... λέει .....άκου ο σπόρος της Δημοκρατίας ..............

    • factorx avatar
      factorx @ Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 13:04:40

      Είναι σαν να λες να μην ασχολούμεθα με το ΠΑΣΟΚ

      • Γιώργος Τρεβής avatar
        Γιώργος Τρεβής @ factorx 02/05/2012 18:36:43

        Δεν αμφιβάλω ΚΑΘΟΛΟΥ ότι είναι εμβόλιμος του ΠΑΣΟΚ. Όπως ήταν κάποτε ο Καρατζαφέρης που δεν τραβάει πια.

        Σε επικοινωνιακή στρατηγική και τακτικές αναφέρομαι. Τον άγνωστο που κανείς δεν θα του έδινε σημασία τον κάναμε ‘παράγοντα’.
        Πρέπει να μετράμε σωστά τις δυνάμεις μας και να ασχολούμαστε με αυτά που πρέπει, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ, ώστε να πετύχουμε την μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
        Χάσαμε πολλούς επικοινωνιακούς πόρους ασχολούμενοι με τον Καμμένο και τον Τσίπρα.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 18:42:51

          Φίλε Γιώργο, ωραία η στρατηγική, αλλά υπάρχει και η ... ευχαρίστηση. Που θα ξαναβρούμε τέτοια επιθεώρηση σαν τους Καμμένους. Μια φορά στα 100 χρόνια και αν. :)

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 13:27:58

      Δηλαδή η συκοφαντία και η χολή κατά του Σαμαρά τόσους μήνες έπρεπε να μείνει αναπάντητη;
      1) Έλεγε πως ο Σαμαράς υπέκυψε στους εκβιασμούς και υποτάχθηκε με την υπογραφή του, ενώ ο Σαμαράς τους έχει στείλει επιστολή για αλλαγή όρων του μνημονίου και τώρα ο Μπαρόζο λέει δημοσίως (το έχουν κάνει όλοι γαργάρα όμως-δυστυχώς) πως μόνο ο Βενιζέλος είναι εγγύηση για την εφαρμογή των όρων της δανειακής! Δεν υπάρχει σοβαρότερη διάψευση για όσα λένε για το Σαμαρά ό Καμμένος και οι λοιποί """αντιμνημονιακοί""" (επίτηδες τα πολλά εισαγωγικά).
      2) Έλεγε πως δε θα γίνουν τώρα οι εκλογές επειδή δεν πάει καλά δημοσκοπικά η ΝΔ. ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΕ!
      3) Λέει πως ο Σαμαράς έχει συμφωνήσει πολύ καιρό τώρα να συγκυβερνήσει με Βενιζέλο. ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ! Και σε 1 βδομάδα θα έχει γίνει και επίσημα...

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ Γιώργος Τρεβής 02/05/2012 16:33:36

      Γιατί η δημαγωγία δηλητηριάζει τη δημοκρατία.

  5. jimmys avatar
    jimmys 02/05/2012 12:56:39

    ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!!!
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?????? ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΓΑΠ-ΜΠΕΝΗ-ΚΑΜΕΝΟΥ................
    ΚΑΙ ΠΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ..... ΕΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η 7-05-2012 ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΜΜΑ ........
    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ................

  6. seraios avatar
    seraios 02/05/2012 12:59:39

    από το στόμα σου και στου ΘΕΟΥ το αυτί!!!!!!!!!

    • Θεος avatar
      Θεος @ seraios 22/05/2012 12:01:55

      Αν και δεν το βλεπω,εμενα μην με ανακατευεις ετσι που τα κανανε

  7. pascal avatar
    pascal 02/05/2012 13:08:57

    Πολυ καλο, οπως ειναι στειλτε σε ολα τα δηθεν αντικειμενικα ΜΜΕ μπας και τον ρωτησουν τπτ ουσιαστικο και οχι τα ιδια και τα ιδια...

  8. okanenas avatar
    okanenas 02/05/2012 13:18:06

    Σύφωνα με στοιχεία της eurostat τα έσοδα ως ποσοστό τουΑΕΠ ανέρχονται στο 40,9% με ΑΕΠ 215 δις άρα σε 88 δις περίπου.
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-23042012-AP/EN/2-23042012-AP-EN.PDF

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ okanenas 02/05/2012 13:40:37

      Καλώς τον!
      Αλλο έσοδα Γενικής Διακυβέρνησης και άλλο τακτικός προϋπολογισμός.
      Το γνωρίζει και ο ...θυρωρός του ΓΛΚ.
      Την καλημέρα μου

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Aδέξιος Δεξιός 02/05/2012 15:13:48

        Αγαπητέ Αδέξιε,
        τα αναλυτικά στοιχεία είναι εδώ: http://naftemporiki.gr.s3.amazonaws.com/docs/2012/04/23/A0701_SEL03_DT_AN_00_2012_01_P_GR.pdf

        Ενας "φυσιολογικός άνθρωπος" με "μέτριο IQ" καταλαβαίνει ότι λέει μπούρδες.
        Συμπληρώνοντας την επιχειρηματολoγία σου, προσθέτω:
        1. Ναι πραγματικά τα έσοδα είναι 88 δισ ευρώ
        2. Τα έξοδα είναι 108 δισ ευρώ
        3. Αν αφαιρέσει κάποιος τους τόκους και το κεφάλαιο που πληρώνουμε στους δανειστές είναι ΠΙΘΑΝΟ να έχουμε ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ πλεόνασμα μέχρι το τέλος του 2012.
        Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε "να ξεφορτωθούμε" τους δανειστές; Φυσικά ΟΧΙ ...

        1. Τα νούμερα που αναφέρονται πιο πάνω είναι μερικώς ΤΑΜΕΙΑΚΑ. Δεν έχουν υπολογιστεί σε αυτά τα ποσά που χρωστάει το κράτος στους εσωτερικούς προμηθευτές του. Και μάλιστα αυτά τα ποσά "κρύβονται κάτω από το χαλί" και μεγαλώνουν κάθε μήνα "εκθετικά". Οι μελέτες δείχνουν ότι μπορεί και να υπερβαίνουν τα 15 δισ.
        2. Τα έσοδα των 108 δισ, απαιτούν έστω και την "υποτυπώδη χρηματοδότηση" που υπάρχει τώρα και που φυσικά έρχεται από την ΕΚΤ. Χωρίς αυτή την χρηματοδότηση τα έσοδα θα "μειωθούν τουλάχιστον κατά 20%". Αν υπολογίσεις και την μείωση του Τουρισμού, την αδυναμία απόδοσης ΦΠΑ από τις επιχειρήσεις, τα έσοδα θα μειωθούν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
        Οι πλέον "συντηρητικές εκτιμήσεις" μιλάνε για μια τρύπα 30 δισ ευρώ, ακόμη και εάν μας ΧΑΡΙΣΟΥΝΕ (ή αρνηθούμε) ΟΛΟ το χρέος μας.
        Δεν έχω φυσικά σκοπό να "υποδείξω" σε κανένα τι θα ψηφίσει την Κυριακή. Αυτό που έχει σημασία είναι να ξέρουμε όλοι τα "πραγματικά στοιχεία" και μετά ότι μας φωτίσει ο Θεός ....

      • Greg καραδεξιός avatar
        Greg καραδεξιός @ Aδέξιος Δεξιός 02/05/2012 23:41:11

        Διάβασε λίγο την ανακοίνωση του ΥΠ.ΟΙΚ , σύμφωνα με την οποί το πρωτογενές πλεονάσμα είναι 2δις+ αλλά επιβαρυνόμενο με 7δις+ τόκους δημιουργεί έλλειμμα 5 δις! Δεν είναι σωστό να πέφτεις σε τέτοια ολισθήματα που προδίδουν ημιμάθεια!!!!

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ okanenas 02/05/2012 13:42:46

      Για τα άλλα ερωτήματα, δεν έχουμε απαντήσεις;

      • okanenas avatar
        okanenas @ Aδέξιος Δεξιός 02/05/2012 14:06:00

        τα έσοδα είναι 88 δις τέλος.

        • Μηχανικός avatar
          Μηχανικός @ okanenas 02/05/2012 15:16:54

          Στα 88δις, εκτός των άλλων (δανεισμός του κράτους κ.α.), περιέχονται και οι εισφορές των πολιτών στα ασφαλιστικά ταμεία. Εννοεί ο Καμμένος ότι οι εισφορές μας θα πάνε στην πληρωμή μισθών και συντάξεων και όχι στα ασφαλιστικά ταμεία;;;

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Μηχανικός 02/05/2012 15:29:33

            συμπλήρωση: τρεχόντων μισθών.

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ okanenas 02/05/2012 18:49:58

          Eίσαι άσχετος, τέλος.
          Στο εξηγούν και επιμένεις ως γνήσιος καμμενοοπαδός, τέλος.
          Κακώς έχεις δικαίωμα ψήφου με τέτοιο iq , τέλος.

          Ξεστραβώσου, τέλος:
          "Τα έσοδα του Προϋπολογισμού εκτιμάται θα είναι χαμηλότερα κατά 3 δισ. ευρώ λόγω της βαθύτερης ύφεσης. Συγκεκριμένα, αντί για έσοδα 59,18 δισ. ευρώ που προέβλεπε ο αρχικός Προϋπολογισμός, ο συμπληρωματικός εκτιμά ότι τα συνολικά έσοδα θα φθάσουν τα 56,16 δισ. ευρώ."
          http://www.iefimerida.gr/node/38022

          • okanenas avatar
            okanenas @ Kώστας ΜΠ 02/05/2012 20:30:56

            Αγαπητέ είσαι τελείως αλλού ..τέλος.
            Μου απαντάς με ένα άρθρο για τον προϋπολογισμό του 12 όταν τα στοιχεία που αναφέρω αποτελούν τετελεσμένα και αφορούν το 11. Κάνε τον κόπο να τα διαβάσεις και μην εκνευρίζεσαι….τέλος!

          • Κώστας ΜΠ avatar
            Κώστας ΜΠ @ okanenas 02/05/2012 21:18:57

            Σε ένα έχεις απόλυτο δίκιο.
            Πως είστε εκνευριστικοί.
            Εκνευρεστικά άσχετοι, με πρωτοφανή άγνοια. Και θέλετε να μετέχετε και σε συζητήσεις.
            Το εξηγεί και παρακάτω ο Άδεξιος
            ( μιλάμε τα ξέρουν οι μαθητές λυκείου, εκεί καταντήσατε από τον τυφλό φανατισμό και την ημιαμάθεια που σας ταίζουν παρακμιακά sites) πως τα έσοδα του Προυπολογισμού έχουν σημασία και όχι λοιπά( πχ δανεισμός από έντοκα, έσοδα ΟΤΑ κλπ).
            Έχουμε πρωτογενές έλλειμμα. Το καταλαβαίνεις;
            Σε ρωτάω ευθέως:
            α) ξέρεις τι θα πει πρωτογενές έλλειμμα;
            β) γράψε σαφώς έχουμε ή όχι πρωτογενές έλλειμμα;
            Να σε προλάβω:
            -αν απαντήσεις "όχι δεν έχουμε", είσαι πιο άσχετος και από 5χρονο
            -αν πεις έχουμε , όπως είναι η σκληρή πραγματικότητα , τότε συνομολογείς πως ο Πάνος και τα θύματά του μπουρδολογούν όταν λένε πως τα έσοδα φτάνουν για μισθούς και συντάξεις.
            Τελείωσες.
            Και γράψε ρητώς έ; Μην ξεφύγεις! Έχουμε ή όχι πρωτογενές έλλειμμα;
            Περιμένω...

  9. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 02/05/2012 13:29:39

    Το πρωτογενές έλλειμμα πως αντιμετωπίζεται; Εκεί είναι το σοβαρό ερώτημα στους πολιτικούς αρχηγούς. Εκεί θα φανεί ποιος έχει σχέδιο...

  10. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 02/05/2012 13:36:37

    Πραγματικα ευλογα τα ερωτηματα αυτα, και επειδη το σαιτ αυτο εχει πραγματι πολυ μεγαλη επισκεψιμοτητα, σιγουρα θα μεταφερθει στο επιτελιο του κ. Καμμενου. Οποτε αναμενω με αρκετο ενδιαφερον τη τοποθετηση καποιου στελεχους των ΑΝ.ΕΛ (κι οχι μονο απλων οπαδων του κομματος τους, ωστε να υπαρξει μια σχετικη αξιοπιστια στην απαντηση).

  11. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 02/05/2012 13:39:55

    H 8η ερώτηση δείχνει,αν είναι έτσι,ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ!!! Ο Καμμένος πρέπει να απαντήσει άμεσα,διαφορετικά τελείωσε!!! Τα υπόλοιπα τα επαναλαμβάνει συνεχώς ο Άδωνις(Ο πρώην Καρατζαφερικός)!!!Ιδού η Ρόδος ανεξάρτητε Καμμένε!!!

  12. bird avatar
    bird 02/05/2012 13:46:02

    Στην πραγματικότητα ο Καμμένος και ο ΣΥΡΙΖΑ έχουν διγλωσσία στο θέμα (ευρώ-δραχμή) για να τραβούν ψήφους από όλους. Aπό τη μια λένε οτι δεν υπάρχει τρόπος να μας διώξουν από το ευρώ. Αυτό στα αυτιά κάποιων ψηφοφόρων ακούγεται ως εγγύηση παραμονής στο ευρώ και σκοπεύουν να τους ψηφίσουν επειδή εγγυώνται κατάργηση των μνημονίων ΚΑΙ παραμονή στο ευρώ. Αλλά από την άλλη κερδίζουν κάποιες ψήφους κάνοντας λόγω για επιστροφή στη δραχμή ή συνεργαζόμενοι με ανθρώπους που κάνουν λόγω για επιστροφή στη δραχμή, όπως ο Καζάκης και η Σπανού και θα τους ψηφίσουν κάποιοι με την ελπίδα να φύγουμε από το ευρώ.

  13. γιωργης avatar
    γιωργης 02/05/2012 13:57:31

    Η μόνη αξιόπιστη λύση για να πάρουμε επιτέλους μπροστά σαν κράτος αλλά και ατομικα να φύγει αυτό το πέπλο απογοήτευσης που ας σκεπάζει εδώ και δυόμιση χρόνια είναι ψήφος στην νέα δημοκρατια

  14. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/05/2012 13:59:11

    Δεν μπορώ να φανταστώ που θα βρεθούν οι ψήφοι για να επιβιώσει κοινοβουλευτικά ο κ. Καμμένος. Κυκλοφορεί τόση ανευθυνότητα; Οι δημοσκοπήσεις έλεγαν: ναι. Και είναι τυχεροί ηοι ΑΝΕΛ που δεν επιτρέπεται ακόμα η δημοσιοποίηση τους. Το δημοσκοπικό ξεφούσκωμα τους που υποψιάζομαι θα τους έστελενε ακόμα χαμλότερα. Κατι τέτοιο δεν έγινε και με την ΔΗΜΑΡ του 18% ;
    Και τον Μαρκάτο; Θα έπρεπε να ντρέπεται! Ο Καμμένος φυσικά!

  15. GreekInLux avatar
    GreekInLux 02/05/2012 14:12:42

    Θα ήθελα πρωτίστως να πω ότι εμένα προσωπικά ο Καμμένος δεν μου ξίνισε τώρα, δεν τον "χώνευα" ποτέ...και από τις εποχές της φωτογραφίας ακόμα. Μου είναι όμως αδιανόητο να πιστέψω, ειδικά μετά το απόλυτο ξεγύμνωμα των τελευταίων ημερών, ότι μπορεί να υπάρχουν σώφρονες άνθρωποι που θα πάνε να ψηφίσουν τον πιο λούμπεν "κομματικό σχηματισμό" (επιπέδου Βεργή πασπαλισμένου με σοβαροφανή εθνικοφροσύνη) των τελευταίων δύο δεκαετιών. Αδυνατώ επίσης να πιστέψω ότι όλοι αυτοί που εμφανίζονται ως οπαδοί του στο διαδίκτυο και βρίζουν όποιον τολμά να ξεστομίσει λόγο αμφισβήτησης του παχουλού σωτήρα είναι "και καλά" πρώην αγανακτισμένοι νεοδημοκράτες. Τόση χολή δεν δικαιολογείται έστω κι αν είσαι "πρώην"...για μένα και το 3% στους ΑΝ.ΕΛ πολύ θα είναι...

    • ά avatar
      ά @ GreekInLux 02/05/2012 14:48:30

      Συμφωνω

  16. Darki avatar
    Darki 02/05/2012 14:18:38

    Tην Κυριακη το βραδυ θαχει ενα φεγγαρι ΝΑ! .Θαναι σα βουλγαρικο θυμιατο.Ενημερωστε τον Πανο παρακαλω,ναβγει να το δει.

  17. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 02/05/2012 14:20:20

    ΑΔΈΞΙΟΣ ΔΕΞΙΌΣ τώρα που λες για ταλιμπάν γνωρίζεις άν το Ολύμπια άλλαξε διαχειριστή δεν είμαστε κ´ χτεσινη στο σχολιασμό αλλα αυτο που συμβαίνει τελευταία στο Ολύμπια είναι απίστευτο άν γράψεις κάτι αρνητικό για τον καμμενο πέφτουν να σε φάνε κ´ μάλιστα με άκρως υβριστικά σχόλια οι ταλιμπάν κ´ είναι κρίμα για το τόσο αξιόλογο μπλογκ που διάολο πάμε σαν Λαος

  18. factorx avatar
    factorx 02/05/2012 14:38:24

    Ο Πάνος Καμμένος σε συνέντευξη στον ΣΚΑΙ στις 2-5-2012, δεν αμφισβητεί τα επιτόκια πριν από το 2009. Δηλαδή αναγνωρίζει όλο το χρέος έως το 2009!
    http://www.youtube.com/watch?v=iK_OjoiU1kQ&feature=youtu.be

  19. Πτωχοπρόδρομος avatar
    Πτωχοπρόδρομος 02/05/2012 14:43:15

    Δεν έχετε καταλάβει ένα πράγμα: Η ψήφος στον Καμμένο δεν έχει ορθολογικά κίνητρα άρα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ορθολογικά. Είναι περισσότερο ένα όχι (στην τακτική Σαμαρά) που προέρχεται από μια ηθική στάση " το μεν ναι ναι το δε ου ου " . Όταν ένα κόμμα είναι πολυσυλλεκτικό και ποσώς ενδιαφέρεται για την ιδεολογική καθαρότητα τα τελευταία 20 χρόνια , οι οπαδοί του έχουν μάθει να πορεύονται με την πλειοψηφική άποψη κατά το δοκούν.Δηλαδή άντε κανα δύο διαγραφές για τους περίεργους. Όταν όμως υπάρχει μια μικρή ομάδα που διαχειρίζεται αυτά τα θέματα με μαζικές διαγραφες τότε δεν μιλάμε για ΝΔ αλλά για ΕΔΗΚ εποχής Ζίγδη . Πρέπει λοιπόν να πείσει ο Σαμαράς ότι δεν πρόκειται για σχέδιο διάλυσης του κόμματος που ούτως ή άλλως οδηγεί στο ίδιο αποτέλεσμα από άλλο δρόμο. Έτσι κιαλλιώς θα πρέπει να ξαναζητήσει εκλογές με λίστα για να απαλλαγεί από τους Μητσοτακοκαραμανλικούς που μπορεί (ανάλογα με το αντάλλαγμα) να συμμετέχουν σε μιά τουρλού κυβέρνηση . Έτσι κιαλλιώς η χώρα είναι στον αυτόματο πιλότο προς πτώχευση καθότι δεν βγαίνουν οι παράδες. Λοιπόν τώρα φαίνεται πόσο αξία θα είχε κάποιος που θάλεγε όχι το Νοέμβρη κιας χαλάγανε το κόμμα οι Κυριακοαρούληδες. Το θέμα είναι ο λαός τι αντιλαμβάνεται. Η Μέρκελ μας τρόμαξε και κέρδισε χρόνο. Τώρα οι υπογραφές μπήκανε η κοινοβουλευτική έγκριση δόθηκε, είμαστε σε χειρότερη κατάσταση από τότε με τον Γιωργάκη γιατί το χρέος ονοματίστηκε σε χώρες, οπότε οι εκλογές είναι απλά ένα πανηγυράκι λαϊκής εκτόνωσης , κιαν επαναληφθούν θα δώσουν και απαλλακτικό στο ψηλό πεντι απο Μινεζότα. Μακάρι ο Σαμαράς να έχει τα κότσια να πεί την αλήθεια (άν την ξέρει) για τα επερχόμενα και να μη κρύβεται πίσω από "στημένες" μη αυτοδυναμίες. Εγώ θα τον ψηφίσω αλλά δεν έχω επιχειρήματα για να πείσω τον διπλανό μου. Μπορώ να πω ζηλεύω την χειραφέτηση του. Όσο για την επιβίωση του συστήματος ΠΑΣΟΚ είναι αντίστοιχη με την επιβίωση των οσφυοκαμπτων της ΝΔ. Τα ψηφοδέλτια που γνωρίζω σε Ημαθία και Καβάλα είναι zum kotzen που λένε και οι Γερμανοί. Η προεκλογική αφίσα με τη χωριστρούλα και τη γραβάτα παραπέμπει σε υποψήφιους της δεξιάς σε Βουλγαρία και Ρουμανία βγαλμένη από κάποιο αμερικάνικο πρακτορείο. Ο Βενιζέλος σαν μεγαλομπακάλης ντελικατέσεν χαμογελάει πονηρά και έχει μεγαλύτερη διεισδυτικότητα . Μήπως το ίδιο γραφείο τις έβγαλε και τις δύο; τον ένα τον κονταίνει τον άλλο τον ψηλώνει...
    Επίσης δεν θα μπορούσα να ανεχθώ ένα Καραμανλή να βάζει τον Λούλη (αχώνευτο) στο Επικρατείας , γιατί να ανεχθώ τον Λαζαρίδη (έστω κιαν τον συμπαθώ από τη εποχή του "Σχολιαστή", με τον ΠανΠαν να γράφει για τα "ούρα της Βερούλη" και να νομιμοποιεί έκτοτε το σύστημα ΠΑΣΟΚ).Δηλαδή βγάζει μια ανασφάλεια η κίνηση αυτή.
    Αυτά ! Επαναλαμβάνω : ψηφίζω Σαμαρά παρόλες τις ενστάσεις μου και τα σημειολογικά κριτήρια . Μακάρι να πάνε όλα καλά , και να μη χρειαστεί να αλλάξετε γνώμη για πολλούς δεξιούς σήμερα.(.." τον πήρα για εξτρεμιστή , τώρα τον χαιρετάω ...)

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Πτωχοπρόδρομος 02/05/2012 15:58:36

      !!!!!!!!!!!!!!

    • Πτωχοπρόδρομος avatar
      Πτωχοπρόδρομος @ Πτωχοπρόδρομος 04/05/2012 00:28:53

      Επειδή βιάστηκα να κάνω εκτιμήσεις στο παραπάνω σχόλιο μου,
      για τους υποψήφιους σε Ημαθία κλπ, ζητώ εξαιρετικά συγγνώμη απ' αυτούς,
      και ειδικά από το Ζήση Χ. Πατσίκα, που πιστεύω πως πρέπει να κοσμήσει
      το προσεχές κοινοβούλιο, μιας και έχει λαμπερό λόγο και φρέσκια σκέψη!
      Ζήση καλή επιτυχία! ( Ο Ζήσης γράφει συχνά στο Antinews )

  20. kotstak avatar
    kotstak 02/05/2012 14:50:23

    Να προσθέσω μερικές υποερωτήσεις στο πρώτο ερώτημα:
    Εάν τα έσοδα του δημοσίου είναι περίπου 90δις/ετος, και τα έξοδα για μισθούς και συντάξεις είναι περίπου 50δις/ετος, δεδομένου ότι το δημόσιο το τελευταίο διάστημα δεν πληρώνει τους προμηθευτές, δεν επιστρέφει ΦΠΑ, χρωστά παντού κλπ., θα έπρεπε να είχε πλεόνασμα 30 δις/έτος περίπου.
    Τι κάνει το δημόσιο αυτά τα χρήματα;
    Γιατί δανείζεται χρήματα αφού έχει πλεόνασμα;
    Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών, καταστρέφουν με τον καταστροφέα εγγράφων 30 δις/έτος;

    Εάν όντως έχετε πει, ότι το δημόσιο έχει έσοδα 90δις/ετος, σαν άνθρωπος είστε επιπόλαιος, σαν πολιτικός είστε επικίνδυνος.
    Ζητώ από τους πολίτες να προβληματισθούν σε τι περιπέτειες θα μπει η πατρίδα μας, εάν σε περίοδο μεγάλης κρίσης κυβερνηθεί από έναν τόσο επιπόλαιο άνθρωπο.

    ΥΓ. Τους ίδιους υπολογισμούς με εσάς κύριε Καμμένε, έκανε και ο Γεώργιος Παπανδρέου όταν είπε το περιβόητο: “λεφτά υπάρχουν”, γι’ αυτόν το λόγο σας αποκαλώ: “Λεφτά Υπάρχουν ο 2ος”.

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ kotstak 02/05/2012 15:25:01

      Το έγραψα και παραπάνω, στα 90δις που αναφέρει ο Καμμένος, περιέχεται και το ποσό δανεισμού του κράτους και οι ασφαλιστικές εισφορές των πολιτών στα ταμεία.
      Δηλαδή μας λέει - εκτός του γεγονότος ότι δεν λέει από που και πως, θα δανειστούμε για να φτάσουμε τα 90δις - ότι οι εισφορές μας στα ταμεία, θα χρησιμοποιηθούν για να πληρωθούν οι ΤΡΕΧΟΝΤΕΣ ΜΙΣΘΟΙ και συντάξεις!!!
      "Δεν περιγράφω άλλο"...

  21. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 02/05/2012 15:08:57

    Καλά ακόμα με τον Καμμένο ασχολείστε? Προσωπικά δεν έχω γνωρίσει ψηφοφόρο της Νέας Δημοκρατίας που θα ψηφίσει ΑΝΕΛ. Όλοι ΣΥΡΙΖΑ (πλειοψηφία) και ΚΚΕ θα ψηφίσουν. Βασικά κι εγώ ΣΥΡΙΖΑ θα ψηφίσω και θα είναι η πρώτη μου ψήφος σε άλλο κόμμα εκτός ΝΔ είτε σε δημοτικές, είτε σε ευρωεκλογές, είτε σε εθνικές (το 2009 απείχα). Για να φανταστείτε τι γίνεται εκεί έξω ένας φίλος μου ταλαντεύεται ανάμεσα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ... Και μιλάμε για ΝΔίτες μέχρι το κόκαλο. Κρίμα γιατί ο Σαμαράς είναι αξιόλογος πολιτικός και πατριώτης. Έκανε τρελά λάθη όμως και δεν έπεισε. Το μήνυμα πρέπει να σταλεί πάση θυσία και προς πάσα κατεύθυνση. Την Κυριακή θα γίνει της το σιδηρούν...

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Ανώνυμος 02/05/2012 15:51:50

      Απείχατε το 2009, φέτος όμως θα ψηφίσετε… ο Νεοδημοκρατικός σας κύκλος θα ψηφίσει κατά πλειοψηφία Σύριζα (!!!) όπως άλλωστε κι εσείς και αναγνωρίζεται στο Σαμαρά ότι είναι αξιόλογος και πατριώτης αλλά δεν του δίνετε την ψήφο σας γιατί "έκανε τρελά λάθη και δεν έπεισε". Περίπου εύχεστε όμως "το μήνυμα να σταλεί πάση θυσία και προς πάσα κατεύθυνση"... εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει τίποτα από το συλλογισμό σας. Εσείς;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ανώνυμος 02/05/2012 16:00:00

      ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ .
      Υ.Γ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ "ΣΥΡΙΖΑ" ,ΓΙΑΤΙ
      ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ..

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Ανώνυμος 02/05/2012 16:25:45

      Αγαπητέ Ανώνυμε 3.08
      Υπάρχουν δύο εκδοχες. Ή μας κοροιδεύεις (το πιθανότερο) ή δυστυχώς κι εσύ και η παρέα σου χρειάζεστε την βοήθεια ενός καλού ψυχολόγου.Και την ανάγκη την έχετε μάλλον από τον καιρό που (υποτίθεται) ψηφίζατε ΝΔ .

  22. kastroHEL avatar
    kastroHEL 02/05/2012 15:26:24

    Τσούζι η άνοδος του των Ανεξάρτητων ε? Όσο και να χτυπάτε αυτοί οι ψήφοι δεν γυρίζουν πίσω...θα πάνε οπουδήποτε αλλού αλλά όχι σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ!Είστε όλοι σας τελειωμένοι...ΠΑΠΑΛΑ!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ kastroHEL 02/05/2012 15:33:06

      Άρχισε η επέλαση της διαδικτυακής βλακείας από τους ανεξάρτητους ταλιμπάν. Ένα ο λόγος, ένα το σύνθημα, απειλές και πάλι απειλές που αγγίζουν τα όρια της γραφικότητας. Για την ταμπακιέρα τίποτα. Σύντροφοι βαστάτε τις ομπρέλες, προβλέπεται βλακοθύελλα!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ kastroHEL 02/05/2012 15:37:29

      Αντιλαμβάνεσαι ότι μετά από όλα αυτά (λογοκλοπή Γεωργαλά, δίωξη της ελευθερίας του τύπου, συνεργασίες με ΣΥΡΙΖΑ κλπ, ενθυλάκωση του πρύτανη του Indymedia, καταγγελίες Καζάκη, εκβιαστικές ανακοινώσεις υποψηφιοτήτων) τον εαυτό σας πάνω και πέρα από όλα προσβάλλετε υποστηρίζοντας Ελικοτπεράκια?

    • Mara avatar
      Mara @ kastroHEL 02/05/2012 15:41:31

      Η Συγγρού την Δευτέρα.... θα μοιράζει μαντήλια για το καλαματιανό....
      Πές στον αρχηγό σου να περάσει μιά βόλτα.... να πάρει μερικά μαντηλάκια να τα μοιράσει στους "φίλους" του, τα πασοκοντοράκια.....

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Mara 02/05/2012 15:55:57

        Καί δέν μποροῦσα νά καταλάβω τόσες μέρες τί μᾶς τσούζι,τί μᾶς τσούζι...,εἶναι πού 'χω καιρό νά μπῶ στό...τζακούζι.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 16:30:27

          Χα,χα, χα.....!! Κυθήριε , ποιητή!!!!!!

  23. Mara avatar
    Mara 02/05/2012 15:34:55

    Αδέξιε, χίλια ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    Ο άνθρωπος είναι τόσο , άσχετος και καβαλημένος που ήταν αναμενόμενο πως θα είχε αυτή την κατάληξη.....

    Μωρέ.... θα χορέψουνε καλαματιανό από Δευτέρα όλοι...τους, χοροπηδώντας....

  24. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 02/05/2012 15:39:57

    Πανως Καμαινος είπε: πρως αδέξηο. θα σου απαντουσα εφχαριστος, αλα μολις που καταφαιρα να δηαβασο μεχρη το 2 , μετα πιγε να εκραγη το κεφαλη μου.
    Η.Γ. μιποσ ενδιαφερεσε για δαχτιλογραφος μου; βλεπο καλα γραφις, αν διορθονες και τα ορθωγραφικα σου , σουπερ.

  25. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 02/05/2012 15:54:12

    Πριν από λίγο στην Κατερίνη (14.30) είδα με τα μάτια μου τον Καμμένο να περνάει μπροστά από τις καφετέριες του πεζόδρομου, οι οποίες τέτοια ώρα είναι άδειες από κόσμο.
    Συνοδευόταν από μόλις 20 άτομα.
    Μιλάμε για λαοθάλασσα.
    Αυτό που σας αναφέρω δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση.
    Ήμουν αυτόπτης μάρτυρας.

  26. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2012 16:04:08

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑ.
    ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ.

    • kastroHEL avatar
      kastroHEL @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2012 16:29:35

      ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΦΑΝΤΆΖΟΜΑΙ ΑΝΑΦΈΡΕΣΑΙ...

    • Mara avatar
      Mara @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/05/2012 09:52:42

      Γειά σου Πειραιώτη,

      Ο αστείος αυτός τύπος που λέγεται Καμμένος, πράγματι προσφέρει θέαμα για επιθεώρηση, με πολύ γέλιο....

  27. δεξιός δεξιός avatar
    δεξιός δεξιός 02/05/2012 16:06:08

    του Καμμένου του είπε κανείς οτι έχει υποψήφιο βουλευτή πρώην αξιωματικό της Αεροπορίας που προσφάτως απετάχθη λόγω ποινών (πουλάκια λένε για 2000+ μέρες , ναι δυο χιλιάδες συν) και με αεροδικείο να εκκρεμεί λόγω λιποταξίας ?

    μην πει κάποιος για προσωπικά δεδομένα , όταν κάποιος βάζει για βουλευτής τότε τα δεδομένα είναι στην διάθεση του έλληνα πολίτη και ψηφοφόρου

    υ.γ. υποψηφιος σε νομο της Πελοποννήσου ψηλα και δεξια οπως ωλεπουμε τον χαρτη ...

    • airman avatar
      airman @ δεξιός δεξιός 02/05/2012 19:08:00

      Επειδή ο Πάνος είναι ανορθόγραφος, μπέρδεψε το ''απόστρατος'' με το ''απότακτος''!
      Υ.Γ. Ενώ οι υπόλοιποι (απόστρατοι όχι απότακτοι) που είναι υποψήφιοι σε γειτονικούς-κοντινούς Νομούς είναι ''αστέρια''!

      • airman avatar
        airman @ airman 02/05/2012 21:14:28

        Και επειδή στον ίδιο Νομό είναι υποψήφιοι δύο προερχόμενοι από την αεροπορία, διευκρινίζεται ότι δεν πρόκειται για τον μεγαλύτερο σε ηλικία αλλά για το νεώτερο.
        Υ.Γ. Μιλάμε για ''χαμένους'' μισθούς 15 ετών μέχρι να βρεθεί κάποιος να τον βάλει στη θέση του, δηλ. εκτός του στρατεύματος.

  28. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2012 16:09:19

    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΩΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ- ΚΑΜΜΕΝΟ ?
    ΔΗΛ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΑ ?
    ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ ?

  29. kastroHEL avatar
    kastroHEL 02/05/2012 16:33:19

    Καλό!!!

  30. kastroHEL avatar
    kastroHEL 02/05/2012 16:34:21

    Πρόσεχε μη μαζεύουν με ελικόπτερο τον δικό σου από καμιά ταράτσα!

    • monson avatar
      monson @ kastroHEL 02/05/2012 22:51:34

      ...καλα ειδαμε και τα κοπαδια που βοσκησαν στην ομιλια του Πανοκαμμενου στο λιμανι...600 νασασταν απο ολο το νομο θεσσαλονικης...! ε ρε κουνια που σας κουναγε..!! Φωναζε ο μπομπος ουρλιαζαν τα νομιστερακια απο κατω...μεχρι και γκαντι ερμηνευεσε ο πανμεγιστος ανεξαρτητος ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ...!!

      ρε αντε απο δω εχετε και μουτρα να μιλατε...

      ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!

      Φακτορα θα καταλαβω αν δεν θελεις να δημοσιευσεις το σχολιο αλλα δεν αντεχονται τα φασιστομουτρα αυτα.

  31. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 02/05/2012 16:37:17

    ευχαριστώ για τη συνεισφορά.

  32. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 02/05/2012 16:38:43

    δεν έχω ιδέα, αλλά εγώ ούτως ή άλλως εκεί είμαι persona non grata!

  33. rs avatar
    rs 02/05/2012 16:39:17

    Αυτός στη μέση ποιός είναι;

  34. kastroHEL avatar
    kastroHEL 02/05/2012 16:40:00

    Σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό, δεν μπορώ να διανοηθώ από κάποιον που υποτίθεται ότι πλήτετε από τα μέτρα και την ακόμη χειρότερη θύελα που έρχεται και να το επικροτεί όλο αυτό...είμαι σίγουρος ότι έχεις βρει την άκρη εκεί στη Συγγρού και μια χαρά βολεμένος είσαι, σαν τους αντίστοιχους "αντιπάλους "(λέμε τώρα) σου του ΠΑΣΟΚ!Για πες μου λαδώθηκε το εντεράκι σου τα τελευταία χρόνια?

  35. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 02/05/2012 16:43:01

    Xα χα, καλησπέρα Διαμαντένιε Ἂγγελε!

  36. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 02/05/2012 16:46:23

    "Όσο και να χτυπάτε αυτοί οι ψήφοι δεν γυρίζουν πίσω…θα πάνε οπουδήποτε αλλού"
    όμως θα φύγουν από τον Πάνο, σύμφωνα με σένα.
    Κατάλαβα, εκπρόσωπος τύπου του κινήματος είσαι, φαίνεσαι σαΐνι.
    Επ' ευκαιρείας
    Ο Πάνος είχε πει ότι ο Πρόεδρος του κινήματος θα εκλεγεί από την βάση:
    Α) Τελικά ποιος εκλέχθηκε;
    Β) Ποιο όργανο του κινήματος εξέλεξε τον Πάνο πρόεδρο-προεδρεύοντα, έχει συστηθεί και με τις δυο ιδιότητες;
    Γ) Τα βιογραφικά των υποψηφίων βουλευτών γιατί πήγαν στα χέρια του Πάνου για αξιολόγηση και όχι στο αρμόδιο όργανο του κινήματος;
    Υ.Γ. Φιλιά στο Κατερινάκι, έχουμε καιρό να το δούμε από τα μέρη μας. love katerinaki.

  37. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 02/05/2012 16:57:25

    Τι κάνει η συχνή παρέα με τον Δαναό!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 02/05/2012 19:37:46

      Ἐμπνέει...

  38. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/05/2012 17:16:13

    Ποια άνοδος των Ανεξάρτητων; Αν συνεχίσουν να κυκλοφορούν ο κ. Καμμένος και οι εκπρόσωποι τους στα κανάλια θα ψάχνουν την ψήφο τους την Κυριακή.

  39. juliet avatar
    juliet 02/05/2012 17:19:42

    Δεν ντρεπόσαστε ,να πέσετε να φάτε έναν καημένο άνθρωπο ή μήπως άνθρωπέ μου είσαι από τους λεφτά υπάρχουν .....σου την πέσανε όλοι μπατίρηδες είμαστε ...ο φθόνος βλέπεις ,τι είπαμε διαθέτετε και ελικόπτερο εμείς αν σου πω ποδήλατο θα το παρεξηγήσεις ....Σ' αλλη γειτονία μπορεί να είναι πιο ήσυχα ,τώρα ξυπνήσανε τα παιδιά και είναι ορεξάτα.

  40. alex23 avatar
    alex23 02/05/2012 17:26:17

    και εγω ετσι νομιζω
    και για αυτο στο ενδιαμεσο οι 'καμμενοι' θα μας ανακοινωσουν καποιου ειδους 'συνεργασια' (απο χορηγιες ?) ή θα διασπαστουν

  41. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 02/05/2012 17:26:36

    ΞΕΡΕΙΣ Η ΑΠΛΟΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΑΝ ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ
    ΑΠΛΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ...ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ .

  42. juliet avatar
    juliet 02/05/2012 17:33:11

    Tι δεν κατάλαβες και αυτός από διαβούλευση βγήκε και είναι σε σύγχυση .

  43. alex23 avatar
    alex23 02/05/2012 17:38:37

    γιατι υπαρχουν ανενημερωτοι
    και αυτο, γιατι τα μμε και τα αριστερα μπλογκς τον προστατευουν (οπως εκαναν παλιοτερα με τον καρατζαφερη) για να του φτιαξουν παρουσια κοινοβουλευτικη και να ψαλιδισουν την νδ, γιατι η νδ δεν εχει μαχητικους πολιτικους να τον κραξουν και κανουν δημοσιες σχεσεις επειδη οι φιλοδοξιες τους πολλες φορες ειναι πανω απο το κοινο καλο και γιατι ο ιδιος και οι δικοι του κρυβονται και δεν απαντανε σε τιποτα, κερδιζοντας πολιτικο χρονο, πριν οι υποψηφιοι ψηφοφοροι τους καταλαβουν τι πανε να κανουν..

  44. αναγνωστης avatar
    αναγνωστης 02/05/2012 17:39:28

    Ο Καμμένος κοροιδεύει απροκάλυπτα τον κόσμο.

    Στο πρόγραμμά του σελ 27 δηλώνει ότι θα φορολογήσει τα φυσικά πρόσωπα για εισόδημα μέχρι 12.000 Ε με φόρο 5%.

    Σε σημερινή του συνέντευξη στον Σκάι δηλώνει ότι θα θεσπίσει αφορολόγητο για εισοδήματα έως 14.000 Ε., δηλαδή φόρο 0%!!!

    Να απαντήσουν τί ισχύει, και πόσο κοστολογείται.

    Όμως επειδή δεν θα απαντήσουν, έν είναι βέβαιο ότι είναι επικίνδυνοι και δουλεύουν ανοικτά τον κόσμο.



    http://www.youtube.com/watch?v=HlOEx0f1YN8&feature=youtu.be

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ αναγνωστης 02/05/2012 18:51:21

      τι να πεί κανένας.
      Ο άνθρωπος τελεί σε σύγχυση.
      Αμφιβάλλω, αν έχει διαβάσει το πρόγραμμα του.

  45. alex23 avatar
    alex23 02/05/2012 17:40:10

    αλλα απο την αλλη θα μου πεις, ενα 15-20 % των ελληνων θα ψηφισει πασοκ .. για αυτους τι να πεις ...

  46. GreekInLux avatar
    GreekInLux 02/05/2012 17:44:53

    ανίδεε ψηφοφόρε είμαι ελεύθερος επαγγελματίας από 8ετίας, με πατέρα επίσης ελεύθερο επαγγελματία που έχει φάει το "σκατό με το κουτάλι" στο πεζοδρόμιο 40 χρόνια. Η πείρα του και η διδαχή του δεν μου επιτρέπουν να συγκινούμαι από τσιτάτα και εξυπνακισμούς που ξεστομίζονται από άνεργους γιούς πλούσιων μπαμπάδων που επιμένουν στα 47 να συμπεριφέρονται στα κακομαθημένα καλόπαιδα. Το αν λαδώθηκε το άντερο μου οφείλετε αποκλειστικά και μόνο στην εργασία μου καθώς και σ' αυτή των γονιών μου και σε αυτά που μου πρόσφεραν μέχρι εγώ ν' αρχίσω τη σταδιοδρομία μου. Οπότε μη βιάζεσαι, μέσα στο μηδενισμό και τον φανατισμό (αλήθεια για πιο επίπλαστο ιδανικό από αυτά που σου σερβίρουν οι ΑΝ.ΕΛ) που σε διακατέχει να χαρακτηρίσεις αυτόν που δεν χάφτει ευκολόπεπτες κουταμάρες βολεμένο. Γκέκε;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ GreekInLux 02/05/2012 19:50:48

      ΤΩΡΑ ΦΙΛΕ GREEKINLUX , ΚΑΘΕΣΑΙ
      ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΙΖΕΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΜΕΝΟ
      ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ
      ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟ
      ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ?

    • popi thessaloniki avatar
      popi thessaloniki @ GreekInLux 02/05/2012 20:05:27

      Υπαρχουν καποιοι ανθρωποι,που για καποιον αρωστημενο λογο,περιφερονται ολημερις σε διαφορες σελιδες παριστανοντας τους πρωην νεοδημοκρατες και απαντουν με υβρεις σε οποιονδηποτε τολμησει να σχολιασει αρνητικα τον Καμμενο,Τους χαρακτηριζουν βολεμενους,ηλιθιους.βλακες,φασιστομουτρα και πολλα αλλα.Δεν πρεπει να τους απαντουμε και να τους δινουμε αξια.Ειναι ,σιγουρα μεθοδευμενες, ομαδικες και υποκινουμενες κινησεις.Αρχιζω να πιστευω ,οτι η υπερμετρη φιλοδοξια του κυριου Καμμενου τον κανει οχι μονο γραφικο ,αλλα και πολυ επικινδυνο!!!!!!!!

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ GreekInLux 05/05/2012 16:24:33

      Μη ταϊζετε τα τρολλ. :)

  47. thanasis avatar
    thanasis 02/05/2012 17:45:30

    ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ. ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΜΠΟΥΛΗ!

  48. alex23 avatar
    alex23 02/05/2012 17:53:10

    μετα το 'λεφτα υπαρχουν', εχουμε το 'ιδιωτικες χορηγιες' υπαρχουν

    για να ευθυμισουμε λιγο, ελπιζω οι υποστηρικτες στα καμμενα να βγαζουν και αυτοι καμια χορηγια, και να μην 'αυτοκτονησουν' μετα σαν τη ποντια στο ανεκδοτο, που εμαθε οτι οι αλλες πληρωνονται..

  49. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 02/05/2012 18:33:54

    Χαίρομαι για τον προβληματισμό σας και ευχαριστώ για το χώρο που μου δίνετε για να απαντήσω όσο και να σας ρωτήσω και εγώ κάποια ουσιώδη για τη χώρα ερωτήματα:

    1. ΌΠως σωστά αναφέρει ανωτέρω ο okanenas τα έσοδα του κράτους δεν είναι μόνο αυτά που αναφέρονται στον προϋπολογισμό όπως εσείς αφήνετε να εννοηθεί. Ο Πάνος μίλησε έσοδα του Κράτους (εκδόσεις εντόκων γραμματίων μικρής διάρκειας, έσοδα ΟΤΑ και άλλων φορέων του Κράτους κ.α.) και όχι για έσοδα προυπολογισμού.
    Αλλά μια και λεθιξεσ το θέμα του Προυπολογισμού, ο κ. Σαμαράς υπέγραψε το μνημόνιο λέγοντας ότι δεν θα είχαμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Μα αν δει κάποιος τον προυπολογιμό τα έσοδα του Κράτους είναι περί τα 54 δις και οι μισθοί + συντάξεις περί τα 20 δις.
    Δηλ. τα έσοδα υπερκαλύπτουν τις πληρωμές των δικαιούχων, δεν το ξέρει ο κ. Σαμαράς?

    2. Αν πας στο σαιτ της Διαύγειας και αναζητήσεις αυτό το ΑΔΑ: ΒΟΧΡΗ-ΖΟΖ θα δεις για ένα ομόλογο που εκδόθηκε για πληρωμή οφειλών νοσοκομείωνψους 1 δις και που τελικά ακυρώθηκε γιατί προφανώς ήταν από τα χρέη που είχε απορίψει επί κ. Καραμανλή το ελεγκτικό συνέδριο σαν ύποπτα και που ο κ. Παπακων/νου έσπευσε να πληρώσει για να εκθέσει την πολιτική της Ν.Δ.
    δηλ. αν το ομόλογο δεν είχε ακυρωθεί και είχε πληρωθεί ο κ. Σαμαράς θα το αναγνώριζε σαν χρέος του κράτους? Τα άλλα σκανδαλώδη με τις μίζες στα εξοπλιστικά, της SIEMENS, κ.α. ο κ. Σαμαράς τα θεωρεί ότι ο Ελληνικός λαός οφείλει να τα πληρώσει?
    Πέστε μου είναι κακό να θέλουμε να μάθουμε πόσο είναι το πραγματικό χρέος της χώρας? Αν δεν είναι κακό τότε πρώτος ο κ. Σαμαράς να βγει και να ζητήσει την καταγραφή του και εγώ θα τον ψηφίσω.

    3. Ο κ. Καραμανλής έσωσε του Έλληνες δανειολήπτες με τον νόμο για τα πανωτόκια. Αυτό το δικαίωμα διεκδικούμε και εμείς. Ο Πάνος είπε: θα επαναφέρω τους μισθούς στην προ του μνημονίου κατάσταση. Άρα αν σου εξασφαλίσει εισόδημα ωφείλεις να το πληρώσεις. Από εκεί και πέρα θα δωθεί μέριμνα ώστε αυτοί που επλήγησαν με την κρίση από τον ιδιωτικό τομέα να προστατευτούν από τις τράπεζες. Είναι κακό να συνεχίσει την πολιτική του κ. Καραμανλή?

    4. Κλασική περίπτωση διύλυσης του κώνωπα και κατάποσης της καμήλας. Ειλικρινά δεν μπορώ να ξέρω αν όντως δεν ξέρει ο Πάνος για την Κύπρο ή αν μπερδεύτηκε με το επιτόκιο που δανείζει η ΕΚΤ (1%) ενώ εμείς δανειζόμαστε μέσω Μνημονίου Ι με πάνω από 5%, ή για το χαμηλότοκο δάνειο που μας είχε προτείνει η Ρωσσία και ο ΓΑΠ τους "έφτυσε".
    Αυτό που ξέρω είναι ότι οι Κύπριοι μπορούν και δανείζονται από τη Ρωσσία. Εμείς που έχουμε και τον συνεχιστή της φιλορωσικής πολιτικής του κ. Καραμανλή (δηλ. ο Σαμαράς, ο φίλος του Πούτιν) δεν μπορούμε να δανειστούμε γιατί μας το απαγορεύει το Μνημόνιο Ι που αποδέχτηκε πλεόν και ο Σαμαράς. Το μνημόνιο ορίζει απόλυτα από ποιές χώρες μπορούμε να δανειστούμε και η Ρωσσία δεν είναι ανάμεσα σε αυτές.

    5. Όταν οι πολιτικοί αρχηγοί της συγκυβέρνησης αποφάσισαν για το μνημόνιο, έδεσαν τη χώρα για τα επόμενα 30 χρόνια περίπου. Άρα όποιος μιλήσει για ακριβή χρόνο εξόδου από αυτό απλά θα πέσει έξω. Όμως το να ξεκινήσεις έναν αγώνα καταγγελίας του σαν αντισυνταγματικό και απόδοσης ευθυνών στους υπαίτιούς του εντός και εκτός Ελλάδας θα έπρεπε να είναι κοινός αγώνας όλων των κομματών αν όντως επιζητούν το δίκαιο και το καλό για την κοινωνία μας.
    Στο μνημόνιο μας πήγαν και μέσω αυτού μας σκοτώνουν. Το λένε πλέον και οι ίδιοι οι Τροϊκανοί και οικονομολόγοι όπως πρόσφατα ο Στιγκλιτζ, τι άλλο θα έπρεπε να κάνει από το να συμφωνήσει και ο Πάνος?

    6. Αν τον Πάνο δεν τον ψηφίσει ο Ελληνικός λαός πιστέψτε με δεν θα είναι ο λόγος η Παιδεία είτε η Υγεία. Θα είναι η λάσπη που του ρίχνουνε πανταχόθεν. Άλλωστε τόσες μέρες δεν είδαμε να του γίνεται κάποια επίθεση βάση προγράμματος αλλά μόνο χτυπήματα κάτω από τη ζώνη.

    7. Ο κάθε αρχηγός πιστεύει σε κάτι: ο κ. Σαμαράς στην αυτοδυναμία, ο Πάνος ότι θα είναι μέσα στα τρία πρώτα κόμματα, που το παράξενο?

    8. Ο κ. Καζάκης είναι μία παράξενη και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα αλλά τον έχουν αναγάγει τα ΜΜΕ σαν ειδίμονα επί παντός του επιστητού. Πρώτα προσέγγισε τον Μίκη Θοδωράκη και μετά έφυγε καταγγέλοντάς τον για να αμαυρώσει το κίνημά του. Τώρα επιτίθεται στο Πάνο και κάνει καταγγελίες, εκ πρώτης όψεως αστήρικτες και προβοκατόρικα μιλάει και για άλλους υποψηφίους των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Ήδη πρόκειται να του υποβάλλει μύνηση και ο αρχηγός του ΠΑΜ κ. Βιτάλης.
    Αλλά αυτό που δεν μπορώ να ξεχάσω είναι η επίθεσή του στον κ. Μιχελάκη στο πρωϊνό του ΑΝΤ1, όπου τον αποκάλεσε εν ολίγοις προδότη και δοσίλογο. Αυτού του ανθρώπου τις απόψεις τις επικροτείται σαν Antinews?

    9. Οι μετεκλογικές συνεργασίες όπως είπε και ο κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος της Ν.Δ. σήμερα στο REALFM αποφασίζονται μετά τις εκλογές. Όσο για την επιστροφή στο ευρώ, ας μην ξεχνάμε ότι η χώρα χρεοκόποσε επίσημα (πληρώθηκαν τα CDS) επί κυβερνήσεως (Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ - ΛΑΟΣ) Παπαδήμου.
    Η επιστροφή στην δραχμή λοιπόν, όταν η χώρα είναι χρεοκοπημένη ήδη δεν πρέπει ούτε να τρομάζει ούτε να αποτελεί μπαμπούλα για τον κόσμο.
    Απλά ότι είναι να γίνει, αν θα πρέπει εκ των πραγμάτων να γίνει, θα πρέπει να είναι προσεκτικά και σωστά οργανωμένο. Άλλωστε τι άλλο χειρότερο να πάθουμε όταν δημοσιεύματα αναφέρουν νέα χρεοκοπία και πληρωμή CDS για 7 δις ομόλογα που δεν συμμετείχαν στο PSI περί τα μέσα Μαϊου και όταν πριν στεγνώσει το μελάνι μιλάνε για νέο δάνειο το 2014?

    10. Στο ψηφοδέλτιο των Ανεξάρτητων Ελλήνων χωράνε όλοι όσοι ενστερνίζονται την ανάγκη αντίδρασης και αντίστασης σε αυτά που μας ετοιμάζουνε οι ξένοι και ντόπιοι προστάτες μας.
    Ο λαός από εκεί και πέρα έχει την ωριμότητα να κρίνει ποιοί μέσα από τα ψηφοδέλτια αυτά έχουν και τις προδιαγραφές να φέρουν σε πέρας το έργο αυτό στη Βουλή. Αν πιστεύουν στο κ. Μαρκάτο θα το σεβαστούμε και πιστεύουμε ότι το ίδιο θα κάνει και ο ίδιος ως προς τις ψήφους μας.

    • factorx avatar
      factorx @ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 02/05/2012 18:47:16

      Εγώ θα ερωτήσω δυο μόνο:

      1. αφού ο Καζάκης είναι όπως λες παράξενος τότε μίλησε μαζί του ή όχι ο Καμμένος; και γιατί τα μπλογκς του Καμμένου τον εκθειάζαν τόσους μήνες; Ευθεία απάντηση γιατι κάτι πήρε το μάτι μου να λέτε για goldman sachs;

      2. στο πρόγραμμά του, σελ 27, ο Καμμένος δηλώνει ότι θα φορολογήσει τα φυσικά πρόσωπα για εισόδημα μέχρι 12.000 Ε με φόρο 5%.

      Σε σημερινή του συνέντευξη στον «Σκάι» δηλώνει ότι θα θεσπίσει αφορολόγητο για εισοδήματα έως 14.000 Ε., δηλαδή φόρο 0%!!!

      Τi ισχύει και πόσο κοστολογείταi;

      http://www.youtube.com/watch?v=HlOEx0f1YN8&feature=youtu.be

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 02/05/2012 18:54:46

      Aνεξάρτητε Έλληνα,
      για να μην κουράζω...
      Σε παρακαλώ, αν ξέρεις και μπορείς, εξηγησέ μας τι αναφέρει το πρόγραμμα Καμμένου στη σελίδα 18 της "Eθνικής Αντιπρότασης", περί των προυποθέσεων ακύρωσης του Μνημονίου.
      Πες μας δηλαδή αν μπορείς υπό ποιές προυποθέσεις ισχυρίζεται το κόμμα σου πως θα ακυρώσει το Μνημόνιο στη σελίδα 18 του προγράμματος...

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 02/05/2012 19:00:28

      Επιτέλους θα μπορέσω να κάνω τα παράπονά μου σε άνθρωπο του κινήματος.
      1ο) Που είναι το Κατερινάκι, διότι ως γνωστών katerinaki love antinews, δεν πιστεύω να έπεσε φίμωμα.
      2) Ο Πάνος είχε πει ότι ο Πρόεδρος του κινήματος θα εκλεγεί από την βάση:
      Α) Τελικά ποιος εκλέχθηκε;
      Β) Ποιο όργανο του κινήματος εξέλεξε τον Πάνο πρόεδρο-προεδρεύοντα γιατί έχει συστηθεί και με τις δυο ιδιότητες;
      Γ) Τα βιογραφικά των υποψηφίων βουλευτών γιατί πήγαν στα χέρια του Πάνου για αξιολόγηση και όχι στο αρμόδιο όργανο του κινήματος;
      3) Τελικά ο Πάνος θα συγκυβερνήσει με τον Τσίπρα ή τσάμπα το πλύσιμο;
      Υ.Γ. Φιλιά στο Κατερινάκι, εμείς πάντα το αγαπούσαμε, κι ας μας το κρύβετε, σαν το πρόγραμμά σας.

    • Aδέξιος Δεξιός avatar
      Aδέξιος Δεξιός @ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ 02/05/2012 19:09:38

      Κατ' αρχήν μ' αυτό το "Ανεξάρτητος Ελληνας" προσβάλλεις όλους τους άλλους έλληνες.
      Εμείς, δηλαδή, τι είμαστε; Υπόδουλοι.

      Οσον αφορά στην επιχειρηματολογία σας.
      Από πότε αγαπητέ μου τα έντοκα γραμμάτια του δημοσίου λογίζονται ως έσοδα του κράτους;
      Δάνεια είναι και μάλιστα με τόκο τα οποία πρέπει να επιστραφούν και μάλιστα σχετικά σύντομα.
      Και ξέρετε που θα πάει το επιτόκιο των εντόκων γραμματίων έτσι και σχηματίσει κυβέρνηση ο Καμμένος;
      Εκεί που είναι αυτά της πιστωτική σας κάρτας!
      Είναι δυνατόν να ισχυρίζεστε στα σοβαρά οτι θα κάνετε πολιτική με τα έντοκα γραμμάτια του δημοσίου; Ελεος!

      Δεύτερον, η τοπική αυτοδιοίκηση έχει δικούς της αυτοτελείς πόρους. Θέλετε να μας πείτε ο,τι οι πόροι της ΤΑ θα περιέλθουν στην Κεντρική Διοίκηση; Αυτό προτείνετε;
      Αν ναι, να μας το πείτε δημοσίως.
      Τόσο χρόνια βουλευτής ο Καμμένος και αγνοεί ακόμα τα αυτονόητα;

      Για το δάνειο με τη Ρωσία. Η Κύπρος δανείστηκε μόλις 2.5 δις με επιτόκιο 4.5%.
      Ο Καμμένος λέει οτι δανείστηκε με 1%. Λέει ψέμματα ναί ή όχι. Εκτός και αν είναι άσχετος!
      Εσείς στα σοβαρά πιστεύετε οτι η Ρωσία θα μπορούσε να δανείσει στην Ελλάδα 50 ή 100 δις;
      Ξέρετε που θα πήγαινε η πιστοληπτική της αξιολόγηση την άλλη μέρα;
      Συνέλθετε! Δεν απευθύνεσθε σε άσχετους!

      Ποια λάσπη και πράσινα άλογα. Εγώ υπέβαλλα δέκα τεκμηριωμένα ερωτήματα.
      Σε κανένα δεν απαντήσατε, ούτε κάν στοιχειοδέστατα επαρκώς. Αναμασάτε αοριστίες και γενικότητες.

      Λυπάμαι, αν δεν θεωρείτε σοβαρό θέμα την παιδεία και την Υγεία.
      Θα σας κρίνει ο λαός για αυτό.

      Ο Καμμένος μπορεί να πιστεύει οτι είναι και ο Μέγας Ναπολέων. Κανένας δεν είναι τέλειος. Ομως, αν είμαστε σοβαροί πρέπει να μιλάμε επι ρεαλιστικών δεδομένων!

      Για τον Καζάκη σας απάντησαν ήδη.

  50. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 02/05/2012 18:42:55

    Θα σχολιάσω προς το παρόν στο σημείο 8. για τα όσα είπε ο κος Καζάκης στη συνέντευξη περί χρημάτων.

    Εάν συζητούσαν να συνεργαστούν πολιτικά και ο κος Καμμένος του πρότεινε οικονομική στήριξη για την προεκλογική εκστρατεία ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου, ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ, εγώ προσωπικά δεν θα έβλεπα κάτι κακό, εφόσον θα ήταν όλα με παραστατικά και με πόθεν έσχες και ως το ύψος του ποσού που επιτρέπεται.

    Σε μια συνεργασία καθείς βάζει ότι μπορεί να προσφέρει. Άλλος τις γνώσεις, άλλος το πολιτικό του δίκτυο, άλλος τη χρηματοδότηση -πάντα με διαφάνεια εννοείται στις σημερινές συνθήκες πλέον-.

    Ως γνωστόν η προεκλογική εκστρατεία έχει έξοδα.

    Είναι επίσης γνωστό όπως διαβάζω στο μπλογκ Σεισάχθεια που αποχώρησαν από τον Καζάκη για δικούς τους λόγους, ότι ο κος Καζάκης ήθελε συνδρομή εγγραφής για μέλος του ΕΠΑΜ 200 ή 300 ευρώ και μετά μηνιαία συνδρομή κάθε μέλους 20 έως 30 ευρώ το μήνα.

    Εάν όμως υπάρχει νύξη εκ μέρους Καζάκη περί "απόπειρας χρηματισμού άλλου είδους" και όχι αυστηρά βάσει μιας μίνιμουμ προγραμματικής ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ για την προεκλογική εκστρατεία ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΜΙΤΗΣ, τότε ο κος Καζάκης θα πρέπει να έχει και μερικούς αυτήκοους μάρτυρες παρόντες στη συζήτηση ή ηχογραφημένη την ίδια τη συζήτηση, διότι αυτά είναι σοβαρά πράγματα.

    Θα ήταν δε εξόχως ΒΛΑΚΑΣ αυτός που θα επιχειρούσε τέτοιου είδους χρηματισμό χωρίς να έχει καλύψει τα νομικά νώτα του...

  51. Παύλος avatar
    Παύλος 02/05/2012 18:58:35

    Είναι πράγματι κρίμα, που ένα παρορμητικό, ανώριμο παιδαρέλι τείνει να αποβεί μοιραίο για την παράταξη που τον ανέδειξε, κυρίως όμως για την πατρίδα!
    Είναι απίστευτο πως μπορεί να παρασύρεται τόσο πολύς - καλοπροαίρετος κατά τα άλλα- κόσμος από τη .....χρυσόσκονη !;!;
    Θεωρώ όμως, ότι η σκληρή αντιπαράθεση μαζί τους δεν βοηθάει σε τίποτα. Απλώς ..εκτονώνει την αγανάκτησή μας (το έχω πάθει επανειλημμένως).
    Αντιθέτως, νηφάλια κριτική και στάση, σαν αυτή του Αδέξιου Δεξιού στο αξιολογότατο άρθρο του, μπορεί κάλλιστα να διεγείρει συνειδήσεις !

  52. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 02/05/2012 19:58:56

    Μια περισσότερη λεπτομερή απάντηση στον "Ανεξάρτητο Ελληνα"

    O ΑΝΕΛ έγραψε: 1. ΌΠως σωστά αναφέρει ανωτέρω ο okanenas τα έσοδα του κράτους δεν είναι μόνο αυτά που αναφέρονται στον προϋπολογισμό όπως εσείς αφήνετε να εννοηθεί. Ο Πάνος μίλησε έσοδα του Κράτους (εκδόσεις εντόκων γραμματίων μικρής διάρκειας, έσοδα ΟΤΑ και άλλων φορέων του Κράτους κ.α.) και όχι για έσοδα προυπολογισμού.
    Αλλά μια και λεθιξεσ το θέμα του Προυπολογισμού, ο κ. Σαμαράς υπέγραψε το μνημόνιο λέγοντας ότι δεν θα είχαμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις. Μα αν δει κάποιος τον προυπολογιμό τα έσοδα του Κράτους είναι περί τα 54 δις και οι μισθοί + συντάξεις περί τα 20 δις.
    Δηλ. τα έσοδα υπερκαλύπτουν τις πληρωμές των δικαιούχων, δεν το ξέρει ο κ. Σαμαράς?

    Η απάντηση του Αδέξιου Δεξιού:
    Χαίρομαι που συμφωνείτε οτι τα έσοδα του κράτους είναι 54 δις. Αυτό λέω και εγώ! Να τα πείτε στον Πάνο.
    Τα έντοκα γραμμάτια είναι δάνεια και μάλιστα με υψηλά επιτόκια. Ξέρετε με τι επιτόκιο δανειζόμαστε τώρα; Δηλαδή, αυτό είναι το μοντέλο που στηρίζει ο Πάνος; Τα έντοκα γραμμάτια. Ακόμα και ένας πρωτοετής φοιτητής οικονομικών γνωρίζει οτι τα έντοκα γραμμάτια είναι η επαχθέστερη και πιο ακριβή μορφή δανεισμού.
    Δεύτερον, η ΤΑ έχει νομικά θεσπισμένους αυτοτελείς πόρους οι οποίοι δεν έχουν σχέση με την Κεντρική Διακυβέρνηση. Θέλετε να μας πείτε οτι η πρόταση σας είναι να εισπράττει η κεντρική κυβέρνηση τους πόρους της τοπικής αυτοδιοίκησης; Αν ναι, να το πείτε φανερά.
    Ο Σαμαράς υπέγραψε το Μνημόνιο, όπως λές, για να μην πτωχεύσει η χώρα, για να μειωθεί το επιτόκιο του πρώτου δανείου και για να κουρευτεί το χρέος. Τόσο δύσκολα είναι να το καταλάβετε;
    Τέλος, όπως ξέρετε το κράτος δεν έχει έξοδα μόνο για μισθούς.

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    2. Αν πας στο σαιτ της Διαύγειας και αναζητήσεις αυτό το ΑΔΑ: ΒΟΧΡΗ-ΖΟΖ θα δεις για ένα ομόλογο που εκδόθηκε για πληρωμή οφειλών νοσοκομείωνψους 1 δις και που τελικά ακυρώθηκε γιατί προφανώς ήταν από τα χρέη που είχε απορίψει επί κ. Καραμανλή το ελεγκτικό συνέδριο σαν ύποπτα και που ο κ. Παπακων/νου έσπευσε να πληρώσει για να εκθέσει την πολιτική της Ν.Δ.
    δηλ. αν το ομόλογο δεν είχε ακυρωθεί και είχε πληρωθεί ο κ. Σαμαράς θα το αναγνώριζε σαν χρέος του κράτους? Τα άλλα σκανδαλώδη με τις μίζες στα εξοπλιστικά, της SIEMENS, κ.α. ο κ. Σαμαράς τα θεωρεί ότι ο Ελληνικός λαός οφείλει να τα πληρώσει?
    Πέστε μου είναι κακό να θέλουμε να μάθουμε πόσο είναι το πραγματικό χρέος της χώρας? Αν δεν είναι κακό τότε πρώτος ο κ. Σαμαράς να βγει και να ζητήσει την καταγραφή του και εγώ θα τον ψηφίσω.

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε:
    Κακό δεν είναι να θέλετε να μάθετε πόσο είναι το χρέος. Κακό είναι να μην ξέρετε πόσο είναι το χρέος και να λέτε τρείς διαφορετικές εκδοχές όπου η μία από την άλλη απέχει 15 δις!
    Ο Σαμαράς έχει ζητήσει την καταγραφή, απλώς δεν το πήρατε χαμπάρι και ποτέ δεν είναι αργά να αλλάξετε γνώμη!

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    3. Ο κ. Καραμανλής έσωσε του Έλληνες δανειολήπτες με τον νόμο για τα πανωτόκια. Αυτό το δικαίωμα διεκδικούμε και εμείς. Ο Πάνος είπε: θα επαναφέρω τους μισθούς στην προ του μνημονίου κατάσταση. Άρα αν σου εξασφαλίσει εισόδημα ωφείλεις να το πληρώσεις. Από εκεί και πέρα θα δωθεί μέριμνα ώστε αυτοί που επλήγησαν με την κρίση από τον ιδιωτικό τομέα να προστατευτούν από τις τράπεζες. Είναι κακό να συνεχίσει την πολιτική του κ. Καραμανλή?

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε: Μη πιάνετε στο στόμα σας τον Καραμανλή. Ο Καραμανλής στηρίζει την παράταξη.
    Τι σχέση έχει το ένα με το άλλος; Αλλο ο νόμος για τα πανωτόκια και άλλο επαναφέρω τους μισθούς στο επίπεδο του 2009. Εγώ δεν ε΄χω πρόβλημα να επανέλθουν οι μισθοί στο 2009, ρωτάω μόνο που θα βρεθούν τα χρήματα και απάντηση δεν παίρνω.
    Τέλος, πάλι σας συλλαμβάνω αδιάβαστο, γιατί πρώτο ο Σαμαράς μίλησε για για τη προστασία των δανειοληπτών που επλήγησαν από την κρίση.

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    4. Κλασική περίπτωση διύλυσης του κώνωπα και κατάποσης της καμήλας. Ειλικρινά δεν μπορώ να ξέρω αν όντως δεν ξέρει ο Πάνος για την Κύπρο ή αν μπερδεύτηκε με το επιτόκιο που δανείζει η ΕΚΤ (1%) ενώ εμείς δανειζόμαστε μέσω Μνημονίου Ι με πάνω από 5%, ή για το χαμηλότοκο δάνειο που μας είχε προτείνει η Ρωσσία και ο ΓΑΠ τους “έφτυσε”.
    Αυτό που ξέρω είναι ότι οι Κύπριοι μπορούν και δανείζονται από τη Ρωσσία. Εμείς που έχουμε και τον συνεχιστή της φιλορωσικής πολιτικής του κ. Καραμανλή (δηλ. ο Σαμαράς, ο φίλος του Πούτιν) δεν μπορούμε να δανειστούμε γιατί μας το απαγορεύει το Μνημόνιο Ι που αποδέχτηκε πλεόν και ο Σαμαράς. Το μνημόνιο ορίζει απόλυτα από ποιές χώρες μπορούμε να δανειστούμε και η Ρωσσία δεν είναι ανάμεσα σε αυτές.

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε: Διϋλίζουμε τον κώνωπα, οταν ο αρχηγός σας ψεύδεται; Είπε ναί ή όχι οτι Κύπρος δανείστηκε με 1%. Δείτε το βίντεο.
    Η Κύπρος δανείστηκε από τη Ρωσία 2.5 δις με 4.5% δηλαδή υψηλότερο απ’΄οτι δανειζόμαστε εμείς με το μνημόνιο. Ομως, σε κάθε περίπτωση, πιστεύετε οτι μπορεί η Ρωσία να δανίζει την Ελλάδα με 50 ή 60% δις ετησίως; Ξέρετε που θα πάει η πιστοληπτική της αξιολόγηση την επομένη;

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    5. Όταν οι πολιτικοί αρχηγοί της συγκυβέρνησης αποφάσισαν για το μνημόνιο, έδεσαν τη χώρα για τα επόμενα 30 χρόνια περίπου. Άρα όποιος μιλήσει για ακριβή χρόνο εξόδου από αυτό απλά θα πέσει έξω. Όμως το να ξεκινήσεις έναν αγώνα καταγγελίας του σαν αντισυνταγματικό και απόδοσης ευθυνών στους υπαίτιούς του εντός και εκτός Ελλάδας θα έπρεπε να είναι κοινός αγώνας όλων των κομματών αν όντως επιζητούν το δίκαιο και το καλό για την κοινωνία μας.
    Στο μνημόνιο μας πήγαν και μέσω αυτού μας σκοτώνουν. Το λένε πλέον και οι ίδιοι οι Τροϊκανοί και οικονομολόγοι όπως πρόσφατα ο Στιγκλιτζ, τι άλλο θα έπρεπε να κάνει από το να συμφωνήσει και ο Πάνος?

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε:
    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την καταγγελία του Μνημονίου. Είμαι υπέρ! Ομως, ο Πάνος στο πρόγραμμά του σελ. 18 βάζει έξι προϋποθέσεις. Οχι μια και δύο, αλλά έξι! Ξέρετε πόσο χρόνο θα πάρει για να πληρωθούν αυτές οι προϋποθέσεις; Αν ποτέ πληρωθούν; Και στο μεσοδιάστημα; Μνημόνιο και άγιος ο θεός!

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    6. Αν τον Πάνο δεν τον ψηφίσει ο Ελληνικός λαός πιστέψτε με δεν θα είναι ο λόγος η Παιδεία είτε η Υγεία. Θα είναι η λάσπη που του ρίχνουνε πανταχόθεν. Άλλωστε τόσες μέρες δεν είδαμε να του γίνεται κάποια επίθεση βάση προγράμματος αλλά μόνο χτυπήματα κάτω από τη ζώνη.

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε:
    Ποιά λάσπη χριστιανέ μου. Δέκα ερωτήματα υπέβαλα, και μου γράφετε αοριστίες. Αν δεν το ...έχετε, αφήστε το. Θα ακούσουμε τη συμβουλή της Κατερίνας, θα μπούμε στο σάϊτ!
    Λυπάμαι, αν θεωρείτε πολυτέλεια την υγεία και την παιδεία. Θα σας κρίνει ο λαός.

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    7. Ο κάθε αρχηγός πιστεύει σε κάτι: ο κ. Σαμαράς στην αυτοδυναμία, ο Πάνος ότι θα είναι μέσα στα τρία πρώτα κόμματα, που το παράξενο?

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε:
    Ο Πάνος μπορεί να πιστεύει οτι είναι και ο Μέγας Ναπολέων! Κανένας δεν είναι τέλειος. Ομως, πολιτική δεν γίνεται με τις φαντασιώσεις του καθενός, αλλά με ρεαλιστική αποτίμηση των γεγονότων.

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    8. Ο κ. Καζάκης είναι μία παράξενη και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα αλλά τον έχουν αναγάγει τα ΜΜΕ σαν ειδίμονα επί παντός του επιστητού. Πρώτα προσέγγισε τον Μίκη Θοδωράκη και μετά έφυγε καταγγέλοντάς τον για να αμαυρώσει το κίνημά του. Τώρα επιτίθεται στο Πάνο και κάνει καταγγελίες, εκ πρώτης όψεως αστήρικτες και προβοκατόρικα μιλάει και για άλλους υποψηφίους των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Ήδη πρόκειται να του υποβάλλει μύνηση και ο αρχηγός του ΠΑΜ κ. Βιτάλης.
    Αλλά αυτό που δεν μπορώ να ξεχάσω είναι η επίθεσή του στον κ. Μιχελάκη στο πρωϊνό του ΑΝΤ1, όπου τον αποκάλεσε εν ολίγοις προδότη και δοσίλογο. Αυτού του ανθρώπου τις απόψεις τις επικροτείται σαν Antinews?

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε:
    Μη στρεψοδικείτε. Ο Καζάκης προέβη σε μια καταγγελία. Εγώ την αναφέρω. Εσείς είστε υποχρεωμένος να απαντήσετε και μάλλον «στρίβετε δια του αρραβώνος»

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    9. Οι μετεκλογικές συνεργασίες όπως είπε και ο κ. Πάνος Παναγιωτόπουλος της Ν.Δ. σήμερα στο REALFM αποφασίζονται μετά τις εκλογές. Όσο για την επιστροφή στο ευρώ, ας μην ξεχνάμε ότι η χώρα χρεοκόποσε επίσημα (πληρώθηκαν τα CDS) επί κυβερνήσεως (Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ – ΛΑΟΣ) Παπαδήμου.
    Η επιστροφή στην δραχμή λοιπόν, όταν η χώρα είναι χρεοκοπημένη ήδη δεν πρέπει ούτε να τρομάζει ούτε να αποτελεί μπαμπούλα για τον κόσμο.
    Απλά ότι είναι να γίνει, αν θα πρέπει εκ των πραγμάτων να γίνει, θα πρέπει να είναι προσεκτικά και σωστά οργανωμένο. Άλλωστε τι άλλο χειρότερο να πάθουμε όταν δημοσιεύματα αναφέρουν νέα χρεοκοπία και πληρωμή CDS για 7 δις ομόλογα που δεν συμμετείχαν στο PSI περί τα μέσα Μαϊου και όταν πριν στεγνώσει το μελάνι μιλάνε για νέο δάνειο το 2014?

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε: Ο Πάνος σας μίλησε για συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ και αυτό δεν τον διέψευσε ποτέ.
    Είστε, υπέρ της επιστροφής στη δραχμή; Αν ναί, να το πείτε ευθέως και να μας εξηγήσετε τις συνέπειες;
    Μη θίγετε το θέμα των CDS γιατί θα εκτεθείτε πάλι. Θυμάστε τι έλεγε ο Πάνος σας.

    Ο ΑΝΕΛ έγραψε:
    10. Στο ψηφοδέλτιο των Ανεξάρτητων Ελλήνων χωράνε όλοι όσοι ενστερνίζονται την ανάγκη αντίδρασης και αντίστασης σε αυτά που μας ετοιμάζουνε οι ξένοι και ντόπιοι προστάτες μας.
    Ο λαός από εκεί και πέρα έχει την ωριμότητα να κρίνει ποιοί μέσα από τα ψηφοδέλτια αυτά έχουν και τις προδιαγραφές να φέρουν σε πέρας το έργο αυτό στη Βουλή. Αν πιστεύουν στο κ. Μαρκάτο θα το σεβαστούμε και πιστεύουμε ότι το ίδιο θα κάνει και ο ίδιος ως προς τις ψήφους μας.

    Ο Αδέξιος Δεξιός απάντησε: Η γιαγιά μου έλεγε: ανεμομαζώματα, διαβολοσκορπίσματα!

  53. airman avatar
    airman 03/05/2012 00:11:27

    Οι εκλογές γίνονται την Κυριακή. Mη ξεχαστείτε εκεί στους ΑΝ.ΕΛ. και περιμένετε το Νοέμβριο, όπως έλεγε ο κ. Καμμένος που ''βλέπει μακρυά''! Γιατί μέχρι το Νοέμβριο .....

    • Ακαυτος avatar
      Ακαυτος @ airman 03/05/2012 09:23:35

      Επίτηδες άλλαξαν την ημερομηνία για να εκθέσουν τον παναώτη. Άλλωστε είχε πληροφορίες από πρώτο χέρι, Νοέμβριο έβλεπε και γέροντας και τα πρωτόκολλα της Σιών! Οι πληροφορίες διασταυρώθηκαν και από τον Σύριο!

  54. kaloghros avatar
    kaloghros 07/05/2012 16:25:54

    Περαστικά σας!
    Αν πάμε σε επαναληπτικές εκλογές,οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα ξεπεράσουμε το 16%..
    Κουτόχορτο ΤΕΛΟΣ!

  55. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΙΩΤΗΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΙΩΤΗΣ 12/05/2012 18:42:29

    Δέν μού λέτε ρέ παιδιά υπαρχει κανένας πού νά ξέρει ή να έχει δεί από κοντά τόν ΚΑΜΕΝΟ ; Γιάτι εδώ πού τόν βλέπαμε από κοντά σαν Υπουργό ΕΝ ο Ανθρωπος ειναι για κλάματα.Αλλά αυτό πού μέ τρελένει είναι τί τού βρίκανε καί τόν κάνανε αρχιγό οί διάφοροι σοβαροφανεις τύπου ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ.Μάλλον είδαν ότι μέ τή χαζομάρα πού μάς δέρνει ήταν σύγουρο πώς θά βγο'υν βουλευτές καί δέν τούς ενδιέφερε ποιός είναι ο αρχιός.

  56. Κ. Γαλλής avatar
    Κ. Γαλλής 24/05/2012 13:14:11

    O Πάνος Καμμένος ως διάττων αστέρας θα σβήσει στις 17 Ιουνίου. Και αυτό διότι δεν έχει στοιχειώδες πρόγραμμα, καπηλεύεται τις ανάγκες του λαού και λαϊκίζει ασύστολα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.